NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

مكتملة مرات ابويا والجيران ـ ثلاثة عشر جزءا 17/4/2024

صاحب نفسي

نسوانجى بريمو
فارس الكلمة
أستاذ نسوانجي
عضو
ناشر قصص
نسوانجي قديم
إنضم
30 ديسمبر 2022
المشاركات
359
مستوى التفاعل
6,297
الإقامة
السعوديه
نقاط
8,823
الجنس
ذكر
الدولة
مصر
توجه جنسي
أنجذب للإناث
انا علي 20 سنه عايش مع ابويا ف لبنان من سنتين ابويا عندو 45 سنه

ابويا شغال ف شركه استراد وتصدير
مع ان الدنيا هناك بايظه بس لبنان حلوه وجميله بذات حريمها كتيره اووي ونصهم اذا مكنش اكتر بيكونو واخدين حريتهم اوووي
ف البس وكل حاجه
انا كنت مبسوط مع ابويا ف يوم ابويا فتحني ف موضوع الجواز عايز يتجوز من لبنانيه
وانا قولتلو برحتك انت حر قالي هيا شغاله معايا وانا قولتلها وهيا وفقت
بس قولتلها هشوف ابني الاول ولو عايزني اخد شقه تانيه معنديش مشكله هيا كده كده ماجره
قولتلو لا مش مشكله بيتك ومطرحك هطردك يعني وبعدين فيها ايه لما تتجوز يعني

ابويا تاني يوم راح الشغل وانا مكنتش بخرج كتير
ممكن يومين بليل ف الاسبوع
كنت مصاحب واحد من المنطقه
كنت دايما بكون عندو نقعد مع بعض عندو اختين واحده متجوزه والتانيه 20 سنه
بس الاتنين احلي من بعض زي القمر وبذات الام جميييله وابوهم دايما مشغول ف الشغل
انا كنت بروح هناك بشوف امه ببنطلون خفيف والكلوت تحتو عادي حتي الابن عادي كان مفيش حاجه واختو كذالك وانا بتكلم معاها عادي وهيا كانت بتحبني اووي عشان مصري وكانت بتحب تسمع كلامي انا كنت من المنصوره
ف مره كنت قاعد مع سليم ابنها
وبنلعب بلاستيشن ببص عليها مصدقتش عيني لما لقيتها خارجه من الحمام ولفه فوطه حولين وسطها وفخادها كلها اودامي بصيت عليها وهيا وقفه وهيا بصتلي وانا عين علي الشاشه وعين عليها واتجننت وطار برج من دماغي لما لقيتها لفت وشها وراحت موطيه ااااااااااااه انا شوفت طيزها وكسها ولقيتها بتبصلي من مابين رجليها
ووقفت وانا ببص ع الشاشه وحسيت بجسمي سخن انا اول مره اشوف حد كده ع الطبيعه
ومخبيش عليكم هيا حلوووه اوووي جسم وشكل
وانا شوفت ريم كذا مره من الشباك بتاعتنا وهيا بتخرج ف العربيه مع واحد وبيرجعها وكان بيبوسو بعض وبيطول ف البوسه اوووي
انا كنت عند سليم يوم الخميس ولقيت امه جميله اوووي ولبسه بنطلون خفيف انا شايف البنطلون جوه كسها بقيت هموت عليها وانا اول مره اشوفها بتعمل كده مكنتش كده الاول
انا كنت بروح اضرب عشرات عده اسبوع علي كده لحد مافي يوم كنت مروح بليل وانا ماشي شوفت عربيه وقفه وشوفت فيها ام سليم ومعاها واحد بيني وبين العربيه 5 متر انا وقف جنب سور ببص تاني مالقتش ام سليم بس فجاءه لقيتها رافعه راسها وانا ببص بطرف عيني
ولقيتها بتبص يمين وشمال وتنزل تحت تاني
وبعد دقيقتين طلعت ولقيتها بتمسح بوقها واخدت منو بوسه ونزلت وهو مشي بالعربيه
وبعد يومين نفس العربيه وقفه وانا ببص من الشباك بتاعنا وشوفت ام سليم نزله من العربيه
واتكرر الموضوع ده كتير وبقيت اشوف ريم كمان ترجع متاخر لحد مافي يوم كنت معاهم ف البيت ولقيت ريم لبسه وخارجه وعرفت من كلامها مع امعا انها خارجه مع ناس صحبها
بس امها كانت متخانقه معاها وقالتلها اخوك جاي معاك وريم زعقت وقالت مش هتخرج
ودخلت بعد دقيقتين طلعت متعصبه وقالت ل اخوها قوم البس خليني نمشي
وانا قومت عشان اروح وكانت ام سليم جوه
روحت وطلعت ابص عليهم من الشباك ريم نزلت مع اخوها وبعد نص ساعه لقيت نفس العربيه وفي راجل نزل من العربيه وطلع انا بعد خمس دقايق نزلت ومشيت لعندها وبقيت وقف علي الباب
ولقيت صوت اغاني جوه انا نسيت خالص ان في كاميرا ع الباب ملحقتش اعمل حاجه الا ولقيت ام سليم بتفتح الباب من الصدمه بقيت وقف ومفوقتش غير وصوتها بيقولي ايه ياعلي وقف ليه كده انا قولتلها انا اسف بس انا شوفت حد طالع عندك خوفت عليك
الي مختش بالي منو انها كانت لبسه قميص نوم قصير وصدرها نصو بارز
لقيتها قالت مفيش حاجه ياحبيبي ولقيتها وطت وعطتني بوسه جنب شفايفي وقالتلي افضل بص كل شوي وقت ماتشوف العربيه مشت تعالي عايزاك قولتلها مين معاك
قالتلي ده رائيس الشركه الي شغال فيها جوزي
انا فهمت قولتلها طب هو غصب عنك
قالت ايه هو انا قولتلها الي بيحصل
ابتسمت وقالت لا مافي شئ غصب عني
كل شئ بمزاجي ولقيتها قالتلي تعال ادخل انا خوفت ولقيتها دخلتني اوضه النوم بتاعتها
ولقيتها بتقولي الي بيحصل هنا ده سر بينا
اوعي تتكلم مع سليم في قولتلها حاضر قالت اخرج بره البلكونه وتفرج هعمل في ايه
ريحتها حلوه اووووي طلعت ولقيتها وقفه اودام المرايه وبتنزل القميص لتحت شوي وصدرها طلع اكتر وخرجت ولقيت دخلت الحمام وخرجت معاها راجل شكلو كبير بس حلو وزوبرو وقف وابيض مكنش كبير انا ببص براحه
ولقيتها بتنشفو وحضنتو من ورا وبتدعك صدرو وبطنو ولقيتها مسكت زوبرو بتدعكو وانا مش مصدق ولقيتها نزلت ع ركبتها وعلطول بتمص زوبرو وانا مستغرب وهيا بتمص
وراحت وقفه وقالتلو كفايه كده احسن تنزل
ولقيتها نامت ع السرير
ع ضهرها ورفعت رجليها وشوفت كسها والراجل الزاني قفل عليه لما دخل مابين رجليها وسمعتو هو عمال يطلع اهات وهيا ااااه كمان كمان نيك وبعد 3 دقايق راح منزل وهيا اااااه زوبرك يجنن
مع انك بتخلص بسرعه بس بشبع من زوبرك
وهو نام ولقيتها فتحت رجليها وبتبص نحيتي واخدت تدعك ف كسها ولبنو بيخرج
وهو قام فتح شنطه وعطاها فلوس
وهيا لبستو واخدها ف بوسه ونزل ولقيتها زي ماهيا بالقميص وطلعتلي وقفت معايا ف البلكونه وبزازها عرقانه وشكلهم يجنن
ولقيتها بتقولي لازم اقولو الكلمتين دول عشان يحس انه كويس ويعطيني مصاري ويشغل جوزي
انا قولتلها شوفتو كذا مره وانتي معاها ف العربيه
قالتلي انت بترقبني ياعلي قولتلها لا شوفتك وانا مروح مره ومره وانا وقف ف البلكونه
قالت وعجبك الي شوفتو انا استغربت من كلامها
مردتش قالتلي تعال دخلت وراها
وانا وراها ولقيتها دخلت المطبخ تعمل عصير
ولقيتها بتقولي شوف ياعلي بعيد عن اي شئ انا ست زي اي ست ليه طلباتي مع جوزي وانا جوزي ما اهملني ليش ما اكسب مصاري وامتع حالي كمان انا قولتلها بس انتي مش بتشبعي منو قالت لحظت انت وبتضحك قالت ماتحكي لحد بلعب لحالي انا سمعت الكلمه من هنا وقلبي وقف
انا قولتلها ينفع معايا هيا ابتسمت وقربت مني وقالت انت لسه عيل صغير ولقيتها بتقولي ف ودني هستناك لما تكبر شوي ولما اشوفك راجل هخليك تعمل كل الي انت عايزو
انا زوبري كان وقف اووي
بدون كلمه منها لقيتها بتقولي وريني انت كبير قد ايه ولقيت ايديها مسكت زوبري وانا جسمي اتكهرب ولقيتها قالت واااو ايه ده انا زوبري كان وقف ولقيت ايديها طالعه نازله ع زوبري
وقالت كنت فكراك صغير زي ابني معرفش انك اكبر من جوزي نفسو انا مش بتكلم
قالت بس انت صاحب ابني وماينفعش اعمل معاك حاجه كل ده وهيا بتحسس ع زوبري
وانا من الصدمه مسكت بزها كان ع الحم وطري اوووي وهيا عضت شفايفها وانا لقيت حلمت بزها وقفه اوووي برزه تحت بطن ايدي محسيتش بنفسي غير وانا بقرصها اوووووي
هيا بعدت ايديها عن زوبري وطلعت اااااااه
من نااااااار وهيا قالتلي وجعتني
يلا انزل ممكن سليم وريم ياجو باي وقت
وانا روحت حضنها وبحاول ابوسها وهيا بتضحك وبتقول لا كده مينفعش ابعد ولقيتها وقعت وانا وقعت عليها وحسيت انها داخت انا مبقتش عارف اعمل ايه بس خوفت ليكون حصلها حاجه
انا بنادي عليها وجيبت ميه وهيا بتفوق وانا لقيت تلت تربع بزها هيخرج انا نزلت القميص بزها طلع ف وشي اااااااااه ياخربيت ده بز انا ببص عليه وهيا بتفوق وقالت حصل ايه قولتلها وقعتي
قالت ااااه وقفت وشافتني ببص ع بزازها
لقيتها دخلت بزها وقالت مستحيل اسمحلك تعمل فيني شئ عيب انا قولتلها انا كنت ممكن اعمل وانتي دايخه بس مردتش
نفسي اشوفك وانتي رافعالي رجلك وتقوليلي يلا دخلو لقيتها قالت انا بحبك ومينفعش كده انا بحبك زي ابني ومينفعش تعمل معايا كده
انا سمحتلك انك تتفرج بس عشان انا حسيت انك شوفتني بس تداري عليه مش تفضحني
قولتلها انا عمري مافضحك
قالت عارفه بس انا عايزاك تبقي معايا وانا هبسطك قولتلها معاك ازاي قالت هقولك بعدين بس امشي دلوقتي وبكره تعالي هعرفك
ولقيتها عطتني بوسه ف خدي مشيت روحت ضربت عشره ونمت احلم بيها
تاني يوم الساعه 5 روحت عندهم ولقيتها لبسه بنطلون خفيف ع الجلد البنطلون موضح كسها
وانا ببص عليها وشايف صدرها الواقف
وحلمات بزازها بارزه ولقيتها بتقولي تعالي ياعلي عايزاك روخت ليها ع طول ولقيتها بتقولي انهارده عايزاك تخرج معايا قولتلها فين
قالت مشوار معايا قولتلها مشوار ايه قالت هتعرف بس تتفرج وانت ساكت وانا وفقت والساعه 10 بليل كلمتني ولقيتها مستنياني ف العربيه بتاعتها ركبت معاها وطلعت وقالتلي الي تشوفو محدش يعرفو غيرك وانا مش فاهم بتتكلم عن ايه
وصلنا بيت دخلت وبعد شويه طلعت اخدتني ولقيت 3 حريم وراجل غير ام سليم
ولقيتها بتقولي تعالي روحت وراها ولقيتها طلعتني ف البلكونه كبيره وقالت خليك هنا اقعد ع الكرسي ده ومهما تشوف عايزاك ماتتحركش واعمل نفسك مش شايف حاجه انا مش عارف بتتكلم عن ايه
قعدت وفتحت نت وبتصفح الفيسبوك وبقيت ابص ع البلكونه بس كبيره فيها سرير وكراسي
وبعد ربع ساعه سمعت ضحك وانا قاعد لقيت حد بيفتح الباب ودخل لقيت واحده دخله ملط وبتضحك ولقيت وراها راجل ف سن ال50داخل وراها عريان وانا مش عارف اعمل ايه لقيت اتنين دخلين كمان من بينهم ام سليم عريانه خالص حتي الي معاها عريانه ولقيت ال3 حريم ومعاهم راجل ع سرير واحد ولقيت اخر واحده دخلت وقالتلهم براحه ع الراجل يابنات
وانا قاعد وعيني عليهم
ولقيت الست الي وقفه بتبصلي
وانا بصيت ف التلفون
بقيت ابص من تحت لتحت شوفت ال3 تحت زوبر الراجل وبيمصوه والراجل وقف وانا زوبري وقف وانا شايف ام صحبي بتمص زوبر راجل
وبعد شويه الراجل قلب ام سليم خليها مفنسه ودخلو ف كسها وفضل ينيك فيها بعد 3 دقايق ناك غيرها لحد منزل علي طيز واحده واتنين لحسو لبنو لحد ما الراجل قام وطلع وهما التلاته نزلين ف بعض تفعيص ولقيت ام سليم قامت وحسمها عرقان وشكلو يجنن قالتلي جدع مبسوطه منك اووووي انك سمعت الكلام ومعملتش حاجه
وانت شايف 4 حريم حلوين مع راجل
قولتلها انا مش شايف غيرك انتي
قالتلي يعني عينك مش هتاكلهم قولتلها هما حلوين بس انتي احلاهم انا لو من الراجل ده اطلعهم بره وفضل معاكي
قالتلي علي ايه الي عجبك في جسمي قولتلها كل حاجه قالتلي كلامك حلو قولتلها جيباني هنا ليه
قالت عايزاك تشوفني قولتلها انتي جيباني عشان اشوف مع راجل قالت لا انا مكنتش اعرف ان الراجل ده هيكون موجود بس لقيتو هيدفع وفقت ادخل معاهم انت غيران عليه ياعلي ولقيت ايديها بتحسس ع زوبري وقالتلي اتفرج عليه وانا بتقطع تحت منهم لو مكنتش صاحب ابني كنت هتلاقيني باخدك علطول ف اوضتي ونبقي لوحدنا
لسه بتكلم لقيتها حطت ايديها ع بوقي وقالت اتفرج ولقيتها رجعت لورا وطيزها ملبن
ولقيت دخلت ف الوسط والاتنين بيمصو بزازها وواحده ايديها ع كسها والتانيه ايديها بتحسس ع بطنها وانا زوبري شد اوووي لما لقيت واحده بتلحس ف كس ام صحبي والتانيه قعدت بكسها ع وشها زوبري وقف اووووي وفضلت العب في ومختش بالي غير بالست الي كانت وقفه
قربت مني وبتتكلم كانت بقميص نوم وقالتلي
انت جاي مع شيرين قولتلها ايوه
قعدت جنبي وقالت عايز تدخل معاهم
بصتلها وقولتلها لا قالتلي نمت مع واحده قبل كده قولتلها لا قالت لسه خام تعالي اتمتع اشمعنا انت تعالي ورايا قولتلها لا مش عايز لقيتها قالت خليك زي مانت لقيتها بتتكلم ف التلفون ولقيت بعد دقيقه بنت شكلها صغير دخلت وقربت من الست وقعدت جنبي وبدون كلام مسكت زوبري وقالتلي شو هاد ومسكتو اووووي وانا ببعد ايديها بس مقدرتش لقيتها طلعت زوبري والست قالتلها بقي ده مخبي كل ده ولقيت البت دي بتلعب ف زوبري وانا قاعد ولقيت البت بتمص راس زوبري
وانا حسيت بمتعه رهيبه ولقيتها دخلت زوبري لنصو وفضلت تمص ف زوبري وانا غمضت عيني وبفتح عيني شوفت الست نزلت جنبها والاتنين بيلحسو ف زوبري مع بعض وانا هتجنن لقيت زوبري علطول بينزل وبينزل ع وشهم

والاتنين بيلحسو لبني والست بلعت زوبري كلو وانا زوبري لسه وقف والست بقت بتمص
وخرجتو وقالت للبنت يلا اقلعي متعي نفسك ومتعيه ولقيت البت قالتلها لسه منزل دلوقتي
قالتلها مش هينام ده لسه بصحتو
ولقيت البت وقفت ونزلت البنطلون بالكلوت ولقيتها وانا قاعد لقيتها دخلت مابين رجلي وعطتني طيزها وبتقعد اول مازوبري لمس كسها وراسو دخلت لقيت ام سليم بتقول بت ياهند قومي البت قامت وزوبري وقف وام سليم شافتني زوبري وقف وكلو بلل من بوقهم وقامت قالت للست انا متفقتش معاك ع كده
انا وقفت وزوبري وقف اوووي لبست والست قالتلها الواد لما عرفت انه لسه خام قولت امتعو بالبنت الصغيره قالت ام سليم بعينكم قوم ياعلي عشان نمشي مشينا واحنا ف العربيه
واحنا ف الطريق لقيتها بتقولي حصل حاجه بينكم حكتلها كل حاجه لقيتها وقفت وقالتلي ليه ماعرفتنيش كده هتتعب قولتلها طب اعمل ايه قالت انا الي هعمل طلع زوبرك انا طلعتو علطول وهيا مسكتو وفضلت تلعب ف زوبري بايديها
وانا مولع ناااار وسالتني حلوه ايدي
قولتلها اوووي بقت تدعك زوبري وانا ببص يمين وشمال وهيا وقفه ف جنب الطريق
لقيتها بعد دقيقتين قالت شكلك هتطول ولقيتها بتبعد شعرها ونزلت ع زوبري تمصو وانا اااااااه وهيا بتمص ف زوبري وانا زوبري ف بوقها ولقيتها بتمص بضاني وقالتلي عندها حق البنت ماتبعدش عن زوبرك ده فضلت تمصلي ومحسيتش غير ولبني بينزل ف بوقها وانا لقيت بوقها مقفول ع زوبري وانا بنزل وكنت حاسس ان زوبري نزل كتير وهيا رفعت راسها ولبنو ف بوقها ولقيتها بلعتو
وانا ببصلها وقالت لبنك يجنن ونزلت بالسانها بتلحس الي ع زوبري وبتضغط ع زوبري بتطلع لبني الي لسه ف زوبري وتبلعو وقالتلي زوبرك يجنن ياعلي مبسوط قولتلها اوووي قالت ارتاحت قولتلها ايوه لقيتها قالت دخلو يلا عشان نمشي طلعنا وانا ببصلها وقالتلي بتبصلي ليه كده
قولتلها انتي منزلتيش قالت لا ملحقتش
قولتلها تحبي اريحك ضحكت وقالت زي ماعملتلك تعملي قولتلها ايوه قالت انا نفسي تريحني وتعملكل الي انت عايزو بس مينفعش قولتلك انا ام صحبك قولتلها انتي لسه... قالت انا مينفعش اتعبك قولتلها وانتي كده تعبانه بصتلي وعضت شفايفها وقالت تعبانه اووووي وقولتلك ميت مره لو مكنتش صاحب ابني كنت مش هسيبك

قولتلها كنتي هتعملي ايه ضحكت وقالت كنت اقل حاجه كنت هركن العربيه وانا وانت نرجع ورا ورفعلك رجلي وبتغمزلي وانا سكت لحد ماوصلنا ولقيتها عطتني بوسه نص ع شفايفي وقالت يلا روح روحت وانا مبسوط اوووي
يوم ف التاني ابويا خلاص قرر يتجوز وقالي انه هيتجوز السبت الجاي كمان يومين
تاني يوم كنت عند شيرين وانا مع ابنها بقيت اشوف طيزها وكسها وهو لازق ف البنطلون حتي طيزها الملبن لحد ما ريم كانت خارجه ولقيت ريم بتكلم امها وانا بلعب لقيت شيرين بتنادي علي وقالتلي عايزاك تخرج مع ريم سالتها ليه قالتلي اخرج معاها عشان خارجه مع صحابها ووكل واحده معاها ولد وهيا مش حبه تروح كده وصحبها يضحكو عليها وانت شكلك حلو وجسمك حلو ومحدش يعرف انك اصغر منها
ونزلت بيتنا لبست وروقه وابويا بيكلم حبيبتو وخرجت ركبت العربيه مع ريم ومشينا وقالتلي علي هو حد سالك انت عندك 23 سنه وانت معاك فلوس كتير وكده قولتلها ماشي ماتخفيش
قالت شوف عشان ماضحكش عليك انا حبيبي سبني وحب صحبتي وصحبتي جايه معانا ومعاها حبيبي ده انا فكرت ف كذا واحد بس بصراحه انت احلاهم وكمان مصري ف ده شئ احسن
وصلنا ولقيتها مسكت ايدي ودخلنا كانت شكلها حفله ريم لبسه بنطلون ضيق ع طيزها ولبسه تشيرت قصير الحزام بتاعها واضح دخلنا ولقيت شله قاعدين قالت دول
روحت وانا وقف وهيا بتقولي اسميهم وانا وقف وبسلم عليهم من بعيد ببتسامه وصحبها شكلو حلو ووعرفو اني من مصر ولقيت البت الي مع حبيب ريم بتقولي انا بحب مصر اوي
وانا مردتش عليها ولقيت ريم ضحكتلي ومسكت ف كتفي وقالت تعال لقيتها واخداني ارقص وهيا حطت ايدي ع وسطها وهيا ايديها ع كتفي وبقينا نرقص وقالت انا مبسوطه اووي انك ماسلمتش عليهم وعجبتني ضحكتك اووي
قولتلها انتي ليه مش لبسه حاجه قالت ازاي قولتلها لبسه بنطلونك ضيق اووي والعيال دي بتبصلك بصه وحشه ابتسمت وقالت هنا كل لبسنا كده قولتلها انتي معايا لما تبقي لوحدك او مع حد تاني البسي الي تلبسيه قلعت القميص وكان تحتو تشيرت وروحت ربطو ع وسطها وهيا قالت بتعمل ايه قولتلها كده احلي لقيتها بتنفخ
قولتلها ريم انتي جيباني هنا عشان تغيضي صحبك بس انا مش بقرون لو مش عجبك امشي قالت لا خلاص برحتك وابتسمت وقالت احضني قولتلها مينفعش قالت احضني شوي ونزلني عشان خطري انا روحت حضنها وهيا اترفعت من ع الارض وبزازها ف صدري ولقيتها بتحضني اوووي وانا بقولها ابعدي قالت اصبر
كانت رجليها مرفوعه من ع الارض نزلتها وهيا قالت تعال طلعنا وقعدنا تاني وانا قاعد ومحروج بس مش مابين حاجه ولقيت حبيبها ده اخد البت ونزل يرقص ولقيتو بيحضن فيها ويبوس فيها وقولتلها ريم قالت نعم قولتلها مكشره ليه
قالت مش شايف الي بيعملو
قولتلها تعالي نمشي قالت ليه قولتلها هتحرقي دمك ليه يلا نمشي قالت بس استنا راح اعمل حاجه ونمشي وانا وقف وهما خارجين لقيت ريم بصتلي وقالت علي بوسني ولسه بقولها اييه
لقيت ريم شفايفها ف شفايفي وبتبوسني اوووي وانا ببوسها وضميتها لصدري اوووووي
ولقيت البت الي مع حبيب ريم بتقول ل ريم بمعني مش هنا وريم رجعت وبصالي ف عيوني
وانا باصص ليها وقالت ريم يلا نمشي قولتلها يلا
لقيت ريم سلمت ع صحبتها ومسكت ايدي ومشينا كانت مبسوطه اوووي لدرجه انها حضنتني من ورا لما خرجنا ركبت العربيه وكانت بتغني ف العربيه ووصلنا ولقيت ريم وصلتلها رساله فتحتها لقيت فيديو الواد بياكل شفايف صحبتها كنا وقفين تحت بيت ريم لقيتها قالت شوفت عشان تغيظ فيا قالتلي علي طلب اخير ينفع قولتلها ايه قالت بوسه كمان هصورها وبعتها ليه قولتلها كده غلط قالت واحده بس قولتلها فيديو ولا صوره قالت فيديو لقيتها فتحت الكاميرا وحطتو اودامنا وبتبعد شعرها وقربت مني ونفسي بقي ف نفسها ولقيتها بتقولي بحبك اووووي ياعلي وهجمت عليه ف بوسه وانا بدلتها نفس الشعور وبقيت اكل شفايفها وهيا بتبوسني جامد وانا ببوس فيها وانا حااسسس بريم بتبوسني حلو اووووي اكتر من دقيقتين ف بوسه ولما بعدت بصه لشفايفي عشر سنتي وهيا قربت تاني رجعنا ف بوسه تانيه
قطعنا بعض حرفيا وانا زوبري ناااااااار رجعت لورا وهيا قفلت واتحرجت وقالت اسفه قولتلها ولا يهمك وراحت نزلت وروحت البيت وتاني يوم ابويا اتجوز ومراتو كانت زي القمر
فضلنا اسبوع كده اتعرفت عليها من تالت يوم لما شوفتها وقعدت معايا كانت بتلبس بناطيل تجنن
كنت بشوف كلوتاتها وستيانات وقمصان نومها وكنت بروح ل شيرين اقعد معاهم وكنت كل ماشوف ريم كانت تبتسم لحد مافي يوم كنت مع مرات ابويا وابويا ورقم غريب كلمني رديت كانت ريم قالتلي انها عايزاني ضروري نزلت ليها بقولها اييه قالت اركب ركبت معاها وطلعنا نص ساعه ف العربيه وهيا عيطت وانا بسالها في ايه
قالت الوسخ لما قعدت اسبوع بروح اقعد معاهم من غيرك قال لصحابنا ان انا جيباك من الشارع بفلوس انا قولتلها انتي مصحبه شويه خولات هما دول رجاله يابنتي ده لو في بلدنا كانو اضربو بالجزمه وصلنا وانا دخلت معاها ولقيتهم بيضحكو واحنا دخلين وبذات الواد الي كان معاها ده
ريم محروجه ف وسطهم وانا قولت ل ريم تعالي هنا وقفت جنبي ولقيت واحده بتسالني ليه مش بتاجي قولتلهم معلش ياجماعه ريم عايزاني دايما ناجي نقعد معاكم بس انا مش بحب الدوشه
مش قصدي عليكم قصدي ع المذيكا ودوشه المكان روحت اخدت ريم ف حضني هيا اودامي وانا حضنها من ضهرها لولا بس ان ريم بتحبكم مكنتش هخليكم تشوفوها تاني هاخدها ورجع مصر نعيش هناك وانا حضنها من وسطها ودماغي ع كتفها وريم حطت ايديها ع ايدي وقالت انا اروح معاك ف اي مكان ياعلي ولقيتها عطتني وشها وحضنتني ولقيت البت الي مع حبيب ريم ده بتقولي تعرف ان ريم كانت بتحب ناجي بس هو سابها قولتلها مين ناجي ده قالت ده
قولتلها هيا قالتلي وانا وهيا فاتحنا صفحه جديده
وبعدين ماتفتحيش الموضوع ده معايا تاني
قالت خلاص وقعدت ع طربيزه لوحدي وريم قعدت جنبي وبقت تشكرني
واتا قولتلها العيال دي هتبوظك
لقيت قالتلي شوف بتفرج لقيت فيديو جنسي لقيت الواد مع البت ع سرير واحد وبينيكها ف كسها وانا استغربت بقولها هيا مش بنت قالت لا ده بعتهولي انهارده وقالتلي ان ده يوم ماكنا مع بعض اخر مره اخدني ع شقتو وانا بتفرج والبت جسمها جااامد وحاميه اوووي البت ركبه ع زوبر الواد زي الحصان ماخبيش عليكم عجبتني اووووي
جسمها ناااار وانا بتكلم معاها وبقولها البت دي فاجره قالت مش اول واحد ينام معاها قولتلها واضحوقالت ازاي قولتلها شكلها وهيا معاها
ابتسمت وقالت ازاي قولتلها البت من طريقتها وضح انه بتاعو مش مكيفها عشان كده هيا الي فوقو ومتحكمه في والواد تحت منها وشكلو هيموت ضحكت قالت ازاي عرفت ده
قولتلها البت دي بتحب الجنس اوووي الواد ده مش مكفياها قالت ازاي قولتلها بيبان عليهم
شغلت الفيديو كانت الكاميرا بعيده شوي
قولتلها شوفي البت عمله ازاي امال لو حد بتاعو مكيفها هتلاقي تعبير وشها تعبانه
بصتلي وبجراءه قالتلي تعرف تخليها تتوجع منك وتصورها قولتلها انتي عبيطه قالت ليه
انا عايزه اعرفها ان انت احلي من ناجي ف كل حاجه شوف الرسايل ولقيت كلام كتير بس المفيد ان ريم قالتلها ان علي جامد وحلو ومصري وهسافر معاها ردت عليها بالفيديو ده وقالتلها ناجي بينام معايا وبيريحني انما انتي ماتعرفيش علي بيعرف ولا لا يمكن بتاعو صغير
ولقيت ريم بتقولها لا كبير اكبر من ناجي كمان انا ببص لريم وهيا لفت وشها محروجه
ولقيت ريم قالت علي اسمعني انا ممكن اخر مره اقابلهم وعرفه ان طلباتي كترت
بس ايه رايك تاخد رقمها وتكلمها وهيا مش هتمانع انك تنام معاها بس عايزاك تصورها وهيا معاك قولتلها بسهوله كده قالت ناجي مش اول واحد قولتلها مقابل ايه قالت عايز مقابل قولتلها ايوه قالت فلوس قولتلها لا زي ماهنام معاها هنام معاك
قالت بتقول ايه انا بنت قولتلها عارف وانا مش هلمس تحت خالث انا عايزك تقلعي اودامي واتفرج ع جسمك الجميل ده وحضنك حضن ومش هتشوفيني تاني لو عايزه
قالت وانا موافقه بس تعمل الي اتفقنا عليه معاها
قولتلها موافق بس تجمعيني ف مكان معاها واتكلم معاها قالت بسيطه روحت اليوم ده
بعد يومين وانا ف البيت ومرات ابويا مهيجاني طول الوقت بلبسها الي تقريبا عريان كلوتات واضحه وحلمات وقفه وشعر اصفر يجنن ولحم ابيض ريم كلمتني
وقالتلي تعال انهارده عندنا روحت عندهم بعد العشا لقيت البت مع ريم ف اوضتها امها عرفه ان انا عامل حوار حب مع بنتها عشان صحبتها وكده دخلت عليهم وريم قامت حضنتني وقالت هجبلك عصير وصحبتها بترنج انا قولتلها ازيك وهيا سلمت عليه قولتلها ينفع تجيبي رقمك قالت حاضر ولقيتها بتعطهوني قولتلها نتكلم علطول ولا بلاش قالت اتكلم قولتلها عايزك قالتلي ازاي يعني
قولتلها بصراحه جسمك عجبني اوووي
قالت ازاي قولتلها شوفت المقطع بتاعك من ناجي وعجبتيني اووي وحبيت تركبي علي كمان
قالتلي هقول ل ريم قولتلها مش فارق حد بنسبالي بس ع فكره انا غير ناجي خالص
لو عايزه رقمي عندك من بكره لو عايزه محدش يعرف غيرنا انا وانتي بس ولو حبيتي من اول مره وبقيتي عايزه تكرريها انا موافق
قالت هفكر وعرفك وريم دخلت شربت عصير وقعدت اضحك معاهم وطلعت عند شيرين الي قالتلي عايزاني معاها مشوار وانا رفضت لو نفس المشوار قالت ده احنا هنيقي ستات مع بعض
وانت تتفرج علينا انا وفقت وروحت ورجعت لقيت مرات ابويا نايمه والباب مفتوح وببص لقيت زوبري وقف علي منظرها

JOUa8P9.md.jpg
وشايف طيزها وفي كلوت مابين طيزها محشور طلعت زوبري ونزلت لبني ع الارض مسحتو ومشيت وتاني يوم كلمتني شيرين طلعت معاها ودخلنا بيت اتنين حريم وهيا التالته التلاته زي القمر ولقيتهم التلاته ع سرير
وبيفعصو ف بعض وفضلنا طول الوقت اتفرج ولعب ف زوبري وانا مخرجو وكنت هيجان اووووي ولقيا واحده قامت وقالت شو يالمصري ليش قاعد لحالك ماعجبك حد فينا
لقيتها بصت لزوبري وقالت معقول يكون ايرك كبير هيك وماتستعملو قولتلها اصل شيرين
قالت شيرين دي متناكه تموت ع الاير بكسها
بتعمل فيها شريفه ولقيتها فتحت رجلي ووراحت براسها اخدت زوبري كلو ف بوقها خرجتو قالت بيجنن ورجعت تمص تاني وتالت ولقيتها عطتني طيزها وانا مسكت زوبري ولقيتها راحت قعدت ع زوبري بكسها ااااااه زوبري دخل ف كسها وهيا اممم ااااه اااه روحت رافع زوبري لفوق دخل كلو هيا ااااااااه بقيت انيك اووووي وهيا صوتها مكتوم ولقيتها بتتشد من شعرها وزوبري خرج من كسها وشيرين بتقولها ياشرموطه مش اتفقنا محدش يقرب منو انا جيباه يتفرج علينا واتفقنا ع كده
استغربت من رده الي ضحكت وراحت وقفه وقالتلها اسفه بس مقدرتش اشوف زوبرو يجنن ولقيتها اخدت شيرين ع السرير وبقت تلحس كسها ولقيت شيرين تحت والتلاته فوق منها واحده بتلحس كسها والتانيه قاعده بكسهاوع وشها والتالته بتمص ف بزازها ولقيت البنت الي كانت ركبع ع زوبري بتفتحلي كس شيرين
وبتقولي تعالي انا ببص ع كس شيرين قومت وقربت حلو اووووووي لقيت نفسي نزلت ع كسها بشفايفي بوست كسها ودخلت لساني ف كسها وكان يجنن بعد دقيقه رجعت وانا خوففت تعرف
رجعت ورا لبست وزوبري نااااار وفضلو كده لما خلصو عليها ونزلنا بعد شوي وهيا جنبي ف العربيه ولقيت قالتلي ليه ماسمعتش كلامها ودخلتو مكنتش هعرف اتحرك ويبقي اخدت الي انت عايزو قولتلها انا كنت عايز بس برضاكي
ابتسمت وقالت شوف شوفت تلفونها وانا رايح ع كسها بلحسو قالت كنت مراهنه عليك انك مش هتعمل معايا حاجه وصلنا ولقيتها بتقولي خليك
نزلت ولقيتها فتحت الباب بتاعي ورجعت الكرسي ورا ولقيت دخلت تحت رجلي وقالت استحمل
لقيتها بتخرج زوبري من البنطلون وشافتو وقالت عندها حق تموت عليه وراحت تمشي لسانها ع زوبري وقالتلي الدقيقه الي لسانك كان ع كسي حسيت ان راس زوبرك جوه كسي انا بسمع ولقيتها بتمص الراس جامد ولقيتها بقت تمصلي زوبري
وانا قاعد واكتر من 5 دقايق مص لدرجه ان انا مسكت دماغها وبقيت انيكها ولقيت زوبري بينزل كنت ماسك شعرها ووشها مرفوع ولبني كلو بينزل ع وشها اتغرقت حرفيا من لبني وهيا نزلت وبقت تبص ف المرايه وتمسح وتبلع لحد مابقت تمام
وقالتلي تطلع معايا قولتلها ماشي قالتلي تعال نزلت ودخلت معاها ومكنش حد موجود شكلهم نايمين دخلنا غرفتها وهيا قالت شوي وجيالك لقيتها خرجت ورجعت بفوطه ولقيتها اودام الدولاب قلعت ملط ولبست كلوت رفيييع وفوقو قميص نوم لحد الفخاد ولقيتها وقفت اودامي وقالت مع ان لسانك كان جوايه بس حسيت انك مش عارف تعمل ايه نامت ع السرير وفتحت رجليها وقالت تعال اعلمك انا وقفت وبقرب منها
قالتلي اول حاجه تلعب ف الست عشان هيا بتحب الراجل الي يمتعها انا بدون كلام منها نزلت عليها حطيت ايديها ع كسها من فوق الكلوت ادعك في وهيا بتتكلم روحت بعدت كلوتها ومشيت لساني ع كسها وهيا اااااااه انا لحست كسها مره والتانيه لحد م لساني دخل كسها وهيا فضلت تحت مني لحد ماكسها نزل عسلها مع اهاات منها وانا مرحمتش كسها فضلت الحس ومص زنبورها الصغير اكتر من خمس دقايق هات ومتعه بعدت وهيا بتتلوي زي الافعي وقفت وقلعتها الكلوت بتاعها وبقيت ادعك ف كسها لقيتها رفعت رجليها وقالت يلا ريح نفسك ودخلو جوايه انا مسكت زوبري وكان مولع ناااار حرفيا قربتو من كسها اول مالمس كسها سمعنا حد بيخبط كانت ريم ماما ماما وانا راس زوبري ف كسها بسرعه استخبيت وهيا قامت ولقيت بنتها بتقولها محتاجه فلوس عشان بكره خارجه قالتلها الصبح هعطيك قفلت الباب ولقيت شيرين قالتلي كفايه ي علي
كويس اننا مكملناش قولتلها برحتك
بس انا معاك عرفيني وانا هجيلك ف اي وقت ولقيتها بتحضني واخدتني ف بوسه رومانسيه وقالتلي انا ف اقرب وقت هكلمك بس سيبني دلوقتي انا خرجت روحت
وسمعت صوت اهات ف اوضه ابويا عرفت انه بينيك طلعت زوبري بقيتواضرب عشره ع صوت مرات ابويا وكان تجنن شكل ولبس وكل حاجه
تاني يوم الساعه 4 العصر كلمتني شيرين وقالت تعالي مستنياك انا خارج وشوفت مرات ابويا لبسه ستيان وكلوت بس وخارجه وبزازها تجنن والكلوت يدوب مغطي الكس وحتي من الطيز سالتني رايح فين وانا ببصلها قولتلها طالع مع صحبي


الجزاء التاني



نزلت وركبت لقيت شيرين لبسه فستان لحد فخادها وقالت اركب ركبت وقعدت تكلمني
قالتلي شوف انا ماروحتش المكان ده من زمان
وقولت لازم اخدك عليه وانا بقولها مكان ايه ربع ساعه ووصلنا كانت حتي واسعه وشكلها حلو اووووي ع الطريق السريع وسط اراضي
قالتلي انا حبيت اجيبك هنا عشان ناخد راحتنا
انا فهمت قصدها انها خلاص عايزاني
قولتلها هنا قالت ايوه تعال مكاني انا نزلت واحنا بنلف حسست ع طيزها كانت عريانه ركبنا وبقولها مش لبسه حاجه بصتلي وقالت لا ولا فوق ولا تحت انا مسكت زوبري وبقولها هينفجر ضحكت وبتسمت

JOQI88X.md.jpg
وقالتلي استرجلتك اوووي لما وقفت مع بنتي
وعرفت انك راجل لما كنت خلاص هتريح نفسك جوايه ولنا قولتلك كفايه وقفت
وانا قولت اجيبك هنا وكفاأك
قولتلها مش لبسه حاجه تحت وبحسس ع فخادها

JOQXbJn.md.jpg
وهيا بتضحك وبتبعد ايدي وقولتلها
تعرفي ياشيرين قالت شيرين طالعه من حلوه اوووي قولتلها فاكره يوم كنتو اربعه ع الراجل كنت غيران عليك اووي وكنت عايز اخدك ف حضني ونام معاك لما شوفتك لسه تعبانه
ولما صحبتك قعدت ع زوبري زعلت اوووووي كنت غايزك اول واحده انام معاها

واول انبارح لما رفعتي رجلك كنت طاير من الفرحه وراس زوبري جواك
قالتلي انا دلوقتي ليك كل الي انت عايزو هنفذو ليك قولتلها كسك من اول يوم شوفتو وانا بحلم بيه وبحسس ع فخادها ورفعت قميصها وشوفت كسها اااااااااااه

JOZdbMg.md.jpg
انا بقولها حلو اووووي قالتلي ملكك اعمل كل الي انت عايزو انا بحسس ع كسها وهيا بصالي وقالت العب بزنبوري انا بصباعي ادعك كل كسها وزنبورها ادعكو وهيا كسها انبل وكنت بدعك ف كسها جامد ولقيتها اااااااااه اااااااااه وانا شوفت كسها بينزل عسل وهيا بترتعش وانا مدخل صباعي وقولتلها كسك جميل اووووي
قالت انا منضفه نفسي عشانك انت قولتلها يلا مصيلي هيا كانها اخدت الامر نزلت ع زوبري نزلت بنطلوني بالبوكسر ونزلت ع زوبري تمص في وكانت حرفيا بتاكلو

JOZNCue.md.jpg
بقت تمص زوبري وانا قاعد
وهيا تمص زوبري للاخر وتمص راس زوبري
وتطلع تبوس شفايفي وقالت عايز تلحس كسي
قولتلها لا احسن يحصل حاجه وملحقش انيكك يلا قومي اركبي ع زوبري لقيتها قامت طلعت ع الكرسي ولقيتها رفعت الفستان ومسكت زوبري ودخلتو ف كسها ااااااااااه ناأااااار جهنم هيا قاعده بكسها كلو ع زوبري ومش بنتحرك ونزلبن ف بعض بوس وهيا قالتلي زوبرك مالي كسي مكنتش لعرف انا زوبرك راح يعذبني هيك
ولقيتها بترفع نفسها وتنزل ع زوبري وانا
مبسوط اوووي وانا شايف ام صحبي ركبهوع زوبري ولقيتها مسكت ف الكرسي وبقت تطلع وتنزل ع زوبري وصوت فرقعه من النيك صوت طيزها وهيا بتنزل ع زوبري يجنن فضلنا كده لحد ماطلعت بزازها وانا مصيت بزها وهيا وقفه وبتنزل براحه ع زوبري رايح جاي
ورفعت وشي الي باكل بزازها اخدتو ف بوسه وزوبري ف كسها لحد ماهيا قامت وقالت لو سيبت نفسي مش هقوم من عليك غير وانت منزل جوايه وانا عايزه اتمتع بيك نزلت تحت وهيا فتحت الباب الي ورا وانا نزلت ووقفت وراها ومسكت زوبري ودخلتو ف كسها وهيا مفنسه وطيزها بيضه تجنن فضلت انيك فيها وضرب طيزها
وهيا طلعت وقالت اقعد لسه ماشبعتش منك خالص انا قعدت وهيا راحت طلعت ع زوبري ودخلتو ف كسها وبقت تنزل وتطلع ع زوبري
وانا مسكت طيزها برفعها ونزلها ع زوبري

JODJLEg.md.jpg
شيرين ترفع نفسها وانا معاها ماسك طيزها
وبنزل وبطلع وهيا ااااااهات عاليه ف العرببه
فضلت شيرين تنط ع زوبري وصوت عالي وانا مستحملتش ونزلتها ع زوبري ولبني بينزل ف كسها وهيا مبسوطه وقالت ااااااه سخن اووووي من فتىه محدش نزل لبنو جوايه
وانا هموت عليها ومسكت طيزها وبرفعها وبنزلها تاتي وهيا واخداني ف بوسه وانا زوبري لسه وقف وهيا بقت ترفع نفسها وتنزل ولقيتها بتصرخ ولقيت شيرين بتنزل ع زوبري
وقامت نزلت مابين رجلي وقالت اول مره انزل كتير كده ونزلت تمص زوبري من لبني وعسلها
ومصت بضاني وانا قولتلها فنسي لقيتها لفت ع زوبري ضهرها ليه وراحت مسكت زوبري ودخلتو تاني ف كسها وفنست وبقيت انيكها انا

JODm1sa.md.jpgوهيا دماغها مابين الكرسيين وانتوبنيكها ف كسها فضلت انيك فيها اكتر من 5 دقايق
هبد ف كسها وهيا تصرخ ف العربيه
وانا بنيكها بعنف اووووي وبفتح طيزها

JObB3Q4.md.jpg
وزوبري داخل طالع ف كسها
وانا مستمتع اووووووي بزوبري وهو ف كسها
وهيا الي بقت تطلع وترجع ع زوبري وتتوجع ولقيتها نزلت رابع مره وعسلها بينزل ع زوبري محسيتش غير بنفسي زوبري للاخر
ولبني بينزل ف كسها تاني وهيا قعدت ع زوبري وانا مسكت بزازها ادعك فيهم وزوبري ف كسها زوبري نام وهيا قاعده ولبني بينزل ع زوبري وفخادي هيا قامت مسكت مناديل مسحت كسها ولحست كل الي ع زوبري ونضفتني وركبت وانا بقيت اسوق لحد اول الطريق السريع ولما طلعنا هيا بقت تسوق وانا ف العربيه هريت كسها بعبصه
وصلنا المغرب واخدتني ف بوسه وانا نزلت روحت سمعت مرات ابويا بتقولي علي ياعلي خبطت ودخلت ولقيت المنظر ده اودامي

JOmjLI1.md.jpg
انا قولتلها نعم وهيت بتمص ف مصاصه
قالتلي ليه اتاخرت قولتلها قولتلك مع صخابي وبعدين انتي ليه بتساليني كتير كده هيا عدلت نفسها شوفت نص بزازها بره وهيا بتتكلم وكانها اتفاجات ومسكتها لبزازها رفعو بزها وكانو ملبن
قالت بتبص علي ايه انا خرجت بدون كلمه
دخلت اوضتي غيرت هدومي ولابس البوكسر بس
لقيت الباب بيتفتح ولقيتها دخلت عليه بمنظر يجنن انا وقف ببصلها

JOmb0SR.md.jpg
وهيا بصت ع زوبري وقالت معرفش انك بتغير وبتبص للارض وتبصلي وانا جمدت قلبي وروحت نايم ع ضهري وزوبري بيشد علي منظرها
بقولها ابويا فين قالت ف الشغل وبصالي كانها مستنيه مني كلمه وانا ببص ع جسمها قولتلها طب لو مش عايزه حاجه اقفلي الباب وراك تعبان اوووي وعايزه اتام لقيتها قالت براحه ع صحتك انت لسه صغير وانا مردتش وهيا خرجت وطلعت وراها علطول ولقيتها ف المطبخ كانت وقفه ع رجل وطيزها نااااااار شافتني قولتلها ينفع من ايدك كوبايه عصير قالت انا كنت هعملك اصلا
لازم تشرب عصير عشان دمك يروق
وانا وقف وزوبري وقف اوووي
بقولها انتي حلوه اوووي قالتلي شكرا
وفضلت ابص ع جسمها وصدرها الي زي الجيلي
عطتني العصير وانا ببصلها ومعرفش ازاي الكوبايه وقعت منها الي كانت معاها ولقيتها نزلت اودامي وبتلم الازاز وقالت ماتتحركش عشان الازاز
وانا جمدت قلبي وقربت شوي وبينها وبين زوبري 10 سنتي وهيا بتبصلو ولما خلصت وقفت
ونفسها عالي قالتلي انا طالعه جسمي تعبان اوووي قولتلها واتا داخل انام لو احتاجتي اي حاجه وابويا مش موجود قوليلي
لقيتها قالت هو انت اي حد جوزها مش موجود بتريحها انا فهمت قصدها ومش عارف ارد حولت اخرج وهيا بصالي وبزازها ملبن
قولتلها لو جوزها مش مريحها وطلبت مني بساعدها وريحها وهيا قالتلي شكلي هخليك تساعدني قريب قولتلها وانا موجود اساعدك وزوبري نااااار مولعه ووقف اووووي
خرجت ع اوضتي لولا زوبري منزل كنت ضربت عشره نمت تعبان وحاسس ان جسمي مكسر بس ليه مرات ابويا بتعملني كده هو مابيعرفش ولا ايه ولا هيا الي شرموطه نمت من تفكيري
تاني يوم فضلت ف البيت وكلمتني شيرين وبتدلع ف كلامها وقولتلها هريح انهارده وهيا ضحكت وقالتلي لازم تعوضني عن الي فات قولتلها لما اجيلك بس ياقمر قفلت معاها وبقيت نايم لحد العصر طلعت لابس شورت وفانله وبنادي علي مرات ابويا لقيتها ف اوضتها قالتلي تعالي ياعلي دخلت عليها وكانت دخلت عليها اااااااه كانت لبسه شورت وتشيرت ونايمه ع بطنها طيزها ملبن ببص ع طيزها قعدت جنبها وبقولها انتي ليه بتلبسي كده قالت عايزني مخدش راحتي ف البيت قولتلها لا طبعا انتي حره قالت عايزه اخد رايك ف حاجه قولتلها ايه لقيتها بتوريني صوره راجل
بتقولي ده صحبي متعرفه عليه من ع النت
وهو عايز يقابلني وانا بقولها ازاي يعني
قالت انا قولت ل ابوك ان انا عايز ازور صحابي وهو قالي روحي وده قالي تعالي البيت عندي
بفكر اروح ولا لا انا قولتلها عرفه يعني ايه ست تروح لواحد بيتو عرفه ايه هيحصل قالت عرفه
بس انا محتاجه كده انا استغىبت قولتلها مش فاهم قالتلي شوف انا ست حلوه وكنت بخرج وعيش حياتي دلوقتي انا متجوزه وحسا اني محبوسه وابوك بالشغل وبياجي تعبان وانت دايما لحالك وهاد الشيطان بيلعب براسي بيقولي رحيلو ريحي حالك انا بسمع الكلام
قولتلها ابويا مقصر معاك جنسيا
قالت اي **** كتير تعبانه ومابدي اخونو
قولتلها ماشي شوي ورد عليك خرجت وانا مش عارف اعمل اييه وبليل كلمتني ريم نخرج مع بعض شوي طلعت معاها وبقيت اتكلم معاها وهيا شكلها فرحانه اووي وقعدنا ع كافيه وبعد مامشينا وانا ف العربيه بنتكلم ولقيتها قربت مني وبتبوسني ف خدي قالتلي ناجي حاول يكلمني كتير وانا رافضه وقفت ف جنب وقالتلي هنعمل ايه تاني قولتلها تعرفي عايز اخدك بالحضن وبوسك ابتسمت ولقيتها بتقرب مني وانا كمان وشفايفنا بقي بياكلو بعض
وكان بوسه طويله اووي ونرجع نبص لبعض ونرجع تاني وانا ببوس مسكت بزها كان وقف
فضلت ابوس ولعب ف بزها وهيا اندمجت ف البوسه وانا مسكت ايديها وحطيتها ع زوبري وهيا بصت ف عيوني وانا بقولها نكمل وهيا بصالي وانا ماسك ايديها ع زوبري ولقيتها اخدتني ف بوسه وايديها بتفعص زوبري وانا ف عالم تاني لقيتها نزلت الكرسي بتاعي لورا وكاني نايم وهيا فوقي تبوس فيا ولقيت ايديها بتحسس ع صدري جامد ولقيتها مسكت زوبري تاني بتحسس عليه وراحت نزله عليه طلعتو ف لحظه وبلعتو ف بوقها وقالت كبير وفضلت تمص ف زوبري واتا نايم ع ضهري وانا ف عالم تاني ولقيتها قلعت البنطلون وتحتو كلوت قعدت بكسها ع زوبري والكلوت فاصل وفضلت تحك كسها ع زوبري وانا مولع ناااااار
وانا ف عالم تاني لقيت ريم بتقولي تعال نطلع فوق قولتلها امك واخوك قالت تعال هيا لبست البنطلون وطلعنا انا وهيا وامها كانت قاعده لقيت ريم اخدتني وامها مبتسمالي كان مفيش اي حاجه ريم دخلتني جووه واخدتني حضن جامد واحنا بنبوس بعض وانا حضنتها ولقيتها بتقولي انا وماما مش بنخبي حاجه عن بعض بس سليم مايعرفش حاجه ماتعرفوش حاجه انا مسكت طيزها ورفعتها وهيا لفت رجليها ع وسطي وانا حاسس بكسها نااار ع زوبري ولقيت ريم نزلت ونيمتني ع ضهري ع السرير ولقيتها بتقلع التشيرت والبنطلون كلوت احمر يجنن انا ببص ليها لقيتها طلعت ع زوبري قعدت بكسها ع زوبري ونزلت تبوس فيا

JeXctls.md.jpg
وانا مسكت وسطها وبحسس ع بطنها وضهرها وهيا بتحك كسها ع زوبري
وانا حاسس بكسها وانا ببوسها وحضنها ومديت ايديونسكت بزازها ع الحم وفضلت العب فيهم وفي حلماتها اقرص فيها كنت هيجان اوووووي
لقيتها وقفت ع زوبري بكسها وبتهز نفسها ع زوبري انا مسكت بزازها لقيتها قلعت الي فوق وبقت عريانه من فوق خالص وانا شديتها عليه واخدت بزازها ف بوقي امص فيهم وهيا تقربهم اوووي
وانا بلعو ف بوقي ولقيتها مسكت دماغي وبتبوسني وبتقولي انت حلو اوووي تجنن
انا مش قدره خلاص لقيتها بتحك كسها اوووووي ع زوبري لقيتها نامت ف حضني وكسها بينزل عسل وانا حضنها ومسكت طيزها وبعد دقيقه هيا قامت ونزلت بنطلوني ومسكت زوبري ومن ع الشورت تدعك في ونزلت الشورت وراحت مسكت زوبري بتمص في ومسكه بايديها الاتنين كانو هيهرب وبتمص ف زوبري

Jej90mB.md.jpg
وانا نايم وبتفرج عليها وهيا قالتلي خلاص مش قدره وفضلت تمص زوبري وبقولها انتي مفتوحه من ورا قالت لا خليني اركب ع زوبرك قولتلها احسن يدخل وتتفتحي قالت لا تخاف
طلعت ع زوبري وعطتني طيزها وقعدت بكسها ع زوبري ولقيتها بتبعد الكلوت وبتقولي حكو بكسي كتير تعبانه انا مسكت زوبري وفضلت احكو ف كسها وهيا اهات ودلع لدرجه ان راس زوبري كان بتدخل ف الكس وانا هتجنن وانا بحك زوبري قالتلي وقف وانا وقف وهيا قعدت وراس زوبري ف كسها ولقيتها مش بتتحرك

JejzNYN.md.jpg
وبتهز طيزها براحه لتحت وفوق وراس زوبري تدخل وتخرج وانا بصراحه مبسوط وماسك طيزها وغصب عني عفوي رفعت زوبري لفوق وهيا طلعت ااااااه انا خوفت وهيا زوبري كلو ف كسها

وانا مستني ددمم ينزل لقيتها بترفع وسطها وتنزل ومفيش اي ددمم نزل انا بقثت مصدوم وهيا بتنزل وتطلع وبتقولها هوو انتي قالت اااااااه انا مفتوحه اناوارتحت اووووي مسكت طيزها وبقيت انيك فيها وهيا تنزل وتطلع ع زوبري وانا بنيكها ولقيت امها دخلت علينا وريم بتبص ل امها
وقالتلها مش قولتلك بلاش كده قالتلها مش قدره استحمل ياماما ردت عليها قالتلها نص ساعه وابوك جاي اخلصو بسرعه وماتنزلش جواها ياعلي وانا بعملها بدماغي فضلت انيك فيها وهيا بنفس الوضع اكتر من 5 دقايق لما زوبري هينفجر روحت وقف وهيا نايمه ع ضهرها وزوبري ع وشها وغرقتها بالبني ووشها كلو لبن وانا بلبس وهيا مبسوطه وطلعت ولقيت شيرين برا وقالت
محدش يعرف قولتلها ماتخفيش ومشيت وانا مبسوط باحلي نيكها وزوبري كان ف كسها الضيق احساس جميل اووووي روحت نمت وسمعت صوت اهات عرفت ان ابويا بينيكها والصدمه لما لقيت ابويا داخل افتكرت حد معاها بس ابويا دخل والصوت راح




الجزاء التالت


تاني يوم الساعه 10 فطرت قبل ماهيا تصحه
عملت لنفسي اكل بيض وجبنه وحاجات من دي
اكلت ع الطربيزه ودخلت اعمل شاي وانا خارج كنت لابس شورت بس
لقيت مرات ابويا لابسه نظام شورت نص طيزها واضحه ومن فوق يدوب مغطي صدرها
ولقيتها بتمسح الطربيزه الي كنت باكل عليها وشافتني ولقيتها بتمسح لبعيد وتوطي واشوف طيزها وهيا بتمسح وانا ببص ع طيزها

JeO08Lx.md.jpg
وهيا بتمسح ف الطربيزه وشكلها يجنن وانا زوبري شد اوووي وسالتها عن ابويا قالت ف الشركه انا ببص ع طيزها بقولها كنت سامع صوتك انبارح قبل مابويا يدخل عليك كنتي بتكلمي حد
قالت ايوه صحبي وانا هروح اقعد انهارده معاه
قولتلها معك حد قالت لوحدي انا عرفت انها بقت ع اخرها قولتلها مينفعش اسيبك تنامي مع راجل غريب لقيتها بتقولي انا مش بطلب من ابوك كل يوم ينام معي كفايه مرتين بالاسبوع انا تعبانه انا زوبري وقف اوووي من منظرها
انا بتفرج عليه وروحت مقرب منها ومسكت الايد الي بتمسح وكاني بمسح معاها وبين زوبري وطيزها خمسه ستني وانا بقولها هو لازم ابويا مينفعش ابنه ولقيتها وقفت ايديها وقالت انا عايزه ارتاح ياعلي انا حطيت زوبري ع طيزها وهيا طلعت امممم قولتلها هريحك انا ينفع
لقيتها بتقولي اااه ينفع اوووي وانا قربت منها اووي وزوبري بين طيزها وانا بحكو ف طيزها
وقولتلها تعرفي اول يوم شوفتك في عرفت ان هيحصل مابينا علاقه
قالت انا مش عايزه اخون ابوك انا بحبو بس صدقني مش قدره ابوك من تاني يوم جواز وهو مش بيلمسني قولتلها معندوش نظر روحت حضنها وزوبري بقي ف نص طيزها ومسكت بزازها الطريه وقولتلها الجمال ده كلو مش لاقي حد يريحو ويمتعو روحت طلعت بزازها وبقيت العب فيهم وبوس رقبتها ولقيتها ساحت معايا ولفت وشها
ونزلت فيها بوس وتفعيص ونزلت ع بزازها امص فيهم وهيا قعدت ع الطربيزه
وانا مسكت بزها ولقيتها مسكت زوبري من فوق الشورت وهو وقف لقيتها بتلمس كسها انا ف لحظه ايدي كانت عليه وهيا عدلت نفسها اول مالمست كسها من فوق الشورت بتاعها وبقيت ادعك كسها وهيا مسكه ف زوبري وانا بعدت شورتها ولقبت كسها كان بيلمع انا روحت بصباعين احسس ع شفايف كسها كانت وردي وشكلها حلو

Je6M2at.md.jpg
هيا زي السكرانه وانا ايد علي بزها وايد ع كسها بدعكز وصباعي الوسطاني بدخلو ف كسها
فضلت ع كده شوي ولقيتها بتنزل ميه من كسها بسيطه وانا عارف انها محرومه اوووي فضلت ادعك ف كسها وصباعي جووووه ولقيتها ااااااااه ولقيتوعسل بينزل من كسها وهيا كانها واخده مخدر جسمها بيتهز انا روحت نازل ع كسها الحسو
JePIofj.md.jpg
بفيت الحس كسها وعسلها الي ع فخادها وفضلت الحس كسها وطلع امص شفايفها ونزل ع بزازها
اكل حلماتها وانا شايفها اودامي تجنن جسمها حلو اووووي قربت منها ونزلت لحس ف كسها تاني وهيا نامت ع الطربيزه وانا باكل كسها وشفايفها
وهيا اااااااه وصوتها بيهبل وهيا بتطلع اهات
فضلت الحس كسها اكتر من 3 دقايق ووقفت مسكت زوبري وقربتو من كسها بقيت احكو ف كسها وهيا تقولي دخلو ريحيني
انا قولتلها لسه ماشبعتش منك قعدت تاني وانا اخدت شفايفها ف بوسه وهيا مسكه زوبري

Jei1gNs.md.jpg
وانا واخد شفايفها ف بوسه
وهيا بتبوسني ومسكه زوبري تدعكو ولقيتها مسكه زوبري وبتقربو من كسها انا قربت زوبري ووببص عليها لقيت مرات ابويا بتحك زوبري ف كسها جامد رايح جاي وراس زوبري بقت تدخل عادي
انا بقيت احرك زوبري وهيا بتقرب كسها من زوبري عشان يدخل مفيش فايده انا برجع لورا
لحد ما انا مسكت زوبري وبقيت ادعكو فكسها جامد وهيا بقت تخرج اهااات راس زوبري بيدخل ويخرج وممكن نص زوبري يدخل واخرجو وهيا اااااااه ماتخرجو وكنت بعذبها بتلذذ

لحد مالقيتها بتنزل عسلها وراس زوبري ف كسها نزلت ع زوبري وهيا اااااااه مش قدره يلا نيك انا وقفتها ومسكت زوبري ودخلتو ف كسها واحنا وقفين وهيا بتعض شفايفها وبتقول ااااااااه ااااااااااه وانا بقيت انيك ف كسها جامد وهيا تتوجع من النيك وبعد دقيقتين لفيتها ودخلت زوبري من ورا ف كسها وبقيت انيك

Jest4dx.md.jpg
فيها وانا بمسك بزازها وبطنها وسامع صوت طرقعه لبزازها وزوبري ف كسها وطيزها كانت احلي نيك بقيت انيك فيها وهيا ااااااخ اااااااه كمان كمان وانا فشخها نيك وهيا رفعت رجليها ع الكرسي وانا بقيت ادخلو ف كسها
وهيا زي الملبن بقيت انيك ف كسها وبصراحه زوبري ناااااااار ف كسها حاسس ان كسها سخن اوووي فرن شغال ع زوبري وانا بنيكها اوووووي
ولقيتها طلعت ع الطربيزه وفتحت رجليها وطيزها لورا انا منظرها ولعتني بقيت انيك في كسها اووووي وهيا اااااااه ااااااه وانا بنيكها
وقالتلي تعبت بعدل الوضعيه لقيتها نامت ع ضهرها وفتحت رجليها وكسها الوردي يجنن انا قربت زوبري منها وبقيت احكو ومشيه عليه

JeQasbs.md.jpg
JeQGTib.md.jpg
فضلت احكو ف كسها وهيا ولا بتتحرك
حطيت الراس ف كسها ودخلتوو ومسكت بزازها
وبقيت انيكها جامد وهيا تصرخ تحت مني
وزوبري خارج داهل وصوتها ضعيف مبحوح
وانا فضلت انيك فيها ونمت عليها وبقيت ابوس شفايفها وبزازها
وخرج زوبري ودخلو تاني كانت زي النايمه مش بتتحرك خالص وانا بنيك فيها وزوبري مولع جوووه كسها وانا بنيكها لقيت كسها بينزل تاني مع اهات منها ولعتني انا بسمع اهاتها وكسها الي بينزل ع زوبري وحاسس اني لسه مش عايز ابطل نيك بقيتوانيك فيها اووووي وهيا تصرخ من النيك لحد مالقيت زوبري خلاص هينفجر طلعتو ونزلت ع كسها لبني وهيا مبسوطه

JeZsPEu.md.jpg
ولبني فوق كسها وكسها احمر اووووي من النيك
بقولها انتي بتاعتي اوعي حد يلمسك غيري قالت وانا سلمتلك نفسي ف اي وقت عايزني هتلاقيني
تحت امرك انا مسكت زوبري ودخلتو ف كسها تاني

Jet0sI9.md.jpg
وبقيت انيكها وهيا بتبص ع زوبري وانا خرجتو من كسها وكان خلاص بداء ينام طلعتو ونزلت ابوس شفايفها وكل حته ف وشها واكلت بزازها
وهيا وقفت ودخلنا تخت الدش زي ماحنا بهدومنا اتشطفنا وهيا غسلتلي زوبري وقالت ده سر بينا انا وانت ابوك مايعرفش وخليني ننبسط ببعض قولتلها وصحبك قالتلي مفيش انا قولتلك كده عشان تنام معي وطلعنا واتغدينا وبعد العصر اخدتها ع السرير وفضلت انيك فيها ربع ساعه كامله لحد مانزلت ف كسها وهيا قالت عمله حسابي وبليل كانت قاعده اودامي انا وابويا شبه عريانه قميص نوم ع الحم وانا زوبري وقف وبليل لما ابويا نام لقيت بابي بيفتح ولقيتها بتقرب مني وطلعت زوبري وفضلت تدعك في لحد ماوقف وراحت ركبت عليه دخل ف كسها وانا فضلت افعص ف بزازها وهيا نزلت مرتين ع زوبري وراحت طالعه من الاوضه وانا كلمت ريم وهيا كانت مبسوطه بالي حصل وقالتلي تبقي تعالي اقعد معايا سالتها عن صحبتها قالتلي لا زي ماتفقنا انا عايزه تجرب بتاعك عشان تعرف انك احلي من ناجي مليون مره انا عايزه اشوفها وهيا مش قدره سالتها هيا صحبتك كلمتك قالت لا قولتلها انا هرن عليها وشوفها قالت تمام تبقي قولي قالتلك ايه
قفلت معاها وكلمت صحبتها ردت وكلمتها وهيا ردت علي وبقينا نتكلم وقولتلها عايزين نتقابل وهيا قالت معنديش مانع قولتلها فين قالت في اي مكان انت عايزو قولتلها عايزين نكون لوحدنا
قالت تاجي البيت عندي قولتلها مين عندكم قالت مافي غير ماما قولتلها هيا مش هتتكلم قالت لا ماتخاف ماما كتير حبوبه قولتلها بكره اجيلك قالت تمام قفلت معاها وكلمت ريم وعرفتها ان انا رايح بكره بليل ونمت وتاني يوم مرات ابويا كانت قاعده بستيان وكلوت بس وانا طول الوقت اضرب طيزها امص شفايفها ابعبص كسها وهيا مولعه
كانت بتعمل غدا مسكت خياره من وراها وحضنتها من ورا وخليتها تفنس وبعدت كلوتها ودخلت خياره ف كسها وهيا ااااااه وفضلت اكتر من خمس دقايق لحد ماهيا نزلت وكانت بترتعش
نزلت لحست عسلها وبقولها اليوم الي مش هنيكك في هخليك تنزلي عسلك لحد ماتموتي
وبقيت ابوس طيزها وبحسس ع خرم طيزها
ودخلت عقله صباعي وهيا مفنسه وسالتها لو نكت طيزك فيها مشكله قالت لا مابحب نيك الطيز
قولتلها نفسي افتحها اووووي لو عايزاني افتحهالك قوليلي طلعت واتغديت انا وهيا وفضلت لحد اليل لبست وابويا كان وصل ومراتو لبسه قميص نوم وهو ولا هنا طلعت ركبت عربيه لحد عند بيتها كلمتها نزلتلي كان بترنج خفيف لقيتها حضنتني وانا حضنتها ودخلنا البيت وانا عيني يمين وشمال ولقيتها دخلت الغرفه علي امها وبتنادي علي دخلت ولقيت امها لبسه قميص نوم وبتكلم ف التلفون انا دخلت سلمت عليها
كانت جميله الستات دي كلها حلوه ليه كده
لقيت قالت ل امها انا رايحه اقعد بالغرفه شوي قالتلها ماشي طلعنا انا وهيا وهيا اودامي انا روحت ضربها ع طيزها وهيا اااااه وبتضحك
دخلنا غرفه وقالتلي دي غرفتي انا قولتلها جميله زي صحبتها وشديتها من طيزها لحضني
وانا ماسك طيزها وبقولها عجبتيني من اول ماشوفتك قالتلي ريم حبيبتك راح تزعل قولتلها عادي مش مهم انا عايز انبسط معاك عايزك تدلعيني قالتلي مابعرف انك هيك حسيت انك طيب قولتلها انا طيب اوووي وانا بدعك في طيزها هيا رجعت وقالتلي استني شوي مانستعجل قولتلها اطلب منك طلب قالت ايه
قولتلها انا عايز اصور واحنا اول مره مع بعض
قالت ليه قولتلها هحتفظ بيها قالت مافي مشكله
انا طلعت تلفوني وحطيتو ع التسريحه وشغلت فيديو وهيا قالت شو بدك تعمل فيني انا ماراح اسوي شئ انا قولتلها انتي كلبتي دلوقتي ضربتها براحه ع بوقها وهيا وقفه قولتلها
انتي حلوه اوووي دخلت صباعين ف بوقها
وهيا بتمصهم انا روحت قلعتها الترنج فوق وتحت وكانت بدون ستيان وكلوت وبقت عريانه اودامي
وانا قلعت وهيا بصت ع زوبري وانا مسكتو
قولتلها عجبك زوبري هيا مسكتو وبقت تدعك في
وقالتلي كبير وحلو قولتلها يلا مصيه عشان افشخك ونزلتها ع ركبتها وهيا مسكتو بتبوس في
وراحت بتمص راسو وواحده واحده بلعت نصو وانا مسكت دماغها وبقيت ادخلو غصب عنها وهيا كانها هترجع وانا اخرجو ودخلو تاني ووقفتها ونيمتها ع بطنها وجسمها ابييييض اووووي نزلت الحس كسها وخرم طيزها كسها احمر اووووي قعدت الحس ف كسها وقفت وراها وفتحت طيزها وكسها اتفتح وقربت زوبري لكسها دخلت راسو وهيا بتعض ف البطانيه
ودخلت زوبري كلووووو وهيا اااااااااه حسيت ان امها سمعتننا وانا بنيكها وهيا اااااااااه
خرجتو من كسها وضربت طيزها وهيا قالت اضربني اوووي ع طيزي قولتلها بتحبي الضرب قالت ااااااه انا قومت اخدت حزامي وقولتلها فنسي هيا فنست وانا دخلت زوبري ف كسها طلعت صوت عالي وانا زوبري كلو ف كسها
وهيا سابته وانا رايح جاي وضرب طيزها بالحزام ولفيت الحزام ع ركبتها وزوبري ف كسها

JkYnLLN.md.jpg
فضلت انيك ف كسها وشد الحزام وهيا اااااااه انا زوبري حاسس انه ف فرن وانا بنيكها وهيا اااااااه اااااااااه براحه براحه وانا كل ماتقولي براحه اخبط زوبري ف كسها اووووي
وهيا ااااااه ااااااااه وانا بنيك فيها وهيا اااييي اايييي روحت مسكت بزازها وشديتها علي وبقيت ابوس رقبتها وايدي بتفعص بزازها وزوبري ف كسها واخدت شفايفها ف بوسه وهيا بتبوسني
روحت حاطط وشها ف السرير وبقيت انيك فيها عافيه وهيا ااااااه ااااااااه وانا روحت خرجت زوبري وشديتها لحضني وزوبري مابين طيزها
قولتلها جيبي ايدك ضمتهم ع بعض
وربطها بالحزام وبقيت افعص ف بزازها وببوس رقبتها بقولها ف ودنها بتحبي الجنس العنيف قالت امممم ااااه روحت نيمتها ع وشها وطيزها مرفوعه وانا شديت الحزام وايديها مرفوعه
ودخلت راس زوبري ف كسها

JkYzG1I.md.jpg
دخلت زوبري ف كسها وهيا ااااااه وانا زوبري كلو دخل ف كسها ولقيتها بتحرك طيزها يمين وشمال وتهز طيزها وانا خرجتو ودخلتو وهيا ااااااه ااااااه وانا بقيت انيك اووووووي وهيا ف عالم تاني مغمضه عنيها واهات طالعه فضلت انيك فيها
وهيا تقولي خلاص خلاص مش قادره راح انزل هنزل وانا ولا هنا فضلت انيكها ولقيتها ااااااه وانا شوفت عسل بيخرج من كسها ع زوبري انا خرجت زوبري ونزلت بالساني علي كسها الحس كسها وبلع عسلها وهيا امممم امممممم انا خلصت وروحت لحس ف كسها وروحت مدخل زوبري تاني ف كسها وهيا اااااااااااه روحت مخرج زوبري ونيمتها ع ضهرها وريحت بجسمي عليها
وبقيت ابوس فيها واخدت بزازها ف بوقي امصمص فيهم وحلماتها كانت وقفه اوووووي
خلصت لخس ف بزازها ومص شفايفها وهيا بتبص ع زوبري وهو بيدخل ف كسها

JkYTOf2.md.jpg
دخل زوبري ف كسها
وهيا بتبص عليه وقاتحه بوقها
وانا بقيت اخرجو ودخلو
برومانسيه وهيا بصالي وكل طالعه ودخلها معاها ااااااه اااااااااه وانا بنيكها
روحت فكيت الحزام ومسكت ايديها بايدي ونمت عليها وزوبري ف كسها وبقيت ابوس شفايفها وزوبري جوووه كسها بيتحرك بسيط وشفايففنا بياكلو ف بعض وانا بدخلو وخرجو ولقيت كسها بينزل عسل تاني وانا كاتم بوقها بشفايفي وعسل من كسها بينزل فضلت انيك فيها
اكتر من 3 دقايق وانا حاسس ان زوبري خدلان كانو مش موجود فضلت انيك فيها
وبقولها انزل جوووه وهيا ااااه نزل عبيني لبن
انا فضلت انيك فيها قولتلها نامي ع بطنك كسها احمر اوووووي روحت مدخل زوبري ف كسها من ورا وانا نايم عليها

JkYAY3N.md.jpg
JkYA1un.md.jpg
انا بقيت انيك ف كسها
وهيا اهات خفيفه وانا زوبري رايح جاي ف كسها وانا بقولها انتي حلوووه اووووي
لو كنت اعرف انك كده كنت نكتك من ازل ماشوفتك وانا زوبري رايح جاااي ف كسها
انا بقيت انيك ف كسها واحساس جميل
انا زوبري حاسس انه خلاص عايز ينزل ولسه عايز ينيك لسه ماشبعش من كسها
فضلت انيك فيها وقولتلها
شوفت فيديو ليك وانتي مع ناجي عجبتيني اوووي شوفتك بتتحكمي في لقيتها قالت زوبرو صغير كتير لازم اركب عليه لحتي اريح حالي
قولتلها انت مرتاحه قالت كتير اول مره انزل مرتين ع زوبر حد ماني مصدقه قولتلها زوبري عجبك قالت حلوو اوووي
راح تنكني علطول صح قولتلها ايوه هنيكك
بس امك مش هتتكلم قالت لا احنا عايشين لحالنا وماما بيجيبها اصدقائها وانا بيجيلي اصدقائي
قولتلها امك حلوه اووووي ع فكره
قالتلي ماما كتير حلوه انا بقيت انيك فيها
وزوبري حسيت انه خلاص هينزل
فضلت انيك فيها وبهبد بزوبري اووووي فكسها
فضلت انيكها لقيتها بتنزل تاني وانا زوبري ماستحملش ولقيت لبني بينزل ف كسها
وكان قذايف بتنزل ف كسها وهيا تحت مني وبتقولي سخن اوووي لبنك كتير مش قدره
زوبري خرجتو من كسها ولبني خرج من كسها

JkY7Pcl.md.jpg
فضلت نايم عليها وزوبري ع كسها
وانا ببوسها وبقيت اتكلم معاها
وبقولها مبسوطه قالت كتير حسه حالي كسي مفشوخ تعبت وبتضحك وانا بقولها شبعتي ضحكت وقالت اي شبعت اول مره احس حالي تعبت من النيك فضلت نايم معاها واخدين بعض ع السرير بوس واحضان ولقيت الباب بيتفتح وانا خوفت ولقيت امها دخله علينا وزوبري نايم بس كبير وكلو لبن والبت كسها كلو لبن امها بتبص علينا وقالت ل بنتها حبيبتي لو خلصتو قالتلها اي خلاص قالتلها تمام ماتعملي صوت جاي صديقي وحكيتلو انا لحالي راح اخدو وندخل بالغرفه
قالتلها خلاص ماسي وانا ببص ع جسمها
كانت لبسه قميص نوم ابيض لحد اول طيزها من تحت ونص صدرها طالع هيا خرجت وانا لسه ف السرير معاها وبقيت ابوس واحضن فيها ونتكلم وعرفت ان ابوها مطلق امها وامها عايشه حياتها عادي صحبها بيجولها وهيا بتروح ليهم وحكايه الجنس دي شئ عادي وعرفت ان صاحب امها دخل عليها الغرفه ف يوم ومارس معاها الجنس
وهو الي فاتحها وامها اتخانقت معاه وبعد فتره كبيره رجع تاني ونكني وماما عارفه وانا بقيت اجيب صحابي بالغرفه عندي وف يوم صديقي لقيتو بغرفه امي ونايم معاها
وانا وماما بقينا عادي المهم نرتاح ونشبع واي شئ بنحكيه لبعض انا حكتلها عنك قبل ماتاجي
وانا قولتلها هو انا لو عايز اعمل جنس مع امك هتوافق قالت كلمها وشوف خود رقمها انا بقيت مستغرب من الكلام يعني ده عادي
قومت لبست وهيا لبست وخرجنا وسمعت صوت امها بتتناك قالتلي راح ادخل وسكر ع حالي مو قدره حد يدخل غلي وبوستها ومشيت وكنت مبسوط اوووي والفيديو جميل
روخت بليل ولقيت مرات ابويا مستنياني قولتلها جاي تعبان وهيا عرفت اني كنت مع واحده ولقيتها زعلانه انا ضحكت اتشطفت ودخلت نمت.......

الجزاء الرابع



لما روحت ومرات ابويا كانت زعلانه انا كبرت دماغي ونمت وتاني يوم مردتش اتكلم معاها
وهيا كانت عادي لبسها زي ماهو قمصان نوم
حتي لما ابويا راح الشغل وانا بتفرج ع الشاشه كانت تطلع تقعد قصادي بقميص نوم بدون كلوت او ستيان وكلوت بس وانا مش عايز اكلمها اصلا
بعد يومين روحت عند سليم صحبي وقعدت معاه
واخته وامه ف البيت
كنت قاعد وهيجان عليهم اووي
لما دخلت المطبخ اشرب ميه ريم جات ورايا وحضنتني من ورا وقالت بتعرف الفيديو كتير حلو انا مسكت ايديها وشديتها اودامي وحضنها من ورا وبقولها وحشاني اووووي قالت ليش مابتاجي
قولتلها بريح قالت تعال اقعد معي مالازم نسوي شئ انا قولتلها مش قادر اشوف الجمال ده ومالمسوش ومسكت بزها الي ع الحم وطيزها عليها كلوت فاتله وهيا قالت بدي ياك
قولتلها اخوك بره ياشرموطه مسكت طيزها بايدي الاتنين افعص فيها وبقولها بس عايزك ادخلي اوضتك وانا هجيلك جهزي نفسك وانا مسكت كسها وهيا مبسوطه وخرجت وانا طلعت زوبري ناار رجعت عند سليم كان بيلعب ف التلفون
انا ع نار وانا عارف ان ريم مستنيه جوه وانا قاعد لقيت ريم علي بقولها نعم قالت تعالي عايزاك قومت وسليم حتي مابصش كانت ورا الباب ولقيتها اول مادخلت قفلت وكانت عريانه ملط لقيتها بتقلعني هدومي كلها وانا وقف مكاني قلعتني كل هدومي وانا اخدتها ف بوسه جامده وهيا مسكت زوبري ولقيتها بتدخلو ف كسها واحنا وقفين نااااار كسها انا رفعت رجليها ع ايدي وبقيت انيك فيها اوووووي وبقفش ف طيزها

JkZOfmN.md.jpg
وزوبري داخل طالع ف كسها وهيا ااااااااااه ااااااه صوتها عالي وانا بقولها صوتك وهيا ااااااه انا خرجت زوبري من كسها وكاني خلعت قلبها بقولها وطي صوتك قربت مني وقالت حاضر هوطيه واخدت شفايفي ف بوسه وقالت
كتير بحبك بموت عليك لا ترحم كسي بدي تناك
كتير تعبانه انا ولقيتها مسكت زوبري تاني وبتحط ع كسها انا روحت مدخلو ف كسهاا وفضلت انيك فيها ورفعت رجليها ولقيتها ااااااااااااااااااااه انا كتمت بوقها وبنيكها وهيا بتتوجع اوووي ولقيت كسها بتنطر عسل اتا خرجت زوبري وعسلها بينزل

JkZkqiX.md.jpg
هيا كانت بتقولي بحبك لا تتركني
انا بحبك راح اعمل اي شئ بس تكون معي
انا بقولها انا معاك بس بدون جواز
ولما تتجوزي وحبيتي اكون معاك معنديش مشكله
انيكك من ورا جوزك وتخلفي مني كمان
وهيا قالت اي لما اتجوز بجيلك هون تنكني وراح احبل منك انت انا قولتلها بتحبيني قالت اي كتير
قولتلها وزوبري قالت بعشقو قد حياتي انا دخلت زوبري ف كسها تاني وهيا ااااااه انا روحت رفعت رجليها التانيه وبقت متعلقه ف رقبتي وانا رافع رجليها وزوبري ف كسها رايحه جاي

JkZvPjV.md.jpg
JkZviZB.md.jpg
انا رفعتها ع ايدي وبقيت انيك فيها وهيا اااااااه اااااااه كمان كمان هيك احلي وانا رفعها وبنزلها ع زوبري وبعد دقيقتين بالظبط قولتلها هنزل قالت بكسي نزل بكسي انا ضممه عليه وزوبري كلو ف كسها ولبني بينزل قذايف ناااار وهيا فضلت متعلقه ونزلت لبني بينزل من كسها هيا نزلت مسكت زوبري بتخرج اي لبن في وتلحسو وانا لبست وخرجت سليم مكنش موجود امه قالت صوت البت عالي كويس اني بعت سليم مشوار
قعدت جنبها وقولتلها غصب عني
قالت بعرف ريم بتحب الجنس قولتلها زيك
ضحكت وقالت ايوه قعدت وسليم قعد ولقيت شيرين قالتلي بكره بليل بنتظرك دوري انا وبتحسس ع زوبري براحه وقالت ماتلمسو لبكره سيبو يرتاح انا قولتلها مش بيرتاح ده وزوبري وقف ولقيتها قالت قوم سيبني لحالي مابدي انفضح انا قومت وقولتلها بكره هكلمك روحت ومرات ابويا قاعده بقميص نوم دخلت اتشطفت ولبست شورت بس وقعدت وزوبري وقف وهيا دخلت اوضتها وانا عايز اكلمها بعد شوي قربت من الباب كان مفتوح ببص لقيتها بتلعب رياضه انا دخلت بتفرح عليها

JkD50ge.md.jpg
JkD5hXV.md.jpg
JkD7dE7.md.jpg
هيا بتلعب رياضه وانا ببصلها وهيا قالتلي بتعمل ايه هنا روح ع اوضتك قولتلها عايز اتكلم معاك
قالت في حاجه قولتلها ليه زعلانه مني قالت ماني زعلانه يلا روح وهيا بتلعب رياضه ومفنسه انا روحت ماسك طيزها وروحت ضربها اووووي فرقعت وهيا اااه انت غبي قعدت ع طيزها وبتقولي ليه عملت كده انا مو شرموطه انا وهيا بتتكلم قولتلها بحبك وانتي عصبيه اوووي
هيا قالت انا مش بهزر لو سويت شئ راح احكي ل ابوك انا شايف كسها شافط الشورت انا روحت قولتلها هتقوليلو ايه قالت هقولو انك عايز تغتصبني قولتلها وانا لو اغتصبتك دلوقتي هتقوليلو قالت اي راح احكيلو
انا روحت بايدي وحطيتها ع كسها

JkDYMoQ.md.jpg
وهيا مش مستوعبه الي حصل انا بحرك صوابعي ع كسها المبطرخ وهيا عضت ع شفايفها ولقيتها قالت خلاص اتركني ورجعت وقالت اطلع بره ياعلي انا وقفت وقولتلها هطلع بس اعرفي ان انتي وحشاني اووووي وطلعت بره
وهيا قفلت الباب ورايا وانا قعدت ف اوضتي وكنت هيجان عليها وزوبري مولع انا بعد 5 دقايق قولت هروح اخليها تعملي اكل
طلعت وبفتح الباب فتح معايا وببص لقيتها ف عالم تاني هيا نايمه ع ضهرها وايديها بتلعب ف كسها ومغمضه عنيها

JkD0Id7.md.jpg
انا وقف ابص عليها وهيا بتطلع اهات خفيفه
ومنظرها ناااار انا حطيت ايدي ع فخادها
وهيا بصتلي وبعدت ايديها عن كسها
وقالت بتعمل ايه هنا قولتلها جعان قالت احكي وانت بره قولتلها لو عايزه ترتاحي اريحك قالت ملكش دعوه يلا اخرج انا روحت بايدي بحسس ع كسها قولتلها سبيني خمس دقايق بس وبعدها هخرج وهيا بتغمض عنيها وانا بلعب في كسها وبدخل صوباعي ف كسها من الشورت الي كسها شافطو منظر يجنن انا بقيت ادعك ف كسها اووووووي وهيا مغمضه عنيها وانا روحت مطلع حلماتها بره الستيان

JkDEhfR.md.jpg
هيا بتبصلي وانا بقولها لما ابويا ياجي هتقوليلو ابنك عمل فيا ايه بصتلي وانا نزلت ع بزازها وايدي لسه بتلعب ف كسها مصيت بزازها وبوس حلماتها وانا ببصلها ف وشها وهيا بصالي انا دخلت ايدي تحت الشورت وصباع جوووه كسها والباقي بحركو ع شفايف كسها وبقولها هتقولي ل ابويا ايه ان ابنك كان بينكني لما حكيتلو انك مش بتلمسني خالص ولا هتقوليلو ابنك لما عرف اني هخونك من راجل غريب قرر هو ينكني عشان يحافظ ع شرفك من الغريب
تعرفي انا مش هممني كلام ابويا ولا اي حد انا المهم عندي نفسي ابويا اتجوز لمصلحتو وانا هنيكك لما يكون ليه مزاج ليك
وانتي مرات ابويا لو شوفتك مع حد ابو بتكلمي حد انا الي هتصرف معاك وروحت مسكت زنبورها الصغير بقرصو جامد وهيا ااااااااه قولتلها فاهمه
انا هنا راجل البيت والراجل بتاعك انيكك وقت ماحب وف اي مكان وايه لما انيك بره هو انتي مراتي وهيا بتسمع وساكته وانا فضلت ادعك كسها قولتلها اقلعي يشرموطه ملط وروحت ضربها ع كسها اووووي طلعت ااااه من نار
قولتلها اسمعي كلام جوزك يلا لقيتها وقفت ع رقبتها وقلعت الستيان والشورت
وانا بقولها الجماال ده لازم يبقي مع حد شباب يهتم بيه وروحت ضربها ع طيزها اوووي ونيمتها ع بطنها وفضلت اضرب ف طيزها وطلعت نمت عليه وزوبري فوق طيزها وانا لابس هدومي وانا بقولها انا بحبك وبحب جسمك الملبن وعايز انيكك كل يوم بس انا بنيك 3 غيرك لازم انيكهم وشبعهم قالت شيرين وبنتها قولتلها تعرفيهم قالت اي اعرفهم وانا قولتلها بكره هنيك شيرين وبعد بكره بنيكك قالت مابدي تلمسني قولتلها يعني مش عايزاني اقلع دلوقتي ودخل زوبري ف كسك وانتي تتمتعي بالنيك ولبني يغرق كسك قالت اممم
قولتلها انا مش هنيكك غير لما تطلبي مش هعمل حاجه غصب عنك بس انا عارف انك كنتي بتلغبي لنفسك ولسه منزلتيش انا هخليك تنزلي ومشي وانا رجعت ورا وبلعب ف كسها وهيا نايمه وانا
دخلت صباع والتاني وهيا اامممم ااااه ودخلت التلاته الي ق النص

JkDXstt.md.jpg
وبقيت ادخلهم وهيا بتضرب طيزها وبتفتح طيزها وانا بنيك كسها وهيا ااااااااه اااااااه وانا حاسس ببل ف كسها كاني حاطت ايدي ف ميه وبحرك ايدي وصوت الميه نفس الصوت ف كسها صوت كسها وهيا اااااااه ااااااااه وانا مكمل نيك ف كسها لحد ماهيا فتحت رجليها ع الاخر وانا شوفت كسها بينزل عسل من كسها بصراحه عجبني اوووي
ومنظر كسها يجنن انا طلعت زوبري وطلعت ع السرير وهيا فاتحه رجليها وانا دخلت الراس بس ف كسها ومرات ابويا اااااه انا طلعتو ونيمتها فوق كسها ضهر زوبري بقي علي طول كسها
ونمت فوقها وبقولها كان نفسي انيكك وشبعك نيك بس انتي قولتيلي لو اغتصبتني هتقولي ل ابويا وانا مش عايز اغتصبك وقومت وقبل ماقوم روحت مدخلو كلوو ف كسها ونمت عليها وهيا اااااااااه انا برفع وسطي وبنزل فكسها جامد وبقولها اسف مكنش قصدي وقعت بالغلط خرجتو وكلو عسل وهيا نايمه ومش بتتحرك طلعت اتسحميت وزوبري هايج وهيا ماطلعتش من اوضتها لحد مابويا رجع من الشغل شوفتها كانت زي القمر مكياج خفيف ولبسها ضيق ترنج بيتي يجنن عليها وطيزها تجنن وكلوتها واضح قعدنا نتفرج علي فيلم وهيا قاعده ف حضن ابويا وهيا بتحسس ع شعر صدرو وحسيت انها بتغيظ فيا لما شوفتها بتبصلي بتعالي كده وقالت ل ابويا بدي ياك ودخلو كنت خايف تقولو بس سمعت اهات منها ولما قربت عرفت انهم بيمارسو الجنس
بعد 5 دقايق لقيتها لبسه روب وخارجه وطلعت لما خلصت وقعدت قصادي وبقولها ابويا شكلو كيفك
بصتلي وانا شوفت بزها خارج انا وقفت وقولتلها انا ناويت ابعد شويه عن شيرين وبنتها الاسبوع ده كلو ليكي لو عايزه تعاليلي الاوضه لما ابويا ينام دخلت الاوضه وقلعت الا البوكسر وقعدت العب ف التلفون وعارف انها جاي بعد ساعه الباب بيخبط بقول ادخل قالتلي هجيب بس حاجه من عندك انا قولت يمكن محروجه تقولي انها موافقه قولتلها اتفضلي لقيتها لبسه نفس الروب خفيف ووردي
دخلت وانا قلعت وقفلت الباب وزوبري وقف
ووقفت وراها وبقولها ايه الي ضايع منك
وبحسس ع طيزها قالت ماتلمسني قولتلها حاضر روحت بكف ايدي ودخلتو مابين طيزها لمست كسها وطيزها وبقولها غصب عني اسف وهيا مردتش وانا بقولها الجمال ده لو يوافق بس اسبوع كامل هيتعب معايا وانا بتكلم وبقيت ازوق ووبري ف طيزها وهيا مش بتتكلم

JkbVgGs.md.jpg
وانا مسكت طيزها بايدي وبقولها لسه مش موافقه وهيا مش بتتكلم انا بقيت ادخل زوبري وطلعو كاني بنيكها وروحت حضنها من بزازها ومسكتهم بايدي وبقولها ابويا نام قالت ااااه انا قولتلها يعني انتي جايه تتناكي من ابنو روحت رميتها ع السرير وهيا نامت ع بطنها واتا بقيت العب ف طيزها ودخل دماغي مابينهم ودخلت تحت الروب ووشي ف طيزها وهيا نايمه ع بطنها رفعت الروب وبقيت اضرب طيزها وهيا بتتحرك

JkbhdhP.md.jpg
واهات تجنن وانا بضرب طيزها وحسس عليها وفتحت رجليها ودخلت صباعين ف كسها وهيا كانت زي المكنه اهات كانها محرومه من سنين لدرجه اني اول مادخلت صباعين نزل ميه من كسها مش كتير بس لما لحستو كان عسل دعكت بيهم كسها

JkbhPcJ.md.jpg
وصوابعي الاتنين يدخلو يطلعوو ف كسها
وهيا نايمه ومش بتتحرك اهات بتطلعها
بتولع فيا اكتر انا بقيت انيكها بصوابعي وبضرب طيزها وهيا اااااه اااااه بقولها ابويا شبعك يالبوه وهيا شكلها مش مركزه معايا
انا دخلت 3 صوابع ف كسها وهيا اااااااه اااااااه فتحت رجليها وبقيت اضرب كسها وبقولها قوليلي ابويا شبعك قالت لا لا مشبعتش ي علي
انا اسفه انا تحت امرك انا بحبك اوووووي نكني نكني وشبعني انا شرموطه ليك انا مراتك وانت جوزي انت راجل البيت انتوكل حاجه بس نكني انا تعبانه اوووووي انا روحت نايم فوقها ودخلتو ف كسها وهيا اااااااه كانها اخدت حقنه مخدر دخل ف كسها وهيا ااااه وانا بقولها ايوه كده انتي ملكي لوحدي يالبوه وفضلت انيك فيها وهيا اااااه اااااه كمان كمان متعني شبعني بالبنك ياعلي انا عايزه اتناك فضلت انيك فيها روحت قلبتها ع ضهرها ودخلتو ف كسها علطول

JkbNJTl.md.jpg
انا زوبري ف كسها وجسمها الملبن تحت مني بيتهز من كل حركه واهاتها وكسها الي منفوخ
واحمر وانا زوبري بيفحر ف كسها
وهيا مبسوطه وتقولي ااااه حلو اوووي
كمان كمان ايوه كده خليك معايا ماتسبنيش
وانا فضلت انيك فيها وبزازها بتترج
وانا نمت عليها وزوبري ف كسها وانا ببوس شفايفها وهيا حضناني اووووي وانا فوقها

وهيا حضناني وانا بنيك كسها بكل عنف والسرير تحس انه هيتكسر وانا بنيك فيها وهيا بتهمس ف ودني ااااه كمان ياعلي كمان حلو اووووي زوبرك يجنن كمان انا قربت انزل

اووووي سيبو ماتحركوش انا ماتحركتش وانا حاسس ان كسها بيمتص زوبري جوووووه
لقيتها قالت يلا براحه انا بقيت انيكها براحه خالص وواحده واحده رحعت للنيك العنيف
ولقيت مرات ابويا بتصرخ وانا قفلت بوقها وبنيك اوووووي لقيت عسل من كسها بيغرقني وانا زوبري لسه ف كسها مش عايز ينزل
هيا نزلت انا نمت ع كسها لحستو من كل عسلها
لما بقي نضيف وانا بقولها شبعتي قالت مش هشبع غير ولبنك بكسي اخدتها ف بوسه وقولتلها اعملي احلي وضع بتحبي تتناكي في قالت طب قوم خليني اتناك وبتضحك
انا قومت لقيتها واخدت وضع الكلب

JkbvjWl.md.jpg
واتا وراها ودخلت زوبري ف كسها
وبقيت انيك فيها وهيا ااااه ااااه وانا بنيك ومبسوط اوووي مرات ابويا حلوه وجسمها تحفه يتحط في متحف فضلت انيك فيها وبقولها
الاسبوع ده مش هرحمك عشان تشبعي مني
وفضلت انيك فيعا لحد مازوبري نزل كلو ف كسها ولبني بينزل من كسها وهيا اااااه اااه تجنن ياعمري نمنا حنب بعض وقالت وحشتني كتير لا تتركني بعد كده انا بحبك كتير
وفضلنا ف حضن بعض وهيا طلعت وانا نمت تعبان تاني يوم الغدا ف المطبخ ونزلت فيها نيك
ونزلت ف كسها وفضلت اكتر من 3 ايام كل يوم مرتين وكسها الضحيه الي بتبلع كل لبني
وفي خامس يوم وانا بنيكها ف الاوضه حصلت الصدمه الي مكنتش اتوقعها اليوم ده واحنا بنفطر
قلعتها الهدوم ونكتها وطول اليوم هيا لبسها مجنني لحد ماشوفتها بطقم داخلي جديد اسود يجنن قالتلي انا دخله انام دخلت وقبل المغرب انا عارف ابويا بياجي الساعه 8 يعني لسه 3 ساعات دخلت علبها ونمت وراها ومسكت بزها

Jkbi8dl.md.jpg
مسكت بزازها وهيا صحت وقالت هتتعب قولتلها مش هسيبك وبقيت ادعك ف بزها وزوبري ف طيزهاوانا بفعص ف بزها وهيا امممم وانا بقولها عايزك تشبعي من لبن ابن جوزك
روحت حطيت ايدي ع كسها ادعك في من فوق الكلوت وهيا بتهمهم وانا بدعك ف كسها
ودخلت ايدي ع كسها وهيا ااااااه

JkbLBFj.md.jpg
بقيت ادعك ف كسها وهيا تطلع اهات وانا دخلت 3 صوابع وهيا براحه براحه
وانا وقفت وقلعتها القميص عافيه ونزلت ع شفايفها مص وبزازها بقيت اكل فيهم
وكسها الكلوت شفاف زوبري بقي ع كسها وانا فضلت امص ف شفايفها وبزازها
وانا فضلت كده وهيا حضناني وانا بعدت كلوتها ودخلت زوبري ف كسها وبقيت انيك فيها وهيا تحت مني تدلع وتقول كلام يجنني اكتر
وانا بنيك ف كسها وهيا مبسوطه اووووي ووشها فرحان وانا ببوسها وهيا تقولي كمان كمان
وانا بقولها عايزك تركبي ع زوبري قالت حاضر انا نمت ع ضهري وهيا طلعت ع زوبري وقعدت بكسها كلو عليه وهيا بتقول اااااااااااه

Jkby0Zl.md.jpg
ولقيتها بتقولي زوبرك وصل لبطني
وبتقولي شوف وانا زوبري كلو مختفي ف كسها
انا قولتلها يلا متعي جوزك وهيا بدات تطلع وتنزل اكتر من 10 دقايق انا وهيا نطلع اهات من المتعه وصوتنا عالي ولقيتها بتنزل ع زوبري وانا زوبري قعد ينزل اكتر من دقيقه كانو كان محوش لبن ليها وانا اخدتها ف حضني وكسها بينزل لبن وبقينا ف حضن بعض وانا نمت فوقها وحظي الوحش هيا بتقولي قوم بقي كفايه وانا بقولها سبيني شويه جسمك ملبن وهيا قوم احسن ماقول ل ابوك وانا بقولها صوتي وهيا ضحكت وقالت الحقوني بصوت مش عالي اوووي وانا بضحك وبقولها عفشخك ياشرموطه وبقيت ابوس في شفايفها وهيا بتحاول تبعدني الا وسمع صوت ابويا بيقولي انت بتعمل ايه ف مرات ابوك ياوسخ انا قومت بسرعه بقولو يابا قالي بتغتصب مرات ابوك يانجس وهيا غطت نفسها وبتقولو الحقني ابنك ااغتصبني وانا جريت لبرا الاوضه ودخلت اوضتي وقفلت الباب لبست اي حاجه وف ثواني اخدت حاجاتي ف شنطتي ورميتها من البلكونه وقزحت من البلكونه كان دور اول
هربت مش عارف اروح فين كلمت صحبت ريم وقولتلها ابويا طردني وقالتلي تعال



(الجزاء الخامس)




روحت عندها سلمت ع امها وقعدت واتعشينا ونمت ف الصاله لما الاتنين نامو
وصحيت وانا بيتمص ف زوبري ببص لقيتها امها هيا بتبصلي ولا كان في حاجه وانا ولا قولتلها حاجه اني جاي هربان هقولها ايه
هيا فضلت تمص ف زوبري وانا ساكت ومستمتع بلي بتعملو ولقيتها بتنزل كلوتها وكسها احمر اووووي ومفيش شعره في
ولقيتها دخلت زوبري ف كسها وبقت تهز ف كسها يمين وشمال وانا زوبري بيخبط ف كل جوانب كسها فضلت هيا تنط ع زوبري وانا نااار مولعه بعد 10 دقايق زوبري نزل ف كسها وهيا خرجتو ولبني نزل ع زوبري من كسها ولقيتها قعدت بكسها ع زوبري وزوبري نايم ع بطنها وهيا بكسها قعدت عليه وبقت تحك ف زوبري رايح جاي وهيا ااااااه ااااااه كانت عايزه تنزل وهيا بتحك جامد ولقيت وقفت وكسها بينزل ع زوبري وهيا كانها خلاص اخدت مهداء اخدتها نامت عليه وبتبوس فيا
وقالتلي قوم اتشطف قامت من عليه ودخلت اتشطف ولقيت دخلت عريانه
وانا بقولها انا قولت انك هتاجي ضحكت وقالت عيب ضيف يستحمه لحالو ودخلت معايا ولقيتها بتغسلي جسمي وانا نضفت كسها ومصيت شفايفها وكسها وكسها ودخلت صباعين ف كسها وفضلت انيكها بيهم ولقيتها بتصرخ اوووووي لحد منزلت غسلت كسها وطلعنا قالتلي تعال اوضتي ودخلت وهيا نامت ف حضني يوم والتاني وانا بنيك دي ودي ولقيتها بتقولي وانا نايم معاها ف صديقه ليه معاه تاكسي تشتغل عليه قولتلها ياريت بس ممعيش رخصه قالت بسيطه انا اعرف واحد هناك بيعملك كل شئ بتعرف تسوق قولتلها ايووووه
قالت خلاص الصبح باخدك وبنروح المرور وكل شئ بيتعمل والصبح طلعنا ع المرور ركبت العربيه وكل حاجه تمام المشكله مش في سوقتي انا عارف انها هتطلعها بجسمها واحنا مروحين عرفت منها ان الراجل عرفها وعرفت انه نام معاها قبل كده روحت وهيا دخلت تتشطف كان حر شوي
وانا دخلت عليها وزوبري وقف وبنتها كانت بره
وانا زنقتها ف الحيطه بقولها طلعت الرخصه بجسمك قالت احترم نفسك انا جوزي عمل خدمات لناس كتير وده كان منهم هو نام معي لما انا وجوزي كنا عندو جوزي شرب وبقي سكران وهو نام معي ماقدمتلو شئ بمزاجي انا بدعك ف كسها ودخلت زوبري وبقيت انيكها وزوبري داخل طالع ف كسها واحلي متعه وهيا حضناني وانا زوبري ف كسها وبمص بزازها وقالت دور طيزي يلا انا اول مره حد يقولي نيك طيزي لقيتها عطتني ضهرها
وفنست وانا حطيت زوبري ع خرم طيزها
ودخلتو دخل مش بسهوله واهات عاليه وانا دخلتو كلو وبقيت اطلعو ودخلو وطيزها ضيقه
حاسس ان لما بيدخل زوبري بيتفعص
فضلت انيك فيها ونزلت ف طيزها وهيا تعبت وانا طلعت زوبري ولفيتها ونزلت فيها بوس ونزلت ع ركبي وبوقي ع كسها مص جامد ومكنتش عايز اقوم غير وهيا منزله ع وشي وده الي حصل غرقت وشي كلو ورجليها بترتعش وانا حضنتها وبقولها مالك بترتعشي ليه وهيا تعبت انا شغلت الدش تاني وغسلنا وطلعنا نفس اليوم بليل
طلعنا اتا وهيا لصحبتها واتفقت معايا النض بنص ف كل حاجه واتفقت معاها واخدت التاكس وكان معايا وصل بالرخصه روحنا متاخر وسمعنا صوت حد مع بنتها جوه انا مشغلتش دماغي دخلت نمت مع امها وطلعت الصبح لما امها عملتلي فطار
واخدتها خبطها زوبر ونزلت رجعت بليل كان شغل كويس اتعشبت وعطيتها مصاريف
وبقيت اعتبرها مراتي وفضلت كده اسبوع
انيك الام الصبح وانا نازل وبليل لما اجي انام
وكنت اخد بنتها مشوار كنت بنيكها ع الطريق
وهيا بتحسبني بجسمها وبقيت اكتر من شهر ع الوضع ده لما سمعت ف مره البنت بتتخانق مع امها بسببي وقتها قولتلها الي يرضيك هعملو وش كده قالتلي اطلع بره وامها زعلت معاها وانا قولتلها مفيش مشكله ودخلت لميت هدومي وامها قالتلي رايح فين قولتلها هبقي اكلمك
وطلعت بالتاكسي ولقيت بلكونه ع الطريق عليه يفطه لايجار كلمت الرقم استفسر قالي انه اوضه صغيره ولقيت سعرها مش غالي وده كويس
طلعلي دخلت كان صغيره اووي وبلكونه متر بس بس حلوه حتي ع الشارع ومطبخ صغير وحمام وسرير لاتنين وسرير لواحد السرير لواحد ده كانو قعده اخدت الغرفه ونمت
وتاني يوم طلعت للشغل وبويا رن عليه كذا مره مردتش عليه ورن من ارقام غريبه اسمع صوته اقفل السكه ف يوم وانا شغال قبلت مرات ابويا كانت ف السوق ركبت معايا ووصلتها واتاسفت ع الي حصل وانا عرفتها ان انا بعدت عن كلو وهيا قالتلي ابوك قلقان عليك قولتلها قوليلو ان انا كويس ولقيتها قالتلي لما تبقي فاضي كلمني اقعد معاك قولتلو انا مقفول خالص بس لما اقعد ف يوم هكلمك تاجي نزلت وانا طلعت وبقيت شغال واخر الاسبوع اروح اعطي الفلوس للست ف يوم ببص من البلكونه لقيت واحده وقفه كان الجو برد بليل وشكلها بردانه نزلت قعدت ع الاستراحه وهيا وقفه عشان عربيه توقف ليها

JvHTEf2.md.jpg
شكلها حلو وطيزها ف البنطلون جميله
فضلت ابص عليها اكتر من خمس دقايق لقيتها بتقرب مني وبتقولي مرحبا قولتلها مرحبا
بتقولي ممكن دقيقه من موبايلك طلعتو قولتلها اتفضلي كلمت حد وبتقولو انا بالطريق شو اسوي مافي سيارات قالتلو خلاص اقفل راح اتصرف خلص بكفي قفلت معاه
قولتلها انت منين قالت انت مصري قولتلها ايوه
قالت انا من عكار قولتلها وايه جابك الشمال قالت كنت ف فرح رفيقتي وجوزي حكالي انه راح ياجي الساعه 11 وهلا الساعه 1 وكلمتو قالي معي للصبح السياره كانت خربانه
قولتلها طب هتنامي فين
قالتلي مابعرف راح اقعد هون
قولتلها بيتي هنا لو عايزه تقعدي للصبح قالت عنجد قولتلها ايوه قالت اوك شكرا
اخدتها وطلعت دخلنا وقالت بره برد كتير قولتلها ايوه قلعت الجاكت وبتبص من البلكونه
وقالت انت شوفتني من هون قولتلها ايوه
قالت عندك شئ يتشرب قولتلها المطبخ هنا

JvHA4oJ.md.jpg
راحت وانا ببص ع جيزهت كانت تحفه
قالتلي وانت قاعد لحالك قولتلها ايوه لوحدي وابويا حصل مشاكل وسبتلو البيت وشغال ع تاكس قالت معك تاكس قولتلها ايوه قالت فيك توصلني قولتلها جوزك هياجي قالت سيبك منو قولتلها برحتك بس انا شغال عليه مش بتاعي ضحكت وقالت بعطيك وزياده انا سياراتي ماجبتها معي قولت جوزي بيوصلني وخلاص
قولتلها خلاص تمام

عملت نسكافيه وفضلت تكلم معايا وشغلنا الدفايه والجو بقي دافي وهيا قالت حسيت حالي دفاينه كتير شربت النسكافيه
وقالت بدي انام قولتلها نامي ع السرير انتي قالت وانت وين تنام قولتلها ف سرير صغير هيا كانت قاعده عليه قالت ده قولتلها ايوه قالت لا مستحيل قالت نام هون ع الطرف وانا بنام جوه اخاف اقع وبتضحك انا قولتلها السرير صغير قالت اي عادي انا مابتقلب وانا نايمه وضحكنا وانا قولتلها برحتك انا وقفت ولقيتها بتقلع البنطلون

JvH70ap.md.jpg
وطيزها ف وشي انا انصدمت ولقيت فنست وخلعتو ووقفت وطلعت ع السرير وقالت مالك مابحب انام بشئ تقيل ع جسمي هيا طلعت وانا وقف وزوبري وقف وهيا بتبص لزوبري وقالت ماراح تقلع كمان قولتلها عادي قالت اي عادي ماتتحرج ماراح نعمل شئ غلط لسه بقول مينفعش لقيتها بتقرب ومسكت بنطلوني ونزلتو

JvHYIff.md.jpg
وزوبري ظهر ف البوكسر وهيا كملت وقلعتني البنطلون ولقيتها قالت خود راحتك
لقيتها قلعت الي فووق ولبسه ستيان نفس الكلوت حلمات واضحه وبزاز ملبن انا ببصلها
وهيا نامت ع ضهرها وانا فضلت لابس التيشرت مش لابس تحتو فانله نمت وزوبري بيوقف وهيا بتكلمني وعينها منو وسالتني عن بقالي قد ايه هنا الخ الخ وهيا نامت ع جنبها وطيزها ف وشي وانا زوبري ناااار وقف اوووي
قالتلي ماراح تنام قولتلها عندك عيال قالت بنتين
ف البيت مع الشغاله
لقيتها لفت وشها وبصالي وقالت شو ماراح تنام قفلت النور ومبقتش شايف حاجه
لقيت ايديها ع بطني وقالت حسيت ببرد قولتلها اجبلك بطانيه قالت لا لقيتها بتقرب مني اكتر ورجليها لمست رجلي جسمي سخن ولقيت ايديها حولين بطني وقالت دفي بعض انا قولتلها ادفيك قالت اي قولتلها حاضر روحت لفيت جسمي ليها
وحضنتها ودخلت ف صدري قالتلي كام سنه عندك قولتلها داخل ف 21 قالت حسي حالي مع زلمه اووي مردتش ولقيتها قالت دنام ع الجنب التاني ااااه انا لقيتها بتلف وعطتني ضهرها وبترجع انا زوبري اول لمسه لجسمها وهيا رجعت وانا حضنتها اووووي وزوبري جوووه طيزها
وانا ايدي ع بطنها بحسس عليها بقولها دفيانه كده قالت اي كتير لقيتها بعد شويه بتحرك طيزها ع زوبري وانا بتنفس ف رقبتها وبقولها لو الشورت بتاعي مداياق اقلعو قالت اي نام وانا بقلعو الك
انا نمت ع ضهري ومش شايف حاجه
لقيت الشورت بيتقلع
وانا مش شايف حاجه انا مستني منها تمسك زوبري او تمصلي لقيتها رجعت تاني
نامت جنبي وعطتني ضهرها وانا مستغرب
لقيتها بتقولي دفيني بجسمك انا بحضنها اااااااه زوبري بقي ع طيزها علطول ولسه بحرك ايدي
لقيت ايدي علي بزازها علطول عقلي راحىدي قلعت خالص انا حضنتها اووووي ورفعت رجلي ع رجليها وزوبري عند كسها وانا حضنها اوووي وهيا بتحرك وسطها ع زوبري انا مسكت بزها جامد داااافي وملبن هيا مسكت ايدي
وانا نزلت فيها تفعيص وانا لقيت زوبري بقي تحت كسها زوبري بيحك ف كسها
وانا ببوس كتفها وهيا قالتلي شو بتسوي قولتلها عملت ايه وهيا مردتش لعبت ف حلماتها وهيا طلعت اااااه قولتلها مالك مردتش ورجعت بزوبري ورا وبقرب وراس زوبري بتخبط ف كسها وهيا امممم لحد مالقيت زوبري راسو دخلت ف كسها
وهيا اااااه اااااه وانا بدخل زوبري واحده واحده وهيا قالت لا لا عيب هيك
انا دخلتوو للاخر وقولتلها بدفي زوبري بكسك
وهيا مردتش وبقيت انيكها وهيا بقت تطلع صوت وبقولها كسك ضيق اووووي
وفضلت انيك فيها برومانسيه كده وهيا ف عالم وانا زوبري ف كسها وايدي بقت ع كسها من اودام وبلعب ف كسها وهيا اااااااه وانا بدعك ف زنبورها اووووي ولقيتها بتصرخ حرفيا وجسمها بيتنفض وكسها بينزل كتير اووووي لدرجه ان انا فكرت دي شخت ميه بس طلع عسل كسها زوبري ولع ووقتعا كنت عايز انزل ف كسها خرجتو ونزلت ع شفايف كسها وهيا بتنهج ونزلت ودخلتو تاني ف كسها
وفضلت انيكها لحد مازوبري نام خرجتو
وهيا بتنهج ونمنا وانا حضنها وصحينا الساعه 6 الصبح وهيا بصالي ولما صحيت بقولها صباح الخير قالت صباح النور بدي ياك توصلني قولتلها زي ماتحبي وانا بقولها زعلانه قالت ليش ازعل كتير مبسوطه انا بوستها من شفايفها بوسه رومانسيه وهيا قالت بتعرف ماحد لمسني من شى اسبوعين قولتلها وجوزك قالت متجوز واحده تانيه ونادرا ع ماياجي للبيت مقدرت امسك حالي امس
انا قولتلها شبعتي قالت لسه بدي كمان قولتلها قومي مصي هيا انبسطت زي العيال ولقيتها بتعدل شعرها انا مسكت وسطها وخليتها تركب ع بوقي وبقيت الحس ف كسها وهيا نزلت ع زوبري 69 بتمص ف زوبري وبقيت انا وهيا بنلحس لبعض
وزوبري هيا بتحاول تبلعو كلو
وانا باكل كسها حرفيا
وفضلت امص ف كسها وزنبورها وشفايف كسها الوردي لحد مالقيتها بتنزل تاني ع بوقي بقيت الحس وبلع عسلها وهيا بترتعش وانا ماسك طيزها وشددها ع وشي وبلحس كسها نضفتو وهيا قالت يلا نيك انا قلبتها ع ضهرها ومسكت فخادها ضميتها لصدرها ودخلت زوبري ف كسها

JvHkKdB.md.jpg
وانا بقيت انيك فيها اوووي وهيا تصرخ من النيك كسها عامل زي الورده وردي ومن جوه احمر زوبري داخل طالع ولقيت جوزها بيرن
وهيا شديتني من القميص وحضنتني وزوبري ف كسها وهيا حضناني وانا بنيكعا اووووووي ولقيتو بعتلها رساله انا مسكت التلفون وبقولها جوزك وقف مكان الوكيشن عند الاستراحه
هيا قامت وفتحت البلكونه وقفلت الستاره شافتو وقف وانا بقولها ده جوزك ومسمت زوبري ودخلتو ف كسها وبقيت انيك فيها ووهيا وقفه بتبص

JvH8oKv.md.jpg
وانا مكمل نيك وكسها بينزل عسل كتير وهيا من رعشت رجليها نزلت ع ركبتها وانا بسندها وهيا نزلت بوشها ع الارض وانا دخلت زوبري ف كسها
وهيا ف عالم تاني فضلت انيك فيها وزوبري مش عايز ينزل وانا بنيكعا اووووي واخدتها ع السرير ونيمتها ع بطنها ورجليها ع الارض وقعدت ع ركبي وفتحت طيزها الحس كسها ودخلت صباعين ف كسها وانا بلحس طيزها وكسها بالساني وهيا اااااااه اااااه واتا بلحس وقفت ولقيتها بتراسل جوزها وبتقولو انا شوفتك اخلص مع الشب وراح انزل الك وانا مستغرب قالها صوت شو بتسوي عندك قالتلو صوت الشب نزلي من البيت وحكالي بتنامي عندي والمقابل دنام معك وانا وفقت ولا بدك انام بشارع قالها خلصتي
قالتلو لسه من ربع ساعه بنيكني نزلت مرتين وهو مابيشبع قولتلها احسن يحبسني قالت لا تخاف
مابيقدر يحكي معي اتا بقيت انيكها وهيا قالت راخ افتح كاميرا ولقيتها فتحت الكاميرا وجيبها وشها وهيا نايمه لحد وسطي الي ظاهر وصوت النيك وهو بيقولها شكل الشب قوي قالتلو كتير مارحمني ها الشب مصري كتير زوبرو قوي
وانا بنيكها ولقيتو بيقولها ايرو كبير انا بدون كلام طلعت ع السرير اودام وشها وهيا بتضحك وقالت شو عجبك قالها اي كتير كبير قوي هالشب
هيا بتلحس زوبري ودهلتو ف بوقها وبقت تمص في اودام جوزها وفضلت تمص وانا قولتلها اطلعي ع زوبري هيا مسكت التلفون وبعدتو عن وشي وطلعت ع زوبري وجوزها بيقولها كل الزوبر ده جوه كسك وهيا بتوريه زوبري وهو بيدخل ف كسها واختفي كلو ف كسها خرفيا لدرجه ان جوزها قالها وين راح زوبر الشب وبيضحك وهيا بتعض ع شفايفها وبتنط عليه

JvHi09j.md.jpg
وانا ماسك وسطها وهيا بتنط ع زوبري
وفضلت انيك فيها وزوبري مش عارف حصلو اييه وهيا بتنط ع زوبري ولقيتها بتتشنج واترمت ف حضني ولقيت كسها بينزل عسل تالت مره وانا حضنها وكسها بينبض وانا حضنها ولقيت جوزها بيلعب ف زوبرو ف العربيه وقالها الينا احكيلي وينك اجي انيك مع الشب
انا مسكت التلفون وقولتلو دي بتاعتي مش هخليك تلمسها طول ماهيا مع راجل عارف يكفيها قالي اي انت راجل كتير حميان انا بدي نيكها معاك قولتلها اتفرج عليها وهيا بتتناك نيمتها ع ضهرها وفتحت رجليها ودخلت زوبري ف كسها وهو بيتفرج ع زوبري وهو بيدخل ف كسها

JvHZJUX.md.jpg
وبقولو شوف مراتك مش قدره وزوبري ف كسها
وانا بنيكها لقيت **** علي ايديها لسه شايفو وانا بقولو اسمك ايه قالت ميشيل
وانا عرفت انهم مسحيين بس ازاي هو متجوز واحده تانيه فضلت انيك فيها وهيا ااااااه ااااااااااه ولقيتها بتنزل تاني ع زوبري وانا زوبري دفع قذايف لبن ف كسها وانا زوبري بينزل ناااااار ف كسها وجوزها بيقول ااااااه انا نزلت ي الينا عليكم ولقيت زوبرو صغير قولتلو حرام عليك تحرمها من الجنس تبقي جيبهاالي علطول وخليها تنام معايا وهو بيقولي تعالي انت معانا وانا نزلت لبني كلو ف كسسها وقفلت معاها ونمت عليها
وبقيت اقولها مبسوطه قالت اي كتير قولتلها لو عايز اشوفك تاني ازاي قالت باخد رقمك ونتواصل وانا قومت من عليها وكسها غرقان قولتلها عمله حسابك قالت ف ايه قولتلها احسن تحبلي ضحكت وقالت انا 43 سنه خلاص مابخلف
قولتلها شكلك صغير بحسبك 35
ابتسمت واخدتني ف بوسه وقالت كتير انبسطت معك اليوم وانا راح اكلمك تاجي تنام معي وبعطيك اجره التاكس طول اليوم وبترجع
دخلنا اتشطفنا رغم ان الحمام صغير بس كنت عايز اتشطف معاها ونضفت كسها وهيا نضفت زوبري وانا بقولها عايزين نتاكد ان كسك نضيف وانا دخلت زوبري للاخر وهيا بتضحك وف 30 ثانيه خرجتو وهيا قالت كفايه حسا انك راح تنكني تاني بتاعك مابينام وطلعت وانا لبستها كلوتها حتي الستيان وكل حاجه واخدتها ف بوسه ونيمتها ع السرير فضلت ابوس فيها وهيا قالت تعال وصلني لتحت قولتلها جوزك قالت لا عادي
نزلت معاها وايدي ع وسطها وطلعنا ع الطريق وهو كان راكن ف جنب طريق سريع مفيش حد وقف ضربتها ع طيزها اودامو وقولتلو خالي بالك منها لقيتو بيسلم علي وقالي شو شغال قولتلو تاكس قالي شو رايك تشتغل عندها سواق قولتلو بجد قالي اي وبتاخد راتب كل شهر انا قولتلو موافق والسكن قالي كل شئ موجود
قالتلو حبيبي فيك تاخد بالك من الطريق شوي قالها شو في قالتلو كتير ممحونه لقيتها مسكت زوبري وقالت لساتو وقف قولتلها اكيد لقيتها بتفك بنطلونها وركبت العربيه ونزلت بنطلونها للركبه
وانا طلعت زوبري وركبت العربيه ولقيتها بعدت الكلوت عن كسها انا مسكت زوبري ودخلتو ف كسها ونزلت بوس فيها ولقيت حوزها قفل الباب وركب وقالنا هطلع امشي براحه احسن حد يشوفنا انا فضلت انيك فيها وهيا تصرخ وجوزها عينو غلينا وانا قلعتها البنطلون وبقيت انيك فيها اووووي 10 دقايق وهيا نزلت ع زوبري وبقت ترتعش وجوزها بيقولها شو ها الشب كتير اوووي وانا بنيك فيها ونزلت ف كسها خرجت زوبري وهيا لبست الكلوت ولقيت جوزها وقف وقالي البس بنكلونك وتعال مكاني انا ركبت اسوق وهيا لسه فاتحه رجليها وانا لقيتو دخل زوبرو ف كسها وفضل ينيكها لحد منزل ف كسها كنت انا لفيت ورجعت لبست وقالتلي بكلم ف اقرب وقت راح اجيك بتكون لميت ملابسك وسلمت التاكس وتاجي معي قولتلها ماشي وبوستها بوسه جامده وانا طلعت ونمت قتيل

الجزاء السادس



كلمتني بليل تطمن عليه وقالت يومين وكلمك
وانا اصل مش شاغل دماغي بيها لو كنت هروح فهروح عشان المرتب وبس
طلعت شغل تاني يوم وانا مبسوط مش عارف ليه
ولقيت ريم بتكلمني رديت عليها هيا كانت عرفه اني سيبت البيت هيا وشيرين وكنت بطمن عليهم تلفون وريم كانت عايزه تقبلني كذا مره بس انا كنت خلاص نويت ابعد عنهم خالص
ابويا كلمتو اطمنو عليه وكان عايزني ارجع تاني
بس انا موفقتش وكلمتني مرات ابويا عشان تقبلني عايزه تتناك البوه قولتلها مش دلوقتي
بقيت من الشغل للبيت
واتعرفت ع بنات وانا ف التاكس
ف يوم ركبت معايا واحده زي القمر وجوزها كانو بيتخانقو والست مبهدله امو خالص
ولبسها قصير وانا كل مابتتحرك بزازها تتهز كانها مش لبسه ستيان
انا بقيت ابوص عليها وعيني هتقطع جسمها
وشكلها اخدت بالها واخدت راحتها ولقيتها بتقولي
لو ينفع اخد رقمك عشان بتوصلني وانا راجعه قولتلها ايوه طبعا يافندم اتفضلي
قالت مصري قولتلها ايوه
عطيتها الرقم اوصفها ليكم شعرها اسود جسمها حلو وبزازها كبيره وطيزها ملبن وبيضه شوي او قمحي علي ابيض كده
وصلتهم وقالت شوي وهكلمك ترجعني تاني
انا اخدت لفه وهيا بعد ساعه كلمتني رجعتلها
ركبت اودام ولقيتها لبسه جيبه للركبه وتشيرت وانا ببص عليها وكنت هيجان علبها اووي بصراحه سالتها انتي منين وهيا قالتلي وين ساكن عرفتها مكاني وكنا وصلنا جمدت قلبي وقولتلها هو ينفع نتقابل بليل قالت اي عادي نتقابل وين تحب نتقابل انا قولتلها ف البيت عندي ابتسمت وقالت خلاص جهز مشروب بدي اشرب للصبح ولما احكيك تعال خدني من هون انا طرت جهزت ويسكي مع ان انا مش بشربو
وجهزت القعده والساعه 10 بليل قالتلي وينك تعال خدني مخنوقه كتير انا قولتلها جيلك طرت لعندها هيا ركبت معايا وقالتلها مالك قالت مخنوقه اليوم بقولها ليه قالت جوزي **** ياخدو
بدي انسي قولتلها خلاص لما نطلع هنسيك كل حاجه هيا بصتلي وابتسمت وقالت لحالك قولتلها ايوه قالت كام راح تدفع انا قولتلها مامعي فلوس قالت خلاص اول مره راح تكون ببلاش بس بعد كده راح اخد منك مصاري قولتلها ماشي
قولت ف سري ده اذا جيتي تاني
طلعت ع البيت وهيا دخله قالت صغير قولتلها منا ماجرو علي ماشوف مكان احلي
هيا شافت الوبسكي قالت بتشرب قولتلها لا
لقيتها بدات تشرب وقالت مابدي اتاخر
انا بقولها انا بتاخر ف الجنس قالت
ماراح تتاخر معي انا قولتلها لو اتاخرت معاك وانتي مشيتي مبسوطه هنيكك علطول ببلاش قالت موافقه واذا خلصت راح اخد منك الضعف المره الجايه قولتلها تمام موافق
شربت وانا قلعت هدومي وزوبري وقف وهيا مسكتو ومش عارف بتقول اييه نزلت ع ركبتها وبقت تمص ف زوبري علطول ومقعدناش دقيقه وراحت وقفه ورفعت ايديها عشان اقلعها خلعت كل حاجه عليها تحت وفوق وبقت عريانه
انا حضنتها ونزلت فيها بوس
وزوبري علي بطنها وهيا قالتلي جوزي كلمني وانا عايزه امشي قولتلها اصبري مسكت الويسكي ورشيت ع بطنها شويه ودعكتو ف كسها بايديها وهيا وقفه وانا مسكت زوبري بحكو ف شفايف كسها وهيا سنده بكتفها ع الحيطه وكسها اودام

Jv3i8il.md.jpg
وانا ماسك زوبري الي بدعكو في كسها وهيا اهاتها تجنن وبزازها نزله وبتتحرك زي الجيلي اودامي وانا بدهل راس زوبري ف كسها وخرجو تاني وهيا ااااااااه دخلو بليز ياعلي دخلو انا بهيج فيها
دخلت نص زوبري وخرجتو تاني وهيا ااااااااه مش قدره وانا بنيكها براس زوبري ولقيتها راح مسكت بزي جامد وقالت دخلو بكسي

Jv3LVyX.md.jpg
وانا دخلتوو ف كسها كلو ولقيتها علطول بتنزل ع زوبري وانا ولعت وحضنتها من طيزها وزوبري جووووه كسها بقولها ااااااه ايه بسرعه كده وهيا مسكه وسطي عشان مطلعهوش وانا فضلت رايح جاي ف كسها وهيا حطت ايديها ورا طيزها عشان انا بنيكها وسطها بيرجع هيا سندت طيزها عشان ماترجعش لورا

Jv3UiN4.md.jpg
وانا بنيك فيها وهيا ااااااااه اااااااه وانا بنيك فيها واخر انسجام كسها ضيق وسخن اووووي وانا بنيكها ومبسوط روحت زنقها ف الحيطه ودخلت زوبري للاخر وبقيت انيكها اووووي وهيا ااااااه ااااااه اااااااه وانا بنيك ومش عايز اوقف وصوت كسها يهبل وانا بنيك فيها سمعت ااااااه وهيا بتخربشني لقيت كسها بينزل تاني وانا حضنتها
وقولتلها كسك سخن اوووي ياقحبه
وهيا مش عرفه توقف ع رجليها بترتعش وانا قفش ف طيزها وزوبري كلو ف كسها
وحاسس بكسها كانو بيشفط زوبري وده بيخليني انزل حتي لو منكتش انا طلعت زوبري ودخلتو وبعدتها شوي وبقولها اتفرجي علي زوبري وهو بيختفي ف كسك ياشرمطه

Jv3bSIt.md.jpgبقيت انيكها وكسها بيلمع وزوبري ف كسها وصوت النيك وكسها شكلو من النوع الضيق قافل ع زوبري وانا رفعت رجليها ع ايدي ودخلت زووبري كلوو جوووه وبمص بزازها الملبن وهيا ولا بتتحرك
واتا بقيت انيك ف كسها وبايدي اليمين بلعب ف طيزها ولمست خرم طيزها سمعت اااااااه انا خوفت ليكون عورتها وانا ببص ف صباعي مفيش حاجه دخلتوو تاني ولقيتها هيا الي بتطلع وترجع ع زوبري وانا وقف واتا صباعي ف طيزها وزوبري ف كسها وهيا بترجع وتطلع اوووووي
ولقيتها بتنزل تاني ع زوبري ولقيت رجليها بترتعش ووقعت ع الارض وانا حسيت ان زوبري هينفجر دخلت ف حضنها ودهلتو تاني ف كسها وانا ااااااه ااااه وهيا حضنتني وزوبري ف كسها وانا دخلتو للاخر وزوبري بينزل ف كسها وهيا اااااه اااااه اااااه كفايه كفايه وانا ف حضنها
ولما خلصنا هيا جابت منديل ومسحت كسها ونضفتو وقالت تعال وصلني بسرعه
نزلنا وبقولها تعرفي انتي نزلتي كام مره قالت 4 وبتضحك قولتلها نزلتي قبل كده 4ةقالت لا
دي اول مره وبصراحه حسيت حالي شبعانه نيك
قولتلها يعني كده انا كسبت المره الجايه ببلاش قالت اي انت كسبت وعلطول لك ببلاش وبوستها وقالت راح احكيك بكره تاجي تاخدني قولتلها ماشي وروحت نضفت الاوضه
ونمت وكلمتني شيرين وقعدت تكلمني اني وحشتها الخ الخ وانا عامل نفسي هيا كمان وحشتني ف الاخر كلو بيدور ع مصلحتو
بعد يومين كلمتني الينا وقالتلي انها جايه بكره الصبح تاخدني انا قفلت الشقه وقولت يمكن احتاجها وعطيت للراجل شهرين مقدم
ووجهزت هدومي وقفلت كل الكهربا والصبح تلفوني رن نزلت لقيتها وقفه قاعده عند الاستراحه الي كنت نزلتلها فيها ولبسه فستان لحد فخادها

JvKFKmJ.md.jpg
بقولها صباح الخير هيا وقفت وقالت صباح الجمال وعطتني بوسه ف شفايفي وقالت يلا نروح
ركبت العربيه وانا شايف فخادها بقولها ايه الجمال ده وهيا قالت حرانه اليوم
قولتلها الي يشوفك دلوقتي مايشوفكيش وانتي لبسه تقيل بليل قالت الجو كتير برد بليل
انا بسوق ولقيتها حطت رجل ع رجل شوفت كسها مش لبسه كلوت بقولها انتي بدون داخلي
قالت لا قولتلها ازاي قالت عادي ماحد راح يعرف
وقفت زوبري انا حسست ع فخادها وروحت لكسها بحسس عليه وهيا قالت الطريق قولتلها واخد بالي قالت بص ع الطريق وسوي متل مابدك انا عيني ع الطريق كان سريع خليت السرعه 80 وواخد يمين
وبقيت ايعبص فيها وهيا فاتحه رجليها ولقيتها بتحسس ع زوبري


Jvqab9e.md.jpg
وانا بدعك ف كسها وهيا مسكه زوبري بتدعك في من فوق البنطلون
وانا بقولها وحشاني اووووي
قالتلي في حاجات بدي تعرفها ما اي وقت نعمل جنس لما نكون لحالنا قولتلها انتي في حد عندك قالت بتشوف كل شئ
لما نكون لحالنا سوي متل مابدك
انا قولتلها عندك حد دلوقتي قالت اي في ضيوف قولتلها طب انا عايز انيكك دلوقتي قالت هنا قولتلها مش امان قالت لا امان انزل من هاد الطريق كان طريق تراب روحت وصلنا حته واسعه ببصلها وبقولها انتي حلوه اووووي

JvqlGIa.md.jpg
وهيا قالتلي وانت كمان حلو
وانا قربت منها واخدتها ف بوسه وهيا مصدقت فضلت تبوس ف شفايفي
وكانها اول مره وانا طلعت بزها افعص فيه
وهيا اخدت لساني تمصو ولقيت قالتلي بزي انا نزلت عليه بقيت امص في بزها كنت باكلو حرفيا وهيا بتطلع اهات حلوه اوووي وصوتها نفسو يجنن فضلت امص ف بزازها وهيا مسكت دماغي تاني وفضلنا نبوس ف بعض
ولقيتها قعدت ع الكرسي وبتلم شعرها ونزلت ع زوبري طلعتو ونزلت في مص
وبقت تمص ف زوبري محترفه ف المص
وانا قاعد وهيجان اووووي قعدت احسس ع ضهرها وضرب طيزها ورفعت الفستان لفوق وشوفت طيزها وجمالها وهيا تمص ف زوبري وانا قولتلها انزلي هيا نزلت وانا نزلت وقلعت ولقيت وروحت زنقها ف العربيه ودخلت زوبري ف كسها علطول وهيا ااااااااه وانا بنيك فيها وهيا تصرخ وانا فضلت انيك فيها كده ولقيتها رفعت رجليها ع وسطي وانا مسكت طيزها وزنقها ف العربيه
وبقيت انيكها اووووي وهيا اااااااه ااااااااه ولقيتها حضنتني اووووي وبتخربش كتفي وانا لقيتها بتنزل ع زوبري وهيا حضناني زي الطفله وانا شيلها وزوبري جووه كسها
وبقيت اقولها ااااه نزلي ع زوبري كمان نزلي
ورجعت ارجع بزوبري ورجعو ف كسها وانا نزلتها وزوبري لسه ف كسها خرجت زوبري وهيا بتبص عليه وهيا قالت مابنسي يوم حكالي زوجي كل ده دخل كسك انا لفيتها وحضنتها من ورا
وقولتلها انا بعشق طيزك وجمالها من اول ماشوفتك وانتي وقفه ع الشارع
ولسه بتتكلم كنت دخلت زوبري ف كسها وبقيت انيك فيها وهيا اااااي براحه براحه وانا بنيكها اووووي لحد منزلت تاني ع زوبري وقالت مش قدره اووقف انا دخلت دماغها ف العربيه ورجليها ع الارض ودخلتو ف كسها

JvqWU9p.md.jpg
وهيا اااااااه صوتها مالي العربيه كلها
وانا بنيكها وصوت فخادي ف طيزها مجنني بيخليني انيك اكتر وانا بنيكها وهيا بتقولي براحه براحه وانا دخلتو كلو جووه ومخرجتوش وهيا اااااه تعبت براحه بتعب لما بتنكني جامد وانا بقولها انا عايزك تتعبي ورجعت انيك فيها اووووي وبعد دقيقتين لقيت بتنزل تاني وانا بقولها مالك قالت كفايه مش قدره ونامت ع الكرسي ورجليعا بترتعش انا زوبري هينفجر نزلت الحس كسها واخدت منديل مسحت زوبري ونضفت كسها كلو دخلت المنديل ف كسها نضفتو وبقي كانو ماتلمسش قولتلها طب يلا نمشي قالت كيف قولتلها عشان ماتتعبيش قالت **** كتير تعبت بس لازم تريح حالك قولتلها ف الطريق قالت لا انا بدي لبن بكسي طول الطريق يلا كمل لقيتها قعدت وفتحت رجليها وكسها يجنن

Jvqh4Gn.md.jpg
وبقولها كسك حلو اووووي
قالت انا طول حياتي ماحد عمل فيني هيك
قولتلها مش بيفهمو انتي قمر حطيت ايدي ع كسها وبلعب في ومسكت زوبري
حطيتو ع كسها وهيا بتبص ع كسها

Jvqjo6g.md.jpg
وانا ببص ف عيونها وقولتلها طلعي صدرك عايز اشوفهم هيا خرجتهم وانا دخلت زوبري وهيا ااااااه وبقيت انيكها براحه وهيا قالت اي خليك هيك حلو وانا شايف بزازها وانا بقولها انتي جميله اوووي قالت كلامك حلو كتير
وانا زوبري جووه كسها

JvqwkXI.md.jpg
انا شايف كسها ضيق اووي وشكلو يجنن
وانا بنيك فيها وانا مكمل نيك وهيا اخدتني ف حضنها وانا مسكت بزازها وعيني ف عنيها
وزوبري ف كسها وانا حسيت اني هنزل بقيت انيكها جامد وهيا ااااااه ااااااه وانا بنيكها اووووي ورجعت مسكت فخادها وانا نزلت لبني وهيا بتدعك ف كسها ولقيتها بتنزل عسلها تاني وهيا بترتعش وفخادها كانها مسكتها كهربا
وانا خرجت زوبري وعدلت رجليها وانا لبست وطلعت وهيا لسه مافقتش من النيك
وهيا عدلت نفسها وطلعت منديل وبتمسح كسها والبن الي ع الكرسي ولما خلصت قالت
بتعرف كتير حساسه انا لما بتنكني بعنف كتير بحس اني راح انزل وكل مابتنيك اعنف بنزل
لما بتنكني براحه بحس حالي مستمتعه وحبه الشئ هاد قولتلها انتي مش بتحبي العنف قالت لا بحبه بس بيتعبني كتير
قولتلها محدش متعك كده قبل كده
قالت مالمسني غير اتنين جوزي وصديق الي من زمان وجوزي مابينام معي كتير
انت لما قعدت معي وحكتلي ان انت قريب من هون حسيت انك بدك تنام معي
وانا قولت لحالي مافي مكان غير عندك قريب من الطريق راح اخليك تحضني وراح تنزل وننام
بس لما شوفت زوبرك قولت لحالي اجرب النيك معك ومابعرف كيف خليتك تنام معي كل ده
ماحسيت بحالي يوم ماحكيتلك تعل معي بالسياره حسيت اني راح ابعد عنك مابعرف كيف خليتك تنام معي بسياره بس اتمتعت كتير وحسيت حالي مرغوب في قولتلها جوزك ده انتي خساره في
قالت نصيبي قولتلها انا نصيبك وانا ف الطريق لقيتها فتحت شنطتها وطلعت كلوت ولبستو
ونزلت الفستان بزازها بترقص وهيا قالت بتبص ليهم كده ليه قولتلها عايز انيكهم قالت لما نكون لوحدنا اعمل اي شئ انت عايزو
ولبست ستيان وعدلت نفسها وقالت قلعت كل شئ كنت عرفها انك ماراح تتركني وانا بضحك وصلنا وكانت فيلا بقولها ده بتاعتك ضحكت وقالت اي تبعي الباب اتفتح دخلت كانت جميله اووووي
نزلت وهيا قالت تعال روحت وراها
ولقيت البواب وقالتلي ده حسن البواب قولتلو ازيك ياعم حسن سلمت عليه ولقيتها قالتلي دي غرفتك دخلت كانت غرفه فيها مطبخ وحمام صغير وبره الغرفه في نظام حته واسعه وقصادي اوضه البواب والحته الي بينو وبيني دي منشور فيها هدوم قولتلها ماشي اقولك ايه هنا
قالت لو معانا حد احكيلي مدام
لو لوحدنا احكي اي شئ ولقيتها بتبوسني من شفايفي وقالت يلا حط اغراضك وراح ترتاح كتير هنا وطلعت وانا فتحت العربيه وطلعت هدومي
وظبكت كل حاجه وطلعت لقيت عم حسن قاعد عرفت انه عندو 45 سنه ولقيت بنت صغيره وعرفت انها بنتو ولقيت واحده دخله علينا ومعاها بنت ف سن ال16 ومعاها واحده حامل لقيت عم حسن بيقولي دي بنتي تاليا قولتلها اهلا
وقالي دي مراتي لينا قولتلو ع الاسم المدام قالي لا المدام الينا دي لينا قالي المدام مسيحيه
قالي دي بنتي من مراتي الاولي ** يرحمها انما الصغيره من دي والي ف بطنها ولد قولتلو ماشاء يخليهملك ومراتو دخلت وقالي شوف انت جديد لسه هنا عشان تاكل معانا لازم تدفع عشان انت جديد الشهر ده خليه عليه قولتلو ** يخليك بس انا معايا فلوس عطيتلو فلوس قولتلو انا كنت شغال وسالني قاعد مع مين قولتلو ابويا وعرفت انه اتجوز في سوريا وقعد هنا فتره وخلف بنتو وبعد 10 سنين ماتت مراتو وبعدها بفتره اتجوز لينا وخلفت بنت قولتلو سوريا بردو ولا من لبنان قالي لا سوريا
كنت اعرف ابوها وهيا كانت ارمله حوزها مات ف حادثه وانا اتجوزتها **** رزقنا ببنت وفي ولد جاي قعدت معاها نتكلم وبعد شويه بنتو قالت يلا يابا الاكل دخلت معاهم واكلت ف وسطهم وانا هايج ف وسطهم بس بقول عيب الراجل اكرمني
بس انا هوصفلكم الي انا شايفو بنتو لابسه بنطلون جينز ملزق علي طيزها وتقريبا داخل ف كسها
وبزازها صغيره بس مش اووي زي البرتقانه
ومراتو عندها 28 سنه رفيعه وبطنها اودام ولبسه عبايه ضيقه عليها وصدرها يجنن وشعرها اصفر زيها زي بنتو وطيزها كل ماتمشي تشوف حركه طيزها انا خلصت معاهم اكل وقعدت وهو حبني بقي يتكلم معايا وانا جنبو وبليل المدام كلمتني وطلعت ولقيت معاها ناس وقالتلي روح ياعلي هتاخد الاستاذ وتروحو وانا هبعتلك الوكيشن عشان ترجع تاني قولتلها حاضر
نزلت جهزت العربيه ولقيتو هو ومراتو ركبو وانا وصلتهم وهيا كانت بعتالي الوكيشن
وصلت قالتلي تعال اطلع فوق طلعت هيا هيا مرات عم حسن قالت المدام مستنياك طلعت لقيت الباب مفتوح ولقيتها بتتفرج ع الاب توب وبتلعب ف كسها

JvBNvbR.md.jpg
انا دخلت وبقولها شكلك تعبانه
لقيتها وقفت واخدتني بالحضن وبقولها مالك قالت تعبانه انا قولتلها امال انا هنا ليه روحت دخلت صباعين ف كسها هيا اااااه روحت زقيتها ع السرير وكسها يجنن نزلت ع كسها لحس وهيا مسكه دماغي وانا بلحس ف كسها الي عليه عسل من لعبها في وانا بلحس ف كسها السكر

وانا بلحس ف كسها ولقيت قالت بدي امصلك انا وقفت وهيا ع السرير بتمص زوبري وانا وقف وببصلها ولقيت الباب بيتفتح انا اتجعزت لدرجه اني رجعت لورا لما شوفت مرات عم حسن ولقيت لينا بتقولها تعي الينا الحسي كسي انا استغربت ولقيت الينا المدام قالت تعال لا تخاف وانا اتقدمت ولقيت الينا مرات عم حسن راحت ورا المدام ونزلت تلحس كسها وانا هجت اووووي مش مصدق الي بيحصل ايييه ده والمدام بتمص ف زوبري وانا لقيت المدام قالت ل الينا تعي واخدتها ف بوسه وقالتلها مصي زوبر علي انا لقيت الينا بصالي بعين حده كده ونزلت ع زوبري تمصو وانا حاسس بنار وبقت تمص بضاني وفضلت تمص ف زوبري ولقيت المدام قالتلها يلا انزلي انتي ولقيت المدام فنست وانا وقفت وراها

JvB6aA7.md.jpg
ودخلت زوبري ف كسها وببص ع الينا وهيا بتظبط هدومها وانا بنيك في الينا وهيا بتصرخ تحت مني
وانا عيني علي الينا مرات حسن
وبنيك اووي فيها وصوتها اااااااه الينا طلعت وانا كملت نيك فيها وقلبتها ع ضهرها ورفعت رجليها ع كتفي ودخلت زوبري وهيا نزلت ع زوبري وانا نمت عليها وهيا كتفتني برجليها وانا بقيت انيك فيها
وزوبري ف كسها وانا لقيت فيديو شغال ع الاب مقطع سكس كانت بتتفرج ع سكس البوه قفلتو وانا بنيكها وبقولها تعبانه يالبوه
وفضلت انيك فيها وزوبري نااااار
طلعت وهيا اخدتو ف بوقها
وانا وقفتها واخدتها للحيطه زنقتها
قولتلها مرات البواب دي هتقول ل حسن قالت لا مش هتقول هيا بتعمل معايا جنس من زمان لوحدنا وانا عرفتها بيك قبل ماتاجي
انا دخلت زوبري ف كسها وبقولها هيا بتتناك قالت لا ماحد بيلمسها غير جوزها وانا
وانا بقولها حلوه اووي قالت راح اقولها وقت ماتحب تنام معاها هخليها توافق بس لنا يكون بدي ياك تكون موجود قولتلها برحتك المهم عندي انتي
وانا بنيكها وقولتلها يلا عشان تنزلي تالت قالت بس براحه شوي قولتلها حاضر روحت مخرج زوبري وبحكو ف كسها رايح جاي
وهيا كسها غرقان من عسلها
روحت مدخلو ف كسها وفضلت انيك فيها جامد لحد مالقيتها بتنزل تالت مره وانا قولتلها انزل فين لقيتها قعدت ع ركبتها ومسمت زوبري تمص في واخدت بضاني تمصهم وانا قولتلها هنزل هيا فتحت بوقها وانا بلعب ف زوبري لحد مانزلت لبني ف بوقها

JvCHGat.md.jpg
نزلت لبني ف بوقها وهيا اخدت راس زوبري تمصو وبلعت لبني ووقفت وقالت مش عايزه حسن يحس باي شئ لقيتها بتقلع ملط وقالت لو كنا متاخر كنت اخدتك معي للحمام بس هلا ماينفع راح يعرف انك اخدت دش هون وراح يشك
انا ببوس شفايفها وقولتلها عايز منك طلب قالت ايه قولتلها الينا مرات حسن قالتلي شو
قولتلها لو ينفع تقوليلها ان انا ابوسها وامسك بزها كده يعني بس بدون نيك تمصلي وكده ضحكت وقالت حاضر بس ممنوع يكون جوزها هنا وتعمل شئ لما يكون بره سوي الي بدك ياه
قولتلها وبنتو قالت بياخدها معاها وهو خارج
قولتلها تمام واخدتها ف بوسه ونزلت
ولقيت حسن قاعد قعدت معاها
ولقيت الينا طلعه بشاي وشافتني قالت تشرب شاي قولتلها ماشي بعد اذنك قالت تكرم
انا قعدت وهيا جبتلي الشاي ولقيت تاليا بتلعب مع اختها الصغيره وطيزها ف البنطلون تهبل مع انها لسه صغيره سالت عن سنها قالي 17 قولتلو انا بحسبها صغيره قالي لا ماهيا كده صغيره
انا استاذنت منو ودخلت الاوضه وقفلت الباب وبقيت افكر في تاليا دي حلوه وصغيره
بصراحه فكرت فيها ف جواز بنت جميله وانا بحب السوريين وجمالهم بس قولت استني شوف الدنيا ماشيه ازاي نمت تاني يوم الصبح حسيت بحركه بره بفتح الباب كانت الينا بتنشر هدوم شافتني ماتكلمتش انا دخلت اغسل وشي
ولقيتها دخله عندي وقالتلي اسمع ببصلها قالت اوعي تفكر حالك مشان تبع المدام انك راح تاخد الي بدك مني لا انا سويت هيك مشان المدام ماتزعل لا تفكر اني راح اكررها
قولتلها هو انا قولتلك حاجه انا مالي هيا قالتلك اعملي كده وانتي عملتي انا مالي
هيا قالت وليش حكتلها انك بدك ياني
قولتلها بصراحه اصلك حلوه اووي مردتش قولتلها وتجنني بصراحه هيا قالت اسمع انا مابدي ازعل مدام الينا بس لو حكتلك شئ عني احكيلها نعم يعني لو انت بدك تبوسني وانا رفضت ماتحكيلها مو راضيه فهمت قولتلها اكدب يعني وبضحك قالت شوف انا ست متجوزه ومابدي جوزي يحس بشئ قولتلها ياستي انتي حره وانا مش هلمسك غصب عنك خرجت وانا ببص ع طيزها
انا ضحكت وهيا كملت نشر انا وقفت ابص عليها
والساعه 9 كلمتني المدام وطلعنا مشوار ورجعنا العصر وبليل سهران انا وحسن
وبقي يقولي انه راح مصر سنتين وسافر للبنان
واتعرفت عليه اكتى وتاني يوم
وفي نظرات بيني وبين مراتو بس كانت بتتعامل عادي تاني يوم الساعه سابعه الباب خبط انا قومت لقيت الينا بسالها في ايه قالت المدام عايزاك فوق قولتلها ماعرفتيش عايزاني ف ايه قالت انت عارف وانا عارفه فهمت قصدها قولتلها دلوقتي قالت وراها شغل الساعه 9 وانت رايح معاها
قولتلها وانتي معانا فوق هيا قالت لا يلا هيا مستنياك انا لبست ودخلت بنادي عليها سمعت صوتها ف المطبخ دخلت اتفاجات بقولها بتعملي ايه جيبي الشغاله تنضف

JvoPY8v.md.jpg
قالت لا بسيطه مو مشكله انا قولت يمكن هيا قصدها تعمل كده في ناس الحاجات دي بتغريها جنسيا انا وقفت وراها وقلعت بنطلوني والبوكسر ودخلت مابين رجليها وزوبري بقي علي كسها من ع الكلوت وانا بقولها عنك يامدام انتي وهيا مش بترد وانا مسكت طيزها وبحرك زوبري عليها وبقولها تحبي انضف كسك قالت اي نضف
انا رفعت قميصها شوفت كلوتها نفس لون النمر حسست ع كسها من ع الكلوت وشيلتو ف جنب
وشوفت كسها تحفه فنيه اودامي انا بفتح كسها

JvoQhsS.md.jpg
انا بقولها بموت ف كسك يالبوه دخلت صباع
ف كسها رايح جاي وانا نزلت الحس ف كسها
ودخلت لساني جووه وحركو ف كسها
وهيا ااااااااه وقفت وراها ومسكت زوبري ووبقيت احك راس زوبري ف كسها وهيا اااااااه دخلو بقي انا تعبانه انا روحت سامع كلامها ودهلت زوبري ف كسها وهيا وشها ف الارض

JvotDVp.md.jpg
وانا بنيك في كسها وبضرب طيزها
وهيا مطلعه صوت اهات
وزوبري جوووه كسها وانا سامع صوت كسها وزوبري داخل طالع وهيا اممم ااااه اااااه وانا بنيكها لقيتها بتنزل خرجت زوبري من كسها
وهيا بتنزل ع الارض وانا روحت ضربها ع كسها اوووي وهيا اااااااه ونامت ع بطنها وكسها احمر من الضربه اووي انا نمت فوقها ودخلت زوبري ف كسها وبنيك فيها وبقولها مبسوطه يالبوه وهيا اااااه كمان كمان انا فضلت انيك فيها وطلعت زوبري وروحت قعدت ع طيزي اودام وشها وقولتلها نادي علي لينا لقيتها بتنادي عليها وسمعتها بتقولي ايوه دخلت زوبري ف بوقها وهيا بقت تمص ودخلت علينا لينا وانا بقولها المدام عايزاك تلحسي كسها ولقيتها بصتلي ونزلت وبقت تلحس ف كس الينا وهيا فضلت نمص ف زوبري
ولينا بتلحس ف كسها اكتر من 3 دقايق
وانا وقفت ولسه لينا بتلحس ف كس المدام
وانا كنت عايزه تمصلي وقفت ياجي دقيقه وهيا مندمجه بالحس انا قولتلها كفايه وهيا بتبصلي

وانا زوبري ف وشها قولتلها سبهالي قومي معايا عشان شكلها مش قدره وقفناها وانا ماشي روحت ضربت الينا ع طيزها العريانه وبقولها تعالي ندخل جوووه وروحت مدخلها الاوضه واحنا ماشيين وانا حسست ع طيز لينا وهيا بتبعد ايدي وانا برجعها تاني وبضحك وروحت نيمت الينا ع السرير وروحت ع السريع ضربت لينا ع طيزها وهيا طلعت اااااه وعنيها بتطلع شرار
نيمت المدام ع ضهرها وفتحت رجليها وبزازها بره ودخلت زوبري ف كسها وبقيت انيك فيها

JvxoZan.md.jpg
والمدام مغمضه عنيها وفي عالم تاني وانا ببص ع لينا وبقولها تعالي بوسي المدام وهيا بتتريقي عليه ف كلامي وطلعت ولقيتها بتقرب من الينا وبتبوس شفايفها واتا بنيك في الينا وبقولها كسك حلو اوووي يالينا قصدي ي الينا وبضحك وبنيك اووووي ولقيت المدام بتقولها خليني الحس كسك انا فرحت اووووي ومصدقتش لقيت لينا بتقولها دلوقتي قالتلها اي يلا بدي تنزلي ف تمي
وانا قولتلها يلا ولقيت لينا بتنزل بنطلونها نزل مع الكلوت ورفعت العبايه ااااااااااه كسم ده كس ابيض وشفايفو حمره وبطنها كبيره
انا بقولها ايه الجمال ده ولقيت لينا غطت طيزها بالعبايه وطلعت بكسها ع وش المدام والمدام بتلحس كسها وانا لينا اودامي طيزها بس تحت العبايه انا حسست ع طيزها وهيا قالت لا تسوي شئ انا رفععت عبايتها بالعافيه وشوفت الينا بتلحس ف كس لينا وانا بنيك وشوفت طيز لينا بيضه انا حسست ع طيزها وهيا بتبعد ايدي وانا قولتلها طيزك حلوه اوووي وهيا مردتش
وانا بنيك ف الينا وانا فتحت طيز لينا بايدي وهيا بتبعد ايدي بايديها انا مسكت دراعها بايدي والايد التانيه حسست ع طيزها وصباعي الي دخل ف كسها والينا بتلحسو طلعتو ومصيتو وقولتلها كسك طعمو حلو اوووووي وانا فضلت ادعك ف كسها والينا بتلحس ف كسها وفضلنا كده وسمعت اهات لينا بقت تزيد وانا دخلت صباعين ف كسها ولقيت لينا نزلت عسلها ع وش المدام
وهيا مقدرتش توقف نامت جنبها وانا شايف كسها
وانا بنيك ف الينا وهيا مغمضه عنيها وبتعض ف شفايفها

Jvx5Lk7.md.jpg
وانا شايف بزازها رايحه جاي ملببببببن
نمت عليها وبقيت انيك فيها اووووي وروحت بايدي الشمال بحسس ع لينا الي شكلها تعبت لما نزلت اول مايدي لمست كسها هيا حطت ايديها ع ايدي عشان تشيلها وانا ببغبصها وهيا مقاومتها قله خالص وانا بنيك ف المدام ولينا دخلت صباعين وبقت تطلع اهات واتا هجت اوووي
ولقثت المدام نزلت ع زوبري انا
جتلي الرعشه وزوبري نزل ف كسها

JvxYviG.md.jpg
والينا مبسوطه اوووي طلعت زوبري وقولت ل لينا الحسي كس المدام وهيا عدلت نفسها وبقت تلحس كسها انا وقفت وراها والعبايه ع طيزها انا رفعت عبايتها ومسكت طيزها اوووي وهيا بتبعد ايدي مش عرفه انا روخت دخلت صباعين ف كسها وهيا طلعت ااااه وانا بقيت انيكها بصوابعي وهيا اندمجت وانا بلعب ف زوبري لحد ماوقف انا ماليش نفس بس عايز اعرفها ان انا نكتها وخلاص وده الي حصل روحت مسكت زوبري وحكيتو ف كسها وهيا بتحاول تتحرك انا ماسك طيزها جامد قولتلها مش هدخلو وانا بقيت احك زوبري ف كسها جامد وهو بيلعب مع شفايف كسها وهيا ماعملتش حاجه استسلمت حرفيا ف ايدي ان انا ادخلو بس قولت ماتستعجلش
وبقيت احك زوبري ف كسها وراس زوبري تدخل من بين شفايف كسها وخرجتو وفضلت كده لحد ما المدام ارتاحت وانا روحت شيلت لينا حرفيا زي العروسه ايدي ع فخادها والتانيه ع ضهرها وطلعنا وهيا قالت شو عم تسوي اتركني انا وقفتها ونزلت ع ركبي ونزلت ع كسها وهيا بتحاول تبعدني وانا ماسك ف فخادها جامد وانا بقيت امص ف شفايف كسها لحد ماهيا ساحت حرفيا وبقت تشد ف شعري وانا بلحس ف كسها وشفايف كسها بمصهم ولقيتها بتنزل ع وشي وانا ببلع عسلها
وانا خلصت وقولتلها عسل حلو اووووي نفسي الحسو كل يوم وانا قومت ودخلت جبتلها هدومها واخدت كلوتها كان يجنن قولتلها ده هاخدو هديه وهيا مردتش انا روحت مسحت بيها كسها كلو وهيا مش بترد اخدت وشميتو وقولتلها ذكري منك وروحت وقف ولبستها البنطلون وعدلت عبايتها
وقولتلها ياريت نكررها تاني حتي لو بدون نيك هيا قالت اوعاك حسن يحس بشئ قولتلها اكيد لا
بتمشي مسكت ايديها بقولها هنكررها قالت بشوف وبحكيك هيا مشت وانا انبسطت اوووووي بيها








الحزاء السابع







انا دخلت لبست والمدام نامت وهيا فاتحه رجليها وشكلها يهيج اوووي انا قربت منها بوست شفايفها وببوس شفايف كسها وهيا صحت قالتلي خلاص مش قدره انا قولتلها معلش شكلك كان حلو اووووي قولت ابوس الشفايف من فوق والي تحت قالت هروح مشوار عايزاك معايا الساعه 9 جهز السياره قولتلها حاضر نزلت ودخلت اوضتي اتشطفت ولبست وجهزت العربيه وانا وقف شايف لينا وانا ببتسم ليها كانت جميله اووووي طلعت يوم والتاني وانا بقيت اتكلم معاهم بدون كسوف اخدنا ع بعض لدرجه من كتر هزاري مع البنت تاليا لينا قالتلي انت بتحبها قولتلها لا انا بهزر معاها عادي وف يوم طلعت عشان اجيب طلبات للبيت ومعايا تاليا ولينا يجيبو خضار وحاجات
ولقيت تاليا بتكلم واحد وعرفت انها بتحب واحد لبناني ولينا عارفه وهيا ضحكت عليه وانا ضحكت ع نفسي وانا الي بقول عليها صغيره
الاتنين نزلو وانا مستني ولقيت تلفون تاليا مفتوح مسكتو وبدور ع الواتساب لقيت واحد مبعتلو صوره اسمها ملاك الروح ببص لقيتها متصوره حالا وبعتهالو واحنا ف العربيه بدور ع الصور وعيني ع المرايه عشان لو جات لقيت صور عريانه انا جسمي اتلبش ايه ده احاااا البنت بتبعتلو صور عريانه لجسمها لقيت فيديو انا ف لحظه سجلت رقمي وبعت كل الصور والفيديوهات ومسحت رقمي وحطيت تلفونها وانا فتحت الرسايل
وبقيت اتفرج عليها وع جسمها ولقيت فيديو عشر ثواني وهيا بتصور وشها والتلفون بيجيب بزازها لحد ماوصل لكسها مقفول وشكلو ناار الفيديوهات حوالي 7 والصور كتير اكتر من خمسين
لقيتهم جايين قفلت التلفون ونزلت حملت الحاجه معاهم وركبو وانا طلعت ووصلنا انا ركنت العربيه
ودخلت اوضتي وقفلت وبقيت اتفرج ع الصور ومطلع زوبري بلعب في وانا اتهبلت احاااااا ايه ده انا لقيت فيديو ليها مع عيل دقيقتين بتفرج عليه الصدمه ان لقيت الواد شغل فيديو وقالها بصور اهو وهيا نايمه ع بطنها ولقيتو دخل زوبرو ف كسها انا اتجننت احا ده اييييه لقيتو بينيكها

JvzKNKg.md.jpg
وهيا كانها متعوده وانا بقيت اتفرج عليها وزوبري صاروخ لقبت الواد قلبها ع ضهرها ورفع رجل ع كتفو وراح مدهل زوبرو ف كسها وفضل ينيك فيها ولقيتو راح منزل ع كسها لبنو

JvzqHIp.md.jpg
وفضل يحك زوبرو ف كسها وهيا مبسوطه وقالتلو مبسوط حبيبي قالها اوووي ونام فوقها وبيبوسها وهو قفل الفيديو وانا اتفرجت ع الباقي نفس الواد بينيكها ف كسها وانا الي بفكر اتجوزها
الباب خبط لبست كانت لينا بتقولي يلا عشان هنتعشا انا بقولها ماشي وقالتلي عشان خطري اوعي الي حصل مابينا انا وانت بره الاوضه يتقال لحد حتي مدام الينا قولتلها ليه قالت هيا قالتلي اني اعملك كل الي عايزو. انا رفضت بس قولتلها موافقه اعمل كده بس اكون معاك وهو معاك مش عايزه تعرف اني عملت حاجه من وراها
انا قولتلها فين جوزك قالت بيجيب طلب وجاي انا ققفلت الباب وهيا قالت شو راح تعمل انا قولتلها حضن واحد بس قالت لا ماينفع بطني روحت مسكت من ورا وحضنتها وبقولها انا عايز احس بحضنك بشم شعرها وبقولها كل حاجه فيكي تجنن وهيا قالت يلا حوزي راح ياجي
قولتلها هسيبك بكره هستناك الصبح بدري لقيتها قالت حاضر بس سيبني انا مسكت بزها وضربت طيزها وهيا خرجت واتعشيت معاهم وانا عيني ع لينا وخلصت وسهرت شوي والبت تاليا بتتكلم ف التلفون ولا كان في حد قاعد وابوها ولا هنا
وانا ببص ع طيزها وبقول لنفسي معقول البنت ام 17 سنه دي بتتناك وكان مفبش حاجه ف كسها
دخلت نمت وصحيت بعد الفجر فضلت صاحي وفتحت الباب واول ما النهار طلع لقيت لينا بتنشر هدوم ولبسها يجنن وانا شايف طيزها الواضحه اوووي بقيت ابص عليها
وطلعت زوبري وبلعب في وهيا بتبصلي وترجع تبص ع اوضتها

JvzABix.md.jpgوانا بلعب ف زوبري وهيا بتبصلي وانا بقولها تعالي وهيا بتبص وشكلها خايفه تدخل
لقيتها دخلت ولقيتها مسكت زوبري

JvzAO0l.md.jpg
وبقت تدعك ف زوبري وتسيبو وتخرج تبص وترجع تمسكو وتلعب في جامد
وانا بقولها ايديك حلوه اووووي فضلتتلعب ف زوبري وانا بحسس ع طيزها وبرفعوالعبايه البيتي دي ورفعتها لطيزها ووهيا مش بتتكلم ولقيت هيا الي وقفت اودامي وانا شايف كلوتها البيض لقيتها بتدعك ف زوبري وبتحكو ف طيزها وانا احسس زوبري وهو علي طيزها وهيا مبسوطه انها بتعمل كده احساس حلو اووووي ولقيتها بتوقف زوبري ع شق طيزها
Jvz5q3Q.md.jpg
وانا بقيت انزل وطلع وزوبري مابين طيزها فوق الكلوت وهيا مستمتعه اووووي وبتحك طيزها ف زوبري وهيا بتحرك طيزها ع زوبري وانا مسمت زوبري ودخلتو تحت كسها الي مانع زوبري بلمس كسها كلوتها بقيت احك ف كسها بزوبري وهيا كانها بتتناك بتطلع اهات وانا حضنتها وكاني بنيكها بقولها انزل علي طيزك ولا ايه قالت لا ولقيتها قعدت ع ركبتها ومسكت زوبري تمصو وانا احلي احساس حسيتو ان لينا تمص ليه فجاءه كده لوحدها انا مسكت دماغها ودخلت زوبري كلو ف بوقها

JvzcMe2.md.jpg
وهيا بترجع تاخد نفسها وهيا الي ترجع تمص بعد دقيقه لبني كلووو نزل ف بوقها خلصت وبلعت لبني وعدلت هدومها ومسحت شفايفها ولقيتها بتاخدني ف بوسه وقالت باي وانا قفلت وبقيت مبسوط بالي حصل ونمت لحد الضهر صحيت لقيتها ف وشي بترش الزرع بعتلها بوسه وهيا كانت مبسوطه اوووي شكلها
وبليل اخدت لمشوار ورجعنا كان معاها اختها الكبيره وصلتهم وقعدت مع حسن ولقيت لينا قالتلي علي في قط شكلو ميت ورا السور قولتلها بره خالص قالت لا ورا الفيلا بين السور والفيلا قولتلها ماشي روحت وهيا معايا شميت ريحت حاحه ميته انا قولتلها قطه اول ما اختفينا عن الانظار حضنتها من ورا وبقولها ايه رايك تجيلي بليل قالت لا ماينفع بكره الصبح زي اليوم قولتلها هستناك وبحسس ع طيزها
ورجعت والقطه ف كيس ورميتها بره وجوزها شايفها ولبسه ضيق وطيزها واضحه وانا دخلت وببص من الشباك لقيتو اخدها ودخل مطلعش الا بعد خمس دقايق لقيتو قعد وشكلو هبطان وقولت يمكن ناكها لما شافها لبسه كده اودام واحد غريب..........
لو عجبتكم عرفوني عشان انزل الاجزاء بسرعه
القصه للجزاء السابع ف يومين اهو مروق عليكم تفاعلو مع القصه بقي عشان ننزل بسرعه الباقي

الجزاء التامن




اخدها ودخل وطلع هبطان وانا شايف تاليا بتتكلم ف التلفون وف نفس اليوم كنت سهران وتقريبا كلو نايم الساعه 12 انا شوفت تاليا بتتسحب وخرجت ومخدتش بالها ان انا صاحي طلعت وقفلت البوابه وانا ببص لقيت عربيه ف اول الشارع هيا ركبتها وانا فضلت صاحي ولقيتها رجعت الساعه 2 بليل وكانت شكلها سكرانه انا كنت وقف عند البوابه وهيا بتفتح الباب الي جنب البوابه وانا قولت افتحو انا كاني خارج اشتري حاجه بفتحو لقيتها بتظبط هدومها اتخضت ومن غير ماتفتح بوقها قولتلها تعالي نشتري حاجه مسكتها من ايديها وهيا قالت المفتاح بالباب اخدتو وبقولها الي واخدك ده صحبك لقيت سكتت قولتلها ساكته ليه ده صحبك ولا مين قالت اي حبيبي قولتلها اااه حبيبك هيا ماشيه جنبي وكانها مش قدره وقفت ف جنب وبقولها شاربه ايه قالت مافي قولتلها افتحي بواق وهيا بتفتحو انا شميت ريحت خمره قولتلها انتي بتشربي ده انتي صايعه بقي وهيا مردتش اشتريت ازازتين لبن
و4 باتيه رجعت وانا ماشي جنبها وضربتها ع طيزها بعد تفكير كتيرر
هيا ولا اتكلمت انا منظر الواد وهو بينيكها ده مجنني وبذات كسها الي كنت شايفو صغير بس اتغير اول مابلع الزوبر انا ضربتها تاني وهيا اااه
وانا فتحت الباب وقولتلها تعالي عايزك وشديتها غصب عنها ودخلتها الاوضه وقولتلها حبيبك ده هيتجوزك ولا بيضحك عليك
هيا بصالي انا قولتلها قومي وقفت انا قربت منها
وحضنتها وهيا بتنزل ايدي وانا حضنها زوبري بيحك فيها وصدرها بيني وبينو 10 سنتي هيا الي رجعه بضهرها قالت اتركني شو بدك تعمل انا قولتلها اسمعيني وبعدين همشيك اهدي هيا وقفت وبصالي انا مسكت طيزها بايدي الاتنين
وبقولها انا عارف انتي بتعملي ايه بره
وشوفت فيديوهات ليك مكنتش اعرف انك مفتوحه ده انا كنت عايز اتجوزك بس طلعتي فرسه ف النيك هيا مش بترد انا قولتلها اخرجي بس ابوك هيعرف هيا قالت لا تحكيلو شئ
قولتلها لازم يعرف ده انتي بنتوو
لقيتها بتعيط بصوت مكتوم انا قربت منها
ووقفت وراها وكنت قاصد احط زوبري علي طيزها الي شكلها يجنن مسكت كتفها وبقولها انا ممكن ماقولش حاجه بس بشرط قالت شو
قولتلها انا نفسي اشوف جسمك عريان هيا قالت ماينفع قولتلها منا شوفتو ف الصور والفيديوهات بس الطبيعي احلي وااوعدك مش هلمسك غير بمواافقتك انا روحت حطيت ايدي ع طيزها وبحسس عليها وبقولها كنت بحلم ان انا افتح كسك بزوبري وتبقي شرموطه ليه وضربتها ع طيزها وهيا قالت خلاص موافقه بس ماحد يعرف قولتلها ماشي لقيتها رفعت علطول وطلعت بزازها وبزازها صغيره وقالت هيك قولتلها هيك روحت هجمت عليها ونزلت مص ف شفايفها
وهيا بتزقني وانا شيلتها ونيمتها ع السرير وانا فوقها ومسكت ايديها الاتنين بايدي وبقيت ابوس شفايفها واكتر من 3 دقايق ببوسها ونزلت ع بزازها امص فيهم كنت باكلهم ولقيتها مش بتتحرك وببص عليها لقيتها بتمص ف شفايفها عرفت انها خلاص بقيت امص ف بزازها وحطيت صباعين ع شفايفها لقيتها بتمصهم عرفت انها خلاص ساحت
انا حطيت ايد ع كسها من فوق البنطلون ادعك في وسمعت من اهات وانا براحه فتحت زرار البنطلون والسوسته وشوفت كلوت اسود جيبتو ف جنب وشوفت كسها شكلو يجنن
روحت نمت فوقها وزوبري بقي ع كسها وهيا بصالي ف عيني وانا بقولها اصل انا مش هسيبك هو مش احسن مني خليكي شطره وماتطلعيش صوت لقيتها بتعملي بدماغها حاضر انا مسكت زوبري ودخلتوو ف كسها وهيا بتفتح بوقها وانا قفلتو وبدخل زوبري ف كسها وهيا عنيها بتفتح وتقفل وانا قفل بوقها وبصراحه البنت كسها ضيق وانا زوبري دخل ف كسها حاسس بكسها بيقفل ع زوبري انا ماتحركتش زوبري لسه ف كسها وهيا هديت ع الاخر وانا بعدت ايدي وببصلها وبرفع نفسي براحه وبنيكها وهيا اهات خفيفه وانا بقولها عايزه تحرميني منك ليه هو احسن مني ف ايه
نزلت ابوس شفايفها كنت باكلها حرفيا وبرفع وسطي وبنزل وانا بنيك فيها اوووووي وهيا مش عرفه تطلعواصوات من البوس وانا كنت عايز اغير الوضع روحت طلعت زوبري وشديت بنطلونها بالكلوت لتحت وانا قلعت ملط
ونمت ع ضهري وهيا لوحدها طلعت ومسكت زوبري ودخلتو ف كسها وبقت تنط

JvRaEE7.md.jpg
انا بقيت انيك فيها وهيا تنزل وتطلع وانا مش مصدق دي 17 سنه بس
وانا بقيت انيك فيها وانا شايف زوبري وهو بيدخل ف كسها وكلو عسل منها ونمت ولقيتها رفعت نفسها وبتدعك ف كسها وهو بينزل وصوتها بيعلي انا بقول صوتك يالبوه وهيا قفلت بوقها وعسلها بينزل انا روحت زقيتها وبيمتها ع بطنهاا ومسكت طيزها وشوفت خرم طيزها لحستو ولخست كسها وف لحظه دخلتو ف كسعا

JvRh6Lg.md.jpg
وفاتح طيزها بايدي وهياا اااااه وانا بنيك فيها اكتر من خمس دقايق وانا خرجت زوبري ونزلت لبني ع كسها وطيزها ونمت جنبها وببصلها بقولها صغيره بس جامده اخدتها ف بوسه وهيا اتجاوبت وقالتلي مابدي حد يعرف شئ حتي لينا
انا ماحكيت ل بابا عن شئ ماتحكيلو انت قولتلها وانتي عرفه ايه قالت كل شئ وهيا بتلبس
وقالت انا بعرف انك واخد الصور من عتدي وانا بسوق انا الي سويت هيك بدون علم لينا
ولقيتها بتقولي باي بحكيك بعدين خرحت وانا مش عارف بتقول ايه يعني انا الي وقعت ف فخها هيا الي كانت عايزه كده
كملت نوم وصحيت الساعه 10 وانا بغسل العربيه لينا قالتلي اليوم خبطت عليك مارديت قولتلها معلش كنت نايم متاخر
قالت تمام ومشت هيا حست اني مش مهتم
وشكلها زعلت وانا تفكيري ف البنت الشرموطه دي انا فضلت ع نار لحد بعد العصر لما كنت ف الاوضه رقم رن عليه كانت هيا كانت بتتمشه ف الطرقه وبتقولي وينك قولتلها ف الاوضه
جيبتي رقمي منين قالت من تلفون بابا
قولتلها طلعتي جامده اوووي
وبقولها الكلام بتاع انبارح قالت ايوه
انا الي سيبت تلفوني مفتوح عشان تشوف الصور وكل شئ قولتلها ليه قالت عجبتني قولتلها بس كده هو اي حد يعجبك ينيكك
قالت اي بمزاجي قولتلها فكرتك طيبه قالت اليوم طالعه مشوار للمدام راح اجيبلها شئ وانت راح تاجي معي بحكيلك كل شئ قولتلها تمام
قفلت وانا قعدت مع ف الشمس ولينا رايحه جاي ولقيتها لبسه اسود ولبست نننققققاب وانا ضحكت وبعد العصر لقيت تاليا نزلت من الفيلا وقالت بابا راح اجيب للمدام طلبات وعلي راح ياجي قالها ماشي ياحبيبتي قومت وهيا ركبت ورا اودامهم وانا طلعت وقالتلي وقف وقفت وطلعت جنبي وقالتلي شوف ده سر بينا ولقيتها بتقولي احلف بكتاب**** ان ده هيفضل سر بينا حلفتلها
قالت شوف انا من سنه كنت نايمه ومرات ابويا كانت يوميتها نايمه مع مدام الينا
انا بنام بقميص نوم ع سريري في فاصل بين سريري وسرير بابا وفي ستاره بينا
انا كنت نايمه ولقيت بابا نايم ورايا وحضني وانا فكرت عادي اب وبنتو بس لقيتو مسك صدري وانا قولتلو بابا شو بتعمل وهو بيقولي انا تعبان يا الينا قولتلو انا بنتك وهو اممممم حولت ابعد ماعرفت ماحسيت غير ببتاع ابوي بيدخل بكسي وانا ماقدرت بقيت ابكي وهو ولا حاسس بشئ فتحني وخلص معي ونزل بكسي ونام وانا ببكي وهو صحه وعارف الي عملو وشاف الدم ع السرير وقعد يبكي جنبي وبيندم وانا حكيتلو خلاص ما راح اتزوج كنت صغيره وبعدها باسبوع لقيت بابا سكران وراح نام معي تاني وانا ماحكيت شئ عشان الينا ماتصحا من الكلام وكان بيحكي كانو انا ماما ونزل بكسي وانا حبيت الوضع متعه حلوه بيوم انا كنت بالغرفه والينا بتجيب خضار ابويا شافني بقميص نوم وقرب مني انا اليومسكت زوبرو وهو كانو اخد الاذن وراح مطلع زوبرو ودخلو بكسي فضلنا انا وهو اكتر من شهر هيك لحد ماحكالي خلاص معاد ينفع هيك لبست كل شئ وانا نايمه ماعمل شئ وانا بالمدرسه تعرفت ع واحد وانا خليتو ينام معي وسنه كامله انا مع الشب الي شوفت الصور تبعي
ولما انت اجيت لقيتك بتبص لطيزي كتير وبتضحك بس حسيت حالي راح انفضح لو خليتك تنام معي بس فكرت ف الصور ونفعت قولتلها ده انتي ملكيش حل يعني ابوك هو الي فتحك يابختو ضحكت وقالت هيك احلي
هيك بمتع حالي مع حبيبي قولتلها
انتي طلعتي فاجره قالت انبسط كتير امس
فرحت كتير لما شوفتك وقف حسيت حالي راح اتعذب وبتعرف شئ انبسطت كتير وانت بتشدني ايدك قويه حسيت حالي مع رجال
قولتلها كلامك ده بيخلي زوبري يوقف ضحكت وقالت ده حبيبي بموت في شبعني كتير
وكتير ناشف قالتلي اي لو كنت لسه بنت كنت هتتجوزني قولتلها اكيد انتي حلوه وجامده ف الجنس لقيتها بتضحك وقالت تعرف انا بحس حالي وسخه لما بنام مع حبيبي بس بصبر حالي وقول بابا الي سوه فيني هيك
قولتلها ابوك مايعرفش حاجه عن الي بتعمليه
قالت لا بيعرف اني بحكي مع حبيب وحكيتلو انه بدو يتزوجني وهو فرح كتير ان في حد راح يتزوجني وهو عارف اني مفتوحه هون مابيتهمو كتير بهيك اشياء زي اوروبا
انا ارتحت ليها اوووي وبصراحه عجباني صراحتها وشقيه وجمالها وكل حاجه فيها نزلت دخلت محل جابت شنطه وركبت وانا مشغل اغاني وهيا بتهز وانا بقولها شقيه يا تاليا قالت كتير بحب الرقص
قولتلها هتبقي ترقصيلي قالت اي عادي
وطلعنا ع الطريق السريع ولقيتها بترفع القميص وطلعت بزها وانا بقولها بتعملي ايه قالت شوف ببص لقيت سناني قالت انبارح عضتني لما كنت راح اصرخ قولتلها معلش غصب عني
نزلت وقالتلي لا مو انا بتتاسف للي عضيتو
انا قولتلها ياريت ومسحت بزها احسس عليه
وهيا بعدت وبتضحك وقالت وقف وقفت ف جنب لقيتها طلعت ع زوبري ركبت فوقي وبتقولي لو راح تنام معي وتكون الي راح اكون الي لحالك
وماراح اقابل اي حد قولتلها وحبيبك قالت مو حبيبي هو حكالي اننا اصدقاء وانا بمتع حالي معو وحكيت ل ابويا هيك عشان مايحكي معي ف شئ
بس اوعدك راح اكون ليك انت بس توعدني انك تكون لالي وبس انا مسكت طيزها وهيا بكسها ع زوبري قولتلها انتي عرفه انا مع مين قالت اي عرفه كل شئ المدام ولينا قولتلها انتي عرفتي ازاي قالت بعدين بحكيلك مافي مشكله بس بدي يعرفو انك الي يعني يعرفو ان اخنا بنحكي مع بعض وبنحب بعض قولتلها موافق بس بدون جواز قالت مابدك اتجوز انا بدي اكون معك وخلص تمتعني وكون معك علطول بحضنك انا قولتلها وانا موافق بس ابوك لما يعرف قالت ماتشغل بالك انت
اخدتها ف بوسه وهيا رجعت مكانها طلعت وبقولها بحب الواحده الي بتحب الجنس اوووي
لقيتها قالت انا كتير بحبه ولقيتها نزلت مسكت زوبري وقالت بدي امصو وطلعتو ونزلت بشفايفها ع زوبري تمص في وانا ف دنيا تاني من هيجاني ركنت العربيه خوفت اسوق ومسكت دماغها ونزلت لبني كلوووو ف بوقها وهيا بلعتو كلو وكانها هترجع دخلت زوبري وطلعت لقيتها بتقولي اول مره ببلع لبن قولتلها بجد قالت اي
قولتلها حلو قالت لبنك حلو بالنسبه ليه لو كان سم
انا ابتسمت قولتلها بالحق مرات ابوك لبست نننققققااابب ليه ضحكت وقالتلي بيغير عليها منك قولتلها مني قالت اي قالها البسي النننننقققققاببب ولبس واسع لحد ماتخلفي جسمك واضح وعلي بيبص عليك وروحنا ونزلت واخدت الشنطه وطلعت وانا لقيت لينا بتغسل هدومها
وجوزها مش هنا روحت حضنها وبقولها جوزك بيغير عليك مني قالت اتركني قولتلها معلش **** كنت تعبان ونايم قالت طب اتركني انا مسكت بزازها وبقولها انا مقدرش ابعد عنك بكره الصبح هستناك وسبتها ودخلت غيرت
وكلمت شيرين وابويا ومراتو وقالتلي ان ابويا بقي بيهتم بيها وينام معاها كل يومين مره
وكلمت ريم واليل دخل وطلعت قعدت مع حسن ولينا لبسه نننننقققققااااببب ولبسها ضيق بردو وانا بضحك عليها وهيا عرفه وانا ببص عليها لقيتها رفعت الننننققققققاااااب وبتطلع لسانها
وبتحركو ع شفايفها واننا مولع وجوزها جنبي ومش شايفه انا هايج اووي والمدام جوه معاها ستات صحابها ودخلت اوضتي كلمت تاليا وهيا قالت كنت مستنياك ترن وحشني اووي وانا بضحك وبقولها مالك قالت انا عملت قولت للواد ده مايكلمنيش تاني قولتلها وهو هيوافق قالت اي عادي قولتلها ماشي قالت بكره عايزاك تاجي تاخدني بسياره قولتلها اشمعنا قالت عادي قولتلها هشوف قالت هستناك وفضلت اتكلم معاها ف الجنس وقالتلي انها لبسه ترنج بدون ستيان او كلوت وانا بقولها انا عريان وافتكرت ان لينا جايه بكره قولت ل تاليا خليها بكره طبيعي احلي ضحكت وقالت ماشي قفلت معاها ونمت صحيت الساعه 5 فتحت الباب لقيتها بعد شويه طلعت
كانت لبسه اسود والننننققققااااااببب
دخلت عندي بقفل الباب قالت لا سيبو عشان اتاكد ان مافي حد طلع انا بحسس ع طيزها هيا قالت بسرعه بقولها مفيش داخلي قالت لا بدون اي شئ قلعت بنطلوني وهيا مسكت زوبري

Jv7TLdJ.md.jpg
وفضلت تلعب ف زوبري وانا بحسس ع طيزها وقفش ف بزازها وبطنها وبقولها خايفه ليه قالت مو خايفه قولتلها طب تعالي
روحت زنقها ف الحيطه ورفعت العبايه

Jv7uAkx.md.jpg
وانا حطيت زوبري ع طيزها وضربها بيه وهيا وقفه وبتبص ع الباب واتا روحت حاطط زوبري علي كسها احساس حلو اووووي وهيا لا تدخلو قولتلها ليه قالت لا تدخلو اعمل اي شئ بس لا تدخلوو بكسي انا قولتلها زي ماتحبي انا بقيت احكو ف كسها وشفايف كسها زوبري رايح جاي عليهم وانا هيجان اووووي ونفسي ادخلوو ف كسها وفضلت احكو ف كسها ولقيت بتحك ايديها ف كسها وبتدعك في وانا بدعك زوبري ف كسها ولقيتها اااااااه ولقيت كسها بينزل عسلها ع فخادها وهيا اااااه اااااااه وانا شايف كسها وزوبري تحت منو بينزل عسل عليه بردو
انا هيا نزلت عبايتها ونزلت ع ركبتها ومسكت زوبري ورفعت النننقققققااااب وبلعت زوبري وانا بقولها النننننققققاب حلو اووي عليك البسيه نزلتو ع وشها وزوبري ف بوقها وهيا بتمص
Jv75149.md.jpg
بقت تمص ف زوبري وعنيها ف عيني وانا ارفعوو واتفرج عليها ونزلو تاني
وهيا فضلت تمص ف زوبري وانا وقف لقيتها رفعت زوبري وبقت تمص ف بضاني دقيقتين فيهم ورجعت تمص ف زوبري وانا بقولها عايز انزل علي الننننققققاااااب قالت لا قولتلها خلاص
هنزل ف كسك قالت خلص لقيتها خرجت زوبري ونزلت الننننققققاب وبقت تدعك زوبري ع وشها وقالت يلا غرقني بالبنك يلا نزل انا مسكت زوبري وبقيت ادعك ف زوبري ع وشها وقولتلها هنزل هيا قالت يلا وانا بينزل لبني ع وشها وهيا بتقولي كل ده لبن وبتضحك قالت هدخل الحمام اشوف قد ايه وانا لسه زوبري بينزل


Jv7YZes.md.jpg
هيا وقفت قولتلها نفسي انزل ف كسك قالت باخر شهر بخليك تنام معي عشان تفتحني شوي
يلا خليني امشي قولتلها اعطيني رقمك ابقي اكلمك قالت ماشي اخدت رقمها وصورتها صورها عندي ووريتها ليها قالت كل ده خلعتو ودخلت اوضتها وانا قفلت وبقيت ابص ع الصوره وهيا بعد ساعه قالتلي يلا عشان هجهز الفطار بعتالي واتس طلعت وخبطت فتحتلي قالت ادخل دخلت حسن كان قاعد وانا عيني عليها وهيا رايحه جايه لحد ماقعدت وخلعت النننننققققاب كانت زي القمر وانا ببصلها وحسن شافني ولما خلصت خرجت وطلعت بعتلها رساله مردتش بعد 10 دقايق قالت حسن نام معايا بعد ماخرجت وفضل يقولي حطه مكياج لمين وانا بقولو ليك ياحبيبي وهو راح نزل ع وشي قولتلو مالك اليومين دول حامي عليه كده قالي وانا مكنتش حامي قولتلو طول عمرك حامي وجامد وهو بيتشطف دلوقتي
قالت شكل دلعي جاب نتيجه قولتلها ازاي قالت بتدلع اودامك وحطه مكياج وخلعت الننننقققاب وانت بتبصلي هو هاج لما شافني بعمل كده اودامك قولتلها يعني هو ناكك وانا لسه ماشي لما امسكك المره الجايه مش هسيبك انتي حره بقي
وقفلت وفضلت قاعد الساعه 2 كلمتني تاليا قالتلي شويه وهخرج هتاجي قولتلها ماشي
كلمت المدام وعرفتها اني رايح مشوار بالعربيه وجاي قالت ماشي طلعت
ووقفت اودام المدرسه وهيا طلعت مع بنات وجات جري ركبت معايا وطلعنا وقالت ماتروحش البيت قولتلها ع فين قالت دقيقه لقيت طلعت فستان لحد فخادها وقالت ماتبص ركبت ورا وقلعت لبس المدرسه وانا ببص عليها ولقيتها لبست فستان صغير لحد فخادها وستيان وكلوت
وبقولها ايه ده قالت نسيت وعدك ليه قولتلها بكره مع بعض قولتلها هنا قالت في بيت واحده صحبتي قولتلها لا هنا احلي قالت بكيفك المهم اتناك منك
وبتضحك كنا وقفينوف حته بين اشجار انا قلعت بنطلوني والشورت وبقيت العب ف زوبري وهيا بتبص ع الطريق ولقيتها راحت مسكه زوبري واخدتو ف بوقها تمص في

Jv7PnrQ.md.jpg
وانا نايم ع الكرسي مرجعو لورا وهيا بتمص ف زوبري وانا وسيبها برحتها هيا نزلت الشنطه وركبت جووه العربيه عند الدواسه وفضلت تمص ف زوبري وانا زوبري ناااااار
لقيتها قالت عايز اركبو وبتضحك ولقيتها قلعت كلوتها وراحت طالعه عليه ومسكت زوبري وقعدت عليه ودخلت ف كسها

Jv7sdxe.md.jpg
قعدت ع زوبري الي دخل جووه كسها وهيا اااااااه اااااااه قالتلي زوبرك بيجنني انا سيب اي حد مشانك مشان اتناك من هيك زوبر انا ملكك وفضلت تنط ع زوبري وانا بقولها انتي شرموطتي ياقحبه وانا بنيك فيها وفضلت انيك فيها وهيا تنط ع زوبري وصوت النيك عالي وانا بقولها كمان كمان يالبوه وهيا بتنط ع زوبري وطلعت بزازها ونا حضنتها وفضلت امص ف بزازها
وانا برفع وسطي وزوبري ف كسها
وهيا اااااااه مش قدره زوبرك بيخليني ما استحمل هيك متعه وانا حضنها ولقيت كسها بينزل ع زوبري وانا حضنها اووووي وهيا اااااااه ااااااااااه بتضحك ولقيتها رجعت تاني تنط وقالت ماترحمني بدي اتناك علطول اتجوزني ونيكني برحتك بغرفتك اتجوزتي وانا راح اعيش معك تحت رجلك وانا بنيك فيها ولقيت زوبري ف لحظه بينزل لبن ف كسها اتا خرجتو بس في لبن نزل ف كسها وبينزل ف كسها

Jv7Qf9V.md.jpg
ولبن بينزل من زوبري لسه وهيا قالتلي كسي كلو لبن وبتبوسني وقالت شو خايف اخلف منك قولتلها مينفعش قالت لو حبلت مابدي منك شئ وماراح احكي عليك راح اعمل حالي سكرانه وبنام بحضن ابويا ومراتو مش موجوده وبخليه ينزل بكسي وراح يعرف انه ابنو
قولتلها انتي شيطانه قعدت بكسها تاني ع زوبري
وقالت يلا نروح قولتلها يلا نزلت تمص زوبري وانا نضفت كسها بمنديل وهيا لبست تاني ووصلنا فتحلي حسن وشاف بنتوو معايا قالتلو ركبت معاها من ع الطريق وانا دخلت ولقيت لينا بصالي وانا داخل اوضتي وقعدت ولقيت الباب بيخبط فتحت لقيتها لينا قالت انت نزلت ف كس البنت قولتلها لا قالت البنت ف الحمام لبنك بينزل من كسها قولتلها هيا الي نزل بكسي قالت وتسمع كلامها ليه ده عيله قولتلها هيا الي عايزه تبقي اساليها بقي قالت انا ماليش دعوه واوعي تكلمني بعد كده او لسانك يكلمني
وخرجت وانا مش عارف ايه الي حصل هيا زعلانه ليه كده بعتلها رساله قولتلها انتي عرفه انها مفتوحه اصلا قالت عرفه ان حبيبها فاتحه بس منزلشف كسها زيك علم عليها وانت الي هتلبس
قولتلها شيفاني عيل ولا ايه احترمي نفسك معايا انا انيكك طول عمرك منغير مخلي لبني يلمس كسك هيا الي شرموطه قولتلها هنزل وهيا قالت نزل بكسي لحد ماخرجتو وهو بينزل بس كان نزل ف كسها شوي قالت انت حر انا مالي دخل
واعتبر مافي شئ حصل بينا ومافي كلام بينا سلام.............

الجزاء التاسع


نمت الليله دي وانا قرفان
والصبح صحيت الساعه 10 طلعت فطرت ف المطعم ورجعت والمدام اخدتني ف الشركه لقيت جوزها هناك انا كنت وقف تحت شوفتو نازل من العربيه ومعاه ست تانيه طلع نفس الشركه
وانا فضلت قاعد لحد بعد العصر لقيت المدام نزلت ركبت وشغلت العربيه وقالتلي استني ركبت جنبي ولقيت واحد معاها واحده شكلهم شباب بس حلوين البت لبسه قصير ركبو ورا بيتكلمو انجليزي قالتلي يلا اطلع طلعت وكنت باخد المطبات براحه ووصلت الفيلا نزلو ولقيت المدام قالت علي خود لينا وروحو جيبو الطلبات دي بسرعه
طلعت ولبنا ركبت ماتكلمتش معاها ولا قولت حاجه وهيا ولا كانها راكبه وصلت المكان وهيا نزلت اشترت كل حاجه وانا اخدتها منها كانت تقيله وهيا ركبت ووصلنا والي لحظتو لما وصلت ان تاليا عطياني وش تاني انا علطول ترجمة ان لينا ليه دخل ان تاليا تبصلي وماتكلمنيش كمان
بعد ساعه لقيت جوز المدام جاي لوحدو وطلع وانا قاعد ف الغرفه كلمت المدام عرفتها ان انا هخرج اجيب اكل لنفسي بس محتاج فلوس عشان مامعييش قالت تعال وخود وجيب الي انت عايزو
دخلت اخدت فلوس وجيبت طلباتي لحمه وفراخ وفاصوليا ورز ومكرونه وفول وجبنه والخ الخ انا بعرف اطبخ
وانا عندي بوتجاز ف الاوضه وسالني حسن علي حكايه الاكل ده قولتلو انا بقالي فتره باكل معاكم وبصراحه انا حسيت اني متقل عليكم
ولينا تعبت معايا ف موضوع الاكل ده قالي عادي ي علي مافي مشكله قولتلو كتر خيرك ياعم حسن
كنت خلاص مش فارقه كسم لينا علي تاليا علي اي حد يوجع دماغي فضلت يومين علي الحال ده
لحد مالقيت تاليا بعتالي رساله وانا قاعد ف العربيه ومشغل اغاني ولقيتها بتقولي عايزه اطلع مشوار قولتلها وانا مالي قولي للمدام وهيا اذا قالت ماشي معنديش مشكله قالت هيا مش هتوافق قولتلها خلاص انا اعملك ايه
قالت **** الطلب ده ل لينا مش ليه بس هيا مش عايزه تقولك ولا تاجي معاك قولتلها وانا مش رايح مع حد اركبو تاكسي بقي
قالت ماشي وانا قاعد ف العربيه ولقيتهم نزلو انا قاعد ف العربيه ولقيت المدام مع جوزها وهو حاطط ايدو ع كتفها وبيضحكو مع الواد والي معاه دول ولقيتو بيقولي خود ياعلي روحت عندو وقالي خود استاذ مينا ووديهم الفندق
قولتلو حاضر قالي هبعتلك الوكيشن ع الرقم قولتلو تمام ركبو وانا سايق علي سرعه 100 وماشي علي الطريق لقيت عربيتين ورانا مالهمش ارقام انا قلقت مش عارف ليه دوست بنزين ولقيتهم بيجرو ورانا انا حسيت انهم لو مسكونا هيقتلونا انا بدوس جامد واانا ببص ف المرايه وسمعت ضرب نار وانا قلبي هيتخلع من مكانو ولقيت الاتنين نزلو لتحت وانا طاير بالعربيه لحسن حظ الراجل ف طلقه دخل ف الازاز من ورا طلعت من اودام خرمت الازاز وشرختو خالص وانا مكمل وطاير وصلت سرعتي ل280 وانا كنت سايق ومرعوب وف نفس الوقت لو مشيت براحه خايف يوصلو لينا ببص ف مرايتي كانو اختفو حرفيا وانا موقفتش الا ف دخلت البلد ف اول كمين وقفونا والضابط بيبص ع العربيه بيسالني ايه الي حصل حكيتلو الي حصل واطمن علينا وكملت ف طريقي ولقيت الراجل بيشكرني بيقولي شكرا
قولتلو انت عربي قالي ايوه لبناني بس عايش طول حياتي ب التشييك 🇨🇿 قولتلو اسمع عنها شكرني وبيقول ل مراتو كنا هنموت وبيضحك مراتو طلعت من التشييك وهيا كانت خايفه لسه وصلتهم ولقيتو بيعطيني فلوس دولارات 😂
قالي اعمل السياره وانا قولتلو كتير قالي ماكتير ولا حاجه كان بيتكلم عربي مقطع قولتلو شكرا قالي ماترجعش انهارده قولتلو لا هرجع من الطريق التاني من وسط الناس
انا اخدت الطريق السريع عشان اوصلكم بسرعه
قالي اعطيني رقمك عشان اطمن عليك وانت راجع عطيتو الرقم وطلعت وانا ف الطريق لقيت المدام كلمتني وقالت حصل ايه معاك انت كويس قولتلها انا تمام قالت انت فين قولتلها ف الطريق قالت ارجع تاني اقعد لا تاجي اليوم قولتلها لا عادي انا هاخد الطريق التاني قالت اسمع كلامي جوزي قاعد اسبوع معي ومعي السياره بتاعتو خليك هناك يومين وتعال قولتلها هقعد فين قالت روح الفندق الي مينا فيا في حجز باسمك مينا حجزلك قولتلها غالي اووي قالت علي اسمع كلامي يلا روح قولتلها حاضر هدور ع حد يغير الازاز عشان الطلقه كسرتو قالت كويس انكم بخير يلا روح وطمني عليك روحت ركنت العربيه وسالت بتاع الامن كان مصري وقالي في واحد ف اخر الشارع قولتلو شكرا وطلعت عطيتلو العربيه وقالي انا معي شغل ساعتين وتعالي قولتلو مفيش مشكله طلعت الشقه كانت واسعه وكانت تحفه اووي بقيت ابص الازاز جدار كامل معمول بازاز والمنظر يجنن انا صوره المكان كلو والمنظر وبعتو ل ابويا قولتلو شوف عشان تعرف ان انا بخير قالي المهم انت كويس قولتلو ** بخير وهبقي اجيلك ف اقرب وقت عشان شغال قالي ** يقويك وقفلت وقعدت ولقيت الباب بيخبط فتحت لقيت واحده معاها اكل وكانت حلوه اوووي دخلتها وهيا حطتلي الاكل كان كتير الاكل وانا تلفوني رن ولقيتو مينا قالي الغدا وصلك قولتلها ايوه متشكرين
قالي انا نازل نتغدا معاك قولتلو ماشي انا هستناك بعد شويه دخل هو ومراتوو كانت لبسه شورت لحد نص فخادها وكسها واضح والكلوت باين من ورا انا ببص عليها وبطنها واضحه لبسه حاجه زي الستيان كده كتاف واضحه بس متغطي من تحت كتفها لحد فوق الصره ولما بيلزق عليها حلمات بزازها بتبان من البتاع الي لبساه
ولما قعدت تاكل وكانت بتاكل كنت بشوف شك بزازها عرفت انها من غير ستيان كنت محروج من الراجل وخلصنا اكل وانا قومت اغسل وقعدت وهيا قامت تغسل وانا ببص ع طيزها
وجوزها اخد بالو مني انا بشر بردو الجمال ده المفرود مايترحمش هيا بتتكلم ف التلفون رايحه جاي وجوزها قعد جنبي وبيلعب ف التلفون
ولقيت مراتو وقفه بميل كده وقفتها تجنن انا هموت عليها وانا بحاول ابعد عيني ولقيت جوزها بيقولي اليوم بستناك الساعه 10 بننزل في حفله بتروح معانا قولتلو تمام ونزلو وانا نزلت جيبت العربيه وطلعت نمت وصحيت ع حد ف المكان لقيتها نفس البنت الي دخلت الاكل لبسه جيبه قصيره وشكلها اسمر ومقصوص وحلو
كملت نوم لحد الساعهه 9 قومت اتشطفت ولبست ولقيت مينا بيكلمني وانا نزلت كنت لابس هدومي كانت حلوه مش وحشه قولت هبقي اجيب طقمين نزلت وهما نزلو وكانو زي القمر الراجل لابس بدله قالي مامعك ملابس قولتلو لا انا كنت عامل حسابي علي اني ارجع علطول قالي مافي مشكله تعال لسه ساعه بنجبلك بدله قولتلو مش لازم قالي انت هتدخل معانا ولازم بدله انا قولت خليني بره وخلاص قالي لا مينفع يلا ركبت وروحنا ع محل بدلات اشتره ليه بدله سوده جميله اووي عجبتني لبستها هناك وجزمه سوده وسرحت شعري وسمعت مراتو قالت واو وبعدها كلمه انجليزيه
وهو ضحك ورد عليها وانا مفهمتش غير واو
قولتلو في حاجه قالي لا هيا بتقولك ان شكلك احلو اكتر يلا نمشي قولتلو يلا
ركبنا ووصلنا ونزلو من العربيه وانا ركنتها ونزلت معاهم ودخلنا كانت كبيره اوووي قاعه وانا قعدت معاهم ع طربيزه عرفت انه فرح ابن راجل غني
والناس كلها ببدل ناس نظيفه وحريم شبه عريانه
اوصفلكم مراتو كانت لابسه ايه فستان ازرق علي ترتر بيلمع واصل للركبه ضيق عليها اووي وحملات رفيعه هيا الي رفعه القميص ع كتفها
قعدت معاهم وناس جابولنا عصير وميه وجاتوه انا عيني علي مراتو وانا لقيتو بيقولها مايا وكمل انجليزي عرفت ان اسمها مايا لقيتو سبها ومشي بيسلم ع ناس وهيا بتقولي نو انجلش قولتلها نو
وهيا سلمت وقالت انا مايا وانا قولتلها علي قالت علي قولتلها ايوه قالت You are beautiful
انا ضحكت وقولت شكرا انا عارف الكلمات الي كلنا نعرفها الكلمات المشهوره دي
وقولتلها انتي الي جميله وهيا ابتسمت وبعد شوي قالت بترقص انا مافهمتش لقيتها بتشاور ع ناس بترقص قولتلها جوزك بشاور ع جوزها قالت No problem وقفت معاها ومشينا ووقفنا وسط الناس وهيا حطت ايديها ع كتفي وانا مسكت وسطها وبقينا نرقص وانا ببص ف عيونها كانت جميله قالت Where are you from
قولتلها Egypt ايجيبت سهله نقولها
قالت بيراميدز عرفت ان قصدها ع الاهرامات
فضلنا نرقص وانا ايدي علي اول طيزها
وكنت هيجان اووي الرقص خلص وطلعنا قعدنا وهو كان لسه مجاش رجع وقعدنا وبعد كده مشينا ولقيتو لما وصلنا قالي علي تعال روحت عليه قالي بعد شوي راح تجييك واحده راح تكون معك طول اليل قولتلو هتعمل ايه ضحك وقالي انت بتعرف قولتلو ماشي وبضحك المعرص جيبلي واحده انيكها دخلت وقعدت اتصورت بالبدله شوي كنت عسل بيها 😂 دخلت اخد دش وسمعت باب اوضه النوم بيتفتح عرفت انها وصلت طلعت من الحمام ولقيت البنت الي جابت الغدا كانت بتلم الهدوم الي ع السرير ولبسه جيبه صغيره

Jv0vTmX.md.jpg
انا بقيت ابص عليهاووهيا بتلم الهدوم الي علي السرير البدله وهدومي انت وقفت وراها وهيا شافتني عريان وماتكلمتش انا بقيت ابص عليها
وروحت احسس ع طيزها وهيا زي ماهيا مسكت طيزها بايدي الاتنين وحطيت زوبري علي طيزها وبقيت اضرب طيزها وهيا اااه مع كل ضربه روحت رافع الجيبه وشوفت طيزها

Jv08Ons.md.jpg
وكانت لبسه كلوت داخل ف طيزها انا بحسس ع طيزها وبضربها وهيا وقفه روحت حضنها من ورا وبهمس ف ودنها انتي عربيه مردتش انا زوبري داخل مابين طيزها قولتلها انجلش قالت Yes
مسكت بزازها الاتنين وزوبري مابين طيزها
روحت نيمتها ع السرير ونزلت ع طيزها وكلوت ف جنب ونزلت الحس ف كسها وهيا اامممم وانا بلحس ف كسها ودهلت صباعي ف طيزها كانت ضيقه اوووي وهيا بتقول No sir وانا بدخل صباعي ف طيزها طلعت وبالسانيةف خرم طيزها احركو عليها وفتحت طيزها اووووي ودخلت زوبري ف كسها ااااااه ولعه كان ناار ف كسها دخلت زوبري للاخر وهيا اااااااااي ااااااااه ااااااااه comfortably وانا ولا فاهم وبقيت انيك فيها ونايم فوقها وهيا اااااااااه ااااااه وانا بنيك ف كسها وانا طلعتو وقفت ع رجلي ومسكت وسطها وهيا بصالي وبتبص لزوبري ولقيتها عطتني وشها ومسكت زوبري تمص في وانا مستمتع اوووي
وانا مسكت تلفوني كتبتلها انتي معايا طول اليل ولا لما نخلص وترجمتها لانجليزي ونزلت لتلفون لعنيها وهيا بتمص ولقيتها كتبت بالانجليزي ترجمتها لقيتها اليوم انا معك انا روحت وقفتها وقولت مدام طول اليل تعالي انيكك بقي نزلت فيها بوس وطلعتها ع السرير وخليتها تفنس وروحت مدخل زوبري ف كسها تاني
Jv0gX9V.md.jpg
وفضلت انيك فيها ولقيتها هيا الي بترجع وتطلع ع زوبري وهات خارجه منها وانا بنيك فيها وفضلت اكتر من خمس دقايق ع الوضع ده ولما حسيت اني خلاص طلعت زوبري ونزلت علي كسها

Jv0rlON.md.jpg
وهيا نايمه ع بطنها وبتقول ااااااه ااااه
انا زوبري كان لسه وقف
روحت نايم فوقها ودخلتو تاني وبقيت راكب فوقها وزوبري ف كسها لحد ماحسيت انه هينام خرجت ونمت جنبها وانا ببوسها وانا قلعتها القميص السود وكانت بستيان وهيا قلعتها وقالت شكرا ومسكت تلفونها ترجمت ليه عرفت انها بتشكرني ع اني منزلتش ف كسها
ابتسمت ليها وعرفت انها متجوزه من سنه
وبقينا نتكلم مع بعض بالترجمه ودخلت انا وهيا اتشطفنا وانا اخدتها ع السرير تاني ملط فضلت انيك فيها وهيا كانت حاميه اووووي
وزوبري فشخها وهيا بقت تنزل ع زوبري وانا بنيكها فيها وعملنا وضع 69 وانا باكل كسها
وهيا تمصلي وخلصت معاها ونمنا ف حضن بعض
للصبح وقبل ماتمشي وهيا بتلبس قلعتها ووقفت عند الجدار الي كلو ازاز وبقيت انيك فيها وهيا اتشعلقت ف رقبتي وانا رفعتها من الهيجان الي احنا في نمنا ع الارض وزوبري جوووه كسها وكاننا كنا بنعشق بعض انا ببوسها وزوبري ف كسها وهيا مكتفاني برجليها وانا بنيك في كسها اكتر من 10 دقايق بنفس الوضع وكنت خلاص قومت ونزلت ع كسها وهيا قالتلي هتاجي انهارده كمان تنامومعي ببلاش وانا وفقت وقولتلها لو تعرفي تاخدي حبوب عشلت انزل ف كسك وهيا قالت اوك وطلعت لما نضفت نفسها والغدا جالي منها تاني كانت بتشتغل بالنهار انا اخدتها وفضلت ابوس فيها وكنت عايز انيكها هيا قالت بليل انا ف شغل هترفد سبتها وهيا عطتني بوسه وطلعت وانا نمت وبليل طلعتلي بهدوم الشغل ومعاها شنطه وحضنتني وعطتني بوسه ودخلت تاخد دش وخرجت ملط ومسكت فوطه بتمسح جسمها

Jv0ppta.md.jpg
وانا ع السرير بالبوكسر بس وهيا بصالي ولقيتها فنست وبتمسح رجليها انا لقيت بتاع ف طيزها انا ببصلها وهيا بصتلي وضحكت انا شوفت البتاع ده بيكون ف الافلام بتاعت السكس البنات بتدخلو ف طيزها لقيتها بتمسكو وطلعتو وشوفت خرم طيزها وسع اوووي انا عرفت انها عمله كده عشاني جات نحيتي ومسكت الشنطه طلعت قميص نوم ولبستو ع الحم وطلعت ع السرير جنبي وقربت مني وبتبوسني ف شفايفي وايديها ع زوبري
ولقيتها مسكت تلفونها وكتبتلي ع الترجمه I will do anything to please you

ترجمتها لقيتها بتقول انا اعمل ايه حاجه عشان امتعك انا شديتها من وسطها ليه وبقيت ابوس فيها وبحسس ع طيزها ومسكت طيزها ودخلت صباعين ف طيزها وهيا بتبوسني جامد وفضلت تقول ااااااه ااااه ولقيتها طلعت زوبري تدعك في وراحت طلعتو ونزلت تمص في

Jv1H5Zu.md.jpg
وبقت تمص ف زوبري وانا نايم وهيا بتمص ف زوبري محترفه لقيتها نزلت ع بضاني تمصهم ولقيتها بتلعب ف زوبري وبتمص بضاني
وقفت ع زوبري ولقيتها دخلتووف كسها وبقت تنط وبعد دقيقه خرجتو ونيمتو ع بطني وراحت بكسها قاعده ع زوبري وبقت تحك ف زوبري ومتعه رهيبه وانا تحت منها وكسها ع زوبري وانا مسكت وسطها وبقيت احركها ولقيتها بتنزل ع زوبري عسلها انا شديتها ف حضني ونيمتها ع جنبها وطيزها ليه ولقيتها مسكت زوبري وبتحاول تدخلو ف طيزها

Jv12c6G.md.jpg
وزوبري دخل شويه ف طيزها
وهيا اااااااه وانا بدخلو وهيا ااااااااااااه اااااااااااه وانا طلعتو ورجعت ادخلو تاني ف طيزها وهيا اااااااه بقيت انيك فيها وهيا تتوجع لحد ماتعودت ع زوبري وبقيت انيكها ف طيزها وهيا ااااااه ااااااه وانا مكمل نيك جامد وهيا رفعت رجليها ونامت ع ضهرها وزوبري لسه ف طيزها وهيا كسها اودامي انا خرجت زوبري من طيزها ودخلتوو ف كسها وهيا ااااااااه اااااااه وانا طلعتو من كسها لطيزها
وهيا بقت تدعك ف كسها

Jv1KRwB.md.jpg
وانا بنيك اوووي ف طيزها وهيا اااااااه اااااه وايديها بتدعك ف كسها اووووي وهيا دخلت 3 صوابع ف كسها وبقت تنيك نفسها وانا زوبري ف طيزها وبعد شوي لقيت عسلها بينزل وبيتنطر ف الجو وبينزل ع جسمنا وهيا بتلعب ف كسها وانا روحت مدخلو ف كسها وفضلت انيك فيها وهيا قامت اخدت زوبري تمصو وراحت مفنسه واانا دخلتو ف طيزها وهيا اااااااااااه

Jv1KmNV.md.jpg
وفضلت انيك ف طيزها وهيا تصرخ من الوجع وطلعتو من طيزها لكسها وفضلت انيك فيها ف كسها وبقيت ابدل ع الاتنين اكتر من 10 دقايق
وف الاخر زوبري نزل ف طيزها الي سمعت منها احلي اااااااه وهيا لما نزلت طلعت ل اودام وزوبري بيخرج منها منظر يجنن نمت جنبها وكنت هبطان وهيا تعبت من النيك ف طيزها وعرفت انها كانت عايزه تتناك ف طيزها وجوزها مش عايز بس لما عرفت اني عايز انيك طيزها اشترت دي ودخلتها ف طيزها عشان توسع اخدتها ف حضني ونمت الساعه 6 الصبح كانت بتمص ف زوبري وانا صحيت عليها وهيا بتمصلي وانا نايم وهيا طلعت ع زوبري دخل ف كسها وفضلت تنط ع زوبري اكتر من 10 دقايق ولقيتها اخدت لبني كلو ف كسها ونامت ف حضني وانا سالتها عن جوزها بقيت اتواصل معاها عبر الترجمه عرفت انه شغال هنا وسالتها هو عادي تنامي بره قالت ده شغل
قولتلها هو عارف انك مع واحد قالت اي عارف
وزي منا معك هو ايام بيكون مع واحده قولتلها يعني عادي قالت اي لقيتها قالت هو اليوم مع الضيوف الي كانو معك امس قولتلها بجد قالت ايوه كلمني الراجل وطلبو شب وجوزي راح ليهم واليوم نايم معاهم وانا قولتلها احا
وبصراحه تخيلت الموضوع بقيت هايج اووي اخدتها للدش وفضلت ابوس فيها ونضفتها وطلعنا ولقيتها بتلبس وقالتلي بعرف انك اليوم ماشي هقولك علي حاجه الاستاذ الي فوق كلموني انا وجوزي عشان انا انام معك وجوزي ينام معاهم
وليله امس انا كنت بصورك عشان هيا طلبت مني تشوفك وانت نايم معايا
بعتتلي الترجمه وانا قرات وبقيت مستغرب قولتلها يعني كل ده هما الي عملينو
قالت لا اليوم ماكان في اتفاق بينا بس انا حبيت امارس الجنس الخلفي معك وحبيت الجنس معك
راح اشتاق ليك كتير وهيا بتلبس قولتلها اطلب منك طلب هيا بعتتلي ايوه اتفضل
قولتلها انا عايز انيكها قالت مااعرف بس ممكن احكيلها الي انت عايزو
قولتلها قوليلها ان انا نفسي انام معاها اووووي من اول مارقصنا مع بعض هيا قالت تمام
هيا اخدت الشنطه وخارجه انا وقفت وحضنتها وقلعتها الشنطه وفضلت ابوس فيها وهيا حضناني وشيلتها ع السرير وهيا قلعت ف لحظه كل حاجه ومسكتني ف بوسه ونزلت ع زوبري كانها بتودعني فضلت تمص ف زوبري وراحت نايمه اودامي وفاتحه رجليها وهيا مسكت زوبري ودخلتووف كسها وانا بقيت انيك فيها وزوبري ف كسها وطلعتو لطيزها فضلت انيك في طيزها كتير اووووي وانا وهايج اووووي ولقيت زوبري بينزل ف طيزها وانا خرجت زوبري ولبني بيخرج من طيزها وانا زوبري نام

Jv1AxFp.md.jpg
ولبني بيخرج من طيزها وهيا
اخدت لبني بايديها بلعتو
وقامت ولبست كلوتها وفستانها والستيان واخدتني ف بوسه وقبل ماتخرج قالت Give me your number انا عارف ان نمبر دي رقم عطيتها رقمي وقولتلها ماتنسيش تقوليلها قالت انا طالعه لجوزي راح اصورها ليك اذا عرفت قولتلها تمام طلعت وانا مستني ع نار حرفيا مش عارف هيحصل ايه وانا لقيت رساله من ع رقم غريب فتحتها لقيت فيديو 10 ثواني ولقيت مينا ع السرير بيلعب ف زوبرو ومايا ركبه ع زوبر التاني انا اتفرجت غليه خمسين مره ولقيتها قالت بعتابي كلام انجليزي كتير انا نسختو وترجمتو قالت
انا بعتلك الفيديو انا اخدت مايا ودخلنا نتشطف سوا وحكيتلها كل حاجه وهيا فرحت واخدتني ف بوسه طويله وانا دلوقتي رايحه اشتغل سلام
انا بعتلها شكرا سلام
انا بقيت مستني ايه هيحصل بعد العصر ومفيش حاجه كان اخر يوم ليه انهارده ف المكان لبست هدومي ونزلت ومعرفتش حد وركبت العربيه وحطيت بنزين ومشيت وعرفت المدام ان انا ف الطريق والساعه 7 وانا كنت قربت اوصل الطريق حوالي 4 ساعات لقيت مينا بيكلمني وبيقولي انت مشيت امتي قولتلو من بعد الساعه 4
قالي مايا كانت عايزه تسلم عليك وتشكرك عشان انقذتها انا قولت لنفسي ارحع يعني قولتلو رقمي معاك تبقي خليها تكلمني واتس عشان اعرف اترجم ضحك وقالي ماشي سلام قفلت وكملت طريقي ووصلت وعم حسن سلم علي وانا دهلت مكنش تاليا ولينا موجودين كلمت المدام وعرفتها ان انا تحت دخلت اوضتي وبعد ساعه تلفوني رن كانت تاليا بقولها في حاجه قالت بطمن عليك قولتلها بخير هيا قالت عايزه اشوفك
قولتلها عشان ابوك قالت انا بره افتح الباب فتحتو وهيا دخلت قالتلي خوفت كتير عليك لما حكتلنا المدام علي الي صار معك قولتلها انا بخير
قالت مالك قولتلها انا الي مالي انا الي بعدت ولا انتي قالت **** لينا هددتني وقالتلي هحكي ل ابوك علي الي صار انا دمي غلي وروحت حضنها من ورا وزوبري علي طيزها بقولها بتشوفي صحبك قالت لا انا حكيتلك ماراح اقابلو تاني قولتلها فين ابوك قالت بره وسالتها فين مراتو قالت بالغرفه انا بفك الزرار وقالت شو راح تسوي
قولتلها هنيكك روحت قلعتها البنطلون وشيلتها واانا ببوسها ونيمتها ع السرير وهيا مسكت زوبري وقالت كتير وحشني ولقيتها بتقلعي البنطلون والشورت ومسكت زوبري تمص في

Jv1Xcs2.md.jpg
فضلت تمص ف زوبري النار وانا
بصراحه وحشني مصها اوي
بقت تمص ف زوبري وقالت يلا
كتير اشتقتلك لقيتها قلعت الكلوت وقالت يلا نيكني دخل زوبرك بكسي كتير اشتقت ليه
انا روحت نيمتها ع بطنها وفتحت طيزها لساني ع طيزها بحركو ع خرم طيزها وهيا اااااه وبلحس كسها وهيا اااااه وانا مسكت زنبورها الصغير
وطلعت بزوبري ودخلتوو ف كسها وهيا اااااااه

Jv1hOTG.md.jpg
وبقيت انيك فيها وهيا ف عالم تاني اهات طالعه وهيا بتقول ااااااااه وحشتني وحشني زوبرك بكسي كنت بنام بغرفتك وانت مو موجود
كنت بلعب بكسي وبتخيلك ماقدرت اتحمل ماشوفك وانا بنيكها روحت نمت عليها وبقولها انتي بنت فاجره وانا وكسمك لحبلك وكسم لينا علي كسم ابوك انتي شرموطتي غصب عن اي حد فهمتي ققالت اي اي فهمت حبلني بدي اخلف منك انا بقيت انيك فيها وبشتمها وروحت قلبتها ع ضهرها ومسكت رجل وحطيتها ع كتفي ودخلت زوبري ف كسها براحه وهيا بصالي

Jv1wZrB.md.jpg
وانا بدخلو وهيا قالتلي خوفت كتير عليك يحصلك شئ حكيت لحالي لازم اكلمك لما تاجي حتي لو لينا بتحكي ل بابا اي شئ انا بنيكها بقولها كسم ابوك ده هو الي فتحك الشرموط
ونمت عليها وبقولها كنت نفسي تكوني بنت وانا الي افتحك وتبقي شرموطتي لوحدي قالت انا ليك لوحدك بس ماتتركني فضلت انيك فيها وزوبري ف كسها نااااار جوووه كسها وانا بنيك فيها براحه وببوس شفايفها وبقولها هنزل ف كسك قالت اي نزل بكسي عايزه اخلف منك حبلني وانا فضلت انيك فيها ولقيت زوبري بينزل ف كسها وهيا اااااااه اااااااه وانا بنهج وهيا حضنتني وانا قومت وبشوفكسها ومكنش في لبن كتير

Jv1ensf.md.jpg
دخلت صباعين وبتقولي ليش مافي لبن كتير
قولتلها اصل نايك الصبح مرتين
قالت مين نمت عليها وزوبري علي كسها
قولتلها الشغاله كانت حلوه اووي ونكتها قالت احلي مني قولتلها مفيش حد احلي منك
ياتاليا بس عايزك ملتسمعيش اي كلام حد وابوك ماتخفيش منو وسيبك من الشرموطه الي متجوزه ابوك انت بتاعتي دلوقتي ولو ابوك كلمك عرفيني وانا اكلمو وهيا قالتلي بدك بنت ولا ولد قولتلها اي حاجه بس يكون حلو زيك
لازم نكرر تاني وتالت عشان ناكد علي الواد ضحكت وقالت اكيد قامت ولبست
وطلعت وانا نمت تاني يوم الصبح لقيت تاليا جيبالي فطاري واكلت معايا ولقيت رساله علي الواتس من رقم غريب ترجمتها لقيت مكتوب هاي علي اخبارك ايه انا مايا زعلت كتير انك مشيت امس من غير ماتحكيلي
انا راح اسافر كمان 5 ايام لو بقدر اشوفك
البنت بتاعت الفندق حكتلي الي انت عايزو وانا كمان عايزه انام معك كتير
كلمني لما تشوف الرساله
بعتلها رساله قولتلها ياريت بس مش هينفع اجي غير بموافقه مدام الينا
قفلت النت والساعه 12 كنت ف العربيه قاعد لقيت لينا ركبت جنبي وقالت مش قولتلك ملكش دعوه ب تاليا تاني قولتلها وانتي ايه مزعلك خليك ف نفسك قالت دي بنت جوزي وانت كده هتخليها تحبل منك قولتلها وانا عايزها تحبل مني وتخلف كمان قالت يعني هتتجوزها قولتلها ملكيش دعوه
قولتلها انتي عرفتي منين هيا قالتلك قالت لا انا شوفتها بتعمل فطار الصبح ودخلت عندك
ضحكت وقولتلها شوفي الي حصل انبارح
دي جتلي بليل ومتعنا بعض ونزلت ف كسها
هيا قالت تاني قولتلها عقبال لما انزل في كسك
قالت انت مش محترم روحت مسكت بزها جامد وكنت بقرصو وهيا اااااااه ابعد ايدك وانا قولتلها نسيتي ولا ايه انتي كنتي بتنزلي ع زوبري عسلك ومصيتي زوبري وانا اكلت كسك خفيت ايدي شوي وروحت قفشت بزها وقولتلها مع انك عقربه بس وحشتيني وهيا بتدمع حسيت ان انا قرصتها اوووي قولتلها ايييه بمسك بزها وهيا اها حاسب انا دخلت ايدي ف صدرها وهيا ماقالتش حاجه طلعتو كان احمر اوووي من القرصه وبقولها انا اسف روحت بشفايفي مصيتو وهيا بتقولي ابعد عني اتركني وانا بمص حلماتها وانا ببصلها واخدت شفايفها ف بوسه وهيا وانا شوفت تاليا جايه من الاوضه علينا قولتلها وهيا عدلت هدومها وانا بقولها ماتنزليش عايزك
تاليا فتحت الباب وشافت لينا بتتكلم معايا
( نسيت اقولكم الازاز متفيم يعني هيا مكنتش شيفانا وش العربيه ف وش السور وفوق من العربيه تانده عشان الشمس يعني محدش هيشوفنا الا من اودام واودامنا الحيطه قولت)

قولت ل تاليا روحي دلوقتي عشان بكلمها عشان تخليني نكمل مع بعض ابتسمت وقالت حاضر
قفلت الباب ومشت تاني وانا روحت مكمل بوس فيها وهيا ساحت وانا دخلت ايدي ع بزها امسكو وبقولها وحشتيني اووووي وطلعت بزها كانت تحت العبايه ستيان فضلت امص ف بزها وهيا بتبص لو حد جاي بعد 3 دقايق مص ف بزازها
قولتلها لسه مش عايزاني ادخلو حواك وارتاح
قالت راح احكيلك شئ اطلقت بسببو قولتلها مش انتي ارمله قالت لا جوزي قالت كده عشان ماينفعش يقولك انا اتطلقت ليه قولتلها قوليلي قالت راح تعرف لحالك انا رجعت ابوسها
وهيا قالت انا اسفه ماتزعل مني
قولتلها مش زعلان بس هسامحك لحد لما تقوليلي انا ملكك اعمل فيا الي انت عايزو
قالت انا حكيتلك قبل هيك انا شرموطه الك
ولقيتها فتحت رجليها ورفعت العبايه
وشوفت كسها كانت عريانه من تحت
وقالتلي تاليا عرفه كل شئ بيحصل معانا هيا قالتلي انها بتحبك وانا واثقه فيك انك مش هتظلمها وانا حكتلها ان انا وانت كنا مع بعض قالت معندهاش مانع وهيا الي شجعتني اجيلك انا طلعت بزازها وحطيت ايدي ع كسها ادعك في كان مليان دخلت صباغين وبمص ف بزازها

وانا هايج اوووي وفضلت ادعك ف كسها جامد
ولما لقيتها بترتعش لقيتها بتنزل ميه من كسها غرقت الكرسي نزلت لاخر نقطه وميته نزلت من العربيه وانا مستغرب
قالتلي عرفت اطلقت ليه
وهيا نزلت وانا فهمتو انها لما بتهيج بتنزل من كسها ميه زي مابيقولو تبول لا ارادي
وانا نزلت مسحت العربيه من الميه
وقولت ل تاليا اوقفي بصي عشان لو ابوك جه هدخل ل لينا دقيقه قالت ماشي
دخلت ولقيتها بقميص نوم طويل واول ماشفتني وقفت وانا دخلت عليها وقولتلها مهمه يكون فيك ايه واخدتها ف بوسه وطلعت زوبري وهيا مش شايفه حاجه ورفعت قميصها وكانت عريانه من تحت وانا لفيت وراها وهيا اتفاجات بزوبري علي طيزها ولسه بتتكلم دخلت زوبري ف كسها كلو وهيا ااااااااااه وانا زوبري ف كسها وانا حاسس بنار ف كسها اكتر من دقيقتين ولقيتها بتنزل ميه وزوبري اتغرق والارض اتغرقت وفخادها
انا روحت خرجت زوبري ودخلتو تاني ف كسها وفضلت انيك فبها وهيا ااااااه لحد مازوبري
نزل ف كسها كل البن وهيا اااااااه
وكان زوبري نزل ف كسها وهيا اااااااااح وانا طلعتو وقولتلها هستناك ف اقرب فرصه تنزلي ميتك ع زوبري واخدتها ف بوسه وطلعت

وانا بقيت هيجان علي لينا اووووي ومنظر كسها وهو ببنزل ميتوو ع زوبري ف تفكيري........

اللجزاء العاشر


خرجت من عند لينا وقولت ل تاليا ادخلي ل لينا هيا دخلت وانا بقيت مبسوط ولسه مش مصدق ان لينا نزلت ف كسها وهيا لما بتهيح اووووي بتنزل ميه من هيجانها بقيت طول اليوم هيا لبسه ضيق ولبسه الننققاب وجسمها مولع وتاليا بنطلون جينز وطيزها تحفه عليها بليل لما حسن ريح جسمو شويه انا اخدت تاليا ورا الاوضه ونازل فيها بوس ولينا بتراقب الجو وهما بدلو مع بعض ولينا كنت بفعصها لدرجه من هيجاني عليها رفعت العبايه ونزلت بنطلونها والكلوت وحشرتو ف كسها فضلت انيك فيها ورا الغرفه ونزلت ف كسها وهيا منزلتش ميه وبقيت معاهم علطول واحده تاخد بالها والتانيه انيكها وكنت مبسوط اووووي وكنت باخد تاليا ف العربيه ونفضل بفعص ف بعض
وانا كنت عايش معاهم كاني متجوزهم ال3 ايام دول كانت كل واحده تجيلي بليل والتانيه بتراقب ونيكهم مع بعض لما جوزها يكون نايم ونزلت ف كسها تاليا 4 مرات وف يوم طلعت للمدام بليل بقيت انيك فيها وهيا مبسوطه نمت معاها علي سريرها كانت بتتناك مني ممكن 3 مرات ف الاسبوع ف اليوم الي كنت بنيكها في
قالتلي مينا عايزك تسافر معاه
قولتلها اسافر فين قالت التشييك
قولتلها اعمل ايه قالت انت عارف هتعمل ايه
قولتلها انا هفضل هنا قالتلي مينا شريك معايا ف الشركه ولينا مصالح معاه
وهو مصمم انك تسافر معاه اسبوع عشان مراتو عايزاك قولتلها انا مش عايز اروح
قالت اسبوع بس روح اتفسح وتعالي
وهيا هتعطيك فلوس ليك خدها شوف ياعلي انا مستفاده بسفرك ده كتير عشان اوفق بس
روح وبعد اسبوع تعال انا ببوسه وبقولها مدام في مصلحه ليك انا موافق بس ليه طلب عندك
قالت ايه قولتلها لما ارجع هاجي عليك انام معاك وشبع منك واخد العربيه اسبوع اسلم علي ابويا وقعد معاه ورجع تاني قالت والي تحت قولتلها تحت ايه ضحكت وقالت تاليا ولينا مش هتنام معاهم قولتلها انتي عرفه قالت كل حاجه
بس مدام مش حرمني من حاجه لما بطلبك اعمل الي انت عايزو انا بقولها لو عايزاني ابعد عنهم قولي بس عطتني بوسه وقالت لا زي مانت ليه عايز البت تحبل منك قولتلها بصراحه البت حلوه ومش بقدر اتحكم ف نفسي وانا بنيكها كسها ضيق وبحس باحساس حلو اووووي وانا بنيكها
قالت البت صفيره وطبعا هتبقي حلوه ف الجنس وانت برحتك نيكها وحبلها والدكتوره موجوده وهنكتبو باسمك لو عايز قولتلها بجد قالت ايوه قولتلها فين عيالك قالت متجوزين وعايشين كل واحده ف بيت نمت ف حضنها والصبح لما صحيت نزلت ولينا كانت بتنضف تحت وقفشت فيها وقولتلها لولا اني لسه مخلص كنت فشختك هنا ضحكت وقالت انا تعبانه اصلا شكلي قربت
يوم والتاني وكنت خلاص همشي مع مينا ومايا وانا قبل مامشي بيوم وانا ف حضن تاليا عرفتها بالي حصل وهيا كانت مبسوطه وانا بقولها سيبي موضوع ابوك عليه بس عرفيني لو حبلتي

تاني يوم كنت ماشي الساعه 10 اخدت لينا عند المدام ف الفيلا عشان جوزها مايعرفش وفضلت انيك فيها ونزلت ف كسها وبليل اخدت تاليا وفضلت انيك فيها ونزلت ف كسها مرتين
وتاني يوم جهزت نفسي وهيا كانت عرفه
ومشيت بتاكسي وصلت هناك قبل السفر بساعه كانت كل حاجه جاهزه كنت انا ومينا بس وانا كنت بدور ع مايا وهو قالي مايا ف المطار عشان معانا مرات اخوها وصلنا وطلعنا وانا ببصلها وهاكلها بعيني وطلعنا ولقيت الكرسي بتاعي جنب بتاعها
وانا عرفتها انها مقصوده انا شغلت المترجم
وبقولها انتي حلوه اووووي ومبسوط اني معاك
ابتسمت وقالت ولسه هتنبسط بس لما نوصل ولقيتها بتبوسني من شفايفي وانا عرفت ان هيحصل حرب لما نوصل
ف نص الطريق كانت الطياره مش مليانه اووي الكراسي الي جنبنا فاضيه خالص وهيا لقيتها بتحط ايديها ع فخادها وانا عرفت انها خلاص مش هتبطل لقيتها مسكت زوبري بتدعك في وبصالي وانا طلعت زوبري وهيا مسكتو وبصالي وراحت اخدتو ف بوقها تمص في وانا مولع ناااار

JvOlJDX.md.jpg
بقت تمص ف زوبري اكتر من خمس دقايق كانت تمص وترجع تبص وانا الموقف نفسو مهيجني بقت تمص ف زوبري ولا هممها حد لحد مانزلت ف بوقها هيا بلعتو وقعدت تاني ومسكت زوبري تنضفو بايديها وضغطت عليه خرج منو لبن هيا اخدتو بايديها وبلتحسو بالسانها

JvO1gS4.md.jpg
وانا دخلت زوبري وهيا قعدت ومبسوطه
وبتحسس ع صدري
وبعد ربع ساعه انا مسكت بزها وهيا بصالي بقيت امسك بزازها وفعص فيهم
وهيا طلعتهم بره وشكلهم يجنن

اول ماشوفتهم عجبوني اوووي
روحت مسكتهم وهيا بتبص هنا وهنا وانا
بقرص فيهم واخدتهم ف بوقي امص فيهم وبدل عليهم ورجعت وهيا دخلتهم واخدتها ف بوسه ومعداش وقت الا وانا بحسس ع فخادها وهيا بصالي وفتحت رجليها وحطيت ايدي ع كسها اضرب عليه براحه وهيا اااام اااه اااه روحت مدخل ايدي لعند كسها من تحت كلوتها وهيا اااااااه وشكلها يجنن

JvOV5qF.md.jpg
وانا ايدي علي كسها وفضلت العب ف كسها وهيا بتعض ع شفايفها وبتعمل حركات تجنن فضلت ادعك ف كسها ودخلت صباع ف كسها وهيا ااااي وانا بقيت ادعك ف كسها لحد ماهيا نزلت ع ايدي وانا بدعك لسه وهيا اااااااه اااااااه طلعت ايدي كانت غرقانه وانا بلحس ايدي اودامها
وبلحس عسلها وهيا قفلت الزرار
وهيا فتحت شنطتها وطلعت منديل وانا اخدتو منها ودخلتو علي كسها امسح عسلها وهيا بصالي وبتعض ع شفايفها وانا بوستها من شفايفها ونمنا ف الطياره لحد مانزلنا وكان في عربيه مستنيه ركبنا ومشينا وصلنا الفيلا كانت فخمه وكان موجود شغالين وبواب وصلنا وهيا كانت بتكلمها جوزها واخدتني معاها لفوق وجوزها فضل تحت كانت دورين طلعت معاها ولقيتها قلععت وقلعتني وانا وقف واخدتني علي الدش
واستحمينا وحولت انيكها وهيا تقولي نو كنت امسك بزها ومص فيها اكتر من نص ساعه افعص فيها ف الحمام بس بدون نيك
انا خرجت معاها ولقيت جوزها مستنينا وانا طلعت انا ومراتوو ملط كنت محروج بس انا زوبري ناااار وقف عليها والبوه مخلتنيش انيكها او تمصلي حتي لقيت قالي يلا نتغدا روحنا اوضه تانيه من نفس الاوضه كانت فيها الغدا
هيا قعدت جنبي اكلنا وشبعنا ومايا بتبصلي وانا عارف ان في نيك جاي لقيت خلصت وقربت مني ومسكت زوبري الوقف وقالت 5 دقايق ودخلت الاوضه تاني انا بقيت قاعد وببص لجوزها وهو قالي راح تنبسط معانا كتير قولتلو انا مبسوط
وهو قالي يلا لقيتو وقف قولتلو ادخل بعدي بشويه قالي ماشي انا دخلت عليها اااااااه كاننت لبسه شراب لحد فخادها شفاف وكلوت وستيان شفاف انا قربت منها واخدتها ف بوسه وقلعتها الستيان وهيا مسكت زوبري ونزلت ع كلوتها بنزلو وهيا فاتحه رجليها دخلت لساني ع كسها وهيا ااااااااح ااااااااااه دخل جوزها وشافني بلحس كسها وهيا فضلت كده وانا وقفت واخدتها ف بوسه جميله اكلت شفايفها وهيا نزلت علي ركبتها ومسكت زوبري تمص في كانت محترفه مص حرفيا فضلت تمص ف زوبري وتمص بضاني
وانا مولع ناااااااار تتوف ع زوبري وتمصلي وانا وقفتها واخدتها ف بوسه وطلعت ع السرير

انا ببص عليها وهيا بتلعب ف كسها ولقيت جوزها بيبص علينا وبيلعب ف زوبرو كان صغير انا فهمت بيرضيها ليه انا طلعت ع السرير ومسكت دماغها ودخلت زوبري ف بوقها
وهيا بقت تمص ف زوبري طلعت وهيا شدتني قعدت زيها وفضلت تبوس ف شفايفي وانا زقيتها ع ضهرها وقلعتها الشراب وفضلت الحس ف كسها وهياوقفتني تاني ومسكت زوبري اوووووي تدعك في وانا روحت قفشت ف كسها وبدعك في اووووي وهيا اااااااااااه اااااااااااااااااااه وانا كنت بدخل بصباعين ف كسها

JvkBqj2.md.jpg
وبقينا انا وهيا كل واحد بيدعك لتاني كان الي هيقول كفايه انا فضلت ادعك في كسها لقيتها بتنزل ع ايدي ااااااه وايدي كلها عسل لحستو اودامها وهيا نامت ع ضهرها انا نزلت ع كسها الحس في هيا مسكه دماغي وانا بلحس ف كسها كنت باكلوو طلعت ابوس بطنها وبزازها امص فيهم وبدل ع الاتنين واكلت شفايفها ف بوسه وزوبري علي باب كسها وهيا بتحرك كسها عشان زوبري يدخل وجوزها بيقولي ايوه عذبها كده انا مكمل وانا لقيت زوبري بقي ع شفايف كسها دخلتوو ودخلتو كلو وهيا ااااااااااااااااه وانا حضنتها ونمت فوقها وبنيكةفيها وهيا فاتحه رجليها وهيا ااااااااااااااه ااااااااااااه Oh, my God وانا بنيك فيها بعنف اوووووووي وهيا تحت مني Ahhh, fuck me, fuck me وانا بنيكها اووووي
ولقيتها بتقول ل جوزها I watch him, brother, while I get fucked
فضلت انيك فيها وانا تحت مني وانا بريح نفسي من الحركه وبقيت انيك براحه
وانا وهيا ف بوسه رومانسيه وانا حضنها اووي نمت ع ضهري وهيا طلعت فوقي وقعدت ع زوبري وبقت تنط فوقي وزوبري ف كسها وهيا اااااه اااااااه اااااه Fuck my pussy, ahhh, my pussy وانا ولا فاهم حاجه
وزوبري ف كسها هيا وقفت وكسها علي رجليها وبتدعك ف كسها ولقيت كسها بينزل عسل
انا وقفت وهيا بتمسح ف كسها حضنتها وحطيت ايدي ع كسها امسحو ومسكتها كويس وروحت مدخل زوبري واحنا وقفين وبقيت انيك ف كسها ومستمتع اوووووي وجوزي بيلعب ف زوبرو وهيا مش قدره توقف واول مازوبري خرج هيا نامت ع بطنها وانا نمت عليها وبقولو مش هسيب مراتك غير وانا فشخها ودخلت زوبري ف كسها وهيا ااااااااااااه اااااااااه ولقيت جوزها بيمسك ايديها

Jvkxpg1.md.jpg
وبيقولها Enjoy the fucking, bear it
وهو بيقولي نيكها اوووووي وانا بنيكها اووووي وزوبري فشخ كسها وانا زوبري داخل طالع
ونمت عليها وبقيت انزل بزوبري وطلعو وانا زوبري قبل ماينزل طلعتو ونزلت ع طيزها كان لبني كتير وجوزها بيقولي ايوه كده نزل ع طيزها نزلت لاخر نقطه ونمت ع ضهري وهيا نايمه لسه جوزها اخدها وانا نمت من التعب لحد اليل مدخل اخدت دش وكنت مبسوط اوووي ولقيت واحده جيبالي اكل اكلت ونزلت سالت حد عرفت انها بره

انا لبست وطلعت انا شوفت العجب بره النسوان تقريبا عريانه ايه ده والي شوفتو وجنني لقيت واحد زنق واحده وقفه مع واحد بيبوس فيها وبيمسك طيزها وهيا خلصت وبتضحك ومشت مع الراجل الي كان معاها انا بقيت ابص ع الراجل ده كان بيروح لاي اتنين راجل وست ويكلم الراجل والست وقفه واشوفو يبوسها ف الشارع ويفضل يمسك ف بزازها وطيزها انا هيجت اوووووي
الموقف نفسو جامد لقيتو شغال كده شكلو حلو ولابس شورت وتشيرت وكوتش
الي موتني بقي كان في واحد ومعاه واحده قاعدين ف جنينه لقيت المعلم ده راح عندهم وقعد يتكلم معاهم وبعد شويه لقيتو قعد جنب الراجل والبنت راحت مابين رجلو طلعت زوبرو وبتمص في وانا هتجنن زوبري وقف وبعد شوي لقيتها رفعت الجيبه وجابت كلوتها ف جنب وقعدت ع زوبرو وفضلت تنط علي زوبرو وبعد 5 دقايق قامت وفضلت تمص ف زوبرو لحد مانزل ولقيتو بياخد رقمها وانا هيجان اووووي وبقيت مش مصدق هو ده حقيقي فعلا ازاي الناس دي كده وانا مستغرب ليه ما مينا خول كمان
كنت ماشي وبشوف حريم شبه عريانه يدوب شورت معطي الطيز وستيان
والي لبسه فستان من غير حمالات والفستان ممسوك من عند الصدر لو اتشد صدرها كلو هيطلع والي كلوتها يدوب علي كسها والي بدون كلوت وقاعده وفاتحه رجليها رجعت ولقيت مايا كانت قاعده كلمتني وحوزها بيترجملي قالتلي كنت فين قولتلها بتمشي شويه قعدت جنب مينا وقولتلو شوفت كذا هو عادي كده ف الشارع ضحك وقالي ادخل ارتاح وبكره نخرح انا وانت ومايا شويه دخلت نمت كنت جعان نوم صحيت الساعه 7 كلمت تاليا وقعدنا نحب ف بعض وكلمت لينا

وعرفت انها اسبوع وتخلف يدوب علي مارجع
وانا قفلت معاهم وكلمت مينا الساعه 10 قولتلو عايز اخرج قالي يلا شويه ونجهز قولتلو ماشي هستناك تحت نزلت ووقفت اودام الفيلا
وبعد 10 دقايق لقيت مايا ومينا نزلين انا مش مصدق مايا لبسه بنطلون اسود لازق ف كسها
ولبسه قميص شفاف وجسمها كلو واضح بزازها وكل حاجه فيها باينه انا مشيت معاهم حاسس اني ديوث سالتهم رايحين فين قالو كافيه وكنا ماشيين وهيا لبوه جنبي

انا بقول ل مينا عايز انيكها ضحك وقالها وهيا ابتسمت ومشينا وانا بحسس علي طيزها وبزازها طول الطريق واحنا ماشيين
ووصلنا الكافيه وقعدنا وانا قصدها وجوزها جنبها وانا ببصلها وهيا بصالي

JvkZug1.md.jpg
انا من هيجاني قولت لجوزها هو انا لو بوستها هنا حد هيتكلم قالي هنا كل واحد ف حالو محدش بيكلم حد هنا انا قولتلو تعالي مكاني
قعد مكاني وانا قعدت جنبها ومسكت بزها وهيا مبتسمه واخدتها ف بوسه
وفضلنا نبوس ف بعض
وايدي علي بزازها افعص فيهم
وهيا مسكت زوبري وانا من هيجاني رفعت قميصها ومصيت بزازها ولقيت حد جاي بيتكلم وانا مكمل ولقيت مينا بيقولي علي تعالي ورايا
قومت وبقولو في ايه
لقيتو بيقولي الراجل بيقول الحمام موجود بلاش كده وانتو بره ضحكت وقولت **** راجل محترم
دخلنا الحمام وانا قلعت نزلت بنطلوني
وهيا قعدت ع الارض ومسكت زوبري وبقت تمص ف زوبري وبتلم شعرها وبتمص ف زوبري وانا لقيت مينا طلع زوبرو استغربت كان عليه قفل مقفول ع زوبري هيا بتمص ف زوبري وبقول ده ايه مردش وشو ف الارض وانا وقف وهيا تمص ف زوبري لحد ما مايا قعدت ع قعدت الحمام 🚽
وفضلت تمص ف زوبري وجوزها بيلعب ف زوبرو

JvvFiSj.md.jpg
كانت معلمه ف المص بقت تمص ف زوبري وانا
مسكت شعرها وهيا بتتكلم وجوزها بيترجملي عحباك بزازي نزل لبنك عليها انا ضربتو بوقها بالقلم وزوبري في بوقها وهيا تحطو ف جنب بوقها وانا بضربها مكان زوبري
وهيا رفعت زوبري ومصت بضاني ومتعه رهيبه مع الشرموطه دي فضلت تمص زوبري لحد ما قولت هنزل لقيتها مسكت زوبري وعلي بزازها من فوق بتدعك ف زوبري وانا وقف وهيا He also went to Ali Bazazi's bank
وانا مسكت زوبري وحطيتو ع بزازها لحد منزلت ع بزازها لاخر نقطه وهيا رجعت تمصلي وتبلع الباقي من لبني ورجعت لورا ومبسوطه بالبن انا مسكت بزها كان يجنن

JvvKQgs.md.jpg
وهيا قالت لجوزها ياجي ولقيتو رايح ليها وبيطلع لسانو وبياخد لبني ويطلعو لحد بوقها وهيا تمصو لسانو وتاخد لبني تبلعو وانا بتفرج لما خلصنا خرجنا ومشينا ومكان البن لسه ظاهر واخدنا الطريق مشي وبليل شوفت بنتهم كانت 13 سنه
مايا قاعده بقميص نوم ف الصاله وانا قاعد وجوزها بيلعب مع بنتو وانا ببص ع مايا زوبري كان وقف عليها لقيتها فتحت رجليها شوفت كسها وهيا قاعده وبنتها جنبها وانا قولتلها عايزك واخدتها وهيا بتضحك ودخلنا المطبخ اقرب مكان وطلعت زوبري ودخلتو ف كسها حشر وهيا ااااااه وفضلت انيك فيها 5 دقايق وهيا نزلت علي زوبري وصوتها عالي سمعنا صوت بنتها انا عدلت قميصها ودخلت زوبري ف البنطلون الترنج وكان وقف اووي وانا عملت نفسي بشوف ركبتها وبنتها بتكلمها بالانجليزي ولقيت مايا بتتكلم وشاورت علي ركبتها ولقيت بنتها بتحسس ع ركبت امها ولقيت امها بتقولها Go to my father and I will come after you انا سمعت كلمت بابا عرفت انها بتوزعها البت مشت انا ف لحظه لساني كان ع كسها بلحسو وباكل شفايف كسها ولقيتها بتصرخ انا خوفت بنتها ترجع ولقيت مايا بتنزل ع وشي وانا لما خلصت لحس كسها وقفت بغسل وشي وهيا مسكتني من ايدي وكنا عايزين نروح اوضتها بس لقينا باب بنتها مفتوح وقفنا اودامو وكان بتلعب مع ابوها كان جيبلها العاب وانا وقف مع مايا روحت حطيت ايدي ع كسها وهيا بصالي واخدتني ف بوسه وايديها فوق كسها بدعكو

JvvIRbs.md.jpg
بقيت ادعك ف كسها وهيا بتبوسني انا بحسس ع كسها راح رفعت قميصها وهيا فتحت رجليها وبقيت ادعك ف كسها وهيا بتدعك ف زوبري من فوق البنطلون وانا بشورلها ع زوبري عشان تمصو هيا شاورت ع بنتها انا الي نزلت وزنقتها ف الحيطه من فخادها وفتحت رجليها وبقيت الحس ف كسها وهيا اااااه بصوت واطي وانا مكمل لحس ف كسها وهيا وقفه وبتبص عليهم
وانا فضلت الحس ف كسها ومص عسلها ولقيتها بتدعك ف زنبورها وكاتما بوقها انا فتحت بوقي واخدت عسلها ف بوقي كلو وروحت وقف وهيا فتحت بوقها وبلعتو وانا مصيت شفايفها وهيا عجبها الوضع لقيتها طلعت بزازها ونزلت قعدت ومسكت زوبري بتمص في ولقيت ايديها بتدعك ف كسها وهيا بتمصلي واتا وقفتها ومصيت بزازه
ومسكت زوبري دخلتو ف كسها وبقيت ادهلو وطلعو وبنيك كسها وهيا ايديها ع كتفي
حضناني وانا بنيك فيها وهيا بقت تتناك ونست بنتها خالص ولقيت كسها بينزل وعنيها دمعت واتا كاتم بوقها لما اخدت نفسها

ونزلت ع زوبري بتمصو ولقيت ايديها بتمسح كسها
وفضلت تمص ف زوبري
وزوبري ناااار مولعه هيا وقفت وبتبوسني من شفايفي وانا حضنتها اوووي وهيا مسكت زوبري تاني وكانت تعبانه انا دخلت زوبري ف كسعا ومش بحركو فضل ف كسها حوالي دقيقه وانا بنيكها براحه ولقيت زوبري بينزل ف كسها وانا حضنها اوووي وزوبري بينزل مدافع ف كسها وهيا حضناني جامد وانا نزلت لبني كلو ف كسها وزوبري خرج هيا مسكتو وضغطت عليه من ورا لاودام وخرجت لبن جوه واخدتو بايديها بلعتوو واتا بوستها

JvvMOCB.md.jpg
روحت خليتها تلف وبفتح كسها ولبني بيخرج منها انا بتفرج ولبني نزل علي فخادها نزلت القميص وهيا وقفه دخلت صباعين ف كسها اخدت لبني وبلعتو واتا مشيت دخلت اتشطفت واكلت ونمت وتاني يوم اتكرر دخلت عندي بليل وفضلت انيك فيها طول الليل وتاني يوم قالي اننا رايحين البحر
الصبح روحنا البحر كان جميل
وانا شوفت هناك حريم ملط ملط حرفيا انا شوفت واحده نايمه علي بطنها وقلعه الستيان والكلوت داخل ف طيزها وجوزها نايم جنبها البحر مكنش في ناس كتير بس الي موجود كلو عريان اكترهم كل واحد معاه واحده وشوفت واحد راكب فوق واحده وزوبرو ف كسها وهو بيبوسها وانا زوبري وقف عليهم رجعنا الشاليه وبقيت هيجان ع مايا
وهيا لبسه ستيان وكلوت وبنطلون خفيف
وانا هيجان عليها وهيا بتبصلي ودخلت المطبخ وانا غمزت لجوزها ودخلت المطبخ وراها وهيا وقفه وطيزها تجنن اووووي

Jvvsr9s.md.jpg
روحت وراها حضنتها وكنت لابس شورت وزوبري بين طيزها وانا بحك زوبري ف طيزها وهيا وقفه
وانا زوبري وقف مابين طيزها طيزها ناااااار زوبري هيجان اووووي خرجتو ونزلتلها البنطلون شوي ودخلتو ف كسها من جنب الكلوت وهيا وقفه اااااااه وخرج وبقيت احكو ف شفايف كسها وهيا ضمه رجليها ع زوبري وانا زوبري مابين شفايف كسها وهيا ااااااااه ولقيتها بتنزل ع زوبري وانا دخلتو ف كسها وهيا طلعت اااااااه نااار انا لبستها بسرعه البنطلون ودخلت زوبري ولسه وقف لقيت بنتها داخله علينا بتكلم امها وهيا بترد عليها وبتكلمها والبنت خرجت وانا رجعت احضنها ولقيتها بتتكلم انجليزي وطلعت وانا وراها ولقياها بتكلم جوزها وهو قالي بتقولك البنت عايزه تخرج هاخدها العصر نفسحها قولت ماشي دخلت اوضتي هيجااان اوووي زوبري وقف الساعه 4 صحيت من النوم مكنش حد موجود عرفت انهم خرجو............

الحادي عشر




انا لبست شورت وتشيرت

وطلعت ع البحر انا شوفت حريم ف البحر ملط

بقيت اتفرج عليهم والي نايمه وبزازها عريانه وانا ببص عليهم وقعدت شوي وفضلت اتمشي وكان في واحد اودامي لابس شورت وانا ماشي ولقيتو راح لواحد وجنبو واحده انا وقفت وبقيت اشوف ايه هيحصل الواد بيكلم البنت والي معاها كانت لبسه كلوت وستيان لقيتها قامت وبتقلع تحت وفوق وانا ببص البنت حلوه والواد اخدها ورايحين نحيت البحر لقيتو وقفها واخدها ف بوسه وهيا اتجاوبت معاها ومسكت راسو وبتلعب ف شعرو وفضلو يبوسو بعض ولقيت البنت نزلت ع ركبتها ونزلت الشورت بتاعو والناس رايحه جايه ولا كان في حاجه

Jv8LzQ4.md.jpg

هيا بتمص ف زوبرو وهو ماسكها من شعرها وانا شايف الي معاها بيلعب ف زوبرو والبنت فضلت تمص ف زوبرو والواد شدها وقفه وراح حضنها من ورا وشكلو دخلو بقي ينيك فيها

Jv8L4at.md.jpg

وبقي ينيك فيها وانا زوبري وقف اووي علي المنظر البنت مرجعه طيزها لورا والواد بينيكها وانا ببصةع الي معاها خرج زوبرو وبيلعب في مع انه كبير بس مش عارف مالو الواد فضل ينيك في النت اكتر من 5 دقايق بنفس الوضع وهيا راحت قعدت تبوس في ونطت ع وسطو ومسك رجليها ولقيتو بيدخلو ف كسها وفضل ينيك فيها وبيخليها تنط ع زوبرو وهيا صوتها عالي هو نزلها وهيا نامت ع ضهرها والواد ركب فوقها والواد لقيتو بيدخل زوبرو جامد ومش بيتحرك ولقيتو اكتر من دقيقه مش بيتحرك عرفت انه نزل ف كسها الواد طلعو وهيا لسه نايمه لقيتو لبس الشورت ومشي والبت بتقوم وراحت عند الي كانت معاها احاااا البت مسكت زوبرو وقعدت عليه وبتنط ع زوبرو ونامت عليها وفضل ينيك فيها ونزل ف كسها وهيا مبسوطه قامت عريانه راحت للبحر وانا شايفها دخلت جوه وكانها بتدعك كسها وخلصت طلعت لبيت الكلوت والستيان واخدت الي معاها ومشيو وهيا حطه ايديها ع وسطو

انا زوبري وقف وكلمت تاليا شوي

وكان الساعه 5 وشوي الشمس قربت تروح وانا بكلمها شوفت طيز بيضه الكلوت داخل جواها وبزازها ملبن الستيان مرميه جنبها وهيا نايمه ع بطنها وجنبها واحد لابس شورت وطاقيه وانا ماشي زوبري وقف اوووي وقربت منهم وعايز انط عليها انا لقيتها بتبصلي ولقيتها لفت وشها وانا شوفت بزازها ف وشي وكلوتها الاحمر الي داخل ف طيزها وهيا بصالي وبتعملي بصباعه تعالي

Jv8mf3l.md.jpg
انا ببص عليه وهيا بتشاور روحت ليها
ولقيتها بتعطي بخاخه الي جنبها وبتحسس علي جسمها عرفت انها عايزني دعك جسمها
انا ببص علي الي معاها وهو بيبص للبحر ولا كاني موجود هيا نامت ع ضهرها وانا شوفت كسها من الكلوت الي داخل مابين شفايف كسها هجت اووووي قربت منها وقعدت وهيا بصالي
عطتني مسكت البخاخه مسكت منها وانا بخيت علي رجليها كلها وبخيت علي كسها شوي وهيا بصالي انا بقيت ادعك ف فخادها ورجليها وركبتها لحد صوابع رجليها وبمشي كف ايدي علي رجليها وزوبري وقف اوووي وهيا بتبص عليه
والي معاها بيبص علي زوبري وانا كملت وبحسس فوق كسها وكسها نضيف وفتحت فخادها شوي وبقيت ادعك ف فخادها جنب كسها وصباعي للصغير كان بيخبط ف كسها وانا طالع بايدي الشمال بحسس علي بطنها واليمين جبتها من اول خرم طيزها لحد فوق بطنها تحسيس ودعك ف بطنها مطلعتش لبزازها وهيا فاتحه بوقها وانا بدعك بطنها لقيتها مسكت ايدي وبتحطها ع بزازها

JvSHmzP.md.jpg
JvSJHqg.md.jpg
وانا بقيت ادعك ف بزازها وهيا بتبص عليه وانا بصباعين بحركهم علي حلمات بزازها الوقفه
وانا بمسكهم وكانو ناااار اقرص حلماتها وهيا تفتح بوقها واتا روحت بحط صباعي ع شفايفها ولقيتها بتمصو وانا بدخلو ف بوقها وهيا بتمص دخلت التاني وهيا بصالي ولقيتها قعدت وانا وقف ع ركبتي وانا بحسس علي بزازها روحت زقيتها وهيا رجعت تاني لورا وانا بقرب منها واخدت كلمت بزازها الي قتلوني ف بوقي امصهم وهيا امممم ااممممم خلصت مص لقيتها اتقلبت ع بطنها والي معاها بيتفرج وانا بخيت ع طيزها وضهرها وبقيت احسس علي فخادها تاني وطلعت لفوق ع ضهرها مسكت بزازها من الجنب ورجعت لطيزها بقيت احسس عليها وكلوتها الفاتله مهيجني اوووي
انا بقيت امسك فرده الطيز بايدي الاتنين بفرقهم عن بعض لدرجه اني شوفت خرم طيزها الوردي وكسها الوردي انا بمسك زوبري اودام جوزها
ومشيت صباعي الوسطاني زي البعبوص علي خط الكلوت ولمس طيزها وكسها كلو وهيا اااامممم وانا رايح جاي وهيا بتهز ف طيزها بتحركها وانا روحت جايب كلوتها ف جنب وشوفت كسها وخرم طيزها مسكت طيزها فتحتهم عن بعض ومنظرهم يجنن انا مقدرتش استحمل اكتر بصوابعي الربعه بحسس بيهم علي كسها وهيا من هيجانها رفعت طيزها لفوق

JvSKkdu.md.jpg
وانا بحسس ع كسها اووووي بدعكو جامد شوفتو اسماعيل ياسين كان بيدعك الفانوس ازاي انا كنت بدعك كسها كده وهيا بتهز طيزها ااااااااااه الااااه طلعه منها كل مدعك كسها بربع صوابع جامد
وجسمها يرتعش وانا دخلت صباعين ف كسها وصباع ف طيزها مع بعض وهيا بترفع وسطها وبتطلع ااااااااه ااااااااااه Oh, my God Oh my God, oh my God وانا طلعت صوابعي وبمصها اودام جوزها وروحت تفيت ع ايدي ودعكتها ف كسها وبقيت احك كسها جامد بايدي رايح جاي رايح جاي وهيا بترتعش ااااااااه اااااااه ااااااااااه
ولقيت البنت بتنزل عسل كسها ع ايدي وانا لسه بدعك وهيا نزلت وانا روحت وراها ونمت ع ضهري ومسكت طيزها نزلتلها ع وشي وهيا اول مالساني لمس كسها كانها اتكهربت واناومسكها وبلحس ف كسها وشفط عسلها وكنت عايز امتع نفسي بالجسم ده بقيت الحس ف كسها ولساني يدخل جووه كسها وبمص شفايف كسها وقومت من تحتها وهيا رفعه طيزها انا نزلت الشورت طلعت زوبري والي معاها بيبصوع زوبري وبيقول وهو بيضحك Big zoobro
وهيا مفنسه وانا وقفت وراها ومسكت زوبري علي شفايف كسها بحكو وهيا بتحرك طيزها وكسها بيتحرك علي زوبري وانا مسكت طيزها ودخلت راسو وهيا اااااااااااه وانا بدخل زوبري هيا نامت وانا نمت فوقها وزوبري ف كسها دخلتو كلو ف كسها

JvSxNZG.md.jpg
ونايم عليه وهيا Oh my god oh my god وانا بنيك فيها وزوبري انا بنيك ف كسها والي معاها بيبص علينا وانا زوبري كلو ف كسها رايح جاي وهيا مطلعه اهات توقف زوبري علطول
بقيت انيك فيها وانا لسه فوقها ونايم عليها وزوبري هو الي بيدخل ويخرج
كان احلي احساس اكتر من عشر دقايق راكب فوقها وهيا تحت مني وانا مبسوط انها تحت مني كسها كان بيقبض ع زوبري لما حسيت اني هنزل خرجتو وفضلت العب في لحد منزلت علي طيزها لبن كتير اوووي وهيا بتضحك

JvSaUs1.md.jpg
بنزل لبني علي طيزها وهيا نايمه علي بطنها وروحت مدخلو ف كسها تاني
وبقيت اخرجو ودخلو حوالي دقيقه وطلعتو وهيا مبسوطه وانا وقفت ونزلت اخر نقطه ع ضهرها
ولبست البوكسر بالشورت
وهيا طيزها متغرقه لبن حرفيا

JvS1Mpj.md.jpg
انا بتتكلم انجليزي وانا بقولها no english هيا فهمت هيا فضلت كده وانا قولتلها ده جوزك وبشاور بصباعي قالت No,

This is my brother

عرفت انه اخوها انا قولتلها Your number مسكت تلفوني وكتبت رقمها وهيا وقفت
واخدتني ف بوسه نستني كل حاجه ف حياتي محترفه مص شفايف لساني انسحب مني وهيا بتمصو ولقيتها قالت شكرا
وراحت ماشيه ع البحر وطيزها كلها لبن

JvSjpBj.md.jpg
ونزلت البحر ولقيت اخوها قلع الشورت ونزل معاها ولقيتو حضنها وبيبوس فيها
ولقيتها رجعت بدماغها ورا وهو ماسك وسططها وعرفت انه بينيكها ف البحر وهو حضنها وبعد شويه خرجو وانا ماشي بعتلها رساله كلام مترجم قولتلها عايز اقابلك لوحدنا نمارس الجنس
هيا بعتت اوك موافقه راح اطلع اخويا من الشاليه وكلمك قولتلها تمام انا مسافر كمان 4 ايام
قالت يوم او اتنين وكلمك وانا قفلت معاها
وبقيت مبسوط اوووي مكنتش مصدق اني ممكن انيك حد بالطريقه دي وان ده عادي
روحت ولقيت مينا قعدت معاها وسالتو قالي عادي بس لازم الست توافق لو غصب تروح ف نصيبه قولتلها وجوزها قالي هنا مش زي عندكم هنا متحررين شوي سالني بتسال ليه قولتلو اصل شوفت حصل كذا كذا قالي ده اقل شئ
شويه وباخدك نخرج بره وبفرجيك شئ راح يعجبك فضلت قاعد معاه وبليل الساعه 1 طلعنا كنت انا وهو ومراتو طلعنا مكان في ناس انا بقيت اشوف بنات يدوب متغطي الكس والبزاز بس والي لابسه قميص نوم والي بتشورلك تروحلها وانا ماشي وببص يمين وشمال وعيني مش مصدقه هو في كده انا لقيت مينا ورايا وقفت استناها وببص وقف شوي ورجعت ليه بقولو وقف ليه لقيت عينو علي مراتو وهيا وقفه ف شارع صغير في حوالي 6 كل واحد معاها واحده بينيكها انا لقيت مراتو قعده علي ركبتها وبتمص زوبر واحد وفضل كده خمس دقايق ونزل ف بوقها هيا قامت وبتبلع لبنو وانا بقول ف سري ياشرموطه واتا ماشي وببص ع البنات وحلاووتهم سمعت صوت بنت بتتكلم مصري ببص لقيت واحده وقفه وبتتكلم ف التلفون ولبسه فستان ضيق اووي
هيا سمره بس وهيا بتلف طيزها عجبتني اووووي
انا بقيت ابص عليها وهيا وقفت وانا قربت منها ولقيتها ابتسمتلي وبتتكلم انجليزي انا كنت لابس شورت وتشيرت قولتلها انتي مصريه قالت ايوه انت مصري قولتلها ايوه انتي منين قالت انت منين الاول قولتلها المنصوره قالت انت بعيد انا من الشرقيه وانا بقولها بتعملي ايه ف البلد دي قالت انا هنا مع جوزي قولتلها هو فين قالت معرفش سيبك انت معاك فلوس ولا بترغي
ضحكت وقولتلها ايوه كده انا عايز المصريه
طلعت 200 دولار وحطيتهم جوه بزازها
قولتلها حلوين قالت اوووووي واخدتني ف بوسه قالتلي عندك مكان قولتلها لا قالت تعالي بيتي قريب قولتلها جوزك قالت مش هناك
قولتلها ثواني روحت ل مينا وعرفتوو وبسالو عن مراتو لقيتها وقفه وواحد زنقها ف الحيطه بيبوس فيها وبيفعص فيها قولتلو انا هرجع ع البيت ورجعت وبقولها اسمك ايه قالت لوزه ضربتها ع طيزها وبقولها عايز اشوف طيزك هيا طلعت اودام شويه وانا ببص ع طيزها

JvQkXqv.md.jpgانا ببص ع طيزها كانت جميله وشكلها نااار
بقت تمشي اودامي وانا قربت منها وبقولها المكان بعيد قالت ليه تعبت من دلوقتي وبتضحك
روحت بحسس ع طيزها وبقولها لا مش قدر استني طيزك تجنن بصتلي ووقفت وقربت مني ولقيت كف ايديها مسكت زوبري وقالت انا اكتر منك بس لما نوصل عشان عايزه اتمتع معاك وبسطك انت ابن بلدي وانت زوبرك يجنن انا بقيت ايدي ع طيزها واول مادخلنا العماره لقيتها وقفتني ومسكت زوبري بتلعب في
ونزلت علي ركبتها وبتعض زوبري بسنانها

ولقيتها طلعتو وقالت كل ده زوبر وراحت بالسانها من عند بضاني رفعت لفوق لحد الراس
واتكرر الموضوع لحد مابقت تمص ف زوبري
وزوبري بقي زي المصاصه وفصلت تمص ف زوبري ووقفت ودخلتو وقالت تعالي نكمل فوق
طلعنا ولقيتها بترفع الفستان لحد طيزها
ولقيتها لبسه كلوت ابيض انا مسكت من طيزها وهيا بتقولي هتعمل ايه قولتلها هو انتي احسن متي ونزلت الكلوت لفخادها ولقيت كسها وطيزها اودامي وهيا فنست وانا نزلت بالساني الحس في كسها وهيا ااااااه وانا بلحس طلعت لساني لفوق ع خرم طيزها الي فتح معايا وانا بلحس خرمها ووقفت ودخلت صباعين دخلو وانا وقفت ورفعت كلوتها ونزلتلها الفستان ودخلنا واول مادخلنا قالتلي تحب ع سرير جوزي ولا ف الصاله قولتلها ع سرير جوزك طبعا دخلنا جووه

JvQiPoB.md.jpgوهيا قعدت ع السرير وفتحت رجليها وانا قربت منها وروحت ضربها ع كسها هيا طلعت ااااااه
وقالت انت من النوع الي بيحب الضرب
قولتلها لا بس بحب اضرب الكس الي مجنني وضربتها تاني وهيا ااااااه نزلت ع ركبتي وطلعت لساني بحركو ع كلوتها وبشفايفي بشد كلوتها وحطيت ايدي ع كسها ادعك في واهيا اااااه لحد ماقلعتها الكلوت وشوفت كسها جميل اووووي نزلت في لحس وهيا اااااااه ااااه وانا شوفت خرم طيزها لحستو ودخلت لساني جوووه ووقفت قلعت الشورت وخليتها تقعد عن جنب وكسها وطيزها اودامي انا دخلت زوبري ف طيزها

JvQtJmG.md.jpg
وهيا بصالي وزوبري بيدخل كلو وزوبري داخل طالع ف طيزها وهيا ااااااه زوبرك كبير ياعلي
وانا بنيك ف طيزها احساس الطيز حلووو اووووي وممتع بقيت انيك ف طيزها وهيا اااااااه اااااااه خرجتو من طيزها ودخلتو ف كسها وهيا ااااااي ااااي نكني اووووي نكني اووووي فضلت انيك فيها وطلعتو من كسها لطيزها بقثت انيك ف طيزها اوووووي وقولتلها فنسي يلا يالوزه طلعت زوبري وبلعب في وهيا نامت ع وشها وطيزها مرفوعه وهيا فاتحه طيزها وخرمها مفتوح اوووي

JvQmq1p.md.jpg
JvQmn2I.md.jpg
انا روحت تفيت جووه طيزها ومسكت زوبري
ودخلتو ف طيزها وبقيت انيك فبها
وهيا بتدعك ف كسها وانا بنيك في طيزها وزوبري ناأااار بقيت انيك ف طيز لوزه ولقيتها كسها بينزل وانا لسه زوبري ف طيزها انا زوبري وبنيكها لحد مانزلت ف خرم طيزها طلعتو ولبني طلع مالي طيزها خرمها كلو لبن

JvQpPob.md.jpgوانا دخلتو تاني ف طيزها كلو وفضلت عليها كده شويه طلعتو من طيزها وهيا بتقول لبنك مالي طيزي ووقفت ولبني بينزل من طيزها وبنضحك وهيا نضفت نفسها وطلعت من الحمام
ولبست الكلوت وقالت يلا ننزل
نزلت وهيا بتقولي اعطيني رقمك قولتلها اعطيني انت رقمك ولما اعوزك هكلمك يالوز انت
رجعت للمكان تاني كنت بوصلها وقالت وقت ماتحب تنيك كلمني قولتلها وحياتك انا بنيك ليل نهار بس لما شوفت مصريه زوبري شاور عليك وبضحك قالت ده حبيبي وعطتني بوسه وقالت انا معاك ف اي وقت حابب نكررها تاني وف نص الشارع الفاجره نزلت ع الارض ونزلت الشورت بتاعي ودخلت راس زوبري ف بوقها ولسانها بتحركو عليه اتا حاسس بالسانها علي فتحت زوبري وقفت وقالت ده وداعي ليك وانا مشيت وبقول اااااه يافاجره
كلمت مينا عرفت انه روح
انا روحت ع البيت لقيت مينا قاعد بره وبسالو فين مراتك قالي جووه
انا بقتح الباب احااااا معاها راجل بينيك فيها وهيا بتنط ع زوبرو وانا طلعت وبقولو
وانت بتنيكها امتي يامينا لقيتو قالي هيا بتحب تتناك من الغريب قولتلو هيا بتحبك تبقي ديوث
قالي انا بحب اشوفها مبسوطه
قولتلو واحنا بنتكلم الراجل كان لابس وخارج
وانا قولتلو تعالي دخلنا ع مايا
لقيتها بتدعك ف صدرها وانا قولتلو روح الحس البن هو سمع الكلام وراح علي بزاز مراتوو يلحسها وياخد لبن الراجل وانا شايف كسها مفشوخ
هيا قالت لجوزها انها عايزه تنام هو خرج معايا وانا ساعه وقولتلو ادخل نام مع بنتك وسيبني مع مراتك هو دخل وانا دخلت عليه كانت نايمه ملط انا قلعت ونمت جنبها وهيا نايمه حطيت ايدي علي بزازها وركبتي ع كسها وبزها ف بوقي بمص في
ونمت جنبها وصحيت الصبح وهيا لسه نايمه انا بصحيها وهيا زي القمر اخدتني ف حضنها وانا قلبتها فوقي وزوبري علي بطنها وهيا بصالي وتبوس شفايفي وترجع تبوس وترجع
وانا واخدتني ف بوسه وانا زوبري شد اووووي تحت منها ولقيتها بتنزل وتطلع وزوبري بيلمس كسها ويطلع لبطنها وهيا بتكررها عشان بتحك كسها في انا زوبري وقف ودخل مابين فخادها وكسها وهيا ضمت فخادها عليه
وزوبري علي شفايف كسها ولقيت مايا قعدت ومسكت زوبري وحطت بطنو جوه كسها بقت تحك كسها ع زوبري وهيا اااااااااه شفايف كسها مفتوحه وزوبري مابينهم وهيا فضلت تحك كسها ف زوبري وانا ببص عليه وهيا دخلت زوبري ف كسها كلو وبعد 10 ثواني خرجتو تاني وكملت دعك ف كسها ودخلتوو تاني ونطت عليه
وخرجتوو وانا هتجنن لقيتها بتدعك زوبري ف كسها وراس زوبري ف زنبورها ولقيتها بتنزل عسلها ع زوبري وزوبري نام ع بطني وهيا كسها عليه وانا سحبتها من ايديها وحضنتها
وزوبري تحت كسها وانا بحرك نفسي وزوبري بيحرك علي كسها وانا نزلت بجسمي تحت ورفعت زوبري دخل شويه ف كسها وهيا اااااه وانا كملت دخلت كلو انا مسكت طيزها وبقيت انيك فيها اووووي وهيا ااااااااااه ولقيت بنتها بره
بتنادي ماما ماما وهيا قامت وانا روحت قايم وشديتها علي السرير تاني وهيا نامت ع بطنها ورجليها ع الارض وانا مسكت زوبري ودخلتو ف كسها وهيا ااااه ااااااااه والبنت سمعها بتقول ماما
وانا بنيكها وسمعت صوت جوزها بره انا طلعت زوبري من كسها وهيا نايمه وكسها احمر اوووي انا فتحت طيزها بايدي وكسها اتفتح معايا وخرم طيزها ضيق وعجبني دخلت صباع في طيزها ودخل بسهوله دخلت التاني هيا قفلت طيزها ع صوابعي وكان احساس حلو اوووووي انا دخلت زوبري ف كسها بقيت انيك فيها ولقيت طيزها حلت وانا بقيت ابغبصها ف طيزها وهيا ااااااه اااااااه وانا زوبري هيجان اوووي علي كسمها
انا فتحت طيزها اووووي بايديها خرمها فتح معايا انا حطيت راس زوبري ف طيزها ولقيتها بتتكلم مش فاهم بتقول ايه بس انا همي ع زوبري الي بقيت ادخلو ف طيزها وهيا شكلها بتشتم وانا ولا هنا نص زوبري ف طيزها وهيا اااااااه وانا خلاص ناوي افشخها الشرموطه الي بتتناك من اي حد دي بعد دقيقه وزوبري ف طيزها ماحركتو دخلت زوبري كمان للاخر وهيا ع بطنها وانا زوبري مختفي ف خرم طيزها وبقيت انيك فيها اوووي وانا سامع صراخها وانا بنيك في طيزها وبعد شويه صوتها خف خالص وبعد شويه زوبري انفجر ف طيزها نزلت كل لبني ف طيزها حسيت اني صفيط لبن وفضلت نايم فوقها طلعت زوبري وهيا عماله تقول ااااه وشكلها اتفشخت طيزها بتنزل لبن ولما صحت بتتكلم كانها بتشتم او حاجه زي كده مش فاهم بس وشها مكشر كنت خايف منها لقيتها خارجه عريانه وبتعرج
وقفلت الباب بعصبيه وانا طلعت جوزها مكنش موجود ولا البنت سمعت صوت دش شغال دهلت عليها ولقيتها بتغسل واول ماشافتني كانها بتقول اخرج بتقول اوت
انا بقول I'm sorry قررتها ولقيتها بتفتح طيزها كانها بتقولي شوف عملت ايه واتا بقولها اسف اسف وهيا هديت وقالي اخرج انا خرجت ولبست
والساعه 4 لقيت مينا بيقولي يلا عشان هنمشي عرفت انها قفلت مع الشرموطه






الجزاء التاني عشر







رجعنا الفيلا تاني وطول الطريق مفيش كلام دخلت اوضتي وكنت عامل حسابي اني خلاص هرجع وكفايه كده لميت هدومي عشان ف اي وقت اخلع فضلت طول الوقت افكر هيحصل ايه
وانا نمت كنا بليل نمت من التفكير وشنطتي جنبي وكنت خلاص عامل حسابي ان ده الي هيحصل بسبب الشرموطه وطيزها
صحيت الساعه 8 وكنت خلاص ناوي احجز انهارده وطلعت لقيت مايا قاعده ماكلمتهاش مينا كان قاعد قولتلو عايز احجز قالي خليك لبكره ومشي ف ميعادك قولتلو خلاص هيا شكلها اتقفلت وانا كده كده خلاص قالي بكره معادك امشي بمعادك وراح تاخد فلوس ليك قولتلو مفيش مشكله دخلت وطول الوقت قاعد ف الغرفه
نمت زي انبارح وصحيت الساعه 5 جهزت هدومي لقيت مينا بيرن عليه وبيقولي تعالي
لبست شورت ع الفانله وطلعت دخلت لقيت الاتنين تحت الحاف وانا شايفهم كل واحد نايم ع جنبو وبيبوسو ف بعض
وانا وقف لقيت مينا بيقولي وقف ليه انا قلعت الشورت ودخلت تحت الحاف وزوبري علي طيزها ومسكت بزها بايدي وبقيت احرك زوبري ع طيزها روحت بعدت الحاف وشوفت طيزها وكسها
وانا بحسس ع طيزها وبضربها براحه وبحسس عليها وبقيت احسس ع كسها وطيزها

JvmaNHb.md.jpg
وصباعي بيدخل ف كسها وخايف احطو ع طيزها
فضلت ادعك ف كسها بصراحه مقدرتش طلعت صباعي ع خرم طيزها ودخلت العقله وهيا طلعت ااااااه وانا طلعت صباعي
وهيا ماتكلمتش دخلتو كلو ف طيزها وهيا بتحسس ع ايدي وانا بقيت احرك صوباعي ف جوانب طيزها روحت مدخل التاني وهيا اااااه انا عجباني طيزها اووووي لقيتها وقفت وانا نايم ولقيتها نزلت مابين زوبري ومسكت زوبري
وبقت تمص في وانا مولع بمصها

JvmEYua.md.jpgقعدت تمص ف زوبري وتبلع بضاني وتبصلي
ولسانها بيتحرك ع زوبري محترفه ف المص انا روحت شديتها من شعرها عليه وبوستها ف شفايها روحت خليتها تلف 69 ومسكت طيزها
وفضلت الحس ف كسها وهيا بتمص ف زوبري
وانا بلحس ف كسها وصباعين ف طيزها ببعبصها ف طيزها ولساني ف كسها
فضلت الحس ف كسها الي نزل ع وشي وانا بلحس ف كسها وببوس شفايف كسها وبمص شفايفها وسحبها هيا طلعت زوبري ووقفت وانا خليتها تنام ع جنبها ووشها ف وش جوزها وانا مسكت زوبري بحكو ف كسها وخرم طيزها ودخلت راسو ف كسها ودخلتو ف كسها كلو والي جنني لقيت ايديها بتفتح طيزها وانا شايف خرم طيزها مفتوح وهيا مسكه طيزها كانها بتوريني طيزها انا خرجت زوبري من كسها وحطيتوو علي فتحت طيزها ودخلتو وهيا اااااااااه وانا بدخلو ودخلتوو كلووووو ف طيزها وحضنتها اووووي

JvmWJDu.md.jpg
وزوبري ف طيزها حاسس بمتعه رهيبه وانا حضنها دقيقه كامله وزوبري جوووه طيزها حركت زوبري وهيا صوتها عالي وفضلت انيك في طيزها وهيا تصرخ وانا زوبري بيحشر ف طيزها
وهيا تصرخ وانا ماسك بزازها وحضنها اووووي وزوبري جوه طيزها وهيا ف متعه تانيه
نيمتها ع بكنها ونمت فوقها وبقيت انيك فيها وصوت فخادي ف طيزها عالي وانا بنيكها
وخرم طيزها بيفتح ويقفل ع زوبري كانو هيقطعو وانا بنيك ف طيزها وكنت ف عالم تاني بعد شويه هيا قامت ولقيتها قعدت بخرمها ع زوبري
ودخل كلو ف طيزها وهيا بتنط ع زوبري وانا ف متعه تانيه حرفيا فضلت كده لحد مالقيتها خرجت زوبري من طيزها ودخلتو ف كسها

JvmwWT7.md.jpg
ورجعت تنط ع زوبري وزوبري ف كسها

وهيا تنزل للاخر وتطلع لفوق ع طرف زوبري وتنزل تاني وكانها بتعذب كسها وفضلت كده لحد مالقيت زوبري نزل ف كسها لقيتها رفعت نفسها وانا مسكتو ونزلت لبني الباقي علي كسها

JvmwhQe.md.jpg
وكنت خايف وهيا فوقي انا نزلت ف كسها لبن
وهيا الي رفعت نفسها يعني مكنتش عايزاني انزل جواها هيا نامت جنبي واخدت شفايفي ف بوسه
وانا ببوسها ولقيتها مسكت تلفونها وبتكتب وتترجم وانا ببص لقيتها بتقول انت نزلت لبنك بكسي ممكن احبل منك انا ببصلها وبقولها اسف مكنش قصدي هيا شافت الكلام ولقيتها بتبوسني ومبسوطه قالت اليوم قبل ماتروح عايزاك تنزل بكسي لبنك انا عايزه اخلف ولد قولتلها وجوزك قالت ماتشغل بالك قولتلها ماشي طلعت اتشطفت وكنت مبسوط اوووي وطول اليوم معاها بوس وتقفيش واحنا ف المطبخ هيا لبسه صوت علي كسها وستيان انا قطعت الشورت من تحت ووقفتها ودخلت زوبري ف كسها وفضلت انيك فيها ولما سمعت صوت بنتها خرجت زوبري وهيا وقفت عادي وامها عملتلها عصير والبت اول ماطلعت انا ف لحظه دخلتو تاني ف كسها وبقيت انيك فيها اوووي وهيا كاتمه صوتها لحد مالقيتها بتنزل ع زوبري وهيا حضناني وانا زوبري كلو ف كسها ونزلت لبني ف كسها وهيا مسكه ضهري وزوبري ف كسها خرجت زوبري وكسها بينزل لبن وبقيت مبسوط اوووي امانه كانت متعه اووووي ف المطبخ والساعه 8 قالت هنوصلك المطار وركبت معاهم كنت ورا وهما اودام وهيا لبسهةفستان اسود جميل اووووي وشراب طويل لفخادها
كنا ع الطريق وانا بقيت ابوس فيها وهيا عطياني وشها I want to fuck you
قالت ok

هيا كلمت جوزها وقف العربيه
وانا نزلت ولقيتها رفعت الفستان خالص ومكنتش لبسه تحتو اي حاجه ولا ستيان ولا كلوت وانا بحسس ع كسها وهيا طلعت زوبري وبندعك لبعض

JvmU41t.md.jpg
وهيا رجعت الكرسي لورا وانا دخلت ومسكت زوبري دخلتووف كسها 15 دقيقه بالظبط بنيك فيها وبدل ف كسها وطيزها ولما جيت انزل دخلتو ف كسها وبقيت انزل ف كسها وهيا اااااه وجوزها بيقولها كلام مش فاهم وهو بيشاور ع زوبري وهو بينزل وهيا كلمتوو ومردش عليها وانا خرجت زوبري وهيا نزلت الفستان وانا لبست ورجعت مكاني وكملنا الطريق وكنت مبسوط وهيا عطتني شويه دولارات مش عارف كام بس كلهم ميات ورزمه شكرتها ببوسه وهيا بتشاور ع تلفوني مسكتوو وهيا بعتتلي رساله بتقولي انا لما هاجي السنه الجايه هكون معايا ابنك بس لو طلعت بنت راح تنكني تاني ل حتي اخلف ولد وانا شوفتها وروحت شديتها لعندي وسحبتها وقعدت فوق زوبري كسها علي زوبريومن تحت البنطلون وفضلت ابوس فيها وكسها بتحكو علي زوبري لحد ماوصلنا وهيا قامت ولقيت الي كان ف كسها ع زوبري هيا ضحكت ولحستو ولقيتها طلعت بنطلون تاني ليه ف العربيه وقلعتني وطلعت زوبري ومصتو ولبستني وانا بوستها اووووي وضربت كسها جاامد وهو احمر وانا بضحك وسلمت ع مينا ومشيت وانا ف المطار بكلمها وطلعنا وصلت اخيرا لبنان ركبت تاكس وكنت عامل مفاجاءه ليهم محدش عارف اني ف الطريق وصلت الساعه 10 الصبح الفيلا شافتني تاليا كانت بتلعب مع اختها بره بالكوره اول ماشافتني جرت عليه بالحضن وانا حضنها اووووي وهيا ف الشارع بتبوسني كاني جوزها دخلت وسالتها عن ابوها عرفت انه ف السوق عشان لينا ف المستشفي تعبانه شوي وممكن تخلف بكره او بعدو انا فضلت ابوس في تاليا ولقيتها بتقولي المفرود الدوره كانت تنزل الاسبوع ده منزلتش لسه اسبوعين لو منزلتش يبقي انا حامل قولتلها انا عايزك حامل وتخلفي ليه ولد حلو زيك فضلت ابوس فيها وبعد نص ساعه ابوها وصل بتاكسي وانا كلمت المدام قالتلي تعال اطلع طلعتلها وكانت لوحدها لقيتها لبسه قميص نوم ابيض هيا قامت واخدتني بالحضن وتبوس فيا وبتقولي اسبوع مشتقالك تعبانه كتير لا تبعد عني ولقيتها نزلت قلعتني من فوق كلو ونزلت ع ركبتها قلعتني وزوبري وقف وهيا مسكتو مص وانا وقفتها وبقولها اطلعي ع السرير ومصي هيا طلعت ونامت ع بطنها ومسكت زوبري تمصو
ومنظر طيزها وهيا بترقص ف مصها يجنن وكلوتها داخل ف طيزها كلوت ابيض فضلت تمص ف زوبري وانا بنيمتها ع ضهرها وبقيت الحس ف كسها اووووي كنت باكلو حرفيا وطلعت عليها ودخلت زوبري ف كسها اوووووي وبقيت انيك فيها من اول دقيقتين لقيتها بتنزل وانا بنيكها وبقولها لسه بدري وفضلت انيك فيها وزوبري ناااار جوه كسها وهيا حضناني اووووي وده شكلها وانا زوبري ف كسها ودي بزازها الي بتنط زي الجيلي اودامي وانا بهيح علي جسمها الملبن


JvpFSB2.md.jpg
JvpF429.md.jpg
JvpK0ve.md.jpg
شوفو الصوره خليتها كامله ازاي عشانكو بتعب عشانكو **** ومفيش تفاعل ع ام القصه خالص 😒

نكمل بقيت انيك فيها ف الوضع ده اووووي وانا بنيكها جامد وصوت كسها وزوبري بيرزع في يجنن طلعت زوبري ولحست كسها من العسل ومسحت زوبري من عسل كسها نشفتو ودخلتو تاني وفضلت انيك فيها لحد ماهيا نزلت تاني وانا زوبري نااااار لسه بطلع وبدخل زوبري نزلةف كسها وهيا ااااااااااح اااااااااح سخن اوووووي وانا طلعت زوبري ورجعت وبقولها لبني مخرجش ليه وبضحك

Jvpfkf2.md.jpg
وهيا قالت مش هيخرجو هو عطشان نمت ف حضنها لتاني يوم هيا مخلتنيش انزل ولا اعمل اي حاجه فضلت نايم ف حضنها واكلنا ورقصتلي كاني جوزها ونكتها بليل تاني وانا بنيك فيها وهيا بتاخد ف كسها ونزلت ف كسها ونمنا للصبح لبست ونزلت عم حسن بصلي وانا نازل ومكلمنيش عرفت انه عرف حاجه سلمت عليه كلمني من ورا ضهرو كده نفضتلو وبعد الساعه 4 اخدت تاليا وروحنا ل لينا كانت هتخلف ومحدش معاها انا فضلت معاها وهيا بتقولي حسن عرف انك بتنام معايا سالتها عرف ازاي قالت الكلبه الصغيره بنتي واحنا قاعدين بناكل لوحدنا البت قالت بابا عم علي خالي ماما تعيط احنا الاتنين بنبص للبنت وهو قالها ليه ياحبيبتي قالت شوفت ماما عمو حضنها من ورا وهيا بتقول اااه وتصرخ انا اتصدمت وجوزي بصلي وقالها امك تعبانه ياحبيبتي وعمك علي بيطمن عليها وانا خايفه ومكلمنيش وبليل لقيتو بينزلي الكلوت ونكني كل يوم يقلعني وينكني ومايكلمنيش حتي لما تعبت جبني المستشفي ودفع للمرضه فلوس عشان تخدمني
قولتلها قومي بس انتي واحنا هنشوف حل
لما تخلفي وترجعي يكون كل حاجه تمام وطمنتها وعطيت للمرضه فلوس عشان تجبلها كل حاجه وبوستها وقولتلها هجيلك بكره قالت ممكن اولد بكره الضهر قولتلها هكون عندك من الصبح اخدت تاليا ومشيت ونزلنا وحسن بيقولها كنتي فين قالتلو كنا عند لينا هو بصلي
وانا معبرتوش وبقيت قاعد مع تاليا وهو مش عارف يقول ايه وبليل كنت واخد تاليا ف العربيه بنبوس بعض وهيا لبسه بنطلون استرتش وتشيرت وانا واخدها ع زوبري كسها فوق زوبري وبنبوس ف بعض وفجاءه الباب فتح كان ابوها وهو بيقولها شو بتسوي ياشرموطه وانا قولتلو ماتعزقش قالي لك ليك عين عم تحكي قولتلو انت هتعملي فيها نضيف مالك ياعم امال لو مكنتش سابقني هو قالي شو بتقصد بحكيك هاد قولت ل تاليا انزلي نزلت وراحت للغرفه وقولتلو تعالي نتكلم كلمتين عشان ترتاح من نحيتي قالي احكي ماراح اركب قولتلو عنك ماركبت اول حاجه انا تاليا قالتلي مابقتش بنت ازاي ولو كشفنا عليها وهيا قالت انه انت الي عملت كده انت عارف هيحصل ايه فيك قالي عم تهددني ياواطي
قولتلها باعم انا ولا بهددك ولا بزفت
بس اسمعني انا بحب بنتك وهيا بتحبني وانا لسه مش جاهز للجواز زي مانت عارف بس لو انت راضي اتجوزها لما اظبط حالي معنديش مشكله بس بنتك هتفضل معايا والي انت شوفتو ده هيتكرر علطول وهو ساكت قولتلو وموضوع مراتك هيا عرفتني كل حاجه حصلت بس حابب اعرفك حاجه تصدق ماتصدقش انت حر
انا ف اليوم ده كنت مع تاليا وكنت بعمل معاها زي ماشوفتني دلوقتي والي شافتني لينا
وانا قولت ل تاليا خليك ومكنتش اعرف انها بدون اي حاجه تحت لما دخلت عليها افهمها شتمتني وضربتني بالقلم وقالتلي انها هتقولك اتعصبت عليها وكنت عايز اضربها بس عقلت وهيا لسه متعصبه مسكتها من ورا وكتمت بوقها وهيا بتتحرك وا وا شوف انا هقولك ومش هتحرج منك
انا بتاعي كان وقف اوصلا وانا مع تاليا ولما حسيت بيها عريانه هجت عليها ورفعت عبايتها وحصل الي حصل وهيا كانت بتعيط عشان انا بنيكها وهيا بصصلي قولتلو انا بشر وبصراحه لينا جميله انت نفسك مامسكتش نفسك اودام بنتك انا همسك نفسي اودام لينا وبعدين ده الي حصل تصدق صدق ماتصدقش انت حر انا عليه عرفتك
هو مشي وانا كلمت تاليا ترجعلي وهيا رجعت وفضلنا بنفس الوضعيه دي بوس وتقفيش بس وابوها عرف انها معايا وبليل اخدتها ع العربيه وابوها قاعد وانا مقلعها البنطلون والكلوت ف جنب وزوبري ف كسها وهيا بتنط ع زوبري وابوها قاعد انا نزلت الازاز وابوها شايف بنتو بتنط ع زوبري وصوتها اهاتها مولعه وزوبري نزل ف كسها
وهيا ااااااااه سخن اووووي سخن كتير
وهيا قامت لبست وانا نززلت معاها وهو ماتكلمش وانا دخلت اتشطفت وطلعت كان قاعد صعب عليه دي بنتو بردو رحتلو وقعدت عندو وقولتلو شوف اانا عارف انها بنتك وانت مكنتش ف وعيك لما عملت كده انا بقي ف وعيي وانا بنزل جواها وعايزه تخلف مني هو بصلي ولسه بيتكلم قولتلو اسمعني الاول انا عايز بنتك تحبل مني والواد يتكتب باسمي وباسمها وهيا هتبقي ام ابني بس مش مراتي وكل حاجه هتكتب ف الحكومه انه ابني وابنها قالي ازاي قولتلو بالفلوس وبالوسطه ايه انت ف لبنان الدولار يعملك كل حاجه
وعشان تطمن مدام الينا هيا الي هتعملي كل حاجه قالي هيا عرفه قولتلو ايوه عرفه كل حاجه هو سكت قولتلو بس بنتك دلوقتي اعتبرها مراتي لو قالتلي انك زعقت ليها او ضربتها هيحصل بينا مشاكل قالي عشان بنتي هيحصل مشاكل
قولتلو يابو حسن انت ابنك جاي ف الطريق روح شوف مراتك وصالحها وشوف ابنك واعتبر بنتك دلوقتي مع راجل وملكش دعوه بيها قالي خلاص انتو حرين مدام هيا موافقه ع هيك ومرتاحه خلاص ومشيت نمت للصبح وعرفت المدام اني هروح عند لينا عشان هتولد قالت انا عايزاك ف مشوار وصل حسن وبنتو وتعالي معايا قولتلها خاضر اخدت حسن وتاليا ومشيت وصلتهم ورجعت وهيا نزلت ووصلنا الشركه قعدنا للساعه 4 ونزلت روحنا وكلمت تاليا عرفت ان لينا خلفت ولد
روحت ليهم واطمنت عليها وبعد يومين رجعت لينا وانا كنت مريح من النيك يومين حسيت اني هموت واحلي حاجه المدام شغلها ع الاب توب مش بتفكر ف الجنس كتير وفضلنا اسبوع نكت المدام مرتين مره بليل وتاني مره بعدها بيومين ونمت مع تاليا 3 مرات ونزلت ف كسها وابوها كان بيشوفها وهيا معايا ف العربيه او بتدخلي الاوضه وتخرج بعد نص ساعه لدرجه انه ف يوم خبط عليه وقالي انه عايز تاليا قولتلو هتلبس وجايه وماتحرجتش منو هو عارف كل حاجه بقي
كنت بفكر اروح ل ابويا بس لسه خايف منو بصراحه قعدت افكر ف الموضوع وكلمتو وهو فرح اووي وانا بقولو يابا **** كان غصب عني والخ الخ هو قالي ياعلي انا عارف حاجات عنها وانا عارف انها وسخه بس انا مكمل معاها غصب عني تعال بس ونتكلم لما تاجي انا اتشجعت وكلمت المدام وفكرتها قالتلي مفيش مشكله ياعلي بس اعمل حسابك انك شغال معي دلوقتي قولتلها منا عارف قالت لا انت مش شغال سواق قولتلها امال قالت شوف الاسبوع الي قعدتو عند مايا ده بيكسبني فوق ال100 الف دولار انا بقولها احا بجد قالت اي بجد ماتستغرب هدول الناس مابتفرق معاهم 100 الف او مليون
بيلعبو بالملايين لعب انت شغال معي انت راح تكون معي وين ماروح وبتنفذ كل شئ بحكيلك عنو وانا بعرف انك شب ولسه بعز شبابك وصحتك كتير حلوه مشان هيك راح تعمل الشئ الي بتعملو معي ومع غيري بس كلو بفلوس قولتلها فهمت قالت كويس روح خدلك اسبوع راحه ببيت ابوك وارجع نكمل شغلنا قولتلها في حد يعني قالت كيف قولتلها قصدي في زبون ضحكت وقالت اي دي لبنانيه عايشه هون بدها حد معاه قولتلها خدام يعني ولا ايه قالت لا افهم هيا بدها شب حلو ويتمسك بمشاعرو مابدها نيك بدها مداعبه فقط تدعبها تتحممو سوا تاكلو سوا تنامو سوا بس بدون نيك قولتلها دي كده هتعذبنا وبضحك قالت اذا عرفت تنيكها انت حر بس يكون بمزاجها اي غلطه راح ترجعك لبلدك قولتلها طب الطيب احسن بلاش خالص قالتلي خلاص انا اتفقت معاه الاسبوع الجاي من يوم السبت بتكون معاها
انا قولتلها لمن يعيش اخد العربيه معايا قالت اي تمام ماخدتش هدوم معايا هناك بس قولت هطلع الصبح وخلاص وانا عرفت تاليا وهيا كانت عايزه تاجي معايا بس انا كنت رافض وهيا مصممه وانا مش عايزها تاجي وهيا زعلت وانا بليل اخدتها عندي وشبعتها نيك وفهمتها وهيا قالت خلاص متل مابدك والصبح الساعه 9 صحيت كل حاجاتي جاهزه بقول ل تاليا فين ابوك قالت رايح يجيب فول من اول الشارع انا قولتلها بصي ع الطريق ودخلت ل لينا كانت قاعده وبترضع الواد وهيا قالت شو بتعمل هون قولتلها مسافر وعايزةابوسك وهيا ضحكت وبوستها بنتها كانت نايمه بوستها جامد وروحت مطلع بزها التاني وفضلت امص في وبشرب لبنها وهيا مسكه راسي اكتر من خمس دقايق مص شفايف وبزازها تاليا قالت بابا جاي انا قولت ل لينا لما اجيلك بقي وبوستها وخرجت وركبت معايا تاليا وكنت بكلمها وهيا قالت خدني معاك وقعدت تتحايل عليه انا فكرت ف الشقه الي كنت ماجرها كنت نسيها خالص قولتلها بسرعه جيبي هدوم لنفسك ولا اقولك تعالي اخدتها بالي عليها وكلمت حسن وعرفتو انها معايا من غير مايرد قفلت السكه وهيا كانت مبسوطه اووي انا بجد حبيت تاليا حاسس انها نضيفه وابوها هو الي بوظها انا طول الطريق مشغل اغاني وهيا مبسوطه ووصلت الشقه وعرفتها ان الشقه دي ماجرها وانا وانتي هنام فيها قالت حلوه وعجباني مع انها صغيره اصلا كلمت ابويا وعرفتو ان موجود ف البلد عرفت انه ف الشغل
وقولتلو خلاص هاخد مراتي اجبلها هدوم قالي مراتك قولتلو ايوه لما تاجي هفهمك
وتاليا فرحت اوووي لما قولتلو مراتي
تاليا دي حتت سكره بصراحه بيضه وشعر اصفر شكلها حلو جسمها يجنن بزاز لسه بتكبر وطيزها عريضه ومفبش بطن وكس احمر من جوه ووردي اوووي من بره جمال حقيقي وف الجنس متعه بتمتع ف الجنس اوووي من جمال كسها حتي حلمات بزازها وردي اخدتها اشتريت ليها احلي لبس واحلي ملابس داخليه وقمصان نوم وهيا فرحانه واشتريت شنطه وحطيت كل الهدوم فيها وحطيتها ف العربيه وابويا قال انه ف البيت انا عرفت تاليا بكل حاجه حصلت معاهم ووصلنا سلمت ع ابويا وابويا سام ع تاليا ومبسوط بيها وتاليا مبسوطه وقعدنا نتكلم قولتلو اني شغال عند واحده غنيه وبتحبني وعطياني عربيتها وانا شايف مرات ابويا لبسه ترنج خفيف وابوياةقعد معايا لوحدي وقالي ان مراتو طلعت لواحد وقبلتو وواحد صحبي شافها وهيا طالعه عماره كذا ولما روحت لقيتها نزله مع واحد وركبت معاه العربيه
انا قولتلو انا عارف الراجل ده قالي ازاي عرفتو كل حاجه حصلت وانا جيبت الغلط عليها ف الكلام وابويا مصدقني ولما كلمت ابويا ليه مش بتطلقها قالي هخسر كل حاجه البيت والوظيفه قولتلو سيبها عليه وانا هخلعك من الوظيفه دي وشغلك ف شركه كبيره قالي ايه هيا قولتلو مش عارف بس هشغلك وبراتب احلي بكتير قالي فين بالبنان قولتلو طرابلس قالي ايوه المكان هناك جميل قولتلو انا هشوفلك الوظيفه والشقه هشوفلك واحده اجار بسيط وانت حاول تبيع البيت ده وقول ليها هناجر بيت لما نشتري بيت قريب للشغل ولما كل حاجه تتظبط طلقها وكسم الوظيفه بتاعتك دي انا عرفتو موضوع تاليا بس كدبت عليه ف حاجتين اني انا متجوزها وانها بنت بنوت
وبليل اخدتها ف حضني ونمت وهيا كانت تعبانه فضلت للصبح واحنا صحينا ابويا كان نزل الشغل ومرات ابويا ف اوضتها وتاليا عملتلي فطار
وفطرنا وقعدنا نتفرج ع الشاشه وانا لابس شورت ولقيت تاليا بتحط رجليها ع زوبري وبتلعب بيه

Jvyn6HN.md.jpg
وانا بقولها الست جوه قالت انا مالي بيها انا مع جوزي حبيبي وفضلت تحسس برجليها ع زوبري وهيا بتضحك وانا زوبري بيوقف لقيتها بعدت البطانيه ولقيت شورت للركبه ولقيتها بتخلعو خالص وتحت كلوت اسود داخل ف طيزها ويدوب مغطي كسها قالتلي عجبك ده وبتفنس طيزها

Jvyxd2R.md.jpg
وانا شايف جمال كسها وهيا بصالي وبتهز طيزها انا اول مالمست كسها هيا قالت لا وعطتني وشها وقالتلي عايزه امصلك بالبيت بتاعك الاول قولتلها مش بتاعي بس مصي هيا طلعت زوبري ومسكتوو وهيا بصالي وعنيها وشكلها قمر

JvyIj1a.md.jpg
ده منظرها حرفيا انا معايا ملكه جمال اسمها تاليا من سوريا 17 سنه جمال وحلاوه انا وقف وهيا بتدعك ف زوبري الي وقف ف ايديها

وهيا بقت تمص ف زوبري وانا ببص ع جمال طيزها هلاقي احلي منها فين جمال وحلاوه
وواحده تحبني وهيا بتمص ف زوبري وانا ببصلها وهيا وقفت ع ركبتها واتشعلقت ف رقبتي وقالت انت بتبصلي ليه كده مسكت طيزها وبقولها عشان بحبك وهيا بتبوسني وقالت بسويلك اي شئ بس لا تتركني بموت حالي اذا تركتني قولتلها بعد الشر انا معاك بس الدنيا تظبط وهتجوزك قالت لو بعيش حياتي كلها بدون زواجك مابيهمني بس بكون معك انا قولتلها هتجوزك ونعيش احلي عايشه مع بعض
واخدتها ف بوسه وهيا بتاكل شفايفي اكل ومسكه زوبري ولقيتها بتقولي مابدي اتناك بدي ابلع لبن قولتلها وانا نفسي ادخلو ف كسك هيا فنست وقالت انا تحت امرك بس معك دقيقه واحده واتركلي حالك مشان بدي لبنك بفمي هيا عطتني طيزها وانا بعدت الكلوت وبحسس ع كسها بصوابعي

JvyXP6J.md.jpg
وكان كسها يجنن بقيت ادعك وروحت ماسك زوبري ودخلتو ف كسها وهيا اااااااه

Jvyhtlj.md.jpg
وبقيت انيك في كسها ولقيتها هيا الي بقت ترجع وتطلع ع زوبري وفضلت تنيك نفسها
وتهز طيزها وهيا بترجع وزوبري بيخبط ف جوانب كسها وتقولي مبسوط اقولها اووووي وهيا بعد دقيقتين طلعت زوبري وقالت كده كتير عن دقيقه اتركني امتع ايرك انا سبتها وقعدت وقولتلها انتي حره لقيتها رفعت التشيرت وبزازها اودامي

JvyvYdu.md.jpg
وانا قولتلها بزازك صغيره بس جميله قالت بكره تكبر لما تهتم بيهم شوي وترضع منهم ورضع ابنك ويكبرو مسكت زوبري وعلي حلماتها بزوبري
وقالتلي راح امص ايرك احلي مره راح امص فيها الك ولقيتها بتمص زوبري وكانت محترفه درجه اوول لدرجه ان انا مستحملتش وهيا بلعت راس زوبري بتمصو لحد مانزلت في بوقها وهيا نزلتهم ع زوبري تاني وبقت تدعك في زوبري بايديها ولقيتها بتغمزلي

Jvygl3P.md.jpg
Jvyg18F.md.jpg
قالتلي عجبتك قولتلها اووووي
قالت وانت تجنن ياعمري وفضلنا نبوس بعض واخدتها ع الاوضه ونمنا زي ماحنا وومصحتش غير علي حد بيمص زوبري انا صحيت لقيتها مرات ابويا بقولها بتعملي ايه قالت بدي اتناك
انا وقفت وطلعتها بره وبقولها مابقاش ينفع
انا معايا مراتي قالت ومراتك احلي مني بشئ لحتي تنيكها وتمصلك ايرك وانا اتفرج
بدي ياك تنام معي اليوم وبعملك كل الي يريحك بس ماتتركني بهيك حاله انا ببصلها لبسه قميص نوم اسود وشكلها يجنن ملبن
روحت مسكت طيزها وبقولها بليل انهارده اعملي حسابك هفشخ كسمك قالت حاضرر بدي اتفشخ بزوبرك


كنت عايز اكمل بس هموت ونام نكمل الجزاء التالت عشر انهارده

انا ممكن يبقي الجزاء التالت عشر وخلاص تبقي سلسله واحده عشان القصه مفهاش تفاعل اساسا بس انا قولت نزل سلسله ولو عليها تفاعل هعمل كمان سلسله وهتبقي اجمد من دي حرفيا بس انهارده هكمل الجزاء الاخير وسيب القصه لحد ماتفاعل يزيد وكتبها ع طول سلسله كاملهةف 3 ايام بس ومفيش تفاعل

حاول ما تضيفش صور عشان واحنا بنقرا ناس بترمي عينيها علي الجوال
هتتقفش 😂😂😂😂😂😂😂
قولهم كل واحد يبص ف ورقتو

الجزاء لثالث عشر


دخلت نمت مع تاليا ولما صحينا كانت صاحيه
بقولها بتكلمي مين بتوريني لقيتها بتكلم لينا
اخدتها ف بوسه وبقولها الست الشرموطه دي عايزاني انام معاها وانا مش عايز بس انا مش عارف هيا مسكه ايه ع ابويا او في ايه مابينهم مش عارف يطلقها ونخلص
قالت وانت شو راح تسوي انا بقولها مش عارف
هنشوف انتي بس خليك ولبسي حاجه وسعه لما نكون بره الاوضه قالت حاضر
فضلت ابوس فيها وهيا قالتلي انت بتحبني قولتلها شوفي انا بحب السوريين اوووي
تخيلي بقي واحده ف جمالك وحلواتك وطعامت كسك وبحسس علي كسها من فوق الكلوت
وهيا قالتلي انا بحبك اوووي وحضنتني وانا بلعب ف كسها وهيا بتحرك كسها ع ايدي اووووي كانها راجل وبتنيك حد فضلت كده لوحدها لقيتها حضنتني اوووي وانا لقيت كسها بينزل وانا بقولها مالك قالتلي مبسوطه اني معاك اووي
وبحب لما بتكون جنبي انا ملكك ياعلي انا مش عايزه تلمس حد غيري قولتلها وانا بحبك وهتجوزك وتبقي ملكي طول ماحنا عايشين
انا عايز اخدك وسافر لمصر
بس لما اعمل شويه فلوس حلوه نقدر نعيش بيها هناك قالتلي ليك قرايب قولتلها طبعا عندي عمتي معاها جوزها وعيالها
وخالتي متجوزه ومخلفه
وخالتي التانيه متجوزه من 6 شهور تقريبا دي متحوزه متاخر قالتلي واحنا هنقعد عند مين قولتلها ولا دي ولا دي هنشتري بيت
احوش بس فلوس ونشتري ونظبط امورنا ونسافر
طلعت ايدي وبقولها شوفي عسلك
مسكت ايدي وقالت انا بحب اشرب لبنك
بحب اي حاجه منك
تعرف يوم مابويا شافني معاك ف العربيه كنت خايفه اوووي منو بس كنت عرفه ان انا معاك مش هيكلمني فضلت ف حضنها نتكلم والليل دخل ابويا كان رجع وطلعنا انا وتاليا ومرات ابويا كانت بتبص ل تاليا كانها عدوتها انا ابويا لحظ ده وقالي عايزك ف حاجه ياعلي روحت معاه الاوضه وقالي خالي بالك من مراتك الست دي مش بتحبها لتعمل فيها حاجه قولتلو انا كده كده يومين وروح شقتي قالي ليك شفه قولتلها ماجرها لما مشيت من هنا هاخد تاليا فيها ونقعد قالي يبقي احسن
قولتلو في حاجه قالي ايه قولتلو بس ماتزعلش قالي خلاص فهمت قالي شوف انا كنت عارف انها مره شرموطه بس قولت يمكن تتعدل بعد الجواز بس مفيش فايده شوفي يابني الست دي عايلتها ناس وحشه ممكن يعملو فينا حاجه
اسمع كلامها طول مانت قاعد وماتخليش مراتك تروح ف حتي لوحدها قولتلو انت فاهم قصدي الاول انا قصدي هيا عايزاني اااااا قالي فاهم بس بلاش اودامي قولتلو انا اصلا مش عايزها تاليا عندب بالدنيا قالي برحتك المهم مراتك
قولتلو تمام خرجنا وتاليا بتلعب ف التلفون قعدت جنبها وبعاكس فيها وهيا بتبوسني كانها بتعاند مرات ابويا اتعشينا واخدت تاليا ونزلت افسحها شويه بالعربيه وحطيت بنزين وانا كلمت مدام الينا بقولها ابويا في مشاكل وعايزو ياجي يشتغل عندك لو في اي شغلانه ف الشركه قالت مفيش مشكله
ياجي هو وانا هشغلو ف الشركه شكرتها وقفلت
وروحنا دخلت وتاليا دخلت لبست ترنج ضيق ومرات ابويا قاعده بترنج بردو
لوحدها بسالها ع ابويا قالت جووه قولت ادخل افرحو دخلت كان نايم صحيتو وقولتلو هو انبسط اووي بكده وانا خرجت ومبسوط عشان ابويا
قعدت جنب تاليا وايدي ع كتفها ومرات ابويا قاعده قولت ل تاليا لما تشوفيني معاها ادخلي وبعد شويه اطلعي بس اعملي صوت عشان اسمعك قالت حاضر ببص لمرات ابويا قولتلها تعالي اقعدي جنبي قاعده بعيد ليه قالت انا مرتاحه كده قولتلها وانا برتاح تكوني جنبي قامت وجات جنبي وبتقعد انا حطيت ايدي تحت طيزها وهيا بتقوم قولتلها اقعدي عقبال ماتقعدي ع زوبري بصوت واطي شيلت ايدي وحطيتها ع فخادها بحسس عليها وتاليا شيفاني
اول مالمست كسها من فوق البنطلون فتحت رجليها وانا بحسس ع كسها وتاليا قالتلي انها داخله تنام قولتلها ماشي اول ماقفلت الباب
انا روحت وقفت علي رجلي ومرات ابويا قاعده بترنج يحنن طلعت زوبري وحطيت رجل ع الكنبه
وقربتو من وشها ودخلت ف بوقها كلو وطلعتو اضرب وشها بزوبري وهيا فاتحه بوقها ادخلو كلو وخرحو تاني اضرب وشها ودخلتوو وهيا بقت تمص ف زوبري اوووي وهيا بتقولي وحشني زوبرك اوووي وهيا فضلت تمص وانا طلعتو ونميتها ع ضهرها ودخلت مابين رجليها وزوبري مشيتو علي كسها وهيا اااااه وهيا بتقولي نزل ونكني انا كنت ناوي بصراحه نزلت البنطلون شوي
ونزلت ع كسها لحس وهيا مسكه دماغي وانا باكل ف كسها وهيا ااااااااه اااااااااه وبعد مص شويه مسكت زوبري وحطيتو ع كسها وبحركو وخليت ضهر زوبري رايح جاي ف كسها وانا كنت خلاص ع اخري مسكت زوبري ودخلتو كلووو ف كسها وهيا مسكتني اوووووي ااااااااه
ولقيت الباب بيتفتح وتاليا بتكح وانا بقوم ومرات ابويا مسكاني مكنتش عايزاني اقوم هيا لبست ولقيت تاليا جايه قعدت جنبي
وبتقولي مش جيلي نوم من غيرك انا بايدي اليمين دخلت ايدي علي كس مرات ابويا وبقيت ابعبصها واخدت شفايف تاليا ف بوسه وكنت مستمتع اووووي بعد دقيقه وسمعت مرات ابويا ااااااااه اااااااه ولقيتها بتنزل علي خرجت ايدي وحطيتها من فوق البنطلون وبدعك فيه وهيا اااااااااه ااااااه وانا ببصلها ومن فضول تاليا بتبص عليها ولقيت مرات ابويا رفعت طيزها من الانتريه ووقفه ع رجليها وسانده بضهرها وهيا بتدعك ف كسها من بره واحنا بنبصلها ولقينا عسل كتير اووووي بينزل من كسها وهيا بتدعك اووووووي
ااااااه اااااااه اااااااااه وتاليا بتبص عليها
وكانت اتغرقت خالص وهيا قعدت ومغمضه عنيها
وبتبص لينا شكلها اتحرجت من تاليا
وهيا قاعده وقامت وانا وقفت ف وشها ومسكت وسطها وزنقها ف حضني بقولها رايحه فين قالت هنام قولتلها انتي كنتي محرومه اوووي وحسست علي كسها وهيا بصالي وقالت خلص سبني امشي
هيا بتمشي حضنتها من ورا وزوبري مابين طيزها
بقول تعرفي ياتاليا مرات ابويا دي بحبها اووي وهيا بتموت فيا وزوبري بحكو ف طيزها
وهيا بتغمض عنيها وانا ضربت طيزها اوووووي
وهيا ااااي دخلت ع طول وانا اخدت تاليا وبوس واحضان ودخلت نمت وتاليا بتقولي انها صعبانه عليها وقالتلي نام معاها قولتلها هيا بصراحه وحشتني بكره نظبطها ونمنا صحيت الساعه 8 مكنش حد ف الاوضه عرفت ان ابويا ف الشغل
سمعت حد ف الحمام روحت ابص ولقيت مرات ابويا قاعده بتسمع سكس وقاعده بتلعب ف كسها

J8WaQfa.md.jpg
انا بقيت اتفرج عليها وانا سامع اهات من التلفون
وهيا تغمض عنيها وتدعك ف كسها
وانا دخلت وهيا مش شيفاني انا طلعت زوبري وبلعب في وهيا اول ماشافتني فتحت بوقها

J8W0kfn.md.jpg
وبصالي وقالت انت هنا من امتي
قولتلها من بدري انت بتعملي ايه
امال انا لزمتي ايه بس ونزلت علي ركبتي وفتحت رجليها ولقيتها بتتفرج ع سكس واحد منيم واحده ع ضهرها ورافع رجليها ع كتفو وبنيكها
انا قولتلها انا اعملك كل الي نفسك في
قعدت العب ف كسها وهيا قفلت التلفون
وقالت قوم دخلت زوبرك بدي اتناك تعبت **** ياعلي كتير تعبانه مابعرف انت وابوك ليش بدكم تعذبوني انا ضحكت وقولتلها انا مقدرش اعذبك
لحست كسها وهيا اااااااه اااااه
وانا فضلت الحس ف كسها وهيا مبسوطه اووووي
وانا وقفت وهيا مسكت زوبري من فوق البوكسر
وانا طلعت بزها

J8WePvS.md.jpg
وطلعت التاني ونزلت امص في شقايفها وف بزازها وكنت بعض الحلمات براحه
ومص فيهم وانا اخدت شفايفها ف بوسه
قولتلها يلا ياشرموطه فرجيني كنتي بتعملي ايه قبل مادخل هيا مسكت زوبري انا خرجتو وقولتلها هيجيني يلا عشان افشخك لقيتها بتمص ف بزازها الكبيره وفتحت رجليها وبقت تلعب ف كسها

J8WrEHx.md.jpg

وانا بدعك ف زوبري وهو بره هيا بتدعك وبتبص لزوبري وانا بتفرح عليها وهيا بتبص ع زوبري وبتقولي علي مش قدره انتو بتعملو فيا ليه كده ارحموني وحسيت انها هتعيط بجد انا وقفتها وبقولها مالك قالت انا تعبت وانت وابوك بتعذبوني معاكم وانا مابقتش قدره انا حضنها وبسمع كلامها
وانا بقولها انتي زعلتي ليه كده ماتعيطيش
قالت انا مابقتش قدره ياعلي انا قولتلها تعالي اخدتها ع اوضه ابويا وبوستها واحنا وقفينوودملت زوبري ف كسها وهيا اااااااااااه ااااااااااااااااااااااااااه ولقيت كسها بينزل علي زوبري كتير اووووووي وانا هتجنن مسكت طيزها وهاتك ياهبد ف كسها وهيا اااااااه كمان كمان وانا بنيك فيها واحنا وقفين وانا ماسك طيزها وزوبري فسها وانا بنيكها اوووووي وكسها مولع ف زوبري انا بقيت انيكها وانا شايف بزازها الملبن بتتمرجح اودامي روحت مطلع زوبري وهيا قالت مش قدره ونزلت علي زوبري تمص في وتلحسو بالسانها وانا وقفتها ووقفت وراها ودخلتو ف كسها وقفش ف بزها ووسطها وبنيكها اوووي وهيا مش قدره توقف

J8Wsjae.md.jpg
وانا مكمل نيك ف كسها وبزها بينط وصوتو طالع وانا فضلت انيك فيها وهيا اااااااااااااااااااه ولقيتها بتنزل تاني ع زوبري ولقيتها نامت ع وشها وقالت مش قدره قولتلها لسه نمت عليها ودخلتو ف كسها وانا وقف وبقولها مش هسيبك ياشرموطه عايزه تتناكي اتناكي خدي ف كسك
فضلت انيك فيها وقلبتها ع ضهرها ورفعت رجليها شويه ودخلتو ف كسها

J8WLEHg.md.jpg
وقفشت بزها وهيا بتقولي كمان كمان نيك براحه متعني انا محرومه من الجنس
وانا بقولها محرومه ليه ياشرموطه مش بتروجي للرجاله تنيكك هيا قالت لا مابخون ابوك
قولتلها ايوه صح مانتي بتعملي ايه دلوقتي قالت بحكيلك كل شئ بس نيكني ونزل بكسي فضلت انيك فيها لحد مازوبري نزل ف كسها وانا نمت جنبها وهيا قالتلي علي راح تحكيلك كل شئ بس ماتحكي ل ابوك اي شئ قولتلها تحكي ايه منا ابوبا قالي انك بتخونيه قالت لا **** ماحصل
اسمعني بس نمت جنبها وايدي ع كسها بدعك لبني ف كسها وهيا قالت انا راح احكيلك من اول شئ
انا ماكان بدي اتزوج كان عمىري 30 وكنت شغاله بشركه الي ابوك شغال فيها وابوك معو سياره وكان قريب من بيتي كنت عايشه لحالي مع ماما واتعرفت ع ابوك وكان بيوصلني
للبيت وماما شافتو كانت كبيىره بالسن وحكالي انه كان متزوح ومراتو ماتت وهو وابنو هون حبيت ابوك كتير وبيوم كنا سهرنين واخدني ل هاد البيت وحكالي بنقعد شوي وبروح وانا قاعده ابوك اخدني بالغصب للغرفه تبعو وقلعني كل شئ وماحسيت بشئ غير وزوبر ابوك بكسي ابوك فتحي وانا عشان حبيتو سلمت نفسي ليه
واندمجت معاه حتي بعد منزل بكسي دخلت الحمام وطلعت كنت زعلانه بس ماحكيتلو هيك هو ما اهتم راح مقلعني ونكني تاني
وروحني وماحكينا بعد يومين كلمتو عشان نتزوج حكالي موافق واخدني لللبيت وقررنا هيك شئ كل يوم لمده سنه وعدني بالزواج وفضل ينام معي لحد مابيوم اخدني لدكتوره عرفت اني ماراح اخلف زعلت كتير بس حسيت ابوك مبسوط بعد ماعرف اني مابخلف تزوجني قولت خلاص بخليك متل ابني ولما كبرت ابوك مابقي زي الاول بيقعد بشهر مايلمسني وانا كتير بشوفك متل ابني بس ابوك بيوم حكيتلو ليش مو مهتم بيه حكالي انه تعبان من الشغل شوفي حد ينيكك وانا زعلت من حكيو قبلها ب5 سنوات امي ماتت قولتلها فاكر
قالت مابقاش لي حد بعت البيت وعطيت فلوسو ل ابوك مشان يشتري هاد البيت قولتلها هو البيت بفلوسك قالت اي ابوك كان واخدو اجار سنوي انا اشتريتو باسمو بس اتغير ابوك علي وكان بيضربني وكنت بكون جنبو بلعب ف حالي مشان تعبانه ممكن ينام معي ويريح كسي بس لا مابيعمل شئ بيوم حكيتلو ليش عم تعمل فيا كده حكالي روحي اتناك بره شبعي حالك ولا اقولك حاجه علي انتي مربيه ع ايدك روحي خليها ينيكك فاكر يوم ماسمعتني بعيط بره وجتلي قولتلها ايوه
قالتلي هو ده اليوم الي حكالي في كده
قالي روحي علي بينيكك ويشبعك وانا ماراح اتكلم انا زعقت معاها وهو ضربني وقالي لو كلمتيني ف الموضوع تاني راح اطلاق حكيتلو طلقني وسيبلي بيتي حكالي انه باسمو قولتلها بتتكلمي جد قالت راح افرجيك الدليل بعينك
قولتلها طب يوم ماقولتيلي انك رايحه ل صحبك
قالت مافي صاحب ولا في شئ كل هاد تخطيط ابوك قولتلها ازاي قالت راح اكملك
ابوك بعد ماضربني طلع الشغل بليل رجع وشكلي صعبت عليه حاول ينام معي بس انا كنت رافضه حكالي انه معندوش مانع لو تتناكي من علي حكيتلو انت مجنون حكالي انا مشغول كتير
وابني معك طول اليوم البسي شئ حلو وهو اكيد راح يغتصبك زي ماغتصبتك زمان
وانا راح اساعدك احكيلو هيك وهيك وهيك
والبسي هيك وانا قولتلو لا بس صدقني ماقدرت
لبست الملابس الي حكالي عنها وبقيت طول اليوم معك هيك وكنت مبسوطه انك بتبص ع جسمي
فضلت هيك لما ماقدرتش اتحمل وحكيتلك اني بدي اخرج لصديقي وابوك هو الي حكالي هيك
وحكيتلك ابوك مابيتهم فيني وهيك وبعدين حصل الي حصل مع بعض وابوك عرف انك بتنام معي
ولما شافني كتير مبسوطه معك حكالي انه بدو يشوفني ع زوبرك وانا رفضت بس هو حكالي مليش دعوه هو بيدخل علينا وخلاص
قولتلها يعني كل ده ابويا الي عملو قالت بعطيك دليل قولتلها ايه قامت وطلعت شريحه وقالت هاد الرقم الي كان ابوك بيحكيني عليه ع الواتس انه صديقي فتحت الواتس عندها وورتني الرقم وطلعت تلفون تاني وحطت الرقم في ورنت رن قالت ده رقم ابوك اشتراها جديد وده تلفوني القديم ده تلفون ابوك اشتراه الي من زمان
قولتلها تمام تمام قالت لا دقيقه ولقيتها بتوريني عقد البيت وهو باسم الراجل وبتاريخ
وقالت دي كمان صوره بنفس اليوم وصار باسم ابوك وابوك اكتر من 10 سنين هنا وانا امي ماتت من خمس سنين وده العقد من خمس سنين لما بعت بيت امي قولتلها طب واهلك قالت ماعندي اهل اهلي بعيد في( صيدا)
بعيد وماحد بيكلمنا بعد موت ابوي
اكتر من 20 سنه ماحد كلمنا ضحكت وقولت احا يعني انا ابويا كان هيخزوقني قالت في ايه
قولتلها مفيش تسمعي كلامي قالت ايه قولتلها عايزك تدلعي عليه وهو قاعد قالت ليه قولتلها كده من غير ليه قالت ومرتك قولتلها ثواني تاليا وهيا قالت بتعمل ايه قولت تاليا وبضحك خبطت قولتلها ادخلي دخلت وشافتني جنب مرات ابويا
قولتلها تعالي نامي جنبها نامت قولتلها شايفه البزاز عمله ازاي عايزك لما تكبري تبقي كده عشان اكلهم قالت حاضر متل مابدك
قولتلها مصي بزها انا مسكت بزها ومصيتو وتاليا انبسطت وعملت زيي وبقت تقلدني ومرات ابويا ف النص اممممم وانا وتاليا بناكل في بزازها قولتلها بتحبي تبلعي لبني قالت اوووي قولتلها هو ف كسها يلا وريني شطرتك لقيتها ابتسمت ونزلت علي كسها وبقت تلحس في كسها وانا بقول ل مرات ابويا همتعك انا فضلت امص ف شفايفها وتاليا بتاكل كسها اكتر من عشر دقايق ولقيت مرات ابويا بتنزل ع وش مراتي ومراتي بتلحس وقامت وقالت مكنتش اعرف ان الكس حلو كده ووشها غرقان دخلنا مع بعض اخدنا دش ومرات ابويا دخلت اوضتها وانا قعدت مع تاليا اكتر من نص ساعه وقولتلها رجعلك تاني روحت ل مرات ابويا لقيتها بتلعب ف التلفون ولبسه فوطه حولين جسمها ونايمه وكسها ظاهر من تحت
بقولها ايه ياجميل قاعد لوحدك ليه
قالت بصراحه محروجه من مراتك قولتلها ليه دي شكلها حبتك وحبت كسك قالت هيا دلوقتي شيفاني ازاي وانت معايا
روحت طلعت ع السرير وبحسس ع كسها

J8XqG5b.md.jpg
وقولتلها شيفاكي زي منا شايفك
جميله وحلوه وجسمك حلو وبتحبي الجنس وبتحبي الزوبر وعجبها كسك زي ماعجبني
انتي خلاص بقيتي الشرموطه بتاعتي
انتي الي زوبري كل مايوقف كسك يقولو تعالي ادخل حوايه هيا ساحت انا فتحت الفوطه وهيا سايحه خالص وانا نزلت الحس كسها وايدي قفشت ف بزها وهيا اااااااه

J8XCWiB.md.jpg
انا بقيت الحس ف كسها وبقفش ف بزها اكتر من خمس دقايق وهيا ااااه اممممم بحبك ياعلي
وبحب جسمك وبحب زوبرك زي مابتحب كسي وانا سامع ومكمل لحس ف كسها وزنبورها الصغير بين شفايفي وهيا ف عالم تاني قالتلي هنزل ياعلي قولتلها نزلي ياشرموطه وهيا نزلت وانا مصدر لساني ف كسها ونزلتوع لساني وهيا بترفع كسها وتنزلو ولساني رايح جاي علي كسها انا مسكت الفوطه ومسحت كسها نضفتو وقولتلها عايزو ناشف عشان زوبري يقطع ف كسك

J8XoJBp.md.jpg
زوبري خليتو فوق كسها
رايح جاي وهيا ااااااه يلا دخلو ف كسي ياعلي
انا امك انا حبيبتك انا شرموطتك وانا بسمع الكلام وزوبري دخلتو ف كسها وفضلت انيك فيها
وهيا تحت مني وانا بنيكها وزوبري رايح جاي في كسها واحلي اهات اسمعها منها الشرموطه فضلت انيكها وزوبري ف كسها
وهيا قالتلي مص بزازي انا نمت عليها وزوبري ف كسها وبقيت ابوس بزازها ومصهم وقالت بحب مصك اووووي لحسي وبزازي انا قولتلها عايز انيكهم قالت ماحد فكر ينيكهم غيرك قولتلها يابختي طلعت زوبري ووقفت ع الارض وهيا نزلت ع ركبتها وانا دخلت زوبري مابين بزازها وهيا ضمتهم وانا كاني بينيك حاجه احلي من كسها حاجه قفله ع زوبري جامد وناعمه اووووي وملبن ف نفس الوقت فضلت انيكها ع الوضع ده
ولما حسيت اني هنزل طلعتو وبصبت النحيه التانيه عشان لو بصتلها وهيا كده هنزل من غير مالمس زوبري وكمان لبني خلاص بقي ع اخرو مش مستني اشاره
اخدتها ع السرير ونيمتها ع بطنها وحطيت زوبري مابين طيزها ونمت عليها وجسمي فوقها وبقولها نفسي افتح طيزك اووووي قالت انا كلي ليك اعمل فيا الي انت عايزو قولتلها هتتمتعي اوووي
قالت برحتك ياعلي انا زي مانت قولت شرموطه عايزه تتناك وخلاص
انا قولتلها لا طبعا انتي حبيبتي انتي الي مربياني
وده جزاء بسيط بقدمو ليك اني اريحك وانا مستعد اعملك اي حاجه عشان تبقي مبسوطه قالت اكون جنبك وف حضنك
انا دخلت زوبري وبقولها اكتر من كده
وبقيت انيك ف كسها وبقولها طيزك دي يوم لوحدها اتمتع بيها وانا بنيكها وفاتح طيزها بقولها افتحي خرم طيزها هيا فتحتو وانا شوفتو بيوسع قولتلها واسع اوووي قالي لا م يوسع انا مش صغيره ياعلي قولتلها ادخل زوبري قالت برحتك ياحبيبي قولتلها افتحي خرجت زوبري وطيزها اتفتحت وانا دخلت راس زوبري وهيا اااااه حسه بوجع خفيف قولتلها لسه دخلت زوبري وهيا ااااااه ااااااه وانا حاسس ان زوبري هيتقطع جوه طيزها دخلت نصو وهيا اااااااااه لا لا بيوجع وانا سابت زي منا مش بتحرك وهيا اااااااه بيوجع وانا بقولها عشان اول مره بس هتحبيه اووووي لقيتها قالت دخلو كلو ياعلي وانا نمت عليها وزوبري دخلو كلو وهيا اااااااااااه وصوتها مكتوم وانا فوقها وزوبري كلو ف طيزها وانا حاسس بحاجه بتقبض ع زوبري كانو هيتقطع وده هيحني اوووي طلعت زوبري ودخلتو ومرات ابويا اااااااه ااااااااه وانا لقيت زوبري خلاص زوبري نزل ف طيزها شويه وانا خرجتو وكملت تنزيل علي طيزها

J8XYe5l.md.jpg
وهيا اااااه اااااه سخن اوووي حسه بنار ف طيزي ياعلي قولتلها ولسه يا قلب علي
فضلت جنبها وهيا قامت قالت تعال شوف لقيتها بتجيب تلفونها وقالت شوف ببص لقيت مكالمه منتهيه بقولها ده ايه قالت ابوك هيموت ويشزفني وانا معاك قولتلها لسه مخلصه قالي شغلي الفيديو وسبيها وحظو انك دخلت وهو اكيد شاف كل حاجه قولتلها كل حاجه قالت ايوه
ماهو لسه قافل اهو اول ماشافني وقفت قفل
قولتلها موضوع انك تتناكيمني اودام ابويا احساس حلو اوووي قالت انا ميهمنيش ابوك
انا المهم عندي انت
اخدتها ف بوسه وقولتلها بليل البسي احلي قميص نوم عندك وعايزك تدلعي علينا قالت حاضر يلا قوم عشان مراتك كفايه كده انهارده طلعت
وقعدت مع تاليا وطلعت من البلكونه لقيت بيت ريم وامها شوشو وحشتني ****
رنيت عليها مردتش بعد الساعه 5 ردت عليه وقولتلها فينك قالتلي انها نايمه قولتلها اجيلك قالت مينغعش قولتلها ليه قالتلي انها اتجوزت قولتلها مين قالت واحد صاحب ماما كان بياجي عندها واتجوزها ولما شافني جوزني ابنو
قولتلها وهما قاعدين عندكم قالت لا احنا مش ف البيت قولتلها امال قالت نقلنا للفيلا بتاعتهم واجرنا البيت قولتلها انتي مبسوطه قالت احلي من الاول قولتلها طب كويس قالت علي قولتلها نعم قالت عايزه اقابلك قولتلها ماشي فين قالت عربيه ماما مش بركبها وجوز امي مش بيخليني اركب اي عربيه قولتلها انا معايا عربيه قالت هتاجي تاخدني امتي قولتلها اجيلك فين بعتتلي الوكيشن وقالتلي استني اول الشارع قولتلها ماشي قالت بكره بعد الم غ رب قولتلها ماشي
قفلت معاها ودخلت نمت ف حضن تاليا الي كانت نايمه صحينا ع تخبيط مرات ابويا طلعنا نتعشا والساعه 11 قولت ل تاليا ادخلي جوه وماتطلعيش بصوت واطي قالت حاضر
دخلت ولقيت مرات ابويا كانها اخدت اشاره دخلت اوضتها وطلعت ولقيت مرات ابويا لبسه قميص نوم ازرق واسع لحد نص طيزها وتحتو كلوت فاتله داخل ف طيزها وكسها وشفايف كسها شافكه اكلوت وبزازها واضحه خالص وجوزها بيبصلها وكان مستغرب قعدت وانا ببصلها وهيا قعدت قصدنا وقالت الجو حر اوووي وانا ببص عليها وهاكل جسمها بعيني
هيا ابويا راح قعد جنبها وبيكلمها وهيا بتبصلي وهو دخل الحمام ولقيتها قعدت جنبي وقالتلي ابوك قالي اني اقعد جنبك وتمايص عليك وهو يزعقلي وانا اعمل نفسي بعيط وانت تدخل تصلحني ضحكت وقولتلها راجل صايع لقيتها مسكت زوبري وقالت وانا بصراحه موضوع ده مجنني وانا جاهزه قعدت جنبي وبويا رجع وهيا بتحسس علي صدري وبيقولها اقعدي كويسها ياشرموطه قالت هو في حد غريب ده ابني
وانا ببتسم بقولها طبعا وقعدنا وهيا دماغها ع كتفي وبويا قالها ادخلي جوه ياوسخه هيا قامت كانها خايفه وبتجري وطيزها قزحت ولعت فيا هو مستني مني رد قولتلها ليه كده هيا عملت ايه
هخش اصلحها وانا عارف ان ابويا عايز كده وانا معدي فتخت الباب بتاع تاليا وقولتلها اقفلي الباب وماتفتحيش غير اما اقولك انا قالت ماشي قفلتو
انا عارف ابويا نجس ليفكر ف حاجه
دخلت علي مرات ابويا ولقيتها نايمه علي جنيها وكل وطيزها ف وشي

J8Xtt99.md.jpg
انا ببصلها وهيا قالتلي
نكني علطول عشان مايشكش اني قولتلك وانت بتاخد راحتك معايا قولتلها ماشي انا رفعت كلوتها وشوفت منظر كسها وطيزها وهيا قالت بصوت واطي ابوك بيتفرج انا زوبري علي خرم طيزها

J8Xma44.md.jpg
وروحت مدخلو وهيا اااااااااه
وانا دخلتو كلو وبقيت انيك ف طيزها وهيا بتفتح طيزها وواااااااااه كفايه ارحمني مش قدره ابوك بره وانا بنيك ومش سامع فضلت انيك في طيزها وخرجتو من طيزها لكسها وهيا اااااااااه كمان كمان نيكني ياعلي وحشني زوبرك اووووي وانا بنيك فيها وهيا تحت مني وانا فضلت انيك فيها خرم طيزها بقي بتنيكو وانت مرتاح وسع ومش بيوجععا زي الاول وانا فتحت رجليها ودخلتوو ف كسها وبقيت انيكها وانا مبسوط ان ابويا بيتفرج
عليه وانا بنيك ف مراتو نمت عليها

J8hJVBn.md.jpg
J8hJkIS.md.jpg
وزوبري جوه كسها وهيا بتقولي كمان نيكني اوووي ياعلي فضلت نايم عليها وزوبري ف كسها وانا بنط عليها والسرير بيتهز حرفيا لحد مازوبري نزل ف كسها وانا بنهج وهيا حضنتني اوووووي وانا زوبري ف كسها وهيا بتقولي حرك زوبرك ف كسي هنزل انا بقيت طالع نازل لحد مالقيتها نزلت وانا ببوسها اوووووي لحد مانمت جنبها وهيا قالت قوم البس انا قومت وهيا قالتلي لما تخرج قول ادخل اوضتك وبليل هبعتلك ابوك عمل معايا ايه هصورلك قولتلها ماشي
لبست وطلعت دخلت اوضتي وانا سمعت اهات بعد 5 دقايق وعرفت ان ابويا حن عليهل ونكها
بعد ساعه بعتتلي فيديو ابويا مستناش دخل عليها ونكها ف كسها وبيقرص بزازها ويضربها ع طيزها ونزل جواها بسرعه ونام وهيا قالتلي لو ماتشطفتش تعالي ناخد دش سوا طلعت تاليا كانت نامت فضلت انا ومرات ابويا تحت الدش نص ساعه نضفت جسمها وانا قاعد ف البانيو وهيا ع زوبري وانا بدعك كسها وقفش ف بزازها لحد مازوبري وقف مستحملتش دخلتو ف كسها وهيا معايا ف البانيو وهيا فضلت تنط براحه لحد منزلت ف كسها وكنت خلاص قومت من مكاني نزلنا تحت الدش وطلعنا ملط دخلنا المطبخ اكلتني بايديها وانا دخلت نمت صحيت تاني يوم متاخر وتاليا نايمه صحتها قالتلي انها قامت فطرت ونامت ابويا ف الشغل ومراتو نايمه وطلعت وبقينا احنا التلاته هيجين ع بعض انا خليتهم يبوسو ف بعض وتاليا لحست كس مرات ابويا وبدلو وفضلو كده لحد منزلو وانا قولتلهم نازل مشوار وجاي
نزلت وكلمتها وهيا قالتلي مستنياك روحت ولقيتها وقفه احا هيا لبسه ايه لبسه تشيرت طويل وتحتو شورت زهري يدوب مفيش عشره ستني طولو
ركبت ولقيت كتفها الشمال نزل وبزها واضح

J8hnC6N.md.jpg
J8hnz8X.md.jpg
بقولها ايه ده قالت اطلع بقي طلعت وهيا قربت مني عطتني بوسه ف خدي وقالت وحشتني
بقولها وانتي اكتر ايه اتجوزتي امتي قالت من اسيوع في واحد كان بياجي عند امي وفي مره نام معايا كمان ولقيتو ف يوم قال ل امي انه هيتجوزها هيا وفقت وقالها انه هيجوزني ل ابنو
ابنو تعبان شوي ابنه نام معايا وكويس مش وحش
بس دماغو تعبانه شوي
بس بيتكلم وبيغهم بس انا بقرف من منظرو وهو نايم فوقي وبعدين قولت خلاص اتجوزت وهعيش مع جوزي واستحمل وانا ف المطبخ لقيت جوز امي بيقلعني الشورت وبينكني ونزل ف كسي وقالي انتي وامك بتوعي قولتلها المهم انتي تكوني مبسوطه قالت انا مبسوطه مديا وكل حاجه بس انت وحشتني اووي قولتلها وانتي كمان لقيتها بتقلع الشورت وحطتو علي زوبري وقالت هو دي عربيتك ولقيتها بتبص ورا وطيزها عريانه

J8hxopn.md.jpg
J8hxIhG.md.jpg
وبتبصلي وانا ببص ع طيزها
وشوفت كسها انا مسكت طيزها وهيا قالت اطلع ف اي مكان قولتلها انا بردو هعمل كده طلعت ع الطريق ودخلت طريق زراعي الجو كان ليل
وقفت وهيا نزلت علطول طلعت زوبري وبقت تمص في وتلحس ف زوبري كانت محترفه ف المص ريم الشرموطه فضلت تمصلي

J8hzwP4.md.jpg
J8hzel2.md.jpg
ريم فضلت تمص ف زوبري كانو مصاصه وانا بصراحه عجبتني اوووي ف المص
وهيا قالت تعرف جوز امي زوبرو زي زوبرك كبير وهو بينكني ف طيزي قولتلها يابختو ياريتني كنت معاك ونيكك ع طول وهيا بتمصلي وقالت هو قايلي انهارده اروح ف اوضه امي شكلو هينكمي معاها فضلت تمص ف زوبري وانا روحت مقلعها التشيرت ولقيتها بدون ستيان مصيت بزازها وشديتها ف حضني ودخلتو ف كسها وهيا بقت تنط ع زوبري اووووووي ومكنتش بتوقف غير لما لقيتها نزلت ع زوبري مكنش كتير بس غرقتني بوستها وهيا بتنط ع زوبري وفضلت انيك فيها وزوبري نزل ف كسها وهيا ااااااااه ااااااه لبنك سخن اووووي قولتلها فنسي ياكسمك لسه ماشبعتش هيا فنست وانا حشرت زوبري مره واحده ف طيزها وهيا ااااااه صرخت ف العربيه

J8huOKv.md.jpg
وانا بقيت انيك ف طيزها وهيا فضلت تصرخ
وانا ولا شغال بالي بقيت انيك فيها وزوبري محشور ف طيزها وانا بنيك فيها اكتر من 10 دقايق وهيا نزلت مرتين واحنا بنفس الوضع لحد مازوبري نزل تاني ف طيزها مكنش كتير هيا طلعت زوبري ولبست الكلوت وقالت لبنك ده ميخرجش من كسي وانا قعدت ع الكرسي لقيتها مسكت زوبري تمصو

J8hRY3x.md.jpg
فضلت تمص ف زوبري كانت بتنضفو من لبني وعسلها وانا قولتلها كفايه ضحكت وقالت خلاص هو لسه وقف قولتلها جسم بقي احلي من الاول وده مهيجني قالت بزازي حلوين قولتلها اووي انا اخدتها تاني ع حجري وبقيت امص بزازها خمس دقايق وعض قيهم وهيا لبست ومشينا وصلتها وروحت وسمعت صوت اهاااات ف الصاله انا فتحت وكنت مرعوب ليكون ابويا عمل خاجه
دخلت لقيت الاتنين تاليا ومرات ابويا
قلعين خالص وبيحكو ف اكساس بعض وسالتها عن ابويا قالت ف الشغل انهارده هينام هناك مكلمني من شويه انا قعدت اتفرج عليهم وخلصو ودخلت معاهم للحمام اتشطفنا واتعشينا ودخلنا نمنا مع بعض بدون نيك
تاني يوم بليل نفس الحوار مع مرات ابويا ونكتها اتكرر يومين ورا بعض اليوم التالت كنت ع اخري
قعدت جنبي وانا شديتها ع زوبري قعدت بكسها ع زوبري وهيا بتبصلي وانا بخرج زوبري اودامها وهيا بصالي ولقيتها بتبعد الكلوت وابويا بيتفرج ع الشاشه وعلينا وهيا رفعت نفسها وزوبري دخل ف كسها وهيا ااااااه بصوت مكتوم ويقت تنط ع زوبري براحه وانا سندت ضهري ومسكت طيزها وهيا خلاص اااااه اااااااااه كانو مش قاعد بس كانو مش واخد بالو فضلت تنط ع زوبري والصوت طالع لحد منزلت ف كسها وهيا قعدت جنبي ولقيتها بتبوسني وراحت لجوزها طلعت زوبرو وقعدت عليه وبقت تنط بس بعد دقيقتين ابويا نزل ف كسها وانا هيحان ع المنظر روحت وقفت وراها وهيا قاعده ع زوبري ابويا زقيتها عليه ودخلتو ف كسها تاني وفضلت انيك وهيا تصرخ وبويا يبوسها وانا زوبري ف طيزها وزنقها وببص ل ابويا وبقولها هنيك الشرموطه اودامك وانت بتتفرج علينا وفضلت اشتمها اودامو وانا بنيكها وهو يقولي نيك الشرموطه خلصت نيك ونزلت ف طيزها وقعدنا ومحدش اتكلم دخلت نمت وريحت اتغديت مع تاليا ومرات ابويا وهيا مبسوطه وبليل اخدتها اودام ابويا وقولتلو حصلنا جووه اخدتها ودخلنا الاوضه وفضلت انيك فيها وبويا مطلع زوبرو بيلعب في ومراتو بتنط ع زوبري فضلت كده لحد منزلت ف كسها فضلنا كده لحد اخر يوم كان الجمعه وكنت مفرود ارجع السبت الصبح
فطرنا وكلمت ابويا قولتلو انا عرفت كل حاجه وانا معنديش مشكله انا كده كده بحب مراتك
ومعنديش مشكله تاجي معاك بيع البيت
وتبقي حصلني وانا هكون شوفت بيت تشتريه بس عرفني هيبقي معاك كام بس اعمل حسابك ان تاليا خط احمر لو فكرت تلمسها يابا مش هسمي عليك قالي ماشي يابو قلب قاسي
قولتلو دي مراتي وام ابني الي ف بطنها واي حد يفكر يلمسها قالي خلاص خلاص ياعلي انا تعبان من زمان انا عامل عمليه والدكتور محذرني من الجنس انا اول مره انام معاها الاسبوع ده بسببك انا جسمي تعبني اصلا لسه شهر بقي عشان انيكها تاني عشان كده قولت انت اولي بيها من الغريب هيا مرات ابوك انا عندي ابني ينام مع مراتي احسن من الغريب قولتلو تمام هشوف بيت لينا كل واحد دور عشان ابقي حنب مراتك ضحك وقالي يعني مش جنبي قولتلو وجنبك طبعا
اليوم ده ابويا قعد يتفرج علي وانا بفشخ في مراتو اكتر من نص ساعه نيك بسبب ربع حبايه عطهاني وبقيت انيكها ف طيز والكس وكنت فشخها حرفيا ونزلت ف كسها مرتين وطنت خلاص اخري اتعشينا جمبري بره ودخلنا نمنا والصبح جهزنا الشنطه وطلعنا وكنت قايلهم اتصرفو ف البيت وخلص شغلك هنا وكلمني اجيلك او تاجي انت قالي ماشي اخر الشهر هقبض وشوف حد يشتري البيت قولتلو تمام
كلمت الراجل بتاع الشقه بتاعتي قولتلو مقدم 6 شهور معاك قالي تمام انا سايب الشقه دي احتياطي وهتعرفو ليه ف السلسله التانيه
مكنتش اعرف ان الاوضه دي هيدخلها 3 حريم مع بعض استنوني ف السلسله التانيه ❤



 
  • عجبني
  • حبيته
  • نار ياحبيبي نار
التفاعلات: sayed smsm, Big gold, فرعون 1511 و 172 آخرين
انا علي 20 سنه عايش مع ابويا ف لبنان من سنتين ابويا عندو 45 سنه

ابويا شغال ف شركه استراد وتصدير
مع ان الدنيا هناك بايظه بس لبنان حلوه وجميله بذات حريمها كتيره اووي ونصهم اذا مكنش اكتر بيكونو واخدين حريتهم اوووي
ف البس وكل حاجه
انا كنت مبسوط مع ابويا ف يوم ابويا فتحني ف موضوع الجواز عايز يتجوز من لبنانيه
وانا قولتلو برحتك انت حر قالي هيا شغاله معايا وانا قولتلها وهيا وفقت
بس قولتلها هشوف ابني الاول ولو عايزني اخد شقه تانيه معنديش مشكله هيا كده كده ماجره
قولتلو لا مش مشكله بيتك ومطرحك هطردك يعني وبعدين فيها ايه لما تتجوز يعني

ابويا تاني يوم راح الشغل وانا مكنتش بخرج كتير
ممكن يومين بليل ف الاسبوع
كنت مصاحب واحد من المنطقه
كنت دايما بكون عندو نقعد مع بعض عندو اختين واحده متجوزه والتانيه 20 سنه
بس الاتنين احلي من بعض زي القمر وبذات الام جميييله وابوهم دايما مشغول ف الشغل
انا كنت بروح هناك بشوف امه ببنطلون خفيف والكلوت تحتو عادي حتي الابن عادي كان مفيش حاجه واختو كذالك وانا بتكلم معاها عادي وهيا كانت بتحبني اووي عشان مصري وكانت بتحب تسمع كلامي انا كنت من المنصوره
ف مره كنت قاعد مع سليم ابنها
وبنلعب بلاستيشن ببص عليها مصدقتش عيني لما لقيتها خارجه من الحمام ولفه فوطه حولين وسطها وفخادها كلها اودامي بصيت عليها وهيا وقفه وهيا بصتلي وانا عين علي الشاشه وعين عليها واتجننت وطار برج من دماغي لما لقيتها لفت وشها وراحت موطيه ااااااااااااه انا شوفت طيزها وكسها ولقيتها بتبصلي من مابين رجليها
ووقفت وانا ببص ع الشاشه وحسيت بجسمي سخن انا اول مره اشوف حد كده ع الطبيعه
ومخبيش عليكم هيا حلوووه اوووي جسم وشكل
وانا شوفت ريم كذا مره من الشباك بتاعتنا وهيا بتخرج ف العربيه مع واحد وبيرجعها وكان بيبوسو بعض وبيطول ف البوسه اوووي
انا كنت عند سليم يوم الخميس ولقيت امه جميله اوووي ولبسه بنطلون خفيف انا شايف البنطلون جوه كسها بقيت هموت عليها وانا اول مره اشوفها بتعمل كده مكنتش كده الاول
انا كنت بروح اضرب عشرات عده اسبوع علي كده لحد مافي يوم كنت مروح بليل وانا ماشي شوفت عربيه وقفه وشوفت فيها ام سليم ومعاها واحد بيني وبين العربيه 5 متر انا وقف جنب سور ببص تاني مالقتش ام سليم بس فجاءه لقيتها رافعه راسها وانا ببص بطرف عيني
ولقيتها بتبص يمين وشمال وتنزل تحت تاني
وبعد دقيقتين طلعت ولقيتها بتمسح بوقها واخدت منو بوسه ونزلت وهو مشي بالعربيه
وبعد يومين نفس العربيه وقفه وانا ببص من الشباك بتاعنا وشوفت ام سليم نزله من العربيه
واتكرر الموضوع ده كتير وبقيت اشوف ريم كمان ترجع متاخر لحد مافي يوم كنت معاهم ف البيت ولقيت ريم لبسه وخارجه وعرفت من كلامها مع امعا انها خارجه مع ناس صحبها
بس امها كانت متخانقه معاها وقالتلها اخوك جاي معاك وريم زعقت وقالت مش هتخرج
ودخلت بعد دقيقتين طلعت متعصبه وقالت ل اخوها قوم البس خليني نمشي
وانا قومت عشان اروح وكانت ام سليم جوه
روحت وطلعت ابص عليهم من الشباك ريم نزلت مع اخوها وبعد نص ساعه لقيت نفس العربيه وفي راجل نزل من العربيه وطلع انا بعد خمس دقايق نزلت ومشيت لعندها وبقيت وقف علي الباب
ولقيت صوت اغاني جوه انا نسيت خالص ان في كاميرا ع الباب ملحقتش اعمل حاجه الا ولقيت ام سليم بتفتح الباب من الصدمه بقيت وقف ومفوقتش غير وصوتها بيقولي ايه ياعلي وقف ليه كده انا قولتلها انا اسف بس انا شوفت حد طالع عندك خوفت عليك
الي مختش بالي منو انها كانت لبسه قميص نوم قصير وصدرها نصو بارز
لقيتها قالت مفيش حاجه ياحبيبي ولقيتها وطت وعطتني بوسه جنب شفايفي وقالتلي افضل بص كل شوي وقت ماتشوف العربيه مشت تعالي عايزاك قولتلها مين معاك
قالتلي ده رائيس الشركه الي شغال فيها جوزي
انا فهمت قولتلها طب هو غصب عنك
قالت ايه هو انا قولتلها الي بيحصل
ابتسمت وقالت لا مافي شئ غصب عني
كل شئ بمزاجي ولقيتها قالتلي تعال ادخل انا خوفت ولقيتها دخلتني اوضه النوم بتاعتها
ولقيتها بتقولي الي بيحصل هنا ده سر بينا
اوعي تتكلم مع سليم في قولتلها حاضر قالت اخرج بره البلكونه وتفرج هعمل في ايه
ريحتها حلوه اووووي طلعت ولقيتها وقفه اودام المرايه وبتنزل القميص لتحت شوي وصدرها طلع اكتر وخرجت ولقيت دخلت الحمام وخرجت معاها راجل شكلو كبير بس حلو وزوبرو وقف وابيض مكنش كبير انا ببص براحه
ولقيتها بتنشفو وحضنتو من ورا وبتدعك صدرو وبطنو ولقيتها مسكت زوبرو بتدعكو وانا مش مصدق ولقيتها نزلت ع ركبتها وعلطول بتمص زوبرو وانا مستغرب وهيا بتمص
وراحت وقفه وقالتلو كفايه كده احسن تنزل
ولقيتها نامت ع السرير
ع ضهرها ورفعت رجليها وشوفت كسها والراجل الزاني قفل عليه لما دخل مابين رجليها وسمعتو هو عمال يطلع اهات وهيا ااااه كمان كمان نيك وبعد 3 دقايق راح منزل وهيا اااااه زوبرك يجنن
مع انك بتخلص بسرعه بس بشبع من زوبرك
وهو نام ولقيتها فتحت رجليها وبتبص نحيتي واخدت تدعك ف كسها ولبنو بيخرج
وهو قام فتح شنطه وعطاها فلوس
وهيا لبستو واخدها ف بوسه ونزل ولقيتها زي ماهيا بالقميص وطلعتلي وقفت معايا ف البلكونه وبزازها عرقانه وشكلهم يجنن
ولقيتها بتقولي لازم اقولو الكلمتين دول عشان يحس انه كويس ويعطيني مصاري ويشغل جوزي
انا قولتلها شوفتو كذا مره وانتي معاها ف العربيه
قالتلي انت بترقبني ياعلي قولتلها لا شوفتك وانا مروح مره ومره وانا وقف ف البلكونه
قالت وعجبك الي شوفتو انا استغربت من كلامها
مردتش قالتلي تعال دخلت وراها
وانا وراها ولقيتها دخلت المطبخ تعمل عصير
ولقيتها بتقولي شوف ياعلي بعيد عن اي شئ انا ست زي اي ست ليه طلباتي مع جوزي وانا جوزي ما اهملني ليش ما اكسب مصاري وامتع حالي كمان انا قولتلها بس انتي مش بتشبعي منو قالت لحظت انت وبتضحك قالت ماتحكي لحد بلعب لحالي انا سمعت الكلمه من هنا وقلبي وقف
انا قولتلها ينفع معايا هيا ابتسمت وقربت مني وقالت انت لسه عيل صغير ولقيتها بتقولي ف ودني هستناك لما تكبر شوي ولما اشوفك راجل هخليك تعمل كل الي انت عايزو
انا زوبري كان وقف اووي
بدون كلمه منها لقيتها بتقولي وريني انت كبير قد ايه ولقيت ايديها مسكت زوبري وانا جسمي اتكهرب ولقيتها قالت واااو ايه ده انا زوبري كان وقف ولقيت ايديها طالعه نازله ع زوبري
وقالت كنت فكراك صغير زي ابني معرفش انك اكبر من جوزي نفسو انا مش بتكلم
قالت بس انت صاحب ابني وماينفعش اعمل معاك حاجه كل ده وهيا بتحسس ع زوبري
وانا من الصدمه مسكت بزها كان ع الحم وطري اوووي وهيا عضت شفايفها وانا لقيت حلمت بزها وقفه اوووي برزه تحت بطن ايدي محسيتش بنفسي غير وانا بقرصها اوووووي
هيا بعدت ايديها عن زوبري وطلعت اااااااه
من نااااااار وهيا قالتلي وجعتني
يلا انزل ممكن سليم وريم ياجو باي وقت
وانا روحت حضنها وبحاول ابوسها وهيا بتضحك وبتقول لا كده مينفعش ابعد ولقيتها وقعت وانا وقعت عليها وحسيت انها داخت انا مبقتش عارف اعمل ايه بس خوفت ليكون حصلها حاجه
انا بنادي عليها وجيبت ميه وهيا بتفوق وانا لقيت تلت تربع بزها هيخرج انا نزلت القميص بزها طلع ف وشي اااااااااه ياخربيت ده بز انا ببص عليه وهيا بتفوق وقالت حصل ايه قولتلها وقعتي
قالت ااااه وقفت وشافتني ببص ع بزازها
لقيتها دخلت بزها وقالت مستحيل اسمحلك تعمل فيني شئ عيب انا قولتلها انا كنت ممكن اعمل وانتي دايخه بس مردتش
نفسي اشوفك وانتي رافعالي رجلك وتقوليلي يلا دخلو لقيتها قالت انا بحبك ومينفعش كده انا بحبك زي ابني ومينفعش تعمل معايا كده
انا سمحتلك انك تتفرج بس عشان انا حسيت انك شوفتني بس تداري عليه مش تفضحني
قولتلها انا عمري مافضحك
قالت عارفه بس انا عايزاك تبقي معايا وانا هبسطك قولتلها معاك ازاي قالت هقولك بعدين بس امشي دلوقتي وبكره تعالي هعرفك
ولقيتها عطتني بوسه ف خدي مشيت روحت ضربت عشره ونمت احلم بيها
تاني يوم الساعه 5 روحت عندهم ولقيتها لبسه بنطلون خفيف ع الجلد البنطلون موضح كسها
وانا ببص عليها وشايف صدرها الواقف
وحلمات بزازها بارزه ولقيتها بتقولي تعالي ياعلي عايزاك روخت ليها ع طول ولقيتها بتقولي انهارده عايزاك تخرج معايا قولتلها فين
قالت مشوار معايا قولتلها مشوار ايه قالت هتعرف بس تتفرج وانت ساكت وانا وفقت والساعه 10 بليل كلمتني ولقيتها مستنياني ف العربيه بتاعتها ركبت معاها وطلعت وقالتلي الي تشوفو محدش يعرفو غيرك وانا مش فاهم بتتكلم عن ايه
وصلنا بيت دخلت وبعد شويه طلعت اخدتني ولقيت 3 حريم وراجل غير ام سليم
ولقيتها بتقولي تعالي روحت وراها ولقيتها طلعتني ف البلكونه كبيره وقالت خليك هنا اقعد ع الكرسي ده ومهما تشوف عايزاك ماتتحركش واعمل نفسك مش شايف حاجه انا مش عارف بتتكلم عن ايه
قعدت وفتحت نت وبتصفح الفيسبوك وبقيت ابص ع البلكونه بس كبيره فيها سرير وكراسي
وبعد ربع ساعه سمعت ضحك وانا قاعد لقيت حد بيفتح الباب ودخل لقيت واحده دخله ملط وبتضحك ولقيت وراها راجل ف سن ال50داخل وراها عريان وانا مش عارف اعمل ايه لقيت اتنين دخلين كمان من بينهم ام سليم عريانه خالص حتي الي معاها عريانه ولقيت ال3 حريم ومعاهم راجل ع سرير واحد ولقيت اخر واحده دخلت وقالتلهم براحه ع الراجل يابنات
وانا قاعد وعيني عليهم
ولقيت الست الي وقفه بتبصلي
وانا بصيت ف التلفون
بقيت ابص من تحت لتحت شوفت ال3 تحت زوبر الراجل وبيمصوه والراجل وقف وانا زوبري وقف وانا شايف ام صحبي بتمص زوبر راجل
وبعد شويه الراجل قلب ام سليم خليها مفنسه ودخلو ف كسها وفضل ينيك فيها بعد 3 دقايق ناك غيرها لحد منزل علي طيز واحده واتنين لحسو لبنو لحد ما الراجل قام وطلع وهما التلاته نزلين ف بعض تفعيص ولقيت ام سليم قامت وحسمها عرقان وشكلو يجنن قالتلي جدع مبسوطه منك اووووي انك سمعت الكلام ومعملتش حاجه
وانت شايف 4 حريم حلوين مع راجل
قولتلها انا مش شايف غيرك انتي
قالتلي يعني عينك مش هتاكلهم قولتلها هما حلوين بس انتي احلاهم انا لو من الراجل ده اطلعهم بره وفضل معاكي
قالتلي علي ايه الي عجبك في جسمي قولتلها كل حاجه قالتلي كلامك حلو قولتلها جيباني هنا ليه
قالت عايزاك تشوفني قولتلها انتي جيباني عشان اشوف مع راجل قالت لا انا مكنتش اعرف ان الراجل ده هيكون موجود بس لقيتو هيدفع وفقت ادخل معاهم انت غيران عليه ياعلي ولقيت ايديها بتحسس ع زوبري وقالتلي اتفرج عليه وانا بتقطع تحت منهم لو مكنتش صاحب ابني كنت هتلاقيني باخدك علطول ف اوضتي ونبقي لوحدنا
لسه بتكلم لقيتها حطت ايديها ع بوقي وقالت اتفرج ولقيتها رجعت لورا وطيزها ملبن
ولقيت دخلت ف الوسط والاتنين بيمصو بزازها وواحده ايديها ع كسها والتانيه ايديها بتحسس ع بطنها وانا زوبري شد اوووي لما لقيت واحده بتلحس ف كس ام صحبي والتانيه قعدت بكسها ع وشها زوبري وقف اووووي وفضلت العب في ومختش بالي غير بالست الي كانت وقفه
قربت مني وبتتكلم كانت بقميص نوم وقالتلي
انت جاي مع شيرين قولتلها ايوه
قعدت جنبي وقالت عايز تدخل معاهم
بصتلها وقولتلها لا قالتلي نمت مع واحده قبل كده قولتلها لا قالت لسه خام تعالي اتمتع اشمعنا انت تعالي ورايا قولتلها لا مش عايز لقيتها قالت خليك زي مانت لقيتها بتتكلم ف التلفون ولقيت بعد دقيقه بنت شكلها صغير دخلت وقربت من الست وقعدت جنبي وبدون كلام مسكت زوبري وقالتلي شو هاد ومسكتو اووووي وانا ببعد ايديها بس مقدرتش لقيتها طلعت زوبري والست قالتلها بقي ده مخبي كل ده ولقيت البت دي بتلعب ف زوبري وانا قاعد ولقيت البت بتمص راس زوبري
وانا حسيت بمتعه رهيبه ولقيتها دخلت زوبري لنصو وفضلت تمص ف زوبري وانا غمضت عيني وبفتح عيني شوفت الست نزلت جنبها والاتنين بيلحسو ف زوبري مع بعض وانا هتجنن لقيت زوبري علطول بينزل وبينزل ع وشهم

والاتنين بيلحسو لبني والست بلعت زوبري كلو وانا زوبري لسه وقف والست بقت بتمص
وخرجتو وقالت للبنت يلا اقلعي متعي نفسك ومتعيه ولقيت البت قالتلها لسه منزل دلوقتي
قالتلها مش هينام ده لسه بصحتو
ولقيت البت وقفت ونزلت البنطلون بالكلوت ولقيتها وانا قاعد لقيتها دخلت مابين رجلي وعطتني طيزها وبتقعد اول مازوبري لمس كسها وراسو دخلت لقيت ام سليم بتقول بت ياهند قومي البت قامت وزوبري وقف وام سليم شافتني زوبري وقف وكلو بلل من بوقهم وقامت قالت للست انا متفقتش معاك ع كده
انا وقفت وزوبري وقف اوووي لبست والست قالتلها الواد لما عرفت انه لسه خام قولت امتعو بالبنت الصغيره قالت ام سليم بعينكم قوم ياعلي عشان نمشي مشينا واحنا ف العربيه
واحنا ف الطريق لقيتها بتقولي حصل حاجه بينكم حكتلها كل حاجه لقيتها وقفت وقالتلي ليه ماعرفتنيش كده هتتعب قولتلها طب اعمل ايه قالت انا الي هعمل طلع زوبرك انا طلعتو علطول وهيا مسكتو وفضلت تلعب ف زوبري بايديها
وانا مولع ناااار وسالتني حلوه ايدي
قولتلها اوووي بقت تدعك زوبري وانا ببص يمين وشمال وهيا وقفه ف جنب الطريق
لقيتها بعد دقيقتين قالت شكلك هتطول ولقيتها بتبعد شعرها ونزلت ع زوبري تمصو وانا اااااااه وهيا بتمص ف زوبري وانا زوبري ف بوقها ولقيتها بتمص بضاني وقالتلي عندها حق البنت ماتبعدش عن زوبرك ده فضلت تمصلي ومحسيتش غير ولبني بينزل ف بوقها وانا لقيت بوقها مقفول ع زوبري وانا بنزل وكنت حاسس ان زوبري نزل كتير وهيا رفعت راسها ولبنو ف بوقها ولقيتها بلعتو
وانا ببصلها وقالت لبنك يجنن ونزلت بالسانها بتلحس الي ع زوبري وبتضغط ع زوبري بتطلع لبني الي لسه ف زوبري وتبلعو وقالتلي زوبرك يجنن ياعلي مبسوط قولتلها اوووي قالت ارتاحت قولتلها ايوه لقيتها قالت دخلو يلا عشان نمشي طلعنا وانا ببصلها وقالتلي بتبصلي ليه كده
قولتلها انتي منزلتيش قالت لا ملحقتش
قولتلها تحبي اريحك ضحكت وقالت زي ماعملتلك تعملي قولتلها ايوه قالت انا نفسي تريحني وتعملكل الي انت عايزو بس مينفعش قولتلك انا ام صحبك قولتلها انتي لسه... قالت انا مينفعش اتعبك قولتلها وانتي كده تعبانه بصتلي وعضت شفايفها وقالت تعبانه اووووي وقولتلك ميت مره لو مكنتش صاحب ابني كنت مش هسيبك

قولتلها كنتي هتعملي ايه ضحكت وقالت كنت اقل حاجه كنت هركن العربيه وانا وانت نرجع ورا ورفعلك رجلي وبتغمزلي وانا سكت لحد ماوصلنا ولقيتها عطتني بوسه نص ع شفايفي وقالت يلا روح روحت وانا مبسوط اوووي
يوم ف التاني ابويا خلاص قرر يتجوز وقالي انه هيتجوز السبت الجاي كمان يومين
تاني يوم كنت عند شيرين وانا مع ابنها بقيت اشوف طيزها وكسها وهو لازق ف البنطلون حتي طيزها الملبن لحد ما ريم كانت خارجه ولقيت ريم بتكلم امها وانا بلعب لقيت شيرين بتنادي علي وقالتلي عايزاك تخرج مع ريم سالتها ليه قالتلي اخرج معاها عشان خارجه مع صحابها ووكل واحده معاها ولد وهيا مش حبه تروح كده وصحبها يضحكو عليها وانت شكلك حلو وجسمك حلو ومحدش يعرف انك اصغر منها
ونزلت بيتنا لبست وروقه وابويا بيكلم حبيبتو وخرجت ركبت العربيه مع ريم ومشينا وقالتلي علي هو حد سالك انت عندك 23 سنه وانت معاك فلوس كتير وكده قولتلها ماشي ماتخفيش
قالت شوف عشان ماضحكش عليك انا حبيبي سبني وحب صحبتي وصحبتي جايه معانا ومعاها حبيبي ده انا فكرت ف كذا واحد بس بصراحه انت احلاهم وكمان مصري ف ده شئ احسن
وصلنا ولقيتها مسكت ايدي ودخلنا كانت شكلها حفله ريم لبسه بنطلون ضيق ع طيزها ولبسه تشيرت قصير الحزام بتاعها واضح دخلنا ولقيت شله قاعدين قالت دول
روحت وانا وقف وهيا بتقولي اسميهم وانا وقف وبسلم عليهم من بعيد ببتسامه وصحبها شكلو حلو ووعرفو اني من مصر ولقيت البت الي مع حبيب ريم بتقولي انا بحب مصر اوي
وانا مردتش عليها ولقيت ريم ضحكتلي ومسكت ف كتفي وقالت تعال لقيتها واخداني ارقص وهيا حطت ايدي ع وسطها وهيا ايديها ع كتفي وبقينا نرقص وقالت انا مبسوطه اووي انك ماسلمتش عليهم وعجبتني ضحكتك اووي
قولتلها انتي ليه مش لبسه حاجه قالت ازاي قولتلها لبسه بنطلونك ضيق اووي والعيال دي بتبصلك بصه وحشه ابتسمت وقالت هنا كل لبسنا كده قولتلها انتي معايا لما تبقي لوحدك او مع حد تاني البسي الي تلبسيه قلعت القميص وكان تحتو تشيرت وروحت ربطو ع وسطها وهيا قالت بتعمل ايه قولتلها كده احلي لقيتها بتنفخ
قولتلها ريم انتي جيباني هنا عشان تغيضي صحبك بس انا مش بقرون لو مش عجبك امشي قالت لا خلاص برحتك وابتسمت وقالت احضني قولتلها مينفعش قالت احضني شوي ونزلني عشان خطري انا روحت حضنها وهيا اترفعت من ع الارض وبزازها ف صدري ولقيتها بتحضني اوووي وانا بقولها ابعدي قالت اصبر
كانت رجليها مرفوعه من ع الارض نزلتها وهيا قالت تعال طلعنا وقعدنا تاني وانا قاعد ومحروج بس مش مابين حاجه ولقيت حبيبها ده اخد البت ونزل يرقص ولقيتو بيحضن فيها ويبوس فيها وقولتلها ريم قالت نعم قولتلها مكشره ليه
قالت مش شايف الي بيعملو
قولتلها تعالي نمشي قالت ليه قولتلها هتحرقي دمك ليه يلا نمشي قالت بس استنا راح اعمل حاجه ونمشي وانا وقف وهما خارجين لقيت ريم بصتلي وقالت علي بوسني ولسه بقولها اييه
لقيت ريم شفايفها ف شفايفي وبتبوسني اوووي وانا ببوسها وضميتها لصدري اوووووي
ولقيت البت الي مع حبيب ريم بتقول ل ريم بمعني مش هنا وريم رجعت وبصالي ف عيوني
وانا باصص ليها وقالت ريم يلا نمشي قولتلها يلا
لقيت ريم سلمت ع صحبتها ومسكت ايدي ومشينا كانت مبسوطه اوووي لدرجه انها حضنتني من ورا لما خرجنا ركبت العربيه وكانت بتغني ف العربيه ووصلنا ولقيت ريم وصلتلها رساله فتحتها لقيت فيديو الواد بياكل شفايف صحبتها كنا وقفين تحت بيت ريم لقيتها قالت شوفت عشان تغيظ فيا قالتلي علي طلب اخير ينفع قولتلها ايه قالت بوسه كمان هصورها وبعتها ليه قولتلها كده غلط قالت واحده بس قولتلها فيديو ولا صوره قالت فيديو لقيتها فتحت الكاميرا وحطتو اودامنا وبتبعد شعرها وقربت مني ونفسي بقي ف نفسها ولقيتها بتقولي بحبك اووووي ياعلي وهجمت عليه ف بوسه وانا بدلتها نفس الشعور وبقيت اكل شفايفها وهيا بتبوسني جامد وانا ببوس فيها وانا حااسسس بريم بتبوسني حلو اووووي اكتر من دقيقتين ف بوسه ولما بعدت بصه لشفايفي عشر سنتي وهيا قربت تاني رجعنا ف بوسه تانيه
قطعنا بعض حرفيا وانا زوبري ناااااااار رجعت لورا وهيا قفلت واتحرجت وقالت اسفه قولتلها ولا يهمك وراحت نزلت وروحت البيت وتاني يوم ابويا اتجوز ومراتو كانت زي القمر
فضلنا اسبوع كده اتعرفت عليها من تالت يوم لما شوفتها وقعدت معايا كانت بتلبس بناطيل تجنن
كنت بشوف كلوتاتها وستيانات وقمصان نومها وكنت بروح ل شيرين اقعد معاهم وكنت كل ماشوف ريم كانت تبتسم لحد مافي يوم كنت مع مرات ابويا وابويا ورقم غريب كلمني رديت كانت ريم قالتلي انها عايزاني ضروري نزلت ليها بقولها اييه قالت اركب ركبت معاها وطلعنا نص ساعه ف العربيه وهيا عيطت وانا بسالها في ايه
قالت الوسخ لما قعدت اسبوع بروح اقعد معاهم من غيرك قال لصحابنا ان انا جيباك من الشارع بفلوس انا قولتلها انتي مصحبه شويه خولات هما دول رجاله يابنتي ده لو في بلدنا كانو اضربو بالجزمه وصلنا وانا دخلت معاها ولقيتهم بيضحكو واحنا دخلين وبذات الواد الي كان معاها ده
ريم محروجه ف وسطهم وانا قولت ل ريم تعالي هنا وقفت جنبي ولقيت واحده بتسالني ليه مش بتاجي قولتلهم معلش ياجماعه ريم عايزاني دايما ناجي نقعد معاكم بس انا مش بحب الدوشه
مش قصدي عليكم قصدي ع المذيكا ودوشه المكان روحت اخدت ريم ف حضني هيا اودامي وانا حضنها من ضهرها لولا بس ان ريم بتحبكم مكنتش هخليكم تشوفوها تاني هاخدها ورجع مصر نعيش هناك وانا حضنها من وسطها ودماغي ع كتفها وريم حطت ايديها ع ايدي وقالت انا اروح معاك ف اي مكان ياعلي ولقيتها عطتني وشها وحضنتني ولقيت البت الي مع حبيب ريم ده بتقولي تعرف ان ريم كانت بتحب ناجي بس هو سابها قولتلها مين ناجي ده قالت ده
قولتلها هيا قالتلي وانا وهيا فاتحنا صفحه جديده
وبعدين ماتفتحيش الموضوع ده معايا تاني
قالت خلاص وقعدت ع طربيزه لوحدي وريم قعدت جنبي وبقت تشكرني
واتا قولتلها العيال دي هتبوظك
لقيت قالتلي شوف بتفرج لقيت فيديو جنسي لقيت الواد مع البت ع سرير واحد وبينيكها ف كسها وانا استغربت بقولها هيا مش بنت قالت لا ده بعتهولي انهارده وقالتلي ان ده يوم ماكنا مع بعض اخر مره اخدني ع شقتو وانا بتفرج والبت جسمها جااامد وحاميه اوووي البت ركبه ع زوبر الواد زي الحصان ماخبيش عليكم عجبتني اووووي
جسمها ناااار وانا بتكلم معاها وبقولها البت دي فاجره قالت مش اول واحد ينام معاها قولتلها واضحوقالت ازاي قولتلها شكلها وهيا معاها
ابتسمت وقالت ازاي قولتلها البت من طريقتها وضح انه بتاعو مش مكيفها عشان كده هيا الي فوقو ومتحكمه في والواد تحت منها وشكلو هيموت ضحكت قالت ازاي عرفت ده
قولتلها البت دي بتحب الجنس اوووي الواد ده مش مكفياها قالت ازاي قولتلها بيبان عليهم
شغلت الفيديو كانت الكاميرا بعيده شوي
قولتلها شوفي البت عمله ازاي امال لو حد بتاعو مكيفها هتلاقي تعبير وشها تعبانه
بصتلي وبجراءه قالتلي تعرف تخليها تتوجع منك وتصورها قولتلها انتي عبيطه قالت ليه
انا عايزه اعرفها ان انت احلي من ناجي ف كل حاجه شوف الرسايل ولقيت كلام كتير بس المفيد ان ريم قالتلها ان علي جامد وحلو ومصري وهسافر معاها ردت عليها بالفيديو ده وقالتلها ناجي بينام معايا وبيريحني انما انتي ماتعرفيش علي بيعرف ولا لا يمكن بتاعو صغير
ولقيت ريم بتقولها لا كبير اكبر من ناجي كمان انا ببص لريم وهيا لفت وشها محروجه
ولقيت ريم قالت علي اسمعني انا ممكن اخر مره اقابلهم وعرفه ان طلباتي كترت
بس ايه رايك تاخد رقمها وتكلمها وهيا مش هتمانع انك تنام معاها بس عايزاك تصورها وهيا معاك قولتلها بسهوله كده قالت ناجي مش اول واحد قولتلها مقابل ايه قالت عايز مقابل قولتلها ايوه قالت فلوس قولتلها لا زي ماهنام معاها هنام معاك
قالت بتقول ايه انا بنت قولتلها عارف وانا مش هلمس تحت خالث انا عايزك تقلعي اودامي واتفرج ع جسمك الجميل ده وحضنك حضن ومش هتشوفيني تاني لو عايزه
قالت وانا موافقه بس تعمل الي اتفقنا عليه معاها
قولتلها موافق بس تجمعيني ف مكان معاها واتكلم معاها قالت بسيطه روحت اليوم ده
بعد يومين وانا ف البيت ومرات ابويا مهيجاني طول الوقت بلبسها الي تقريبا عريان كلوتات واضحه وحلمات وقفه وشعر اصفر يجنن ولحم ابيض ريم كلمتني
وقالتلي تعال انهارده عندنا روحت عندهم بعد العشا لقيت البت مع ريم ف اوضتها امها عرفه ان انا عامل حوار حب مع بنتها عشان صحبتها وكده دخلت عليهم وريم قامت حضنتني وقالت هجبلك عصير وصحبتها بترنج انا قولتلها ازيك وهيا سلمت عليه قولتلها ينفع تجيبي رقمك قالت حاضر ولقيتها بتعطهوني قولتلها نتكلم علطول ولا بلاش قالت اتكلم قولتلها عايزك قالتلي ازاي يعني
قولتلها بصراحه جسمك عجبني اوووي
قالت ازاي قولتلها شوفت المقطع بتاعك من ناجي وعجبتيني اووي وحبيت تركبي علي كمان
قالتلي هقول ل ريم قولتلها مش فارق حد بنسبالي بس ع فكره انا غير ناجي خالص
لو عايزه رقمي عندك من بكره لو عايزه محدش يعرف غيرنا انا وانتي بس ولو حبيتي من اول مره وبقيتي عايزه تكرريها انا موافق
قالت هفكر وعرفك وريم دخلت شربت عصير وقعدت اضحك معاهم وطلعت عند شيرين الي قالتلي عايزاني معاها مشوار وانا رفضت لو نفس المشوار قالت ده احنا هنيقي ستات مع بعض
وانت تتفرج علينا انا وفقت وروحت ورجعت لقيت مرات ابويا نايمه والباب مفتوح وببص لقيت زوبري وقف علي منظرها

JOUa8P9.md.jpg
وشايف طيزها وفي كلوت مابين طيزها محشور طلعت زوبري ونزلت لبني ع الارض مسحتو ومشيت وتاني يوم كلمتني شيرين طلعت معاها ودخلنا بيت اتنين حريم وهيا التالته التلاته زي القمر ولقيتهم التلاته ع سرير
وبيفعصو ف بعض وفضلنا طول الوقت اتفرج ولعب ف زوبري وانا مخرجو وكنت هيجان اووووي ولقيا واحده قامت وقالت شو يالمصري ليش قاعد لحالك ماعجبك حد فينا
لقيتها بصت لزوبري وقالت معقول يكون ايرك كبير هيك وماتستعملو قولتلها اصل شيرين
قالت شيرين دي متناكه تموت ع الاير بكسها
بتعمل فيها شريفه ولقيتها فتحت رجلي ووراحت براسها اخدت زوبري كلو ف بوقها خرجتو قالت بيجنن ورجعت تمص تاني وتالت ولقيتها عطتني طيزها وانا مسكت زوبري ولقيتها راحت قعدت ع زوبري بكسها ااااااه زوبري دخل ف كسها وهيا اممم ااااه اااه روحت رافع زوبري لفوق دخل كلو هيا ااااااااه بقيت انيك اووووي وهيا صوتها مكتوم ولقيتها بتتشد من شعرها وزوبري خرج من كسها وشيرين بتقولها ياشرموطه مش اتفقنا محدش يقرب منو انا جيباه يتفرج علينا واتفقنا ع كده
استغربت من رده الي ضحكت وراحت وقفه وقالتلها اسفه بس مقدرتش اشوف زوبرو يجنن ولقيتها اخدت شيرين ع السرير وبقت تلحس كسها ولقيت شيرين تحت والتلاته فوق منها واحده بتلحس كسها والتانيه قاعده بكسهاوع وشها والتالته بتمص ف بزازها ولقيت البنت الي كانت ركبع ع زوبري بتفتحلي كس شيرين
وبتقولي تعالي انا ببص ع كس شيرين قومت وقربت حلو اووووووي لقيت نفسي نزلت ع كسها بشفايفي بوست كسها ودخلت لساني ف كسها وكان يجنن بعد دقيقه رجعت وانا خوففت تعرف
رجعت ورا لبست وزوبري نااااار وفضلو كده لما خلصو عليها ونزلنا بعد شوي وهيا جنبي ف العربيه ولقيت قالتلي ليه ماسمعتش كلامها ودخلتو مكنتش هعرف اتحرك ويبقي اخدت الي انت عايزو قولتلها انا كنت عايز بس برضاكي
ابتسمت وقالت شوف شوفت تلفونها وانا رايح ع كسها بلحسو قالت كنت مراهنه عليك انك مش هتعمل معايا حاجه وصلنا ولقيتها بتقولي خليك
نزلت ولقيتها فتحت الباب بتاعي ورجعت الكرسي ورا ولقيت دخلت تحت رجلي وقالت استحمل
لقيتها بتخرج زوبري من البنطلون وشافتو وقالت عندها حق تموت عليه وراحت تمشي لسانها ع زوبري وقالتلي الدقيقه الي لسانك كان ع كسي حسيت ان راس زوبرك جوه كسي انا بسمع ولقيتها بتمص الراس جامد ولقيتها بقت تمصلي زوبري
وانا قاعد واكتر من 5 دقايق مص لدرجه ان انا مسكت دماغها وبقيت انيكها ولقيت زوبري بينزل كنت ماسك شعرها ووشها مرفوع ولبني كلو بينزل ع وشها اتغرقت حرفيا من لبني وهيا نزلت وبقت تبص ف المرايه وتمسح وتبلع لحد مابقت تمام
وقالتلي تطلع معايا قولتلها ماشي قالتلي تعال نزلت ودخلت معاها ومكنش حد موجود شكلهم نايمين دخلنا غرفتها وهيا قالت شوي وجيالك لقيتها خرجت ورجعت بفوطه ولقيتها اودام الدولاب قلعت ملط ولبست كلوت رفيييع وفوقو قميص نوم لحد الفخاد ولقيتها وقفت اودامي وقالت مع ان لسانك كان جوايه بس حسيت انك مش عارف تعمل ايه نامت ع السرير وفتحت رجليها وقالت تعال اعلمك انا وقفت وبقرب منها
قالتلي اول حاجه تلعب ف الست عشان هيا بتحب الراجل الي يمتعها انا بدون كلام منها نزلت عليها حطيت ايديها ع كسها من فوق الكلوت ادعك في وهيا بتتكلم روحت بعدت كلوتها ومشيت لساني ع كسها وهيا اااااااه انا لحست كسها مره والتانيه لحد م لساني دخل كسها وهيا فضلت تحت مني لحد ماكسها نزل عسلها مع اهاات منها وانا مرحمتش كسها فضلت الحس ومص زنبورها الصغير اكتر من خمس دقايق هات ومتعه بعدت وهيا بتتلوي زي الافعي وقفت وقلعتها الكلوت بتاعها وبقيت ادعك ف كسها لقيتها رفعت رجليها وقالت يلا ريح نفسك ودخلو جوايه انا مسكت زوبري وكان مولع ناااار حرفيا قربتو من كسها اول مالمس كسها سمعنا حد بيخبط كانت ريم ماما ماما وانا راس زوبري ف كسها بسرعه استخبيت وهيا قامت ولقيت بنتها بتقولها محتاجه فلوس عشان بكره خارجه قالتلها الصبح هعطيك قفلت الباب ولقيت شيرين قالتلي كفايه ي علي
كويس اننا مكملناش قولتلها برحتك
بس انا معاك عرفيني وانا هجيلك ف اي وقت ولقيتها بتحضني واخدتني ف بوسه رومانسيه وقالتلي انا ف اقرب وقت هكلمك بس سيبني دلوقتي انا خرجت روحت
وسمعت صوت اهات ف اوضه ابويا عرفت انه بينيك طلعت زوبري بقيتواضرب عشره ع صوت مرات ابويا وكان تجنن شكل ولبس وكل حاجه
تاني يوم الساعه 4 العصر كلمتني شيرين وقالت تعالي مستنياك انا خارج وشوفت مرات ابويا لبسه ستيان وكلوت بس وخارجه وبزازها تجنن والكلوت يدوب مغطي الكس وحتي من الطيز سالتني رايح فين وانا ببصلها قولتلها طالع مع صحبي


الجزاء التاني



نزلت وركبت لقيت شيرين لبسه فستان لحد فخادها وقالت اركب ركبت وقعدت تكلمني
قالتلي شوف انا ماروحتش المكان ده من زمان
وقولت لازم اخدك عليه وانا بقولها مكان ايه ربع ساعه ووصلنا كانت حتي واسعه وشكلها حلو اووووي ع الطريق السريع وسط اراضي
قالتلي انا حبيت اجيبك هنا عشان ناخد راحتنا
انا فهمت قصدها انها خلاص عايزاني
قولتلها هنا قالت ايوه تعال مكاني انا نزلت واحنا بنلف حسست ع طيزها كانت عريانه ركبنا وبقولها مش لبسه حاجه بصتلي وقالت لا ولا فوق ولا تحت انا مسكت زوبري وبقولها هينفجر ضحكت وبتسمت

JOQI88X.md.jpg
وقالتلي استرجلتك اوووي لما وقفت مع بنتي
وعرفت انك راجل لما كنت خلاص هتريح نفسك جوايه ولنا قولتلك كفايه وقفت
وانا قولت اجيبك هنا وكفاأك
قولتلها مش لبسه حاجه تحت وبحسس ع فخادها

JOQXbJn.md.jpg
وهيا بتضحك وبتبعد ايدي وقولتلها
تعرفي ياشيرين قالت شيرين طالعه من حلوه اوووي قولتلها فاكره يوم كنتو اربعه ع الراجل كنت غيران عليك اووي وكنت عايز اخدك ف حضني ونام معاك لما شوفتك لسه تعبانه
ولما صحبتك قعدت ع زوبري زعلت اوووووي كنت غايزك اول واحده انام معاها

واول انبارح لما رفعتي رجلك كنت طاير من الفرحه وراس زوبري جواك
قالتلي انا دلوقتي ليك كل الي انت عايزو هنفذو ليك قولتلها كسك من اول يوم شوفتو وانا بحلم بيه وبحسس ع فخادها ورفعت قميصها وشوفت كسها اااااااااااه

JOZdbMg.md.jpg
انا بقولها حلو اووووي قالتلي ملكك اعمل كل الي انت عايزو انا بحسس ع كسها وهيا بصالي وقالت العب بزنبوري انا بصباعي ادعك كل كسها وزنبورها ادعكو وهيا كسها انبل وكنت بدعك ف كسها جامد ولقيتها اااااااااه اااااااااه وانا شوفت كسها بينزل عسل وهيا بترتعش وانا مدخل صباعي وقولتلها كسك جميل اووووي
قالت انا منضفه نفسي عشانك انت قولتلها يلا مصيلي هيا كانها اخدت الامر نزلت ع زوبري نزلت بنطلوني بالبوكسر ونزلت ع زوبري تمص في وكانت حرفيا بتاكلو

JOZNCue.md.jpg
بقت تمص زوبري وانا قاعد
وهيا تمص زوبري للاخر وتمص راس زوبري
وتطلع تبوس شفايفي وقالت عايز تلحس كسي
قولتلها لا احسن يحصل حاجه وملحقش انيكك يلا قومي اركبي ع زوبري لقيتها قامت طلعت ع الكرسي ولقيتها رفعت الفستان ومسكت زوبري ودخلتو ف كسها ااااااااااه ناأااااار جهنم هيا قاعده بكسها كلو ع زوبري ومش بنتحرك ونزلبن ف بعض بوس وهيا قالتلي زوبرك مالي كسي مكنتش لعرف انا زوبرك راح يعذبني هيك
ولقيتها بترفع نفسها وتنزل ع زوبري وانا
مبسوط اوووي وانا شايف ام صحبي ركبهوع زوبري ولقيتها مسكت ف الكرسي وبقت تطلع وتنزل ع زوبري وصوت فرقعه من النيك صوت طيزها وهيا بتنزل ع زوبري يجنن فضلنا كده لحد ماطلعت بزازها وانا مصيت بزها وهيا وقفه وبتنزل براحه ع زوبري رايح جاي
ورفعت وشي الي باكل بزازها اخدتو ف بوسه وزوبري ف كسها لحد ماهيا قامت وقالت لو سيبت نفسي مش هقوم من عليك غير وانت منزل جوايه وانا عايزه اتمتع بيك نزلت تحت وهيا فتحت الباب الي ورا وانا نزلت ووقفت وراها ومسكت زوبري ودخلتو ف كسها وهيا مفنسه وطيزها بيضه تجنن فضلت انيك فيها وضرب طيزها
وهيا طلعت وقالت اقعد لسه ماشبعتش منك خالص انا قعدت وهيا راحت طلعت ع زوبري ودخلتو ف كسها وبقت تنزل وتطلع ع زوبري
وانا مسكت طيزها برفعها ونزلها ع زوبري

JODJLEg.md.jpg
شيرين ترفع نفسها وانا معاها ماسك طيزها
وبنزل وبطلع وهيا ااااااهات عاليه ف العرببه
فضلت شيرين تنط ع زوبري وصوت عالي وانا مستحملتش ونزلتها ع زوبري ولبني بينزل ف كسها وهيا مبسوطه وقالت ااااااه سخن اووووي من فتىه محدش نزل لبنو جوايه
وانا هموت عليها ومسكت طيزها وبرفعها وبنزلها تاتي وهيا واخداني ف بوسه وانا زوبري لسه وقف وهيا بقت ترفع نفسها وتنزل ولقيتها بتصرخ ولقيت شيرين بتنزل ع زوبري
وقامت نزلت مابين رجلي وقالت اول مره انزل كتير كده ونزلت تمص زوبري من لبني وعسلها
ومصت بضاني وانا قولتلها فنسي لقيتها لفت ع زوبري ضهرها ليه وراحت مسكت زوبري ودخلتو تاني ف كسها وفنست وبقيت انيكها انا

JODm1sa.md.jpgوهيا دماغها مابين الكرسيين وانتوبنيكها ف كسها فضلت انيك فيها اكتر من 5 دقايق
هبد ف كسها وهيا تصرخ ف العربيه
وانا بنيكها بعنف اووووي وبفتح طيزها

JObB3Q4.md.jpg
وزوبري داخل طالع ف كسها
وانا مستمتع اووووووي بزوبري وهو ف كسها
وهيا الي بقت تطلع وترجع ع زوبري وتتوجع ولقيتها نزلت رابع مره وعسلها بينزل ع زوبري محسيتش غير بنفسي زوبري للاخر
ولبني بينزل ف كسها تاني وهيا قعدت ع زوبري وانا مسكت بزازها ادعك فيهم وزوبري ف كسها زوبري نام وهيا قاعده ولبني بينزل ع زوبري وفخادي هيا قامت مسكت مناديل مسحت كسها ولحست كل الي ع زوبري ونضفتني وركبت وانا بقيت اسوق لحد اول الطريق السريع ولما طلعنا هيا بقت تسوق وانا ف العربيه هريت كسها بعبصه
وصلنا المغرب واخدتني ف بوسه وانا نزلت روحت سمعت مرات ابويا بتقولي علي ياعلي خبطت ودخلت ولقيت المنظر ده اودامي

JOmjLI1.md.jpg
انا قولتلها نعم وهيت بتمص ف مصاصه
قالتلي ليه اتاخرت قولتلها قولتلك مع صخابي وبعدين انتي ليه بتساليني كتير كده هيا عدلت نفسها شوفت نص بزازها بره وهيا بتتكلم وكانها اتفاجات ومسكتها لبزازها رفعو بزها وكانو ملبن
قالت بتبص علي ايه انا خرجت بدون كلمه
دخلت اوضتي غيرت هدومي ولابس البوكسر بس
لقيت الباب بيتفتح ولقيتها دخلت عليه بمنظر يجنن انا وقف ببصلها

JOmb0SR.md.jpg
وهيا بصت ع زوبري وقالت معرفش انك بتغير وبتبص للارض وتبصلي وانا جمدت قلبي وروحت نايم ع ضهري وزوبري بيشد علي منظرها
بقولها ابويا فين قالت ف الشغل وبصالي كانها مستنيه مني كلمه وانا ببص ع جسمها قولتلها طب لو مش عايزه حاجه اقفلي الباب وراك تعبان اوووي وعايزه اتام لقيتها قالت براحه ع صحتك انت لسه صغير وانا مردتش وهيا خرجت وطلعت وراها علطول ولقيتها ف المطبخ كانت وقفه ع رجل وطيزها نااااااار شافتني قولتلها ينفع من ايدك كوبايه عصير قالت انا كنت هعملك اصلا
لازم تشرب عصير عشان دمك يروق
وانا وقف وزوبري وقف اوووي
بقولها انتي حلوه اوووي قالتلي شكرا
وفضلت ابص ع جسمها وصدرها الي زي الجيلي
عطتني العصير وانا ببصلها ومعرفش ازاي الكوبايه وقعت منها الي كانت معاها ولقيتها نزلت اودامي وبتلم الازاز وقالت ماتتحركش عشان الازاز
وانا جمدت قلبي وقربت شوي وبينها وبين زوبري 10 سنتي وهيا بتبصلو ولما خلصت وقفت
ونفسها عالي قالتلي انا طالعه جسمي تعبان اوووي قولتلها واتا داخل انام لو احتاجتي اي حاجه وابويا مش موجود قوليلي
لقيتها قالت هو انت اي حد جوزها مش موجود بتريحها انا فهمت قصدها ومش عارف ارد حولت اخرج وهيا بصالي وبزازها ملبن
قولتلها لو جوزها مش مريحها وطلبت مني بساعدها وريحها وهيا قالتلي شكلي هخليك تساعدني قريب قولتلها وانا موجود اساعدك وزوبري نااااار مولعه ووقف اووووي
خرجت ع اوضتي لولا زوبري منزل كنت ضربت عشره نمت تعبان وحاسس ان جسمي مكسر بس ليه مرات ابويا بتعملني كده هو مابيعرفش ولا ايه ولا هيا الي شرموطه نمت من تفكيري
تاني يوم فضلت ف البيت وكلمتني شيرين وبتدلع ف كلامها وقولتلها هريح انهارده وهيا ضحكت وقالتلي لازم تعوضني عن الي فات قولتلها لما اجيلك بس ياقمر قفلت معاها وبقيت نايم لحد العصر طلعت لابس شورت وفانله وبنادي علي مرات ابويا لقيتها ف اوضتها قالتلي تعالي ياعلي دخلت عليها وكانت دخلت عليها اااااااه كانت لبسه شورت وتشيرت ونايمه ع بطنها طيزها ملبن ببص ع طيزها قعدت جنبها وبقولها انتي ليه بتلبسي كده قالت عايزني مخدش راحتي ف البيت قولتلها لا طبعا انتي حره قالت عايزه اخد رايك ف حاجه قولتلها ايه لقيتها بتوريني صوره راجل
بتقولي ده صحبي متعرفه عليه من ع النت
وهو عايز يقابلني وانا بقولها ازاي يعني
قالت انا قولت ل ابوك ان انا عايز ازور صحابي وهو قالي روحي وده قالي تعالي البيت عندي
بفكر اروح ولا لا انا قولتلها عرفه يعني ايه ست تروح لواحد بيتو عرفه ايه هيحصل قالت عرفه
بس انا محتاجه كده انا استغىبت قولتلها مش فاهم قالتلي شوف انا ست حلوه وكنت بخرج وعيش حياتي دلوقتي انا متجوزه وحسا اني محبوسه وابوك بالشغل وبياجي تعبان وانت دايما لحالك وهاد الشيطان بيلعب براسي بيقولي رحيلو ريحي حالك انا بسمع الكلام
قولتلها ابويا مقصر معاك جنسيا
قالت اي **** كتير تعبانه ومابدي اخونو
قولتلها ماشي شوي ورد عليك خرجت وانا مش عارف اعمل اييه وبليل كلمتني ريم نخرج مع بعض شوي طلعت معاها وبقيت اتكلم معاها وهيا شكلها فرحانه اووي وقعدنا ع كافيه وبعد مامشينا وانا ف العربيه بنتكلم ولقيتها قربت مني وبتبوسني ف خدي قالتلي ناجي حاول يكلمني كتير وانا رافضه وقفت ف جنب وقالتلي هنعمل ايه تاني قولتلها تعرفي عايز اخدك بالحضن وبوسك ابتسمت ولقيتها بتقرب مني وانا كمان وشفايفنا بقي بياكلو بعض
وكان بوسه طويله اووي ونرجع نبص لبعض ونرجع تاني وانا ببوس مسكت بزها كان وقف
فضلت ابوس ولعب ف بزها وهيا اندمجت ف البوسه وانا مسكت ايديها وحطيتها ع زوبري وهيا بصت ف عيوني وانا بقولها نكمل وهيا بصالي وانا ماسك ايديها ع زوبري ولقيتها اخدتني ف بوسه وايديها بتفعص زوبري وانا ف عالم تاني لقيتها نزلت الكرسي بتاعي لورا وكاني نايم وهيا فوقي تبوس فيا ولقيت ايديها بتحسس ع صدري جامد ولقيتها مسكت زوبري تاني بتحسس عليه وراحت نزله عليه طلعتو ف لحظه وبلعتو ف بوقها وقالت كبير وفضلت تمص ف زوبري واتا نايم ع ضهري وانا ف عالم تاني ولقيتها قلعت البنطلون وتحتو كلوت قعدت بكسها ع زوبري والكلوت فاصل وفضلت تحك كسها ع زوبري وانا مولع ناااااار
وانا ف عالم تاني لقيت ريم بتقولي تعال نطلع فوق قولتلها امك واخوك قالت تعال هيا لبست البنطلون وطلعنا انا وهيا وامها كانت قاعده لقيت ريم اخدتني وامها مبتسمالي كان مفيش اي حاجه ريم دخلتني جووه واخدتني حضن جامد واحنا بنبوس بعض وانا حضنتها ولقيتها بتقولي انا وماما مش بنخبي حاجه عن بعض بس سليم مايعرفش حاجه ماتعرفوش حاجه انا مسكت طيزها ورفعتها وهيا لفت رجليها ع وسطي وانا حاسس بكسها نااار ع زوبري ولقيت ريم نزلت ونيمتني ع ضهري ع السرير ولقيتها بتقلع التشيرت والبنطلون كلوت احمر يجنن انا ببص ليها لقيتها طلعت ع زوبري قعدت بكسها ع زوبري ونزلت تبوس فيا

JeXctls.md.jpg
وانا مسكت وسطها وبحسس ع بطنها وضهرها وهيا بتحك كسها ع زوبري
وانا حاسس بكسها وانا ببوسها وحضنها ومديت ايديونسكت بزازها ع الحم وفضلت العب فيهم وفي حلماتها اقرص فيها كنت هيجان اوووووي
لقيتها وقفت ع زوبري بكسها وبتهز نفسها ع زوبري انا مسكت بزازها لقيتها قلعت الي فوق وبقت عريانه من فوق خالص وانا شديتها عليه واخدت بزازها ف بوقي امص فيهم وهيا تقربهم اوووي
وانا بلعو ف بوقي ولقيتها مسكت دماغي وبتبوسني وبتقولي انت حلو اوووي تجنن
انا مش قدره خلاص لقيتها بتحك كسها اوووووي ع زوبري لقيتها نامت ف حضني وكسها بينزل عسل وانا حضنها ومسكت طيزها وبعد دقيقه هيا قامت ونزلت بنطلوني ومسكت زوبري ومن ع الشورت تدعك في ونزلت الشورت وراحت مسكت زوبري بتمص في ومسكه بايديها الاتنين كانو هيهرب وبتمص ف زوبري

Jej90mB.md.jpg
وانا نايم وبتفرج عليها وهيا قالتلي خلاص مش قدره وفضلت تمص زوبري وبقولها انتي مفتوحه من ورا قالت لا خليني اركب ع زوبرك قولتلها احسن يدخل وتتفتحي قالت لا تخاف
طلعت ع زوبري وعطتني طيزها وقعدت بكسها ع زوبري ولقيتها بتبعد الكلوت وبتقولي حكو بكسي كتير تعبانه انا مسكت زوبري وفضلت احكو ف كسها وهيا اهات ودلع لدرجه ان راس زوبري كان بتدخل ف الكس وانا هتجنن وانا بحك زوبري قالتلي وقف وانا وقف وهيا قعدت وراس زوبري ف كسها ولقيتها مش بتتحرك

JejzNYN.md.jpg
وبتهز طيزها براحه لتحت وفوق وراس زوبري تدخل وتخرج وانا بصراحه مبسوط وماسك طيزها وغصب عني عفوي رفعت زوبري لفوق وهيا طلعت ااااااه انا خوفت وهيا زوبري كلو ف كسها

وانا مستني ددمم ينزل لقيتها بترفع وسطها وتنزل ومفيش اي ددمم نزل انا بقثت مصدوم وهيا بتنزل وتطلع وبتقولها هوو انتي قالت اااااااه انا مفتوحه اناوارتحت اووووي مسكت طيزها وبقيت انيك فيها وهيا تنزل وتطلع ع زوبري وانا بنيكها ولقيت امها دخلت علينا وريم بتبص ل امها
وقالتلها مش قولتلك بلاش كده قالتلها مش قدره استحمل ياماما ردت عليها قالتلها نص ساعه وابوك جاي اخلصو بسرعه وماتنزلش جواها ياعلي وانا بعملها بدماغي فضلت انيك فيها وهيا بنفس الوضع اكتر من 5 دقايق لما زوبري هينفجر روحت وقف وهيا نايمه ع ضهرها وزوبري ع وشها وغرقتها بالبني ووشها كلو لبن وانا بلبس وهيا مبسوطه وطلعت ولقيت شيرين برا وقالت
محدش يعرف قولتلها ماتخفيش ومشيت وانا مبسوط باحلي نيكها وزوبري كان ف كسها الضيق احساس جميل اووووي روحت نمت وسمعت صوت اهات عرفت ان ابويا بينيكها والصدمه لما لقيت ابويا داخل افتكرت حد معاها بس ابويا دخل والصوت راح




الجزاء التالت


تاني يوم الساعه 10 فطرت قبل ماهيا تصحه
عملت لنفسي اكل بيض وجبنه وحاجات من دي
اكلت ع الطربيزه ودخلت اعمل شاي وانا خارج كنت لابس شورت بس
لقيت مرات ابويا لابسه نظام شورت نص طيزها واضحه ومن فوق يدوب مغطي صدرها
ولقيتها بتمسح الطربيزه الي كنت باكل عليها وشافتني ولقيتها بتمسح لبعيد وتوطي واشوف طيزها وهيا بتمسح وانا ببص ع طيزها

JeO08Lx.md.jpg
وهيا بتمسح ف الطربيزه وشكلها يجنن وانا زوبري شد اوووي وسالتها عن ابويا قالت ف الشركه انا ببص ع طيزها بقولها كنت سامع صوتك انبارح قبل مابويا يدخل عليك كنتي بتكلمي حد
قالت ايوه صحبي وانا هروح اقعد انهارده معاه
قولتلها معك حد قالت لوحدي انا عرفت انها بقت ع اخرها قولتلها مينفعش اسيبك تنامي مع راجل غريب لقيتها بتقولي انا مش بطلب من ابوك كل يوم ينام معي كفايه مرتين بالاسبوع انا تعبانه انا زوبري وقف اوووي من منظرها
انا بتفرج عليه وروحت مقرب منها ومسكت الايد الي بتمسح وكاني بمسح معاها وبين زوبري وطيزها خمسه ستني وانا بقولها هو لازم ابويا مينفعش ابنه ولقيتها وقفت ايديها وقالت انا عايزه ارتاح ياعلي انا حطيت زوبري ع طيزها وهيا طلعت امممم قولتلها هريحك انا ينفع
لقيتها بتقولي اااه ينفع اوووي وانا قربت منها اووي وزوبري بين طيزها وانا بحكو ف طيزها
وقولتلها تعرفي اول يوم شوفتك في عرفت ان هيحصل مابينا علاقه
قالت انا مش عايزه اخون ابوك انا بحبو بس صدقني مش قدره ابوك من تاني يوم جواز وهو مش بيلمسني قولتلها معندوش نظر روحت حضنها وزوبري بقي ف نص طيزها ومسكت بزازها الطريه وقولتلها الجمال ده كلو مش لاقي حد يريحو ويمتعو روحت طلعت بزازها وبقيت العب فيهم وبوس رقبتها ولقيتها ساحت معايا ولفت وشها
ونزلت فيها بوس وتفعيص ونزلت ع بزازها امص فيهم وهيا قعدت ع الطربيزه
وانا مسكت بزها ولقيتها مسكت زوبري من فوق الشورت وهو وقف لقيتها بتلمس كسها انا ف لحظه ايدي كانت عليه وهيا عدلت نفسها اول مالمست كسها من فوق الشورت بتاعها وبقيت ادعك كسها وهيا مسكه ف زوبري وانا بعدت شورتها ولقبت كسها كان بيلمع انا روحت بصباعين احسس ع شفايف كسها كانت وردي وشكلها حلو

Je6M2at.md.jpg
هيا زي السكرانه وانا ايد علي بزها وايد ع كسها بدعكز وصباعي الوسطاني بدخلو ف كسها
فضلت ع كده شوي ولقيتها بتنزل ميه من كسها بسيطه وانا عارف انها محرومه اوووي فضلت ادعك ف كسها وصباعي جووووه ولقيتها ااااااااه ولقيتوعسل بينزل من كسها وهيا كانها واخده مخدر جسمها بيتهز انا روحت نازل ع كسها الحسو
JePIofj.md.jpg
بفيت الحس كسها وعسلها الي ع فخادها وفضلت الحس كسها وطلع امص شفايفها ونزل ع بزازها
اكل حلماتها وانا شايفها اودامي تجنن جسمها حلو اووووي قربت منها ونزلت لحس ف كسها تاني وهيا نامت ع الطربيزه وانا باكل كسها وشفايفها
وهيا اااااااه وصوتها بيهبل وهيا بتطلع اهات
فضلت الحس كسها اكتر من 3 دقايق ووقفت مسكت زوبري وقربتو من كسها بقيت احكو ف كسها وهيا تقولي دخلو ريحيني
انا قولتلها لسه ماشبعتش منك قعدت تاني وانا اخدت شفايفها ف بوسه وهيا مسكه زوبري

Jei1gNs.md.jpg
وانا واخد شفايفها ف بوسه
وهيا بتبوسني ومسكه زوبري تدعكو ولقيتها مسكه زوبري وبتقربو من كسها انا قربت زوبري ووببص عليها لقيت مرات ابويا بتحك زوبري ف كسها جامد رايح جاي وراس زوبري بقت تدخل عادي
انا بقيت احرك زوبري وهيا بتقرب كسها من زوبري عشان يدخل مفيش فايده انا برجع لورا
لحد ما انا مسكت زوبري وبقيت ادعكو فكسها جامد وهيا بقت تخرج اهااات راس زوبري بيدخل ويخرج وممكن نص زوبري يدخل واخرجو وهيا اااااااه ماتخرجو وكنت بعذبها بتلذذ

لحد مالقيتها بتنزل عسلها وراس زوبري ف كسها نزلت ع زوبري وهيا اااااااه مش قدره يلا نيك انا وقفتها ومسكت زوبري ودخلتو ف كسها واحنا وقفين وهيا بتعض شفايفها وبتقول ااااااااه ااااااااااه وانا بقيت انيك ف كسها جامد وهيا تتوجع من النيك وبعد دقيقتين لفيتها ودخلت زوبري من ورا ف كسها وبقيت انيك

Jest4dx.md.jpg
فيها وانا بمسك بزازها وبطنها وسامع صوت طرقعه لبزازها وزوبري ف كسها وطيزها كانت احلي نيك بقيت انيك فيها وهيا ااااااخ اااااااه كمان كمان وانا فشخها نيك وهيا رفعت رجليها ع الكرسي وانا بقيت ادخلو ف كسها
وهيا زي الملبن بقيت انيك ف كسها وبصراحه زوبري ناااااااار ف كسها حاسس ان كسها سخن اوووي فرن شغال ع زوبري وانا بنيكها اوووووي
ولقيتها طلعت ع الطربيزه وفتحت رجليها وطيزها لورا انا منظرها ولعتني بقيت انيك في كسها اووووي وهيا اااااااه ااااااه وانا بنيكها
وقالتلي تعبت بعدل الوضعيه لقيتها نامت ع ضهرها وفتحت رجليها وكسها الوردي يجنن انا قربت زوبري منها وبقيت احكو ومشيه عليه

JeQasbs.md.jpg
JeQGTib.md.jpg
فضلت احكو ف كسها وهيا ولا بتتحرك
حطيت الراس ف كسها ودخلتوو ومسكت بزازها
وبقيت انيكها جامد وهيا تصرخ تحت مني
وزوبري خارج داهل وصوتها ضعيف مبحوح
وانا فضلت انيك فيها ونمت عليها وبقيت ابوس شفايفها وبزازها
وخرج زوبري ودخلو تاني كانت زي النايمه مش بتتحرك خالص وانا بنيك فيها وزوبري مولع جوووه كسها وانا بنيكها لقيت كسها بينزل تاني مع اهات منها ولعتني انا بسمع اهاتها وكسها الي بينزل ع زوبري وحاسس اني لسه مش عايز ابطل نيك بقيتوانيك فيها اووووي وهيا تصرخ من النيك لحد مالقيت زوبري خلاص هينفجر طلعتو ونزلت ع كسها لبني وهيا مبسوطه

JeZsPEu.md.jpg
ولبني فوق كسها وكسها احمر اووووي من النيك
بقولها انتي بتاعتي اوعي حد يلمسك غيري قالت وانا سلمتلك نفسي ف اي وقت عايزني هتلاقيني
تحت امرك انا مسكت زوبري ودخلتو ف كسها تاني

Jet0sI9.md.jpg
وبقيت انيكها وهيا بتبص ع زوبري وانا خرجتو من كسها وكان خلاص بداء ينام طلعتو ونزلت ابوس شفايفها وكل حته ف وشها واكلت بزازها
وهيا وقفت ودخلنا تخت الدش زي ماحنا بهدومنا اتشطفنا وهيا غسلتلي زوبري وقالت ده سر بينا انا وانت ابوك مايعرفش وخليني ننبسط ببعض قولتلها وصحبك قالتلي مفيش انا قولتلك كده عشان تنام معي وطلعنا واتغدينا وبعد العصر اخدتها ع السرير وفضلت انيك فيها ربع ساعه كامله لحد مانزلت ف كسها وهيا قالت عمله حسابي وبليل كانت قاعده اودامي انا وابويا شبه عريانه قميص نوم ع الحم وانا زوبري وقف وبليل لما ابويا نام لقيت بابي بيفتح ولقيتها بتقرب مني وطلعت زوبري وفضلت تدعك في لحد ماوقف وراحت ركبت عليه دخل ف كسها وانا فضلت افعص ف بزازها وهيا نزلت مرتين ع زوبري وراحت طالعه من الاوضه وانا كلمت ريم وهيا كانت مبسوطه بالي حصل وقالتلي تبقي تعالي اقعد معايا سالتها عن صحبتها قالتلي لا زي ماتفقنا انا عايزه تجرب بتاعك عشان تعرف انك احلي من ناجي مليون مره انا عايزه اشوفها وهيا مش قدره سالتها هيا صحبتك كلمتك قالت لا قولتلها انا هرن عليها وشوفها قالت تمام تبقي قولي قالتلك ايه
قفلت معاها وكلمت صحبتها ردت وكلمتها وهيا ردت علي وبقينا نتكلم وقولتلها عايزين نتقابل وهيا قالت معنديش مانع قولتلها فين قالت في اي مكان انت عايزو قولتلها عايزين نكون لوحدنا
قالت تاجي البيت عندي قولتلها مين عندكم قالت مافي غير ماما قولتلها هيا مش هتتكلم قالت لا ماتخاف ماما كتير حبوبه قولتلها بكره اجيلك قالت تمام قفلت معاها وكلمت ريم وعرفتها ان انا رايح بكره بليل ونمت وتاني يوم مرات ابويا كانت قاعده بستيان وكلوت بس وانا طول الوقت اضرب طيزها امص شفايفها ابعبص كسها وهيا مولعه
كانت بتعمل غدا مسكت خياره من وراها وحضنتها من ورا وخليتها تفنس وبعدت كلوتها ودخلت خياره ف كسها وهيا ااااااه وفضلت اكتر من خمس دقايق لحد ماهيا نزلت وكانت بترتعش
نزلت لحست عسلها وبقولها اليوم الي مش هنيكك في هخليك تنزلي عسلك لحد ماتموتي
وبقيت ابوس طيزها وبحسس ع خرم طيزها
ودخلت عقله صباعي وهيا مفنسه وسالتها لو نكت طيزك فيها مشكله قالت لا مابحب نيك الطيز
قولتلها نفسي افتحها اووووي لو عايزاني افتحهالك قوليلي طلعت واتغديت انا وهيا وفضلت لحد اليل لبست وابويا كان وصل ومراتو لبسه قميص نوم وهو ولا هنا طلعت ركبت عربيه لحد عند بيتها كلمتها نزلتلي كان بترنج خفيف لقيتها حضنتني وانا حضنتها ودخلنا البيت وانا عيني يمين وشمال ولقيتها دخلت الغرفه علي امها وبتنادي علي دخلت ولقيت امها لبسه قميص نوم وبتكلم ف التلفون انا دخلت سلمت عليها
كانت جميله الستات دي كلها حلوه ليه كده
لقيت قالت ل امها انا رايحه اقعد بالغرفه شوي قالتلها ماشي طلعنا انا وهيا وهيا اودامي انا روحت ضربها ع طيزها وهيا اااااه وبتضحك
دخلنا غرفه وقالتلي دي غرفتي انا قولتلها جميله زي صحبتها وشديتها من طيزها لحضني
وانا ماسك طيزها وبقولها عجبتيني من اول ماشوفتك قالتلي ريم حبيبتك راح تزعل قولتلها عادي مش مهم انا عايز انبسط معاك عايزك تدلعيني قالتلي مابعرف انك هيك حسيت انك طيب قولتلها انا طيب اوووي وانا بدعك في طيزها هيا رجعت وقالتلي استني شوي مانستعجل قولتلها اطلب منك طلب قالت ايه
قولتلها انا عايز اصور واحنا اول مره مع بعض
قالت ليه قولتلها هحتفظ بيها قالت مافي مشكله
انا طلعت تلفوني وحطيتو ع التسريحه وشغلت فيديو وهيا قالت شو بدك تعمل فيني انا ماراح اسوي شئ انا قولتلها انتي كلبتي دلوقتي ضربتها براحه ع بوقها وهيا وقفه قولتلها
انتي حلوه اوووي دخلت صباعين ف بوقها
وهيا بتمصهم انا روحت قلعتها الترنج فوق وتحت وكانت بدون ستيان وكلوت وبقت عريانه اودامي
وانا قلعت وهيا بصت ع زوبري وانا مسكتو
قولتلها عجبك زوبري هيا مسكتو وبقت تدعك في
وقالتلي كبير وحلو قولتلها يلا مصيه عشان افشخك ونزلتها ع ركبتها وهيا مسكتو بتبوس في
وراحت بتمص راسو وواحده واحده بلعت نصو وانا مسكت دماغها وبقيت ادخلو غصب عنها وهيا كانها هترجع وانا اخرجو ودخلو تاني ووقفتها ونيمتها ع بطنها وجسمها ابييييض اووووي نزلت الحس كسها وخرم طيزها كسها احمر اووووي قعدت الحس ف كسها وقفت وراها وفتحت طيزها وكسها اتفتح وقربت زوبري لكسها دخلت راسو وهيا بتعض ف البطانيه
ودخلت زوبري كلووووو وهيا اااااااااه حسيت ان امها سمعتننا وانا بنيكها وهيا اااااااااه
خرجتو من كسها وضربت طيزها وهيا قالت اضربني اوووي ع طيزي قولتلها بتحبي الضرب قالت ااااااه انا قومت اخدت حزامي وقولتلها فنسي هيا فنست وانا دخلت زوبري ف كسها طلعت صوت عالي وانا زوبري كلو ف كسها
وهيا سابته وانا رايح جاي وضرب طيزها بالحزام ولفيت الحزام ع ركبتها وزوبري ف كسها

JkYnLLN.md.jpg
فضلت انيك ف كسها وشد الحزام وهيا اااااااه انا زوبري حاسس انه ف فرن وانا بنيكها وهيا اااااااه اااااااااه براحه براحه وانا كل ماتقولي براحه اخبط زوبري ف كسها اووووي
وهيا ااااااه ااااااااه وانا بنيك فيها وهيا اااييي اايييي روحت مسكت بزازها وشديتها علي وبقيت ابوس رقبتها وايدي بتفعص بزازها وزوبري ف كسها واخدت شفايفها ف بوسه وهيا بتبوسني
روحت حاطط وشها ف السرير وبقيت انيك فيها عافيه وهيا ااااااه ااااااااه وانا روحت خرجت زوبري وشديتها لحضني وزوبري مابين طيزها
قولتلها جيبي ايدك ضمتهم ع بعض
وربطها بالحزام وبقيت افعص ف بزازها وببوس رقبتها بقولها ف ودنها بتحبي الجنس العنيف قالت امممم ااااه روحت نيمتها ع وشها وطيزها مرفوعه وانا شديت الحزام وايديها مرفوعه
ودخلت راس زوبري ف كسها

JkYzG1I.md.jpg
دخلت زوبري ف كسها وهيا ااااااه وانا زوبري كلو دخل ف كسها ولقيتها بتحرك طيزها يمين وشمال وتهز طيزها وانا خرجتو ودخلتو وهيا ااااااه ااااااه وانا بقيت انيك اووووووي وهيا ف عالم تاني مغمضه عنيها واهات طالعه فضلت انيك فيها
وهيا تقولي خلاص خلاص مش قادره راح انزل هنزل وانا ولا هنا فضلت انيكها ولقيتها ااااااه وانا شوفت عسل بيخرج من كسها ع زوبري انا خرجت زوبري ونزلت بالساني علي كسها الحس كسها وبلع عسلها وهيا امممم امممممم انا خلصت وروحت لحس ف كسها وروحت مدخل زوبري تاني ف كسها وهيا اااااااااااه روحت مخرج زوبري ونيمتها ع ضهرها وريحت بجسمي عليها
وبقيت ابوس فيها واخدت بزازها ف بوقي امصمص فيهم وحلماتها كانت وقفه اوووووي
خلصت لخس ف بزازها ومص شفايفها وهيا بتبص ع زوبري وهو بيدخل ف كسها

JkYTOf2.md.jpg
دخل زوبري ف كسها
وهيا بتبص عليه وقاتحه بوقها
وانا بقيت اخرجو ودخلو
برومانسيه وهيا بصالي وكل طالعه ودخلها معاها ااااااه اااااااااه وانا بنيكها
روحت فكيت الحزام ومسكت ايديها بايدي ونمت عليها وزوبري ف كسها وبقيت ابوس شفايفها وزوبري جوووه كسها بيتحرك بسيط وشفايففنا بياكلو ف بعض وانا بدخلو وخرجو ولقيت كسها بينزل عسل تاني وانا كاتم بوقها بشفايفي وعسل من كسها بينزل فضلت انيك فيها
اكتر من 3 دقايق وانا حاسس ان زوبري خدلان كانو مش موجود فضلت انيك فيها
وبقولها انزل جوووه وهيا ااااه نزل عبيني لبن
انا فضلت انيك فيها قولتلها نامي ع بطنك كسها احمر اوووووي روحت مدخل زوبري ف كسها من ورا وانا نايم عليها

JkYAY3N.md.jpg
JkYA1un.md.jpg
انا بقيت انيك ف كسها
وهيا اهات خفيفه وانا زوبري رايح جاي ف كسها وانا بقولها انتي حلوووه اووووي
لو كنت اعرف انك كده كنت نكتك من ازل ماشوفتك وانا زوبري رايح جاااي ف كسها
انا بقيت انيك ف كسها واحساس جميل
انا زوبري حاسس انه خلاص عايز ينزل ولسه عايز ينيك لسه ماشبعش من كسها
فضلت انيك فيها وقولتلها
شوفت فيديو ليك وانتي مع ناجي عجبتيني اوووي شوفتك بتتحكمي في لقيتها قالت زوبرو صغير كتير لازم اركب عليه لحتي اريح حالي
قولتلها انت مرتاحه قالت كتير اول مره انزل مرتين ع زوبر حد ماني مصدقه قولتلها زوبري عجبك قالت حلوو اوووي
راح تنكني علطول صح قولتلها ايوه هنيكك
بس امك مش هتتكلم قالت لا احنا عايشين لحالنا وماما بيجيبها اصدقائها وانا بيجيلي اصدقائي
قولتلها امك حلوه اووووي ع فكره
قالتلي ماما كتير حلوه انا بقيت انيك فيها
وزوبري حسيت انه خلاص هينزل
فضلت انيك فيها وبهبد بزوبري اووووي فكسها
فضلت انيكها لقيتها بتنزل تاني وانا زوبري ماستحملش ولقيت لبني بينزل ف كسها
وكان قذايف بتنزل ف كسها وهيا تحت مني وبتقولي سخن اوووي لبنك كتير مش قدره
زوبري خرجتو من كسها ولبني خرج من كسها

JkY7Pcl.md.jpg
فضلت نايم عليها وزوبري ع كسها
وانا ببوسها وبقيت اتكلم معاها
وبقولها مبسوطه قالت كتير حسه حالي كسي مفشوخ تعبت وبتضحك وانا بقولها شبعتي ضحكت وقالت اي شبعت اول مره احس حالي تعبت من النيك فضلت نايم معاها واخدين بعض ع السرير بوس واحضان ولقيت الباب بيتفتح وانا خوفت ولقيت امها دخله علينا وزوبري نايم بس كبير وكلو لبن والبت كسها كلو لبن امها بتبص علينا وقالت ل بنتها حبيبتي لو خلصتو قالتلها اي خلاص قالتلها تمام ماتعملي صوت جاي صديقي وحكيتلو انا لحالي راح اخدو وندخل بالغرفه
قالتلها خلاص ماسي وانا ببص ع جسمها
كانت لبسه قميص نوم ابيض لحد اول طيزها من تحت ونص صدرها طالع هيا خرجت وانا لسه ف السرير معاها وبقيت ابوس واحضن فيها ونتكلم وعرفت ان ابوها مطلق امها وامها عايشه حياتها عادي صحبها بيجولها وهيا بتروح ليهم وحكايه الجنس دي شئ عادي وعرفت ان صاحب امها دخل عليها الغرفه ف يوم ومارس معاها الجنس
وهو الي فاتحها وامها اتخانقت معاه وبعد فتره كبيره رجع تاني ونكني وماما عارفه وانا بقيت اجيب صحابي بالغرفه عندي وف يوم صديقي لقيتو بغرفه امي ونايم معاها
وانا وماما بقينا عادي المهم نرتاح ونشبع واي شئ بنحكيه لبعض انا حكتلها عنك قبل ماتاجي
وانا قولتلها هو انا لو عايز اعمل جنس مع امك هتوافق قالت كلمها وشوف خود رقمها انا بقيت مستغرب من الكلام يعني ده عادي
قومت لبست وهيا لبست وخرجنا وسمعت صوت امها بتتناك قالتلي راح ادخل وسكر ع حالي مو قدره حد يدخل غلي وبوستها ومشيت وكنت مبسوط اوووي والفيديو جميل
روخت بليل ولقيت مرات ابويا مستنياني قولتلها جاي تعبان وهيا عرفت اني كنت مع واحده ولقيتها زعلانه انا ضحكت اتشطفت ودخلت نمت.......
كمل القصه حلوه
 
  • عجبني
التفاعلات: الكنج العالمي، صاحب نفسي و ناقد بناء
لا تتأخر علينا بالكمالة
 
  • عجبني
التفاعلات: صاحب نفسي
كمل وماتتاخر
 
  • عجبني
التفاعلات: King_of_Dark و صاحب نفسي
مبدع كالعاده شكرا وتسلم ايدك
ماتتاخرش علينا ياغالى(y)(y)(y)
 
  • عجبني
التفاعلات: صاحب نفسي
مبدع دايما احسنت 👏 👏
ومستنى التكمله وياريت متتاخرش علينا
 
  • عجبني
التفاعلات: صاحب نفسي
انا علي 20 سنه عايش مع ابويا ف لبنان من سنتين ابويا عندو 45 سنه

ابويا شغال ف شركه استراد وتصدير
مع ان الدنيا هناك بايظه بس لبنان حلوه وجميله بذات حريمها كتيره اووي ونصهم اذا مكنش اكتر بيكونو واخدين حريتهم اوووي
ف البس وكل حاجه
انا كنت مبسوط مع ابويا ف يوم ابويا فتحني ف موضوع الجواز عايز يتجوز من لبنانيه
وانا قولتلو برحتك انت حر قالي هيا شغاله معايا وانا قولتلها وهيا وفقت
بس قولتلها هشوف ابني الاول ولو عايزني اخد شقه تانيه معنديش مشكله هيا كده كده ماجره
قولتلو لا مش مشكله بيتك ومطرحك هطردك يعني وبعدين فيها ايه لما تتجوز يعني

ابويا تاني يوم راح الشغل وانا مكنتش بخرج كتير
ممكن يومين بليل ف الاسبوع
كنت مصاحب واحد من المنطقه
كنت دايما بكون عندو نقعد مع بعض عندو اختين واحده متجوزه والتانيه 20 سنه
بس الاتنين احلي من بعض زي القمر وبذات الام جميييله وابوهم دايما مشغول ف الشغل
انا كنت بروح هناك بشوف امه ببنطلون خفيف والكلوت تحتو عادي حتي الابن عادي كان مفيش حاجه واختو كذالك وانا بتكلم معاها عادي وهيا كانت بتحبني اووي عشان مصري وكانت بتحب تسمع كلامي انا كنت من المنصوره
ف مره كنت قاعد مع سليم ابنها
وبنلعب بلاستيشن ببص عليها مصدقتش عيني لما لقيتها خارجه من الحمام ولفه فوطه حولين وسطها وفخادها كلها اودامي بصيت عليها وهيا وقفه وهيا بصتلي وانا عين علي الشاشه وعين عليها واتجننت وطار برج من دماغي لما لقيتها لفت وشها وراحت موطيه ااااااااااااه انا شوفت طيزها وكسها ولقيتها بتبصلي من مابين رجليها
ووقفت وانا ببص ع الشاشه وحسيت بجسمي سخن انا اول مره اشوف حد كده ع الطبيعه
ومخبيش عليكم هيا حلوووه اوووي جسم وشكل
وانا شوفت ريم كذا مره من الشباك بتاعتنا وهيا بتخرج ف العربيه مع واحد وبيرجعها وكان بيبوسو بعض وبيطول ف البوسه اوووي
انا كنت عند سليم يوم الخميس ولقيت امه جميله اوووي ولبسه بنطلون خفيف انا شايف البنطلون جوه كسها بقيت هموت عليها وانا اول مره اشوفها بتعمل كده مكنتش كده الاول
انا كنت بروح اضرب عشرات عده اسبوع علي كده لحد مافي يوم كنت مروح بليل وانا ماشي شوفت عربيه وقفه وشوفت فيها ام سليم ومعاها واحد بيني وبين العربيه 5 متر انا وقف جنب سور ببص تاني مالقتش ام سليم بس فجاءه لقيتها رافعه راسها وانا ببص بطرف عيني
ولقيتها بتبص يمين وشمال وتنزل تحت تاني
وبعد دقيقتين طلعت ولقيتها بتمسح بوقها واخدت منو بوسه ونزلت وهو مشي بالعربيه
وبعد يومين نفس العربيه وقفه وانا ببص من الشباك بتاعنا وشوفت ام سليم نزله من العربيه
واتكرر الموضوع ده كتير وبقيت اشوف ريم كمان ترجع متاخر لحد مافي يوم كنت معاهم ف البيت ولقيت ريم لبسه وخارجه وعرفت من كلامها مع امعا انها خارجه مع ناس صحبها
بس امها كانت متخانقه معاها وقالتلها اخوك جاي معاك وريم زعقت وقالت مش هتخرج
ودخلت بعد دقيقتين طلعت متعصبه وقالت ل اخوها قوم البس خليني نمشي
وانا قومت عشان اروح وكانت ام سليم جوه
روحت وطلعت ابص عليهم من الشباك ريم نزلت مع اخوها وبعد نص ساعه لقيت نفس العربيه وفي راجل نزل من العربيه وطلع انا بعد خمس دقايق نزلت ومشيت لعندها وبقيت وقف علي الباب
ولقيت صوت اغاني جوه انا نسيت خالص ان في كاميرا ع الباب ملحقتش اعمل حاجه الا ولقيت ام سليم بتفتح الباب من الصدمه بقيت وقف ومفوقتش غير وصوتها بيقولي ايه ياعلي وقف ليه كده انا قولتلها انا اسف بس انا شوفت حد طالع عندك خوفت عليك
الي مختش بالي منو انها كانت لبسه قميص نوم قصير وصدرها نصو بارز
لقيتها قالت مفيش حاجه ياحبيبي ولقيتها وطت وعطتني بوسه جنب شفايفي وقالتلي افضل بص كل شوي وقت ماتشوف العربيه مشت تعالي عايزاك قولتلها مين معاك
قالتلي ده رائيس الشركه الي شغال فيها جوزي
انا فهمت قولتلها طب هو غصب عنك
قالت ايه هو انا قولتلها الي بيحصل
ابتسمت وقالت لا مافي شئ غصب عني
كل شئ بمزاجي ولقيتها قالتلي تعال ادخل انا خوفت ولقيتها دخلتني اوضه النوم بتاعتها
ولقيتها بتقولي الي بيحصل هنا ده سر بينا
اوعي تتكلم مع سليم في قولتلها حاضر قالت اخرج بره البلكونه وتفرج هعمل في ايه
ريحتها حلوه اووووي طلعت ولقيتها وقفه اودام المرايه وبتنزل القميص لتحت شوي وصدرها طلع اكتر وخرجت ولقيت دخلت الحمام وخرجت معاها راجل شكلو كبير بس حلو وزوبرو وقف وابيض مكنش كبير انا ببص براحه
ولقيتها بتنشفو وحضنتو من ورا وبتدعك صدرو وبطنو ولقيتها مسكت زوبرو بتدعكو وانا مش مصدق ولقيتها نزلت ع ركبتها وعلطول بتمص زوبرو وانا مستغرب وهيا بتمص
وراحت وقفه وقالتلو كفايه كده احسن تنزل
ولقيتها نامت ع السرير
ع ضهرها ورفعت رجليها وشوفت كسها والراجل الزاني قفل عليه لما دخل مابين رجليها وسمعتو هو عمال يطلع اهات وهيا ااااه كمان كمان نيك وبعد 3 دقايق راح منزل وهيا اااااه زوبرك يجنن
مع انك بتخلص بسرعه بس بشبع من زوبرك
وهو نام ولقيتها فتحت رجليها وبتبص نحيتي واخدت تدعك ف كسها ولبنو بيخرج
وهو قام فتح شنطه وعطاها فلوس
وهيا لبستو واخدها ف بوسه ونزل ولقيتها زي ماهيا بالقميص وطلعتلي وقفت معايا ف البلكونه وبزازها عرقانه وشكلهم يجنن
ولقيتها بتقولي لازم اقولو الكلمتين دول عشان يحس انه كويس ويعطيني مصاري ويشغل جوزي
انا قولتلها شوفتو كذا مره وانتي معاها ف العربيه
قالتلي انت بترقبني ياعلي قولتلها لا شوفتك وانا مروح مره ومره وانا وقف ف البلكونه
قالت وعجبك الي شوفتو انا استغربت من كلامها
مردتش قالتلي تعال دخلت وراها
وانا وراها ولقيتها دخلت المطبخ تعمل عصير
ولقيتها بتقولي شوف ياعلي بعيد عن اي شئ انا ست زي اي ست ليه طلباتي مع جوزي وانا جوزي ما اهملني ليش ما اكسب مصاري وامتع حالي كمان انا قولتلها بس انتي مش بتشبعي منو قالت لحظت انت وبتضحك قالت ماتحكي لحد بلعب لحالي انا سمعت الكلمه من هنا وقلبي وقف
انا قولتلها ينفع معايا هيا ابتسمت وقربت مني وقالت انت لسه عيل صغير ولقيتها بتقولي ف ودني هستناك لما تكبر شوي ولما اشوفك راجل هخليك تعمل كل الي انت عايزو
انا زوبري كان وقف اووي
بدون كلمه منها لقيتها بتقولي وريني انت كبير قد ايه ولقيت ايديها مسكت زوبري وانا جسمي اتكهرب ولقيتها قالت واااو ايه ده انا زوبري كان وقف ولقيت ايديها طالعه نازله ع زوبري
وقالت كنت فكراك صغير زي ابني معرفش انك اكبر من جوزي نفسو انا مش بتكلم
قالت بس انت صاحب ابني وماينفعش اعمل معاك حاجه كل ده وهيا بتحسس ع زوبري
وانا من الصدمه مسكت بزها كان ع الحم وطري اوووي وهيا عضت شفايفها وانا لقيت حلمت بزها وقفه اوووي برزه تحت بطن ايدي محسيتش بنفسي غير وانا بقرصها اوووووي
هيا بعدت ايديها عن زوبري وطلعت اااااااه
من نااااااار وهيا قالتلي وجعتني
يلا انزل ممكن سليم وريم ياجو باي وقت
وانا روحت حضنها وبحاول ابوسها وهيا بتضحك وبتقول لا كده مينفعش ابعد ولقيتها وقعت وانا وقعت عليها وحسيت انها داخت انا مبقتش عارف اعمل ايه بس خوفت ليكون حصلها حاجه
انا بنادي عليها وجيبت ميه وهيا بتفوق وانا لقيت تلت تربع بزها هيخرج انا نزلت القميص بزها طلع ف وشي اااااااااه ياخربيت ده بز انا ببص عليه وهيا بتفوق وقالت حصل ايه قولتلها وقعتي
قالت ااااه وقفت وشافتني ببص ع بزازها
لقيتها دخلت بزها وقالت مستحيل اسمحلك تعمل فيني شئ عيب انا قولتلها انا كنت ممكن اعمل وانتي دايخه بس مردتش
نفسي اشوفك وانتي رافعالي رجلك وتقوليلي يلا دخلو لقيتها قالت انا بحبك ومينفعش كده انا بحبك زي ابني ومينفعش تعمل معايا كده
انا سمحتلك انك تتفرج بس عشان انا حسيت انك شوفتني بس تداري عليه مش تفضحني
قولتلها انا عمري مافضحك
قالت عارفه بس انا عايزاك تبقي معايا وانا هبسطك قولتلها معاك ازاي قالت هقولك بعدين بس امشي دلوقتي وبكره تعالي هعرفك
ولقيتها عطتني بوسه ف خدي مشيت روحت ضربت عشره ونمت احلم بيها
تاني يوم الساعه 5 روحت عندهم ولقيتها لبسه بنطلون خفيف ع الجلد البنطلون موضح كسها
وانا ببص عليها وشايف صدرها الواقف
وحلمات بزازها بارزه ولقيتها بتقولي تعالي ياعلي عايزاك روخت ليها ع طول ولقيتها بتقولي انهارده عايزاك تخرج معايا قولتلها فين
قالت مشوار معايا قولتلها مشوار ايه قالت هتعرف بس تتفرج وانت ساكت وانا وفقت والساعه 10 بليل كلمتني ولقيتها مستنياني ف العربيه بتاعتها ركبت معاها وطلعت وقالتلي الي تشوفو محدش يعرفو غيرك وانا مش فاهم بتتكلم عن ايه
وصلنا بيت دخلت وبعد شويه طلعت اخدتني ولقيت 3 حريم وراجل غير ام سليم
ولقيتها بتقولي تعالي روحت وراها ولقيتها طلعتني ف البلكونه كبيره وقالت خليك هنا اقعد ع الكرسي ده ومهما تشوف عايزاك ماتتحركش واعمل نفسك مش شايف حاجه انا مش عارف بتتكلم عن ايه
قعدت وفتحت نت وبتصفح الفيسبوك وبقيت ابص ع البلكونه بس كبيره فيها سرير وكراسي
وبعد ربع ساعه سمعت ضحك وانا قاعد لقيت حد بيفتح الباب ودخل لقيت واحده دخله ملط وبتضحك ولقيت وراها راجل ف سن ال50داخل وراها عريان وانا مش عارف اعمل ايه لقيت اتنين دخلين كمان من بينهم ام سليم عريانه خالص حتي الي معاها عريانه ولقيت ال3 حريم ومعاهم راجل ع سرير واحد ولقيت اخر واحده دخلت وقالتلهم براحه ع الراجل يابنات
وانا قاعد وعيني عليهم
ولقيت الست الي وقفه بتبصلي
وانا بصيت ف التلفون
بقيت ابص من تحت لتحت شوفت ال3 تحت زوبر الراجل وبيمصوه والراجل وقف وانا زوبري وقف وانا شايف ام صحبي بتمص زوبر راجل
وبعد شويه الراجل قلب ام سليم خليها مفنسه ودخلو ف كسها وفضل ينيك فيها بعد 3 دقايق ناك غيرها لحد منزل علي طيز واحده واتنين لحسو لبنو لحد ما الراجل قام وطلع وهما التلاته نزلين ف بعض تفعيص ولقيت ام سليم قامت وحسمها عرقان وشكلو يجنن قالتلي جدع مبسوطه منك اووووي انك سمعت الكلام ومعملتش حاجه
وانت شايف 4 حريم حلوين مع راجل
قولتلها انا مش شايف غيرك انتي
قالتلي يعني عينك مش هتاكلهم قولتلها هما حلوين بس انتي احلاهم انا لو من الراجل ده اطلعهم بره وفضل معاكي
قالتلي علي ايه الي عجبك في جسمي قولتلها كل حاجه قالتلي كلامك حلو قولتلها جيباني هنا ليه
قالت عايزاك تشوفني قولتلها انتي جيباني عشان اشوف مع راجل قالت لا انا مكنتش اعرف ان الراجل ده هيكون موجود بس لقيتو هيدفع وفقت ادخل معاهم انت غيران عليه ياعلي ولقيت ايديها بتحسس ع زوبري وقالتلي اتفرج عليه وانا بتقطع تحت منهم لو مكنتش صاحب ابني كنت هتلاقيني باخدك علطول ف اوضتي ونبقي لوحدنا
لسه بتكلم لقيتها حطت ايديها ع بوقي وقالت اتفرج ولقيتها رجعت لورا وطيزها ملبن
ولقيت دخلت ف الوسط والاتنين بيمصو بزازها وواحده ايديها ع كسها والتانيه ايديها بتحسس ع بطنها وانا زوبري شد اوووي لما لقيت واحده بتلحس ف كس ام صحبي والتانيه قعدت بكسها ع وشها زوبري وقف اووووي وفضلت العب في ومختش بالي غير بالست الي كانت وقفه
قربت مني وبتتكلم كانت بقميص نوم وقالتلي
انت جاي مع شيرين قولتلها ايوه
قعدت جنبي وقالت عايز تدخل معاهم
بصتلها وقولتلها لا قالتلي نمت مع واحده قبل كده قولتلها لا قالت لسه خام تعالي اتمتع اشمعنا انت تعالي ورايا قولتلها لا مش عايز لقيتها قالت خليك زي مانت لقيتها بتتكلم ف التلفون ولقيت بعد دقيقه بنت شكلها صغير دخلت وقربت من الست وقعدت جنبي وبدون كلام مسكت زوبري وقالتلي شو هاد ومسكتو اووووي وانا ببعد ايديها بس مقدرتش لقيتها طلعت زوبري والست قالتلها بقي ده مخبي كل ده ولقيت البت دي بتلعب ف زوبري وانا قاعد ولقيت البت بتمص راس زوبري
وانا حسيت بمتعه رهيبه ولقيتها دخلت زوبري لنصو وفضلت تمص ف زوبري وانا غمضت عيني وبفتح عيني شوفت الست نزلت جنبها والاتنين بيلحسو ف زوبري مع بعض وانا هتجنن لقيت زوبري علطول بينزل وبينزل ع وشهم

والاتنين بيلحسو لبني والست بلعت زوبري كلو وانا زوبري لسه وقف والست بقت بتمص
وخرجتو وقالت للبنت يلا اقلعي متعي نفسك ومتعيه ولقيت البت قالتلها لسه منزل دلوقتي
قالتلها مش هينام ده لسه بصحتو
ولقيت البت وقفت ونزلت البنطلون بالكلوت ولقيتها وانا قاعد لقيتها دخلت مابين رجلي وعطتني طيزها وبتقعد اول مازوبري لمس كسها وراسو دخلت لقيت ام سليم بتقول بت ياهند قومي البت قامت وزوبري وقف وام سليم شافتني زوبري وقف وكلو بلل من بوقهم وقامت قالت للست انا متفقتش معاك ع كده
انا وقفت وزوبري وقف اوووي لبست والست قالتلها الواد لما عرفت انه لسه خام قولت امتعو بالبنت الصغيره قالت ام سليم بعينكم قوم ياعلي عشان نمشي مشينا واحنا ف العربيه
واحنا ف الطريق لقيتها بتقولي حصل حاجه بينكم حكتلها كل حاجه لقيتها وقفت وقالتلي ليه ماعرفتنيش كده هتتعب قولتلها طب اعمل ايه قالت انا الي هعمل طلع زوبرك انا طلعتو علطول وهيا مسكتو وفضلت تلعب ف زوبري بايديها
وانا مولع ناااار وسالتني حلوه ايدي
قولتلها اوووي بقت تدعك زوبري وانا ببص يمين وشمال وهيا وقفه ف جنب الطريق
لقيتها بعد دقيقتين قالت شكلك هتطول ولقيتها بتبعد شعرها ونزلت ع زوبري تمصو وانا اااااااه وهيا بتمص ف زوبري وانا زوبري ف بوقها ولقيتها بتمص بضاني وقالتلي عندها حق البنت ماتبعدش عن زوبرك ده فضلت تمصلي ومحسيتش غير ولبني بينزل ف بوقها وانا لقيت بوقها مقفول ع زوبري وانا بنزل وكنت حاسس ان زوبري نزل كتير وهيا رفعت راسها ولبنو ف بوقها ولقيتها بلعتو
وانا ببصلها وقالت لبنك يجنن ونزلت بالسانها بتلحس الي ع زوبري وبتضغط ع زوبري بتطلع لبني الي لسه ف زوبري وتبلعو وقالتلي زوبرك يجنن ياعلي مبسوط قولتلها اوووي قالت ارتاحت قولتلها ايوه لقيتها قالت دخلو يلا عشان نمشي طلعنا وانا ببصلها وقالتلي بتبصلي ليه كده
قولتلها انتي منزلتيش قالت لا ملحقتش
قولتلها تحبي اريحك ضحكت وقالت زي ماعملتلك تعملي قولتلها ايوه قالت انا نفسي تريحني وتعملكل الي انت عايزو بس مينفعش قولتلك انا ام صحبك قولتلها انتي لسه... قالت انا مينفعش اتعبك قولتلها وانتي كده تعبانه بصتلي وعضت شفايفها وقالت تعبانه اووووي وقولتلك ميت مره لو مكنتش صاحب ابني كنت مش هسيبك

قولتلها كنتي هتعملي ايه ضحكت وقالت كنت اقل حاجه كنت هركن العربيه وانا وانت نرجع ورا ورفعلك رجلي وبتغمزلي وانا سكت لحد ماوصلنا ولقيتها عطتني بوسه نص ع شفايفي وقالت يلا روح روحت وانا مبسوط اوووي
يوم ف التاني ابويا خلاص قرر يتجوز وقالي انه هيتجوز السبت الجاي كمان يومين
تاني يوم كنت عند شيرين وانا مع ابنها بقيت اشوف طيزها وكسها وهو لازق ف البنطلون حتي طيزها الملبن لحد ما ريم كانت خارجه ولقيت ريم بتكلم امها وانا بلعب لقيت شيرين بتنادي علي وقالتلي عايزاك تخرج مع ريم سالتها ليه قالتلي اخرج معاها عشان خارجه مع صحابها ووكل واحده معاها ولد وهيا مش حبه تروح كده وصحبها يضحكو عليها وانت شكلك حلو وجسمك حلو ومحدش يعرف انك اصغر منها
ونزلت بيتنا لبست وروقه وابويا بيكلم حبيبتو وخرجت ركبت العربيه مع ريم ومشينا وقالتلي علي هو حد سالك انت عندك 23 سنه وانت معاك فلوس كتير وكده قولتلها ماشي ماتخفيش
قالت شوف عشان ماضحكش عليك انا حبيبي سبني وحب صحبتي وصحبتي جايه معانا ومعاها حبيبي ده انا فكرت ف كذا واحد بس بصراحه انت احلاهم وكمان مصري ف ده شئ احسن
وصلنا ولقيتها مسكت ايدي ودخلنا كانت شكلها حفله ريم لبسه بنطلون ضيق ع طيزها ولبسه تشيرت قصير الحزام بتاعها واضح دخلنا ولقيت شله قاعدين قالت دول
روحت وانا وقف وهيا بتقولي اسميهم وانا وقف وبسلم عليهم من بعيد ببتسامه وصحبها شكلو حلو ووعرفو اني من مصر ولقيت البت الي مع حبيب ريم بتقولي انا بحب مصر اوي
وانا مردتش عليها ولقيت ريم ضحكتلي ومسكت ف كتفي وقالت تعال لقيتها واخداني ارقص وهيا حطت ايدي ع وسطها وهيا ايديها ع كتفي وبقينا نرقص وقالت انا مبسوطه اووي انك ماسلمتش عليهم وعجبتني ضحكتك اووي
قولتلها انتي ليه مش لبسه حاجه قالت ازاي قولتلها لبسه بنطلونك ضيق اووي والعيال دي بتبصلك بصه وحشه ابتسمت وقالت هنا كل لبسنا كده قولتلها انتي معايا لما تبقي لوحدك او مع حد تاني البسي الي تلبسيه قلعت القميص وكان تحتو تشيرت وروحت ربطو ع وسطها وهيا قالت بتعمل ايه قولتلها كده احلي لقيتها بتنفخ
قولتلها ريم انتي جيباني هنا عشان تغيضي صحبك بس انا مش بقرون لو مش عجبك امشي قالت لا خلاص برحتك وابتسمت وقالت احضني قولتلها مينفعش قالت احضني شوي ونزلني عشان خطري انا روحت حضنها وهيا اترفعت من ع الارض وبزازها ف صدري ولقيتها بتحضني اوووي وانا بقولها ابعدي قالت اصبر
كانت رجليها مرفوعه من ع الارض نزلتها وهيا قالت تعال طلعنا وقعدنا تاني وانا قاعد ومحروج بس مش مابين حاجه ولقيت حبيبها ده اخد البت ونزل يرقص ولقيتو بيحضن فيها ويبوس فيها وقولتلها ريم قالت نعم قولتلها مكشره ليه
قالت مش شايف الي بيعملو
قولتلها تعالي نمشي قالت ليه قولتلها هتحرقي دمك ليه يلا نمشي قالت بس استنا راح اعمل حاجه ونمشي وانا وقف وهما خارجين لقيت ريم بصتلي وقالت علي بوسني ولسه بقولها اييه
لقيت ريم شفايفها ف شفايفي وبتبوسني اوووي وانا ببوسها وضميتها لصدري اوووووي
ولقيت البت الي مع حبيب ريم بتقول ل ريم بمعني مش هنا وريم رجعت وبصالي ف عيوني
وانا باصص ليها وقالت ريم يلا نمشي قولتلها يلا
لقيت ريم سلمت ع صحبتها ومسكت ايدي ومشينا كانت مبسوطه اوووي لدرجه انها حضنتني من ورا لما خرجنا ركبت العربيه وكانت بتغني ف العربيه ووصلنا ولقيت ريم وصلتلها رساله فتحتها لقيت فيديو الواد بياكل شفايف صحبتها كنا وقفين تحت بيت ريم لقيتها قالت شوفت عشان تغيظ فيا قالتلي علي طلب اخير ينفع قولتلها ايه قالت بوسه كمان هصورها وبعتها ليه قولتلها كده غلط قالت واحده بس قولتلها فيديو ولا صوره قالت فيديو لقيتها فتحت الكاميرا وحطتو اودامنا وبتبعد شعرها وقربت مني ونفسي بقي ف نفسها ولقيتها بتقولي بحبك اووووي ياعلي وهجمت عليه ف بوسه وانا بدلتها نفس الشعور وبقيت اكل شفايفها وهيا بتبوسني جامد وانا ببوس فيها وانا حااسسس بريم بتبوسني حلو اووووي اكتر من دقيقتين ف بوسه ولما بعدت بصه لشفايفي عشر سنتي وهيا قربت تاني رجعنا ف بوسه تانيه
قطعنا بعض حرفيا وانا زوبري ناااااااار رجعت لورا وهيا قفلت واتحرجت وقالت اسفه قولتلها ولا يهمك وراحت نزلت وروحت البيت وتاني يوم ابويا اتجوز ومراتو كانت زي القمر
فضلنا اسبوع كده اتعرفت عليها من تالت يوم لما شوفتها وقعدت معايا كانت بتلبس بناطيل تجنن
كنت بشوف كلوتاتها وستيانات وقمصان نومها وكنت بروح ل شيرين اقعد معاهم وكنت كل ماشوف ريم كانت تبتسم لحد مافي يوم كنت مع مرات ابويا وابويا ورقم غريب كلمني رديت كانت ريم قالتلي انها عايزاني ضروري نزلت ليها بقولها اييه قالت اركب ركبت معاها وطلعنا نص ساعه ف العربيه وهيا عيطت وانا بسالها في ايه
قالت الوسخ لما قعدت اسبوع بروح اقعد معاهم من غيرك قال لصحابنا ان انا جيباك من الشارع بفلوس انا قولتلها انتي مصحبه شويه خولات هما دول رجاله يابنتي ده لو في بلدنا كانو اضربو بالجزمه وصلنا وانا دخلت معاها ولقيتهم بيضحكو واحنا دخلين وبذات الواد الي كان معاها ده
ريم محروجه ف وسطهم وانا قولت ل ريم تعالي هنا وقفت جنبي ولقيت واحده بتسالني ليه مش بتاجي قولتلهم معلش ياجماعه ريم عايزاني دايما ناجي نقعد معاكم بس انا مش بحب الدوشه
مش قصدي عليكم قصدي ع المذيكا ودوشه المكان روحت اخدت ريم ف حضني هيا اودامي وانا حضنها من ضهرها لولا بس ان ريم بتحبكم مكنتش هخليكم تشوفوها تاني هاخدها ورجع مصر نعيش هناك وانا حضنها من وسطها ودماغي ع كتفها وريم حطت ايديها ع ايدي وقالت انا اروح معاك ف اي مكان ياعلي ولقيتها عطتني وشها وحضنتني ولقيت البت الي مع حبيب ريم ده بتقولي تعرف ان ريم كانت بتحب ناجي بس هو سابها قولتلها مين ناجي ده قالت ده
قولتلها هيا قالتلي وانا وهيا فاتحنا صفحه جديده
وبعدين ماتفتحيش الموضوع ده معايا تاني
قالت خلاص وقعدت ع طربيزه لوحدي وريم قعدت جنبي وبقت تشكرني
واتا قولتلها العيال دي هتبوظك
لقيت قالتلي شوف بتفرج لقيت فيديو جنسي لقيت الواد مع البت ع سرير واحد وبينيكها ف كسها وانا استغربت بقولها هيا مش بنت قالت لا ده بعتهولي انهارده وقالتلي ان ده يوم ماكنا مع بعض اخر مره اخدني ع شقتو وانا بتفرج والبت جسمها جااامد وحاميه اوووي البت ركبه ع زوبر الواد زي الحصان ماخبيش عليكم عجبتني اووووي
جسمها ناااار وانا بتكلم معاها وبقولها البت دي فاجره قالت مش اول واحد ينام معاها قولتلها واضحوقالت ازاي قولتلها شكلها وهيا معاها
ابتسمت وقالت ازاي قولتلها البت من طريقتها وضح انه بتاعو مش مكيفها عشان كده هيا الي فوقو ومتحكمه في والواد تحت منها وشكلو هيموت ضحكت قالت ازاي عرفت ده
قولتلها البت دي بتحب الجنس اوووي الواد ده مش مكفياها قالت ازاي قولتلها بيبان عليهم
شغلت الفيديو كانت الكاميرا بعيده شوي
قولتلها شوفي البت عمله ازاي امال لو حد بتاعو مكيفها هتلاقي تعبير وشها تعبانه
بصتلي وبجراءه قالتلي تعرف تخليها تتوجع منك وتصورها قولتلها انتي عبيطه قالت ليه
انا عايزه اعرفها ان انت احلي من ناجي ف كل حاجه شوف الرسايل ولقيت كلام كتير بس المفيد ان ريم قالتلها ان علي جامد وحلو ومصري وهسافر معاها ردت عليها بالفيديو ده وقالتلها ناجي بينام معايا وبيريحني انما انتي ماتعرفيش علي بيعرف ولا لا يمكن بتاعو صغير
ولقيت ريم بتقولها لا كبير اكبر من ناجي كمان انا ببص لريم وهيا لفت وشها محروجه
ولقيت ريم قالت علي اسمعني انا ممكن اخر مره اقابلهم وعرفه ان طلباتي كترت
بس ايه رايك تاخد رقمها وتكلمها وهيا مش هتمانع انك تنام معاها بس عايزاك تصورها وهيا معاك قولتلها بسهوله كده قالت ناجي مش اول واحد قولتلها مقابل ايه قالت عايز مقابل قولتلها ايوه قالت فلوس قولتلها لا زي ماهنام معاها هنام معاك
قالت بتقول ايه انا بنت قولتلها عارف وانا مش هلمس تحت خالث انا عايزك تقلعي اودامي واتفرج ع جسمك الجميل ده وحضنك حضن ومش هتشوفيني تاني لو عايزه
قالت وانا موافقه بس تعمل الي اتفقنا عليه معاها
قولتلها موافق بس تجمعيني ف مكان معاها واتكلم معاها قالت بسيطه روحت اليوم ده
بعد يومين وانا ف البيت ومرات ابويا مهيجاني طول الوقت بلبسها الي تقريبا عريان كلوتات واضحه وحلمات وقفه وشعر اصفر يجنن ولحم ابيض ريم كلمتني
وقالتلي تعال انهارده عندنا روحت عندهم بعد العشا لقيت البت مع ريم ف اوضتها امها عرفه ان انا عامل حوار حب مع بنتها عشان صحبتها وكده دخلت عليهم وريم قامت حضنتني وقالت هجبلك عصير وصحبتها بترنج انا قولتلها ازيك وهيا سلمت عليه قولتلها ينفع تجيبي رقمك قالت حاضر ولقيتها بتعطهوني قولتلها نتكلم علطول ولا بلاش قالت اتكلم قولتلها عايزك قالتلي ازاي يعني
قولتلها بصراحه جسمك عجبني اوووي
قالت ازاي قولتلها شوفت المقطع بتاعك من ناجي وعجبتيني اووي وحبيت تركبي علي كمان
قالتلي هقول ل ريم قولتلها مش فارق حد بنسبالي بس ع فكره انا غير ناجي خالص
لو عايزه رقمي عندك من بكره لو عايزه محدش يعرف غيرنا انا وانتي بس ولو حبيتي من اول مره وبقيتي عايزه تكرريها انا موافق
قالت هفكر وعرفك وريم دخلت شربت عصير وقعدت اضحك معاهم وطلعت عند شيرين الي قالتلي عايزاني معاها مشوار وانا رفضت لو نفس المشوار قالت ده احنا هنيقي ستات مع بعض
وانت تتفرج علينا انا وفقت وروحت ورجعت لقيت مرات ابويا نايمه والباب مفتوح وببص لقيت زوبري وقف علي منظرها

JOUa8P9.md.jpg
وشايف طيزها وفي كلوت مابين طيزها محشور طلعت زوبري ونزلت لبني ع الارض مسحتو ومشيت وتاني يوم كلمتني شيرين طلعت معاها ودخلنا بيت اتنين حريم وهيا التالته التلاته زي القمر ولقيتهم التلاته ع سرير
وبيفعصو ف بعض وفضلنا طول الوقت اتفرج ولعب ف زوبري وانا مخرجو وكنت هيجان اووووي ولقيا واحده قامت وقالت شو يالمصري ليش قاعد لحالك ماعجبك حد فينا
لقيتها بصت لزوبري وقالت معقول يكون ايرك كبير هيك وماتستعملو قولتلها اصل شيرين
قالت شيرين دي متناكه تموت ع الاير بكسها
بتعمل فيها شريفه ولقيتها فتحت رجلي ووراحت براسها اخدت زوبري كلو ف بوقها خرجتو قالت بيجنن ورجعت تمص تاني وتالت ولقيتها عطتني طيزها وانا مسكت زوبري ولقيتها راحت قعدت ع زوبري بكسها ااااااه زوبري دخل ف كسها وهيا اممم ااااه اااه روحت رافع زوبري لفوق دخل كلو هيا ااااااااه بقيت انيك اووووي وهيا صوتها مكتوم ولقيتها بتتشد من شعرها وزوبري خرج من كسها وشيرين بتقولها ياشرموطه مش اتفقنا محدش يقرب منو انا جيباه يتفرج علينا واتفقنا ع كده
استغربت من رده الي ضحكت وراحت وقفه وقالتلها اسفه بس مقدرتش اشوف زوبرو يجنن ولقيتها اخدت شيرين ع السرير وبقت تلحس كسها ولقيت شيرين تحت والتلاته فوق منها واحده بتلحس كسها والتانيه قاعده بكسهاوع وشها والتالته بتمص ف بزازها ولقيت البنت الي كانت ركبع ع زوبري بتفتحلي كس شيرين
وبتقولي تعالي انا ببص ع كس شيرين قومت وقربت حلو اووووووي لقيت نفسي نزلت ع كسها بشفايفي بوست كسها ودخلت لساني ف كسها وكان يجنن بعد دقيقه رجعت وانا خوففت تعرف
رجعت ورا لبست وزوبري نااااار وفضلو كده لما خلصو عليها ونزلنا بعد شوي وهيا جنبي ف العربيه ولقيت قالتلي ليه ماسمعتش كلامها ودخلتو مكنتش هعرف اتحرك ويبقي اخدت الي انت عايزو قولتلها انا كنت عايز بس برضاكي
ابتسمت وقالت شوف شوفت تلفونها وانا رايح ع كسها بلحسو قالت كنت مراهنه عليك انك مش هتعمل معايا حاجه وصلنا ولقيتها بتقولي خليك
نزلت ولقيتها فتحت الباب بتاعي ورجعت الكرسي ورا ولقيت دخلت تحت رجلي وقالت استحمل
لقيتها بتخرج زوبري من البنطلون وشافتو وقالت عندها حق تموت عليه وراحت تمشي لسانها ع زوبري وقالتلي الدقيقه الي لسانك كان ع كسي حسيت ان راس زوبرك جوه كسي انا بسمع ولقيتها بتمص الراس جامد ولقيتها بقت تمصلي زوبري
وانا قاعد واكتر من 5 دقايق مص لدرجه ان انا مسكت دماغها وبقيت انيكها ولقيت زوبري بينزل كنت ماسك شعرها ووشها مرفوع ولبني كلو بينزل ع وشها اتغرقت حرفيا من لبني وهيا نزلت وبقت تبص ف المرايه وتمسح وتبلع لحد مابقت تمام
وقالتلي تطلع معايا قولتلها ماشي قالتلي تعال نزلت ودخلت معاها ومكنش حد موجود شكلهم نايمين دخلنا غرفتها وهيا قالت شوي وجيالك لقيتها خرجت ورجعت بفوطه ولقيتها اودام الدولاب قلعت ملط ولبست كلوت رفيييع وفوقو قميص نوم لحد الفخاد ولقيتها وقفت اودامي وقالت مع ان لسانك كان جوايه بس حسيت انك مش عارف تعمل ايه نامت ع السرير وفتحت رجليها وقالت تعال اعلمك انا وقفت وبقرب منها
قالتلي اول حاجه تلعب ف الست عشان هيا بتحب الراجل الي يمتعها انا بدون كلام منها نزلت عليها حطيت ايديها ع كسها من فوق الكلوت ادعك في وهيا بتتكلم روحت بعدت كلوتها ومشيت لساني ع كسها وهيا اااااااه انا لحست كسها مره والتانيه لحد م لساني دخل كسها وهيا فضلت تحت مني لحد ماكسها نزل عسلها مع اهاات منها وانا مرحمتش كسها فضلت الحس ومص زنبورها الصغير اكتر من خمس دقايق هات ومتعه بعدت وهيا بتتلوي زي الافعي وقفت وقلعتها الكلوت بتاعها وبقيت ادعك ف كسها لقيتها رفعت رجليها وقالت يلا ريح نفسك ودخلو جوايه انا مسكت زوبري وكان مولع ناااار حرفيا قربتو من كسها اول مالمس كسها سمعنا حد بيخبط كانت ريم ماما ماما وانا راس زوبري ف كسها بسرعه استخبيت وهيا قامت ولقيت بنتها بتقولها محتاجه فلوس عشان بكره خارجه قالتلها الصبح هعطيك قفلت الباب ولقيت شيرين قالتلي كفايه ي علي
كويس اننا مكملناش قولتلها برحتك
بس انا معاك عرفيني وانا هجيلك ف اي وقت ولقيتها بتحضني واخدتني ف بوسه رومانسيه وقالتلي انا ف اقرب وقت هكلمك بس سيبني دلوقتي انا خرجت روحت
وسمعت صوت اهات ف اوضه ابويا عرفت انه بينيك طلعت زوبري بقيتواضرب عشره ع صوت مرات ابويا وكان تجنن شكل ولبس وكل حاجه
تاني يوم الساعه 4 العصر كلمتني شيرين وقالت تعالي مستنياك انا خارج وشوفت مرات ابويا لبسه ستيان وكلوت بس وخارجه وبزازها تجنن والكلوت يدوب مغطي الكس وحتي من الطيز سالتني رايح فين وانا ببصلها قولتلها طالع مع صحبي


الجزاء التاني



نزلت وركبت لقيت شيرين لبسه فستان لحد فخادها وقالت اركب ركبت وقعدت تكلمني
قالتلي شوف انا ماروحتش المكان ده من زمان
وقولت لازم اخدك عليه وانا بقولها مكان ايه ربع ساعه ووصلنا كانت حتي واسعه وشكلها حلو اووووي ع الطريق السريع وسط اراضي
قالتلي انا حبيت اجيبك هنا عشان ناخد راحتنا
انا فهمت قصدها انها خلاص عايزاني
قولتلها هنا قالت ايوه تعال مكاني انا نزلت واحنا بنلف حسست ع طيزها كانت عريانه ركبنا وبقولها مش لبسه حاجه بصتلي وقالت لا ولا فوق ولا تحت انا مسكت زوبري وبقولها هينفجر ضحكت وبتسمت

JOQI88X.md.jpg
وقالتلي استرجلتك اوووي لما وقفت مع بنتي
وعرفت انك راجل لما كنت خلاص هتريح نفسك جوايه ولنا قولتلك كفايه وقفت
وانا قولت اجيبك هنا وكفاأك
قولتلها مش لبسه حاجه تحت وبحسس ع فخادها

JOQXbJn.md.jpg
وهيا بتضحك وبتبعد ايدي وقولتلها
تعرفي ياشيرين قالت شيرين طالعه من حلوه اوووي قولتلها فاكره يوم كنتو اربعه ع الراجل كنت غيران عليك اووي وكنت عايز اخدك ف حضني ونام معاك لما شوفتك لسه تعبانه
ولما صحبتك قعدت ع زوبري زعلت اوووووي كنت غايزك اول واحده انام معاها

واول انبارح لما رفعتي رجلك كنت طاير من الفرحه وراس زوبري جواك
قالتلي انا دلوقتي ليك كل الي انت عايزو هنفذو ليك قولتلها كسك من اول يوم شوفتو وانا بحلم بيه وبحسس ع فخادها ورفعت قميصها وشوفت كسها اااااااااااه

JOZdbMg.md.jpg
انا بقولها حلو اووووي قالتلي ملكك اعمل كل الي انت عايزو انا بحسس ع كسها وهيا بصالي وقالت العب بزنبوري انا بصباعي ادعك كل كسها وزنبورها ادعكو وهيا كسها انبل وكنت بدعك ف كسها جامد ولقيتها اااااااااه اااااااااه وانا شوفت كسها بينزل عسل وهيا بترتعش وانا مدخل صباعي وقولتلها كسك جميل اووووي
قالت انا منضفه نفسي عشانك انت قولتلها يلا مصيلي هيا كانها اخدت الامر نزلت ع زوبري نزلت بنطلوني بالبوكسر ونزلت ع زوبري تمص في وكانت حرفيا بتاكلو

JOZNCue.md.jpg
بقت تمص زوبري وانا قاعد
وهيا تمص زوبري للاخر وتمص راس زوبري
وتطلع تبوس شفايفي وقالت عايز تلحس كسي
قولتلها لا احسن يحصل حاجه وملحقش انيكك يلا قومي اركبي ع زوبري لقيتها قامت طلعت ع الكرسي ولقيتها رفعت الفستان ومسكت زوبري ودخلتو ف كسها ااااااااااه ناأااااار جهنم هيا قاعده بكسها كلو ع زوبري ومش بنتحرك ونزلبن ف بعض بوس وهيا قالتلي زوبرك مالي كسي مكنتش لعرف انا زوبرك راح يعذبني هيك
ولقيتها بترفع نفسها وتنزل ع زوبري وانا
مبسوط اوووي وانا شايف ام صحبي ركبهوع زوبري ولقيتها مسكت ف الكرسي وبقت تطلع وتنزل ع زوبري وصوت فرقعه من النيك صوت طيزها وهيا بتنزل ع زوبري يجنن فضلنا كده لحد ماطلعت بزازها وانا مصيت بزها وهيا وقفه وبتنزل براحه ع زوبري رايح جاي
ورفعت وشي الي باكل بزازها اخدتو ف بوسه وزوبري ف كسها لحد ماهيا قامت وقالت لو سيبت نفسي مش هقوم من عليك غير وانت منزل جوايه وانا عايزه اتمتع بيك نزلت تحت وهيا فتحت الباب الي ورا وانا نزلت ووقفت وراها ومسكت زوبري ودخلتو ف كسها وهيا مفنسه وطيزها بيضه تجنن فضلت انيك فيها وضرب طيزها
وهيا طلعت وقالت اقعد لسه ماشبعتش منك خالص انا قعدت وهيا راحت طلعت ع زوبري ودخلتو ف كسها وبقت تنزل وتطلع ع زوبري
وانا مسكت طيزها برفعها ونزلها ع زوبري

JODJLEg.md.jpg
شيرين ترفع نفسها وانا معاها ماسك طيزها
وبنزل وبطلع وهيا ااااااهات عاليه ف العرببه
فضلت شيرين تنط ع زوبري وصوت عالي وانا مستحملتش ونزلتها ع زوبري ولبني بينزل ف كسها وهيا مبسوطه وقالت ااااااه سخن اووووي من فتىه محدش نزل لبنو جوايه
وانا هموت عليها ومسكت طيزها وبرفعها وبنزلها تاتي وهيا واخداني ف بوسه وانا زوبري لسه وقف وهيا بقت ترفع نفسها وتنزل ولقيتها بتصرخ ولقيت شيرين بتنزل ع زوبري
وقامت نزلت مابين رجلي وقالت اول مره انزل كتير كده ونزلت تمص زوبري من لبني وعسلها
ومصت بضاني وانا قولتلها فنسي لقيتها لفت ع زوبري ضهرها ليه وراحت مسكت زوبري ودخلتو تاني ف كسها وفنست وبقيت انيكها انا

JODm1sa.md.jpgوهيا دماغها مابين الكرسيين وانتوبنيكها ف كسها فضلت انيك فيها اكتر من 5 دقايق
هبد ف كسها وهيا تصرخ ف العربيه
وانا بنيكها بعنف اووووي وبفتح طيزها

JObB3Q4.md.jpg
وزوبري داخل طالع ف كسها
وانا مستمتع اووووووي بزوبري وهو ف كسها
وهيا الي بقت تطلع وترجع ع زوبري وتتوجع ولقيتها نزلت رابع مره وعسلها بينزل ع زوبري محسيتش غير بنفسي زوبري للاخر
ولبني بينزل ف كسها تاني وهيا قعدت ع زوبري وانا مسكت بزازها ادعك فيهم وزوبري ف كسها زوبري نام وهيا قاعده ولبني بينزل ع زوبري وفخادي هيا قامت مسكت مناديل مسحت كسها ولحست كل الي ع زوبري ونضفتني وركبت وانا بقيت اسوق لحد اول الطريق السريع ولما طلعنا هيا بقت تسوق وانا ف العربيه هريت كسها بعبصه
وصلنا المغرب واخدتني ف بوسه وانا نزلت روحت سمعت مرات ابويا بتقولي علي ياعلي خبطت ودخلت ولقيت المنظر ده اودامي

JOmjLI1.md.jpg
انا قولتلها نعم وهيت بتمص ف مصاصه
قالتلي ليه اتاخرت قولتلها قولتلك مع صخابي وبعدين انتي ليه بتساليني كتير كده هيا عدلت نفسها شوفت نص بزازها بره وهيا بتتكلم وكانها اتفاجات ومسكتها لبزازها رفعو بزها وكانو ملبن
قالت بتبص علي ايه انا خرجت بدون كلمه
دخلت اوضتي غيرت هدومي ولابس البوكسر بس
لقيت الباب بيتفتح ولقيتها دخلت عليه بمنظر يجنن انا وقف ببصلها

JOmb0SR.md.jpg
وهيا بصت ع زوبري وقالت معرفش انك بتغير وبتبص للارض وتبصلي وانا جمدت قلبي وروحت نايم ع ضهري وزوبري بيشد علي منظرها
بقولها ابويا فين قالت ف الشغل وبصالي كانها مستنيه مني كلمه وانا ببص ع جسمها قولتلها طب لو مش عايزه حاجه اقفلي الباب وراك تعبان اوووي وعايزه اتام لقيتها قالت براحه ع صحتك انت لسه صغير وانا مردتش وهيا خرجت وطلعت وراها علطول ولقيتها ف المطبخ كانت وقفه ع رجل وطيزها نااااااار شافتني قولتلها ينفع من ايدك كوبايه عصير قالت انا كنت هعملك اصلا
لازم تشرب عصير عشان دمك يروق
وانا وقف وزوبري وقف اوووي
بقولها انتي حلوه اوووي قالتلي شكرا
وفضلت ابص ع جسمها وصدرها الي زي الجيلي
عطتني العصير وانا ببصلها ومعرفش ازاي الكوبايه وقعت منها الي كانت معاها ولقيتها نزلت اودامي وبتلم الازاز وقالت ماتتحركش عشان الازاز
وانا جمدت قلبي وقربت شوي وبينها وبين زوبري 10 سنتي وهيا بتبصلو ولما خلصت وقفت
ونفسها عالي قالتلي انا طالعه جسمي تعبان اوووي قولتلها واتا داخل انام لو احتاجتي اي حاجه وابويا مش موجود قوليلي
لقيتها قالت هو انت اي حد جوزها مش موجود بتريحها انا فهمت قصدها ومش عارف ارد حولت اخرج وهيا بصالي وبزازها ملبن
قولتلها لو جوزها مش مريحها وطلبت مني بساعدها وريحها وهيا قالتلي شكلي هخليك تساعدني قريب قولتلها وانا موجود اساعدك وزوبري نااااار مولعه ووقف اووووي
خرجت ع اوضتي لولا زوبري منزل كنت ضربت عشره نمت تعبان وحاسس ان جسمي مكسر بس ليه مرات ابويا بتعملني كده هو مابيعرفش ولا ايه ولا هيا الي شرموطه نمت من تفكيري
تاني يوم فضلت ف البيت وكلمتني شيرين وبتدلع ف كلامها وقولتلها هريح انهارده وهيا ضحكت وقالتلي لازم تعوضني عن الي فات قولتلها لما اجيلك بس ياقمر قفلت معاها وبقيت نايم لحد العصر طلعت لابس شورت وفانله وبنادي علي مرات ابويا لقيتها ف اوضتها قالتلي تعالي ياعلي دخلت عليها وكانت دخلت عليها اااااااه كانت لبسه شورت وتشيرت ونايمه ع بطنها طيزها ملبن ببص ع طيزها قعدت جنبها وبقولها انتي ليه بتلبسي كده قالت عايزني مخدش راحتي ف البيت قولتلها لا طبعا انتي حره قالت عايزه اخد رايك ف حاجه قولتلها ايه لقيتها بتوريني صوره راجل
بتقولي ده صحبي متعرفه عليه من ع النت
وهو عايز يقابلني وانا بقولها ازاي يعني
قالت انا قولت ل ابوك ان انا عايز ازور صحابي وهو قالي روحي وده قالي تعالي البيت عندي
بفكر اروح ولا لا انا قولتلها عرفه يعني ايه ست تروح لواحد بيتو عرفه ايه هيحصل قالت عرفه
بس انا محتاجه كده انا استغىبت قولتلها مش فاهم قالتلي شوف انا ست حلوه وكنت بخرج وعيش حياتي دلوقتي انا متجوزه وحسا اني محبوسه وابوك بالشغل وبياجي تعبان وانت دايما لحالك وهاد الشيطان بيلعب براسي بيقولي رحيلو ريحي حالك انا بسمع الكلام
قولتلها ابويا مقصر معاك جنسيا
قالت اي **** كتير تعبانه ومابدي اخونو
قولتلها ماشي شوي ورد عليك خرجت وانا مش عارف اعمل اييه وبليل كلمتني ريم نخرج مع بعض شوي طلعت معاها وبقيت اتكلم معاها وهيا شكلها فرحانه اووي وقعدنا ع كافيه وبعد مامشينا وانا ف العربيه بنتكلم ولقيتها قربت مني وبتبوسني ف خدي قالتلي ناجي حاول يكلمني كتير وانا رافضه وقفت ف جنب وقالتلي هنعمل ايه تاني قولتلها تعرفي عايز اخدك بالحضن وبوسك ابتسمت ولقيتها بتقرب مني وانا كمان وشفايفنا بقي بياكلو بعض
وكان بوسه طويله اووي ونرجع نبص لبعض ونرجع تاني وانا ببوس مسكت بزها كان وقف
فضلت ابوس ولعب ف بزها وهيا اندمجت ف البوسه وانا مسكت ايديها وحطيتها ع زوبري وهيا بصت ف عيوني وانا بقولها نكمل وهيا بصالي وانا ماسك ايديها ع زوبري ولقيتها اخدتني ف بوسه وايديها بتفعص زوبري وانا ف عالم تاني لقيتها نزلت الكرسي بتاعي لورا وكاني نايم وهيا فوقي تبوس فيا ولقيت ايديها بتحسس ع صدري جامد ولقيتها مسكت زوبري تاني بتحسس عليه وراحت نزله عليه طلعتو ف لحظه وبلعتو ف بوقها وقالت كبير وفضلت تمص ف زوبري واتا نايم ع ضهري وانا ف عالم تاني ولقيتها قلعت البنطلون وتحتو كلوت قعدت بكسها ع زوبري والكلوت فاصل وفضلت تحك كسها ع زوبري وانا مولع ناااااار
وانا ف عالم تاني لقيت ريم بتقولي تعال نطلع فوق قولتلها امك واخوك قالت تعال هيا لبست البنطلون وطلعنا انا وهيا وامها كانت قاعده لقيت ريم اخدتني وامها مبتسمالي كان مفيش اي حاجه ريم دخلتني جووه واخدتني حضن جامد واحنا بنبوس بعض وانا حضنتها ولقيتها بتقولي انا وماما مش بنخبي حاجه عن بعض بس سليم مايعرفش حاجه ماتعرفوش حاجه انا مسكت طيزها ورفعتها وهيا لفت رجليها ع وسطي وانا حاسس بكسها نااار ع زوبري ولقيت ريم نزلت ونيمتني ع ضهري ع السرير ولقيتها بتقلع التشيرت والبنطلون كلوت احمر يجنن انا ببص ليها لقيتها طلعت ع زوبري قعدت بكسها ع زوبري ونزلت تبوس فيا

JeXctls.md.jpg
وانا مسكت وسطها وبحسس ع بطنها وضهرها وهيا بتحك كسها ع زوبري
وانا حاسس بكسها وانا ببوسها وحضنها ومديت ايديونسكت بزازها ع الحم وفضلت العب فيهم وفي حلماتها اقرص فيها كنت هيجان اوووووي
لقيتها وقفت ع زوبري بكسها وبتهز نفسها ع زوبري انا مسكت بزازها لقيتها قلعت الي فوق وبقت عريانه من فوق خالص وانا شديتها عليه واخدت بزازها ف بوقي امص فيهم وهيا تقربهم اوووي
وانا بلعو ف بوقي ولقيتها مسكت دماغي وبتبوسني وبتقولي انت حلو اوووي تجنن
انا مش قدره خلاص لقيتها بتحك كسها اوووووي ع زوبري لقيتها نامت ف حضني وكسها بينزل عسل وانا حضنها ومسكت طيزها وبعد دقيقه هيا قامت ونزلت بنطلوني ومسكت زوبري ومن ع الشورت تدعك في ونزلت الشورت وراحت مسكت زوبري بتمص في ومسكه بايديها الاتنين كانو هيهرب وبتمص ف زوبري

Jej90mB.md.jpg
وانا نايم وبتفرج عليها وهيا قالتلي خلاص مش قدره وفضلت تمص زوبري وبقولها انتي مفتوحه من ورا قالت لا خليني اركب ع زوبرك قولتلها احسن يدخل وتتفتحي قالت لا تخاف
طلعت ع زوبري وعطتني طيزها وقعدت بكسها ع زوبري ولقيتها بتبعد الكلوت وبتقولي حكو بكسي كتير تعبانه انا مسكت زوبري وفضلت احكو ف كسها وهيا اهات ودلع لدرجه ان راس زوبري كان بتدخل ف الكس وانا هتجنن وانا بحك زوبري قالتلي وقف وانا وقف وهيا قعدت وراس زوبري ف كسها ولقيتها مش بتتحرك

JejzNYN.md.jpg
وبتهز طيزها براحه لتحت وفوق وراس زوبري تدخل وتخرج وانا بصراحه مبسوط وماسك طيزها وغصب عني عفوي رفعت زوبري لفوق وهيا طلعت ااااااه انا خوفت وهيا زوبري كلو ف كسها

وانا مستني ددمم ينزل لقيتها بترفع وسطها وتنزل ومفيش اي ددمم نزل انا بقثت مصدوم وهيا بتنزل وتطلع وبتقولها هوو انتي قالت اااااااه انا مفتوحه اناوارتحت اووووي مسكت طيزها وبقيت انيك فيها وهيا تنزل وتطلع ع زوبري وانا بنيكها ولقيت امها دخلت علينا وريم بتبص ل امها
وقالتلها مش قولتلك بلاش كده قالتلها مش قدره استحمل ياماما ردت عليها قالتلها نص ساعه وابوك جاي اخلصو بسرعه وماتنزلش جواها ياعلي وانا بعملها بدماغي فضلت انيك فيها وهيا بنفس الوضع اكتر من 5 دقايق لما زوبري هينفجر روحت وقف وهيا نايمه ع ضهرها وزوبري ع وشها وغرقتها بالبني ووشها كلو لبن وانا بلبس وهيا مبسوطه وطلعت ولقيت شيرين برا وقالت
محدش يعرف قولتلها ماتخفيش ومشيت وانا مبسوط باحلي نيكها وزوبري كان ف كسها الضيق احساس جميل اووووي روحت نمت وسمعت صوت اهات عرفت ان ابويا بينيكها والصدمه لما لقيت ابويا داخل افتكرت حد معاها بس ابويا دخل والصوت راح




الجزاء التالت


تاني يوم الساعه 10 فطرت قبل ماهيا تصحه
عملت لنفسي اكل بيض وجبنه وحاجات من دي
اكلت ع الطربيزه ودخلت اعمل شاي وانا خارج كنت لابس شورت بس
لقيت مرات ابويا لابسه نظام شورت نص طيزها واضحه ومن فوق يدوب مغطي صدرها
ولقيتها بتمسح الطربيزه الي كنت باكل عليها وشافتني ولقيتها بتمسح لبعيد وتوطي واشوف طيزها وهيا بتمسح وانا ببص ع طيزها

JeO08Lx.md.jpg
وهيا بتمسح ف الطربيزه وشكلها يجنن وانا زوبري شد اوووي وسالتها عن ابويا قالت ف الشركه انا ببص ع طيزها بقولها كنت سامع صوتك انبارح قبل مابويا يدخل عليك كنتي بتكلمي حد
قالت ايوه صحبي وانا هروح اقعد انهارده معاه
قولتلها معك حد قالت لوحدي انا عرفت انها بقت ع اخرها قولتلها مينفعش اسيبك تنامي مع راجل غريب لقيتها بتقولي انا مش بطلب من ابوك كل يوم ينام معي كفايه مرتين بالاسبوع انا تعبانه انا زوبري وقف اوووي من منظرها
انا بتفرج عليه وروحت مقرب منها ومسكت الايد الي بتمسح وكاني بمسح معاها وبين زوبري وطيزها خمسه ستني وانا بقولها هو لازم ابويا مينفعش ابنه ولقيتها وقفت ايديها وقالت انا عايزه ارتاح ياعلي انا حطيت زوبري ع طيزها وهيا طلعت امممم قولتلها هريحك انا ينفع
لقيتها بتقولي اااه ينفع اوووي وانا قربت منها اووي وزوبري بين طيزها وانا بحكو ف طيزها
وقولتلها تعرفي اول يوم شوفتك في عرفت ان هيحصل مابينا علاقه
قالت انا مش عايزه اخون ابوك انا بحبو بس صدقني مش قدره ابوك من تاني يوم جواز وهو مش بيلمسني قولتلها معندوش نظر روحت حضنها وزوبري بقي ف نص طيزها ومسكت بزازها الطريه وقولتلها الجمال ده كلو مش لاقي حد يريحو ويمتعو روحت طلعت بزازها وبقيت العب فيهم وبوس رقبتها ولقيتها ساحت معايا ولفت وشها
ونزلت فيها بوس وتفعيص ونزلت ع بزازها امص فيهم وهيا قعدت ع الطربيزه
وانا مسكت بزها ولقيتها مسكت زوبري من فوق الشورت وهو وقف لقيتها بتلمس كسها انا ف لحظه ايدي كانت عليه وهيا عدلت نفسها اول مالمست كسها من فوق الشورت بتاعها وبقيت ادعك كسها وهيا مسكه ف زوبري وانا بعدت شورتها ولقبت كسها كان بيلمع انا روحت بصباعين احسس ع شفايف كسها كانت وردي وشكلها حلو

Je6M2at.md.jpg
هيا زي السكرانه وانا ايد علي بزها وايد ع كسها بدعكز وصباعي الوسطاني بدخلو ف كسها
فضلت ع كده شوي ولقيتها بتنزل ميه من كسها بسيطه وانا عارف انها محرومه اوووي فضلت ادعك ف كسها وصباعي جووووه ولقيتها ااااااااه ولقيتوعسل بينزل من كسها وهيا كانها واخده مخدر جسمها بيتهز انا روحت نازل ع كسها الحسو
JePIofj.md.jpg
بفيت الحس كسها وعسلها الي ع فخادها وفضلت الحس كسها وطلع امص شفايفها ونزل ع بزازها
اكل حلماتها وانا شايفها اودامي تجنن جسمها حلو اووووي قربت منها ونزلت لحس ف كسها تاني وهيا نامت ع الطربيزه وانا باكل كسها وشفايفها
وهيا اااااااه وصوتها بيهبل وهيا بتطلع اهات
فضلت الحس كسها اكتر من 3 دقايق ووقفت مسكت زوبري وقربتو من كسها بقيت احكو ف كسها وهيا تقولي دخلو ريحيني
انا قولتلها لسه ماشبعتش منك قعدت تاني وانا اخدت شفايفها ف بوسه وهيا مسكه زوبري

Jei1gNs.md.jpg
وانا واخد شفايفها ف بوسه
وهيا بتبوسني ومسكه زوبري تدعكو ولقيتها مسكه زوبري وبتقربو من كسها انا قربت زوبري ووببص عليها لقيت مرات ابويا بتحك زوبري ف كسها جامد رايح جاي وراس زوبري بقت تدخل عادي
انا بقيت احرك زوبري وهيا بتقرب كسها من زوبري عشان يدخل مفيش فايده انا برجع لورا
لحد ما انا مسكت زوبري وبقيت ادعكو فكسها جامد وهيا بقت تخرج اهااات راس زوبري بيدخل ويخرج وممكن نص زوبري يدخل واخرجو وهيا اااااااه ماتخرجو وكنت بعذبها بتلذذ

لحد مالقيتها بتنزل عسلها وراس زوبري ف كسها نزلت ع زوبري وهيا اااااااه مش قدره يلا نيك انا وقفتها ومسكت زوبري ودخلتو ف كسها واحنا وقفين وهيا بتعض شفايفها وبتقول ااااااااه ااااااااااه وانا بقيت انيك ف كسها جامد وهيا تتوجع من النيك وبعد دقيقتين لفيتها ودخلت زوبري من ورا ف كسها وبقيت انيك

Jest4dx.md.jpg
فيها وانا بمسك بزازها وبطنها وسامع صوت طرقعه لبزازها وزوبري ف كسها وطيزها كانت احلي نيك بقيت انيك فيها وهيا ااااااخ اااااااه كمان كمان وانا فشخها نيك وهيا رفعت رجليها ع الكرسي وانا بقيت ادخلو ف كسها
وهيا زي الملبن بقيت انيك ف كسها وبصراحه زوبري ناااااااار ف كسها حاسس ان كسها سخن اوووي فرن شغال ع زوبري وانا بنيكها اوووووي
ولقيتها طلعت ع الطربيزه وفتحت رجليها وطيزها لورا انا منظرها ولعتني بقيت انيك في كسها اووووي وهيا اااااااه ااااااه وانا بنيكها
وقالتلي تعبت بعدل الوضعيه لقيتها نامت ع ضهرها وفتحت رجليها وكسها الوردي يجنن انا قربت زوبري منها وبقيت احكو ومشيه عليه

JeQasbs.md.jpg
JeQGTib.md.jpg
فضلت احكو ف كسها وهيا ولا بتتحرك
حطيت الراس ف كسها ودخلتوو ومسكت بزازها
وبقيت انيكها جامد وهيا تصرخ تحت مني
وزوبري خارج داهل وصوتها ضعيف مبحوح
وانا فضلت انيك فيها ونمت عليها وبقيت ابوس شفايفها وبزازها
وخرج زوبري ودخلو تاني كانت زي النايمه مش بتتحرك خالص وانا بنيك فيها وزوبري مولع جوووه كسها وانا بنيكها لقيت كسها بينزل تاني مع اهات منها ولعتني انا بسمع اهاتها وكسها الي بينزل ع زوبري وحاسس اني لسه مش عايز ابطل نيك بقيتوانيك فيها اووووي وهيا تصرخ من النيك لحد مالقيت زوبري خلاص هينفجر طلعتو ونزلت ع كسها لبني وهيا مبسوطه

JeZsPEu.md.jpg
ولبني فوق كسها وكسها احمر اووووي من النيك
بقولها انتي بتاعتي اوعي حد يلمسك غيري قالت وانا سلمتلك نفسي ف اي وقت عايزني هتلاقيني
تحت امرك انا مسكت زوبري ودخلتو ف كسها تاني

Jet0sI9.md.jpg
وبقيت انيكها وهيا بتبص ع زوبري وانا خرجتو من كسها وكان خلاص بداء ينام طلعتو ونزلت ابوس شفايفها وكل حته ف وشها واكلت بزازها
وهيا وقفت ودخلنا تخت الدش زي ماحنا بهدومنا اتشطفنا وهيا غسلتلي زوبري وقالت ده سر بينا انا وانت ابوك مايعرفش وخليني ننبسط ببعض قولتلها وصحبك قالتلي مفيش انا قولتلك كده عشان تنام معي وطلعنا واتغدينا وبعد العصر اخدتها ع السرير وفضلت انيك فيها ربع ساعه كامله لحد مانزلت ف كسها وهيا قالت عمله حسابي وبليل كانت قاعده اودامي انا وابويا شبه عريانه قميص نوم ع الحم وانا زوبري وقف وبليل لما ابويا نام لقيت بابي بيفتح ولقيتها بتقرب مني وطلعت زوبري وفضلت تدعك في لحد ماوقف وراحت ركبت عليه دخل ف كسها وانا فضلت افعص ف بزازها وهيا نزلت مرتين ع زوبري وراحت طالعه من الاوضه وانا كلمت ريم وهيا كانت مبسوطه بالي حصل وقالتلي تبقي تعالي اقعد معايا سالتها عن صحبتها قالتلي لا زي ماتفقنا انا عايزه تجرب بتاعك عشان تعرف انك احلي من ناجي مليون مره انا عايزه اشوفها وهيا مش قدره سالتها هيا صحبتك كلمتك قالت لا قولتلها انا هرن عليها وشوفها قالت تمام تبقي قولي قالتلك ايه
قفلت معاها وكلمت صحبتها ردت وكلمتها وهيا ردت علي وبقينا نتكلم وقولتلها عايزين نتقابل وهيا قالت معنديش مانع قولتلها فين قالت في اي مكان انت عايزو قولتلها عايزين نكون لوحدنا
قالت تاجي البيت عندي قولتلها مين عندكم قالت مافي غير ماما قولتلها هيا مش هتتكلم قالت لا ماتخاف ماما كتير حبوبه قولتلها بكره اجيلك قالت تمام قفلت معاها وكلمت ريم وعرفتها ان انا رايح بكره بليل ونمت وتاني يوم مرات ابويا كانت قاعده بستيان وكلوت بس وانا طول الوقت اضرب طيزها امص شفايفها ابعبص كسها وهيا مولعه
كانت بتعمل غدا مسكت خياره من وراها وحضنتها من ورا وخليتها تفنس وبعدت كلوتها ودخلت خياره ف كسها وهيا ااااااه وفضلت اكتر من خمس دقايق لحد ماهيا نزلت وكانت بترتعش
نزلت لحست عسلها وبقولها اليوم الي مش هنيكك في هخليك تنزلي عسلك لحد ماتموتي
وبقيت ابوس طيزها وبحسس ع خرم طيزها
ودخلت عقله صباعي وهيا مفنسه وسالتها لو نكت طيزك فيها مشكله قالت لا مابحب نيك الطيز
قولتلها نفسي افتحها اووووي لو عايزاني افتحهالك قوليلي طلعت واتغديت انا وهيا وفضلت لحد اليل لبست وابويا كان وصل ومراتو لبسه قميص نوم وهو ولا هنا طلعت ركبت عربيه لحد عند بيتها كلمتها نزلتلي كان بترنج خفيف لقيتها حضنتني وانا حضنتها ودخلنا البيت وانا عيني يمين وشمال ولقيتها دخلت الغرفه علي امها وبتنادي علي دخلت ولقيت امها لبسه قميص نوم وبتكلم ف التلفون انا دخلت سلمت عليها
كانت جميله الستات دي كلها حلوه ليه كده
لقيت قالت ل امها انا رايحه اقعد بالغرفه شوي قالتلها ماشي طلعنا انا وهيا وهيا اودامي انا روحت ضربها ع طيزها وهيا اااااه وبتضحك
دخلنا غرفه وقالتلي دي غرفتي انا قولتلها جميله زي صحبتها وشديتها من طيزها لحضني
وانا ماسك طيزها وبقولها عجبتيني من اول ماشوفتك قالتلي ريم حبيبتك راح تزعل قولتلها عادي مش مهم انا عايز انبسط معاك عايزك تدلعيني قالتلي مابعرف انك هيك حسيت انك طيب قولتلها انا طيب اوووي وانا بدعك في طيزها هيا رجعت وقالتلي استني شوي مانستعجل قولتلها اطلب منك طلب قالت ايه
قولتلها انا عايز اصور واحنا اول مره مع بعض
قالت ليه قولتلها هحتفظ بيها قالت مافي مشكله
انا طلعت تلفوني وحطيتو ع التسريحه وشغلت فيديو وهيا قالت شو بدك تعمل فيني انا ماراح اسوي شئ انا قولتلها انتي كلبتي دلوقتي ضربتها براحه ع بوقها وهيا وقفه قولتلها
انتي حلوه اوووي دخلت صباعين ف بوقها
وهيا بتمصهم انا روحت قلعتها الترنج فوق وتحت وكانت بدون ستيان وكلوت وبقت عريانه اودامي
وانا قلعت وهيا بصت ع زوبري وانا مسكتو
قولتلها عجبك زوبري هيا مسكتو وبقت تدعك في
وقالتلي كبير وحلو قولتلها يلا مصيه عشان افشخك ونزلتها ع ركبتها وهيا مسكتو بتبوس في
وراحت بتمص راسو وواحده واحده بلعت نصو وانا مسكت دماغها وبقيت ادخلو غصب عنها وهيا كانها هترجع وانا اخرجو ودخلو تاني ووقفتها ونيمتها ع بطنها وجسمها ابييييض اووووي نزلت الحس كسها وخرم طيزها كسها احمر اووووي قعدت الحس ف كسها وقفت وراها وفتحت طيزها وكسها اتفتح وقربت زوبري لكسها دخلت راسو وهيا بتعض ف البطانيه
ودخلت زوبري كلووووو وهيا اااااااااه حسيت ان امها سمعتننا وانا بنيكها وهيا اااااااااه
خرجتو من كسها وضربت طيزها وهيا قالت اضربني اوووي ع طيزي قولتلها بتحبي الضرب قالت ااااااه انا قومت اخدت حزامي وقولتلها فنسي هيا فنست وانا دخلت زوبري ف كسها طلعت صوت عالي وانا زوبري كلو ف كسها
وهيا سابته وانا رايح جاي وضرب طيزها بالحزام ولفيت الحزام ع ركبتها وزوبري ف كسها

JkYnLLN.md.jpg
فضلت انيك ف كسها وشد الحزام وهيا اااااااه انا زوبري حاسس انه ف فرن وانا بنيكها وهيا اااااااه اااااااااه براحه براحه وانا كل ماتقولي براحه اخبط زوبري ف كسها اووووي
وهيا ااااااه ااااااااه وانا بنيك فيها وهيا اااييي اايييي روحت مسكت بزازها وشديتها علي وبقيت ابوس رقبتها وايدي بتفعص بزازها وزوبري ف كسها واخدت شفايفها ف بوسه وهيا بتبوسني
روحت حاطط وشها ف السرير وبقيت انيك فيها عافيه وهيا ااااااه ااااااااه وانا روحت خرجت زوبري وشديتها لحضني وزوبري مابين طيزها
قولتلها جيبي ايدك ضمتهم ع بعض
وربطها بالحزام وبقيت افعص ف بزازها وببوس رقبتها بقولها ف ودنها بتحبي الجنس العنيف قالت امممم ااااه روحت نيمتها ع وشها وطيزها مرفوعه وانا شديت الحزام وايديها مرفوعه
ودخلت راس زوبري ف كسها

JkYzG1I.md.jpg
دخلت زوبري ف كسها وهيا ااااااه وانا زوبري كلو دخل ف كسها ولقيتها بتحرك طيزها يمين وشمال وتهز طيزها وانا خرجتو ودخلتو وهيا ااااااه ااااااه وانا بقيت انيك اووووووي وهيا ف عالم تاني مغمضه عنيها واهات طالعه فضلت انيك فيها
وهيا تقولي خلاص خلاص مش قادره راح انزل هنزل وانا ولا هنا فضلت انيكها ولقيتها ااااااه وانا شوفت عسل بيخرج من كسها ع زوبري انا خرجت زوبري ونزلت بالساني علي كسها الحس كسها وبلع عسلها وهيا امممم امممممم انا خلصت وروحت لحس ف كسها وروحت مدخل زوبري تاني ف كسها وهيا اااااااااااه روحت مخرج زوبري ونيمتها ع ضهرها وريحت بجسمي عليها
وبقيت ابوس فيها واخدت بزازها ف بوقي امصمص فيهم وحلماتها كانت وقفه اوووووي
خلصت لخس ف بزازها ومص شفايفها وهيا بتبص ع زوبري وهو بيدخل ف كسها

JkYTOf2.md.jpg
دخل زوبري ف كسها
وهيا بتبص عليه وقاتحه بوقها
وانا بقيت اخرجو ودخلو
برومانسيه وهيا بصالي وكل طالعه ودخلها معاها ااااااه اااااااااه وانا بنيكها
روحت فكيت الحزام ومسكت ايديها بايدي ونمت عليها وزوبري ف كسها وبقيت ابوس شفايفها وزوبري جوووه كسها بيتحرك بسيط وشفايففنا بياكلو ف بعض وانا بدخلو وخرجو ولقيت كسها بينزل عسل تاني وانا كاتم بوقها بشفايفي وعسل من كسها بينزل فضلت انيك فيها
اكتر من 3 دقايق وانا حاسس ان زوبري خدلان كانو مش موجود فضلت انيك فيها
وبقولها انزل جوووه وهيا ااااه نزل عبيني لبن
انا فضلت انيك فيها قولتلها نامي ع بطنك كسها احمر اوووووي روحت مدخل زوبري ف كسها من ورا وانا نايم عليها

JkYAY3N.md.jpg
JkYA1un.md.jpg
انا بقيت انيك ف كسها
وهيا اهات خفيفه وانا زوبري رايح جاي ف كسها وانا بقولها انتي حلوووه اووووي
لو كنت اعرف انك كده كنت نكتك من ازل ماشوفتك وانا زوبري رايح جاااي ف كسها
انا بقيت انيك ف كسها واحساس جميل
انا زوبري حاسس انه خلاص عايز ينزل ولسه عايز ينيك لسه ماشبعش من كسها
فضلت انيك فيها وقولتلها
شوفت فيديو ليك وانتي مع ناجي عجبتيني اوووي شوفتك بتتحكمي في لقيتها قالت زوبرو صغير كتير لازم اركب عليه لحتي اريح حالي
قولتلها انت مرتاحه قالت كتير اول مره انزل مرتين ع زوبر حد ماني مصدقه قولتلها زوبري عجبك قالت حلوو اوووي
راح تنكني علطول صح قولتلها ايوه هنيكك
بس امك مش هتتكلم قالت لا احنا عايشين لحالنا وماما بيجيبها اصدقائها وانا بيجيلي اصدقائي
قولتلها امك حلوه اووووي ع فكره
قالتلي ماما كتير حلوه انا بقيت انيك فيها
وزوبري حسيت انه خلاص هينزل
فضلت انيك فيها وبهبد بزوبري اووووي فكسها
فضلت انيكها لقيتها بتنزل تاني وانا زوبري ماستحملش ولقيت لبني بينزل ف كسها
وكان قذايف بتنزل ف كسها وهيا تحت مني وبتقولي سخن اوووي لبنك كتير مش قدره
زوبري خرجتو من كسها ولبني خرج من كسها

JkY7Pcl.md.jpg
فضلت نايم عليها وزوبري ع كسها
وانا ببوسها وبقيت اتكلم معاها
وبقولها مبسوطه قالت كتير حسه حالي كسي مفشوخ تعبت وبتضحك وانا بقولها شبعتي ضحكت وقالت اي شبعت اول مره احس حالي تعبت من النيك فضلت نايم معاها واخدين بعض ع السرير بوس واحضان ولقيت الباب بيتفتح وانا خوفت ولقيت امها دخله علينا وزوبري نايم بس كبير وكلو لبن والبت كسها كلو لبن امها بتبص علينا وقالت ل بنتها حبيبتي لو خلصتو قالتلها اي خلاص قالتلها تمام ماتعملي صوت جاي صديقي وحكيتلو انا لحالي راح اخدو وندخل بالغرفه
قالتلها خلاص ماسي وانا ببص ع جسمها
كانت لبسه قميص نوم ابيض لحد اول طيزها من تحت ونص صدرها طالع هيا خرجت وانا لسه ف السرير معاها وبقيت ابوس واحضن فيها ونتكلم وعرفت ان ابوها مطلق امها وامها عايشه حياتها عادي صحبها بيجولها وهيا بتروح ليهم وحكايه الجنس دي شئ عادي وعرفت ان صاحب امها دخل عليها الغرفه ف يوم ومارس معاها الجنس
وهو الي فاتحها وامها اتخانقت معاه وبعد فتره كبيره رجع تاني ونكني وماما عارفه وانا بقيت اجيب صحابي بالغرفه عندي وف يوم صديقي لقيتو بغرفه امي ونايم معاها
وانا وماما بقينا عادي المهم نرتاح ونشبع واي شئ بنحكيه لبعض انا حكتلها عنك قبل ماتاجي
وانا قولتلها هو انا لو عايز اعمل جنس مع امك هتوافق قالت كلمها وشوف خود رقمها انا بقيت مستغرب من الكلام يعني ده عادي
قومت لبست وهيا لبست وخرجنا وسمعت صوت امها بتتناك قالتلي راح ادخل وسكر ع حالي مو قدره حد يدخل غلي وبوستها ومشيت وكنت مبسوط اوووي والفيديو جميل
روخت بليل ولقيت مرات ابويا مستنياني قولتلها جاي تعبان وهيا عرفت اني كنت مع واحده ولقيتها زعلانه انا ضحكت اتشطفت ودخلت نمت.......
كمل
 
  • عجبني
التفاعلات: صاحب نفسي
انا علي 20 سنه عايش مع ابويا ف لبنان من سنتين ابويا عندو 45 سنه

ابويا شغال ف شركه استراد وتصدير
مع ان الدنيا هناك بايظه بس لبنان حلوه وجميله بذات حريمها كتيره اووي ونصهم اذا مكنش اكتر بيكونو واخدين حريتهم اوووي
ف البس وكل حاجه
انا كنت مبسوط مع ابويا ف يوم ابويا فتحني ف موضوع الجواز عايز يتجوز من لبنانيه
وانا قولتلو برحتك انت حر قالي هيا شغاله معايا وانا قولتلها وهيا وفقت
بس قولتلها هشوف ابني الاول ولو عايزني اخد شقه تانيه معنديش مشكله هيا كده كده ماجره
قولتلو لا مش مشكله بيتك ومطرحك هطردك يعني وبعدين فيها ايه لما تتجوز يعني

ابويا تاني يوم راح الشغل وانا مكنتش بخرج كتير
ممكن يومين بليل ف الاسبوع
كنت مصاحب واحد من المنطقه
كنت دايما بكون عندو نقعد مع بعض عندو اختين واحده متجوزه والتانيه 20 سنه
بس الاتنين احلي من بعض زي القمر وبذات الام جميييله وابوهم دايما مشغول ف الشغل
انا كنت بروح هناك بشوف امه ببنطلون خفيف والكلوت تحتو عادي حتي الابن عادي كان مفيش حاجه واختو كذالك وانا بتكلم معاها عادي وهيا كانت بتحبني اووي عشان مصري وكانت بتحب تسمع كلامي انا كنت من المنصوره
ف مره كنت قاعد مع سليم ابنها
وبنلعب بلاستيشن ببص عليها مصدقتش عيني لما لقيتها خارجه من الحمام ولفه فوطه حولين وسطها وفخادها كلها اودامي بصيت عليها وهيا وقفه وهيا بصتلي وانا عين علي الشاشه وعين عليها واتجننت وطار برج من دماغي لما لقيتها لفت وشها وراحت موطيه ااااااااااااه انا شوفت طيزها وكسها ولقيتها بتبصلي من مابين رجليها
ووقفت وانا ببص ع الشاشه وحسيت بجسمي سخن انا اول مره اشوف حد كده ع الطبيعه
ومخبيش عليكم هيا حلوووه اوووي جسم وشكل
وانا شوفت ريم كذا مره من الشباك بتاعتنا وهيا بتخرج ف العربيه مع واحد وبيرجعها وكان بيبوسو بعض وبيطول ف البوسه اوووي
انا كنت عند سليم يوم الخميس ولقيت امه جميله اوووي ولبسه بنطلون خفيف انا شايف البنطلون جوه كسها بقيت هموت عليها وانا اول مره اشوفها بتعمل كده مكنتش كده الاول
انا كنت بروح اضرب عشرات عده اسبوع علي كده لحد مافي يوم كنت مروح بليل وانا ماشي شوفت عربيه وقفه وشوفت فيها ام سليم ومعاها واحد بيني وبين العربيه 5 متر انا وقف جنب سور ببص تاني مالقتش ام سليم بس فجاءه لقيتها رافعه راسها وانا ببص بطرف عيني
ولقيتها بتبص يمين وشمال وتنزل تحت تاني
وبعد دقيقتين طلعت ولقيتها بتمسح بوقها واخدت منو بوسه ونزلت وهو مشي بالعربيه
وبعد يومين نفس العربيه وقفه وانا ببص من الشباك بتاعنا وشوفت ام سليم نزله من العربيه
واتكرر الموضوع ده كتير وبقيت اشوف ريم كمان ترجع متاخر لحد مافي يوم كنت معاهم ف البيت ولقيت ريم لبسه وخارجه وعرفت من كلامها مع امعا انها خارجه مع ناس صحبها
بس امها كانت متخانقه معاها وقالتلها اخوك جاي معاك وريم زعقت وقالت مش هتخرج
ودخلت بعد دقيقتين طلعت متعصبه وقالت ل اخوها قوم البس خليني نمشي
وانا قومت عشان اروح وكانت ام سليم جوه
روحت وطلعت ابص عليهم من الشباك ريم نزلت مع اخوها وبعد نص ساعه لقيت نفس العربيه وفي راجل نزل من العربيه وطلع انا بعد خمس دقايق نزلت ومشيت لعندها وبقيت وقف علي الباب
ولقيت صوت اغاني جوه انا نسيت خالص ان في كاميرا ع الباب ملحقتش اعمل حاجه الا ولقيت ام سليم بتفتح الباب من الصدمه بقيت وقف ومفوقتش غير وصوتها بيقولي ايه ياعلي وقف ليه كده انا قولتلها انا اسف بس انا شوفت حد طالع عندك خوفت عليك
الي مختش بالي منو انها كانت لبسه قميص نوم قصير وصدرها نصو بارز
لقيتها قالت مفيش حاجه ياحبيبي ولقيتها وطت وعطتني بوسه جنب شفايفي وقالتلي افضل بص كل شوي وقت ماتشوف العربيه مشت تعالي عايزاك قولتلها مين معاك
قالتلي ده رائيس الشركه الي شغال فيها جوزي
انا فهمت قولتلها طب هو غصب عنك
قالت ايه هو انا قولتلها الي بيحصل
ابتسمت وقالت لا مافي شئ غصب عني
كل شئ بمزاجي ولقيتها قالتلي تعال ادخل انا خوفت ولقيتها دخلتني اوضه النوم بتاعتها
ولقيتها بتقولي الي بيحصل هنا ده سر بينا
اوعي تتكلم مع سليم في قولتلها حاضر قالت اخرج بره البلكونه وتفرج هعمل في ايه
ريحتها حلوه اووووي طلعت ولقيتها وقفه اودام المرايه وبتنزل القميص لتحت شوي وصدرها طلع اكتر وخرجت ولقيت دخلت الحمام وخرجت معاها راجل شكلو كبير بس حلو وزوبرو وقف وابيض مكنش كبير انا ببص براحه
ولقيتها بتنشفو وحضنتو من ورا وبتدعك صدرو وبطنو ولقيتها مسكت زوبرو بتدعكو وانا مش مصدق ولقيتها نزلت ع ركبتها وعلطول بتمص زوبرو وانا مستغرب وهيا بتمص
وراحت وقفه وقالتلو كفايه كده احسن تنزل
ولقيتها نامت ع السرير
ع ضهرها ورفعت رجليها وشوفت كسها والراجل الزاني قفل عليه لما دخل مابين رجليها وسمعتو هو عمال يطلع اهات وهيا ااااه كمان كمان نيك وبعد 3 دقايق راح منزل وهيا اااااه زوبرك يجنن
مع انك بتخلص بسرعه بس بشبع من زوبرك
وهو نام ولقيتها فتحت رجليها وبتبص نحيتي واخدت تدعك ف كسها ولبنو بيخرج
وهو قام فتح شنطه وعطاها فلوس
وهيا لبستو واخدها ف بوسه ونزل ولقيتها زي ماهيا بالقميص وطلعتلي وقفت معايا ف البلكونه وبزازها عرقانه وشكلهم يجنن
ولقيتها بتقولي لازم اقولو الكلمتين دول عشان يحس انه كويس ويعطيني مصاري ويشغل جوزي
انا قولتلها شوفتو كذا مره وانتي معاها ف العربيه
قالتلي انت بترقبني ياعلي قولتلها لا شوفتك وانا مروح مره ومره وانا وقف ف البلكونه
قالت وعجبك الي شوفتو انا استغربت من كلامها
مردتش قالتلي تعال دخلت وراها
وانا وراها ولقيتها دخلت المطبخ تعمل عصير
ولقيتها بتقولي شوف ياعلي بعيد عن اي شئ انا ست زي اي ست ليه طلباتي مع جوزي وانا جوزي ما اهملني ليش ما اكسب مصاري وامتع حالي كمان انا قولتلها بس انتي مش بتشبعي منو قالت لحظت انت وبتضحك قالت ماتحكي لحد بلعب لحالي انا سمعت الكلمه من هنا وقلبي وقف
انا قولتلها ينفع معايا هيا ابتسمت وقربت مني وقالت انت لسه عيل صغير ولقيتها بتقولي ف ودني هستناك لما تكبر شوي ولما اشوفك راجل هخليك تعمل كل الي انت عايزو
انا زوبري كان وقف اووي
بدون كلمه منها لقيتها بتقولي وريني انت كبير قد ايه ولقيت ايديها مسكت زوبري وانا جسمي اتكهرب ولقيتها قالت واااو ايه ده انا زوبري كان وقف ولقيت ايديها طالعه نازله ع زوبري
وقالت كنت فكراك صغير زي ابني معرفش انك اكبر من جوزي نفسو انا مش بتكلم
قالت بس انت صاحب ابني وماينفعش اعمل معاك حاجه كل ده وهيا بتحسس ع زوبري
وانا من الصدمه مسكت بزها كان ع الحم وطري اوووي وهيا عضت شفايفها وانا لقيت حلمت بزها وقفه اوووي برزه تحت بطن ايدي محسيتش بنفسي غير وانا بقرصها اوووووي
هيا بعدت ايديها عن زوبري وطلعت اااااااه
من نااااااار وهيا قالتلي وجعتني
يلا انزل ممكن سليم وريم ياجو باي وقت
وانا روحت حضنها وبحاول ابوسها وهيا بتضحك وبتقول لا كده مينفعش ابعد ولقيتها وقعت وانا وقعت عليها وحسيت انها داخت انا مبقتش عارف اعمل ايه بس خوفت ليكون حصلها حاجه
انا بنادي عليها وجيبت ميه وهيا بتفوق وانا لقيت تلت تربع بزها هيخرج انا نزلت القميص بزها طلع ف وشي اااااااااه ياخربيت ده بز انا ببص عليه وهيا بتفوق وقالت حصل ايه قولتلها وقعتي
قالت ااااه وقفت وشافتني ببص ع بزازها
لقيتها دخلت بزها وقالت مستحيل اسمحلك تعمل فيني شئ عيب انا قولتلها انا كنت ممكن اعمل وانتي دايخه بس مردتش
نفسي اشوفك وانتي رافعالي رجلك وتقوليلي يلا دخلو لقيتها قالت انا بحبك ومينفعش كده انا بحبك زي ابني ومينفعش تعمل معايا كده
انا سمحتلك انك تتفرج بس عشان انا حسيت انك شوفتني بس تداري عليه مش تفضحني
قولتلها انا عمري مافضحك
قالت عارفه بس انا عايزاك تبقي معايا وانا هبسطك قولتلها معاك ازاي قالت هقولك بعدين بس امشي دلوقتي وبكره تعالي هعرفك
ولقيتها عطتني بوسه ف خدي مشيت روحت ضربت عشره ونمت احلم بيها
تاني يوم الساعه 5 روحت عندهم ولقيتها لبسه بنطلون خفيف ع الجلد البنطلون موضح كسها
وانا ببص عليها وشايف صدرها الواقف
وحلمات بزازها بارزه ولقيتها بتقولي تعالي ياعلي عايزاك روخت ليها ع طول ولقيتها بتقولي انهارده عايزاك تخرج معايا قولتلها فين
قالت مشوار معايا قولتلها مشوار ايه قالت هتعرف بس تتفرج وانت ساكت وانا وفقت والساعه 10 بليل كلمتني ولقيتها مستنياني ف العربيه بتاعتها ركبت معاها وطلعت وقالتلي الي تشوفو محدش يعرفو غيرك وانا مش فاهم بتتكلم عن ايه
وصلنا بيت دخلت وبعد شويه طلعت اخدتني ولقيت 3 حريم وراجل غير ام سليم
ولقيتها بتقولي تعالي روحت وراها ولقيتها طلعتني ف البلكونه كبيره وقالت خليك هنا اقعد ع الكرسي ده ومهما تشوف عايزاك ماتتحركش واعمل نفسك مش شايف حاجه انا مش عارف بتتكلم عن ايه
قعدت وفتحت نت وبتصفح الفيسبوك وبقيت ابص ع البلكونه بس كبيره فيها سرير وكراسي
وبعد ربع ساعه سمعت ضحك وانا قاعد لقيت حد بيفتح الباب ودخل لقيت واحده دخله ملط وبتضحك ولقيت وراها راجل ف سن ال50داخل وراها عريان وانا مش عارف اعمل ايه لقيت اتنين دخلين كمان من بينهم ام سليم عريانه خالص حتي الي معاها عريانه ولقيت ال3 حريم ومعاهم راجل ع سرير واحد ولقيت اخر واحده دخلت وقالتلهم براحه ع الراجل يابنات
وانا قاعد وعيني عليهم
ولقيت الست الي وقفه بتبصلي
وانا بصيت ف التلفون
بقيت ابص من تحت لتحت شوفت ال3 تحت زوبر الراجل وبيمصوه والراجل وقف وانا زوبري وقف وانا شايف ام صحبي بتمص زوبر راجل
وبعد شويه الراجل قلب ام سليم خليها مفنسه ودخلو ف كسها وفضل ينيك فيها بعد 3 دقايق ناك غيرها لحد منزل علي طيز واحده واتنين لحسو لبنو لحد ما الراجل قام وطلع وهما التلاته نزلين ف بعض تفعيص ولقيت ام سليم قامت وحسمها عرقان وشكلو يجنن قالتلي جدع مبسوطه منك اووووي انك سمعت الكلام ومعملتش حاجه
وانت شايف 4 حريم حلوين مع راجل
قولتلها انا مش شايف غيرك انتي
قالتلي يعني عينك مش هتاكلهم قولتلها هما حلوين بس انتي احلاهم انا لو من الراجل ده اطلعهم بره وفضل معاكي
قالتلي علي ايه الي عجبك في جسمي قولتلها كل حاجه قالتلي كلامك حلو قولتلها جيباني هنا ليه
قالت عايزاك تشوفني قولتلها انتي جيباني عشان اشوف مع راجل قالت لا انا مكنتش اعرف ان الراجل ده هيكون موجود بس لقيتو هيدفع وفقت ادخل معاهم انت غيران عليه ياعلي ولقيت ايديها بتحسس ع زوبري وقالتلي اتفرج عليه وانا بتقطع تحت منهم لو مكنتش صاحب ابني كنت هتلاقيني باخدك علطول ف اوضتي ونبقي لوحدنا
لسه بتكلم لقيتها حطت ايديها ع بوقي وقالت اتفرج ولقيتها رجعت لورا وطيزها ملبن
ولقيت دخلت ف الوسط والاتنين بيمصو بزازها وواحده ايديها ع كسها والتانيه ايديها بتحسس ع بطنها وانا زوبري شد اوووي لما لقيت واحده بتلحس ف كس ام صحبي والتانيه قعدت بكسها ع وشها زوبري وقف اووووي وفضلت العب في ومختش بالي غير بالست الي كانت وقفه
قربت مني وبتتكلم كانت بقميص نوم وقالتلي
انت جاي مع شيرين قولتلها ايوه
قعدت جنبي وقالت عايز تدخل معاهم
بصتلها وقولتلها لا قالتلي نمت مع واحده قبل كده قولتلها لا قالت لسه خام تعالي اتمتع اشمعنا انت تعالي ورايا قولتلها لا مش عايز لقيتها قالت خليك زي مانت لقيتها بتتكلم ف التلفون ولقيت بعد دقيقه بنت شكلها صغير دخلت وقربت من الست وقعدت جنبي وبدون كلام مسكت زوبري وقالتلي شو هاد ومسكتو اووووي وانا ببعد ايديها بس مقدرتش لقيتها طلعت زوبري والست قالتلها بقي ده مخبي كل ده ولقيت البت دي بتلعب ف زوبري وانا قاعد ولقيت البت بتمص راس زوبري
وانا حسيت بمتعه رهيبه ولقيتها دخلت زوبري لنصو وفضلت تمص ف زوبري وانا غمضت عيني وبفتح عيني شوفت الست نزلت جنبها والاتنين بيلحسو ف زوبري مع بعض وانا هتجنن لقيت زوبري علطول بينزل وبينزل ع وشهم

والاتنين بيلحسو لبني والست بلعت زوبري كلو وانا زوبري لسه وقف والست بقت بتمص
وخرجتو وقالت للبنت يلا اقلعي متعي نفسك ومتعيه ولقيت البت قالتلها لسه منزل دلوقتي
قالتلها مش هينام ده لسه بصحتو
ولقيت البت وقفت ونزلت البنطلون بالكلوت ولقيتها وانا قاعد لقيتها دخلت مابين رجلي وعطتني طيزها وبتقعد اول مازوبري لمس كسها وراسو دخلت لقيت ام سليم بتقول بت ياهند قومي البت قامت وزوبري وقف وام سليم شافتني زوبري وقف وكلو بلل من بوقهم وقامت قالت للست انا متفقتش معاك ع كده
انا وقفت وزوبري وقف اوووي لبست والست قالتلها الواد لما عرفت انه لسه خام قولت امتعو بالبنت الصغيره قالت ام سليم بعينكم قوم ياعلي عشان نمشي مشينا واحنا ف العربيه
واحنا ف الطريق لقيتها بتقولي حصل حاجه بينكم حكتلها كل حاجه لقيتها وقفت وقالتلي ليه ماعرفتنيش كده هتتعب قولتلها طب اعمل ايه قالت انا الي هعمل طلع زوبرك انا طلعتو علطول وهيا مسكتو وفضلت تلعب ف زوبري بايديها
وانا مولع ناااار وسالتني حلوه ايدي
قولتلها اوووي بقت تدعك زوبري وانا ببص يمين وشمال وهيا وقفه ف جنب الطريق
لقيتها بعد دقيقتين قالت شكلك هتطول ولقيتها بتبعد شعرها ونزلت ع زوبري تمصو وانا اااااااه وهيا بتمص ف زوبري وانا زوبري ف بوقها ولقيتها بتمص بضاني وقالتلي عندها حق البنت ماتبعدش عن زوبرك ده فضلت تمصلي ومحسيتش غير ولبني بينزل ف بوقها وانا لقيت بوقها مقفول ع زوبري وانا بنزل وكنت حاسس ان زوبري نزل كتير وهيا رفعت راسها ولبنو ف بوقها ولقيتها بلعتو
وانا ببصلها وقالت لبنك يجنن ونزلت بالسانها بتلحس الي ع زوبري وبتضغط ع زوبري بتطلع لبني الي لسه ف زوبري وتبلعو وقالتلي زوبرك يجنن ياعلي مبسوط قولتلها اوووي قالت ارتاحت قولتلها ايوه لقيتها قالت دخلو يلا عشان نمشي طلعنا وانا ببصلها وقالتلي بتبصلي ليه كده
قولتلها انتي منزلتيش قالت لا ملحقتش
قولتلها تحبي اريحك ضحكت وقالت زي ماعملتلك تعملي قولتلها ايوه قالت انا نفسي تريحني وتعملكل الي انت عايزو بس مينفعش قولتلك انا ام صحبك قولتلها انتي لسه... قالت انا مينفعش اتعبك قولتلها وانتي كده تعبانه بصتلي وعضت شفايفها وقالت تعبانه اووووي وقولتلك ميت مره لو مكنتش صاحب ابني كنت مش هسيبك

قولتلها كنتي هتعملي ايه ضحكت وقالت كنت اقل حاجه كنت هركن العربيه وانا وانت نرجع ورا ورفعلك رجلي وبتغمزلي وانا سكت لحد ماوصلنا ولقيتها عطتني بوسه نص ع شفايفي وقالت يلا روح روحت وانا مبسوط اوووي
يوم ف التاني ابويا خلاص قرر يتجوز وقالي انه هيتجوز السبت الجاي كمان يومين
تاني يوم كنت عند شيرين وانا مع ابنها بقيت اشوف طيزها وكسها وهو لازق ف البنطلون حتي طيزها الملبن لحد ما ريم كانت خارجه ولقيت ريم بتكلم امها وانا بلعب لقيت شيرين بتنادي علي وقالتلي عايزاك تخرج مع ريم سالتها ليه قالتلي اخرج معاها عشان خارجه مع صحابها ووكل واحده معاها ولد وهيا مش حبه تروح كده وصحبها يضحكو عليها وانت شكلك حلو وجسمك حلو ومحدش يعرف انك اصغر منها
ونزلت بيتنا لبست وروقه وابويا بيكلم حبيبتو وخرجت ركبت العربيه مع ريم ومشينا وقالتلي علي هو حد سالك انت عندك 23 سنه وانت معاك فلوس كتير وكده قولتلها ماشي ماتخفيش
قالت شوف عشان ماضحكش عليك انا حبيبي سبني وحب صحبتي وصحبتي جايه معانا ومعاها حبيبي ده انا فكرت ف كذا واحد بس بصراحه انت احلاهم وكمان مصري ف ده شئ احسن
وصلنا ولقيتها مسكت ايدي ودخلنا كانت شكلها حفله ريم لبسه بنطلون ضيق ع طيزها ولبسه تشيرت قصير الحزام بتاعها واضح دخلنا ولقيت شله قاعدين قالت دول
روحت وانا وقف وهيا بتقولي اسميهم وانا وقف وبسلم عليهم من بعيد ببتسامه وصحبها شكلو حلو ووعرفو اني من مصر ولقيت البت الي مع حبيب ريم بتقولي انا بحب مصر اوي
وانا مردتش عليها ولقيت ريم ضحكتلي ومسكت ف كتفي وقالت تعال لقيتها واخداني ارقص وهيا حطت ايدي ع وسطها وهيا ايديها ع كتفي وبقينا نرقص وقالت انا مبسوطه اووي انك ماسلمتش عليهم وعجبتني ضحكتك اووي
قولتلها انتي ليه مش لبسه حاجه قالت ازاي قولتلها لبسه بنطلونك ضيق اووي والعيال دي بتبصلك بصه وحشه ابتسمت وقالت هنا كل لبسنا كده قولتلها انتي معايا لما تبقي لوحدك او مع حد تاني البسي الي تلبسيه قلعت القميص وكان تحتو تشيرت وروحت ربطو ع وسطها وهيا قالت بتعمل ايه قولتلها كده احلي لقيتها بتنفخ
قولتلها ريم انتي جيباني هنا عشان تغيضي صحبك بس انا مش بقرون لو مش عجبك امشي قالت لا خلاص برحتك وابتسمت وقالت احضني قولتلها مينفعش قالت احضني شوي ونزلني عشان خطري انا روحت حضنها وهيا اترفعت من ع الارض وبزازها ف صدري ولقيتها بتحضني اوووي وانا بقولها ابعدي قالت اصبر
كانت رجليها مرفوعه من ع الارض نزلتها وهيا قالت تعال طلعنا وقعدنا تاني وانا قاعد ومحروج بس مش مابين حاجه ولقيت حبيبها ده اخد البت ونزل يرقص ولقيتو بيحضن فيها ويبوس فيها وقولتلها ريم قالت نعم قولتلها مكشره ليه
قالت مش شايف الي بيعملو
قولتلها تعالي نمشي قالت ليه قولتلها هتحرقي دمك ليه يلا نمشي قالت بس استنا راح اعمل حاجه ونمشي وانا وقف وهما خارجين لقيت ريم بصتلي وقالت علي بوسني ولسه بقولها اييه
لقيت ريم شفايفها ف شفايفي وبتبوسني اوووي وانا ببوسها وضميتها لصدري اوووووي
ولقيت البت الي مع حبيب ريم بتقول ل ريم بمعني مش هنا وريم رجعت وبصالي ف عيوني
وانا باصص ليها وقالت ريم يلا نمشي قولتلها يلا
لقيت ريم سلمت ع صحبتها ومسكت ايدي ومشينا كانت مبسوطه اوووي لدرجه انها حضنتني من ورا لما خرجنا ركبت العربيه وكانت بتغني ف العربيه ووصلنا ولقيت ريم وصلتلها رساله فتحتها لقيت فيديو الواد بياكل شفايف صحبتها كنا وقفين تحت بيت ريم لقيتها قالت شوفت عشان تغيظ فيا قالتلي علي طلب اخير ينفع قولتلها ايه قالت بوسه كمان هصورها وبعتها ليه قولتلها كده غلط قالت واحده بس قولتلها فيديو ولا صوره قالت فيديو لقيتها فتحت الكاميرا وحطتو اودامنا وبتبعد شعرها وقربت مني ونفسي بقي ف نفسها ولقيتها بتقولي بحبك اووووي ياعلي وهجمت عليه ف بوسه وانا بدلتها نفس الشعور وبقيت اكل شفايفها وهيا بتبوسني جامد وانا ببوس فيها وانا حااسسس بريم بتبوسني حلو اووووي اكتر من دقيقتين ف بوسه ولما بعدت بصه لشفايفي عشر سنتي وهيا قربت تاني رجعنا ف بوسه تانيه
قطعنا بعض حرفيا وانا زوبري ناااااااار رجعت لورا وهيا قفلت واتحرجت وقالت اسفه قولتلها ولا يهمك وراحت نزلت وروحت البيت وتاني يوم ابويا اتجوز ومراتو كانت زي القمر
فضلنا اسبوع كده اتعرفت عليها من تالت يوم لما شوفتها وقعدت معايا كانت بتلبس بناطيل تجنن
كنت بشوف كلوتاتها وستيانات وقمصان نومها وكنت بروح ل شيرين اقعد معاهم وكنت كل ماشوف ريم كانت تبتسم لحد مافي يوم كنت مع مرات ابويا وابويا ورقم غريب كلمني رديت كانت ريم قالتلي انها عايزاني ضروري نزلت ليها بقولها اييه قالت اركب ركبت معاها وطلعنا نص ساعه ف العربيه وهيا عيطت وانا بسالها في ايه
قالت الوسخ لما قعدت اسبوع بروح اقعد معاهم من غيرك قال لصحابنا ان انا جيباك من الشارع بفلوس انا قولتلها انتي مصحبه شويه خولات هما دول رجاله يابنتي ده لو في بلدنا كانو اضربو بالجزمه وصلنا وانا دخلت معاها ولقيتهم بيضحكو واحنا دخلين وبذات الواد الي كان معاها ده
ريم محروجه ف وسطهم وانا قولت ل ريم تعالي هنا وقفت جنبي ولقيت واحده بتسالني ليه مش بتاجي قولتلهم معلش ياجماعه ريم عايزاني دايما ناجي نقعد معاكم بس انا مش بحب الدوشه
مش قصدي عليكم قصدي ع المذيكا ودوشه المكان روحت اخدت ريم ف حضني هيا اودامي وانا حضنها من ضهرها لولا بس ان ريم بتحبكم مكنتش هخليكم تشوفوها تاني هاخدها ورجع مصر نعيش هناك وانا حضنها من وسطها ودماغي ع كتفها وريم حطت ايديها ع ايدي وقالت انا اروح معاك ف اي مكان ياعلي ولقيتها عطتني وشها وحضنتني ولقيت البت الي مع حبيب ريم ده بتقولي تعرف ان ريم كانت بتحب ناجي بس هو سابها قولتلها مين ناجي ده قالت ده
قولتلها هيا قالتلي وانا وهيا فاتحنا صفحه جديده
وبعدين ماتفتحيش الموضوع ده معايا تاني
قالت خلاص وقعدت ع طربيزه لوحدي وريم قعدت جنبي وبقت تشكرني
واتا قولتلها العيال دي هتبوظك
لقيت قالتلي شوف بتفرج لقيت فيديو جنسي لقيت الواد مع البت ع سرير واحد وبينيكها ف كسها وانا استغربت بقولها هيا مش بنت قالت لا ده بعتهولي انهارده وقالتلي ان ده يوم ماكنا مع بعض اخر مره اخدني ع شقتو وانا بتفرج والبت جسمها جااامد وحاميه اوووي البت ركبه ع زوبر الواد زي الحصان ماخبيش عليكم عجبتني اووووي
جسمها ناااار وانا بتكلم معاها وبقولها البت دي فاجره قالت مش اول واحد ينام معاها قولتلها واضحوقالت ازاي قولتلها شكلها وهيا معاها
ابتسمت وقالت ازاي قولتلها البت من طريقتها وضح انه بتاعو مش مكيفها عشان كده هيا الي فوقو ومتحكمه في والواد تحت منها وشكلو هيموت ضحكت قالت ازاي عرفت ده
قولتلها البت دي بتحب الجنس اوووي الواد ده مش مكفياها قالت ازاي قولتلها بيبان عليهم
شغلت الفيديو كانت الكاميرا بعيده شوي
قولتلها شوفي البت عمله ازاي امال لو حد بتاعو مكيفها هتلاقي تعبير وشها تعبانه
بصتلي وبجراءه قالتلي تعرف تخليها تتوجع منك وتصورها قولتلها انتي عبيطه قالت ليه
انا عايزه اعرفها ان انت احلي من ناجي ف كل حاجه شوف الرسايل ولقيت كلام كتير بس المفيد ان ريم قالتلها ان علي جامد وحلو ومصري وهسافر معاها ردت عليها بالفيديو ده وقالتلها ناجي بينام معايا وبيريحني انما انتي ماتعرفيش علي بيعرف ولا لا يمكن بتاعو صغير
ولقيت ريم بتقولها لا كبير اكبر من ناجي كمان انا ببص لريم وهيا لفت وشها محروجه
ولقيت ريم قالت علي اسمعني انا ممكن اخر مره اقابلهم وعرفه ان طلباتي كترت
بس ايه رايك تاخد رقمها وتكلمها وهيا مش هتمانع انك تنام معاها بس عايزاك تصورها وهيا معاك قولتلها بسهوله كده قالت ناجي مش اول واحد قولتلها مقابل ايه قالت عايز مقابل قولتلها ايوه قالت فلوس قولتلها لا زي ماهنام معاها هنام معاك
قالت بتقول ايه انا بنت قولتلها عارف وانا مش هلمس تحت خالث انا عايزك تقلعي اودامي واتفرج ع جسمك الجميل ده وحضنك حضن ومش هتشوفيني تاني لو عايزه
قالت وانا موافقه بس تعمل الي اتفقنا عليه معاها
قولتلها موافق بس تجمعيني ف مكان معاها واتكلم معاها قالت بسيطه روحت اليوم ده
بعد يومين وانا ف البيت ومرات ابويا مهيجاني طول الوقت بلبسها الي تقريبا عريان كلوتات واضحه وحلمات وقفه وشعر اصفر يجنن ولحم ابيض ريم كلمتني
وقالتلي تعال انهارده عندنا روحت عندهم بعد العشا لقيت البت مع ريم ف اوضتها امها عرفه ان انا عامل حوار حب مع بنتها عشان صحبتها وكده دخلت عليهم وريم قامت حضنتني وقالت هجبلك عصير وصحبتها بترنج انا قولتلها ازيك وهيا سلمت عليه قولتلها ينفع تجيبي رقمك قالت حاضر ولقيتها بتعطهوني قولتلها نتكلم علطول ولا بلاش قالت اتكلم قولتلها عايزك قالتلي ازاي يعني
قولتلها بصراحه جسمك عجبني اوووي
قالت ازاي قولتلها شوفت المقطع بتاعك من ناجي وعجبتيني اووي وحبيت تركبي علي كمان
قالتلي هقول ل ريم قولتلها مش فارق حد بنسبالي بس ع فكره انا غير ناجي خالص
لو عايزه رقمي عندك من بكره لو عايزه محدش يعرف غيرنا انا وانتي بس ولو حبيتي من اول مره وبقيتي عايزه تكرريها انا موافق
قالت هفكر وعرفك وريم دخلت شربت عصير وقعدت اضحك معاهم وطلعت عند شيرين الي قالتلي عايزاني معاها مشوار وانا رفضت لو نفس المشوار قالت ده احنا هنيقي ستات مع بعض
وانت تتفرج علينا انا وفقت وروحت ورجعت لقيت مرات ابويا نايمه والباب مفتوح وببص لقيت زوبري وقف علي منظرها

JOUa8P9.md.jpg
وشايف طيزها وفي كلوت مابين طيزها محشور طلعت زوبري ونزلت لبني ع الارض مسحتو ومشيت وتاني يوم كلمتني شيرين طلعت معاها ودخلنا بيت اتنين حريم وهيا التالته التلاته زي القمر ولقيتهم التلاته ع سرير
وبيفعصو ف بعض وفضلنا طول الوقت اتفرج ولعب ف زوبري وانا مخرجو وكنت هيجان اووووي ولقيا واحده قامت وقالت شو يالمصري ليش قاعد لحالك ماعجبك حد فينا
لقيتها بصت لزوبري وقالت معقول يكون ايرك كبير هيك وماتستعملو قولتلها اصل شيرين
قالت شيرين دي متناكه تموت ع الاير بكسها
بتعمل فيها شريفه ولقيتها فتحت رجلي ووراحت براسها اخدت زوبري كلو ف بوقها خرجتو قالت بيجنن ورجعت تمص تاني وتالت ولقيتها عطتني طيزها وانا مسكت زوبري ولقيتها راحت قعدت ع زوبري بكسها ااااااه زوبري دخل ف كسها وهيا اممم ااااه اااه روحت رافع زوبري لفوق دخل كلو هيا ااااااااه بقيت انيك اووووي وهيا صوتها مكتوم ولقيتها بتتشد من شعرها وزوبري خرج من كسها وشيرين بتقولها ياشرموطه مش اتفقنا محدش يقرب منو انا جيباه يتفرج علينا واتفقنا ع كده
استغربت من رده الي ضحكت وراحت وقفه وقالتلها اسفه بس مقدرتش اشوف زوبرو يجنن ولقيتها اخدت شيرين ع السرير وبقت تلحس كسها ولقيت شيرين تحت والتلاته فوق منها واحده بتلحس كسها والتانيه قاعده بكسهاوع وشها والتالته بتمص ف بزازها ولقيت البنت الي كانت ركبع ع زوبري بتفتحلي كس شيرين
وبتقولي تعالي انا ببص ع كس شيرين قومت وقربت حلو اووووووي لقيت نفسي نزلت ع كسها بشفايفي بوست كسها ودخلت لساني ف كسها وكان يجنن بعد دقيقه رجعت وانا خوففت تعرف
رجعت ورا لبست وزوبري نااااار وفضلو كده لما خلصو عليها ونزلنا بعد شوي وهيا جنبي ف العربيه ولقيت قالتلي ليه ماسمعتش كلامها ودخلتو مكنتش هعرف اتحرك ويبقي اخدت الي انت عايزو قولتلها انا كنت عايز بس برضاكي
ابتسمت وقالت شوف شوفت تلفونها وانا رايح ع كسها بلحسو قالت كنت مراهنه عليك انك مش هتعمل معايا حاجه وصلنا ولقيتها بتقولي خليك
نزلت ولقيتها فتحت الباب بتاعي ورجعت الكرسي ورا ولقيت دخلت تحت رجلي وقالت استحمل
لقيتها بتخرج زوبري من البنطلون وشافتو وقالت عندها حق تموت عليه وراحت تمشي لسانها ع زوبري وقالتلي الدقيقه الي لسانك كان ع كسي حسيت ان راس زوبرك جوه كسي انا بسمع ولقيتها بتمص الراس جامد ولقيتها بقت تمصلي زوبري
وانا قاعد واكتر من 5 دقايق مص لدرجه ان انا مسكت دماغها وبقيت انيكها ولقيت زوبري بينزل كنت ماسك شعرها ووشها مرفوع ولبني كلو بينزل ع وشها اتغرقت حرفيا من لبني وهيا نزلت وبقت تبص ف المرايه وتمسح وتبلع لحد مابقت تمام
وقالتلي تطلع معايا قولتلها ماشي قالتلي تعال نزلت ودخلت معاها ومكنش حد موجود شكلهم نايمين دخلنا غرفتها وهيا قالت شوي وجيالك لقيتها خرجت ورجعت بفوطه ولقيتها اودام الدولاب قلعت ملط ولبست كلوت رفيييع وفوقو قميص نوم لحد الفخاد ولقيتها وقفت اودامي وقالت مع ان لسانك كان جوايه بس حسيت انك مش عارف تعمل ايه نامت ع السرير وفتحت رجليها وقالت تعال اعلمك انا وقفت وبقرب منها
قالتلي اول حاجه تلعب ف الست عشان هيا بتحب الراجل الي يمتعها انا بدون كلام منها نزلت عليها حطيت ايديها ع كسها من فوق الكلوت ادعك في وهيا بتتكلم روحت بعدت كلوتها ومشيت لساني ع كسها وهيا اااااااه انا لحست كسها مره والتانيه لحد م لساني دخل كسها وهيا فضلت تحت مني لحد ماكسها نزل عسلها مع اهاات منها وانا مرحمتش كسها فضلت الحس ومص زنبورها الصغير اكتر من خمس دقايق هات ومتعه بعدت وهيا بتتلوي زي الافعي وقفت وقلعتها الكلوت بتاعها وبقيت ادعك ف كسها لقيتها رفعت رجليها وقالت يلا ريح نفسك ودخلو جوايه انا مسكت زوبري وكان مولع ناااار حرفيا قربتو من كسها اول مالمس كسها سمعنا حد بيخبط كانت ريم ماما ماما وانا راس زوبري ف كسها بسرعه استخبيت وهيا قامت ولقيت بنتها بتقولها محتاجه فلوس عشان بكره خارجه قالتلها الصبح هعطيك قفلت الباب ولقيت شيرين قالتلي كفايه ي علي
كويس اننا مكملناش قولتلها برحتك
بس انا معاك عرفيني وانا هجيلك ف اي وقت ولقيتها بتحضني واخدتني ف بوسه رومانسيه وقالتلي انا ف اقرب وقت هكلمك بس سيبني دلوقتي انا خرجت روحت
وسمعت صوت اهات ف اوضه ابويا عرفت انه بينيك طلعت زوبري بقيتواضرب عشره ع صوت مرات ابويا وكان تجنن شكل ولبس وكل حاجه
تاني يوم الساعه 4 العصر كلمتني شيرين وقالت تعالي مستنياك انا خارج وشوفت مرات ابويا لبسه ستيان وكلوت بس وخارجه وبزازها تجنن والكلوت يدوب مغطي الكس وحتي من الطيز سالتني رايح فين وانا ببصلها قولتلها طالع مع صحبي


الجزاء التاني



نزلت وركبت لقيت شيرين لبسه فستان لحد فخادها وقالت اركب ركبت وقعدت تكلمني
قالتلي شوف انا ماروحتش المكان ده من زمان
وقولت لازم اخدك عليه وانا بقولها مكان ايه ربع ساعه ووصلنا كانت حتي واسعه وشكلها حلو اووووي ع الطريق السريع وسط اراضي
قالتلي انا حبيت اجيبك هنا عشان ناخد راحتنا
انا فهمت قصدها انها خلاص عايزاني
قولتلها هنا قالت ايوه تعال مكاني انا نزلت واحنا بنلف حسست ع طيزها كانت عريانه ركبنا وبقولها مش لبسه حاجه بصتلي وقالت لا ولا فوق ولا تحت انا مسكت زوبري وبقولها هينفجر ضحكت وبتسمت

JOQI88X.md.jpg
وقالتلي استرجلتك اوووي لما وقفت مع بنتي
وعرفت انك راجل لما كنت خلاص هتريح نفسك جوايه ولنا قولتلك كفايه وقفت
وانا قولت اجيبك هنا وكفاأك
قولتلها مش لبسه حاجه تحت وبحسس ع فخادها

JOQXbJn.md.jpg
وهيا بتضحك وبتبعد ايدي وقولتلها
تعرفي ياشيرين قالت شيرين طالعه من حلوه اوووي قولتلها فاكره يوم كنتو اربعه ع الراجل كنت غيران عليك اووي وكنت عايز اخدك ف حضني ونام معاك لما شوفتك لسه تعبانه
ولما صحبتك قعدت ع زوبري زعلت اوووووي كنت غايزك اول واحده انام معاها

واول انبارح لما رفعتي رجلك كنت طاير من الفرحه وراس زوبري جواك
قالتلي انا دلوقتي ليك كل الي انت عايزو هنفذو ليك قولتلها كسك من اول يوم شوفتو وانا بحلم بيه وبحسس ع فخادها ورفعت قميصها وشوفت كسها اااااااااااه

JOZdbMg.md.jpg
انا بقولها حلو اووووي قالتلي ملكك اعمل كل الي انت عايزو انا بحسس ع كسها وهيا بصالي وقالت العب بزنبوري انا بصباعي ادعك كل كسها وزنبورها ادعكو وهيا كسها انبل وكنت بدعك ف كسها جامد ولقيتها اااااااااه اااااااااه وانا شوفت كسها بينزل عسل وهيا بترتعش وانا مدخل صباعي وقولتلها كسك جميل اووووي
قالت انا منضفه نفسي عشانك انت قولتلها يلا مصيلي هيا كانها اخدت الامر نزلت ع زوبري نزلت بنطلوني بالبوكسر ونزلت ع زوبري تمص في وكانت حرفيا بتاكلو

JOZNCue.md.jpg
بقت تمص زوبري وانا قاعد
وهيا تمص زوبري للاخر وتمص راس زوبري
وتطلع تبوس شفايفي وقالت عايز تلحس كسي
قولتلها لا احسن يحصل حاجه وملحقش انيكك يلا قومي اركبي ع زوبري لقيتها قامت طلعت ع الكرسي ولقيتها رفعت الفستان ومسكت زوبري ودخلتو ف كسها ااااااااااه ناأااااار جهنم هيا قاعده بكسها كلو ع زوبري ومش بنتحرك ونزلبن ف بعض بوس وهيا قالتلي زوبرك مالي كسي مكنتش لعرف انا زوبرك راح يعذبني هيك
ولقيتها بترفع نفسها وتنزل ع زوبري وانا
مبسوط اوووي وانا شايف ام صحبي ركبهوع زوبري ولقيتها مسكت ف الكرسي وبقت تطلع وتنزل ع زوبري وصوت فرقعه من النيك صوت طيزها وهيا بتنزل ع زوبري يجنن فضلنا كده لحد ماطلعت بزازها وانا مصيت بزها وهيا وقفه وبتنزل براحه ع زوبري رايح جاي
ورفعت وشي الي باكل بزازها اخدتو ف بوسه وزوبري ف كسها لحد ماهيا قامت وقالت لو سيبت نفسي مش هقوم من عليك غير وانت منزل جوايه وانا عايزه اتمتع بيك نزلت تحت وهيا فتحت الباب الي ورا وانا نزلت ووقفت وراها ومسكت زوبري ودخلتو ف كسها وهيا مفنسه وطيزها بيضه تجنن فضلت انيك فيها وضرب طيزها
وهيا طلعت وقالت اقعد لسه ماشبعتش منك خالص انا قعدت وهيا راحت طلعت ع زوبري ودخلتو ف كسها وبقت تنزل وتطلع ع زوبري
وانا مسكت طيزها برفعها ونزلها ع زوبري

JODJLEg.md.jpg
شيرين ترفع نفسها وانا معاها ماسك طيزها
وبنزل وبطلع وهيا ااااااهات عاليه ف العرببه
فضلت شيرين تنط ع زوبري وصوت عالي وانا مستحملتش ونزلتها ع زوبري ولبني بينزل ف كسها وهيا مبسوطه وقالت ااااااه سخن اووووي من فتىه محدش نزل لبنو جوايه
وانا هموت عليها ومسكت طيزها وبرفعها وبنزلها تاتي وهيا واخداني ف بوسه وانا زوبري لسه وقف وهيا بقت ترفع نفسها وتنزل ولقيتها بتصرخ ولقيت شيرين بتنزل ع زوبري
وقامت نزلت مابين رجلي وقالت اول مره انزل كتير كده ونزلت تمص زوبري من لبني وعسلها
ومصت بضاني وانا قولتلها فنسي لقيتها لفت ع زوبري ضهرها ليه وراحت مسكت زوبري ودخلتو تاني ف كسها وفنست وبقيت انيكها انا

JODm1sa.md.jpgوهيا دماغها مابين الكرسيين وانتوبنيكها ف كسها فضلت انيك فيها اكتر من 5 دقايق
هبد ف كسها وهيا تصرخ ف العربيه
وانا بنيكها بعنف اووووي وبفتح طيزها

JObB3Q4.md.jpg
وزوبري داخل طالع ف كسها
وانا مستمتع اووووووي بزوبري وهو ف كسها
وهيا الي بقت تطلع وترجع ع زوبري وتتوجع ولقيتها نزلت رابع مره وعسلها بينزل ع زوبري محسيتش غير بنفسي زوبري للاخر
ولبني بينزل ف كسها تاني وهيا قعدت ع زوبري وانا مسكت بزازها ادعك فيهم وزوبري ف كسها زوبري نام وهيا قاعده ولبني بينزل ع زوبري وفخادي هيا قامت مسكت مناديل مسحت كسها ولحست كل الي ع زوبري ونضفتني وركبت وانا بقيت اسوق لحد اول الطريق السريع ولما طلعنا هيا بقت تسوق وانا ف العربيه هريت كسها بعبصه
وصلنا المغرب واخدتني ف بوسه وانا نزلت روحت سمعت مرات ابويا بتقولي علي ياعلي خبطت ودخلت ولقيت المنظر ده اودامي

JOmjLI1.md.jpg
انا قولتلها نعم وهيت بتمص ف مصاصه
قالتلي ليه اتاخرت قولتلها قولتلك مع صخابي وبعدين انتي ليه بتساليني كتير كده هيا عدلت نفسها شوفت نص بزازها بره وهيا بتتكلم وكانها اتفاجات ومسكتها لبزازها رفعو بزها وكانو ملبن
قالت بتبص علي ايه انا خرجت بدون كلمه
دخلت اوضتي غيرت هدومي ولابس البوكسر بس
لقيت الباب بيتفتح ولقيتها دخلت عليه بمنظر يجنن انا وقف ببصلها

JOmb0SR.md.jpg
وهيا بصت ع زوبري وقالت معرفش انك بتغير وبتبص للارض وتبصلي وانا جمدت قلبي وروحت نايم ع ضهري وزوبري بيشد علي منظرها
بقولها ابويا فين قالت ف الشغل وبصالي كانها مستنيه مني كلمه وانا ببص ع جسمها قولتلها طب لو مش عايزه حاجه اقفلي الباب وراك تعبان اوووي وعايزه اتام لقيتها قالت براحه ع صحتك انت لسه صغير وانا مردتش وهيا خرجت وطلعت وراها علطول ولقيتها ف المطبخ كانت وقفه ع رجل وطيزها نااااااار شافتني قولتلها ينفع من ايدك كوبايه عصير قالت انا كنت هعملك اصلا
لازم تشرب عصير عشان دمك يروق
وانا وقف وزوبري وقف اوووي
بقولها انتي حلوه اوووي قالتلي شكرا
وفضلت ابص ع جسمها وصدرها الي زي الجيلي
عطتني العصير وانا ببصلها ومعرفش ازاي الكوبايه وقعت منها الي كانت معاها ولقيتها نزلت اودامي وبتلم الازاز وقالت ماتتحركش عشان الازاز
وانا جمدت قلبي وقربت شوي وبينها وبين زوبري 10 سنتي وهيا بتبصلو ولما خلصت وقفت
ونفسها عالي قالتلي انا طالعه جسمي تعبان اوووي قولتلها واتا داخل انام لو احتاجتي اي حاجه وابويا مش موجود قوليلي
لقيتها قالت هو انت اي حد جوزها مش موجود بتريحها انا فهمت قصدها ومش عارف ارد حولت اخرج وهيا بصالي وبزازها ملبن
قولتلها لو جوزها مش مريحها وطلبت مني بساعدها وريحها وهيا قالتلي شكلي هخليك تساعدني قريب قولتلها وانا موجود اساعدك وزوبري نااااار مولعه ووقف اووووي
خرجت ع اوضتي لولا زوبري منزل كنت ضربت عشره نمت تعبان وحاسس ان جسمي مكسر بس ليه مرات ابويا بتعملني كده هو مابيعرفش ولا ايه ولا هيا الي شرموطه نمت من تفكيري
تاني يوم فضلت ف البيت وكلمتني شيرين وبتدلع ف كلامها وقولتلها هريح انهارده وهيا ضحكت وقالتلي لازم تعوضني عن الي فات قولتلها لما اجيلك بس ياقمر قفلت معاها وبقيت نايم لحد العصر طلعت لابس شورت وفانله وبنادي علي مرات ابويا لقيتها ف اوضتها قالتلي تعالي ياعلي دخلت عليها وكانت دخلت عليها اااااااه كانت لبسه شورت وتشيرت ونايمه ع بطنها طيزها ملبن ببص ع طيزها قعدت جنبها وبقولها انتي ليه بتلبسي كده قالت عايزني مخدش راحتي ف البيت قولتلها لا طبعا انتي حره قالت عايزه اخد رايك ف حاجه قولتلها ايه لقيتها بتوريني صوره راجل
بتقولي ده صحبي متعرفه عليه من ع النت
وهو عايز يقابلني وانا بقولها ازاي يعني
قالت انا قولت ل ابوك ان انا عايز ازور صحابي وهو قالي روحي وده قالي تعالي البيت عندي
بفكر اروح ولا لا انا قولتلها عرفه يعني ايه ست تروح لواحد بيتو عرفه ايه هيحصل قالت عرفه
بس انا محتاجه كده انا استغىبت قولتلها مش فاهم قالتلي شوف انا ست حلوه وكنت بخرج وعيش حياتي دلوقتي انا متجوزه وحسا اني محبوسه وابوك بالشغل وبياجي تعبان وانت دايما لحالك وهاد الشيطان بيلعب براسي بيقولي رحيلو ريحي حالك انا بسمع الكلام
قولتلها ابويا مقصر معاك جنسيا
قالت اي **** كتير تعبانه ومابدي اخونو
قولتلها ماشي شوي ورد عليك خرجت وانا مش عارف اعمل اييه وبليل كلمتني ريم نخرج مع بعض شوي طلعت معاها وبقيت اتكلم معاها وهيا شكلها فرحانه اووي وقعدنا ع كافيه وبعد مامشينا وانا ف العربيه بنتكلم ولقيتها قربت مني وبتبوسني ف خدي قالتلي ناجي حاول يكلمني كتير وانا رافضه وقفت ف جنب وقالتلي هنعمل ايه تاني قولتلها تعرفي عايز اخدك بالحضن وبوسك ابتسمت ولقيتها بتقرب مني وانا كمان وشفايفنا بقي بياكلو بعض
وكان بوسه طويله اووي ونرجع نبص لبعض ونرجع تاني وانا ببوس مسكت بزها كان وقف
فضلت ابوس ولعب ف بزها وهيا اندمجت ف البوسه وانا مسكت ايديها وحطيتها ع زوبري وهيا بصت ف عيوني وانا بقولها نكمل وهيا بصالي وانا ماسك ايديها ع زوبري ولقيتها اخدتني ف بوسه وايديها بتفعص زوبري وانا ف عالم تاني لقيتها نزلت الكرسي بتاعي لورا وكاني نايم وهيا فوقي تبوس فيا ولقيت ايديها بتحسس ع صدري جامد ولقيتها مسكت زوبري تاني بتحسس عليه وراحت نزله عليه طلعتو ف لحظه وبلعتو ف بوقها وقالت كبير وفضلت تمص ف زوبري واتا نايم ع ضهري وانا ف عالم تاني ولقيتها قلعت البنطلون وتحتو كلوت قعدت بكسها ع زوبري والكلوت فاصل وفضلت تحك كسها ع زوبري وانا مولع ناااااار
وانا ف عالم تاني لقيت ريم بتقولي تعال نطلع فوق قولتلها امك واخوك قالت تعال هيا لبست البنطلون وطلعنا انا وهيا وامها كانت قاعده لقيت ريم اخدتني وامها مبتسمالي كان مفيش اي حاجه ريم دخلتني جووه واخدتني حضن جامد واحنا بنبوس بعض وانا حضنتها ولقيتها بتقولي انا وماما مش بنخبي حاجه عن بعض بس سليم مايعرفش حاجه ماتعرفوش حاجه انا مسكت طيزها ورفعتها وهيا لفت رجليها ع وسطي وانا حاسس بكسها نااار ع زوبري ولقيت ريم نزلت ونيمتني ع ضهري ع السرير ولقيتها بتقلع التشيرت والبنطلون كلوت احمر يجنن انا ببص ليها لقيتها طلعت ع زوبري قعدت بكسها ع زوبري ونزلت تبوس فيا

JeXctls.md.jpg
وانا مسكت وسطها وبحسس ع بطنها وضهرها وهيا بتحك كسها ع زوبري
وانا حاسس بكسها وانا ببوسها وحضنها ومديت ايديونسكت بزازها ع الحم وفضلت العب فيهم وفي حلماتها اقرص فيها كنت هيجان اوووووي
لقيتها وقفت ع زوبري بكسها وبتهز نفسها ع زوبري انا مسكت بزازها لقيتها قلعت الي فوق وبقت عريانه من فوق خالص وانا شديتها عليه واخدت بزازها ف بوقي امص فيهم وهيا تقربهم اوووي
وانا بلعو ف بوقي ولقيتها مسكت دماغي وبتبوسني وبتقولي انت حلو اوووي تجنن
انا مش قدره خلاص لقيتها بتحك كسها اوووووي ع زوبري لقيتها نامت ف حضني وكسها بينزل عسل وانا حضنها ومسكت طيزها وبعد دقيقه هيا قامت ونزلت بنطلوني ومسكت زوبري ومن ع الشورت تدعك في ونزلت الشورت وراحت مسكت زوبري بتمص في ومسكه بايديها الاتنين كانو هيهرب وبتمص ف زوبري

Jej90mB.md.jpg
وانا نايم وبتفرج عليها وهيا قالتلي خلاص مش قدره وفضلت تمص زوبري وبقولها انتي مفتوحه من ورا قالت لا خليني اركب ع زوبرك قولتلها احسن يدخل وتتفتحي قالت لا تخاف
طلعت ع زوبري وعطتني طيزها وقعدت بكسها ع زوبري ولقيتها بتبعد الكلوت وبتقولي حكو بكسي كتير تعبانه انا مسكت زوبري وفضلت احكو ف كسها وهيا اهات ودلع لدرجه ان راس زوبري كان بتدخل ف الكس وانا هتجنن وانا بحك زوبري قالتلي وقف وانا وقف وهيا قعدت وراس زوبري ف كسها ولقيتها مش بتتحرك

JejzNYN.md.jpg
وبتهز طيزها براحه لتحت وفوق وراس زوبري تدخل وتخرج وانا بصراحه مبسوط وماسك طيزها وغصب عني عفوي رفعت زوبري لفوق وهيا طلعت ااااااه انا خوفت وهيا زوبري كلو ف كسها

وانا مستني ددمم ينزل لقيتها بترفع وسطها وتنزل ومفيش اي ددمم نزل انا بقثت مصدوم وهيا بتنزل وتطلع وبتقولها هوو انتي قالت اااااااه انا مفتوحه اناوارتحت اووووي مسكت طيزها وبقيت انيك فيها وهيا تنزل وتطلع ع زوبري وانا بنيكها ولقيت امها دخلت علينا وريم بتبص ل امها
وقالتلها مش قولتلك بلاش كده قالتلها مش قدره استحمل ياماما ردت عليها قالتلها نص ساعه وابوك جاي اخلصو بسرعه وماتنزلش جواها ياعلي وانا بعملها بدماغي فضلت انيك فيها وهيا بنفس الوضع اكتر من 5 دقايق لما زوبري هينفجر روحت وقف وهيا نايمه ع ضهرها وزوبري ع وشها وغرقتها بالبني ووشها كلو لبن وانا بلبس وهيا مبسوطه وطلعت ولقيت شيرين برا وقالت
محدش يعرف قولتلها ماتخفيش ومشيت وانا مبسوط باحلي نيكها وزوبري كان ف كسها الضيق احساس جميل اووووي روحت نمت وسمعت صوت اهات عرفت ان ابويا بينيكها والصدمه لما لقيت ابويا داخل افتكرت حد معاها بس ابويا دخل والصوت راح




الجزاء التالت


تاني يوم الساعه 10 فطرت قبل ماهيا تصحه
عملت لنفسي اكل بيض وجبنه وحاجات من دي
اكلت ع الطربيزه ودخلت اعمل شاي وانا خارج كنت لابس شورت بس
لقيت مرات ابويا لابسه نظام شورت نص طيزها واضحه ومن فوق يدوب مغطي صدرها
ولقيتها بتمسح الطربيزه الي كنت باكل عليها وشافتني ولقيتها بتمسح لبعيد وتوطي واشوف طيزها وهيا بتمسح وانا ببص ع طيزها

JeO08Lx.md.jpg
وهيا بتمسح ف الطربيزه وشكلها يجنن وانا زوبري شد اوووي وسالتها عن ابويا قالت ف الشركه انا ببص ع طيزها بقولها كنت سامع صوتك انبارح قبل مابويا يدخل عليك كنتي بتكلمي حد
قالت ايوه صحبي وانا هروح اقعد انهارده معاه
قولتلها معك حد قالت لوحدي انا عرفت انها بقت ع اخرها قولتلها مينفعش اسيبك تنامي مع راجل غريب لقيتها بتقولي انا مش بطلب من ابوك كل يوم ينام معي كفايه مرتين بالاسبوع انا تعبانه انا زوبري وقف اوووي من منظرها
انا بتفرج عليه وروحت مقرب منها ومسكت الايد الي بتمسح وكاني بمسح معاها وبين زوبري وطيزها خمسه ستني وانا بقولها هو لازم ابويا مينفعش ابنه ولقيتها وقفت ايديها وقالت انا عايزه ارتاح ياعلي انا حطيت زوبري ع طيزها وهيا طلعت امممم قولتلها هريحك انا ينفع
لقيتها بتقولي اااه ينفع اوووي وانا قربت منها اووي وزوبري بين طيزها وانا بحكو ف طيزها
وقولتلها تعرفي اول يوم شوفتك في عرفت ان هيحصل مابينا علاقه
قالت انا مش عايزه اخون ابوك انا بحبو بس صدقني مش قدره ابوك من تاني يوم جواز وهو مش بيلمسني قولتلها معندوش نظر روحت حضنها وزوبري بقي ف نص طيزها ومسكت بزازها الطريه وقولتلها الجمال ده كلو مش لاقي حد يريحو ويمتعو روحت طلعت بزازها وبقيت العب فيهم وبوس رقبتها ولقيتها ساحت معايا ولفت وشها
ونزلت فيها بوس وتفعيص ونزلت ع بزازها امص فيهم وهيا قعدت ع الطربيزه
وانا مسكت بزها ولقيتها مسكت زوبري من فوق الشورت وهو وقف لقيتها بتلمس كسها انا ف لحظه ايدي كانت عليه وهيا عدلت نفسها اول مالمست كسها من فوق الشورت بتاعها وبقيت ادعك كسها وهيا مسكه ف زوبري وانا بعدت شورتها ولقبت كسها كان بيلمع انا روحت بصباعين احسس ع شفايف كسها كانت وردي وشكلها حلو

Je6M2at.md.jpg
هيا زي السكرانه وانا ايد علي بزها وايد ع كسها بدعكز وصباعي الوسطاني بدخلو ف كسها
فضلت ع كده شوي ولقيتها بتنزل ميه من كسها بسيطه وانا عارف انها محرومه اوووي فضلت ادعك ف كسها وصباعي جووووه ولقيتها ااااااااه ولقيتوعسل بينزل من كسها وهيا كانها واخده مخدر جسمها بيتهز انا روحت نازل ع كسها الحسو
JePIofj.md.jpg
بفيت الحس كسها وعسلها الي ع فخادها وفضلت الحس كسها وطلع امص شفايفها ونزل ع بزازها
اكل حلماتها وانا شايفها اودامي تجنن جسمها حلو اووووي قربت منها ونزلت لحس ف كسها تاني وهيا نامت ع الطربيزه وانا باكل كسها وشفايفها
وهيا اااااااه وصوتها بيهبل وهيا بتطلع اهات
فضلت الحس كسها اكتر من 3 دقايق ووقفت مسكت زوبري وقربتو من كسها بقيت احكو ف كسها وهيا تقولي دخلو ريحيني
انا قولتلها لسه ماشبعتش منك قعدت تاني وانا اخدت شفايفها ف بوسه وهيا مسكه زوبري

Jei1gNs.md.jpg
وانا واخد شفايفها ف بوسه
وهيا بتبوسني ومسكه زوبري تدعكو ولقيتها مسكه زوبري وبتقربو من كسها انا قربت زوبري ووببص عليها لقيت مرات ابويا بتحك زوبري ف كسها جامد رايح جاي وراس زوبري بقت تدخل عادي
انا بقيت احرك زوبري وهيا بتقرب كسها من زوبري عشان يدخل مفيش فايده انا برجع لورا
لحد ما انا مسكت زوبري وبقيت ادعكو فكسها جامد وهيا بقت تخرج اهااات راس زوبري بيدخل ويخرج وممكن نص زوبري يدخل واخرجو وهيا اااااااه ماتخرجو وكنت بعذبها بتلذذ

لحد مالقيتها بتنزل عسلها وراس زوبري ف كسها نزلت ع زوبري وهيا اااااااه مش قدره يلا نيك انا وقفتها ومسكت زوبري ودخلتو ف كسها واحنا وقفين وهيا بتعض شفايفها وبتقول ااااااااه ااااااااااه وانا بقيت انيك ف كسها جامد وهيا تتوجع من النيك وبعد دقيقتين لفيتها ودخلت زوبري من ورا ف كسها وبقيت انيك

Jest4dx.md.jpg
فيها وانا بمسك بزازها وبطنها وسامع صوت طرقعه لبزازها وزوبري ف كسها وطيزها كانت احلي نيك بقيت انيك فيها وهيا ااااااخ اااااااه كمان كمان وانا فشخها نيك وهيا رفعت رجليها ع الكرسي وانا بقيت ادخلو ف كسها
وهيا زي الملبن بقيت انيك ف كسها وبصراحه زوبري ناااااااار ف كسها حاسس ان كسها سخن اوووي فرن شغال ع زوبري وانا بنيكها اوووووي
ولقيتها طلعت ع الطربيزه وفتحت رجليها وطيزها لورا انا منظرها ولعتني بقيت انيك في كسها اووووي وهيا اااااااه ااااااه وانا بنيكها
وقالتلي تعبت بعدل الوضعيه لقيتها نامت ع ضهرها وفتحت رجليها وكسها الوردي يجنن انا قربت زوبري منها وبقيت احكو ومشيه عليه

JeQasbs.md.jpg
JeQGTib.md.jpg
فضلت احكو ف كسها وهيا ولا بتتحرك
حطيت الراس ف كسها ودخلتوو ومسكت بزازها
وبقيت انيكها جامد وهيا تصرخ تحت مني
وزوبري خارج داهل وصوتها ضعيف مبحوح
وانا فضلت انيك فيها ونمت عليها وبقيت ابوس شفايفها وبزازها
وخرج زوبري ودخلو تاني كانت زي النايمه مش بتتحرك خالص وانا بنيك فيها وزوبري مولع جوووه كسها وانا بنيكها لقيت كسها بينزل تاني مع اهات منها ولعتني انا بسمع اهاتها وكسها الي بينزل ع زوبري وحاسس اني لسه مش عايز ابطل نيك بقيتوانيك فيها اووووي وهيا تصرخ من النيك لحد مالقيت زوبري خلاص هينفجر طلعتو ونزلت ع كسها لبني وهيا مبسوطه

JeZsPEu.md.jpg
ولبني فوق كسها وكسها احمر اووووي من النيك
بقولها انتي بتاعتي اوعي حد يلمسك غيري قالت وانا سلمتلك نفسي ف اي وقت عايزني هتلاقيني
تحت امرك انا مسكت زوبري ودخلتو ف كسها تاني

Jet0sI9.md.jpg
وبقيت انيكها وهيا بتبص ع زوبري وانا خرجتو من كسها وكان خلاص بداء ينام طلعتو ونزلت ابوس شفايفها وكل حته ف وشها واكلت بزازها
وهيا وقفت ودخلنا تخت الدش زي ماحنا بهدومنا اتشطفنا وهيا غسلتلي زوبري وقالت ده سر بينا انا وانت ابوك مايعرفش وخليني ننبسط ببعض قولتلها وصحبك قالتلي مفيش انا قولتلك كده عشان تنام معي وطلعنا واتغدينا وبعد العصر اخدتها ع السرير وفضلت انيك فيها ربع ساعه كامله لحد مانزلت ف كسها وهيا قالت عمله حسابي وبليل كانت قاعده اودامي انا وابويا شبه عريانه قميص نوم ع الحم وانا زوبري وقف وبليل لما ابويا نام لقيت بابي بيفتح ولقيتها بتقرب مني وطلعت زوبري وفضلت تدعك في لحد ماوقف وراحت ركبت عليه دخل ف كسها وانا فضلت افعص ف بزازها وهيا نزلت مرتين ع زوبري وراحت طالعه من الاوضه وانا كلمت ريم وهيا كانت مبسوطه بالي حصل وقالتلي تبقي تعالي اقعد معايا سالتها عن صحبتها قالتلي لا زي ماتفقنا انا عايزه تجرب بتاعك عشان تعرف انك احلي من ناجي مليون مره انا عايزه اشوفها وهيا مش قدره سالتها هيا صحبتك كلمتك قالت لا قولتلها انا هرن عليها وشوفها قالت تمام تبقي قولي قالتلك ايه
قفلت معاها وكلمت صحبتها ردت وكلمتها وهيا ردت علي وبقينا نتكلم وقولتلها عايزين نتقابل وهيا قالت معنديش مانع قولتلها فين قالت في اي مكان انت عايزو قولتلها عايزين نكون لوحدنا
قالت تاجي البيت عندي قولتلها مين عندكم قالت مافي غير ماما قولتلها هيا مش هتتكلم قالت لا ماتخاف ماما كتير حبوبه قولتلها بكره اجيلك قالت تمام قفلت معاها وكلمت ريم وعرفتها ان انا رايح بكره بليل ونمت وتاني يوم مرات ابويا كانت قاعده بستيان وكلوت بس وانا طول الوقت اضرب طيزها امص شفايفها ابعبص كسها وهيا مولعه
كانت بتعمل غدا مسكت خياره من وراها وحضنتها من ورا وخليتها تفنس وبعدت كلوتها ودخلت خياره ف كسها وهيا ااااااه وفضلت اكتر من خمس دقايق لحد ماهيا نزلت وكانت بترتعش
نزلت لحست عسلها وبقولها اليوم الي مش هنيكك في هخليك تنزلي عسلك لحد ماتموتي
وبقيت ابوس طيزها وبحسس ع خرم طيزها
ودخلت عقله صباعي وهيا مفنسه وسالتها لو نكت طيزك فيها مشكله قالت لا مابحب نيك الطيز
قولتلها نفسي افتحها اووووي لو عايزاني افتحهالك قوليلي طلعت واتغديت انا وهيا وفضلت لحد اليل لبست وابويا كان وصل ومراتو لبسه قميص نوم وهو ولا هنا طلعت ركبت عربيه لحد عند بيتها كلمتها نزلتلي كان بترنج خفيف لقيتها حضنتني وانا حضنتها ودخلنا البيت وانا عيني يمين وشمال ولقيتها دخلت الغرفه علي امها وبتنادي علي دخلت ولقيت امها لبسه قميص نوم وبتكلم ف التلفون انا دخلت سلمت عليها
كانت جميله الستات دي كلها حلوه ليه كده
لقيت قالت ل امها انا رايحه اقعد بالغرفه شوي قالتلها ماشي طلعنا انا وهيا وهيا اودامي انا روحت ضربها ع طيزها وهيا اااااه وبتضحك
دخلنا غرفه وقالتلي دي غرفتي انا قولتلها جميله زي صحبتها وشديتها من طيزها لحضني
وانا ماسك طيزها وبقولها عجبتيني من اول ماشوفتك قالتلي ريم حبيبتك راح تزعل قولتلها عادي مش مهم انا عايز انبسط معاك عايزك تدلعيني قالتلي مابعرف انك هيك حسيت انك طيب قولتلها انا طيب اوووي وانا بدعك في طيزها هيا رجعت وقالتلي استني شوي مانستعجل قولتلها اطلب منك طلب قالت ايه
قولتلها انا عايز اصور واحنا اول مره مع بعض
قالت ليه قولتلها هحتفظ بيها قالت مافي مشكله
انا طلعت تلفوني وحطيتو ع التسريحه وشغلت فيديو وهيا قالت شو بدك تعمل فيني انا ماراح اسوي شئ انا قولتلها انتي كلبتي دلوقتي ضربتها براحه ع بوقها وهيا وقفه قولتلها
انتي حلوه اوووي دخلت صباعين ف بوقها
وهيا بتمصهم انا روحت قلعتها الترنج فوق وتحت وكانت بدون ستيان وكلوت وبقت عريانه اودامي
وانا قلعت وهيا بصت ع زوبري وانا مسكتو
قولتلها عجبك زوبري هيا مسكتو وبقت تدعك في
وقالتلي كبير وحلو قولتلها يلا مصيه عشان افشخك ونزلتها ع ركبتها وهيا مسكتو بتبوس في
وراحت بتمص راسو وواحده واحده بلعت نصو وانا مسكت دماغها وبقيت ادخلو غصب عنها وهيا كانها هترجع وانا اخرجو ودخلو تاني ووقفتها ونيمتها ع بطنها وجسمها ابييييض اووووي نزلت الحس كسها وخرم طيزها كسها احمر اووووي قعدت الحس ف كسها وقفت وراها وفتحت طيزها وكسها اتفتح وقربت زوبري لكسها دخلت راسو وهيا بتعض ف البطانيه
ودخلت زوبري كلووووو وهيا اااااااااه حسيت ان امها سمعتننا وانا بنيكها وهيا اااااااااه
خرجتو من كسها وضربت طيزها وهيا قالت اضربني اوووي ع طيزي قولتلها بتحبي الضرب قالت ااااااه انا قومت اخدت حزامي وقولتلها فنسي هيا فنست وانا دخلت زوبري ف كسها طلعت صوت عالي وانا زوبري كلو ف كسها
وهيا سابته وانا رايح جاي وضرب طيزها بالحزام ولفيت الحزام ع ركبتها وزوبري ف كسها

JkYnLLN.md.jpg
فضلت انيك ف كسها وشد الحزام وهيا اااااااه انا زوبري حاسس انه ف فرن وانا بنيكها وهيا اااااااه اااااااااه براحه براحه وانا كل ماتقولي براحه اخبط زوبري ف كسها اووووي
وهيا ااااااه ااااااااه وانا بنيك فيها وهيا اااييي اايييي روحت مسكت بزازها وشديتها علي وبقيت ابوس رقبتها وايدي بتفعص بزازها وزوبري ف كسها واخدت شفايفها ف بوسه وهيا بتبوسني
روحت حاطط وشها ف السرير وبقيت انيك فيها عافيه وهيا ااااااه ااااااااه وانا روحت خرجت زوبري وشديتها لحضني وزوبري مابين طيزها
قولتلها جيبي ايدك ضمتهم ع بعض
وربطها بالحزام وبقيت افعص ف بزازها وببوس رقبتها بقولها ف ودنها بتحبي الجنس العنيف قالت امممم ااااه روحت نيمتها ع وشها وطيزها مرفوعه وانا شديت الحزام وايديها مرفوعه
ودخلت راس زوبري ف كسها

JkYzG1I.md.jpg
دخلت زوبري ف كسها وهيا ااااااه وانا زوبري كلو دخل ف كسها ولقيتها بتحرك طيزها يمين وشمال وتهز طيزها وانا خرجتو ودخلتو وهيا ااااااه ااااااه وانا بقيت انيك اووووووي وهيا ف عالم تاني مغمضه عنيها واهات طالعه فضلت انيك فيها
وهيا تقولي خلاص خلاص مش قادره راح انزل هنزل وانا ولا هنا فضلت انيكها ولقيتها ااااااه وانا شوفت عسل بيخرج من كسها ع زوبري انا خرجت زوبري ونزلت بالساني علي كسها الحس كسها وبلع عسلها وهيا امممم امممممم انا خلصت وروحت لحس ف كسها وروحت مدخل زوبري تاني ف كسها وهيا اااااااااااه روحت مخرج زوبري ونيمتها ع ضهرها وريحت بجسمي عليها
وبقيت ابوس فيها واخدت بزازها ف بوقي امصمص فيهم وحلماتها كانت وقفه اوووووي
خلصت لخس ف بزازها ومص شفايفها وهيا بتبص ع زوبري وهو بيدخل ف كسها

JkYTOf2.md.jpg
دخل زوبري ف كسها
وهيا بتبص عليه وقاتحه بوقها
وانا بقيت اخرجو ودخلو
برومانسيه وهيا بصالي وكل طالعه ودخلها معاها ااااااه اااااااااه وانا بنيكها
روحت فكيت الحزام ومسكت ايديها بايدي ونمت عليها وزوبري ف كسها وبقيت ابوس شفايفها وزوبري جوووه كسها بيتحرك بسيط وشفايففنا بياكلو ف بعض وانا بدخلو وخرجو ولقيت كسها بينزل عسل تاني وانا كاتم بوقها بشفايفي وعسل من كسها بينزل فضلت انيك فيها
اكتر من 3 دقايق وانا حاسس ان زوبري خدلان كانو مش موجود فضلت انيك فيها
وبقولها انزل جوووه وهيا ااااه نزل عبيني لبن
انا فضلت انيك فيها قولتلها نامي ع بطنك كسها احمر اوووووي روحت مدخل زوبري ف كسها من ورا وانا نايم عليها

JkYAY3N.md.jpg
JkYA1un.md.jpg
انا بقيت انيك ف كسها
وهيا اهات خفيفه وانا زوبري رايح جاي ف كسها وانا بقولها انتي حلوووه اووووي
لو كنت اعرف انك كده كنت نكتك من ازل ماشوفتك وانا زوبري رايح جاااي ف كسها
انا بقيت انيك ف كسها واحساس جميل
انا زوبري حاسس انه خلاص عايز ينزل ولسه عايز ينيك لسه ماشبعش من كسها
فضلت انيك فيها وقولتلها
شوفت فيديو ليك وانتي مع ناجي عجبتيني اوووي شوفتك بتتحكمي في لقيتها قالت زوبرو صغير كتير لازم اركب عليه لحتي اريح حالي
قولتلها انت مرتاحه قالت كتير اول مره انزل مرتين ع زوبر حد ماني مصدقه قولتلها زوبري عجبك قالت حلوو اوووي
راح تنكني علطول صح قولتلها ايوه هنيكك
بس امك مش هتتكلم قالت لا احنا عايشين لحالنا وماما بيجيبها اصدقائها وانا بيجيلي اصدقائي
قولتلها امك حلوه اووووي ع فكره
قالتلي ماما كتير حلوه انا بقيت انيك فيها
وزوبري حسيت انه خلاص هينزل
فضلت انيك فيها وبهبد بزوبري اووووي فكسها
فضلت انيكها لقيتها بتنزل تاني وانا زوبري ماستحملش ولقيت لبني بينزل ف كسها
وكان قذايف بتنزل ف كسها وهيا تحت مني وبتقولي سخن اوووي لبنك كتير مش قدره
زوبري خرجتو من كسها ولبني خرج من كسها

JkY7Pcl.md.jpg
فضلت نايم عليها وزوبري ع كسها
وانا ببوسها وبقيت اتكلم معاها
وبقولها مبسوطه قالت كتير حسه حالي كسي مفشوخ تعبت وبتضحك وانا بقولها شبعتي ضحكت وقالت اي شبعت اول مره احس حالي تعبت من النيك فضلت نايم معاها واخدين بعض ع السرير بوس واحضان ولقيت الباب بيتفتح وانا خوفت ولقيت امها دخله علينا وزوبري نايم بس كبير وكلو لبن والبت كسها كلو لبن امها بتبص علينا وقالت ل بنتها حبيبتي لو خلصتو قالتلها اي خلاص قالتلها تمام ماتعملي صوت جاي صديقي وحكيتلو انا لحالي راح اخدو وندخل بالغرفه
قالتلها خلاص ماسي وانا ببص ع جسمها
كانت لبسه قميص نوم ابيض لحد اول طيزها من تحت ونص صدرها طالع هيا خرجت وانا لسه ف السرير معاها وبقيت ابوس واحضن فيها ونتكلم وعرفت ان ابوها مطلق امها وامها عايشه حياتها عادي صحبها بيجولها وهيا بتروح ليهم وحكايه الجنس دي شئ عادي وعرفت ان صاحب امها دخل عليها الغرفه ف يوم ومارس معاها الجنس
وهو الي فاتحها وامها اتخانقت معاه وبعد فتره كبيره رجع تاني ونكني وماما عارفه وانا بقيت اجيب صحابي بالغرفه عندي وف يوم صديقي لقيتو بغرفه امي ونايم معاها
وانا وماما بقينا عادي المهم نرتاح ونشبع واي شئ بنحكيه لبعض انا حكتلها عنك قبل ماتاجي
وانا قولتلها هو انا لو عايز اعمل جنس مع امك هتوافق قالت كلمها وشوف خود رقمها انا بقيت مستغرب من الكلام يعني ده عادي
قومت لبست وهيا لبست وخرجنا وسمعت صوت امها بتتناك قالتلي راح ادخل وسكر ع حالي مو قدره حد يدخل غلي وبوستها ومشيت وكنت مبسوط اوووي والفيديو جميل
روخت بليل ولقيت مرات ابويا مستنياني قولتلها جاي تعبان وهيا عرفت اني كنت مع واحده ولقيتها زعلانه انا ضحكت اتشطفت ودخلت نمت.......
كمل يا برنس ويا ريت ما تتاخر
 
  • عجبني
التفاعلات: صاحب نفسي
برنس من يومك ياريت تكمل
 
  • عجبني
التفاعلات: صاحب نفسي
كمل متتاخرش
 
  • عجبني
التفاعلات: هوبا السندباد و صاحب نفسي
تم أضافة الجزء الرابع
 
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
انا علي 20 سنه عايش مع ابويا ف لبنان من سنتين ابويا عندو 45 سنه

ابويا شغال ف شركه استراد وتصدير
مع ان الدنيا هناك بايظه بس لبنان حلوه وجميله بذات حريمها كتيره اووي ونصهم اذا مكنش اكتر بيكونو واخدين حريتهم اوووي
ف البس وكل حاجه
انا كنت مبسوط مع ابويا ف يوم ابويا فتحني ف موضوع الجواز عايز يتجوز من لبنانيه
وانا قولتلو برحتك انت حر قالي هيا شغاله معايا وانا قولتلها وهيا وفقت
بس قولتلها هشوف ابني الاول ولو عايزني اخد شقه تانيه معنديش مشكله هيا كده كده ماجره
قولتلو لا مش مشكله بيتك ومطرحك هطردك يعني وبعدين فيها ايه لما تتجوز يعني

ابويا تاني يوم راح الشغل وانا مكنتش بخرج كتير
ممكن يومين بليل ف الاسبوع
كنت مصاحب واحد من المنطقه
كنت دايما بكون عندو نقعد مع بعض عندو اختين واحده متجوزه والتانيه 20 سنه
بس الاتنين احلي من بعض زي القمر وبذات الام جميييله وابوهم دايما مشغول ف الشغل
انا كنت بروح هناك بشوف امه ببنطلون خفيف والكلوت تحتو عادي حتي الابن عادي كان مفيش حاجه واختو كذالك وانا بتكلم معاها عادي وهيا كانت بتحبني اووي عشان مصري وكانت بتحب تسمع كلامي انا كنت من المنصوره
ف مره كنت قاعد مع سليم ابنها
وبنلعب بلاستيشن ببص عليها مصدقتش عيني لما لقيتها خارجه من الحمام ولفه فوطه حولين وسطها وفخادها كلها اودامي بصيت عليها وهيا وقفه وهيا بصتلي وانا عين علي الشاشه وعين عليها واتجننت وطار برج من دماغي لما لقيتها لفت وشها وراحت موطيه ااااااااااااه انا شوفت طيزها وكسها ولقيتها بتبصلي من مابين رجليها
ووقفت وانا ببص ع الشاشه وحسيت بجسمي سخن انا اول مره اشوف حد كده ع الطبيعه
ومخبيش عليكم هيا حلوووه اوووي جسم وشكل
وانا شوفت ريم كذا مره من الشباك بتاعتنا وهيا بتخرج ف العربيه مع واحد وبيرجعها وكان بيبوسو بعض وبيطول ف البوسه اوووي
انا كنت عند سليم يوم الخميس ولقيت امه جميله اوووي ولبسه بنطلون خفيف انا شايف البنطلون جوه كسها بقيت هموت عليها وانا اول مره اشوفها بتعمل كده مكنتش كده الاول
انا كنت بروح اضرب عشرات عده اسبوع علي كده لحد مافي يوم كنت مروح بليل وانا ماشي شوفت عربيه وقفه وشوفت فيها ام سليم ومعاها واحد بيني وبين العربيه 5 متر انا وقف جنب سور ببص تاني مالقتش ام سليم بس فجاءه لقيتها رافعه راسها وانا ببص بطرف عيني
ولقيتها بتبص يمين وشمال وتنزل تحت تاني
وبعد دقيقتين طلعت ولقيتها بتمسح بوقها واخدت منو بوسه ونزلت وهو مشي بالعربيه
وبعد يومين نفس العربيه وقفه وانا ببص من الشباك بتاعنا وشوفت ام سليم نزله من العربيه
واتكرر الموضوع ده كتير وبقيت اشوف ريم كمان ترجع متاخر لحد مافي يوم كنت معاهم ف البيت ولقيت ريم لبسه وخارجه وعرفت من كلامها مع امعا انها خارجه مع ناس صحبها
بس امها كانت متخانقه معاها وقالتلها اخوك جاي معاك وريم زعقت وقالت مش هتخرج
ودخلت بعد دقيقتين طلعت متعصبه وقالت ل اخوها قوم البس خليني نمشي
وانا قومت عشان اروح وكانت ام سليم جوه
روحت وطلعت ابص عليهم من الشباك ريم نزلت مع اخوها وبعد نص ساعه لقيت نفس العربيه وفي راجل نزل من العربيه وطلع انا بعد خمس دقايق نزلت ومشيت لعندها وبقيت وقف علي الباب
ولقيت صوت اغاني جوه انا نسيت خالص ان في كاميرا ع الباب ملحقتش اعمل حاجه الا ولقيت ام سليم بتفتح الباب من الصدمه بقيت وقف ومفوقتش غير وصوتها بيقولي ايه ياعلي وقف ليه كده انا قولتلها انا اسف بس انا شوفت حد طالع عندك خوفت عليك
الي مختش بالي منو انها كانت لبسه قميص نوم قصير وصدرها نصو بارز
لقيتها قالت مفيش حاجه ياحبيبي ولقيتها وطت وعطتني بوسه جنب شفايفي وقالتلي افضل بص كل شوي وقت ماتشوف العربيه مشت تعالي عايزاك قولتلها مين معاك
قالتلي ده رائيس الشركه الي شغال فيها جوزي
انا فهمت قولتلها طب هو غصب عنك
قالت ايه هو انا قولتلها الي بيحصل
ابتسمت وقالت لا مافي شئ غصب عني
كل شئ بمزاجي ولقيتها قالتلي تعال ادخل انا خوفت ولقيتها دخلتني اوضه النوم بتاعتها
ولقيتها بتقولي الي بيحصل هنا ده سر بينا
اوعي تتكلم مع سليم في قولتلها حاضر قالت اخرج بره البلكونه وتفرج هعمل في ايه
ريحتها حلوه اووووي طلعت ولقيتها وقفه اودام المرايه وبتنزل القميص لتحت شوي وصدرها طلع اكتر وخرجت ولقيت دخلت الحمام وخرجت معاها راجل شكلو كبير بس حلو وزوبرو وقف وابيض مكنش كبير انا ببص براحه
ولقيتها بتنشفو وحضنتو من ورا وبتدعك صدرو وبطنو ولقيتها مسكت زوبرو بتدعكو وانا مش مصدق ولقيتها نزلت ع ركبتها وعلطول بتمص زوبرو وانا مستغرب وهيا بتمص
وراحت وقفه وقالتلو كفايه كده احسن تنزل
ولقيتها نامت ع السرير
ع ضهرها ورفعت رجليها وشوفت كسها والراجل الزاني قفل عليه لما دخل مابين رجليها وسمعتو هو عمال يطلع اهات وهيا ااااه كمان كمان نيك وبعد 3 دقايق راح منزل وهيا اااااه زوبرك يجنن
مع انك بتخلص بسرعه بس بشبع من زوبرك
وهو نام ولقيتها فتحت رجليها وبتبص نحيتي واخدت تدعك ف كسها ولبنو بيخرج
وهو قام فتح شنطه وعطاها فلوس
وهيا لبستو واخدها ف بوسه ونزل ولقيتها زي ماهيا بالقميص وطلعتلي وقفت معايا ف البلكونه وبزازها عرقانه وشكلهم يجنن
ولقيتها بتقولي لازم اقولو الكلمتين دول عشان يحس انه كويس ويعطيني مصاري ويشغل جوزي
انا قولتلها شوفتو كذا مره وانتي معاها ف العربيه
قالتلي انت بترقبني ياعلي قولتلها لا شوفتك وانا مروح مره ومره وانا وقف ف البلكونه
قالت وعجبك الي شوفتو انا استغربت من كلامها
مردتش قالتلي تعال دخلت وراها
وانا وراها ولقيتها دخلت المطبخ تعمل عصير
ولقيتها بتقولي شوف ياعلي بعيد عن اي شئ انا ست زي اي ست ليه طلباتي مع جوزي وانا جوزي ما اهملني ليش ما اكسب مصاري وامتع حالي كمان انا قولتلها بس انتي مش بتشبعي منو قالت لحظت انت وبتضحك قالت ماتحكي لحد بلعب لحالي انا سمعت الكلمه من هنا وقلبي وقف
انا قولتلها ينفع معايا هيا ابتسمت وقربت مني وقالت انت لسه عيل صغير ولقيتها بتقولي ف ودني هستناك لما تكبر شوي ولما اشوفك راجل هخليك تعمل كل الي انت عايزو
انا زوبري كان وقف اووي
بدون كلمه منها لقيتها بتقولي وريني انت كبير قد ايه ولقيت ايديها مسكت زوبري وانا جسمي اتكهرب ولقيتها قالت واااو ايه ده انا زوبري كان وقف ولقيت ايديها طالعه نازله ع زوبري
وقالت كنت فكراك صغير زي ابني معرفش انك اكبر من جوزي نفسو انا مش بتكلم
قالت بس انت صاحب ابني وماينفعش اعمل معاك حاجه كل ده وهيا بتحسس ع زوبري
وانا من الصدمه مسكت بزها كان ع الحم وطري اوووي وهيا عضت شفايفها وانا لقيت حلمت بزها وقفه اوووي برزه تحت بطن ايدي محسيتش بنفسي غير وانا بقرصها اوووووي
هيا بعدت ايديها عن زوبري وطلعت اااااااه
من نااااااار وهيا قالتلي وجعتني
يلا انزل ممكن سليم وريم ياجو باي وقت
وانا روحت حضنها وبحاول ابوسها وهيا بتضحك وبتقول لا كده مينفعش ابعد ولقيتها وقعت وانا وقعت عليها وحسيت انها داخت انا مبقتش عارف اعمل ايه بس خوفت ليكون حصلها حاجه
انا بنادي عليها وجيبت ميه وهيا بتفوق وانا لقيت تلت تربع بزها هيخرج انا نزلت القميص بزها طلع ف وشي اااااااااه ياخربيت ده بز انا ببص عليه وهيا بتفوق وقالت حصل ايه قولتلها وقعتي
قالت ااااه وقفت وشافتني ببص ع بزازها
لقيتها دخلت بزها وقالت مستحيل اسمحلك تعمل فيني شئ عيب انا قولتلها انا كنت ممكن اعمل وانتي دايخه بس مردتش
نفسي اشوفك وانتي رافعالي رجلك وتقوليلي يلا دخلو لقيتها قالت انا بحبك ومينفعش كده انا بحبك زي ابني ومينفعش تعمل معايا كده
انا سمحتلك انك تتفرج بس عشان انا حسيت انك شوفتني بس تداري عليه مش تفضحني
قولتلها انا عمري مافضحك
قالت عارفه بس انا عايزاك تبقي معايا وانا هبسطك قولتلها معاك ازاي قالت هقولك بعدين بس امشي دلوقتي وبكره تعالي هعرفك
ولقيتها عطتني بوسه ف خدي مشيت روحت ضربت عشره ونمت احلم بيها
تاني يوم الساعه 5 روحت عندهم ولقيتها لبسه بنطلون خفيف ع الجلد البنطلون موضح كسها
وانا ببص عليها وشايف صدرها الواقف
وحلمات بزازها بارزه ولقيتها بتقولي تعالي ياعلي عايزاك روخت ليها ع طول ولقيتها بتقولي انهارده عايزاك تخرج معايا قولتلها فين
قالت مشوار معايا قولتلها مشوار ايه قالت هتعرف بس تتفرج وانت ساكت وانا وفقت والساعه 10 بليل كلمتني ولقيتها مستنياني ف العربيه بتاعتها ركبت معاها وطلعت وقالتلي الي تشوفو محدش يعرفو غيرك وانا مش فاهم بتتكلم عن ايه
وصلنا بيت دخلت وبعد شويه طلعت اخدتني ولقيت 3 حريم وراجل غير ام سليم
ولقيتها بتقولي تعالي روحت وراها ولقيتها طلعتني ف البلكونه كبيره وقالت خليك هنا اقعد ع الكرسي ده ومهما تشوف عايزاك ماتتحركش واعمل نفسك مش شايف حاجه انا مش عارف بتتكلم عن ايه
قعدت وفتحت نت وبتصفح الفيسبوك وبقيت ابص ع البلكونه بس كبيره فيها سرير وكراسي
وبعد ربع ساعه سمعت ضحك وانا قاعد لقيت حد بيفتح الباب ودخل لقيت واحده دخله ملط وبتضحك ولقيت وراها راجل ف سن ال50داخل وراها عريان وانا مش عارف اعمل ايه لقيت اتنين دخلين كمان من بينهم ام سليم عريانه خالص حتي الي معاها عريانه ولقيت ال3 حريم ومعاهم راجل ع سرير واحد ولقيت اخر واحده دخلت وقالتلهم براحه ع الراجل يابنات
وانا قاعد وعيني عليهم
ولقيت الست الي وقفه بتبصلي
وانا بصيت ف التلفون
بقيت ابص من تحت لتحت شوفت ال3 تحت زوبر الراجل وبيمصوه والراجل وقف وانا زوبري وقف وانا شايف ام صحبي بتمص زوبر راجل
وبعد شويه الراجل قلب ام سليم خليها مفنسه ودخلو ف كسها وفضل ينيك فيها بعد 3 دقايق ناك غيرها لحد منزل علي طيز واحده واتنين لحسو لبنو لحد ما الراجل قام وطلع وهما التلاته نزلين ف بعض تفعيص ولقيت ام سليم قامت وحسمها عرقان وشكلو يجنن قالتلي جدع مبسوطه منك اووووي انك سمعت الكلام ومعملتش حاجه
وانت شايف 4 حريم حلوين مع راجل
قولتلها انا مش شايف غيرك انتي
قالتلي يعني عينك مش هتاكلهم قولتلها هما حلوين بس انتي احلاهم انا لو من الراجل ده اطلعهم بره وفضل معاكي
قالتلي علي ايه الي عجبك في جسمي قولتلها كل حاجه قالتلي كلامك حلو قولتلها جيباني هنا ليه
قالت عايزاك تشوفني قولتلها انتي جيباني عشان اشوف مع راجل قالت لا انا مكنتش اعرف ان الراجل ده هيكون موجود بس لقيتو هيدفع وفقت ادخل معاهم انت غيران عليه ياعلي ولقيت ايديها بتحسس ع زوبري وقالتلي اتفرج عليه وانا بتقطع تحت منهم لو مكنتش صاحب ابني كنت هتلاقيني باخدك علطول ف اوضتي ونبقي لوحدنا
لسه بتكلم لقيتها حطت ايديها ع بوقي وقالت اتفرج ولقيتها رجعت لورا وطيزها ملبن
ولقيت دخلت ف الوسط والاتنين بيمصو بزازها وواحده ايديها ع كسها والتانيه ايديها بتحسس ع بطنها وانا زوبري شد اوووي لما لقيت واحده بتلحس ف كس ام صحبي والتانيه قعدت بكسها ع وشها زوبري وقف اووووي وفضلت العب في ومختش بالي غير بالست الي كانت وقفه
قربت مني وبتتكلم كانت بقميص نوم وقالتلي
انت جاي مع شيرين قولتلها ايوه
قعدت جنبي وقالت عايز تدخل معاهم
بصتلها وقولتلها لا قالتلي نمت مع واحده قبل كده قولتلها لا قالت لسه خام تعالي اتمتع اشمعنا انت تعالي ورايا قولتلها لا مش عايز لقيتها قالت خليك زي مانت لقيتها بتتكلم ف التلفون ولقيت بعد دقيقه بنت شكلها صغير دخلت وقربت من الست وقعدت جنبي وبدون كلام مسكت زوبري وقالتلي شو هاد ومسكتو اووووي وانا ببعد ايديها بس مقدرتش لقيتها طلعت زوبري والست قالتلها بقي ده مخبي كل ده ولقيت البت دي بتلعب ف زوبري وانا قاعد ولقيت البت بتمص راس زوبري
وانا حسيت بمتعه رهيبه ولقيتها دخلت زوبري لنصو وفضلت تمص ف زوبري وانا غمضت عيني وبفتح عيني شوفت الست نزلت جنبها والاتنين بيلحسو ف زوبري مع بعض وانا هتجنن لقيت زوبري علطول بينزل وبينزل ع وشهم

والاتنين بيلحسو لبني والست بلعت زوبري كلو وانا زوبري لسه وقف والست بقت بتمص
وخرجتو وقالت للبنت يلا اقلعي متعي نفسك ومتعيه ولقيت البت قالتلها لسه منزل دلوقتي
قالتلها مش هينام ده لسه بصحتو
ولقيت البت وقفت ونزلت البنطلون بالكلوت ولقيتها وانا قاعد لقيتها دخلت مابين رجلي وعطتني طيزها وبتقعد اول مازوبري لمس كسها وراسو دخلت لقيت ام سليم بتقول بت ياهند قومي البت قامت وزوبري وقف وام سليم شافتني زوبري وقف وكلو بلل من بوقهم وقامت قالت للست انا متفقتش معاك ع كده
انا وقفت وزوبري وقف اوووي لبست والست قالتلها الواد لما عرفت انه لسه خام قولت امتعو بالبنت الصغيره قالت ام سليم بعينكم قوم ياعلي عشان نمشي مشينا واحنا ف العربيه
واحنا ف الطريق لقيتها بتقولي حصل حاجه بينكم حكتلها كل حاجه لقيتها وقفت وقالتلي ليه ماعرفتنيش كده هتتعب قولتلها طب اعمل ايه قالت انا الي هعمل طلع زوبرك انا طلعتو علطول وهيا مسكتو وفضلت تلعب ف زوبري بايديها
وانا مولع ناااار وسالتني حلوه ايدي
قولتلها اوووي بقت تدعك زوبري وانا ببص يمين وشمال وهيا وقفه ف جنب الطريق
لقيتها بعد دقيقتين قالت شكلك هتطول ولقيتها بتبعد شعرها ونزلت ع زوبري تمصو وانا اااااااه وهيا بتمص ف زوبري وانا زوبري ف بوقها ولقيتها بتمص بضاني وقالتلي عندها حق البنت ماتبعدش عن زوبرك ده فضلت تمصلي ومحسيتش غير ولبني بينزل ف بوقها وانا لقيت بوقها مقفول ع زوبري وانا بنزل وكنت حاسس ان زوبري نزل كتير وهيا رفعت راسها ولبنو ف بوقها ولقيتها بلعتو
وانا ببصلها وقالت لبنك يجنن ونزلت بالسانها بتلحس الي ع زوبري وبتضغط ع زوبري بتطلع لبني الي لسه ف زوبري وتبلعو وقالتلي زوبرك يجنن ياعلي مبسوط قولتلها اوووي قالت ارتاحت قولتلها ايوه لقيتها قالت دخلو يلا عشان نمشي طلعنا وانا ببصلها وقالتلي بتبصلي ليه كده
قولتلها انتي منزلتيش قالت لا ملحقتش
قولتلها تحبي اريحك ضحكت وقالت زي ماعملتلك تعملي قولتلها ايوه قالت انا نفسي تريحني وتعملكل الي انت عايزو بس مينفعش قولتلك انا ام صحبك قولتلها انتي لسه... قالت انا مينفعش اتعبك قولتلها وانتي كده تعبانه بصتلي وعضت شفايفها وقالت تعبانه اووووي وقولتلك ميت مره لو مكنتش صاحب ابني كنت مش هسيبك

قولتلها كنتي هتعملي ايه ضحكت وقالت كنت اقل حاجه كنت هركن العربيه وانا وانت نرجع ورا ورفعلك رجلي وبتغمزلي وانا سكت لحد ماوصلنا ولقيتها عطتني بوسه نص ع شفايفي وقالت يلا روح روحت وانا مبسوط اوووي
يوم ف التاني ابويا خلاص قرر يتجوز وقالي انه هيتجوز السبت الجاي كمان يومين
تاني يوم كنت عند شيرين وانا مع ابنها بقيت اشوف طيزها وكسها وهو لازق ف البنطلون حتي طيزها الملبن لحد ما ريم كانت خارجه ولقيت ريم بتكلم امها وانا بلعب لقيت شيرين بتنادي علي وقالتلي عايزاك تخرج مع ريم سالتها ليه قالتلي اخرج معاها عشان خارجه مع صحابها ووكل واحده معاها ولد وهيا مش حبه تروح كده وصحبها يضحكو عليها وانت شكلك حلو وجسمك حلو ومحدش يعرف انك اصغر منها
ونزلت بيتنا لبست وروقه وابويا بيكلم حبيبتو وخرجت ركبت العربيه مع ريم ومشينا وقالتلي علي هو حد سالك انت عندك 23 سنه وانت معاك فلوس كتير وكده قولتلها ماشي ماتخفيش
قالت شوف عشان ماضحكش عليك انا حبيبي سبني وحب صحبتي وصحبتي جايه معانا ومعاها حبيبي ده انا فكرت ف كذا واحد بس بصراحه انت احلاهم وكمان مصري ف ده شئ احسن
وصلنا ولقيتها مسكت ايدي ودخلنا كانت شكلها حفله ريم لبسه بنطلون ضيق ع طيزها ولبسه تشيرت قصير الحزام بتاعها واضح دخلنا ولقيت شله قاعدين قالت دول
روحت وانا وقف وهيا بتقولي اسميهم وانا وقف وبسلم عليهم من بعيد ببتسامه وصحبها شكلو حلو ووعرفو اني من مصر ولقيت البت الي مع حبيب ريم بتقولي انا بحب مصر اوي
وانا مردتش عليها ولقيت ريم ضحكتلي ومسكت ف كتفي وقالت تعال لقيتها واخداني ارقص وهيا حطت ايدي ع وسطها وهيا ايديها ع كتفي وبقينا نرقص وقالت انا مبسوطه اووي انك ماسلمتش عليهم وعجبتني ضحكتك اووي
قولتلها انتي ليه مش لبسه حاجه قالت ازاي قولتلها لبسه بنطلونك ضيق اووي والعيال دي بتبصلك بصه وحشه ابتسمت وقالت هنا كل لبسنا كده قولتلها انتي معايا لما تبقي لوحدك او مع حد تاني البسي الي تلبسيه قلعت القميص وكان تحتو تشيرت وروحت ربطو ع وسطها وهيا قالت بتعمل ايه قولتلها كده احلي لقيتها بتنفخ
قولتلها ريم انتي جيباني هنا عشان تغيضي صحبك بس انا مش بقرون لو مش عجبك امشي قالت لا خلاص برحتك وابتسمت وقالت احضني قولتلها مينفعش قالت احضني شوي ونزلني عشان خطري انا روحت حضنها وهيا اترفعت من ع الارض وبزازها ف صدري ولقيتها بتحضني اوووي وانا بقولها ابعدي قالت اصبر
كانت رجليها مرفوعه من ع الارض نزلتها وهيا قالت تعال طلعنا وقعدنا تاني وانا قاعد ومحروج بس مش مابين حاجه ولقيت حبيبها ده اخد البت ونزل يرقص ولقيتو بيحضن فيها ويبوس فيها وقولتلها ريم قالت نعم قولتلها مكشره ليه
قالت مش شايف الي بيعملو
قولتلها تعالي نمشي قالت ليه قولتلها هتحرقي دمك ليه يلا نمشي قالت بس استنا راح اعمل حاجه ونمشي وانا وقف وهما خارجين لقيت ريم بصتلي وقالت علي بوسني ولسه بقولها اييه
لقيت ريم شفايفها ف شفايفي وبتبوسني اوووي وانا ببوسها وضميتها لصدري اوووووي
ولقيت البت الي مع حبيب ريم بتقول ل ريم بمعني مش هنا وريم رجعت وبصالي ف عيوني
وانا باصص ليها وقالت ريم يلا نمشي قولتلها يلا
لقيت ريم سلمت ع صحبتها ومسكت ايدي ومشينا كانت مبسوطه اوووي لدرجه انها حضنتني من ورا لما خرجنا ركبت العربيه وكانت بتغني ف العربيه ووصلنا ولقيت ريم وصلتلها رساله فتحتها لقيت فيديو الواد بياكل شفايف صحبتها كنا وقفين تحت بيت ريم لقيتها قالت شوفت عشان تغيظ فيا قالتلي علي طلب اخير ينفع قولتلها ايه قالت بوسه كمان هصورها وبعتها ليه قولتلها كده غلط قالت واحده بس قولتلها فيديو ولا صوره قالت فيديو لقيتها فتحت الكاميرا وحطتو اودامنا وبتبعد شعرها وقربت مني ونفسي بقي ف نفسها ولقيتها بتقولي بحبك اووووي ياعلي وهجمت عليه ف بوسه وانا بدلتها نفس الشعور وبقيت اكل شفايفها وهيا بتبوسني جامد وانا ببوس فيها وانا حااسسس بريم بتبوسني حلو اووووي اكتر من دقيقتين ف بوسه ولما بعدت بصه لشفايفي عشر سنتي وهيا قربت تاني رجعنا ف بوسه تانيه
قطعنا بعض حرفيا وانا زوبري ناااااااار رجعت لورا وهيا قفلت واتحرجت وقالت اسفه قولتلها ولا يهمك وراحت نزلت وروحت البيت وتاني يوم ابويا اتجوز ومراتو كانت زي القمر
فضلنا اسبوع كده اتعرفت عليها من تالت يوم لما شوفتها وقعدت معايا كانت بتلبس بناطيل تجنن
كنت بشوف كلوتاتها وستيانات وقمصان نومها وكنت بروح ل شيرين اقعد معاهم وكنت كل ماشوف ريم كانت تبتسم لحد مافي يوم كنت مع مرات ابويا وابويا ورقم غريب كلمني رديت كانت ريم قالتلي انها عايزاني ضروري نزلت ليها بقولها اييه قالت اركب ركبت معاها وطلعنا نص ساعه ف العربيه وهيا عيطت وانا بسالها في ايه
قالت الوسخ لما قعدت اسبوع بروح اقعد معاهم من غيرك قال لصحابنا ان انا جيباك من الشارع بفلوس انا قولتلها انتي مصحبه شويه خولات هما دول رجاله يابنتي ده لو في بلدنا كانو اضربو بالجزمه وصلنا وانا دخلت معاها ولقيتهم بيضحكو واحنا دخلين وبذات الواد الي كان معاها ده
ريم محروجه ف وسطهم وانا قولت ل ريم تعالي هنا وقفت جنبي ولقيت واحده بتسالني ليه مش بتاجي قولتلهم معلش ياجماعه ريم عايزاني دايما ناجي نقعد معاكم بس انا مش بحب الدوشه
مش قصدي عليكم قصدي ع المذيكا ودوشه المكان روحت اخدت ريم ف حضني هيا اودامي وانا حضنها من ضهرها لولا بس ان ريم بتحبكم مكنتش هخليكم تشوفوها تاني هاخدها ورجع مصر نعيش هناك وانا حضنها من وسطها ودماغي ع كتفها وريم حطت ايديها ع ايدي وقالت انا اروح معاك ف اي مكان ياعلي ولقيتها عطتني وشها وحضنتني ولقيت البت الي مع حبيب ريم ده بتقولي تعرف ان ريم كانت بتحب ناجي بس هو سابها قولتلها مين ناجي ده قالت ده
قولتلها هيا قالتلي وانا وهيا فاتحنا صفحه جديده
وبعدين ماتفتحيش الموضوع ده معايا تاني
قالت خلاص وقعدت ع طربيزه لوحدي وريم قعدت جنبي وبقت تشكرني
واتا قولتلها العيال دي هتبوظك
لقيت قالتلي شوف بتفرج لقيت فيديو جنسي لقيت الواد مع البت ع سرير واحد وبينيكها ف كسها وانا استغربت بقولها هيا مش بنت قالت لا ده بعتهولي انهارده وقالتلي ان ده يوم ماكنا مع بعض اخر مره اخدني ع شقتو وانا بتفرج والبت جسمها جااامد وحاميه اوووي البت ركبه ع زوبر الواد زي الحصان ماخبيش عليكم عجبتني اووووي
جسمها ناااار وانا بتكلم معاها وبقولها البت دي فاجره قالت مش اول واحد ينام معاها قولتلها واضحوقالت ازاي قولتلها شكلها وهيا معاها
ابتسمت وقالت ازاي قولتلها البت من طريقتها وضح انه بتاعو مش مكيفها عشان كده هيا الي فوقو ومتحكمه في والواد تحت منها وشكلو هيموت ضحكت قالت ازاي عرفت ده
قولتلها البت دي بتحب الجنس اوووي الواد ده مش مكفياها قالت ازاي قولتلها بيبان عليهم
شغلت الفيديو كانت الكاميرا بعيده شوي
قولتلها شوفي البت عمله ازاي امال لو حد بتاعو مكيفها هتلاقي تعبير وشها تعبانه
بصتلي وبجراءه قالتلي تعرف تخليها تتوجع منك وتصورها قولتلها انتي عبيطه قالت ليه
انا عايزه اعرفها ان انت احلي من ناجي ف كل حاجه شوف الرسايل ولقيت كلام كتير بس المفيد ان ريم قالتلها ان علي جامد وحلو ومصري وهسافر معاها ردت عليها بالفيديو ده وقالتلها ناجي بينام معايا وبيريحني انما انتي ماتعرفيش علي بيعرف ولا لا يمكن بتاعو صغير
ولقيت ريم بتقولها لا كبير اكبر من ناجي كمان انا ببص لريم وهيا لفت وشها محروجه
ولقيت ريم قالت علي اسمعني انا ممكن اخر مره اقابلهم وعرفه ان طلباتي كترت
بس ايه رايك تاخد رقمها وتكلمها وهيا مش هتمانع انك تنام معاها بس عايزاك تصورها وهيا معاك قولتلها بسهوله كده قالت ناجي مش اول واحد قولتلها مقابل ايه قالت عايز مقابل قولتلها ايوه قالت فلوس قولتلها لا زي ماهنام معاها هنام معاك
قالت بتقول ايه انا بنت قولتلها عارف وانا مش هلمس تحت خالث انا عايزك تقلعي اودامي واتفرج ع جسمك الجميل ده وحضنك حضن ومش هتشوفيني تاني لو عايزه
قالت وانا موافقه بس تعمل الي اتفقنا عليه معاها
قولتلها موافق بس تجمعيني ف مكان معاها واتكلم معاها قالت بسيطه روحت اليوم ده
بعد يومين وانا ف البيت ومرات ابويا مهيجاني طول الوقت بلبسها الي تقريبا عريان كلوتات واضحه وحلمات وقفه وشعر اصفر يجنن ولحم ابيض ريم كلمتني
وقالتلي تعال انهارده عندنا روحت عندهم بعد العشا لقيت البت مع ريم ف اوضتها امها عرفه ان انا عامل حوار حب مع بنتها عشان صحبتها وكده دخلت عليهم وريم قامت حضنتني وقالت هجبلك عصير وصحبتها بترنج انا قولتلها ازيك وهيا سلمت عليه قولتلها ينفع تجيبي رقمك قالت حاضر ولقيتها بتعطهوني قولتلها نتكلم علطول ولا بلاش قالت اتكلم قولتلها عايزك قالتلي ازاي يعني
قولتلها بصراحه جسمك عجبني اوووي
قالت ازاي قولتلها شوفت المقطع بتاعك من ناجي وعجبتيني اووي وحبيت تركبي علي كمان
قالتلي هقول ل ريم قولتلها مش فارق حد بنسبالي بس ع فكره انا غير ناجي خالص
لو عايزه رقمي عندك من بكره لو عايزه محدش يعرف غيرنا انا وانتي بس ولو حبيتي من اول مره وبقيتي عايزه تكرريها انا موافق
قالت هفكر وعرفك وريم دخلت شربت عصير وقعدت اضحك معاهم وطلعت عند شيرين الي قالتلي عايزاني معاها مشوار وانا رفضت لو نفس المشوار قالت ده احنا هنيقي ستات مع بعض
وانت تتفرج علينا انا وفقت وروحت ورجعت لقيت مرات ابويا نايمه والباب مفتوح وببص لقيت زوبري وقف علي منظرها

JOUa8P9.md.jpg
وشايف طيزها وفي كلوت مابين طيزها محشور طلعت زوبري ونزلت لبني ع الارض مسحتو ومشيت وتاني يوم كلمتني شيرين طلعت معاها ودخلنا بيت اتنين حريم وهيا التالته التلاته زي القمر ولقيتهم التلاته ع سرير
وبيفعصو ف بعض وفضلنا طول الوقت اتفرج ولعب ف زوبري وانا مخرجو وكنت هيجان اووووي ولقيا واحده قامت وقالت شو يالمصري ليش قاعد لحالك ماعجبك حد فينا
لقيتها بصت لزوبري وقالت معقول يكون ايرك كبير هيك وماتستعملو قولتلها اصل شيرين
قالت شيرين دي متناكه تموت ع الاير بكسها
بتعمل فيها شريفه ولقيتها فتحت رجلي ووراحت براسها اخدت زوبري كلو ف بوقها خرجتو قالت بيجنن ورجعت تمص تاني وتالت ولقيتها عطتني طيزها وانا مسكت زوبري ولقيتها راحت قعدت ع زوبري بكسها ااااااه زوبري دخل ف كسها وهيا اممم ااااه اااه روحت رافع زوبري لفوق دخل كلو هيا ااااااااه بقيت انيك اووووي وهيا صوتها مكتوم ولقيتها بتتشد من شعرها وزوبري خرج من كسها وشيرين بتقولها ياشرموطه مش اتفقنا محدش يقرب منو انا جيباه يتفرج علينا واتفقنا ع كده
استغربت من رده الي ضحكت وراحت وقفه وقالتلها اسفه بس مقدرتش اشوف زوبرو يجنن ولقيتها اخدت شيرين ع السرير وبقت تلحس كسها ولقيت شيرين تحت والتلاته فوق منها واحده بتلحس كسها والتانيه قاعده بكسهاوع وشها والتالته بتمص ف بزازها ولقيت البنت الي كانت ركبع ع زوبري بتفتحلي كس شيرين
وبتقولي تعالي انا ببص ع كس شيرين قومت وقربت حلو اووووووي لقيت نفسي نزلت ع كسها بشفايفي بوست كسها ودخلت لساني ف كسها وكان يجنن بعد دقيقه رجعت وانا خوففت تعرف
رجعت ورا لبست وزوبري نااااار وفضلو كده لما خلصو عليها ونزلنا بعد شوي وهيا جنبي ف العربيه ولقيت قالتلي ليه ماسمعتش كلامها ودخلتو مكنتش هعرف اتحرك ويبقي اخدت الي انت عايزو قولتلها انا كنت عايز بس برضاكي
ابتسمت وقالت شوف شوفت تلفونها وانا رايح ع كسها بلحسو قالت كنت مراهنه عليك انك مش هتعمل معايا حاجه وصلنا ولقيتها بتقولي خليك
نزلت ولقيتها فتحت الباب بتاعي ورجعت الكرسي ورا ولقيت دخلت تحت رجلي وقالت استحمل
لقيتها بتخرج زوبري من البنطلون وشافتو وقالت عندها حق تموت عليه وراحت تمشي لسانها ع زوبري وقالتلي الدقيقه الي لسانك كان ع كسي حسيت ان راس زوبرك جوه كسي انا بسمع ولقيتها بتمص الراس جامد ولقيتها بقت تمصلي زوبري
وانا قاعد واكتر من 5 دقايق مص لدرجه ان انا مسكت دماغها وبقيت انيكها ولقيت زوبري بينزل كنت ماسك شعرها ووشها مرفوع ولبني كلو بينزل ع وشها اتغرقت حرفيا من لبني وهيا نزلت وبقت تبص ف المرايه وتمسح وتبلع لحد مابقت تمام
وقالتلي تطلع معايا قولتلها ماشي قالتلي تعال نزلت ودخلت معاها ومكنش حد موجود شكلهم نايمين دخلنا غرفتها وهيا قالت شوي وجيالك لقيتها خرجت ورجعت بفوطه ولقيتها اودام الدولاب قلعت ملط ولبست كلوت رفيييع وفوقو قميص نوم لحد الفخاد ولقيتها وقفت اودامي وقالت مع ان لسانك كان جوايه بس حسيت انك مش عارف تعمل ايه نامت ع السرير وفتحت رجليها وقالت تعال اعلمك انا وقفت وبقرب منها
قالتلي اول حاجه تلعب ف الست عشان هيا بتحب الراجل الي يمتعها انا بدون كلام منها نزلت عليها حطيت ايديها ع كسها من فوق الكلوت ادعك في وهيا بتتكلم روحت بعدت كلوتها ومشيت لساني ع كسها وهيا اااااااه انا لحست كسها مره والتانيه لحد م لساني دخل كسها وهيا فضلت تحت مني لحد ماكسها نزل عسلها مع اهاات منها وانا مرحمتش كسها فضلت الحس ومص زنبورها الصغير اكتر من خمس دقايق هات ومتعه بعدت وهيا بتتلوي زي الافعي وقفت وقلعتها الكلوت بتاعها وبقيت ادعك ف كسها لقيتها رفعت رجليها وقالت يلا ريح نفسك ودخلو جوايه انا مسكت زوبري وكان مولع ناااار حرفيا قربتو من كسها اول مالمس كسها سمعنا حد بيخبط كانت ريم ماما ماما وانا راس زوبري ف كسها بسرعه استخبيت وهيا قامت ولقيت بنتها بتقولها محتاجه فلوس عشان بكره خارجه قالتلها الصبح هعطيك قفلت الباب ولقيت شيرين قالتلي كفايه ي علي
كويس اننا مكملناش قولتلها برحتك
بس انا معاك عرفيني وانا هجيلك ف اي وقت ولقيتها بتحضني واخدتني ف بوسه رومانسيه وقالتلي انا ف اقرب وقت هكلمك بس سيبني دلوقتي انا خرجت روحت
وسمعت صوت اهات ف اوضه ابويا عرفت انه بينيك طلعت زوبري بقيتواضرب عشره ع صوت مرات ابويا وكان تجنن شكل ولبس وكل حاجه
تاني يوم الساعه 4 العصر كلمتني شيرين وقالت تعالي مستنياك انا خارج وشوفت مرات ابويا لبسه ستيان وكلوت بس وخارجه وبزازها تجنن والكلوت يدوب مغطي الكس وحتي من الطيز سالتني رايح فين وانا ببصلها قولتلها طالع مع صحبي


الجزاء التاني



نزلت وركبت لقيت شيرين لبسه فستان لحد فخادها وقالت اركب ركبت وقعدت تكلمني
قالتلي شوف انا ماروحتش المكان ده من زمان
وقولت لازم اخدك عليه وانا بقولها مكان ايه ربع ساعه ووصلنا كانت حتي واسعه وشكلها حلو اووووي ع الطريق السريع وسط اراضي
قالتلي انا حبيت اجيبك هنا عشان ناخد راحتنا
انا فهمت قصدها انها خلاص عايزاني
قولتلها هنا قالت ايوه تعال مكاني انا نزلت واحنا بنلف حسست ع طيزها كانت عريانه ركبنا وبقولها مش لبسه حاجه بصتلي وقالت لا ولا فوق ولا تحت انا مسكت زوبري وبقولها هينفجر ضحكت وبتسمت

JOQI88X.md.jpg
وقالتلي استرجلتك اوووي لما وقفت مع بنتي
وعرفت انك راجل لما كنت خلاص هتريح نفسك جوايه ولنا قولتلك كفايه وقفت
وانا قولت اجيبك هنا وكفاأك
قولتلها مش لبسه حاجه تحت وبحسس ع فخادها

JOQXbJn.md.jpg
وهيا بتضحك وبتبعد ايدي وقولتلها
تعرفي ياشيرين قالت شيرين طالعه من حلوه اوووي قولتلها فاكره يوم كنتو اربعه ع الراجل كنت غيران عليك اووي وكنت عايز اخدك ف حضني ونام معاك لما شوفتك لسه تعبانه
ولما صحبتك قعدت ع زوبري زعلت اوووووي كنت غايزك اول واحده انام معاها

واول انبارح لما رفعتي رجلك كنت طاير من الفرحه وراس زوبري جواك
قالتلي انا دلوقتي ليك كل الي انت عايزو هنفذو ليك قولتلها كسك من اول يوم شوفتو وانا بحلم بيه وبحسس ع فخادها ورفعت قميصها وشوفت كسها اااااااااااه

JOZdbMg.md.jpg
انا بقولها حلو اووووي قالتلي ملكك اعمل كل الي انت عايزو انا بحسس ع كسها وهيا بصالي وقالت العب بزنبوري انا بصباعي ادعك كل كسها وزنبورها ادعكو وهيا كسها انبل وكنت بدعك ف كسها جامد ولقيتها اااااااااه اااااااااه وانا شوفت كسها بينزل عسل وهيا بترتعش وانا مدخل صباعي وقولتلها كسك جميل اووووي
قالت انا منضفه نفسي عشانك انت قولتلها يلا مصيلي هيا كانها اخدت الامر نزلت ع زوبري نزلت بنطلوني بالبوكسر ونزلت ع زوبري تمص في وكانت حرفيا بتاكلو

JOZNCue.md.jpg
بقت تمص زوبري وانا قاعد
وهيا تمص زوبري للاخر وتمص راس زوبري
وتطلع تبوس شفايفي وقالت عايز تلحس كسي
قولتلها لا احسن يحصل حاجه وملحقش انيكك يلا قومي اركبي ع زوبري لقيتها قامت طلعت ع الكرسي ولقيتها رفعت الفستان ومسكت زوبري ودخلتو ف كسها ااااااااااه ناأااااار جهنم هيا قاعده بكسها كلو ع زوبري ومش بنتحرك ونزلبن ف بعض بوس وهيا قالتلي زوبرك مالي كسي مكنتش لعرف انا زوبرك راح يعذبني هيك
ولقيتها بترفع نفسها وتنزل ع زوبري وانا
مبسوط اوووي وانا شايف ام صحبي ركبهوع زوبري ولقيتها مسكت ف الكرسي وبقت تطلع وتنزل ع زوبري وصوت فرقعه من النيك صوت طيزها وهيا بتنزل ع زوبري يجنن فضلنا كده لحد ماطلعت بزازها وانا مصيت بزها وهيا وقفه وبتنزل براحه ع زوبري رايح جاي
ورفعت وشي الي باكل بزازها اخدتو ف بوسه وزوبري ف كسها لحد ماهيا قامت وقالت لو سيبت نفسي مش هقوم من عليك غير وانت منزل جوايه وانا عايزه اتمتع بيك نزلت تحت وهيا فتحت الباب الي ورا وانا نزلت ووقفت وراها ومسكت زوبري ودخلتو ف كسها وهيا مفنسه وطيزها بيضه تجنن فضلت انيك فيها وضرب طيزها
وهيا طلعت وقالت اقعد لسه ماشبعتش منك خالص انا قعدت وهيا راحت طلعت ع زوبري ودخلتو ف كسها وبقت تنزل وتطلع ع زوبري
وانا مسكت طيزها برفعها ونزلها ع زوبري

JODJLEg.md.jpg
شيرين ترفع نفسها وانا معاها ماسك طيزها
وبنزل وبطلع وهيا ااااااهات عاليه ف العرببه
فضلت شيرين تنط ع زوبري وصوت عالي وانا مستحملتش ونزلتها ع زوبري ولبني بينزل ف كسها وهيا مبسوطه وقالت ااااااه سخن اووووي من فتىه محدش نزل لبنو جوايه
وانا هموت عليها ومسكت طيزها وبرفعها وبنزلها تاتي وهيا واخداني ف بوسه وانا زوبري لسه وقف وهيا بقت ترفع نفسها وتنزل ولقيتها بتصرخ ولقيت شيرين بتنزل ع زوبري
وقامت نزلت مابين رجلي وقالت اول مره انزل كتير كده ونزلت تمص زوبري من لبني وعسلها
ومصت بضاني وانا قولتلها فنسي لقيتها لفت ع زوبري ضهرها ليه وراحت مسكت زوبري ودخلتو تاني ف كسها وفنست وبقيت انيكها انا

JODm1sa.md.jpgوهيا دماغها مابين الكرسيين وانتوبنيكها ف كسها فضلت انيك فيها اكتر من 5 دقايق
هبد ف كسها وهيا تصرخ ف العربيه
وانا بنيكها بعنف اووووي وبفتح طيزها

JObB3Q4.md.jpg
وزوبري داخل طالع ف كسها
وانا مستمتع اووووووي بزوبري وهو ف كسها
وهيا الي بقت تطلع وترجع ع زوبري وتتوجع ولقيتها نزلت رابع مره وعسلها بينزل ع زوبري محسيتش غير بنفسي زوبري للاخر
ولبني بينزل ف كسها تاني وهيا قعدت ع زوبري وانا مسكت بزازها ادعك فيهم وزوبري ف كسها زوبري نام وهيا قاعده ولبني بينزل ع زوبري وفخادي هيا قامت مسكت مناديل مسحت كسها ولحست كل الي ع زوبري ونضفتني وركبت وانا بقيت اسوق لحد اول الطريق السريع ولما طلعنا هيا بقت تسوق وانا ف العربيه هريت كسها بعبصه
وصلنا المغرب واخدتني ف بوسه وانا نزلت روحت سمعت مرات ابويا بتقولي علي ياعلي خبطت ودخلت ولقيت المنظر ده اودامي

JOmjLI1.md.jpg
انا قولتلها نعم وهيت بتمص ف مصاصه
قالتلي ليه اتاخرت قولتلها قولتلك مع صخابي وبعدين انتي ليه بتساليني كتير كده هيا عدلت نفسها شوفت نص بزازها بره وهيا بتتكلم وكانها اتفاجات ومسكتها لبزازها رفعو بزها وكانو ملبن
قالت بتبص علي ايه انا خرجت بدون كلمه
دخلت اوضتي غيرت هدومي ولابس البوكسر بس
لقيت الباب بيتفتح ولقيتها دخلت عليه بمنظر يجنن انا وقف ببصلها

JOmb0SR.md.jpg
وهيا بصت ع زوبري وقالت معرفش انك بتغير وبتبص للارض وتبصلي وانا جمدت قلبي وروحت نايم ع ضهري وزوبري بيشد علي منظرها
بقولها ابويا فين قالت ف الشغل وبصالي كانها مستنيه مني كلمه وانا ببص ع جسمها قولتلها طب لو مش عايزه حاجه اقفلي الباب وراك تعبان اوووي وعايزه اتام لقيتها قالت براحه ع صحتك انت لسه صغير وانا مردتش وهيا خرجت وطلعت وراها علطول ولقيتها ف المطبخ كانت وقفه ع رجل وطيزها نااااااار شافتني قولتلها ينفع من ايدك كوبايه عصير قالت انا كنت هعملك اصلا
لازم تشرب عصير عشان دمك يروق
وانا وقف وزوبري وقف اوووي
بقولها انتي حلوه اوووي قالتلي شكرا
وفضلت ابص ع جسمها وصدرها الي زي الجيلي
عطتني العصير وانا ببصلها ومعرفش ازاي الكوبايه وقعت منها الي كانت معاها ولقيتها نزلت اودامي وبتلم الازاز وقالت ماتتحركش عشان الازاز
وانا جمدت قلبي وقربت شوي وبينها وبين زوبري 10 سنتي وهيا بتبصلو ولما خلصت وقفت
ونفسها عالي قالتلي انا طالعه جسمي تعبان اوووي قولتلها واتا داخل انام لو احتاجتي اي حاجه وابويا مش موجود قوليلي
لقيتها قالت هو انت اي حد جوزها مش موجود بتريحها انا فهمت قصدها ومش عارف ارد حولت اخرج وهيا بصالي وبزازها ملبن
قولتلها لو جوزها مش مريحها وطلبت مني بساعدها وريحها وهيا قالتلي شكلي هخليك تساعدني قريب قولتلها وانا موجود اساعدك وزوبري نااااار مولعه ووقف اووووي
خرجت ع اوضتي لولا زوبري منزل كنت ضربت عشره نمت تعبان وحاسس ان جسمي مكسر بس ليه مرات ابويا بتعملني كده هو مابيعرفش ولا ايه ولا هيا الي شرموطه نمت من تفكيري
تاني يوم فضلت ف البيت وكلمتني شيرين وبتدلع ف كلامها وقولتلها هريح انهارده وهيا ضحكت وقالتلي لازم تعوضني عن الي فات قولتلها لما اجيلك بس ياقمر قفلت معاها وبقيت نايم لحد العصر طلعت لابس شورت وفانله وبنادي علي مرات ابويا لقيتها ف اوضتها قالتلي تعالي ياعلي دخلت عليها وكانت دخلت عليها اااااااه كانت لبسه شورت وتشيرت ونايمه ع بطنها طيزها ملبن ببص ع طيزها قعدت جنبها وبقولها انتي ليه بتلبسي كده قالت عايزني مخدش راحتي ف البيت قولتلها لا طبعا انتي حره قالت عايزه اخد رايك ف حاجه قولتلها ايه لقيتها بتوريني صوره راجل
بتقولي ده صحبي متعرفه عليه من ع النت
وهو عايز يقابلني وانا بقولها ازاي يعني
قالت انا قولت ل ابوك ان انا عايز ازور صحابي وهو قالي روحي وده قالي تعالي البيت عندي
بفكر اروح ولا لا انا قولتلها عرفه يعني ايه ست تروح لواحد بيتو عرفه ايه هيحصل قالت عرفه
بس انا محتاجه كده انا استغىبت قولتلها مش فاهم قالتلي شوف انا ست حلوه وكنت بخرج وعيش حياتي دلوقتي انا متجوزه وحسا اني محبوسه وابوك بالشغل وبياجي تعبان وانت دايما لحالك وهاد الشيطان بيلعب براسي بيقولي رحيلو ريحي حالك انا بسمع الكلام
قولتلها ابويا مقصر معاك جنسيا
قالت اي **** كتير تعبانه ومابدي اخونو
قولتلها ماشي شوي ورد عليك خرجت وانا مش عارف اعمل اييه وبليل كلمتني ريم نخرج مع بعض شوي طلعت معاها وبقيت اتكلم معاها وهيا شكلها فرحانه اووي وقعدنا ع كافيه وبعد مامشينا وانا ف العربيه بنتكلم ولقيتها قربت مني وبتبوسني ف خدي قالتلي ناجي حاول يكلمني كتير وانا رافضه وقفت ف جنب وقالتلي هنعمل ايه تاني قولتلها تعرفي عايز اخدك بالحضن وبوسك ابتسمت ولقيتها بتقرب مني وانا كمان وشفايفنا بقي بياكلو بعض
وكان بوسه طويله اووي ونرجع نبص لبعض ونرجع تاني وانا ببوس مسكت بزها كان وقف
فضلت ابوس ولعب ف بزها وهيا اندمجت ف البوسه وانا مسكت ايديها وحطيتها ع زوبري وهيا بصت ف عيوني وانا بقولها نكمل وهيا بصالي وانا ماسك ايديها ع زوبري ولقيتها اخدتني ف بوسه وايديها بتفعص زوبري وانا ف عالم تاني لقيتها نزلت الكرسي بتاعي لورا وكاني نايم وهيا فوقي تبوس فيا ولقيت ايديها بتحسس ع صدري جامد ولقيتها مسكت زوبري تاني بتحسس عليه وراحت نزله عليه طلعتو ف لحظه وبلعتو ف بوقها وقالت كبير وفضلت تمص ف زوبري واتا نايم ع ضهري وانا ف عالم تاني ولقيتها قلعت البنطلون وتحتو كلوت قعدت بكسها ع زوبري والكلوت فاصل وفضلت تحك كسها ع زوبري وانا مولع ناااااار
وانا ف عالم تاني لقيت ريم بتقولي تعال نطلع فوق قولتلها امك واخوك قالت تعال هيا لبست البنطلون وطلعنا انا وهيا وامها كانت قاعده لقيت ريم اخدتني وامها مبتسمالي كان مفيش اي حاجه ريم دخلتني جووه واخدتني حضن جامد واحنا بنبوس بعض وانا حضنتها ولقيتها بتقولي انا وماما مش بنخبي حاجه عن بعض بس سليم مايعرفش حاجه ماتعرفوش حاجه انا مسكت طيزها ورفعتها وهيا لفت رجليها ع وسطي وانا حاسس بكسها نااار ع زوبري ولقيت ريم نزلت ونيمتني ع ضهري ع السرير ولقيتها بتقلع التشيرت والبنطلون كلوت احمر يجنن انا ببص ليها لقيتها طلعت ع زوبري قعدت بكسها ع زوبري ونزلت تبوس فيا

JeXctls.md.jpg
وانا مسكت وسطها وبحسس ع بطنها وضهرها وهيا بتحك كسها ع زوبري
وانا حاسس بكسها وانا ببوسها وحضنها ومديت ايديونسكت بزازها ع الحم وفضلت العب فيهم وفي حلماتها اقرص فيها كنت هيجان اوووووي
لقيتها وقفت ع زوبري بكسها وبتهز نفسها ع زوبري انا مسكت بزازها لقيتها قلعت الي فوق وبقت عريانه من فوق خالص وانا شديتها عليه واخدت بزازها ف بوقي امص فيهم وهيا تقربهم اوووي
وانا بلعو ف بوقي ولقيتها مسكت دماغي وبتبوسني وبتقولي انت حلو اوووي تجنن
انا مش قدره خلاص لقيتها بتحك كسها اوووووي ع زوبري لقيتها نامت ف حضني وكسها بينزل عسل وانا حضنها ومسكت طيزها وبعد دقيقه هيا قامت ونزلت بنطلوني ومسكت زوبري ومن ع الشورت تدعك في ونزلت الشورت وراحت مسكت زوبري بتمص في ومسكه بايديها الاتنين كانو هيهرب وبتمص ف زوبري

Jej90mB.md.jpg
وانا نايم وبتفرج عليها وهيا قالتلي خلاص مش قدره وفضلت تمص زوبري وبقولها انتي مفتوحه من ورا قالت لا خليني اركب ع زوبرك قولتلها احسن يدخل وتتفتحي قالت لا تخاف
طلعت ع زوبري وعطتني طيزها وقعدت بكسها ع زوبري ولقيتها بتبعد الكلوت وبتقولي حكو بكسي كتير تعبانه انا مسكت زوبري وفضلت احكو ف كسها وهيا اهات ودلع لدرجه ان راس زوبري كان بتدخل ف الكس وانا هتجنن وانا بحك زوبري قالتلي وقف وانا وقف وهيا قعدت وراس زوبري ف كسها ولقيتها مش بتتحرك

JejzNYN.md.jpg
وبتهز طيزها براحه لتحت وفوق وراس زوبري تدخل وتخرج وانا بصراحه مبسوط وماسك طيزها وغصب عني عفوي رفعت زوبري لفوق وهيا طلعت ااااااه انا خوفت وهيا زوبري كلو ف كسها

وانا مستني ددمم ينزل لقيتها بترفع وسطها وتنزل ومفيش اي ددمم نزل انا بقثت مصدوم وهيا بتنزل وتطلع وبتقولها هوو انتي قالت اااااااه انا مفتوحه اناوارتحت اووووي مسكت طيزها وبقيت انيك فيها وهيا تنزل وتطلع ع زوبري وانا بنيكها ولقيت امها دخلت علينا وريم بتبص ل امها
وقالتلها مش قولتلك بلاش كده قالتلها مش قدره استحمل ياماما ردت عليها قالتلها نص ساعه وابوك جاي اخلصو بسرعه وماتنزلش جواها ياعلي وانا بعملها بدماغي فضلت انيك فيها وهيا بنفس الوضع اكتر من 5 دقايق لما زوبري هينفجر روحت وقف وهيا نايمه ع ضهرها وزوبري ع وشها وغرقتها بالبني ووشها كلو لبن وانا بلبس وهيا مبسوطه وطلعت ولقيت شيرين برا وقالت
محدش يعرف قولتلها ماتخفيش ومشيت وانا مبسوط باحلي نيكها وزوبري كان ف كسها الضيق احساس جميل اووووي روحت نمت وسمعت صوت اهات عرفت ان ابويا بينيكها والصدمه لما لقيت ابويا داخل افتكرت حد معاها بس ابويا دخل والصوت راح




الجزاء التالت


تاني يوم الساعه 10 فطرت قبل ماهيا تصحه
عملت لنفسي اكل بيض وجبنه وحاجات من دي
اكلت ع الطربيزه ودخلت اعمل شاي وانا خارج كنت لابس شورت بس
لقيت مرات ابويا لابسه نظام شورت نص طيزها واضحه ومن فوق يدوب مغطي صدرها
ولقيتها بتمسح الطربيزه الي كنت باكل عليها وشافتني ولقيتها بتمسح لبعيد وتوطي واشوف طيزها وهيا بتمسح وانا ببص ع طيزها

JeO08Lx.md.jpg
وهيا بتمسح ف الطربيزه وشكلها يجنن وانا زوبري شد اوووي وسالتها عن ابويا قالت ف الشركه انا ببص ع طيزها بقولها كنت سامع صوتك انبارح قبل مابويا يدخل عليك كنتي بتكلمي حد
قالت ايوه صحبي وانا هروح اقعد انهارده معاه
قولتلها معك حد قالت لوحدي انا عرفت انها بقت ع اخرها قولتلها مينفعش اسيبك تنامي مع راجل غريب لقيتها بتقولي انا مش بطلب من ابوك كل يوم ينام معي كفايه مرتين بالاسبوع انا تعبانه انا زوبري وقف اوووي من منظرها
انا بتفرج عليه وروحت مقرب منها ومسكت الايد الي بتمسح وكاني بمسح معاها وبين زوبري وطيزها خمسه ستني وانا بقولها هو لازم ابويا مينفعش ابنه ولقيتها وقفت ايديها وقالت انا عايزه ارتاح ياعلي انا حطيت زوبري ع طيزها وهيا طلعت امممم قولتلها هريحك انا ينفع
لقيتها بتقولي اااه ينفع اوووي وانا قربت منها اووي وزوبري بين طيزها وانا بحكو ف طيزها
وقولتلها تعرفي اول يوم شوفتك في عرفت ان هيحصل مابينا علاقه
قالت انا مش عايزه اخون ابوك انا بحبو بس صدقني مش قدره ابوك من تاني يوم جواز وهو مش بيلمسني قولتلها معندوش نظر روحت حضنها وزوبري بقي ف نص طيزها ومسكت بزازها الطريه وقولتلها الجمال ده كلو مش لاقي حد يريحو ويمتعو روحت طلعت بزازها وبقيت العب فيهم وبوس رقبتها ولقيتها ساحت معايا ولفت وشها
ونزلت فيها بوس وتفعيص ونزلت ع بزازها امص فيهم وهيا قعدت ع الطربيزه
وانا مسكت بزها ولقيتها مسكت زوبري من فوق الشورت وهو وقف لقيتها بتلمس كسها انا ف لحظه ايدي كانت عليه وهيا عدلت نفسها اول مالمست كسها من فوق الشورت بتاعها وبقيت ادعك كسها وهيا مسكه ف زوبري وانا بعدت شورتها ولقبت كسها كان بيلمع انا روحت بصباعين احسس ع شفايف كسها كانت وردي وشكلها حلو

Je6M2at.md.jpg
هيا زي السكرانه وانا ايد علي بزها وايد ع كسها بدعكز وصباعي الوسطاني بدخلو ف كسها
فضلت ع كده شوي ولقيتها بتنزل ميه من كسها بسيطه وانا عارف انها محرومه اوووي فضلت ادعك ف كسها وصباعي جووووه ولقيتها ااااااااه ولقيتوعسل بينزل من كسها وهيا كانها واخده مخدر جسمها بيتهز انا روحت نازل ع كسها الحسو
JePIofj.md.jpg
بفيت الحس كسها وعسلها الي ع فخادها وفضلت الحس كسها وطلع امص شفايفها ونزل ع بزازها
اكل حلماتها وانا شايفها اودامي تجنن جسمها حلو اووووي قربت منها ونزلت لحس ف كسها تاني وهيا نامت ع الطربيزه وانا باكل كسها وشفايفها
وهيا اااااااه وصوتها بيهبل وهيا بتطلع اهات
فضلت الحس كسها اكتر من 3 دقايق ووقفت مسكت زوبري وقربتو من كسها بقيت احكو ف كسها وهيا تقولي دخلو ريحيني
انا قولتلها لسه ماشبعتش منك قعدت تاني وانا اخدت شفايفها ف بوسه وهيا مسكه زوبري

Jei1gNs.md.jpg
وانا واخد شفايفها ف بوسه
وهيا بتبوسني ومسكه زوبري تدعكو ولقيتها مسكه زوبري وبتقربو من كسها انا قربت زوبري ووببص عليها لقيت مرات ابويا بتحك زوبري ف كسها جامد رايح جاي وراس زوبري بقت تدخل عادي
انا بقيت احرك زوبري وهيا بتقرب كسها من زوبري عشان يدخل مفيش فايده انا برجع لورا
لحد ما انا مسكت زوبري وبقيت ادعكو فكسها جامد وهيا بقت تخرج اهااات راس زوبري بيدخل ويخرج وممكن نص زوبري يدخل واخرجو وهيا اااااااه ماتخرجو وكنت بعذبها بتلذذ

لحد مالقيتها بتنزل عسلها وراس زوبري ف كسها نزلت ع زوبري وهيا اااااااه مش قدره يلا نيك انا وقفتها ومسكت زوبري ودخلتو ف كسها واحنا وقفين وهيا بتعض شفايفها وبتقول ااااااااه ااااااااااه وانا بقيت انيك ف كسها جامد وهيا تتوجع من النيك وبعد دقيقتين لفيتها ودخلت زوبري من ورا ف كسها وبقيت انيك

Jest4dx.md.jpg
فيها وانا بمسك بزازها وبطنها وسامع صوت طرقعه لبزازها وزوبري ف كسها وطيزها كانت احلي نيك بقيت انيك فيها وهيا ااااااخ اااااااه كمان كمان وانا فشخها نيك وهيا رفعت رجليها ع الكرسي وانا بقيت ادخلو ف كسها
وهيا زي الملبن بقيت انيك ف كسها وبصراحه زوبري ناااااااار ف كسها حاسس ان كسها سخن اوووي فرن شغال ع زوبري وانا بنيكها اوووووي
ولقيتها طلعت ع الطربيزه وفتحت رجليها وطيزها لورا انا منظرها ولعتني بقيت انيك في كسها اووووي وهيا اااااااه ااااااه وانا بنيكها
وقالتلي تعبت بعدل الوضعيه لقيتها نامت ع ضهرها وفتحت رجليها وكسها الوردي يجنن انا قربت زوبري منها وبقيت احكو ومشيه عليه

JeQasbs.md.jpg
JeQGTib.md.jpg
فضلت احكو ف كسها وهيا ولا بتتحرك
حطيت الراس ف كسها ودخلتوو ومسكت بزازها
وبقيت انيكها جامد وهيا تصرخ تحت مني
وزوبري خارج داهل وصوتها ضعيف مبحوح
وانا فضلت انيك فيها ونمت عليها وبقيت ابوس شفايفها وبزازها
وخرج زوبري ودخلو تاني كانت زي النايمه مش بتتحرك خالص وانا بنيك فيها وزوبري مولع جوووه كسها وانا بنيكها لقيت كسها بينزل تاني مع اهات منها ولعتني انا بسمع اهاتها وكسها الي بينزل ع زوبري وحاسس اني لسه مش عايز ابطل نيك بقيتوانيك فيها اووووي وهيا تصرخ من النيك لحد مالقيت زوبري خلاص هينفجر طلعتو ونزلت ع كسها لبني وهيا مبسوطه

JeZsPEu.md.jpg
ولبني فوق كسها وكسها احمر اووووي من النيك
بقولها انتي بتاعتي اوعي حد يلمسك غيري قالت وانا سلمتلك نفسي ف اي وقت عايزني هتلاقيني
تحت امرك انا مسكت زوبري ودخلتو ف كسها تاني

Jet0sI9.md.jpg
وبقيت انيكها وهيا بتبص ع زوبري وانا خرجتو من كسها وكان خلاص بداء ينام طلعتو ونزلت ابوس شفايفها وكل حته ف وشها واكلت بزازها
وهيا وقفت ودخلنا تخت الدش زي ماحنا بهدومنا اتشطفنا وهيا غسلتلي زوبري وقالت ده سر بينا انا وانت ابوك مايعرفش وخليني ننبسط ببعض قولتلها وصحبك قالتلي مفيش انا قولتلك كده عشان تنام معي وطلعنا واتغدينا وبعد العصر اخدتها ع السرير وفضلت انيك فيها ربع ساعه كامله لحد مانزلت ف كسها وهيا قالت عمله حسابي وبليل كانت قاعده اودامي انا وابويا شبه عريانه قميص نوم ع الحم وانا زوبري وقف وبليل لما ابويا نام لقيت بابي بيفتح ولقيتها بتقرب مني وطلعت زوبري وفضلت تدعك في لحد ماوقف وراحت ركبت عليه دخل ف كسها وانا فضلت افعص ف بزازها وهيا نزلت مرتين ع زوبري وراحت طالعه من الاوضه وانا كلمت ريم وهيا كانت مبسوطه بالي حصل وقالتلي تبقي تعالي اقعد معايا سالتها عن صحبتها قالتلي لا زي ماتفقنا انا عايزه تجرب بتاعك عشان تعرف انك احلي من ناجي مليون مره انا عايزه اشوفها وهيا مش قدره سالتها هيا صحبتك كلمتك قالت لا قولتلها انا هرن عليها وشوفها قالت تمام تبقي قولي قالتلك ايه
قفلت معاها وكلمت صحبتها ردت وكلمتها وهيا ردت علي وبقينا نتكلم وقولتلها عايزين نتقابل وهيا قالت معنديش مانع قولتلها فين قالت في اي مكان انت عايزو قولتلها عايزين نكون لوحدنا
قالت تاجي البيت عندي قولتلها مين عندكم قالت مافي غير ماما قولتلها هيا مش هتتكلم قالت لا ماتخاف ماما كتير حبوبه قولتلها بكره اجيلك قالت تمام قفلت معاها وكلمت ريم وعرفتها ان انا رايح بكره بليل ونمت وتاني يوم مرات ابويا كانت قاعده بستيان وكلوت بس وانا طول الوقت اضرب طيزها امص شفايفها ابعبص كسها وهيا مولعه
كانت بتعمل غدا مسكت خياره من وراها وحضنتها من ورا وخليتها تفنس وبعدت كلوتها ودخلت خياره ف كسها وهيا ااااااه وفضلت اكتر من خمس دقايق لحد ماهيا نزلت وكانت بترتعش
نزلت لحست عسلها وبقولها اليوم الي مش هنيكك في هخليك تنزلي عسلك لحد ماتموتي
وبقيت ابوس طيزها وبحسس ع خرم طيزها
ودخلت عقله صباعي وهيا مفنسه وسالتها لو نكت طيزك فيها مشكله قالت لا مابحب نيك الطيز
قولتلها نفسي افتحها اووووي لو عايزاني افتحهالك قوليلي طلعت واتغديت انا وهيا وفضلت لحد اليل لبست وابويا كان وصل ومراتو لبسه قميص نوم وهو ولا هنا طلعت ركبت عربيه لحد عند بيتها كلمتها نزلتلي كان بترنج خفيف لقيتها حضنتني وانا حضنتها ودخلنا البيت وانا عيني يمين وشمال ولقيتها دخلت الغرفه علي امها وبتنادي علي دخلت ولقيت امها لبسه قميص نوم وبتكلم ف التلفون انا دخلت سلمت عليها
كانت جميله الستات دي كلها حلوه ليه كده
لقيت قالت ل امها انا رايحه اقعد بالغرفه شوي قالتلها ماشي طلعنا انا وهيا وهيا اودامي انا روحت ضربها ع طيزها وهيا اااااه وبتضحك
دخلنا غرفه وقالتلي دي غرفتي انا قولتلها جميله زي صحبتها وشديتها من طيزها لحضني
وانا ماسك طيزها وبقولها عجبتيني من اول ماشوفتك قالتلي ريم حبيبتك راح تزعل قولتلها عادي مش مهم انا عايز انبسط معاك عايزك تدلعيني قالتلي مابعرف انك هيك حسيت انك طيب قولتلها انا طيب اوووي وانا بدعك في طيزها هيا رجعت وقالتلي استني شوي مانستعجل قولتلها اطلب منك طلب قالت ايه
قولتلها انا عايز اصور واحنا اول مره مع بعض
قالت ليه قولتلها هحتفظ بيها قالت مافي مشكله
انا طلعت تلفوني وحطيتو ع التسريحه وشغلت فيديو وهيا قالت شو بدك تعمل فيني انا ماراح اسوي شئ انا قولتلها انتي كلبتي دلوقتي ضربتها براحه ع بوقها وهيا وقفه قولتلها
انتي حلوه اوووي دخلت صباعين ف بوقها
وهيا بتمصهم انا روحت قلعتها الترنج فوق وتحت وكانت بدون ستيان وكلوت وبقت عريانه اودامي
وانا قلعت وهيا بصت ع زوبري وانا مسكتو
قولتلها عجبك زوبري هيا مسكتو وبقت تدعك في
وقالتلي كبير وحلو قولتلها يلا مصيه عشان افشخك ونزلتها ع ركبتها وهيا مسكتو بتبوس في
وراحت بتمص راسو وواحده واحده بلعت نصو وانا مسكت دماغها وبقيت ادخلو غصب عنها وهيا كانها هترجع وانا اخرجو ودخلو تاني ووقفتها ونيمتها ع بطنها وجسمها ابييييض اووووي نزلت الحس كسها وخرم طيزها كسها احمر اووووي قعدت الحس ف كسها وقفت وراها وفتحت طيزها وكسها اتفتح وقربت زوبري لكسها دخلت راسو وهيا بتعض ف البطانيه
ودخلت زوبري كلووووو وهيا اااااااااه حسيت ان امها سمعتننا وانا بنيكها وهيا اااااااااه
خرجتو من كسها وضربت طيزها وهيا قالت اضربني اوووي ع طيزي قولتلها بتحبي الضرب قالت ااااااه انا قومت اخدت حزامي وقولتلها فنسي هيا فنست وانا دخلت زوبري ف كسها طلعت صوت عالي وانا زوبري كلو ف كسها
وهيا سابته وانا رايح جاي وضرب طيزها بالحزام ولفيت الحزام ع ركبتها وزوبري ف كسها

JkYnLLN.md.jpg
فضلت انيك ف كسها وشد الحزام وهيا اااااااه انا زوبري حاسس انه ف فرن وانا بنيكها وهيا اااااااه اااااااااه براحه براحه وانا كل ماتقولي براحه اخبط زوبري ف كسها اووووي
وهيا ااااااه ااااااااه وانا بنيك فيها وهيا اااييي اايييي روحت مسكت بزازها وشديتها علي وبقيت ابوس رقبتها وايدي بتفعص بزازها وزوبري ف كسها واخدت شفايفها ف بوسه وهيا بتبوسني
روحت حاطط وشها ف السرير وبقيت انيك فيها عافيه وهيا ااااااه ااااااااه وانا روحت خرجت زوبري وشديتها لحضني وزوبري مابين طيزها
قولتلها جيبي ايدك ضمتهم ع بعض
وربطها بالحزام وبقيت افعص ف بزازها وببوس رقبتها بقولها ف ودنها بتحبي الجنس العنيف قالت امممم ااااه روحت نيمتها ع وشها وطيزها مرفوعه وانا شديت الحزام وايديها مرفوعه
ودخلت راس زوبري ف كسها

JkYzG1I.md.jpg
دخلت زوبري ف كسها وهيا ااااااه وانا زوبري كلو دخل ف كسها ولقيتها بتحرك طيزها يمين وشمال وتهز طيزها وانا خرجتو ودخلتو وهيا ااااااه ااااااه وانا بقيت انيك اووووووي وهيا ف عالم تاني مغمضه عنيها واهات طالعه فضلت انيك فيها
وهيا تقولي خلاص خلاص مش قادره راح انزل هنزل وانا ولا هنا فضلت انيكها ولقيتها ااااااه وانا شوفت عسل بيخرج من كسها ع زوبري انا خرجت زوبري ونزلت بالساني علي كسها الحس كسها وبلع عسلها وهيا امممم امممممم انا خلصت وروحت لحس ف كسها وروحت مدخل زوبري تاني ف كسها وهيا اااااااااااه روحت مخرج زوبري ونيمتها ع ضهرها وريحت بجسمي عليها
وبقيت ابوس فيها واخدت بزازها ف بوقي امصمص فيهم وحلماتها كانت وقفه اوووووي
خلصت لخس ف بزازها ومص شفايفها وهيا بتبص ع زوبري وهو بيدخل ف كسها

JkYTOf2.md.jpg
دخل زوبري ف كسها
وهيا بتبص عليه وقاتحه بوقها
وانا بقيت اخرجو ودخلو
برومانسيه وهيا بصالي وكل طالعه ودخلها معاها ااااااه اااااااااه وانا بنيكها
روحت فكيت الحزام ومسكت ايديها بايدي ونمت عليها وزوبري ف كسها وبقيت ابوس شفايفها وزوبري جوووه كسها بيتحرك بسيط وشفايففنا بياكلو ف بعض وانا بدخلو وخرجو ولقيت كسها بينزل عسل تاني وانا كاتم بوقها بشفايفي وعسل من كسها بينزل فضلت انيك فيها
اكتر من 3 دقايق وانا حاسس ان زوبري خدلان كانو مش موجود فضلت انيك فيها
وبقولها انزل جوووه وهيا ااااه نزل عبيني لبن
انا فضلت انيك فيها قولتلها نامي ع بطنك كسها احمر اوووووي روحت مدخل زوبري ف كسها من ورا وانا نايم عليها

JkYAY3N.md.jpg
JkYA1un.md.jpg
انا بقيت انيك ف كسها
وهيا اهات خفيفه وانا زوبري رايح جاي ف كسها وانا بقولها انتي حلوووه اووووي
لو كنت اعرف انك كده كنت نكتك من ازل ماشوفتك وانا زوبري رايح جاااي ف كسها
انا بقيت انيك ف كسها واحساس جميل
انا زوبري حاسس انه خلاص عايز ينزل ولسه عايز ينيك لسه ماشبعش من كسها
فضلت انيك فيها وقولتلها
شوفت فيديو ليك وانتي مع ناجي عجبتيني اوووي شوفتك بتتحكمي في لقيتها قالت زوبرو صغير كتير لازم اركب عليه لحتي اريح حالي
قولتلها انت مرتاحه قالت كتير اول مره انزل مرتين ع زوبر حد ماني مصدقه قولتلها زوبري عجبك قالت حلوو اوووي
راح تنكني علطول صح قولتلها ايوه هنيكك
بس امك مش هتتكلم قالت لا احنا عايشين لحالنا وماما بيجيبها اصدقائها وانا بيجيلي اصدقائي
قولتلها امك حلوه اووووي ع فكره
قالتلي ماما كتير حلوه انا بقيت انيك فيها
وزوبري حسيت انه خلاص هينزل
فضلت انيك فيها وبهبد بزوبري اووووي فكسها
فضلت انيكها لقيتها بتنزل تاني وانا زوبري ماستحملش ولقيت لبني بينزل ف كسها
وكان قذايف بتنزل ف كسها وهيا تحت مني وبتقولي سخن اوووي لبنك كتير مش قدره
زوبري خرجتو من كسها ولبني خرج من كسها

JkY7Pcl.md.jpg
فضلت نايم عليها وزوبري ع كسها
وانا ببوسها وبقيت اتكلم معاها
وبقولها مبسوطه قالت كتير حسه حالي كسي مفشوخ تعبت وبتضحك وانا بقولها شبعتي ضحكت وقالت اي شبعت اول مره احس حالي تعبت من النيك فضلت نايم معاها واخدين بعض ع السرير بوس واحضان ولقيت الباب بيتفتح وانا خوفت ولقيت امها دخله علينا وزوبري نايم بس كبير وكلو لبن والبت كسها كلو لبن امها بتبص علينا وقالت ل بنتها حبيبتي لو خلصتو قالتلها اي خلاص قالتلها تمام ماتعملي صوت جاي صديقي وحكيتلو انا لحالي راح اخدو وندخل بالغرفه
قالتلها خلاص ماسي وانا ببص ع جسمها
كانت لبسه قميص نوم ابيض لحد اول طيزها من تحت ونص صدرها طالع هيا خرجت وانا لسه ف السرير معاها وبقيت ابوس واحضن فيها ونتكلم وعرفت ان ابوها مطلق امها وامها عايشه حياتها عادي صحبها بيجولها وهيا بتروح ليهم وحكايه الجنس دي شئ عادي وعرفت ان صاحب امها دخل عليها الغرفه ف يوم ومارس معاها الجنس
وهو الي فاتحها وامها اتخانقت معاه وبعد فتره كبيره رجع تاني ونكني وماما عارفه وانا بقيت اجيب صحابي بالغرفه عندي وف يوم صديقي لقيتو بغرفه امي ونايم معاها
وانا وماما بقينا عادي المهم نرتاح ونشبع واي شئ بنحكيه لبعض انا حكتلها عنك قبل ماتاجي
وانا قولتلها هو انا لو عايز اعمل جنس مع امك هتوافق قالت كلمها وشوف خود رقمها انا بقيت مستغرب من الكلام يعني ده عادي
قومت لبست وهيا لبست وخرجنا وسمعت صوت امها بتتناك قالتلي راح ادخل وسكر ع حالي مو قدره حد يدخل غلي وبوستها ومشيت وكنت مبسوط اوووي والفيديو جميل
روخت بليل ولقيت مرات ابويا مستنياني قولتلها جاي تعبان وهيا عرفت اني كنت مع واحده ولقيتها زعلانه انا ضحكت اتشطفت ودخلت نمت.......

الجزاء الرابع



لما روحت ومرات ابويا كانت زعلانه انا كبرت دماغي ونمت وتاني يوم مردتش اتكلم معاها
وهيا كانت عادي لبسها زي ماهو قمصان نوم
حتي لما ابويا راح الشغل وانا بتفرج ع الشاشه كانت تطلع تقعد قصادي بقميص نوم بدون كلوت او ستيان وكلوت بس وانا مش عايز اكلمها اصلا
بعد يومين روحت عند سليم صحبي وقعدت معاه
واخته وامه ف البيت
كنت قاعد وهيجان عليهم اووي
لما دخلت المطبخ اشرب ميه ريم جات ورايا وحضنتني من ورا وقالت بتعرف الفيديو كتير حلو انا مسكت ايديها وشديتها اودامي وحضنها من ورا وبقولها وحشاني اووووي قالت ليش مابتاجي
قولتلها بريح قالت تعال اقعد معي مالازم نسوي شئ انا قولتلها مش قادر اشوف الجمال ده ومالمسوش ومسكت بزها الي ع الحم وطيزها عليها كلوت فاتله وهيا قالت بدي ياك
قولتلها اخوك بره ياشرموطه مسكت طيزها بايدي الاتنين افعص فيها وبقولها بس عايزك ادخلي اوضتك وانا هجيلك جهزي نفسك وانا مسكت كسها وهيا مبسوطه وخرجت وانا طلعت زوبري ناار رجعت عند سليم كان بيلعب ف التلفون
انا ع نار وانا عارف ان ريم مستنيه جوه وانا قاعد لقيت ريم علي بقولها نعم قالت تعالي عايزاك قومت وسليم حتي مابصش كانت ورا الباب ولقيتها اول مادخلت قفلت وكانت عريانه ملط لقيتها بتقلعني هدومي كلها وانا وقف مكاني قلعتني كل هدومي وانا اخدتها ف بوسه جامده وهيا مسكت زوبري ولقيتها بتدخلو ف كسها واحنا وقفين نااااار كسها انا رفعت رجليها ع ايدي وبقيت انيك فيها اوووووي وبقفش ف طيزها

JkZOfmN.md.jpg
وزوبري داخل طالع ف كسها وهيا ااااااااااه ااااااه صوتها عالي وانا بقولها صوتك وهيا ااااااه انا خرجت زوبري من كسها وكاني خلعت قلبها بقولها وطي صوتك قربت مني وقالت حاضر هوطيه واخدت شفايفي ف بوسه وقالت
كتير بحبك بموت عليك لا ترحم كسي بدي تناك
كتير تعبانه انا ولقيتها مسكت زوبري تاني وبتحط ع كسها انا روحت مدخلو ف كسهاا وفضلت انيك فيها ورفعت رجليها ولقيتها ااااااااااااااااااااه انا كتمت بوقها وبنيكها وهيا بتتوجع اوووي ولقيت كسها بتنطر عسل اتا خرجت زوبري وعسلها بينزل

JkZkqiX.md.jpg
هيا كانت بتقولي بحبك لا تتركني
انا بحبك راح اعمل اي شئ بس تكون معي
انا بقولها انا معاك بس بدون جواز
ولما تتجوزي وحبيتي اكون معاك معنديش مشكله
انيكك من ورا جوزك وتخلفي مني كمان
وهيا قالت اي لما اتجوز بجيلك هون تنكني وراح احبل منك انت انا قولتلها بتحبيني قالت اي كتير
قولتلها وزوبري قالت بعشقو قد حياتي انا دخلت زوبري ف كسها تاني وهيا ااااااه انا روحت رفعت رجليها التانيه وبقت متعلقه ف رقبتي وانا رافع رجليها وزوبري ف كسها رايحه جاي

JkZvPjV.md.jpg
JkZviZB.md.jpg
انا رفعتها ع ايدي وبقيت انيك فيها وهيا اااااااه اااااااه كمان كمان هيك احلي وانا رفعها وبنزلها ع زوبري وبعد دقيقتين بالظبط قولتلها هنزل قالت بكسي نزل بكسي انا ضممه عليه وزوبري كلو ف كسها ولبني بينزل قذايف ناااار وهيا فضلت متعلقه ونزلت لبني بينزل من كسها هيا نزلت مسكت زوبري بتخرج اي لبن في وتلحسو وانا لبست وخرجت سليم مكنش موجود امه قالت صوت البت عالي كويس اني بعت سليم مشوار
قعدت جنبها وقولتلها غصب عني
قالت بعرف ريم بتحب الجنس قولتلها زيك
ضحكت وقالت ايوه قعدت وسليم قعد ولقيت شيرين قالتلي بكره بليل بنتظرك دوري انا وبتحسس ع زوبري براحه وقالت ماتلمسو لبكره سيبو يرتاح انا قولتلها مش بيرتاح ده وزوبري وقف ولقيتها قالت قوم سيبني لحالي مابدي انفضح انا قومت وقولتلها بكره هكلمك روحت ومرات ابويا قاعده بقميص نوم دخلت اتشطفت ولبست شورت بس وقعدت وزوبري وقف وهيا دخلت اوضتها وانا عايز اكلمها بعد شوي قربت من الباب كان مفتوح ببص لقيتها بتلعب رياضه انا دخلت بتفرح عليها

JkD50ge.md.jpg
JkD5hXV.md.jpg
JkD7dE7.md.jpg
هيا بتلعب رياضه وانا ببصلها وهيا قالتلي بتعمل ايه هنا روح ع اوضتك قولتلها عايز اتكلم معاك
قالت في حاجه قولتلها ليه زعلانه مني قالت ماني زعلانه يلا روح وهيا بتلعب رياضه ومفنسه انا روحت ماسك طيزها وروحت ضربها اووووي فرقعت وهيا اااه انت غبي قعدت ع طيزها وبتقولي ليه عملت كده انا مو شرموطه انا وهيا بتتكلم قولتلها بحبك وانتي عصبيه اوووي
هيا قالت انا مش بهزر لو سويت شئ راح احكي ل ابوك انا شايف كسها شافط الشورت انا روحت قولتلها هتقوليلو ايه قالت هقولو انك عايز تغتصبني قولتلها وانا لو اغتصبتك دلوقتي هتقوليلو قالت اي راح احكيلو
انا روحت بايدي وحطيتها ع كسها

JkDYMoQ.md.jpg
وهيا مش مستوعبه الي حصل انا بحرك صوابعي ع كسها المبطرخ وهيا عضت ع شفايفها ولقيتها قالت خلاص اتركني ورجعت وقالت اطلع بره ياعلي انا وقفت وقولتلها هطلع بس اعرفي ان انتي وحشاني اووووي وطلعت بره
وهيا قفلت الباب ورايا وانا قعدت ف اوضتي وكنت هيجان عليها وزوبري مولع انا بعد 5 دقايق قولت هروح اخليها تعملي اكل
طلعت وبفتح الباب فتح معايا وببص لقيتها ف عالم تاني هيا نايمه ع ضهرها وايديها بتلعب ف كسها ومغمضه عنيها

JkD0Id7.md.jpg
انا وقف ابص عليها وهيا بتطلع اهات خفيفه
ومنظرها ناااار انا حطيت ايدي ع فخادها
وهيا بصتلي وبعدت ايديها عن كسها
وقالت بتعمل ايه هنا قولتلها جعان قالت احكي وانت بره قولتلها لو عايزه ترتاحي اريحك قالت ملكش دعوه يلا اخرج انا روحت بايدي بحسس ع كسها قولتلها سبيني خمس دقايق بس وبعدها هخرج وهيا بتغمض عنيها وانا بلعب في كسها وبدخل صوباعي ف كسها من الشورت الي كسها شافطو منظر يجنن انا بقيت ادعك ف كسها اووووووي وهيا مغمضه عنيها وانا روحت مطلع حلماتها بره الستيان

JkDEhfR.md.jpg
هيا بتبصلي وانا بقولها لما ابويا ياجي هتقوليلو ابنك عمل فيا ايه بصتلي وانا نزلت ع بزازها وايدي لسه بتلعب ف كسها مصيت بزازها وبوس حلماتها وانا ببصلها ف وشها وهيا بصالي انا دخلت ايدي تحت الشورت وصباع جوووه كسها والباقي بحركو ع شفايف كسها وبقولها هتقولي ل ابويا ايه ان ابنك كان بينكني لما حكيتلو انك مش بتلمسني خالص ولا هتقوليلو ابنك لما عرف اني هخونك من راجل غريب قرر هو ينكني عشان يحافظ ع شرفك من الغريب
تعرفي انا مش هممني كلام ابويا ولا اي حد انا المهم عندي نفسي ابويا اتجوز لمصلحتو وانا هنيكك لما يكون ليه مزاج ليك
وانتي مرات ابويا لو شوفتك مع حد ابو بتكلمي حد انا الي هتصرف معاك وروحت مسكت زنبورها الصغير بقرصو جامد وهيا ااااااااه قولتلها فاهمه
انا هنا راجل البيت والراجل بتاعك انيكك وقت ماحب وف اي مكان وايه لما انيك بره هو انتي مراتي وهيا بتسمع وساكته وانا فضلت ادعك كسها قولتلها اقلعي يشرموطه ملط وروحت ضربها ع كسها اووووي طلعت ااااه من نار
قولتلها اسمعي كلام جوزك يلا لقيتها وقفت ع رقبتها وقلعت الستيان والشورت
وانا بقولها الجماال ده لازم يبقي مع حد شباب يهتم بيه وروحت ضربها ع طيزها اوووي ونيمتها ع بطنها وفضلت اضرب ف طيزها وطلعت نمت عليه وزوبري فوق طيزها وانا لابس هدومي وانا بقولها انا بحبك وبحب جسمك الملبن وعايز انيكك كل يوم بس انا بنيك 3 غيرك لازم انيكهم وشبعهم قالت شيرين وبنتها قولتلها تعرفيهم قالت اي اعرفهم وانا قولتلها بكره هنيك شيرين وبعد بكره بنيكك قالت مابدي تلمسني قولتلها يعني مش عايزاني اقلع دلوقتي ودخل زوبري ف كسك وانتي تتمتعي بالنيك ولبني يغرق كسك قالت اممم
قولتلها انا مش هنيكك غير لما تطلبي مش هعمل حاجه غصب عنك بس انا عارف انك كنتي بتلغبي لنفسك ولسه منزلتيش انا هخليك تنزلي ومشي وانا رجعت ورا وبلعب ف كسها وهيا نايمه وانا
دخلت صباع والتاني وهيا اامممم ااااه ودخلت التلاته الي ق النص

JkDXstt.md.jpg
وبقيت ادخلهم وهيا بتضرب طيزها وبتفتح طيزها وانا بنيك كسها وهيا ااااااااه اااااااه وانا حاسس ببل ف كسها كاني حاطت ايدي ف ميه وبحرك ايدي وصوت الميه نفس الصوت ف كسها صوت كسها وهيا اااااااه ااااااااه وانا مكمل نيك ف كسها لحد ماهيا فتحت رجليها ع الاخر وانا شوفت كسها بينزل عسل من كسها بصراحه عجبني اوووي
ومنظر كسها يجنن انا طلعت زوبري وطلعت ع السرير وهيا فاتحه رجليها وانا دخلت الراس بس ف كسها ومرات ابويا اااااه انا طلعتو ونيمتها فوق كسها ضهر زوبري بقي علي طول كسها
ونمت فوقها وبقولها كان نفسي انيكك وشبعك نيك بس انتي قولتيلي لو اغتصبتني هتقولي ل ابويا وانا مش عايز اغتصبك وقومت وقبل ماقوم روحت مدخلو كلوو ف كسها ونمت عليها وهيا اااااااااه انا برفع وسطي وبنزل فكسها جامد وبقولها اسف مكنش قصدي وقعت بالغلط خرجتو وكلو عسل وهيا نايمه ومش بتتحرك طلعت اتسحميت وزوبري هايج وهيا ماطلعتش من اوضتها لحد مابويا رجع من الشغل شوفتها كانت زي القمر مكياج خفيف ولبسها ضيق ترنج بيتي يجنن عليها وطيزها تجنن وكلوتها واضح قعدنا نتفرج علي فيلم وهيا قاعده ف حضن ابويا وهيا بتحسس ع شعر صدرو وحسيت انها بتغيظ فيا لما شوفتها بتبصلي بتعالي كده وقالت ل ابويا بدي ياك ودخلو كنت خايف تقولو بس سمعت اهات منها ولما قربت عرفت انهم بيمارسو الجنس
بعد 5 دقايق لقيتها لبسه روب وخارجه وطلعت لما خلصت وقعدت قصادي وبقولها ابويا شكلو كيفك
بصتلي وانا شوفت بزها خارج انا وقفت وقولتلها انا ناويت ابعد شويه عن شيرين وبنتها الاسبوع ده كلو ليكي لو عايزه تعاليلي الاوضه لما ابويا ينام دخلت الاوضه وقلعت الا البوكسر وقعدت العب ف التلفون وعارف انها جاي بعد ساعه الباب بيخبط بقول ادخل قالتلي هجيب بس حاجه من عندك انا قولت يمكن محروجه تقولي انها موافقه قولتلها اتفضلي لقيتها لبسه نفس الروب خفيف ووردي
دخلت وانا قلعت وقفلت الباب وزوبري وقف
ووقفت وراها وبقولها ايه الي ضايع منك
وبحسس ع طيزها قالت ماتلمسني قولتلها حاضر روحت بكف ايدي ودخلتو مابين طيزها لمست كسها وطيزها وبقولها غصب عني اسف وهيا مردتش وانا بقولها الجمال ده لو يوافق بس اسبوع كامل هيتعب معايا وانا بتكلم وبقيت ازوق ووبري ف طيزها وهيا مش بتتكلم

JkbVgGs.md.jpg
وانا مسكت طيزها بايدي وبقولها لسه مش موافقه وهيا مش بتتكلم انا بقيت ادخل زوبري وطلعو كاني بنيكها وروحت حضنها من بزازها ومسكتهم بايدي وبقولها ابويا نام قالت ااااه انا قولتلها يعني انتي جايه تتناكي من ابنو روحت رميتها ع السرير وهيا نامت ع بطنها واتا بقيت العب ف طيزها ودخل دماغي مابينهم ودخلت تحت الروب ووشي ف طيزها وهيا نايمه ع بطنها رفعت الروب وبقيت اضرب طيزها وهيا بتتحرك

JkbhdhP.md.jpg
واهات تجنن وانا بضرب طيزها وحسس عليها وفتحت رجليها ودخلت صباعين ف كسها وهيا كانت زي المكنه اهات كانها محرومه من سنين لدرجه اني اول مادخلت صباعين نزل ميه من كسها مش كتير بس لما لحستو كان عسل دعكت بيهم كسها

JkbhPcJ.md.jpg
وصوابعي الاتنين يدخلو يطلعوو ف كسها
وهيا نايمه ومش بتتحرك اهات بتطلعها
بتولع فيا اكتر انا بقيت انيكها بصوابعي وبضرب طيزها وهيا اااااه اااااه بقولها ابويا شبعك يالبوه وهيا شكلها مش مركزه معايا
انا دخلت 3 صوابع ف كسها وهيا اااااااه اااااااه فتحت رجليها وبقيت اضرب كسها وبقولها قوليلي ابويا شبعك قالت لا لا مشبعتش ي علي
انا اسفه انا تحت امرك انا بحبك اوووووي نكني نكني وشبعني انا شرموطه ليك انا مراتك وانت جوزي انت راجل البيت انتوكل حاجه بس نكني انا تعبانه اوووووي انا روحت نايم فوقها ودخلتو ف كسها وهيا اااااااه كانها اخدت حقنه مخدر دخل ف كسها وهيا ااااه وانا بقولها ايوه كده انتي ملكي لوحدي يالبوه وفضلت انيك فيها وهيا اااااه اااااه كمان كمان متعني شبعني بالبنك ياعلي انا عايزه اتناك فضلت انيك فيها روحت قلبتها ع ضهرها ودخلتو ف كسها علطول

JkbNJTl.md.jpg
انا زوبري ف كسها وجسمها الملبن تحت مني بيتهز من كل حركه واهاتها وكسها الي منفوخ
واحمر وانا زوبري بيفحر ف كسها
وهيا مبسوطه وتقولي ااااه حلو اوووي
كمان كمان ايوه كده خليك معايا ماتسبنيش
وانا فضلت انيك فيها وبزازها بتترج
وانا نمت عليها وزوبري ف كسها وانا ببوس شفايفها وهيا حضناني اووووي وانا فوقها

وهيا حضناني وانا بنيك كسها بكل عنف والسرير تحس انه هيتكسر وانا بنيك فيها وهيا بتهمس ف ودني ااااه كمان ياعلي كمان حلو اووووي زوبرك يجنن كمان انا قربت انزل

اووووي سيبو ماتحركوش انا ماتحركتش وانا حاسس ان كسها بيمتص زوبري جوووووه
لقيتها قالت يلا براحه انا بقيت انيكها براحه خالص وواحده واحده رحعت للنيك العنيف
ولقيت مرات ابويا بتصرخ وانا قفلت بوقها وبنيك اوووووي لقيت عسل من كسها بيغرقني وانا زوبري لسه ف كسها مش عايز ينزل
هيا نزلت انا نمت ع كسها لحستو من كل عسلها
لما بقي نضيف وانا بقولها شبعتي قالت مش هشبع غير ولبنك بكسي اخدتها ف بوسه وقولتلها اعملي احلي وضع بتحبي تتناكي في قالت طب قوم خليني اتناك وبتضحك
انا قومت لقيتها واخدت وضع الكلب

JkbvjWl.md.jpg
واتا وراها ودخلت زوبري ف كسها
وبقيت انيك فيها وهيا ااااه ااااه وانا بنيك ومبسوط اوووي مرات ابويا حلوه وجسمها تحفه يتحط في متحف فضلت انيك فيها وبقولها
الاسبوع ده مش هرحمك عشان تشبعي مني
وفضلت انيك فيعا لحد مازوبري نزل كلو ف كسها ولبني بينزل من كسها وهيا اااااه اااه تجنن ياعمري نمنا حنب بعض وقالت وحشتني كتير لا تتركني بعد كده انا بحبك كتير
وفضلنا ف حضن بعض وهيا طلعت وانا نمت تعبان تاني يوم الغدا ف المطبخ ونزلت فيها نيك
ونزلت ف كسها وفضلت اكتر من 3 ايام كل يوم مرتين وكسها الضحيه الي بتبلع كل لبني
وفي خامس يوم وانا بنيكها ف الاوضه حصلت الصدمه الي مكنتش اتوقعها اليوم ده واحنا بنفطر
قلعتها الهدوم ونكتها وطول اليوم هيا لبسها مجنني لحد ماشوفتها بطقم داخلي جديد اسود يجنن قالتلي انا دخله انام دخلت وقبل المغرب انا عارف ابويا بياجي الساعه 8 يعني لسه 3 ساعات دخلت علبها ونمت وراها ومسكت بزها

Jkbi8dl.md.jpg
مسكت بزازها وهيا صحت وقالت هتتعب قولتلها مش هسيبك وبقيت ادعك ف بزها وزوبري ف طيزهاوانا بفعص ف بزها وهيا امممم وانا بقولها عايزك تشبعي من لبن ابن جوزك
روحت حطيت ايدي ع كسها ادعك في من فوق الكلوت وهيا بتهمهم وانا بدعك ف كسها
ودخلت ايدي ع كسها وهيا ااااااه

JkbLBFj.md.jpg
بقيت ادعك ف كسها وهيا تطلع اهات وانا دخلت 3 صوابع وهيا براحه براحه
وانا وقفت وقلعتها القميص عافيه ونزلت ع شفايفها مص وبزازها بقيت اكل فيهم
وكسها الكلوت شفاف زوبري بقي ع كسها وانا فضلت امص ف شفايفها وبزازها
وانا فضلت كده وهيا حضناني وانا بعدت كلوتها ودخلت زوبري ف كسها وبقيت انيك فيها وهيا تحت مني تدلع وتقول كلام يجنني اكتر
وانا بنيك ف كسها وهيا مبسوطه اووووي ووشها فرحان وانا ببوسها وهيا تقولي كمان كمان
وانا بقولها عايزك تركبي ع زوبري قالت حاضر انا نمت ع ضهري وهيا طلعت ع زوبري وقعدت بكسها كلو عليه وهيا بتقول اااااااااااه

Jkby0Zl.md.jpg
ولقيتها بتقولي زوبرك وصل لبطني
وبتقولي شوف وانا زوبري كلو مختفي ف كسها
انا قولتلها يلا متعي جوزك وهيا بدات تطلع وتنزل اكتر من 10 دقايق انا وهيا نطلع اهات من المتعه وصوتنا عالي ولقيتها بتنزل ع زوبري وانا زوبري قعد ينزل اكتر من دقيقه كانو كان محوش لبن ليها وانا اخدتها ف حضني وكسها بينزل لبن وبقينا ف حضن بعض وانا نمت فوقها وحظي الوحش هيا بتقولي قوم بقي كفايه وانا بقولها سبيني شويه جسمك ملبن وهيا قوم احسن ماقول ل ابوك وانا بقولها صوتي وهيا ضحكت وقالت الحقوني بصوت مش عالي اوووي وانا بضحك وبقولها عفشخك ياشرموطه وبقيت ابوس في شفايفها وهيا بتحاول تبعدني الا وسمع صوت ابويا بيقولي انت بتعمل ايه ف مرات ابوك ياوسخ انا قومت بسرعه بقولو يابا قالي بتغتصب مرات ابوك يانجس وهيا غطت نفسها وبتقولو الحقني ابنك ااغتصبني وانا جريت لبرا الاوضه ودخلت اوضتي وقفلت الباب لبست اي حاجه وف ثواني اخدت حاجاتي ف شنطتي ورميتها من البلكونه وقزحت من البلكونه كان دور اول
هربت مش عارف اروح فين كلمت صحبت ريم وقولتلها ابويا طردني وقالتلي تعال



(الجزاء الخامس)




روحت عندها سلمت ع امها وقعدت واتعشينا ونمت ف الصاله لما الاتنين نامو
وصحيت وانا بيتمص ف زوبري ببص لقيتها امها هيا بتبصلي ولا كان في حاجه وانا ولا قولتلها حاجه اني جاي هربان هقولها ايه
هيا فضلت تمص ف زوبري وانا ساكت ومستمتع بلي بتعملو ولقيتها بتنزل كلوتها وكسها احمر اووووي ومفيش شعره في
ولقيتها دخلت زوبري ف كسها وبقت تهز ف كسها يمين وشمال وانا زوبري بيخبط ف كل جوانب كسها فضلت هيا تنط ع زوبري وانا نااار مولعه بعد 10 دقايق زوبري نزل ف كسها وهيا خرجتو ولبني نزل ع زوبري من كسها ولقيتها قعدت بكسها ع زوبري وزوبري نايم ع بطنها وهيا بكسها قعدت عليه وبقت تحك ف زوبري رايح جاي وهيا ااااااه ااااااه كانت عايزه تنزل وهيا بتحك جامد ولقيت وقفت وكسها بينزل ع زوبري وهيا كانها خلاص اخدت مهداء اخدتها نامت عليه وبتبوس فيا
وقالتلي قوم اتشطف قامت من عليه ودخلت اتشطف ولقيت دخلت عريانه
وانا بقولها انا قولت انك هتاجي ضحكت وقالت عيب ضيف يستحمه لحالو ودخلت معايا ولقيتها بتغسلي جسمي وانا نضفت كسها ومصيت شفايفها وكسها وكسها ودخلت صباعين ف كسها وفضلت انيكها بيهم ولقيتها بتصرخ اوووووي لحد منزلت غسلت كسها وطلعنا قالتلي تعال اوضتي ودخلت وهيا نامت ف حضني يوم والتاني وانا بنيك دي ودي ولقيتها بتقولي وانا نايم معاها ف صديقه ليه معاه تاكسي تشتغل عليه قولتلها ياريت بس ممعيش رخصه قالت بسيطه انا اعرف واحد هناك بيعملك كل شئ بتعرف تسوق قولتلها ايووووه
قالت خلاص الصبح باخدك وبنروح المرور وكل شئ بيتعمل والصبح طلعنا ع المرور ركبت العربيه وكل حاجه تمام المشكله مش في سوقتي انا عارف انها هتطلعها بجسمها واحنا مروحين عرفت منها ان الراجل عرفها وعرفت انه نام معاها قبل كده روحت وهيا دخلت تتشطف كان حر شوي
وانا دخلت عليها وزوبري وقف وبنتها كانت بره
وانا زنقتها ف الحيطه بقولها طلعت الرخصه بجسمك قالت احترم نفسك انا جوزي عمل خدمات لناس كتير وده كان منهم هو نام معي لما انا وجوزي كنا عندو جوزي شرب وبقي سكران وهو نام معي ماقدمتلو شئ بمزاجي انا بدعك ف كسها ودخلت زوبري وبقيت انيكها وزوبري داخل طالع ف كسها واحلي متعه وهيا حضناني وانا زوبري ف كسها وبمص بزازها وقالت دور طيزي يلا انا اول مره حد يقولي نيك طيزي لقيتها عطتني ضهرها
وفنست وانا حطيت زوبري ع خرم طيزها
ودخلتو دخل مش بسهوله واهات عاليه وانا دخلتو كلو وبقيت اطلعو ودخلو وطيزها ضيقه
حاسس ان لما بيدخل زوبري بيتفعص
فضلت انيك فيها ونزلت ف طيزها وهيا تعبت وانا طلعت زوبري ولفيتها ونزلت فيها بوس ونزلت ع ركبي وبوقي ع كسها مص جامد ومكنتش عايز اقوم غير وهيا منزله ع وشي وده الي حصل غرقت وشي كلو ورجليها بترتعش وانا حضنتها وبقولها مالك بترتعشي ليه وهيا تعبت انا شغلت الدش تاني وغسلنا وطلعنا نفس اليوم بليل
طلعنا اتا وهيا لصحبتها واتفقت معايا النض بنص ف كل حاجه واتفقت معاها واخدت التاكس وكان معايا وصل بالرخصه روحنا متاخر وسمعنا صوت حد مع بنتها جوه انا مشغلتش دماغي دخلت نمت مع امها وطلعت الصبح لما امها عملتلي فطار
واخدتها خبطها زوبر ونزلت رجعت بليل كان شغل كويس اتعشبت وعطيتها مصاريف
وبقيت اعتبرها مراتي وفضلت كده اسبوع
انيك الام الصبح وانا نازل وبليل لما اجي انام
وكنت اخد بنتها مشوار كنت بنيكها ع الطريق
وهيا بتحسبني بجسمها وبقيت اكتر من شهر ع الوضع ده لما سمعت ف مره البنت بتتخانق مع امها بسببي وقتها قولتلها الي يرضيك هعملو وش كده قالتلي اطلع بره وامها زعلت معاها وانا قولتلها مفيش مشكله ودخلت لميت هدومي وامها قالتلي رايح فين قولتلها هبقي اكلمك
وطلعت بالتاكسي ولقيت بلكونه ع الطريق عليه يفطه لايجار كلمت الرقم استفسر قالي انه اوضه صغيره ولقيت سعرها مش غالي وده كويس
طلعلي دخلت كان صغيره اووي وبلكونه متر بس بس حلوه حتي ع الشارع ومطبخ صغير وحمام وسرير لاتنين وسرير لواحد السرير لواحد ده كانو قعده اخدت الغرفه ونمت
وتاني يوم طلعت للشغل وبويا رن عليه كذا مره مردتش عليه ورن من ارقام غريبه اسمع صوته اقفل السكه ف يوم وانا شغال قبلت مرات ابويا كانت ف السوق ركبت معايا ووصلتها واتاسفت ع الي حصل وانا عرفتها ان انا بعدت عن كلو وهيا قالتلي ابوك قلقان عليك قولتلها قوليلو ان انا كويس ولقيتها قالتلي لما تبقي فاضي كلمني اقعد معاك قولتلو انا مقفول خالص بس لما اقعد ف يوم هكلمك تاجي نزلت وانا طلعت وبقيت شغال واخر الاسبوع اروح اعطي الفلوس للست ف يوم ببص من البلكونه لقيت واحده وقفه كان الجو برد بليل وشكلها بردانه نزلت قعدت ع الاستراحه وهيا وقفه عشان عربيه توقف ليها

JvHTEf2.md.jpg
شكلها حلو وطيزها ف البنطلون جميله
فضلت ابص عليها اكتر من خمس دقايق لقيتها بتقرب مني وبتقولي مرحبا قولتلها مرحبا
بتقولي ممكن دقيقه من موبايلك طلعتو قولتلها اتفضلي كلمت حد وبتقولو انا بالطريق شو اسوي مافي سيارات قالتلو خلاص اقفل راح اتصرف خلص بكفي قفلت معاه
قولتلها انت منين قالت انت مصري قولتلها ايوه
قالت انا من عكار قولتلها وايه جابك الشمال قالت كنت ف فرح رفيقتي وجوزي حكالي انه راح ياجي الساعه 11 وهلا الساعه 1 وكلمتو قالي معي للصبح السياره كانت خربانه
قولتلها طب هتنامي فين
قالتلي مابعرف راح اقعد هون
قولتلها بيتي هنا لو عايزه تقعدي للصبح قالت عنجد قولتلها ايوه قالت اوك شكرا
اخدتها وطلعت دخلنا وقالت بره برد كتير قولتلها ايوه قلعت الجاكت وبتبص من البلكونه
وقالت انت شوفتني من هون قولتلها ايوه
قالت عندك شئ يتشرب قولتلها المطبخ هنا

JvHA4oJ.md.jpg
راحت وانا ببص ع جيزهت كانت تحفه
قالتلي وانت قاعد لحالك قولتلها ايوه لوحدي وابويا حصل مشاكل وسبتلو البيت وشغال ع تاكس قالت معك تاكس قولتلها ايوه قالت فيك توصلني قولتلها جوزك هياجي قالت سيبك منو قولتلها برحتك بس انا شغال عليه مش بتاعي ضحكت وقالت بعطيك وزياده انا سياراتي ماجبتها معي قولت جوزي بيوصلني وخلاص
قولتلها خلاص تمام

عملت نسكافيه وفضلت تكلم معايا وشغلنا الدفايه والجو بقي دافي وهيا قالت حسيت حالي دفاينه كتير شربت النسكافيه
وقالت بدي انام قولتلها نامي ع السرير انتي قالت وانت وين تنام قولتلها ف سرير صغير هيا كانت قاعده عليه قالت ده قولتلها ايوه قالت لا مستحيل قالت نام هون ع الطرف وانا بنام جوه اخاف اقع وبتضحك انا قولتلها السرير صغير قالت اي عادي انا مابتقلب وانا نايمه وضحكنا وانا قولتلها برحتك انا وقفت ولقيتها بتقلع البنطلون

JvH70ap.md.jpg
وطيزها ف وشي انا انصدمت ولقيت فنست وخلعتو ووقفت وطلعت ع السرير وقالت مالك مابحب انام بشئ تقيل ع جسمي هيا طلعت وانا وقف وزوبري وقف وهيا بتبص لزوبري وقالت ماراح تقلع كمان قولتلها عادي قالت اي عادي ماتتحرج ماراح نعمل شئ غلط لسه بقول مينفعش لقيتها بتقرب ومسكت بنطلوني ونزلتو

JvHYIff.md.jpg
وزوبري ظهر ف البوكسر وهيا كملت وقلعتني البنطلون ولقيتها قالت خود راحتك
لقيتها قلعت الي فووق ولبسه ستيان نفس الكلوت حلمات واضحه وبزاز ملبن انا ببصلها
وهيا نامت ع ضهرها وانا فضلت لابس التيشرت مش لابس تحتو فانله نمت وزوبري بيوقف وهيا بتكلمني وعينها منو وسالتني عن بقالي قد ايه هنا الخ الخ وهيا نامت ع جنبها وطيزها ف وشي وانا زوبري ناااار وقف اوووي
قالتلي ماراح تنام قولتلها عندك عيال قالت بنتين
ف البيت مع الشغاله
لقيتها لفت وشها وبصالي وقالت شو ماراح تنام قفلت النور ومبقتش شايف حاجه
لقيت ايديها ع بطني وقالت حسيت ببرد قولتلها اجبلك بطانيه قالت لا لقيتها بتقرب مني اكتر ورجليها لمست رجلي جسمي سخن ولقيت ايديها حولين بطني وقالت دفي بعض انا قولتلها ادفيك قالت اي قولتلها حاضر روحت لفيت جسمي ليها
وحضنتها ودخلت ف صدري قالتلي كام سنه عندك قولتلها داخل ف 21 قالت حسي حالي مع زلمه اووي مردتش ولقيتها قالت دنام ع الجنب التاني ااااه انا لقيتها بتلف وعطتني ضهرها وبترجع انا زوبري اول لمسه لجسمها وهيا رجعت وانا حضنتها اووووي وزوبري جوووه طيزها
وانا ايدي ع بطنها بحسس عليها بقولها دفيانه كده قالت اي كتير لقيتها بعد شويه بتحرك طيزها ع زوبري وانا بتنفس ف رقبتها وبقولها لو الشورت بتاعي مداياق اقلعو قالت اي نام وانا بقلعو الك
انا نمت ع ضهري ومش شايف حاجه
لقيت الشورت بيتقلع
وانا مش شايف حاجه انا مستني منها تمسك زوبري او تمصلي لقيتها رجعت تاني
نامت جنبي وعطتني ضهرها وانا مستغرب
لقيتها بتقولي دفيني بجسمك انا بحضنها اااااااه زوبري بقي ع طيزها علطول ولسه بحرك ايدي
لقيت ايدي علي بزازها علطول عقلي راحىدي قلعت خالص انا حضنتها اووووي ورفعت رجلي ع رجليها وزوبري عند كسها وانا حضنها اوووي وهيا بتحرك وسطها ع زوبري انا مسكت بزها جامد داااافي وملبن هيا مسكت ايدي
وانا نزلت فيها تفعيص وانا لقيت زوبري بقي تحت كسها زوبري بيحك ف كسها
وانا ببوس كتفها وهيا قالتلي شو بتسوي قولتلها عملت ايه وهيا مردتش لعبت ف حلماتها وهيا طلعت اااااه قولتلها مالك مردتش ورجعت بزوبري ورا وبقرب وراس زوبري بتخبط ف كسها وهيا امممم لحد مالقيت زوبري راسو دخلت ف كسها
وهيا اااااه اااااه وانا بدخل زوبري واحده واحده وهيا قالت لا لا عيب هيك
انا دخلتوو للاخر وقولتلها بدفي زوبري بكسك
وهيا مردتش وبقيت انيكها وهيا بقت تطلع صوت وبقولها كسك ضيق اووووي
وفضلت انيك فيها برومانسيه كده وهيا ف عالم وانا زوبري ف كسها وايدي بقت ع كسها من اودام وبلعب ف كسها وهيا اااااااه وانا بدعك ف زنبورها اووووي ولقيتها بتصرخ حرفيا وجسمها بيتنفض وكسها بينزل كتير اووووي لدرجه ان انا فكرت دي شخت ميه بس طلع عسل كسها زوبري ولع ووقتعا كنت عايز انزل ف كسها خرجتو ونزلت ع شفايف كسها وهيا بتنهج ونزلت ودخلتو تاني ف كسها
وفضلت انيكها لحد مازوبري نام خرجتو
وهيا بتنهج ونمنا وانا حضنها وصحينا الساعه 6 الصبح وهيا بصالي ولما صحيت بقولها صباح الخير قالت صباح النور بدي ياك توصلني قولتلها زي ماتحبي وانا بقولها زعلانه قالت ليش ازعل كتير مبسوطه انا بوستها من شفايفها بوسه رومانسيه وهيا قالت بتعرف ماحد لمسني من شى اسبوعين قولتلها وجوزك قالت متجوز واحده تانيه ونادرا ع ماياجي للبيت مقدرت امسك حالي امس
انا قولتلها شبعتي قالت لسه بدي كمان قولتلها قومي مصي هيا انبسطت زي العيال ولقيتها بتعدل شعرها انا مسكت وسطها وخليتها تركب ع بوقي وبقيت الحس ف كسها وهيا نزلت ع زوبري 69 بتمص ف زوبري وبقيت انا وهيا بنلحس لبعض
وزوبري هيا بتحاول تبلعو كلو
وانا باكل كسها حرفيا
وفضلت امص ف كسها وزنبورها وشفايف كسها الوردي لحد مالقيتها بتنزل تاني ع بوقي بقيت الحس وبلع عسلها وهيا بترتعش وانا ماسك طيزها وشددها ع وشي وبلحس كسها نضفتو وهيا قالت يلا نيك انا قلبتها ع ضهرها ومسكت فخادها ضميتها لصدرها ودخلت زوبري ف كسها

JvHkKdB.md.jpg
وانا بقيت انيك فيها اوووي وهيا تصرخ من النيك كسها عامل زي الورده وردي ومن جوه احمر زوبري داخل طالع ولقيت جوزها بيرن
وهيا شديتني من القميص وحضنتني وزوبري ف كسها وهيا حضناني وانا بنيكعا اووووووي ولقيتو بعتلها رساله انا مسكت التلفون وبقولها جوزك وقف مكان الوكيشن عند الاستراحه
هيا قامت وفتحت البلكونه وقفلت الستاره شافتو وقف وانا بقولها ده جوزك ومسمت زوبري ودخلتو ف كسها وبقيت انيك فيها ووهيا وقفه بتبص

JvH8oKv.md.jpg
وانا مكمل نيك وكسها بينزل عسل كتير وهيا من رعشت رجليها نزلت ع ركبتها وانا بسندها وهيا نزلت بوشها ع الارض وانا دخلت زوبري ف كسها
وهيا ف عالم تاني فضلت انيك فيها وزوبري مش عايز ينزل وانا بنيكعا اووووي واخدتها ع السرير ونيمتها ع بطنها ورجليها ع الارض وقعدت ع ركبي وفتحت طيزها الحس كسها ودخلت صباعين ف كسها وانا بلحس طيزها وكسها بالساني وهيا اااااااه اااااه واتا بلحس وقفت ولقيتها بتراسل جوزها وبتقولو انا شوفتك اخلص مع الشب وراح انزل الك وانا مستغرب قالها صوت شو بتسوي عندك قالتلو صوت الشب نزلي من البيت وحكالي بتنامي عندي والمقابل دنام معك وانا وفقت ولا بدك انام بشارع قالها خلصتي
قالتلو لسه من ربع ساعه بنيكني نزلت مرتين وهو مابيشبع قولتلها احسن يحبسني قالت لا تخاف
مابيقدر يحكي معي اتا بقيت انيكها وهيا قالت راخ افتح كاميرا ولقيتها فتحت الكاميرا وجيبها وشها وهيا نايمه لحد وسطي الي ظاهر وصوت النيك وهو بيقولها شكل الشب قوي قالتلو كتير مارحمني ها الشب مصري كتير زوبرو قوي
وانا بنيكها ولقيتو بيقولها ايرو كبير انا بدون كلام طلعت ع السرير اودام وشها وهيا بتضحك وقالت شو عجبك قالها اي كتير كبير قوي هالشب
هيا بتلحس زوبري ودهلتو ف بوقها وبقت تمص في اودام جوزها وفضلت تمص وانا قولتلها اطلعي ع زوبري هيا مسكت التلفون وبعدتو عن وشي وطلعت ع زوبري وجوزها بيقولها كل الزوبر ده جوه كسك وهيا بتوريه زوبري وهو بيدخل ف كسها واختفي كلو ف كسها خرفيا لدرجه ان جوزها قالها وين راح زوبر الشب وبيضحك وهيا بتعض ع شفايفها وبتنط عليه

JvHi09j.md.jpg
وانا ماسك وسطها وهيا بتنط ع زوبري
وفضلت انيك فيها وزوبري مش عارف حصلو اييه وهيا بتنط ع زوبري ولقيتها بتتشنج واترمت ف حضني ولقيت كسها بينزل عسل تالت مره وانا حضنها وكسها بينبض وانا حضنها ولقيت جوزها بيلعب ف زوبرو ف العربيه وقالها الينا احكيلي وينك اجي انيك مع الشب
انا مسكت التلفون وقولتلو دي بتاعتي مش هخليك تلمسها طول ماهيا مع راجل عارف يكفيها قالي اي انت راجل كتير حميان انا بدي نيكها معاك قولتلها اتفرج عليها وهيا بتتناك نيمتها ع ضهرها وفتحت رجليها ودخلت زوبري ف كسها وهو بيتفرج ع زوبري وهو بيدخل ف كسها

JvHZJUX.md.jpg
وبقولو شوف مراتك مش قدره وزوبري ف كسها
وانا بنيكها لقيت **** علي ايديها لسه شايفو وانا بقولو اسمك ايه قالت ميشيل
وانا عرفت انهم مسحيين بس ازاي هو متجوز واحده تانيه فضلت انيك فيها وهيا ااااااه ااااااااااه ولقيتها بتنزل تاني ع زوبري وانا زوبري دفع قذايف لبن ف كسها وانا زوبري بينزل ناااااار ف كسها وجوزها بيقول ااااااه انا نزلت ي الينا عليكم ولقيت زوبرو صغير قولتلو حرام عليك تحرمها من الجنس تبقي جيبهاالي علطول وخليها تنام معايا وهو بيقولي تعالي انت معانا وانا نزلت لبني كلو ف كسسها وقفلت معاها ونمت عليها
وبقيت اقولها مبسوطه قالت اي كتير قولتلها لو عايز اشوفك تاني ازاي قالت باخد رقمك ونتواصل وانا قومت من عليها وكسها غرقان قولتلها عمله حسابك قالت ف ايه قولتلها احسن تحبلي ضحكت وقالت انا 43 سنه خلاص مابخلف
قولتلها شكلك صغير بحسبك 35
ابتسمت واخدتني ف بوسه وقالت كتير انبسطت معك اليوم وانا راح اكلمك تاجي تنام معي وبعطيك اجره التاكس طول اليوم وبترجع
دخلنا اتشطفنا رغم ان الحمام صغير بس كنت عايز اتشطف معاها ونضفت كسها وهيا نضفت زوبري وانا بقولها عايزين نتاكد ان كسك نضيف وانا دخلت زوبري للاخر وهيا بتضحك وف 30 ثانيه خرجتو وهيا قالت كفايه حسا انك راح تنكني تاني بتاعك مابينام وطلعت وانا لبستها كلوتها حتي الستيان وكل حاجه واخدتها ف بوسه ونيمتها ع السرير فضلت ابوس فيها وهيا قالت تعال وصلني لتحت قولتلها جوزك قالت لا عادي
نزلت معاها وايدي ع وسطها وطلعنا ع الطريق وهو كان راكن ف جنب طريق سريع مفيش حد وقف ضربتها ع طيزها اودامو وقولتلو خالي بالك منها لقيتو بيسلم علي وقالي شو شغال قولتلو تاكس قالي شو رايك تشتغل عندها سواق قولتلو بجد قالي اي وبتاخد راتب كل شهر انا قولتلو موافق والسكن قالي كل شئ موجود
قالتلو حبيبي فيك تاخد بالك من الطريق شوي قالها شو في قالتلو كتير ممحونه لقيتها مسكت زوبري وقالت لساتو وقف قولتلها اكيد لقيتها بتفك بنطلونها وركبت العربيه ونزلت بنطلونها للركبه
وانا طلعت زوبري وركبت العربيه ولقيتها بعدت الكلوت عن كسها انا مسكت زوبري ودخلتو ف كسها ونزلت بوس فيها ولقيت حوزها قفل الباب وركب وقالنا هطلع امشي براحه احسن حد يشوفنا انا فضلت انيك فيها وهيا تصرخ وجوزها عينو غلينا وانا قلعتها البنطلون وبقيت انيك فيها اووووي 10 دقايق وهيا نزلت ع زوبري وبقت ترتعش وجوزها بيقولها شو ها الشب كتير اوووي وانا بنيك فيها ونزلت ف كسها خرجت زوبري وهيا لبست الكلوت ولقيت جوزها وقف وقالي البس بنكلونك وتعال مكاني انا ركبت اسوق وهيا لسه فاتحه رجليها وانا لقيتو دخل زوبرو ف كسها وفضل ينيكها لحد منزل ف كسها كنت انا لفيت ورجعت لبست وقالتلي بكلم ف اقرب وقت راح اجيك بتكون لميت ملابسك وسلمت التاكس وتاجي معي قولتلها ماشي وبوستها بوسه جامده وانا طلعت ونمت قتيل
كمل ي زميلي
 
  • عجبني
التفاعلات: صاحب نفسي
القصة رائعة وجميلة
 
  • عجبني
التفاعلات: صاحب نفسي
عالمى 👏👏👏
 
  • عجبني
التفاعلات: صاحب نفسي
انا علي 20 سنه عايش مع ابويا ف لبنان من سنتين ابويا عندو 45 سنه

ابويا شغال ف شركه استراد وتصدير
مع ان الدنيا هناك بايظه بس لبنان حلوه وجميله بذات حريمها كتيره اووي ونصهم اذا مكنش اكتر بيكونو واخدين حريتهم اوووي
ف البس وكل حاجه
انا كنت مبسوط مع ابويا ف يوم ابويا فتحني ف موضوع الجواز عايز يتجوز من لبنانيه
وانا قولتلو برحتك انت حر قالي هيا شغاله معايا وانا قولتلها وهيا وفقت
بس قولتلها هشوف ابني الاول ولو عايزني اخد شقه تانيه معنديش مشكله هيا كده كده ماجره
قولتلو لا مش مشكله بيتك ومطرحك هطردك يعني وبعدين فيها ايه لما تتجوز يعني

ابويا تاني يوم راح الشغل وانا مكنتش بخرج كتير
ممكن يومين بليل ف الاسبوع
كنت مصاحب واحد من المنطقه
كنت دايما بكون عندو نقعد مع بعض عندو اختين واحده متجوزه والتانيه 20 سنه
بس الاتنين احلي من بعض زي القمر وبذات الام جميييله وابوهم دايما مشغول ف الشغل
انا كنت بروح هناك بشوف امه ببنطلون خفيف والكلوت تحتو عادي حتي الابن عادي كان مفيش حاجه واختو كذالك وانا بتكلم معاها عادي وهيا كانت بتحبني اووي عشان مصري وكانت بتحب تسمع كلامي انا كنت من المنصوره
ف مره كنت قاعد مع سليم ابنها
وبنلعب بلاستيشن ببص عليها مصدقتش عيني لما لقيتها خارجه من الحمام ولفه فوطه حولين وسطها وفخادها كلها اودامي بصيت عليها وهيا وقفه وهيا بصتلي وانا عين علي الشاشه وعين عليها واتجننت وطار برج من دماغي لما لقيتها لفت وشها وراحت موطيه ااااااااااااه انا شوفت طيزها وكسها ولقيتها بتبصلي من مابين رجليها
ووقفت وانا ببص ع الشاشه وحسيت بجسمي سخن انا اول مره اشوف حد كده ع الطبيعه
ومخبيش عليكم هيا حلوووه اوووي جسم وشكل
وانا شوفت ريم كذا مره من الشباك بتاعتنا وهيا بتخرج ف العربيه مع واحد وبيرجعها وكان بيبوسو بعض وبيطول ف البوسه اوووي
انا كنت عند سليم يوم الخميس ولقيت امه جميله اوووي ولبسه بنطلون خفيف انا شايف البنطلون جوه كسها بقيت هموت عليها وانا اول مره اشوفها بتعمل كده مكنتش كده الاول
انا كنت بروح اضرب عشرات عده اسبوع علي كده لحد مافي يوم كنت مروح بليل وانا ماشي شوفت عربيه وقفه وشوفت فيها ام سليم ومعاها واحد بيني وبين العربيه 5 متر انا وقف جنب سور ببص تاني مالقتش ام سليم بس فجاءه لقيتها رافعه راسها وانا ببص بطرف عيني
ولقيتها بتبص يمين وشمال وتنزل تحت تاني
وبعد دقيقتين طلعت ولقيتها بتمسح بوقها واخدت منو بوسه ونزلت وهو مشي بالعربيه
وبعد يومين نفس العربيه وقفه وانا ببص من الشباك بتاعنا وشوفت ام سليم نزله من العربيه
واتكرر الموضوع ده كتير وبقيت اشوف ريم كمان ترجع متاخر لحد مافي يوم كنت معاهم ف البيت ولقيت ريم لبسه وخارجه وعرفت من كلامها مع امعا انها خارجه مع ناس صحبها
بس امها كانت متخانقه معاها وقالتلها اخوك جاي معاك وريم زعقت وقالت مش هتخرج
ودخلت بعد دقيقتين طلعت متعصبه وقالت ل اخوها قوم البس خليني نمشي
وانا قومت عشان اروح وكانت ام سليم جوه
روحت وطلعت ابص عليهم من الشباك ريم نزلت مع اخوها وبعد نص ساعه لقيت نفس العربيه وفي راجل نزل من العربيه وطلع انا بعد خمس دقايق نزلت ومشيت لعندها وبقيت وقف علي الباب
ولقيت صوت اغاني جوه انا نسيت خالص ان في كاميرا ع الباب ملحقتش اعمل حاجه الا ولقيت ام سليم بتفتح الباب من الصدمه بقيت وقف ومفوقتش غير وصوتها بيقولي ايه ياعلي وقف ليه كده انا قولتلها انا اسف بس انا شوفت حد طالع عندك خوفت عليك
الي مختش بالي منو انها كانت لبسه قميص نوم قصير وصدرها نصو بارز
لقيتها قالت مفيش حاجه ياحبيبي ولقيتها وطت وعطتني بوسه جنب شفايفي وقالتلي افضل بص كل شوي وقت ماتشوف العربيه مشت تعالي عايزاك قولتلها مين معاك
قالتلي ده رائيس الشركه الي شغال فيها جوزي
انا فهمت قولتلها طب هو غصب عنك
قالت ايه هو انا قولتلها الي بيحصل
ابتسمت وقالت لا مافي شئ غصب عني
كل شئ بمزاجي ولقيتها قالتلي تعال ادخل انا خوفت ولقيتها دخلتني اوضه النوم بتاعتها
ولقيتها بتقولي الي بيحصل هنا ده سر بينا
اوعي تتكلم مع سليم في قولتلها حاضر قالت اخرج بره البلكونه وتفرج هعمل في ايه
ريحتها حلوه اووووي طلعت ولقيتها وقفه اودام المرايه وبتنزل القميص لتحت شوي وصدرها طلع اكتر وخرجت ولقيت دخلت الحمام وخرجت معاها راجل شكلو كبير بس حلو وزوبرو وقف وابيض مكنش كبير انا ببص براحه
ولقيتها بتنشفو وحضنتو من ورا وبتدعك صدرو وبطنو ولقيتها مسكت زوبرو بتدعكو وانا مش مصدق ولقيتها نزلت ع ركبتها وعلطول بتمص زوبرو وانا مستغرب وهيا بتمص
وراحت وقفه وقالتلو كفايه كده احسن تنزل
ولقيتها نامت ع السرير
ع ضهرها ورفعت رجليها وشوفت كسها والراجل الزاني قفل عليه لما دخل مابين رجليها وسمعتو هو عمال يطلع اهات وهيا ااااه كمان كمان نيك وبعد 3 دقايق راح منزل وهيا اااااه زوبرك يجنن
مع انك بتخلص بسرعه بس بشبع من زوبرك
وهو نام ولقيتها فتحت رجليها وبتبص نحيتي واخدت تدعك ف كسها ولبنو بيخرج
وهو قام فتح شنطه وعطاها فلوس
وهيا لبستو واخدها ف بوسه ونزل ولقيتها زي ماهيا بالقميص وطلعتلي وقفت معايا ف البلكونه وبزازها عرقانه وشكلهم يجنن
ولقيتها بتقولي لازم اقولو الكلمتين دول عشان يحس انه كويس ويعطيني مصاري ويشغل جوزي
انا قولتلها شوفتو كذا مره وانتي معاها ف العربيه
قالتلي انت بترقبني ياعلي قولتلها لا شوفتك وانا مروح مره ومره وانا وقف ف البلكونه
قالت وعجبك الي شوفتو انا استغربت من كلامها
مردتش قالتلي تعال دخلت وراها
وانا وراها ولقيتها دخلت المطبخ تعمل عصير
ولقيتها بتقولي شوف ياعلي بعيد عن اي شئ انا ست زي اي ست ليه طلباتي مع جوزي وانا جوزي ما اهملني ليش ما اكسب مصاري وامتع حالي كمان انا قولتلها بس انتي مش بتشبعي منو قالت لحظت انت وبتضحك قالت ماتحكي لحد بلعب لحالي انا سمعت الكلمه من هنا وقلبي وقف
انا قولتلها ينفع معايا هيا ابتسمت وقربت مني وقالت انت لسه عيل صغير ولقيتها بتقولي ف ودني هستناك لما تكبر شوي ولما اشوفك راجل هخليك تعمل كل الي انت عايزو
انا زوبري كان وقف اووي
بدون كلمه منها لقيتها بتقولي وريني انت كبير قد ايه ولقيت ايديها مسكت زوبري وانا جسمي اتكهرب ولقيتها قالت واااو ايه ده انا زوبري كان وقف ولقيت ايديها طالعه نازله ع زوبري
وقالت كنت فكراك صغير زي ابني معرفش انك اكبر من جوزي نفسو انا مش بتكلم
قالت بس انت صاحب ابني وماينفعش اعمل معاك حاجه كل ده وهيا بتحسس ع زوبري
وانا من الصدمه مسكت بزها كان ع الحم وطري اوووي وهيا عضت شفايفها وانا لقيت حلمت بزها وقفه اوووي برزه تحت بطن ايدي محسيتش بنفسي غير وانا بقرصها اوووووي
هيا بعدت ايديها عن زوبري وطلعت اااااااه
من نااااااار وهيا قالتلي وجعتني
يلا انزل ممكن سليم وريم ياجو باي وقت
وانا روحت حضنها وبحاول ابوسها وهيا بتضحك وبتقول لا كده مينفعش ابعد ولقيتها وقعت وانا وقعت عليها وحسيت انها داخت انا مبقتش عارف اعمل ايه بس خوفت ليكون حصلها حاجه
انا بنادي عليها وجيبت ميه وهيا بتفوق وانا لقيت تلت تربع بزها هيخرج انا نزلت القميص بزها طلع ف وشي اااااااااه ياخربيت ده بز انا ببص عليه وهيا بتفوق وقالت حصل ايه قولتلها وقعتي
قالت ااااه وقفت وشافتني ببص ع بزازها
لقيتها دخلت بزها وقالت مستحيل اسمحلك تعمل فيني شئ عيب انا قولتلها انا كنت ممكن اعمل وانتي دايخه بس مردتش
نفسي اشوفك وانتي رافعالي رجلك وتقوليلي يلا دخلو لقيتها قالت انا بحبك ومينفعش كده انا بحبك زي ابني ومينفعش تعمل معايا كده
انا سمحتلك انك تتفرج بس عشان انا حسيت انك شوفتني بس تداري عليه مش تفضحني
قولتلها انا عمري مافضحك
قالت عارفه بس انا عايزاك تبقي معايا وانا هبسطك قولتلها معاك ازاي قالت هقولك بعدين بس امشي دلوقتي وبكره تعالي هعرفك
ولقيتها عطتني بوسه ف خدي مشيت روحت ضربت عشره ونمت احلم بيها
تاني يوم الساعه 5 روحت عندهم ولقيتها لبسه بنطلون خفيف ع الجلد البنطلون موضح كسها
وانا ببص عليها وشايف صدرها الواقف
وحلمات بزازها بارزه ولقيتها بتقولي تعالي ياعلي عايزاك روخت ليها ع طول ولقيتها بتقولي انهارده عايزاك تخرج معايا قولتلها فين
قالت مشوار معايا قولتلها مشوار ايه قالت هتعرف بس تتفرج وانت ساكت وانا وفقت والساعه 10 بليل كلمتني ولقيتها مستنياني ف العربيه بتاعتها ركبت معاها وطلعت وقالتلي الي تشوفو محدش يعرفو غيرك وانا مش فاهم بتتكلم عن ايه
وصلنا بيت دخلت وبعد شويه طلعت اخدتني ولقيت 3 حريم وراجل غير ام سليم
ولقيتها بتقولي تعالي روحت وراها ولقيتها طلعتني ف البلكونه كبيره وقالت خليك هنا اقعد ع الكرسي ده ومهما تشوف عايزاك ماتتحركش واعمل نفسك مش شايف حاجه انا مش عارف بتتكلم عن ايه
قعدت وفتحت نت وبتصفح الفيسبوك وبقيت ابص ع البلكونه بس كبيره فيها سرير وكراسي
وبعد ربع ساعه سمعت ضحك وانا قاعد لقيت حد بيفتح الباب ودخل لقيت واحده دخله ملط وبتضحك ولقيت وراها راجل ف سن ال50داخل وراها عريان وانا مش عارف اعمل ايه لقيت اتنين دخلين كمان من بينهم ام سليم عريانه خالص حتي الي معاها عريانه ولقيت ال3 حريم ومعاهم راجل ع سرير واحد ولقيت اخر واحده دخلت وقالتلهم براحه ع الراجل يابنات
وانا قاعد وعيني عليهم
ولقيت الست الي وقفه بتبصلي
وانا بصيت ف التلفون
بقيت ابص من تحت لتحت شوفت ال3 تحت زوبر الراجل وبيمصوه والراجل وقف وانا زوبري وقف وانا شايف ام صحبي بتمص زوبر راجل
وبعد شويه الراجل قلب ام سليم خليها مفنسه ودخلو ف كسها وفضل ينيك فيها بعد 3 دقايق ناك غيرها لحد منزل علي طيز واحده واتنين لحسو لبنو لحد ما الراجل قام وطلع وهما التلاته نزلين ف بعض تفعيص ولقيت ام سليم قامت وحسمها عرقان وشكلو يجنن قالتلي جدع مبسوطه منك اووووي انك سمعت الكلام ومعملتش حاجه
وانت شايف 4 حريم حلوين مع راجل
قولتلها انا مش شايف غيرك انتي
قالتلي يعني عينك مش هتاكلهم قولتلها هما حلوين بس انتي احلاهم انا لو من الراجل ده اطلعهم بره وفضل معاكي
قالتلي علي ايه الي عجبك في جسمي قولتلها كل حاجه قالتلي كلامك حلو قولتلها جيباني هنا ليه
قالت عايزاك تشوفني قولتلها انتي جيباني عشان اشوف مع راجل قالت لا انا مكنتش اعرف ان الراجل ده هيكون موجود بس لقيتو هيدفع وفقت ادخل معاهم انت غيران عليه ياعلي ولقيت ايديها بتحسس ع زوبري وقالتلي اتفرج عليه وانا بتقطع تحت منهم لو مكنتش صاحب ابني كنت هتلاقيني باخدك علطول ف اوضتي ونبقي لوحدنا
لسه بتكلم لقيتها حطت ايديها ع بوقي وقالت اتفرج ولقيتها رجعت لورا وطيزها ملبن
ولقيت دخلت ف الوسط والاتنين بيمصو بزازها وواحده ايديها ع كسها والتانيه ايديها بتحسس ع بطنها وانا زوبري شد اوووي لما لقيت واحده بتلحس ف كس ام صحبي والتانيه قعدت بكسها ع وشها زوبري وقف اووووي وفضلت العب في ومختش بالي غير بالست الي كانت وقفه
قربت مني وبتتكلم كانت بقميص نوم وقالتلي
انت جاي مع شيرين قولتلها ايوه
قعدت جنبي وقالت عايز تدخل معاهم
بصتلها وقولتلها لا قالتلي نمت مع واحده قبل كده قولتلها لا قالت لسه خام تعالي اتمتع اشمعنا انت تعالي ورايا قولتلها لا مش عايز لقيتها قالت خليك زي مانت لقيتها بتتكلم ف التلفون ولقيت بعد دقيقه بنت شكلها صغير دخلت وقربت من الست وقعدت جنبي وبدون كلام مسكت زوبري وقالتلي شو هاد ومسكتو اووووي وانا ببعد ايديها بس مقدرتش لقيتها طلعت زوبري والست قالتلها بقي ده مخبي كل ده ولقيت البت دي بتلعب ف زوبري وانا قاعد ولقيت البت بتمص راس زوبري
وانا حسيت بمتعه رهيبه ولقيتها دخلت زوبري لنصو وفضلت تمص ف زوبري وانا غمضت عيني وبفتح عيني شوفت الست نزلت جنبها والاتنين بيلحسو ف زوبري مع بعض وانا هتجنن لقيت زوبري علطول بينزل وبينزل ع وشهم

والاتنين بيلحسو لبني والست بلعت زوبري كلو وانا زوبري لسه وقف والست بقت بتمص
وخرجتو وقالت للبنت يلا اقلعي متعي نفسك ومتعيه ولقيت البت قالتلها لسه منزل دلوقتي
قالتلها مش هينام ده لسه بصحتو
ولقيت البت وقفت ونزلت البنطلون بالكلوت ولقيتها وانا قاعد لقيتها دخلت مابين رجلي وعطتني طيزها وبتقعد اول مازوبري لمس كسها وراسو دخلت لقيت ام سليم بتقول بت ياهند قومي البت قامت وزوبري وقف وام سليم شافتني زوبري وقف وكلو بلل من بوقهم وقامت قالت للست انا متفقتش معاك ع كده
انا وقفت وزوبري وقف اوووي لبست والست قالتلها الواد لما عرفت انه لسه خام قولت امتعو بالبنت الصغيره قالت ام سليم بعينكم قوم ياعلي عشان نمشي مشينا واحنا ف العربيه
واحنا ف الطريق لقيتها بتقولي حصل حاجه بينكم حكتلها كل حاجه لقيتها وقفت وقالتلي ليه ماعرفتنيش كده هتتعب قولتلها طب اعمل ايه قالت انا الي هعمل طلع زوبرك انا طلعتو علطول وهيا مسكتو وفضلت تلعب ف زوبري بايديها
وانا مولع ناااار وسالتني حلوه ايدي
قولتلها اوووي بقت تدعك زوبري وانا ببص يمين وشمال وهيا وقفه ف جنب الطريق
لقيتها بعد دقيقتين قالت شكلك هتطول ولقيتها بتبعد شعرها ونزلت ع زوبري تمصو وانا اااااااه وهيا بتمص ف زوبري وانا زوبري ف بوقها ولقيتها بتمص بضاني وقالتلي عندها حق البنت ماتبعدش عن زوبرك ده فضلت تمصلي ومحسيتش غير ولبني بينزل ف بوقها وانا لقيت بوقها مقفول ع زوبري وانا بنزل وكنت حاسس ان زوبري نزل كتير وهيا رفعت راسها ولبنو ف بوقها ولقيتها بلعتو
وانا ببصلها وقالت لبنك يجنن ونزلت بالسانها بتلحس الي ع زوبري وبتضغط ع زوبري بتطلع لبني الي لسه ف زوبري وتبلعو وقالتلي زوبرك يجنن ياعلي مبسوط قولتلها اوووي قالت ارتاحت قولتلها ايوه لقيتها قالت دخلو يلا عشان نمشي طلعنا وانا ببصلها وقالتلي بتبصلي ليه كده
قولتلها انتي منزلتيش قالت لا ملحقتش
قولتلها تحبي اريحك ضحكت وقالت زي ماعملتلك تعملي قولتلها ايوه قالت انا نفسي تريحني وتعملكل الي انت عايزو بس مينفعش قولتلك انا ام صحبك قولتلها انتي لسه... قالت انا مينفعش اتعبك قولتلها وانتي كده تعبانه بصتلي وعضت شفايفها وقالت تعبانه اووووي وقولتلك ميت مره لو مكنتش صاحب ابني كنت مش هسيبك

قولتلها كنتي هتعملي ايه ضحكت وقالت كنت اقل حاجه كنت هركن العربيه وانا وانت نرجع ورا ورفعلك رجلي وبتغمزلي وانا سكت لحد ماوصلنا ولقيتها عطتني بوسه نص ع شفايفي وقالت يلا روح روحت وانا مبسوط اوووي
يوم ف التاني ابويا خلاص قرر يتجوز وقالي انه هيتجوز السبت الجاي كمان يومين
تاني يوم كنت عند شيرين وانا مع ابنها بقيت اشوف طيزها وكسها وهو لازق ف البنطلون حتي طيزها الملبن لحد ما ريم كانت خارجه ولقيت ريم بتكلم امها وانا بلعب لقيت شيرين بتنادي علي وقالتلي عايزاك تخرج مع ريم سالتها ليه قالتلي اخرج معاها عشان خارجه مع صحابها ووكل واحده معاها ولد وهيا مش حبه تروح كده وصحبها يضحكو عليها وانت شكلك حلو وجسمك حلو ومحدش يعرف انك اصغر منها
ونزلت بيتنا لبست وروقه وابويا بيكلم حبيبتو وخرجت ركبت العربيه مع ريم ومشينا وقالتلي علي هو حد سالك انت عندك 23 سنه وانت معاك فلوس كتير وكده قولتلها ماشي ماتخفيش
قالت شوف عشان ماضحكش عليك انا حبيبي سبني وحب صحبتي وصحبتي جايه معانا ومعاها حبيبي ده انا فكرت ف كذا واحد بس بصراحه انت احلاهم وكمان مصري ف ده شئ احسن
وصلنا ولقيتها مسكت ايدي ودخلنا كانت شكلها حفله ريم لبسه بنطلون ضيق ع طيزها ولبسه تشيرت قصير الحزام بتاعها واضح دخلنا ولقيت شله قاعدين قالت دول
روحت وانا وقف وهيا بتقولي اسميهم وانا وقف وبسلم عليهم من بعيد ببتسامه وصحبها شكلو حلو ووعرفو اني من مصر ولقيت البت الي مع حبيب ريم بتقولي انا بحب مصر اوي
وانا مردتش عليها ولقيت ريم ضحكتلي ومسكت ف كتفي وقالت تعال لقيتها واخداني ارقص وهيا حطت ايدي ع وسطها وهيا ايديها ع كتفي وبقينا نرقص وقالت انا مبسوطه اووي انك ماسلمتش عليهم وعجبتني ضحكتك اووي
قولتلها انتي ليه مش لبسه حاجه قالت ازاي قولتلها لبسه بنطلونك ضيق اووي والعيال دي بتبصلك بصه وحشه ابتسمت وقالت هنا كل لبسنا كده قولتلها انتي معايا لما تبقي لوحدك او مع حد تاني البسي الي تلبسيه قلعت القميص وكان تحتو تشيرت وروحت ربطو ع وسطها وهيا قالت بتعمل ايه قولتلها كده احلي لقيتها بتنفخ
قولتلها ريم انتي جيباني هنا عشان تغيضي صحبك بس انا مش بقرون لو مش عجبك امشي قالت لا خلاص برحتك وابتسمت وقالت احضني قولتلها مينفعش قالت احضني شوي ونزلني عشان خطري انا روحت حضنها وهيا اترفعت من ع الارض وبزازها ف صدري ولقيتها بتحضني اوووي وانا بقولها ابعدي قالت اصبر
كانت رجليها مرفوعه من ع الارض نزلتها وهيا قالت تعال طلعنا وقعدنا تاني وانا قاعد ومحروج بس مش مابين حاجه ولقيت حبيبها ده اخد البت ونزل يرقص ولقيتو بيحضن فيها ويبوس فيها وقولتلها ريم قالت نعم قولتلها مكشره ليه
قالت مش شايف الي بيعملو
قولتلها تعالي نمشي قالت ليه قولتلها هتحرقي دمك ليه يلا نمشي قالت بس استنا راح اعمل حاجه ونمشي وانا وقف وهما خارجين لقيت ريم بصتلي وقالت علي بوسني ولسه بقولها اييه
لقيت ريم شفايفها ف شفايفي وبتبوسني اوووي وانا ببوسها وضميتها لصدري اوووووي
ولقيت البت الي مع حبيب ريم بتقول ل ريم بمعني مش هنا وريم رجعت وبصالي ف عيوني
وانا باصص ليها وقالت ريم يلا نمشي قولتلها يلا
لقيت ريم سلمت ع صحبتها ومسكت ايدي ومشينا كانت مبسوطه اوووي لدرجه انها حضنتني من ورا لما خرجنا ركبت العربيه وكانت بتغني ف العربيه ووصلنا ولقيت ريم وصلتلها رساله فتحتها لقيت فيديو الواد بياكل شفايف صحبتها كنا وقفين تحت بيت ريم لقيتها قالت شوفت عشان تغيظ فيا قالتلي علي طلب اخير ينفع قولتلها ايه قالت بوسه كمان هصورها وبعتها ليه قولتلها كده غلط قالت واحده بس قولتلها فيديو ولا صوره قالت فيديو لقيتها فتحت الكاميرا وحطتو اودامنا وبتبعد شعرها وقربت مني ونفسي بقي ف نفسها ولقيتها بتقولي بحبك اووووي ياعلي وهجمت عليه ف بوسه وانا بدلتها نفس الشعور وبقيت اكل شفايفها وهيا بتبوسني جامد وانا ببوس فيها وانا حااسسس بريم بتبوسني حلو اووووي اكتر من دقيقتين ف بوسه ولما بعدت بصه لشفايفي عشر سنتي وهيا قربت تاني رجعنا ف بوسه تانيه
قطعنا بعض حرفيا وانا زوبري ناااااااار رجعت لورا وهيا قفلت واتحرجت وقالت اسفه قولتلها ولا يهمك وراحت نزلت وروحت البيت وتاني يوم ابويا اتجوز ومراتو كانت زي القمر
فضلنا اسبوع كده اتعرفت عليها من تالت يوم لما شوفتها وقعدت معايا كانت بتلبس بناطيل تجنن
كنت بشوف كلوتاتها وستيانات وقمصان نومها وكنت بروح ل شيرين اقعد معاهم وكنت كل ماشوف ريم كانت تبتسم لحد مافي يوم كنت مع مرات ابويا وابويا ورقم غريب كلمني رديت كانت ريم قالتلي انها عايزاني ضروري نزلت ليها بقولها اييه قالت اركب ركبت معاها وطلعنا نص ساعه ف العربيه وهيا عيطت وانا بسالها في ايه
قالت الوسخ لما قعدت اسبوع بروح اقعد معاهم من غيرك قال لصحابنا ان انا جيباك من الشارع بفلوس انا قولتلها انتي مصحبه شويه خولات هما دول رجاله يابنتي ده لو في بلدنا كانو اضربو بالجزمه وصلنا وانا دخلت معاها ولقيتهم بيضحكو واحنا دخلين وبذات الواد الي كان معاها ده
ريم محروجه ف وسطهم وانا قولت ل ريم تعالي هنا وقفت جنبي ولقيت واحده بتسالني ليه مش بتاجي قولتلهم معلش ياجماعه ريم عايزاني دايما ناجي نقعد معاكم بس انا مش بحب الدوشه
مش قصدي عليكم قصدي ع المذيكا ودوشه المكان روحت اخدت ريم ف حضني هيا اودامي وانا حضنها من ضهرها لولا بس ان ريم بتحبكم مكنتش هخليكم تشوفوها تاني هاخدها ورجع مصر نعيش هناك وانا حضنها من وسطها ودماغي ع كتفها وريم حطت ايديها ع ايدي وقالت انا اروح معاك ف اي مكان ياعلي ولقيتها عطتني وشها وحضنتني ولقيت البت الي مع حبيب ريم ده بتقولي تعرف ان ريم كانت بتحب ناجي بس هو سابها قولتلها مين ناجي ده قالت ده
قولتلها هيا قالتلي وانا وهيا فاتحنا صفحه جديده
وبعدين ماتفتحيش الموضوع ده معايا تاني
قالت خلاص وقعدت ع طربيزه لوحدي وريم قعدت جنبي وبقت تشكرني
واتا قولتلها العيال دي هتبوظك
لقيت قالتلي شوف بتفرج لقيت فيديو جنسي لقيت الواد مع البت ع سرير واحد وبينيكها ف كسها وانا استغربت بقولها هيا مش بنت قالت لا ده بعتهولي انهارده وقالتلي ان ده يوم ماكنا مع بعض اخر مره اخدني ع شقتو وانا بتفرج والبت جسمها جااامد وحاميه اوووي البت ركبه ع زوبر الواد زي الحصان ماخبيش عليكم عجبتني اووووي
جسمها ناااار وانا بتكلم معاها وبقولها البت دي فاجره قالت مش اول واحد ينام معاها قولتلها واضحوقالت ازاي قولتلها شكلها وهيا معاها
ابتسمت وقالت ازاي قولتلها البت من طريقتها وضح انه بتاعو مش مكيفها عشان كده هيا الي فوقو ومتحكمه في والواد تحت منها وشكلو هيموت ضحكت قالت ازاي عرفت ده
قولتلها البت دي بتحب الجنس اوووي الواد ده مش مكفياها قالت ازاي قولتلها بيبان عليهم
شغلت الفيديو كانت الكاميرا بعيده شوي
قولتلها شوفي البت عمله ازاي امال لو حد بتاعو مكيفها هتلاقي تعبير وشها تعبانه
بصتلي وبجراءه قالتلي تعرف تخليها تتوجع منك وتصورها قولتلها انتي عبيطه قالت ليه
انا عايزه اعرفها ان انت احلي من ناجي ف كل حاجه شوف الرسايل ولقيت كلام كتير بس المفيد ان ريم قالتلها ان علي جامد وحلو ومصري وهسافر معاها ردت عليها بالفيديو ده وقالتلها ناجي بينام معايا وبيريحني انما انتي ماتعرفيش علي بيعرف ولا لا يمكن بتاعو صغير
ولقيت ريم بتقولها لا كبير اكبر من ناجي كمان انا ببص لريم وهيا لفت وشها محروجه
ولقيت ريم قالت علي اسمعني انا ممكن اخر مره اقابلهم وعرفه ان طلباتي كترت
بس ايه رايك تاخد رقمها وتكلمها وهيا مش هتمانع انك تنام معاها بس عايزاك تصورها وهيا معاك قولتلها بسهوله كده قالت ناجي مش اول واحد قولتلها مقابل ايه قالت عايز مقابل قولتلها ايوه قالت فلوس قولتلها لا زي ماهنام معاها هنام معاك
قالت بتقول ايه انا بنت قولتلها عارف وانا مش هلمس تحت خالث انا عايزك تقلعي اودامي واتفرج ع جسمك الجميل ده وحضنك حضن ومش هتشوفيني تاني لو عايزه
قالت وانا موافقه بس تعمل الي اتفقنا عليه معاها
قولتلها موافق بس تجمعيني ف مكان معاها واتكلم معاها قالت بسيطه روحت اليوم ده
بعد يومين وانا ف البيت ومرات ابويا مهيجاني طول الوقت بلبسها الي تقريبا عريان كلوتات واضحه وحلمات وقفه وشعر اصفر يجنن ولحم ابيض ريم كلمتني
وقالتلي تعال انهارده عندنا روحت عندهم بعد العشا لقيت البت مع ريم ف اوضتها امها عرفه ان انا عامل حوار حب مع بنتها عشان صحبتها وكده دخلت عليهم وريم قامت حضنتني وقالت هجبلك عصير وصحبتها بترنج انا قولتلها ازيك وهيا سلمت عليه قولتلها ينفع تجيبي رقمك قالت حاضر ولقيتها بتعطهوني قولتلها نتكلم علطول ولا بلاش قالت اتكلم قولتلها عايزك قالتلي ازاي يعني
قولتلها بصراحه جسمك عجبني اوووي
قالت ازاي قولتلها شوفت المقطع بتاعك من ناجي وعجبتيني اووي وحبيت تركبي علي كمان
قالتلي هقول ل ريم قولتلها مش فارق حد بنسبالي بس ع فكره انا غير ناجي خالص
لو عايزه رقمي عندك من بكره لو عايزه محدش يعرف غيرنا انا وانتي بس ولو حبيتي من اول مره وبقيتي عايزه تكرريها انا موافق
قالت هفكر وعرفك وريم دخلت شربت عصير وقعدت اضحك معاهم وطلعت عند شيرين الي قالتلي عايزاني معاها مشوار وانا رفضت لو نفس المشوار قالت ده احنا هنيقي ستات مع بعض
وانت تتفرج علينا انا وفقت وروحت ورجعت لقيت مرات ابويا نايمه والباب مفتوح وببص لقيت زوبري وقف علي منظرها

JOUa8P9.md.jpg
وشايف طيزها وفي كلوت مابين طيزها محشور طلعت زوبري ونزلت لبني ع الارض مسحتو ومشيت وتاني يوم كلمتني شيرين طلعت معاها ودخلنا بيت اتنين حريم وهيا التالته التلاته زي القمر ولقيتهم التلاته ع سرير
وبيفعصو ف بعض وفضلنا طول الوقت اتفرج ولعب ف زوبري وانا مخرجو وكنت هيجان اووووي ولقيا واحده قامت وقالت شو يالمصري ليش قاعد لحالك ماعجبك حد فينا
لقيتها بصت لزوبري وقالت معقول يكون ايرك كبير هيك وماتستعملو قولتلها اصل شيرين
قالت شيرين دي متناكه تموت ع الاير بكسها
بتعمل فيها شريفه ولقيتها فتحت رجلي ووراحت براسها اخدت زوبري كلو ف بوقها خرجتو قالت بيجنن ورجعت تمص تاني وتالت ولقيتها عطتني طيزها وانا مسكت زوبري ولقيتها راحت قعدت ع زوبري بكسها ااااااه زوبري دخل ف كسها وهيا اممم ااااه اااه روحت رافع زوبري لفوق دخل كلو هيا ااااااااه بقيت انيك اووووي وهيا صوتها مكتوم ولقيتها بتتشد من شعرها وزوبري خرج من كسها وشيرين بتقولها ياشرموطه مش اتفقنا محدش يقرب منو انا جيباه يتفرج علينا واتفقنا ع كده
استغربت من رده الي ضحكت وراحت وقفه وقالتلها اسفه بس مقدرتش اشوف زوبرو يجنن ولقيتها اخدت شيرين ع السرير وبقت تلحس كسها ولقيت شيرين تحت والتلاته فوق منها واحده بتلحس كسها والتانيه قاعده بكسهاوع وشها والتالته بتمص ف بزازها ولقيت البنت الي كانت ركبع ع زوبري بتفتحلي كس شيرين
وبتقولي تعالي انا ببص ع كس شيرين قومت وقربت حلو اووووووي لقيت نفسي نزلت ع كسها بشفايفي بوست كسها ودخلت لساني ف كسها وكان يجنن بعد دقيقه رجعت وانا خوففت تعرف
رجعت ورا لبست وزوبري نااااار وفضلو كده لما خلصو عليها ونزلنا بعد شوي وهيا جنبي ف العربيه ولقيت قالتلي ليه ماسمعتش كلامها ودخلتو مكنتش هعرف اتحرك ويبقي اخدت الي انت عايزو قولتلها انا كنت عايز بس برضاكي
ابتسمت وقالت شوف شوفت تلفونها وانا رايح ع كسها بلحسو قالت كنت مراهنه عليك انك مش هتعمل معايا حاجه وصلنا ولقيتها بتقولي خليك
نزلت ولقيتها فتحت الباب بتاعي ورجعت الكرسي ورا ولقيت دخلت تحت رجلي وقالت استحمل
لقيتها بتخرج زوبري من البنطلون وشافتو وقالت عندها حق تموت عليه وراحت تمشي لسانها ع زوبري وقالتلي الدقيقه الي لسانك كان ع كسي حسيت ان راس زوبرك جوه كسي انا بسمع ولقيتها بتمص الراس جامد ولقيتها بقت تمصلي زوبري
وانا قاعد واكتر من 5 دقايق مص لدرجه ان انا مسكت دماغها وبقيت انيكها ولقيت زوبري بينزل كنت ماسك شعرها ووشها مرفوع ولبني كلو بينزل ع وشها اتغرقت حرفيا من لبني وهيا نزلت وبقت تبص ف المرايه وتمسح وتبلع لحد مابقت تمام
وقالتلي تطلع معايا قولتلها ماشي قالتلي تعال نزلت ودخلت معاها ومكنش حد موجود شكلهم نايمين دخلنا غرفتها وهيا قالت شوي وجيالك لقيتها خرجت ورجعت بفوطه ولقيتها اودام الدولاب قلعت ملط ولبست كلوت رفيييع وفوقو قميص نوم لحد الفخاد ولقيتها وقفت اودامي وقالت مع ان لسانك كان جوايه بس حسيت انك مش عارف تعمل ايه نامت ع السرير وفتحت رجليها وقالت تعال اعلمك انا وقفت وبقرب منها
قالتلي اول حاجه تلعب ف الست عشان هيا بتحب الراجل الي يمتعها انا بدون كلام منها نزلت عليها حطيت ايديها ع كسها من فوق الكلوت ادعك في وهيا بتتكلم روحت بعدت كلوتها ومشيت لساني ع كسها وهيا اااااااه انا لحست كسها مره والتانيه لحد م لساني دخل كسها وهيا فضلت تحت مني لحد ماكسها نزل عسلها مع اهاات منها وانا مرحمتش كسها فضلت الحس ومص زنبورها الصغير اكتر من خمس دقايق هات ومتعه بعدت وهيا بتتلوي زي الافعي وقفت وقلعتها الكلوت بتاعها وبقيت ادعك ف كسها لقيتها رفعت رجليها وقالت يلا ريح نفسك ودخلو جوايه انا مسكت زوبري وكان مولع ناااار حرفيا قربتو من كسها اول مالمس كسها سمعنا حد بيخبط كانت ريم ماما ماما وانا راس زوبري ف كسها بسرعه استخبيت وهيا قامت ولقيت بنتها بتقولها محتاجه فلوس عشان بكره خارجه قالتلها الصبح هعطيك قفلت الباب ولقيت شيرين قالتلي كفايه ي علي
كويس اننا مكملناش قولتلها برحتك
بس انا معاك عرفيني وانا هجيلك ف اي وقت ولقيتها بتحضني واخدتني ف بوسه رومانسيه وقالتلي انا ف اقرب وقت هكلمك بس سيبني دلوقتي انا خرجت روحت
وسمعت صوت اهات ف اوضه ابويا عرفت انه بينيك طلعت زوبري بقيتواضرب عشره ع صوت مرات ابويا وكان تجنن شكل ولبس وكل حاجه
تاني يوم الساعه 4 العصر كلمتني شيرين وقالت تعالي مستنياك انا خارج وشوفت مرات ابويا لبسه ستيان وكلوت بس وخارجه وبزازها تجنن والكلوت يدوب مغطي الكس وحتي من الطيز سالتني رايح فين وانا ببصلها قولتلها طالع مع صحبي


الجزاء التاني



نزلت وركبت لقيت شيرين لبسه فستان لحد فخادها وقالت اركب ركبت وقعدت تكلمني
قالتلي شوف انا ماروحتش المكان ده من زمان
وقولت لازم اخدك عليه وانا بقولها مكان ايه ربع ساعه ووصلنا كانت حتي واسعه وشكلها حلو اووووي ع الطريق السريع وسط اراضي
قالتلي انا حبيت اجيبك هنا عشان ناخد راحتنا
انا فهمت قصدها انها خلاص عايزاني
قولتلها هنا قالت ايوه تعال مكاني انا نزلت واحنا بنلف حسست ع طيزها كانت عريانه ركبنا وبقولها مش لبسه حاجه بصتلي وقالت لا ولا فوق ولا تحت انا مسكت زوبري وبقولها هينفجر ضحكت وبتسمت

JOQI88X.md.jpg
وقالتلي استرجلتك اوووي لما وقفت مع بنتي
وعرفت انك راجل لما كنت خلاص هتريح نفسك جوايه ولنا قولتلك كفايه وقفت
وانا قولت اجيبك هنا وكفاأك
قولتلها مش لبسه حاجه تحت وبحسس ع فخادها

JOQXbJn.md.jpg
وهيا بتضحك وبتبعد ايدي وقولتلها
تعرفي ياشيرين قالت شيرين طالعه من حلوه اوووي قولتلها فاكره يوم كنتو اربعه ع الراجل كنت غيران عليك اووي وكنت عايز اخدك ف حضني ونام معاك لما شوفتك لسه تعبانه
ولما صحبتك قعدت ع زوبري زعلت اوووووي كنت غايزك اول واحده انام معاها

واول انبارح لما رفعتي رجلك كنت طاير من الفرحه وراس زوبري جواك
قالتلي انا دلوقتي ليك كل الي انت عايزو هنفذو ليك قولتلها كسك من اول يوم شوفتو وانا بحلم بيه وبحسس ع فخادها ورفعت قميصها وشوفت كسها اااااااااااه

JOZdbMg.md.jpg
انا بقولها حلو اووووي قالتلي ملكك اعمل كل الي انت عايزو انا بحسس ع كسها وهيا بصالي وقالت العب بزنبوري انا بصباعي ادعك كل كسها وزنبورها ادعكو وهيا كسها انبل وكنت بدعك ف كسها جامد ولقيتها اااااااااه اااااااااه وانا شوفت كسها بينزل عسل وهيا بترتعش وانا مدخل صباعي وقولتلها كسك جميل اووووي
قالت انا منضفه نفسي عشانك انت قولتلها يلا مصيلي هيا كانها اخدت الامر نزلت ع زوبري نزلت بنطلوني بالبوكسر ونزلت ع زوبري تمص في وكانت حرفيا بتاكلو

JOZNCue.md.jpg
بقت تمص زوبري وانا قاعد
وهيا تمص زوبري للاخر وتمص راس زوبري
وتطلع تبوس شفايفي وقالت عايز تلحس كسي
قولتلها لا احسن يحصل حاجه وملحقش انيكك يلا قومي اركبي ع زوبري لقيتها قامت طلعت ع الكرسي ولقيتها رفعت الفستان ومسكت زوبري ودخلتو ف كسها ااااااااااه ناأااااار جهنم هيا قاعده بكسها كلو ع زوبري ومش بنتحرك ونزلبن ف بعض بوس وهيا قالتلي زوبرك مالي كسي مكنتش لعرف انا زوبرك راح يعذبني هيك
ولقيتها بترفع نفسها وتنزل ع زوبري وانا
مبسوط اوووي وانا شايف ام صحبي ركبهوع زوبري ولقيتها مسكت ف الكرسي وبقت تطلع وتنزل ع زوبري وصوت فرقعه من النيك صوت طيزها وهيا بتنزل ع زوبري يجنن فضلنا كده لحد ماطلعت بزازها وانا مصيت بزها وهيا وقفه وبتنزل براحه ع زوبري رايح جاي
ورفعت وشي الي باكل بزازها اخدتو ف بوسه وزوبري ف كسها لحد ماهيا قامت وقالت لو سيبت نفسي مش هقوم من عليك غير وانت منزل جوايه وانا عايزه اتمتع بيك نزلت تحت وهيا فتحت الباب الي ورا وانا نزلت ووقفت وراها ومسكت زوبري ودخلتو ف كسها وهيا مفنسه وطيزها بيضه تجنن فضلت انيك فيها وضرب طيزها
وهيا طلعت وقالت اقعد لسه ماشبعتش منك خالص انا قعدت وهيا راحت طلعت ع زوبري ودخلتو ف كسها وبقت تنزل وتطلع ع زوبري
وانا مسكت طيزها برفعها ونزلها ع زوبري

JODJLEg.md.jpg
شيرين ترفع نفسها وانا معاها ماسك طيزها
وبنزل وبطلع وهيا ااااااهات عاليه ف العرببه
فضلت شيرين تنط ع زوبري وصوت عالي وانا مستحملتش ونزلتها ع زوبري ولبني بينزل ف كسها وهيا مبسوطه وقالت ااااااه سخن اووووي من فتىه محدش نزل لبنو جوايه
وانا هموت عليها ومسكت طيزها وبرفعها وبنزلها تاتي وهيا واخداني ف بوسه وانا زوبري لسه وقف وهيا بقت ترفع نفسها وتنزل ولقيتها بتصرخ ولقيت شيرين بتنزل ع زوبري
وقامت نزلت مابين رجلي وقالت اول مره انزل كتير كده ونزلت تمص زوبري من لبني وعسلها
ومصت بضاني وانا قولتلها فنسي لقيتها لفت ع زوبري ضهرها ليه وراحت مسكت زوبري ودخلتو تاني ف كسها وفنست وبقيت انيكها انا

JODm1sa.md.jpgوهيا دماغها مابين الكرسيين وانتوبنيكها ف كسها فضلت انيك فيها اكتر من 5 دقايق
هبد ف كسها وهيا تصرخ ف العربيه
وانا بنيكها بعنف اووووي وبفتح طيزها

JObB3Q4.md.jpg
وزوبري داخل طالع ف كسها
وانا مستمتع اووووووي بزوبري وهو ف كسها
وهيا الي بقت تطلع وترجع ع زوبري وتتوجع ولقيتها نزلت رابع مره وعسلها بينزل ع زوبري محسيتش غير بنفسي زوبري للاخر
ولبني بينزل ف كسها تاني وهيا قعدت ع زوبري وانا مسكت بزازها ادعك فيهم وزوبري ف كسها زوبري نام وهيا قاعده ولبني بينزل ع زوبري وفخادي هيا قامت مسكت مناديل مسحت كسها ولحست كل الي ع زوبري ونضفتني وركبت وانا بقيت اسوق لحد اول الطريق السريع ولما طلعنا هيا بقت تسوق وانا ف العربيه هريت كسها بعبصه
وصلنا المغرب واخدتني ف بوسه وانا نزلت روحت سمعت مرات ابويا بتقولي علي ياعلي خبطت ودخلت ولقيت المنظر ده اودامي

JOmjLI1.md.jpg
انا قولتلها نعم وهيت بتمص ف مصاصه
قالتلي ليه اتاخرت قولتلها قولتلك مع صخابي وبعدين انتي ليه بتساليني كتير كده هيا عدلت نفسها شوفت نص بزازها بره وهيا بتتكلم وكانها اتفاجات ومسكتها لبزازها رفعو بزها وكانو ملبن
قالت بتبص علي ايه انا خرجت بدون كلمه
دخلت اوضتي غيرت هدومي ولابس البوكسر بس
لقيت الباب بيتفتح ولقيتها دخلت عليه بمنظر يجنن انا وقف ببصلها

JOmb0SR.md.jpg
وهيا بصت ع زوبري وقالت معرفش انك بتغير وبتبص للارض وتبصلي وانا جمدت قلبي وروحت نايم ع ضهري وزوبري بيشد علي منظرها
بقولها ابويا فين قالت ف الشغل وبصالي كانها مستنيه مني كلمه وانا ببص ع جسمها قولتلها طب لو مش عايزه حاجه اقفلي الباب وراك تعبان اوووي وعايزه اتام لقيتها قالت براحه ع صحتك انت لسه صغير وانا مردتش وهيا خرجت وطلعت وراها علطول ولقيتها ف المطبخ كانت وقفه ع رجل وطيزها نااااااار شافتني قولتلها ينفع من ايدك كوبايه عصير قالت انا كنت هعملك اصلا
لازم تشرب عصير عشان دمك يروق
وانا وقف وزوبري وقف اوووي
بقولها انتي حلوه اوووي قالتلي شكرا
وفضلت ابص ع جسمها وصدرها الي زي الجيلي
عطتني العصير وانا ببصلها ومعرفش ازاي الكوبايه وقعت منها الي كانت معاها ولقيتها نزلت اودامي وبتلم الازاز وقالت ماتتحركش عشان الازاز
وانا جمدت قلبي وقربت شوي وبينها وبين زوبري 10 سنتي وهيا بتبصلو ولما خلصت وقفت
ونفسها عالي قالتلي انا طالعه جسمي تعبان اوووي قولتلها واتا داخل انام لو احتاجتي اي حاجه وابويا مش موجود قوليلي
لقيتها قالت هو انت اي حد جوزها مش موجود بتريحها انا فهمت قصدها ومش عارف ارد حولت اخرج وهيا بصالي وبزازها ملبن
قولتلها لو جوزها مش مريحها وطلبت مني بساعدها وريحها وهيا قالتلي شكلي هخليك تساعدني قريب قولتلها وانا موجود اساعدك وزوبري نااااار مولعه ووقف اووووي
خرجت ع اوضتي لولا زوبري منزل كنت ضربت عشره نمت تعبان وحاسس ان جسمي مكسر بس ليه مرات ابويا بتعملني كده هو مابيعرفش ولا ايه ولا هيا الي شرموطه نمت من تفكيري
تاني يوم فضلت ف البيت وكلمتني شيرين وبتدلع ف كلامها وقولتلها هريح انهارده وهيا ضحكت وقالتلي لازم تعوضني عن الي فات قولتلها لما اجيلك بس ياقمر قفلت معاها وبقيت نايم لحد العصر طلعت لابس شورت وفانله وبنادي علي مرات ابويا لقيتها ف اوضتها قالتلي تعالي ياعلي دخلت عليها وكانت دخلت عليها اااااااه كانت لبسه شورت وتشيرت ونايمه ع بطنها طيزها ملبن ببص ع طيزها قعدت جنبها وبقولها انتي ليه بتلبسي كده قالت عايزني مخدش راحتي ف البيت قولتلها لا طبعا انتي حره قالت عايزه اخد رايك ف حاجه قولتلها ايه لقيتها بتوريني صوره راجل
بتقولي ده صحبي متعرفه عليه من ع النت
وهو عايز يقابلني وانا بقولها ازاي يعني
قالت انا قولت ل ابوك ان انا عايز ازور صحابي وهو قالي روحي وده قالي تعالي البيت عندي
بفكر اروح ولا لا انا قولتلها عرفه يعني ايه ست تروح لواحد بيتو عرفه ايه هيحصل قالت عرفه
بس انا محتاجه كده انا استغىبت قولتلها مش فاهم قالتلي شوف انا ست حلوه وكنت بخرج وعيش حياتي دلوقتي انا متجوزه وحسا اني محبوسه وابوك بالشغل وبياجي تعبان وانت دايما لحالك وهاد الشيطان بيلعب براسي بيقولي رحيلو ريحي حالك انا بسمع الكلام
قولتلها ابويا مقصر معاك جنسيا
قالت اي **** كتير تعبانه ومابدي اخونو
قولتلها ماشي شوي ورد عليك خرجت وانا مش عارف اعمل اييه وبليل كلمتني ريم نخرج مع بعض شوي طلعت معاها وبقيت اتكلم معاها وهيا شكلها فرحانه اووي وقعدنا ع كافيه وبعد مامشينا وانا ف العربيه بنتكلم ولقيتها قربت مني وبتبوسني ف خدي قالتلي ناجي حاول يكلمني كتير وانا رافضه وقفت ف جنب وقالتلي هنعمل ايه تاني قولتلها تعرفي عايز اخدك بالحضن وبوسك ابتسمت ولقيتها بتقرب مني وانا كمان وشفايفنا بقي بياكلو بعض
وكان بوسه طويله اووي ونرجع نبص لبعض ونرجع تاني وانا ببوس مسكت بزها كان وقف
فضلت ابوس ولعب ف بزها وهيا اندمجت ف البوسه وانا مسكت ايديها وحطيتها ع زوبري وهيا بصت ف عيوني وانا بقولها نكمل وهيا بصالي وانا ماسك ايديها ع زوبري ولقيتها اخدتني ف بوسه وايديها بتفعص زوبري وانا ف عالم تاني لقيتها نزلت الكرسي بتاعي لورا وكاني نايم وهيا فوقي تبوس فيا ولقيت ايديها بتحسس ع صدري جامد ولقيتها مسكت زوبري تاني بتحسس عليه وراحت نزله عليه طلعتو ف لحظه وبلعتو ف بوقها وقالت كبير وفضلت تمص ف زوبري واتا نايم ع ضهري وانا ف عالم تاني ولقيتها قلعت البنطلون وتحتو كلوت قعدت بكسها ع زوبري والكلوت فاصل وفضلت تحك كسها ع زوبري وانا مولع ناااااار
وانا ف عالم تاني لقيت ريم بتقولي تعال نطلع فوق قولتلها امك واخوك قالت تعال هيا لبست البنطلون وطلعنا انا وهيا وامها كانت قاعده لقيت ريم اخدتني وامها مبتسمالي كان مفيش اي حاجه ريم دخلتني جووه واخدتني حضن جامد واحنا بنبوس بعض وانا حضنتها ولقيتها بتقولي انا وماما مش بنخبي حاجه عن بعض بس سليم مايعرفش حاجه ماتعرفوش حاجه انا مسكت طيزها ورفعتها وهيا لفت رجليها ع وسطي وانا حاسس بكسها نااار ع زوبري ولقيت ريم نزلت ونيمتني ع ضهري ع السرير ولقيتها بتقلع التشيرت والبنطلون كلوت احمر يجنن انا ببص ليها لقيتها طلعت ع زوبري قعدت بكسها ع زوبري ونزلت تبوس فيا

JeXctls.md.jpg
وانا مسكت وسطها وبحسس ع بطنها وضهرها وهيا بتحك كسها ع زوبري
وانا حاسس بكسها وانا ببوسها وحضنها ومديت ايديونسكت بزازها ع الحم وفضلت العب فيهم وفي حلماتها اقرص فيها كنت هيجان اوووووي
لقيتها وقفت ع زوبري بكسها وبتهز نفسها ع زوبري انا مسكت بزازها لقيتها قلعت الي فوق وبقت عريانه من فوق خالص وانا شديتها عليه واخدت بزازها ف بوقي امص فيهم وهيا تقربهم اوووي
وانا بلعو ف بوقي ولقيتها مسكت دماغي وبتبوسني وبتقولي انت حلو اوووي تجنن
انا مش قدره خلاص لقيتها بتحك كسها اوووووي ع زوبري لقيتها نامت ف حضني وكسها بينزل عسل وانا حضنها ومسكت طيزها وبعد دقيقه هيا قامت ونزلت بنطلوني ومسكت زوبري ومن ع الشورت تدعك في ونزلت الشورت وراحت مسكت زوبري بتمص في ومسكه بايديها الاتنين كانو هيهرب وبتمص ف زوبري

Jej90mB.md.jpg
وانا نايم وبتفرج عليها وهيا قالتلي خلاص مش قدره وفضلت تمص زوبري وبقولها انتي مفتوحه من ورا قالت لا خليني اركب ع زوبرك قولتلها احسن يدخل وتتفتحي قالت لا تخاف
طلعت ع زوبري وعطتني طيزها وقعدت بكسها ع زوبري ولقيتها بتبعد الكلوت وبتقولي حكو بكسي كتير تعبانه انا مسكت زوبري وفضلت احكو ف كسها وهيا اهات ودلع لدرجه ان راس زوبري كان بتدخل ف الكس وانا هتجنن وانا بحك زوبري قالتلي وقف وانا وقف وهيا قعدت وراس زوبري ف كسها ولقيتها مش بتتحرك

JejzNYN.md.jpg
وبتهز طيزها براحه لتحت وفوق وراس زوبري تدخل وتخرج وانا بصراحه مبسوط وماسك طيزها وغصب عني عفوي رفعت زوبري لفوق وهيا طلعت ااااااه انا خوفت وهيا زوبري كلو ف كسها

وانا مستني ددمم ينزل لقيتها بترفع وسطها وتنزل ومفيش اي ددمم نزل انا بقثت مصدوم وهيا بتنزل وتطلع وبتقولها هوو انتي قالت اااااااه انا مفتوحه اناوارتحت اووووي مسكت طيزها وبقيت انيك فيها وهيا تنزل وتطلع ع زوبري وانا بنيكها ولقيت امها دخلت علينا وريم بتبص ل امها
وقالتلها مش قولتلك بلاش كده قالتلها مش قدره استحمل ياماما ردت عليها قالتلها نص ساعه وابوك جاي اخلصو بسرعه وماتنزلش جواها ياعلي وانا بعملها بدماغي فضلت انيك فيها وهيا بنفس الوضع اكتر من 5 دقايق لما زوبري هينفجر روحت وقف وهيا نايمه ع ضهرها وزوبري ع وشها وغرقتها بالبني ووشها كلو لبن وانا بلبس وهيا مبسوطه وطلعت ولقيت شيرين برا وقالت
محدش يعرف قولتلها ماتخفيش ومشيت وانا مبسوط باحلي نيكها وزوبري كان ف كسها الضيق احساس جميل اووووي روحت نمت وسمعت صوت اهات عرفت ان ابويا بينيكها والصدمه لما لقيت ابويا داخل افتكرت حد معاها بس ابويا دخل والصوت راح




الجزاء التالت


تاني يوم الساعه 10 فطرت قبل ماهيا تصحه
عملت لنفسي اكل بيض وجبنه وحاجات من دي
اكلت ع الطربيزه ودخلت اعمل شاي وانا خارج كنت لابس شورت بس
لقيت مرات ابويا لابسه نظام شورت نص طيزها واضحه ومن فوق يدوب مغطي صدرها
ولقيتها بتمسح الطربيزه الي كنت باكل عليها وشافتني ولقيتها بتمسح لبعيد وتوطي واشوف طيزها وهيا بتمسح وانا ببص ع طيزها

JeO08Lx.md.jpg
وهيا بتمسح ف الطربيزه وشكلها يجنن وانا زوبري شد اوووي وسالتها عن ابويا قالت ف الشركه انا ببص ع طيزها بقولها كنت سامع صوتك انبارح قبل مابويا يدخل عليك كنتي بتكلمي حد
قالت ايوه صحبي وانا هروح اقعد انهارده معاه
قولتلها معك حد قالت لوحدي انا عرفت انها بقت ع اخرها قولتلها مينفعش اسيبك تنامي مع راجل غريب لقيتها بتقولي انا مش بطلب من ابوك كل يوم ينام معي كفايه مرتين بالاسبوع انا تعبانه انا زوبري وقف اوووي من منظرها
انا بتفرج عليه وروحت مقرب منها ومسكت الايد الي بتمسح وكاني بمسح معاها وبين زوبري وطيزها خمسه ستني وانا بقولها هو لازم ابويا مينفعش ابنه ولقيتها وقفت ايديها وقالت انا عايزه ارتاح ياعلي انا حطيت زوبري ع طيزها وهيا طلعت امممم قولتلها هريحك انا ينفع
لقيتها بتقولي اااه ينفع اوووي وانا قربت منها اووي وزوبري بين طيزها وانا بحكو ف طيزها
وقولتلها تعرفي اول يوم شوفتك في عرفت ان هيحصل مابينا علاقه
قالت انا مش عايزه اخون ابوك انا بحبو بس صدقني مش قدره ابوك من تاني يوم جواز وهو مش بيلمسني قولتلها معندوش نظر روحت حضنها وزوبري بقي ف نص طيزها ومسكت بزازها الطريه وقولتلها الجمال ده كلو مش لاقي حد يريحو ويمتعو روحت طلعت بزازها وبقيت العب فيهم وبوس رقبتها ولقيتها ساحت معايا ولفت وشها
ونزلت فيها بوس وتفعيص ونزلت ع بزازها امص فيهم وهيا قعدت ع الطربيزه
وانا مسكت بزها ولقيتها مسكت زوبري من فوق الشورت وهو وقف لقيتها بتلمس كسها انا ف لحظه ايدي كانت عليه وهيا عدلت نفسها اول مالمست كسها من فوق الشورت بتاعها وبقيت ادعك كسها وهيا مسكه ف زوبري وانا بعدت شورتها ولقبت كسها كان بيلمع انا روحت بصباعين احسس ع شفايف كسها كانت وردي وشكلها حلو

Je6M2at.md.jpg
هيا زي السكرانه وانا ايد علي بزها وايد ع كسها بدعكز وصباعي الوسطاني بدخلو ف كسها
فضلت ع كده شوي ولقيتها بتنزل ميه من كسها بسيطه وانا عارف انها محرومه اوووي فضلت ادعك ف كسها وصباعي جووووه ولقيتها ااااااااه ولقيتوعسل بينزل من كسها وهيا كانها واخده مخدر جسمها بيتهز انا روحت نازل ع كسها الحسو
JePIofj.md.jpg
بفيت الحس كسها وعسلها الي ع فخادها وفضلت الحس كسها وطلع امص شفايفها ونزل ع بزازها
اكل حلماتها وانا شايفها اودامي تجنن جسمها حلو اووووي قربت منها ونزلت لحس ف كسها تاني وهيا نامت ع الطربيزه وانا باكل كسها وشفايفها
وهيا اااااااه وصوتها بيهبل وهيا بتطلع اهات
فضلت الحس كسها اكتر من 3 دقايق ووقفت مسكت زوبري وقربتو من كسها بقيت احكو ف كسها وهيا تقولي دخلو ريحيني
انا قولتلها لسه ماشبعتش منك قعدت تاني وانا اخدت شفايفها ف بوسه وهيا مسكه زوبري

Jei1gNs.md.jpg
وانا واخد شفايفها ف بوسه
وهيا بتبوسني ومسكه زوبري تدعكو ولقيتها مسكه زوبري وبتقربو من كسها انا قربت زوبري ووببص عليها لقيت مرات ابويا بتحك زوبري ف كسها جامد رايح جاي وراس زوبري بقت تدخل عادي
انا بقيت احرك زوبري وهيا بتقرب كسها من زوبري عشان يدخل مفيش فايده انا برجع لورا
لحد ما انا مسكت زوبري وبقيت ادعكو فكسها جامد وهيا بقت تخرج اهااات راس زوبري بيدخل ويخرج وممكن نص زوبري يدخل واخرجو وهيا اااااااه ماتخرجو وكنت بعذبها بتلذذ

لحد مالقيتها بتنزل عسلها وراس زوبري ف كسها نزلت ع زوبري وهيا اااااااه مش قدره يلا نيك انا وقفتها ومسكت زوبري ودخلتو ف كسها واحنا وقفين وهيا بتعض شفايفها وبتقول ااااااااه ااااااااااه وانا بقيت انيك ف كسها جامد وهيا تتوجع من النيك وبعد دقيقتين لفيتها ودخلت زوبري من ورا ف كسها وبقيت انيك

Jest4dx.md.jpg
فيها وانا بمسك بزازها وبطنها وسامع صوت طرقعه لبزازها وزوبري ف كسها وطيزها كانت احلي نيك بقيت انيك فيها وهيا ااااااخ اااااااه كمان كمان وانا فشخها نيك وهيا رفعت رجليها ع الكرسي وانا بقيت ادخلو ف كسها
وهيا زي الملبن بقيت انيك ف كسها وبصراحه زوبري ناااااااار ف كسها حاسس ان كسها سخن اوووي فرن شغال ع زوبري وانا بنيكها اوووووي
ولقيتها طلعت ع الطربيزه وفتحت رجليها وطيزها لورا انا منظرها ولعتني بقيت انيك في كسها اووووي وهيا اااااااه ااااااه وانا بنيكها
وقالتلي تعبت بعدل الوضعيه لقيتها نامت ع ضهرها وفتحت رجليها وكسها الوردي يجنن انا قربت زوبري منها وبقيت احكو ومشيه عليه

JeQasbs.md.jpg
JeQGTib.md.jpg
فضلت احكو ف كسها وهيا ولا بتتحرك
حطيت الراس ف كسها ودخلتوو ومسكت بزازها
وبقيت انيكها جامد وهيا تصرخ تحت مني
وزوبري خارج داهل وصوتها ضعيف مبحوح
وانا فضلت انيك فيها ونمت عليها وبقيت ابوس شفايفها وبزازها
وخرج زوبري ودخلو تاني كانت زي النايمه مش بتتحرك خالص وانا بنيك فيها وزوبري مولع جوووه كسها وانا بنيكها لقيت كسها بينزل تاني مع اهات منها ولعتني انا بسمع اهاتها وكسها الي بينزل ع زوبري وحاسس اني لسه مش عايز ابطل نيك بقيتوانيك فيها اووووي وهيا تصرخ من النيك لحد مالقيت زوبري خلاص هينفجر طلعتو ونزلت ع كسها لبني وهيا مبسوطه

JeZsPEu.md.jpg
ولبني فوق كسها وكسها احمر اووووي من النيك
بقولها انتي بتاعتي اوعي حد يلمسك غيري قالت وانا سلمتلك نفسي ف اي وقت عايزني هتلاقيني
تحت امرك انا مسكت زوبري ودخلتو ف كسها تاني

Jet0sI9.md.jpg
وبقيت انيكها وهيا بتبص ع زوبري وانا خرجتو من كسها وكان خلاص بداء ينام طلعتو ونزلت ابوس شفايفها وكل حته ف وشها واكلت بزازها
وهيا وقفت ودخلنا تخت الدش زي ماحنا بهدومنا اتشطفنا وهيا غسلتلي زوبري وقالت ده سر بينا انا وانت ابوك مايعرفش وخليني ننبسط ببعض قولتلها وصحبك قالتلي مفيش انا قولتلك كده عشان تنام معي وطلعنا واتغدينا وبعد العصر اخدتها ع السرير وفضلت انيك فيها ربع ساعه كامله لحد مانزلت ف كسها وهيا قالت عمله حسابي وبليل كانت قاعده اودامي انا وابويا شبه عريانه قميص نوم ع الحم وانا زوبري وقف وبليل لما ابويا نام لقيت بابي بيفتح ولقيتها بتقرب مني وطلعت زوبري وفضلت تدعك في لحد ماوقف وراحت ركبت عليه دخل ف كسها وانا فضلت افعص ف بزازها وهيا نزلت مرتين ع زوبري وراحت طالعه من الاوضه وانا كلمت ريم وهيا كانت مبسوطه بالي حصل وقالتلي تبقي تعالي اقعد معايا سالتها عن صحبتها قالتلي لا زي ماتفقنا انا عايزه تجرب بتاعك عشان تعرف انك احلي من ناجي مليون مره انا عايزه اشوفها وهيا مش قدره سالتها هيا صحبتك كلمتك قالت لا قولتلها انا هرن عليها وشوفها قالت تمام تبقي قولي قالتلك ايه
قفلت معاها وكلمت صحبتها ردت وكلمتها وهيا ردت علي وبقينا نتكلم وقولتلها عايزين نتقابل وهيا قالت معنديش مانع قولتلها فين قالت في اي مكان انت عايزو قولتلها عايزين نكون لوحدنا
قالت تاجي البيت عندي قولتلها مين عندكم قالت مافي غير ماما قولتلها هيا مش هتتكلم قالت لا ماتخاف ماما كتير حبوبه قولتلها بكره اجيلك قالت تمام قفلت معاها وكلمت ريم وعرفتها ان انا رايح بكره بليل ونمت وتاني يوم مرات ابويا كانت قاعده بستيان وكلوت بس وانا طول الوقت اضرب طيزها امص شفايفها ابعبص كسها وهيا مولعه
كانت بتعمل غدا مسكت خياره من وراها وحضنتها من ورا وخليتها تفنس وبعدت كلوتها ودخلت خياره ف كسها وهيا ااااااه وفضلت اكتر من خمس دقايق لحد ماهيا نزلت وكانت بترتعش
نزلت لحست عسلها وبقولها اليوم الي مش هنيكك في هخليك تنزلي عسلك لحد ماتموتي
وبقيت ابوس طيزها وبحسس ع خرم طيزها
ودخلت عقله صباعي وهيا مفنسه وسالتها لو نكت طيزك فيها مشكله قالت لا مابحب نيك الطيز
قولتلها نفسي افتحها اووووي لو عايزاني افتحهالك قوليلي طلعت واتغديت انا وهيا وفضلت لحد اليل لبست وابويا كان وصل ومراتو لبسه قميص نوم وهو ولا هنا طلعت ركبت عربيه لحد عند بيتها كلمتها نزلتلي كان بترنج خفيف لقيتها حضنتني وانا حضنتها ودخلنا البيت وانا عيني يمين وشمال ولقيتها دخلت الغرفه علي امها وبتنادي علي دخلت ولقيت امها لبسه قميص نوم وبتكلم ف التلفون انا دخلت سلمت عليها
كانت جميله الستات دي كلها حلوه ليه كده
لقيت قالت ل امها انا رايحه اقعد بالغرفه شوي قالتلها ماشي طلعنا انا وهيا وهيا اودامي انا روحت ضربها ع طيزها وهيا اااااه وبتضحك
دخلنا غرفه وقالتلي دي غرفتي انا قولتلها جميله زي صحبتها وشديتها من طيزها لحضني
وانا ماسك طيزها وبقولها عجبتيني من اول ماشوفتك قالتلي ريم حبيبتك راح تزعل قولتلها عادي مش مهم انا عايز انبسط معاك عايزك تدلعيني قالتلي مابعرف انك هيك حسيت انك طيب قولتلها انا طيب اوووي وانا بدعك في طيزها هيا رجعت وقالتلي استني شوي مانستعجل قولتلها اطلب منك طلب قالت ايه
قولتلها انا عايز اصور واحنا اول مره مع بعض
قالت ليه قولتلها هحتفظ بيها قالت مافي مشكله
انا طلعت تلفوني وحطيتو ع التسريحه وشغلت فيديو وهيا قالت شو بدك تعمل فيني انا ماراح اسوي شئ انا قولتلها انتي كلبتي دلوقتي ضربتها براحه ع بوقها وهيا وقفه قولتلها
انتي حلوه اوووي دخلت صباعين ف بوقها
وهيا بتمصهم انا روحت قلعتها الترنج فوق وتحت وكانت بدون ستيان وكلوت وبقت عريانه اودامي
وانا قلعت وهيا بصت ع زوبري وانا مسكتو
قولتلها عجبك زوبري هيا مسكتو وبقت تدعك في
وقالتلي كبير وحلو قولتلها يلا مصيه عشان افشخك ونزلتها ع ركبتها وهيا مسكتو بتبوس في
وراحت بتمص راسو وواحده واحده بلعت نصو وانا مسكت دماغها وبقيت ادخلو غصب عنها وهيا كانها هترجع وانا اخرجو ودخلو تاني ووقفتها ونيمتها ع بطنها وجسمها ابييييض اووووي نزلت الحس كسها وخرم طيزها كسها احمر اووووي قعدت الحس ف كسها وقفت وراها وفتحت طيزها وكسها اتفتح وقربت زوبري لكسها دخلت راسو وهيا بتعض ف البطانيه
ودخلت زوبري كلووووو وهيا اااااااااه حسيت ان امها سمعتننا وانا بنيكها وهيا اااااااااه
خرجتو من كسها وضربت طيزها وهيا قالت اضربني اوووي ع طيزي قولتلها بتحبي الضرب قالت ااااااه انا قومت اخدت حزامي وقولتلها فنسي هيا فنست وانا دخلت زوبري ف كسها طلعت صوت عالي وانا زوبري كلو ف كسها
وهيا سابته وانا رايح جاي وضرب طيزها بالحزام ولفيت الحزام ع ركبتها وزوبري ف كسها

JkYnLLN.md.jpg
فضلت انيك ف كسها وشد الحزام وهيا اااااااه انا زوبري حاسس انه ف فرن وانا بنيكها وهيا اااااااه اااااااااه براحه براحه وانا كل ماتقولي براحه اخبط زوبري ف كسها اووووي
وهيا ااااااه ااااااااه وانا بنيك فيها وهيا اااييي اايييي روحت مسكت بزازها وشديتها علي وبقيت ابوس رقبتها وايدي بتفعص بزازها وزوبري ف كسها واخدت شفايفها ف بوسه وهيا بتبوسني
روحت حاطط وشها ف السرير وبقيت انيك فيها عافيه وهيا ااااااه ااااااااه وانا روحت خرجت زوبري وشديتها لحضني وزوبري مابين طيزها
قولتلها جيبي ايدك ضمتهم ع بعض
وربطها بالحزام وبقيت افعص ف بزازها وببوس رقبتها بقولها ف ودنها بتحبي الجنس العنيف قالت امممم ااااه روحت نيمتها ع وشها وطيزها مرفوعه وانا شديت الحزام وايديها مرفوعه
ودخلت راس زوبري ف كسها

JkYzG1I.md.jpg
دخلت زوبري ف كسها وهيا ااااااه وانا زوبري كلو دخل ف كسها ولقيتها بتحرك طيزها يمين وشمال وتهز طيزها وانا خرجتو ودخلتو وهيا ااااااه ااااااه وانا بقيت انيك اووووووي وهيا ف عالم تاني مغمضه عنيها واهات طالعه فضلت انيك فيها
وهيا تقولي خلاص خلاص مش قادره راح انزل هنزل وانا ولا هنا فضلت انيكها ولقيتها ااااااه وانا شوفت عسل بيخرج من كسها ع زوبري انا خرجت زوبري ونزلت بالساني علي كسها الحس كسها وبلع عسلها وهيا امممم امممممم انا خلصت وروحت لحس ف كسها وروحت مدخل زوبري تاني ف كسها وهيا اااااااااااه روحت مخرج زوبري ونيمتها ع ضهرها وريحت بجسمي عليها
وبقيت ابوس فيها واخدت بزازها ف بوقي امصمص فيهم وحلماتها كانت وقفه اوووووي
خلصت لخس ف بزازها ومص شفايفها وهيا بتبص ع زوبري وهو بيدخل ف كسها

JkYTOf2.md.jpg
دخل زوبري ف كسها
وهيا بتبص عليه وقاتحه بوقها
وانا بقيت اخرجو ودخلو
برومانسيه وهيا بصالي وكل طالعه ودخلها معاها ااااااه اااااااااه وانا بنيكها
روحت فكيت الحزام ومسكت ايديها بايدي ونمت عليها وزوبري ف كسها وبقيت ابوس شفايفها وزوبري جوووه كسها بيتحرك بسيط وشفايففنا بياكلو ف بعض وانا بدخلو وخرجو ولقيت كسها بينزل عسل تاني وانا كاتم بوقها بشفايفي وعسل من كسها بينزل فضلت انيك فيها
اكتر من 3 دقايق وانا حاسس ان زوبري خدلان كانو مش موجود فضلت انيك فيها
وبقولها انزل جوووه وهيا ااااه نزل عبيني لبن
انا فضلت انيك فيها قولتلها نامي ع بطنك كسها احمر اوووووي روحت مدخل زوبري ف كسها من ورا وانا نايم عليها

JkYAY3N.md.jpg
JkYA1un.md.jpg
انا بقيت انيك ف كسها
وهيا اهات خفيفه وانا زوبري رايح جاي ف كسها وانا بقولها انتي حلوووه اووووي
لو كنت اعرف انك كده كنت نكتك من ازل ماشوفتك وانا زوبري رايح جاااي ف كسها
انا بقيت انيك ف كسها واحساس جميل
انا زوبري حاسس انه خلاص عايز ينزل ولسه عايز ينيك لسه ماشبعش من كسها
فضلت انيك فيها وقولتلها
شوفت فيديو ليك وانتي مع ناجي عجبتيني اوووي شوفتك بتتحكمي في لقيتها قالت زوبرو صغير كتير لازم اركب عليه لحتي اريح حالي
قولتلها انت مرتاحه قالت كتير اول مره انزل مرتين ع زوبر حد ماني مصدقه قولتلها زوبري عجبك قالت حلوو اوووي
راح تنكني علطول صح قولتلها ايوه هنيكك
بس امك مش هتتكلم قالت لا احنا عايشين لحالنا وماما بيجيبها اصدقائها وانا بيجيلي اصدقائي
قولتلها امك حلوه اووووي ع فكره
قالتلي ماما كتير حلوه انا بقيت انيك فيها
وزوبري حسيت انه خلاص هينزل
فضلت انيك فيها وبهبد بزوبري اووووي فكسها
فضلت انيكها لقيتها بتنزل تاني وانا زوبري ماستحملش ولقيت لبني بينزل ف كسها
وكان قذايف بتنزل ف كسها وهيا تحت مني وبتقولي سخن اوووي لبنك كتير مش قدره
زوبري خرجتو من كسها ولبني خرج من كسها

JkY7Pcl.md.jpg
فضلت نايم عليها وزوبري ع كسها
وانا ببوسها وبقيت اتكلم معاها
وبقولها مبسوطه قالت كتير حسه حالي كسي مفشوخ تعبت وبتضحك وانا بقولها شبعتي ضحكت وقالت اي شبعت اول مره احس حالي تعبت من النيك فضلت نايم معاها واخدين بعض ع السرير بوس واحضان ولقيت الباب بيتفتح وانا خوفت ولقيت امها دخله علينا وزوبري نايم بس كبير وكلو لبن والبت كسها كلو لبن امها بتبص علينا وقالت ل بنتها حبيبتي لو خلصتو قالتلها اي خلاص قالتلها تمام ماتعملي صوت جاي صديقي وحكيتلو انا لحالي راح اخدو وندخل بالغرفه
قالتلها خلاص ماسي وانا ببص ع جسمها
كانت لبسه قميص نوم ابيض لحد اول طيزها من تحت ونص صدرها طالع هيا خرجت وانا لسه ف السرير معاها وبقيت ابوس واحضن فيها ونتكلم وعرفت ان ابوها مطلق امها وامها عايشه حياتها عادي صحبها بيجولها وهيا بتروح ليهم وحكايه الجنس دي شئ عادي وعرفت ان صاحب امها دخل عليها الغرفه ف يوم ومارس معاها الجنس
وهو الي فاتحها وامها اتخانقت معاه وبعد فتره كبيره رجع تاني ونكني وماما عارفه وانا بقيت اجيب صحابي بالغرفه عندي وف يوم صديقي لقيتو بغرفه امي ونايم معاها
وانا وماما بقينا عادي المهم نرتاح ونشبع واي شئ بنحكيه لبعض انا حكتلها عنك قبل ماتاجي
وانا قولتلها هو انا لو عايز اعمل جنس مع امك هتوافق قالت كلمها وشوف خود رقمها انا بقيت مستغرب من الكلام يعني ده عادي
قومت لبست وهيا لبست وخرجنا وسمعت صوت امها بتتناك قالتلي راح ادخل وسكر ع حالي مو قدره حد يدخل غلي وبوستها ومشيت وكنت مبسوط اوووي والفيديو جميل
روخت بليل ولقيت مرات ابويا مستنياني قولتلها جاي تعبان وهيا عرفت اني كنت مع واحده ولقيتها زعلانه انا ضحكت اتشطفت ودخلت نمت.......

الجزاء الرابع



لما روحت ومرات ابويا كانت زعلانه انا كبرت دماغي ونمت وتاني يوم مردتش اتكلم معاها
وهيا كانت عادي لبسها زي ماهو قمصان نوم
حتي لما ابويا راح الشغل وانا بتفرج ع الشاشه كانت تطلع تقعد قصادي بقميص نوم بدون كلوت او ستيان وكلوت بس وانا مش عايز اكلمها اصلا
بعد يومين روحت عند سليم صحبي وقعدت معاه
واخته وامه ف البيت
كنت قاعد وهيجان عليهم اووي
لما دخلت المطبخ اشرب ميه ريم جات ورايا وحضنتني من ورا وقالت بتعرف الفيديو كتير حلو انا مسكت ايديها وشديتها اودامي وحضنها من ورا وبقولها وحشاني اووووي قالت ليش مابتاجي
قولتلها بريح قالت تعال اقعد معي مالازم نسوي شئ انا قولتلها مش قادر اشوف الجمال ده ومالمسوش ومسكت بزها الي ع الحم وطيزها عليها كلوت فاتله وهيا قالت بدي ياك
قولتلها اخوك بره ياشرموطه مسكت طيزها بايدي الاتنين افعص فيها وبقولها بس عايزك ادخلي اوضتك وانا هجيلك جهزي نفسك وانا مسكت كسها وهيا مبسوطه وخرجت وانا طلعت زوبري ناار رجعت عند سليم كان بيلعب ف التلفون
انا ع نار وانا عارف ان ريم مستنيه جوه وانا قاعد لقيت ريم علي بقولها نعم قالت تعالي عايزاك قومت وسليم حتي مابصش كانت ورا الباب ولقيتها اول مادخلت قفلت وكانت عريانه ملط لقيتها بتقلعني هدومي كلها وانا وقف مكاني قلعتني كل هدومي وانا اخدتها ف بوسه جامده وهيا مسكت زوبري ولقيتها بتدخلو ف كسها واحنا وقفين نااااار كسها انا رفعت رجليها ع ايدي وبقيت انيك فيها اوووووي وبقفش ف طيزها

JkZOfmN.md.jpg
وزوبري داخل طالع ف كسها وهيا ااااااااااه ااااااه صوتها عالي وانا بقولها صوتك وهيا ااااااه انا خرجت زوبري من كسها وكاني خلعت قلبها بقولها وطي صوتك قربت مني وقالت حاضر هوطيه واخدت شفايفي ف بوسه وقالت
كتير بحبك بموت عليك لا ترحم كسي بدي تناك
كتير تعبانه انا ولقيتها مسكت زوبري تاني وبتحط ع كسها انا روحت مدخلو ف كسهاا وفضلت انيك فيها ورفعت رجليها ولقيتها ااااااااااااااااااااه انا كتمت بوقها وبنيكها وهيا بتتوجع اوووي ولقيت كسها بتنطر عسل اتا خرجت زوبري وعسلها بينزل

JkZkqiX.md.jpg
هيا كانت بتقولي بحبك لا تتركني
انا بحبك راح اعمل اي شئ بس تكون معي
انا بقولها انا معاك بس بدون جواز
ولما تتجوزي وحبيتي اكون معاك معنديش مشكله
انيكك من ورا جوزك وتخلفي مني كمان
وهيا قالت اي لما اتجوز بجيلك هون تنكني وراح احبل منك انت انا قولتلها بتحبيني قالت اي كتير
قولتلها وزوبري قالت بعشقو قد حياتي انا دخلت زوبري ف كسها تاني وهيا ااااااه انا روحت رفعت رجليها التانيه وبقت متعلقه ف رقبتي وانا رافع رجليها وزوبري ف كسها رايحه جاي

JkZvPjV.md.jpg
JkZviZB.md.jpg
انا رفعتها ع ايدي وبقيت انيك فيها وهيا اااااااه اااااااه كمان كمان هيك احلي وانا رفعها وبنزلها ع زوبري وبعد دقيقتين بالظبط قولتلها هنزل قالت بكسي نزل بكسي انا ضممه عليه وزوبري كلو ف كسها ولبني بينزل قذايف ناااار وهيا فضلت متعلقه ونزلت لبني بينزل من كسها هيا نزلت مسكت زوبري بتخرج اي لبن في وتلحسو وانا لبست وخرجت سليم مكنش موجود امه قالت صوت البت عالي كويس اني بعت سليم مشوار
قعدت جنبها وقولتلها غصب عني
قالت بعرف ريم بتحب الجنس قولتلها زيك
ضحكت وقالت ايوه قعدت وسليم قعد ولقيت شيرين قالتلي بكره بليل بنتظرك دوري انا وبتحسس ع زوبري براحه وقالت ماتلمسو لبكره سيبو يرتاح انا قولتلها مش بيرتاح ده وزوبري وقف ولقيتها قالت قوم سيبني لحالي مابدي انفضح انا قومت وقولتلها بكره هكلمك روحت ومرات ابويا قاعده بقميص نوم دخلت اتشطفت ولبست شورت بس وقعدت وزوبري وقف وهيا دخلت اوضتها وانا عايز اكلمها بعد شوي قربت من الباب كان مفتوح ببص لقيتها بتلعب رياضه انا دخلت بتفرح عليها

JkD50ge.md.jpg
JkD5hXV.md.jpg
JkD7dE7.md.jpg
هيا بتلعب رياضه وانا ببصلها وهيا قالتلي بتعمل ايه هنا روح ع اوضتك قولتلها عايز اتكلم معاك
قالت في حاجه قولتلها ليه زعلانه مني قالت ماني زعلانه يلا روح وهيا بتلعب رياضه ومفنسه انا روحت ماسك طيزها وروحت ضربها اووووي فرقعت وهيا اااه انت غبي قعدت ع طيزها وبتقولي ليه عملت كده انا مو شرموطه انا وهيا بتتكلم قولتلها بحبك وانتي عصبيه اوووي
هيا قالت انا مش بهزر لو سويت شئ راح احكي ل ابوك انا شايف كسها شافط الشورت انا روحت قولتلها هتقوليلو ايه قالت هقولو انك عايز تغتصبني قولتلها وانا لو اغتصبتك دلوقتي هتقوليلو قالت اي راح احكيلو
انا روحت بايدي وحطيتها ع كسها

JkDYMoQ.md.jpg
وهيا مش مستوعبه الي حصل انا بحرك صوابعي ع كسها المبطرخ وهيا عضت ع شفايفها ولقيتها قالت خلاص اتركني ورجعت وقالت اطلع بره ياعلي انا وقفت وقولتلها هطلع بس اعرفي ان انتي وحشاني اووووي وطلعت بره
وهيا قفلت الباب ورايا وانا قعدت ف اوضتي وكنت هيجان عليها وزوبري مولع انا بعد 5 دقايق قولت هروح اخليها تعملي اكل
طلعت وبفتح الباب فتح معايا وببص لقيتها ف عالم تاني هيا نايمه ع ضهرها وايديها بتلعب ف كسها ومغمضه عنيها

JkD0Id7.md.jpg
انا وقف ابص عليها وهيا بتطلع اهات خفيفه
ومنظرها ناااار انا حطيت ايدي ع فخادها
وهيا بصتلي وبعدت ايديها عن كسها
وقالت بتعمل ايه هنا قولتلها جعان قالت احكي وانت بره قولتلها لو عايزه ترتاحي اريحك قالت ملكش دعوه يلا اخرج انا روحت بايدي بحسس ع كسها قولتلها سبيني خمس دقايق بس وبعدها هخرج وهيا بتغمض عنيها وانا بلعب في كسها وبدخل صوباعي ف كسها من الشورت الي كسها شافطو منظر يجنن انا بقيت ادعك ف كسها اووووووي وهيا مغمضه عنيها وانا روحت مطلع حلماتها بره الستيان

JkDEhfR.md.jpg
هيا بتبصلي وانا بقولها لما ابويا ياجي هتقوليلو ابنك عمل فيا ايه بصتلي وانا نزلت ع بزازها وايدي لسه بتلعب ف كسها مصيت بزازها وبوس حلماتها وانا ببصلها ف وشها وهيا بصالي انا دخلت ايدي تحت الشورت وصباع جوووه كسها والباقي بحركو ع شفايف كسها وبقولها هتقولي ل ابويا ايه ان ابنك كان بينكني لما حكيتلو انك مش بتلمسني خالص ولا هتقوليلو ابنك لما عرف اني هخونك من راجل غريب قرر هو ينكني عشان يحافظ ع شرفك من الغريب
تعرفي انا مش هممني كلام ابويا ولا اي حد انا المهم عندي نفسي ابويا اتجوز لمصلحتو وانا هنيكك لما يكون ليه مزاج ليك
وانتي مرات ابويا لو شوفتك مع حد ابو بتكلمي حد انا الي هتصرف معاك وروحت مسكت زنبورها الصغير بقرصو جامد وهيا ااااااااه قولتلها فاهمه
انا هنا راجل البيت والراجل بتاعك انيكك وقت ماحب وف اي مكان وايه لما انيك بره هو انتي مراتي وهيا بتسمع وساكته وانا فضلت ادعك كسها قولتلها اقلعي يشرموطه ملط وروحت ضربها ع كسها اووووي طلعت ااااه من نار
قولتلها اسمعي كلام جوزك يلا لقيتها وقفت ع رقبتها وقلعت الستيان والشورت
وانا بقولها الجماال ده لازم يبقي مع حد شباب يهتم بيه وروحت ضربها ع طيزها اوووي ونيمتها ع بطنها وفضلت اضرب ف طيزها وطلعت نمت عليه وزوبري فوق طيزها وانا لابس هدومي وانا بقولها انا بحبك وبحب جسمك الملبن وعايز انيكك كل يوم بس انا بنيك 3 غيرك لازم انيكهم وشبعهم قالت شيرين وبنتها قولتلها تعرفيهم قالت اي اعرفهم وانا قولتلها بكره هنيك شيرين وبعد بكره بنيكك قالت مابدي تلمسني قولتلها يعني مش عايزاني اقلع دلوقتي ودخل زوبري ف كسك وانتي تتمتعي بالنيك ولبني يغرق كسك قالت اممم
قولتلها انا مش هنيكك غير لما تطلبي مش هعمل حاجه غصب عنك بس انا عارف انك كنتي بتلغبي لنفسك ولسه منزلتيش انا هخليك تنزلي ومشي وانا رجعت ورا وبلعب ف كسها وهيا نايمه وانا
دخلت صباع والتاني وهيا اامممم ااااه ودخلت التلاته الي ق النص

JkDXstt.md.jpg
وبقيت ادخلهم وهيا بتضرب طيزها وبتفتح طيزها وانا بنيك كسها وهيا ااااااااه اااااااه وانا حاسس ببل ف كسها كاني حاطت ايدي ف ميه وبحرك ايدي وصوت الميه نفس الصوت ف كسها صوت كسها وهيا اااااااه ااااااااه وانا مكمل نيك ف كسها لحد ماهيا فتحت رجليها ع الاخر وانا شوفت كسها بينزل عسل من كسها بصراحه عجبني اوووي
ومنظر كسها يجنن انا طلعت زوبري وطلعت ع السرير وهيا فاتحه رجليها وانا دخلت الراس بس ف كسها ومرات ابويا اااااه انا طلعتو ونيمتها فوق كسها ضهر زوبري بقي علي طول كسها
ونمت فوقها وبقولها كان نفسي انيكك وشبعك نيك بس انتي قولتيلي لو اغتصبتني هتقولي ل ابويا وانا مش عايز اغتصبك وقومت وقبل ماقوم روحت مدخلو كلوو ف كسها ونمت عليها وهيا اااااااااه انا برفع وسطي وبنزل فكسها جامد وبقولها اسف مكنش قصدي وقعت بالغلط خرجتو وكلو عسل وهيا نايمه ومش بتتحرك طلعت اتسحميت وزوبري هايج وهيا ماطلعتش من اوضتها لحد مابويا رجع من الشغل شوفتها كانت زي القمر مكياج خفيف ولبسها ضيق ترنج بيتي يجنن عليها وطيزها تجنن وكلوتها واضح قعدنا نتفرج علي فيلم وهيا قاعده ف حضن ابويا وهيا بتحسس ع شعر صدرو وحسيت انها بتغيظ فيا لما شوفتها بتبصلي بتعالي كده وقالت ل ابويا بدي ياك ودخلو كنت خايف تقولو بس سمعت اهات منها ولما قربت عرفت انهم بيمارسو الجنس
بعد 5 دقايق لقيتها لبسه روب وخارجه وطلعت لما خلصت وقعدت قصادي وبقولها ابويا شكلو كيفك
بصتلي وانا شوفت بزها خارج انا وقفت وقولتلها انا ناويت ابعد شويه عن شيرين وبنتها الاسبوع ده كلو ليكي لو عايزه تعاليلي الاوضه لما ابويا ينام دخلت الاوضه وقلعت الا البوكسر وقعدت العب ف التلفون وعارف انها جاي بعد ساعه الباب بيخبط بقول ادخل قالتلي هجيب بس حاجه من عندك انا قولت يمكن محروجه تقولي انها موافقه قولتلها اتفضلي لقيتها لبسه نفس الروب خفيف ووردي
دخلت وانا قلعت وقفلت الباب وزوبري وقف
ووقفت وراها وبقولها ايه الي ضايع منك
وبحسس ع طيزها قالت ماتلمسني قولتلها حاضر روحت بكف ايدي ودخلتو مابين طيزها لمست كسها وطيزها وبقولها غصب عني اسف وهيا مردتش وانا بقولها الجمال ده لو يوافق بس اسبوع كامل هيتعب معايا وانا بتكلم وبقيت ازوق ووبري ف طيزها وهيا مش بتتكلم

JkbVgGs.md.jpg
وانا مسكت طيزها بايدي وبقولها لسه مش موافقه وهيا مش بتتكلم انا بقيت ادخل زوبري وطلعو كاني بنيكها وروحت حضنها من بزازها ومسكتهم بايدي وبقولها ابويا نام قالت ااااه انا قولتلها يعني انتي جايه تتناكي من ابنو روحت رميتها ع السرير وهيا نامت ع بطنها واتا بقيت العب ف طيزها ودخل دماغي مابينهم ودخلت تحت الروب ووشي ف طيزها وهيا نايمه ع بطنها رفعت الروب وبقيت اضرب طيزها وهيا بتتحرك

JkbhdhP.md.jpg
واهات تجنن وانا بضرب طيزها وحسس عليها وفتحت رجليها ودخلت صباعين ف كسها وهيا كانت زي المكنه اهات كانها محرومه من سنين لدرجه اني اول مادخلت صباعين نزل ميه من كسها مش كتير بس لما لحستو كان عسل دعكت بيهم كسها

JkbhPcJ.md.jpg
وصوابعي الاتنين يدخلو يطلعوو ف كسها
وهيا نايمه ومش بتتحرك اهات بتطلعها
بتولع فيا اكتر انا بقيت انيكها بصوابعي وبضرب طيزها وهيا اااااه اااااه بقولها ابويا شبعك يالبوه وهيا شكلها مش مركزه معايا
انا دخلت 3 صوابع ف كسها وهيا اااااااه اااااااه فتحت رجليها وبقيت اضرب كسها وبقولها قوليلي ابويا شبعك قالت لا لا مشبعتش ي علي
انا اسفه انا تحت امرك انا بحبك اوووووي نكني نكني وشبعني انا شرموطه ليك انا مراتك وانت جوزي انت راجل البيت انتوكل حاجه بس نكني انا تعبانه اوووووي انا روحت نايم فوقها ودخلتو ف كسها وهيا اااااااه كانها اخدت حقنه مخدر دخل ف كسها وهيا ااااه وانا بقولها ايوه كده انتي ملكي لوحدي يالبوه وفضلت انيك فيها وهيا اااااه اااااه كمان كمان متعني شبعني بالبنك ياعلي انا عايزه اتناك فضلت انيك فيها روحت قلبتها ع ضهرها ودخلتو ف كسها علطول

JkbNJTl.md.jpg
انا زوبري ف كسها وجسمها الملبن تحت مني بيتهز من كل حركه واهاتها وكسها الي منفوخ
واحمر وانا زوبري بيفحر ف كسها
وهيا مبسوطه وتقولي ااااه حلو اوووي
كمان كمان ايوه كده خليك معايا ماتسبنيش
وانا فضلت انيك فيها وبزازها بتترج
وانا نمت عليها وزوبري ف كسها وانا ببوس شفايفها وهيا حضناني اووووي وانا فوقها

وهيا حضناني وانا بنيك كسها بكل عنف والسرير تحس انه هيتكسر وانا بنيك فيها وهيا بتهمس ف ودني ااااه كمان ياعلي كمان حلو اووووي زوبرك يجنن كمان انا قربت انزل

اووووي سيبو ماتحركوش انا ماتحركتش وانا حاسس ان كسها بيمتص زوبري جوووووه
لقيتها قالت يلا براحه انا بقيت انيكها براحه خالص وواحده واحده رحعت للنيك العنيف
ولقيت مرات ابويا بتصرخ وانا قفلت بوقها وبنيك اوووووي لقيت عسل من كسها بيغرقني وانا زوبري لسه ف كسها مش عايز ينزل
هيا نزلت انا نمت ع كسها لحستو من كل عسلها
لما بقي نضيف وانا بقولها شبعتي قالت مش هشبع غير ولبنك بكسي اخدتها ف بوسه وقولتلها اعملي احلي وضع بتحبي تتناكي في قالت طب قوم خليني اتناك وبتضحك
انا قومت لقيتها واخدت وضع الكلب

JkbvjWl.md.jpg
واتا وراها ودخلت زوبري ف كسها
وبقيت انيك فيها وهيا ااااه ااااه وانا بنيك ومبسوط اوووي مرات ابويا حلوه وجسمها تحفه يتحط في متحف فضلت انيك فيها وبقولها
الاسبوع ده مش هرحمك عشان تشبعي مني
وفضلت انيك فيعا لحد مازوبري نزل كلو ف كسها ولبني بينزل من كسها وهيا اااااه اااه تجنن ياعمري نمنا حنب بعض وقالت وحشتني كتير لا تتركني بعد كده انا بحبك كتير
وفضلنا ف حضن بعض وهيا طلعت وانا نمت تعبان تاني يوم الغدا ف المطبخ ونزلت فيها نيك
ونزلت ف كسها وفضلت اكتر من 3 ايام كل يوم مرتين وكسها الضحيه الي بتبلع كل لبني
وفي خامس يوم وانا بنيكها ف الاوضه حصلت الصدمه الي مكنتش اتوقعها اليوم ده واحنا بنفطر
قلعتها الهدوم ونكتها وطول اليوم هيا لبسها مجنني لحد ماشوفتها بطقم داخلي جديد اسود يجنن قالتلي انا دخله انام دخلت وقبل المغرب انا عارف ابويا بياجي الساعه 8 يعني لسه 3 ساعات دخلت علبها ونمت وراها ومسكت بزها

Jkbi8dl.md.jpg
مسكت بزازها وهيا صحت وقالت هتتعب قولتلها مش هسيبك وبقيت ادعك ف بزها وزوبري ف طيزهاوانا بفعص ف بزها وهيا امممم وانا بقولها عايزك تشبعي من لبن ابن جوزك
روحت حطيت ايدي ع كسها ادعك في من فوق الكلوت وهيا بتهمهم وانا بدعك ف كسها
ودخلت ايدي ع كسها وهيا ااااااه

JkbLBFj.md.jpg
بقيت ادعك ف كسها وهيا تطلع اهات وانا دخلت 3 صوابع وهيا براحه براحه
وانا وقفت وقلعتها القميص عافيه ونزلت ع شفايفها مص وبزازها بقيت اكل فيهم
وكسها الكلوت شفاف زوبري بقي ع كسها وانا فضلت امص ف شفايفها وبزازها
وانا فضلت كده وهيا حضناني وانا بعدت كلوتها ودخلت زوبري ف كسها وبقيت انيك فيها وهيا تحت مني تدلع وتقول كلام يجنني اكتر
وانا بنيك ف كسها وهيا مبسوطه اووووي ووشها فرحان وانا ببوسها وهيا تقولي كمان كمان
وانا بقولها عايزك تركبي ع زوبري قالت حاضر انا نمت ع ضهري وهيا طلعت ع زوبري وقعدت بكسها كلو عليه وهيا بتقول اااااااااااه

Jkby0Zl.md.jpg
ولقيتها بتقولي زوبرك وصل لبطني
وبتقولي شوف وانا زوبري كلو مختفي ف كسها
انا قولتلها يلا متعي جوزك وهيا بدات تطلع وتنزل اكتر من 10 دقايق انا وهيا نطلع اهات من المتعه وصوتنا عالي ولقيتها بتنزل ع زوبري وانا زوبري قعد ينزل اكتر من دقيقه كانو كان محوش لبن ليها وانا اخدتها ف حضني وكسها بينزل لبن وبقينا ف حضن بعض وانا نمت فوقها وحظي الوحش هيا بتقولي قوم بقي كفايه وانا بقولها سبيني شويه جسمك ملبن وهيا قوم احسن ماقول ل ابوك وانا بقولها صوتي وهيا ضحكت وقالت الحقوني بصوت مش عالي اوووي وانا بضحك وبقولها عفشخك ياشرموطه وبقيت ابوس في شفايفها وهيا بتحاول تبعدني الا وسمع صوت ابويا بيقولي انت بتعمل ايه ف مرات ابوك ياوسخ انا قومت بسرعه بقولو يابا قالي بتغتصب مرات ابوك يانجس وهيا غطت نفسها وبتقولو الحقني ابنك ااغتصبني وانا جريت لبرا الاوضه ودخلت اوضتي وقفلت الباب لبست اي حاجه وف ثواني اخدت حاجاتي ف شنطتي ورميتها من البلكونه وقزحت من البلكونه كان دور اول
هربت مش عارف اروح فين كلمت صحبت ريم وقولتلها ابويا طردني وقالتلي تعال



(الجزاء الخامس)




روحت عندها سلمت ع امها وقعدت واتعشينا ونمت ف الصاله لما الاتنين نامو
وصحيت وانا بيتمص ف زوبري ببص لقيتها امها هيا بتبصلي ولا كان في حاجه وانا ولا قولتلها حاجه اني جاي هربان هقولها ايه
هيا فضلت تمص ف زوبري وانا ساكت ومستمتع بلي بتعملو ولقيتها بتنزل كلوتها وكسها احمر اووووي ومفيش شعره في
ولقيتها دخلت زوبري ف كسها وبقت تهز ف كسها يمين وشمال وانا زوبري بيخبط ف كل جوانب كسها فضلت هيا تنط ع زوبري وانا نااار مولعه بعد 10 دقايق زوبري نزل ف كسها وهيا خرجتو ولبني نزل ع زوبري من كسها ولقيتها قعدت بكسها ع زوبري وزوبري نايم ع بطنها وهيا بكسها قعدت عليه وبقت تحك ف زوبري رايح جاي وهيا ااااااه ااااااه كانت عايزه تنزل وهيا بتحك جامد ولقيت وقفت وكسها بينزل ع زوبري وهيا كانها خلاص اخدت مهداء اخدتها نامت عليه وبتبوس فيا
وقالتلي قوم اتشطف قامت من عليه ودخلت اتشطف ولقيت دخلت عريانه
وانا بقولها انا قولت انك هتاجي ضحكت وقالت عيب ضيف يستحمه لحالو ودخلت معايا ولقيتها بتغسلي جسمي وانا نضفت كسها ومصيت شفايفها وكسها وكسها ودخلت صباعين ف كسها وفضلت انيكها بيهم ولقيتها بتصرخ اوووووي لحد منزلت غسلت كسها وطلعنا قالتلي تعال اوضتي ودخلت وهيا نامت ف حضني يوم والتاني وانا بنيك دي ودي ولقيتها بتقولي وانا نايم معاها ف صديقه ليه معاه تاكسي تشتغل عليه قولتلها ياريت بس ممعيش رخصه قالت بسيطه انا اعرف واحد هناك بيعملك كل شئ بتعرف تسوق قولتلها ايووووه
قالت خلاص الصبح باخدك وبنروح المرور وكل شئ بيتعمل والصبح طلعنا ع المرور ركبت العربيه وكل حاجه تمام المشكله مش في سوقتي انا عارف انها هتطلعها بجسمها واحنا مروحين عرفت منها ان الراجل عرفها وعرفت انه نام معاها قبل كده روحت وهيا دخلت تتشطف كان حر شوي
وانا دخلت عليها وزوبري وقف وبنتها كانت بره
وانا زنقتها ف الحيطه بقولها طلعت الرخصه بجسمك قالت احترم نفسك انا جوزي عمل خدمات لناس كتير وده كان منهم هو نام معي لما انا وجوزي كنا عندو جوزي شرب وبقي سكران وهو نام معي ماقدمتلو شئ بمزاجي انا بدعك ف كسها ودخلت زوبري وبقيت انيكها وزوبري داخل طالع ف كسها واحلي متعه وهيا حضناني وانا زوبري ف كسها وبمص بزازها وقالت دور طيزي يلا انا اول مره حد يقولي نيك طيزي لقيتها عطتني ضهرها
وفنست وانا حطيت زوبري ع خرم طيزها
ودخلتو دخل مش بسهوله واهات عاليه وانا دخلتو كلو وبقيت اطلعو ودخلو وطيزها ضيقه
حاسس ان لما بيدخل زوبري بيتفعص
فضلت انيك فيها ونزلت ف طيزها وهيا تعبت وانا طلعت زوبري ولفيتها ونزلت فيها بوس ونزلت ع ركبي وبوقي ع كسها مص جامد ومكنتش عايز اقوم غير وهيا منزله ع وشي وده الي حصل غرقت وشي كلو ورجليها بترتعش وانا حضنتها وبقولها مالك بترتعشي ليه وهيا تعبت انا شغلت الدش تاني وغسلنا وطلعنا نفس اليوم بليل
طلعنا اتا وهيا لصحبتها واتفقت معايا النض بنص ف كل حاجه واتفقت معاها واخدت التاكس وكان معايا وصل بالرخصه روحنا متاخر وسمعنا صوت حد مع بنتها جوه انا مشغلتش دماغي دخلت نمت مع امها وطلعت الصبح لما امها عملتلي فطار
واخدتها خبطها زوبر ونزلت رجعت بليل كان شغل كويس اتعشبت وعطيتها مصاريف
وبقيت اعتبرها مراتي وفضلت كده اسبوع
انيك الام الصبح وانا نازل وبليل لما اجي انام
وكنت اخد بنتها مشوار كنت بنيكها ع الطريق
وهيا بتحسبني بجسمها وبقيت اكتر من شهر ع الوضع ده لما سمعت ف مره البنت بتتخانق مع امها بسببي وقتها قولتلها الي يرضيك هعملو وش كده قالتلي اطلع بره وامها زعلت معاها وانا قولتلها مفيش مشكله ودخلت لميت هدومي وامها قالتلي رايح فين قولتلها هبقي اكلمك
وطلعت بالتاكسي ولقيت بلكونه ع الطريق عليه يفطه لايجار كلمت الرقم استفسر قالي انه اوضه صغيره ولقيت سعرها مش غالي وده كويس
طلعلي دخلت كان صغيره اووي وبلكونه متر بس بس حلوه حتي ع الشارع ومطبخ صغير وحمام وسرير لاتنين وسرير لواحد السرير لواحد ده كانو قعده اخدت الغرفه ونمت
وتاني يوم طلعت للشغل وبويا رن عليه كذا مره مردتش عليه ورن من ارقام غريبه اسمع صوته اقفل السكه ف يوم وانا شغال قبلت مرات ابويا كانت ف السوق ركبت معايا ووصلتها واتاسفت ع الي حصل وانا عرفتها ان انا بعدت عن كلو وهيا قالتلي ابوك قلقان عليك قولتلها قوليلو ان انا كويس ولقيتها قالتلي لما تبقي فاضي كلمني اقعد معاك قولتلو انا مقفول خالص بس لما اقعد ف يوم هكلمك تاجي نزلت وانا طلعت وبقيت شغال واخر الاسبوع اروح اعطي الفلوس للست ف يوم ببص من البلكونه لقيت واحده وقفه كان الجو برد بليل وشكلها بردانه نزلت قعدت ع الاستراحه وهيا وقفه عشان عربيه توقف ليها

JvHTEf2.md.jpg
شكلها حلو وطيزها ف البنطلون جميله
فضلت ابص عليها اكتر من خمس دقايق لقيتها بتقرب مني وبتقولي مرحبا قولتلها مرحبا
بتقولي ممكن دقيقه من موبايلك طلعتو قولتلها اتفضلي كلمت حد وبتقولو انا بالطريق شو اسوي مافي سيارات قالتلو خلاص اقفل راح اتصرف خلص بكفي قفلت معاه
قولتلها انت منين قالت انت مصري قولتلها ايوه
قالت انا من عكار قولتلها وايه جابك الشمال قالت كنت ف فرح رفيقتي وجوزي حكالي انه راح ياجي الساعه 11 وهلا الساعه 1 وكلمتو قالي معي للصبح السياره كانت خربانه
قولتلها طب هتنامي فين
قالتلي مابعرف راح اقعد هون
قولتلها بيتي هنا لو عايزه تقعدي للصبح قالت عنجد قولتلها ايوه قالت اوك شكرا
اخدتها وطلعت دخلنا وقالت بره برد كتير قولتلها ايوه قلعت الجاكت وبتبص من البلكونه
وقالت انت شوفتني من هون قولتلها ايوه
قالت عندك شئ يتشرب قولتلها المطبخ هنا

JvHA4oJ.md.jpg
راحت وانا ببص ع جيزهت كانت تحفه
قالتلي وانت قاعد لحالك قولتلها ايوه لوحدي وابويا حصل مشاكل وسبتلو البيت وشغال ع تاكس قالت معك تاكس قولتلها ايوه قالت فيك توصلني قولتلها جوزك هياجي قالت سيبك منو قولتلها برحتك بس انا شغال عليه مش بتاعي ضحكت وقالت بعطيك وزياده انا سياراتي ماجبتها معي قولت جوزي بيوصلني وخلاص
قولتلها خلاص تمام

عملت نسكافيه وفضلت تكلم معايا وشغلنا الدفايه والجو بقي دافي وهيا قالت حسيت حالي دفاينه كتير شربت النسكافيه
وقالت بدي انام قولتلها نامي ع السرير انتي قالت وانت وين تنام قولتلها ف سرير صغير هيا كانت قاعده عليه قالت ده قولتلها ايوه قالت لا مستحيل قالت نام هون ع الطرف وانا بنام جوه اخاف اقع وبتضحك انا قولتلها السرير صغير قالت اي عادي انا مابتقلب وانا نايمه وضحكنا وانا قولتلها برحتك انا وقفت ولقيتها بتقلع البنطلون

JvH70ap.md.jpg
وطيزها ف وشي انا انصدمت ولقيت فنست وخلعتو ووقفت وطلعت ع السرير وقالت مالك مابحب انام بشئ تقيل ع جسمي هيا طلعت وانا وقف وزوبري وقف وهيا بتبص لزوبري وقالت ماراح تقلع كمان قولتلها عادي قالت اي عادي ماتتحرج ماراح نعمل شئ غلط لسه بقول مينفعش لقيتها بتقرب ومسكت بنطلوني ونزلتو

JvHYIff.md.jpg
وزوبري ظهر ف البوكسر وهيا كملت وقلعتني البنطلون ولقيتها قالت خود راحتك
لقيتها قلعت الي فووق ولبسه ستيان نفس الكلوت حلمات واضحه وبزاز ملبن انا ببصلها
وهيا نامت ع ضهرها وانا فضلت لابس التيشرت مش لابس تحتو فانله نمت وزوبري بيوقف وهيا بتكلمني وعينها منو وسالتني عن بقالي قد ايه هنا الخ الخ وهيا نامت ع جنبها وطيزها ف وشي وانا زوبري ناااار وقف اوووي
قالتلي ماراح تنام قولتلها عندك عيال قالت بنتين
ف البيت مع الشغاله
لقيتها لفت وشها وبصالي وقالت شو ماراح تنام قفلت النور ومبقتش شايف حاجه
لقيت ايديها ع بطني وقالت حسيت ببرد قولتلها اجبلك بطانيه قالت لا لقيتها بتقرب مني اكتر ورجليها لمست رجلي جسمي سخن ولقيت ايديها حولين بطني وقالت دفي بعض انا قولتلها ادفيك قالت اي قولتلها حاضر روحت لفيت جسمي ليها
وحضنتها ودخلت ف صدري قالتلي كام سنه عندك قولتلها داخل ف 21 قالت حسي حالي مع زلمه اووي مردتش ولقيتها قالت دنام ع الجنب التاني ااااه انا لقيتها بتلف وعطتني ضهرها وبترجع انا زوبري اول لمسه لجسمها وهيا رجعت وانا حضنتها اووووي وزوبري جوووه طيزها
وانا ايدي ع بطنها بحسس عليها بقولها دفيانه كده قالت اي كتير لقيتها بعد شويه بتحرك طيزها ع زوبري وانا بتنفس ف رقبتها وبقولها لو الشورت بتاعي مداياق اقلعو قالت اي نام وانا بقلعو الك
انا نمت ع ضهري ومش شايف حاجه
لقيت الشورت بيتقلع
وانا مش شايف حاجه انا مستني منها تمسك زوبري او تمصلي لقيتها رجعت تاني
نامت جنبي وعطتني ضهرها وانا مستغرب
لقيتها بتقولي دفيني بجسمك انا بحضنها اااااااه زوبري بقي ع طيزها علطول ولسه بحرك ايدي
لقيت ايدي علي بزازها علطول عقلي راحىدي قلعت خالص انا حضنتها اووووي ورفعت رجلي ع رجليها وزوبري عند كسها وانا حضنها اوووي وهيا بتحرك وسطها ع زوبري انا مسكت بزها جامد داااافي وملبن هيا مسكت ايدي
وانا نزلت فيها تفعيص وانا لقيت زوبري بقي تحت كسها زوبري بيحك ف كسها
وانا ببوس كتفها وهيا قالتلي شو بتسوي قولتلها عملت ايه وهيا مردتش لعبت ف حلماتها وهيا طلعت اااااه قولتلها مالك مردتش ورجعت بزوبري ورا وبقرب وراس زوبري بتخبط ف كسها وهيا امممم لحد مالقيت زوبري راسو دخلت ف كسها
وهيا اااااه اااااه وانا بدخل زوبري واحده واحده وهيا قالت لا لا عيب هيك
انا دخلتوو للاخر وقولتلها بدفي زوبري بكسك
وهيا مردتش وبقيت انيكها وهيا بقت تطلع صوت وبقولها كسك ضيق اووووي
وفضلت انيك فيها برومانسيه كده وهيا ف عالم وانا زوبري ف كسها وايدي بقت ع كسها من اودام وبلعب ف كسها وهيا اااااااه وانا بدعك ف زنبورها اووووي ولقيتها بتصرخ حرفيا وجسمها بيتنفض وكسها بينزل كتير اووووي لدرجه ان انا فكرت دي شخت ميه بس طلع عسل كسها زوبري ولع ووقتعا كنت عايز انزل ف كسها خرجتو ونزلت ع شفايف كسها وهيا بتنهج ونزلت ودخلتو تاني ف كسها
وفضلت انيكها لحد مازوبري نام خرجتو
وهيا بتنهج ونمنا وانا حضنها وصحينا الساعه 6 الصبح وهيا بصالي ولما صحيت بقولها صباح الخير قالت صباح النور بدي ياك توصلني قولتلها زي ماتحبي وانا بقولها زعلانه قالت ليش ازعل كتير مبسوطه انا بوستها من شفايفها بوسه رومانسيه وهيا قالت بتعرف ماحد لمسني من شى اسبوعين قولتلها وجوزك قالت متجوز واحده تانيه ونادرا ع ماياجي للبيت مقدرت امسك حالي امس
انا قولتلها شبعتي قالت لسه بدي كمان قولتلها قومي مصي هيا انبسطت زي العيال ولقيتها بتعدل شعرها انا مسكت وسطها وخليتها تركب ع بوقي وبقيت الحس ف كسها وهيا نزلت ع زوبري 69 بتمص ف زوبري وبقيت انا وهيا بنلحس لبعض
وزوبري هيا بتحاول تبلعو كلو
وانا باكل كسها حرفيا
وفضلت امص ف كسها وزنبورها وشفايف كسها الوردي لحد مالقيتها بتنزل تاني ع بوقي بقيت الحس وبلع عسلها وهيا بترتعش وانا ماسك طيزها وشددها ع وشي وبلحس كسها نضفتو وهيا قالت يلا نيك انا قلبتها ع ضهرها ومسكت فخادها ضميتها لصدرها ودخلت زوبري ف كسها

JvHkKdB.md.jpg
وانا بقيت انيك فيها اوووي وهيا تصرخ من النيك كسها عامل زي الورده وردي ومن جوه احمر زوبري داخل طالع ولقيت جوزها بيرن
وهيا شديتني من القميص وحضنتني وزوبري ف كسها وهيا حضناني وانا بنيكعا اووووووي ولقيتو بعتلها رساله انا مسكت التلفون وبقولها جوزك وقف مكان الوكيشن عند الاستراحه
هيا قامت وفتحت البلكونه وقفلت الستاره شافتو وقف وانا بقولها ده جوزك ومسمت زوبري ودخلتو ف كسها وبقيت انيك فيها ووهيا وقفه بتبص

JvH8oKv.md.jpg
وانا مكمل نيك وكسها بينزل عسل كتير وهيا من رعشت رجليها نزلت ع ركبتها وانا بسندها وهيا نزلت بوشها ع الارض وانا دخلت زوبري ف كسها
وهيا ف عالم تاني فضلت انيك فيها وزوبري مش عايز ينزل وانا بنيكعا اووووي واخدتها ع السرير ونيمتها ع بطنها ورجليها ع الارض وقعدت ع ركبي وفتحت طيزها الحس كسها ودخلت صباعين ف كسها وانا بلحس طيزها وكسها بالساني وهيا اااااااه اااااه واتا بلحس وقفت ولقيتها بتراسل جوزها وبتقولو انا شوفتك اخلص مع الشب وراح انزل الك وانا مستغرب قالها صوت شو بتسوي عندك قالتلو صوت الشب نزلي من البيت وحكالي بتنامي عندي والمقابل دنام معك وانا وفقت ولا بدك انام بشارع قالها خلصتي
قالتلو لسه من ربع ساعه بنيكني نزلت مرتين وهو مابيشبع قولتلها احسن يحبسني قالت لا تخاف
مابيقدر يحكي معي اتا بقيت انيكها وهيا قالت راخ افتح كاميرا ولقيتها فتحت الكاميرا وجيبها وشها وهيا نايمه لحد وسطي الي ظاهر وصوت النيك وهو بيقولها شكل الشب قوي قالتلو كتير مارحمني ها الشب مصري كتير زوبرو قوي
وانا بنيكها ولقيتو بيقولها ايرو كبير انا بدون كلام طلعت ع السرير اودام وشها وهيا بتضحك وقالت شو عجبك قالها اي كتير كبير قوي هالشب
هيا بتلحس زوبري ودهلتو ف بوقها وبقت تمص في اودام جوزها وفضلت تمص وانا قولتلها اطلعي ع زوبري هيا مسكت التلفون وبعدتو عن وشي وطلعت ع زوبري وجوزها بيقولها كل الزوبر ده جوه كسك وهيا بتوريه زوبري وهو بيدخل ف كسها واختفي كلو ف كسها خرفيا لدرجه ان جوزها قالها وين راح زوبر الشب وبيضحك وهيا بتعض ع شفايفها وبتنط عليه

JvHi09j.md.jpg
وانا ماسك وسطها وهيا بتنط ع زوبري
وفضلت انيك فيها وزوبري مش عارف حصلو اييه وهيا بتنط ع زوبري ولقيتها بتتشنج واترمت ف حضني ولقيت كسها بينزل عسل تالت مره وانا حضنها وكسها بينبض وانا حضنها ولقيت جوزها بيلعب ف زوبرو ف العربيه وقالها الينا احكيلي وينك اجي انيك مع الشب
انا مسكت التلفون وقولتلو دي بتاعتي مش هخليك تلمسها طول ماهيا مع راجل عارف يكفيها قالي اي انت راجل كتير حميان انا بدي نيكها معاك قولتلها اتفرج عليها وهيا بتتناك نيمتها ع ضهرها وفتحت رجليها ودخلت زوبري ف كسها وهو بيتفرج ع زوبري وهو بيدخل ف كسها

JvHZJUX.md.jpg
وبقولو شوف مراتك مش قدره وزوبري ف كسها
وانا بنيكها لقيت **** علي ايديها لسه شايفو وانا بقولو اسمك ايه قالت ميشيل
وانا عرفت انهم مسحيين بس ازاي هو متجوز واحده تانيه فضلت انيك فيها وهيا ااااااه ااااااااااه ولقيتها بتنزل تاني ع زوبري وانا زوبري دفع قذايف لبن ف كسها وانا زوبري بينزل ناااااار ف كسها وجوزها بيقول ااااااه انا نزلت ي الينا عليكم ولقيت زوبرو صغير قولتلو حرام عليك تحرمها من الجنس تبقي جيبهاالي علطول وخليها تنام معايا وهو بيقولي تعالي انت معانا وانا نزلت لبني كلو ف كسسها وقفلت معاها ونمت عليها
وبقيت اقولها مبسوطه قالت اي كتير قولتلها لو عايز اشوفك تاني ازاي قالت باخد رقمك ونتواصل وانا قومت من عليها وكسها غرقان قولتلها عمله حسابك قالت ف ايه قولتلها احسن تحبلي ضحكت وقالت انا 43 سنه خلاص مابخلف
قولتلها شكلك صغير بحسبك 35
ابتسمت واخدتني ف بوسه وقالت كتير انبسطت معك اليوم وانا راح اكلمك تاجي تنام معي وبعطيك اجره التاكس طول اليوم وبترجع
دخلنا اتشطفنا رغم ان الحمام صغير بس كنت عايز اتشطف معاها ونضفت كسها وهيا نضفت زوبري وانا بقولها عايزين نتاكد ان كسك نضيف وانا دخلت زوبري للاخر وهيا بتضحك وف 30 ثانيه خرجتو وهيا قالت كفايه حسا انك راح تنكني تاني بتاعك مابينام وطلعت وانا لبستها كلوتها حتي الستيان وكل حاجه واخدتها ف بوسه ونيمتها ع السرير فضلت ابوس فيها وهيا قالت تعال وصلني لتحت قولتلها جوزك قالت لا عادي
نزلت معاها وايدي ع وسطها وطلعنا ع الطريق وهو كان راكن ف جنب طريق سريع مفيش حد وقف ضربتها ع طيزها اودامو وقولتلو خالي بالك منها لقيتو بيسلم علي وقالي شو شغال قولتلو تاكس قالي شو رايك تشتغل عندها سواق قولتلو بجد قالي اي وبتاخد راتب كل شهر انا قولتلو موافق والسكن قالي كل شئ موجود
قالتلو حبيبي فيك تاخد بالك من الطريق شوي قالها شو في قالتلو كتير ممحونه لقيتها مسكت زوبري وقالت لساتو وقف قولتلها اكيد لقيتها بتفك بنطلونها وركبت العربيه ونزلت بنطلونها للركبه
وانا طلعت زوبري وركبت العربيه ولقيتها بعدت الكلوت عن كسها انا مسكت زوبري ودخلتو ف كسها ونزلت بوس فيها ولقيت حوزها قفل الباب وركب وقالنا هطلع امشي براحه احسن حد يشوفنا انا فضلت انيك فيها وهيا تصرخ وجوزها عينو غلينا وانا قلعتها البنطلون وبقيت انيك فيها اووووي 10 دقايق وهيا نزلت ع زوبري وبقت ترتعش وجوزها بيقولها شو ها الشب كتير اوووي وانا بنيك فيها ونزلت ف كسها خرجت زوبري وهيا لبست الكلوت ولقيت جوزها وقف وقالي البس بنكلونك وتعال مكاني انا ركبت اسوق وهيا لسه فاتحه رجليها وانا لقيتو دخل زوبرو ف كسها وفضل ينيكها لحد منزل ف كسها كنت انا لفيت ورجعت لبست وقالتلي بكلم ف اقرب وقت راح اجيك بتكون لميت ملابسك وسلمت التاكس وتاجي معي قولتلها ماشي وبوستها بوسه جامده وانا طلعت ونمت قتيل
تحياتى لك يا فنان فى انتظار القادم من الفن والمتعه
 
  • عجبني
التفاعلات: صاحب نفسي
كنج المنتدا كل القصص رروعه فنان ومبدع
 
  • عجبني
التفاعلات: WATAN و صاحب نفسي
ايه الابداع ده يافنان مستنى الباقى اشكرك ياصاحبى
 
  • عجبني
التفاعلات: صاحب نفسي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%