NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

Rokni

نسوانجى بريمو
عضو
توجه جنسي
أنجذب للإناث
في احد الايام في المنتصف الليل كنت نائم سمعت صوت أهات خارجه من باب البيت عمي وجأني الفضول اعرف مادا يقع ف دهبت ف ظلام اتجسس على الباب فعرفت أنه ينيكها وهيا كانت حامل ورجعت إلى بيت بتاعي وانا مستغرب كيف يعني ناكها وهيا حامل وبطنها كبير .....؟؟؟

• عجبني
التفاعلات: ياسمين انا
لو قربت تولد يبقى بيسهل عليها تولد طبيعى و كدا كدا اكيد عدت اول ٣ شهور فا ينيك براحته و يتمتع بكس مراته

لو قربت تولد يبقى بيسهل عليها تولد طبيعى و كدا كدا اكيد عدت اول ٣ شهور فا ينيك براحته و يتمتع بكس مراته
يعني عادي ينيك من كسها

يعني عادي ينيك من كسها
اول ٣ شهور بيك ن الحمل لسى مش ثابت ممكن تسقط فا مش هينكها كتير ممكن مرة فالاسبوع او اقل علشان متسقطش .. بيعدى ال٣ شهور بينكها عادى .. يجى اخر ٣ شهور و قبل الولادة لو عايز ينيكها ليل نهار من كسها عادى

اول ٣ شهور بيك ن الحمل لسى مش ثابت ممكن تسقط فا مش هينكها كتير ممكن مرة فالاسبوع او اقل علشان متسقطش .. بيعدى ال٣ شهور بينكها عادى .. يجى اخر ٣ شهور و قبل الولادة لو عايز ينيكها ليل نهار من كسها عادى
لو ناكها يومين

يعني انت كلامك صح

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
  • عجبني
التفاعلات: كريم الحال
بدي اعرف جنين يمكن يحصلو حاجه ولا ينيكها من طيزها
منا شرحتلك .. انتا بس شكلك حبيت الموضوع و سماع صوت هيجان مراة عمك و نفسك تنيكها او على الاقل تشوفها بتتناك صح كدا

انا كان بدي جواب صحيح فقط

انا كان بدي جواب صحيح فقط
انتا سالت ينفع ينكها يومين قلتلك عادى حتى لو سنتين .. طالما فالشهور الاخيرة علشان بيكون الحمل ثبت و بيسهل الولادة الطبيعى

انتا سالت ينفع ينكها يومين قلتلك عادى حتى لو سنتين .. طالما فالشهور الاخيرة علشان بيكون الحمل ثبت و بيسهل الولادة الطبيعى
حسنا شكرا على المرور

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%