NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

سجل الان!

متسلسلة مرات عمي

  • بادئ الموضوع بادئ الموضوع Anonymous (801a)
  • تاريخ البدء تاريخ البدء
A

Anonymous (801a)

ضيف
قصتي بدأت من ١٠ سنين انا من المنصوره من بلد ارياف جنبها
انا اسمي خالد عبدالعال حاليا ٢٩ سنه ومرات عمي اكبر مني عندها ٤٨ سنه جسمها بن متناكه فتاك بزازها جامده وطيزها مش احسن حاجه بس بتهيج
القصه بدأت لما كنت ف أولي ثانوي وكنت بروح أسهر عندهم بحكم إن ابنها زميلي ف كنت بسهر معاه
لحد ما ف يوم هما ناموا كلهم واحنا ف الاوضه ف قولت لابن عمي اني همشي وهو بينام برضه خرجت ف الصاله لاقيت مرات عمي نايمه بقميص النوم ع الأرض ف الصاله انا اول ما شوفتها هجت عليها وزبي وقف روحت حطيت ايدي ع طيزها بالراحه وفضلت اشم ف جسمها واول ما حطيت ايدي ع كسها صحت لاقيتها بصتلي جامد وقالتلي شيل ايدك دي وشتمتني وندهت ع ابنها بس هو كان نام ف انا نزلت ع طول ف الوقت دا عمي كان مسافر تبع شغله
عدي كام يوم م غير ما اروح هناك لاقيتها كلمت امي وبتقولها ابعتي خالد يذاكر مع بن عمه روحت وانا قلقان لاقيت بن عمي مستني وهي موجوده والدنيا عادي فضلت سهران لحد ما هو نام برضه وانا خارج لاقيتها بقميص النوم بس صاحيه لاقيتها بتقولي تعال اقعد شويه طالما مش هتنام قعدت جنبها وانا هايج عليها ونفسي انيكها بس خايف لاقيتها بتقولي اعملك حاجه تشربها ودخلت المطبخ وهي ماشيه كانت بتهيجيني اكتر بتهز طيزها جامد و نزلت ع الارضي تجيب حاجه بقي طيزها ف وشي دخلت المطبخ بعدها بشويه ف المطبخ ضيق ف انا واقف وراها لاقيتها رجعت عليا بطيزها انا هنا مقدرتش امسك نفسي ف مسكت بزازها ع طول لاقيتها بتقولي بتعمل ايه عيب كدا انا مرات عمك و بتقاوم وانا خلاص مش هقدر اسيبها غير لما انيكها فضلت احسس ع بزازها وكسها كل ايد ف مكان وأبوسها م قفاها لحد ما حسيت انها ساحت قلعتها القميص والاندر والبرا وجسمها كله بقي قدامي ملط فضلت أمص ف بزازها والعب ف كسها وهي مكنتش قادره نزلت ع كسها فضلت الحس فيه كان طعمه حلو وجامد بعدها قلعتني البنطلون وفضلت تمص ف زبري هو مش كبير اوي ولا صغير ١٤ سنتي معقول بس عريض لاقيتها نيمتني ع ارض المطبخ وقعدت ع زوبري ب كسها وفضلت تطلع وتنزل فضلنا تقريباً ساعه بنيك فيها بكل الاوضع اللي هي خبره فيها واليوم دا كنت مروح مش قادر امشي
يتبع
 
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
قصتي بدأت من ١٠ سنين انا من المنصوره من بلد ارياف جنبها
انا اسمي خالد عبدالعال حاليا ٢٩ سنه ومرات عمي اكبر مني عندها ٤٨ سنه جسمها بن متناكه فتاك بزازها جامده وطيزها مش احسن حاجه بس بتهيج
القصه بدأت لما كنت ف أولي ثانوي وكنت بروح أسهر عندهم بحكم إن ابنها زميلي ف كنت بسهر معاه
لحد ما ف يوم هما ناموا كلهم واحنا ف الاوضه ف قولت لابن عمي اني همشي وهو بينام برضه خرجت ف الصاله لاقيت مرات عمي نايمه بقميص النوم ع الأرض ف الصاله انا اول ما شوفتها هجت عليها وزبي وقف روحت حطيت ايدي ع طيزها بالراحه وفضلت اشم ف جسمها واول ما حطيت ايدي ع كسها صحت لاقيتها بصتلي جامد وقالتلي شيل ايدك دي وشتمتني وندهت ع ابنها بس هو كان نام ف انا نزلت ع طول ف الوقت دا عمي كان مسافر تبع شغله
عدي كام يوم م غير ما اروح هناك لاقيتها كلمت امي وبتقولها ابعتي خالد يذاكر مع بن عمه روحت وانا قلقان لاقيت بن عمي مستني وهي موجوده والدنيا عادي فضلت سهران لحد ما هو نام برضه وانا خارج لاقيتها بقميص النوم بس صاحيه لاقيتها بتقولي تعال اقعد شويه طالما مش هتنام قعدت جنبها وانا هايج عليها ونفسي انيكها بس خايف لاقيتها بتقولي اعملك حاجه تشربها ودخلت المطبخ وهي ماشيه كانت بتهيجيني اكتر بتهز طيزها جامد و نزلت ع الارضي تجيب حاجه بقي طيزها ف وشي دخلت المطبخ بعدها بشويه ف المطبخ ضيق ف انا واقف وراها لاقيتها رجعت عليا بطيزها انا هنا مقدرتش امسك نفسي ف مسكت بزازها ع طول لاقيتها بتقولي بتعمل ايه عيب كدا انا مرات عمك و بتقاوم وانا خلاص مش هقدر اسيبها غير لما انيكها فضلت احسس ع بزازها وكسها كل ايد ف مكان وأبوسها م قفاها لحد ما حسيت انها ساحت قلعتها القميص والاندر والبرا وجسمها كله بقي قدامي ملط فضلت أمص ف بزازها والعب ف كسها وهي مكنتش قادره نزلت ع كسها فضلت الحس فيه كان طعمه حلو وجامد بعدها قلعتني البنطلون وفضلت تمص ف زبري هو مش كبير اوي ولا صغير ١٤ سنتي معقول بس عريض لاقيتها نيمتني ع ارض المطبخ وقعدت ع زوبري ب كسها وفضلت تطلع وتنزل فضلنا تقريباً ساعه بنيك فيها بكل الاوضع اللي هي خبره فيها واليوم دا كنت مروح مش قادر امشي
يتبع
 
قصتي بدأت من ١٠ سنين انا من المنصوره من بلد ارياف جنبها
انا اسمي خالد عبدالعال حاليا ٢٩ سنه ومرات عمي اكبر مني عندها ٤٨ سنه جسمها بن متناكه فتاك بزازها جامده وطيزها مش احسن حاجه بس بتهيج
القصه بدأت لما كنت ف أولي ثانوي وكنت بروح أسهر عندهم بحكم إن ابنها زميلي ف كنت بسهر معاه
لحد ما ف يوم هما ناموا كلهم واحنا ف الاوضه ف قولت لابن عمي اني همشي وهو بينام برضه خرجت ف الصاله لاقيت مرات عمي نايمه بقميص النوم ع الأرض ف الصاله انا اول ما شوفتها هجت عليها وزبي وقف روحت حطيت ايدي ع طيزها بالراحه وفضلت اشم ف جسمها واول ما حطيت ايدي ع كسها صحت لاقيتها بصتلي جامد وقالتلي شيل ايدك دي وشتمتني وندهت ع ابنها بس هو كان نام ف انا نزلت ع طول ف الوقت دا عمي كان مسافر تبع شغله
عدي كام يوم م غير ما اروح هناك لاقيتها كلمت امي وبتقولها ابعتي خالد يذاكر مع بن عمه روحت وانا قلقان لاقيت بن عمي مستني وهي موجوده والدنيا عادي فضلت سهران لحد ما هو نام برضه وانا خارج لاقيتها بقميص النوم بس صاحيه لاقيتها بتقولي تعال اقعد شويه طالما مش هتنام قعدت جنبها وانا هايج عليها ونفسي انيكها بس خايف لاقيتها بتقولي اعملك حاجه تشربها ودخلت المطبخ وهي ماشيه كانت بتهيجيني اكتر بتهز طيزها جامد و نزلت ع الارضي تجيب حاجه بقي طيزها ف وشي دخلت المطبخ بعدها بشويه ف المطبخ ضيق ف انا واقف وراها لاقيتها رجعت عليا بطيزها انا هنا مقدرتش امسك نفسي ف مسكت بزازها ع طول لاقيتها بتقولي بتعمل ايه عيب كدا انا مرات عمك و بتقاوم وانا خلاص مش هقدر اسيبها غير لما انيكها فضلت احسس ع بزازها وكسها كل ايد ف مكان وأبوسها م قفاها لحد ما حسيت انها ساحت قلعتها القميص والاندر والبرا وجسمها كله بقي قدامي ملط فضلت أمص ف بزازها والعب ف كسها وهي مكنتش قادره نزلت ع كسها فضلت الحس فيه كان طعمه حلو وجامد بعدها قلعتني البنطلون وفضلت تمص ف زبري هو مش كبير اوي ولا صغير ١٤ سنتي معقول بس عريض لاقيتها نيمتني ع ارض المطبخ وقعدت ع زوبري ب كسها وفضلت تطلع وتنزل فضلنا تقريباً ساعه بنيك فيها بكل الاوضع اللي هي خبره فيها واليوم دا كنت مروح مش قادر امشي
يتبع
❤️‍🔥❤️‍🔥❤️‍🔥
 
قصتي بدأت من ١٠ سنين انا من المنصوره من بلد ارياف جنبها
انا اسمي خالد عبدالعال حاليا ٢٩ سنه ومرات عمي اكبر مني عندها ٤٨ سنه جسمها بن متناكه فتاك بزازها جامده وطيزها مش احسن حاجه بس بتهيج
القصه بدأت لما كنت ف أولي ثانوي وكنت بروح أسهر عندهم بحكم إن ابنها زميلي ف كنت بسهر معاه
لحد ما ف يوم هما ناموا كلهم واحنا ف الاوضه ف قولت لابن عمي اني همشي وهو بينام برضه خرجت ف الصاله لاقيت مرات عمي نايمه بقميص النوم ع الأرض ف الصاله انا اول ما شوفتها هجت عليها وزبي وقف روحت حطيت ايدي ع طيزها بالراحه وفضلت اشم ف جسمها واول ما حطيت ايدي ع كسها صحت لاقيتها بصتلي جامد وقالتلي شيل ايدك دي وشتمتني وندهت ع ابنها بس هو كان نام ف انا نزلت ع طول ف الوقت دا عمي كان مسافر تبع شغله
عدي كام يوم م غير ما اروح هناك لاقيتها كلمت امي وبتقولها ابعتي خالد يذاكر مع بن عمه روحت وانا قلقان لاقيت بن عمي مستني وهي موجوده والدنيا عادي فضلت سهران لحد ما هو نام برضه وانا خارج لاقيتها بقميص النوم بس صاحيه لاقيتها بتقولي تعال اقعد شويه طالما مش هتنام قعدت جنبها وانا هايج عليها ونفسي انيكها بس خايف لاقيتها بتقولي اعملك حاجه تشربها ودخلت المطبخ وهي ماشيه كانت بتهيجيني اكتر بتهز طيزها جامد و نزلت ع الارضي تجيب حاجه بقي طيزها ف وشي دخلت المطبخ بعدها بشويه ف المطبخ ضيق ف انا واقف وراها لاقيتها رجعت عليا بطيزها انا هنا مقدرتش امسك نفسي ف مسكت بزازها ع طول لاقيتها بتقولي بتعمل ايه عيب كدا انا مرات عمك و بتقاوم وانا خلاص مش هقدر اسيبها غير لما انيكها فضلت احسس ع بزازها وكسها كل ايد ف مكان وأبوسها م قفاها لحد ما حسيت انها ساحت قلعتها القميص والاندر والبرا وجسمها كله بقي قدامي ملط فضلت أمص ف بزازها والعب ف كسها وهي مكنتش قادره نزلت ع كسها فضلت الحس فيه كان طعمه حلو وجامد بعدها قلعتني البنطلون وفضلت تمص ف زبري هو مش كبير اوي ولا صغير ١٤ سنتي معقول بس عريض لاقيتها نيمتني ع ارض المطبخ وقعدت ع زوبري ب كسها وفضلت تطلع وتنزل فضلنا تقريباً ساعه بنيك فيها بكل الاوضع اللي هي خبره فيها واليوم دا كنت مروح مش قادر امشي
يتبع
كمل يابطل
 
قم بتسجيل الدخول أو التسجيل لمشاهدة هذا الرد.
 

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%