تمهيد:
انا اول مره اكتب قصص **** تعجبكم القصه حقيقيه بس اختلاف الاسماء وهيكون في صور توضيح لي الشخصيات
🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟
الجزء الاول:
🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟
اعرفكو بي نفسي انا محمد 20 سنه زبي 20 سنتي من القاهره
قاعد في بيت خالي
خالي33 سنه ملهوش دور كبير
مرات خالي اسمها مي 30 سنه جسم ابيض بزاز كبيره طياز كبيره حاجه كده تهيج
اخت مرات اسراء 29 سنه بزاز متوسطه طياز كبيره مطلقه وخده شقه في بيت خالي واخده شقه
مرات خالي مي
اخت مرات خالي اسراء
كان خالي بيعتبرني ابنو و مرات خالي كانت بتقعد قدامي بي بناطيل و تشيرتان بي نص
و سعات كانت بتقعد قدامي بي قمصان نوم
في يوم خالي كلمني قالي تعالي اتغدا معانا كنت انا رايح مشوار ف قولتلو انا مش موجود راح قالي خلاص ماشي لما تيجي كلمني قولتلو تمام كملت سهرتي و قعت مع اصحابي وانا مروح مرات خالي كلمتني قالتلي تعالي اسهر معانا عشان خالك مسافر قولتلها ماشي طلعت لقيتها لابسه استريتش مبين الحز بتاع الكلوت و عليه تشيرت نص قم كانت جامده اوي روحت قولتلها اي الحلاوه دي قالتلي يا بكاش قوتلها بجد انتي قمر قالتلي بجد قولتلها اه و**** زبي وقف من المنظر و هيا خدت بلها شكلها روحت عدلتو قالتلي تشرب اي قولتلها اعملي قهوه قالتلي ماشي سالتهو عن خالي قالتلي نام عشان يبقا فايق لما يسافر قولتلها ماشي هيا بتعتبرني ابنها يعني عادي مش هتفرق نايم ولا صاحي دخلت المطبخ تعمل القهوه ندت عليا لقيتها كده بي النظر ده
قالتلي تشربها اي قولتبها مظبوطه قالتلي ماشي و لفت تعمل القهوه وانا معدي زبي خبط في طيزها و هيا اتنفضت و وشها احمر روحت طالع بره هيا خرجت قعدت جمبي شربت القهوه وي روحت طلعت علي شقتي وانا طالع سمعت صوت عند اخت مرات خالي و كان الباب مفتوح شكلها نسيت تقفلو ببص لقيتها بتلعب في كسها و بتدخل خياره فيه انا زبي وقف فضلت ادعك فيه و طلعت تلفوني اصورها روحت صورتها و هيا قحبه قاعده تدخل الخياره في كسها و طيزها و كسها بيلمع من كتر العسل و نضيفه اوي مفهاش ولا شعره في كسها روحت طلعت البيت و ضربت عشره عليها و نمت تاني يوم خالي كلمني عشان اوصلو روحت معاه اوصلو و كانت معانا مرات خالي و اختها لبسيت عبيات موت وصلت عند المطار و خالي نزل سلم علينا و دخل المطار وانا خت مرات خالي و اختها و روحنا روحت قولتلها تعالو نخرج روحنا التجمع و فضلنا نلف شويه وبعد كده روحنا مرات خالي طلعت شقتها و اخت مرات خالي قالت اطلع اغير وانزل وانا طلعت استحما و بعد مخلصت و استحميت لقيت مرات خالي بترن رديت عليها قولتلها اي يا ميوش انا كنو بدلعها بي الاسم ده قالتلي انزل يا حمو اتغدا معايا انا و اسراء. قولتلها ماشي البس و انزل لبست و نزلت خبط عليها لقيت اخت مرات خالي الي بتفتح و كانت لابسه كده
كان الكلوت باين لابسه كلوت فاجر و هيا جامده اصلا زبي وقف قالتلي خش يا حمو روحت دخلت ندهت علي ميوش قولتلها عامله اكل اي يا ميوش قالتلي تعالي شوف بنفسك روحت دخلت يا علي الي شفتو
التكمله في الجزء التاني الجزء ده مفهوش مشاهد جنسيه بس التاني هيكون نار 🔥 لو لقيت تفاعل هنزل الجزء الثاني
🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟
انا اول مره اكتب قصص **** تعجبكم القصه حقيقيه بس اختلاف الاسماء وهيكون في صور توضيح لي الشخصيات
🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟
الجزء الاول:
🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟
اعرفكو بي نفسي انا محمد 20 سنه زبي 20 سنتي من القاهره
قاعد في بيت خالي
خالي33 سنه ملهوش دور كبير
مرات خالي اسمها مي 30 سنه جسم ابيض بزاز كبيره طياز كبيره حاجه كده تهيج
اخت مرات اسراء 29 سنه بزاز متوسطه طياز كبيره مطلقه وخده شقه في بيت خالي واخده شقه
مرات خالي مي
اخت مرات خالي اسراء
كان خالي بيعتبرني ابنو و مرات خالي كانت بتقعد قدامي بي بناطيل و تشيرتان بي نص
و سعات كانت بتقعد قدامي بي قمصان نوم
في يوم خالي كلمني قالي تعالي اتغدا معانا كنت انا رايح مشوار ف قولتلو انا مش موجود راح قالي خلاص ماشي لما تيجي كلمني قولتلو تمام كملت سهرتي و قعت مع اصحابي وانا مروح مرات خالي كلمتني قالتلي تعالي اسهر معانا عشان خالك مسافر قولتلها ماشي طلعت لقيتها لابسه استريتش مبين الحز بتاع الكلوت و عليه تشيرت نص قم كانت جامده اوي روحت قولتلها اي الحلاوه دي قالتلي يا بكاش قوتلها بجد انتي قمر قالتلي بجد قولتلها اه و**** زبي وقف من المنظر و هيا خدت بلها شكلها روحت عدلتو قالتلي تشرب اي قولتلها اعملي قهوه قالتلي ماشي سالتهو عن خالي قالتلي نام عشان يبقا فايق لما يسافر قولتلها ماشي هيا بتعتبرني ابنها يعني عادي مش هتفرق نايم ولا صاحي دخلت المطبخ تعمل القهوه ندت عليا لقيتها كده بي النظر ده
قالتلي تشربها اي قولتبها مظبوطه قالتلي ماشي و لفت تعمل القهوه وانا معدي زبي خبط في طيزها و هيا اتنفضت و وشها احمر روحت طالع بره هيا خرجت قعدت جمبي شربت القهوه وي روحت طلعت علي شقتي وانا طالع سمعت صوت عند اخت مرات خالي و كان الباب مفتوح شكلها نسيت تقفلو ببص لقيتها بتلعب في كسها و بتدخل خياره فيه انا زبي وقف فضلت ادعك فيه و طلعت تلفوني اصورها روحت صورتها و هيا قحبه قاعده تدخل الخياره في كسها و طيزها و كسها بيلمع من كتر العسل و نضيفه اوي مفهاش ولا شعره في كسها روحت طلعت البيت و ضربت عشره عليها و نمت تاني يوم خالي كلمني عشان اوصلو روحت معاه اوصلو و كانت معانا مرات خالي و اختها لبسيت عبيات موت وصلت عند المطار و خالي نزل سلم علينا و دخل المطار وانا خت مرات خالي و اختها و روحنا روحت قولتلها تعالو نخرج روحنا التجمع و فضلنا نلف شويه وبعد كده روحنا مرات خالي طلعت شقتها و اخت مرات خالي قالت اطلع اغير وانزل وانا طلعت استحما و بعد مخلصت و استحميت لقيت مرات خالي بترن رديت عليها قولتلها اي يا ميوش انا كنو بدلعها بي الاسم ده قالتلي انزل يا حمو اتغدا معايا انا و اسراء. قولتلها ماشي البس و انزل لبست و نزلت خبط عليها لقيت اخت مرات خالي الي بتفتح و كانت لابسه كده
كان الكلوت باين لابسه كلوت فاجر و هيا جامده اصلا زبي وقف قالتلي خش يا حمو روحت دخلت ندهت علي ميوش قولتلها عامله اكل اي يا ميوش قالتلي تعالي شوف بنفسك روحت دخلت يا علي الي شفتو
التكمله في الجزء التاني الجزء ده مفهوش مشاهد جنسيه بس التاني هيكون نار 🔥 لو لقيت تفاعل هنزل الجزء الثاني
🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟