NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

صاحب نفسي

نسوانجى بريمو
فارس الكلمة
الكاتب المفضل
أستاذ نسوانجي
عضو
ناشر قصص
نسوانجي قديم
إنضم
30 ديسمبر 2022
المشاركات
375
مستوى التفاعل
6,530
الإقامة
السعوديه
نقاط
9,665
الجنس
ذكر
الدولة
مصر
توجه جنسي
أنجذب للإناث
مرات خالي محمد
اسمي عبدو عندي 25 سنه
عايش مع خالي ف نفس البيت
احنا ناس ع قد حالنا وامي وخالي كانو عايشين لوحدهم ابويا اتجوز امي ف البيت ده وانا كبرت في وكذالك خالي اتجوز في نفس البيت
خالي عندو 45 سنه ومراتو 40 سنه
انا امي وابويا ماتو ف حادثه من 8 سنين
وانا امي كانت كتبالي حقي ف البيت والارض الي بناكل منها البيت كان علي 200 متر
كان كبير انا لما امي ماتت عملتي اوضتي في حمام عشان ابقي برحتي وخالي كان موافق
والاوضه كانت 5×5 كانت فيها دولابي والحمام
كنت مستقل ف الاضه دي
خالي بيفلح ف الارض بتاعنا وبتاعت ناس كمان وانا كنت بشتغل عامل ورا مبلط اي شغل
وكان معايا فلوس وخالي ايام كان بياخد مني لو احتاج مرات خالي بقي اسمها شيماء عندها 40 سنه عندها عيل شغال ف الصعيد حلاق
والبنت متجوزه وهيا عندها 17 سنه
كنت لما بكون قاعد من الشغل بطلع افلح ف الارض بتاعتنا من اخويا ومراتو ولو اخويا مابيكونش فاضي بروح انا ومراتو بس
انا كنت دايما بهيج ع مرات خالي بس لو خالي عرف هموت فيها انا جسمي ناشف اوي عشان من صغري شغال من الارض ل عامل مع اي حد
ف ايام كتير كنت بشوف مرات خالي وهيا بقمصان نوم واسعه وهيا جسمها مش مليان اوووي كنت بشوف طيزها وهيا كانت عادي عايشين مع بعض من زمان واتعودنا ع كده بس خالي مابيكونش موجود
ف يوم كنت مطبق ف الشغل وروحت الساعه 12 بليل فتحت براحه عشان ماصحيش خالي
وسمعت صوت صراخ جووه انا افتكرتو بيضربها
بس لما قربت اكتر سمعتها بتقولو اااااااه براحه عليه ياراجل طيزي مش مستحمله وهيا تقولو دخلو ف كسي شوي مش قدره طيزي وجعتني ياراجل وانا بسمع وزوبري وقف
ببص من خرم كان ف الباب كانت مرات خالي نايمه ع ضهرها وفاتحه رجليها وخالي راكب فوقها ونازل فيها نيك وشوفتو بيطلع زوبرو من طيزها يدخلو ف كسها وهيا ااااااه كمان نيك نيك
وهو قعد ينيك فيه بكل قوه واتا طلعت زوبري وقعدت ادعك في وانا ببص عليهم وخالي فضل ينيك ف كسها وانا كنت هنزل بس قولت هنزل ف ايدي وخلاص وروح اغسل ايدي
قعدت اتفرج وخالي حشر زوبرو ف كسها وعرفت انه بينزل ف كسها وانا نزلت لبني ع ايدي ولما مرات خالي قالتلو قوم اتشطف قالها مش قادر انا هنام قالتلو انا هقوم اتشطف انا خوقت وجريت ع الحمام ف اوضتي غسلت ايدي
وبصيت من خرم الباب عندي ومرات خالي كانت طالعه بقميص نوم كسها طالع منو ونص صدرها طالعين وانا زوبري وقف تاني وفجاءه لقيتها بتبص ف الارض وتمد ايديها ع البلاط ولقيت صابعها لمس البلاط وانا مش عارف بتعمل ايه
وحطت ايديها ف بقها قولت احا ليكون لبني وقع من ايدي وانا بجري ومن هموت من الخوف
خالي جاموسه ف عرف حاجه زي كده هيقتلني
مرات خالي بقت تدور ع الارض لما شافت كمان بقعه لبن نزلت ليها واخدتها بلعتها بردو
وانا هايج لقيت مرات خالي قربت من الاوضه وانا قلبي وقف انا كنت قافل من جووه اخدت جنب عشان لو بصت ماتشوفنيش وانا كنت طافي النور يعني مش هتشوف اي حاجه
عرفت انها بتبص من الخرم
وانا جسمي بيرتعش هيا مشت سمعت صوت رجليها بصيت عليها وشوفت طيزها من قميص النوم كانت تهبل بصراحه وطيزها نازله طالعه لما روحت نايم وانا بتخيلها وانا مكان خالي وقعدت اضرب عشره وانا نايم ع السرير
ونزلت ونمت صحيت الساعه 9 ع خبط الباب وهيا بتقولي قوم ياعبدو عشان تفطر مع خالك عشان عايزك انا كنت مقلق بس مطمن ان مفيش حاجه
قومت لابس العبايه وتحت منها الشورت وفانله بس طلعت فطرت معاه قالي اطلع انت جيب شويه برسيم عشان هروح ارض الحج معوض افلح فيه قولتلو حاضر ياخال قالي انت جيت امتي انبارح قولتلو جيت متاخر مش عارف بالظبط بس دخلت نمت علطول قالي ماشي
قالي جيب 25 جنيه اجيب سجاير معييش فلوس دلوقتي قولتلو حاضر ياخال
فطرنا وقام مشي وانا شربت الشاي وبغير هدومي عشان اجيب شويه برسيم ارضنا جنبنا علطول بيتنا ف وسط الاراضي وارضنا فدان
كانت الاول بفلوس المهم طلعت واخدت معايا الشرشره
وسمعت صوت من ورايا كانت مرات خالي بتقولي امسك نسيت الشاي قولتلها تلاقيه برد قالتلي عملتلك واحده تانيه بقيت اشرب فيها وهيا قاعده جنبي وقالتلي انت دخلت امتي امبارح
انا قلبي دقاتو زادت قولتلها مش عارف ماخدتش بالي من الوقت قالتلي اممم انا كنت بتبص من الخرم انبارح علينا انا وخالك
انا قولتلها لا ابدا محصلش
قالتلي انا عرفت ولبنك كان ع الارض بره
انا بقيت مش عارف اقول ايه
قالتلي لو ماكلمتنيش بصراحه هقول ل خالك
وانت عارف خالك ممكن يعمل ايه
قولتلها خلاص قولتلها كل حاجه وقالتلي انا عرفه ان غصب عنك انت مهما كان شاب زي ابني
وانت عارف انا بحبك قد ايه
قولتلها معلش ماتزعليش مني
قولتلها بس اقولك ع حاجه بس ماتزعليش قالتلي قول قولتلها ازاي خالي دخل بتاعو كلو كده من ورا وانا شوفت بتاعو وهو نايم معاك كبير
قالتلي مع ان كلامك ده عيب بس هعرفك مدام انت مش عارف قالتلي انا اتعودت ع كده ودلوقتي بقي عادي بنسبالي
قولتلها اخر حاجه هقولك عليها واعتبريني ابنك وبتعرفيني قالتلي ايه
قولتلها انا شوفتك انبارح لما طلعتي واخدتي لبني لحستيه هيا اتحرجت قولتلها خلاص معلش
قالتلي شوف انا افتكرت ان البن ده وقع من عندي لما خالك نزل فيا انا خرجت علطول افتكرتو مني بس لما بصيت عند باب اوضتك شوفت لبن عرفت انه انت ولبن الراجل حلو للست
قولتلها عشان كده بلعتيه
قالتلي خلاص بقي احترم نفسك
قولتلها حاضر
قالتلي انت عمرك مانمت مع واحده قبل كده
قولتلها لا لسه ابيض وصدقيني انا اول مره اشوف حاجه بعيني كده كانت انبارح
وقولتلها لما انتي بصيتي من خرم الباب بتاعي ومشيتي انا بصيت عليكي وشوفتك من ورا وكنتي حلوه اووي وانا مقدرتش امسك نفسي ونزلت تاني
قالتلي كده صحتك هتروح وكتر ماتلعب ده غلط عليك عشان لما تتجوز تقدر تكفي مراتك
خالك مره ف الاسبوع
قولتلها بس انا لحظة ان خالي جامد يعني
قالتلي ماهو جامد ياخويا بس بارد في انواع برده كده المهم يخلص ويلبس وخلاص
مش مهم بقي الجاموسه الي تحت تعمل ايه
وكمان بيخاف ع نفسو مره ف الاسبوع او مرتين بالكتير قولتلها تعبان ف الارض
قالتلي انا لولا خايفه ع شرفو كنت خونتو مع حد تاني انا ست وليه حقوقي ف البيت
انا زوبري وقف وهيا لحظتو
وقولتلها يامرات خال لو عوزتي تخوني خالي خونيه مع ابن اختو اولي من الغريب احسن وضحكت وهيا قالتلي اتلم ياوله
قولتلها كان نفسي اتجوز بنتك يامرات خال
بس انتم استعجلتو ف جوازها
قالتلي انا عرفه ياعبدو بس انا مش عايزه بنتي تقعد ف نفس البيت الي انا في وفي اوضه واحده عايزه ليها شقه لوحدها وتعيش زي الناس
انا اهو لما خالك بينام معايا انت بتسمع صوتي
قولتلها يامرات خال انتي اتجوزتي خالي عن حب
قالتلي خالك كان نجس
كنت مع امي بنزرع ف الارض
خالك كان عرفني وانا كنت عايشه مع امي بس ولما امي قالتلي روحي جيبي شكاره من البيت
خالك مشي ورايا للبيت وانا كنت سيبه الباب مفتوح عشان خرجه علطول
بس هو دخل عليه البيت وعمل الي عملوو وفتحني ولما قالي انه هيتجوزني واتقدملي فعلا
واتخطبنا وكان كل يوم ينام معايا قولتلها من قدام ولا من ورا قالتلي لا من قدام بس
قولتلها طب ومن ورا امتي
قالتلي بعد الجواز علطول كان عايز يغير
قولتلها بصراحه يامرات خال انتي حلوه وانا لو كنت اتجوزت بنتك كنت هعمل معاه كل حاجه كمان قالتلي كنت بتحبها قولتلها ايوه ده انا متربي معاها بحسب خالي هيقول ابن اختي اولي بيها من الغريب بس ياخساره عرفت اني مش فارق معاه
قالتلي ماتقولش كده بس كل اب بيدور ع مصلحه بنتو قولتلها عندك حق ومين هيجوزني بنتو وكنت زعلان وهيا حست بكده ومشت وانا خلصت
ودخلت نمت صحيت ع المغرب كنت تعبان من التفكير قاعدت العب ف التلفزيون
وخالي وصل قومت اتعشيت معاه
وقال ان رايح انام انا هلكان عايز انام
ومرات خالي بصتلي وبتحركلي ف شفايفها كده كانها بتقولي يادي الوكسه
دخل نام وانا قعدت ف الصاله عملت شاي وبتفرج ع التلفزيون ع فيلم عادل امام بتاع لما بيتجوز كتير ده وقاعد بضحك بعد ساعه مرات خالي طلعت قالتلي سمعت صوتك قولت اجي اقعد معاك وكانت لبسه عبايه لزقه ع جسمها وبزازها بتتهز ف اي حركه قولتلها نام ولا ايه قالتلي نام ياخويا
قالتلي انا عايزه اتكلم معاك ف موضوع مهم
قولتلها قولي قالتلي تعالي نطلع بره
قولتلها هتطلعي كده قالتلي خالك رايح ف النوم واحنا وسط الاراضي اطلع طلعت وقعدت ع المصطبه الي بره وقالتلي انت عارف ان البنت بقالها سنه متجوزه قولتلها ايوه
قالتلي ولسه مخلفتش قولتلها ااايوه
قالتلي البنت كلمتني ولما عرفتني بكل حاجه بتحصل معاه عرفت ان المنوي بتاع جوزها مش بيوصل لرحمه عشان ميه جوزها اكبر منها ب 13 سنه البنت 17 وجوزها 31 سنه
وشكلو كان بينزل لبن كتير قبل مايتجوز
وده غلط ف لازم عمليه وهما ع الحديده
ف انا عايزه منك طلب صغير
قولتلها ها ايه هو
قالتلي بس اوعي خالك يعرف حاجه يدبحنا كلنا
قولتلها انا مش عبيط قالتلي بكره خالك لما يخرج بنتي هتاجي وانت تلعب ف بتاعك زي كل مره وبنتي ف الاوضه وقت ماتحس انك هتنزل تدخل بسرعه وتنزلهم جواها انا استغرلت قولتلها ازاي قالتلي مفيش حل غير كده
يا اما خالك هيبيع قيراط من الارض عشان العمليه دي ماهو الواد ايد ورا وايد اودام ودي مهما كانت بنتو الوحيده ومش هيسيبها كده
قولتلها ماشي يامرات خال بس انا مش بعرف انزل غير لما يكون ف حاجه اودامي
يا اما هتاخر اووي قالتلي ماتقلقش من حاجه
قولتلها طب ممكن اطلب منك حاجه قالتلي قول
قولتلها بس ماتزعليش قالتلي هيا تزعل
قولتلها انا مش هخبي عليك قبل مانتي تاجي كنت بتفرج ع الفيلم وبتاعي وقف اووي وكنت بلعب في من فوق العبايه ولما شوفتك بالبس ده تعبت اكتر مش عايز منك حاجه بس غير انك توقفي وانا بلعب عشان ينزلو عشان تعبت اووي
قالتلي كده غلط بس معلش عشان ماتتعبش بس
بس بسرعه بقي قولتلها حاضر
قالتلي خليك هنا قولتلها احسن حد يشوفنا قالتلي من يشوفنا هنا وراحت قفلت النور الي اودان البيت خالص وكونا ف ضالمه خالص ونور التلفزبون منور شويه
قالتلي عشان ممكن خالك يقوم يشوفنا وانا مش عايزه يدخل غليا وانا ف اوضتك غلط
حتي لو خالك صحا هتعرف تنط من الشباك بتاعك للاوضه بتاعتك وانا هعمل نفسي برمي شويه اكل للبط قولتلها ماشي
رفعت الجلبيه بتاعتي وطلعت زوبري من الشورت
وهيا بحلقت فيا وتقولي ده كبير اوي ياواد ياعبدو قولتلها بجد يامرات خال
قالتلي ده اكبر من زوبر خالك ياواد
انا فرحت اوي
قعدت ادعك ف زوبري وبص عليها وهيا قاعده قولتلها انا مش شايف تعالي ندخل اودام التلفزيون قالتلي تعالي وقفلنا الباب ودخلنا وكنت شايف كل حاجه فضلت ادعك ف زوبري وقولها هزي صدرك فضلت تروح يمين وشمال وهما يتهزو زي الجيلي
قالتلي لسه قولتلها مش عايزين ينزلو
قالتلي شيل ايدك كده وراحت مدت ايديها ع زوبري تحسس عليه وتقولي كبير اووي ياعبدو وانا مغمض عيني وهيا بقت تدعك اوووي وانا نزلت بايدي مسكت بزها وهيا بصتلي وماقلتش حاجه
وانا قعدت افعص ف بزازعا بايدي وقرص حلماتها الي كانت كبيره اوووي زي عقله الصباع
لقيتها دخلت راس زوبري ف بقها وانا بقيت مش مصدق خالص وهيا دخلت زوبري لنصو وعمال تمص فيا وانا ابصلها وهيا تلعب بالسانها ف زوبري لما حسيت اني هنزل روحت منزل كل لبني
ف بقها وهيا ماخرجتوش لما بلعتهم كلهم
ونضفت زوبري وقامت وقفه قالتلي ارتحت قولتلهاا اووي قالتلي وانت لبنك حلو اوووي
وطعمو يجنن قولتلها انتي بلعتيهم قالتلي اااه
قولتلها ينفع امسك بزازك مره واحده قالتلي ماشبعتش من شويه وانا سيباك برحتك قولتلها معلش مره واحده قالتلي بسرعه
ومسكت بزازها اوووي وبقيت اضمهم ع بعض وقرص حلماتها وهيا براحه شوي
قولتلها انا عايز ادوق لبنك زي مادوقتي لبني يامرات خال قالتلي ماينفعش قولتلها عشان خطري هنطلع بره وانت قاعده بس
انتي ريحتيني وانا مش هسيبك تعبانه كده
قالتلي ياعبدو بلاش قولتلها مره واحده وخلاص
قالتلي تعالي برا طلعنا بره تاني وقعدت ع المصطبه وقولتلها ارفعي العبايه شوي
ورفعتها لحد وسطها وكسها ظهر لونه غامق ومن حوه وردي ومبطرخ
انا نزلت علطول ع كسها مكنتش لبسه كلوت لبسه قميص نوم بس تحت وانا بلحس كسها
ودخلت لساني ف كسها وهيا ااااه اممممم وانا قولتلها هتفضحينا وقلعت البوكسر من تحت العبايه ودخلتو ف بقها وهيا كتمت بوقها وانا نزلت مص ولحس ف زنبورها الكبير وقرصو
وفضلت الحس كسها وهيا اااااه اااااااه اممممم مش قدره ياعبدو وهيا راحت نزلت ع وشي واترمت ع الحيطه ومفتحه رجليها زي ماكانت ومش قدره تاخد نفسها
وانا شوفت كسها مفتوح وكلو عسل قولت فرصه طلعت زوبري وقربت زوبري من شفايف كسها
وهيا مغمضه عيونها وروحت مدخل راس زوبري ف كسها وهيا ةاااااااه لا لا لا لا خرجو بسرعه وانا بصصلها قولتلها مش قادر نفسي ادوق كسك ده
وهيا لسه بتتكلم روحت مدخل نصو ف كسها هيا اااااه وبعد دقيقه وزوبري ف كسها هيا قالتلي عملت فيا ايه قولتلها انا مش قادر يامرات خال
لو عايزاني اخرجو هخرجو قالتلي تخرج ايه
وراحت شداني عليه وزوبري دخل كلو ف كسها وهيا صرخت لولا الشورت الي ف بقها كنا اتفضحنا وانا نازل نيك فيها وانا نيك زوبري صاروخ ف كسها روحت قعدت جنبها ورفعتها بالعافيه وقعدت ع زوبري ودخل ف كسها وانا وخدها ف حضني
وبزازها ف صدري وهيا فصلت تروح وتاجي ع زوبري لما انا كنت هتجنن مرات خالي بنيك فيها وخالي جوه نايم ومن كتر تفكيري
قفشت ف طيزها جامد وانا بنيكها ونزلت كل لبني ف كسها وهيا قاعده ع زوبري
بصتلي وانا ببصلها وقالتلي لبنك غرقني وانا بوستها من شفايفها وراحت وقفه وعدات هدومها ودخلت ع اوضتها وانا لبسه ودخلت ع اوضتي انام وقعدت افتكر مرات خالي الي نزلت ف كسها
نمت هلكان مصحتش الا ومرات خالي بتصحيني بتقولي قوم كول يلا صحيت مع خالي وقالي لو فاضي تعالي معايا مرات خالي بصتلي وكانها بتقولي لا قولتلو انا عم محمد عايزني ضروري انهارده معهوش حد ولازم اروح معاه
قالي ماشي خلاص تبقي سلملي عليه
وقام مشي وقالتلي جدع قولتلها لازم اهرب منو
ده احلي يوم ف عمري انهارده بصتلي وقولتلها وانبارح قالتلي انتي ازاي تنزل جوايا افرد كنت هخلف قولتلها انا شوفت خالي وهو بينزل جواك عرفت انك مش هتخلفي
قالتلي كده تعمل فيا كده انبارح
قولتلها تعرفي لو خالي مكنش موجود كنت هسوي الهوايل قالتلي هتعمل ايه قولتلها كنت هاخدك ع سريرو وهخليك تنسيه خالص
بصتلي وقالتلي طلعت وسخ
قولتلها حد يشوف الجمال ده ويبقي مؤادب
قالتلي طب ياخويا البت شويه وهتاجي
قولتلها هخليها تخلف تؤام
ضحكت وقالتلي انا خايفه عليها منك
قولتلها عايز اطلب منك حاجه بس وفقي عليه
قالتلي ايه قولتلها انتي عرفه انها انهارده بس وبنتك مش هعمل معاه حاجه تاني
قالتلي ايوه قولتلها سبيني برتاحي معاه هو مره وخلاص انتي كده هتعذبيني اني افضل العب ف زوبري ودخل انزلهم فيها وخلاص كده حرام
قالتلي وقتها هنشوف بس انت كول حلو عشان تقدر وتنزل ف البنت كتير
قولتلها هنزل فيها اكتر من الي نزلو فيكي انبارح
قالتلي كده تعمل فيا انبارح كل ده
قولتلها مكنتش حاسس بنفسي
انتي حلوه اوووي ومكنتش قادره استحمل
قالتلي مانت كنت لسه منزل قولتلها مقدرتش اشوف كسك تعبان ومريحوش
قالتلي هو انت كل ماتشوف كسي تعبان هتعوز تريحو قولتلها ايوووه طبعا
قالتلي ده انت تموت كده انا عندي شهوه جنسيه جامده يعني ممكن كل يوم عادي واكتر كمان
قولتلها يعني دلوقتي انتي عايزه قالتلي ليه قولتلها مجرد سؤال قالتلي ايوووه
روحت قفلت الباب من جووه بالترباس
قالتلي هتعمل ايه ياعبدو
قولتلها قومي قالتلي البت زمانها ف الطريق قولتلها قومي ووقفتها وزقيتها ع الكنبه رفعت رجليها ورفعت عبايتها ونزلت كلوتها كان مليان عسل منها بقولها انتي تعبانه اووي
ونزلت لحس ف كسها وكان غرقان من عسلها
وهيا مسكه دماغي ف كسها وتقولي الحس الحس
وانا بنيك كسها بالساني وهيا تقولي ااااااه اااااه لسانك قطعني ف كسي روحت وقفت ودخلت زوبري ف كسها ونايم فوقها وهيا قفشت ف ضهري وبقت تخربش فيا وانا نازل فيها نيك وكنت بنيك اوووي سمعنا صوت حد جاي ع الطريق بره
مرات خالي دخلت اوضتها وانا نزلت الجلابيه ولبست الشورت وقعدت اكمل اكل
الباب خبط فتحت كانت بنتها ريهام
كانت زي القمر دخلت سلمت عليها وهيا مكسوفه كانها عرفه اني هنيكها دلوقتي
امها طلعت من جوه سلمت عليها
ودخلو الاوضه يتكلمو وبعد ربع ساعه امها طلعتلي قالتلي البنت حاهزه جووه
وانا هقعد بره عشان لو حد جه مايسمعش صوتكم
قولتلها انا هاخدها ف اوضتي قالتلي انت حر بس بسرعه دخلت الاوضه كانت لبسه عبايه خفيفه ونايمه ع ضهرها وبزازها كبيره زي امها
ومغمضه عنيها انا قربت منها ومسكت بزها وهيا رفعت صدرها من المسكه وحسست ع بزازها قولتلها انتي دلوقتي عروستي وانا عايزك ف اوضتي ياعروسه
دخلت ايدي من عند طيزها وكتفها وشيلتها
مشيت بيها دخلت اوضتي ونزلتها براحه ع السرير
وقلعت انا خالص الا الشورت
وطلعت فوقها بقولها ماتعرفيش انا فرحت قد ايه يابنت خالي ان انا هنام معاكي وعايزه تخلفي مني بس اوعدك ان اليوم ده عمرك ماهتنسيه ابدا
قولتلها اقلعي راحت قالعت وانا ساعدتها وكان لبسه قميص نوم شفاف بزازها كلها واضحه وكسها متلمع قولتلها ايه الجمال ده خرجت بزازها الاتين ونزلت مص فيهم وبقيت ابوس شفايفها
وحلمات بزازها اوووي وهيا اااااه اااااه
قولتلها عايز اكل كسك قالتلي ازاي
قولتلها ثواني نمت ع ضهري واخدنا وضع 69 وهيا شكلها اول مره تمص بس اي حاجه بقي وخلاص وانا نزلت مص ف كسها وهيا من الهيجان كانت تعض ف زوبري عشان اول مره تمص وانا اقولها ابعد سنانك لسانك وشفايفك بس
وهيا بدات تمص حلو وكانت تدخل الراس بس
دخلت صباع ف كسها وهيا ااااه اااه وانا بلحس ونيك كسها بصباعي وهيا بتطلع اهااات عليه تقولي حلو اوووي اااااه وانا قولتلها يلا قومي وقفت ع الارض وانا وقفت وقلعت الشورت خالص وهيا قلعتها القميص بقت ملط خالص وبزازها وقفين وحلماتها تجنن قولتلها كان نفسي اتجوزك وتكوني ملكي لوحدي بس القدر رجعك ليه وهتبقي مراتي علطول وهنيكك كل ماشوفك هنا وهتخلفي مني انا قالتلي انا بحبك اووي ياعبدو
وكان نفسي تتجوزني بس ابويا غصب علي
قولتلها عارف ياحبيبتي انتي انهارده مراتي وعايز ادلعك ومتعك كمان قالتلي انا اول مره حد يلحس كسي ومص زوبر حد قولتلها ولسه ياحبيتي خليك وقفه ونزلت ع ركبي فتحت رجليها عن بعض ونزلت الحس ف كسها وماسك طيزها
وبزوق كسها ع وشي وهيا مسكت دماغي وبقت تشد دماغي ع كسها وتصرخ ااااااه اااااااه وسمعت الباب بيفتح وكانت امها بتقولي ارحم البت وطي الصوت شويه وخلصو يلا
وانا بلحس والبت راحت منزله ع وشي وانا لسه بلعب بالساني ف كسها وهيا اااااه كفايه حرام عليك ارحمني وامها دخلت تاني قالتلي ماخلاص باخويا خلص مش وقتو دلع ودخلت علينا ونيمت البنت ع ضهرها وقالتلي اركب فوق البنت يلا
ركب فوقها ونزلت مص ف شفايفها جامد
وايدي بتفعص بزازها وهيا متجوابه اووي ف البوسه لقيت امها سمكت زوبري من ورا ودخلتو ف كسها وهيا البت رفعت نفسها اووي وزوبري دخل كلو وهيا قالت اااااه كبير اوووي ياما كبير اووووي مش قدره ياما الحقيني وامها تقولها معلش ياحبيبتي استحملي وانا انيك فيها جامد
وانا رايح جاي ف كسها وبنتها رفعت نفسها لفوق زوبري خرج ف ثواني كان داخل كسها تاني
وانا انيك جامد والبنت تقول ل امها اااااه جامد اوووي ياما كبير كبير وانا ادخلو كلو ف كسها
ونايم عليها وهمست ف ودنها انا بحبك اوووي
انتي هتبقي مراتي بس ولما تخلفي هنزل ف كسك تاني عشان تخلفي تاني وفضل انيك فيها وهيا ولا حسا بالدنيا بتتناك وخلاص وامها بتقول زوبرك فشخ كس البت ياواد ياعبدو خلص

H55MACJ.md.jpg
وقعدت انيك فيها وامها تلعلبي ف البضان
راحت ريهام اخدتني بالحضن وقالتلي اااااه انا اول مره احس ان انا فعلا بتناك ياعبدو
انت زوبرك فشخني من كتر النيك
قولتلها قوليلي كلام يخليني انيكك اكتر وهيا قالتلي عايزه اخلف منك ياعبدو نيك كسي اوووي عايزه راجل زيك يخليني اخلف ولبنو يعبي كسي وانا ازود وهيا قالتلي انا هنزل ياعبدو حرررااااام عليك هنزل هنزل وانا قعدت ادعك ف كسها لما هيا نزلت عسلها وغرقت الفرشه

H55jX7R.md.jpg
قالتلي انا اول مره انزل كتير كده واخدت شفايفي نمص لبعض وامها كانت بتلحس عسلها من كسها
وانا بقولها عايزك تركبي ع زوبري قالتلي الي انت عايزو ياحبيبي وراحت قاعده ع زوبري ودخل كلو ف كسها وقعدت جاامد

H55wZwN.md.jpg
فضلت تنط ع زوبري وتقولي ااااه ااااه نيك نيك ااااااه نيكني نيكني اااااه اول مره اتناك كده اااه ااااه وقعدت تقولي بحبك اووووي وبحب زوبري
ف كسي عايزه اخلف منك ياحبيبي
ااااه اااه زوبرك كبييير. اووووي مش قادره وراحت رفعت وسطها ولعبت ف كسها لحد مانزلت عسلها اترمت ف حضني وامها بتقولي ياخربيتك هتموت البت قولتلها بنتك الي شرموطه زيك بتحب الزوبر الكبير روحت نيمتها ع السرير ع بطنها
وددخلت زوبري ف كسها من ورا وقعدت انيك جامد وهيا اااااه ااااه انا تعبت ياعبدو خلاص مش قدره وانا كنت خلاص روحت زودت النيك وهيا اااااه اااااه براحه ولما نزلت لبني كلو ف كسها حسيت اني نزلت شلال ف كسها وهيا اااااااه سخن اووووي اااااه مولع كل ده وانا نايم فوقها وزوبري لسه ف كسها قالتلي لبنك حسا انه دخل ف بطني
قولتلها انا ماشبعتش منك ياريهام لسه قالتلي بس اصبر شوي انا تعبت مش قدره قولتلها ماشي وهيا بتشوف كسها وامها بتقولها خرجت زوبرك نشوف كده البن بتاعك

H57UqAu.md.jpg
خرجت زوبري من كسها وهيا بتفنس عشان تشوف لبني ولسه بتفنس لبني نزل من كسها وهيا نزلت ع كس بنتها بتبلع البن الي بيقع من كسها بلعتهم كلهم وتقولي لبنك نازل من كس البنت نار قولتلها بنتك كسها الي سخن لو كان ليك زوبر كنتي حسيتي بطعم كس بنتك النار زي الفرن جوووه
روحت موطي عند ودنها بس تصدقيني مش احلي من كسك عايز انيكك دلوقتي بس مش عايز اودام ريهام قولتلها ابلعي لبني من كس بنتك وهيا قعدت تبلع لبني من كس بنتها وانا وقف وراها وشايف كسها الي كانت بتدعك في وانا بنيك بنتها
وانا بلعب ف زوبري ابص ع كسها كان مفتوح من ورا وشكلو يجنن قربت منها ودخلت زوبري ف كسها براحه وهيا بصتلي قولتلها هوووس
دخلت زوبري للاخر وبنتها نايمه ع وشها فضلت انيك لحد مانزلت ف كس امها ومكنتش قادر قولتلها اوعي كده روحت شايل البنت ودخلتها ف اوضته بتاعت البنت قبل ماتتجوز
وهيا ملط قولت ل امها لما تفوق نعمل كمان واحد
قالتلي لا كفايه كده خلاص انا قاعدت اكلم فيها وهيا مصممه لا يعني لا كفايه
طلعت ل اوضتي اتشطفت وغيرت فرشتي
وريحت شوي ع السرير الباب خبط وكانت ريهام بتقولي ادخل قولتلها تعالي ياريهام
دخلت وقالتلي عايزه اتكلم معاك
دخلت وقعدت جنبي وقعدت تقولي انها غصب عنها وهيا عايزه تخلف والخ الخ ودي كانت مره ومش هتقرر ياعبدو
قولتلها طب ممكن اطلب اخر حاجه منك قالتلي ايه قولتلها اخد منك بوسه وانتي ف حضني
قالتلي بوسه بس قولتلها ايوووه
قالتلي ماشي قربت منها اخدتها ف حضني الاول بحسس ع ضهرها فوق العبايه الي حاسس انها ع الحم وصدري العري خبط ف بزازها
بصيت ليها واخدت منها بوسه ف شفايفها
وهيا اتجاوبت معايا ومسكت بزها بايدي ادعك في اووي وهيا بقت تبوس معايا اكتر وانا بايدي اليمين بفعص ف بزازها وقولتلها ايه رايك نعنل اخر مره وبعدين خلاص ولا كان حصل حاجه بينا قالتلي توعدني قولتلها اوعدك قالتلي انا ملكك
نمت عليها ع السرير ونزلت فيها احضان وبوس ف بزازها وكل حته فيها وقلعتها العبايه كانت ملط قولتلها عايز ادخلو ف كسك وانتي تبص علي زوبري وهو بيدخل شورتلي براسها
انا بوسة كسها ورفعت رجليها وكسها فتحت اودامي وببص عليها وبدخلو ف كسها

H5YJMQ4.md.jpg
ودخلتو ف كسها وهيا ااااااه ااااااه كبير اوووي ياعبدو وانا دخلتو كلو ونمت ف حضنها بقولها ايه الي كبير قالتلي زوبرك كبير اوووي ف كسي
قولتلها اتمتعي قالتلي اوووي
انا اول مره اتناك كده ولقيتها بترقص وسطها عشان زوبري يتحرك ف كسها
وانا بقولها يلا ياحبيبتي انيكككككك جامد قالتلي يلا نيك وانا بقيت انيك اووي ف كسها وهيا تصرخ وعرفت ان امها قاعده بره تشوف اذا حد جاي
عشان كل شوي وطي صوتك ياشرموطه
قولتلها مش عايز ابعد عنك قالتلي ولا انا ياحبيبي
بقيت انيك اوووي ع نفس الوضع قالتلي انا هنزل
نزل بوشي ع زنبورها وبلعت كل عسلها وهيا كسها احمر اوووي من النيك
روحت مدخلو تاني وبقيت انيك فيها اوووي وهيا تصرخ جامد وامها بتقولي براحه ع البت جوزها هيعرف انها اتناكت منك انا اول ماسمعت كده زودت نيك جامد وقولتلها انا عايزو يعرف انها اتناكت مني عشان انيكها كل يوم اودامو
واتا بنيك فيها وهيا تصرخ لحد مانزلت ف كسها تاني وهيا ااااااه اااااه نااااار ف كسي
وقومت من عليها وهيا لبست واخدت مني بوسه
وطلعت وانا نمت مش عارف صحيت امتي بس فضلت ساعه ع السرير والشباك مفتوح والجو ضالمه قومت خالي كان بره قاعد سلمت عليه
ومرات خالي بتعملو شاي قولت ل اخويا هعمل سندوتش لنفسي دخلتلها المطبخ ووقفت وراها
حشرت زوبري ف طيزها قولتلها ايه القمر ده قالتلي صباحيه مباركه لسه صاحي
قولتلها انهارده لما جوزك ينام دخلتك وحسست ع طيزها وعملت السندوتش
وخرجت والشاي جبتو وفضل قاعد حوالي ساعه وقالي انا داخل انام هقوم بدري
ودخل نام ومراتو ورا وانا قاعد مستنيها
هيا طلعتلي بنفس القميص الي كانت اتناكت بيه اول مره مفتوح من عند بزازها ولحد نص طيزها وكسها ظاهر قربت مني انا علطول قعدت بركبي ع الارض ودخلت مابين رجليها الحس كسها من كتر لحسي لكسها نزلت ع وشي غرقتني
قولتلها انتي طالعه حاميه ليه كده
قالتلي انا عايز تقطعني ياعبدوو
قولتلها تعالي اوضتي دخلت معايا
واحنا وقفين قعدت ابوس فيها ومسكت زوبري وبقيت احكو ف كسها ودخل راسو ف كسها
وهيا مسكت في زي الحرامي نزلت بوس ف شفايفها وحشرت زوبري للاخر ف كسها واحنا وقفين وهيا فضلت تنط ع زوبري واحنا وقفين اخدتها ونمنا ع السرير زي ماحنا وفضلت انيك ف كسها وهيا حضناني وتقولي كمان نيك ف مرات خالك وخالك نايم ف الاوضه التانيه كان نفسي احبل منك وجيب منك عيل
قولتلها انا هجيب يالبوه وقعدت انيك ف كسها وانا نايم فوقها لحد مانزلت لاخر نقطه قالتلي لبنك مولع نااار ياحبيبي
وفضلنا كده كل يوم انيك فيها بنهار وبليل
وريهام حامل دلوقتي ف الرابع
وكانت بتاجي ل امها شويه وكنت بنيكها ف كسها ونزل تاني وكنت كل ماتاجي انزل ف كسها ونيكها بالنص ساعه ونكت طيزها بردو
بس مكنتش مرات خالي اودام بنتها لحد الان
وبطن ريهام كانت كبيره اوي خافو عليها وامي راحت معاهم لدكتوره قالتلها مبروك بنتكم حامل ف تؤام واد وبنت وفرحو اووي
وهيا قالتلي زعلت اووي قولتلها كان نفسي اكون جوزها وهما ولادي وكنت بنيك مرات خالي كل يوم تقريبا لما وشها بقي وردي من كتر النيك وبنتها لما ولدت كانو العيال شبه امهم حلوين
اول زياره ل ريهام عندنا بالعيال فضلت اضحك معاهم ل خالي مشي وكنت انا وريهام ومرات خالي ريهام قالتلي شوفت ولادك حلوين ازاي قولتلها شبهك اووي
قالتلي مكنتش اتخيل ان انا اجيب تؤام
قولت ل مرات خالي انتي دلوقتي حماتي وانا تعبان عايز انيك مراتي قالتلي ع الكنبه وع الناشف كمان تدخلو وتنزل بسرعه
وانا فعلا طلعت زوبري وهيا نزلت البنطلون ونامت ع الكنبه فضلت انبك فيها ربع ساعه وانا نايم فوقها وزوبري ف كسها
لحد ماقالتلي نزل نزل ف كسي انا عمله حسابي وقعدت انزل لبني ف كسها وكنت كل ماتاجي عندنا انيكها لما قالتلي بعد سنه جوزي عايزني اخلف تاني قولتلها عيوني وقلعتها اودام امها ونزلت فيها نيك ف كسها ونزلت في كسها
مرتين وهيا حبلت ف ولد وكنت كل ماتاجي انيكها ونزل ف كسها واخدت امها ف يوم عشان نزورها
سلمنا ع ام العريس تحت وطلعنا الشقه فوق اول ماتقفل الباب علينا اخدتها ف حضني ونمت ع سريرها ونزلت ف كسها وفضلنا ع الحال ده لحد الان انيكها كل ماشوفها وامها تقريبا كل يوم ويوم نيك
 
  • عجبني
  • نار ياحبيبي نار
  • جامد
التفاعلات: Haref, shaddd, El zezo و 33 آخرين
حلوة يا بختك بمرات خالك
 
حلو جدا اكمل
 
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
مثيرة اووووووى وممتعة جدا
 
تسلم ايدك
قصة جميلة
 
قصه كويسه بس اعتقد السرد كان ممكن يكون احسن من كدا
 
مرات خالي محمد
اسمي عبدو عندي 25 سنه
عايش مع خالي ف نفس البيت
احنا ناس ع قد حالنا وامي وخالي كانو عايشين لوحدهم ابويا اتجوز امي ف البيت ده وانا كبرت في وكذالك خالي اتجوز في نفس البيت
خالي عندو 45 سنه ومراتو 40 سنه
انا امي وابويا ماتو ف حادثه من 8 سنين
وانا امي كانت كتبالي حقي ف البيت والارض الي بناكل منها البيت كان علي 200 متر
كان كبير انا لما امي ماتت عملتي اوضتي في حمام عشان ابقي برحتي وخالي كان موافق
والاوضه كانت 5×5 كانت فيها دولابي والحمام
كنت مستقل ف الاضه دي
خالي بيفلح ف الارض بتاعنا وبتاعت ناس كمان وانا كنت بشتغل عامل ورا مبلط اي شغل
وكان معايا فلوس وخالي ايام كان بياخد مني لو احتاج مرات خالي بقي اسمها شيماء عندها 40 سنه عندها عيل شغال ف الصعيد حلاق
والبنت متجوزه وهيا عندها 17 سنه
كنت لما بكون قاعد من الشغل بطلع افلح ف الارض بتاعتنا من اخويا ومراتو ولو اخويا مابيكونش فاضي بروح انا ومراتو بس
انا كنت دايما بهيج ع مرات خالي بس لو خالي عرف هموت فيها انا جسمي ناشف اوي عشان من صغري شغال من الارض ل عامل مع اي حد
ف ايام كتير كنت بشوف مرات خالي وهيا بقمصان نوم واسعه وهيا جسمها مش مليان اوووي كنت بشوف طيزها وهيا كانت عادي عايشين مع بعض من زمان واتعودنا ع كده بس خالي مابيكونش موجود
ف يوم كنت مطبق ف الشغل وروحت الساعه 12 بليل فتحت براحه عشان ماصحيش خالي
وسمعت صوت صراخ جووه انا افتكرتو بيضربها
بس لما قربت اكتر سمعتها بتقولو اااااااه براحه عليه ياراجل طيزي مش مستحمله وهيا تقولو دخلو ف كسي شوي مش قدره طيزي وجعتني ياراجل وانا بسمع وزوبري وقف
ببص من خرم كان ف الباب كانت مرات خالي نايمه ع ضهرها وفاتحه رجليها وخالي راكب فوقها ونازل فيها نيك وشوفتو بيطلع زوبرو من طيزها يدخلو ف كسها وهيا ااااااه كمان نيك نيك
وهو قعد ينيك فيه بكل قوه واتا طلعت زوبري وقعدت ادعك في وانا ببص عليهم وخالي فضل ينيك ف كسها وانا كنت هنزل بس قولت هنزل ف ايدي وخلاص وروح اغسل ايدي
قعدت اتفرج وخالي حشر زوبرو ف كسها وعرفت انه بينزل ف كسها وانا نزلت لبني ع ايدي ولما مرات خالي قالتلو قوم اتشطف قالها مش قادر انا هنام قالتلو انا هقوم اتشطف انا خوقت وجريت ع الحمام ف اوضتي غسلت ايدي
وبصيت من خرم الباب عندي ومرات خالي كانت طالعه بقميص نوم كسها طالع منو ونص صدرها طالعين وانا زوبري وقف تاني وفجاءه لقيتها بتبص ف الارض وتمد ايديها ع البلاط ولقيت صابعها لمس البلاط وانا مش عارف بتعمل ايه
وحطت ايديها ف بقها قولت احا ليكون لبني وقع من ايدي وانا بجري ومن هموت من الخوف
خالي جاموسه ف عرف حاجه زي كده هيقتلني
مرات خالي بقت تدور ع الارض لما شافت كمان بقعه لبن نزلت ليها واخدتها بلعتها بردو
وانا هايج لقيت مرات خالي قربت من الاوضه وانا قلبي وقف انا كنت قافل من جووه اخدت جنب عشان لو بصت ماتشوفنيش وانا كنت طافي النور يعني مش هتشوف اي حاجه
عرفت انها بتبص من الخرم
وانا جسمي بيرتعش هيا مشت سمعت صوت رجليها بصيت عليها وشوفت طيزها من قميص النوم كانت تهبل بصراحه وطيزها نازله طالعه لما روحت نايم وانا بتخيلها وانا مكان خالي وقعدت اضرب عشره وانا نايم ع السرير
ونزلت ونمت صحيت الساعه 9 ع خبط الباب وهيا بتقولي قوم ياعبدو عشان تفطر مع خالك عشان عايزك انا كنت مقلق بس مطمن ان مفيش حاجه
قومت لابس العبايه وتحت منها الشورت وفانله بس طلعت فطرت معاه قالي اطلع انت جيب شويه برسيم عشان هروح ارض الحج معوض افلح فيه قولتلو حاضر ياخال قالي انت جيت امتي انبارح قولتلو جيت متاخر مش عارف بالظبط بس دخلت نمت علطول قالي ماشي
قالي جيب 25 جنيه اجيب سجاير معييش فلوس دلوقتي قولتلو حاضر ياخال
فطرنا وقام مشي وانا شربت الشاي وبغير هدومي عشان اجيب شويه برسيم ارضنا جنبنا علطول بيتنا ف وسط الاراضي وارضنا فدان
كانت الاول بفلوس المهم طلعت واخدت معايا الشرشره
وسمعت صوت من ورايا كانت مرات خالي بتقولي امسك نسيت الشاي قولتلها تلاقيه برد قالتلي عملتلك واحده تانيه بقيت اشرب فيها وهيا قاعده جنبي وقالتلي انت دخلت امتي امبارح
انا قلبي دقاتو زادت قولتلها مش عارف ماخدتش بالي من الوقت قالتلي اممم انا كنت بتبص من الخرم انبارح علينا انا وخالك
انا قولتلها لا ابدا محصلش
قالتلي انا عرفت ولبنك كان ع الارض بره
انا بقيت مش عارف اقول ايه
قالتلي لو ماكلمتنيش بصراحه هقول ل خالك
وانت عارف خالك ممكن يعمل ايه
قولتلها خلاص قولتلها كل حاجه وقالتلي انا عرفه ان غصب عنك انت مهما كان شاب زي ابني
وانت عارف انا بحبك قد ايه
قولتلها معلش ماتزعليش مني
قولتلها بس اقولك ع حاجه بس ماتزعليش قالتلي قول قولتلها ازاي خالي دخل بتاعو كلو كده من ورا وانا شوفت بتاعو وهو نايم معاك كبير
قالتلي مع ان كلامك ده عيب بس هعرفك مدام انت مش عارف قالتلي انا اتعودت ع كده ودلوقتي بقي عادي بنسبالي
قولتلها اخر حاجه هقولك عليها واعتبريني ابنك وبتعرفيني قالتلي ايه
قولتلها انا شوفتك انبارح لما طلعتي واخدتي لبني لحستيه هيا اتحرجت قولتلها خلاص معلش
قالتلي شوف انا افتكرت ان البن ده وقع من عندي لما خالك نزل فيا انا خرجت علطول افتكرتو مني بس لما بصيت عند باب اوضتك شوفت لبن عرفت انه انت ولبن الراجل حلو للست
قولتلها عشان كده بلعتيه
قالتلي خلاص بقي احترم نفسك
قولتلها حاضر
قالتلي انت عمرك مانمت مع واحده قبل كده
قولتلها لا لسه ابيض وصدقيني انا اول مره اشوف حاجه بعيني كده كانت انبارح
وقولتلها لما انتي بصيتي من خرم الباب بتاعي ومشيتي انا بصيت عليكي وشوفتك من ورا وكنتي حلوه اووي وانا مقدرتش امسك نفسي ونزلت تاني
قالتلي كده صحتك هتروح وكتر ماتلعب ده غلط عليك عشان لما تتجوز تقدر تكفي مراتك
خالك مره ف الاسبوع
قولتلها بس انا لحظة ان خالي جامد يعني
قالتلي ماهو جامد ياخويا بس بارد في انواع برده كده المهم يخلص ويلبس وخلاص
مش مهم بقي الجاموسه الي تحت تعمل ايه
وكمان بيخاف ع نفسو مره ف الاسبوع او مرتين بالكتير قولتلها تعبان ف الارض
قالتلي انا لولا خايفه ع شرفو كنت خونتو مع حد تاني انا ست وليه حقوقي ف البيت
انا زوبري وقف وهيا لحظتو
وقولتلها يامرات خال لو عوزتي تخوني خالي خونيه مع ابن اختو اولي من الغريب احسن وضحكت وهيا قالتلي اتلم ياوله
قولتلها كان نفسي اتجوز بنتك يامرات خال
بس انتم استعجلتو ف جوازها
قالتلي انا عرفه ياعبدو بس انا مش عايزه بنتي تقعد ف نفس البيت الي انا في وفي اوضه واحده عايزه ليها شقه لوحدها وتعيش زي الناس
انا اهو لما خالك بينام معايا انت بتسمع صوتي
قولتلها يامرات خال انتي اتجوزتي خالي عن حب
قالتلي خالك كان نجس
كنت مع امي بنزرع ف الارض
خالك كان عرفني وانا كنت عايشه مع امي بس ولما امي قالتلي روحي جيبي شكاره من البيت
خالك مشي ورايا للبيت وانا كنت سيبه الباب مفتوح عشان خرجه علطول
بس هو دخل عليه البيت وعمل الي عملوو وفتحني ولما قالي انه هيتجوزني واتقدملي فعلا
واتخطبنا وكان كل يوم ينام معايا قولتلها من قدام ولا من ورا قالتلي لا من قدام بس
قولتلها طب ومن ورا امتي
قالتلي بعد الجواز علطول كان عايز يغير
قولتلها بصراحه يامرات خال انتي حلوه وانا لو كنت اتجوزت بنتك كنت هعمل معاه كل حاجه كمان قالتلي كنت بتحبها قولتلها ايوه ده انا متربي معاها بحسب خالي هيقول ابن اختي اولي بيها من الغريب بس ياخساره عرفت اني مش فارق معاه
قالتلي ماتقولش كده بس كل اب بيدور ع مصلحه بنتو قولتلها عندك حق ومين هيجوزني بنتو وكنت زعلان وهيا حست بكده ومشت وانا خلصت
ودخلت نمت صحيت ع المغرب كنت تعبان من التفكير قاعدت العب ف التلفزيون
وخالي وصل قومت اتعشيت معاه
وقال ان رايح انام انا هلكان عايز انام
ومرات خالي بصتلي وبتحركلي ف شفايفها كده كانها بتقولي يادي الوكسه
دخل نام وانا قعدت ف الصاله عملت شاي وبتفرج ع التلفزيون ع فيلم عادل امام بتاع لما بيتجوز كتير ده وقاعد بضحك بعد ساعه مرات خالي طلعت قالتلي سمعت صوتك قولت اجي اقعد معاك وكانت لبسه عبايه لزقه ع جسمها وبزازها بتتهز ف اي حركه قولتلها نام ولا ايه قالتلي نام ياخويا
قالتلي انا عايزه اتكلم معاك ف موضوع مهم
قولتلها قولي قالتلي تعالي نطلع بره
قولتلها هتطلعي كده قالتلي خالك رايح ف النوم واحنا وسط الاراضي اطلع طلعت وقعدت ع المصطبه الي بره وقالتلي انت عارف ان البنت بقالها سنه متجوزه قولتلها ايوه
قالتلي ولسه مخلفتش قولتلها ااايوه
قالتلي البنت كلمتني ولما عرفتني بكل حاجه بتحصل معاه عرفت ان المنوي بتاع جوزها مش بيوصل لرحمه عشان ميه جوزها اكبر منها ب 13 سنه البنت 17 وجوزها 31 سنه
وشكلو كان بينزل لبن كتير قبل مايتجوز
وده غلط ف لازم عمليه وهما ع الحديده
ف انا عايزه منك طلب صغير
قولتلها ها ايه هو
قالتلي بس اوعي خالك يعرف حاجه يدبحنا كلنا
قولتلها انا مش عبيط قالتلي بكره خالك لما يخرج بنتي هتاجي وانت تلعب ف بتاعك زي كل مره وبنتي ف الاوضه وقت ماتحس انك هتنزل تدخل بسرعه وتنزلهم جواها انا استغرلت قولتلها ازاي قالتلي مفيش حل غير كده
يا اما خالك هيبيع قيراط من الارض عشان العمليه دي ماهو الواد ايد ورا وايد اودام ودي مهما كانت بنتو الوحيده ومش هيسيبها كده
قولتلها ماشي يامرات خال بس انا مش بعرف انزل غير لما يكون ف حاجه اودامي
يا اما هتاخر اووي قالتلي ماتقلقش من حاجه
قولتلها طب ممكن اطلب منك حاجه قالتلي قول
قولتلها بس ماتزعليش قالتلي هيا تزعل
قولتلها انا مش هخبي عليك قبل مانتي تاجي كنت بتفرج ع الفيلم وبتاعي وقف اووي وكنت بلعب في من فوق العبايه ولما شوفتك بالبس ده تعبت اكتر مش عايز منك حاجه بس غير انك توقفي وانا بلعب عشان ينزلو عشان تعبت اووي
قالتلي كده غلط بس معلش عشان ماتتعبش بس
بس بسرعه بقي قولتلها حاضر
قالتلي خليك هنا قولتلها احسن حد يشوفنا قالتلي من يشوفنا هنا وراحت قفلت النور الي اودان البيت خالص وكونا ف ضالمه خالص ونور التلفزبون منور شويه
قالتلي عشان ممكن خالك يقوم يشوفنا وانا مش عايزه يدخل غليا وانا ف اوضتك غلط
حتي لو خالك صحا هتعرف تنط من الشباك بتاعك للاوضه بتاعتك وانا هعمل نفسي برمي شويه اكل للبط قولتلها ماشي
رفعت الجلبيه بتاعتي وطلعت زوبري من الشورت
وهيا بحلقت فيا وتقولي ده كبير اوي ياواد ياعبدو قولتلها بجد يامرات خال
قالتلي ده اكبر من زوبر خالك ياواد
انا فرحت اوي
قعدت ادعك ف زوبري وبص عليها وهيا قاعده قولتلها انا مش شايف تعالي ندخل اودام التلفزيون قالتلي تعالي وقفلنا الباب ودخلنا وكنت شايف كل حاجه فضلت ادعك ف زوبري وقولها هزي صدرك فضلت تروح يمين وشمال وهما يتهزو زي الجيلي
قالتلي لسه قولتلها مش عايزين ينزلو
قالتلي شيل ايدك كده وراحت مدت ايديها ع زوبري تحسس عليه وتقولي كبير اووي ياعبدو وانا مغمض عيني وهيا بقت تدعك اوووي وانا نزلت بايدي مسكت بزها وهيا بصتلي وماقلتش حاجه
وانا قعدت افعص ف بزازعا بايدي وقرص حلماتها الي كانت كبيره اوووي زي عقله الصباع
لقيتها دخلت راس زوبري ف بقها وانا بقيت مش مصدق خالص وهيا دخلت زوبري لنصو وعمال تمص فيا وانا ابصلها وهيا تلعب بالسانها ف زوبري لما حسيت اني هنزل روحت منزل كل لبني
ف بقها وهيا ماخرجتوش لما بلعتهم كلهم
ونضفت زوبري وقامت وقفه قالتلي ارتحت قولتلهاا اووي قالتلي وانت لبنك حلو اوووي
وطعمو يجنن قولتلها انتي بلعتيهم قالتلي اااه
قولتلها ينفع امسك بزازك مره واحده قالتلي ماشبعتش من شويه وانا سيباك برحتك قولتلها معلش مره واحده قالتلي بسرعه
ومسكت بزازها اوووي وبقيت اضمهم ع بعض وقرص حلماتها وهيا براحه شوي
قولتلها انا عايز ادوق لبنك زي مادوقتي لبني يامرات خال قالتلي ماينفعش قولتلها عشان خطري هنطلع بره وانت قاعده بس
انتي ريحتيني وانا مش هسيبك تعبانه كده
قالتلي ياعبدو بلاش قولتلها مره واحده وخلاص
قالتلي تعالي برا طلعنا بره تاني وقعدت ع المصطبه وقولتلها ارفعي العبايه شوي
ورفعتها لحد وسطها وكسها ظهر لونه غامق ومن حوه وردي ومبطرخ
انا نزلت علطول ع كسها مكنتش لبسه كلوت لبسه قميص نوم بس تحت وانا بلحس كسها
ودخلت لساني ف كسها وهيا ااااه اممممم وانا قولتلها هتفضحينا وقلعت البوكسر من تحت العبايه ودخلتو ف بقها وهيا كتمت بوقها وانا نزلت مص ولحس ف زنبورها الكبير وقرصو
وفضلت الحس كسها وهيا اااااه اااااااه اممممم مش قدره ياعبدو وهيا راحت نزلت ع وشي واترمت ع الحيطه ومفتحه رجليها زي ماكانت ومش قدره تاخد نفسها
وانا شوفت كسها مفتوح وكلو عسل قولت فرصه طلعت زوبري وقربت زوبري من شفايف كسها
وهيا مغمضه عيونها وروحت مدخل راس زوبري ف كسها وهيا ةاااااااه لا لا لا لا خرجو بسرعه وانا بصصلها قولتلها مش قادر نفسي ادوق كسك ده
وهيا لسه بتتكلم روحت مدخل نصو ف كسها هيا اااااه وبعد دقيقه وزوبري ف كسها هيا قالتلي عملت فيا ايه قولتلها انا مش قادر يامرات خال
لو عايزاني اخرجو هخرجو قالتلي تخرج ايه
وراحت شداني عليه وزوبري دخل كلو ف كسها وهيا صرخت لولا الشورت الي ف بقها كنا اتفضحنا وانا نازل نيك فيها وانا نيك زوبري صاروخ ف كسها روحت قعدت جنبها ورفعتها بالعافيه وقعدت ع زوبري ودخل ف كسها وانا وخدها ف حضني
وبزازها ف صدري وهيا فصلت تروح وتاجي ع زوبري لما انا كنت هتجنن مرات خالي بنيك فيها وخالي جوه نايم ومن كتر تفكيري
قفشت ف طيزها جامد وانا بنيكها ونزلت كل لبني ف كسها وهيا قاعده ع زوبري
بصتلي وانا ببصلها وقالتلي لبنك غرقني وانا بوستها من شفايفها وراحت وقفه وعدات هدومها ودخلت ع اوضتها وانا لبسه ودخلت ع اوضتي انام وقعدت افتكر مرات خالي الي نزلت ف كسها
نمت هلكان مصحتش الا ومرات خالي بتصحيني بتقولي قوم كول يلا صحيت مع خالي وقالي لو فاضي تعالي معايا مرات خالي بصتلي وكانها بتقولي لا قولتلو انا عم محمد عايزني ضروري انهارده معهوش حد ولازم اروح معاه
قالي ماشي خلاص تبقي سلملي عليه
وقام مشي وقالتلي جدع قولتلها لازم اهرب منو
ده احلي يوم ف عمري انهارده بصتلي وقولتلها وانبارح قالتلي انتي ازاي تنزل جوايا افرد كنت هخلف قولتلها انا شوفت خالي وهو بينزل جواك عرفت انك مش هتخلفي
قالتلي كده تعمل فيا كده انبارح
قولتلها تعرفي لو خالي مكنش موجود كنت هسوي الهوايل قالتلي هتعمل ايه قولتلها كنت هاخدك ع سريرو وهخليك تنسيه خالص
بصتلي وقالتلي طلعت وسخ
قولتلها حد يشوف الجمال ده ويبقي مؤادب
قالتلي طب ياخويا البت شويه وهتاجي
قولتلها هخليها تخلف تؤام
ضحكت وقالتلي انا خايفه عليها منك
قولتلها عايز اطلب منك حاجه بس وفقي عليه
قالتلي ايه قولتلها انتي عرفه انها انهارده بس وبنتك مش هعمل معاه حاجه تاني
قالتلي ايوه قولتلها سبيني برتاحي معاه هو مره وخلاص انتي كده هتعذبيني اني افضل العب ف زوبري ودخل انزلهم فيها وخلاص كده حرام
قالتلي وقتها هنشوف بس انت كول حلو عشان تقدر وتنزل ف البنت كتير
قولتلها هنزل فيها اكتر من الي نزلو فيكي انبارح
قالتلي كده تعمل فيا انبارح كل ده
قولتلها مكنتش حاسس بنفسي
انتي حلوه اوووي ومكنتش قادره استحمل
قالتلي مانت كنت لسه منزل قولتلها مقدرتش اشوف كسك تعبان ومريحوش
قالتلي هو انت كل ماتشوف كسي تعبان هتعوز تريحو قولتلها ايوووه طبعا
قالتلي ده انت تموت كده انا عندي شهوه جنسيه جامده يعني ممكن كل يوم عادي واكتر كمان
قولتلها يعني دلوقتي انتي عايزه قالتلي ليه قولتلها مجرد سؤال قالتلي ايوووه
روحت قفلت الباب من جووه بالترباس
قالتلي هتعمل ايه ياعبدو
قولتلها قومي قالتلي البت زمانها ف الطريق قولتلها قومي ووقفتها وزقيتها ع الكنبه رفعت رجليها ورفعت عبايتها ونزلت كلوتها كان مليان عسل منها بقولها انتي تعبانه اووي
ونزلت لحس ف كسها وكان غرقان من عسلها
وهيا مسكه دماغي ف كسها وتقولي الحس الحس
وانا بنيك كسها بالساني وهيا تقولي ااااااه اااااه لسانك قطعني ف كسي روحت وقفت ودخلت زوبري ف كسها ونايم فوقها وهيا قفشت ف ضهري وبقت تخربش فيا وانا نازل فيها نيك وكنت بنيك اوووي سمعنا صوت حد جاي ع الطريق بره
مرات خالي دخلت اوضتها وانا نزلت الجلابيه ولبست الشورت وقعدت اكمل اكل
الباب خبط فتحت كانت بنتها ريهام
كانت زي القمر دخلت سلمت عليها وهيا مكسوفه كانها عرفه اني هنيكها دلوقتي
امها طلعت من جوه سلمت عليها
ودخلو الاوضه يتكلمو وبعد ربع ساعه امها طلعتلي قالتلي البنت حاهزه جووه
وانا هقعد بره عشان لو حد جه مايسمعش صوتكم
قولتلها انا هاخدها ف اوضتي قالتلي انت حر بس بسرعه دخلت الاوضه كانت لبسه عبايه خفيفه ونايمه ع ضهرها وبزازها كبيره زي امها
ومغمضه عنيها انا قربت منها ومسكت بزها وهيا رفعت صدرها من المسكه وحسست ع بزازها قولتلها انتي دلوقتي عروستي وانا عايزك ف اوضتي ياعروسه
دخلت ايدي من عند طيزها وكتفها وشيلتها
مشيت بيها دخلت اوضتي ونزلتها براحه ع السرير
وقلعت انا خالص الا الشورت
وطلعت فوقها بقولها ماتعرفيش انا فرحت قد ايه يابنت خالي ان انا هنام معاكي وعايزه تخلفي مني بس اوعدك ان اليوم ده عمرك ماهتنسيه ابدا
قولتلها اقلعي راحت قالعت وانا ساعدتها وكان لبسه قميص نوم شفاف بزازها كلها واضحه وكسها متلمع قولتلها ايه الجمال ده خرجت بزازها الاتين ونزلت مص فيهم وبقيت ابوس شفايفها
وحلمات بزازها اوووي وهيا اااااه اااااه
قولتلها عايز اكل كسك قالتلي ازاي
قولتلها ثواني نمت ع ضهري واخدنا وضع 69 وهيا شكلها اول مره تمص بس اي حاجه بقي وخلاص وانا نزلت مص ف كسها وهيا من الهيجان كانت تعض ف زوبري عشان اول مره تمص وانا اقولها ابعد سنانك لسانك وشفايفك بس
وهيا بدات تمص حلو وكانت تدخل الراس بس
دخلت صباع ف كسها وهيا ااااه اااه وانا بلحس ونيك كسها بصباعي وهيا بتطلع اهااات عليه تقولي حلو اوووي اااااه وانا قولتلها يلا قومي وقفت ع الارض وانا وقفت وقلعت الشورت خالص وهيا قلعتها القميص بقت ملط خالص وبزازها وقفين وحلماتها تجنن قولتلها كان نفسي اتجوزك وتكوني ملكي لوحدي بس القدر رجعك ليه وهتبقي مراتي علطول وهنيكك كل ماشوفك هنا وهتخلفي مني انا قالتلي انا بحبك اووي ياعبدو
وكان نفسي تتجوزني بس ابويا غصب علي
قولتلها عارف ياحبيبتي انتي انهارده مراتي وعايز ادلعك ومتعك كمان قالتلي انا اول مره حد يلحس كسي ومص زوبر حد قولتلها ولسه ياحبيتي خليك وقفه ونزلت ع ركبي فتحت رجليها عن بعض ونزلت الحس ف كسها وماسك طيزها
وبزوق كسها ع وشي وهيا مسكت دماغي وبقت تشد دماغي ع كسها وتصرخ ااااااه اااااااه وسمعت الباب بيفتح وكانت امها بتقولي ارحم البت وطي الصوت شويه وخلصو يلا
وانا بلحس والبت راحت منزله ع وشي وانا لسه بلعب بالساني ف كسها وهيا اااااه كفايه حرام عليك ارحمني وامها دخلت تاني قالتلي ماخلاص باخويا خلص مش وقتو دلع ودخلت علينا ونيمت البنت ع ضهرها وقالتلي اركب فوق البنت يلا
ركب فوقها ونزلت مص ف شفايفها جامد
وايدي بتفعص بزازها وهيا متجوابه اووي ف البوسه لقيت امها سمكت زوبري من ورا ودخلتو ف كسها وهيا البت رفعت نفسها اووي وزوبري دخل كلو وهيا قالت اااااه كبير اوووي ياما كبير اووووي مش قدره ياما الحقيني وامها تقولها معلش ياحبيبتي استحملي وانا انيك فيها جامد
وانا رايح جاي ف كسها وبنتها رفعت نفسها لفوق زوبري خرج ف ثواني كان داخل كسها تاني
وانا انيك جامد والبنت تقول ل امها اااااه جامد اوووي ياما كبير كبير وانا ادخلو كلو ف كسها
ونايم عليها وهمست ف ودنها انا بحبك اوووي
انتي هتبقي مراتي بس ولما تخلفي هنزل ف كسك تاني عشان تخلفي تاني وفضل انيك فيها وهيا ولا حسا بالدنيا بتتناك وخلاص وامها بتقول زوبرك فشخ كس البت ياواد ياعبدو خلص

H55MACJ.md.jpg
وقعدت انيك فيها وامها تلعلبي ف البضان
راحت ريهام اخدتني بالحضن وقالتلي اااااه انا اول مره احس ان انا فعلا بتناك ياعبدو
انت زوبرك فشخني من كتر النيك
قولتلها قوليلي كلام يخليني انيكك اكتر وهيا قالتلي عايزه اخلف منك ياعبدو نيك كسي اوووي عايزه راجل زيك يخليني اخلف ولبنو يعبي كسي وانا ازود وهيا قالتلي انا هنزل ياعبدو حرررااااام عليك هنزل هنزل وانا قعدت ادعك ف كسها لما هيا نزلت عسلها وغرقت الفرشه

H55jX7R.md.jpg
قالتلي انا اول مره انزل كتير كده واخدت شفايفي نمص لبعض وامها كانت بتلحس عسلها من كسها
وانا بقولها عايزك تركبي ع زوبري قالتلي الي انت عايزو ياحبيبي وراحت قاعده ع زوبري ودخل كلو ف كسها وقعدت جاامد

H55wZwN.md.jpg
فضلت تنط ع زوبري وتقولي ااااه ااااه نيك نيك ااااااه نيكني نيكني اااااه اول مره اتناك كده اااه ااااه وقعدت تقولي بحبك اووووي وبحب زوبري
ف كسي عايزه اخلف منك ياحبيبي
ااااه اااه زوبرك كبييير. اووووي مش قادره وراحت رفعت وسطها ولعبت ف كسها لحد مانزلت عسلها اترمت ف حضني وامها بتقولي ياخربيتك هتموت البت قولتلها بنتك الي شرموطه زيك بتحب الزوبر الكبير روحت نيمتها ع السرير ع بطنها
وددخلت زوبري ف كسها من ورا وقعدت انيك جامد وهيا اااااه ااااه انا تعبت ياعبدو خلاص مش قدره وانا كنت خلاص روحت زودت النيك وهيا اااااه اااااه براحه ولما نزلت لبني كلو ف كسها حسيت اني نزلت شلال ف كسها وهيا اااااااه سخن اووووي اااااه مولع كل ده وانا نايم فوقها وزوبري لسه ف كسها قالتلي لبنك حسا انه دخل ف بطني
قولتلها انا ماشبعتش منك ياريهام لسه قالتلي بس اصبر شوي انا تعبت مش قدره قولتلها ماشي وهيا بتشوف كسها وامها بتقولها خرجت زوبرك نشوف كده البن بتاعك

H57UqAu.md.jpg
خرجت زوبري من كسها وهيا بتفنس عشان تشوف لبني ولسه بتفنس لبني نزل من كسها وهيا نزلت ع كس بنتها بتبلع البن الي بيقع من كسها بلعتهم كلهم وتقولي لبنك نازل من كس البنت نار قولتلها بنتك كسها الي سخن لو كان ليك زوبر كنتي حسيتي بطعم كس بنتك النار زي الفرن جوووه
روحت موطي عند ودنها بس تصدقيني مش احلي من كسك عايز انيكك دلوقتي بس مش عايز اودام ريهام قولتلها ابلعي لبني من كس بنتك وهيا قعدت تبلع لبني من كس بنتها وانا وقف وراها وشايف كسها الي كانت بتدعك في وانا بنيك بنتها
وانا بلعب ف زوبري ابص ع كسها كان مفتوح من ورا وشكلو يجنن قربت منها ودخلت زوبري ف كسها براحه وهيا بصتلي قولتلها هوووس
دخلت زوبري للاخر وبنتها نايمه ع وشها فضلت انيك لحد مانزلت ف كس امها ومكنتش قادر قولتلها اوعي كده روحت شايل البنت ودخلتها ف اوضته بتاعت البنت قبل ماتتجوز
وهيا ملط قولت ل امها لما تفوق نعمل كمان واحد
قالتلي لا كفايه كده خلاص انا قاعدت اكلم فيها وهيا مصممه لا يعني لا كفايه
طلعت ل اوضتي اتشطفت وغيرت فرشتي
وريحت شوي ع السرير الباب خبط وكانت ريهام بتقولي ادخل قولتلها تعالي ياريهام
دخلت وقالتلي عايزه اتكلم معاك
دخلت وقعدت جنبي وقعدت تقولي انها غصب عنها وهيا عايزه تخلف والخ الخ ودي كانت مره ومش هتقرر ياعبدو
قولتلها طب ممكن اطلب اخر حاجه منك قالتلي ايه قولتلها اخد منك بوسه وانتي ف حضني
قالتلي بوسه بس قولتلها ايوووه
قالتلي ماشي قربت منها اخدتها ف حضني الاول بحسس ع ضهرها فوق العبايه الي حاسس انها ع الحم وصدري العري خبط ف بزازها
بصيت ليها واخدت منها بوسه ف شفايفها
وهيا اتجاوبت معايا ومسكت بزها بايدي ادعك في اووي وهيا بقت تبوس معايا اكتر وانا بايدي اليمين بفعص ف بزازها وقولتلها ايه رايك نعنل اخر مره وبعدين خلاص ولا كان حصل حاجه بينا قالتلي توعدني قولتلها اوعدك قالتلي انا ملكك
نمت عليها ع السرير ونزلت فيها احضان وبوس ف بزازها وكل حته فيها وقلعتها العبايه كانت ملط قولتلها عايز ادخلو ف كسك وانتي تبص علي زوبري وهو بيدخل شورتلي براسها
انا بوسة كسها ورفعت رجليها وكسها فتحت اودامي وببص عليها وبدخلو ف كسها

H5YJMQ4.md.jpg
ودخلتو ف كسها وهيا ااااااه ااااااه كبير اوووي ياعبدو وانا دخلتو كلو ونمت ف حضنها بقولها ايه الي كبير قالتلي زوبرك كبير اوووي ف كسي
قولتلها اتمتعي قالتلي اوووي
انا اول مره اتناك كده ولقيتها بترقص وسطها عشان زوبري يتحرك ف كسها
وانا بقولها يلا ياحبيبتي انيكككككك جامد قالتلي يلا نيك وانا بقيت انيك اووي ف كسها وهيا تصرخ وعرفت ان امها قاعده بره تشوف اذا حد جاي
عشان كل شوي وطي صوتك ياشرموطه
قولتلها مش عايز ابعد عنك قالتلي ولا انا ياحبيبي
بقيت انيك اوووي ع نفس الوضع قالتلي انا هنزل
نزل بوشي ع زنبورها وبلعت كل عسلها وهيا كسها احمر اوووي من النيك
روحت مدخلو تاني وبقيت انيك فيها اوووي وهيا تصرخ جامد وامها بتقولي براحه ع البت جوزها هيعرف انها اتناكت منك انا اول ماسمعت كده زودت نيك جامد وقولتلها انا عايزو يعرف انها اتناكت مني عشان انيكها كل يوم اودامو
واتا بنيك فيها وهيا تصرخ لحد مانزلت ف كسها تاني وهيا ااااااه اااااه نااااار ف كسي
وقومت من عليها وهيا لبست واخدت مني بوسه
وطلعت وانا نمت مش عارف صحيت امتي بس فضلت ساعه ع السرير والشباك مفتوح والجو ضالمه قومت خالي كان بره قاعد سلمت عليه
ومرات خالي بتعملو شاي قولت ل اخويا هعمل سندوتش لنفسي دخلتلها المطبخ ووقفت وراها
حشرت زوبري ف طيزها قولتلها ايه القمر ده قالتلي صباحيه مباركه لسه صاحي
قولتلها انهارده لما جوزك ينام دخلتك وحسست ع طيزها وعملت السندوتش
وخرجت والشاي جبتو وفضل قاعد حوالي ساعه وقالي انا داخل انام هقوم بدري
ودخل نام ومراتو ورا وانا قاعد مستنيها
هيا طلعتلي بنفس القميص الي كانت اتناكت بيه اول مره مفتوح من عند بزازها ولحد نص طيزها وكسها ظاهر قربت مني انا علطول قعدت بركبي ع الارض ودخلت مابين رجليها الحس كسها من كتر لحسي لكسها نزلت ع وشي غرقتني
قولتلها انتي طالعه حاميه ليه كده
قالتلي انا عايز تقطعني ياعبدوو
قولتلها تعالي اوضتي دخلت معايا
واحنا وقفين قعدت ابوس فيها ومسكت زوبري وبقيت احكو ف كسها ودخل راسو ف كسها
وهيا مسكت في زي الحرامي نزلت بوس ف شفايفها وحشرت زوبري للاخر ف كسها واحنا وقفين وهيا فضلت تنط ع زوبري واحنا وقفين اخدتها ونمنا ع السرير زي ماحنا وفضلت انيك ف كسها وهيا حضناني وتقولي كمان نيك ف مرات خالك وخالك نايم ف الاوضه التانيه كان نفسي احبل منك وجيب منك عيل
قولتلها انا هجيب يالبوه وقعدت انيك ف كسها وانا نايم فوقها لحد مانزلت لاخر نقطه قالتلي لبنك مولع نااار ياحبيبي
وفضلنا كده كل يوم انيك فيها بنهار وبليل
وريهام حامل دلوقتي ف الرابع
وكانت بتاجي ل امها شويه وكنت بنيكها ف كسها ونزل تاني وكنت كل ماتاجي انزل ف كسها ونيكها بالنص ساعه ونكت طيزها بردو
بس مكنتش مرات خالي اودام بنتها لحد الان
وبطن ريهام كانت كبيره اوي خافو عليها وامي راحت معاهم لدكتوره قالتلها مبروك بنتكم حامل ف تؤام واد وبنت وفرحو اووي
وهيا قالتلي زعلت اووي قولتلها كان نفسي اكون جوزها وهما ولادي وكنت بنيك مرات خالي كل يوم تقريبا لما وشها بقي وردي من كتر النيك وبنتها لما ولدت كانو العيال شبه امهم حلوين
اول زياره ل ريهام عندنا بالعيال فضلت اضحك معاهم ل خالي مشي وكنت انا وريهام ومرات خالي ريهام قالتلي شوفت ولادك حلوين ازاي قولتلها شبهك اووي
قالتلي مكنتش اتخيل ان انا اجيب تؤام
قولت ل مرات خالي انتي دلوقتي حماتي وانا تعبان عايز انيك مراتي قالتلي ع الكنبه وع الناشف كمان تدخلو وتنزل بسرعه
وانا فعلا طلعت زوبري وهيا نزلت البنطلون ونامت ع الكنبه فضلت انبك فيها ربع ساعه وانا نايم فوقها وزوبري ف كسها
لحد ماقالتلي نزل نزل ف كسي انا عمله حسابي وقعدت انزل لبني ف كسها وكنت كل ماتاجي عندنا انيكها لما قالتلي بعد سنه جوزي عايزني اخلف تاني قولتلها عيوني وقلعتها اودام امها ونزلت فيها نيك ف كسها ونزلت في كسها
مرتين وهيا حبلت ف ولد وكنت كل ماتاجي انيكها ونزل ف كسها واخدت امها ف يوم عشان نزورها
سلمنا ع ام العريس تحت وطلعنا الشقه فوق اول ماتقفل الباب علينا اخدتها ف حضني ونمت ع سريرها ونزلت ف كسها وفضلنا ع الحال ده لحد الان انيكها كل ماشوفها وامها تقريبا كل يوم ويوم نيك
عاش كمل
 
😎 😎 :love: :love: :) :) :unsure: :unsure: :cautious: :cautious: :coffee: :coffee: (y) (y) 🥱 🥱 o_O o_O :whistle: :whistle: 🤪 🤪
 
مرات خالي محمد
اسمي عبدو عندي 25 سنه
عايش مع خالي ف نفس البيت
احنا ناس ع قد حالنا وامي وخالي كانو عايشين لوحدهم ابويا اتجوز امي ف البيت ده وانا كبرت في وكذالك خالي اتجوز في نفس البيت
خالي عندو 45 سنه ومراتو 40 سنه
انا امي وابويا ماتو ف حادثه من 8 سنين
وانا امي كانت كتبالي حقي ف البيت والارض الي بناكل منها البيت كان علي 200 متر
كان كبير انا لما امي ماتت عملتي اوضتي في حمام عشان ابقي برحتي وخالي كان موافق
والاوضه كانت 5×5 كانت فيها دولابي والحمام
كنت مستقل ف الاضه دي
خالي بيفلح ف الارض بتاعنا وبتاعت ناس كمان وانا كنت بشتغل عامل ورا مبلط اي شغل
وكان معايا فلوس وخالي ايام كان بياخد مني لو احتاج مرات خالي بقي اسمها شيماء عندها 40 سنه عندها عيل شغال ف الصعيد حلاق
والبنت متجوزه وهيا عندها 17 سنه
كنت لما بكون قاعد من الشغل بطلع افلح ف الارض بتاعتنا من اخويا ومراتو ولو اخويا مابيكونش فاضي بروح انا ومراتو بس
انا كنت دايما بهيج ع مرات خالي بس لو خالي عرف هموت فيها انا جسمي ناشف اوي عشان من صغري شغال من الارض ل عامل مع اي حد
ف ايام كتير كنت بشوف مرات خالي وهيا بقمصان نوم واسعه وهيا جسمها مش مليان اوووي كنت بشوف طيزها وهيا كانت عادي عايشين مع بعض من زمان واتعودنا ع كده بس خالي مابيكونش موجود
ف يوم كنت مطبق ف الشغل وروحت الساعه 12 بليل فتحت براحه عشان ماصحيش خالي
وسمعت صوت صراخ جووه انا افتكرتو بيضربها
بس لما قربت اكتر سمعتها بتقولو اااااااه براحه عليه ياراجل طيزي مش مستحمله وهيا تقولو دخلو ف كسي شوي مش قدره طيزي وجعتني ياراجل وانا بسمع وزوبري وقف
ببص من خرم كان ف الباب كانت مرات خالي نايمه ع ضهرها وفاتحه رجليها وخالي راكب فوقها ونازل فيها نيك وشوفتو بيطلع زوبرو من طيزها يدخلو ف كسها وهيا ااااااه كمان نيك نيك
وهو قعد ينيك فيه بكل قوه واتا طلعت زوبري وقعدت ادعك في وانا ببص عليهم وخالي فضل ينيك ف كسها وانا كنت هنزل بس قولت هنزل ف ايدي وخلاص وروح اغسل ايدي
قعدت اتفرج وخالي حشر زوبرو ف كسها وعرفت انه بينزل ف كسها وانا نزلت لبني ع ايدي ولما مرات خالي قالتلو قوم اتشطف قالها مش قادر انا هنام قالتلو انا هقوم اتشطف انا خوقت وجريت ع الحمام ف اوضتي غسلت ايدي
وبصيت من خرم الباب عندي ومرات خالي كانت طالعه بقميص نوم كسها طالع منو ونص صدرها طالعين وانا زوبري وقف تاني وفجاءه لقيتها بتبص ف الارض وتمد ايديها ع البلاط ولقيت صابعها لمس البلاط وانا مش عارف بتعمل ايه
وحطت ايديها ف بقها قولت احا ليكون لبني وقع من ايدي وانا بجري ومن هموت من الخوف
خالي جاموسه ف عرف حاجه زي كده هيقتلني
مرات خالي بقت تدور ع الارض لما شافت كمان بقعه لبن نزلت ليها واخدتها بلعتها بردو
وانا هايج لقيت مرات خالي قربت من الاوضه وانا قلبي وقف انا كنت قافل من جووه اخدت جنب عشان لو بصت ماتشوفنيش وانا كنت طافي النور يعني مش هتشوف اي حاجه
عرفت انها بتبص من الخرم
وانا جسمي بيرتعش هيا مشت سمعت صوت رجليها بصيت عليها وشوفت طيزها من قميص النوم كانت تهبل بصراحه وطيزها نازله طالعه لما روحت نايم وانا بتخيلها وانا مكان خالي وقعدت اضرب عشره وانا نايم ع السرير
ونزلت ونمت صحيت الساعه 9 ع خبط الباب وهيا بتقولي قوم ياعبدو عشان تفطر مع خالك عشان عايزك انا كنت مقلق بس مطمن ان مفيش حاجه
قومت لابس العبايه وتحت منها الشورت وفانله بس طلعت فطرت معاه قالي اطلع انت جيب شويه برسيم عشان هروح ارض الحج معوض افلح فيه قولتلو حاضر ياخال قالي انت جيت امتي انبارح قولتلو جيت متاخر مش عارف بالظبط بس دخلت نمت علطول قالي ماشي
قالي جيب 25 جنيه اجيب سجاير معييش فلوس دلوقتي قولتلو حاضر ياخال
فطرنا وقام مشي وانا شربت الشاي وبغير هدومي عشان اجيب شويه برسيم ارضنا جنبنا علطول بيتنا ف وسط الاراضي وارضنا فدان
كانت الاول بفلوس المهم طلعت واخدت معايا الشرشره
وسمعت صوت من ورايا كانت مرات خالي بتقولي امسك نسيت الشاي قولتلها تلاقيه برد قالتلي عملتلك واحده تانيه بقيت اشرب فيها وهيا قاعده جنبي وقالتلي انت دخلت امتي امبارح
انا قلبي دقاتو زادت قولتلها مش عارف ماخدتش بالي من الوقت قالتلي اممم انا كنت بتبص من الخرم انبارح علينا انا وخالك
انا قولتلها لا ابدا محصلش
قالتلي انا عرفت ولبنك كان ع الارض بره
انا بقيت مش عارف اقول ايه
قالتلي لو ماكلمتنيش بصراحه هقول ل خالك
وانت عارف خالك ممكن يعمل ايه
قولتلها خلاص قولتلها كل حاجه وقالتلي انا عرفه ان غصب عنك انت مهما كان شاب زي ابني
وانت عارف انا بحبك قد ايه
قولتلها معلش ماتزعليش مني
قولتلها بس اقولك ع حاجه بس ماتزعليش قالتلي قول قولتلها ازاي خالي دخل بتاعو كلو كده من ورا وانا شوفت بتاعو وهو نايم معاك كبير
قالتلي مع ان كلامك ده عيب بس هعرفك مدام انت مش عارف قالتلي انا اتعودت ع كده ودلوقتي بقي عادي بنسبالي
قولتلها اخر حاجه هقولك عليها واعتبريني ابنك وبتعرفيني قالتلي ايه
قولتلها انا شوفتك انبارح لما طلعتي واخدتي لبني لحستيه هيا اتحرجت قولتلها خلاص معلش
قالتلي شوف انا افتكرت ان البن ده وقع من عندي لما خالك نزل فيا انا خرجت علطول افتكرتو مني بس لما بصيت عند باب اوضتك شوفت لبن عرفت انه انت ولبن الراجل حلو للست
قولتلها عشان كده بلعتيه
قالتلي خلاص بقي احترم نفسك
قولتلها حاضر
قالتلي انت عمرك مانمت مع واحده قبل كده
قولتلها لا لسه ابيض وصدقيني انا اول مره اشوف حاجه بعيني كده كانت انبارح
وقولتلها لما انتي بصيتي من خرم الباب بتاعي ومشيتي انا بصيت عليكي وشوفتك من ورا وكنتي حلوه اووي وانا مقدرتش امسك نفسي ونزلت تاني
قالتلي كده صحتك هتروح وكتر ماتلعب ده غلط عليك عشان لما تتجوز تقدر تكفي مراتك
خالك مره ف الاسبوع
قولتلها بس انا لحظة ان خالي جامد يعني
قالتلي ماهو جامد ياخويا بس بارد في انواع برده كده المهم يخلص ويلبس وخلاص
مش مهم بقي الجاموسه الي تحت تعمل ايه
وكمان بيخاف ع نفسو مره ف الاسبوع او مرتين بالكتير قولتلها تعبان ف الارض
قالتلي انا لولا خايفه ع شرفو كنت خونتو مع حد تاني انا ست وليه حقوقي ف البيت
انا زوبري وقف وهيا لحظتو
وقولتلها يامرات خال لو عوزتي تخوني خالي خونيه مع ابن اختو اولي من الغريب احسن وضحكت وهيا قالتلي اتلم ياوله
قولتلها كان نفسي اتجوز بنتك يامرات خال
بس انتم استعجلتو ف جوازها
قالتلي انا عرفه ياعبدو بس انا مش عايزه بنتي تقعد ف نفس البيت الي انا في وفي اوضه واحده عايزه ليها شقه لوحدها وتعيش زي الناس
انا اهو لما خالك بينام معايا انت بتسمع صوتي
قولتلها يامرات خال انتي اتجوزتي خالي عن حب
قالتلي خالك كان نجس
كنت مع امي بنزرع ف الارض
خالك كان عرفني وانا كنت عايشه مع امي بس ولما امي قالتلي روحي جيبي شكاره من البيت
خالك مشي ورايا للبيت وانا كنت سيبه الباب مفتوح عشان خرجه علطول
بس هو دخل عليه البيت وعمل الي عملوو وفتحني ولما قالي انه هيتجوزني واتقدملي فعلا
واتخطبنا وكان كل يوم ينام معايا قولتلها من قدام ولا من ورا قالتلي لا من قدام بس
قولتلها طب ومن ورا امتي
قالتلي بعد الجواز علطول كان عايز يغير
قولتلها بصراحه يامرات خال انتي حلوه وانا لو كنت اتجوزت بنتك كنت هعمل معاه كل حاجه كمان قالتلي كنت بتحبها قولتلها ايوه ده انا متربي معاها بحسب خالي هيقول ابن اختي اولي بيها من الغريب بس ياخساره عرفت اني مش فارق معاه
قالتلي ماتقولش كده بس كل اب بيدور ع مصلحه بنتو قولتلها عندك حق ومين هيجوزني بنتو وكنت زعلان وهيا حست بكده ومشت وانا خلصت
ودخلت نمت صحيت ع المغرب كنت تعبان من التفكير قاعدت العب ف التلفزيون
وخالي وصل قومت اتعشيت معاه
وقال ان رايح انام انا هلكان عايز انام
ومرات خالي بصتلي وبتحركلي ف شفايفها كده كانها بتقولي يادي الوكسه
دخل نام وانا قعدت ف الصاله عملت شاي وبتفرج ع التلفزيون ع فيلم عادل امام بتاع لما بيتجوز كتير ده وقاعد بضحك بعد ساعه مرات خالي طلعت قالتلي سمعت صوتك قولت اجي اقعد معاك وكانت لبسه عبايه لزقه ع جسمها وبزازها بتتهز ف اي حركه قولتلها نام ولا ايه قالتلي نام ياخويا
قالتلي انا عايزه اتكلم معاك ف موضوع مهم
قولتلها قولي قالتلي تعالي نطلع بره
قولتلها هتطلعي كده قالتلي خالك رايح ف النوم واحنا وسط الاراضي اطلع طلعت وقعدت ع المصطبه الي بره وقالتلي انت عارف ان البنت بقالها سنه متجوزه قولتلها ايوه
قالتلي ولسه مخلفتش قولتلها ااايوه
قالتلي البنت كلمتني ولما عرفتني بكل حاجه بتحصل معاه عرفت ان المنوي بتاع جوزها مش بيوصل لرحمه عشان ميه جوزها اكبر منها ب 13 سنه البنت 17 وجوزها 31 سنه
وشكلو كان بينزل لبن كتير قبل مايتجوز
وده غلط ف لازم عمليه وهما ع الحديده
ف انا عايزه منك طلب صغير
قولتلها ها ايه هو
قالتلي بس اوعي خالك يعرف حاجه يدبحنا كلنا
قولتلها انا مش عبيط قالتلي بكره خالك لما يخرج بنتي هتاجي وانت تلعب ف بتاعك زي كل مره وبنتي ف الاوضه وقت ماتحس انك هتنزل تدخل بسرعه وتنزلهم جواها انا استغرلت قولتلها ازاي قالتلي مفيش حل غير كده
يا اما خالك هيبيع قيراط من الارض عشان العمليه دي ماهو الواد ايد ورا وايد اودام ودي مهما كانت بنتو الوحيده ومش هيسيبها كده
قولتلها ماشي يامرات خال بس انا مش بعرف انزل غير لما يكون ف حاجه اودامي
يا اما هتاخر اووي قالتلي ماتقلقش من حاجه
قولتلها طب ممكن اطلب منك حاجه قالتلي قول
قولتلها بس ماتزعليش قالتلي هيا تزعل
قولتلها انا مش هخبي عليك قبل مانتي تاجي كنت بتفرج ع الفيلم وبتاعي وقف اووي وكنت بلعب في من فوق العبايه ولما شوفتك بالبس ده تعبت اكتر مش عايز منك حاجه بس غير انك توقفي وانا بلعب عشان ينزلو عشان تعبت اووي
قالتلي كده غلط بس معلش عشان ماتتعبش بس
بس بسرعه بقي قولتلها حاضر
قالتلي خليك هنا قولتلها احسن حد يشوفنا قالتلي من يشوفنا هنا وراحت قفلت النور الي اودان البيت خالص وكونا ف ضالمه خالص ونور التلفزبون منور شويه
قالتلي عشان ممكن خالك يقوم يشوفنا وانا مش عايزه يدخل غليا وانا ف اوضتك غلط
حتي لو خالك صحا هتعرف تنط من الشباك بتاعك للاوضه بتاعتك وانا هعمل نفسي برمي شويه اكل للبط قولتلها ماشي
رفعت الجلبيه بتاعتي وطلعت زوبري من الشورت
وهيا بحلقت فيا وتقولي ده كبير اوي ياواد ياعبدو قولتلها بجد يامرات خال
قالتلي ده اكبر من زوبر خالك ياواد
انا فرحت اوي
قعدت ادعك ف زوبري وبص عليها وهيا قاعده قولتلها انا مش شايف تعالي ندخل اودام التلفزيون قالتلي تعالي وقفلنا الباب ودخلنا وكنت شايف كل حاجه فضلت ادعك ف زوبري وقولها هزي صدرك فضلت تروح يمين وشمال وهما يتهزو زي الجيلي
قالتلي لسه قولتلها مش عايزين ينزلو
قالتلي شيل ايدك كده وراحت مدت ايديها ع زوبري تحسس عليه وتقولي كبير اووي ياعبدو وانا مغمض عيني وهيا بقت تدعك اوووي وانا نزلت بايدي مسكت بزها وهيا بصتلي وماقلتش حاجه
وانا قعدت افعص ف بزازعا بايدي وقرص حلماتها الي كانت كبيره اوووي زي عقله الصباع
لقيتها دخلت راس زوبري ف بقها وانا بقيت مش مصدق خالص وهيا دخلت زوبري لنصو وعمال تمص فيا وانا ابصلها وهيا تلعب بالسانها ف زوبري لما حسيت اني هنزل روحت منزل كل لبني
ف بقها وهيا ماخرجتوش لما بلعتهم كلهم
ونضفت زوبري وقامت وقفه قالتلي ارتحت قولتلهاا اووي قالتلي وانت لبنك حلو اوووي
وطعمو يجنن قولتلها انتي بلعتيهم قالتلي اااه
قولتلها ينفع امسك بزازك مره واحده قالتلي ماشبعتش من شويه وانا سيباك برحتك قولتلها معلش مره واحده قالتلي بسرعه
ومسكت بزازها اوووي وبقيت اضمهم ع بعض وقرص حلماتها وهيا براحه شوي
قولتلها انا عايز ادوق لبنك زي مادوقتي لبني يامرات خال قالتلي ماينفعش قولتلها عشان خطري هنطلع بره وانت قاعده بس
انتي ريحتيني وانا مش هسيبك تعبانه كده
قالتلي ياعبدو بلاش قولتلها مره واحده وخلاص
قالتلي تعالي برا طلعنا بره تاني وقعدت ع المصطبه وقولتلها ارفعي العبايه شوي
ورفعتها لحد وسطها وكسها ظهر لونه غامق ومن حوه وردي ومبطرخ
انا نزلت علطول ع كسها مكنتش لبسه كلوت لبسه قميص نوم بس تحت وانا بلحس كسها
ودخلت لساني ف كسها وهيا ااااه اممممم وانا قولتلها هتفضحينا وقلعت البوكسر من تحت العبايه ودخلتو ف بقها وهيا كتمت بوقها وانا نزلت مص ولحس ف زنبورها الكبير وقرصو
وفضلت الحس كسها وهيا اااااه اااااااه اممممم مش قدره ياعبدو وهيا راحت نزلت ع وشي واترمت ع الحيطه ومفتحه رجليها زي ماكانت ومش قدره تاخد نفسها
وانا شوفت كسها مفتوح وكلو عسل قولت فرصه طلعت زوبري وقربت زوبري من شفايف كسها
وهيا مغمضه عيونها وروحت مدخل راس زوبري ف كسها وهيا ةاااااااه لا لا لا لا خرجو بسرعه وانا بصصلها قولتلها مش قادر نفسي ادوق كسك ده
وهيا لسه بتتكلم روحت مدخل نصو ف كسها هيا اااااه وبعد دقيقه وزوبري ف كسها هيا قالتلي عملت فيا ايه قولتلها انا مش قادر يامرات خال
لو عايزاني اخرجو هخرجو قالتلي تخرج ايه
وراحت شداني عليه وزوبري دخل كلو ف كسها وهيا صرخت لولا الشورت الي ف بقها كنا اتفضحنا وانا نازل نيك فيها وانا نيك زوبري صاروخ ف كسها روحت قعدت جنبها ورفعتها بالعافيه وقعدت ع زوبري ودخل ف كسها وانا وخدها ف حضني
وبزازها ف صدري وهيا فصلت تروح وتاجي ع زوبري لما انا كنت هتجنن مرات خالي بنيك فيها وخالي جوه نايم ومن كتر تفكيري
قفشت ف طيزها جامد وانا بنيكها ونزلت كل لبني ف كسها وهيا قاعده ع زوبري
بصتلي وانا ببصلها وقالتلي لبنك غرقني وانا بوستها من شفايفها وراحت وقفه وعدات هدومها ودخلت ع اوضتها وانا لبسه ودخلت ع اوضتي انام وقعدت افتكر مرات خالي الي نزلت ف كسها
نمت هلكان مصحتش الا ومرات خالي بتصحيني بتقولي قوم كول يلا صحيت مع خالي وقالي لو فاضي تعالي معايا مرات خالي بصتلي وكانها بتقولي لا قولتلو انا عم محمد عايزني ضروري انهارده معهوش حد ولازم اروح معاه
قالي ماشي خلاص تبقي سلملي عليه
وقام مشي وقالتلي جدع قولتلها لازم اهرب منو
ده احلي يوم ف عمري انهارده بصتلي وقولتلها وانبارح قالتلي انتي ازاي تنزل جوايا افرد كنت هخلف قولتلها انا شوفت خالي وهو بينزل جواك عرفت انك مش هتخلفي
قالتلي كده تعمل فيا كده انبارح
قولتلها تعرفي لو خالي مكنش موجود كنت هسوي الهوايل قالتلي هتعمل ايه قولتلها كنت هاخدك ع سريرو وهخليك تنسيه خالص
بصتلي وقالتلي طلعت وسخ
قولتلها حد يشوف الجمال ده ويبقي مؤادب
قالتلي طب ياخويا البت شويه وهتاجي
قولتلها هخليها تخلف تؤام
ضحكت وقالتلي انا خايفه عليها منك
قولتلها عايز اطلب منك حاجه بس وفقي عليه
قالتلي ايه قولتلها انتي عرفه انها انهارده بس وبنتك مش هعمل معاه حاجه تاني
قالتلي ايوه قولتلها سبيني برتاحي معاه هو مره وخلاص انتي كده هتعذبيني اني افضل العب ف زوبري ودخل انزلهم فيها وخلاص كده حرام
قالتلي وقتها هنشوف بس انت كول حلو عشان تقدر وتنزل ف البنت كتير
قولتلها هنزل فيها اكتر من الي نزلو فيكي انبارح
قالتلي كده تعمل فيا انبارح كل ده
قولتلها مكنتش حاسس بنفسي
انتي حلوه اوووي ومكنتش قادره استحمل
قالتلي مانت كنت لسه منزل قولتلها مقدرتش اشوف كسك تعبان ومريحوش
قالتلي هو انت كل ماتشوف كسي تعبان هتعوز تريحو قولتلها ايوووه طبعا
قالتلي ده انت تموت كده انا عندي شهوه جنسيه جامده يعني ممكن كل يوم عادي واكتر كمان
قولتلها يعني دلوقتي انتي عايزه قالتلي ليه قولتلها مجرد سؤال قالتلي ايوووه
روحت قفلت الباب من جووه بالترباس
قالتلي هتعمل ايه ياعبدو
قولتلها قومي قالتلي البت زمانها ف الطريق قولتلها قومي ووقفتها وزقيتها ع الكنبه رفعت رجليها ورفعت عبايتها ونزلت كلوتها كان مليان عسل منها بقولها انتي تعبانه اووي
ونزلت لحس ف كسها وكان غرقان من عسلها
وهيا مسكه دماغي ف كسها وتقولي الحس الحس
وانا بنيك كسها بالساني وهيا تقولي ااااااه اااااه لسانك قطعني ف كسي روحت وقفت ودخلت زوبري ف كسها ونايم فوقها وهيا قفشت ف ضهري وبقت تخربش فيا وانا نازل فيها نيك وكنت بنيك اوووي سمعنا صوت حد جاي ع الطريق بره
مرات خالي دخلت اوضتها وانا نزلت الجلابيه ولبست الشورت وقعدت اكمل اكل
الباب خبط فتحت كانت بنتها ريهام
كانت زي القمر دخلت سلمت عليها وهيا مكسوفه كانها عرفه اني هنيكها دلوقتي
امها طلعت من جوه سلمت عليها
ودخلو الاوضه يتكلمو وبعد ربع ساعه امها طلعتلي قالتلي البنت حاهزه جووه
وانا هقعد بره عشان لو حد جه مايسمعش صوتكم
قولتلها انا هاخدها ف اوضتي قالتلي انت حر بس بسرعه دخلت الاوضه كانت لبسه عبايه خفيفه ونايمه ع ضهرها وبزازها كبيره زي امها
ومغمضه عنيها انا قربت منها ومسكت بزها وهيا رفعت صدرها من المسكه وحسست ع بزازها قولتلها انتي دلوقتي عروستي وانا عايزك ف اوضتي ياعروسه
دخلت ايدي من عند طيزها وكتفها وشيلتها
مشيت بيها دخلت اوضتي ونزلتها براحه ع السرير
وقلعت انا خالص الا الشورت
وطلعت فوقها بقولها ماتعرفيش انا فرحت قد ايه يابنت خالي ان انا هنام معاكي وعايزه تخلفي مني بس اوعدك ان اليوم ده عمرك ماهتنسيه ابدا
قولتلها اقلعي راحت قالعت وانا ساعدتها وكان لبسه قميص نوم شفاف بزازها كلها واضحه وكسها متلمع قولتلها ايه الجمال ده خرجت بزازها الاتين ونزلت مص فيهم وبقيت ابوس شفايفها
وحلمات بزازها اوووي وهيا اااااه اااااه
قولتلها عايز اكل كسك قالتلي ازاي
قولتلها ثواني نمت ع ضهري واخدنا وضع 69 وهيا شكلها اول مره تمص بس اي حاجه بقي وخلاص وانا نزلت مص ف كسها وهيا من الهيجان كانت تعض ف زوبري عشان اول مره تمص وانا اقولها ابعد سنانك لسانك وشفايفك بس
وهيا بدات تمص حلو وكانت تدخل الراس بس
دخلت صباع ف كسها وهيا ااااه اااه وانا بلحس ونيك كسها بصباعي وهيا بتطلع اهااات عليه تقولي حلو اوووي اااااه وانا قولتلها يلا قومي وقفت ع الارض وانا وقفت وقلعت الشورت خالص وهيا قلعتها القميص بقت ملط خالص وبزازها وقفين وحلماتها تجنن قولتلها كان نفسي اتجوزك وتكوني ملكي لوحدي بس القدر رجعك ليه وهتبقي مراتي علطول وهنيكك كل ماشوفك هنا وهتخلفي مني انا قالتلي انا بحبك اووي ياعبدو
وكان نفسي تتجوزني بس ابويا غصب علي
قولتلها عارف ياحبيبتي انتي انهارده مراتي وعايز ادلعك ومتعك كمان قالتلي انا اول مره حد يلحس كسي ومص زوبر حد قولتلها ولسه ياحبيتي خليك وقفه ونزلت ع ركبي فتحت رجليها عن بعض ونزلت الحس ف كسها وماسك طيزها
وبزوق كسها ع وشي وهيا مسكت دماغي وبقت تشد دماغي ع كسها وتصرخ ااااااه اااااااه وسمعت الباب بيفتح وكانت امها بتقولي ارحم البت وطي الصوت شويه وخلصو يلا
وانا بلحس والبت راحت منزله ع وشي وانا لسه بلعب بالساني ف كسها وهيا اااااه كفايه حرام عليك ارحمني وامها دخلت تاني قالتلي ماخلاص باخويا خلص مش وقتو دلع ودخلت علينا ونيمت البنت ع ضهرها وقالتلي اركب فوق البنت يلا
ركب فوقها ونزلت مص ف شفايفها جامد
وايدي بتفعص بزازها وهيا متجوابه اووي ف البوسه لقيت امها سمكت زوبري من ورا ودخلتو ف كسها وهيا البت رفعت نفسها اووي وزوبري دخل كلو وهيا قالت اااااه كبير اوووي ياما كبير اووووي مش قدره ياما الحقيني وامها تقولها معلش ياحبيبتي استحملي وانا انيك فيها جامد
وانا رايح جاي ف كسها وبنتها رفعت نفسها لفوق زوبري خرج ف ثواني كان داخل كسها تاني
وانا انيك جامد والبنت تقول ل امها اااااه جامد اوووي ياما كبير كبير وانا ادخلو كلو ف كسها
ونايم عليها وهمست ف ودنها انا بحبك اوووي
انتي هتبقي مراتي بس ولما تخلفي هنزل ف كسك تاني عشان تخلفي تاني وفضل انيك فيها وهيا ولا حسا بالدنيا بتتناك وخلاص وامها بتقول زوبرك فشخ كس البت ياواد ياعبدو خلص

H55MACJ.md.jpg
وقعدت انيك فيها وامها تلعلبي ف البضان
راحت ريهام اخدتني بالحضن وقالتلي اااااه انا اول مره احس ان انا فعلا بتناك ياعبدو
انت زوبرك فشخني من كتر النيك
قولتلها قوليلي كلام يخليني انيكك اكتر وهيا قالتلي عايزه اخلف منك ياعبدو نيك كسي اوووي عايزه راجل زيك يخليني اخلف ولبنو يعبي كسي وانا ازود وهيا قالتلي انا هنزل ياعبدو حرررااااام عليك هنزل هنزل وانا قعدت ادعك ف كسها لما هيا نزلت عسلها وغرقت الفرشه

H55jX7R.md.jpg
قالتلي انا اول مره انزل كتير كده واخدت شفايفي نمص لبعض وامها كانت بتلحس عسلها من كسها
وانا بقولها عايزك تركبي ع زوبري قالتلي الي انت عايزو ياحبيبي وراحت قاعده ع زوبري ودخل كلو ف كسها وقعدت جاامد

H55wZwN.md.jpg
فضلت تنط ع زوبري وتقولي ااااه ااااه نيك نيك ااااااه نيكني نيكني اااااه اول مره اتناك كده اااه ااااه وقعدت تقولي بحبك اووووي وبحب زوبري
ف كسي عايزه اخلف منك ياحبيبي
ااااه اااه زوبرك كبييير. اووووي مش قادره وراحت رفعت وسطها ولعبت ف كسها لحد مانزلت عسلها اترمت ف حضني وامها بتقولي ياخربيتك هتموت البت قولتلها بنتك الي شرموطه زيك بتحب الزوبر الكبير روحت نيمتها ع السرير ع بطنها
وددخلت زوبري ف كسها من ورا وقعدت انيك جامد وهيا اااااه ااااه انا تعبت ياعبدو خلاص مش قدره وانا كنت خلاص روحت زودت النيك وهيا اااااه اااااه براحه ولما نزلت لبني كلو ف كسها حسيت اني نزلت شلال ف كسها وهيا اااااااه سخن اووووي اااااه مولع كل ده وانا نايم فوقها وزوبري لسه ف كسها قالتلي لبنك حسا انه دخل ف بطني
قولتلها انا ماشبعتش منك ياريهام لسه قالتلي بس اصبر شوي انا تعبت مش قدره قولتلها ماشي وهيا بتشوف كسها وامها بتقولها خرجت زوبرك نشوف كده البن بتاعك

H57UqAu.md.jpg
خرجت زوبري من كسها وهيا بتفنس عشان تشوف لبني ولسه بتفنس لبني نزل من كسها وهيا نزلت ع كس بنتها بتبلع البن الي بيقع من كسها بلعتهم كلهم وتقولي لبنك نازل من كس البنت نار قولتلها بنتك كسها الي سخن لو كان ليك زوبر كنتي حسيتي بطعم كس بنتك النار زي الفرن جوووه
روحت موطي عند ودنها بس تصدقيني مش احلي من كسك عايز انيكك دلوقتي بس مش عايز اودام ريهام قولتلها ابلعي لبني من كس بنتك وهيا قعدت تبلع لبني من كس بنتها وانا وقف وراها وشايف كسها الي كانت بتدعك في وانا بنيك بنتها
وانا بلعب ف زوبري ابص ع كسها كان مفتوح من ورا وشكلو يجنن قربت منها ودخلت زوبري ف كسها براحه وهيا بصتلي قولتلها هوووس
دخلت زوبري للاخر وبنتها نايمه ع وشها فضلت انيك لحد مانزلت ف كس امها ومكنتش قادر قولتلها اوعي كده روحت شايل البنت ودخلتها ف اوضته بتاعت البنت قبل ماتتجوز
وهيا ملط قولت ل امها لما تفوق نعمل كمان واحد
قالتلي لا كفايه كده خلاص انا قاعدت اكلم فيها وهيا مصممه لا يعني لا كفايه
طلعت ل اوضتي اتشطفت وغيرت فرشتي
وريحت شوي ع السرير الباب خبط وكانت ريهام بتقولي ادخل قولتلها تعالي ياريهام
دخلت وقالتلي عايزه اتكلم معاك
دخلت وقعدت جنبي وقعدت تقولي انها غصب عنها وهيا عايزه تخلف والخ الخ ودي كانت مره ومش هتقرر ياعبدو
قولتلها طب ممكن اطلب اخر حاجه منك قالتلي ايه قولتلها اخد منك بوسه وانتي ف حضني
قالتلي بوسه بس قولتلها ايوووه
قالتلي ماشي قربت منها اخدتها ف حضني الاول بحسس ع ضهرها فوق العبايه الي حاسس انها ع الحم وصدري العري خبط ف بزازها
بصيت ليها واخدت منها بوسه ف شفايفها
وهيا اتجاوبت معايا ومسكت بزها بايدي ادعك في اووي وهيا بقت تبوس معايا اكتر وانا بايدي اليمين بفعص ف بزازها وقولتلها ايه رايك نعنل اخر مره وبعدين خلاص ولا كان حصل حاجه بينا قالتلي توعدني قولتلها اوعدك قالتلي انا ملكك
نمت عليها ع السرير ونزلت فيها احضان وبوس ف بزازها وكل حته فيها وقلعتها العبايه كانت ملط قولتلها عايز ادخلو ف كسك وانتي تبص علي زوبري وهو بيدخل شورتلي براسها
انا بوسة كسها ورفعت رجليها وكسها فتحت اودامي وببص عليها وبدخلو ف كسها

H5YJMQ4.md.jpg
ودخلتو ف كسها وهيا ااااااه ااااااه كبير اوووي ياعبدو وانا دخلتو كلو ونمت ف حضنها بقولها ايه الي كبير قالتلي زوبرك كبير اوووي ف كسي
قولتلها اتمتعي قالتلي اوووي
انا اول مره اتناك كده ولقيتها بترقص وسطها عشان زوبري يتحرك ف كسها
وانا بقولها يلا ياحبيبتي انيكككككك جامد قالتلي يلا نيك وانا بقيت انيك اووي ف كسها وهيا تصرخ وعرفت ان امها قاعده بره تشوف اذا حد جاي
عشان كل شوي وطي صوتك ياشرموطه
قولتلها مش عايز ابعد عنك قالتلي ولا انا ياحبيبي
بقيت انيك اوووي ع نفس الوضع قالتلي انا هنزل
نزل بوشي ع زنبورها وبلعت كل عسلها وهيا كسها احمر اوووي من النيك
روحت مدخلو تاني وبقيت انيك فيها اوووي وهيا تصرخ جامد وامها بتقولي براحه ع البت جوزها هيعرف انها اتناكت منك انا اول ماسمعت كده زودت نيك جامد وقولتلها انا عايزو يعرف انها اتناكت مني عشان انيكها كل يوم اودامو
واتا بنيك فيها وهيا تصرخ لحد مانزلت ف كسها تاني وهيا ااااااه اااااه نااااار ف كسي
وقومت من عليها وهيا لبست واخدت مني بوسه
وطلعت وانا نمت مش عارف صحيت امتي بس فضلت ساعه ع السرير والشباك مفتوح والجو ضالمه قومت خالي كان بره قاعد سلمت عليه
ومرات خالي بتعملو شاي قولت ل اخويا هعمل سندوتش لنفسي دخلتلها المطبخ ووقفت وراها
حشرت زوبري ف طيزها قولتلها ايه القمر ده قالتلي صباحيه مباركه لسه صاحي
قولتلها انهارده لما جوزك ينام دخلتك وحسست ع طيزها وعملت السندوتش
وخرجت والشاي جبتو وفضل قاعد حوالي ساعه وقالي انا داخل انام هقوم بدري
ودخل نام ومراتو ورا وانا قاعد مستنيها
هيا طلعتلي بنفس القميص الي كانت اتناكت بيه اول مره مفتوح من عند بزازها ولحد نص طيزها وكسها ظاهر قربت مني انا علطول قعدت بركبي ع الارض ودخلت مابين رجليها الحس كسها من كتر لحسي لكسها نزلت ع وشي غرقتني
قولتلها انتي طالعه حاميه ليه كده
قالتلي انا عايز تقطعني ياعبدوو
قولتلها تعالي اوضتي دخلت معايا
واحنا وقفين قعدت ابوس فيها ومسكت زوبري وبقيت احكو ف كسها ودخل راسو ف كسها
وهيا مسكت في زي الحرامي نزلت بوس ف شفايفها وحشرت زوبري للاخر ف كسها واحنا وقفين وهيا فضلت تنط ع زوبري واحنا وقفين اخدتها ونمنا ع السرير زي ماحنا وفضلت انيك ف كسها وهيا حضناني وتقولي كمان نيك ف مرات خالك وخالك نايم ف الاوضه التانيه كان نفسي احبل منك وجيب منك عيل
قولتلها انا هجيب يالبوه وقعدت انيك ف كسها وانا نايم فوقها لحد مانزلت لاخر نقطه قالتلي لبنك مولع نااار ياحبيبي
وفضلنا كده كل يوم انيك فيها بنهار وبليل
وريهام حامل دلوقتي ف الرابع
وكانت بتاجي ل امها شويه وكنت بنيكها ف كسها ونزل تاني وكنت كل ماتاجي انزل ف كسها ونيكها بالنص ساعه ونكت طيزها بردو
بس مكنتش مرات خالي اودام بنتها لحد الان
وبطن ريهام كانت كبيره اوي خافو عليها وامي راحت معاهم لدكتوره قالتلها مبروك بنتكم حامل ف تؤام واد وبنت وفرحو اووي
وهيا قالتلي زعلت اووي قولتلها كان نفسي اكون جوزها وهما ولادي وكنت بنيك مرات خالي كل يوم تقريبا لما وشها بقي وردي من كتر النيك وبنتها لما ولدت كانو العيال شبه امهم حلوين
اول زياره ل ريهام عندنا بالعيال فضلت اضحك معاهم ل خالي مشي وكنت انا وريهام ومرات خالي ريهام قالتلي شوفت ولادك حلوين ازاي قولتلها شبهك اووي
قالتلي مكنتش اتخيل ان انا اجيب تؤام
قولت ل مرات خالي انتي دلوقتي حماتي وانا تعبان عايز انيك مراتي قالتلي ع الكنبه وع الناشف كمان تدخلو وتنزل بسرعه
وانا فعلا طلعت زوبري وهيا نزلت البنطلون ونامت ع الكنبه فضلت انبك فيها ربع ساعه وانا نايم فوقها وزوبري ف كسها
لحد ماقالتلي نزل نزل ف كسي انا عمله حسابي وقعدت انزل لبني ف كسها وكنت كل ماتاجي عندنا انيكها لما قالتلي بعد سنه جوزي عايزني اخلف تاني قولتلها عيوني وقلعتها اودام امها ونزلت فيها نيك ف كسها ونزلت في كسها
مرتين وهيا حبلت ف ولد وكنت كل ماتاجي انيكها ونزل ف كسها واخدت امها ف يوم عشان نزورها
سلمنا ع ام العريس تحت وطلعنا الشقه فوق اول ماتقفل الباب علينا اخدتها ف حضني ونمت ع سريرها ونزلت ف كسها وفضلنا ع الحال ده لحد الان انيكها كل ماشوفها وامها تقريبا كل يوم ويوم نيك
حلوة اوووى
 
مرات خالي محمد
اسمي عبدو عندي 25 سنه
عايش مع خالي ف نفس البيت
احنا ناس ع قد حالنا وامي وخالي كانو عايشين لوحدهم ابويا اتجوز امي ف البيت ده وانا كبرت في وكذالك خالي اتجوز في نفس البيت
خالي عندو 45 سنه ومراتو 40 سنه
انا امي وابويا ماتو ف حادثه من 8 سنين
وانا امي كانت كتبالي حقي ف البيت والارض الي بناكل منها البيت كان علي 200 متر
كان كبير انا لما امي ماتت عملتي اوضتي في حمام عشان ابقي برحتي وخالي كان موافق
والاوضه كانت 5×5 كانت فيها دولابي والحمام
كنت مستقل ف الاضه دي
خالي بيفلح ف الارض بتاعنا وبتاعت ناس كمان وانا كنت بشتغل عامل ورا مبلط اي شغل
وكان معايا فلوس وخالي ايام كان بياخد مني لو احتاج مرات خالي بقي اسمها شيماء عندها 40 سنه عندها عيل شغال ف الصعيد حلاق
والبنت متجوزه وهيا عندها 17 سنه
كنت لما بكون قاعد من الشغل بطلع افلح ف الارض بتاعتنا من اخويا ومراتو ولو اخويا مابيكونش فاضي بروح انا ومراتو بس
انا كنت دايما بهيج ع مرات خالي بس لو خالي عرف هموت فيها انا جسمي ناشف اوي عشان من صغري شغال من الارض ل عامل مع اي حد
ف ايام كتير كنت بشوف مرات خالي وهيا بقمصان نوم واسعه وهيا جسمها مش مليان اوووي كنت بشوف طيزها وهيا كانت عادي عايشين مع بعض من زمان واتعودنا ع كده بس خالي مابيكونش موجود
ف يوم كنت مطبق ف الشغل وروحت الساعه 12 بليل فتحت براحه عشان ماصحيش خالي
وسمعت صوت صراخ جووه انا افتكرتو بيضربها
بس لما قربت اكتر سمعتها بتقولو اااااااه براحه عليه ياراجل طيزي مش مستحمله وهيا تقولو دخلو ف كسي شوي مش قدره طيزي وجعتني ياراجل وانا بسمع وزوبري وقف
ببص من خرم كان ف الباب كانت مرات خالي نايمه ع ضهرها وفاتحه رجليها وخالي راكب فوقها ونازل فيها نيك وشوفتو بيطلع زوبرو من طيزها يدخلو ف كسها وهيا ااااااه كمان نيك نيك
وهو قعد ينيك فيه بكل قوه واتا طلعت زوبري وقعدت ادعك في وانا ببص عليهم وخالي فضل ينيك ف كسها وانا كنت هنزل بس قولت هنزل ف ايدي وخلاص وروح اغسل ايدي
قعدت اتفرج وخالي حشر زوبرو ف كسها وعرفت انه بينزل ف كسها وانا نزلت لبني ع ايدي ولما مرات خالي قالتلو قوم اتشطف قالها مش قادر انا هنام قالتلو انا هقوم اتشطف انا خوقت وجريت ع الحمام ف اوضتي غسلت ايدي
وبصيت من خرم الباب عندي ومرات خالي كانت طالعه بقميص نوم كسها طالع منو ونص صدرها طالعين وانا زوبري وقف تاني وفجاءه لقيتها بتبص ف الارض وتمد ايديها ع البلاط ولقيت صابعها لمس البلاط وانا مش عارف بتعمل ايه
وحطت ايديها ف بقها قولت احا ليكون لبني وقع من ايدي وانا بجري ومن هموت من الخوف
خالي جاموسه ف عرف حاجه زي كده هيقتلني
مرات خالي بقت تدور ع الارض لما شافت كمان بقعه لبن نزلت ليها واخدتها بلعتها بردو
وانا هايج لقيت مرات خالي قربت من الاوضه وانا قلبي وقف انا كنت قافل من جووه اخدت جنب عشان لو بصت ماتشوفنيش وانا كنت طافي النور يعني مش هتشوف اي حاجه
عرفت انها بتبص من الخرم
وانا جسمي بيرتعش هيا مشت سمعت صوت رجليها بصيت عليها وشوفت طيزها من قميص النوم كانت تهبل بصراحه وطيزها نازله طالعه لما روحت نايم وانا بتخيلها وانا مكان خالي وقعدت اضرب عشره وانا نايم ع السرير
ونزلت ونمت صحيت الساعه 9 ع خبط الباب وهيا بتقولي قوم ياعبدو عشان تفطر مع خالك عشان عايزك انا كنت مقلق بس مطمن ان مفيش حاجه
قومت لابس العبايه وتحت منها الشورت وفانله بس طلعت فطرت معاه قالي اطلع انت جيب شويه برسيم عشان هروح ارض الحج معوض افلح فيه قولتلو حاضر ياخال قالي انت جيت امتي انبارح قولتلو جيت متاخر مش عارف بالظبط بس دخلت نمت علطول قالي ماشي
قالي جيب 25 جنيه اجيب سجاير معييش فلوس دلوقتي قولتلو حاضر ياخال
فطرنا وقام مشي وانا شربت الشاي وبغير هدومي عشان اجيب شويه برسيم ارضنا جنبنا علطول بيتنا ف وسط الاراضي وارضنا فدان
كانت الاول بفلوس المهم طلعت واخدت معايا الشرشره
وسمعت صوت من ورايا كانت مرات خالي بتقولي امسك نسيت الشاي قولتلها تلاقيه برد قالتلي عملتلك واحده تانيه بقيت اشرب فيها وهيا قاعده جنبي وقالتلي انت دخلت امتي امبارح
انا قلبي دقاتو زادت قولتلها مش عارف ماخدتش بالي من الوقت قالتلي اممم انا كنت بتبص من الخرم انبارح علينا انا وخالك
انا قولتلها لا ابدا محصلش
قالتلي انا عرفت ولبنك كان ع الارض بره
انا بقيت مش عارف اقول ايه
قالتلي لو ماكلمتنيش بصراحه هقول ل خالك
وانت عارف خالك ممكن يعمل ايه
قولتلها خلاص قولتلها كل حاجه وقالتلي انا عرفه ان غصب عنك انت مهما كان شاب زي ابني
وانت عارف انا بحبك قد ايه
قولتلها معلش ماتزعليش مني
قولتلها بس اقولك ع حاجه بس ماتزعليش قالتلي قول قولتلها ازاي خالي دخل بتاعو كلو كده من ورا وانا شوفت بتاعو وهو نايم معاك كبير
قالتلي مع ان كلامك ده عيب بس هعرفك مدام انت مش عارف قالتلي انا اتعودت ع كده ودلوقتي بقي عادي بنسبالي
قولتلها اخر حاجه هقولك عليها واعتبريني ابنك وبتعرفيني قالتلي ايه
قولتلها انا شوفتك انبارح لما طلعتي واخدتي لبني لحستيه هيا اتحرجت قولتلها خلاص معلش
قالتلي شوف انا افتكرت ان البن ده وقع من عندي لما خالك نزل فيا انا خرجت علطول افتكرتو مني بس لما بصيت عند باب اوضتك شوفت لبن عرفت انه انت ولبن الراجل حلو للست
قولتلها عشان كده بلعتيه
قالتلي خلاص بقي احترم نفسك
قولتلها حاضر
قالتلي انت عمرك مانمت مع واحده قبل كده
قولتلها لا لسه ابيض وصدقيني انا اول مره اشوف حاجه بعيني كده كانت انبارح
وقولتلها لما انتي بصيتي من خرم الباب بتاعي ومشيتي انا بصيت عليكي وشوفتك من ورا وكنتي حلوه اووي وانا مقدرتش امسك نفسي ونزلت تاني
قالتلي كده صحتك هتروح وكتر ماتلعب ده غلط عليك عشان لما تتجوز تقدر تكفي مراتك
خالك مره ف الاسبوع
قولتلها بس انا لحظة ان خالي جامد يعني
قالتلي ماهو جامد ياخويا بس بارد في انواع برده كده المهم يخلص ويلبس وخلاص
مش مهم بقي الجاموسه الي تحت تعمل ايه
وكمان بيخاف ع نفسو مره ف الاسبوع او مرتين بالكتير قولتلها تعبان ف الارض
قالتلي انا لولا خايفه ع شرفو كنت خونتو مع حد تاني انا ست وليه حقوقي ف البيت
انا زوبري وقف وهيا لحظتو
وقولتلها يامرات خال لو عوزتي تخوني خالي خونيه مع ابن اختو اولي من الغريب احسن وضحكت وهيا قالتلي اتلم ياوله
قولتلها كان نفسي اتجوز بنتك يامرات خال
بس انتم استعجلتو ف جوازها
قالتلي انا عرفه ياعبدو بس انا مش عايزه بنتي تقعد ف نفس البيت الي انا في وفي اوضه واحده عايزه ليها شقه لوحدها وتعيش زي الناس
انا اهو لما خالك بينام معايا انت بتسمع صوتي
قولتلها يامرات خال انتي اتجوزتي خالي عن حب
قالتلي خالك كان نجس
كنت مع امي بنزرع ف الارض
خالك كان عرفني وانا كنت عايشه مع امي بس ولما امي قالتلي روحي جيبي شكاره من البيت
خالك مشي ورايا للبيت وانا كنت سيبه الباب مفتوح عشان خرجه علطول
بس هو دخل عليه البيت وعمل الي عملوو وفتحني ولما قالي انه هيتجوزني واتقدملي فعلا
واتخطبنا وكان كل يوم ينام معايا قولتلها من قدام ولا من ورا قالتلي لا من قدام بس
قولتلها طب ومن ورا امتي
قالتلي بعد الجواز علطول كان عايز يغير
قولتلها بصراحه يامرات خال انتي حلوه وانا لو كنت اتجوزت بنتك كنت هعمل معاه كل حاجه كمان قالتلي كنت بتحبها قولتلها ايوه ده انا متربي معاها بحسب خالي هيقول ابن اختي اولي بيها من الغريب بس ياخساره عرفت اني مش فارق معاه
قالتلي ماتقولش كده بس كل اب بيدور ع مصلحه بنتو قولتلها عندك حق ومين هيجوزني بنتو وكنت زعلان وهيا حست بكده ومشت وانا خلصت
ودخلت نمت صحيت ع المغرب كنت تعبان من التفكير قاعدت العب ف التلفزيون
وخالي وصل قومت اتعشيت معاه
وقال ان رايح انام انا هلكان عايز انام
ومرات خالي بصتلي وبتحركلي ف شفايفها كده كانها بتقولي يادي الوكسه
دخل نام وانا قعدت ف الصاله عملت شاي وبتفرج ع التلفزيون ع فيلم عادل امام بتاع لما بيتجوز كتير ده وقاعد بضحك بعد ساعه مرات خالي طلعت قالتلي سمعت صوتك قولت اجي اقعد معاك وكانت لبسه عبايه لزقه ع جسمها وبزازها بتتهز ف اي حركه قولتلها نام ولا ايه قالتلي نام ياخويا
قالتلي انا عايزه اتكلم معاك ف موضوع مهم
قولتلها قولي قالتلي تعالي نطلع بره
قولتلها هتطلعي كده قالتلي خالك رايح ف النوم واحنا وسط الاراضي اطلع طلعت وقعدت ع المصطبه الي بره وقالتلي انت عارف ان البنت بقالها سنه متجوزه قولتلها ايوه
قالتلي ولسه مخلفتش قولتلها ااايوه
قالتلي البنت كلمتني ولما عرفتني بكل حاجه بتحصل معاه عرفت ان المنوي بتاع جوزها مش بيوصل لرحمه عشان ميه جوزها اكبر منها ب 13 سنه البنت 17 وجوزها 31 سنه
وشكلو كان بينزل لبن كتير قبل مايتجوز
وده غلط ف لازم عمليه وهما ع الحديده
ف انا عايزه منك طلب صغير
قولتلها ها ايه هو
قالتلي بس اوعي خالك يعرف حاجه يدبحنا كلنا
قولتلها انا مش عبيط قالتلي بكره خالك لما يخرج بنتي هتاجي وانت تلعب ف بتاعك زي كل مره وبنتي ف الاوضه وقت ماتحس انك هتنزل تدخل بسرعه وتنزلهم جواها انا استغرلت قولتلها ازاي قالتلي مفيش حل غير كده
يا اما خالك هيبيع قيراط من الارض عشان العمليه دي ماهو الواد ايد ورا وايد اودام ودي مهما كانت بنتو الوحيده ومش هيسيبها كده
قولتلها ماشي يامرات خال بس انا مش بعرف انزل غير لما يكون ف حاجه اودامي
يا اما هتاخر اووي قالتلي ماتقلقش من حاجه
قولتلها طب ممكن اطلب منك حاجه قالتلي قول
قولتلها بس ماتزعليش قالتلي هيا تزعل
قولتلها انا مش هخبي عليك قبل مانتي تاجي كنت بتفرج ع الفيلم وبتاعي وقف اووي وكنت بلعب في من فوق العبايه ولما شوفتك بالبس ده تعبت اكتر مش عايز منك حاجه بس غير انك توقفي وانا بلعب عشان ينزلو عشان تعبت اووي
قالتلي كده غلط بس معلش عشان ماتتعبش بس
بس بسرعه بقي قولتلها حاضر
قالتلي خليك هنا قولتلها احسن حد يشوفنا قالتلي من يشوفنا هنا وراحت قفلت النور الي اودان البيت خالص وكونا ف ضالمه خالص ونور التلفزبون منور شويه
قالتلي عشان ممكن خالك يقوم يشوفنا وانا مش عايزه يدخل غليا وانا ف اوضتك غلط
حتي لو خالك صحا هتعرف تنط من الشباك بتاعك للاوضه بتاعتك وانا هعمل نفسي برمي شويه اكل للبط قولتلها ماشي
رفعت الجلبيه بتاعتي وطلعت زوبري من الشورت
وهيا بحلقت فيا وتقولي ده كبير اوي ياواد ياعبدو قولتلها بجد يامرات خال
قالتلي ده اكبر من زوبر خالك ياواد
انا فرحت اوي
قعدت ادعك ف زوبري وبص عليها وهيا قاعده قولتلها انا مش شايف تعالي ندخل اودام التلفزيون قالتلي تعالي وقفلنا الباب ودخلنا وكنت شايف كل حاجه فضلت ادعك ف زوبري وقولها هزي صدرك فضلت تروح يمين وشمال وهما يتهزو زي الجيلي
قالتلي لسه قولتلها مش عايزين ينزلو
قالتلي شيل ايدك كده وراحت مدت ايديها ع زوبري تحسس عليه وتقولي كبير اووي ياعبدو وانا مغمض عيني وهيا بقت تدعك اوووي وانا نزلت بايدي مسكت بزها وهيا بصتلي وماقلتش حاجه
وانا قعدت افعص ف بزازعا بايدي وقرص حلماتها الي كانت كبيره اوووي زي عقله الصباع
لقيتها دخلت راس زوبري ف بقها وانا بقيت مش مصدق خالص وهيا دخلت زوبري لنصو وعمال تمص فيا وانا ابصلها وهيا تلعب بالسانها ف زوبري لما حسيت اني هنزل روحت منزل كل لبني
ف بقها وهيا ماخرجتوش لما بلعتهم كلهم
ونضفت زوبري وقامت وقفه قالتلي ارتحت قولتلهاا اووي قالتلي وانت لبنك حلو اوووي
وطعمو يجنن قولتلها انتي بلعتيهم قالتلي اااه
قولتلها ينفع امسك بزازك مره واحده قالتلي ماشبعتش من شويه وانا سيباك برحتك قولتلها معلش مره واحده قالتلي بسرعه
ومسكت بزازها اوووي وبقيت اضمهم ع بعض وقرص حلماتها وهيا براحه شوي
قولتلها انا عايز ادوق لبنك زي مادوقتي لبني يامرات خال قالتلي ماينفعش قولتلها عشان خطري هنطلع بره وانت قاعده بس
انتي ريحتيني وانا مش هسيبك تعبانه كده
قالتلي ياعبدو بلاش قولتلها مره واحده وخلاص
قالتلي تعالي برا طلعنا بره تاني وقعدت ع المصطبه وقولتلها ارفعي العبايه شوي
ورفعتها لحد وسطها وكسها ظهر لونه غامق ومن حوه وردي ومبطرخ
انا نزلت علطول ع كسها مكنتش لبسه كلوت لبسه قميص نوم بس تحت وانا بلحس كسها
ودخلت لساني ف كسها وهيا ااااه اممممم وانا قولتلها هتفضحينا وقلعت البوكسر من تحت العبايه ودخلتو ف بقها وهيا كتمت بوقها وانا نزلت مص ولحس ف زنبورها الكبير وقرصو
وفضلت الحس كسها وهيا اااااه اااااااه اممممم مش قدره ياعبدو وهيا راحت نزلت ع وشي واترمت ع الحيطه ومفتحه رجليها زي ماكانت ومش قدره تاخد نفسها
وانا شوفت كسها مفتوح وكلو عسل قولت فرصه طلعت زوبري وقربت زوبري من شفايف كسها
وهيا مغمضه عيونها وروحت مدخل راس زوبري ف كسها وهيا ةاااااااه لا لا لا لا خرجو بسرعه وانا بصصلها قولتلها مش قادر نفسي ادوق كسك ده
وهيا لسه بتتكلم روحت مدخل نصو ف كسها هيا اااااه وبعد دقيقه وزوبري ف كسها هيا قالتلي عملت فيا ايه قولتلها انا مش قادر يامرات خال
لو عايزاني اخرجو هخرجو قالتلي تخرج ايه
وراحت شداني عليه وزوبري دخل كلو ف كسها وهيا صرخت لولا الشورت الي ف بقها كنا اتفضحنا وانا نازل نيك فيها وانا نيك زوبري صاروخ ف كسها روحت قعدت جنبها ورفعتها بالعافيه وقعدت ع زوبري ودخل ف كسها وانا وخدها ف حضني
وبزازها ف صدري وهيا فصلت تروح وتاجي ع زوبري لما انا كنت هتجنن مرات خالي بنيك فيها وخالي جوه نايم ومن كتر تفكيري
قفشت ف طيزها جامد وانا بنيكها ونزلت كل لبني ف كسها وهيا قاعده ع زوبري
بصتلي وانا ببصلها وقالتلي لبنك غرقني وانا بوستها من شفايفها وراحت وقفه وعدات هدومها ودخلت ع اوضتها وانا لبسه ودخلت ع اوضتي انام وقعدت افتكر مرات خالي الي نزلت ف كسها
نمت هلكان مصحتش الا ومرات خالي بتصحيني بتقولي قوم كول يلا صحيت مع خالي وقالي لو فاضي تعالي معايا مرات خالي بصتلي وكانها بتقولي لا قولتلو انا عم محمد عايزني ضروري انهارده معهوش حد ولازم اروح معاه
قالي ماشي خلاص تبقي سلملي عليه
وقام مشي وقالتلي جدع قولتلها لازم اهرب منو
ده احلي يوم ف عمري انهارده بصتلي وقولتلها وانبارح قالتلي انتي ازاي تنزل جوايا افرد كنت هخلف قولتلها انا شوفت خالي وهو بينزل جواك عرفت انك مش هتخلفي
قالتلي كده تعمل فيا كده انبارح
قولتلها تعرفي لو خالي مكنش موجود كنت هسوي الهوايل قالتلي هتعمل ايه قولتلها كنت هاخدك ع سريرو وهخليك تنسيه خالص
بصتلي وقالتلي طلعت وسخ
قولتلها حد يشوف الجمال ده ويبقي مؤادب
قالتلي طب ياخويا البت شويه وهتاجي
قولتلها هخليها تخلف تؤام
ضحكت وقالتلي انا خايفه عليها منك
قولتلها عايز اطلب منك حاجه بس وفقي عليه
قالتلي ايه قولتلها انتي عرفه انها انهارده بس وبنتك مش هعمل معاه حاجه تاني
قالتلي ايوه قولتلها سبيني برتاحي معاه هو مره وخلاص انتي كده هتعذبيني اني افضل العب ف زوبري ودخل انزلهم فيها وخلاص كده حرام
قالتلي وقتها هنشوف بس انت كول حلو عشان تقدر وتنزل ف البنت كتير
قولتلها هنزل فيها اكتر من الي نزلو فيكي انبارح
قالتلي كده تعمل فيا انبارح كل ده
قولتلها مكنتش حاسس بنفسي
انتي حلوه اوووي ومكنتش قادره استحمل
قالتلي مانت كنت لسه منزل قولتلها مقدرتش اشوف كسك تعبان ومريحوش
قالتلي هو انت كل ماتشوف كسي تعبان هتعوز تريحو قولتلها ايوووه طبعا
قالتلي ده انت تموت كده انا عندي شهوه جنسيه جامده يعني ممكن كل يوم عادي واكتر كمان
قولتلها يعني دلوقتي انتي عايزه قالتلي ليه قولتلها مجرد سؤال قالتلي ايوووه
روحت قفلت الباب من جووه بالترباس
قالتلي هتعمل ايه ياعبدو
قولتلها قومي قالتلي البت زمانها ف الطريق قولتلها قومي ووقفتها وزقيتها ع الكنبه رفعت رجليها ورفعت عبايتها ونزلت كلوتها كان مليان عسل منها بقولها انتي تعبانه اووي
ونزلت لحس ف كسها وكان غرقان من عسلها
وهيا مسكه دماغي ف كسها وتقولي الحس الحس
وانا بنيك كسها بالساني وهيا تقولي ااااااه اااااه لسانك قطعني ف كسي روحت وقفت ودخلت زوبري ف كسها ونايم فوقها وهيا قفشت ف ضهري وبقت تخربش فيا وانا نازل فيها نيك وكنت بنيك اوووي سمعنا صوت حد جاي ع الطريق بره
مرات خالي دخلت اوضتها وانا نزلت الجلابيه ولبست الشورت وقعدت اكمل اكل
الباب خبط فتحت كانت بنتها ريهام
كانت زي القمر دخلت سلمت عليها وهيا مكسوفه كانها عرفه اني هنيكها دلوقتي
امها طلعت من جوه سلمت عليها
ودخلو الاوضه يتكلمو وبعد ربع ساعه امها طلعتلي قالتلي البنت حاهزه جووه
وانا هقعد بره عشان لو حد جه مايسمعش صوتكم
قولتلها انا هاخدها ف اوضتي قالتلي انت حر بس بسرعه دخلت الاوضه كانت لبسه عبايه خفيفه ونايمه ع ضهرها وبزازها كبيره زي امها
ومغمضه عنيها انا قربت منها ومسكت بزها وهيا رفعت صدرها من المسكه وحسست ع بزازها قولتلها انتي دلوقتي عروستي وانا عايزك ف اوضتي ياعروسه
دخلت ايدي من عند طيزها وكتفها وشيلتها
مشيت بيها دخلت اوضتي ونزلتها براحه ع السرير
وقلعت انا خالص الا الشورت
وطلعت فوقها بقولها ماتعرفيش انا فرحت قد ايه يابنت خالي ان انا هنام معاكي وعايزه تخلفي مني بس اوعدك ان اليوم ده عمرك ماهتنسيه ابدا
قولتلها اقلعي راحت قالعت وانا ساعدتها وكان لبسه قميص نوم شفاف بزازها كلها واضحه وكسها متلمع قولتلها ايه الجمال ده خرجت بزازها الاتين ونزلت مص فيهم وبقيت ابوس شفايفها
وحلمات بزازها اوووي وهيا اااااه اااااه
قولتلها عايز اكل كسك قالتلي ازاي
قولتلها ثواني نمت ع ضهري واخدنا وضع 69 وهيا شكلها اول مره تمص بس اي حاجه بقي وخلاص وانا نزلت مص ف كسها وهيا من الهيجان كانت تعض ف زوبري عشان اول مره تمص وانا اقولها ابعد سنانك لسانك وشفايفك بس
وهيا بدات تمص حلو وكانت تدخل الراس بس
دخلت صباع ف كسها وهيا ااااه اااه وانا بلحس ونيك كسها بصباعي وهيا بتطلع اهااات عليه تقولي حلو اوووي اااااه وانا قولتلها يلا قومي وقفت ع الارض وانا وقفت وقلعت الشورت خالص وهيا قلعتها القميص بقت ملط خالص وبزازها وقفين وحلماتها تجنن قولتلها كان نفسي اتجوزك وتكوني ملكي لوحدي بس القدر رجعك ليه وهتبقي مراتي علطول وهنيكك كل ماشوفك هنا وهتخلفي مني انا قالتلي انا بحبك اووي ياعبدو
وكان نفسي تتجوزني بس ابويا غصب علي
قولتلها عارف ياحبيبتي انتي انهارده مراتي وعايز ادلعك ومتعك كمان قالتلي انا اول مره حد يلحس كسي ومص زوبر حد قولتلها ولسه ياحبيتي خليك وقفه ونزلت ع ركبي فتحت رجليها عن بعض ونزلت الحس ف كسها وماسك طيزها
وبزوق كسها ع وشي وهيا مسكت دماغي وبقت تشد دماغي ع كسها وتصرخ ااااااه اااااااه وسمعت الباب بيفتح وكانت امها بتقولي ارحم البت وطي الصوت شويه وخلصو يلا
وانا بلحس والبت راحت منزله ع وشي وانا لسه بلعب بالساني ف كسها وهيا اااااه كفايه حرام عليك ارحمني وامها دخلت تاني قالتلي ماخلاص باخويا خلص مش وقتو دلع ودخلت علينا ونيمت البنت ع ضهرها وقالتلي اركب فوق البنت يلا
ركب فوقها ونزلت مص ف شفايفها جامد
وايدي بتفعص بزازها وهيا متجوابه اووي ف البوسه لقيت امها سمكت زوبري من ورا ودخلتو ف كسها وهيا البت رفعت نفسها اووي وزوبري دخل كلو وهيا قالت اااااه كبير اوووي ياما كبير اووووي مش قدره ياما الحقيني وامها تقولها معلش ياحبيبتي استحملي وانا انيك فيها جامد
وانا رايح جاي ف كسها وبنتها رفعت نفسها لفوق زوبري خرج ف ثواني كان داخل كسها تاني
وانا انيك جامد والبنت تقول ل امها اااااه جامد اوووي ياما كبير كبير وانا ادخلو كلو ف كسها
ونايم عليها وهمست ف ودنها انا بحبك اوووي
انتي هتبقي مراتي بس ولما تخلفي هنزل ف كسك تاني عشان تخلفي تاني وفضل انيك فيها وهيا ولا حسا بالدنيا بتتناك وخلاص وامها بتقول زوبرك فشخ كس البت ياواد ياعبدو خلص

H55MACJ.md.jpg
وقعدت انيك فيها وامها تلعلبي ف البضان
راحت ريهام اخدتني بالحضن وقالتلي اااااه انا اول مره احس ان انا فعلا بتناك ياعبدو
انت زوبرك فشخني من كتر النيك
قولتلها قوليلي كلام يخليني انيكك اكتر وهيا قالتلي عايزه اخلف منك ياعبدو نيك كسي اوووي عايزه راجل زيك يخليني اخلف ولبنو يعبي كسي وانا ازود وهيا قالتلي انا هنزل ياعبدو حرررااااام عليك هنزل هنزل وانا قعدت ادعك ف كسها لما هيا نزلت عسلها وغرقت الفرشه

H55jX7R.md.jpg
قالتلي انا اول مره انزل كتير كده واخدت شفايفي نمص لبعض وامها كانت بتلحس عسلها من كسها
وانا بقولها عايزك تركبي ع زوبري قالتلي الي انت عايزو ياحبيبي وراحت قاعده ع زوبري ودخل كلو ف كسها وقعدت جاامد

H55wZwN.md.jpg
فضلت تنط ع زوبري وتقولي ااااه ااااه نيك نيك ااااااه نيكني نيكني اااااه اول مره اتناك كده اااه ااااه وقعدت تقولي بحبك اووووي وبحب زوبري
ف كسي عايزه اخلف منك ياحبيبي
ااااه اااه زوبرك كبييير. اووووي مش قادره وراحت رفعت وسطها ولعبت ف كسها لحد مانزلت عسلها اترمت ف حضني وامها بتقولي ياخربيتك هتموت البت قولتلها بنتك الي شرموطه زيك بتحب الزوبر الكبير روحت نيمتها ع السرير ع بطنها
وددخلت زوبري ف كسها من ورا وقعدت انيك جامد وهيا اااااه ااااه انا تعبت ياعبدو خلاص مش قدره وانا كنت خلاص روحت زودت النيك وهيا اااااه اااااه براحه ولما نزلت لبني كلو ف كسها حسيت اني نزلت شلال ف كسها وهيا اااااااه سخن اووووي اااااه مولع كل ده وانا نايم فوقها وزوبري لسه ف كسها قالتلي لبنك حسا انه دخل ف بطني
قولتلها انا ماشبعتش منك ياريهام لسه قالتلي بس اصبر شوي انا تعبت مش قدره قولتلها ماشي وهيا بتشوف كسها وامها بتقولها خرجت زوبرك نشوف كده البن بتاعك

H57UqAu.md.jpg
خرجت زوبري من كسها وهيا بتفنس عشان تشوف لبني ولسه بتفنس لبني نزل من كسها وهيا نزلت ع كس بنتها بتبلع البن الي بيقع من كسها بلعتهم كلهم وتقولي لبنك نازل من كس البنت نار قولتلها بنتك كسها الي سخن لو كان ليك زوبر كنتي حسيتي بطعم كس بنتك النار زي الفرن جوووه
روحت موطي عند ودنها بس تصدقيني مش احلي من كسك عايز انيكك دلوقتي بس مش عايز اودام ريهام قولتلها ابلعي لبني من كس بنتك وهيا قعدت تبلع لبني من كس بنتها وانا وقف وراها وشايف كسها الي كانت بتدعك في وانا بنيك بنتها
وانا بلعب ف زوبري ابص ع كسها كان مفتوح من ورا وشكلو يجنن قربت منها ودخلت زوبري ف كسها براحه وهيا بصتلي قولتلها هوووس
دخلت زوبري للاخر وبنتها نايمه ع وشها فضلت انيك لحد مانزلت ف كس امها ومكنتش قادر قولتلها اوعي كده روحت شايل البنت ودخلتها ف اوضته بتاعت البنت قبل ماتتجوز
وهيا ملط قولت ل امها لما تفوق نعمل كمان واحد
قالتلي لا كفايه كده خلاص انا قاعدت اكلم فيها وهيا مصممه لا يعني لا كفايه
طلعت ل اوضتي اتشطفت وغيرت فرشتي
وريحت شوي ع السرير الباب خبط وكانت ريهام بتقولي ادخل قولتلها تعالي ياريهام
دخلت وقالتلي عايزه اتكلم معاك
دخلت وقعدت جنبي وقعدت تقولي انها غصب عنها وهيا عايزه تخلف والخ الخ ودي كانت مره ومش هتقرر ياعبدو
قولتلها طب ممكن اطلب اخر حاجه منك قالتلي ايه قولتلها اخد منك بوسه وانتي ف حضني
قالتلي بوسه بس قولتلها ايوووه
قالتلي ماشي قربت منها اخدتها ف حضني الاول بحسس ع ضهرها فوق العبايه الي حاسس انها ع الحم وصدري العري خبط ف بزازها
بصيت ليها واخدت منها بوسه ف شفايفها
وهيا اتجاوبت معايا ومسكت بزها بايدي ادعك في اووي وهيا بقت تبوس معايا اكتر وانا بايدي اليمين بفعص ف بزازها وقولتلها ايه رايك نعنل اخر مره وبعدين خلاص ولا كان حصل حاجه بينا قالتلي توعدني قولتلها اوعدك قالتلي انا ملكك
نمت عليها ع السرير ونزلت فيها احضان وبوس ف بزازها وكل حته فيها وقلعتها العبايه كانت ملط قولتلها عايز ادخلو ف كسك وانتي تبص علي زوبري وهو بيدخل شورتلي براسها
انا بوسة كسها ورفعت رجليها وكسها فتحت اودامي وببص عليها وبدخلو ف كسها

H5YJMQ4.md.jpg
ودخلتو ف كسها وهيا ااااااه ااااااه كبير اوووي ياعبدو وانا دخلتو كلو ونمت ف حضنها بقولها ايه الي كبير قالتلي زوبرك كبير اوووي ف كسي
قولتلها اتمتعي قالتلي اوووي
انا اول مره اتناك كده ولقيتها بترقص وسطها عشان زوبري يتحرك ف كسها
وانا بقولها يلا ياحبيبتي انيكككككك جامد قالتلي يلا نيك وانا بقيت انيك اووي ف كسها وهيا تصرخ وعرفت ان امها قاعده بره تشوف اذا حد جاي
عشان كل شوي وطي صوتك ياشرموطه
قولتلها مش عايز ابعد عنك قالتلي ولا انا ياحبيبي
بقيت انيك اوووي ع نفس الوضع قالتلي انا هنزل
نزل بوشي ع زنبورها وبلعت كل عسلها وهيا كسها احمر اوووي من النيك
روحت مدخلو تاني وبقيت انيك فيها اوووي وهيا تصرخ جامد وامها بتقولي براحه ع البت جوزها هيعرف انها اتناكت منك انا اول ماسمعت كده زودت نيك جامد وقولتلها انا عايزو يعرف انها اتناكت مني عشان انيكها كل يوم اودامو
واتا بنيك فيها وهيا تصرخ لحد مانزلت ف كسها تاني وهيا ااااااه اااااه نااااار ف كسي
وقومت من عليها وهيا لبست واخدت مني بوسه
وطلعت وانا نمت مش عارف صحيت امتي بس فضلت ساعه ع السرير والشباك مفتوح والجو ضالمه قومت خالي كان بره قاعد سلمت عليه
ومرات خالي بتعملو شاي قولت ل اخويا هعمل سندوتش لنفسي دخلتلها المطبخ ووقفت وراها
حشرت زوبري ف طيزها قولتلها ايه القمر ده قالتلي صباحيه مباركه لسه صاحي
قولتلها انهارده لما جوزك ينام دخلتك وحسست ع طيزها وعملت السندوتش
وخرجت والشاي جبتو وفضل قاعد حوالي ساعه وقالي انا داخل انام هقوم بدري
ودخل نام ومراتو ورا وانا قاعد مستنيها
هيا طلعتلي بنفس القميص الي كانت اتناكت بيه اول مره مفتوح من عند بزازها ولحد نص طيزها وكسها ظاهر قربت مني انا علطول قعدت بركبي ع الارض ودخلت مابين رجليها الحس كسها من كتر لحسي لكسها نزلت ع وشي غرقتني
قولتلها انتي طالعه حاميه ليه كده
قالتلي انا عايز تقطعني ياعبدوو
قولتلها تعالي اوضتي دخلت معايا
واحنا وقفين قعدت ابوس فيها ومسكت زوبري وبقيت احكو ف كسها ودخل راسو ف كسها
وهيا مسكت في زي الحرامي نزلت بوس ف شفايفها وحشرت زوبري للاخر ف كسها واحنا وقفين وهيا فضلت تنط ع زوبري واحنا وقفين اخدتها ونمنا ع السرير زي ماحنا وفضلت انيك ف كسها وهيا حضناني وتقولي كمان نيك ف مرات خالك وخالك نايم ف الاوضه التانيه كان نفسي احبل منك وجيب منك عيل
قولتلها انا هجيب يالبوه وقعدت انيك ف كسها وانا نايم فوقها لحد مانزلت لاخر نقطه قالتلي لبنك مولع نااار ياحبيبي
وفضلنا كده كل يوم انيك فيها بنهار وبليل
وريهام حامل دلوقتي ف الرابع
وكانت بتاجي ل امها شويه وكنت بنيكها ف كسها ونزل تاني وكنت كل ماتاجي انزل ف كسها ونيكها بالنص ساعه ونكت طيزها بردو
بس مكنتش مرات خالي اودام بنتها لحد الان
وبطن ريهام كانت كبيره اوي خافو عليها وامي راحت معاهم لدكتوره قالتلها مبروك بنتكم حامل ف تؤام واد وبنت وفرحو اووي
وهيا قالتلي زعلت اووي قولتلها كان نفسي اكون جوزها وهما ولادي وكنت بنيك مرات خالي كل يوم تقريبا لما وشها بقي وردي من كتر النيك وبنتها لما ولدت كانو العيال شبه امهم حلوين
اول زياره ل ريهام عندنا بالعيال فضلت اضحك معاهم ل خالي مشي وكنت انا وريهام ومرات خالي ريهام قالتلي شوفت ولادك حلوين ازاي قولتلها شبهك اووي
قالتلي مكنتش اتخيل ان انا اجيب تؤام
قولت ل مرات خالي انتي دلوقتي حماتي وانا تعبان عايز انيك مراتي قالتلي ع الكنبه وع الناشف كمان تدخلو وتنزل بسرعه
وانا فعلا طلعت زوبري وهيا نزلت البنطلون ونامت ع الكنبه فضلت انبك فيها ربع ساعه وانا نايم فوقها وزوبري ف كسها
لحد ماقالتلي نزل نزل ف كسي انا عمله حسابي وقعدت انزل لبني ف كسها وكنت كل ماتاجي عندنا انيكها لما قالتلي بعد سنه جوزي عايزني اخلف تاني قولتلها عيوني وقلعتها اودام امها ونزلت فيها نيك ف كسها ونزلت في كسها
مرتين وهيا حبلت ف ولد وكنت كل ماتاجي انيكها ونزل ف كسها واخدت امها ف يوم عشان نزورها
سلمنا ع ام العريس تحت وطلعنا الشقه فوق اول ماتقفل الباب علينا اخدتها ف حضني ونمت ع سريرها ونزلت ف كسها وفضلنا ع الحال ده لحد الان انيكها كل ماشوفها وامها تقريبا كل يوم ويوم نيك
حلوه اوي
 
مرات خالي محمد
اسمي عبدو عندي 25 سنه
عايش مع خالي ف نفس البيت
احنا ناس ع قد حالنا وامي وخالي كانو عايشين لوحدهم ابويا اتجوز امي ف البيت ده وانا كبرت في وكذالك خالي اتجوز في نفس البيت
خالي عندو 45 سنه ومراتو 40 سنه
انا امي وابويا ماتو ف حادثه من 8 سنين
وانا امي كانت كتبالي حقي ف البيت والارض الي بناكل منها البيت كان علي 200 متر
كان كبير انا لما امي ماتت عملتي اوضتي في حمام عشان ابقي برحتي وخالي كان موافق
والاوضه كانت 5×5 كانت فيها دولابي والحمام
كنت مستقل ف الاضه دي
خالي بيفلح ف الارض بتاعنا وبتاعت ناس كمان وانا كنت بشتغل عامل ورا مبلط اي شغل
وكان معايا فلوس وخالي ايام كان بياخد مني لو احتاج مرات خالي بقي اسمها شيماء عندها 40 سنه عندها عيل شغال ف الصعيد حلاق
والبنت متجوزه وهيا عندها 17 سنه
كنت لما بكون قاعد من الشغل بطلع افلح ف الارض بتاعتنا من اخويا ومراتو ولو اخويا مابيكونش فاضي بروح انا ومراتو بس
انا كنت دايما بهيج ع مرات خالي بس لو خالي عرف هموت فيها انا جسمي ناشف اوي عشان من صغري شغال من الارض ل عامل مع اي حد
ف ايام كتير كنت بشوف مرات خالي وهيا بقمصان نوم واسعه وهيا جسمها مش مليان اوووي كنت بشوف طيزها وهيا كانت عادي عايشين مع بعض من زمان واتعودنا ع كده بس خالي مابيكونش موجود
ف يوم كنت مطبق ف الشغل وروحت الساعه 12 بليل فتحت براحه عشان ماصحيش خالي
وسمعت صوت صراخ جووه انا افتكرتو بيضربها
بس لما قربت اكتر سمعتها بتقولو اااااااه براحه عليه ياراجل طيزي مش مستحمله وهيا تقولو دخلو ف كسي شوي مش قدره طيزي وجعتني ياراجل وانا بسمع وزوبري وقف
ببص من خرم كان ف الباب كانت مرات خالي نايمه ع ضهرها وفاتحه رجليها وخالي راكب فوقها ونازل فيها نيك وشوفتو بيطلع زوبرو من طيزها يدخلو ف كسها وهيا ااااااه كمان نيك نيك
وهو قعد ينيك فيه بكل قوه واتا طلعت زوبري وقعدت ادعك في وانا ببص عليهم وخالي فضل ينيك ف كسها وانا كنت هنزل بس قولت هنزل ف ايدي وخلاص وروح اغسل ايدي
قعدت اتفرج وخالي حشر زوبرو ف كسها وعرفت انه بينزل ف كسها وانا نزلت لبني ع ايدي ولما مرات خالي قالتلو قوم اتشطف قالها مش قادر انا هنام قالتلو انا هقوم اتشطف انا خوقت وجريت ع الحمام ف اوضتي غسلت ايدي
وبصيت من خرم الباب عندي ومرات خالي كانت طالعه بقميص نوم كسها طالع منو ونص صدرها طالعين وانا زوبري وقف تاني وفجاءه لقيتها بتبص ف الارض وتمد ايديها ع البلاط ولقيت صابعها لمس البلاط وانا مش عارف بتعمل ايه
وحطت ايديها ف بقها قولت احا ليكون لبني وقع من ايدي وانا بجري ومن هموت من الخوف
خالي جاموسه ف عرف حاجه زي كده هيقتلني
مرات خالي بقت تدور ع الارض لما شافت كمان بقعه لبن نزلت ليها واخدتها بلعتها بردو
وانا هايج لقيت مرات خالي قربت من الاوضه وانا قلبي وقف انا كنت قافل من جووه اخدت جنب عشان لو بصت ماتشوفنيش وانا كنت طافي النور يعني مش هتشوف اي حاجه
عرفت انها بتبص من الخرم
وانا جسمي بيرتعش هيا مشت سمعت صوت رجليها بصيت عليها وشوفت طيزها من قميص النوم كانت تهبل بصراحه وطيزها نازله طالعه لما روحت نايم وانا بتخيلها وانا مكان خالي وقعدت اضرب عشره وانا نايم ع السرير
ونزلت ونمت صحيت الساعه 9 ع خبط الباب وهيا بتقولي قوم ياعبدو عشان تفطر مع خالك عشان عايزك انا كنت مقلق بس مطمن ان مفيش حاجه
قومت لابس العبايه وتحت منها الشورت وفانله بس طلعت فطرت معاه قالي اطلع انت جيب شويه برسيم عشان هروح ارض الحج معوض افلح فيه قولتلو حاضر ياخال قالي انت جيت امتي انبارح قولتلو جيت متاخر مش عارف بالظبط بس دخلت نمت علطول قالي ماشي
قالي جيب 25 جنيه اجيب سجاير معييش فلوس دلوقتي قولتلو حاضر ياخال
فطرنا وقام مشي وانا شربت الشاي وبغير هدومي عشان اجيب شويه برسيم ارضنا جنبنا علطول بيتنا ف وسط الاراضي وارضنا فدان
كانت الاول بفلوس المهم طلعت واخدت معايا الشرشره
وسمعت صوت من ورايا كانت مرات خالي بتقولي امسك نسيت الشاي قولتلها تلاقيه برد قالتلي عملتلك واحده تانيه بقيت اشرب فيها وهيا قاعده جنبي وقالتلي انت دخلت امتي امبارح
انا قلبي دقاتو زادت قولتلها مش عارف ماخدتش بالي من الوقت قالتلي اممم انا كنت بتبص من الخرم انبارح علينا انا وخالك
انا قولتلها لا ابدا محصلش
قالتلي انا عرفت ولبنك كان ع الارض بره
انا بقيت مش عارف اقول ايه
قالتلي لو ماكلمتنيش بصراحه هقول ل خالك
وانت عارف خالك ممكن يعمل ايه
قولتلها خلاص قولتلها كل حاجه وقالتلي انا عرفه ان غصب عنك انت مهما كان شاب زي ابني
وانت عارف انا بحبك قد ايه
قولتلها معلش ماتزعليش مني
قولتلها بس اقولك ع حاجه بس ماتزعليش قالتلي قول قولتلها ازاي خالي دخل بتاعو كلو كده من ورا وانا شوفت بتاعو وهو نايم معاك كبير
قالتلي مع ان كلامك ده عيب بس هعرفك مدام انت مش عارف قالتلي انا اتعودت ع كده ودلوقتي بقي عادي بنسبالي
قولتلها اخر حاجه هقولك عليها واعتبريني ابنك وبتعرفيني قالتلي ايه
قولتلها انا شوفتك انبارح لما طلعتي واخدتي لبني لحستيه هيا اتحرجت قولتلها خلاص معلش
قالتلي شوف انا افتكرت ان البن ده وقع من عندي لما خالك نزل فيا انا خرجت علطول افتكرتو مني بس لما بصيت عند باب اوضتك شوفت لبن عرفت انه انت ولبن الراجل حلو للست
قولتلها عشان كده بلعتيه
قالتلي خلاص بقي احترم نفسك
قولتلها حاضر
قالتلي انت عمرك مانمت مع واحده قبل كده
قولتلها لا لسه ابيض وصدقيني انا اول مره اشوف حاجه بعيني كده كانت انبارح
وقولتلها لما انتي بصيتي من خرم الباب بتاعي ومشيتي انا بصيت عليكي وشوفتك من ورا وكنتي حلوه اووي وانا مقدرتش امسك نفسي ونزلت تاني
قالتلي كده صحتك هتروح وكتر ماتلعب ده غلط عليك عشان لما تتجوز تقدر تكفي مراتك
خالك مره ف الاسبوع
قولتلها بس انا لحظة ان خالي جامد يعني
قالتلي ماهو جامد ياخويا بس بارد في انواع برده كده المهم يخلص ويلبس وخلاص
مش مهم بقي الجاموسه الي تحت تعمل ايه
وكمان بيخاف ع نفسو مره ف الاسبوع او مرتين بالكتير قولتلها تعبان ف الارض
قالتلي انا لولا خايفه ع شرفو كنت خونتو مع حد تاني انا ست وليه حقوقي ف البيت
انا زوبري وقف وهيا لحظتو
وقولتلها يامرات خال لو عوزتي تخوني خالي خونيه مع ابن اختو اولي من الغريب احسن وضحكت وهيا قالتلي اتلم ياوله
قولتلها كان نفسي اتجوز بنتك يامرات خال
بس انتم استعجلتو ف جوازها
قالتلي انا عرفه ياعبدو بس انا مش عايزه بنتي تقعد ف نفس البيت الي انا في وفي اوضه واحده عايزه ليها شقه لوحدها وتعيش زي الناس
انا اهو لما خالك بينام معايا انت بتسمع صوتي
قولتلها يامرات خال انتي اتجوزتي خالي عن حب
قالتلي خالك كان نجس
كنت مع امي بنزرع ف الارض
خالك كان عرفني وانا كنت عايشه مع امي بس ولما امي قالتلي روحي جيبي شكاره من البيت
خالك مشي ورايا للبيت وانا كنت سيبه الباب مفتوح عشان خرجه علطول
بس هو دخل عليه البيت وعمل الي عملوو وفتحني ولما قالي انه هيتجوزني واتقدملي فعلا
واتخطبنا وكان كل يوم ينام معايا قولتلها من قدام ولا من ورا قالتلي لا من قدام بس
قولتلها طب ومن ورا امتي
قالتلي بعد الجواز علطول كان عايز يغير
قولتلها بصراحه يامرات خال انتي حلوه وانا لو كنت اتجوزت بنتك كنت هعمل معاه كل حاجه كمان قالتلي كنت بتحبها قولتلها ايوه ده انا متربي معاها بحسب خالي هيقول ابن اختي اولي بيها من الغريب بس ياخساره عرفت اني مش فارق معاه
قالتلي ماتقولش كده بس كل اب بيدور ع مصلحه بنتو قولتلها عندك حق ومين هيجوزني بنتو وكنت زعلان وهيا حست بكده ومشت وانا خلصت
ودخلت نمت صحيت ع المغرب كنت تعبان من التفكير قاعدت العب ف التلفزيون
وخالي وصل قومت اتعشيت معاه
وقال ان رايح انام انا هلكان عايز انام
ومرات خالي بصتلي وبتحركلي ف شفايفها كده كانها بتقولي يادي الوكسه
دخل نام وانا قعدت ف الصاله عملت شاي وبتفرج ع التلفزيون ع فيلم عادل امام بتاع لما بيتجوز كتير ده وقاعد بضحك بعد ساعه مرات خالي طلعت قالتلي سمعت صوتك قولت اجي اقعد معاك وكانت لبسه عبايه لزقه ع جسمها وبزازها بتتهز ف اي حركه قولتلها نام ولا ايه قالتلي نام ياخويا
قالتلي انا عايزه اتكلم معاك ف موضوع مهم
قولتلها قولي قالتلي تعالي نطلع بره
قولتلها هتطلعي كده قالتلي خالك رايح ف النوم واحنا وسط الاراضي اطلع طلعت وقعدت ع المصطبه الي بره وقالتلي انت عارف ان البنت بقالها سنه متجوزه قولتلها ايوه
قالتلي ولسه مخلفتش قولتلها ااايوه
قالتلي البنت كلمتني ولما عرفتني بكل حاجه بتحصل معاه عرفت ان المنوي بتاع جوزها مش بيوصل لرحمه عشان ميه جوزها اكبر منها ب 13 سنه البنت 17 وجوزها 31 سنه
وشكلو كان بينزل لبن كتير قبل مايتجوز
وده غلط ف لازم عمليه وهما ع الحديده
ف انا عايزه منك طلب صغير
قولتلها ها ايه هو
قالتلي بس اوعي خالك يعرف حاجه يدبحنا كلنا
قولتلها انا مش عبيط قالتلي بكره خالك لما يخرج بنتي هتاجي وانت تلعب ف بتاعك زي كل مره وبنتي ف الاوضه وقت ماتحس انك هتنزل تدخل بسرعه وتنزلهم جواها انا استغرلت قولتلها ازاي قالتلي مفيش حل غير كده
يا اما خالك هيبيع قيراط من الارض عشان العمليه دي ماهو الواد ايد ورا وايد اودام ودي مهما كانت بنتو الوحيده ومش هيسيبها كده
قولتلها ماشي يامرات خال بس انا مش بعرف انزل غير لما يكون ف حاجه اودامي
يا اما هتاخر اووي قالتلي ماتقلقش من حاجه
قولتلها طب ممكن اطلب منك حاجه قالتلي قول
قولتلها بس ماتزعليش قالتلي هيا تزعل
قولتلها انا مش هخبي عليك قبل مانتي تاجي كنت بتفرج ع الفيلم وبتاعي وقف اووي وكنت بلعب في من فوق العبايه ولما شوفتك بالبس ده تعبت اكتر مش عايز منك حاجه بس غير انك توقفي وانا بلعب عشان ينزلو عشان تعبت اووي
قالتلي كده غلط بس معلش عشان ماتتعبش بس
بس بسرعه بقي قولتلها حاضر
قالتلي خليك هنا قولتلها احسن حد يشوفنا قالتلي من يشوفنا هنا وراحت قفلت النور الي اودان البيت خالص وكونا ف ضالمه خالص ونور التلفزبون منور شويه
قالتلي عشان ممكن خالك يقوم يشوفنا وانا مش عايزه يدخل غليا وانا ف اوضتك غلط
حتي لو خالك صحا هتعرف تنط من الشباك بتاعك للاوضه بتاعتك وانا هعمل نفسي برمي شويه اكل للبط قولتلها ماشي
رفعت الجلبيه بتاعتي وطلعت زوبري من الشورت
وهيا بحلقت فيا وتقولي ده كبير اوي ياواد ياعبدو قولتلها بجد يامرات خال
قالتلي ده اكبر من زوبر خالك ياواد
انا فرحت اوي
قعدت ادعك ف زوبري وبص عليها وهيا قاعده قولتلها انا مش شايف تعالي ندخل اودام التلفزيون قالتلي تعالي وقفلنا الباب ودخلنا وكنت شايف كل حاجه فضلت ادعك ف زوبري وقولها هزي صدرك فضلت تروح يمين وشمال وهما يتهزو زي الجيلي
قالتلي لسه قولتلها مش عايزين ينزلو
قالتلي شيل ايدك كده وراحت مدت ايديها ع زوبري تحسس عليه وتقولي كبير اووي ياعبدو وانا مغمض عيني وهيا بقت تدعك اوووي وانا نزلت بايدي مسكت بزها وهيا بصتلي وماقلتش حاجه
وانا قعدت افعص ف بزازعا بايدي وقرص حلماتها الي كانت كبيره اوووي زي عقله الصباع
لقيتها دخلت راس زوبري ف بقها وانا بقيت مش مصدق خالص وهيا دخلت زوبري لنصو وعمال تمص فيا وانا ابصلها وهيا تلعب بالسانها ف زوبري لما حسيت اني هنزل روحت منزل كل لبني
ف بقها وهيا ماخرجتوش لما بلعتهم كلهم
ونضفت زوبري وقامت وقفه قالتلي ارتحت قولتلهاا اووي قالتلي وانت لبنك حلو اوووي
وطعمو يجنن قولتلها انتي بلعتيهم قالتلي اااه
قولتلها ينفع امسك بزازك مره واحده قالتلي ماشبعتش من شويه وانا سيباك برحتك قولتلها معلش مره واحده قالتلي بسرعه
ومسكت بزازها اوووي وبقيت اضمهم ع بعض وقرص حلماتها وهيا براحه شوي
قولتلها انا عايز ادوق لبنك زي مادوقتي لبني يامرات خال قالتلي ماينفعش قولتلها عشان خطري هنطلع بره وانت قاعده بس
انتي ريحتيني وانا مش هسيبك تعبانه كده
قالتلي ياعبدو بلاش قولتلها مره واحده وخلاص
قالتلي تعالي برا طلعنا بره تاني وقعدت ع المصطبه وقولتلها ارفعي العبايه شوي
ورفعتها لحد وسطها وكسها ظهر لونه غامق ومن حوه وردي ومبطرخ
انا نزلت علطول ع كسها مكنتش لبسه كلوت لبسه قميص نوم بس تحت وانا بلحس كسها
ودخلت لساني ف كسها وهيا ااااه اممممم وانا قولتلها هتفضحينا وقلعت البوكسر من تحت العبايه ودخلتو ف بقها وهيا كتمت بوقها وانا نزلت مص ولحس ف زنبورها الكبير وقرصو
وفضلت الحس كسها وهيا اااااه اااااااه اممممم مش قدره ياعبدو وهيا راحت نزلت ع وشي واترمت ع الحيطه ومفتحه رجليها زي ماكانت ومش قدره تاخد نفسها
وانا شوفت كسها مفتوح وكلو عسل قولت فرصه طلعت زوبري وقربت زوبري من شفايف كسها
وهيا مغمضه عيونها وروحت مدخل راس زوبري ف كسها وهيا ةاااااااه لا لا لا لا خرجو بسرعه وانا بصصلها قولتلها مش قادر نفسي ادوق كسك ده
وهيا لسه بتتكلم روحت مدخل نصو ف كسها هيا اااااه وبعد دقيقه وزوبري ف كسها هيا قالتلي عملت فيا ايه قولتلها انا مش قادر يامرات خال
لو عايزاني اخرجو هخرجو قالتلي تخرج ايه
وراحت شداني عليه وزوبري دخل كلو ف كسها وهيا صرخت لولا الشورت الي ف بقها كنا اتفضحنا وانا نازل نيك فيها وانا نيك زوبري صاروخ ف كسها روحت قعدت جنبها ورفعتها بالعافيه وقعدت ع زوبري ودخل ف كسها وانا وخدها ف حضني
وبزازها ف صدري وهيا فصلت تروح وتاجي ع زوبري لما انا كنت هتجنن مرات خالي بنيك فيها وخالي جوه نايم ومن كتر تفكيري
قفشت ف طيزها جامد وانا بنيكها ونزلت كل لبني ف كسها وهيا قاعده ع زوبري
بصتلي وانا ببصلها وقالتلي لبنك غرقني وانا بوستها من شفايفها وراحت وقفه وعدات هدومها ودخلت ع اوضتها وانا لبسه ودخلت ع اوضتي انام وقعدت افتكر مرات خالي الي نزلت ف كسها
نمت هلكان مصحتش الا ومرات خالي بتصحيني بتقولي قوم كول يلا صحيت مع خالي وقالي لو فاضي تعالي معايا مرات خالي بصتلي وكانها بتقولي لا قولتلو انا عم محمد عايزني ضروري انهارده معهوش حد ولازم اروح معاه
قالي ماشي خلاص تبقي سلملي عليه
وقام مشي وقالتلي جدع قولتلها لازم اهرب منو
ده احلي يوم ف عمري انهارده بصتلي وقولتلها وانبارح قالتلي انتي ازاي تنزل جوايا افرد كنت هخلف قولتلها انا شوفت خالي وهو بينزل جواك عرفت انك مش هتخلفي
قالتلي كده تعمل فيا كده انبارح
قولتلها تعرفي لو خالي مكنش موجود كنت هسوي الهوايل قالتلي هتعمل ايه قولتلها كنت هاخدك ع سريرو وهخليك تنسيه خالص
بصتلي وقالتلي طلعت وسخ
قولتلها حد يشوف الجمال ده ويبقي مؤادب
قالتلي طب ياخويا البت شويه وهتاجي
قولتلها هخليها تخلف تؤام
ضحكت وقالتلي انا خايفه عليها منك
قولتلها عايز اطلب منك حاجه بس وفقي عليه
قالتلي ايه قولتلها انتي عرفه انها انهارده بس وبنتك مش هعمل معاه حاجه تاني
قالتلي ايوه قولتلها سبيني برتاحي معاه هو مره وخلاص انتي كده هتعذبيني اني افضل العب ف زوبري ودخل انزلهم فيها وخلاص كده حرام
قالتلي وقتها هنشوف بس انت كول حلو عشان تقدر وتنزل ف البنت كتير
قولتلها هنزل فيها اكتر من الي نزلو فيكي انبارح
قالتلي كده تعمل فيا انبارح كل ده
قولتلها مكنتش حاسس بنفسي
انتي حلوه اوووي ومكنتش قادره استحمل
قالتلي مانت كنت لسه منزل قولتلها مقدرتش اشوف كسك تعبان ومريحوش
قالتلي هو انت كل ماتشوف كسي تعبان هتعوز تريحو قولتلها ايوووه طبعا
قالتلي ده انت تموت كده انا عندي شهوه جنسيه جامده يعني ممكن كل يوم عادي واكتر كمان
قولتلها يعني دلوقتي انتي عايزه قالتلي ليه قولتلها مجرد سؤال قالتلي ايوووه
روحت قفلت الباب من جووه بالترباس
قالتلي هتعمل ايه ياعبدو
قولتلها قومي قالتلي البت زمانها ف الطريق قولتلها قومي ووقفتها وزقيتها ع الكنبه رفعت رجليها ورفعت عبايتها ونزلت كلوتها كان مليان عسل منها بقولها انتي تعبانه اووي
ونزلت لحس ف كسها وكان غرقان من عسلها
وهيا مسكه دماغي ف كسها وتقولي الحس الحس
وانا بنيك كسها بالساني وهيا تقولي ااااااه اااااه لسانك قطعني ف كسي روحت وقفت ودخلت زوبري ف كسها ونايم فوقها وهيا قفشت ف ضهري وبقت تخربش فيا وانا نازل فيها نيك وكنت بنيك اوووي سمعنا صوت حد جاي ع الطريق بره
مرات خالي دخلت اوضتها وانا نزلت الجلابيه ولبست الشورت وقعدت اكمل اكل
الباب خبط فتحت كانت بنتها ريهام
كانت زي القمر دخلت سلمت عليها وهيا مكسوفه كانها عرفه اني هنيكها دلوقتي
امها طلعت من جوه سلمت عليها
ودخلو الاوضه يتكلمو وبعد ربع ساعه امها طلعتلي قالتلي البنت حاهزه جووه
وانا هقعد بره عشان لو حد جه مايسمعش صوتكم
قولتلها انا هاخدها ف اوضتي قالتلي انت حر بس بسرعه دخلت الاوضه كانت لبسه عبايه خفيفه ونايمه ع ضهرها وبزازها كبيره زي امها
ومغمضه عنيها انا قربت منها ومسكت بزها وهيا رفعت صدرها من المسكه وحسست ع بزازها قولتلها انتي دلوقتي عروستي وانا عايزك ف اوضتي ياعروسه
دخلت ايدي من عند طيزها وكتفها وشيلتها
مشيت بيها دخلت اوضتي ونزلتها براحه ع السرير
وقلعت انا خالص الا الشورت
وطلعت فوقها بقولها ماتعرفيش انا فرحت قد ايه يابنت خالي ان انا هنام معاكي وعايزه تخلفي مني بس اوعدك ان اليوم ده عمرك ماهتنسيه ابدا
قولتلها اقلعي راحت قالعت وانا ساعدتها وكان لبسه قميص نوم شفاف بزازها كلها واضحه وكسها متلمع قولتلها ايه الجمال ده خرجت بزازها الاتين ونزلت مص فيهم وبقيت ابوس شفايفها
وحلمات بزازها اوووي وهيا اااااه اااااه
قولتلها عايز اكل كسك قالتلي ازاي
قولتلها ثواني نمت ع ضهري واخدنا وضع 69 وهيا شكلها اول مره تمص بس اي حاجه بقي وخلاص وانا نزلت مص ف كسها وهيا من الهيجان كانت تعض ف زوبري عشان اول مره تمص وانا اقولها ابعد سنانك لسانك وشفايفك بس
وهيا بدات تمص حلو وكانت تدخل الراس بس
دخلت صباع ف كسها وهيا ااااه اااه وانا بلحس ونيك كسها بصباعي وهيا بتطلع اهااات عليه تقولي حلو اوووي اااااه وانا قولتلها يلا قومي وقفت ع الارض وانا وقفت وقلعت الشورت خالص وهيا قلعتها القميص بقت ملط خالص وبزازها وقفين وحلماتها تجنن قولتلها كان نفسي اتجوزك وتكوني ملكي لوحدي بس القدر رجعك ليه وهتبقي مراتي علطول وهنيكك كل ماشوفك هنا وهتخلفي مني انا قالتلي انا بحبك اووي ياعبدو
وكان نفسي تتجوزني بس ابويا غصب علي
قولتلها عارف ياحبيبتي انتي انهارده مراتي وعايز ادلعك ومتعك كمان قالتلي انا اول مره حد يلحس كسي ومص زوبر حد قولتلها ولسه ياحبيتي خليك وقفه ونزلت ع ركبي فتحت رجليها عن بعض ونزلت الحس ف كسها وماسك طيزها
وبزوق كسها ع وشي وهيا مسكت دماغي وبقت تشد دماغي ع كسها وتصرخ ااااااه اااااااه وسمعت الباب بيفتح وكانت امها بتقولي ارحم البت وطي الصوت شويه وخلصو يلا
وانا بلحس والبت راحت منزله ع وشي وانا لسه بلعب بالساني ف كسها وهيا اااااه كفايه حرام عليك ارحمني وامها دخلت تاني قالتلي ماخلاص باخويا خلص مش وقتو دلع ودخلت علينا ونيمت البنت ع ضهرها وقالتلي اركب فوق البنت يلا
ركب فوقها ونزلت مص ف شفايفها جامد
وايدي بتفعص بزازها وهيا متجوابه اووي ف البوسه لقيت امها سمكت زوبري من ورا ودخلتو ف كسها وهيا البت رفعت نفسها اووي وزوبري دخل كلو وهيا قالت اااااه كبير اوووي ياما كبير اووووي مش قدره ياما الحقيني وامها تقولها معلش ياحبيبتي استحملي وانا انيك فيها جامد
وانا رايح جاي ف كسها وبنتها رفعت نفسها لفوق زوبري خرج ف ثواني كان داخل كسها تاني
وانا انيك جامد والبنت تقول ل امها اااااه جامد اوووي ياما كبير كبير وانا ادخلو كلو ف كسها
ونايم عليها وهمست ف ودنها انا بحبك اوووي
انتي هتبقي مراتي بس ولما تخلفي هنزل ف كسك تاني عشان تخلفي تاني وفضل انيك فيها وهيا ولا حسا بالدنيا بتتناك وخلاص وامها بتقول زوبرك فشخ كس البت ياواد ياعبدو خلص

H55MACJ.md.jpg
وقعدت انيك فيها وامها تلعلبي ف البضان
راحت ريهام اخدتني بالحضن وقالتلي اااااه انا اول مره احس ان انا فعلا بتناك ياعبدو
انت زوبرك فشخني من كتر النيك
قولتلها قوليلي كلام يخليني انيكك اكتر وهيا قالتلي عايزه اخلف منك ياعبدو نيك كسي اوووي عايزه راجل زيك يخليني اخلف ولبنو يعبي كسي وانا ازود وهيا قالتلي انا هنزل ياعبدو حرررااااام عليك هنزل هنزل وانا قعدت ادعك ف كسها لما هيا نزلت عسلها وغرقت الفرشه

H55jX7R.md.jpg
قالتلي انا اول مره انزل كتير كده واخدت شفايفي نمص لبعض وامها كانت بتلحس عسلها من كسها
وانا بقولها عايزك تركبي ع زوبري قالتلي الي انت عايزو ياحبيبي وراحت قاعده ع زوبري ودخل كلو ف كسها وقعدت جاامد

H55wZwN.md.jpg
فضلت تنط ع زوبري وتقولي ااااه ااااه نيك نيك ااااااه نيكني نيكني اااااه اول مره اتناك كده اااه ااااه وقعدت تقولي بحبك اووووي وبحب زوبري
ف كسي عايزه اخلف منك ياحبيبي
ااااه اااه زوبرك كبييير. اووووي مش قادره وراحت رفعت وسطها ولعبت ف كسها لحد مانزلت عسلها اترمت ف حضني وامها بتقولي ياخربيتك هتموت البت قولتلها بنتك الي شرموطه زيك بتحب الزوبر الكبير روحت نيمتها ع السرير ع بطنها
وددخلت زوبري ف كسها من ورا وقعدت انيك جامد وهيا اااااه ااااه انا تعبت ياعبدو خلاص مش قدره وانا كنت خلاص روحت زودت النيك وهيا اااااه اااااه براحه ولما نزلت لبني كلو ف كسها حسيت اني نزلت شلال ف كسها وهيا اااااااه سخن اووووي اااااه مولع كل ده وانا نايم فوقها وزوبري لسه ف كسها قالتلي لبنك حسا انه دخل ف بطني
قولتلها انا ماشبعتش منك ياريهام لسه قالتلي بس اصبر شوي انا تعبت مش قدره قولتلها ماشي وهيا بتشوف كسها وامها بتقولها خرجت زوبرك نشوف كده البن بتاعك

H57UqAu.md.jpg
خرجت زوبري من كسها وهيا بتفنس عشان تشوف لبني ولسه بتفنس لبني نزل من كسها وهيا نزلت ع كس بنتها بتبلع البن الي بيقع من كسها بلعتهم كلهم وتقولي لبنك نازل من كس البنت نار قولتلها بنتك كسها الي سخن لو كان ليك زوبر كنتي حسيتي بطعم كس بنتك النار زي الفرن جوووه
روحت موطي عند ودنها بس تصدقيني مش احلي من كسك عايز انيكك دلوقتي بس مش عايز اودام ريهام قولتلها ابلعي لبني من كس بنتك وهيا قعدت تبلع لبني من كس بنتها وانا وقف وراها وشايف كسها الي كانت بتدعك في وانا بنيك بنتها
وانا بلعب ف زوبري ابص ع كسها كان مفتوح من ورا وشكلو يجنن قربت منها ودخلت زوبري ف كسها براحه وهيا بصتلي قولتلها هوووس
دخلت زوبري للاخر وبنتها نايمه ع وشها فضلت انيك لحد مانزلت ف كس امها ومكنتش قادر قولتلها اوعي كده روحت شايل البنت ودخلتها ف اوضته بتاعت البنت قبل ماتتجوز
وهيا ملط قولت ل امها لما تفوق نعمل كمان واحد
قالتلي لا كفايه كده خلاص انا قاعدت اكلم فيها وهيا مصممه لا يعني لا كفايه
طلعت ل اوضتي اتشطفت وغيرت فرشتي
وريحت شوي ع السرير الباب خبط وكانت ريهام بتقولي ادخل قولتلها تعالي ياريهام
دخلت وقالتلي عايزه اتكلم معاك
دخلت وقعدت جنبي وقعدت تقولي انها غصب عنها وهيا عايزه تخلف والخ الخ ودي كانت مره ومش هتقرر ياعبدو
قولتلها طب ممكن اطلب اخر حاجه منك قالتلي ايه قولتلها اخد منك بوسه وانتي ف حضني
قالتلي بوسه بس قولتلها ايوووه
قالتلي ماشي قربت منها اخدتها ف حضني الاول بحسس ع ضهرها فوق العبايه الي حاسس انها ع الحم وصدري العري خبط ف بزازها
بصيت ليها واخدت منها بوسه ف شفايفها
وهيا اتجاوبت معايا ومسكت بزها بايدي ادعك في اووي وهيا بقت تبوس معايا اكتر وانا بايدي اليمين بفعص ف بزازها وقولتلها ايه رايك نعنل اخر مره وبعدين خلاص ولا كان حصل حاجه بينا قالتلي توعدني قولتلها اوعدك قالتلي انا ملكك
نمت عليها ع السرير ونزلت فيها احضان وبوس ف بزازها وكل حته فيها وقلعتها العبايه كانت ملط قولتلها عايز ادخلو ف كسك وانتي تبص علي زوبري وهو بيدخل شورتلي براسها
انا بوسة كسها ورفعت رجليها وكسها فتحت اودامي وببص عليها وبدخلو ف كسها

H5YJMQ4.md.jpg
ودخلتو ف كسها وهيا ااااااه ااااااه كبير اوووي ياعبدو وانا دخلتو كلو ونمت ف حضنها بقولها ايه الي كبير قالتلي زوبرك كبير اوووي ف كسي
قولتلها اتمتعي قالتلي اوووي
انا اول مره اتناك كده ولقيتها بترقص وسطها عشان زوبري يتحرك ف كسها
وانا بقولها يلا ياحبيبتي انيكككككك جامد قالتلي يلا نيك وانا بقيت انيك اووي ف كسها وهيا تصرخ وعرفت ان امها قاعده بره تشوف اذا حد جاي
عشان كل شوي وطي صوتك ياشرموطه
قولتلها مش عايز ابعد عنك قالتلي ولا انا ياحبيبي
بقيت انيك اوووي ع نفس الوضع قالتلي انا هنزل
نزل بوشي ع زنبورها وبلعت كل عسلها وهيا كسها احمر اوووي من النيك
روحت مدخلو تاني وبقيت انيك فيها اوووي وهيا تصرخ جامد وامها بتقولي براحه ع البت جوزها هيعرف انها اتناكت منك انا اول ماسمعت كده زودت نيك جامد وقولتلها انا عايزو يعرف انها اتناكت مني عشان انيكها كل يوم اودامو
واتا بنيك فيها وهيا تصرخ لحد مانزلت ف كسها تاني وهيا ااااااه اااااه نااااار ف كسي
وقومت من عليها وهيا لبست واخدت مني بوسه
وطلعت وانا نمت مش عارف صحيت امتي بس فضلت ساعه ع السرير والشباك مفتوح والجو ضالمه قومت خالي كان بره قاعد سلمت عليه
ومرات خالي بتعملو شاي قولت ل اخويا هعمل سندوتش لنفسي دخلتلها المطبخ ووقفت وراها
حشرت زوبري ف طيزها قولتلها ايه القمر ده قالتلي صباحيه مباركه لسه صاحي
قولتلها انهارده لما جوزك ينام دخلتك وحسست ع طيزها وعملت السندوتش
وخرجت والشاي جبتو وفضل قاعد حوالي ساعه وقالي انا داخل انام هقوم بدري
ودخل نام ومراتو ورا وانا قاعد مستنيها
هيا طلعتلي بنفس القميص الي كانت اتناكت بيه اول مره مفتوح من عند بزازها ولحد نص طيزها وكسها ظاهر قربت مني انا علطول قعدت بركبي ع الارض ودخلت مابين رجليها الحس كسها من كتر لحسي لكسها نزلت ع وشي غرقتني
قولتلها انتي طالعه حاميه ليه كده
قالتلي انا عايز تقطعني ياعبدوو
قولتلها تعالي اوضتي دخلت معايا
واحنا وقفين قعدت ابوس فيها ومسكت زوبري وبقيت احكو ف كسها ودخل راسو ف كسها
وهيا مسكت في زي الحرامي نزلت بوس ف شفايفها وحشرت زوبري للاخر ف كسها واحنا وقفين وهيا فضلت تنط ع زوبري واحنا وقفين اخدتها ونمنا ع السرير زي ماحنا وفضلت انيك ف كسها وهيا حضناني وتقولي كمان نيك ف مرات خالك وخالك نايم ف الاوضه التانيه كان نفسي احبل منك وجيب منك عيل
قولتلها انا هجيب يالبوه وقعدت انيك ف كسها وانا نايم فوقها لحد مانزلت لاخر نقطه قالتلي لبنك مولع نااار ياحبيبي
وفضلنا كده كل يوم انيك فيها بنهار وبليل
وريهام حامل دلوقتي ف الرابع
وكانت بتاجي ل امها شويه وكنت بنيكها ف كسها ونزل تاني وكنت كل ماتاجي انزل ف كسها ونيكها بالنص ساعه ونكت طيزها بردو
بس مكنتش مرات خالي اودام بنتها لحد الان
وبطن ريهام كانت كبيره اوي خافو عليها وامي راحت معاهم لدكتوره قالتلها مبروك بنتكم حامل ف تؤام واد وبنت وفرحو اووي
وهيا قالتلي زعلت اووي قولتلها كان نفسي اكون جوزها وهما ولادي وكنت بنيك مرات خالي كل يوم تقريبا لما وشها بقي وردي من كتر النيك وبنتها لما ولدت كانو العيال شبه امهم حلوين
اول زياره ل ريهام عندنا بالعيال فضلت اضحك معاهم ل خالي مشي وكنت انا وريهام ومرات خالي ريهام قالتلي شوفت ولادك حلوين ازاي قولتلها شبهك اووي
قالتلي مكنتش اتخيل ان انا اجيب تؤام
قولت ل مرات خالي انتي دلوقتي حماتي وانا تعبان عايز انيك مراتي قالتلي ع الكنبه وع الناشف كمان تدخلو وتنزل بسرعه
وانا فعلا طلعت زوبري وهيا نزلت البنطلون ونامت ع الكنبه فضلت انبك فيها ربع ساعه وانا نايم فوقها وزوبري ف كسها
لحد ماقالتلي نزل نزل ف كسي انا عمله حسابي وقعدت انزل لبني ف كسها وكنت كل ماتاجي عندنا انيكها لما قالتلي بعد سنه جوزي عايزني اخلف تاني قولتلها عيوني وقلعتها اودام امها ونزلت فيها نيك ف كسها ونزلت في كسها
مرتين وهيا حبلت ف ولد وكنت كل ماتاجي انيكها ونزل ف كسها واخدت امها ف يوم عشان نزورها
سلمنا ع ام العريس تحت وطلعنا الشقه فوق اول ماتقفل الباب علينا اخدتها ف حضني ونمت ع سريرها ونزلت ف كسها وفضلنا ع الحال ده لحد الان انيكها كل ماشوفها وامها تقريبا كل يوم ويوم نيك
حلوة تسلم إيدك
 

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%