NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

مكتملة اختي وبنتها سلمي ـ ثلاثة أجزاء 25/8/2023

صاحب نفسي

نسوانجى بريمو
فارس الكلمة
أستاذ نسوانجي
عضو
ناشر قصص
نسوانجي قديم
إنضم
30 ديسمبر 2022
المشاركات
358
مستوى التفاعل
6,271
الإقامة
السعوديه
نقاط
8,741
الجنس
ذكر
الدولة
مصر
توجه جنسي
أنجذب للإناث
انا قاعد مع امي واخويا الصغير ف بلد ف المنصوره واختي عايشه مع جوزها ف مصر عندها 3 بنات بنت 19سنه متجوزه من 3 شهور وبنتين كمان
انا 20 سنه بالمنسبه اختي من ام
المهم بيتنا موجود في اوضتين وصاله ومطبخ وحمام اختي جات عندنا زياره مع عيالها وجوز اختي معاها عربيه وصلهم واتغدا ومشي اهتي عايشه ف مصر وبنتها بردو عايشه ف مصر سلمي ع اختي وبنتها الكبيره سلمي طولها 165 وجسمها كيرفي بزاز ملبن اوووي لو لبسه العبايه وبتمشي بزازها بتهز اودامك سلمت علي سلمي وحضنتها وبزازها ف صدري والي يجنن ان جسمها ابيض لو لمستو بيعلم احمر
المهم قعدنا وعرفت انهم هيقعدو عندنا اسبوع وسالت سلمي عن الجواز وهيا بتتكلم عادي ومش مكسوفه واختي كمان ملبن عندها 40 سنه
بنتها نسخه منها بس بنتها شكل وجسم مقسم وبزازها وطيزها بيترج لما تمشي
قعدنا وهيا لبست عبايه بيتي وجسمها مقسم ف العبايه وانا بتمتع بكل تفاصيل جسمها كنت بحاول ابعد عيني من عليها بليل امي نامت ف الاوضه واخويا نام جنبها واختي اخدت اوضتي ونامت فيها ومعاها بناتها وانا نايم ع الكنبه اودام التلفزيون والساعه 2 وانا صاحي وايدي ع زوبري بدعك في وانا بتفرج ع التلفزيون وسمعت صوت لقيتها سلمي دخلت وقالت لسه صاحي قولتلها ايوه قعدت ع الكرسي عندنا كنبه وكرسيين
ف اوضه الجلوس قعدت وفضلت تتفرج معايا وانا فضلت قاعد وقامت عملت قهوه ليه وليها
وشربنا وسالتها عن حوزها قالت كويس هو ف سفر شغل وهياجي بعد اسبوع ولما عرفتو قالي روحي قولتلها حبله ولا لسه قالت لسه اهو **** يسهل فضلنا نتكلم مع بعض دخلت تنام وانا بتفرج ع طيزها ونفسي اهجم عليها انيكها انا قمحي الون وطولي 170 وزوبري حوالي 19سنتي
ضربت يومها عشره ع سلمي
تاني يوم نفس الكلام عيني عليها وع جسمها وكنت بنبسط اووي لما جسمها يتهز اودامي كده بليل الساعه 1 النور قطع واخويا بيلعب مع البنات الصغيره استخوبايه ف البيت وامي واختي قعدين اودام البيت من الحر وانا ف اوضه الجلوس
وسلمي كانت مع امها بره سلمي دخلت جووه وبعد ثواني بتقولي ياخالو فين الكشاف دخلت واتا مش شايف حاجه بقيت احسس ع الحيطه واتا لمحت سلمي بس عملت نفسي مش شايف وحطيت ايدي ع بزها هيا حاسب قولتلها مش شايف دخلت اوضتي ومن فوق الدولاب طلعت الكشاف الكبير
تلفوني كان فاصل شحن وتلفون سلمي كان صغير
مش بتشيلو اصلا المهم هيا اخدت الكشاف ودخلت الحمام واتا زوبري وقف ع مسكت بزها الملبن ده انا صوبعي غرزت في خرجت وقعدت قصادي وبقت تبصلي من تحت لتحت وانا بتكلم معاها وهيا بتلمح ف زوبري الوقف وانا عملت نفسي مش واخد بالي
النور رجع وهيا طفت الكشاف وعينها ع زوبري الوقف زي الصاروخ ومش عايز ينام
انا جمدت قلبي ومسكتو وضغط عليها عشان ينزل مابين فخادي وعملت نفسي مش واخد بالي
وقعدنا شوي امي واختي دخلو قعدو معانا والساعه 2 كلو نام وانا نايم ع الكنبه وزوبري وقف وبدعك في من فوق البنطلون وانا بتخيل سلمي وجسمها ولقيتها فجاءه دخله يدوب انا شيلت ايدي من ع زوبري هيا ابتسمت وقعدت وقالت مش عارفه انام ماما مشغله المروحه جامد وانا جسمي بيوجعني منها قولتلها ادخلي جنب ستك قالت اخوك نايم معووج انا قعدت وحولت اخبي زوبري وهيا فتحت التلفزيون وقعده وقالت انت هتنام قولتلها لا قالت خلاص خليني انام ع الكنبه وانا اقعد ع الكرسي انا وفقت علطول وهيا عطتني ضهرها ونامت ع جنبها وانا ببص ع طيزها المقسمه من تحت العبايه وكعب رجليها الحمر
فضلت ابص عليها ومسكت زوبري اضغط عليه ومسكت تلفوني صورتها كذا صوره وبعد ربع ساعه قربت منها قولتلها سلمي انا عايز انام يلا ادخلي جووه هيا اامممم سيبني انام انا يابنتي ادخلي جووه لقيتها دخلت جنب الحيطه وطيزها ليه وقالت نام جنبي انا اتجننت وبصيت ع طيزها قولتلها المكان مش واسع قالت واسع نام بس انا مصدقت نمت ع ضهري وكتفي لامس كتفها من ورا ولقيتها بتلف وعطتني وشها ونفسها بقي ف وشي وانا جسمي سخن اووي مش مصدق وبعد شويه نامت ع بطنها وانا ع ضهري وطيزها ااااااه تجنن كنت عايز انام فوقها وزوبري ع طيزها بس فضلت اتفرج ع طيزها وعبايتها الوردي الي لبسها
وبعد شويه راحت عطتني ضهرها تاني انا نمت ع جنبي وزوبري نحيت طيزها وكنت ببص ع طيزها وانا بقرب زوبري من طيزها ولمس طيزها رجعت لورا وبقيت اقرب لمس طيزها وانا كاني بنيك بس براس زوبري بس هيا الي بتحك ف طيزها وفضلت كده شويه وحسيتها بتتحرك بطيزها لورا وانا سابت لقيت طيزها بقت ع زوبري وزوبري محشور جامد علي طيزها وانا مش بتحرك وانا هتجنن ايه المنظر ده بقيت اصور وجمدت قلبي وحطيت ايدي ع وسطها وضميتها وبقي زوبري مابين طيزها ولقيت طيزها بتتحرك ع زوبري براحه انا ضغطت ع وسطها وزوبري سايح خالص مابين طيزها مكنتش مستحمل روحت قربت ايدي من بزها بحسس عليه كان مالي كف ايدي
ضغط عليه سمعت اااه منها بصوت واطي عرفت انها صاحيه انا ضغط ع بزها كمان وضغط ع زوبري ف طيزها وقولت بصوت واطي جسمك حلو اووي ياسلمي وقرصت ع بزها تاني وطلعت اااه واضحه ومسكت طيزها وروحت مقلوب ع ضهري وزوبري صاروخ وقف لقيت سلمي نامت ع بطنها وطيزها نااااار وكانها بتقولي يلا اركب انا حسست ع طيزها براحه ومشيت صباعي مابين شق طيزها وهيا جسمها اتهز بعدت ايدي وقررت مالمسهاش وكفايه كده وزوبري وقف ولقيتها نامت ع جنبها ووشها ليه ومغمضه عنيها وانا غمضت عيني وقولت بلاش تلمسها وبعد 10 دقايق محستش غير بايد بتحسس ع صدري وهيا نازله ع بطني ودخلت ايديها تحت التشرت وتحسس ع بطني لحد مالقيتها بتمسك زوبري وهو وقف اتجنن زوبري وبقي صاروخ ف ايديها وانا ببصلها وهيا بتمص شفايفها ومغمضه عنيها ولقيتها بتمسك راس زوبري تضغط عليها واتا ببص لوشها ولقيتها دخلت ايديها عند زوبري مسكتو وبتعض ع شفايفها وانا بصباعي حطيتو ع شفايفها وهيا بلعتو ف بوقها وبقت تمص في وانا مش مصدق الي بيحصل وانا بعدت صباعي وشفايفها الحلوه انا قربت منها وحطيت شفايفي عليها لقيتها بتبوسني وانا سابت وهيا بتبوس شفايفي وانا طلعت لساني هيا بقت تمص في وانا كنت هتجنن وايدي بتحسس ع راس زوبري وبتلعب ف فتحت زوبري بصباعها بقيت ابوس ف شفايفها وبايدي مسكت بزها اضغط عليها وهيا بتبوسني جامد وانا رجعت بدماغي وشفايفها حمره من البوس ولسه مغمضه عنيها وايديها لسه ع زوبري قولت بصوت واطي انزلي مصي زوبري لقيتها طلعت ايديها وبترجع لتحت وبقت دماغها عند زوبري طلعتو من البنطلون ومسكت زوبري دخلت راسو ف بوقها وبقت تمص فيها واتا بحاول ادخلو وهيا رافضه فضلت تمص راس زوبري اكتر من خمس دقايق
وراحت طالعه ونامت جنبي وضهرها ليه ولقيتها بترفع العبايه وانا مصدوم اووي من الي بيحصل
رفعت العبايه لحد وسطها ونزلت البنطلون
ولقيت كلوت اسود وشايف طيزها بيضه ع حمره حلو اووي المنظر لقيتها بتبعد كلوتها ف جنب وانا مسكت زوبري وحطيتو مابين طيزها وراس زوبري لمس كسها هيا جسمها اتهز لقيتها مدت ايديها من اودام وصوابعها لمسو راس زوبري ولقيتها بتضغط عليه لحد مادخل راس زوبري ف كسها وهيا ااااه وانا بعدت ايدي وراس زوبري ف كسها وضغط ع زوبري وانا كتمت بوقها وزوبري بيدخل ف كسها
رغم ان انها كاتمه بوقها بس نفسها عالي اووي ودخلت زوبري لنصو وكان كسها مزفلط من عسل ف كسها وبقيت ادخل براحه وهيا بتتوجع وكسها مكنش واسع اووي بذات ان زوبري طخين شويه
ودخلت زوبري كلو ف كسها وسابت وفضلت كده 3 دقايق حضنها وزوبري حاسس ان ف الجنه
ولقيتها بترجع وتطلع بطيزها وبتنيك نفسها وانا فرحان اوووي طلعت بزها ومسكتو اضغط عليه وقرصت حلمة بزها وهيا بقت ترجع وتطلع ع زوبري وصوت زوبري بقي بيطلع اصوات
من كسها وانا بقيت انيك ف سلمي وكسها ناااعم اوووي وبدون شعرايه فضلت انيك فيها لحد مالقيت زوبري هينزل حولت ابعد وهيا بايديها بتزقني من طيزي ع كسها وانا بنيك
لحد مالقيت زوبري بينزل لبن ف كسها وانا بنزل وهيا ااااااح اااااح وانا بنزل لبن كتير لدرجه لما زوبري خرج البن خرج ورا هيا اخدت الي بينزل وبلعتو وراحت لبست الكلوت وعدلت هدومها وقامت من الكنبه وانا زي منا زوبري وقف لسه لقيتها قربت مني تبوسني ومسكت زوبري تدعك في وفضلت تمص شفايفي ووقفت وهيا لسه مسكه زوبري راحت تمص راسو ونضفتو وراحت دخله جوه وانا ولا كلمه عدلت هدومي وفضلت زي منا لحد مانمت صحيت متاخر وكلهم قاعدين جنبي صحيت وعيون سلمي ف عيني ومبتسمه صبحت عليهم وغسلت وشي واحنا طول اليوم مش بنكلم بعض ومكنش في اي حاجه تدل ع اي حاجه حصلت مابينا لحد اليل والكل نام وانا عارف انها هتاجي وجات فعلا الساعه 2 ونص
وانا صاحي ومستنيها هيا ابتسمت وانا زوبري كان وقف وسعت ليها وهيا ماتكلمتش وراحت نايمه جنبي وطيزها نحيت زوبري وانا حضنتها ومسكت بزازها وانا بحضنها وهيا وهيا حطت ايديها ع ايدي انا همست ف ودنها بقولها عايزك تركبي عليه لقيتها عدلت نفسها ووشها بقي ف وشي واخدنا بعض ف بوسه ولقيتها طلعت زوبري تدعك في وهو وقف ولقيتها بتوقف ع ركبتها ورفعت عبايتها لوسطها ولقيتها بتقعد ع زوبري ولقيتها بتدخل زوبري ف كسها الوسخه قطعه البنطلون من عند كسها ومش لبسه كلوت وقعدت ع زوبري وهيا فاتحه بوقها واتا بقيت اخبط زوبري ف كسها وهيا قاعده لحد ماهيا بقت تمام واخدت وضعها ولقيتها بتنط ع زوبري وانا ببصلها وبعد 5 دقايق حسيت بعسل بينزل من كسها ع زوبري وهيا ااااااه اااااه ولسه بتنط وبتدعك ف كسها انا حطيت ايدي ع بوقها عشان صوتها ولقيت عسلها بيلسع ف راس زوبري ده جنني ولقيت زوبري بينزل قذايف ف كسها وهيا بترتعش لحد مانزلت خالص وزوبري لسه وقف ف كسها لقيتها نزلت تمص ف زوبري وتاخد كل البن وتبلعو ونضفت زوبري وقامت وبتعدل هدومها انا روحت نيمتها ع الكنبه ورفعت عبايتها ومن نفس الخرم الي عند كسها نزلت الحس كسها وهيا اااااااه بتعمل ايه واتا بلحس كسها وكانت شكلها اول مره ليها
فضلت الحس ف كسها ومص ف زنبورها الصغير امص في واول مدخلت لساني ف كسها لقيتها بترتعش وبتنزل ف بوقي واتا بقيت ابلع في وطعمو يجنن فضلت الحس كسها لحد ناهيا قالت كفايه كفايه زوبري كان لسه وقف طلعتو ودخلتو تاني وكملت نيك فيها وكنت برزع ف كسها 10 دقايق واتا بنيك جامد ف كسها وصوت النيك عالي وزوبري ف كسها وصدرها بينط من العبايه عايزين يخرجو لحد منزلت تاني ف كسها ونمت فوقها ببوس فيها هيا قامت بلبني ودخلت الحمام وخرجت واتا دخلت اتشطفت وطلعت لقيتها قاعده ع الكرسي لقيتها شغلت التلفزيون ع الاغاني وانا قعدت ع الكنبه وهيا قعدت جنبي
وقالت اوعي تقول ل ماما قولتلها ماتخفيش مش هقول لحد حطت راسها ع صدري وقالت انا بحبك اووي ياخالو حطيت ايدي عليها وبقولها وانا بحبك اووي ياسلمي وهمست ف ودنها جسمك حلو اوووي هيا بصتلي وقالت عجبك قولتلها اووي ياسلمي قالت عجبك في ايه قولتلها كل حاجه كسك حلو اووي قالت وانت زوبرك كبير وجامد قولتلها زوبري ولا زوبر سعد جوزك
قالت انت ياخالو زوبر سعد صغير بس طخين شوي مش بيدخل للاخر زي زوبرك
قولتلها بينيكك كام مره ف اليوم قالت كل يومين مره قولتلها بيقعد كتير قالت 5 دقايق بكتير
قولتلها بيلحسلك قالت لا اول مره اجرب الحس ده قولتلها وانتي مش بتمصيلو قالت لا قولتلها طب ليه بتمصيلي قالت لما انت قولتلي مصيلي تخيلت زوبرك مصاصه وبقيت امص فيها
قولتلها عايز امص بزازك ضحكت وقالت بكره لما ينامو قولتلها ازاي جوزك يسافر ويسيبهم ضحكت وقالت سعد طول ماهو نايم فوقي بيفضل يمص فيهم قولتلها حقو ومسكت حلمت بزها بقرص عليها وهيا براحه وفضلنا كده ربع ساعه نهيج ف بعض لحد ماهيا دخلت تنام وانا نمت تاني يوم ع العصر كده اختي وامي راحو ل خالتي وفضلت قاعد انا وسلمي والعيال وقعدت جنبي وقولتلها انتي ليه خلتيني انزل فيك قالت عادي سعد عايز يخلف ومنزل جوايه من اول ماتجوزنا وكشفنا الدكتور قال مسالت وقت وتخلف يعني انت تنزل جوايا مش مشكله ومش فارقه ابنك او ابنو انا بحبكم اكتر منو وياريت لو يكون ابنك وبتضحك قولتلها تعالي نطلع فوق قالت فوق فين ضحكت وقولتلها اوضه الفراخ ضحكت وقالت والعيال قولتلها ماتخفيش هنقفل عليهم وهيا طلعت ع السطح وانا قفلت الباب ع اخويا والبنتين الصغيرين كانو بيلعبو مع بعض طلعت ل سلمي فوق كانت ف اوضه الفراخ دخلت عليها وهيا وقفه قربت منها ونزلت عليها بوس جامد وبفعص ف بزازها ولما اكلت شفايفها طلعت بزازها الاتنين ونزلت ع حلماتها الوردي الوقفه مص وبدل مابينهم وفضلت امص فيهم وكل ماحط ايدي ع بزازها تعلم وبزازها الملبن بضغط عليها وهيا بتتهز اودامي وانا بمصمص فيها لقيتها ساحت خالص ونزلت ع زوبري طلعتو ونزلت تمص ف راسو قولتلها دخليه وهيا سمعت الكلام دخلت نصو وبقت تمص ف زوبري وانا وقف والفراخ تبص علينا 😅 وقفتها وطيزها ليها حضنتها ورفعت عبايتها ونزلت بنطلونها بالكلوت وبقيت العب ف طيزها وفتحتهم وشوفت خرم طيزها الوردي حطيت لساني عليه وبقيت الحسو وهيا سانده ع الحيطه وحطيت لساني ع كسها وبقيت امصمص في واخد عسلها الي بينزل وبلعو وكسها كان احمر وقفت وراها ومسكت زوبري وحطيتو ع خرم طيزها وكان مستحيل يدخل روحت مدخلو ف كسها من ورا وحضنتها من وسطها ونازل فيها نيك وانا بنيكها وصوت طيزها وهيا بتفرقع تجنن فضلت انيك فيها ولفيت وشها ودخلت زوبري واحنا ف وش بعض وزوبري فضل جووه
وبصباعي حطيتو ع خرم طيزها بدخلو وهيا بصالي ودخل صباعي كلو ف طيزها وانا بقيت انيك فيها وهيا وقفه وبزازها ااااااااه ملبن بيتهز اودامي فضلت انيك فيها وصباعي ف طيزها لحد مالقيتها بتنزل ع زوبري وفخادي وبتصرخ وانا ببوسعا لحد مابقت هاديه انا كملت النيك ونزلت ف كسها ولبسنا وهيا لبست ع لبني ونزلنا وكنا مبسوطين وبليل خبطنا احلي زوبر وكنت مقرر ان انا افتح طيزها وهيا موافقه وفضلت كل يوم تاجيلي ع الكنبه انيك فيها لحد مالاسبوع خلص وانا كنت منزل ف كسها حوالي 15 مره
ولما مشت بعدها بشهر كنت بكلمها وعرفت انها حبله وقالتلي مش عارفه منك ولا من جوزي وكنا فرحنين وانا اكتر الي كنت كل يوم بنيكها فون بعد ماجوزها يطلع الشغل وتقلع ملط وترقصلي فضلت كده لحد ماخلفت عيل زي العسل شبهه وقالت انها هتتفق مع امها ننزل اجازه عندكم عشان ستو تشوف ابني وفعلا بعد شهر عرفت انها هتنزل وانا كنت مبسوط اووي ورجعت كانت الواد عندو سنه شهور تقريبا وانا كنت هتجنن عليها ويوم مدخلت عليها حضنتها اوووي ورجعت تاني بليل زي الاول لما الكل نام لقيتها طلعها باىعبايه وانا قاعد ولقيتها قلعتها ولبسه قميص نوم نص بزازها طالعه ولحد كسها ومش لبسه كلوت شفايف كسها واضحه وحمره انا طلعت زوبري هيا راحت عطتني طيزها وقعدت عليه ودخل ف كسها وبقت تنط ع زوبري لحد مانزلت ف كسها ولسه بتقوم كنت نيمتها ع الكنبه ونمت عليها ودخلت زوبري وبقيت انيك وهيا تصرخ بصوت واطي لحد منزلت ف كسها
وقالت انا المره دي لازم اتاكد ان ده ابنك وفضلت انيك فيها طول الاسبوع ولما ابنها كان بيرضع كنت برضع معاه وكملت الاسبوع نيك تخيل 20 مره نزلت ف كسها كنت بنيكها الصبح وبليل وف اي وقت نكون لوحدنا امي كانت بتقولي وشك اصفر واختي شكت فينا وانا ف يوم بليل وانا وسلمي قلعين خالص وهيا ركبه ع زوبري ع الكنبه وانا بمص بزها وكنت نزلت ف كسها لبني وهو بينزل من كسها دخلت اختي علينا وكنا مصدومين لقيتها بتشد بنتها من غير اي كلام وزوبري وقف نص وقفه وعسل سلمي ولبني كلو ع زوبري واخدت هدوم بنتها ودخلت جوه انا مصدوم لبست وطول اليل مش جيلي نوم فضلنا 3 ايام هووس مش بنكلم بعض ف اخر يوم ليهم كانو هيسافرو الصبح
لقيت سلمي جيالي بقميص نوم وعلطول بكلمها قاىت هووس وطلعت زوبري ودخلتو ف كسها وبقت تنط وانا بنيكها ونزلت ف كسها وهيا نزلت مرتين ولسه بتكمل انا نيمتها ع ضهرها وقالت شبعني منك قولتلها امك نايمه قالت لا صاحيه بعدين هحكيلك بس دي اخر مره هنكون مع بعض شبعني منك فضلت انيك فيها ولقيتها نامت ع بطنها ورفعت طيزها لفوق قالت يلا دخلو قولتلها هتوجعك قالت دخلو بقي وانا لحست خرم طيزها ودخلت صباع ف التاني وبقيت انيك فيها بصوابعي ودخلت ال3 وهيا اهاتها عاليه شوي
وطلعتهم ودخلت راس زوبري بالعافيه بس دهلت وبقيت ادخل وهيا كاتمه صوتها لحد نصو وهيا بتدمع وطيزها حمره اووي بقيت ادخل زوبري براحه لحد ماهيا بدات تتتعود وكملت نيك ف طيزها وهيا ااااه وكاتمه صوتها وفضلت انيك فيها لحد منزلت ف طيزها ولبني بيخرج من طيزها هيا وقفت ولبني بيخرج امها جات وانا زوبري وقف لسه اختي قالتلي شبعت من البت بس اعمل حسابك دي اخر مره هتشوف البنت فيها
وانا كنت زعلان وتاني يوم هما لبسو وطلعو بره جوز اختي وصل بالعربيه مستنيهم بره وانا ف البيت وزعلان بعد شويه لقيت سلمي دخلت عليه الاوضه وف لحظه قلعت من تحت ومصت زوبري وقعدت ع زوبري ودخل ف طيزها وبعد شويه دخلتو ف كسها وفضلت تنط 10 دقايق نيك ونزلت ف كسها وهيا قفلت ع لبني وقالت هنمشي بقي وماتخفش امي هيا الي بعتتني ليك ولقيتها مشت وانا مبسوط اووي بعد ربع ساعه اختي كلمتني وكانت فرحانه وكان مفيش حاجه وقفلت كنت فرحان لقيت رساله من اختي واتس
بتقولي كده ياواد تاكل بنتي وماتاكلش اختك
وانا مش عارف ارد قالت اعمل حسابك عشان هتاجي تقعد عندي اسبوع
وتاكلني من الي كنت بتاكلو لبنتي
انا قولتلها وانا باكل بنتك ايه قالت يووه قصدي بتشربو لبنتي مش بتشربها لبن فوق وتحت سلمي حكتلي ع كل حاجه ومدام حوز بنتي مقصر يبقي اخويا اوله بقي بس بردو اخويا لازم تريحني زي بنتي قولتلها بجد ولا قالت ثواني وراحت بعت صوره لجسمها وقالت ايه رايك ف جسم اختك قولتلها حلو اووي قالت لما اروح هوريك جسم اختك قولتلها اول ماتروحي كلميني ضحكت وقالت ماشي بعد ساعه لقيتها بتكلمني وقالت وصلت من شوي قولتلها انا مش مصدق ان انا...
قالت نفسك تشوف ايه قولتلها لبسه ايه قالت ثواني وراحت بعتت صوره

HtdgCYu.md.jpg
قولتلها ااااه ايه الجمال ده قالت انا ولا بنتي قولتلها بنتك نسخه منك قالت بس لما تجربني هتعرف ان الخبره بتفرق
قولتلها مش لبسه ستيان ضحكت وقالت لا
الجو حر وجوزي نزل بالعربيه وسيبني لوحدي قولتلها اجيلك قالت هتعمل ايه قولتلها هعطيك لبني قالت كده هحمل منك انا لسه بتنزل عليه الدوره قولتلها مش عايزه تخلفي قالت نفسي بس جوزي مش عايز خايف يجيب بنت تاني قولتلها طب جربي انا كنت بنيك سلمي لما نزلت عندنا اول مره وهيا بتقولي مش عرفه ده ابنك ولا ابن سعد
وانا منزل ف كسها حواالي 15 مره
والواد قمحي مش ابيض زي ابوه ولا امو قالت الكلبه قالتلي انها بتنام معاك من زمان بس معرفش حكايه ابنها دي قولتلها ينفع تحبلي مني قالت لما تاجي هنشوف قولتلها وريني صدرك قالت حاضر وراحت بعتت صوره

Htd4xsV.md.jpg
قالت بزازي احسن ولا بزاز سلمي قولتلها لما امصهم هقولك بس سلمي بزازها كبيره
قالت بنتي متربيه ع العز والراحه فجسمها بقي حلو عني ونكتها فون يوميتها هيا نزلت مره
ولما قولتلها وريني كسك رفضت وقالت لما تاجي وبعد يومين كلمتها وقولتلها لبسه ايه ضحكت وبعت صوره وقالت اهو لبسه كده

Htd4r7e.md.jpg
وانا نكتها فون تاني وهيا قالت زوبرك لما كان ف كس بنتي كنت هموت عليه وفضلت تكلمني ف الجنس وانا هموت وشوف كسها هيا قالت لما تاجي عشان تطفي نارو وقالتلي ان كسها وردي ولونه احمر من جوه وبقت تهيج في لما نزلت وقولتلها عشان خطري وقالت بس من فوق الكلوت وصورت صوره وبعتتها

HtdP1St.md.jpg
قولتلها اااااه وصورت زوبري وقولتلها زوبري عامل ازاي قالت زوبرك لو دخل ف كسي هنزل كتير فضلت انيكها وبقولها هلحس كسك وهيا مبسوطه لحد مانزلت هيا قالت هدخل استحمه ودخلت ف البانيو وبكلمها وخليتها تصور بزازها

HtdioXf.md.jpg
وفضلت انيك فيها تاني وانا نزلت وهيا نزلت وقالت تاجي الاسبوع الجاي انا مش قدره واتفقت معاها اني اسافر الاسبوع الجاي.......

الجزء الثاني



اتفقت مع اختي ان انا اروح ليها بعد اسبوع وكلمت سلمي وعرفتها وكانت مبسوطه وطول الاسبوع انيك ف سلمي وامها ع الفون
ويوم الجمعه عرفت امي ان انا هروح ل اختي وهيا قالت خلاص وانا هروح اقعد مع خالتك يومين ع ماتاجي وسافرت ل اختي كانت الساعه 1 بعد الضهر وهيا كانت عرفه ان انا ف الطريق فتحت الباب ولقيتها ف وشي وكانت زي القمر وهيا حضنتني وتقولي حمد***ع السلامه ياحبيبي واتا بضغط براحه ع وصدرها ف صدري والخط بتاع صدرها واضح سلمت عليها ودخلت سلمت ع جوزها والبنات الصغيره وقعدت معاهم اتغديت وانا عيني ع جسمها ولبسها لبسه عبايه بيتي ملزقه ع جسمها اووي وهيا رايحه جايه ودخلنا ع اليل دخلت اوضه عشان انام ساعتين
نمت ومصحتش غير علي ايد بتحسس ع زوبري وانا فتحت عيني كانت اختي بتقولي يلا قوم هتفضل نايم جاي تنام ولا ايه قولتلها بتعملي ايه
وهيا لسه مسكه زوبري قالت قوم وانا هقولك بعمل ايه وراحت قالتلي بقي كل ده دخل ف سلمي بنتي قولتلها وهيدخل فيك قالت طب يلا تعالي قومت معاها وزوبري وقف وهيا بتضحك قالت تعالي البنات نايمه قولتلها فين جوزك قالت قاعد ف الصاله قولتلها ماهو هيشوفني كده
قالت ماتقلقش تعالي بس طلعت معاها وطيزها بتترقص اودامي وانا حسست عليها وهيا بتضحك ودخلت الصاله ولقيت جوزها قاعد بشورت وفانله
وقعدنا وهيا كانت عمله شاي
وبعد شويه لقيتها قامت ترقص ع اغنيه ف الشاشه وجسمها بتهز زي الجيلي زوبري وقف وانا ببصلها وخبيتو بمسند وفضلت ترقص وتقرب بزازها مني وانا شايف بزازها من الفاتحه بتترج زي الملبن ولقيتها قربت من جوزها وقعدت ع حجرو وبتضحك وراحت وقفه واخدت المسند مني وزوبري بقي واضح ف البنطلون
ولمحت جوزها بببص علي زوبري الوقف واختي بترقص اودام جوزها وراح ضربها ع طيزها
وهيا ضحكت وقالت وجعتني وهيا بتحسس ع طيزها وقالت ليه انا هقعد عند اخويا حبيبي
ولقيتها قعدت ع رجلي اليمين وهيا بطلع لسانها لجوزها ولقيت ايديها بتمسك راس زوبري من غير ماجوزها يشوف وبتقول لجوزها اخويا ده حبيبي ولقيتها عدلت نفسها وقعدت ع زوبري وانا مش عارف اعمل ايه وهيا بتحرك طيزها ع زوبري شوفت زوبر جوزها وقف وشدها واخدها ع الاوضه وهيا قالتلي خليك هجيلك تاني اقعد معاك وعرفت ان هو هينيكها بعد 5 دقايق اختي خرجت ولبسه قميص نوم لحد الركبه اسود ونص صدرها واضح ولقيتها قعدت جنبي وحطت ايديها ع زوبري وقالت اتاخرت عليك قولتلها لا قالت
عرفت اختك تعبانه ازاي انا رقصت اودامك وقعدت وفضلت اهيج فيك عشان جوزي يدخل ينكني واخر مزهقت قعدت ع زوبرك وانت شوفت الي حصل قولتلها هو لحق ينزل قالت اااه قولتلها نزل ف كسك قالت لا بيخاف يخلف تاني
قالت وانت هتخاف كمان قولتلها حد يخاف ينزل فيك وتحبلي منو وانا اخدت شفايفها ف بوسه وهيا بتقولي براحه جوزي لسه صاحي
وانا رجعت ابوس فيها واحنا قاعدين
وكنت ماسك بزها تفعيص وسمعنا صوت الباب بيتفتح علطول اختي عدلت نفسها وشفايفها واضح انها متاكله والروچ الي حطها ع شفايفها ع شفايفي كمان وجوزها قعد معانا وشغل التلفزيون وقال لو عايزين تنامو ادخلو جوه انا هقعد هنا اختي قالت عايز تنام ياحبيبي قولتلها اي حاجه قالت تعالي اظبطلك الاوضه بتاعتك وهيا راحت ع جوزها وعطتلو بوسه وقالتلو تسلملي ياحبيبي خالي بالك من البنات ولقيتها وخداني ع سرير جوزها وانا بقولها هو عارف قالت ايوه عارف اسكت بقي ولقيتها نزلت ع ركبتها ونزلت بنطلوني بالبوكسر ومسكت زوبري تدعكو وف لحظه كان ف بوقها كلو وبقت تمص في وانا ببص عليها وهيا واخده زوبري تمص وتبصلي وتنزل ع بضاني تبلع فيهم وهيا رجعت تمص ف زوبري 3 دقايق مص ووقفت وقالت اعمل فيه الي انت عايزو انا تحت امرك ووقفت اودامي انا حطيت ايدي علي كسها مكنتش لبسه كلوت وكسها كان مبلول واول مالمست كسها غمضت عنيها انا قلعت التشيرت والفانله وبقيت ملط وبصراحه مكنتش قادر استحمل وقفت واخدت شفايفها ف بوسه ومسكت زوبري وبحطو علي كسها وهيا ااااه بتطلع منها بالعافيه فضلت ادعك زوبري ف كسها وهيا ف البوسه واااه بتطلع منها بصعوبه انا مسكت كسها بايدي وبقولها ااااه اخيرا كسك بقي ف ايدي ودخلت صباعين هيا وقفت ع صوابع رجليها وقالت ااااه براحه عليه ياحبيبي اختك تعبانه اووي انا وقفتها ع الحيطه وماسك زوبري بدعكو ف كسها وببوس شفايفها وبقولها بحبك اوووي
هيا قالتلي عشان خطري ريح اختك بقالي زمان ماتنكتش 10 دقايق علي بعض
قولتلها جوزك عارف انك هتتناكي مني قالت ااااه قولتلها من امتي قالت لما كنت عندكم
انا دخلت راس زوبري ف كسها هيا اااه حلو اوي دخلو كلو ياحبيبي انا دخلت راسو وبدخلو كمان وهيا فاتحه بوقها وانا دخلت زوبري للاخر ف كسها كان ناااار سخن اوووي وكان مبلول اووي
اختي فاتحه بوقها وقالت اااااه كبير اووي
وانا ماسك وسطها وبدخلو ف كسها وبنيك براحه
وانا بنيكها سمعت الباب بيخبط وانا بحاول ابعد اختي مسكاني من وسطي وبتقولي كمل كمل ياحبيبي والباب بيخبط وهيا ااااه اااااه وصوتها بيعله اووي جوزها سمعو ولقيت عسل نازل من كسها ع زوبري وهيا بقت بتنتفض غرقت زوبري خرجت زوبري من كسها وهيا خرجت ل جوزها وفخادها طلها ميه من كسها وسمعتها بتكلمو وبترفع القميص وانا مش شايف غير اختي بس وقفلت الباب وبقولها عايز ايه قالت عايز ينام عشان ورا شغل بكره قولتلها بيتفرج ع كسك
قالت شاف ميه ع رجلي قولتلو نزلت ورفعت وريتو كسي قولتلها طب مش هتوريني كمان ضحكت وقالت انت هتجنني ورفعت القميص انا نزلت ع ركبي ونزلت ع كسها لحس وبقيت ابلع كل عسلها وهيا اااااه ااااااه وماسكه دماغي وروحت بصباعي حطيتو ع خرم طيزها كان ضيق اووي فضلت احسس عليه ولساني جوه كس اختي ودخلت صباع ف طيزها وهيا عمال تطلع اهات طلعت صباعي وقومت وهيا وقفه وحضنتها من ورا وبقفش ف بزازها وزوبري ف طيزها نيمتها ع السرير ورجليها ع الارض ورفعت قميصها وفتحت طيزها كان خرمها احمر وضيق نزلت الحس في واختي اااااااه ااااااه وانا بلحس طيزها وكسها وهيا كاتمه صوتها ف السرير وقفت وراها ومسكت زوبري وبقيت احكو ف خرم طيزها واختي مش بتتكلم ودخلتو راس ف كسها وهيا ااااااااه ودخلتو مره واحده ف كسها هيا اااااااه كمان ياحبيبي انا بقيت انيك في كسها اوووي ودخلت صباعي ف طيزها وبقيت انيكها اوووي ودخلت تاني صباع ف طيزها وانا كنت ع اخري كس اختي بيقبض ع زوبري كانو حرامي ومش عايزو يخرج من كسها
دخلت زوبري للاخر وانا بنيكها بعنف اوووي وبضرب طيزها وكنت خلاص بنيكها بعنف وصوتها عالي اوي وصوت زوبري وهو بيخبط ف كسها عالي ولبني بينزل ف كسها دخلتو للاخر
وقذايف لبن بتنزل ف كسها وهيا اااااااح ااااااح ناااار وانا بنزل ف كسها لسه نزلت كتير اوووي
ف كس اختي وخرجت زوبري واختي بتضحك والبن بيخرج من كسها هيا قالت خليك هنا طلعت بسرعه وقفلت الباب وانا نايم ع ضهري ورجعت بعد 5 دقايق ونامت جنبي وفضلت تبوسني وقولتلها خلي جوزك ياجي ينام هنا قالت سيبو بره انت دلوقتي جوزي وتنام ف اي حته ونزلت تبوس في اوووي وانا اندمجت معاها وطلعت بزها من القميص ونزلت عليه مص ف الحلمه وبهدلت بزازها عض علمت من عضي فيها
وانا صباعي ف كسها والغريب ان كسها لبني مش موجود خالص سالتها فين لبني قالت غسلت نفسي
قولتلها كسك ملزق ليه راحت تبوسني وقالت جوز اختك لحس كس اختك وبلع لبنك
قولتلها بجد قالت ايوووه قولتلها اول مره يعمل كده قالت ايوه قولتلها انا مش فاهم حاجه طب ليه بيعمل كده قالت هقولك بس تعالي البس البوكسر والفانله بس لبست وطلعت معاها لقيت جوزها قاعد وهيا قعدت جنبي وبتكلمني بصوت واطي بص ياحبيبي انا وجوزي كنا دايما بنتخيل حد معانا عشان هو يعرف ينام معايا وف مره انا اتخيلتك وهو فوقي وبقي ينكني ع اساس انت وكان اجمل يوم من فتره والموضوع اتكرر كتير وهو اتعود ع كده لحد مانزلت اجازه وحكيتلو ع انك كنت بتبص ع جسمي وانا نايمه وانا كنت بشوف زوبرك طبعا ماقولتش غ موضوع سلمي يقتلنا مع بعض وف اليوم ده قضينا يوم جميل لحد ما اقنعتو انك لما تاجي هو يسيبنا ع راحتنا وبالمره انت تطفي ناري وقالت احنا دلوقتي هنبوس ف بعض عشان هو عايز ينام معايا تاني وزوبرو مش عايز يقوم قولتلها هو مش هيتكلم
لقيتها بتحسس ع زوبري وقالت ماتقلقش جوزي خاتم ف صباعي ولقيتها بتخرج زوبري من البوكسر وانا ببص ليها ولقيتها نزلت تمص ف زوبري وانا مش عارف اعمل ايه وهيا بتمص
زوبري وقف تاني وجوزها بيبص علينا وزوبري وقف واختي فضلت تمص وانا مسكت دماغها ولقيت جوزها قرب وعينو ف الارض
ورفع قميصها وطلع زوبرو كان معقول ولا كبير ولا صغير زوبري اطخن واكبر
ودخل ف كسها وبقي ينيك وهيا بتمص وفضل ينيك فيها وهيا تمصلي ولقيت جوزها طلع زوبرو ونزل علي طيزها وانا نزلت ف بوقها وهيا اخدت لبني وبلعتو وجوزها وقف ودخل الاوضه واختي فضلت تنضف زوبري ومصت كل نقطه في وقالت ادخل اتشطف ونام وانا هدخل انام والصبح اتشطف وعطتني بوسه ف شفايفي وقالت سلمي سالتني عنك قولتلها تعالي بعد بكره ياشرموطه وقالت كنت عايزاك الاسبوع ده لوحدنا بس انت عايز الام وبنتها معاك وبتضحك وقالت جهز نفسك عشان هتحصل معركه بليل ودهلت وانا اتشطفت ودخلت اوضتي انام وصحيت ع الساعه 11 الضهر واختي كانت صحيه عملت فطار والعيال ف المدرسه قالت صباح الخير قولتلها صباح النور ياعروسه ضحكت وقالت تفطر قولتلها ماشي
عملت فطار وانا شايف نص صدرها الابيض والعبايه لحد ركبتها خلصت اكل وهيا دخلت المطبخ تعمل شاي دخلت عليها وحضنتها وزوبري بين طيزها وهيا قالت اصبر لبليل مستعجل ليه
قولتلها نفسي ادخلو ف طيزك قالت بتاعك كبير اووي مش هستحملو قولتلها ده دخل ف سلمي بسهوله صدقيني هيبقي حلو اووي
قالت ياحبيبي انا عرفه ان هو هيبقي حلو بس بتاعك كبير قولتلها عشان خطري سيبي بس نفسك ومش هتحسي بحاجه وانا بضغط ع طيزها وقولتلها تعالي ندخل الاوضه قالت استنا لبليل قولتلها مش قادر هنيكك دلوقتي وبليل كمان ورفعت العبايه لفوق طيزها وهيا بتضحك وكانت لبسه كلوت نزلتو وفتحت طيزها وهيا اممم
قولتلها جوزك مفكرش يفتحك من ورا
قالت لا هو عارف يفتحني من اودام عشان ينيك من ورا قولتلها انا هنيكك من ورا زي بنتك سلمي ونزلت ع خرم طيزها لحس ف طيزها وهيا وقفه وبتصرخ من لحسي لطيزها ولساني بحاول ادخلو ف طيزها وروحت مدخلت لساني ف كسها وصباعين دخلتهم ف طيزها وبقيت انيك ف طيزها ولساني ع كسها فضلت كده ودخلت صباعين ف طيزها وبقي يدخلو بسهوله رايح جاي وانا شايف كسها بينزل ف عسلو وقفت مكنتش مستحمل خليتها ترجع بطيزها ورا وجيت ادخلو ف طيزها مدخلش دخلتو ف كسها من ورا وفضلت انيك فيها جامد وهيا تصرخ ودخلت صباعين ف طيزها اوسع فيها وخليتها تنزل ع ايديها ورجليها ف المطبخ ومفنسه انا لحست طيزها وبحسس ع فتحت طيزها بزوبري براحه وهيا بتفتح براحه
ودخلت راس زوبري ف طيزها واختي اااااه استنا استنا فضلت ع كده ثواني ودخلت كان بيدخل بالعافيه وبقيت ادخلو وهيا ااااااااه صوتها عالي اووي انا قولت كويس انها ف بيت لوحدهم لو ف عماره كان الصوت نزل لللناس الي تحت والي فوق من شباك المطبخ المفتوح
وانا كملت نيك ودخلت نص زوبري واختي اااااااه كفايه كفايه وانا وقفت وبقيت اخرجو ودخلو براحه وهيا بعد شويه اتعودت وبقت تطلع اهات ودخلتو تاني وهيا ااااااع ااااااه كفايه وانا بنيك ف طيزها وهيا ااااااه كفايه كفايه وانا ولا هنا كملت نيك ف طيزها لحد مالقيت زوبري بينزل ف طيزها وهيا ااااااه اااااه وانا بنهج خرجت زوبري من طيزها وقعدت ع الارض وطيزها بتخرج لبن هيا نامت وفاتحه رجليها نمت جنبها ع البلاط وبقينا نبوس ف بعض وقالت كده انا طيزي وجعاني قولتلها عجبك النيك فيها قالت اووي بس بيوجع قولتلها عشان اول مره ونزلنا بوس ف بعض ف المطبخ وانا راكب فوقها وزوبري فوق كسها وقفت وقالت خليك لبليل بقي انا لبست وطلعت قعدت صممت ان انا لازم الحس كسها لحد ماتنزل
هيا طلعت بالشاي اخدت منها وشربتو ونيمتها ع الانتريه وقالت هتعمل ايه قولتلها هخليك تنزلي زيي وزقيتها ع الانتريه ونزلت مابين رجليها ونزلت ع كسها لحس ومص وهيا اااااااه ااااااه فضلت الحس ف كسها وشد شفايف كسها وكسها بينول افرازات وانا ببلع علطول لحد ماهيا مسكت دماغي ونزلت ع وشي وانا ببلع ف عسلها ونضفتو لاخر نقطه وهيا قلعت الكلوت وقالت معتش لبسه تاني بقي وبتضحك وقومت اتشطفت وقعدنا طول اليوم اتحرش بيها وكنت بكلم سلمي وحكيلها ع الي حصل معايا ومع امها وبعد المغرب جوزها وصل اتعشينا وشربنا عصير واختي كانت مصممه اشرب منو كوبيتين واختي لبسه عبايه ضيقه عليه اوي وفضلت تغري فينا بجسمها وانا زوبري وقف اووي واختي وقفتني ارقص معاها وجوزها قاعد ولقيتها بتعطيني ضهرها وبتهز طيزها ع زوبري وبتنزل وتطلع ع زوبري وانا مسكت بزازها اضغط عليهم واخنا وقفين قصاد جوزها وجوزها زوبرو وقف وهو بيلعب في ولقيتو طلع زوبرو وبيقول ل اختي تعالي اختينزلت تمص ف زوبرو ومفنسه انا قعدت ع ركبي وفضلت انيكها من فوق الهدوم وهيا بتمص وبعد شويه جوزها بينهج وبينزل ف بوقها هيا بلعت كل البن وراحت مقعداني جنب جوزها وخرجت زوبري وجوزها بيبص ع زوبري
وهيا مسكاه من تحت من عند بضاني وبتقول ل جوزها شوف زوبر اخويا عامل ازاي كبير وطخين
وناشف اوووي وطلعت لسانها ع راس زوبري وفضلت تلحس راسو والعرق بتاع زوبري ونزلت تمص ف زوبري اوووي وجوزها بيتفرج وهو بيلعب ف زوبرو واختي نزله مص ف زوبري لسه وتمص بضاني ولقيت جوزها بيرفع العبايه بتاعتها لحد وسطها ودخل زوبرو الي وقف نص وقفه ف كسها واختي بقت تمصلي جامد وجوزها بينيكها وانا اختي مابين رجلي بلعه زوبري كلو
وفضلت تمصلي وجوزها بينيك فيها وهيا طلعت زوبري ووشها احمر اووي وقفت وراحت قلعت العبايه خالص وانا بتفرج علي جسمها العريان وجوزها راح قلع هدومو كلها وقعد وهيا راحت مسكت زوبرو وقعدت عليه ودخل ف كسها وبقت تنط عليه جامد ولقيتها فتحت طيزها وبصالي وبتقولي يلا دخلو ياحبيبي انا قربت منها وهيا فاتحه طيزها انا قربت منها وحطيت زوبري ع طيزها ودخلت راسو وهيا ااااه وبدخلو واحده واحده وهيا ااااااه وانا دخلتو كلو ف طيزها وهيا بقت بتصرخ جامد من زوبري وانا بقيت انيك وطيزها ضيقه وزوبري رايح جاي ف طيزها وفضلت انيك فيها بنفس الوضع ده انا وجوزها 10 دقايق وجوزها كان بيطلع اهات اكتر منها وبيقزل ااااه حلو اووي يامتناكه زوبرين فيك جوزك واخووك وهيا اااااه اااااه وانا بنيك جامد ف طيزها وخرجت زوبري وطيزها اتفتحت اووي من زوبري دخلتو تاني وكملت نيك فيها وجوزها بعد 15 دقيقه نيك نزل ف كسها وهو اااااه اااااااه مش قادر وهو بينزل انا فضلت انيك ف طيزها وهيا ركبه عليه بعدو بعشر دقايق وطلعت زوبري وهيا قامت ولبن جوزها مكنش كتير هو قعد يتفرج علينا واختي مسكت عبايتها مسحت عسلو وراحت نايمه ع ضهرها وفاتحت رجليها وقالت يلا ياحبيبي دخلو ف اختك دخلتو ف كسها ونمت ف حضنها وانا بنيك وبممص ف بزها وهيا تصرخ وانا بنيك جامد وغيرانا الوضع نامت ع جنبها وانا وراها ودخلتو ف طيزها وجوزها جنبعا بيبوس شفايفها وبزازها وانا برزع ف كسها جامد
وجوز اختي بيبوسها وهيا ااااااه ااااااه اااااااه وانا طلعت زوبري من كسها ونيمتها ع ضهرها وطلعت قعدت ع ركبي وزوبري دخلتو ف بوقها وبقت تمص واتا بقيت انيكها ف بوقها جامد
وهيا تمص زوبري للاخر وانا مستغرب ازاي منزلتش كل ده وفضلت اختي تمص وهيا وشها احمر اوووي طلعت زوبري ودخلتو مابين بزازها وجوزها بيدعك ف كسها بايدو
روحت نايم عليها 69 انا فوق اختي ودخلت زوبري ف بوقها وبوقي ع كسها بمص كسها اوووي وزوبري ف بوقها محشور وبقيت انيكها كاني بنيك ف كسها وعمال بمص ف كسها ودخلت صباعين ف كسها وهيا مش عرفه تصرخ وانا بنيك بوقها وبمص ف كسها ولقيت جوزها بيبص عليه وانا بلحس كسها وباخد عسلها ببلعو وعينو علي كسها ولساني وفتحت كسها الوردي ومن جووه احمر اوووي بقيت ادخل لساني ف كسها وبمص زنبورها الصغير فضلت كده ولما لقيت عسل بينزل منها فضلت ادعك ف كسها ومحستش غير بايدي بسحب دماغ جوز اختي وبشدو عشان يلحس كسها ووحطيت وشو ع كسها هو طلع لسانو بيلحس كسها وانا بدعك ف كسعا واختي اااااه وخرجت زوبري من بوقها وبقت تطلع اهات ناااار
وقفت واختي شافت جوزها بيلحس كسها وهيا مسكت بزازها وقالت نفسك تعمل ايه تاني
قولتلها انا مش بنزل ليه قالت دي ليله عمري عايزاك طول اليل ف حضني وجوزها لحس كسها هيا فتحت كسها وقالت يلا مش عايز تحبل اختك يلا اختك تعبانه وهيا فاتحه رجليها انا قعدت مابين رجليها ومسكت زوبري ودعكتو ف شفايف كسها وهيا اااااه يلا دخلو ياحبيبي
انا دخلت زوبري ف كسها واختي لفت رجليها حولين ضهري وحضنتني وفضلت انيك في كسها 15 دقيقه تاني بنفس الوضع وانا برزع نيك ونزلت ف كسها وهيا تصرخ ولبني بينزل ف كسها زي البركان وعيا اااااااه نااار نارر ياحبيبي
فضلت نايم عليها وابوس فيها وقومت من عليها وزوبري وقف نص وقفه وهيا مصتو وجوزها مكسوف ينزل يلحس لبني من كس مراتو نزلت ع شفايف اختي بوس واحضان ومسكت بزها مص ولقيت جوزها بيبلع لبني من كسها
وانا زوبري وقف تاني واختي بتقولي ياريت الحبايه الي انت خدتها تعمل المفعول ده مع جوزي ودخلت معاها ف معركه تانيه من النيك وجوزها بيتفرج ونزلت تاني ف كسها وجوزها اخدها ع الاوضه ونامو وانا اتشطفت ونمت ف الاوضه كنت هلكان خالص وتاني يوم اختي صحتني ع الغدا وقالت كل ده نوم وعطتني بوسه وقالت انت بهدلتني وقالت سلمي ف الطريق قولتلها عايز حبايه من بتوع انبارح قالت حبايه كامله قولتلها ايوه قالت انت حر اتغديت مع العيال وبعد العصر سلمي جات حضنتها وبوستها من شفايفها وبقيت طول ماحنا قاعدين اقفش فيها وهيا مبسوطه اووي وانا مبسوط ان سلمي موجوده بقيت اتحرش بيها ولما جوز اختي وصل سلم ع بنتو وانا كنت بتحرش بجسم سلمي الي لبسه ترنج بيتي ضيق اوي عليها فضلت اتحرش بيها وحضنها من ورا لحد الساعه 11 دخلت الاوضه تنام وقالت تبقي صحيني لما بابا ينام وبعد ساعه اختي اخدت جوزها ودخلت وقالتلي برحتك ومطلعوش صوت بعد ربع ساعه دخلت اوضه سامي وكانت نايمه ع بطنها وطيزها تجنن قربت منها وحطيت ايدي ع كسها وبصباعي بضغط ع طيزها

HtGB3sR.md.jpg
وهيا صحت وقالت بتعمل ايه فضلت ادعك ف كسها وهيا بقت تطلع اهات روخت نايم عليها
وزوبري مابين طيزها وبقيت اهز في زوبري وهو ع طيزها وشكل الحبايه اشتغلت وطيز سلمي تجنن وزوبري مابين طيزها قولتلها وحشتيني اووي هيا قالت وانت كمان فضلت احك زوبري ف طيزها قالت تعالي نطلع برا قولتلها تعالي طلعنا وقعدنا ف الصاله وهيا قعدت ع زوبري وقعدت تحك في ونزلت مابين رجلي وطلع زوبري تمص في وفضلت تمص ف زوبري وانا قاعد وانا قعدتها جنبي ومسكت شفايفها ف بوسه تجنن

HtGAWBe.md.jpg
وفضلت امص ف شفايف سلمي ونمص لسان بعض كانت احلي بوسه ف حياتي مص السان والشفايف الي بتاكل ف بعض وطلعت بزها ونزلت عليه مص ف صدرها الملبن وبقيت ابدل مابينهم وهيا ااااه ااااه وانا مكمل ف بزازها وقلعتها الترنج والكلوت والستيان ونزلت مص ف كل حته
حتي خرم طيزها نزلت لحس في

HtG53la.md.jpg
كانت وحشتني طيزها اووي كملت لحس ف طيزها وعلطول مسكت زوبري ودخلتو ف طيزها وهيا ااااه وحشتني اوووي وحشني زوبرك وانا بقيت انيك ف طيزها وهيا صوتها عالي واحنا ف الصاله وانا كنت بنيكها بعنف ف طيزها وهيا ااااااااه كمان كمان شيلتها ودخلت ع الاوضه ونيمتها ع بطنها وطلعت عليها دخلتو ف كسها وهيا ايوووووه وانا بقيت انيك ف كسها وهيا ااااااه كمان
وانا طلعت زوبري ودخلتو ف طيزها وبقيت انيك ف الاتنين كل خرم شويه وسلمي نزلت مرتين ع زوبري وانا لسه مكمل وراس زوبري مهريه من عسلها السخن ولما قربت انزل قالت ف كسي وفعلا نزلت ف كسها وفضلنا نايمين ف حضن بعض لحد ساعه بدون نعمل اي حاجه وقومنا اخدنا الدش مع بعض ورفعت رجليها ودخلت زوبري ف كسها وفضلت انيك فيها ف الحمام اكتر من نص ساعه بكل وضعيه ونزلت ف كسها تاني وهيا نضفت نفسها وخرجنا نمنا ف حضن بعض وكنا لبسين هدومنا ونمنا ف حضن بعض للصبح وكنا قفلين الباب من جوه صحيت ف حضن سلمي وابوها ف الشغل واخوتها ف المدرسه وطلعنا فطرنا مع اختي واخدت سلمي بالحضن وفضلنا نبوس بعض وقلعتها ملط ع الانتريه ونزلت ع شفايف كسها بسحبها وكانت هيا بتصرخ وامها بتتفرج

HtG1P3P.md.jpg
وانا بلحس كس بنتها وبنتها تصرخ من المص ونزل ع طيزها وفضلت الحس ف كسها وسحب شفايفها لبرا كانت بتجننها الحركه دي ولقيت سلمي بتنزل عسل بلعتو كلو وعملت معاها وضع 69 وكملت لحس ف كسها وهيا بتمص ف زوبري وامها بقت تلعب ف كسها وهيا بتتفرج علينا
وفضلنا احنا الاتنين كده اكتر من 10 دقايق لحس ف بعض وهيا نزلت تاني وكسها كلو عسل قعدت وهيا راحت قعدت ع زوبري وبقت تطلع وتنزل وزوبري ف قلب كسها وهو غرقان عسل

HtGGu0N.md.jpg
وكنت حاسس بعسل بينزل ع زوبري وبضاني وانا مكمل وسلمي تنزل وتطلع ع زوبري
واختي قلعت تحت كلو وبتدخل صباعين ف كسها
وانا مكمل نيك ف سلمي واختي بتصرخ ولقيتها بتنزل ع الارض كتير وهيا مبسوطه
وانا فضلت انيك ف سلمي غيرنا لكذا وضع وانا زوبري ف كس سلمي وهيا ااااااااااه وحشتني كمان كمان كسرني كسر كسي وانا بنيكها بعنف وبهبد ف كسها وكسها غرقان من العسل وانا زوبري مولع ناااار وطلعتو من كسها لطيزها وكملت نيك ف طيزها ولما حسيت ان انا قربت لقيتها بتقولي نزل ف كسي جووووه كسي انا طلعتو زوبري ودخلتو ف كسها وهيا اااااااااح نزل نزل حمل بنت اختك خليها تحبل منك وانا بنيكها وبركان نزل ف كسها وهيا اااااااااه اااااه نااااار وانا بنزل لاخر نقطه ف كسها خرجت زوبري ولقيت اختي نزلت ع كس بنتها تلحسو وتاخد لبني تبلعو وبتنضف كس بنتها من لبني ودخلت صباعين تخرج البن وسلمي بتتلوه تحتها واختي بتلحس كس بنتها وسلمي نزلت ع وش امها واختي كملت لحس وقامت
تتشطف ودخلت اوضتها وانا اتشطفت مع سلمي وطلعنا ملط وعرفت انها هتمشي انهارده المغرب
اخدت نص حبايه من اختي ومسكت سلمي ساعه كامله من النيك وهيا نايمه ع بطنها وزوبري يخرج من كسها لطيزها

HtGWjet.md.jpg
ونزلت ف كسها وعرفت انها حامل
وهيا بتقولي انها متاكده ان هو ابني وهيا مبسوطه ولبست ومشت وامها رجعت وجوزها رجع واليوم ده نمت تعبان وبقيت الاسبوع فشخت اختي حرفيا مع جوزها الي كان بيستمد قوتو ف النيك مني وانا بنيك ونزلت ف كسها كل شويه
وكنت فضيت لبن لشهر اودام واختي كانت مبسوطه اوووي بوجودي حتي جوزها وقبل مانزل بيوم بقيت انيك اختي زي الشرموطه وشتمها وشتم اودام جوزها واتفقت معاها تاجي الشهر الجاي عندنا وتجيب سلمي معاها وهيا قالت حاضر وجوزها كان موافق وقالها اقعدي برحتك هناك ف حضن اخوك بس اوعي بنتك تحس بحاجه وكنا عايزين نضحك عليه ونكتها ف اليوم ده 3 مرات ونزلت وبقيت انيك اختي وبنتها ف الفون ومستني الشهر يمر بفارغ الصبر وقبل الشهر باسبوع اختي قالتلي ان الدوره منزلتش عليها
الشهر ده انا كنت فكرتها بتهزر وطلعت بتتكلم جد وهيا مبسوطه انها هتخلف مني وجوزها زعل شويه بس قال يمكن يطلع ولد يشيل اسمو واستنيت بفارغ الصبر الاسبوع ده يعدي بسرعه كده اختي وبنتها الاتنين حامل مني احا انا عملت ايه ده حتي اختي مبسوطه هيا وجوزها.....

اجزاء التالت




رجعت البلد وانا بفكر عملت ايه افرد الموضوع اتكشف هيحصل ايه روحت البيت قعدت مع امي
وبقيت اكلم مع سلمي وكنت زعلان من الي عملتو
ضميري زعلان ان انا خليتهم يحبلو مني
ممكن ف اي لحظه جوز سلمي يعرف
بقيت اكلم اختي عادي ع النت ولما كانت بتحب تكلمني ف الجنس كنت بقولها امك جنبي كنت بخلع براحه يوم بعد يوم وانا بكلم سلمي كنت بحبها اووي ف سني وكانت جميله
وكانت بتكلمني كاني حبيبها
بعد شهر عرفت من اختي انها هتاجي بكره مع جوزها والبنات سالتها ع سلمي قالت جوزها مش راضي قولتلها ماشي
كلمت سلمي وقالتلي هو قالي انتي كنتي لسه هناك الشهر الي فات هيا امك لما تروح لازم تروحي معاها قولتلها خلاص مش مشكله
تاني يوم اختي وصلت الساعه 10 الصبح
وجوزها والبنتين اختي اخدتني ف حضنها مكنتش عايزه تبعد من حضني وبتقولي وحشتني اوي
واختي عرفت امي انها حامل وامي مبسوطه ليها واختي دخلت اوضتي تغيير وطلعه بعبايه بيتي جميله عليه وجوزها لابس ترنج
فضلنا طول النهار مع بعض كنت اختي مابتصدق نكون لوحدنا حتي لو ل دقيقه بس تبوسني وتمسك زوبري وانا كنت بفعص ف صدرها
بليل عرفت ان جوزها هيسافر الصبح عشان شغلو
اليل دخل علينا وكلنا سهرنين امي دخلت تنام وبعدها العيال دخلت تنام جنب امي
واختي قالت ل جوزها عايزه ارقص
قالها ارقصي ياحبيبتي واختي قالتلي ترقص معايا قولتلها لا هتفرج شغلت اغاني وهيا قلعت الطرحه ولفتها ع طيزها وقعدت ترقص وبزازها تتهز اووي كانها مش لبسه حاجه تحت وانا بتفرج وزوبري بيوقف وجوز اختي يبص ع زوبري ويمسك زوبرو
اختي قالت عايز اقلع وخايفه امي تصحه تشوفنا
انا وقفت وقربت من اختي وحضنتها من اودام وقولتلها لبسه ايه تحت قالت قميص نوم جيبهولك مخصوص قولتلها اقلعي وفرجيني
هيا قالت عيوني راحت فكت الطرحه ورفعت العبايه ولقيتها لبسه قميص نوم لنص طيزها ومش لبسه كلوت ولا ستيان وكسها اودامي قولتلها ايه الحلاوه دي قالت عجبك القميص انا قربت منها وحطيت ايدي ع كسها وبقولها صاحب القميص هو الي عجبني وبحسس ع كسها وهيا وقفه وبتقولي براحه ع كسي بقولها مالو قالت مالك بتضغط عليه ليه كده قولتلها وحشني اوووي
قالت وانت وحشو اووووي تعرف كنت بقول ل جوزي لو لقيت اخويا لوحدو ف البيت هاخدو علطول ف الاوضه ونزل كبت الشهر كلو ع زوبرو
قولتلها وانا عايز زوبري يقطع ف كسك قالت نام ع الكنبه انا نمت وهيا بتقول ل جوزها خلي بالك لو حد طلع ياحبيبي قالها ماشي ولقيتو وقف اودام باب الصاله وانا نمت ع ضهري اختي قلعتني البنطلون وقالت اخيرا شهر كامل بعيده عنك
وانا هموت وبقول جوزي كسي بياكلني لقيتها طلعت ع زوبري ومسكت وعطتني ضهرها
وهيا بتبص لجوزها ومسكت زوبري ودخلتو ف كسها وهيا ااااح زوبرك ناشف اوووي حسه انه حديده ف كسي الحقني ياراجل

Hy3Gj1a.md.jpg
وهيا بقت تنزل وتطلع ع زوبري براحه
وتقول اخيرا اخيرا وحشتني وهيا بتنزل وتطلع ع زوبري وهيا بتطلع اهات واطيه وهيا بتبص ل جوزها وتقولو شوف ياراجل بص ع مراتك وهيا بتتناك من اخوها اودامك
شوف زوبر اخويا قد ايه دخل ل بطني وجوزها بيلعب ف زوبرو وبيبص علينا وهيا قالت اخر مره نكت طيزي وسيبتها وهيا بتاكلني ورفعت كسها وكسها بيعمل صوت مولعني انا مسكت زوبري وهو بيلمع من عسلها وكسها احمر من جوه
هيا مسكت قعدت ع زوبري دخل ف طيزها وهيا اااااااح ايه ده وقعدت عليه وبقت تنط ع زوبري جامد كانها مغلوله من زوبري
تنزل جامد وصوت النيك بقي عالي واختي ولا هنا انا قلقت وقولت ل اختي تعالي نطلع ع السطح قالت ليه قولتلها نروح اوضه الفراخ ونخليهم يتفرجو علي وانا بنيكك قالت تعالي وهيا قالت ل جوزها خليك هيا اخدت عبايتها وانا طلعت ع السطح ودخلت اوضه الفراخ والنور كان منور
قفلت الباب ورانا واختي حطت عبايتها ف جنب وهيا بتقولي هتنكني ف اوضه الفراخ انا مسكت صدرها افعص فيهم ومسكت كسها جامد ودخلت 3 صوابع وبقيت انيكها جامد وهيا اااااااهوااااااه براحه براحه وانا بنيكها اوووي بصوابعي وهيا خلاص خلاص براحه وهيا بتقول هنزل هنزل
انا بكف ايدي بقيت ادعك ف كسها وضرب كسعا بالقلم وهيا كل ماتضرب تسخن اكتر ولقيتها بانزل عسلها كانت كتير اووي غرقت الارض وانا مستحملتش مسكت زوبري ودحلتو ف كسها وكان سخن اووي من عسلها فضلت انيك فيها وهيا اااااه ااااه كمان كمان نيك اختك حبيبتك
اختك بتحبك اوووي وانا بنيكها جامد وعطتني طيزها ووشها للحيطه دخلت زوبري ف كسها من ورا وفضلت انيكها وهيا موطيه وانا بنيكها وهيا اااااح ياخربيتك كفايه ارحم كسي مش قدره هنزل كفايه وانا بهبد ف كسها جامد وهيا اااااه اااااااه واول ماكسها نزل ع زوبري انا زوبري نزل كل لبنو ف كسها واختي ااااه سخن اووي لبنك من غيرك كنت نسيت طعم النيك وهيا نزلت تمص ف زوبري ونضفتو وكسها بينزل لبني مخلوط بعسلها هيا اخدتني ونزلت وفتحت رجليها وبتطلع البن وجوزها بيقولها كسك متغرق لبن قالتلو مش كان نفسك تبلع لبن اخويا وهو بصلي قالتلو تعالي محروج منو ده لسه ركبني اودامك تعالي ريح نفسك ولقيتو بيحسس ع كسها وراح مدخل زوبرو ف كسها وبقي ينيكها اوووي وصوت النيك واضح من لبني الي عامل صوت وهو قعد ينيك فيها لحد منزل ف كسها ونزل علطول يبلع ف البن بتاعنا
ونضف كسها خالص ودخلت تتشطف ودهلت مع جوزها تنام وانا نمت ف الصاله
تاني يوم صحيت وجوزها كان سافر وبقيت انا واختي وامي والبنتين طول النهار قاعدين مع بعض خرجت المغرب مع صحابي سهرنه شوي الساعه كانت 12 اختي كلمتني وقولتلها انا ف الطريق اهو قالت تعالي ع اوضتي علطول العيال وامك نامو من الساعه 10
انا تعبانه اووي قولتلها وانا كمان قالت هستناك
وانا بعد ربع ساعه روحت البيت والنور طافي دخلت ع اختي وفتحت لقيتها نايمه ع ضهرها ولبسه ستيان بس وبتلعب ف كسها اول ماشافتني قالت يلا تعالي ولقيتها بتفنس طيزها وفاتحت رجليها انا خرجت زوبري وطلعت ع السرير بركبي ونزلت البنطلون ومسكت وبحكو ف كسها
ودخلتو ف كسها وهيا ااااه

Hy3j07a.md.jpg
ومسكت طيزها وبقيت انيك ف كسها وهيا كاتمه بوقها وانا بنيكها ولقيتها هيا الي بترجع وتطلع ع زوبري وبقت تنيك نفسها وانا زي منا بحسس ع طيزها وزوبري ف كسها رايح حاي وهيا مبسوطه وبتقول ااااااه زوبرك حلو اووي
لما بيدخل بحس انه مالي كسي ومش قدره عليه
نيك اختك ياحبيبي اختك محرومه من النيك
اختك محرومه من الزوبر
اختك بتريح نفسها بخياره عشان ماتتناكش بره
وانا بنيك فيها روحت نمت فوقها وزوبري ف كسها وانا نمت فوقها وبقيت اهبد ف كسها وهيا ااااه ااااه والسرير بيتهز وانا بنيك فيها
خرجتو من كسها لطيزها ولقيتها بتقرص ع زوبري بطيزها وكان زوبري مش هيخرج وانا بنيكها وهيا ااااااه حلو اوووي وفضلت انيك فيها وقولتلها عايزك تمصيلي قاات حاضر انا نمت ع ضهري وهيا علطول مسكت زوبري واخدت تمص في

Hy3Nkx4.md.jpg
وانا نايم وشايف عنيها الي ف عيني ولسانها الي حاضن زوبري وشفايفها الي ع زوبري وانا ف دنيا تانيه واختي بتقولي انا كلمت جوز سلمي واستاذنتو يبعت سلمي عشان ستها تعبانه وهو وفق وممكن تاجي بكره او بعدو مبسوط ياحبيبي
قولتلها ايوه اوووي قالت الكلبه بتكلمني وبتقولي عايزه تاجي وحشها زوبرك الكلبه
وبصراحه عندها حق ده انت زوبرك وحشني انا مش هيوحش بنتي وفضلت تمص
وراحت قالت عايزاك تنيكها اودامي وعايزه تصرخ تحت منك كانها اخر نيكه ليه انا قولتلها اطلعي ع زوبري قالت ادخلو فين قولتلها كسك
هيا قالت حاضر قعدت غ زوبري ومسكتو وبقت تحكو ف كسها رايح جاي وكسها غرقان عسل من كسها وراحت قعدت عليه

Hy3eFyu.md.jpg
وبقت تنزل وتطلع وصوتها مكتوم
وهيا بقت تنيك نفسها اكتر من 5 دقايق وراحت قعدت ع زوبري ودخل كلو ف كسها
وحضنتني وقالت زوبرك ده بينزل امتي
مص بزازي انا اخدت بزازها ف بوقي وبقيت امص فيهم وهيا ركبه ع زوبري مش عايزه تتحرك
وقالت تعرف انت زوبرك واصل لابعد حته ف كسي انا كسي ثواني وهيفرقع من عسلي زوبرك بينبض ف كسي عايزك تمص شفايفي عشان انا خلاص مش قادره بسرعه بسرعه انا اخدت شفايفها ف بوسه زوبري ف كسها ولقيتها رفعت طيزها لفوق وبتنزل جامد وطلعت صوت لولا البوسه كنت اتفضحنا فضلت ابوس فيها وهيا بتنيك نفسها ولقيتهااممممممممممم ولقيت شلال بينزل ع زوبري من كسها اول مره تنزل كده ع زوبري انا حضنتها وهيا خلاص نزلت انا كملت نيك فيها وزوبري بهبد ف كسها وصوت النيك واضح صوت زوبري ف كسها وفخادنا ببعض
ونزلت لبني ف كسها وهيا ااااح لبنك مولع وفضلنا نبوس بعض وهيا قامت مصت زوبري وانا اتشطفت وهيا دخلت ورايا اتشطفت وعملتلي عشا وقعدت ف حضني وقعدت تقولي انت مضايق ان انا هخلف منك قولتلها لا فرحان اووي قالت وانا كمان فرحانه هيتكتب باسم جوزي وانا حسه انه هيبقي ولد فضلت ف حضني ودخلت تنام وانا نمت ع الكنبه وتاني يوم اختي قالت سلمي ف الطريق وانا كنت مبسوط وبقيت مع اختي نكون لوحدنا كنت بطلع بزها من العبايه والستيان ومص في حتي لو دقيقه بس
فضلت طول اليوم اتحرش بيها وسلمي وصلت بعد العصر سلمت عليه وهيا مبسوطه وقعدت معانا وعرفت انها هتمش مع امها وانا بقولها هفسحك احلي فسخ اليومين دول ضحكت وقالت انا شايله ابنك ف بطني لازم تفسحني وتخلي بالك مني
ولما نكون لوحدنا وامها معانا كنت احضنها وايدي الاتنين ع طيزها اهرس فيها وشفايفها نقطعها
بعد المغرب اخدتها ع السطح وامها واخده بالها مردتش انيكها نزلتلها البنطلون ودخلت صباعين ف كسها وبقيت انيكها بيهم اكتر من 10 دقايق وهبا نزلت ع الارض وفخادها ونزلنا وهيا باين عليها التعب وفضلت سهران معاها وكلهم نامو حتي اختي دخلت تنام وانا قاعد وسلمي دخلت مع امها وبعد ربع ساعه طالعه لبسه روب ابيض ووقفت اودامي تحسس ع جسمها وبتقولي جاهز
انا مسكت زوبري وقولتلها جاهز هيا قلعت الروب ولقيتها لبسه لبسه قميص نوم غامق وكلوت نفس الون كلوت فاتله داخل ف كسها وف طيزها
انا قولتلها تعالي اقعدي هيا قربت وطلعت ع زوبري ووشها ف وشي وقعدت بكسها ع زوبري وفضلت تحك في والكلوت داخل ف كسها وهيا قالتلي خرج زوبرك انا طلعت زوبري وهيا بكسها بقت تحك في والكلوت ف كسها وهيا اااااح وفضلت تحك ف زوبري وقالت انا مش قدره ولقيتها نيمتني ع ضهري وعطتني ضهرها وقلعتني البنطلون ومسكت زوبري وشالت الفاتله من كسها ودخلتوو ف كسها وقعدت عليه

Hy3UkvI.md.jpg
وهيا ااااه ااااااه اخيرا وحشني اوووي زوبرك جوايه وفضلت تنيك نفسها وتقولي وجوزي بينكني كنت بتخيل نفسي بقولو جيب خالو ينيك معاك زي مابيعمل مع ماما
نيك ماما وخلي خالو ينيكني
انا عايزه زوبر خالو وهيا بتنط ع زوبري وفضلت تنط ع زوبري وانا زوبري ف كسها
وانا مسكت الكلوت بايدي وقطعتو وهيا بتضحك
وقالت طول البوم لبسه وهو دخل جوه كسي ف الحر لما تعبني بقيت عايزه ادخل اي حمام ولعب ف كسي من الهيجان او اخلي اي حد ينكني
بقيت ماشيه وعيني علي ازبار الناس
نيكني ياخالو نيكني شبعني من زوبرك
وانا بنيكها ولقيتها بتقولي عايزه اشوف وشك وانت بتنكني وانت بتنيك بنت اختك الشرموطه القحبه ولقيتها لفت وعطتني وشها وهيا لسه ع زوبري وزوبري ف كسها للاخر

Hy34P6J.md.jpg
وهيا اااااح زوبرك بيقطع ف كسي ياخالو ونزلت ع شفايفي نبوس وهيا اااااح ااااح ف ودني اااااه نيكني ياخالو سلمي بنت اختك كسي بيوجعها
ابنك ف بطني نزل لبنك ف كسي خليني اخلف تؤام منك نيك ياخالو وانا بوسطي بنيك فيها وهيا اااااه اااااه كمان كمان ياخالو
امي عايزه تحرمني من زوبرك وتتناك هيا لوحدها ونسيه اننا احنا الاتنين حامل منك عايزه تاخدك مني انا نفسي اطلق واجي اقعد معاكم هنا
انا عايزه اعيش معاك علطول
وانا ساكت وبنيك ف كسها ولقيتها حطت ايديها ع كسها وبتدعك ف كسها جامد ولقيت عسلها بينزل ع زوبري وشعرتي وهيا ااااح اااااااااح
وانا بنيكها اوووووي وهيا ااااااااه ياخربيتك براحه حد يسمعنا وانا حضنتها جامد وزوبري ف كسها وبنيكها بعنف وهيا بتقول الاه مقطعه كده
من سرعت النيك وانا كنت خلاص مش قدر فضلت انيك بسرعه وانا زوبري كنت حاسس انه هينزل خلاص فضلت انيك فيها وانا كنت عايز اتحكم فيها روحت قلبت نفسي وهيا بقت تحت مني وانا فوقها وزوبري لسه ف كسها وانا بنيكها جامد وهيا ااااااه اااااه اووووي اووووي ياخربيتك كسي كسي وانا بنيك اووووي ولقيتها ااااااااااااااه بصوت عالي وانا خوفت ولقيت كسها بينزل ع زوبري وانا زوبري كان خلاص ولقيت نفسي بنزل ف كسها وهيا اااااااه اااااااه سخن اوووي ولقيت الباب بيتفتح وكانت اختي قلبي كلن وقع ف رجلي قالت ياخربيتكم صوتكم عالي وهيا بتقول ل بنتها قومي وانا فوقها ولبني بينزل ف كسها وانا مش عايز اسيبها وهيا حضناني واختي قومتني من فوقها وكس سلمي كان احمر اوووي من كتر النيك وكسها بينزل عسل كتير ع الكنبه وفخادها اختي اخدت هدومها واخدت بنتها وهيا ماشيه ملط ف اوضتها وانا اتشطفت وبفتح الباب لقيتو مقفول طلعت نمت صحيت متاخر وسلمي مبسوطه وسالتها حصل ايه قالت امي اخدتني نضفتني وانا نزلت ع وشها وهيا خلتني الحس كسها ونزلت ع وشي وتعرف بقينا نتكلم عنك وان انت غيرت حياتها وانها كانت نست الجنس وكسها ضاق من قلة النيك ورجعت تاني تحب النيك وكسها مهري من زوبرك وانا بقينا نتكلم عنك
لحد مانمنا وبعد العصر امي اخدت اختي والبنات عشان يزورو خالتي بس سلمي قالت انها تعبانه شوي وامها عرفت وخرجو وانا قفلت الباب من جوه واخدت سلمي بالحضن وبوس كانت لبسه ترنج فضلت اهرس ف جسمها ودخلت الاوضه وقلعتها البنطلون بالكلوت ونزلت الحس كسها وطيزها وهيا وقفتني وقعتني خالص وفضلت تمصلي ووقفت تبوس شفايفي وبتقولي ستو عايزاني اروح معاها وسيب جوزي لوحدو وهيا بتدعك ف زوبري قالتلي نام نمت ع ضهري هيا طلعت ع السرير وعطتني ضهرها وانا ماسك زوبري وهيا قعدت بكسها عليه ودخل راسو

Hy3Z5Av.md.jpg
وهيا ااااه ياخالو راس زوبرك بتجنني وراحت قعدت ع زوبري دخل كلو وفضلت تنيك نفسها فضلت انيك ف سلمي ساعه كامله بجميع الاوضاع وهيا نزلت 3 مرات وانا نزلت مرتين ف كسها وكنا خلاص جيبنا اخيرنا واتشطفنا مع بعض وكل واحد نام ف اوضه من التعب صحيت ع ايد اختي وهيا بتحسس ع زوبري وتقول زوبرك نام من التعب والبت مقتوله قولتلها ماتجوزيني بنتك قالت مانت متجوزها اهو وبتضحك
فضلت طول اليوم نظرات مع سلمي واخدتها بليل افسحها وتاني يوم اخدتها ع جزيره الورد ف المنصوره وركبنا المركب الي اتنين بيركبوها بس بنبدل برجلينا وكان البحر منور عشان كان في فرح واحنا بنضحك ونهزر وهيا بتمسك زوبري وانا زوبري حديده وهيا تضغط عليه جامد
وقالت تعالي نطلع قولتلها ليه قالت عايزه اتناك هنا قولتلها انتي مجنونه قالت شوف كده المكان البعيد ده هنروح هناك ومحدش هيشوفنا صدقني هتبقي حلوه اوووي قولتلها هتفضحينا قالت ماتخفش
طلعنا من البحر وبقينا نمشي عادي وبعدنا شويه والجو ضالمه اوووي وهيا بتحسس ع زوبري وبتقولي هنا قولتلها كمان شوي
وبعدنا خالص واخدتها جنب الحيطه
ونزلنا ف بعض بوس وتقفيش وهيا بتحسس ع زوبري وهيا بتفتح السوسته وخرجتو
ونزلت تمص ف زوبري وانا وقف ببص يمين وشمال مش شايف حاجه وهيا بتمص ولقيتها بتقولي تعالي دخلو ولقيتها بترفع العبايه
وبتنزل البنطلون الترنج والكلوت مع ببعض ومسكت زوبري وبتحكو ف كسها ودخلتو وهيا كتمت بوقها وانا حشره ف الحيطه وبقيت انيك فيها وكانت احلي متعه وانا بنيك فيها
فضلت انيك فيها اكتر من ربع ساعه وكنت مرتاح للمكان وقعدت ع الارض وهيا قعدت ع زوبري وكانت احلي نيكه ونزلت ف كسها وهيا لبست الكلوت والبنطلون ونزلت العبايه وقالت لبني ده هيموتني قولتلها امسحيه قالت لا عشان لما نروح نكمل عليه وبتضحك ونزلت تمص زوبري نضفتو ولبست وطلعنا ولا كان ف اي حاجه روحنا البيت متاخر ولقيت اختي نايمه ف الصاله مردناش نصحيها ودخلت ع الاوضه وقلعنا ف لحظه
ودخلت زوبري ف كسها واحنا وقفين وهيا اااااااه اااااه عجبك النيك هناك ياخالو
وانا بنيك فيها قالت نيكني اووي بحب اتناك منك مرتين ف اليوم بحس ان انا معايا راجل جوزي بينكني كل يومين مره
انت الي عرفتني طعم النيك واخدتها ونمت ع السرير نبوس ف بعض وهيا عدلتني وطلعت ع زوبري وفضلت تنط ع زوبري
Hy3yGlS.md.jpg
وانا قافش ف طيزها وبهزها ع زوبري وهيا ااااااه اااااه اوووي ياخالو زوبرك ناااار مش قدره ونزلت تبوس فيا وانا قافش ف طيزها وبعبصها وهيا اااااه ياخالو بتكلمني ف ودني
نفسي اعيش معاك علطول لو مكنتش خالي كنت اتجوزتك وعيش معاك بقيت عمري ومتعك واتمتعني كان كسي زمانو مفشوخ لو كنت انت فتحتني في ليله الدخله تعرف ي خالو جوزي كان بيقولي كسك حلو اوووي ودخلو زوبرو وبيقولي كسك ضيق امال لو كان زوبرك مكانو مكنش هيدخل ف كسي لما جوزي بكون راكبه ع زوبرو بحضنو وبتخيلك ورايا وبتنيك طيزي
وانا بنزل مرتين او تلاته ع زوبرو وهو بيقولي انت تجنني ع السرير قولتلها طول مازوبرك ف كسي هتلاقيني بنزل حتي لو دخلت صباعك وانا مزاجي حلو هنزل ع صباعك بتقولي ف يوم وهو فوقي قولتلو لما كنت عند ستو كنت نايمه لوحدي وتخيلتك فوقي فضلت العب ف نفسي لما كنت هتجنن وكنت عايز اطلع ل خالو اقولو انا تعبانه تعالي اركبني زي جوزي ووقتها جوزي نزل ف كسي ولما خلصنا قالي معتيش تجيبي سيرت خالك تاني ف الحاجات دي
قولتلها انا هنزل قالت ف كسي ياخالو ونزل ف كسها ونمت ف حضنها ساعتين صحيين ف حضن بعض فضلنا طول اللسبوع انيك ف اختي وسلمي وجوز اختي وصل واخدهم ومشي وبعد 5 شهور بطنهم كبرت وروحت عندهم وبقيت انيك اختي وجوزها نايم مع العيال وانا وهيا ف الاوضه وركبه ع زوبري وبتنط ع زوبري

HyF289S.md.jpg
وكنت بنيكها كل يوم مرتين فضلت عندها اسبوع كامل انيك فيها وكنت واعد سلمي اروحلها قبل ما ماشي عشان هما بعيد شويه عن بيت امها
وكنت بفضل طول اليل انيك ف اختي
وجوزها بينيكعا معايا ويخرج وانا اكمل وجوزها كان فرحان انها هتخلف ولد
وهيا كانت بتتحكم في زي الخاتم
فضلت انيك ف اختي طول اليل وصوتها مالي الشقه ولما العيال بيسالو ابوهم تقولهم امكم عشان حامل تعبانه وخالكم جووه بيعملها مساج زي ماالدكتور قال والبنات صغيره مش فاهمه حاجه وانا بنيك ف اختي ونزل ف كسها وكس اختي كان زي السكر تاني يوم الساعه 10 روحت ل سلمي وكان جوزها ف الشغل واخدتها ف حضني وهيا علطول نزلت في بوس وقالت مفيش وقت حماتي ممكن تاجي ف اي وقت وانا كملت معاها ف البوس والتقفيش وقلعنا وهيا اخدتني ع السرير وقالت سيبني برحتي مالكش دعوه بيه راحت نيمتني ع ضهري وعلطول ركبت فوقي

HyFFkT7.md.jpg
وبقت تنط ع زوبري اكتر من نص ساعه نزلت فيهم 3 مرات وانا نزلت مرتين ف كسها
وقومنا اتشطفت وهيا قاعده جنبي بتحسس ع صدري الباب خبط هيا قالت اعدل نفسك حماتيوقفت تفتح وكانت حماتها سلمت عليها وقعدت شويه وقولتلها همشي انا قالتلي اصبر انزلك واستاذنت من حماتها كانت ست كبيره ف السن نزلنا تحت وعند البوابه اخدنا بعض ف بوسه وانا زوبري وقف هيا قالت عايزه ف كسي قولتلها ماينفعش قالت ملكش دعوه محدش هنا غيرها قولتلها ممكن حد يسمعنا من بره قالت مش هطلع صوت ولقيتها رفعت عبايتها وقميص النوم وجابت الكلوت ف جنب وانا طلعت زوبري
ودخلتو ف كسها وهيا فاتحه بوقها وبقيت انيكها براحه وهيا حطت ايديها ع بوقها وانا بنيك 5 دقايق وانا بفشخ ف كسها ولولا ان الموقف وقتها مرعب لكنت نكتها اكتر من نص ساعه هيا اول منزلت ع زوبري كنت انا بنزل ف كسها وهيا مصت زوبري ولبست كلوتها ع لبني وسلمت غليه واخدتني بالحضن ومشيت وبعد شويه بعتتلي رساله بتقولي حماتي بتقولي كل ده يابت
قولتلها هو دخل الحمام بتاعك وانا استنيتو ع ماخرج كنت عايزه اقولها بيطمن ع ابنو الي ف بطني وبينكني قبل مايمشي وبتضحك قولتلها مجنونه انتي وقفلت الواتس ومر اكتر من 3 شهور والاتنين خلفو مع بعض فارق اسبوع اختي خلفت ولد وسلمي جابت بنت زي القمر
وكنت بروح عندهم وكنت بنيك فيهم الاتتنين لحد دلوقتي وسلمي حبله من جوزها واختي مبقتش عايزه تخلف كانت فرحانه ب ابني
ويوم م امي ماتت بعدها بشهرين الاتنين نزلولي اجازه وبقيت انيكهم الاتنين كل يوم مع بعض وكاني متجوزهم وبعد سنه اتجوزت وخلفت ولما حد فيهم كان بياجي كنت بعطيلو كل لبني ف كسو ويشبع بالاسبوع من غير مامراتي تعرف **** يخلي حبوب المنوم كنت بعطيها ل مراتي واخد اختي وسلمي افشخهم جنب مراتي وكنت بنيك مراتي وهيا نايمه بردو...... انتهت ❤
 
  • عجبني
  • حبيته
  • نار ياحبيبي نار
التفاعلات: Popshetos, kokoking, ahmadeee و 114 آخرين
انا قاعد مع امي واخويا الصغير ف بلد ف المنصوره واختي عايشه مع جوزها ف مصر عندها 3 بنات بنت 19سنه متجوزه من 3 شهور وبنت 10 وبنت7
انا 20 سنه بالمنسبه اختي من ام
المهم بيتنا موجود في اوضتين وصاله ومطبخ وحمام اختي جات عندنا زياره مع عيالها وجوز اختي معاها عربيه وصلهم واتغدا ومشي اهتي عايشه ف مصر وبنتها بردو عايشه ف مصر سلمي ع اختي وبنتها الكبيره سلمي طولها 165 وجسمها كيرفي بزاز ملبن اوووي لو لبسه العبايه وبتمشي بزازها بتهز اودامك سلمت علي سلمي وحضنتها وبزازها ف صدري والي يجنن ان جسمها ابيض لو لمستو بيعلم احمر
المهم قعدنا وعرفت انهم هيقعدو عندنا اسبوع وسالت سلمي عن الجواز وهيا بتتكلم عادي ومش مكسوفه واختي كمان ملبن عندها 40 سنه
بنتها نسخه منها بس بنتها شكل وجسم مقسم وبزازها وطيزها بيترج لما تمشي
قعدنا وهيا لبست عبايه بيتي وجسمها مقسم ف العبايه وانا بتمتع بكل تفاصيل جسمها كنت بحاول ابعد عيني من عليها بليل امي نامت ف الاوضه واخويا نام جنبها واختي اخدت اوضتي ونامت فيها ومعاها بناتها وانا نايم ع الكنبه اودام التلفزيون والساعه 2 وانا صاحي وايدي ع زوبري بدعك في وانا بتفرج ع التلفزيون وسمعت صوت لقيتها سلمي دخلت وقالت لسه صاحي قولتلها ايوه قعدت ع الكرسي عندنا كنبه وكرسيين
ف اوضه الجلوس قعدت وفضلت تتفرج معايا وانا فضلت قاعد وقامت عملت قهوه ليه وليها
وشربنا وسالتها عن حوزها قالت كويس هو ف سفر شغل وهياجي بعد اسبوع ولما عرفتو قالي روحي قولتلها حبله ولا لسه قالت لسه اهو **** يسهل فضلنا نتكلم مع بعض دخلت تنام وانا بتفرج ع طيزها ونفسي اهجم عليها انيكها انا قمحي الون وطولي 170 وزوبري حوالي 19سنتي
ضربت يومها عشره ع سلمي
تاني يوم نفس الكلام عيني عليها وع جسمها وكنت بنبسط اووي لما جسمها يتهز اودامي كده بليل الساعه 1 النور قطع واخويا بيلعب مع البنات الصغيره استخوبايه ف البيت وامي واختي قعدين اودام البيت من الحر وانا ف اوضه الجلوس
وسلمي كانت مع امها بره سلمي دخلت جووه وبعد ثواني بتقولي ياخالو فين الكشاف دخلت واتا مش شايف حاجه بقيت احسس ع الحيطه واتا لمحت سلمي بس عملت نفسي مش شايف وحطيت ايدي ع بزها هيا حاسب قولتلها مش شايف دخلت اوضتي ومن فوق الدولاب طلعت الكشاف الكبير
تلفوني كان فاصل شحن وتلفون سلمي كان صغير
مش بتشيلو اصلا المهم هيا اخدت الكشاف ودخلت الحمام واتا زوبري وقف ع مسكت بزها الملبن ده انا صوبعي غرزت في خرجت وقعدت قصادي وبقت تبصلي من تحت لتحت وانا بتكلم معاها وهيا بتلمح ف زوبري الوقف وانا عملت نفسي مش واخد بالي
النور رجع وهيا طفت الكشاف وعينها ع زوبري الوقف زي الصاروخ ومش عايز ينام
انا جمدت قلبي ومسكتو وضغط عليها عشان ينزل مابين فخادي وعملت نفسي مش واخد بالي
وقعدنا شوي امي واختي دخلو قعدو معانا والساعه 2 كلو نام وانا نايم ع الكنبه وزوبري وقف وبدعك في من فوق البنطلون وانا بتخيل سلمي وجسمها ولقيتها فجاءه دخله يدوب انا شيلت ايدي من ع زوبري هيا ابتسمت وقعدت وقالت مش عارفه انام ماما مشغله المروحه جامد وانا جسمي بيوجعني منها قولتلها ادخلي جنب ستك قالت اخوك نايم معووج انا قعدت وحولت اخبي زوبري وهيا فتحت التلفزيون وقعده وقالت انت هتنام قولتلها لا قالت خلاص خليني انام ع الكنبه وانا اقعد ع الكرسي انا وفقت علطول وهيا عطتني ضهرها ونامت ع جنبها وانا ببص ع طيزها المقسمه من تحت العبايه وكعب رجليها الحمر
فضلت ابص عليها ومسكت زوبري اضغط عليه ومسكت تلفوني صورتها كذا صوره وبعد ربع ساعه قربت منها قولتلها سلمي انا عايز انام يلا ادخلي جووه هيا اامممم سيبني انام انا يابنتي ادخلي جووه لقيتها دخلت جنب الحيطه وطيزها ليه وقالت نام جنبي انا اتجننت وبصيت ع طيزها قولتلها المكان مش واسع قالت واسع نام بس انا مصدقت نمت ع ضهري وكتفي لامس كتفها من ورا ولقيتها بتلف وعطتني وشها ونفسها بقي ف وشي وانا جسمي سخن اووي مش مصدق وبعد شويه نامت ع بطنها وانا ع ضهري وطيزها ااااااه تجنن كنت عايز انام فوقها وزوبري ع طيزها بس فضلت اتفرج ع طيزها وعبايتها الوردي الي لبسها
وبعد شويه راحت عطتني ضهرها تاني انا نمت ع جنبي وزوبري نحيت طيزها وكنت ببص ع طيزها وانا بقرب زوبري من طيزها ولمس طيزها رجعت لورا وبقيت اقرب لمس طيزها وانا كاني بنيك بس براس زوبري بس هيا الي بتحك ف طيزها وفضلت كده شويه وحسيتها بتتحرك بطيزها لورا وانا سابت لقيت طيزها بقت ع زوبري وزوبري محشور جامد علي طيزها وانا مش بتحرك وانا هتجنن ايه المنظر ده بقيت اصور وجمدت قلبي وحطيت ايدي ع وسطها وضميتها وبقي زوبري مابين طيزها ولقيت طيزها بتتحرك ع زوبري براحه انا ضغطت ع وسطها وزوبري سايح خالص مابين طيزها مكنتش مستحمل روحت قربت ايدي من بزها بحسس عليه كان مالي كف ايدي
ضغط عليه سمعت اااه منها بصوت واطي عرفت انها صاحيه انا ضغط ع بزها كمان وضغط ع زوبري ف طيزها وقولت بصوت واطي جسمك حلو اووي ياسلمي وقرصت ع بزها تاني وطلعت اااه واضحه ومسكت طيزها وروحت مقلوب ع ضهري وزوبري صاروخ وقف لقيت سلمي نامت ع بطنها وطيزها نااااار وكانها بتقولي يلا اركب انا حسست ع طيزها براحه ومشيت صباعي مابين شق طيزها وهيا جسمها اتهز بعدت ايدي وقررت مالمسهاش وكفايه كده وزوبري وقف ولقيتها نامت ع جنبها ووشها ليه ومغمضه عنيها وانا غمضت عيني وقولت بلاش تلمسها وبعد 10 دقايق محستش غير بايد بتحسس ع صدري وهيا نازله ع بطني ودخلت ايديها تحت التشرت وتحسس ع بطني لحد مالقيتها بتمسك زوبري وهو وقف اتجنن زوبري وبقي صاروخ ف ايديها وانا ببصلها وهيا بتمص شفايفها ومغمضه عنيها ولقيتها بتمسك راس زوبري تضغط عليها واتا ببص لوشها ولقيتها دخلت ايديها عند زوبري مسكتو وبتعض ع شفايفها وانا بصباعي حطيتو ع شفايفها وهيا بلعتو ف بوقها وبقت تمص في وانا مش مصدق الي بيحصل وانا بعدت صباعي وشفايفها الحلوه انا قربت منها وحطيت شفايفي عليها لقيتها بتبوسني وانا سابت وهيا بتبوس شفايفي وانا طلعت لساني هيا بقت تمص في وانا كنت هتجنن وايدي بتحسس ع راس زوبري وبتلعب ف فتحت زوبري بصباعها بقيت ابوس ف شفايفها وبايدي مسكت بزها اضغط عليها وهيا بتبوسني جامد وانا رجعت بدماغي وشفايفها حمره من البوس ولسه مغمضه عنيها وايديها لسه ع زوبري قولت بصوت واطي انزلي مصي زوبري لقيتها طلعت ايديها وبترجع لتحت وبقت دماغها عند زوبري طلعتو من البنطلون ومسكت زوبري دخلت راسو ف بوقها وبقت تمص فيها واتا بحاول ادخلو وهيا رافضه فضلت تمص راس زوبري اكتر من خمس دقايق
وراحت طالعه ونامت جنبي وضهرها ليه ولقيتها بترفع العبايه وانا مصدوم اووي من الي بيحصل
رفعت العبايه لحد وسطها ونزلت البنطلون
ولقيت كلوت اسود وشايف طيزها بيضه ع حمره حلو اووي المنظر لقيتها بتبعد كلوتها ف جنب وانا مسكت زوبري وحطيتو مابين طيزها وراس زوبري لمس كسها هيا جسمها اتهز لقيتها مدت ايديها من اودام وصوابعها لمسو راس زوبري ولقيتها بتضغط عليه لحد مادخل راس زوبري ف كسها وهيا ااااه وانا بعدت ايدي وراس زوبري ف كسها وضغط ع زوبري وانا كتمت بوقها وزوبري بيدخل ف كسها
رغم ان انها كاتمه بوقها بس نفسها عالي اووي ودخلت زوبري لنصو وكان كسها مزفلط من عسل ف كسها وبقيت ادخل براحه وهيا بتتوجع وكسها مكنش واسع اووي بذات ان زوبري طخين شويه
ودخلت زوبري كلو ف كسها وسابت وفضلت كده 3 دقايق حضنها وزوبري حاسس ان ف الجنه
ولقيتها بترجع وتطلع بطيزها وبتنيك نفسها وانا فرحان اوووي طلعت بزها ومسكتو اضغط عليه وقرصت حلمة بزها وهيا بقت ترجع وتطلع ع زوبري وصوت زوبري بقي بيطلع اصوات
من كسها وانا بقيت انيك ف سلمي وكسها ناااعم اوووي وبدون شعرايه فضلت انيك فيها لحد مالقيت زوبري هينزل حولت ابعد وهيا بايديها بتزقني من طيزي ع كسها وانا بنيك
لحد مالقيت زوبري بينزل لبن ف كسها وانا بنزل وهيا ااااااح اااااح وانا بنزل لبن كتير لدرجه لما زوبري خرج البن خرج ورا هيا اخدت الي بينزل وبلعتو وراحت لبست الكلوت وعدلت هدومها وقامت من الكنبه وانا زي منا زوبري وقف لسه لقيتها قربت مني تبوسني ومسكت زوبري تدعك في وفضلت تمص شفايفي ووقفت وهيا لسه مسكه زوبري راحت تمص راسو ونضفتو وراحت دخله جوه وانا ولا كلمه عدلت هدومي وفضلت زي منا لحد مانمت صحيت متاخر وكلهم قاعدين جنبي صحيت وعيون سلمي ف عيني ومبتسمه صبحت عليهم وغسلت وشي واحنا طول اليوم مش بنكلم بعض ومكنش في اي حاجه تدل ع اي حاجه حصلت مابينا لحد اليل والكل نام وانا عارف انها هتاجي وجات فعلا الساعه 2 ونص
وانا صاحي ومستنيها هيا ابتسمت وانا زوبري كان وقف وسعت ليها وهيا ماتكلمتش وراحت نايمه جنبي وطيزها نحيت زوبري وانا حضنتها ومسكت بزازها وانا بحضنها وهيا وهيا حطت ايديها ع ايدي انا همست ف ودنها بقولها عايزك تركبي عليه لقيتها عدلت نفسها ووشها بقي ف وشي واخدنا بعض ف بوسه ولقيتها طلعت زوبري تدعك في وهو وقف ولقيتها بتوقف ع ركبتها ورفعت عبايتها لوسطها ولقيتها بتقعد ع زوبري ولقيتها بتدخل زوبري ف كسها الوسخه قطعه البنطلون من عند كسها ومش لبسه كلوت وقعدت ع زوبري وهيا فاتحه بوقها واتا بقيت اخبط زوبري ف كسها وهيا قاعده لحد ماهيا بقت تمام واخدت وضعها ولقيتها بتنط ع زوبري وانا ببصلها وبعد 5 دقايق حسيت بعسل بينزل من كسها ع زوبري وهيا ااااااه اااااه ولسه بتنط وبتدعك ف كسها انا حطيت ايدي ع بوقها عشان صوتها ولقيت عسلها بيلسع ف راس زوبري ده جنني ولقيت زوبري بينزل قذايف ف كسها وهيا بترتعش لحد مانزلت خالص وزوبري لسه وقف ف كسها لقيتها نزلت تمص ف زوبري وتاخد كل البن وتبلعو ونضفت زوبري وقامت وبتعدل هدومها انا روحت نيمتها ع الكنبه ورفعت عبايتها ومن نفس الخرم الي عند كسها نزلت الحس كسها وهيا اااااااه بتعمل ايه واتا بلحس كسها وكانت شكلها اول مره ليها
فضلت الحس ف كسها ومص ف زنبورها الصغير امص في واول مدخلت لساني ف كسها لقيتها بترتعش وبتنزل ف بوقي واتا بقيت ابلع في وطعمو يجنن فضلت الحس كسها لحد ناهيا قالت كفايه كفايه زوبري كان لسه وقف طلعتو ودخلتو تاني وكملت نيك فيها وكنت برزع ف كسها 10 دقايق واتا بنيك جامد ف كسها وصوت النيك عالي وزوبري ف كسها وصدرها بينط من العبايه عايزين يخرجو لحد منزلت تاني ف كسها ونمت فوقها ببوس فيها هيا قامت بلبني ودخلت الحمام وخرجت واتا دخلت اتشطفت وطلعت لقيتها قاعده ع الكرسي لقيتها شغلت التلفزيون ع الاغاني وانا قعدت ع الكنبه وهيا قعدت جنبي
وقالت اوعي تقول ل ماما قولتلها ماتخفيش مش هقول لحد حطت راسها ع صدري وقالت انا بحبك اووي ياخالو حطيت ايدي عليها وبقولها وانا بحبك اووي ياسلمي وهمست ف ودنها جسمك حلو اوووي هيا بصتلي وقالت عجبك قولتلها اووي ياسلمي قالت عجبك في ايه قولتلها كل حاجه كسك حلو اووي قالت وانت زوبرك كبير وجامد قولتلها زوبري ولا زوبر سعد جوزك
قالت انت ياخالو زوبر سعد صغير بس طخين شوي مش بيدخل للاخر زي زوبرك
قولتلها بينيكك كام مره ف اليوم قالت كل يومين مره قولتلها بيقعد كتير قالت 5 دقايق بكتير
قولتلها بيلحسلك قالت لا اول مره اجرب الحس ده قولتلها وانتي مش بتمصيلو قالت لا قولتلها طب ليه بتمصيلي قالت لما انت قولتلي مصيلي تخيلت زوبرك مصاصه وبقيت امص فيها
قولتلها عايز امص بزازك ضحكت وقالت بكره لما ينامو قولتلها ازاي جوزك يسافر ويسيبهم ضحكت وقالت سعد طول ماهو نايم فوقي بيفضل يمص فيهم قولتلها حقو ومسكت حلمت بزها بقرص عليها وهيا براحه وفضلنا كده ربع ساعه نهيج ف بعض لحد ماهيا دخلت تنام وانا نمت تاني يوم ع العصر كده اختي وامي راحو ل خالتي وفضلت قاعد انا وسلمي والعيال وقعدت جنبي وقولتلها انتي ليه خلتيني انزل فيك قالت عادي سعد عايز يخلف ومنزل جوايه من اول ماتجوزنا وكشفنا الدكتور قال مسالت وقت وتخلف يعني انت تنزل جوايا مش مشكله ومش فارقه ابنك او ابنو انا بحبكم اكتر منو وياريت لو يكون ابنك وبتضحك قولتلها تعالي نطلع فوق قالت فوق فين ضحكت وقولتلها اوضه الفراخ ضحكت وقالت والعيال قولتلها ماتخفيش هنقفل عليهم وهيا طلعت ع السطح وانا قفلت الباب ع اخويا والبنتين الصغيرين كانو بيلعبو مع بعض طلعت ل سلمي فوق كانت ف اوضه الفراخ دخلت عليها وهيا وقفه قربت منها ونزلت عليها بوس جامد وبفعص ف بزازها ولما اكلت شفايفها طلعت بزازها الاتنين ونزلت ع حلماتها الوردي الوقفه مص وبدل مابينهم وفضلت امص فيهم وكل ماحط ايدي ع بزازها تعلم وبزازها الملبن بضغط عليها وهيا بتتهز اودامي وانا بمصمص فيها لقيتها ساحت خالص ونزلت ع زوبري طلعتو ونزلت تمص ف راسو قولتلها دخليه وهيا سمعت الكلام دخلت نصو وبقت تمص ف زوبري وانا وقف والفراخ تبص علينا 😅 وقفتها وطيزها ليها حضنتها ورفعت عبايتها ونزلت بنطلونها بالكلوت وبقيت العب ف طيزها وفتحتهم وشوفت خرم طيزها الوردي حطيت لساني عليه وبقيت الحسو وهيا سانده ع الحيطه وحطيت لساني ع كسها وبقيت امصمص في واخد عسلها الي بينزل وبلعو وكسها كان احمر وقفت وراها ومسكت زوبري وحطيتو ع خرم طيزها وكان مستحيل يدخل روحت مدخلو ف كسها من ورا وحضنتها من وسطها ونازل فيها نيك وانا بنيكها وصوت طيزها وهيا بتفرقع تجنن فضلت انيك فيها ولفيت وشها ودخلت زوبري واحنا ف وش بعض وزوبري فضل جووه
وبصباعي حطيتو ع خرم طيزها بدخلو وهيا بصالي ودخل صباعي كلو ف طيزها وانا بقيت انيك فيها وهيا وقفه وبزازها ااااااااه ملبن بيتهز اودامي فضلت انيك فيها وصباعي ف طيزها لحد مالقيتها بتنزل ع زوبري وفخادي وبتصرخ وانا ببوسعا لحد مابقت هاديه انا كملت النيك ونزلت ف كسها ولبسنا وهيا لبست ع لبني ونزلنا وكنا مبسوطين وبليل خبطنا احلي زوبر وكنت مقرر ان انا افتح طيزها وهيا موافقه وفضلت كل يوم تاجيلي ع الكنبه انيك فيها لحد مالاسبوع خلص وانا كنت منزل ف كسها حوالي 15 مره
ولما مشت بعدها بشهر كنت بكلمها وعرفت انها حبله وقالتلي مش عارفه منك ولا من جوزي وكنا فرحنين وانا اكتر الي كنت كل يوم بنيكها فون بعد ماجوزها يطلع الشغل وتقلع ملط وترقصلي فضلت كده لحد ماخلفت عيل زي العسل شبهه وقالت انها هتتفق مع امها ننزل اجازه عندكم عشان ستو تشوف ابني وفعلا بعد شهر عرفت انها هتنزل وانا كنت مبسوط اووي ورجعت كانت الواد عندو سنه شهور تقريبا وانا كنت هتجنن عليها ويوم مدخلت عليها حضنتها اوووي ورجعت تاني بليل زي الاول لما الكل نام لقيتها طلعها باىعبايه وانا قاعد ولقيتها قلعتها ولبسه قميص نوم نص بزازها طالعه ولحد كسها ومش لبسه كلوت شفايف كسها واضحه وحمره انا طلعت زوبري هيا راحت عطتني طيزها وقعدت عليه ودخل ف كسها وبقت تنط ع زوبري لحد مانزلت ف كسها ولسه بتقوم كنت نيمتها ع الكنبه ونمت عليها ودخلت زوبري وبقيت انيك وهيا تصرخ بصوت واطي لحد منزلت ف كسها
وقالت انا المره دي لازم اتاكد ان ده ابنك وفضلت انيك فيها طول الاسبوع ولما ابنها كان بيرضع كنت برضع معاه وكملت الاسبوع نيك تخيل 20 مره نزلت ف كسها كنت بنيكها الصبح وبليل وف اي وقت نكون لوحدنا امي كانت بتقولي وشك اصفر واختي شكت فينا وانا ف يوم بليل وانا وسلمي قلعين خالص وهيا ركبه ع زوبري ع الكنبه وانا بمص بزها وكنت نزلت ف كسها لبني وهو بينزل من كسها دخلت اختي علينا وكنا مصدومين لقيتها بتشد بنتها من غير اي كلام وزوبري وقف نص وقفه وعسل سلمي ولبني كلو ع زوبري واخدت هدوم بنتها ودخلت جوه انا مصدوم لبست وطول اليل مش جيلي نوم فضلنا 3 ايام هووس مش بنكلم بعض ف اخر يوم ليهم كانو هيسافرو الصبح
لقيت سلمي جيالي بقميص نوم وعلطول بكلمها قاىت هووس وطلعت زوبري ودخلتو ف كسها وبقت تنط وانا بنيكها ونزلت ف كسها وهيا نزلت مرتين ولسه بتكمل انا نيمتها ع ضهرها وقالت شبعني منك قولتلها امك نايمه قالت لا صاحيه بعدين هحكيلك بس دي اخر مره هنكون مع بعض شبعني منك فضلت انيك فيها ولقيتها نامت ع بطنها ورفعت طيزها لفوق قالت يلا دخلو قولتلها هتوجعك قالت دخلو بقي وانا لحست خرم طيزها ودخلت صباع ف التاني وبقيت انيك فيها بصوابعي ودخلت ال3 وهيا اهاتها عاليه شوي
وطلعتهم ودخلت راس زوبري بالعافيه بس دهلت وبقيت ادخل وهيا كاتمه صوتها لحد نصو وهيا بتدمع وطيزها حمره اووي بقيت ادخل زوبري براحه لحد ماهيا بدات تتتعود وكملت نيك ف طيزها وهيا ااااه وكاتمه صوتها وفضلت انيك فيها لحد منزلت ف طيزها ولبني بيخرج من طيزها هيا وقفت ولبني بيخرج امها جات وانا زوبري وقف لسه اختي قالتلي شبعت من البت بس اعمل حسابك دي اخر مره هتشوف البنت فيها
وانا كنت زعلان وتاني يوم هما لبسو وطلعو بره جوز اختي وصل بالعربيه مستنيهم بره وانا ف البيت وزعلان بعد شويه لقيت سلمي دخلت عليه الاوضه وف لحظه قلعت من تحت ومصت زوبري وقعدت ع زوبري ودخل ف طيزها وبعد شويه دخلتو ف كسها وفضلت تنط 10 دقايق نيك ونزلت ف كسها وهيا قفلت ع لبني وقالت هنمشي بقي وماتخفش امي هيا الي بعتتني ليك ولقيتها مشت وانا مبسوط اووي بعد ربع ساعه اختي كلمتني وكانت فرحانه وكان مفيش حاجه وقفلت كنت فرحان لقيت رساله من اختي واتس
بتقولي كده ياواد تاكل بنتي وماتاكلش اختك
وانا مش عارف ارد قالت اعمل حسابك عشان هتاجي تقعد عندي اسبوع
وتاكلني من الي كنت بتاكلو لبنتي
انا قولتلها وانا باكل بنتك ايه قالت يووه قصدي بتشربو لبنتي مش بتشربها لبن فوق وتحت سلمي حكتلي ع كل حاجه ومدام حوز بنتي مقصر يبقي اخويا اوله بقي بس بردو اخويا لازم تريحني زي بنتي قولتلها بجد ولا قالت ثواني وراحت بعت صوره لجسمها وقالت ايه رايك ف جسم اختك قولتلها حلو اووي قالت لما اروح هوريك جسم اختك قولتلها اول ماتروحي كلميني ضحكت وقالت ماشي بعد ساعه لقيتها بتكلمني وقالت وصلت من شوي قولتلها انا مش مصدق ان انا...
قالت نفسك تشوف ايه قولتلها لبسه ايه قالت ثواني وراحت بعتت صوره

HtdgCYu.md.jpg
قولتلها ااااه ايه الجمال ده قالت انا ولا بنتي قولتلها بنتك نسخه منك قالت بس لما تجربني هتعرف ان الخبره بتفرق
قولتلها مش لبسه ستيان ضحكت وقالت لا
الجو حر وجوزي نزل بالعربيه وسيبني لوحدي قولتلها اجيلك قالت هتعمل ايه قولتلها هعطيك لبني قالت كده هحمل منك انا لسه بتنزل عليه الدوره قولتلها مش عايزه تخلفي قالت نفسي بس جوزي مش عايز خايف يجيب بنت تاني قولتلها طب جربي انا كنت بنيك سلمي لما نزلت عندنا اول مره وهيا بتقولي مش عرفه ده ابنك ولا ابن سعد
وانا منزل ف كسها حواالي 15 مره
والواد قمحي مش ابيض زي ابوه ولا امو قالت الكلبه قالتلي انها بتنام معاك من زمان بس معرفش حكايه ابنها دي قولتلها ينفع تحبلي مني قالت لما تاجي هنشوف قولتلها وريني صدرك قالت حاضر وراحت بعتت صوره

Htd4xsV.md.jpg
قالت بزازي احسن ولا بزاز سلمي قولتلها لما امصهم هقولك بس سلمي بزازها كبيره
قالت بنتي متربيه ع العز والراحه فجسمها بقي حلو عني ونكتها فون يوميتها هيا نزلت مره
ولما قولتلها وريني كسك رفضت وقالت لما تاجي وبعد يومين كلمتها وقولتلها لبسه ايه ضحكت وبعت صوره وقالت اهو لبسه كده

Htd4r7e.md.jpg
وانا نكتها فون تاني وهيا قالت زوبرك لما كان ف كس بنتي كنت هموت عليه وفضلت تكلمني ف الجنس وانا هموت وشوف كسها هيا قالت لما تاجي عشان تطفي نارو وقالتلي ان كسها وردي ولونه احمر من جوه وبقت تهيج في لما نزلت وقولتلها عشان خطري وقالت بس من فوق الكلوت وصورت صوره وبعتتها

HtdP1St.md.jpg
قولتلها اااااه وصورت زوبري وقولتلها زوبري عامل ازاي قالت زوبرك لو دخل ف كسي هنزل كتير فضلت انيكها وبقولها هلحس كسك وهيا مبسوطه لحد مانزلت هيا قالت هدخل استحمه ودخلت ف البانيو وبكلمها وخليتها تصور بزازها

HtdioXf.md.jpg
وفضلت انيك فيها تاني وانا نزلت وهيا نزلت وقالت تاجي الاسبوع الجاي انا مش قدره واتفقت معاها اني اسافر الاسبوع الجاي.......
جامده استمر
 
  • عجبني
التفاعلات: kokoking, عاشق الكس الاحمر, Copper و 2 آخرين
انا قاعد مع امي واخويا الصغير ف بلد ف المنصوره واختي عايشه مع جوزها ف مصر عندها 3 بنات بنت 19سنه متجوزه من 3 شهور وبنت 10 وبنت7
انا 20 سنه بالمنسبه اختي من ام
المهم بيتنا موجود في اوضتين وصاله ومطبخ وحمام اختي جات عندنا زياره مع عيالها وجوز اختي معاها عربيه وصلهم واتغدا ومشي اهتي عايشه ف مصر وبنتها بردو عايشه ف مصر سلمي ع اختي وبنتها الكبيره سلمي طولها 165 وجسمها كيرفي بزاز ملبن اوووي لو لبسه العبايه وبتمشي بزازها بتهز اودامك سلمت علي سلمي وحضنتها وبزازها ف صدري والي يجنن ان جسمها ابيض لو لمستو بيعلم احمر
المهم قعدنا وعرفت انهم هيقعدو عندنا اسبوع وسالت سلمي عن الجواز وهيا بتتكلم عادي ومش مكسوفه واختي كمان ملبن عندها 40 سنه
بنتها نسخه منها بس بنتها شكل وجسم مقسم وبزازها وطيزها بيترج لما تمشي
قعدنا وهيا لبست عبايه بيتي وجسمها مقسم ف العبايه وانا بتمتع بكل تفاصيل جسمها كنت بحاول ابعد عيني من عليها بليل امي نامت ف الاوضه واخويا نام جنبها واختي اخدت اوضتي ونامت فيها ومعاها بناتها وانا نايم ع الكنبه اودام التلفزيون والساعه 2 وانا صاحي وايدي ع زوبري بدعك في وانا بتفرج ع التلفزيون وسمعت صوت لقيتها سلمي دخلت وقالت لسه صاحي قولتلها ايوه قعدت ع الكرسي عندنا كنبه وكرسيين
ف اوضه الجلوس قعدت وفضلت تتفرج معايا وانا فضلت قاعد وقامت عملت قهوه ليه وليها
وشربنا وسالتها عن حوزها قالت كويس هو ف سفر شغل وهياجي بعد اسبوع ولما عرفتو قالي روحي قولتلها حبله ولا لسه قالت لسه اهو **** يسهل فضلنا نتكلم مع بعض دخلت تنام وانا بتفرج ع طيزها ونفسي اهجم عليها انيكها انا قمحي الون وطولي 170 وزوبري حوالي 19سنتي
ضربت يومها عشره ع سلمي
تاني يوم نفس الكلام عيني عليها وع جسمها وكنت بنبسط اووي لما جسمها يتهز اودامي كده بليل الساعه 1 النور قطع واخويا بيلعب مع البنات الصغيره استخوبايه ف البيت وامي واختي قعدين اودام البيت من الحر وانا ف اوضه الجلوس
وسلمي كانت مع امها بره سلمي دخلت جووه وبعد ثواني بتقولي ياخالو فين الكشاف دخلت واتا مش شايف حاجه بقيت احسس ع الحيطه واتا لمحت سلمي بس عملت نفسي مش شايف وحطيت ايدي ع بزها هيا حاسب قولتلها مش شايف دخلت اوضتي ومن فوق الدولاب طلعت الكشاف الكبير
تلفوني كان فاصل شحن وتلفون سلمي كان صغير
مش بتشيلو اصلا المهم هيا اخدت الكشاف ودخلت الحمام واتا زوبري وقف ع مسكت بزها الملبن ده انا صوبعي غرزت في خرجت وقعدت قصادي وبقت تبصلي من تحت لتحت وانا بتكلم معاها وهيا بتلمح ف زوبري الوقف وانا عملت نفسي مش واخد بالي
النور رجع وهيا طفت الكشاف وعينها ع زوبري الوقف زي الصاروخ ومش عايز ينام
انا جمدت قلبي ومسكتو وضغط عليها عشان ينزل مابين فخادي وعملت نفسي مش واخد بالي
وقعدنا شوي امي واختي دخلو قعدو معانا والساعه 2 كلو نام وانا نايم ع الكنبه وزوبري وقف وبدعك في من فوق البنطلون وانا بتخيل سلمي وجسمها ولقيتها فجاءه دخله يدوب انا شيلت ايدي من ع زوبري هيا ابتسمت وقعدت وقالت مش عارفه انام ماما مشغله المروحه جامد وانا جسمي بيوجعني منها قولتلها ادخلي جنب ستك قالت اخوك نايم معووج انا قعدت وحولت اخبي زوبري وهيا فتحت التلفزيون وقعده وقالت انت هتنام قولتلها لا قالت خلاص خليني انام ع الكنبه وانا اقعد ع الكرسي انا وفقت علطول وهيا عطتني ضهرها ونامت ع جنبها وانا ببص ع طيزها المقسمه من تحت العبايه وكعب رجليها الحمر
فضلت ابص عليها ومسكت زوبري اضغط عليه ومسكت تلفوني صورتها كذا صوره وبعد ربع ساعه قربت منها قولتلها سلمي انا عايز انام يلا ادخلي جووه هيا اامممم سيبني انام انا يابنتي ادخلي جووه لقيتها دخلت جنب الحيطه وطيزها ليه وقالت نام جنبي انا اتجننت وبصيت ع طيزها قولتلها المكان مش واسع قالت واسع نام بس انا مصدقت نمت ع ضهري وكتفي لامس كتفها من ورا ولقيتها بتلف وعطتني وشها ونفسها بقي ف وشي وانا جسمي سخن اووي مش مصدق وبعد شويه نامت ع بطنها وانا ع ضهري وطيزها ااااااه تجنن كنت عايز انام فوقها وزوبري ع طيزها بس فضلت اتفرج ع طيزها وعبايتها الوردي الي لبسها
وبعد شويه راحت عطتني ضهرها تاني انا نمت ع جنبي وزوبري نحيت طيزها وكنت ببص ع طيزها وانا بقرب زوبري من طيزها ولمس طيزها رجعت لورا وبقيت اقرب لمس طيزها وانا كاني بنيك بس براس زوبري بس هيا الي بتحك ف طيزها وفضلت كده شويه وحسيتها بتتحرك بطيزها لورا وانا سابت لقيت طيزها بقت ع زوبري وزوبري محشور جامد علي طيزها وانا مش بتحرك وانا هتجنن ايه المنظر ده بقيت اصور وجمدت قلبي وحطيت ايدي ع وسطها وضميتها وبقي زوبري مابين طيزها ولقيت طيزها بتتحرك ع زوبري براحه انا ضغطت ع وسطها وزوبري سايح خالص مابين طيزها مكنتش مستحمل روحت قربت ايدي من بزها بحسس عليه كان مالي كف ايدي
ضغط عليه سمعت اااه منها بصوت واطي عرفت انها صاحيه انا ضغط ع بزها كمان وضغط ع زوبري ف طيزها وقولت بصوت واطي جسمك حلو اووي ياسلمي وقرصت ع بزها تاني وطلعت اااه واضحه ومسكت طيزها وروحت مقلوب ع ضهري وزوبري صاروخ وقف لقيت سلمي نامت ع بطنها وطيزها نااااار وكانها بتقولي يلا اركب انا حسست ع طيزها براحه ومشيت صباعي مابين شق طيزها وهيا جسمها اتهز بعدت ايدي وقررت مالمسهاش وكفايه كده وزوبري وقف ولقيتها نامت ع جنبها ووشها ليه ومغمضه عنيها وانا غمضت عيني وقولت بلاش تلمسها وبعد 10 دقايق محستش غير بايد بتحسس ع صدري وهيا نازله ع بطني ودخلت ايديها تحت التشرت وتحسس ع بطني لحد مالقيتها بتمسك زوبري وهو وقف اتجنن زوبري وبقي صاروخ ف ايديها وانا ببصلها وهيا بتمص شفايفها ومغمضه عنيها ولقيتها بتمسك راس زوبري تضغط عليها واتا ببص لوشها ولقيتها دخلت ايديها عند زوبري مسكتو وبتعض ع شفايفها وانا بصباعي حطيتو ع شفايفها وهيا بلعتو ف بوقها وبقت تمص في وانا مش مصدق الي بيحصل وانا بعدت صباعي وشفايفها الحلوه انا قربت منها وحطيت شفايفي عليها لقيتها بتبوسني وانا سابت وهيا بتبوس شفايفي وانا طلعت لساني هيا بقت تمص في وانا كنت هتجنن وايدي بتحسس ع راس زوبري وبتلعب ف فتحت زوبري بصباعها بقيت ابوس ف شفايفها وبايدي مسكت بزها اضغط عليها وهيا بتبوسني جامد وانا رجعت بدماغي وشفايفها حمره من البوس ولسه مغمضه عنيها وايديها لسه ع زوبري قولت بصوت واطي انزلي مصي زوبري لقيتها طلعت ايديها وبترجع لتحت وبقت دماغها عند زوبري طلعتو من البنطلون ومسكت زوبري دخلت راسو ف بوقها وبقت تمص فيها واتا بحاول ادخلو وهيا رافضه فضلت تمص راس زوبري اكتر من خمس دقايق
وراحت طالعه ونامت جنبي وضهرها ليه ولقيتها بترفع العبايه وانا مصدوم اووي من الي بيحصل
رفعت العبايه لحد وسطها ونزلت البنطلون
ولقيت كلوت اسود وشايف طيزها بيضه ع حمره حلو اووي المنظر لقيتها بتبعد كلوتها ف جنب وانا مسكت زوبري وحطيتو مابين طيزها وراس زوبري لمس كسها هيا جسمها اتهز لقيتها مدت ايديها من اودام وصوابعها لمسو راس زوبري ولقيتها بتضغط عليه لحد مادخل راس زوبري ف كسها وهيا ااااه وانا بعدت ايدي وراس زوبري ف كسها وضغط ع زوبري وانا كتمت بوقها وزوبري بيدخل ف كسها
رغم ان انها كاتمه بوقها بس نفسها عالي اووي ودخلت زوبري لنصو وكان كسها مزفلط من عسل ف كسها وبقيت ادخل براحه وهيا بتتوجع وكسها مكنش واسع اووي بذات ان زوبري طخين شويه
ودخلت زوبري كلو ف كسها وسابت وفضلت كده 3 دقايق حضنها وزوبري حاسس ان ف الجنه
ولقيتها بترجع وتطلع بطيزها وبتنيك نفسها وانا فرحان اوووي طلعت بزها ومسكتو اضغط عليه وقرصت حلمة بزها وهيا بقت ترجع وتطلع ع زوبري وصوت زوبري بقي بيطلع اصوات
من كسها وانا بقيت انيك ف سلمي وكسها ناااعم اوووي وبدون شعرايه فضلت انيك فيها لحد مالقيت زوبري هينزل حولت ابعد وهيا بايديها بتزقني من طيزي ع كسها وانا بنيك
لحد مالقيت زوبري بينزل لبن ف كسها وانا بنزل وهيا ااااااح اااااح وانا بنزل لبن كتير لدرجه لما زوبري خرج البن خرج ورا هيا اخدت الي بينزل وبلعتو وراحت لبست الكلوت وعدلت هدومها وقامت من الكنبه وانا زي منا زوبري وقف لسه لقيتها قربت مني تبوسني ومسكت زوبري تدعك في وفضلت تمص شفايفي ووقفت وهيا لسه مسكه زوبري راحت تمص راسو ونضفتو وراحت دخله جوه وانا ولا كلمه عدلت هدومي وفضلت زي منا لحد مانمت صحيت متاخر وكلهم قاعدين جنبي صحيت وعيون سلمي ف عيني ومبتسمه صبحت عليهم وغسلت وشي واحنا طول اليوم مش بنكلم بعض ومكنش في اي حاجه تدل ع اي حاجه حصلت مابينا لحد اليل والكل نام وانا عارف انها هتاجي وجات فعلا الساعه 2 ونص
وانا صاحي ومستنيها هيا ابتسمت وانا زوبري كان وقف وسعت ليها وهيا ماتكلمتش وراحت نايمه جنبي وطيزها نحيت زوبري وانا حضنتها ومسكت بزازها وانا بحضنها وهيا وهيا حطت ايديها ع ايدي انا همست ف ودنها بقولها عايزك تركبي عليه لقيتها عدلت نفسها ووشها بقي ف وشي واخدنا بعض ف بوسه ولقيتها طلعت زوبري تدعك في وهو وقف ولقيتها بتوقف ع ركبتها ورفعت عبايتها لوسطها ولقيتها بتقعد ع زوبري ولقيتها بتدخل زوبري ف كسها الوسخه قطعه البنطلون من عند كسها ومش لبسه كلوت وقعدت ع زوبري وهيا فاتحه بوقها واتا بقيت اخبط زوبري ف كسها وهيا قاعده لحد ماهيا بقت تمام واخدت وضعها ولقيتها بتنط ع زوبري وانا ببصلها وبعد 5 دقايق حسيت بعسل بينزل من كسها ع زوبري وهيا ااااااه اااااه ولسه بتنط وبتدعك ف كسها انا حطيت ايدي ع بوقها عشان صوتها ولقيت عسلها بيلسع ف راس زوبري ده جنني ولقيت زوبري بينزل قذايف ف كسها وهيا بترتعش لحد مانزلت خالص وزوبري لسه وقف ف كسها لقيتها نزلت تمص ف زوبري وتاخد كل البن وتبلعو ونضفت زوبري وقامت وبتعدل هدومها انا روحت نيمتها ع الكنبه ورفعت عبايتها ومن نفس الخرم الي عند كسها نزلت الحس كسها وهيا اااااااه بتعمل ايه واتا بلحس كسها وكانت شكلها اول مره ليها
فضلت الحس ف كسها ومص ف زنبورها الصغير امص في واول مدخلت لساني ف كسها لقيتها بترتعش وبتنزل ف بوقي واتا بقيت ابلع في وطعمو يجنن فضلت الحس كسها لحد ناهيا قالت كفايه كفايه زوبري كان لسه وقف طلعتو ودخلتو تاني وكملت نيك فيها وكنت برزع ف كسها 10 دقايق واتا بنيك جامد ف كسها وصوت النيك عالي وزوبري ف كسها وصدرها بينط من العبايه عايزين يخرجو لحد منزلت تاني ف كسها ونمت فوقها ببوس فيها هيا قامت بلبني ودخلت الحمام وخرجت واتا دخلت اتشطفت وطلعت لقيتها قاعده ع الكرسي لقيتها شغلت التلفزيون ع الاغاني وانا قعدت ع الكنبه وهيا قعدت جنبي
وقالت اوعي تقول ل ماما قولتلها ماتخفيش مش هقول لحد حطت راسها ع صدري وقالت انا بحبك اووي ياخالو حطيت ايدي عليها وبقولها وانا بحبك اووي ياسلمي وهمست ف ودنها جسمك حلو اوووي هيا بصتلي وقالت عجبك قولتلها اووي ياسلمي قالت عجبك في ايه قولتلها كل حاجه كسك حلو اووي قالت وانت زوبرك كبير وجامد قولتلها زوبري ولا زوبر سعد جوزك
قالت انت ياخالو زوبر سعد صغير بس طخين شوي مش بيدخل للاخر زي زوبرك
قولتلها بينيكك كام مره ف اليوم قالت كل يومين مره قولتلها بيقعد كتير قالت 5 دقايق بكتير
قولتلها بيلحسلك قالت لا اول مره اجرب الحس ده قولتلها وانتي مش بتمصيلو قالت لا قولتلها طب ليه بتمصيلي قالت لما انت قولتلي مصيلي تخيلت زوبرك مصاصه وبقيت امص فيها
قولتلها عايز امص بزازك ضحكت وقالت بكره لما ينامو قولتلها ازاي جوزك يسافر ويسيبهم ضحكت وقالت سعد طول ماهو نايم فوقي بيفضل يمص فيهم قولتلها حقو ومسكت حلمت بزها بقرص عليها وهيا براحه وفضلنا كده ربع ساعه نهيج ف بعض لحد ماهيا دخلت تنام وانا نمت تاني يوم ع العصر كده اختي وامي راحو ل خالتي وفضلت قاعد انا وسلمي والعيال وقعدت جنبي وقولتلها انتي ليه خلتيني انزل فيك قالت عادي سعد عايز يخلف ومنزل جوايه من اول ماتجوزنا وكشفنا الدكتور قال مسالت وقت وتخلف يعني انت تنزل جوايا مش مشكله ومش فارقه ابنك او ابنو انا بحبكم اكتر منو وياريت لو يكون ابنك وبتضحك قولتلها تعالي نطلع فوق قالت فوق فين ضحكت وقولتلها اوضه الفراخ ضحكت وقالت والعيال قولتلها ماتخفيش هنقفل عليهم وهيا طلعت ع السطح وانا قفلت الباب ع اخويا والبنتين الصغيرين كانو بيلعبو مع بعض طلعت ل سلمي فوق كانت ف اوضه الفراخ دخلت عليها وهيا وقفه قربت منها ونزلت عليها بوس جامد وبفعص ف بزازها ولما اكلت شفايفها طلعت بزازها الاتنين ونزلت ع حلماتها الوردي الوقفه مص وبدل مابينهم وفضلت امص فيهم وكل ماحط ايدي ع بزازها تعلم وبزازها الملبن بضغط عليها وهيا بتتهز اودامي وانا بمصمص فيها لقيتها ساحت خالص ونزلت ع زوبري طلعتو ونزلت تمص ف راسو قولتلها دخليه وهيا سمعت الكلام دخلت نصو وبقت تمص ف زوبري وانا وقف والفراخ تبص علينا 😅 وقفتها وطيزها ليها حضنتها ورفعت عبايتها ونزلت بنطلونها بالكلوت وبقيت العب ف طيزها وفتحتهم وشوفت خرم طيزها الوردي حطيت لساني عليه وبقيت الحسو وهيا سانده ع الحيطه وحطيت لساني ع كسها وبقيت امصمص في واخد عسلها الي بينزل وبلعو وكسها كان احمر وقفت وراها ومسكت زوبري وحطيتو ع خرم طيزها وكان مستحيل يدخل روحت مدخلو ف كسها من ورا وحضنتها من وسطها ونازل فيها نيك وانا بنيكها وصوت طيزها وهيا بتفرقع تجنن فضلت انيك فيها ولفيت وشها ودخلت زوبري واحنا ف وش بعض وزوبري فضل جووه
وبصباعي حطيتو ع خرم طيزها بدخلو وهيا بصالي ودخل صباعي كلو ف طيزها وانا بقيت انيك فيها وهيا وقفه وبزازها ااااااااه ملبن بيتهز اودامي فضلت انيك فيها وصباعي ف طيزها لحد مالقيتها بتنزل ع زوبري وفخادي وبتصرخ وانا ببوسعا لحد مابقت هاديه انا كملت النيك ونزلت ف كسها ولبسنا وهيا لبست ع لبني ونزلنا وكنا مبسوطين وبليل خبطنا احلي زوبر وكنت مقرر ان انا افتح طيزها وهيا موافقه وفضلت كل يوم تاجيلي ع الكنبه انيك فيها لحد مالاسبوع خلص وانا كنت منزل ف كسها حوالي 15 مره
ولما مشت بعدها بشهر كنت بكلمها وعرفت انها حبله وقالتلي مش عارفه منك ولا من جوزي وكنا فرحنين وانا اكتر الي كنت كل يوم بنيكها فون بعد ماجوزها يطلع الشغل وتقلع ملط وترقصلي فضلت كده لحد ماخلفت عيل زي العسل شبهه وقالت انها هتتفق مع امها ننزل اجازه عندكم عشان ستو تشوف ابني وفعلا بعد شهر عرفت انها هتنزل وانا كنت مبسوط اووي ورجعت كانت الواد عندو سنه شهور تقريبا وانا كنت هتجنن عليها ويوم مدخلت عليها حضنتها اوووي ورجعت تاني بليل زي الاول لما الكل نام لقيتها طلعها باىعبايه وانا قاعد ولقيتها قلعتها ولبسه قميص نوم نص بزازها طالعه ولحد كسها ومش لبسه كلوت شفايف كسها واضحه وحمره انا طلعت زوبري هيا راحت عطتني طيزها وقعدت عليه ودخل ف كسها وبقت تنط ع زوبري لحد مانزلت ف كسها ولسه بتقوم كنت نيمتها ع الكنبه ونمت عليها ودخلت زوبري وبقيت انيك وهيا تصرخ بصوت واطي لحد منزلت ف كسها
وقالت انا المره دي لازم اتاكد ان ده ابنك وفضلت انيك فيها طول الاسبوع ولما ابنها كان بيرضع كنت برضع معاه وكملت الاسبوع نيك تخيل 20 مره نزلت ف كسها كنت بنيكها الصبح وبليل وف اي وقت نكون لوحدنا امي كانت بتقولي وشك اصفر واختي شكت فينا وانا ف يوم بليل وانا وسلمي قلعين خالص وهيا ركبه ع زوبري ع الكنبه وانا بمص بزها وكنت نزلت ف كسها لبني وهو بينزل من كسها دخلت اختي علينا وكنا مصدومين لقيتها بتشد بنتها من غير اي كلام وزوبري وقف نص وقفه وعسل سلمي ولبني كلو ع زوبري واخدت هدوم بنتها ودخلت جوه انا مصدوم لبست وطول اليل مش جيلي نوم فضلنا 3 ايام هووس مش بنكلم بعض ف اخر يوم ليهم كانو هيسافرو الصبح
لقيت سلمي جيالي بقميص نوم وعلطول بكلمها قاىت هووس وطلعت زوبري ودخلتو ف كسها وبقت تنط وانا بنيكها ونزلت ف كسها وهيا نزلت مرتين ولسه بتكمل انا نيمتها ع ضهرها وقالت شبعني منك قولتلها امك نايمه قالت لا صاحيه بعدين هحكيلك بس دي اخر مره هنكون مع بعض شبعني منك فضلت انيك فيها ولقيتها نامت ع بطنها ورفعت طيزها لفوق قالت يلا دخلو قولتلها هتوجعك قالت دخلو بقي وانا لحست خرم طيزها ودخلت صباع ف التاني وبقيت انيك فيها بصوابعي ودخلت ال3 وهيا اهاتها عاليه شوي
وطلعتهم ودخلت راس زوبري بالعافيه بس دهلت وبقيت ادخل وهيا كاتمه صوتها لحد نصو وهيا بتدمع وطيزها حمره اووي بقيت ادخل زوبري براحه لحد ماهيا بدات تتتعود وكملت نيك ف طيزها وهيا ااااه وكاتمه صوتها وفضلت انيك فيها لحد منزلت ف طيزها ولبني بيخرج من طيزها هيا وقفت ولبني بيخرج امها جات وانا زوبري وقف لسه اختي قالتلي شبعت من البت بس اعمل حسابك دي اخر مره هتشوف البنت فيها
وانا كنت زعلان وتاني يوم هما لبسو وطلعو بره جوز اختي وصل بالعربيه مستنيهم بره وانا ف البيت وزعلان بعد شويه لقيت سلمي دخلت عليه الاوضه وف لحظه قلعت من تحت ومصت زوبري وقعدت ع زوبري ودخل ف طيزها وبعد شويه دخلتو ف كسها وفضلت تنط 10 دقايق نيك ونزلت ف كسها وهيا قفلت ع لبني وقالت هنمشي بقي وماتخفش امي هيا الي بعتتني ليك ولقيتها مشت وانا مبسوط اووي بعد ربع ساعه اختي كلمتني وكانت فرحانه وكان مفيش حاجه وقفلت كنت فرحان لقيت رساله من اختي واتس
بتقولي كده ياواد تاكل بنتي وماتاكلش اختك
وانا مش عارف ارد قالت اعمل حسابك عشان هتاجي تقعد عندي اسبوع
وتاكلني من الي كنت بتاكلو لبنتي
انا قولتلها وانا باكل بنتك ايه قالت يووه قصدي بتشربو لبنتي مش بتشربها لبن فوق وتحت سلمي حكتلي ع كل حاجه ومدام حوز بنتي مقصر يبقي اخويا اوله بقي بس بردو اخويا لازم تريحني زي بنتي قولتلها بجد ولا قالت ثواني وراحت بعت صوره لجسمها وقالت ايه رايك ف جسم اختك قولتلها حلو اووي قالت لما اروح هوريك جسم اختك قولتلها اول ماتروحي كلميني ضحكت وقالت ماشي بعد ساعه لقيتها بتكلمني وقالت وصلت من شوي قولتلها انا مش مصدق ان انا...
قالت نفسك تشوف ايه قولتلها لبسه ايه قالت ثواني وراحت بعتت صوره

HtdgCYu.md.jpg
قولتلها ااااه ايه الجمال ده قالت انا ولا بنتي قولتلها بنتك نسخه منك قالت بس لما تجربني هتعرف ان الخبره بتفرق
قولتلها مش لبسه ستيان ضحكت وقالت لا
الجو حر وجوزي نزل بالعربيه وسيبني لوحدي قولتلها اجيلك قالت هتعمل ايه قولتلها هعطيك لبني قالت كده هحمل منك انا لسه بتنزل عليه الدوره قولتلها مش عايزه تخلفي قالت نفسي بس جوزي مش عايز خايف يجيب بنت تاني قولتلها طب جربي انا كنت بنيك سلمي لما نزلت عندنا اول مره وهيا بتقولي مش عرفه ده ابنك ولا ابن سعد
وانا منزل ف كسها حواالي 15 مره
والواد قمحي مش ابيض زي ابوه ولا امو قالت الكلبه قالتلي انها بتنام معاك من زمان بس معرفش حكايه ابنها دي قولتلها ينفع تحبلي مني قالت لما تاجي هنشوف قولتلها وريني صدرك قالت حاضر وراحت بعتت صوره

Htd4xsV.md.jpg
قالت بزازي احسن ولا بزاز سلمي قولتلها لما امصهم هقولك بس سلمي بزازها كبيره
قالت بنتي متربيه ع العز والراحه فجسمها بقي حلو عني ونكتها فون يوميتها هيا نزلت مره
ولما قولتلها وريني كسك رفضت وقالت لما تاجي وبعد يومين كلمتها وقولتلها لبسه ايه ضحكت وبعت صوره وقالت اهو لبسه كده

Htd4r7e.md.jpg
وانا نكتها فون تاني وهيا قالت زوبرك لما كان ف كس بنتي كنت هموت عليه وفضلت تكلمني ف الجنس وانا هموت وشوف كسها هيا قالت لما تاجي عشان تطفي نارو وقالتلي ان كسها وردي ولونه احمر من جوه وبقت تهيج في لما نزلت وقولتلها عشان خطري وقالت بس من فوق الكلوت وصورت صوره وبعتتها

HtdP1St.md.jpg
قولتلها اااااه وصورت زوبري وقولتلها زوبري عامل ازاي قالت زوبرك لو دخل ف كسي هنزل كتير فضلت انيكها وبقولها هلحس كسك وهيا مبسوطه لحد مانزلت هيا قالت هدخل استحمه ودخلت ف البانيو وبكلمها وخليتها تصور بزازها

HtdioXf.md.jpg
وفضلت انيك فيها تاني وانا نزلت وهيا نزلت وقالت تاجي الاسبوع الجاي انا مش قدره واتفقت معاها اني اسافر الاسبوع الجاي.......
كمل يا برنس وما تتاخر
 
  • عجبني
  • بيضحكني
التفاعلات: kokoking, عاشق الكس الاحمر, #Basim17 زبال القصص و شخص آخر
جميله اوي استمر
 
  • عجبني
  • ماااشي
التفاعلات: kokoking, عاشق الكس الاحمر, #Basim17 زبال القصص و شخص آخر
رووووووووعه يسلموا يا باشا
 
  • عجبني
  • طب!
التفاعلات: kokoking, عاشق الكس الاحمر, #Basim17 زبال القصص و شخص آخر
كمل يابطل قصة جامدة عاوزين نعرف عمل ايه في اخته
 
  • عجبني
  • جامد
التفاعلات: kokoking, عاشق الكس الاحمر, #Basim17 زبال القصص و شخص آخر
انا قاعد مع امي واخويا الصغير ف بلد ف المنصوره واختي عايشه مع جوزها ف مصر عندها 3 بنات بنت 19سنه متجوزه من 3 شهور وبنت 10 وبنت7
انا 20 سنه بالمنسبه اختي من ام
المهم بيتنا موجود في اوضتين وصاله ومطبخ وحمام اختي جات عندنا زياره مع عيالها وجوز اختي معاها عربيه وصلهم واتغدا ومشي اهتي عايشه ف مصر وبنتها بردو عايشه ف مصر سلمي ع اختي وبنتها الكبيره سلمي طولها 165 وجسمها كيرفي بزاز ملبن اوووي لو لبسه العبايه وبتمشي بزازها بتهز اودامك سلمت علي سلمي وحضنتها وبزازها ف صدري والي يجنن ان جسمها ابيض لو لمستو بيعلم احمر
المهم قعدنا وعرفت انهم هيقعدو عندنا اسبوع وسالت سلمي عن الجواز وهيا بتتكلم عادي ومش مكسوفه واختي كمان ملبن عندها 40 سنه
بنتها نسخه منها بس بنتها شكل وجسم مقسم وبزازها وطيزها بيترج لما تمشي
قعدنا وهيا لبست عبايه بيتي وجسمها مقسم ف العبايه وانا بتمتع بكل تفاصيل جسمها كنت بحاول ابعد عيني من عليها بليل امي نامت ف الاوضه واخويا نام جنبها واختي اخدت اوضتي ونامت فيها ومعاها بناتها وانا نايم ع الكنبه اودام التلفزيون والساعه 2 وانا صاحي وايدي ع زوبري بدعك في وانا بتفرج ع التلفزيون وسمعت صوت لقيتها سلمي دخلت وقالت لسه صاحي قولتلها ايوه قعدت ع الكرسي عندنا كنبه وكرسيين
ف اوضه الجلوس قعدت وفضلت تتفرج معايا وانا فضلت قاعد وقامت عملت قهوه ليه وليها
وشربنا وسالتها عن حوزها قالت كويس هو ف سفر شغل وهياجي بعد اسبوع ولما عرفتو قالي روحي قولتلها حبله ولا لسه قالت لسه اهو **** يسهل فضلنا نتكلم مع بعض دخلت تنام وانا بتفرج ع طيزها ونفسي اهجم عليها انيكها انا قمحي الون وطولي 170 وزوبري حوالي 19سنتي
ضربت يومها عشره ع سلمي
تاني يوم نفس الكلام عيني عليها وع جسمها وكنت بنبسط اووي لما جسمها يتهز اودامي كده بليل الساعه 1 النور قطع واخويا بيلعب مع البنات الصغيره استخوبايه ف البيت وامي واختي قعدين اودام البيت من الحر وانا ف اوضه الجلوس
وسلمي كانت مع امها بره سلمي دخلت جووه وبعد ثواني بتقولي ياخالو فين الكشاف دخلت واتا مش شايف حاجه بقيت احسس ع الحيطه واتا لمحت سلمي بس عملت نفسي مش شايف وحطيت ايدي ع بزها هيا حاسب قولتلها مش شايف دخلت اوضتي ومن فوق الدولاب طلعت الكشاف الكبير
تلفوني كان فاصل شحن وتلفون سلمي كان صغير
مش بتشيلو اصلا المهم هيا اخدت الكشاف ودخلت الحمام واتا زوبري وقف ع مسكت بزها الملبن ده انا صوبعي غرزت في خرجت وقعدت قصادي وبقت تبصلي من تحت لتحت وانا بتكلم معاها وهيا بتلمح ف زوبري الوقف وانا عملت نفسي مش واخد بالي
النور رجع وهيا طفت الكشاف وعينها ع زوبري الوقف زي الصاروخ ومش عايز ينام
انا جمدت قلبي ومسكتو وضغط عليها عشان ينزل مابين فخادي وعملت نفسي مش واخد بالي
وقعدنا شوي امي واختي دخلو قعدو معانا والساعه 2 كلو نام وانا نايم ع الكنبه وزوبري وقف وبدعك في من فوق البنطلون وانا بتخيل سلمي وجسمها ولقيتها فجاءه دخله يدوب انا شيلت ايدي من ع زوبري هيا ابتسمت وقعدت وقالت مش عارفه انام ماما مشغله المروحه جامد وانا جسمي بيوجعني منها قولتلها ادخلي جنب ستك قالت اخوك نايم معووج انا قعدت وحولت اخبي زوبري وهيا فتحت التلفزيون وقعده وقالت انت هتنام قولتلها لا قالت خلاص خليني انام ع الكنبه وانا اقعد ع الكرسي انا وفقت علطول وهيا عطتني ضهرها ونامت ع جنبها وانا ببص ع طيزها المقسمه من تحت العبايه وكعب رجليها الحمر
فضلت ابص عليها ومسكت زوبري اضغط عليه ومسكت تلفوني صورتها كذا صوره وبعد ربع ساعه قربت منها قولتلها سلمي انا عايز انام يلا ادخلي جووه هيا اامممم سيبني انام انا يابنتي ادخلي جووه لقيتها دخلت جنب الحيطه وطيزها ليه وقالت نام جنبي انا اتجننت وبصيت ع طيزها قولتلها المكان مش واسع قالت واسع نام بس انا مصدقت نمت ع ضهري وكتفي لامس كتفها من ورا ولقيتها بتلف وعطتني وشها ونفسها بقي ف وشي وانا جسمي سخن اووي مش مصدق وبعد شويه نامت ع بطنها وانا ع ضهري وطيزها ااااااه تجنن كنت عايز انام فوقها وزوبري ع طيزها بس فضلت اتفرج ع طيزها وعبايتها الوردي الي لبسها
وبعد شويه راحت عطتني ضهرها تاني انا نمت ع جنبي وزوبري نحيت طيزها وكنت ببص ع طيزها وانا بقرب زوبري من طيزها ولمس طيزها رجعت لورا وبقيت اقرب لمس طيزها وانا كاني بنيك بس براس زوبري بس هيا الي بتحك ف طيزها وفضلت كده شويه وحسيتها بتتحرك بطيزها لورا وانا سابت لقيت طيزها بقت ع زوبري وزوبري محشور جامد علي طيزها وانا مش بتحرك وانا هتجنن ايه المنظر ده بقيت اصور وجمدت قلبي وحطيت ايدي ع وسطها وضميتها وبقي زوبري مابين طيزها ولقيت طيزها بتتحرك ع زوبري براحه انا ضغطت ع وسطها وزوبري سايح خالص مابين طيزها مكنتش مستحمل روحت قربت ايدي من بزها بحسس عليه كان مالي كف ايدي
ضغط عليه سمعت اااه منها بصوت واطي عرفت انها صاحيه انا ضغط ع بزها كمان وضغط ع زوبري ف طيزها وقولت بصوت واطي جسمك حلو اووي ياسلمي وقرصت ع بزها تاني وطلعت اااه واضحه ومسكت طيزها وروحت مقلوب ع ضهري وزوبري صاروخ وقف لقيت سلمي نامت ع بطنها وطيزها نااااار وكانها بتقولي يلا اركب انا حسست ع طيزها براحه ومشيت صباعي مابين شق طيزها وهيا جسمها اتهز بعدت ايدي وقررت مالمسهاش وكفايه كده وزوبري وقف ولقيتها نامت ع جنبها ووشها ليه ومغمضه عنيها وانا غمضت عيني وقولت بلاش تلمسها وبعد 10 دقايق محستش غير بايد بتحسس ع صدري وهيا نازله ع بطني ودخلت ايديها تحت التشرت وتحسس ع بطني لحد مالقيتها بتمسك زوبري وهو وقف اتجنن زوبري وبقي صاروخ ف ايديها وانا ببصلها وهيا بتمص شفايفها ومغمضه عنيها ولقيتها بتمسك راس زوبري تضغط عليها واتا ببص لوشها ولقيتها دخلت ايديها عند زوبري مسكتو وبتعض ع شفايفها وانا بصباعي حطيتو ع شفايفها وهيا بلعتو ف بوقها وبقت تمص في وانا مش مصدق الي بيحصل وانا بعدت صباعي وشفايفها الحلوه انا قربت منها وحطيت شفايفي عليها لقيتها بتبوسني وانا سابت وهيا بتبوس شفايفي وانا طلعت لساني هيا بقت تمص في وانا كنت هتجنن وايدي بتحسس ع راس زوبري وبتلعب ف فتحت زوبري بصباعها بقيت ابوس ف شفايفها وبايدي مسكت بزها اضغط عليها وهيا بتبوسني جامد وانا رجعت بدماغي وشفايفها حمره من البوس ولسه مغمضه عنيها وايديها لسه ع زوبري قولت بصوت واطي انزلي مصي زوبري لقيتها طلعت ايديها وبترجع لتحت وبقت دماغها عند زوبري طلعتو من البنطلون ومسكت زوبري دخلت راسو ف بوقها وبقت تمص فيها واتا بحاول ادخلو وهيا رافضه فضلت تمص راس زوبري اكتر من خمس دقايق
وراحت طالعه ونامت جنبي وضهرها ليه ولقيتها بترفع العبايه وانا مصدوم اووي من الي بيحصل
رفعت العبايه لحد وسطها ونزلت البنطلون
ولقيت كلوت اسود وشايف طيزها بيضه ع حمره حلو اووي المنظر لقيتها بتبعد كلوتها ف جنب وانا مسكت زوبري وحطيتو مابين طيزها وراس زوبري لمس كسها هيا جسمها اتهز لقيتها مدت ايديها من اودام وصوابعها لمسو راس زوبري ولقيتها بتضغط عليه لحد مادخل راس زوبري ف كسها وهيا ااااه وانا بعدت ايدي وراس زوبري ف كسها وضغط ع زوبري وانا كتمت بوقها وزوبري بيدخل ف كسها
رغم ان انها كاتمه بوقها بس نفسها عالي اووي ودخلت زوبري لنصو وكان كسها مزفلط من عسل ف كسها وبقيت ادخل براحه وهيا بتتوجع وكسها مكنش واسع اووي بذات ان زوبري طخين شويه
ودخلت زوبري كلو ف كسها وسابت وفضلت كده 3 دقايق حضنها وزوبري حاسس ان ف الجنه
ولقيتها بترجع وتطلع بطيزها وبتنيك نفسها وانا فرحان اوووي طلعت بزها ومسكتو اضغط عليه وقرصت حلمة بزها وهيا بقت ترجع وتطلع ع زوبري وصوت زوبري بقي بيطلع اصوات
من كسها وانا بقيت انيك ف سلمي وكسها ناااعم اوووي وبدون شعرايه فضلت انيك فيها لحد مالقيت زوبري هينزل حولت ابعد وهيا بايديها بتزقني من طيزي ع كسها وانا بنيك
لحد مالقيت زوبري بينزل لبن ف كسها وانا بنزل وهيا ااااااح اااااح وانا بنزل لبن كتير لدرجه لما زوبري خرج البن خرج ورا هيا اخدت الي بينزل وبلعتو وراحت لبست الكلوت وعدلت هدومها وقامت من الكنبه وانا زي منا زوبري وقف لسه لقيتها قربت مني تبوسني ومسكت زوبري تدعك في وفضلت تمص شفايفي ووقفت وهيا لسه مسكه زوبري راحت تمص راسو ونضفتو وراحت دخله جوه وانا ولا كلمه عدلت هدومي وفضلت زي منا لحد مانمت صحيت متاخر وكلهم قاعدين جنبي صحيت وعيون سلمي ف عيني ومبتسمه صبحت عليهم وغسلت وشي واحنا طول اليوم مش بنكلم بعض ومكنش في اي حاجه تدل ع اي حاجه حصلت مابينا لحد اليل والكل نام وانا عارف انها هتاجي وجات فعلا الساعه 2 ونص
وانا صاحي ومستنيها هيا ابتسمت وانا زوبري كان وقف وسعت ليها وهيا ماتكلمتش وراحت نايمه جنبي وطيزها نحيت زوبري وانا حضنتها ومسكت بزازها وانا بحضنها وهيا وهيا حطت ايديها ع ايدي انا همست ف ودنها بقولها عايزك تركبي عليه لقيتها عدلت نفسها ووشها بقي ف وشي واخدنا بعض ف بوسه ولقيتها طلعت زوبري تدعك في وهو وقف ولقيتها بتوقف ع ركبتها ورفعت عبايتها لوسطها ولقيتها بتقعد ع زوبري ولقيتها بتدخل زوبري ف كسها الوسخه قطعه البنطلون من عند كسها ومش لبسه كلوت وقعدت ع زوبري وهيا فاتحه بوقها واتا بقيت اخبط زوبري ف كسها وهيا قاعده لحد ماهيا بقت تمام واخدت وضعها ولقيتها بتنط ع زوبري وانا ببصلها وبعد 5 دقايق حسيت بعسل بينزل من كسها ع زوبري وهيا ااااااه اااااه ولسه بتنط وبتدعك ف كسها انا حطيت ايدي ع بوقها عشان صوتها ولقيت عسلها بيلسع ف راس زوبري ده جنني ولقيت زوبري بينزل قذايف ف كسها وهيا بترتعش لحد مانزلت خالص وزوبري لسه وقف ف كسها لقيتها نزلت تمص ف زوبري وتاخد كل البن وتبلعو ونضفت زوبري وقامت وبتعدل هدومها انا روحت نيمتها ع الكنبه ورفعت عبايتها ومن نفس الخرم الي عند كسها نزلت الحس كسها وهيا اااااااه بتعمل ايه واتا بلحس كسها وكانت شكلها اول مره ليها
فضلت الحس ف كسها ومص ف زنبورها الصغير امص في واول مدخلت لساني ف كسها لقيتها بترتعش وبتنزل ف بوقي واتا بقيت ابلع في وطعمو يجنن فضلت الحس كسها لحد ناهيا قالت كفايه كفايه زوبري كان لسه وقف طلعتو ودخلتو تاني وكملت نيك فيها وكنت برزع ف كسها 10 دقايق واتا بنيك جامد ف كسها وصوت النيك عالي وزوبري ف كسها وصدرها بينط من العبايه عايزين يخرجو لحد منزلت تاني ف كسها ونمت فوقها ببوس فيها هيا قامت بلبني ودخلت الحمام وخرجت واتا دخلت اتشطفت وطلعت لقيتها قاعده ع الكرسي لقيتها شغلت التلفزيون ع الاغاني وانا قعدت ع الكنبه وهيا قعدت جنبي
وقالت اوعي تقول ل ماما قولتلها ماتخفيش مش هقول لحد حطت راسها ع صدري وقالت انا بحبك اووي ياخالو حطيت ايدي عليها وبقولها وانا بحبك اووي ياسلمي وهمست ف ودنها جسمك حلو اوووي هيا بصتلي وقالت عجبك قولتلها اووي ياسلمي قالت عجبك في ايه قولتلها كل حاجه كسك حلو اووي قالت وانت زوبرك كبير وجامد قولتلها زوبري ولا زوبر سعد جوزك
قالت انت ياخالو زوبر سعد صغير بس طخين شوي مش بيدخل للاخر زي زوبرك
قولتلها بينيكك كام مره ف اليوم قالت كل يومين مره قولتلها بيقعد كتير قالت 5 دقايق بكتير
قولتلها بيلحسلك قالت لا اول مره اجرب الحس ده قولتلها وانتي مش بتمصيلو قالت لا قولتلها طب ليه بتمصيلي قالت لما انت قولتلي مصيلي تخيلت زوبرك مصاصه وبقيت امص فيها
قولتلها عايز امص بزازك ضحكت وقالت بكره لما ينامو قولتلها ازاي جوزك يسافر ويسيبهم ضحكت وقالت سعد طول ماهو نايم فوقي بيفضل يمص فيهم قولتلها حقو ومسكت حلمت بزها بقرص عليها وهيا براحه وفضلنا كده ربع ساعه نهيج ف بعض لحد ماهيا دخلت تنام وانا نمت تاني يوم ع العصر كده اختي وامي راحو ل خالتي وفضلت قاعد انا وسلمي والعيال وقعدت جنبي وقولتلها انتي ليه خلتيني انزل فيك قالت عادي سعد عايز يخلف ومنزل جوايه من اول ماتجوزنا وكشفنا الدكتور قال مسالت وقت وتخلف يعني انت تنزل جوايا مش مشكله ومش فارقه ابنك او ابنو انا بحبكم اكتر منو وياريت لو يكون ابنك وبتضحك قولتلها تعالي نطلع فوق قالت فوق فين ضحكت وقولتلها اوضه الفراخ ضحكت وقالت والعيال قولتلها ماتخفيش هنقفل عليهم وهيا طلعت ع السطح وانا قفلت الباب ع اخويا والبنتين الصغيرين كانو بيلعبو مع بعض طلعت ل سلمي فوق كانت ف اوضه الفراخ دخلت عليها وهيا وقفه قربت منها ونزلت عليها بوس جامد وبفعص ف بزازها ولما اكلت شفايفها طلعت بزازها الاتنين ونزلت ع حلماتها الوردي الوقفه مص وبدل مابينهم وفضلت امص فيهم وكل ماحط ايدي ع بزازها تعلم وبزازها الملبن بضغط عليها وهيا بتتهز اودامي وانا بمصمص فيها لقيتها ساحت خالص ونزلت ع زوبري طلعتو ونزلت تمص ف راسو قولتلها دخليه وهيا سمعت الكلام دخلت نصو وبقت تمص ف زوبري وانا وقف والفراخ تبص علينا 😅 وقفتها وطيزها ليها حضنتها ورفعت عبايتها ونزلت بنطلونها بالكلوت وبقيت العب ف طيزها وفتحتهم وشوفت خرم طيزها الوردي حطيت لساني عليه وبقيت الحسو وهيا سانده ع الحيطه وحطيت لساني ع كسها وبقيت امصمص في واخد عسلها الي بينزل وبلعو وكسها كان احمر وقفت وراها ومسكت زوبري وحطيتو ع خرم طيزها وكان مستحيل يدخل روحت مدخلو ف كسها من ورا وحضنتها من وسطها ونازل فيها نيك وانا بنيكها وصوت طيزها وهيا بتفرقع تجنن فضلت انيك فيها ولفيت وشها ودخلت زوبري واحنا ف وش بعض وزوبري فضل جووه
وبصباعي حطيتو ع خرم طيزها بدخلو وهيا بصالي ودخل صباعي كلو ف طيزها وانا بقيت انيك فيها وهيا وقفه وبزازها ااااااااه ملبن بيتهز اودامي فضلت انيك فيها وصباعي ف طيزها لحد مالقيتها بتنزل ع زوبري وفخادي وبتصرخ وانا ببوسعا لحد مابقت هاديه انا كملت النيك ونزلت ف كسها ولبسنا وهيا لبست ع لبني ونزلنا وكنا مبسوطين وبليل خبطنا احلي زوبر وكنت مقرر ان انا افتح طيزها وهيا موافقه وفضلت كل يوم تاجيلي ع الكنبه انيك فيها لحد مالاسبوع خلص وانا كنت منزل ف كسها حوالي 15 مره
ولما مشت بعدها بشهر كنت بكلمها وعرفت انها حبله وقالتلي مش عارفه منك ولا من جوزي وكنا فرحنين وانا اكتر الي كنت كل يوم بنيكها فون بعد ماجوزها يطلع الشغل وتقلع ملط وترقصلي فضلت كده لحد ماخلفت عيل زي العسل شبهه وقالت انها هتتفق مع امها ننزل اجازه عندكم عشان ستو تشوف ابني وفعلا بعد شهر عرفت انها هتنزل وانا كنت مبسوط اووي ورجعت كانت الواد عندو سنه شهور تقريبا وانا كنت هتجنن عليها ويوم مدخلت عليها حضنتها اوووي ورجعت تاني بليل زي الاول لما الكل نام لقيتها طلعها باىعبايه وانا قاعد ولقيتها قلعتها ولبسه قميص نوم نص بزازها طالعه ولحد كسها ومش لبسه كلوت شفايف كسها واضحه وحمره انا طلعت زوبري هيا راحت عطتني طيزها وقعدت عليه ودخل ف كسها وبقت تنط ع زوبري لحد مانزلت ف كسها ولسه بتقوم كنت نيمتها ع الكنبه ونمت عليها ودخلت زوبري وبقيت انيك وهيا تصرخ بصوت واطي لحد منزلت ف كسها
وقالت انا المره دي لازم اتاكد ان ده ابنك وفضلت انيك فيها طول الاسبوع ولما ابنها كان بيرضع كنت برضع معاه وكملت الاسبوع نيك تخيل 20 مره نزلت ف كسها كنت بنيكها الصبح وبليل وف اي وقت نكون لوحدنا امي كانت بتقولي وشك اصفر واختي شكت فينا وانا ف يوم بليل وانا وسلمي قلعين خالص وهيا ركبه ع زوبري ع الكنبه وانا بمص بزها وكنت نزلت ف كسها لبني وهو بينزل من كسها دخلت اختي علينا وكنا مصدومين لقيتها بتشد بنتها من غير اي كلام وزوبري وقف نص وقفه وعسل سلمي ولبني كلو ع زوبري واخدت هدوم بنتها ودخلت جوه انا مصدوم لبست وطول اليل مش جيلي نوم فضلنا 3 ايام هووس مش بنكلم بعض ف اخر يوم ليهم كانو هيسافرو الصبح
لقيت سلمي جيالي بقميص نوم وعلطول بكلمها قاىت هووس وطلعت زوبري ودخلتو ف كسها وبقت تنط وانا بنيكها ونزلت ف كسها وهيا نزلت مرتين ولسه بتكمل انا نيمتها ع ضهرها وقالت شبعني منك قولتلها امك نايمه قالت لا صاحيه بعدين هحكيلك بس دي اخر مره هنكون مع بعض شبعني منك فضلت انيك فيها ولقيتها نامت ع بطنها ورفعت طيزها لفوق قالت يلا دخلو قولتلها هتوجعك قالت دخلو بقي وانا لحست خرم طيزها ودخلت صباع ف التاني وبقيت انيك فيها بصوابعي ودخلت ال3 وهيا اهاتها عاليه شوي
وطلعتهم ودخلت راس زوبري بالعافيه بس دهلت وبقيت ادخل وهيا كاتمه صوتها لحد نصو وهيا بتدمع وطيزها حمره اووي بقيت ادخل زوبري براحه لحد ماهيا بدات تتتعود وكملت نيك ف طيزها وهيا ااااه وكاتمه صوتها وفضلت انيك فيها لحد منزلت ف طيزها ولبني بيخرج من طيزها هيا وقفت ولبني بيخرج امها جات وانا زوبري وقف لسه اختي قالتلي شبعت من البت بس اعمل حسابك دي اخر مره هتشوف البنت فيها
وانا كنت زعلان وتاني يوم هما لبسو وطلعو بره جوز اختي وصل بالعربيه مستنيهم بره وانا ف البيت وزعلان بعد شويه لقيت سلمي دخلت عليه الاوضه وف لحظه قلعت من تحت ومصت زوبري وقعدت ع زوبري ودخل ف طيزها وبعد شويه دخلتو ف كسها وفضلت تنط 10 دقايق نيك ونزلت ف كسها وهيا قفلت ع لبني وقالت هنمشي بقي وماتخفش امي هيا الي بعتتني ليك ولقيتها مشت وانا مبسوط اووي بعد ربع ساعه اختي كلمتني وكانت فرحانه وكان مفيش حاجه وقفلت كنت فرحان لقيت رساله من اختي واتس
بتقولي كده ياواد تاكل بنتي وماتاكلش اختك
وانا مش عارف ارد قالت اعمل حسابك عشان هتاجي تقعد عندي اسبوع
وتاكلني من الي كنت بتاكلو لبنتي
انا قولتلها وانا باكل بنتك ايه قالت يووه قصدي بتشربو لبنتي مش بتشربها لبن فوق وتحت سلمي حكتلي ع كل حاجه ومدام حوز بنتي مقصر يبقي اخويا اوله بقي بس بردو اخويا لازم تريحني زي بنتي قولتلها بجد ولا قالت ثواني وراحت بعت صوره لجسمها وقالت ايه رايك ف جسم اختك قولتلها حلو اووي قالت لما اروح هوريك جسم اختك قولتلها اول ماتروحي كلميني ضحكت وقالت ماشي بعد ساعه لقيتها بتكلمني وقالت وصلت من شوي قولتلها انا مش مصدق ان انا...
قالت نفسك تشوف ايه قولتلها لبسه ايه قالت ثواني وراحت بعتت صوره

HtdgCYu.md.jpg
قولتلها ااااه ايه الجمال ده قالت انا ولا بنتي قولتلها بنتك نسخه منك قالت بس لما تجربني هتعرف ان الخبره بتفرق
قولتلها مش لبسه ستيان ضحكت وقالت لا
الجو حر وجوزي نزل بالعربيه وسيبني لوحدي قولتلها اجيلك قالت هتعمل ايه قولتلها هعطيك لبني قالت كده هحمل منك انا لسه بتنزل عليه الدوره قولتلها مش عايزه تخلفي قالت نفسي بس جوزي مش عايز خايف يجيب بنت تاني قولتلها طب جربي انا كنت بنيك سلمي لما نزلت عندنا اول مره وهيا بتقولي مش عرفه ده ابنك ولا ابن سعد
وانا منزل ف كسها حواالي 15 مره
والواد قمحي مش ابيض زي ابوه ولا امو قالت الكلبه قالتلي انها بتنام معاك من زمان بس معرفش حكايه ابنها دي قولتلها ينفع تحبلي مني قالت لما تاجي هنشوف قولتلها وريني صدرك قالت حاضر وراحت بعتت صوره

Htd4xsV.md.jpg
قالت بزازي احسن ولا بزاز سلمي قولتلها لما امصهم هقولك بس سلمي بزازها كبيره
قالت بنتي متربيه ع العز والراحه فجسمها بقي حلو عني ونكتها فون يوميتها هيا نزلت مره
ولما قولتلها وريني كسك رفضت وقالت لما تاجي وبعد يومين كلمتها وقولتلها لبسه ايه ضحكت وبعت صوره وقالت اهو لبسه كده

Htd4r7e.md.jpg
وانا نكتها فون تاني وهيا قالت زوبرك لما كان ف كس بنتي كنت هموت عليه وفضلت تكلمني ف الجنس وانا هموت وشوف كسها هيا قالت لما تاجي عشان تطفي نارو وقالتلي ان كسها وردي ولونه احمر من جوه وبقت تهيج في لما نزلت وقولتلها عشان خطري وقالت بس من فوق الكلوت وصورت صوره وبعتتها

HtdP1St.md.jpg
قولتلها اااااه وصورت زوبري وقولتلها زوبري عامل ازاي قالت زوبرك لو دخل ف كسي هنزل كتير فضلت انيكها وبقولها هلحس كسك وهيا مبسوطه لحد مانزلت هيا قالت هدخل استحمه ودخلت ف البانيو وبكلمها وخليتها تصور بزازها

HtdioXf.md.jpg
وفضلت انيك فيها تاني وانا نزلت وهيا نزلت وقالت تاجي الاسبوع الجاي انا مش قدره واتفقت معاها اني اسافر الاسبوع الجاي.......
القصة حلوة بس هربت منك في بعض الاحيان
 
  • عجبني
التفاعلات: kokoking، عاشق الكس الاحمر و #Basim17 زبال القصص
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
انا قاعد مع امي واخويا الصغير ف بلد ف المنصوره واختي عايشه مع جوزها ف مصر عندها 3 بنات بنت 19سنه متجوزه من 3 شهور وبنت 10 وبنت7 انا 20 سنه بالمنسبه اختي من ام المهم بيتنا موجود في اوضتين وصاله ومطبخ وحمام اختي جات عندنا زياره مع عيالها وجوز اختي معاها عربيه وصلهم واتغدا ومشي اهتي عايشه ف مصر وبنتها بردو عايشه ف مصر سلمي ع اختي وبنتها الكبيره سلمي طولها 165 وجسمها كيرفي بزاز ملبن اوووي لو لبسه العبايه وبتمشي بزازها بتهز اودامك سلمت علي سلمي وحضنتها وبزازها ف صدري والي يجنن ان جسمها ابيض لو لمستو بيعلم احمر المهم قعدنا وعرفت انهم هيقعدو عندنا اسبوع وسالت سلمي عن الجواز وهيا بتتكلم عادي ومش مكسوفه واختي كمان ملبن عندها 40 سنه بنتها نسخه منها بس بنتها شكل وجسم مقسم وبزازها وطيزها بيترج لما تمشي قعدنا وهيا لبست عبايه بيتي وجسمها مقسم ف العبايه وانا بتمتع بكل تفاصيل جسمها كنت بحاول ابعد عيني من عليها بليل امي نامت ف الاوضه واخويا نام جنبها واختي اخدت اوضتي ونامت فيها ومعاها بناتها وانا نايم ع الكنبه اودام التلفزيون والساعه 2 وانا صاحي وايدي ع زوبري بدعك في وانا بتفرج ع التلفزيون وسمعت صوت لقيتها سلمي دخلت وقالت لسه صاحي قولتلها ايوه قعدت ع الكرسي عندنا كنبه وكرسيين ف اوضه الجلوس قعدت وفضلت تتفرج معايا وانا فضلت قاعد وقامت عملت قهوه ليه وليها وشربنا وسالتها عن حوزها قالت كويس هو ف سفر شغل وهياجي بعد اسبوع ولما عرفتو قالي روحي قولتلها حبله ولا لسه قالت لسه اهو **** يسهل فضلنا نتكلم مع بعض دخلت تنام وانا بتفرج ع طيزها ونفسي اهجم عليها انيكها انا قمحي الون وطولي 170 وزوبري حوالي 19سنتي ضربت يومها عشره ع سلمي تاني يوم نفس الكلام عيني عليها وع جسمها وكنت بنبسط اووي لما جسمها يتهز اودامي كده بليل الساعه 1 النور قطع واخويا بيلعب مع البنات الصغيره استخوبايه ف البيت وامي واختي قعدين اودام البيت من الحر وانا ف اوضه الجلوس وسلمي كانت مع امها بره سلمي دخلت جووه وبعد ثواني بتقولي ياخالو فين الكشاف دخلت واتا مش شايف حاجه بقيت احسس ع الحيطه واتا لمحت سلمي بس عملت نفسي مش شايف وحطيت ايدي ع بزها هيا حاسب قولتلها مش شايف دخلت اوضتي ومن فوق الدولاب طلعت الكشاف الكبير تلفوني كان فاصل شحن وتلفون سلمي كان صغير مش بتشيلو اصلا المهم هيا اخدت الكشاف ودخلت الحمام واتا زوبري وقف ع مسكت بزها الملبن ده انا صوبعي غرزت في خرجت وقعدت قصادي وبقت تبصلي من تحت لتحت وانا بتكلم معاها وهيا بتلمح ف زوبري الوقف وانا عملت نفسي مش واخد بالي النور رجع وهيا طفت الكشاف وعينها ع زوبري الوقف زي الصاروخ ومش عايز ينام انا جمدت قلبي ومسكتو وضغط عليها عشان ينزل مابين فخادي وعملت نفسي مش واخد بالي وقعدنا شوي امي واختي دخلو قعدو معانا والساعه 2 كلو نام وانا نايم ع الكنبه وزوبري وقف وبدعك في من فوق البنطلون وانا بتخيل سلمي وجسمها ولقيتها فجاءه دخله يدوب انا شيلت ايدي من ع زوبري هيا ابتسمت وقعدت وقالت مش عارفه انام ماما مشغله المروحه جامد وانا جسمي بيوجعني منها قولتلها ادخلي جنب ستك قالت اخوك نايم معووج انا قعدت وحولت اخبي زوبري وهيا فتحت التلفزيون وقعده وقالت انت هتنام قولتلها لا قالت خلاص خليني انام ع الكنبه وانا اقعد ع الكرسي انا وفقت علطول وهيا عطتني ضهرها ونامت ع جنبها وانا ببص ع طيزها المقسمه من تحت العبايه وكعب رجليها الحمر فضلت ابص عليها ومسكت زوبري اضغط عليه ومسكت تلفوني صورتها كذا صوره وبعد ربع ساعه قربت منها قولتلها سلمي انا عايز انام يلا ادخلي جووه هيا اامممم سيبني انام انا يابنتي ادخلي جووه لقيتها دخلت جنب الحيطه وطيزها ليه وقالت نام جنبي انا اتجننت وبصيت ع طيزها قولتلها المكان مش واسع قالت واسع نام بس انا مصدقت نمت ع ضهري وكتفي لامس كتفها من ورا ولقيتها بتلف وعطتني وشها ونفسها بقي ف وشي وانا جسمي سخن اووي مش مصدق وبعد شويه نامت ع بطنها وانا ع ضهري وطيزها ااااااه تجنن كنت عايز انام فوقها وزوبري ع طيزها بس فضلت اتفرج ع طيزها وعبايتها الوردي الي لبسها وبعد شويه راحت عطتني ضهرها تاني انا نمت ع جنبي وزوبري نحيت طيزها وكنت ببص ع طيزها وانا بقرب زوبري من طيزها ولمس طيزها رجعت لورا وبقيت اقرب لمس طيزها وانا كاني بنيك بس براس زوبري بس هيا الي بتحك ف طيزها وفضلت كده شويه وحسيتها بتتحرك بطيزها لورا وانا سابت لقيت طيزها بقت ع زوبري وزوبري محشور جامد علي طيزها وانا مش بتحرك وانا هتجنن ايه المنظر ده بقيت اصور وجمدت قلبي وحطيت ايدي ع وسطها وضميتها وبقي زوبري مابين طيزها ولقيت طيزها بتتحرك ع زوبري براحه انا ضغطت ع وسطها وزوبري سايح خالص مابين طيزها مكنتش مستحمل روحت قربت ايدي من بزها بحسس عليه كان مالي كف ايدي ضغط عليه سمعت اااه منها بصوت واطي عرفت انها صاحيه انا ضغط ع بزها كمان وضغط ع زوبري ف طيزها وقولت بصوت واطي جسمك حلو اووي ياسلمي وقرصت ع بزها تاني وطلعت اااه واضحه ومسكت طيزها وروحت مقلوب ع ضهري وزوبري صاروخ وقف لقيت سلمي نامت ع بطنها وطيزها نااااار وكانها بتقولي يلا اركب انا حسست ع طيزها براحه ومشيت صباعي مابين شق طيزها وهيا جسمها اتهز بعدت ايدي وقررت مالمسهاش وكفايه كده وزوبري وقف ولقيتها نامت ع جنبها ووشها ليه ومغمضه عنيها وانا غمضت عيني وقولت بلاش تلمسها وبعد 10 دقايق محستش غير بايد بتحسس ع صدري وهيا نازله ع بطني ودخلت ايديها تحت التشرت وتحسس ع بطني لحد مالقيتها بتمسك زوبري وهو وقف اتجنن زوبري وبقي صاروخ ف ايديها وانا ببصلها وهيا بتمص شفايفها ومغمضه عنيها ولقيتها بتمسك راس زوبري تضغط عليها واتا ببص لوشها ولقيتها دخلت ايديها عند زوبري مسكتو وبتعض ع شفايفها وانا بصباعي حطيتو ع شفايفها وهيا بلعتو ف بوقها وبقت تمص في وانا مش مصدق الي بيحصل وانا بعدت صباعي وشفايفها الحلوه انا قربت منها وحطيت شفايفي عليها لقيتها بتبوسني وانا سابت وهيا بتبوس شفايفي وانا طلعت لساني هيا بقت تمص في وانا كنت هتجنن وايدي بتحسس ع راس زوبري وبتلعب ف فتحت زوبري بصباعها بقيت ابوس ف شفايفها وبايدي مسكت بزها اضغط عليها وهيا بتبوسني جامد وانا رجعت بدماغي وشفايفها حمره من البوس ولسه مغمضه عنيها وايديها لسه ع زوبري قولت بصوت واطي انزلي مصي زوبري لقيتها طلعت ايديها وبترجع لتحت وبقت دماغها عند زوبري طلعتو من البنطلون ومسكت زوبري دخلت راسو ف بوقها وبقت تمص فيها واتا بحاول ادخلو وهيا رافضه فضلت تمص راس زوبري اكتر من خمس دقايق وراحت طالعه ونامت جنبي وضهرها ليه ولقيتها بترفع العبايه وانا مصدوم اووي من الي بيحصل رفعت العبايه لحد وسطها ونزلت البنطلون ولقيت كلوت اسود وشايف طيزها بيضه ع حمره حلو اووي المنظر لقيتها بتبعد كلوتها ف جنب وانا مسكت زوبري وحطيتو مابين طيزها وراس زوبري لمس كسها هيا جسمها اتهز لقيتها مدت ايديها من اودام وصوابعها لمسو راس زوبري ولقيتها بتضغط عليه لحد مادخل راس زوبري ف كسها وهيا ااااه وانا بعدت ايدي وراس زوبري ف كسها وضغط ع زوبري وانا كتمت بوقها وزوبري بيدخل ف كسها رغم ان انها كاتمه بوقها بس نفسها عالي اووي ودخلت زوبري لنصو وكان كسها مزفلط من عسل ف كسها وبقيت ادخل براحه وهيا بتتوجع وكسها مكنش واسع اووي بذات ان زوبري طخين شويه ودخلت زوبري كلو ف كسها وسابت وفضلت كده 3 دقايق حضنها وزوبري حاسس ان ف الجنه ولقيتها بترجع وتطلع بطيزها وبتنيك نفسها وانا فرحان اوووي طلعت بزها ومسكتو اضغط عليه وقرصت حلمة بزها وهيا بقت ترجع وتطلع ع زوبري وصوت زوبري بقي بيطلع اصوات من كسها وانا بقيت انيك ف سلمي وكسها ناااعم اوووي وبدون شعرايه فضلت انيك فيها لحد مالقيت زوبري هينزل حولت ابعد وهيا بايديها بتزقني من طيزي ع كسها وانا بنيك لحد مالقيت زوبري بينزل لبن ف كسها وانا بنزل وهيا ااااااح اااااح وانا بنزل لبن كتير لدرجه لما زوبري خرج البن خرج ورا هيا اخدت الي بينزل وبلعتو وراحت لبست الكلوت وعدلت هدومها وقامت من الكنبه وانا زي منا زوبري وقف لسه لقيتها قربت مني تبوسني ومسكت زوبري تدعك في وفضلت تمص شفايفي ووقفت وهيا لسه مسكه زوبري راحت تمص راسو ونضفتو وراحت دخله جوه وانا ولا كلمه عدلت هدومي وفضلت زي منا لحد مانمت صحيت متاخر وكلهم قاعدين جنبي صحيت وعيون سلمي ف عيني ومبتسمه صبحت عليهم وغسلت وشي واحنا طول اليوم مش بنكلم بعض ومكنش في اي حاجه تدل ع اي حاجه حصلت مابينا لحد اليل والكل نام وانا عارف انها هتاجي وجات فعلا الساعه 2 ونص وانا صاحي ومستنيها هيا ابتسمت وانا زوبري كان وقف وسعت ليها وهيا ماتكلمتش وراحت نايمه جنبي وطيزها نحيت زوبري وانا حضنتها ومسكت بزازها وانا بحضنها وهيا وهيا حطت ايديها ع ايدي انا همست ف ودنها بقولها عايزك تركبي عليه لقيتها عدلت نفسها ووشها بقي ف وشي واخدنا بعض ف بوسه ولقيتها طلعت زوبري تدعك في وهو وقف ولقيتها بتوقف ع ركبتها ورفعت عبايتها لوسطها ولقيتها بتقعد ع زوبري ولقيتها بتدخل زوبري ف كسها الوسخه قطعه البنطلون من عند كسها ومش لبسه كلوت وقعدت ع زوبري وهيا فاتحه بوقها واتا بقيت اخبط زوبري ف كسها وهيا قاعده لحد ماهيا بقت تمام واخدت وضعها ولقيتها بتنط ع زوبري وانا ببصلها وبعد 5 دقايق حسيت بعسل بينزل من كسها ع زوبري وهيا ااااااه اااااه ولسه بتنط وبتدعك ف كسها انا حطيت ايدي ع بوقها عشان صوتها ولقيت عسلها بيلسع ف راس زوبري ده جنني ولقيت زوبري بينزل قذايف ف كسها وهيا بترتعش لحد مانزلت خالص وزوبري لسه وقف ف كسها لقيتها نزلت تمص ف زوبري وتاخد كل البن وتبلعو ونضفت زوبري وقامت وبتعدل هدومها انا روحت نيمتها ع الكنبه ورفعت عبايتها ومن نفس الخرم الي عند كسها نزلت الحس كسها وهيا اااااااه بتعمل ايه واتا بلحس كسها وكانت شكلها اول مره ليها فضلت الحس ف كسها ومص ف زنبورها الصغير امص في واول مدخلت لساني ف كسها لقيتها بترتعش وبتنزل ف بوقي واتا بقيت ابلع في وطعمو يجنن فضلت الحس كسها لحد ناهيا قالت كفايه كفايه زوبري كان لسه وقف طلعتو ودخلتو تاني وكملت نيك فيها وكنت برزع ف كسها 10 دقايق واتا بنيك جامد ف كسها وصوت النيك عالي وزوبري ف كسها وصدرها بينط من العبايه عايزين يخرجو لحد منزلت تاني ف كسها ونمت فوقها ببوس فيها هيا قامت بلبني ودخلت الحمام وخرجت واتا دخلت اتشطفت وطلعت لقيتها قاعده ع الكرسي لقيتها شغلت التلفزيون ع الاغاني وانا قعدت ع الكنبه وهيا قعدت جنبي وقالت اوعي تقول ل ماما قولتلها ماتخفيش مش هقول لحد حطت راسها ع صدري وقالت انا بحبك اووي ياخالو حطيت ايدي عليها وبقولها وانا بحبك اووي ياسلمي وهمست ف ودنها جسمك حلو اوووي هيا بصتلي وقالت عجبك قولتلها اووي ياسلمي قالت عجبك في ايه قولتلها كل حاجه كسك حلو اووي قالت وانت زوبرك كبير وجامد قولتلها زوبري ولا زوبر سعد جوزك قالت انت ياخالو زوبر سعد صغير بس طخين شوي مش بيدخل للاخر زي زوبرك قولتلها بينيكك كام مره ف اليوم قالت كل يومين مره قولتلها بيقعد كتير قالت 5 دقايق بكتير قولتلها بيلحسلك قالت لا اول مره اجرب الحس ده قولتلها وانتي مش بتمصيلو قالت لا قولتلها طب ليه بتمصيلي قالت لما انت قولتلي مصيلي تخيلت زوبرك مصاصه وبقيت امص فيها قولتلها عايز امص بزازك ضحكت وقالت بكره لما ينامو قولتلها ازاي جوزك يسافر ويسيبهم ضحكت وقالت سعد طول ماهو نايم فوقي بيفضل يمص فيهم قولتلها حقو ومسكت حلمت بزها بقرص عليها وهيا براحه وفضلنا كده ربع ساعه نهيج ف بعض لحد ماهيا دخلت تنام وانا نمت تاني يوم ع العصر كده اختي وامي راحو ل خالتي وفضلت قاعد انا وسلمي والعيال وقعدت جنبي وقولتلها انتي ليه خلتيني انزل فيك قالت عادي سعد عايز يخلف ومنزل جوايه من اول ماتجوزنا وكشفنا الدكتور قال مسالت وقت وتخلف يعني انت تنزل جوايا مش مشكله ومش فارقه ابنك او ابنو انا بحبكم اكتر منو وياريت لو يكون ابنك وبتضحك قولتلها تعالي نطلع فوق قالت فوق فين ضحكت وقولتلها اوضه الفراخ ضحكت وقالت والعيال قولتلها ماتخفيش هنقفل عليهم وهيا طلعت ع السطح وانا قفلت الباب ع اخويا والبنتين الصغيرين كانو بيلعبو مع بعض طلعت ل سلمي فوق كانت ف اوضه الفراخ دخلت عليها وهيا وقفه قربت منها ونزلت عليها بوس جامد وبفعص ف بزازها ولما اكلت شفايفها طلعت بزازها الاتنين ونزلت ع حلماتها الوردي الوقفه مص وبدل مابينهم وفضلت امص فيهم وكل ماحط ايدي ع بزازها تعلم وبزازها الملبن بضغط عليها وهيا بتتهز اودامي وانا بمصمص فيها لقيتها ساحت خالص ونزلت ع زوبري طلعتو ونزلت تمص ف راسو قولتلها دخليه وهيا سمعت الكلام دخلت نصو وبقت تمص ف زوبري وانا وقف والفراخ تبص علينا 😅 وقفتها وطيزها ليها حضنتها ورفعت عبايتها ونزلت بنطلونها بالكلوت وبقيت العب ف طيزها وفتحتهم وشوفت خرم طيزها الوردي حطيت لساني عليه وبقيت الحسو وهيا سانده ع الحيطه وحطيت لساني ع كسها وبقيت امصمص في واخد عسلها الي بينزل وبلعو وكسها كان احمر وقفت وراها ومسكت زوبري وحطيتو ع خرم طيزها وكان مستحيل يدخل روحت مدخلو ف كسها من ورا وحضنتها من وسطها ونازل فيها نيك وانا بنيكها وصوت طيزها وهيا بتفرقع تجنن فضلت انيك فيها ولفيت وشها ودخلت زوبري واحنا ف وش بعض وزوبري فضل جووه وبصباعي حطيتو ع خرم طيزها بدخلو وهيا بصالي ودخل صباعي كلو ف طيزها وانا بقيت انيك فيها وهيا وقفه وبزازها ااااااااه ملبن بيتهز اودامي فضلت انيك فيها وصباعي ف طيزها لحد مالقيتها بتنزل ع زوبري وفخادي وبتصرخ وانا ببوسعا لحد مابقت هاديه انا كملت النيك ونزلت ف كسها ولبسنا وهيا لبست ع لبني ونزلنا وكنا مبسوطين وبليل خبطنا احلي زوبر وكنت مقرر ان انا افتح طيزها وهيا موافقه وفضلت كل يوم تاجيلي ع الكنبه انيك فيها لحد مالاسبوع خلص وانا كنت منزل ف كسها حوالي 15 مره ولما مشت بعدها بشهر كنت بكلمها وعرفت انها حبله وقالتلي مش عارفه منك ولا من جوزي وكنا فرحنين وانا اكتر الي كنت كل يوم بنيكها فون بعد ماجوزها يطلع الشغل وتقلع ملط وترقصلي فضلت كده لحد ماخلفت عيل زي العسل شبهه وقالت انها هتتفق مع امها ننزل اجازه عندكم عشان ستو تشوف ابني وفعلا بعد شهر عرفت انها هتنزل وانا كنت مبسوط اووي ورجعت كانت الواد عندو سنه شهور تقريبا وانا كنت هتجنن عليها ويوم مدخلت عليها حضنتها اوووي ورجعت تاني بليل زي الاول لما الكل نام لقيتها طلعها باىعبايه وانا قاعد ولقيتها قلعتها ولبسه قميص نوم نص بزازها طالعه ولحد كسها ومش لبسه كلوت شفايف كسها واضحه وحمره انا طلعت زوبري هيا راحت عطتني طيزها وقعدت عليه ودخل ف كسها وبقت تنط ع زوبري لحد مانزلت ف كسها ولسه بتقوم كنت نيمتها ع الكنبه ونمت عليها ودخلت زوبري وبقيت انيك وهيا تصرخ بصوت واطي لحد منزلت ف كسها وقالت انا المره دي لازم اتاكد ان ده ابنك وفضلت انيك فيها طول الاسبوع ولما ابنها كان بيرضع كنت برضع معاه وكملت الاسبوع نيك تخيل 20 مره نزلت ف كسها كنت بنيكها الصبح وبليل وف اي وقت نكون لوحدنا امي كانت بتقولي وشك اصفر واختي شكت فينا وانا ف يوم بليل وانا وسلمي قلعين خالص وهيا ركبه ع زوبري ع الكنبه وانا بمص بزها وكنت نزلت ف كسها لبني وهو بينزل من كسها دخلت اختي علينا وكنا مصدومين لقيتها بتشد بنتها من غير اي كلام وزوبري وقف نص وقفه وعسل سلمي ولبني كلو ع زوبري واخدت هدوم بنتها ودخلت جوه انا مصدوم لبست وطول اليل مش جيلي نوم فضلنا 3 ايام هووس مش بنكلم بعض ف اخر يوم ليهم كانو هيسافرو الصبح لقيت سلمي جيالي بقميص نوم وعلطول بكلمها قاىت هووس وطلعت زوبري ودخلتو ف كسها وبقت تنط وانا بنيكها ونزلت ف كسها وهيا نزلت مرتين ولسه بتكمل انا نيمتها ع ضهرها وقالت شبعني منك قولتلها امك نايمه قالت لا صاحيه بعدين هحكيلك بس دي اخر مره هنكون مع بعض شبعني منك فضلت انيك فيها ولقيتها نامت ع بطنها ورفعت طيزها لفوق قالت يلا دخلو قولتلها هتوجعك قالت دخلو بقي وانا لحست خرم طيزها ودخلت صباع ف التاني وبقيت انيك فيها بصوابعي ودخلت ال3 وهيا اهاتها عاليه شوي وطلعتهم ودخلت راس زوبري بالعافيه بس دهلت وبقيت ادخل وهيا كاتمه صوتها لحد نصو وهيا بتدمع وطيزها حمره اووي بقيت ادخل زوبري براحه لحد ماهيا بدات تتتعود وكملت نيك ف طيزها وهيا ااااه وكاتمه صوتها وفضلت انيك فيها لحد منزلت ف طيزها ولبني بيخرج من طيزها هيا وقفت ولبني بيخرج امها جات وانا زوبري وقف لسه اختي قالتلي شبعت من البت بس اعمل حسابك دي اخر مره هتشوف البنت فيها وانا كنت زعلان وتاني يوم هما لبسو وطلعو بره جوز اختي وصل بالعربيه مستنيهم بره وانا ف البيت وزعلان بعد شويه لقيت سلمي دخلت عليه الاوضه وف لحظه قلعت من تحت ومصت زوبري وقعدت ع زوبري ودخل ف طيزها وبعد شويه دخلتو ف كسها وفضلت تنط 10 دقايق نيك ونزلت ف كسها وهيا قفلت ع لبني وقالت هنمشي بقي وماتخفش امي هيا الي بعتتني ليك ولقيتها مشت وانا مبسوط اووي بعد ربع ساعه اختي كلمتني وكانت فرحانه وكان مفيش حاجه وقفلت كنت فرحان لقيت رساله من اختي واتس بتقولي كده ياواد تاكل بنتي وماتاكلش اختك وانا مش عارف ارد قالت اعمل حسابك عشان هتاجي تقعد عندي اسبوع وتاكلني من الي كنت بتاكلو لبنتي انا قولتلها وانا باكل بنتك ايه قالت يووه قصدي بتشربو لبنتي مش بتشربها لبن فوق وتحت سلمي حكتلي ع كل حاجه ومدام حوز بنتي مقصر يبقي اخويا اوله بقي بس بردو اخويا لازم تريحني زي بنتي قولتلها بجد ولا قالت ثواني وراحت بعت صوره لجسمها وقالت ايه رايك ف جسم اختك قولتلها حلو اووي قالت لما اروح هوريك جسم اختك قولتلها اول ماتروحي كلميني ضحكت وقالت ماشي بعد ساعه لقيتها بتكلمني وقالت وصلت من شوي قولتلها انا مش مصدق ان انا... قالت نفسك تشوف ايه قولتلها لبسه ايه قالت ثواني وراحت بعتت صوره HtdgCYu.md.jpg قولتلها ااااه ايه الجمال ده قالت انا ولا بنتي قولتلها بنتك نسخه منك قالت بس لما تجربني هتعرف ان الخبره بتفرق قولتلها مش لبسه ستيان ضحكت وقالت لا الجو حر وجوزي نزل بالعربيه وسيبني لوحدي قولتلها اجيلك قالت هتعمل ايه قولتلها هعطيك لبني قالت كده هحمل منك انا لسه بتنزل عليه الدوره قولتلها مش عايزه تخلفي قالت نفسي بس جوزي مش عايز خايف يجيب بنت تاني قولتلها طب جربي انا كنت بنيك سلمي لما نزلت عندنا اول مره وهيا بتقولي مش عرفه ده ابنك ولا ابن سعد وانا منزل ف كسها حواالي 15 مره والواد قمحي مش ابيض زي ابوه ولا امو قالت الكلبه قالتلي انها بتنام معاك من زمان بس معرفش حكايه ابنها دي قولتلها ينفع تحبلي مني قالت لما تاجي هنشوف قولتلها وريني صدرك قالت حاضر وراحت بعتت صوره Htd4xsV.md.jpg قالت بزازي احسن ولا بزاز سلمي قولتلها لما امصهم هقولك بس سلمي بزازها كبيره قالت بنتي متربيه ع العز والراحه فجسمها بقي حلو عني ونكتها فون يوميتها هيا نزلت مره ولما قولتلها وريني كسك رفضت وقالت لما تاجي وبعد يومين كلمتها وقولتلها لبسه ايه ضحكت وبعت صوره وقالت اهو لبسه كده Htd4r7e.md.jpg وانا نكتها فون تاني وهيا قالت زوبرك لما كان ف كس بنتي كنت هموت عليه وفضلت تكلمني ف الجنس وانا هموت وشوف كسها هيا قالت لما تاجي عشان تطفي نارو وقالتلي ان كسها وردي ولونه احمر من جوه وبقت تهيج في لما نزلت وقولتلها عشان خطري وقالت بس من فوق الكلوت وصورت صوره وبعتتها HtdP1St.md.jpg قولتلها اااااه وصورت زوبري وقولتلها زوبري عامل ازاي قالت زوبرك لو دخل ف كسي هنزل كتير فضلت انيكها وبقولها هلحس كسك وهيا مبسوطه لحد مانزلت هيا قالت هدخل استحمه ودخلت ف البانيو وبكلمها وخليتها تصور بزازها HtdioXf.md.jpg وفضلت انيك فيها تاني وانا نزلت وهيا نزلت وقالت تاجي الاسبوع الجاي انا مش قدره واتفقت معاها اني اسافر الاسبوع الجاي.......
انا قاعد مع امي واخويا الصغير ف بلد ف المنصوره واختي عايشه مع جوزها ف مصر عندها 3 بنات بنت 19سنه متجوزه من 3 شهور وبنت 10 وبنت7
انا 20 سنه بالمنسبه اختي من ام
المهم بيتنا موجود في اوضتين وصاله ومطبخ وحمام اختي جات عندنا زياره مع عيالها وجوز اختي معاها عربيه وصلهم واتغدا ومشي اهتي عايشه ف مصر وبنتها بردو عايشه ف مصر سلمي ع اختي وبنتها الكبيره سلمي طولها 165 وجسمها كيرفي بزاز ملبن اوووي لو لبسه العبايه وبتمشي بزازها بتهز اودامك سلمت علي سلمي وحضنتها وبزازها ف صدري والي يجنن ان جسمها ابيض لو لمستو بيعلم احمر
المهم قعدنا وعرفت انهم هيقعدو عندنا اسبوع وسالت سلمي عن الجواز وهيا بتتكلم عادي ومش مكسوفه واختي كمان ملبن عندها 40 سنه
بنتها نسخه منها بس بنتها شكل وجسم مقسم وبزازها وطيزها بيترج لما تمشي
قعدنا وهيا لبست عبايه بيتي وجسمها مقسم ف العبايه وانا بتمتع بكل تفاصيل جسمها كنت بحاول ابعد عيني من عليها بليل امي نامت ف الاوضه واخويا نام جنبها واختي اخدت اوضتي ونامت فيها ومعاها بناتها وانا نايم ع الكنبه اودام التلفزيون والساعه 2 وانا صاحي وايدي ع زوبري بدعك في وانا بتفرج ع التلفزيون وسمعت صوت لقيتها سلمي دخلت وقالت لسه صاحي قولتلها ايوه قعدت ع الكرسي عندنا كنبه وكرسيين
ف اوضه الجلوس قعدت وفضلت تتفرج معايا وانا فضلت قاعد وقامت عملت قهوه ليه وليها
وشربنا وسالتها عن حوزها قالت كويس هو ف سفر شغل وهياجي بعد اسبوع ولما عرفتو قالي روحي قولتلها حبله ولا لسه قالت لسه اهو **** يسهل فضلنا نتكلم مع بعض دخلت تنام وانا بتفرج ع طيزها ونفسي اهجم عليها انيكها انا قمحي الون وطولي 170 وزوبري حوالي 19سنتي
ضربت يومها عشره ع سلمي
تاني يوم نفس الكلام عيني عليها وع جسمها وكنت بنبسط اووي لما جسمها يتهز اودامي كده بليل الساعه 1 النور قطع واخويا بيلعب مع البنات الصغيره استخوبايه ف البيت وامي واختي قعدين اودام البيت من الحر وانا ف اوضه الجلوس
وسلمي كانت مع امها بره سلمي دخلت جووه وبعد ثواني بتقولي ياخالو فين الكشاف دخلت واتا مش شايف حاجه بقيت احسس ع الحيطه واتا لمحت سلمي بس عملت نفسي مش شايف وحطيت ايدي ع بزها هيا حاسب قولتلها مش شايف دخلت اوضتي ومن فوق الدولاب طلعت الكشاف الكبير
تلفوني كان فاصل شحن وتلفون سلمي كان صغير
مش بتشيلو اصلا المهم هيا اخدت الكشاف ودخلت الحمام واتا زوبري وقف ع مسكت بزها الملبن ده انا صوبعي غرزت في خرجت وقعدت قصادي وبقت تبصلي من تحت لتحت وانا بتكلم معاها وهيا بتلمح ف زوبري الوقف وانا عملت نفسي مش واخد بالي
النور رجع وهيا طفت الكشاف وعينها ع زوبري الوقف زي الصاروخ ومش عايز ينام
انا جمدت قلبي ومسكتو وضغط عليها عشان ينزل مابين فخادي وعملت نفسي مش واخد بالي
وقعدنا شوي امي واختي دخلو قعدو معانا والساعه 2 كلو نام وانا نايم ع الكنبه وزوبري وقف وبدعك في من فوق البنطلون وانا بتخيل سلمي وجسمها ولقيتها فجاءه دخله يدوب انا شيلت ايدي من ع زوبري هيا ابتسمت وقعدت وقالت مش عارفه انام ماما مشغله المروحه جامد وانا جسمي بيوجعني منها قولتلها ادخلي جنب ستك قالت اخوك نايم معووج انا قعدت وحولت اخبي زوبري وهيا فتحت التلفزيون وقعده وقالت انت هتنام قولتلها لا قالت خلاص خليني انام ع الكنبه وانا اقعد ع الكرسي انا وفقت علطول وهيا عطتني ضهرها ونامت ع جنبها وانا ببص ع طيزها المقسمه من تحت العبايه وكعب رجليها الحمر
فضلت ابص عليها ومسكت زوبري اضغط عليه ومسكت تلفوني صورتها كذا صوره وبعد ربع ساعه قربت منها قولتلها سلمي انا عايز انام يلا ادخلي جووه هيا اامممم سيبني انام انا يابنتي ادخلي جووه لقيتها دخلت جنب الحيطه وطيزها ليه وقالت نام جنبي انا اتجننت وبصيت ع طيزها قولتلها المكان مش واسع قالت واسع نام بس انا مصدقت نمت ع ضهري وكتفي لامس كتفها من ورا ولقيتها بتلف وعطتني وشها ونفسها بقي ف وشي وانا جسمي سخن اووي مش مصدق وبعد شويه نامت ع بطنها وانا ع ضهري وطيزها ااااااه تجنن كنت عايز انام فوقها وزوبري ع طيزها بس فضلت اتفرج ع طيزها وعبايتها الوردي الي لبسها
وبعد شويه راحت عطتني ضهرها تاني انا نمت ع جنبي وزوبري نحيت طيزها وكنت ببص ع طيزها وانا بقرب زوبري من طيزها ولمس طيزها رجعت لورا وبقيت اقرب لمس طيزها وانا كاني بنيك بس براس زوبري بس هيا الي بتحك ف طيزها وفضلت كده شويه وحسيتها بتتحرك بطيزها لورا وانا سابت لقيت طيزها بقت ع زوبري وزوبري محشور جامد علي طيزها وانا مش بتحرك وانا هتجنن ايه المنظر ده بقيت اصور وجمدت قلبي وحطيت ايدي ع وسطها وضميتها وبقي زوبري مابين طيزها ولقيت طيزها بتتحرك ع زوبري براحه انا ضغطت ع وسطها وزوبري سايح خالص مابين طيزها مكنتش مستحمل روحت قربت ايدي من بزها بحسس عليه كان مالي كف ايدي
ضغط عليه سمعت اااه منها بصوت واطي عرفت انها صاحيه انا ضغط ع بزها كمان وضغط ع زوبري ف طيزها وقولت بصوت واطي جسمك حلو اووي ياسلمي وقرصت ع بزها تاني وطلعت اااه واضحه ومسكت طيزها وروحت مقلوب ع ضهري وزوبري صاروخ وقف لقيت سلمي نامت ع بطنها وطيزها نااااار وكانها بتقولي يلا اركب انا حسست ع طيزها براحه ومشيت صباعي مابين شق طيزها وهيا جسمها اتهز بعدت ايدي وقررت مالمسهاش وكفايه كده وزوبري وقف ولقيتها نامت ع جنبها ووشها ليه ومغمضه عنيها وانا غمضت عيني وقولت بلاش تلمسها وبعد 10 دقايق محستش غير بايد بتحسس ع صدري وهيا نازله ع بطني ودخلت ايديها تحت التشرت وتحسس ع بطني لحد مالقيتها بتمسك زوبري وهو وقف اتجنن زوبري وبقي صاروخ ف ايديها وانا ببصلها وهيا بتمص شفايفها ومغمضه عنيها ولقيتها بتمسك راس زوبري تضغط عليها واتا ببص لوشها ولقيتها دخلت ايديها عند زوبري مسكتو وبتعض ع شفايفها وانا بصباعي حطيتو ع شفايفها وهيا بلعتو ف بوقها وبقت تمص في وانا مش مصدق الي بيحصل وانا بعدت صباعي وشفايفها الحلوه انا قربت منها وحطيت شفايفي عليها لقيتها بتبوسني وانا سابت وهيا بتبوس شفايفي وانا طلعت لساني هيا بقت تمص في وانا كنت هتجنن وايدي بتحسس ع راس زوبري وبتلعب ف فتحت زوبري بصباعها بقيت ابوس ف شفايفها وبايدي مسكت بزها اضغط عليها وهيا بتبوسني جامد وانا رجعت بدماغي وشفايفها حمره من البوس ولسه مغمضه عنيها وايديها لسه ع زوبري قولت بصوت واطي انزلي مصي زوبري لقيتها طلعت ايديها وبترجع لتحت وبقت دماغها عند زوبري طلعتو من البنطلون ومسكت زوبري دخلت راسو ف بوقها وبقت تمص فيها واتا بحاول ادخلو وهيا رافضه فضلت تمص راس زوبري اكتر من خمس دقايق
وراحت طالعه ونامت جنبي وضهرها ليه ولقيتها بترفع العبايه وانا مصدوم اووي من الي بيحصل
رفعت العبايه لحد وسطها ونزلت البنطلون
ولقيت كلوت اسود وشايف طيزها بيضه ع حمره حلو اووي المنظر لقيتها بتبعد كلوتها ف جنب وانا مسكت زوبري وحطيتو مابين طيزها وراس زوبري لمس كسها هيا جسمها اتهز لقيتها مدت ايديها من اودام وصوابعها لمسو راس زوبري ولقيتها بتضغط عليه لحد مادخل راس زوبري ف كسها وهيا ااااه وانا بعدت ايدي وراس زوبري ف كسها وضغط ع زوبري وانا كتمت بوقها وزوبري بيدخل ف كسها
رغم ان انها كاتمه بوقها بس نفسها عالي اووي ودخلت زوبري لنصو وكان كسها مزفلط من عسل ف كسها وبقيت ادخل براحه وهيا بتتوجع وكسها مكنش واسع اووي بذات ان زوبري طخين شويه
ودخلت زوبري كلو ف كسها وسابت وفضلت كده 3 دقايق حضنها وزوبري حاسس ان ف الجنه
ولقيتها بترجع وتطلع بطيزها وبتنيك نفسها وانا فرحان اوووي طلعت بزها ومسكتو اضغط عليه وقرصت حلمة بزها وهيا بقت ترجع وتطلع ع زوبري وصوت زوبري بقي بيطلع اصوات
من كسها وانا بقيت انيك ف سلمي وكسها ناااعم اوووي وبدون شعرايه فضلت انيك فيها لحد مالقيت زوبري هينزل حولت ابعد وهيا بايديها بتزقني من طيزي ع كسها وانا بنيك
لحد مالقيت زوبري بينزل لبن ف كسها وانا بنزل وهيا ااااااح اااااح وانا بنزل لبن كتير لدرجه لما زوبري خرج البن خرج ورا هيا اخدت الي بينزل وبلعتو وراحت لبست الكلوت وعدلت هدومها وقامت من الكنبه وانا زي منا زوبري وقف لسه لقيتها قربت مني تبوسني ومسكت زوبري تدعك في وفضلت تمص شفايفي ووقفت وهيا لسه مسكه زوبري راحت تمص راسو ونضفتو وراحت دخله جوه وانا ولا كلمه عدلت هدومي وفضلت زي منا لحد مانمت صحيت متاخر وكلهم قاعدين جنبي صحيت وعيون سلمي ف عيني ومبتسمه صبحت عليهم وغسلت وشي واحنا طول اليوم مش بنكلم بعض ومكنش في اي حاجه تدل ع اي حاجه حصلت مابينا لحد اليل والكل نام وانا عارف انها هتاجي وجات فعلا الساعه 2 ونص
وانا صاحي ومستنيها هيا ابتسمت وانا زوبري كان وقف وسعت ليها وهيا ماتكلمتش وراحت نايمه جنبي وطيزها نحيت زوبري وانا حضنتها ومسكت بزازها وانا بحضنها وهيا وهيا حطت ايديها ع ايدي انا همست ف ودنها بقولها عايزك تركبي عليه لقيتها عدلت نفسها ووشها بقي ف وشي واخدنا بعض ف بوسه ولقيتها طلعت زوبري تدعك في وهو وقف ولقيتها بتوقف ع ركبتها ورفعت عبايتها لوسطها ولقيتها بتقعد ع زوبري ولقيتها بتدخل زوبري ف كسها الوسخه قطعه البنطلون من عند كسها ومش لبسه كلوت وقعدت ع زوبري وهيا فاتحه بوقها واتا بقيت اخبط زوبري ف كسها وهيا قاعده لحد ماهيا بقت تمام واخدت وضعها ولقيتها بتنط ع زوبري وانا ببصلها وبعد 5 دقايق حسيت بعسل بينزل من كسها ع زوبري وهيا ااااااه اااااه ولسه بتنط وبتدعك ف كسها انا حطيت ايدي ع بوقها عشان صوتها ولقيت عسلها بيلسع ف راس زوبري ده جنني ولقيت زوبري بينزل قذايف ف كسها وهيا بترتعش لحد مانزلت خالص وزوبري لسه وقف ف كسها لقيتها نزلت تمص ف زوبري وتاخد كل البن وتبلعو ونضفت زوبري وقامت وبتعدل هدومها انا روحت نيمتها ع الكنبه ورفعت عبايتها ومن نفس الخرم الي عند كسها نزلت الحس كسها وهيا اااااااه بتعمل ايه واتا بلحس كسها وكانت شكلها اول مره ليها
فضلت الحس ف كسها ومص ف زنبورها الصغير امص في واول مدخلت لساني ف كسها لقيتها بترتعش وبتنزل ف بوقي واتا بقيت ابلع في وطعمو يجنن فضلت الحس كسها لحد ناهيا قالت كفايه كفايه زوبري كان لسه وقف طلعتو ودخلتو تاني وكملت نيك فيها وكنت برزع ف كسها 10 دقايق واتا بنيك جامد ف كسها وصوت النيك عالي وزوبري ف كسها وصدرها بينط من العبايه عايزين يخرجو لحد منزلت تاني ف كسها ونمت فوقها ببوس فيها هيا قامت بلبني ودخلت الحمام وخرجت واتا دخلت اتشطفت وطلعت لقيتها قاعده ع الكرسي لقيتها شغلت التلفزيون ع الاغاني وانا قعدت ع الكنبه وهيا قعدت جنبي
وقالت اوعي تقول ل ماما قولتلها ماتخفيش مش هقول لحد حطت راسها ع صدري وقالت انا بحبك اووي ياخالو حطيت ايدي عليها وبقولها وانا بحبك اووي ياسلمي وهمست ف ودنها جسمك حلو اوووي هيا بصتلي وقالت عجبك قولتلها اووي ياسلمي قالت عجبك في ايه قولتلها كل حاجه كسك حلو اووي قالت وانت زوبرك كبير وجامد قولتلها زوبري ولا زوبر سعد جوزك
قالت انت ياخالو زوبر سعد صغير بس طخين شوي مش بيدخل للاخر زي زوبرك
قولتلها بينيكك كام مره ف اليوم قالت كل يومين مره قولتلها بيقعد كتير قالت 5 دقايق بكتير
قولتلها بيلحسلك قالت لا اول مره اجرب الحس ده قولتلها وانتي مش بتمصيلو قالت لا قولتلها طب ليه بتمصيلي قالت لما انت قولتلي مصيلي تخيلت زوبرك مصاصه وبقيت امص فيها
قولتلها عايز امص بزازك ضحكت وقالت بكره لما ينامو قولتلها ازاي جوزك يسافر ويسيبهم ضحكت وقالت سعد طول ماهو نايم فوقي بيفضل يمص فيهم قولتلها حقو ومسكت حلمت بزها بقرص عليها وهيا براحه وفضلنا كده ربع ساعه نهيج ف بعض لحد ماهيا دخلت تنام وانا نمت تاني يوم ع العصر كده اختي وامي راحو ل خالتي وفضلت قاعد انا وسلمي والعيال وقعدت جنبي وقولتلها انتي ليه خلتيني انزل فيك قالت عادي سعد عايز يخلف ومنزل جوايه من اول ماتجوزنا وكشفنا الدكتور قال مسالت وقت وتخلف يعني انت تنزل جوايا مش مشكله ومش فارقه ابنك او ابنو انا بحبكم اكتر منو وياريت لو يكون ابنك وبتضحك قولتلها تعالي نطلع فوق قالت فوق فين ضحكت وقولتلها اوضه الفراخ ضحكت وقالت والعيال قولتلها ماتخفيش هنقفل عليهم وهيا طلعت ع السطح وانا قفلت الباب ع اخويا والبنتين الصغيرين كانو بيلعبو مع بعض طلعت ل سلمي فوق كانت ف اوضه الفراخ دخلت عليها وهيا وقفه قربت منها ونزلت عليها بوس جامد وبفعص ف بزازها ولما اكلت شفايفها طلعت بزازها الاتنين ونزلت ع حلماتها الوردي الوقفه مص وبدل مابينهم وفضلت امص فيهم وكل ماحط ايدي ع بزازها تعلم وبزازها الملبن بضغط عليها وهيا بتتهز اودامي وانا بمصمص فيها لقيتها ساحت خالص ونزلت ع زوبري طلعتو ونزلت تمص ف راسو قولتلها دخليه وهيا سمعت الكلام دخلت نصو وبقت تمص ف زوبري وانا وقف والفراخ تبص علينا 😅 وقفتها وطيزها ليها حضنتها ورفعت عبايتها ونزلت بنطلونها بالكلوت وبقيت العب ف طيزها وفتحتهم وشوفت خرم طيزها الوردي حطيت لساني عليه وبقيت الحسو وهيا سانده ع الحيطه وحطيت لساني ع كسها وبقيت امصمص في واخد عسلها الي بينزل وبلعو وكسها كان احمر وقفت وراها ومسكت زوبري وحطيتو ع خرم طيزها وكان مستحيل يدخل روحت مدخلو ف كسها من ورا وحضنتها من وسطها ونازل فيها نيك وانا بنيكها وصوت طيزها وهيا بتفرقع تجنن فضلت انيك فيها ولفيت وشها ودخلت زوبري واحنا ف وش بعض وزوبري فضل جووه
وبصباعي حطيتو ع خرم طيزها بدخلو وهيا بصالي ودخل صباعي كلو ف طيزها وانا بقيت انيك فيها وهيا وقفه وبزازها ااااااااه ملبن بيتهز اودامي فضلت انيك فيها وصباعي ف طيزها لحد مالقيتها بتنزل ع زوبري وفخادي وبتصرخ وانا ببوسعا لحد مابقت هاديه انا كملت النيك ونزلت ف كسها ولبسنا وهيا لبست ع لبني ونزلنا وكنا مبسوطين وبليل خبطنا احلي زوبر وكنت مقرر ان انا افتح طيزها وهيا موافقه وفضلت كل يوم تاجيلي ع الكنبه انيك فيها لحد مالاسبوع خلص وانا كنت منزل ف كسها حوالي 15 مره
ولما مشت بعدها بشهر كنت بكلمها وعرفت انها حبله وقالتلي مش عارفه منك ولا من جوزي وكنا فرحنين وانا اكتر الي كنت كل يوم بنيكها فون بعد ماجوزها يطلع الشغل وتقلع ملط وترقصلي فضلت كده لحد ماخلفت عيل زي العسل شبهه وقالت انها هتتفق مع امها ننزل اجازه عندكم عشان ستو تشوف ابني وفعلا بعد شهر عرفت انها هتنزل وانا كنت مبسوط اووي ورجعت كانت الواد عندو سنه شهور تقريبا وانا كنت هتجنن عليها ويوم مدخلت عليها حضنتها اوووي ورجعت تاني بليل زي الاول لما الكل نام لقيتها طلعها باىعبايه وانا قاعد ولقيتها قلعتها ولبسه قميص نوم نص بزازها طالعه ولحد كسها ومش لبسه كلوت شفايف كسها واضحه وحمره انا طلعت زوبري هيا راحت عطتني طيزها وقعدت عليه ودخل ف كسها وبقت تنط ع زوبري لحد مانزلت ف كسها ولسه بتقوم كنت نيمتها ع الكنبه ونمت عليها ودخلت زوبري وبقيت انيك وهيا تصرخ بصوت واطي لحد منزلت ف كسها
وقالت انا المره دي لازم اتاكد ان ده ابنك وفضلت انيك فيها طول الاسبوع ولما ابنها كان بيرضع كنت برضع معاه وكملت الاسبوع نيك تخيل 20 مره نزلت ف كسها كنت بنيكها الصبح وبليل وف اي وقت نكون لوحدنا امي كانت بتقولي وشك اصفر واختي شكت فينا وانا ف يوم بليل وانا وسلمي قلعين خالص وهيا ركبه ع زوبري ع الكنبه وانا بمص بزها وكنت نزلت ف كسها لبني وهو بينزل من كسها دخلت اختي علينا وكنا مصدومين لقيتها بتشد بنتها من غير اي كلام وزوبري وقف نص وقفه وعسل سلمي ولبني كلو ع زوبري واخدت هدوم بنتها ودخلت جوه انا مصدوم لبست وطول اليل مش جيلي نوم فضلنا 3 ايام هووس مش بنكلم بعض ف اخر يوم ليهم كانو هيسافرو الصبح
لقيت سلمي جيالي بقميص نوم وعلطول بكلمها قاىت هووس وطلعت زوبري ودخلتو ف كسها وبقت تنط وانا بنيكها ونزلت ف كسها وهيا نزلت مرتين ولسه بتكمل انا نيمتها ع ضهرها وقالت شبعني منك قولتلها امك نايمه قالت لا صاحيه بعدين هحكيلك بس دي اخر مره هنكون مع بعض شبعني منك فضلت انيك فيها ولقيتها نامت ع بطنها ورفعت طيزها لفوق قالت يلا دخلو قولتلها هتوجعك قالت دخلو بقي وانا لحست خرم طيزها ودخلت صباع ف التاني وبقيت انيك فيها بصوابعي ودخلت ال3 وهيا اهاتها عاليه شوي
وطلعتهم ودخلت راس زوبري بالعافيه بس دهلت وبقيت ادخل وهيا كاتمه صوتها لحد نصو وهيا بتدمع وطيزها حمره اووي بقيت ادخل زوبري براحه لحد ماهيا بدات تتتعود وكملت نيك ف طيزها وهيا ااااه وكاتمه صوتها وفضلت انيك فيها لحد منزلت ف طيزها ولبني بيخرج من طيزها هيا وقفت ولبني بيخرج امها جات وانا زوبري وقف لسه اختي قالتلي شبعت من البت بس اعمل حسابك دي اخر مره هتشوف البنت فيها
وانا كنت زعلان وتاني يوم هما لبسو وطلعو بره جوز اختي وصل بالعربيه مستنيهم بره وانا ف البيت وزعلان بعد شويه لقيت سلمي دخلت عليه الاوضه وف لحظه قلعت من تحت ومصت زوبري وقعدت ع زوبري ودخل ف طيزها وبعد شويه دخلتو ف كسها وفضلت تنط 10 دقايق نيك ونزلت ف كسها وهيا قفلت ع لبني وقالت هنمشي بقي وماتخفش امي هيا الي بعتتني ليك ولقيتها مشت وانا مبسوط اووي بعد ربع ساعه اختي كلمتني وكانت فرحانه وكان مفيش حاجه وقفلت كنت فرحان لقيت رساله من اختي واتس
بتقولي كده ياواد تاكل بنتي وماتاكلش اختك
وانا مش عارف ارد قالت اعمل حسابك عشان هتاجي تقعد عندي اسبوع
وتاكلني من الي كنت بتاكلو لبنتي
انا قولتلها وانا باكل بنتك ايه قالت يووه قصدي بتشربو لبنتي مش بتشربها لبن فوق وتحت سلمي حكتلي ع كل حاجه ومدام حوز بنتي مقصر يبقي اخويا اوله بقي بس بردو اخويا لازم تريحني زي بنتي قولتلها بجد ولا قالت ثواني وراحت بعت صوره لجسمها وقالت ايه رايك ف جسم اختك قولتلها حلو اووي قالت لما اروح هوريك جسم اختك قولتلها اول ماتروحي كلميني ضحكت وقالت ماشي بعد ساعه لقيتها بتكلمني وقالت وصلت من شوي قولتلها انا مش مصدق ان انا...
قالت نفسك تشوف ايه قولتلها لبسه ايه قالت ثواني وراحت بعتت صوره

HtdgCYu.md.jpg
قولتلها ااااه ايه الجمال ده قالت انا ولا بنتي قولتلها بنتك نسخه منك قالت بس لما تجربني هتعرف ان الخبره بتفرق
قولتلها مش لبسه ستيان ضحكت وقالت لا
الجو حر وجوزي نزل بالعربيه وسيبني لوحدي قولتلها اجيلك قالت هتعمل ايه قولتلها هعطيك لبني قالت كده هحمل منك انا لسه بتنزل عليه الدوره قولتلها مش عايزه تخلفي قالت نفسي بس جوزي مش عايز خايف يجيب بنت تاني قولتلها طب جربي انا كنت بنيك سلمي لما نزلت عندنا اول مره وهيا بتقولي مش عرفه ده ابنك ولا ابن سعد
وانا منزل ف كسها حواالي 15 مره
والواد قمحي مش ابيض زي ابوه ولا امو قالت الكلبه قالتلي انها بتنام معاك من زمان بس معرفش حكايه ابنها دي قولتلها ينفع تحبلي مني قالت لما تاجي هنشوف قولتلها وريني صدرك قالت حاضر وراحت بعتت صوره

Htd4xsV.md.jpg
قالت بزازي احسن ولا بزاز سلمي قولتلها لما امصهم هقولك بس سلمي بزازها كبيره
قالت بنتي متربيه ع العز والراحه فجسمها بقي حلو عني ونكتها فون يوميتها هيا نزلت مره
ولما قولتلها وريني كسك رفضت وقالت لما تاجي وبعد يومين كلمتها وقولتلها لبسه ايه ضحكت وبعت صوره وقالت اهو لبسه كده

Htd4r7e.md.jpg
وانا نكتها فون تاني وهيا قالت زوبرك لما كان ف كس بنتي كنت هموت عليه وفضلت تكلمني ف الجنس وانا هموت وشوف كسها هيا قالت لما تاجي عشان تطفي نارو وقالتلي ان كسها وردي ولونه احمر من جوه وبقت تهيج في لما نزلت وقولتلها عشان خطري وقالت بس من فوق الكلوت وصورت صوره وبعتتها

HtdP1St.md.jpg
قولتلها اااااه وصورت زوبري وقولتلها زوبري عامل ازاي قالت زوبرك لو دخل ف كسي هنزل كتير فضلت انيكها وبقولها هلحس كسك وهيا مبسوطه لحد مانزلت هيا قالت هدخل استحمه ودخلت ف البانيو وبكلمها وخليتها تصور بزازها

HtdioXf.md.jpg
وفضلت انيك فيها تاني وانا نزلت وهيا نزلت وقالت تاجي الاسبوع الجاي انا مش قدره واتفقت معاها اني اسافر الاسبوع الجاي.......
رجعوني بس ينزل الجزئ الثاني
 
  • عجبني
  • ايه ده
التفاعلات: kokoking، عاشق الكس الاحمر و #Basim17 زبال القصص
رووووووووووووووووووووعه
 
  • عجبني
التفاعلات: kokoking، عاشق الكس الاحمر و #Basim17 زبال القصص
في انتظار الجديد يا نجم
 
  • عجبني
  • هممم
التفاعلات: عاشق الكس الاحمر و #Basim17 زبال القصص
انا قاعد مع امي واخويا الصغير ف بلد ف المنصوره واختي عايشه مع جوزها ف مصر عندها 3 بنات بنت 19سنه متجوزه من 3 شهور وبنت 10 وبنت7
انا 20 سنه بالمنسبه اختي من ام
المهم بيتنا موجود في اوضتين وصاله ومطبخ وحمام اختي جات عندنا زياره مع عيالها وجوز اختي معاها عربيه وصلهم واتغدا ومشي اهتي عايشه ف مصر وبنتها بردو عايشه ف مصر سلمي ع اختي وبنتها الكبيره سلمي طولها 165 وجسمها كيرفي بزاز ملبن اوووي لو لبسه العبايه وبتمشي بزازها بتهز اودامك سلمت علي سلمي وحضنتها وبزازها ف صدري والي يجنن ان جسمها ابيض لو لمستو بيعلم احمر
المهم قعدنا وعرفت انهم هيقعدو عندنا اسبوع وسالت سلمي عن الجواز وهيا بتتكلم عادي ومش مكسوفه واختي كمان ملبن عندها 40 سنه
بنتها نسخه منها بس بنتها شكل وجسم مقسم وبزازها وطيزها بيترج لما تمشي
قعدنا وهيا لبست عبايه بيتي وجسمها مقسم ف العبايه وانا بتمتع بكل تفاصيل جسمها كنت بحاول ابعد عيني من عليها بليل امي نامت ف الاوضه واخويا نام جنبها واختي اخدت اوضتي ونامت فيها ومعاها بناتها وانا نايم ع الكنبه اودام التلفزيون والساعه 2 وانا صاحي وايدي ع زوبري بدعك في وانا بتفرج ع التلفزيون وسمعت صوت لقيتها سلمي دخلت وقالت لسه صاحي قولتلها ايوه قعدت ع الكرسي عندنا كنبه وكرسيين
ف اوضه الجلوس قعدت وفضلت تتفرج معايا وانا فضلت قاعد وقامت عملت قهوه ليه وليها
وشربنا وسالتها عن حوزها قالت كويس هو ف سفر شغل وهياجي بعد اسبوع ولما عرفتو قالي روحي قولتلها حبله ولا لسه قالت لسه اهو **** يسهل فضلنا نتكلم مع بعض دخلت تنام وانا بتفرج ع طيزها ونفسي اهجم عليها انيكها انا قمحي الون وطولي 170 وزوبري حوالي 19سنتي
ضربت يومها عشره ع سلمي
تاني يوم نفس الكلام عيني عليها وع جسمها وكنت بنبسط اووي لما جسمها يتهز اودامي كده بليل الساعه 1 النور قطع واخويا بيلعب مع البنات الصغيره استخوبايه ف البيت وامي واختي قعدين اودام البيت من الحر وانا ف اوضه الجلوس
وسلمي كانت مع امها بره سلمي دخلت جووه وبعد ثواني بتقولي ياخالو فين الكشاف دخلت واتا مش شايف حاجه بقيت احسس ع الحيطه واتا لمحت سلمي بس عملت نفسي مش شايف وحطيت ايدي ع بزها هيا حاسب قولتلها مش شايف دخلت اوضتي ومن فوق الدولاب طلعت الكشاف الكبير
تلفوني كان فاصل شحن وتلفون سلمي كان صغير
مش بتشيلو اصلا المهم هيا اخدت الكشاف ودخلت الحمام واتا زوبري وقف ع مسكت بزها الملبن ده انا صوبعي غرزت في خرجت وقعدت قصادي وبقت تبصلي من تحت لتحت وانا بتكلم معاها وهيا بتلمح ف زوبري الوقف وانا عملت نفسي مش واخد بالي
النور رجع وهيا طفت الكشاف وعينها ع زوبري الوقف زي الصاروخ ومش عايز ينام
انا جمدت قلبي ومسكتو وضغط عليها عشان ينزل مابين فخادي وعملت نفسي مش واخد بالي
وقعدنا شوي امي واختي دخلو قعدو معانا والساعه 2 كلو نام وانا نايم ع الكنبه وزوبري وقف وبدعك في من فوق البنطلون وانا بتخيل سلمي وجسمها ولقيتها فجاءه دخله يدوب انا شيلت ايدي من ع زوبري هيا ابتسمت وقعدت وقالت مش عارفه انام ماما مشغله المروحه جامد وانا جسمي بيوجعني منها قولتلها ادخلي جنب ستك قالت اخوك نايم معووج انا قعدت وحولت اخبي زوبري وهيا فتحت التلفزيون وقعده وقالت انت هتنام قولتلها لا قالت خلاص خليني انام ع الكنبه وانا اقعد ع الكرسي انا وفقت علطول وهيا عطتني ضهرها ونامت ع جنبها وانا ببص ع طيزها المقسمه من تحت العبايه وكعب رجليها الحمر
فضلت ابص عليها ومسكت زوبري اضغط عليه ومسكت تلفوني صورتها كذا صوره وبعد ربع ساعه قربت منها قولتلها سلمي انا عايز انام يلا ادخلي جووه هيا اامممم سيبني انام انا يابنتي ادخلي جووه لقيتها دخلت جنب الحيطه وطيزها ليه وقالت نام جنبي انا اتجننت وبصيت ع طيزها قولتلها المكان مش واسع قالت واسع نام بس انا مصدقت نمت ع ضهري وكتفي لامس كتفها من ورا ولقيتها بتلف وعطتني وشها ونفسها بقي ف وشي وانا جسمي سخن اووي مش مصدق وبعد شويه نامت ع بطنها وانا ع ضهري وطيزها ااااااه تجنن كنت عايز انام فوقها وزوبري ع طيزها بس فضلت اتفرج ع طيزها وعبايتها الوردي الي لبسها
وبعد شويه راحت عطتني ضهرها تاني انا نمت ع جنبي وزوبري نحيت طيزها وكنت ببص ع طيزها وانا بقرب زوبري من طيزها ولمس طيزها رجعت لورا وبقيت اقرب لمس طيزها وانا كاني بنيك بس براس زوبري بس هيا الي بتحك ف طيزها وفضلت كده شويه وحسيتها بتتحرك بطيزها لورا وانا سابت لقيت طيزها بقت ع زوبري وزوبري محشور جامد علي طيزها وانا مش بتحرك وانا هتجنن ايه المنظر ده بقيت اصور وجمدت قلبي وحطيت ايدي ع وسطها وضميتها وبقي زوبري مابين طيزها ولقيت طيزها بتتحرك ع زوبري براحه انا ضغطت ع وسطها وزوبري سايح خالص مابين طيزها مكنتش مستحمل روحت قربت ايدي من بزها بحسس عليه كان مالي كف ايدي
ضغط عليه سمعت اااه منها بصوت واطي عرفت انها صاحيه انا ضغط ع بزها كمان وضغط ع زوبري ف طيزها وقولت بصوت واطي جسمك حلو اووي ياسلمي وقرصت ع بزها تاني وطلعت اااه واضحه ومسكت طيزها وروحت مقلوب ع ضهري وزوبري صاروخ وقف لقيت سلمي نامت ع بطنها وطيزها نااااار وكانها بتقولي يلا اركب انا حسست ع طيزها براحه ومشيت صباعي مابين شق طيزها وهيا جسمها اتهز بعدت ايدي وقررت مالمسهاش وكفايه كده وزوبري وقف ولقيتها نامت ع جنبها ووشها ليه ومغمضه عنيها وانا غمضت عيني وقولت بلاش تلمسها وبعد 10 دقايق محستش غير بايد بتحسس ع صدري وهيا نازله ع بطني ودخلت ايديها تحت التشرت وتحسس ع بطني لحد مالقيتها بتمسك زوبري وهو وقف اتجنن زوبري وبقي صاروخ ف ايديها وانا ببصلها وهيا بتمص شفايفها ومغمضه عنيها ولقيتها بتمسك راس زوبري تضغط عليها واتا ببص لوشها ولقيتها دخلت ايديها عند زوبري مسكتو وبتعض ع شفايفها وانا بصباعي حطيتو ع شفايفها وهيا بلعتو ف بوقها وبقت تمص في وانا مش مصدق الي بيحصل وانا بعدت صباعي وشفايفها الحلوه انا قربت منها وحطيت شفايفي عليها لقيتها بتبوسني وانا سابت وهيا بتبوس شفايفي وانا طلعت لساني هيا بقت تمص في وانا كنت هتجنن وايدي بتحسس ع راس زوبري وبتلعب ف فتحت زوبري بصباعها بقيت ابوس ف شفايفها وبايدي مسكت بزها اضغط عليها وهيا بتبوسني جامد وانا رجعت بدماغي وشفايفها حمره من البوس ولسه مغمضه عنيها وايديها لسه ع زوبري قولت بصوت واطي انزلي مصي زوبري لقيتها طلعت ايديها وبترجع لتحت وبقت دماغها عند زوبري طلعتو من البنطلون ومسكت زوبري دخلت راسو ف بوقها وبقت تمص فيها واتا بحاول ادخلو وهيا رافضه فضلت تمص راس زوبري اكتر من خمس دقايق
وراحت طالعه ونامت جنبي وضهرها ليه ولقيتها بترفع العبايه وانا مصدوم اووي من الي بيحصل
رفعت العبايه لحد وسطها ونزلت البنطلون
ولقيت كلوت اسود وشايف طيزها بيضه ع حمره حلو اووي المنظر لقيتها بتبعد كلوتها ف جنب وانا مسكت زوبري وحطيتو مابين طيزها وراس زوبري لمس كسها هيا جسمها اتهز لقيتها مدت ايديها من اودام وصوابعها لمسو راس زوبري ولقيتها بتضغط عليه لحد مادخل راس زوبري ف كسها وهيا ااااه وانا بعدت ايدي وراس زوبري ف كسها وضغط ع زوبري وانا كتمت بوقها وزوبري بيدخل ف كسها
رغم ان انها كاتمه بوقها بس نفسها عالي اووي ودخلت زوبري لنصو وكان كسها مزفلط من عسل ف كسها وبقيت ادخل براحه وهيا بتتوجع وكسها مكنش واسع اووي بذات ان زوبري طخين شويه
ودخلت زوبري كلو ف كسها وسابت وفضلت كده 3 دقايق حضنها وزوبري حاسس ان ف الجنه
ولقيتها بترجع وتطلع بطيزها وبتنيك نفسها وانا فرحان اوووي طلعت بزها ومسكتو اضغط عليه وقرصت حلمة بزها وهيا بقت ترجع وتطلع ع زوبري وصوت زوبري بقي بيطلع اصوات
من كسها وانا بقيت انيك ف سلمي وكسها ناااعم اوووي وبدون شعرايه فضلت انيك فيها لحد مالقيت زوبري هينزل حولت ابعد وهيا بايديها بتزقني من طيزي ع كسها وانا بنيك
لحد مالقيت زوبري بينزل لبن ف كسها وانا بنزل وهيا ااااااح اااااح وانا بنزل لبن كتير لدرجه لما زوبري خرج البن خرج ورا هيا اخدت الي بينزل وبلعتو وراحت لبست الكلوت وعدلت هدومها وقامت من الكنبه وانا زي منا زوبري وقف لسه لقيتها قربت مني تبوسني ومسكت زوبري تدعك في وفضلت تمص شفايفي ووقفت وهيا لسه مسكه زوبري راحت تمص راسو ونضفتو وراحت دخله جوه وانا ولا كلمه عدلت هدومي وفضلت زي منا لحد مانمت صحيت متاخر وكلهم قاعدين جنبي صحيت وعيون سلمي ف عيني ومبتسمه صبحت عليهم وغسلت وشي واحنا طول اليوم مش بنكلم بعض ومكنش في اي حاجه تدل ع اي حاجه حصلت مابينا لحد اليل والكل نام وانا عارف انها هتاجي وجات فعلا الساعه 2 ونص
وانا صاحي ومستنيها هيا ابتسمت وانا زوبري كان وقف وسعت ليها وهيا ماتكلمتش وراحت نايمه جنبي وطيزها نحيت زوبري وانا حضنتها ومسكت بزازها وانا بحضنها وهيا وهيا حطت ايديها ع ايدي انا همست ف ودنها بقولها عايزك تركبي عليه لقيتها عدلت نفسها ووشها بقي ف وشي واخدنا بعض ف بوسه ولقيتها طلعت زوبري تدعك في وهو وقف ولقيتها بتوقف ع ركبتها ورفعت عبايتها لوسطها ولقيتها بتقعد ع زوبري ولقيتها بتدخل زوبري ف كسها الوسخه قطعه البنطلون من عند كسها ومش لبسه كلوت وقعدت ع زوبري وهيا فاتحه بوقها واتا بقيت اخبط زوبري ف كسها وهيا قاعده لحد ماهيا بقت تمام واخدت وضعها ولقيتها بتنط ع زوبري وانا ببصلها وبعد 5 دقايق حسيت بعسل بينزل من كسها ع زوبري وهيا ااااااه اااااه ولسه بتنط وبتدعك ف كسها انا حطيت ايدي ع بوقها عشان صوتها ولقيت عسلها بيلسع ف راس زوبري ده جنني ولقيت زوبري بينزل قذايف ف كسها وهيا بترتعش لحد مانزلت خالص وزوبري لسه وقف ف كسها لقيتها نزلت تمص ف زوبري وتاخد كل البن وتبلعو ونضفت زوبري وقامت وبتعدل هدومها انا روحت نيمتها ع الكنبه ورفعت عبايتها ومن نفس الخرم الي عند كسها نزلت الحس كسها وهيا اااااااه بتعمل ايه واتا بلحس كسها وكانت شكلها اول مره ليها
فضلت الحس ف كسها ومص ف زنبورها الصغير امص في واول مدخلت لساني ف كسها لقيتها بترتعش وبتنزل ف بوقي واتا بقيت ابلع في وطعمو يجنن فضلت الحس كسها لحد ناهيا قالت كفايه كفايه زوبري كان لسه وقف طلعتو ودخلتو تاني وكملت نيك فيها وكنت برزع ف كسها 10 دقايق واتا بنيك جامد ف كسها وصوت النيك عالي وزوبري ف كسها وصدرها بينط من العبايه عايزين يخرجو لحد منزلت تاني ف كسها ونمت فوقها ببوس فيها هيا قامت بلبني ودخلت الحمام وخرجت واتا دخلت اتشطفت وطلعت لقيتها قاعده ع الكرسي لقيتها شغلت التلفزيون ع الاغاني وانا قعدت ع الكنبه وهيا قعدت جنبي
وقالت اوعي تقول ل ماما قولتلها ماتخفيش مش هقول لحد حطت راسها ع صدري وقالت انا بحبك اووي ياخالو حطيت ايدي عليها وبقولها وانا بحبك اووي ياسلمي وهمست ف ودنها جسمك حلو اوووي هيا بصتلي وقالت عجبك قولتلها اووي ياسلمي قالت عجبك في ايه قولتلها كل حاجه كسك حلو اووي قالت وانت زوبرك كبير وجامد قولتلها زوبري ولا زوبر سعد جوزك
قالت انت ياخالو زوبر سعد صغير بس طخين شوي مش بيدخل للاخر زي زوبرك
قولتلها بينيكك كام مره ف اليوم قالت كل يومين مره قولتلها بيقعد كتير قالت 5 دقايق بكتير
قولتلها بيلحسلك قالت لا اول مره اجرب الحس ده قولتلها وانتي مش بتمصيلو قالت لا قولتلها طب ليه بتمصيلي قالت لما انت قولتلي مصيلي تخيلت زوبرك مصاصه وبقيت امص فيها
قولتلها عايز امص بزازك ضحكت وقالت بكره لما ينامو قولتلها ازاي جوزك يسافر ويسيبهم ضحكت وقالت سعد طول ماهو نايم فوقي بيفضل يمص فيهم قولتلها حقو ومسكت حلمت بزها بقرص عليها وهيا براحه وفضلنا كده ربع ساعه نهيج ف بعض لحد ماهيا دخلت تنام وانا نمت تاني يوم ع العصر كده اختي وامي راحو ل خالتي وفضلت قاعد انا وسلمي والعيال وقعدت جنبي وقولتلها انتي ليه خلتيني انزل فيك قالت عادي سعد عايز يخلف ومنزل جوايه من اول ماتجوزنا وكشفنا الدكتور قال مسالت وقت وتخلف يعني انت تنزل جوايا مش مشكله ومش فارقه ابنك او ابنو انا بحبكم اكتر منو وياريت لو يكون ابنك وبتضحك قولتلها تعالي نطلع فوق قالت فوق فين ضحكت وقولتلها اوضه الفراخ ضحكت وقالت والعيال قولتلها ماتخفيش هنقفل عليهم وهيا طلعت ع السطح وانا قفلت الباب ع اخويا والبنتين الصغيرين كانو بيلعبو مع بعض طلعت ل سلمي فوق كانت ف اوضه الفراخ دخلت عليها وهيا وقفه قربت منها ونزلت عليها بوس جامد وبفعص ف بزازها ولما اكلت شفايفها طلعت بزازها الاتنين ونزلت ع حلماتها الوردي الوقفه مص وبدل مابينهم وفضلت امص فيهم وكل ماحط ايدي ع بزازها تعلم وبزازها الملبن بضغط عليها وهيا بتتهز اودامي وانا بمصمص فيها لقيتها ساحت خالص ونزلت ع زوبري طلعتو ونزلت تمص ف راسو قولتلها دخليه وهيا سمعت الكلام دخلت نصو وبقت تمص ف زوبري وانا وقف والفراخ تبص علينا 😅 وقفتها وطيزها ليها حضنتها ورفعت عبايتها ونزلت بنطلونها بالكلوت وبقيت العب ف طيزها وفتحتهم وشوفت خرم طيزها الوردي حطيت لساني عليه وبقيت الحسو وهيا سانده ع الحيطه وحطيت لساني ع كسها وبقيت امصمص في واخد عسلها الي بينزل وبلعو وكسها كان احمر وقفت وراها ومسكت زوبري وحطيتو ع خرم طيزها وكان مستحيل يدخل روحت مدخلو ف كسها من ورا وحضنتها من وسطها ونازل فيها نيك وانا بنيكها وصوت طيزها وهيا بتفرقع تجنن فضلت انيك فيها ولفيت وشها ودخلت زوبري واحنا ف وش بعض وزوبري فضل جووه
وبصباعي حطيتو ع خرم طيزها بدخلو وهيا بصالي ودخل صباعي كلو ف طيزها وانا بقيت انيك فيها وهيا وقفه وبزازها ااااااااه ملبن بيتهز اودامي فضلت انيك فيها وصباعي ف طيزها لحد مالقيتها بتنزل ع زوبري وفخادي وبتصرخ وانا ببوسعا لحد مابقت هاديه انا كملت النيك ونزلت ف كسها ولبسنا وهيا لبست ع لبني ونزلنا وكنا مبسوطين وبليل خبطنا احلي زوبر وكنت مقرر ان انا افتح طيزها وهيا موافقه وفضلت كل يوم تاجيلي ع الكنبه انيك فيها لحد مالاسبوع خلص وانا كنت منزل ف كسها حوالي 15 مره
ولما مشت بعدها بشهر كنت بكلمها وعرفت انها حبله وقالتلي مش عارفه منك ولا من جوزي وكنا فرحنين وانا اكتر الي كنت كل يوم بنيكها فون بعد ماجوزها يطلع الشغل وتقلع ملط وترقصلي فضلت كده لحد ماخلفت عيل زي العسل شبهه وقالت انها هتتفق مع امها ننزل اجازه عندكم عشان ستو تشوف ابني وفعلا بعد شهر عرفت انها هتنزل وانا كنت مبسوط اووي ورجعت كانت الواد عندو سنه شهور تقريبا وانا كنت هتجنن عليها ويوم مدخلت عليها حضنتها اوووي ورجعت تاني بليل زي الاول لما الكل نام لقيتها طلعها باىعبايه وانا قاعد ولقيتها قلعتها ولبسه قميص نوم نص بزازها طالعه ولحد كسها ومش لبسه كلوت شفايف كسها واضحه وحمره انا طلعت زوبري هيا راحت عطتني طيزها وقعدت عليه ودخل ف كسها وبقت تنط ع زوبري لحد مانزلت ف كسها ولسه بتقوم كنت نيمتها ع الكنبه ونمت عليها ودخلت زوبري وبقيت انيك وهيا تصرخ بصوت واطي لحد منزلت ف كسها
وقالت انا المره دي لازم اتاكد ان ده ابنك وفضلت انيك فيها طول الاسبوع ولما ابنها كان بيرضع كنت برضع معاه وكملت الاسبوع نيك تخيل 20 مره نزلت ف كسها كنت بنيكها الصبح وبليل وف اي وقت نكون لوحدنا امي كانت بتقولي وشك اصفر واختي شكت فينا وانا ف يوم بليل وانا وسلمي قلعين خالص وهيا ركبه ع زوبري ع الكنبه وانا بمص بزها وكنت نزلت ف كسها لبني وهو بينزل من كسها دخلت اختي علينا وكنا مصدومين لقيتها بتشد بنتها من غير اي كلام وزوبري وقف نص وقفه وعسل سلمي ولبني كلو ع زوبري واخدت هدوم بنتها ودخلت جوه انا مصدوم لبست وطول اليل مش جيلي نوم فضلنا 3 ايام هووس مش بنكلم بعض ف اخر يوم ليهم كانو هيسافرو الصبح
لقيت سلمي جيالي بقميص نوم وعلطول بكلمها قاىت هووس وطلعت زوبري ودخلتو ف كسها وبقت تنط وانا بنيكها ونزلت ف كسها وهيا نزلت مرتين ولسه بتكمل انا نيمتها ع ضهرها وقالت شبعني منك قولتلها امك نايمه قالت لا صاحيه بعدين هحكيلك بس دي اخر مره هنكون مع بعض شبعني منك فضلت انيك فيها ولقيتها نامت ع بطنها ورفعت طيزها لفوق قالت يلا دخلو قولتلها هتوجعك قالت دخلو بقي وانا لحست خرم طيزها ودخلت صباع ف التاني وبقيت انيك فيها بصوابعي ودخلت ال3 وهيا اهاتها عاليه شوي
وطلعتهم ودخلت راس زوبري بالعافيه بس دهلت وبقيت ادخل وهيا كاتمه صوتها لحد نصو وهيا بتدمع وطيزها حمره اووي بقيت ادخل زوبري براحه لحد ماهيا بدات تتتعود وكملت نيك ف طيزها وهيا ااااه وكاتمه صوتها وفضلت انيك فيها لحد منزلت ف طيزها ولبني بيخرج من طيزها هيا وقفت ولبني بيخرج امها جات وانا زوبري وقف لسه اختي قالتلي شبعت من البت بس اعمل حسابك دي اخر مره هتشوف البنت فيها
وانا كنت زعلان وتاني يوم هما لبسو وطلعو بره جوز اختي وصل بالعربيه مستنيهم بره وانا ف البيت وزعلان بعد شويه لقيت سلمي دخلت عليه الاوضه وف لحظه قلعت من تحت ومصت زوبري وقعدت ع زوبري ودخل ف طيزها وبعد شويه دخلتو ف كسها وفضلت تنط 10 دقايق نيك ونزلت ف كسها وهيا قفلت ع لبني وقالت هنمشي بقي وماتخفش امي هيا الي بعتتني ليك ولقيتها مشت وانا مبسوط اووي بعد ربع ساعه اختي كلمتني وكانت فرحانه وكان مفيش حاجه وقفلت كنت فرحان لقيت رساله من اختي واتس
بتقولي كده ياواد تاكل بنتي وماتاكلش اختك
وانا مش عارف ارد قالت اعمل حسابك عشان هتاجي تقعد عندي اسبوع
وتاكلني من الي كنت بتاكلو لبنتي
انا قولتلها وانا باكل بنتك ايه قالت يووه قصدي بتشربو لبنتي مش بتشربها لبن فوق وتحت سلمي حكتلي ع كل حاجه ومدام حوز بنتي مقصر يبقي اخويا اوله بقي بس بردو اخويا لازم تريحني زي بنتي قولتلها بجد ولا قالت ثواني وراحت بعت صوره لجسمها وقالت ايه رايك ف جسم اختك قولتلها حلو اووي قالت لما اروح هوريك جسم اختك قولتلها اول ماتروحي كلميني ضحكت وقالت ماشي بعد ساعه لقيتها بتكلمني وقالت وصلت من شوي قولتلها انا مش مصدق ان انا...
قالت نفسك تشوف ايه قولتلها لبسه ايه قالت ثواني وراحت بعتت صوره

HtdgCYu.md.jpg
قولتلها ااااه ايه الجمال ده قالت انا ولا بنتي قولتلها بنتك نسخه منك قالت بس لما تجربني هتعرف ان الخبره بتفرق
قولتلها مش لبسه ستيان ضحكت وقالت لا
الجو حر وجوزي نزل بالعربيه وسيبني لوحدي قولتلها اجيلك قالت هتعمل ايه قولتلها هعطيك لبني قالت كده هحمل منك انا لسه بتنزل عليه الدوره قولتلها مش عايزه تخلفي قالت نفسي بس جوزي مش عايز خايف يجيب بنت تاني قولتلها طب جربي انا كنت بنيك سلمي لما نزلت عندنا اول مره وهيا بتقولي مش عرفه ده ابنك ولا ابن سعد
وانا منزل ف كسها حواالي 15 مره
والواد قمحي مش ابيض زي ابوه ولا امو قالت الكلبه قالتلي انها بتنام معاك من زمان بس معرفش حكايه ابنها دي قولتلها ينفع تحبلي مني قالت لما تاجي هنشوف قولتلها وريني صدرك قالت حاضر وراحت بعتت صوره

Htd4xsV.md.jpg
قالت بزازي احسن ولا بزاز سلمي قولتلها لما امصهم هقولك بس سلمي بزازها كبيره
قالت بنتي متربيه ع العز والراحه فجسمها بقي حلو عني ونكتها فون يوميتها هيا نزلت مره
ولما قولتلها وريني كسك رفضت وقالت لما تاجي وبعد يومين كلمتها وقولتلها لبسه ايه ضحكت وبعت صوره وقالت اهو لبسه كده

Htd4r7e.md.jpg
وانا نكتها فون تاني وهيا قالت زوبرك لما كان ف كس بنتي كنت هموت عليه وفضلت تكلمني ف الجنس وانا هموت وشوف كسها هيا قالت لما تاجي عشان تطفي نارو وقالتلي ان كسها وردي ولونه احمر من جوه وبقت تهيج في لما نزلت وقولتلها عشان خطري وقالت بس من فوق الكلوت وصورت صوره وبعتتها

HtdP1St.md.jpg
قولتلها اااااه وصورت زوبري وقولتلها زوبري عامل ازاي قالت زوبرك لو دخل ف كسي هنزل كتير فضلت انيكها وبقولها هلحس كسك وهيا مبسوطه لحد مانزلت هيا قالت هدخل استحمه ودخلت ف البانيو وبكلمها وخليتها تصور بزازها

HtdioXf.md.jpg
وفضلت انيك فيها تاني وانا نزلت وهيا نزلت وقالت تاجي الاسبوع الجاي انا مش قدره واتفقت معاها اني اسافر الاسبوع الجاي.......
رائعه جدا في انتظار المزيد من الابداع والتميز
 
  • عجبني
التفاعلات: kokoking، عاشق الكس الاحمر و #Basim17 زبال القصص
تم أضافة الجزء الثاني
 
  • عجبني
  • ايه ده
التفاعلات: kokoking, ثقيل, عاشق الكس الاحمر و 5 آخرين
انا قاعد مع امي واخويا الصغير ف بلد ف المنصوره واختي عايشه مع جوزها ف مصر عندها 3 بنات بنت 19سنه متجوزه من 3 شهور وبنتين كمان
انا 20 سنه بالمنسبه اختي من ام
المهم بيتنا موجود في اوضتين وصاله ومطبخ وحمام اختي جات عندنا زياره مع عيالها وجوز اختي معاها عربيه وصلهم واتغدا ومشي اهتي عايشه ف مصر وبنتها بردو عايشه ف مصر سلمي ع اختي وبنتها الكبيره سلمي طولها 165 وجسمها كيرفي بزاز ملبن اوووي لو لبسه العبايه وبتمشي بزازها بتهز اودامك سلمت علي سلمي وحضنتها وبزازها ف صدري والي يجنن ان جسمها ابيض لو لمستو بيعلم احمر
المهم قعدنا وعرفت انهم هيقعدو عندنا اسبوع وسالت سلمي عن الجواز وهيا بتتكلم عادي ومش مكسوفه واختي كمان ملبن عندها 40 سنه
بنتها نسخه منها بس بنتها شكل وجسم مقسم وبزازها وطيزها بيترج لما تمشي
قعدنا وهيا لبست عبايه بيتي وجسمها مقسم ف العبايه وانا بتمتع بكل تفاصيل جسمها كنت بحاول ابعد عيني من عليها بليل امي نامت ف الاوضه واخويا نام جنبها واختي اخدت اوضتي ونامت فيها ومعاها بناتها وانا نايم ع الكنبه اودام التلفزيون والساعه 2 وانا صاحي وايدي ع زوبري بدعك في وانا بتفرج ع التلفزيون وسمعت صوت لقيتها سلمي دخلت وقالت لسه صاحي قولتلها ايوه قعدت ع الكرسي عندنا كنبه وكرسيين
ف اوضه الجلوس قعدت وفضلت تتفرج معايا وانا فضلت قاعد وقامت عملت قهوه ليه وليها
وشربنا وسالتها عن حوزها قالت كويس هو ف سفر شغل وهياجي بعد اسبوع ولما عرفتو قالي روحي قولتلها حبله ولا لسه قالت لسه اهو **** يسهل فضلنا نتكلم مع بعض دخلت تنام وانا بتفرج ع طيزها ونفسي اهجم عليها انيكها انا قمحي الون وطولي 170 وزوبري حوالي 19سنتي
ضربت يومها عشره ع سلمي
تاني يوم نفس الكلام عيني عليها وع جسمها وكنت بنبسط اووي لما جسمها يتهز اودامي كده بليل الساعه 1 النور قطع واخويا بيلعب مع البنات الصغيره استخوبايه ف البيت وامي واختي قعدين اودام البيت من الحر وانا ف اوضه الجلوس
وسلمي كانت مع امها بره سلمي دخلت جووه وبعد ثواني بتقولي ياخالو فين الكشاف دخلت واتا مش شايف حاجه بقيت احسس ع الحيطه واتا لمحت سلمي بس عملت نفسي مش شايف وحطيت ايدي ع بزها هيا حاسب قولتلها مش شايف دخلت اوضتي ومن فوق الدولاب طلعت الكشاف الكبير
تلفوني كان فاصل شحن وتلفون سلمي كان صغير
مش بتشيلو اصلا المهم هيا اخدت الكشاف ودخلت الحمام واتا زوبري وقف ع مسكت بزها الملبن ده انا صوبعي غرزت في خرجت وقعدت قصادي وبقت تبصلي من تحت لتحت وانا بتكلم معاها وهيا بتلمح ف زوبري الوقف وانا عملت نفسي مش واخد بالي
النور رجع وهيا طفت الكشاف وعينها ع زوبري الوقف زي الصاروخ ومش عايز ينام
انا جمدت قلبي ومسكتو وضغط عليها عشان ينزل مابين فخادي وعملت نفسي مش واخد بالي
وقعدنا شوي امي واختي دخلو قعدو معانا والساعه 2 كلو نام وانا نايم ع الكنبه وزوبري وقف وبدعك في من فوق البنطلون وانا بتخيل سلمي وجسمها ولقيتها فجاءه دخله يدوب انا شيلت ايدي من ع زوبري هيا ابتسمت وقعدت وقالت مش عارفه انام ماما مشغله المروحه جامد وانا جسمي بيوجعني منها قولتلها ادخلي جنب ستك قالت اخوك نايم معووج انا قعدت وحولت اخبي زوبري وهيا فتحت التلفزيون وقعده وقالت انت هتنام قولتلها لا قالت خلاص خليني انام ع الكنبه وانا اقعد ع الكرسي انا وفقت علطول وهيا عطتني ضهرها ونامت ع جنبها وانا ببص ع طيزها المقسمه من تحت العبايه وكعب رجليها الحمر
فضلت ابص عليها ومسكت زوبري اضغط عليه ومسكت تلفوني صورتها كذا صوره وبعد ربع ساعه قربت منها قولتلها سلمي انا عايز انام يلا ادخلي جووه هيا اامممم سيبني انام انا يابنتي ادخلي جووه لقيتها دخلت جنب الحيطه وطيزها ليه وقالت نام جنبي انا اتجننت وبصيت ع طيزها قولتلها المكان مش واسع قالت واسع نام بس انا مصدقت نمت ع ضهري وكتفي لامس كتفها من ورا ولقيتها بتلف وعطتني وشها ونفسها بقي ف وشي وانا جسمي سخن اووي مش مصدق وبعد شويه نامت ع بطنها وانا ع ضهري وطيزها ااااااه تجنن كنت عايز انام فوقها وزوبري ع طيزها بس فضلت اتفرج ع طيزها وعبايتها الوردي الي لبسها
وبعد شويه راحت عطتني ضهرها تاني انا نمت ع جنبي وزوبري نحيت طيزها وكنت ببص ع طيزها وانا بقرب زوبري من طيزها ولمس طيزها رجعت لورا وبقيت اقرب لمس طيزها وانا كاني بنيك بس براس زوبري بس هيا الي بتحك ف طيزها وفضلت كده شويه وحسيتها بتتحرك بطيزها لورا وانا سابت لقيت طيزها بقت ع زوبري وزوبري محشور جامد علي طيزها وانا مش بتحرك وانا هتجنن ايه المنظر ده بقيت اصور وجمدت قلبي وحطيت ايدي ع وسطها وضميتها وبقي زوبري مابين طيزها ولقيت طيزها بتتحرك ع زوبري براحه انا ضغطت ع وسطها وزوبري سايح خالص مابين طيزها مكنتش مستحمل روحت قربت ايدي من بزها بحسس عليه كان مالي كف ايدي
ضغط عليه سمعت اااه منها بصوت واطي عرفت انها صاحيه انا ضغط ع بزها كمان وضغط ع زوبري ف طيزها وقولت بصوت واطي جسمك حلو اووي ياسلمي وقرصت ع بزها تاني وطلعت اااه واضحه ومسكت طيزها وروحت مقلوب ع ضهري وزوبري صاروخ وقف لقيت سلمي نامت ع بطنها وطيزها نااااار وكانها بتقولي يلا اركب انا حسست ع طيزها براحه ومشيت صباعي مابين شق طيزها وهيا جسمها اتهز بعدت ايدي وقررت مالمسهاش وكفايه كده وزوبري وقف ولقيتها نامت ع جنبها ووشها ليه ومغمضه عنيها وانا غمضت عيني وقولت بلاش تلمسها وبعد 10 دقايق محستش غير بايد بتحسس ع صدري وهيا نازله ع بطني ودخلت ايديها تحت التشرت وتحسس ع بطني لحد مالقيتها بتمسك زوبري وهو وقف اتجنن زوبري وبقي صاروخ ف ايديها وانا ببصلها وهيا بتمص شفايفها ومغمضه عنيها ولقيتها بتمسك راس زوبري تضغط عليها واتا ببص لوشها ولقيتها دخلت ايديها عند زوبري مسكتو وبتعض ع شفايفها وانا بصباعي حطيتو ع شفايفها وهيا بلعتو ف بوقها وبقت تمص في وانا مش مصدق الي بيحصل وانا بعدت صباعي وشفايفها الحلوه انا قربت منها وحطيت شفايفي عليها لقيتها بتبوسني وانا سابت وهيا بتبوس شفايفي وانا طلعت لساني هيا بقت تمص في وانا كنت هتجنن وايدي بتحسس ع راس زوبري وبتلعب ف فتحت زوبري بصباعها بقيت ابوس ف شفايفها وبايدي مسكت بزها اضغط عليها وهيا بتبوسني جامد وانا رجعت بدماغي وشفايفها حمره من البوس ولسه مغمضه عنيها وايديها لسه ع زوبري قولت بصوت واطي انزلي مصي زوبري لقيتها طلعت ايديها وبترجع لتحت وبقت دماغها عند زوبري طلعتو من البنطلون ومسكت زوبري دخلت راسو ف بوقها وبقت تمص فيها واتا بحاول ادخلو وهيا رافضه فضلت تمص راس زوبري اكتر من خمس دقايق
وراحت طالعه ونامت جنبي وضهرها ليه ولقيتها بترفع العبايه وانا مصدوم اووي من الي بيحصل
رفعت العبايه لحد وسطها ونزلت البنطلون
ولقيت كلوت اسود وشايف طيزها بيضه ع حمره حلو اووي المنظر لقيتها بتبعد كلوتها ف جنب وانا مسكت زوبري وحطيتو مابين طيزها وراس زوبري لمس كسها هيا جسمها اتهز لقيتها مدت ايديها من اودام وصوابعها لمسو راس زوبري ولقيتها بتضغط عليه لحد مادخل راس زوبري ف كسها وهيا ااااه وانا بعدت ايدي وراس زوبري ف كسها وضغط ع زوبري وانا كتمت بوقها وزوبري بيدخل ف كسها
رغم ان انها كاتمه بوقها بس نفسها عالي اووي ودخلت زوبري لنصو وكان كسها مزفلط من عسل ف كسها وبقيت ادخل براحه وهيا بتتوجع وكسها مكنش واسع اووي بذات ان زوبري طخين شويه
ودخلت زوبري كلو ف كسها وسابت وفضلت كده 3 دقايق حضنها وزوبري حاسس ان ف الجنه
ولقيتها بترجع وتطلع بطيزها وبتنيك نفسها وانا فرحان اوووي طلعت بزها ومسكتو اضغط عليه وقرصت حلمة بزها وهيا بقت ترجع وتطلع ع زوبري وصوت زوبري بقي بيطلع اصوات
من كسها وانا بقيت انيك ف سلمي وكسها ناااعم اوووي وبدون شعرايه فضلت انيك فيها لحد مالقيت زوبري هينزل حولت ابعد وهيا بايديها بتزقني من طيزي ع كسها وانا بنيك
لحد مالقيت زوبري بينزل لبن ف كسها وانا بنزل وهيا ااااااح اااااح وانا بنزل لبن كتير لدرجه لما زوبري خرج البن خرج ورا هيا اخدت الي بينزل وبلعتو وراحت لبست الكلوت وعدلت هدومها وقامت من الكنبه وانا زي منا زوبري وقف لسه لقيتها قربت مني تبوسني ومسكت زوبري تدعك في وفضلت تمص شفايفي ووقفت وهيا لسه مسكه زوبري راحت تمص راسو ونضفتو وراحت دخله جوه وانا ولا كلمه عدلت هدومي وفضلت زي منا لحد مانمت صحيت متاخر وكلهم قاعدين جنبي صحيت وعيون سلمي ف عيني ومبتسمه صبحت عليهم وغسلت وشي واحنا طول اليوم مش بنكلم بعض ومكنش في اي حاجه تدل ع اي حاجه حصلت مابينا لحد اليل والكل نام وانا عارف انها هتاجي وجات فعلا الساعه 2 ونص
وانا صاحي ومستنيها هيا ابتسمت وانا زوبري كان وقف وسعت ليها وهيا ماتكلمتش وراحت نايمه جنبي وطيزها نحيت زوبري وانا حضنتها ومسكت بزازها وانا بحضنها وهيا وهيا حطت ايديها ع ايدي انا همست ف ودنها بقولها عايزك تركبي عليه لقيتها عدلت نفسها ووشها بقي ف وشي واخدنا بعض ف بوسه ولقيتها طلعت زوبري تدعك في وهو وقف ولقيتها بتوقف ع ركبتها ورفعت عبايتها لوسطها ولقيتها بتقعد ع زوبري ولقيتها بتدخل زوبري ف كسها الوسخه قطعه البنطلون من عند كسها ومش لبسه كلوت وقعدت ع زوبري وهيا فاتحه بوقها واتا بقيت اخبط زوبري ف كسها وهيا قاعده لحد ماهيا بقت تمام واخدت وضعها ولقيتها بتنط ع زوبري وانا ببصلها وبعد 5 دقايق حسيت بعسل بينزل من كسها ع زوبري وهيا ااااااه اااااه ولسه بتنط وبتدعك ف كسها انا حطيت ايدي ع بوقها عشان صوتها ولقيت عسلها بيلسع ف راس زوبري ده جنني ولقيت زوبري بينزل قذايف ف كسها وهيا بترتعش لحد مانزلت خالص وزوبري لسه وقف ف كسها لقيتها نزلت تمص ف زوبري وتاخد كل البن وتبلعو ونضفت زوبري وقامت وبتعدل هدومها انا روحت نيمتها ع الكنبه ورفعت عبايتها ومن نفس الخرم الي عند كسها نزلت الحس كسها وهيا اااااااه بتعمل ايه واتا بلحس كسها وكانت شكلها اول مره ليها
فضلت الحس ف كسها ومص ف زنبورها الصغير امص في واول مدخلت لساني ف كسها لقيتها بترتعش وبتنزل ف بوقي واتا بقيت ابلع في وطعمو يجنن فضلت الحس كسها لحد ناهيا قالت كفايه كفايه زوبري كان لسه وقف طلعتو ودخلتو تاني وكملت نيك فيها وكنت برزع ف كسها 10 دقايق واتا بنيك جامد ف كسها وصوت النيك عالي وزوبري ف كسها وصدرها بينط من العبايه عايزين يخرجو لحد منزلت تاني ف كسها ونمت فوقها ببوس فيها هيا قامت بلبني ودخلت الحمام وخرجت واتا دخلت اتشطفت وطلعت لقيتها قاعده ع الكرسي لقيتها شغلت التلفزيون ع الاغاني وانا قعدت ع الكنبه وهيا قعدت جنبي
وقالت اوعي تقول ل ماما قولتلها ماتخفيش مش هقول لحد حطت راسها ع صدري وقالت انا بحبك اووي ياخالو حطيت ايدي عليها وبقولها وانا بحبك اووي ياسلمي وهمست ف ودنها جسمك حلو اوووي هيا بصتلي وقالت عجبك قولتلها اووي ياسلمي قالت عجبك في ايه قولتلها كل حاجه كسك حلو اووي قالت وانت زوبرك كبير وجامد قولتلها زوبري ولا زوبر سعد جوزك
قالت انت ياخالو زوبر سعد صغير بس طخين شوي مش بيدخل للاخر زي زوبرك
قولتلها بينيكك كام مره ف اليوم قالت كل يومين مره قولتلها بيقعد كتير قالت 5 دقايق بكتير
قولتلها بيلحسلك قالت لا اول مره اجرب الحس ده قولتلها وانتي مش بتمصيلو قالت لا قولتلها طب ليه بتمصيلي قالت لما انت قولتلي مصيلي تخيلت زوبرك مصاصه وبقيت امص فيها
قولتلها عايز امص بزازك ضحكت وقالت بكره لما ينامو قولتلها ازاي جوزك يسافر ويسيبهم ضحكت وقالت سعد طول ماهو نايم فوقي بيفضل يمص فيهم قولتلها حقو ومسكت حلمت بزها بقرص عليها وهيا براحه وفضلنا كده ربع ساعه نهيج ف بعض لحد ماهيا دخلت تنام وانا نمت تاني يوم ع العصر كده اختي وامي راحو ل خالتي وفضلت قاعد انا وسلمي والعيال وقعدت جنبي وقولتلها انتي ليه خلتيني انزل فيك قالت عادي سعد عايز يخلف ومنزل جوايه من اول ماتجوزنا وكشفنا الدكتور قال مسالت وقت وتخلف يعني انت تنزل جوايا مش مشكله ومش فارقه ابنك او ابنو انا بحبكم اكتر منو وياريت لو يكون ابنك وبتضحك قولتلها تعالي نطلع فوق قالت فوق فين ضحكت وقولتلها اوضه الفراخ ضحكت وقالت والعيال قولتلها ماتخفيش هنقفل عليهم وهيا طلعت ع السطح وانا قفلت الباب ع اخويا والبنتين الصغيرين كانو بيلعبو مع بعض طلعت ل سلمي فوق كانت ف اوضه الفراخ دخلت عليها وهيا وقفه قربت منها ونزلت عليها بوس جامد وبفعص ف بزازها ولما اكلت شفايفها طلعت بزازها الاتنين ونزلت ع حلماتها الوردي الوقفه مص وبدل مابينهم وفضلت امص فيهم وكل ماحط ايدي ع بزازها تعلم وبزازها الملبن بضغط عليها وهيا بتتهز اودامي وانا بمصمص فيها لقيتها ساحت خالص ونزلت ع زوبري طلعتو ونزلت تمص ف راسو قولتلها دخليه وهيا سمعت الكلام دخلت نصو وبقت تمص ف زوبري وانا وقف والفراخ تبص علينا 😅 وقفتها وطيزها ليها حضنتها ورفعت عبايتها ونزلت بنطلونها بالكلوت وبقيت العب ف طيزها وفتحتهم وشوفت خرم طيزها الوردي حطيت لساني عليه وبقيت الحسو وهيا سانده ع الحيطه وحطيت لساني ع كسها وبقيت امصمص في واخد عسلها الي بينزل وبلعو وكسها كان احمر وقفت وراها ومسكت زوبري وحطيتو ع خرم طيزها وكان مستحيل يدخل روحت مدخلو ف كسها من ورا وحضنتها من وسطها ونازل فيها نيك وانا بنيكها وصوت طيزها وهيا بتفرقع تجنن فضلت انيك فيها ولفيت وشها ودخلت زوبري واحنا ف وش بعض وزوبري فضل جووه
وبصباعي حطيتو ع خرم طيزها بدخلو وهيا بصالي ودخل صباعي كلو ف طيزها وانا بقيت انيك فيها وهيا وقفه وبزازها ااااااااه ملبن بيتهز اودامي فضلت انيك فيها وصباعي ف طيزها لحد مالقيتها بتنزل ع زوبري وفخادي وبتصرخ وانا ببوسعا لحد مابقت هاديه انا كملت النيك ونزلت ف كسها ولبسنا وهيا لبست ع لبني ونزلنا وكنا مبسوطين وبليل خبطنا احلي زوبر وكنت مقرر ان انا افتح طيزها وهيا موافقه وفضلت كل يوم تاجيلي ع الكنبه انيك فيها لحد مالاسبوع خلص وانا كنت منزل ف كسها حوالي 15 مره
ولما مشت بعدها بشهر كنت بكلمها وعرفت انها حبله وقالتلي مش عارفه منك ولا من جوزي وكنا فرحنين وانا اكتر الي كنت كل يوم بنيكها فون بعد ماجوزها يطلع الشغل وتقلع ملط وترقصلي فضلت كده لحد ماخلفت عيل زي العسل شبهه وقالت انها هتتفق مع امها ننزل اجازه عندكم عشان ستو تشوف ابني وفعلا بعد شهر عرفت انها هتنزل وانا كنت مبسوط اووي ورجعت كانت الواد عندو سنه شهور تقريبا وانا كنت هتجنن عليها ويوم مدخلت عليها حضنتها اوووي ورجعت تاني بليل زي الاول لما الكل نام لقيتها طلعها باىعبايه وانا قاعد ولقيتها قلعتها ولبسه قميص نوم نص بزازها طالعه ولحد كسها ومش لبسه كلوت شفايف كسها واضحه وحمره انا طلعت زوبري هيا راحت عطتني طيزها وقعدت عليه ودخل ف كسها وبقت تنط ع زوبري لحد مانزلت ف كسها ولسه بتقوم كنت نيمتها ع الكنبه ونمت عليها ودخلت زوبري وبقيت انيك وهيا تصرخ بصوت واطي لحد منزلت ف كسها
وقالت انا المره دي لازم اتاكد ان ده ابنك وفضلت انيك فيها طول الاسبوع ولما ابنها كان بيرضع كنت برضع معاه وكملت الاسبوع نيك تخيل 20 مره نزلت ف كسها كنت بنيكها الصبح وبليل وف اي وقت نكون لوحدنا امي كانت بتقولي وشك اصفر واختي شكت فينا وانا ف يوم بليل وانا وسلمي قلعين خالص وهيا ركبه ع زوبري ع الكنبه وانا بمص بزها وكنت نزلت ف كسها لبني وهو بينزل من كسها دخلت اختي علينا وكنا مصدومين لقيتها بتشد بنتها من غير اي كلام وزوبري وقف نص وقفه وعسل سلمي ولبني كلو ع زوبري واخدت هدوم بنتها ودخلت جوه انا مصدوم لبست وطول اليل مش جيلي نوم فضلنا 3 ايام هووس مش بنكلم بعض ف اخر يوم ليهم كانو هيسافرو الصبح
لقيت سلمي جيالي بقميص نوم وعلطول بكلمها قاىت هووس وطلعت زوبري ودخلتو ف كسها وبقت تنط وانا بنيكها ونزلت ف كسها وهيا نزلت مرتين ولسه بتكمل انا نيمتها ع ضهرها وقالت شبعني منك قولتلها امك نايمه قالت لا صاحيه بعدين هحكيلك بس دي اخر مره هنكون مع بعض شبعني منك فضلت انيك فيها ولقيتها نامت ع بطنها ورفعت طيزها لفوق قالت يلا دخلو قولتلها هتوجعك قالت دخلو بقي وانا لحست خرم طيزها ودخلت صباع ف التاني وبقيت انيك فيها بصوابعي ودخلت ال3 وهيا اهاتها عاليه شوي
وطلعتهم ودخلت راس زوبري بالعافيه بس دهلت وبقيت ادخل وهيا كاتمه صوتها لحد نصو وهيا بتدمع وطيزها حمره اووي بقيت ادخل زوبري براحه لحد ماهيا بدات تتتعود وكملت نيك ف طيزها وهيا ااااه وكاتمه صوتها وفضلت انيك فيها لحد منزلت ف طيزها ولبني بيخرج من طيزها هيا وقفت ولبني بيخرج امها جات وانا زوبري وقف لسه اختي قالتلي شبعت من البت بس اعمل حسابك دي اخر مره هتشوف البنت فيها
وانا كنت زعلان وتاني يوم هما لبسو وطلعو بره جوز اختي وصل بالعربيه مستنيهم بره وانا ف البيت وزعلان بعد شويه لقيت سلمي دخلت عليه الاوضه وف لحظه قلعت من تحت ومصت زوبري وقعدت ع زوبري ودخل ف طيزها وبعد شويه دخلتو ف كسها وفضلت تنط 10 دقايق نيك ونزلت ف كسها وهيا قفلت ع لبني وقالت هنمشي بقي وماتخفش امي هيا الي بعتتني ليك ولقيتها مشت وانا مبسوط اووي بعد ربع ساعه اختي كلمتني وكانت فرحانه وكان مفيش حاجه وقفلت كنت فرحان لقيت رساله من اختي واتس
بتقولي كده ياواد تاكل بنتي وماتاكلش اختك
وانا مش عارف ارد قالت اعمل حسابك عشان هتاجي تقعد عندي اسبوع
وتاكلني من الي كنت بتاكلو لبنتي
انا قولتلها وانا باكل بنتك ايه قالت يووه قصدي بتشربو لبنتي مش بتشربها لبن فوق وتحت سلمي حكتلي ع كل حاجه ومدام حوز بنتي مقصر يبقي اخويا اوله بقي بس بردو اخويا لازم تريحني زي بنتي قولتلها بجد ولا قالت ثواني وراحت بعت صوره لجسمها وقالت ايه رايك ف جسم اختك قولتلها حلو اووي قالت لما اروح هوريك جسم اختك قولتلها اول ماتروحي كلميني ضحكت وقالت ماشي بعد ساعه لقيتها بتكلمني وقالت وصلت من شوي قولتلها انا مش مصدق ان انا...
قالت نفسك تشوف ايه قولتلها لبسه ايه قالت ثواني وراحت بعتت صوره

HtdgCYu.md.jpg
قولتلها ااااه ايه الجمال ده قالت انا ولا بنتي قولتلها بنتك نسخه منك قالت بس لما تجربني هتعرف ان الخبره بتفرق
قولتلها مش لبسه ستيان ضحكت وقالت لا
الجو حر وجوزي نزل بالعربيه وسيبني لوحدي قولتلها اجيلك قالت هتعمل ايه قولتلها هعطيك لبني قالت كده هحمل منك انا لسه بتنزل عليه الدوره قولتلها مش عايزه تخلفي قالت نفسي بس جوزي مش عايز خايف يجيب بنت تاني قولتلها طب جربي انا كنت بنيك سلمي لما نزلت عندنا اول مره وهيا بتقولي مش عرفه ده ابنك ولا ابن سعد
وانا منزل ف كسها حواالي 15 مره
والواد قمحي مش ابيض زي ابوه ولا امو قالت الكلبه قالتلي انها بتنام معاك من زمان بس معرفش حكايه ابنها دي قولتلها ينفع تحبلي مني قالت لما تاجي هنشوف قولتلها وريني صدرك قالت حاضر وراحت بعتت صوره

Htd4xsV.md.jpg
قالت بزازي احسن ولا بزاز سلمي قولتلها لما امصهم هقولك بس سلمي بزازها كبيره
قالت بنتي متربيه ع العز والراحه فجسمها بقي حلو عني ونكتها فون يوميتها هيا نزلت مره
ولما قولتلها وريني كسك رفضت وقالت لما تاجي وبعد يومين كلمتها وقولتلها لبسه ايه ضحكت وبعت صوره وقالت اهو لبسه كده

Htd4r7e.md.jpg
وانا نكتها فون تاني وهيا قالت زوبرك لما كان ف كس بنتي كنت هموت عليه وفضلت تكلمني ف الجنس وانا هموت وشوف كسها هيا قالت لما تاجي عشان تطفي نارو وقالتلي ان كسها وردي ولونه احمر من جوه وبقت تهيج في لما نزلت وقولتلها عشان خطري وقالت بس من فوق الكلوت وصورت صوره وبعتتها

HtdP1St.md.jpg
قولتلها اااااه وصورت زوبري وقولتلها زوبري عامل ازاي قالت زوبرك لو دخل ف كسي هنزل كتير فضلت انيكها وبقولها هلحس كسك وهيا مبسوطه لحد مانزلت هيا قالت هدخل استحمه ودخلت ف البانيو وبكلمها وخليتها تصور بزازها

HtdioXf.md.jpg
وفضلت انيك فيها تاني وانا نزلت وهيا نزلت وقالت تاجي الاسبوع الجاي انا مش قدره واتفقت معاها اني اسافر الاسبوع الجاي.......

الجزء الثاني



اتفقت مع اختي ان انا اروح ليها بعد اسبوع وكلمت سلمي وعرفتها وكانت مبسوطه وطول الاسبوع انيك ف سلمي وامها ع الفون
ويوم الجمعه عرفت امي ان انا هروح ل اختي وهيا قالت خلاص وانا هروح اقعد مع خالتك يومين ع ماتاجي وسافرت ل اختي كانت الساعه 1 بعد الضهر وهيا كانت عرفه ان انا ف الطريق فتحت الباب ولقيتها ف وشي وكانت زي القمر وهيا حضنتني وتقولي حمد***ع السلامه ياحبيبي واتا بضغط براحه ع وصدرها ف صدري والخط بتاع صدرها واضح سلمت عليها ودخلت سلمت ع جوزها والبنات الصغيره وقعدت معاهم اتغديت وانا عيني ع جسمها ولبسها لبسه عبايه بيتي ملزقه ع جسمها اووي وهيا رايحه جايه ودخلنا ع اليل دخلت اوضه عشان انام ساعتين
نمت ومصحتش غير علي ايد بتحسس ع زوبري وانا فتحت عيني كانت اختي بتقولي يلا قوم هتفضل نايم جاي تنام ولا ايه قولتلها بتعملي ايه
وهيا لسه مسكه زوبري قالت قوم وانا هقولك بعمل ايه وراحت قالتلي بقي كل ده دخل ف سلمي بنتي قولتلها وهيدخل فيك قالت طب يلا تعالي قومت معاها وزوبري وقف وهيا بتضحك قالت تعالي البنات نايمه قولتلها فين جوزك قالت قاعد ف الصاله قولتلها ماهو هيشوفني كده
قالت ماتقلقش تعالي بس طلعت معاها وطيزها بتترقص اودامي وانا حسست عليها وهيا بتضحك ودخلت الصاله ولقيت جوزها قاعد بشورت وفانله
وقعدنا وهيا كانت عمله شاي
وبعد شويه لقيتها قامت ترقص ع اغنيه ف الشاشه وجسمها بتهز زي الجيلي زوبري وقف وانا ببصلها وخبيتو بمسند وفضلت ترقص وتقرب بزازها مني وانا شايف بزازها من الفاتحه بتترج زي الملبن ولقيتها قربت من جوزها وقعدت ع حجرو وبتضحك وراحت وقفه واخدت المسند مني وزوبري بقي واضح ف البنطلون
ولمحت جوزها بببص علي زوبري الوقف واختي بترقص اودام جوزها وراح ضربها ع طيزها
وهيا ضحكت وقالت وجعتني وهيا بتحسس ع طيزها وقالت ليه انا هقعد عند اخويا حبيبي
ولقيتها قعدت ع رجلي اليمين وهيا بطلع لسانها لجوزها ولقيت ايديها بتمسك راس زوبري من غير ماجوزها يشوف وبتقول لجوزها اخويا ده حبيبي ولقيتها عدلت نفسها وقعدت ع زوبري وانا مش عارف اعمل ايه وهيا بتحرك طيزها ع زوبري شوفت زوبر جوزها وقف وشدها واخدها ع الاوضه وهيا قالتلي خليك هجيلك تاني اقعد معاك وعرفت ان هو هينيكها بعد 5 دقايق اختي خرجت ولبسه قميص نوم لحد الركبه اسود ونص صدرها واضح ولقيتها قعدت جنبي وحطت ايديها ع زوبري وقالت اتاخرت عليك قولتلها لا قالت
عرفت اختك تعبانه ازاي انا رقصت اودامك وقعدت وفضلت اهيج فيك عشان جوزي يدخل ينكني واخر مزهقت قعدت ع زوبرك وانت شوفت الي حصل قولتلها هو لحق ينزل قالت اااه قولتلها نزل ف كسك قالت لا بيخاف يخلف تاني
قالت وانت هتخاف كمان قولتلها حد يخاف ينزل فيك وتحبلي منو وانا اخدت شفايفها ف بوسه وهيا بتقولي براحه جوزي لسه صاحي
وانا رجعت ابوس فيها واحنا قاعدين
وكنت ماسك بزها تفعيص وسمعنا صوت الباب بيتفتح علطول اختي عدلت نفسها وشفايفها واضح انها متاكله والروچ الي حطها ع شفايفها ع شفايفي كمان وجوزها قعد معانا وشغل التلفزيون وقال لو عايزين تنامو ادخلو جوه انا هقعد هنا اختي قالت عايز تنام ياحبيبي قولتلها اي حاجه قالت تعالي اظبطلك الاوضه بتاعتك وهيا راحت ع جوزها وعطتلو بوسه وقالتلو تسلملي ياحبيبي خالي بالك من البنات ولقيتها وخداني ع سرير جوزها وانا بقولها هو عارف قالت ايوه عارف اسكت بقي ولقيتها نزلت ع ركبتها ونزلت بنطلوني بالبوكسر ومسكت زوبري تدعكو وف لحظه كان ف بوقها كلو وبقت تمص في وانا ببص عليها وهيا واخده زوبري تمص وتبصلي وتنزل ع بضاني تبلع فيهم وهيا رجعت تمص ف زوبري 3 دقايق مص ووقفت وقالت اعمل فيه الي انت عايزو انا تحت امرك ووقفت اودامي انا حطيت ايدي علي كسها مكنتش لبسه كلوت وكسها كان مبلول واول مالمست كسها غمضت عنيها انا قلعت التشيرت والفانله وبقيت ملط وبصراحه مكنتش قادر استحمل وقفت واخدت شفايفها ف بوسه ومسكت زوبري وبحطو علي كسها وهيا ااااه بتطلع منها بالعافيه فضلت ادعك زوبري ف كسها وهيا ف البوسه واااه بتطلع منها بصعوبه انا مسكت كسها بايدي وبقولها ااااه اخيرا كسك بقي ف ايدي ودخلت صباعين هيا وقفت ع صوابع رجليها وقالت ااااه براحه عليه ياحبيبي اختك تعبانه اووي انا وقفتها ع الحيطه وماسك زوبري بدعكو ف كسها وببوس شفايفها وبقولها بحبك اوووي
هيا قالتلي عشان خطري ريح اختك بقالي زمان ماتنكتش 10 دقايق علي بعض
قولتلها جوزك عارف انك هتتناكي مني قالت ااااه قولتلها من امتي قالت لما كنت عندكم
انا دخلت راس زوبري ف كسها هيا اااه حلو اوي دخلو كلو ياحبيبي انا دخلت راسو وبدخلو كمان وهيا فاتحه بوقها وانا دخلت زوبري للاخر ف كسها كان ناااار سخن اوووي وكان مبلول اووي
اختي فاتحه بوقها وقالت اااااه كبير اووي
وانا ماسك وسطها وبدخلو ف كسها وبنيك براحه
وانا بنيكها سمعت الباب بيخبط وانا بحاول ابعد اختي مسكاني من وسطي وبتقولي كمل كمل ياحبيبي والباب بيخبط وهيا ااااه اااااه وصوتها بيعله اووي جوزها سمعو ولقيت عسل نازل من كسها ع زوبري وهيا بقت بتنتفض غرقت زوبري خرجت زوبري من كسها وهيا خرجت ل جوزها وفخادها طلها ميه من كسها وسمعتها بتكلمو وبترفع القميص وانا مش شايف غير اختي بس وقفلت الباب وبقولها عايز ايه قالت عايز ينام عشان ورا شغل بكره قولتلها بيتفرج ع كسك
قالت شاف ميه ع رجلي قولتلو نزلت ورفعت وريتو كسي قولتلها طب مش هتوريني كمان ضحكت وقالت انت هتجنني ورفعت القميص انا نزلت ع ركبي ونزلت ع كسها لحس وبقيت ابلع كل عسلها وهيا اااااه ااااااه وماسكه دماغي وروحت بصباعي حطيتو ع خرم طيزها كان ضيق اووي فضلت احسس عليه ولساني جوه كس اختي ودخلت صباع ف طيزها وهيا عمال تطلع اهات طلعت صباعي وقومت وهيا وقفه وحضنتها من ورا وبقفش ف بزازها وزوبري ف طيزها نيمتها ع السرير ورجليها ع الارض ورفعت قميصها وفتحت طيزها كان خرمها احمر وضيق نزلت الحس في واختي اااااااه ااااااه وانا بلحس طيزها وكسها وهيا كاتمه صوتها ف السرير وقفت وراها ومسكت زوبري وبقيت احكو ف خرم طيزها واختي مش بتتكلم ودخلتو راس ف كسها وهيا ااااااااه ودخلتو مره واحده ف كسها هيا اااااااه كمان ياحبيبي انا بقيت انيك في كسها اوووي ودخلت صباعي ف طيزها وبقيت انيكها اوووي ودخلت تاني صباع ف طيزها وانا كنت ع اخري كس اختي بيقبض ع زوبري كانو حرامي ومش عايزو يخرج من كسها
دخلت زوبري للاخر وانا بنيكها بعنف اوووي وبضرب طيزها وكنت خلاص بنيكها بعنف وصوتها عالي اوي وصوت زوبري وهو بيخبط ف كسها عالي ولبني بينزل ف كسها دخلتو للاخر
وقذايف لبن بتنزل ف كسها وهيا اااااااح ااااااح ناااار وانا بنزل ف كسها لسه نزلت كتير اوووي
ف كس اختي وخرجت زوبري واختي بتضحك والبن بيخرج من كسها هيا قالت خليك هنا طلعت بسرعه وقفلت الباب وانا نايم ع ضهري ورجعت بعد 5 دقايق ونامت جنبي وفضلت تبوسني وقولتلها خلي جوزك ياجي ينام هنا قالت سيبو بره انت دلوقتي جوزي وتنام ف اي حته ونزلت تبوس في اوووي وانا اندمجت معاها وطلعت بزها من القميص ونزلت عليه مص ف الحلمه وبهدلت بزازها عض علمت من عضي فيها
وانا صباعي ف كسها والغريب ان كسها لبني مش موجود خالص سالتها فين لبني قالت غسلت نفسي
قولتلها كسك ملزق ليه راحت تبوسني وقالت جوز اختك لحس كس اختك وبلع لبنك
قولتلها بجد قالت ايوووه قولتلها اول مره يعمل كده قالت ايوه قولتلها انا مش فاهم حاجه طب ليه بيعمل كده قالت هقولك بس تعالي البس البوكسر والفانله بس لبست وطلعت معاها لقيت جوزها قاعد وهيا قعدت جنبي وبتكلمني بصوت واطي بص ياحبيبي انا وجوزي كنا دايما بنتخيل حد معانا عشان هو يعرف ينام معايا وف مره انا اتخيلتك وهو فوقي وبقي ينكني ع اساس انت وكان اجمل يوم من فتره والموضوع اتكرر كتير وهو اتعود ع كده لحد مانزلت اجازه وحكيتلو ع انك كنت بتبص ع جسمي وانا نايمه وانا كنت بشوف زوبرك طبعا ماقولتش غ موضوع سلمي يقتلنا مع بعض وف اليوم ده قضينا يوم جميل لحد ما اقنعتو انك لما تاجي هو يسيبنا ع راحتنا وبالمره انت تطفي ناري وقالت احنا دلوقتي هنبوس ف بعض عشان هو عايز ينام معايا تاني وزوبرو مش عايز يقوم قولتلها هو مش هيتكلم
لقيتها بتحسس ع زوبري وقالت ماتقلقش جوزي خاتم ف صباعي ولقيتها بتخرج زوبري من البوكسر وانا ببص ليها ولقيتها نزلت تمص ف زوبري وانا مش عارف اعمل ايه وهيا بتمص
زوبري وقف تاني وجوزها بيبص علينا وزوبري وقف واختي فضلت تمص وانا مسكت دماغها ولقيت جوزها قرب وعينو ف الارض
ورفع قميصها وطلع زوبرو كان معقول ولا كبير ولا صغير زوبري اطخن واكبر
ودخل ف كسها وبقي ينيك وهيا بتمص وفضل ينيك فيها وهيا تمصلي ولقيت جوزها طلع زوبرو ونزل علي طيزها وانا نزلت ف بوقها وهيا اخدت لبني وبلعتو وجوزها وقف ودخل الاوضه واختي فضلت تنضف زوبري ومصت كل نقطه في وقالت ادخل اتشطف ونام وانا هدخل انام والصبح اتشطف وعطتني بوسه ف شفايفي وقالت سلمي سالتني عنك قولتلها تعالي بعد بكره ياشرموطه وقالت كنت عايزاك الاسبوع ده لوحدنا بس انت عايز الام وبنتها معاك وبتضحك وقالت جهز نفسك عشان هتحصل معركه بليل ودهلت وانا اتشطفت ودخلت اوضتي انام وصحيت ع الساعه 11 الضهر واختي كانت صحيه عملت فطار والعيال ف المدرسه قالت صباح الخير قولتلها صباح النور ياعروسه ضحكت وقالت تفطر قولتلها ماشي
عملت فطار وانا شايف نص صدرها الابيض والعبايه لحد ركبتها خلصت اكل وهيا دخلت المطبخ تعمل شاي دخلت عليها وحضنتها وزوبري بين طيزها وهيا قالت اصبر لبليل مستعجل ليه
قولتلها نفسي ادخلو ف طيزك قالت بتاعك كبير اووي مش هستحملو قولتلها ده دخل ف سلمي بسهوله صدقيني هيبقي حلو اووي
قالت ياحبيبي انا عرفه ان هو هيبقي حلو بس بتاعك كبير قولتلها عشان خطري سيبي بس نفسك ومش هتحسي بحاجه وانا بضغط ع طيزها وقولتلها تعالي ندخل الاوضه قالت استنا لبليل قولتلها مش قادر هنيكك دلوقتي وبليل كمان ورفعت العبايه لفوق طيزها وهيا بتضحك وكانت لبسه كلوت نزلتو وفتحت طيزها وهيا اممم
قولتلها جوزك مفكرش يفتحك من ورا
قالت لا هو عارف يفتحني من اودام عشان ينيك من ورا قولتلها انا هنيكك من ورا زي بنتك سلمي ونزلت ع خرم طيزها لحس ف طيزها وهيا وقفه وبتصرخ من لحسي لطيزها ولساني بحاول ادخلو ف طيزها وروحت مدخلت لساني ف كسها وصباعين دخلتهم ف طيزها وبقيت انيك ف طيزها ولساني ع كسها فضلت كده ودخلت صباعين ف طيزها وبقي يدخلو بسهوله رايح جاي وانا شايف كسها بينزل ف عسلو وقفت مكنتش مستحمل خليتها ترجع بطيزها ورا وجيت ادخلو ف طيزها مدخلش دخلتو ف كسها من ورا وفضلت انيك فيها جامد وهيا تصرخ ودخلت صباعين ف طيزها اوسع فيها وخليتها تنزل ع ايديها ورجليها ف المطبخ ومفنسه انا لحست طيزها وبحسس ع فتحت طيزها بزوبري براحه وهيا بتفتح براحه
ودخلت راس زوبري ف طيزها واختي اااااه استنا استنا فضلت ع كده ثواني ودخلت كان بيدخل بالعافيه وبقيت ادخلو وهيا ااااااااه صوتها عالي اووي انا قولت كويس انها ف بيت لوحدهم لو ف عماره كان الصوت نزل لللناس الي تحت والي فوق من شباك المطبخ المفتوح
وانا كملت نيك ودخلت نص زوبري واختي اااااااه كفايه كفايه وانا وقفت وبقيت اخرجو ودخلو براحه وهيا بعد شويه اتعودت وبقت تطلع اهات ودخلتو تاني وهيا ااااااع ااااااه كفايه وانا بنيك ف طيزها وهيا ااااااه كفايه كفايه وانا ولا هنا كملت نيك ف طيزها لحد مالقيت زوبري بينزل ف طيزها وهيا ااااااه اااااه وانا بنهج خرجت زوبري من طيزها وقعدت ع الارض وطيزها بتخرج لبن هيا نامت وفاتحه رجليها نمت جنبها ع البلاط وبقينا نبوس ف بعض وقالت كده انا طيزي وجعاني قولتلها عجبك النيك فيها قالت اووي بس بيوجع قولتلها عشان اول مره ونزلنا بوس ف بعض ف المطبخ وانا راكب فوقها وزوبري فوق كسها وقفت وقالت خليك لبليل بقي انا لبست وطلعت قعدت صممت ان انا لازم الحس كسها لحد ماتنزل
هيا طلعت بالشاي اخدت منها وشربتو ونيمتها ع الانتريه وقالت هتعمل ايه قولتلها هخليك تنزلي زيي وزقيتها ع الانتريه ونزلت مابين رجليها ونزلت ع كسها لحس ومص وهيا اااااااه ااااااه فضلت الحس ف كسها وشد شفايف كسها وكسها بينول افرازات وانا ببلع علطول لحد ماهيا مسكت دماغي ونزلت ع وشي وانا ببلع ف عسلها ونضفتو لاخر نقطه وهيا قلعت الكلوت وقالت معتش لبسه تاني بقي وبتضحك وقومت اتشطفت وقعدنا طول اليوم اتحرش بيها وكنت بكلم سلمي وحكيلها ع الي حصل معايا ومع امها وبعد المغرب جوزها وصل اتعشينا وشربنا عصير واختي كانت مصممه اشرب منو كوبيتين واختي لبسه عبايه ضيقه عليه اوي وفضلت تغري فينا بجسمها وانا زوبري وقف اووي واختي وقفتني ارقص معاها وجوزها قاعد ولقيتها بتعطيني ضهرها وبتهز طيزها ع زوبري وبتنزل وتطلع ع زوبري وانا مسكت بزازها اضغط عليهم واخنا وقفين قصاد جوزها وجوزها زوبرو وقف وهو بيلعب في ولقيتو طلع زوبرو وبيقول ل اختي تعالي اختينزلت تمص ف زوبرو ومفنسه انا قعدت ع ركبي وفضلت انيكها من فوق الهدوم وهيا بتمص وبعد شويه جوزها بينهج وبينزل ف بوقها هيا بلعت كل البن وراحت مقعداني جنب جوزها وخرجت زوبري وجوزها بيبص ع زوبري
وهيا مسكاه من تحت من عند بضاني وبتقول ل جوزها شوف زوبر اخويا عامل ازاي كبير وطخين
وناشف اوووي وطلعت لسانها ع راس زوبري وفضلت تلحس راسو والعرق بتاع زوبري ونزلت تمص ف زوبري اوووي وجوزها بيتفرج وهو بيلعب ف زوبرو واختي نزله مص ف زوبري لسه وتمص بضاني ولقيت جوزها بيرفع العبايه بتاعتها لحد وسطها ودخل زوبرو الي وقف نص وقفه ف كسها واختي بقت تمصلي جامد وجوزها بينيكها وانا اختي مابين رجلي بلعه زوبري كلو
وفضلت تمصلي وجوزها بينيك فيها وهيا طلعت زوبري ووشها احمر اووي وقفت وراحت قلعت العبايه خالص وانا بتفرج علي جسمها العريان وجوزها راح قلع هدومو كلها وقعد وهيا راحت مسكت زوبرو وقعدت عليه ودخل ف كسها وبقت تنط عليه جامد ولقيتها فتحت طيزها وبصالي وبتقولي يلا دخلو ياحبيبي انا قربت منها وهيا فاتحه طيزها انا قربت منها وحطيت زوبري ع طيزها ودخلت راسو وهيا ااااه وبدخلو واحده واحده وهيا ااااااه وانا دخلتو كلو ف طيزها وهيا بقت بتصرخ جامد من زوبري وانا بقيت انيك وطيزها ضيقه وزوبري رايح جاي ف طيزها وفضلت انيك فيها بنفس الوضع ده انا وجوزها 10 دقايق وجوزها كان بيطلع اهات اكتر منها وبيقزل ااااه حلو اووي يامتناكه زوبرين فيك جوزك واخووك وهيا اااااه اااااه وانا بنيك جامد ف طيزها وخرجت زوبري وطيزها اتفتحت اووي من زوبري دخلتو تاني وكملت نيك فيها وجوزها بعد 15 دقيقه نيك نزل ف كسها وهو اااااه اااااااه مش قادر وهو بينزل انا فضلت انيك ف طيزها وهيا ركبه عليه بعدو بعشر دقايق وطلعت زوبري وهيا قامت ولبن جوزها مكنش كتير هو قعد يتفرج علينا واختي مسكت عبايتها مسحت عسلو وراحت نايمه ع ضهرها وفاتحت رجليها وقالت يلا ياحبيبي دخلو ف اختك دخلتو ف كسها ونمت ف حضنها وانا بنيك وبممص ف بزها وهيا تصرخ وانا بنيك جامد وغيرانا الوضع نامت ع جنبها وانا وراها ودخلتو ف طيزها وجوزها جنبعا بيبوس شفايفها وبزازها وانا برزع ف كسها جامد
وجوز اختي بيبوسها وهيا ااااااه ااااااه اااااااه وانا طلعت زوبري من كسها ونيمتها ع ضهرها وطلعت قعدت ع ركبي وزوبري دخلتو ف بوقها وبقت تمص واتا بقيت انيكها ف بوقها جامد
وهيا تمص زوبري للاخر وانا مستغرب ازاي منزلتش كل ده وفضلت اختي تمص وهيا وشها احمر اوووي طلعت زوبري ودخلتو مابين بزازها وجوزها بيدعك ف كسها بايدو
روحت نايم عليها 69 انا فوق اختي ودخلت زوبري ف بوقها وبوقي ع كسها بمص كسها اوووي وزوبري ف بوقها محشور وبقيت انيكها كاني بنيك ف كسها وعمال بمص ف كسها ودخلت صباعين ف كسها وهيا مش عرفه تصرخ وانا بنيك بوقها وبمص ف كسها ولقيت جوزها بيبص عليه وانا بلحس كسها وباخد عسلها ببلعو وعينو علي كسها ولساني وفتحت كسها الوردي ومن جووه احمر اوووي بقيت ادخل لساني ف كسها وبمص زنبورها الصغير فضلت كده ولما لقيت عسل بينزل منها فضلت ادعك ف كسها ومحستش غير بايدي بسحب دماغ جوز اختي وبشدو عشان يلحس كسها ووحطيت وشو ع كسها هو طلع لسانو بيلحس كسها وانا بدعك ف كسعا واختي اااااه وخرجت زوبري من بوقها وبقت تطلع اهات ناااار
وقفت واختي شافت جوزها بيلحس كسها وهيا مسكت بزازها وقالت نفسك تعمل ايه تاني
قولتلها انا مش بنزل ليه قالت دي ليله عمري عايزاك طول اليل ف حضني وجوزها لحس كسها هيا فتحت كسها وقالت يلا مش عايز تحبل اختك يلا اختك تعبانه وهيا فاتحه رجليها انا قعدت مابين رجليها ومسكت زوبري ودعكتو ف شفايف كسها وهيا اااااه يلا دخلو ياحبيبي
انا دخلت زوبري ف كسها واختي لفت رجليها حولين ضهري وحضنتني وفضلت انيك في كسها 15 دقيقه تاني بنفس الوضع وانا برزع نيك ونزلت ف كسها وهيا تصرخ ولبني بينزل ف كسها زي البركان وعيا اااااااه نااار نارر ياحبيبي
فضلت نايم عليها وابوس فيها وقومت من عليها وزوبري وقف نص وقفه وهيا مصتو وجوزها مكسوف ينزل يلحس لبني من كس مراتو نزلت ع شفايف اختي بوس واحضان ومسكت بزها مص ولقيت جوزها بيبلع لبني من كسها
وانا زوبري وقف تاني واختي بتقولي ياريت الحبايه الي انت خدتها تعمل المفعول ده مع جوزي ودخلت معاها ف معركه تانيه من النيك وجوزها بيتفرج ونزلت تاني ف كسها وجوزها اخدها ع الاوضه ونامو وانا اتشطفت ونمت ف الاوضه كنت هلكان خالص وتاني يوم اختي صحتني ع الغدا وقالت كل ده نوم وعطتني بوسه وقالت انت بهدلتني وقالت سلمي ف الطريق قولتلها عايز حبايه من بتوع انبارح قالت حبايه كامله قولتلها ايوه قالت انت حر اتغديت مع العيال وبعد العصر سلمي جات حضنتها وبوستها من شفايفها وبقيت طول ماحنا قاعدين اقفش فيها وهيا مبسوطه اووي وانا مبسوط ان سلمي موجوده بقيت اتحرش بيها ولما جوز اختي وصل سلم ع بنتو وانا كنت بتحرش بجسم سلمي الي لبسه ترنج بيتي ضيق اوي عليها فضلت اتحرش بيها وحضنها من ورا لحد الساعه 11 دخلت الاوضه تنام وقالت تبقي صحيني لما بابا ينام وبعد ساعه اختي اخدت جوزها ودخلت وقالتلي برحتك ومطلعوش صوت بعد ربع ساعه دخلت اوضه سامي وكانت نايمه ع بطنها وطيزها تجنن قربت منها وحطيت ايدي ع كسها وبصباعي بضغط ع طيزها

HtGB3sR.md.jpg
وهيا صحت وقالت بتعمل ايه فضلت ادعك ف كسها وهيا بقت تطلع اهات روخت نايم عليها
وزوبري مابين طيزها وبقيت اهز في زوبري وهو ع طيزها وشكل الحبايه اشتغلت وطيز سلمي تجنن وزوبري مابين طيزها قولتلها وحشتيني اووي هيا قالت وانت كمان فضلت احك زوبري ف طيزها قالت تعالي نطلع برا قولتلها تعالي طلعنا وقعدنا ف الصاله وهيا قعدت ع زوبري وقعدت تحك في ونزلت مابين رجلي وطلع زوبري تمص في وفضلت تمص ف زوبري وانا قاعد وانا قعدتها جنبي ومسكت شفايفها ف بوسه تجنن

HtGAWBe.md.jpg
وفضلت امص ف شفايف سلمي ونمص لسان بعض كانت احلي بوسه ف حياتي مص السان والشفايف الي بتاكل ف بعض وطلعت بزها ونزلت عليه مص ف صدرها الملبن وبقيت ابدل مابينهم وهيا ااااه ااااه وانا مكمل ف بزازها وقلعتها الترنج والكلوت والستيان ونزلت مص ف كل حته
حتي خرم طيزها نزلت لحس في

HtG53la.md.jpg
كانت وحشتني طيزها اووي كملت لحس ف طيزها وعلطول مسكت زوبري ودخلتو ف طيزها وهيا ااااه وحشتني اوووي وحشني زوبرك وانا بقيت انيك ف طيزها وهيا صوتها عالي واحنا ف الصاله وانا كنت بنيكها بعنف ف طيزها وهيا ااااااااه كمان كمان شيلتها ودخلت ع الاوضه ونيمتها ع بطنها وطلعت عليها دخلتو ف كسها وهيا ايوووووه وانا بقيت انيك ف كسها وهيا ااااااه كمان
وانا طلعت زوبري ودخلتو ف طيزها وبقيت انيك ف الاتنين كل خرم شويه وسلمي نزلت مرتين ع زوبري وانا لسه مكمل وراس زوبري مهريه من عسلها السخن ولما قربت انزل قالت ف كسي وفعلا نزلت ف كسها وفضلنا نايمين ف حضن بعض لحد ساعه بدون نعمل اي حاجه وقومنا اخدنا الدش مع بعض ورفعت رجليها ودخلت زوبري ف كسها وفضلت انيك فيها ف الحمام اكتر من نص ساعه بكل وضعيه ونزلت ف كسها تاني وهيا نضفت نفسها وخرجنا نمنا ف حضن بعض وكنا لبسين هدومنا ونمنا ف حضن بعض للصبح وكنا قفلين الباب من جوه صحيت ف حضن سلمي وابوها ف الشغل واخوتها ف المدرسه وطلعنا فطرنا مع اختي واخدت سلمي بالحضن وفضلنا نبوس بعض وقلعتها ملط ع الانتريه ونزلت ع شفايف كسها بسحبها وكانت هيا بتصرخ وامها بتتفرج

HtG1P3P.md.jpg
وانا بلحس كس بنتها وبنتها تصرخ من المص ونزل ع طيزها وفضلت الحس ف كسها وسحب شفايفها لبرا كانت بتجننها الحركه دي ولقيت سلمي بتنزل عسل بلعتو كلو وعملت معاها وضع 69 وكملت لحس ف كسها وهيا بتمص ف زوبري وامها بقت تلعب ف كسها وهيا بتتفرج علينا
وفضلنا احنا الاتنين كده اكتر من 10 دقايق لحس ف بعض وهيا نزلت تاني وكسها كلو عسل قعدت وهيا راحت قعدت ع زوبري وبقت تطلع وتنزل وزوبري ف قلب كسها وهو غرقان عسل

HtGGu0N.md.jpg
وكنت حاسس بعسل بينزل ع زوبري وبضاني وانا مكمل وسلمي تنزل وتطلع ع زوبري
واختي قلعت تحت كلو وبتدخل صباعين ف كسها
وانا مكمل نيك ف سلمي واختي بتصرخ ولقيتها بتنزل ع الارض كتير وهيا مبسوطه
وانا فضلت انيك ف سلمي غيرنا لكذا وضع وانا زوبري ف كس سلمي وهيا ااااااااااه وحشتني كمان كمان كسرني كسر كسي وانا بنيكها بعنف وبهبد ف كسها وكسها غرقان من العسل وانا زوبري مولع ناااار وطلعتو من كسها لطيزها وكملت نيك ف طيزها ولما حسيت ان انا قربت لقيتها بتقولي نزل ف كسي جووووه كسي انا طلعتو زوبري ودخلتو ف كسها وهيا اااااااااح نزل نزل حمل بنت اختك خليها تحبل منك وانا بنيكها وبركان نزل ف كسها وهيا اااااااااه اااااه نااااار وانا بنزل لاخر نقطه ف كسها خرجت زوبري ولقيت اختي نزلت ع كس بنتها تلحسو وتاخد لبني تبلعو وبتنضف كس بنتها من لبني ودخلت صباعين تخرج البن وسلمي بتتلوه تحتها واختي بتلحس كس بنتها وسلمي نزلت ع وش امها واختي كملت لحس وقامت
تتشطف ودخلت اوضتها وانا اتشطفت مع سلمي وطلعنا ملط وعرفت انها هتمشي انهارده المغرب
اخدت نص حبايه من اختي ومسكت سلمي ساعه كامله من النيك وهيا نايمه ع بطنها وزوبري يخرج من كسها لطيزها

HtGWjet.md.jpg
ونزلت ف كسها وعرفت انها حامل
وهيا بتقولي انها متاكده ان هو ابني وهيا مبسوطه ولبست ومشت وامها رجعت وجوزها رجع واليوم ده نمت تعبان وبقيت الاسبوع فشخت اختي حرفيا مع جوزها الي كان بيستمد قوتو ف النيك مني وانا بنيك ونزلت ف كسها كل شويه
وكنت فضيت لبن لشهر اودام واختي كانت مبسوطه اوووي بوجودي حتي جوزها وقبل مانزل بيوم بقيت انيك اختي زي الشرموطه وشتمها وشتم اودام جوزها واتفقت معاها تاجي الشهر الجاي عندنا وتجيب سلمي معاها وهيا قالت حاضر وجوزها كان موافق وقالها اقعدي برحتك هناك ف حضن اخوك بس اوعي بنتك تحس بحاجه وكنا عايزين نضحك عليه ونكتها ف اليوم ده 3 مرات ونزلت وبقيت انيك اختي وبنتها ف الفون ومستني الشهر يمر بفارغ الصبر وقبل الشهر باسبوع اختي قالتلي ان الدوره منزلتش عليها
الشهر ده انا كنت فكرتها بتهزر وطلعت بتتكلم جد وهيا مبسوطه انها هتخلف مني وجوزها زعل شويه بس قال يمكن يطلع ولد يشيل اسمو واستنيت بفارغ الصبر الاسبوع ده يعدي بسرعه كده اختي وبنتها الاتنين حامل مني احا انا عملت ايه ده حتي اختي مبسوطه هيا وجوزها.....
كمل يا برنس وما تتأخر
 
  • عجبني
  • ماااشي
التفاعلات: kokoking، عاشق الكس الاحمر و #Basim17 زبال القصص
كمل وماتتاخر
 
  • عجبني
التفاعلات: عاشق الكس الاحمر و #Basim17 زبال القصص
جميله طبعا الفكره بس خلى بالك اكتر من نصها او اكتر بكتير خيال فى خيال واحداث استحاله تحصل فى الواقع وده استخفاف لعقلية القارئ اووى... وده طبعا مينفعش
الخيال ااه مطلوب وكل حاجه لكن ميبقاش بالدرجه الكبيره دى عشان حتى القارئ مايملش وهو بيقرا طبعا... المهم متزعلش من كلامى دى مجرد نصيحه بس يعنى وشكرا لمجهودك.. والى كل جديد وممتع
 
  • عجبني
التفاعلات: kokoking, عاشق الكس الاحمر, sekoseko87 و شخص آخر
تم إضافة الجزء الثالث والاخير
 
  • عجبني
التفاعلات: kokoking، ثقيل و عاشق الكس الاحمر
انا قاعد مع امي واخويا الصغير ف بلد ف المنصوره واختي عايشه مع جوزها ف مصر عندها 3 بنات بنت 19سنه متجوزه من 3 شهور وبنتين كمان
انا 20 سنه بالمنسبه اختي من ام
المهم بيتنا موجود في اوضتين وصاله ومطبخ وحمام اختي جات عندنا زياره مع عيالها وجوز اختي معاها عربيه وصلهم واتغدا ومشي اهتي عايشه ف مصر وبنتها بردو عايشه ف مصر سلمي ع اختي وبنتها الكبيره سلمي طولها 165 وجسمها كيرفي بزاز ملبن اوووي لو لبسه العبايه وبتمشي بزازها بتهز اودامك سلمت علي سلمي وحضنتها وبزازها ف صدري والي يجنن ان جسمها ابيض لو لمستو بيعلم احمر
المهم قعدنا وعرفت انهم هيقعدو عندنا اسبوع وسالت سلمي عن الجواز وهيا بتتكلم عادي ومش مكسوفه واختي كمان ملبن عندها 40 سنه
بنتها نسخه منها بس بنتها شكل وجسم مقسم وبزازها وطيزها بيترج لما تمشي
قعدنا وهيا لبست عبايه بيتي وجسمها مقسم ف العبايه وانا بتمتع بكل تفاصيل جسمها كنت بحاول ابعد عيني من عليها بليل امي نامت ف الاوضه واخويا نام جنبها واختي اخدت اوضتي ونامت فيها ومعاها بناتها وانا نايم ع الكنبه اودام التلفزيون والساعه 2 وانا صاحي وايدي ع زوبري بدعك في وانا بتفرج ع التلفزيون وسمعت صوت لقيتها سلمي دخلت وقالت لسه صاحي قولتلها ايوه قعدت ع الكرسي عندنا كنبه وكرسيين
ف اوضه الجلوس قعدت وفضلت تتفرج معايا وانا فضلت قاعد وقامت عملت قهوه ليه وليها
وشربنا وسالتها عن حوزها قالت كويس هو ف سفر شغل وهياجي بعد اسبوع ولما عرفتو قالي روحي قولتلها حبله ولا لسه قالت لسه اهو **** يسهل فضلنا نتكلم مع بعض دخلت تنام وانا بتفرج ع طيزها ونفسي اهجم عليها انيكها انا قمحي الون وطولي 170 وزوبري حوالي 19سنتي
ضربت يومها عشره ع سلمي
تاني يوم نفس الكلام عيني عليها وع جسمها وكنت بنبسط اووي لما جسمها يتهز اودامي كده بليل الساعه 1 النور قطع واخويا بيلعب مع البنات الصغيره استخوبايه ف البيت وامي واختي قعدين اودام البيت من الحر وانا ف اوضه الجلوس
وسلمي كانت مع امها بره سلمي دخلت جووه وبعد ثواني بتقولي ياخالو فين الكشاف دخلت واتا مش شايف حاجه بقيت احسس ع الحيطه واتا لمحت سلمي بس عملت نفسي مش شايف وحطيت ايدي ع بزها هيا حاسب قولتلها مش شايف دخلت اوضتي ومن فوق الدولاب طلعت الكشاف الكبير
تلفوني كان فاصل شحن وتلفون سلمي كان صغير
مش بتشيلو اصلا المهم هيا اخدت الكشاف ودخلت الحمام واتا زوبري وقف ع مسكت بزها الملبن ده انا صوبعي غرزت في خرجت وقعدت قصادي وبقت تبصلي من تحت لتحت وانا بتكلم معاها وهيا بتلمح ف زوبري الوقف وانا عملت نفسي مش واخد بالي
النور رجع وهيا طفت الكشاف وعينها ع زوبري الوقف زي الصاروخ ومش عايز ينام
انا جمدت قلبي ومسكتو وضغط عليها عشان ينزل مابين فخادي وعملت نفسي مش واخد بالي
وقعدنا شوي امي واختي دخلو قعدو معانا والساعه 2 كلو نام وانا نايم ع الكنبه وزوبري وقف وبدعك في من فوق البنطلون وانا بتخيل سلمي وجسمها ولقيتها فجاءه دخله يدوب انا شيلت ايدي من ع زوبري هيا ابتسمت وقعدت وقالت مش عارفه انام ماما مشغله المروحه جامد وانا جسمي بيوجعني منها قولتلها ادخلي جنب ستك قالت اخوك نايم معووج انا قعدت وحولت اخبي زوبري وهيا فتحت التلفزيون وقعده وقالت انت هتنام قولتلها لا قالت خلاص خليني انام ع الكنبه وانا اقعد ع الكرسي انا وفقت علطول وهيا عطتني ضهرها ونامت ع جنبها وانا ببص ع طيزها المقسمه من تحت العبايه وكعب رجليها الحمر
فضلت ابص عليها ومسكت زوبري اضغط عليه ومسكت تلفوني صورتها كذا صوره وبعد ربع ساعه قربت منها قولتلها سلمي انا عايز انام يلا ادخلي جووه هيا اامممم سيبني انام انا يابنتي ادخلي جووه لقيتها دخلت جنب الحيطه وطيزها ليه وقالت نام جنبي انا اتجننت وبصيت ع طيزها قولتلها المكان مش واسع قالت واسع نام بس انا مصدقت نمت ع ضهري وكتفي لامس كتفها من ورا ولقيتها بتلف وعطتني وشها ونفسها بقي ف وشي وانا جسمي سخن اووي مش مصدق وبعد شويه نامت ع بطنها وانا ع ضهري وطيزها ااااااه تجنن كنت عايز انام فوقها وزوبري ع طيزها بس فضلت اتفرج ع طيزها وعبايتها الوردي الي لبسها
وبعد شويه راحت عطتني ضهرها تاني انا نمت ع جنبي وزوبري نحيت طيزها وكنت ببص ع طيزها وانا بقرب زوبري من طيزها ولمس طيزها رجعت لورا وبقيت اقرب لمس طيزها وانا كاني بنيك بس براس زوبري بس هيا الي بتحك ف طيزها وفضلت كده شويه وحسيتها بتتحرك بطيزها لورا وانا سابت لقيت طيزها بقت ع زوبري وزوبري محشور جامد علي طيزها وانا مش بتحرك وانا هتجنن ايه المنظر ده بقيت اصور وجمدت قلبي وحطيت ايدي ع وسطها وضميتها وبقي زوبري مابين طيزها ولقيت طيزها بتتحرك ع زوبري براحه انا ضغطت ع وسطها وزوبري سايح خالص مابين طيزها مكنتش مستحمل روحت قربت ايدي من بزها بحسس عليه كان مالي كف ايدي
ضغط عليه سمعت اااه منها بصوت واطي عرفت انها صاحيه انا ضغط ع بزها كمان وضغط ع زوبري ف طيزها وقولت بصوت واطي جسمك حلو اووي ياسلمي وقرصت ع بزها تاني وطلعت اااه واضحه ومسكت طيزها وروحت مقلوب ع ضهري وزوبري صاروخ وقف لقيت سلمي نامت ع بطنها وطيزها نااااار وكانها بتقولي يلا اركب انا حسست ع طيزها براحه ومشيت صباعي مابين شق طيزها وهيا جسمها اتهز بعدت ايدي وقررت مالمسهاش وكفايه كده وزوبري وقف ولقيتها نامت ع جنبها ووشها ليه ومغمضه عنيها وانا غمضت عيني وقولت بلاش تلمسها وبعد 10 دقايق محستش غير بايد بتحسس ع صدري وهيا نازله ع بطني ودخلت ايديها تحت التشرت وتحسس ع بطني لحد مالقيتها بتمسك زوبري وهو وقف اتجنن زوبري وبقي صاروخ ف ايديها وانا ببصلها وهيا بتمص شفايفها ومغمضه عنيها ولقيتها بتمسك راس زوبري تضغط عليها واتا ببص لوشها ولقيتها دخلت ايديها عند زوبري مسكتو وبتعض ع شفايفها وانا بصباعي حطيتو ع شفايفها وهيا بلعتو ف بوقها وبقت تمص في وانا مش مصدق الي بيحصل وانا بعدت صباعي وشفايفها الحلوه انا قربت منها وحطيت شفايفي عليها لقيتها بتبوسني وانا سابت وهيا بتبوس شفايفي وانا طلعت لساني هيا بقت تمص في وانا كنت هتجنن وايدي بتحسس ع راس زوبري وبتلعب ف فتحت زوبري بصباعها بقيت ابوس ف شفايفها وبايدي مسكت بزها اضغط عليها وهيا بتبوسني جامد وانا رجعت بدماغي وشفايفها حمره من البوس ولسه مغمضه عنيها وايديها لسه ع زوبري قولت بصوت واطي انزلي مصي زوبري لقيتها طلعت ايديها وبترجع لتحت وبقت دماغها عند زوبري طلعتو من البنطلون ومسكت زوبري دخلت راسو ف بوقها وبقت تمص فيها واتا بحاول ادخلو وهيا رافضه فضلت تمص راس زوبري اكتر من خمس دقايق
وراحت طالعه ونامت جنبي وضهرها ليه ولقيتها بترفع العبايه وانا مصدوم اووي من الي بيحصل
رفعت العبايه لحد وسطها ونزلت البنطلون
ولقيت كلوت اسود وشايف طيزها بيضه ع حمره حلو اووي المنظر لقيتها بتبعد كلوتها ف جنب وانا مسكت زوبري وحطيتو مابين طيزها وراس زوبري لمس كسها هيا جسمها اتهز لقيتها مدت ايديها من اودام وصوابعها لمسو راس زوبري ولقيتها بتضغط عليه لحد مادخل راس زوبري ف كسها وهيا ااااه وانا بعدت ايدي وراس زوبري ف كسها وضغط ع زوبري وانا كتمت بوقها وزوبري بيدخل ف كسها
رغم ان انها كاتمه بوقها بس نفسها عالي اووي ودخلت زوبري لنصو وكان كسها مزفلط من عسل ف كسها وبقيت ادخل براحه وهيا بتتوجع وكسها مكنش واسع اووي بذات ان زوبري طخين شويه
ودخلت زوبري كلو ف كسها وسابت وفضلت كده 3 دقايق حضنها وزوبري حاسس ان ف الجنه
ولقيتها بترجع وتطلع بطيزها وبتنيك نفسها وانا فرحان اوووي طلعت بزها ومسكتو اضغط عليه وقرصت حلمة بزها وهيا بقت ترجع وتطلع ع زوبري وصوت زوبري بقي بيطلع اصوات
من كسها وانا بقيت انيك ف سلمي وكسها ناااعم اوووي وبدون شعرايه فضلت انيك فيها لحد مالقيت زوبري هينزل حولت ابعد وهيا بايديها بتزقني من طيزي ع كسها وانا بنيك
لحد مالقيت زوبري بينزل لبن ف كسها وانا بنزل وهيا ااااااح اااااح وانا بنزل لبن كتير لدرجه لما زوبري خرج البن خرج ورا هيا اخدت الي بينزل وبلعتو وراحت لبست الكلوت وعدلت هدومها وقامت من الكنبه وانا زي منا زوبري وقف لسه لقيتها قربت مني تبوسني ومسكت زوبري تدعك في وفضلت تمص شفايفي ووقفت وهيا لسه مسكه زوبري راحت تمص راسو ونضفتو وراحت دخله جوه وانا ولا كلمه عدلت هدومي وفضلت زي منا لحد مانمت صحيت متاخر وكلهم قاعدين جنبي صحيت وعيون سلمي ف عيني ومبتسمه صبحت عليهم وغسلت وشي واحنا طول اليوم مش بنكلم بعض ومكنش في اي حاجه تدل ع اي حاجه حصلت مابينا لحد اليل والكل نام وانا عارف انها هتاجي وجات فعلا الساعه 2 ونص
وانا صاحي ومستنيها هيا ابتسمت وانا زوبري كان وقف وسعت ليها وهيا ماتكلمتش وراحت نايمه جنبي وطيزها نحيت زوبري وانا حضنتها ومسكت بزازها وانا بحضنها وهيا وهيا حطت ايديها ع ايدي انا همست ف ودنها بقولها عايزك تركبي عليه لقيتها عدلت نفسها ووشها بقي ف وشي واخدنا بعض ف بوسه ولقيتها طلعت زوبري تدعك في وهو وقف ولقيتها بتوقف ع ركبتها ورفعت عبايتها لوسطها ولقيتها بتقعد ع زوبري ولقيتها بتدخل زوبري ف كسها الوسخه قطعه البنطلون من عند كسها ومش لبسه كلوت وقعدت ع زوبري وهيا فاتحه بوقها واتا بقيت اخبط زوبري ف كسها وهيا قاعده لحد ماهيا بقت تمام واخدت وضعها ولقيتها بتنط ع زوبري وانا ببصلها وبعد 5 دقايق حسيت بعسل بينزل من كسها ع زوبري وهيا ااااااه اااااه ولسه بتنط وبتدعك ف كسها انا حطيت ايدي ع بوقها عشان صوتها ولقيت عسلها بيلسع ف راس زوبري ده جنني ولقيت زوبري بينزل قذايف ف كسها وهيا بترتعش لحد مانزلت خالص وزوبري لسه وقف ف كسها لقيتها نزلت تمص ف زوبري وتاخد كل البن وتبلعو ونضفت زوبري وقامت وبتعدل هدومها انا روحت نيمتها ع الكنبه ورفعت عبايتها ومن نفس الخرم الي عند كسها نزلت الحس كسها وهيا اااااااه بتعمل ايه واتا بلحس كسها وكانت شكلها اول مره ليها
فضلت الحس ف كسها ومص ف زنبورها الصغير امص في واول مدخلت لساني ف كسها لقيتها بترتعش وبتنزل ف بوقي واتا بقيت ابلع في وطعمو يجنن فضلت الحس كسها لحد ناهيا قالت كفايه كفايه زوبري كان لسه وقف طلعتو ودخلتو تاني وكملت نيك فيها وكنت برزع ف كسها 10 دقايق واتا بنيك جامد ف كسها وصوت النيك عالي وزوبري ف كسها وصدرها بينط من العبايه عايزين يخرجو لحد منزلت تاني ف كسها ونمت فوقها ببوس فيها هيا قامت بلبني ودخلت الحمام وخرجت واتا دخلت اتشطفت وطلعت لقيتها قاعده ع الكرسي لقيتها شغلت التلفزيون ع الاغاني وانا قعدت ع الكنبه وهيا قعدت جنبي
وقالت اوعي تقول ل ماما قولتلها ماتخفيش مش هقول لحد حطت راسها ع صدري وقالت انا بحبك اووي ياخالو حطيت ايدي عليها وبقولها وانا بحبك اووي ياسلمي وهمست ف ودنها جسمك حلو اوووي هيا بصتلي وقالت عجبك قولتلها اووي ياسلمي قالت عجبك في ايه قولتلها كل حاجه كسك حلو اووي قالت وانت زوبرك كبير وجامد قولتلها زوبري ولا زوبر سعد جوزك
قالت انت ياخالو زوبر سعد صغير بس طخين شوي مش بيدخل للاخر زي زوبرك
قولتلها بينيكك كام مره ف اليوم قالت كل يومين مره قولتلها بيقعد كتير قالت 5 دقايق بكتير
قولتلها بيلحسلك قالت لا اول مره اجرب الحس ده قولتلها وانتي مش بتمصيلو قالت لا قولتلها طب ليه بتمصيلي قالت لما انت قولتلي مصيلي تخيلت زوبرك مصاصه وبقيت امص فيها
قولتلها عايز امص بزازك ضحكت وقالت بكره لما ينامو قولتلها ازاي جوزك يسافر ويسيبهم ضحكت وقالت سعد طول ماهو نايم فوقي بيفضل يمص فيهم قولتلها حقو ومسكت حلمت بزها بقرص عليها وهيا براحه وفضلنا كده ربع ساعه نهيج ف بعض لحد ماهيا دخلت تنام وانا نمت تاني يوم ع العصر كده اختي وامي راحو ل خالتي وفضلت قاعد انا وسلمي والعيال وقعدت جنبي وقولتلها انتي ليه خلتيني انزل فيك قالت عادي سعد عايز يخلف ومنزل جوايه من اول ماتجوزنا وكشفنا الدكتور قال مسالت وقت وتخلف يعني انت تنزل جوايا مش مشكله ومش فارقه ابنك او ابنو انا بحبكم اكتر منو وياريت لو يكون ابنك وبتضحك قولتلها تعالي نطلع فوق قالت فوق فين ضحكت وقولتلها اوضه الفراخ ضحكت وقالت والعيال قولتلها ماتخفيش هنقفل عليهم وهيا طلعت ع السطح وانا قفلت الباب ع اخويا والبنتين الصغيرين كانو بيلعبو مع بعض طلعت ل سلمي فوق كانت ف اوضه الفراخ دخلت عليها وهيا وقفه قربت منها ونزلت عليها بوس جامد وبفعص ف بزازها ولما اكلت شفايفها طلعت بزازها الاتنين ونزلت ع حلماتها الوردي الوقفه مص وبدل مابينهم وفضلت امص فيهم وكل ماحط ايدي ع بزازها تعلم وبزازها الملبن بضغط عليها وهيا بتتهز اودامي وانا بمصمص فيها لقيتها ساحت خالص ونزلت ع زوبري طلعتو ونزلت تمص ف راسو قولتلها دخليه وهيا سمعت الكلام دخلت نصو وبقت تمص ف زوبري وانا وقف والفراخ تبص علينا 😅 وقفتها وطيزها ليها حضنتها ورفعت عبايتها ونزلت بنطلونها بالكلوت وبقيت العب ف طيزها وفتحتهم وشوفت خرم طيزها الوردي حطيت لساني عليه وبقيت الحسو وهيا سانده ع الحيطه وحطيت لساني ع كسها وبقيت امصمص في واخد عسلها الي بينزل وبلعو وكسها كان احمر وقفت وراها ومسكت زوبري وحطيتو ع خرم طيزها وكان مستحيل يدخل روحت مدخلو ف كسها من ورا وحضنتها من وسطها ونازل فيها نيك وانا بنيكها وصوت طيزها وهيا بتفرقع تجنن فضلت انيك فيها ولفيت وشها ودخلت زوبري واحنا ف وش بعض وزوبري فضل جووه
وبصباعي حطيتو ع خرم طيزها بدخلو وهيا بصالي ودخل صباعي كلو ف طيزها وانا بقيت انيك فيها وهيا وقفه وبزازها ااااااااه ملبن بيتهز اودامي فضلت انيك فيها وصباعي ف طيزها لحد مالقيتها بتنزل ع زوبري وفخادي وبتصرخ وانا ببوسعا لحد مابقت هاديه انا كملت النيك ونزلت ف كسها ولبسنا وهيا لبست ع لبني ونزلنا وكنا مبسوطين وبليل خبطنا احلي زوبر وكنت مقرر ان انا افتح طيزها وهيا موافقه وفضلت كل يوم تاجيلي ع الكنبه انيك فيها لحد مالاسبوع خلص وانا كنت منزل ف كسها حوالي 15 مره
ولما مشت بعدها بشهر كنت بكلمها وعرفت انها حبله وقالتلي مش عارفه منك ولا من جوزي وكنا فرحنين وانا اكتر الي كنت كل يوم بنيكها فون بعد ماجوزها يطلع الشغل وتقلع ملط وترقصلي فضلت كده لحد ماخلفت عيل زي العسل شبهه وقالت انها هتتفق مع امها ننزل اجازه عندكم عشان ستو تشوف ابني وفعلا بعد شهر عرفت انها هتنزل وانا كنت مبسوط اووي ورجعت كانت الواد عندو سنه شهور تقريبا وانا كنت هتجنن عليها ويوم مدخلت عليها حضنتها اوووي ورجعت تاني بليل زي الاول لما الكل نام لقيتها طلعها باىعبايه وانا قاعد ولقيتها قلعتها ولبسه قميص نوم نص بزازها طالعه ولحد كسها ومش لبسه كلوت شفايف كسها واضحه وحمره انا طلعت زوبري هيا راحت عطتني طيزها وقعدت عليه ودخل ف كسها وبقت تنط ع زوبري لحد مانزلت ف كسها ولسه بتقوم كنت نيمتها ع الكنبه ونمت عليها ودخلت زوبري وبقيت انيك وهيا تصرخ بصوت واطي لحد منزلت ف كسها
وقالت انا المره دي لازم اتاكد ان ده ابنك وفضلت انيك فيها طول الاسبوع ولما ابنها كان بيرضع كنت برضع معاه وكملت الاسبوع نيك تخيل 20 مره نزلت ف كسها كنت بنيكها الصبح وبليل وف اي وقت نكون لوحدنا امي كانت بتقولي وشك اصفر واختي شكت فينا وانا ف يوم بليل وانا وسلمي قلعين خالص وهيا ركبه ع زوبري ع الكنبه وانا بمص بزها وكنت نزلت ف كسها لبني وهو بينزل من كسها دخلت اختي علينا وكنا مصدومين لقيتها بتشد بنتها من غير اي كلام وزوبري وقف نص وقفه وعسل سلمي ولبني كلو ع زوبري واخدت هدوم بنتها ودخلت جوه انا مصدوم لبست وطول اليل مش جيلي نوم فضلنا 3 ايام هووس مش بنكلم بعض ف اخر يوم ليهم كانو هيسافرو الصبح
لقيت سلمي جيالي بقميص نوم وعلطول بكلمها قاىت هووس وطلعت زوبري ودخلتو ف كسها وبقت تنط وانا بنيكها ونزلت ف كسها وهيا نزلت مرتين ولسه بتكمل انا نيمتها ع ضهرها وقالت شبعني منك قولتلها امك نايمه قالت لا صاحيه بعدين هحكيلك بس دي اخر مره هنكون مع بعض شبعني منك فضلت انيك فيها ولقيتها نامت ع بطنها ورفعت طيزها لفوق قالت يلا دخلو قولتلها هتوجعك قالت دخلو بقي وانا لحست خرم طيزها ودخلت صباع ف التاني وبقيت انيك فيها بصوابعي ودخلت ال3 وهيا اهاتها عاليه شوي
وطلعتهم ودخلت راس زوبري بالعافيه بس دهلت وبقيت ادخل وهيا كاتمه صوتها لحد نصو وهيا بتدمع وطيزها حمره اووي بقيت ادخل زوبري براحه لحد ماهيا بدات تتتعود وكملت نيك ف طيزها وهيا ااااه وكاتمه صوتها وفضلت انيك فيها لحد منزلت ف طيزها ولبني بيخرج من طيزها هيا وقفت ولبني بيخرج امها جات وانا زوبري وقف لسه اختي قالتلي شبعت من البت بس اعمل حسابك دي اخر مره هتشوف البنت فيها
وانا كنت زعلان وتاني يوم هما لبسو وطلعو بره جوز اختي وصل بالعربيه مستنيهم بره وانا ف البيت وزعلان بعد شويه لقيت سلمي دخلت عليه الاوضه وف لحظه قلعت من تحت ومصت زوبري وقعدت ع زوبري ودخل ف طيزها وبعد شويه دخلتو ف كسها وفضلت تنط 10 دقايق نيك ونزلت ف كسها وهيا قفلت ع لبني وقالت هنمشي بقي وماتخفش امي هيا الي بعتتني ليك ولقيتها مشت وانا مبسوط اووي بعد ربع ساعه اختي كلمتني وكانت فرحانه وكان مفيش حاجه وقفلت كنت فرحان لقيت رساله من اختي واتس
بتقولي كده ياواد تاكل بنتي وماتاكلش اختك
وانا مش عارف ارد قالت اعمل حسابك عشان هتاجي تقعد عندي اسبوع
وتاكلني من الي كنت بتاكلو لبنتي
انا قولتلها وانا باكل بنتك ايه قالت يووه قصدي بتشربو لبنتي مش بتشربها لبن فوق وتحت سلمي حكتلي ع كل حاجه ومدام حوز بنتي مقصر يبقي اخويا اوله بقي بس بردو اخويا لازم تريحني زي بنتي قولتلها بجد ولا قالت ثواني وراحت بعت صوره لجسمها وقالت ايه رايك ف جسم اختك قولتلها حلو اووي قالت لما اروح هوريك جسم اختك قولتلها اول ماتروحي كلميني ضحكت وقالت ماشي بعد ساعه لقيتها بتكلمني وقالت وصلت من شوي قولتلها انا مش مصدق ان انا...
قالت نفسك تشوف ايه قولتلها لبسه ايه قالت ثواني وراحت بعتت صوره

HtdgCYu.md.jpg
قولتلها ااااه ايه الجمال ده قالت انا ولا بنتي قولتلها بنتك نسخه منك قالت بس لما تجربني هتعرف ان الخبره بتفرق
قولتلها مش لبسه ستيان ضحكت وقالت لا
الجو حر وجوزي نزل بالعربيه وسيبني لوحدي قولتلها اجيلك قالت هتعمل ايه قولتلها هعطيك لبني قالت كده هحمل منك انا لسه بتنزل عليه الدوره قولتلها مش عايزه تخلفي قالت نفسي بس جوزي مش عايز خايف يجيب بنت تاني قولتلها طب جربي انا كنت بنيك سلمي لما نزلت عندنا اول مره وهيا بتقولي مش عرفه ده ابنك ولا ابن سعد
وانا منزل ف كسها حواالي 15 مره
والواد قمحي مش ابيض زي ابوه ولا امو قالت الكلبه قالتلي انها بتنام معاك من زمان بس معرفش حكايه ابنها دي قولتلها ينفع تحبلي مني قالت لما تاجي هنشوف قولتلها وريني صدرك قالت حاضر وراحت بعتت صوره

Htd4xsV.md.jpg
قالت بزازي احسن ولا بزاز سلمي قولتلها لما امصهم هقولك بس سلمي بزازها كبيره
قالت بنتي متربيه ع العز والراحه فجسمها بقي حلو عني ونكتها فون يوميتها هيا نزلت مره
ولما قولتلها وريني كسك رفضت وقالت لما تاجي وبعد يومين كلمتها وقولتلها لبسه ايه ضحكت وبعت صوره وقالت اهو لبسه كده

Htd4r7e.md.jpg
وانا نكتها فون تاني وهيا قالت زوبرك لما كان ف كس بنتي كنت هموت عليه وفضلت تكلمني ف الجنس وانا هموت وشوف كسها هيا قالت لما تاجي عشان تطفي نارو وقالتلي ان كسها وردي ولونه احمر من جوه وبقت تهيج في لما نزلت وقولتلها عشان خطري وقالت بس من فوق الكلوت وصورت صوره وبعتتها

HtdP1St.md.jpg
قولتلها اااااه وصورت زوبري وقولتلها زوبري عامل ازاي قالت زوبرك لو دخل ف كسي هنزل كتير فضلت انيكها وبقولها هلحس كسك وهيا مبسوطه لحد مانزلت هيا قالت هدخل استحمه ودخلت ف البانيو وبكلمها وخليتها تصور بزازها

HtdioXf.md.jpg
وفضلت انيك فيها تاني وانا نزلت وهيا نزلت وقالت تاجي الاسبوع الجاي انا مش قدره واتفقت معاها اني اسافر الاسبوع الجاي.......

الجزء الثاني



اتفقت مع اختي ان انا اروح ليها بعد اسبوع وكلمت سلمي وعرفتها وكانت مبسوطه وطول الاسبوع انيك ف سلمي وامها ع الفون
ويوم الجمعه عرفت امي ان انا هروح ل اختي وهيا قالت خلاص وانا هروح اقعد مع خالتك يومين ع ماتاجي وسافرت ل اختي كانت الساعه 1 بعد الضهر وهيا كانت عرفه ان انا ف الطريق فتحت الباب ولقيتها ف وشي وكانت زي القمر وهيا حضنتني وتقولي حمد***ع السلامه ياحبيبي واتا بضغط براحه ع وصدرها ف صدري والخط بتاع صدرها واضح سلمت عليها ودخلت سلمت ع جوزها والبنات الصغيره وقعدت معاهم اتغديت وانا عيني ع جسمها ولبسها لبسه عبايه بيتي ملزقه ع جسمها اووي وهيا رايحه جايه ودخلنا ع اليل دخلت اوضه عشان انام ساعتين
نمت ومصحتش غير علي ايد بتحسس ع زوبري وانا فتحت عيني كانت اختي بتقولي يلا قوم هتفضل نايم جاي تنام ولا ايه قولتلها بتعملي ايه
وهيا لسه مسكه زوبري قالت قوم وانا هقولك بعمل ايه وراحت قالتلي بقي كل ده دخل ف سلمي بنتي قولتلها وهيدخل فيك قالت طب يلا تعالي قومت معاها وزوبري وقف وهيا بتضحك قالت تعالي البنات نايمه قولتلها فين جوزك قالت قاعد ف الصاله قولتلها ماهو هيشوفني كده
قالت ماتقلقش تعالي بس طلعت معاها وطيزها بتترقص اودامي وانا حسست عليها وهيا بتضحك ودخلت الصاله ولقيت جوزها قاعد بشورت وفانله
وقعدنا وهيا كانت عمله شاي
وبعد شويه لقيتها قامت ترقص ع اغنيه ف الشاشه وجسمها بتهز زي الجيلي زوبري وقف وانا ببصلها وخبيتو بمسند وفضلت ترقص وتقرب بزازها مني وانا شايف بزازها من الفاتحه بتترج زي الملبن ولقيتها قربت من جوزها وقعدت ع حجرو وبتضحك وراحت وقفه واخدت المسند مني وزوبري بقي واضح ف البنطلون
ولمحت جوزها بببص علي زوبري الوقف واختي بترقص اودام جوزها وراح ضربها ع طيزها
وهيا ضحكت وقالت وجعتني وهيا بتحسس ع طيزها وقالت ليه انا هقعد عند اخويا حبيبي
ولقيتها قعدت ع رجلي اليمين وهيا بطلع لسانها لجوزها ولقيت ايديها بتمسك راس زوبري من غير ماجوزها يشوف وبتقول لجوزها اخويا ده حبيبي ولقيتها عدلت نفسها وقعدت ع زوبري وانا مش عارف اعمل ايه وهيا بتحرك طيزها ع زوبري شوفت زوبر جوزها وقف وشدها واخدها ع الاوضه وهيا قالتلي خليك هجيلك تاني اقعد معاك وعرفت ان هو هينيكها بعد 5 دقايق اختي خرجت ولبسه قميص نوم لحد الركبه اسود ونص صدرها واضح ولقيتها قعدت جنبي وحطت ايديها ع زوبري وقالت اتاخرت عليك قولتلها لا قالت
عرفت اختك تعبانه ازاي انا رقصت اودامك وقعدت وفضلت اهيج فيك عشان جوزي يدخل ينكني واخر مزهقت قعدت ع زوبرك وانت شوفت الي حصل قولتلها هو لحق ينزل قالت اااه قولتلها نزل ف كسك قالت لا بيخاف يخلف تاني
قالت وانت هتخاف كمان قولتلها حد يخاف ينزل فيك وتحبلي منو وانا اخدت شفايفها ف بوسه وهيا بتقولي براحه جوزي لسه صاحي
وانا رجعت ابوس فيها واحنا قاعدين
وكنت ماسك بزها تفعيص وسمعنا صوت الباب بيتفتح علطول اختي عدلت نفسها وشفايفها واضح انها متاكله والروچ الي حطها ع شفايفها ع شفايفي كمان وجوزها قعد معانا وشغل التلفزيون وقال لو عايزين تنامو ادخلو جوه انا هقعد هنا اختي قالت عايز تنام ياحبيبي قولتلها اي حاجه قالت تعالي اظبطلك الاوضه بتاعتك وهيا راحت ع جوزها وعطتلو بوسه وقالتلو تسلملي ياحبيبي خالي بالك من البنات ولقيتها وخداني ع سرير جوزها وانا بقولها هو عارف قالت ايوه عارف اسكت بقي ولقيتها نزلت ع ركبتها ونزلت بنطلوني بالبوكسر ومسكت زوبري تدعكو وف لحظه كان ف بوقها كلو وبقت تمص في وانا ببص عليها وهيا واخده زوبري تمص وتبصلي وتنزل ع بضاني تبلع فيهم وهيا رجعت تمص ف زوبري 3 دقايق مص ووقفت وقالت اعمل فيه الي انت عايزو انا تحت امرك ووقفت اودامي انا حطيت ايدي علي كسها مكنتش لبسه كلوت وكسها كان مبلول واول مالمست كسها غمضت عنيها انا قلعت التشيرت والفانله وبقيت ملط وبصراحه مكنتش قادر استحمل وقفت واخدت شفايفها ف بوسه ومسكت زوبري وبحطو علي كسها وهيا ااااه بتطلع منها بالعافيه فضلت ادعك زوبري ف كسها وهيا ف البوسه واااه بتطلع منها بصعوبه انا مسكت كسها بايدي وبقولها ااااه اخيرا كسك بقي ف ايدي ودخلت صباعين هيا وقفت ع صوابع رجليها وقالت ااااه براحه عليه ياحبيبي اختك تعبانه اووي انا وقفتها ع الحيطه وماسك زوبري بدعكو ف كسها وببوس شفايفها وبقولها بحبك اوووي
هيا قالتلي عشان خطري ريح اختك بقالي زمان ماتنكتش 10 دقايق علي بعض
قولتلها جوزك عارف انك هتتناكي مني قالت ااااه قولتلها من امتي قالت لما كنت عندكم
انا دخلت راس زوبري ف كسها هيا اااه حلو اوي دخلو كلو ياحبيبي انا دخلت راسو وبدخلو كمان وهيا فاتحه بوقها وانا دخلت زوبري للاخر ف كسها كان ناااار سخن اوووي وكان مبلول اووي
اختي فاتحه بوقها وقالت اااااه كبير اووي
وانا ماسك وسطها وبدخلو ف كسها وبنيك براحه
وانا بنيكها سمعت الباب بيخبط وانا بحاول ابعد اختي مسكاني من وسطي وبتقولي كمل كمل ياحبيبي والباب بيخبط وهيا ااااه اااااه وصوتها بيعله اووي جوزها سمعو ولقيت عسل نازل من كسها ع زوبري وهيا بقت بتنتفض غرقت زوبري خرجت زوبري من كسها وهيا خرجت ل جوزها وفخادها طلها ميه من كسها وسمعتها بتكلمو وبترفع القميص وانا مش شايف غير اختي بس وقفلت الباب وبقولها عايز ايه قالت عايز ينام عشان ورا شغل بكره قولتلها بيتفرج ع كسك
قالت شاف ميه ع رجلي قولتلو نزلت ورفعت وريتو كسي قولتلها طب مش هتوريني كمان ضحكت وقالت انت هتجنني ورفعت القميص انا نزلت ع ركبي ونزلت ع كسها لحس وبقيت ابلع كل عسلها وهيا اااااه ااااااه وماسكه دماغي وروحت بصباعي حطيتو ع خرم طيزها كان ضيق اووي فضلت احسس عليه ولساني جوه كس اختي ودخلت صباع ف طيزها وهيا عمال تطلع اهات طلعت صباعي وقومت وهيا وقفه وحضنتها من ورا وبقفش ف بزازها وزوبري ف طيزها نيمتها ع السرير ورجليها ع الارض ورفعت قميصها وفتحت طيزها كان خرمها احمر وضيق نزلت الحس في واختي اااااااه ااااااه وانا بلحس طيزها وكسها وهيا كاتمه صوتها ف السرير وقفت وراها ومسكت زوبري وبقيت احكو ف خرم طيزها واختي مش بتتكلم ودخلتو راس ف كسها وهيا ااااااااه ودخلتو مره واحده ف كسها هيا اااااااه كمان ياحبيبي انا بقيت انيك في كسها اوووي ودخلت صباعي ف طيزها وبقيت انيكها اوووي ودخلت تاني صباع ف طيزها وانا كنت ع اخري كس اختي بيقبض ع زوبري كانو حرامي ومش عايزو يخرج من كسها
دخلت زوبري للاخر وانا بنيكها بعنف اوووي وبضرب طيزها وكنت خلاص بنيكها بعنف وصوتها عالي اوي وصوت زوبري وهو بيخبط ف كسها عالي ولبني بينزل ف كسها دخلتو للاخر
وقذايف لبن بتنزل ف كسها وهيا اااااااح ااااااح ناااار وانا بنزل ف كسها لسه نزلت كتير اوووي
ف كس اختي وخرجت زوبري واختي بتضحك والبن بيخرج من كسها هيا قالت خليك هنا طلعت بسرعه وقفلت الباب وانا نايم ع ضهري ورجعت بعد 5 دقايق ونامت جنبي وفضلت تبوسني وقولتلها خلي جوزك ياجي ينام هنا قالت سيبو بره انت دلوقتي جوزي وتنام ف اي حته ونزلت تبوس في اوووي وانا اندمجت معاها وطلعت بزها من القميص ونزلت عليه مص ف الحلمه وبهدلت بزازها عض علمت من عضي فيها
وانا صباعي ف كسها والغريب ان كسها لبني مش موجود خالص سالتها فين لبني قالت غسلت نفسي
قولتلها كسك ملزق ليه راحت تبوسني وقالت جوز اختك لحس كس اختك وبلع لبنك
قولتلها بجد قالت ايوووه قولتلها اول مره يعمل كده قالت ايوه قولتلها انا مش فاهم حاجه طب ليه بيعمل كده قالت هقولك بس تعالي البس البوكسر والفانله بس لبست وطلعت معاها لقيت جوزها قاعد وهيا قعدت جنبي وبتكلمني بصوت واطي بص ياحبيبي انا وجوزي كنا دايما بنتخيل حد معانا عشان هو يعرف ينام معايا وف مره انا اتخيلتك وهو فوقي وبقي ينكني ع اساس انت وكان اجمل يوم من فتره والموضوع اتكرر كتير وهو اتعود ع كده لحد مانزلت اجازه وحكيتلو ع انك كنت بتبص ع جسمي وانا نايمه وانا كنت بشوف زوبرك طبعا ماقولتش غ موضوع سلمي يقتلنا مع بعض وف اليوم ده قضينا يوم جميل لحد ما اقنعتو انك لما تاجي هو يسيبنا ع راحتنا وبالمره انت تطفي ناري وقالت احنا دلوقتي هنبوس ف بعض عشان هو عايز ينام معايا تاني وزوبرو مش عايز يقوم قولتلها هو مش هيتكلم
لقيتها بتحسس ع زوبري وقالت ماتقلقش جوزي خاتم ف صباعي ولقيتها بتخرج زوبري من البوكسر وانا ببص ليها ولقيتها نزلت تمص ف زوبري وانا مش عارف اعمل ايه وهيا بتمص
زوبري وقف تاني وجوزها بيبص علينا وزوبري وقف واختي فضلت تمص وانا مسكت دماغها ولقيت جوزها قرب وعينو ف الارض
ورفع قميصها وطلع زوبرو كان معقول ولا كبير ولا صغير زوبري اطخن واكبر
ودخل ف كسها وبقي ينيك وهيا بتمص وفضل ينيك فيها وهيا تمصلي ولقيت جوزها طلع زوبرو ونزل علي طيزها وانا نزلت ف بوقها وهيا اخدت لبني وبلعتو وجوزها وقف ودخل الاوضه واختي فضلت تنضف زوبري ومصت كل نقطه في وقالت ادخل اتشطف ونام وانا هدخل انام والصبح اتشطف وعطتني بوسه ف شفايفي وقالت سلمي سالتني عنك قولتلها تعالي بعد بكره ياشرموطه وقالت كنت عايزاك الاسبوع ده لوحدنا بس انت عايز الام وبنتها معاك وبتضحك وقالت جهز نفسك عشان هتحصل معركه بليل ودهلت وانا اتشطفت ودخلت اوضتي انام وصحيت ع الساعه 11 الضهر واختي كانت صحيه عملت فطار والعيال ف المدرسه قالت صباح الخير قولتلها صباح النور ياعروسه ضحكت وقالت تفطر قولتلها ماشي
عملت فطار وانا شايف نص صدرها الابيض والعبايه لحد ركبتها خلصت اكل وهيا دخلت المطبخ تعمل شاي دخلت عليها وحضنتها وزوبري بين طيزها وهيا قالت اصبر لبليل مستعجل ليه
قولتلها نفسي ادخلو ف طيزك قالت بتاعك كبير اووي مش هستحملو قولتلها ده دخل ف سلمي بسهوله صدقيني هيبقي حلو اووي
قالت ياحبيبي انا عرفه ان هو هيبقي حلو بس بتاعك كبير قولتلها عشان خطري سيبي بس نفسك ومش هتحسي بحاجه وانا بضغط ع طيزها وقولتلها تعالي ندخل الاوضه قالت استنا لبليل قولتلها مش قادر هنيكك دلوقتي وبليل كمان ورفعت العبايه لفوق طيزها وهيا بتضحك وكانت لبسه كلوت نزلتو وفتحت طيزها وهيا اممم
قولتلها جوزك مفكرش يفتحك من ورا
قالت لا هو عارف يفتحني من اودام عشان ينيك من ورا قولتلها انا هنيكك من ورا زي بنتك سلمي ونزلت ع خرم طيزها لحس ف طيزها وهيا وقفه وبتصرخ من لحسي لطيزها ولساني بحاول ادخلو ف طيزها وروحت مدخلت لساني ف كسها وصباعين دخلتهم ف طيزها وبقيت انيك ف طيزها ولساني ع كسها فضلت كده ودخلت صباعين ف طيزها وبقي يدخلو بسهوله رايح جاي وانا شايف كسها بينزل ف عسلو وقفت مكنتش مستحمل خليتها ترجع بطيزها ورا وجيت ادخلو ف طيزها مدخلش دخلتو ف كسها من ورا وفضلت انيك فيها جامد وهيا تصرخ ودخلت صباعين ف طيزها اوسع فيها وخليتها تنزل ع ايديها ورجليها ف المطبخ ومفنسه انا لحست طيزها وبحسس ع فتحت طيزها بزوبري براحه وهيا بتفتح براحه
ودخلت راس زوبري ف طيزها واختي اااااه استنا استنا فضلت ع كده ثواني ودخلت كان بيدخل بالعافيه وبقيت ادخلو وهيا ااااااااه صوتها عالي اووي انا قولت كويس انها ف بيت لوحدهم لو ف عماره كان الصوت نزل لللناس الي تحت والي فوق من شباك المطبخ المفتوح
وانا كملت نيك ودخلت نص زوبري واختي اااااااه كفايه كفايه وانا وقفت وبقيت اخرجو ودخلو براحه وهيا بعد شويه اتعودت وبقت تطلع اهات ودخلتو تاني وهيا ااااااع ااااااه كفايه وانا بنيك ف طيزها وهيا ااااااه كفايه كفايه وانا ولا هنا كملت نيك ف طيزها لحد مالقيت زوبري بينزل ف طيزها وهيا ااااااه اااااه وانا بنهج خرجت زوبري من طيزها وقعدت ع الارض وطيزها بتخرج لبن هيا نامت وفاتحه رجليها نمت جنبها ع البلاط وبقينا نبوس ف بعض وقالت كده انا طيزي وجعاني قولتلها عجبك النيك فيها قالت اووي بس بيوجع قولتلها عشان اول مره ونزلنا بوس ف بعض ف المطبخ وانا راكب فوقها وزوبري فوق كسها وقفت وقالت خليك لبليل بقي انا لبست وطلعت قعدت صممت ان انا لازم الحس كسها لحد ماتنزل
هيا طلعت بالشاي اخدت منها وشربتو ونيمتها ع الانتريه وقالت هتعمل ايه قولتلها هخليك تنزلي زيي وزقيتها ع الانتريه ونزلت مابين رجليها ونزلت ع كسها لحس ومص وهيا اااااااه ااااااه فضلت الحس ف كسها وشد شفايف كسها وكسها بينول افرازات وانا ببلع علطول لحد ماهيا مسكت دماغي ونزلت ع وشي وانا ببلع ف عسلها ونضفتو لاخر نقطه وهيا قلعت الكلوت وقالت معتش لبسه تاني بقي وبتضحك وقومت اتشطفت وقعدنا طول اليوم اتحرش بيها وكنت بكلم سلمي وحكيلها ع الي حصل معايا ومع امها وبعد المغرب جوزها وصل اتعشينا وشربنا عصير واختي كانت مصممه اشرب منو كوبيتين واختي لبسه عبايه ضيقه عليه اوي وفضلت تغري فينا بجسمها وانا زوبري وقف اووي واختي وقفتني ارقص معاها وجوزها قاعد ولقيتها بتعطيني ضهرها وبتهز طيزها ع زوبري وبتنزل وتطلع ع زوبري وانا مسكت بزازها اضغط عليهم واخنا وقفين قصاد جوزها وجوزها زوبرو وقف وهو بيلعب في ولقيتو طلع زوبرو وبيقول ل اختي تعالي اختينزلت تمص ف زوبرو ومفنسه انا قعدت ع ركبي وفضلت انيكها من فوق الهدوم وهيا بتمص وبعد شويه جوزها بينهج وبينزل ف بوقها هيا بلعت كل البن وراحت مقعداني جنب جوزها وخرجت زوبري وجوزها بيبص ع زوبري
وهيا مسكاه من تحت من عند بضاني وبتقول ل جوزها شوف زوبر اخويا عامل ازاي كبير وطخين
وناشف اوووي وطلعت لسانها ع راس زوبري وفضلت تلحس راسو والعرق بتاع زوبري ونزلت تمص ف زوبري اوووي وجوزها بيتفرج وهو بيلعب ف زوبرو واختي نزله مص ف زوبري لسه وتمص بضاني ولقيت جوزها بيرفع العبايه بتاعتها لحد وسطها ودخل زوبرو الي وقف نص وقفه ف كسها واختي بقت تمصلي جامد وجوزها بينيكها وانا اختي مابين رجلي بلعه زوبري كلو
وفضلت تمصلي وجوزها بينيك فيها وهيا طلعت زوبري ووشها احمر اووي وقفت وراحت قلعت العبايه خالص وانا بتفرج علي جسمها العريان وجوزها راح قلع هدومو كلها وقعد وهيا راحت مسكت زوبرو وقعدت عليه ودخل ف كسها وبقت تنط عليه جامد ولقيتها فتحت طيزها وبصالي وبتقولي يلا دخلو ياحبيبي انا قربت منها وهيا فاتحه طيزها انا قربت منها وحطيت زوبري ع طيزها ودخلت راسو وهيا ااااه وبدخلو واحده واحده وهيا ااااااه وانا دخلتو كلو ف طيزها وهيا بقت بتصرخ جامد من زوبري وانا بقيت انيك وطيزها ضيقه وزوبري رايح جاي ف طيزها وفضلت انيك فيها بنفس الوضع ده انا وجوزها 10 دقايق وجوزها كان بيطلع اهات اكتر منها وبيقزل ااااه حلو اووي يامتناكه زوبرين فيك جوزك واخووك وهيا اااااه اااااه وانا بنيك جامد ف طيزها وخرجت زوبري وطيزها اتفتحت اووي من زوبري دخلتو تاني وكملت نيك فيها وجوزها بعد 15 دقيقه نيك نزل ف كسها وهو اااااه اااااااه مش قادر وهو بينزل انا فضلت انيك ف طيزها وهيا ركبه عليه بعدو بعشر دقايق وطلعت زوبري وهيا قامت ولبن جوزها مكنش كتير هو قعد يتفرج علينا واختي مسكت عبايتها مسحت عسلو وراحت نايمه ع ضهرها وفاتحت رجليها وقالت يلا ياحبيبي دخلو ف اختك دخلتو ف كسها ونمت ف حضنها وانا بنيك وبممص ف بزها وهيا تصرخ وانا بنيك جامد وغيرانا الوضع نامت ع جنبها وانا وراها ودخلتو ف طيزها وجوزها جنبعا بيبوس شفايفها وبزازها وانا برزع ف كسها جامد
وجوز اختي بيبوسها وهيا ااااااه ااااااه اااااااه وانا طلعت زوبري من كسها ونيمتها ع ضهرها وطلعت قعدت ع ركبي وزوبري دخلتو ف بوقها وبقت تمص واتا بقيت انيكها ف بوقها جامد
وهيا تمص زوبري للاخر وانا مستغرب ازاي منزلتش كل ده وفضلت اختي تمص وهيا وشها احمر اوووي طلعت زوبري ودخلتو مابين بزازها وجوزها بيدعك ف كسها بايدو
روحت نايم عليها 69 انا فوق اختي ودخلت زوبري ف بوقها وبوقي ع كسها بمص كسها اوووي وزوبري ف بوقها محشور وبقيت انيكها كاني بنيك ف كسها وعمال بمص ف كسها ودخلت صباعين ف كسها وهيا مش عرفه تصرخ وانا بنيك بوقها وبمص ف كسها ولقيت جوزها بيبص عليه وانا بلحس كسها وباخد عسلها ببلعو وعينو علي كسها ولساني وفتحت كسها الوردي ومن جووه احمر اوووي بقيت ادخل لساني ف كسها وبمص زنبورها الصغير فضلت كده ولما لقيت عسل بينزل منها فضلت ادعك ف كسها ومحستش غير بايدي بسحب دماغ جوز اختي وبشدو عشان يلحس كسها ووحطيت وشو ع كسها هو طلع لسانو بيلحس كسها وانا بدعك ف كسعا واختي اااااه وخرجت زوبري من بوقها وبقت تطلع اهات ناااار
وقفت واختي شافت جوزها بيلحس كسها وهيا مسكت بزازها وقالت نفسك تعمل ايه تاني
قولتلها انا مش بنزل ليه قالت دي ليله عمري عايزاك طول اليل ف حضني وجوزها لحس كسها هيا فتحت كسها وقالت يلا مش عايز تحبل اختك يلا اختك تعبانه وهيا فاتحه رجليها انا قعدت مابين رجليها ومسكت زوبري ودعكتو ف شفايف كسها وهيا اااااه يلا دخلو ياحبيبي
انا دخلت زوبري ف كسها واختي لفت رجليها حولين ضهري وحضنتني وفضلت انيك في كسها 15 دقيقه تاني بنفس الوضع وانا برزع نيك ونزلت ف كسها وهيا تصرخ ولبني بينزل ف كسها زي البركان وعيا اااااااه نااار نارر ياحبيبي
فضلت نايم عليها وابوس فيها وقومت من عليها وزوبري وقف نص وقفه وهيا مصتو وجوزها مكسوف ينزل يلحس لبني من كس مراتو نزلت ع شفايف اختي بوس واحضان ومسكت بزها مص ولقيت جوزها بيبلع لبني من كسها
وانا زوبري وقف تاني واختي بتقولي ياريت الحبايه الي انت خدتها تعمل المفعول ده مع جوزي ودخلت معاها ف معركه تانيه من النيك وجوزها بيتفرج ونزلت تاني ف كسها وجوزها اخدها ع الاوضه ونامو وانا اتشطفت ونمت ف الاوضه كنت هلكان خالص وتاني يوم اختي صحتني ع الغدا وقالت كل ده نوم وعطتني بوسه وقالت انت بهدلتني وقالت سلمي ف الطريق قولتلها عايز حبايه من بتوع انبارح قالت حبايه كامله قولتلها ايوه قالت انت حر اتغديت مع العيال وبعد العصر سلمي جات حضنتها وبوستها من شفايفها وبقيت طول ماحنا قاعدين اقفش فيها وهيا مبسوطه اووي وانا مبسوط ان سلمي موجوده بقيت اتحرش بيها ولما جوز اختي وصل سلم ع بنتو وانا كنت بتحرش بجسم سلمي الي لبسه ترنج بيتي ضيق اوي عليها فضلت اتحرش بيها وحضنها من ورا لحد الساعه 11 دخلت الاوضه تنام وقالت تبقي صحيني لما بابا ينام وبعد ساعه اختي اخدت جوزها ودخلت وقالتلي برحتك ومطلعوش صوت بعد ربع ساعه دخلت اوضه سامي وكانت نايمه ع بطنها وطيزها تجنن قربت منها وحطيت ايدي ع كسها وبصباعي بضغط ع طيزها

HtGB3sR.md.jpg
وهيا صحت وقالت بتعمل ايه فضلت ادعك ف كسها وهيا بقت تطلع اهات روخت نايم عليها
وزوبري مابين طيزها وبقيت اهز في زوبري وهو ع طيزها وشكل الحبايه اشتغلت وطيز سلمي تجنن وزوبري مابين طيزها قولتلها وحشتيني اووي هيا قالت وانت كمان فضلت احك زوبري ف طيزها قالت تعالي نطلع برا قولتلها تعالي طلعنا وقعدنا ف الصاله وهيا قعدت ع زوبري وقعدت تحك في ونزلت مابين رجلي وطلع زوبري تمص في وفضلت تمص ف زوبري وانا قاعد وانا قعدتها جنبي ومسكت شفايفها ف بوسه تجنن

HtGAWBe.md.jpg
وفضلت امص ف شفايف سلمي ونمص لسان بعض كانت احلي بوسه ف حياتي مص السان والشفايف الي بتاكل ف بعض وطلعت بزها ونزلت عليه مص ف صدرها الملبن وبقيت ابدل مابينهم وهيا ااااه ااااه وانا مكمل ف بزازها وقلعتها الترنج والكلوت والستيان ونزلت مص ف كل حته
حتي خرم طيزها نزلت لحس في

HtG53la.md.jpg
كانت وحشتني طيزها اووي كملت لحس ف طيزها وعلطول مسكت زوبري ودخلتو ف طيزها وهيا ااااه وحشتني اوووي وحشني زوبرك وانا بقيت انيك ف طيزها وهيا صوتها عالي واحنا ف الصاله وانا كنت بنيكها بعنف ف طيزها وهيا ااااااااه كمان كمان شيلتها ودخلت ع الاوضه ونيمتها ع بطنها وطلعت عليها دخلتو ف كسها وهيا ايوووووه وانا بقيت انيك ف كسها وهيا ااااااه كمان
وانا طلعت زوبري ودخلتو ف طيزها وبقيت انيك ف الاتنين كل خرم شويه وسلمي نزلت مرتين ع زوبري وانا لسه مكمل وراس زوبري مهريه من عسلها السخن ولما قربت انزل قالت ف كسي وفعلا نزلت ف كسها وفضلنا نايمين ف حضن بعض لحد ساعه بدون نعمل اي حاجه وقومنا اخدنا الدش مع بعض ورفعت رجليها ودخلت زوبري ف كسها وفضلت انيك فيها ف الحمام اكتر من نص ساعه بكل وضعيه ونزلت ف كسها تاني وهيا نضفت نفسها وخرجنا نمنا ف حضن بعض وكنا لبسين هدومنا ونمنا ف حضن بعض للصبح وكنا قفلين الباب من جوه صحيت ف حضن سلمي وابوها ف الشغل واخوتها ف المدرسه وطلعنا فطرنا مع اختي واخدت سلمي بالحضن وفضلنا نبوس بعض وقلعتها ملط ع الانتريه ونزلت ع شفايف كسها بسحبها وكانت هيا بتصرخ وامها بتتفرج

HtG1P3P.md.jpg
وانا بلحس كس بنتها وبنتها تصرخ من المص ونزل ع طيزها وفضلت الحس ف كسها وسحب شفايفها لبرا كانت بتجننها الحركه دي ولقيت سلمي بتنزل عسل بلعتو كلو وعملت معاها وضع 69 وكملت لحس ف كسها وهيا بتمص ف زوبري وامها بقت تلعب ف كسها وهيا بتتفرج علينا
وفضلنا احنا الاتنين كده اكتر من 10 دقايق لحس ف بعض وهيا نزلت تاني وكسها كلو عسل قعدت وهيا راحت قعدت ع زوبري وبقت تطلع وتنزل وزوبري ف قلب كسها وهو غرقان عسل

HtGGu0N.md.jpg
وكنت حاسس بعسل بينزل ع زوبري وبضاني وانا مكمل وسلمي تنزل وتطلع ع زوبري
واختي قلعت تحت كلو وبتدخل صباعين ف كسها
وانا مكمل نيك ف سلمي واختي بتصرخ ولقيتها بتنزل ع الارض كتير وهيا مبسوطه
وانا فضلت انيك ف سلمي غيرنا لكذا وضع وانا زوبري ف كس سلمي وهيا ااااااااااه وحشتني كمان كمان كسرني كسر كسي وانا بنيكها بعنف وبهبد ف كسها وكسها غرقان من العسل وانا زوبري مولع ناااار وطلعتو من كسها لطيزها وكملت نيك ف طيزها ولما حسيت ان انا قربت لقيتها بتقولي نزل ف كسي جووووه كسي انا طلعتو زوبري ودخلتو ف كسها وهيا اااااااااح نزل نزل حمل بنت اختك خليها تحبل منك وانا بنيكها وبركان نزل ف كسها وهيا اااااااااه اااااه نااااار وانا بنزل لاخر نقطه ف كسها خرجت زوبري ولقيت اختي نزلت ع كس بنتها تلحسو وتاخد لبني تبلعو وبتنضف كس بنتها من لبني ودخلت صباعين تخرج البن وسلمي بتتلوه تحتها واختي بتلحس كس بنتها وسلمي نزلت ع وش امها واختي كملت لحس وقامت
تتشطف ودخلت اوضتها وانا اتشطفت مع سلمي وطلعنا ملط وعرفت انها هتمشي انهارده المغرب
اخدت نص حبايه من اختي ومسكت سلمي ساعه كامله من النيك وهيا نايمه ع بطنها وزوبري يخرج من كسها لطيزها

HtGWjet.md.jpg
ونزلت ف كسها وعرفت انها حامل
وهيا بتقولي انها متاكده ان هو ابني وهيا مبسوطه ولبست ومشت وامها رجعت وجوزها رجع واليوم ده نمت تعبان وبقيت الاسبوع فشخت اختي حرفيا مع جوزها الي كان بيستمد قوتو ف النيك مني وانا بنيك ونزلت ف كسها كل شويه
وكنت فضيت لبن لشهر اودام واختي كانت مبسوطه اوووي بوجودي حتي جوزها وقبل مانزل بيوم بقيت انيك اختي زي الشرموطه وشتمها وشتم اودام جوزها واتفقت معاها تاجي الشهر الجاي عندنا وتجيب سلمي معاها وهيا قالت حاضر وجوزها كان موافق وقالها اقعدي برحتك هناك ف حضن اخوك بس اوعي بنتك تحس بحاجه وكنا عايزين نضحك عليه ونكتها ف اليوم ده 3 مرات ونزلت وبقيت انيك اختي وبنتها ف الفون ومستني الشهر يمر بفارغ الصبر وقبل الشهر باسبوع اختي قالتلي ان الدوره منزلتش عليها
الشهر ده انا كنت فكرتها بتهزر وطلعت بتتكلم جد وهيا مبسوطه انها هتخلف مني وجوزها زعل شويه بس قال يمكن يطلع ولد يشيل اسمو واستنيت بفارغ الصبر الاسبوع ده يعدي بسرعه كده اختي وبنتها الاتنين حامل مني احا انا عملت ايه ده حتي اختي مبسوطه هيا وجوزها.....

اجزاء التالت




رجعت البلد وانا بفكر عملت ايه افرد الموضوع اتكشف هيحصل ايه روحت البيت قعدت مع امي
وبقيت اكلم مع سلمي وكنت زعلان من الي عملتو
ضميري زعلان ان انا خليتهم يحبلو مني
ممكن ف اي لحظه جوز سلمي يعرف
بقيت اكلم اختي عادي ع النت ولما كانت بتحب تكلمني ف الجنس كنت بقولها امك جنبي كنت بخلع براحه يوم بعد يوم وانا بكلم سلمي كنت بحبها اووي ف سني وكانت جميله
وكانت بتكلمني كاني حبيبها
بعد شهر عرفت من اختي انها هتاجي بكره مع جوزها والبنات سالتها ع سلمي قالت جوزها مش راضي قولتلها ماشي
كلمت سلمي وقالتلي هو قالي انتي كنتي لسه هناك الشهر الي فات هيا امك لما تروح لازم تروحي معاها قولتلها خلاص مش مشكله
تاني يوم اختي وصلت الساعه 10 الصبح
وجوزها والبنتين اختي اخدتني ف حضنها مكنتش عايزه تبعد من حضني وبتقولي وحشتني اوي
واختي عرفت امي انها حامل وامي مبسوطه ليها واختي دخلت اوضتي تغيير وطلعه بعبايه بيتي جميله عليه وجوزها لابس ترنج
فضلنا طول النهار مع بعض كنت اختي مابتصدق نكون لوحدنا حتي لو ل دقيقه بس تبوسني وتمسك زوبري وانا كنت بفعص ف صدرها
بليل عرفت ان جوزها هيسافر الصبح عشان شغلو
اليل دخل علينا وكلنا سهرنين امي دخلت تنام وبعدها العيال دخلت تنام جنب امي
واختي قالت ل جوزها عايزه ارقص
قالها ارقصي ياحبيبتي واختي قالتلي ترقص معايا قولتلها لا هتفرج شغلت اغاني وهيا قلعت الطرحه ولفتها ع طيزها وقعدت ترقص وبزازها تتهز اووي كانها مش لبسه حاجه تحت وانا بتفرج وزوبري بيوقف وجوز اختي يبص ع زوبري ويمسك زوبرو
اختي قالت عايز اقلع وخايفه امي تصحه تشوفنا
انا وقفت وقربت من اختي وحضنتها من اودام وقولتلها لبسه ايه تحت قالت قميص نوم جيبهولك مخصوص قولتلها اقلعي وفرجيني
هيا قالت عيوني راحت فكت الطرحه ورفعت العبايه ولقيتها لبسه قميص نوم لنص طيزها ومش لبسه كلوت ولا ستيان وكسها اودامي قولتلها ايه الحلاوه دي قالت عجبك القميص انا قربت منها وحطيت ايدي ع كسها وبقولها صاحب القميص هو الي عجبني وبحسس ع كسها وهيا وقفه وبتقولي براحه ع كسي بقولها مالو قالت مالك بتضغط عليه ليه كده قولتلها وحشني اوووي
قالت وانت وحشو اووووي تعرف كنت بقول ل جوزي لو لقيت اخويا لوحدو ف البيت هاخدو علطول ف الاوضه ونزل كبت الشهر كلو ع زوبرو
قولتلها وانا عايز زوبري يقطع ف كسك قالت نام ع الكنبه انا نمت وهيا بتقول ل جوزها خلي بالك لو حد طلع ياحبيبي قالها ماشي ولقيتو وقف اودام باب الصاله وانا نمت ع ضهري اختي قلعتني البنطلون وقالت اخيرا شهر كامل بعيده عنك
وانا هموت وبقول جوزي كسي بياكلني لقيتها طلعت ع زوبري ومسكت وعطتني ضهرها
وهيا بتبص لجوزها ومسكت زوبري ودخلتو ف كسها وهيا ااااح زوبرك ناشف اوووي حسه انه حديده ف كسي الحقني ياراجل

Hy3Gj1a.md.jpg
وهيا بقت تنزل وتطلع ع زوبري براحه
وتقول اخيرا اخيرا وحشتني وهيا بتنزل وتطلع ع زوبري وهيا بتطلع اهات واطيه وهيا بتبص ل جوزها وتقولو شوف ياراجل بص ع مراتك وهيا بتتناك من اخوها اودامك
شوف زوبر اخويا قد ايه دخل ل بطني وجوزها بيلعب ف زوبرو وبيبص علينا وهيا قالت اخر مره نكت طيزي وسيبتها وهيا بتاكلني ورفعت كسها وكسها بيعمل صوت مولعني انا مسكت زوبري وهو بيلمع من عسلها وكسها احمر من جوه
هيا مسكت قعدت ع زوبري دخل ف طيزها وهيا اااااااح ايه ده وقعدت عليه وبقت تنط ع زوبري جامد كانها مغلوله من زوبري
تنزل جامد وصوت النيك بقي عالي واختي ولا هنا انا قلقت وقولت ل اختي تعالي نطلع ع السطح قالت ليه قولتلها نروح اوضه الفراخ ونخليهم يتفرجو علي وانا بنيكك قالت تعالي وهيا قالت ل جوزها خليك هيا اخدت عبايتها وانا طلعت ع السطح ودخلت اوضه الفراخ والنور كان منور
قفلت الباب ورانا واختي حطت عبايتها ف جنب وهيا بتقولي هتنكني ف اوضه الفراخ انا مسكت صدرها افعص فيهم ومسكت كسها جامد ودخلت 3 صوابع وبقيت انيكها جامد وهيا اااااااهوااااااه براحه براحه وانا بنيكها اوووي بصوابعي وهيا خلاص خلاص براحه وهيا بتقول هنزل هنزل
انا بكف ايدي بقيت ادعك ف كسها وضرب كسعا بالقلم وهيا كل ماتضرب تسخن اكتر ولقيتها بانزل عسلها كانت كتير اووي غرقت الارض وانا مستحملتش مسكت زوبري ودحلتو ف كسها وكان سخن اووي من عسلها فضلت انيك فيها وهيا اااااه ااااه كمان كمان نيك اختك حبيبتك
اختك بتحبك اوووي وانا بنيكها جامد وعطتني طيزها ووشها للحيطه دخلت زوبري ف كسها من ورا وفضلت انيكها وهيا موطيه وانا بنيكها وهيا اااااح ياخربيتك كفايه ارحم كسي مش قدره هنزل كفايه وانا بهبد ف كسها جامد وهيا اااااه اااااااه واول ماكسها نزل ع زوبري انا زوبري نزل كل لبنو ف كسها واختي ااااه سخن اووي لبنك من غيرك كنت نسيت طعم النيك وهيا نزلت تمص ف زوبري ونضفتو وكسها بينزل لبني مخلوط بعسلها هيا اخدتني ونزلت وفتحت رجليها وبتطلع البن وجوزها بيقولها كسك متغرق لبن قالتلو مش كان نفسك تبلع لبن اخويا وهو بصلي قالتلو تعالي محروج منو ده لسه ركبني اودامك تعالي ريح نفسك ولقيتو بيحسس ع كسها وراح مدخل زوبرو ف كسها وبقي ينيكها اوووي وصوت النيك واضح من لبني الي عامل صوت وهو قعد ينيك فيها لحد منزل ف كسها ونزل علطول يبلع ف البن بتاعنا
ونضف كسها خالص ودخلت تتشطف ودهلت مع جوزها تنام وانا نمت ف الصاله
تاني يوم صحيت وجوزها كان سافر وبقيت انا واختي وامي والبنتين طول النهار قاعدين مع بعض خرجت المغرب مع صحابي سهرنه شوي الساعه كانت 12 اختي كلمتني وقولتلها انا ف الطريق اهو قالت تعالي ع اوضتي علطول العيال وامك نامو من الساعه 10
انا تعبانه اووي قولتلها وانا كمان قالت هستناك
وانا بعد ربع ساعه روحت البيت والنور طافي دخلت ع اختي وفتحت لقيتها نايمه ع ضهرها ولبسه ستيان بس وبتلعب ف كسها اول ماشافتني قالت يلا تعالي ولقيتها بتفنس طيزها وفاتحت رجليها انا خرجت زوبري وطلعت ع السرير بركبي ونزلت البنطلون ومسكت وبحكو ف كسها
ودخلتو ف كسها وهيا ااااه

Hy3j07a.md.jpg
ومسكت طيزها وبقيت انيك ف كسها وهيا كاتمه بوقها وانا بنيكها ولقيتها هيا الي بترجع وتطلع ع زوبري وبقت تنيك نفسها وانا زي منا بحسس ع طيزها وزوبري ف كسها رايح حاي وهيا مبسوطه وبتقول ااااااه زوبرك حلو اووي
لما بيدخل بحس انه مالي كسي ومش قدره عليه
نيك اختك ياحبيبي اختك محرومه من النيك
اختك محرومه من الزوبر
اختك بتريح نفسها بخياره عشان ماتتناكش بره
وانا بنيك فيها روحت نمت فوقها وزوبري ف كسها وانا نمت فوقها وبقيت اهبد ف كسها وهيا ااااه ااااه والسرير بيتهز وانا بنيك فيها
خرجتو من كسها لطيزها ولقيتها بتقرص ع زوبري بطيزها وكان زوبري مش هيخرج وانا بنيكها وهيا ااااااه حلو اوووي وفضلت انيك فيها وقولتلها عايزك تمصيلي قاات حاضر انا نمت ع ضهري وهيا علطول مسكت زوبري واخدت تمص في

Hy3Nkx4.md.jpg
وانا نايم وشايف عنيها الي ف عيني ولسانها الي حاضن زوبري وشفايفها الي ع زوبري وانا ف دنيا تانيه واختي بتقولي انا كلمت جوز سلمي واستاذنتو يبعت سلمي عشان ستها تعبانه وهو وفق وممكن تاجي بكره او بعدو مبسوط ياحبيبي
قولتلها ايوه اوووي قالت الكلبه بتكلمني وبتقولي عايزه تاجي وحشها زوبرك الكلبه
وبصراحه عندها حق ده انت زوبرك وحشني انا مش هيوحش بنتي وفضلت تمص
وراحت قالت عايزاك تنيكها اودامي وعايزه تصرخ تحت منك كانها اخر نيكه ليه انا قولتلها اطلعي ع زوبري قالت ادخلو فين قولتلها كسك
هيا قالت حاضر قعدت غ زوبري ومسكتو وبقت تحكو ف كسها رايح جاي وكسها غرقان عسل من كسها وراحت قعدت عليه

Hy3eFyu.md.jpg
وبقت تنزل وتطلع وصوتها مكتوم
وهيا بقت تنيك نفسها اكتر من 5 دقايق وراحت قعدت ع زوبري ودخل كلو ف كسها
وحضنتني وقالت زوبرك ده بينزل امتي
مص بزازي انا اخدت بزازها ف بوقي وبقيت امص فيهم وهيا ركبه ع زوبري مش عايزه تتحرك
وقالت تعرف انت زوبرك واصل لابعد حته ف كسي انا كسي ثواني وهيفرقع من عسلي زوبرك بينبض ف كسي عايزك تمص شفايفي عشان انا خلاص مش قادره بسرعه بسرعه انا اخدت شفايفها ف بوسه زوبري ف كسها ولقيتها رفعت طيزها لفوق وبتنزل جامد وطلعت صوت لولا البوسه كنت اتفضحنا فضلت ابوس فيها وهيا بتنيك نفسها ولقيتهااممممممممممم ولقيت شلال بينزل ع زوبري من كسها اول مره تنزل كده ع زوبري انا حضنتها وهيا خلاص نزلت انا كملت نيك فيها وزوبري بهبد ف كسها وصوت النيك واضح صوت زوبري ف كسها وفخادنا ببعض
ونزلت لبني ف كسها وهيا ااااح لبنك مولع وفضلنا نبوس بعض وهيا قامت مصت زوبري وانا اتشطفت وهيا دخلت ورايا اتشطفت وعملتلي عشا وقعدت ف حضني وقعدت تقولي انت مضايق ان انا هخلف منك قولتلها لا فرحان اووي قالت وانا كمان فرحانه هيتكتب باسم جوزي وانا حسه انه هيبقي ولد فضلت ف حضني ودخلت تنام وانا نمت ع الكنبه وتاني يوم اختي قالت سلمي ف الطريق وانا كنت مبسوط وبقيت مع اختي نكون لوحدنا كنت بطلع بزها من العبايه والستيان ومص في حتي لو دقيقه بس
فضلت طول اليوم اتحرش بيها وسلمي وصلت بعد العصر سلمت عليه وهيا مبسوطه وقعدت معانا وعرفت انها هتمش مع امها وانا بقولها هفسحك احلي فسخ اليومين دول ضحكت وقالت انا شايله ابنك ف بطني لازم تفسحني وتخلي بالك مني
ولما نكون لوحدنا وامها معانا كنت احضنها وايدي الاتنين ع طيزها اهرس فيها وشفايفها نقطعها
بعد المغرب اخدتها ع السطح وامها واخده بالها مردتش انيكها نزلتلها البنطلون ودخلت صباعين ف كسها وبقيت انيكها بيهم اكتر من 10 دقايق وهبا نزلت ع الارض وفخادها ونزلنا وهيا باين عليها التعب وفضلت سهران معاها وكلهم نامو حتي اختي دخلت تنام وانا قاعد وسلمي دخلت مع امها وبعد ربع ساعه طالعه لبسه روب ابيض ووقفت اودامي تحسس ع جسمها وبتقولي جاهز
انا مسكت زوبري وقولتلها جاهز هيا قلعت الروب ولقيتها لبسه لبسه قميص نوم غامق وكلوت نفس الون كلوت فاتله داخل ف كسها وف طيزها
انا قولتلها تعالي اقعدي هيا قربت وطلعت ع زوبري ووشها ف وشي وقعدت بكسها ع زوبري وفضلت تحك في والكلوت داخل ف كسها وهيا قالتلي خرج زوبرك انا طلعت زوبري وهيا بكسها بقت تحك في والكلوت ف كسها وهيا اااااح وفضلت تحك ف زوبري وقالت انا مش قدره ولقيتها نيمتني ع ضهري وعطتني ضهرها وقلعتني البنطلون ومسكت زوبري وشالت الفاتله من كسها ودخلتوو ف كسها وقعدت عليه

Hy3UkvI.md.jpg
وهيا ااااه ااااااه اخيرا وحشني اوووي زوبرك جوايه وفضلت تنيك نفسها وتقولي وجوزي بينكني كنت بتخيل نفسي بقولو جيب خالو ينيك معاك زي مابيعمل مع ماما
نيك ماما وخلي خالو ينيكني
انا عايزه زوبر خالو وهيا بتنط ع زوبري وفضلت تنط ع زوبري وانا زوبري ف كسها
وانا مسكت الكلوت بايدي وقطعتو وهيا بتضحك
وقالت طول البوم لبسه وهو دخل جوه كسي ف الحر لما تعبني بقيت عايزه ادخل اي حمام ولعب ف كسي من الهيجان او اخلي اي حد ينكني
بقيت ماشيه وعيني علي ازبار الناس
نيكني ياخالو نيكني شبعني من زوبرك
وانا بنيكها ولقيتها بتقولي عايزه اشوف وشك وانت بتنكني وانت بتنيك بنت اختك الشرموطه القحبه ولقيتها لفت وعطتني وشها وهيا لسه ع زوبري وزوبري ف كسها للاخر

Hy34P6J.md.jpg
وهيا اااااح زوبرك بيقطع ف كسي ياخالو ونزلت ع شفايفي نبوس وهيا اااااح ااااح ف ودني اااااه نيكني ياخالو سلمي بنت اختك كسي بيوجعها
ابنك ف بطني نزل لبنك ف كسي خليني اخلف تؤام منك نيك ياخالو وانا بوسطي بنيك فيها وهيا اااااه اااااه كمان كمان ياخالو
امي عايزه تحرمني من زوبرك وتتناك هيا لوحدها ونسيه اننا احنا الاتنين حامل منك عايزه تاخدك مني انا نفسي اطلق واجي اقعد معاكم هنا
انا عايزه اعيش معاك علطول
وانا ساكت وبنيك ف كسها ولقيتها حطت ايديها ع كسها وبتدعك ف كسها جامد ولقيت عسلها بينزل ع زوبري وشعرتي وهيا ااااح اااااااااح
وانا بنيكها اوووووي وهيا ااااااااه ياخربيتك براحه حد يسمعنا وانا حضنتها جامد وزوبري ف كسها وبنيكها بعنف وهيا بتقول الاه مقطعه كده
من سرعت النيك وانا كنت خلاص مش قدر فضلت انيك بسرعه وانا زوبري كنت حاسس انه هينزل خلاص فضلت انيك فيها وانا كنت عايز اتحكم فيها روحت قلبت نفسي وهيا بقت تحت مني وانا فوقها وزوبري لسه ف كسها وانا بنيكها جامد وهيا ااااااه اااااه اووووي اووووي ياخربيتك كسي كسي وانا بنيك اووووي ولقيتها ااااااااااااااه بصوت عالي وانا خوفت ولقيت كسها بينزل ع زوبري وانا زوبري كان خلاص ولقيت نفسي بنزل ف كسها وهيا اااااااه اااااااه سخن اوووي ولقيت الباب بيتفتح وكانت اختي قلبي كلن وقع ف رجلي قالت ياخربيتكم صوتكم عالي وهيا بتقول ل بنتها قومي وانا فوقها ولبني بينزل ف كسها وانا مش عايز اسيبها وهيا حضناني واختي قومتني من فوقها وكس سلمي كان احمر اوووي من كتر النيك وكسها بينزل عسل كتير ع الكنبه وفخادها اختي اخدت هدومها واخدت بنتها وهيا ماشيه ملط ف اوضتها وانا اتشطفت وبفتح الباب لقيتو مقفول طلعت نمت صحيت متاخر وسلمي مبسوطه وسالتها حصل ايه قالت امي اخدتني نضفتني وانا نزلت ع وشها وهيا خلتني الحس كسها ونزلت ع وشي وتعرف بقينا نتكلم عنك وان انت غيرت حياتها وانها كانت نست الجنس وكسها ضاق من قلة النيك ورجعت تاني تحب النيك وكسها مهري من زوبرك وانا بقينا نتكلم عنك
لحد مانمنا وبعد العصر امي اخدت اختي والبنات عشان يزورو خالتي بس سلمي قالت انها تعبانه شوي وامها عرفت وخرجو وانا قفلت الباب من جوه واخدت سلمي بالحضن وبوس كانت لبسه ترنج فضلت اهرس ف جسمها ودخلت الاوضه وقلعتها البنطلون بالكلوت ونزلت الحس كسها وطيزها وهيا وقفتني وقعتني خالص وفضلت تمصلي ووقفت تبوس شفايفي وبتقولي ستو عايزاني اروح معاها وسيب جوزي لوحدو وهيا بتدعك ف زوبري قالتلي نام نمت ع ضهري هيا طلعت ع السرير وعطتني ضهرها وانا ماسك زوبري وهيا قعدت بكسها عليه ودخل راسو

Hy3Z5Av.md.jpg
وهيا ااااه ياخالو راس زوبرك بتجنني وراحت قعدت ع زوبري دخل كلو وفضلت تنيك نفسها فضلت انيك ف سلمي ساعه كامله بجميع الاوضاع وهيا نزلت 3 مرات وانا نزلت مرتين ف كسها وكنا خلاص جيبنا اخيرنا واتشطفنا مع بعض وكل واحد نام ف اوضه من التعب صحيت ع ايد اختي وهيا بتحسس ع زوبري وتقول زوبرك نام من التعب والبت مقتوله قولتلها ماتجوزيني بنتك قالت مانت متجوزها اهو وبتضحك
فضلت طول اليوم نظرات مع سلمي واخدتها بليل افسحها وتاني يوم اخدتها ع جزيره الورد ف المنصوره وركبنا المركب الي اتنين بيركبوها بس بنبدل برجلينا وكان البحر منور عشان كان في فرح واحنا بنضحك ونهزر وهيا بتمسك زوبري وانا زوبري حديده وهيا تضغط عليه جامد
وقالت تعالي نطلع قولتلها ليه قالت عايزه اتناك هنا قولتلها انتي مجنونه قالت شوف كده المكان البعيد ده هنروح هناك ومحدش هيشوفنا صدقني هتبقي حلوه اوووي قولتلها هتفضحينا قالت ماتخفش
طلعنا من البحر وبقينا نمشي عادي وبعدنا شويه والجو ضالمه اوووي وهيا بتحسس ع زوبري وبتقولي هنا قولتلها كمان شوي
وبعدنا خالص واخدتها جنب الحيطه
ونزلنا ف بعض بوس وتقفيش وهيا بتحسس ع زوبري وهيا بتفتح السوسته وخرجتو
ونزلت تمص ف زوبري وانا وقف ببص يمين وشمال مش شايف حاجه وهيا بتمص ولقيتها بتقولي تعالي دخلو ولقيتها بترفع العبايه
وبتنزل البنطلون الترنج والكلوت مع ببعض ومسكت زوبري وبتحكو ف كسها ودخلتو وهيا كتمت بوقها وانا حشره ف الحيطه وبقيت انيك فيها وكانت احلي متعه وانا بنيك فيها
فضلت انيك فيها اكتر من ربع ساعه وكنت مرتاح للمكان وقعدت ع الارض وهيا قعدت ع زوبري وكانت احلي نيكه ونزلت ف كسها وهيا لبست الكلوت والبنطلون ونزلت العبايه وقالت لبني ده هيموتني قولتلها امسحيه قالت لا عشان لما نروح نكمل عليه وبتضحك ونزلت تمص زوبري نضفتو ولبست وطلعنا ولا كان ف اي حاجه روحنا البيت متاخر ولقيت اختي نايمه ف الصاله مردناش نصحيها ودخلت ع الاوضه وقلعنا ف لحظه
ودخلت زوبري ف كسها واحنا وقفين وهيا اااااااه اااااه عجبك النيك هناك ياخالو
وانا بنيك فيها قالت نيكني اووي بحب اتناك منك مرتين ف اليوم بحس ان انا معايا راجل جوزي بينكني كل يومين مره
انت الي عرفتني طعم النيك واخدتها ونمت ع السرير نبوس ف بعض وهيا عدلتني وطلعت ع زوبري وفضلت تنط ع زوبري
Hy3yGlS.md.jpg
وانا قافش ف طيزها وبهزها ع زوبري وهيا ااااااه اااااه اوووي ياخالو زوبرك ناااار مش قدره ونزلت تبوس فيا وانا قافش ف طيزها وبعبصها وهيا اااااه ياخالو بتكلمني ف ودني
نفسي اعيش معاك علطول لو مكنتش خالي كنت اتجوزتك وعيش معاك بقيت عمري ومتعك واتمتعني كان كسي زمانو مفشوخ لو كنت انت فتحتني في ليله الدخله تعرف ي خالو جوزي كان بيقولي كسك حلو اوووي ودخلو زوبرو وبيقولي كسك ضيق امال لو كان زوبرك مكانو مكنش هيدخل ف كسي لما جوزي بكون راكبه ع زوبرو بحضنو وبتخيلك ورايا وبتنيك طيزي
وانا بنزل مرتين او تلاته ع زوبرو وهو بيقولي انت تجنني ع السرير قولتلها طول مازوبرك ف كسي هتلاقيني بنزل حتي لو دخلت صباعك وانا مزاجي حلو هنزل ع صباعك بتقولي ف يوم وهو فوقي قولتلو لما كنت عند ستو كنت نايمه لوحدي وتخيلتك فوقي فضلت العب ف نفسي لما كنت هتجنن وكنت عايز اطلع ل خالو اقولو انا تعبانه تعالي اركبني زي جوزي ووقتها جوزي نزل ف كسي ولما خلصنا قالي معتيش تجيبي سيرت خالك تاني ف الحاجات دي
قولتلها انا هنزل قالت ف كسي ياخالو ونزل ف كسها ونمت ف حضنها ساعتين صحيين ف حضن بعض فضلنا طول اللسبوع انيك ف اختي وسلمي وجوز اختي وصل واخدهم ومشي وبعد 5 شهور بطنهم كبرت وروحت عندهم وبقيت انيك اختي وجوزها نايم مع العيال وانا وهيا ف الاوضه وركبه ع زوبري وبتنط ع زوبري

HyF289S.md.jpg
وكنت بنيكها كل يوم مرتين فضلت عندها اسبوع كامل انيك فيها وكنت واعد سلمي اروحلها قبل ما ماشي عشان هما بعيد شويه عن بيت امها
وكنت بفضل طول اليل انيك ف اختي
وجوزها بينيكعا معايا ويخرج وانا اكمل وجوزها كان فرحان انها هتخلف ولد
وهيا كانت بتتحكم في زي الخاتم
فضلت انيك ف اختي طول اليل وصوتها مالي الشقه ولما العيال بيسالو ابوهم تقولهم امكم عشان حامل تعبانه وخالكم جووه بيعملها مساج زي ماالدكتور قال والبنات صغيره مش فاهمه حاجه وانا بنيك ف اختي ونزل ف كسها وكس اختي كان زي السكر تاني يوم الساعه 10 روحت ل سلمي وكان جوزها ف الشغل واخدتها ف حضني وهيا علطول نزلت في بوس وقالت مفيش وقت حماتي ممكن تاجي ف اي وقت وانا كملت معاها ف البوس والتقفيش وقلعنا وهيا اخدتني ع السرير وقالت سيبني برحتي مالكش دعوه بيه راحت نيمتني ع ضهري وعلطول ركبت فوقي

HyFFkT7.md.jpg
وبقت تنط ع زوبري اكتر من نص ساعه نزلت فيهم 3 مرات وانا نزلت مرتين ف كسها
وقومنا اتشطفت وهيا قاعده جنبي بتحسس ع صدري الباب خبط هيا قالت اعدل نفسك حماتيوقفت تفتح وكانت حماتها سلمت عليها وقعدت شويه وقولتلها همشي انا قالتلي اصبر انزلك واستاذنت من حماتها كانت ست كبيره ف السن نزلنا تحت وعند البوابه اخدنا بعض ف بوسه وانا زوبري وقف هيا قالت عايزه ف كسي قولتلها ماينفعش قالت ملكش دعوه محدش هنا غيرها قولتلها ممكن حد يسمعنا من بره قالت مش هطلع صوت ولقيتها رفعت عبايتها وقميص النوم وجابت الكلوت ف جنب وانا طلعت زوبري
ودخلتو ف كسها وهيا فاتحه بوقها وبقيت انيكها براحه وهيا حطت ايديها ع بوقها وانا بنيك 5 دقايق وانا بفشخ ف كسها ولولا ان الموقف وقتها مرعب لكنت نكتها اكتر من نص ساعه هيا اول منزلت ع زوبري كنت انا بنزل ف كسها وهيا مصت زوبري ولبست كلوتها ع لبني وسلمت غليه واخدتني بالحضن ومشيت وبعد شويه بعتتلي رساله بتقولي حماتي بتقولي كل ده يابت
قولتلها هو دخل الحمام بتاعك وانا استنيتو ع ماخرج كنت عايزه اقولها بيطمن ع ابنو الي ف بطني وبينكني قبل مايمشي وبتضحك قولتلها مجنونه انتي وقفلت الواتس ومر اكتر من 3 شهور والاتنين خلفو مع بعض فارق اسبوع اختي خلفت ولد وسلمي جابت بنت زي القمر
وكنت بروح عندهم وكنت بنيك فيهم الاتتنين لحد دلوقتي وسلمي حبله من جوزها واختي مبقتش عايزه تخلف كانت فرحانه ب ابني
ويوم م امي ماتت بعدها بشهرين الاتنين نزلولي اجازه وبقيت انيكهم الاتنين كل يوم مع بعض وكاني متجوزهم وبعد سنه اتجوزت وخلفت ولما حد فيهم كان بياجي كنت بعطيلو كل لبني ف كسو ويشبع بالاسبوع من غير مامراتي تعرف **** يخلي حبوب المنوم كنت بعطيها ل مراتي واخد اختي وسلمي افشخهم جنب مراتي وكنت بنيك مراتي وهيا نايمه بردو...... انتهت ❤
ياريتني بطل القصة 🥰🥰
 
  • عجبني
التفاعلات: kokoking و عاشق الكس الاحمر
روعة
 
  • عجبني
التفاعلات: عاشق الكس الاحمر
انا قاعد مع امي واخويا الصغير ف بلد ف المنصوره واختي عايشه مع جوزها ف مصر عندها 3 بنات بنت 19سنه متجوزه من 3 شهور وبنتين كمان
انا 20 سنه بالمنسبه اختي من ام
المهم بيتنا موجود في اوضتين وصاله ومطبخ وحمام اختي جات عندنا زياره مع عيالها وجوز اختي معاها عربيه وصلهم واتغدا ومشي اهتي عايشه ف مصر وبنتها بردو عايشه ف مصر سلمي ع اختي وبنتها الكبيره سلمي طولها 165 وجسمها كيرفي بزاز ملبن اوووي لو لبسه العبايه وبتمشي بزازها بتهز اودامك سلمت علي سلمي وحضنتها وبزازها ف صدري والي يجنن ان جسمها ابيض لو لمستو بيعلم احمر
المهم قعدنا وعرفت انهم هيقعدو عندنا اسبوع وسالت سلمي عن الجواز وهيا بتتكلم عادي ومش مكسوفه واختي كمان ملبن عندها 40 سنه
بنتها نسخه منها بس بنتها شكل وجسم مقسم وبزازها وطيزها بيترج لما تمشي
قعدنا وهيا لبست عبايه بيتي وجسمها مقسم ف العبايه وانا بتمتع بكل تفاصيل جسمها كنت بحاول ابعد عيني من عليها بليل امي نامت ف الاوضه واخويا نام جنبها واختي اخدت اوضتي ونامت فيها ومعاها بناتها وانا نايم ع الكنبه اودام التلفزيون والساعه 2 وانا صاحي وايدي ع زوبري بدعك في وانا بتفرج ع التلفزيون وسمعت صوت لقيتها سلمي دخلت وقالت لسه صاحي قولتلها ايوه قعدت ع الكرسي عندنا كنبه وكرسيين
ف اوضه الجلوس قعدت وفضلت تتفرج معايا وانا فضلت قاعد وقامت عملت قهوه ليه وليها
وشربنا وسالتها عن حوزها قالت كويس هو ف سفر شغل وهياجي بعد اسبوع ولما عرفتو قالي روحي قولتلها حبله ولا لسه قالت لسه اهو **** يسهل فضلنا نتكلم مع بعض دخلت تنام وانا بتفرج ع طيزها ونفسي اهجم عليها انيكها انا قمحي الون وطولي 170 وزوبري حوالي 19سنتي
ضربت يومها عشره ع سلمي
تاني يوم نفس الكلام عيني عليها وع جسمها وكنت بنبسط اووي لما جسمها يتهز اودامي كده بليل الساعه 1 النور قطع واخويا بيلعب مع البنات الصغيره استخوبايه ف البيت وامي واختي قعدين اودام البيت من الحر وانا ف اوضه الجلوس
وسلمي كانت مع امها بره سلمي دخلت جووه وبعد ثواني بتقولي ياخالو فين الكشاف دخلت واتا مش شايف حاجه بقيت احسس ع الحيطه واتا لمحت سلمي بس عملت نفسي مش شايف وحطيت ايدي ع بزها هيا حاسب قولتلها مش شايف دخلت اوضتي ومن فوق الدولاب طلعت الكشاف الكبير
تلفوني كان فاصل شحن وتلفون سلمي كان صغير
مش بتشيلو اصلا المهم هيا اخدت الكشاف ودخلت الحمام واتا زوبري وقف ع مسكت بزها الملبن ده انا صوبعي غرزت في خرجت وقعدت قصادي وبقت تبصلي من تحت لتحت وانا بتكلم معاها وهيا بتلمح ف زوبري الوقف وانا عملت نفسي مش واخد بالي
النور رجع وهيا طفت الكشاف وعينها ع زوبري الوقف زي الصاروخ ومش عايز ينام
انا جمدت قلبي ومسكتو وضغط عليها عشان ينزل مابين فخادي وعملت نفسي مش واخد بالي
وقعدنا شوي امي واختي دخلو قعدو معانا والساعه 2 كلو نام وانا نايم ع الكنبه وزوبري وقف وبدعك في من فوق البنطلون وانا بتخيل سلمي وجسمها ولقيتها فجاءه دخله يدوب انا شيلت ايدي من ع زوبري هيا ابتسمت وقعدت وقالت مش عارفه انام ماما مشغله المروحه جامد وانا جسمي بيوجعني منها قولتلها ادخلي جنب ستك قالت اخوك نايم معووج انا قعدت وحولت اخبي زوبري وهيا فتحت التلفزيون وقعده وقالت انت هتنام قولتلها لا قالت خلاص خليني انام ع الكنبه وانا اقعد ع الكرسي انا وفقت علطول وهيا عطتني ضهرها ونامت ع جنبها وانا ببص ع طيزها المقسمه من تحت العبايه وكعب رجليها الحمر
فضلت ابص عليها ومسكت زوبري اضغط عليه ومسكت تلفوني صورتها كذا صوره وبعد ربع ساعه قربت منها قولتلها سلمي انا عايز انام يلا ادخلي جووه هيا اامممم سيبني انام انا يابنتي ادخلي جووه لقيتها دخلت جنب الحيطه وطيزها ليه وقالت نام جنبي انا اتجننت وبصيت ع طيزها قولتلها المكان مش واسع قالت واسع نام بس انا مصدقت نمت ع ضهري وكتفي لامس كتفها من ورا ولقيتها بتلف وعطتني وشها ونفسها بقي ف وشي وانا جسمي سخن اووي مش مصدق وبعد شويه نامت ع بطنها وانا ع ضهري وطيزها ااااااه تجنن كنت عايز انام فوقها وزوبري ع طيزها بس فضلت اتفرج ع طيزها وعبايتها الوردي الي لبسها
وبعد شويه راحت عطتني ضهرها تاني انا نمت ع جنبي وزوبري نحيت طيزها وكنت ببص ع طيزها وانا بقرب زوبري من طيزها ولمس طيزها رجعت لورا وبقيت اقرب لمس طيزها وانا كاني بنيك بس براس زوبري بس هيا الي بتحك ف طيزها وفضلت كده شويه وحسيتها بتتحرك بطيزها لورا وانا سابت لقيت طيزها بقت ع زوبري وزوبري محشور جامد علي طيزها وانا مش بتحرك وانا هتجنن ايه المنظر ده بقيت اصور وجمدت قلبي وحطيت ايدي ع وسطها وضميتها وبقي زوبري مابين طيزها ولقيت طيزها بتتحرك ع زوبري براحه انا ضغطت ع وسطها وزوبري سايح خالص مابين طيزها مكنتش مستحمل روحت قربت ايدي من بزها بحسس عليه كان مالي كف ايدي
ضغط عليه سمعت اااه منها بصوت واطي عرفت انها صاحيه انا ضغط ع بزها كمان وضغط ع زوبري ف طيزها وقولت بصوت واطي جسمك حلو اووي ياسلمي وقرصت ع بزها تاني وطلعت اااه واضحه ومسكت طيزها وروحت مقلوب ع ضهري وزوبري صاروخ وقف لقيت سلمي نامت ع بطنها وطيزها نااااار وكانها بتقولي يلا اركب انا حسست ع طيزها براحه ومشيت صباعي مابين شق طيزها وهيا جسمها اتهز بعدت ايدي وقررت مالمسهاش وكفايه كده وزوبري وقف ولقيتها نامت ع جنبها ووشها ليه ومغمضه عنيها وانا غمضت عيني وقولت بلاش تلمسها وبعد 10 دقايق محستش غير بايد بتحسس ع صدري وهيا نازله ع بطني ودخلت ايديها تحت التشرت وتحسس ع بطني لحد مالقيتها بتمسك زوبري وهو وقف اتجنن زوبري وبقي صاروخ ف ايديها وانا ببصلها وهيا بتمص شفايفها ومغمضه عنيها ولقيتها بتمسك راس زوبري تضغط عليها واتا ببص لوشها ولقيتها دخلت ايديها عند زوبري مسكتو وبتعض ع شفايفها وانا بصباعي حطيتو ع شفايفها وهيا بلعتو ف بوقها وبقت تمص في وانا مش مصدق الي بيحصل وانا بعدت صباعي وشفايفها الحلوه انا قربت منها وحطيت شفايفي عليها لقيتها بتبوسني وانا سابت وهيا بتبوس شفايفي وانا طلعت لساني هيا بقت تمص في وانا كنت هتجنن وايدي بتحسس ع راس زوبري وبتلعب ف فتحت زوبري بصباعها بقيت ابوس ف شفايفها وبايدي مسكت بزها اضغط عليها وهيا بتبوسني جامد وانا رجعت بدماغي وشفايفها حمره من البوس ولسه مغمضه عنيها وايديها لسه ع زوبري قولت بصوت واطي انزلي مصي زوبري لقيتها طلعت ايديها وبترجع لتحت وبقت دماغها عند زوبري طلعتو من البنطلون ومسكت زوبري دخلت راسو ف بوقها وبقت تمص فيها واتا بحاول ادخلو وهيا رافضه فضلت تمص راس زوبري اكتر من خمس دقايق
وراحت طالعه ونامت جنبي وضهرها ليه ولقيتها بترفع العبايه وانا مصدوم اووي من الي بيحصل
رفعت العبايه لحد وسطها ونزلت البنطلون
ولقيت كلوت اسود وشايف طيزها بيضه ع حمره حلو اووي المنظر لقيتها بتبعد كلوتها ف جنب وانا مسكت زوبري وحطيتو مابين طيزها وراس زوبري لمس كسها هيا جسمها اتهز لقيتها مدت ايديها من اودام وصوابعها لمسو راس زوبري ولقيتها بتضغط عليه لحد مادخل راس زوبري ف كسها وهيا ااااه وانا بعدت ايدي وراس زوبري ف كسها وضغط ع زوبري وانا كتمت بوقها وزوبري بيدخل ف كسها
رغم ان انها كاتمه بوقها بس نفسها عالي اووي ودخلت زوبري لنصو وكان كسها مزفلط من عسل ف كسها وبقيت ادخل براحه وهيا بتتوجع وكسها مكنش واسع اووي بذات ان زوبري طخين شويه
ودخلت زوبري كلو ف كسها وسابت وفضلت كده 3 دقايق حضنها وزوبري حاسس ان ف الجنه
ولقيتها بترجع وتطلع بطيزها وبتنيك نفسها وانا فرحان اوووي طلعت بزها ومسكتو اضغط عليه وقرصت حلمة بزها وهيا بقت ترجع وتطلع ع زوبري وصوت زوبري بقي بيطلع اصوات
من كسها وانا بقيت انيك ف سلمي وكسها ناااعم اوووي وبدون شعرايه فضلت انيك فيها لحد مالقيت زوبري هينزل حولت ابعد وهيا بايديها بتزقني من طيزي ع كسها وانا بنيك
لحد مالقيت زوبري بينزل لبن ف كسها وانا بنزل وهيا ااااااح اااااح وانا بنزل لبن كتير لدرجه لما زوبري خرج البن خرج ورا هيا اخدت الي بينزل وبلعتو وراحت لبست الكلوت وعدلت هدومها وقامت من الكنبه وانا زي منا زوبري وقف لسه لقيتها قربت مني تبوسني ومسكت زوبري تدعك في وفضلت تمص شفايفي ووقفت وهيا لسه مسكه زوبري راحت تمص راسو ونضفتو وراحت دخله جوه وانا ولا كلمه عدلت هدومي وفضلت زي منا لحد مانمت صحيت متاخر وكلهم قاعدين جنبي صحيت وعيون سلمي ف عيني ومبتسمه صبحت عليهم وغسلت وشي واحنا طول اليوم مش بنكلم بعض ومكنش في اي حاجه تدل ع اي حاجه حصلت مابينا لحد اليل والكل نام وانا عارف انها هتاجي وجات فعلا الساعه 2 ونص
وانا صاحي ومستنيها هيا ابتسمت وانا زوبري كان وقف وسعت ليها وهيا ماتكلمتش وراحت نايمه جنبي وطيزها نحيت زوبري وانا حضنتها ومسكت بزازها وانا بحضنها وهيا وهيا حطت ايديها ع ايدي انا همست ف ودنها بقولها عايزك تركبي عليه لقيتها عدلت نفسها ووشها بقي ف وشي واخدنا بعض ف بوسه ولقيتها طلعت زوبري تدعك في وهو وقف ولقيتها بتوقف ع ركبتها ورفعت عبايتها لوسطها ولقيتها بتقعد ع زوبري ولقيتها بتدخل زوبري ف كسها الوسخه قطعه البنطلون من عند كسها ومش لبسه كلوت وقعدت ع زوبري وهيا فاتحه بوقها واتا بقيت اخبط زوبري ف كسها وهيا قاعده لحد ماهيا بقت تمام واخدت وضعها ولقيتها بتنط ع زوبري وانا ببصلها وبعد 5 دقايق حسيت بعسل بينزل من كسها ع زوبري وهيا ااااااه اااااه ولسه بتنط وبتدعك ف كسها انا حطيت ايدي ع بوقها عشان صوتها ولقيت عسلها بيلسع ف راس زوبري ده جنني ولقيت زوبري بينزل قذايف ف كسها وهيا بترتعش لحد مانزلت خالص وزوبري لسه وقف ف كسها لقيتها نزلت تمص ف زوبري وتاخد كل البن وتبلعو ونضفت زوبري وقامت وبتعدل هدومها انا روحت نيمتها ع الكنبه ورفعت عبايتها ومن نفس الخرم الي عند كسها نزلت الحس كسها وهيا اااااااه بتعمل ايه واتا بلحس كسها وكانت شكلها اول مره ليها
فضلت الحس ف كسها ومص ف زنبورها الصغير امص في واول مدخلت لساني ف كسها لقيتها بترتعش وبتنزل ف بوقي واتا بقيت ابلع في وطعمو يجنن فضلت الحس كسها لحد ناهيا قالت كفايه كفايه زوبري كان لسه وقف طلعتو ودخلتو تاني وكملت نيك فيها وكنت برزع ف كسها 10 دقايق واتا بنيك جامد ف كسها وصوت النيك عالي وزوبري ف كسها وصدرها بينط من العبايه عايزين يخرجو لحد منزلت تاني ف كسها ونمت فوقها ببوس فيها هيا قامت بلبني ودخلت الحمام وخرجت واتا دخلت اتشطفت وطلعت لقيتها قاعده ع الكرسي لقيتها شغلت التلفزيون ع الاغاني وانا قعدت ع الكنبه وهيا قعدت جنبي
وقالت اوعي تقول ل ماما قولتلها ماتخفيش مش هقول لحد حطت راسها ع صدري وقالت انا بحبك اووي ياخالو حطيت ايدي عليها وبقولها وانا بحبك اووي ياسلمي وهمست ف ودنها جسمك حلو اوووي هيا بصتلي وقالت عجبك قولتلها اووي ياسلمي قالت عجبك في ايه قولتلها كل حاجه كسك حلو اووي قالت وانت زوبرك كبير وجامد قولتلها زوبري ولا زوبر سعد جوزك
قالت انت ياخالو زوبر سعد صغير بس طخين شوي مش بيدخل للاخر زي زوبرك
قولتلها بينيكك كام مره ف اليوم قالت كل يومين مره قولتلها بيقعد كتير قالت 5 دقايق بكتير
قولتلها بيلحسلك قالت لا اول مره اجرب الحس ده قولتلها وانتي مش بتمصيلو قالت لا قولتلها طب ليه بتمصيلي قالت لما انت قولتلي مصيلي تخيلت زوبرك مصاصه وبقيت امص فيها
قولتلها عايز امص بزازك ضحكت وقالت بكره لما ينامو قولتلها ازاي جوزك يسافر ويسيبهم ضحكت وقالت سعد طول ماهو نايم فوقي بيفضل يمص فيهم قولتلها حقو ومسكت حلمت بزها بقرص عليها وهيا براحه وفضلنا كده ربع ساعه نهيج ف بعض لحد ماهيا دخلت تنام وانا نمت تاني يوم ع العصر كده اختي وامي راحو ل خالتي وفضلت قاعد انا وسلمي والعيال وقعدت جنبي وقولتلها انتي ليه خلتيني انزل فيك قالت عادي سعد عايز يخلف ومنزل جوايه من اول ماتجوزنا وكشفنا الدكتور قال مسالت وقت وتخلف يعني انت تنزل جوايا مش مشكله ومش فارقه ابنك او ابنو انا بحبكم اكتر منو وياريت لو يكون ابنك وبتضحك قولتلها تعالي نطلع فوق قالت فوق فين ضحكت وقولتلها اوضه الفراخ ضحكت وقالت والعيال قولتلها ماتخفيش هنقفل عليهم وهيا طلعت ع السطح وانا قفلت الباب ع اخويا والبنتين الصغيرين كانو بيلعبو مع بعض طلعت ل سلمي فوق كانت ف اوضه الفراخ دخلت عليها وهيا وقفه قربت منها ونزلت عليها بوس جامد وبفعص ف بزازها ولما اكلت شفايفها طلعت بزازها الاتنين ونزلت ع حلماتها الوردي الوقفه مص وبدل مابينهم وفضلت امص فيهم وكل ماحط ايدي ع بزازها تعلم وبزازها الملبن بضغط عليها وهيا بتتهز اودامي وانا بمصمص فيها لقيتها ساحت خالص ونزلت ع زوبري طلعتو ونزلت تمص ف راسو قولتلها دخليه وهيا سمعت الكلام دخلت نصو وبقت تمص ف زوبري وانا وقف والفراخ تبص علينا 😅 وقفتها وطيزها ليها حضنتها ورفعت عبايتها ونزلت بنطلونها بالكلوت وبقيت العب ف طيزها وفتحتهم وشوفت خرم طيزها الوردي حطيت لساني عليه وبقيت الحسو وهيا سانده ع الحيطه وحطيت لساني ع كسها وبقيت امصمص في واخد عسلها الي بينزل وبلعو وكسها كان احمر وقفت وراها ومسكت زوبري وحطيتو ع خرم طيزها وكان مستحيل يدخل روحت مدخلو ف كسها من ورا وحضنتها من وسطها ونازل فيها نيك وانا بنيكها وصوت طيزها وهيا بتفرقع تجنن فضلت انيك فيها ولفيت وشها ودخلت زوبري واحنا ف وش بعض وزوبري فضل جووه
وبصباعي حطيتو ع خرم طيزها بدخلو وهيا بصالي ودخل صباعي كلو ف طيزها وانا بقيت انيك فيها وهيا وقفه وبزازها ااااااااه ملبن بيتهز اودامي فضلت انيك فيها وصباعي ف طيزها لحد مالقيتها بتنزل ع زوبري وفخادي وبتصرخ وانا ببوسعا لحد مابقت هاديه انا كملت النيك ونزلت ف كسها ولبسنا وهيا لبست ع لبني ونزلنا وكنا مبسوطين وبليل خبطنا احلي زوبر وكنت مقرر ان انا افتح طيزها وهيا موافقه وفضلت كل يوم تاجيلي ع الكنبه انيك فيها لحد مالاسبوع خلص وانا كنت منزل ف كسها حوالي 15 مره
ولما مشت بعدها بشهر كنت بكلمها وعرفت انها حبله وقالتلي مش عارفه منك ولا من جوزي وكنا فرحنين وانا اكتر الي كنت كل يوم بنيكها فون بعد ماجوزها يطلع الشغل وتقلع ملط وترقصلي فضلت كده لحد ماخلفت عيل زي العسل شبهه وقالت انها هتتفق مع امها ننزل اجازه عندكم عشان ستو تشوف ابني وفعلا بعد شهر عرفت انها هتنزل وانا كنت مبسوط اووي ورجعت كانت الواد عندو سنه شهور تقريبا وانا كنت هتجنن عليها ويوم مدخلت عليها حضنتها اوووي ورجعت تاني بليل زي الاول لما الكل نام لقيتها طلعها باىعبايه وانا قاعد ولقيتها قلعتها ولبسه قميص نوم نص بزازها طالعه ولحد كسها ومش لبسه كلوت شفايف كسها واضحه وحمره انا طلعت زوبري هيا راحت عطتني طيزها وقعدت عليه ودخل ف كسها وبقت تنط ع زوبري لحد مانزلت ف كسها ولسه بتقوم كنت نيمتها ع الكنبه ونمت عليها ودخلت زوبري وبقيت انيك وهيا تصرخ بصوت واطي لحد منزلت ف كسها
وقالت انا المره دي لازم اتاكد ان ده ابنك وفضلت انيك فيها طول الاسبوع ولما ابنها كان بيرضع كنت برضع معاه وكملت الاسبوع نيك تخيل 20 مره نزلت ف كسها كنت بنيكها الصبح وبليل وف اي وقت نكون لوحدنا امي كانت بتقولي وشك اصفر واختي شكت فينا وانا ف يوم بليل وانا وسلمي قلعين خالص وهيا ركبه ع زوبري ع الكنبه وانا بمص بزها وكنت نزلت ف كسها لبني وهو بينزل من كسها دخلت اختي علينا وكنا مصدومين لقيتها بتشد بنتها من غير اي كلام وزوبري وقف نص وقفه وعسل سلمي ولبني كلو ع زوبري واخدت هدوم بنتها ودخلت جوه انا مصدوم لبست وطول اليل مش جيلي نوم فضلنا 3 ايام هووس مش بنكلم بعض ف اخر يوم ليهم كانو هيسافرو الصبح
لقيت سلمي جيالي بقميص نوم وعلطول بكلمها قاىت هووس وطلعت زوبري ودخلتو ف كسها وبقت تنط وانا بنيكها ونزلت ف كسها وهيا نزلت مرتين ولسه بتكمل انا نيمتها ع ضهرها وقالت شبعني منك قولتلها امك نايمه قالت لا صاحيه بعدين هحكيلك بس دي اخر مره هنكون مع بعض شبعني منك فضلت انيك فيها ولقيتها نامت ع بطنها ورفعت طيزها لفوق قالت يلا دخلو قولتلها هتوجعك قالت دخلو بقي وانا لحست خرم طيزها ودخلت صباع ف التاني وبقيت انيك فيها بصوابعي ودخلت ال3 وهيا اهاتها عاليه شوي
وطلعتهم ودخلت راس زوبري بالعافيه بس دهلت وبقيت ادخل وهيا كاتمه صوتها لحد نصو وهيا بتدمع وطيزها حمره اووي بقيت ادخل زوبري براحه لحد ماهيا بدات تتتعود وكملت نيك ف طيزها وهيا ااااه وكاتمه صوتها وفضلت انيك فيها لحد منزلت ف طيزها ولبني بيخرج من طيزها هيا وقفت ولبني بيخرج امها جات وانا زوبري وقف لسه اختي قالتلي شبعت من البت بس اعمل حسابك دي اخر مره هتشوف البنت فيها
وانا كنت زعلان وتاني يوم هما لبسو وطلعو بره جوز اختي وصل بالعربيه مستنيهم بره وانا ف البيت وزعلان بعد شويه لقيت سلمي دخلت عليه الاوضه وف لحظه قلعت من تحت ومصت زوبري وقعدت ع زوبري ودخل ف طيزها وبعد شويه دخلتو ف كسها وفضلت تنط 10 دقايق نيك ونزلت ف كسها وهيا قفلت ع لبني وقالت هنمشي بقي وماتخفش امي هيا الي بعتتني ليك ولقيتها مشت وانا مبسوط اووي بعد ربع ساعه اختي كلمتني وكانت فرحانه وكان مفيش حاجه وقفلت كنت فرحان لقيت رساله من اختي واتس
بتقولي كده ياواد تاكل بنتي وماتاكلش اختك
وانا مش عارف ارد قالت اعمل حسابك عشان هتاجي تقعد عندي اسبوع
وتاكلني من الي كنت بتاكلو لبنتي
انا قولتلها وانا باكل بنتك ايه قالت يووه قصدي بتشربو لبنتي مش بتشربها لبن فوق وتحت سلمي حكتلي ع كل حاجه ومدام حوز بنتي مقصر يبقي اخويا اوله بقي بس بردو اخويا لازم تريحني زي بنتي قولتلها بجد ولا قالت ثواني وراحت بعت صوره لجسمها وقالت ايه رايك ف جسم اختك قولتلها حلو اووي قالت لما اروح هوريك جسم اختك قولتلها اول ماتروحي كلميني ضحكت وقالت ماشي بعد ساعه لقيتها بتكلمني وقالت وصلت من شوي قولتلها انا مش مصدق ان انا...
قالت نفسك تشوف ايه قولتلها لبسه ايه قالت ثواني وراحت بعتت صوره

HtdgCYu.md.jpg
قولتلها ااااه ايه الجمال ده قالت انا ولا بنتي قولتلها بنتك نسخه منك قالت بس لما تجربني هتعرف ان الخبره بتفرق
قولتلها مش لبسه ستيان ضحكت وقالت لا
الجو حر وجوزي نزل بالعربيه وسيبني لوحدي قولتلها اجيلك قالت هتعمل ايه قولتلها هعطيك لبني قالت كده هحمل منك انا لسه بتنزل عليه الدوره قولتلها مش عايزه تخلفي قالت نفسي بس جوزي مش عايز خايف يجيب بنت تاني قولتلها طب جربي انا كنت بنيك سلمي لما نزلت عندنا اول مره وهيا بتقولي مش عرفه ده ابنك ولا ابن سعد
وانا منزل ف كسها حواالي 15 مره
والواد قمحي مش ابيض زي ابوه ولا امو قالت الكلبه قالتلي انها بتنام معاك من زمان بس معرفش حكايه ابنها دي قولتلها ينفع تحبلي مني قالت لما تاجي هنشوف قولتلها وريني صدرك قالت حاضر وراحت بعتت صوره

Htd4xsV.md.jpg
قالت بزازي احسن ولا بزاز سلمي قولتلها لما امصهم هقولك بس سلمي بزازها كبيره
قالت بنتي متربيه ع العز والراحه فجسمها بقي حلو عني ونكتها فون يوميتها هيا نزلت مره
ولما قولتلها وريني كسك رفضت وقالت لما تاجي وبعد يومين كلمتها وقولتلها لبسه ايه ضحكت وبعت صوره وقالت اهو لبسه كده

Htd4r7e.md.jpg
وانا نكتها فون تاني وهيا قالت زوبرك لما كان ف كس بنتي كنت هموت عليه وفضلت تكلمني ف الجنس وانا هموت وشوف كسها هيا قالت لما تاجي عشان تطفي نارو وقالتلي ان كسها وردي ولونه احمر من جوه وبقت تهيج في لما نزلت وقولتلها عشان خطري وقالت بس من فوق الكلوت وصورت صوره وبعتتها

HtdP1St.md.jpg
قولتلها اااااه وصورت زوبري وقولتلها زوبري عامل ازاي قالت زوبرك لو دخل ف كسي هنزل كتير فضلت انيكها وبقولها هلحس كسك وهيا مبسوطه لحد مانزلت هيا قالت هدخل استحمه ودخلت ف البانيو وبكلمها وخليتها تصور بزازها

HtdioXf.md.jpg
وفضلت انيك فيها تاني وانا نزلت وهيا نزلت وقالت تاجي الاسبوع الجاي انا مش قدره واتفقت معاها اني اسافر الاسبوع الجاي.......

الجزء الثاني



اتفقت مع اختي ان انا اروح ليها بعد اسبوع وكلمت سلمي وعرفتها وكانت مبسوطه وطول الاسبوع انيك ف سلمي وامها ع الفون
ويوم الجمعه عرفت امي ان انا هروح ل اختي وهيا قالت خلاص وانا هروح اقعد مع خالتك يومين ع ماتاجي وسافرت ل اختي كانت الساعه 1 بعد الضهر وهيا كانت عرفه ان انا ف الطريق فتحت الباب ولقيتها ف وشي وكانت زي القمر وهيا حضنتني وتقولي حمد***ع السلامه ياحبيبي واتا بضغط براحه ع وصدرها ف صدري والخط بتاع صدرها واضح سلمت عليها ودخلت سلمت ع جوزها والبنات الصغيره وقعدت معاهم اتغديت وانا عيني ع جسمها ولبسها لبسه عبايه بيتي ملزقه ع جسمها اووي وهيا رايحه جايه ودخلنا ع اليل دخلت اوضه عشان انام ساعتين
نمت ومصحتش غير علي ايد بتحسس ع زوبري وانا فتحت عيني كانت اختي بتقولي يلا قوم هتفضل نايم جاي تنام ولا ايه قولتلها بتعملي ايه
وهيا لسه مسكه زوبري قالت قوم وانا هقولك بعمل ايه وراحت قالتلي بقي كل ده دخل ف سلمي بنتي قولتلها وهيدخل فيك قالت طب يلا تعالي قومت معاها وزوبري وقف وهيا بتضحك قالت تعالي البنات نايمه قولتلها فين جوزك قالت قاعد ف الصاله قولتلها ماهو هيشوفني كده
قالت ماتقلقش تعالي بس طلعت معاها وطيزها بتترقص اودامي وانا حسست عليها وهيا بتضحك ودخلت الصاله ولقيت جوزها قاعد بشورت وفانله
وقعدنا وهيا كانت عمله شاي
وبعد شويه لقيتها قامت ترقص ع اغنيه ف الشاشه وجسمها بتهز زي الجيلي زوبري وقف وانا ببصلها وخبيتو بمسند وفضلت ترقص وتقرب بزازها مني وانا شايف بزازها من الفاتحه بتترج زي الملبن ولقيتها قربت من جوزها وقعدت ع حجرو وبتضحك وراحت وقفه واخدت المسند مني وزوبري بقي واضح ف البنطلون
ولمحت جوزها بببص علي زوبري الوقف واختي بترقص اودام جوزها وراح ضربها ع طيزها
وهيا ضحكت وقالت وجعتني وهيا بتحسس ع طيزها وقالت ليه انا هقعد عند اخويا حبيبي
ولقيتها قعدت ع رجلي اليمين وهيا بطلع لسانها لجوزها ولقيت ايديها بتمسك راس زوبري من غير ماجوزها يشوف وبتقول لجوزها اخويا ده حبيبي ولقيتها عدلت نفسها وقعدت ع زوبري وانا مش عارف اعمل ايه وهيا بتحرك طيزها ع زوبري شوفت زوبر جوزها وقف وشدها واخدها ع الاوضه وهيا قالتلي خليك هجيلك تاني اقعد معاك وعرفت ان هو هينيكها بعد 5 دقايق اختي خرجت ولبسه قميص نوم لحد الركبه اسود ونص صدرها واضح ولقيتها قعدت جنبي وحطت ايديها ع زوبري وقالت اتاخرت عليك قولتلها لا قالت
عرفت اختك تعبانه ازاي انا رقصت اودامك وقعدت وفضلت اهيج فيك عشان جوزي يدخل ينكني واخر مزهقت قعدت ع زوبرك وانت شوفت الي حصل قولتلها هو لحق ينزل قالت اااه قولتلها نزل ف كسك قالت لا بيخاف يخلف تاني
قالت وانت هتخاف كمان قولتلها حد يخاف ينزل فيك وتحبلي منو وانا اخدت شفايفها ف بوسه وهيا بتقولي براحه جوزي لسه صاحي
وانا رجعت ابوس فيها واحنا قاعدين
وكنت ماسك بزها تفعيص وسمعنا صوت الباب بيتفتح علطول اختي عدلت نفسها وشفايفها واضح انها متاكله والروچ الي حطها ع شفايفها ع شفايفي كمان وجوزها قعد معانا وشغل التلفزيون وقال لو عايزين تنامو ادخلو جوه انا هقعد هنا اختي قالت عايز تنام ياحبيبي قولتلها اي حاجه قالت تعالي اظبطلك الاوضه بتاعتك وهيا راحت ع جوزها وعطتلو بوسه وقالتلو تسلملي ياحبيبي خالي بالك من البنات ولقيتها وخداني ع سرير جوزها وانا بقولها هو عارف قالت ايوه عارف اسكت بقي ولقيتها نزلت ع ركبتها ونزلت بنطلوني بالبوكسر ومسكت زوبري تدعكو وف لحظه كان ف بوقها كلو وبقت تمص في وانا ببص عليها وهيا واخده زوبري تمص وتبصلي وتنزل ع بضاني تبلع فيهم وهيا رجعت تمص ف زوبري 3 دقايق مص ووقفت وقالت اعمل فيه الي انت عايزو انا تحت امرك ووقفت اودامي انا حطيت ايدي علي كسها مكنتش لبسه كلوت وكسها كان مبلول واول مالمست كسها غمضت عنيها انا قلعت التشيرت والفانله وبقيت ملط وبصراحه مكنتش قادر استحمل وقفت واخدت شفايفها ف بوسه ومسكت زوبري وبحطو علي كسها وهيا ااااه بتطلع منها بالعافيه فضلت ادعك زوبري ف كسها وهيا ف البوسه واااه بتطلع منها بصعوبه انا مسكت كسها بايدي وبقولها ااااه اخيرا كسك بقي ف ايدي ودخلت صباعين هيا وقفت ع صوابع رجليها وقالت ااااه براحه عليه ياحبيبي اختك تعبانه اووي انا وقفتها ع الحيطه وماسك زوبري بدعكو ف كسها وببوس شفايفها وبقولها بحبك اوووي
هيا قالتلي عشان خطري ريح اختك بقالي زمان ماتنكتش 10 دقايق علي بعض
قولتلها جوزك عارف انك هتتناكي مني قالت ااااه قولتلها من امتي قالت لما كنت عندكم
انا دخلت راس زوبري ف كسها هيا اااه حلو اوي دخلو كلو ياحبيبي انا دخلت راسو وبدخلو كمان وهيا فاتحه بوقها وانا دخلت زوبري للاخر ف كسها كان ناااار سخن اوووي وكان مبلول اووي
اختي فاتحه بوقها وقالت اااااه كبير اووي
وانا ماسك وسطها وبدخلو ف كسها وبنيك براحه
وانا بنيكها سمعت الباب بيخبط وانا بحاول ابعد اختي مسكاني من وسطي وبتقولي كمل كمل ياحبيبي والباب بيخبط وهيا ااااه اااااه وصوتها بيعله اووي جوزها سمعو ولقيت عسل نازل من كسها ع زوبري وهيا بقت بتنتفض غرقت زوبري خرجت زوبري من كسها وهيا خرجت ل جوزها وفخادها طلها ميه من كسها وسمعتها بتكلمو وبترفع القميص وانا مش شايف غير اختي بس وقفلت الباب وبقولها عايز ايه قالت عايز ينام عشان ورا شغل بكره قولتلها بيتفرج ع كسك
قالت شاف ميه ع رجلي قولتلو نزلت ورفعت وريتو كسي قولتلها طب مش هتوريني كمان ضحكت وقالت انت هتجنني ورفعت القميص انا نزلت ع ركبي ونزلت ع كسها لحس وبقيت ابلع كل عسلها وهيا اااااه ااااااه وماسكه دماغي وروحت بصباعي حطيتو ع خرم طيزها كان ضيق اووي فضلت احسس عليه ولساني جوه كس اختي ودخلت صباع ف طيزها وهيا عمال تطلع اهات طلعت صباعي وقومت وهيا وقفه وحضنتها من ورا وبقفش ف بزازها وزوبري ف طيزها نيمتها ع السرير ورجليها ع الارض ورفعت قميصها وفتحت طيزها كان خرمها احمر وضيق نزلت الحس في واختي اااااااه ااااااه وانا بلحس طيزها وكسها وهيا كاتمه صوتها ف السرير وقفت وراها ومسكت زوبري وبقيت احكو ف خرم طيزها واختي مش بتتكلم ودخلتو راس ف كسها وهيا ااااااااه ودخلتو مره واحده ف كسها هيا اااااااه كمان ياحبيبي انا بقيت انيك في كسها اوووي ودخلت صباعي ف طيزها وبقيت انيكها اوووي ودخلت تاني صباع ف طيزها وانا كنت ع اخري كس اختي بيقبض ع زوبري كانو حرامي ومش عايزو يخرج من كسها
دخلت زوبري للاخر وانا بنيكها بعنف اوووي وبضرب طيزها وكنت خلاص بنيكها بعنف وصوتها عالي اوي وصوت زوبري وهو بيخبط ف كسها عالي ولبني بينزل ف كسها دخلتو للاخر
وقذايف لبن بتنزل ف كسها وهيا اااااااح ااااااح ناااار وانا بنزل ف كسها لسه نزلت كتير اوووي
ف كس اختي وخرجت زوبري واختي بتضحك والبن بيخرج من كسها هيا قالت خليك هنا طلعت بسرعه وقفلت الباب وانا نايم ع ضهري ورجعت بعد 5 دقايق ونامت جنبي وفضلت تبوسني وقولتلها خلي جوزك ياجي ينام هنا قالت سيبو بره انت دلوقتي جوزي وتنام ف اي حته ونزلت تبوس في اوووي وانا اندمجت معاها وطلعت بزها من القميص ونزلت عليه مص ف الحلمه وبهدلت بزازها عض علمت من عضي فيها
وانا صباعي ف كسها والغريب ان كسها لبني مش موجود خالص سالتها فين لبني قالت غسلت نفسي
قولتلها كسك ملزق ليه راحت تبوسني وقالت جوز اختك لحس كس اختك وبلع لبنك
قولتلها بجد قالت ايوووه قولتلها اول مره يعمل كده قالت ايوه قولتلها انا مش فاهم حاجه طب ليه بيعمل كده قالت هقولك بس تعالي البس البوكسر والفانله بس لبست وطلعت معاها لقيت جوزها قاعد وهيا قعدت جنبي وبتكلمني بصوت واطي بص ياحبيبي انا وجوزي كنا دايما بنتخيل حد معانا عشان هو يعرف ينام معايا وف مره انا اتخيلتك وهو فوقي وبقي ينكني ع اساس انت وكان اجمل يوم من فتره والموضوع اتكرر كتير وهو اتعود ع كده لحد مانزلت اجازه وحكيتلو ع انك كنت بتبص ع جسمي وانا نايمه وانا كنت بشوف زوبرك طبعا ماقولتش غ موضوع سلمي يقتلنا مع بعض وف اليوم ده قضينا يوم جميل لحد ما اقنعتو انك لما تاجي هو يسيبنا ع راحتنا وبالمره انت تطفي ناري وقالت احنا دلوقتي هنبوس ف بعض عشان هو عايز ينام معايا تاني وزوبرو مش عايز يقوم قولتلها هو مش هيتكلم
لقيتها بتحسس ع زوبري وقالت ماتقلقش جوزي خاتم ف صباعي ولقيتها بتخرج زوبري من البوكسر وانا ببص ليها ولقيتها نزلت تمص ف زوبري وانا مش عارف اعمل ايه وهيا بتمص
زوبري وقف تاني وجوزها بيبص علينا وزوبري وقف واختي فضلت تمص وانا مسكت دماغها ولقيت جوزها قرب وعينو ف الارض
ورفع قميصها وطلع زوبرو كان معقول ولا كبير ولا صغير زوبري اطخن واكبر
ودخل ف كسها وبقي ينيك وهيا بتمص وفضل ينيك فيها وهيا تمصلي ولقيت جوزها طلع زوبرو ونزل علي طيزها وانا نزلت ف بوقها وهيا اخدت لبني وبلعتو وجوزها وقف ودخل الاوضه واختي فضلت تنضف زوبري ومصت كل نقطه في وقالت ادخل اتشطف ونام وانا هدخل انام والصبح اتشطف وعطتني بوسه ف شفايفي وقالت سلمي سالتني عنك قولتلها تعالي بعد بكره ياشرموطه وقالت كنت عايزاك الاسبوع ده لوحدنا بس انت عايز الام وبنتها معاك وبتضحك وقالت جهز نفسك عشان هتحصل معركه بليل ودهلت وانا اتشطفت ودخلت اوضتي انام وصحيت ع الساعه 11 الضهر واختي كانت صحيه عملت فطار والعيال ف المدرسه قالت صباح الخير قولتلها صباح النور ياعروسه ضحكت وقالت تفطر قولتلها ماشي
عملت فطار وانا شايف نص صدرها الابيض والعبايه لحد ركبتها خلصت اكل وهيا دخلت المطبخ تعمل شاي دخلت عليها وحضنتها وزوبري بين طيزها وهيا قالت اصبر لبليل مستعجل ليه
قولتلها نفسي ادخلو ف طيزك قالت بتاعك كبير اووي مش هستحملو قولتلها ده دخل ف سلمي بسهوله صدقيني هيبقي حلو اووي
قالت ياحبيبي انا عرفه ان هو هيبقي حلو بس بتاعك كبير قولتلها عشان خطري سيبي بس نفسك ومش هتحسي بحاجه وانا بضغط ع طيزها وقولتلها تعالي ندخل الاوضه قالت استنا لبليل قولتلها مش قادر هنيكك دلوقتي وبليل كمان ورفعت العبايه لفوق طيزها وهيا بتضحك وكانت لبسه كلوت نزلتو وفتحت طيزها وهيا اممم
قولتلها جوزك مفكرش يفتحك من ورا
قالت لا هو عارف يفتحني من اودام عشان ينيك من ورا قولتلها انا هنيكك من ورا زي بنتك سلمي ونزلت ع خرم طيزها لحس ف طيزها وهيا وقفه وبتصرخ من لحسي لطيزها ولساني بحاول ادخلو ف طيزها وروحت مدخلت لساني ف كسها وصباعين دخلتهم ف طيزها وبقيت انيك ف طيزها ولساني ع كسها فضلت كده ودخلت صباعين ف طيزها وبقي يدخلو بسهوله رايح جاي وانا شايف كسها بينزل ف عسلو وقفت مكنتش مستحمل خليتها ترجع بطيزها ورا وجيت ادخلو ف طيزها مدخلش دخلتو ف كسها من ورا وفضلت انيك فيها جامد وهيا تصرخ ودخلت صباعين ف طيزها اوسع فيها وخليتها تنزل ع ايديها ورجليها ف المطبخ ومفنسه انا لحست طيزها وبحسس ع فتحت طيزها بزوبري براحه وهيا بتفتح براحه
ودخلت راس زوبري ف طيزها واختي اااااه استنا استنا فضلت ع كده ثواني ودخلت كان بيدخل بالعافيه وبقيت ادخلو وهيا ااااااااه صوتها عالي اووي انا قولت كويس انها ف بيت لوحدهم لو ف عماره كان الصوت نزل لللناس الي تحت والي فوق من شباك المطبخ المفتوح
وانا كملت نيك ودخلت نص زوبري واختي اااااااه كفايه كفايه وانا وقفت وبقيت اخرجو ودخلو براحه وهيا بعد شويه اتعودت وبقت تطلع اهات ودخلتو تاني وهيا ااااااع ااااااه كفايه وانا بنيك ف طيزها وهيا ااااااه كفايه كفايه وانا ولا هنا كملت نيك ف طيزها لحد مالقيت زوبري بينزل ف طيزها وهيا ااااااه اااااه وانا بنهج خرجت زوبري من طيزها وقعدت ع الارض وطيزها بتخرج لبن هيا نامت وفاتحه رجليها نمت جنبها ع البلاط وبقينا نبوس ف بعض وقالت كده انا طيزي وجعاني قولتلها عجبك النيك فيها قالت اووي بس بيوجع قولتلها عشان اول مره ونزلنا بوس ف بعض ف المطبخ وانا راكب فوقها وزوبري فوق كسها وقفت وقالت خليك لبليل بقي انا لبست وطلعت قعدت صممت ان انا لازم الحس كسها لحد ماتنزل
هيا طلعت بالشاي اخدت منها وشربتو ونيمتها ع الانتريه وقالت هتعمل ايه قولتلها هخليك تنزلي زيي وزقيتها ع الانتريه ونزلت مابين رجليها ونزلت ع كسها لحس ومص وهيا اااااااه ااااااه فضلت الحس ف كسها وشد شفايف كسها وكسها بينول افرازات وانا ببلع علطول لحد ماهيا مسكت دماغي ونزلت ع وشي وانا ببلع ف عسلها ونضفتو لاخر نقطه وهيا قلعت الكلوت وقالت معتش لبسه تاني بقي وبتضحك وقومت اتشطفت وقعدنا طول اليوم اتحرش بيها وكنت بكلم سلمي وحكيلها ع الي حصل معايا ومع امها وبعد المغرب جوزها وصل اتعشينا وشربنا عصير واختي كانت مصممه اشرب منو كوبيتين واختي لبسه عبايه ضيقه عليه اوي وفضلت تغري فينا بجسمها وانا زوبري وقف اووي واختي وقفتني ارقص معاها وجوزها قاعد ولقيتها بتعطيني ضهرها وبتهز طيزها ع زوبري وبتنزل وتطلع ع زوبري وانا مسكت بزازها اضغط عليهم واخنا وقفين قصاد جوزها وجوزها زوبرو وقف وهو بيلعب في ولقيتو طلع زوبرو وبيقول ل اختي تعالي اختينزلت تمص ف زوبرو ومفنسه انا قعدت ع ركبي وفضلت انيكها من فوق الهدوم وهيا بتمص وبعد شويه جوزها بينهج وبينزل ف بوقها هيا بلعت كل البن وراحت مقعداني جنب جوزها وخرجت زوبري وجوزها بيبص ع زوبري
وهيا مسكاه من تحت من عند بضاني وبتقول ل جوزها شوف زوبر اخويا عامل ازاي كبير وطخين
وناشف اوووي وطلعت لسانها ع راس زوبري وفضلت تلحس راسو والعرق بتاع زوبري ونزلت تمص ف زوبري اوووي وجوزها بيتفرج وهو بيلعب ف زوبرو واختي نزله مص ف زوبري لسه وتمص بضاني ولقيت جوزها بيرفع العبايه بتاعتها لحد وسطها ودخل زوبرو الي وقف نص وقفه ف كسها واختي بقت تمصلي جامد وجوزها بينيكها وانا اختي مابين رجلي بلعه زوبري كلو
وفضلت تمصلي وجوزها بينيك فيها وهيا طلعت زوبري ووشها احمر اووي وقفت وراحت قلعت العبايه خالص وانا بتفرج علي جسمها العريان وجوزها راح قلع هدومو كلها وقعد وهيا راحت مسكت زوبرو وقعدت عليه ودخل ف كسها وبقت تنط عليه جامد ولقيتها فتحت طيزها وبصالي وبتقولي يلا دخلو ياحبيبي انا قربت منها وهيا فاتحه طيزها انا قربت منها وحطيت زوبري ع طيزها ودخلت راسو وهيا ااااه وبدخلو واحده واحده وهيا ااااااه وانا دخلتو كلو ف طيزها وهيا بقت بتصرخ جامد من زوبري وانا بقيت انيك وطيزها ضيقه وزوبري رايح جاي ف طيزها وفضلت انيك فيها بنفس الوضع ده انا وجوزها 10 دقايق وجوزها كان بيطلع اهات اكتر منها وبيقزل ااااه حلو اووي يامتناكه زوبرين فيك جوزك واخووك وهيا اااااه اااااه وانا بنيك جامد ف طيزها وخرجت زوبري وطيزها اتفتحت اووي من زوبري دخلتو تاني وكملت نيك فيها وجوزها بعد 15 دقيقه نيك نزل ف كسها وهو اااااه اااااااه مش قادر وهو بينزل انا فضلت انيك ف طيزها وهيا ركبه عليه بعدو بعشر دقايق وطلعت زوبري وهيا قامت ولبن جوزها مكنش كتير هو قعد يتفرج علينا واختي مسكت عبايتها مسحت عسلو وراحت نايمه ع ضهرها وفاتحت رجليها وقالت يلا ياحبيبي دخلو ف اختك دخلتو ف كسها ونمت ف حضنها وانا بنيك وبممص ف بزها وهيا تصرخ وانا بنيك جامد وغيرانا الوضع نامت ع جنبها وانا وراها ودخلتو ف طيزها وجوزها جنبعا بيبوس شفايفها وبزازها وانا برزع ف كسها جامد
وجوز اختي بيبوسها وهيا ااااااه ااااااه اااااااه وانا طلعت زوبري من كسها ونيمتها ع ضهرها وطلعت قعدت ع ركبي وزوبري دخلتو ف بوقها وبقت تمص واتا بقيت انيكها ف بوقها جامد
وهيا تمص زوبري للاخر وانا مستغرب ازاي منزلتش كل ده وفضلت اختي تمص وهيا وشها احمر اوووي طلعت زوبري ودخلتو مابين بزازها وجوزها بيدعك ف كسها بايدو
روحت نايم عليها 69 انا فوق اختي ودخلت زوبري ف بوقها وبوقي ع كسها بمص كسها اوووي وزوبري ف بوقها محشور وبقيت انيكها كاني بنيك ف كسها وعمال بمص ف كسها ودخلت صباعين ف كسها وهيا مش عرفه تصرخ وانا بنيك بوقها وبمص ف كسها ولقيت جوزها بيبص عليه وانا بلحس كسها وباخد عسلها ببلعو وعينو علي كسها ولساني وفتحت كسها الوردي ومن جووه احمر اوووي بقيت ادخل لساني ف كسها وبمص زنبورها الصغير فضلت كده ولما لقيت عسل بينزل منها فضلت ادعك ف كسها ومحستش غير بايدي بسحب دماغ جوز اختي وبشدو عشان يلحس كسها ووحطيت وشو ع كسها هو طلع لسانو بيلحس كسها وانا بدعك ف كسعا واختي اااااه وخرجت زوبري من بوقها وبقت تطلع اهات ناااار
وقفت واختي شافت جوزها بيلحس كسها وهيا مسكت بزازها وقالت نفسك تعمل ايه تاني
قولتلها انا مش بنزل ليه قالت دي ليله عمري عايزاك طول اليل ف حضني وجوزها لحس كسها هيا فتحت كسها وقالت يلا مش عايز تحبل اختك يلا اختك تعبانه وهيا فاتحه رجليها انا قعدت مابين رجليها ومسكت زوبري ودعكتو ف شفايف كسها وهيا اااااه يلا دخلو ياحبيبي
انا دخلت زوبري ف كسها واختي لفت رجليها حولين ضهري وحضنتني وفضلت انيك في كسها 15 دقيقه تاني بنفس الوضع وانا برزع نيك ونزلت ف كسها وهيا تصرخ ولبني بينزل ف كسها زي البركان وعيا اااااااه نااار نارر ياحبيبي
فضلت نايم عليها وابوس فيها وقومت من عليها وزوبري وقف نص وقفه وهيا مصتو وجوزها مكسوف ينزل يلحس لبني من كس مراتو نزلت ع شفايف اختي بوس واحضان ومسكت بزها مص ولقيت جوزها بيبلع لبني من كسها
وانا زوبري وقف تاني واختي بتقولي ياريت الحبايه الي انت خدتها تعمل المفعول ده مع جوزي ودخلت معاها ف معركه تانيه من النيك وجوزها بيتفرج ونزلت تاني ف كسها وجوزها اخدها ع الاوضه ونامو وانا اتشطفت ونمت ف الاوضه كنت هلكان خالص وتاني يوم اختي صحتني ع الغدا وقالت كل ده نوم وعطتني بوسه وقالت انت بهدلتني وقالت سلمي ف الطريق قولتلها عايز حبايه من بتوع انبارح قالت حبايه كامله قولتلها ايوه قالت انت حر اتغديت مع العيال وبعد العصر سلمي جات حضنتها وبوستها من شفايفها وبقيت طول ماحنا قاعدين اقفش فيها وهيا مبسوطه اووي وانا مبسوط ان سلمي موجوده بقيت اتحرش بيها ولما جوز اختي وصل سلم ع بنتو وانا كنت بتحرش بجسم سلمي الي لبسه ترنج بيتي ضيق اوي عليها فضلت اتحرش بيها وحضنها من ورا لحد الساعه 11 دخلت الاوضه تنام وقالت تبقي صحيني لما بابا ينام وبعد ساعه اختي اخدت جوزها ودخلت وقالتلي برحتك ومطلعوش صوت بعد ربع ساعه دخلت اوضه سامي وكانت نايمه ع بطنها وطيزها تجنن قربت منها وحطيت ايدي ع كسها وبصباعي بضغط ع طيزها

HtGB3sR.md.jpg
وهيا صحت وقالت بتعمل ايه فضلت ادعك ف كسها وهيا بقت تطلع اهات روخت نايم عليها
وزوبري مابين طيزها وبقيت اهز في زوبري وهو ع طيزها وشكل الحبايه اشتغلت وطيز سلمي تجنن وزوبري مابين طيزها قولتلها وحشتيني اووي هيا قالت وانت كمان فضلت احك زوبري ف طيزها قالت تعالي نطلع برا قولتلها تعالي طلعنا وقعدنا ف الصاله وهيا قعدت ع زوبري وقعدت تحك في ونزلت مابين رجلي وطلع زوبري تمص في وفضلت تمص ف زوبري وانا قاعد وانا قعدتها جنبي ومسكت شفايفها ف بوسه تجنن

HtGAWBe.md.jpg
وفضلت امص ف شفايف سلمي ونمص لسان بعض كانت احلي بوسه ف حياتي مص السان والشفايف الي بتاكل ف بعض وطلعت بزها ونزلت عليه مص ف صدرها الملبن وبقيت ابدل مابينهم وهيا ااااه ااااه وانا مكمل ف بزازها وقلعتها الترنج والكلوت والستيان ونزلت مص ف كل حته
حتي خرم طيزها نزلت لحس في

HtG53la.md.jpg
كانت وحشتني طيزها اووي كملت لحس ف طيزها وعلطول مسكت زوبري ودخلتو ف طيزها وهيا ااااه وحشتني اوووي وحشني زوبرك وانا بقيت انيك ف طيزها وهيا صوتها عالي واحنا ف الصاله وانا كنت بنيكها بعنف ف طيزها وهيا ااااااااه كمان كمان شيلتها ودخلت ع الاوضه ونيمتها ع بطنها وطلعت عليها دخلتو ف كسها وهيا ايوووووه وانا بقيت انيك ف كسها وهيا ااااااه كمان
وانا طلعت زوبري ودخلتو ف طيزها وبقيت انيك ف الاتنين كل خرم شويه وسلمي نزلت مرتين ع زوبري وانا لسه مكمل وراس زوبري مهريه من عسلها السخن ولما قربت انزل قالت ف كسي وفعلا نزلت ف كسها وفضلنا نايمين ف حضن بعض لحد ساعه بدون نعمل اي حاجه وقومنا اخدنا الدش مع بعض ورفعت رجليها ودخلت زوبري ف كسها وفضلت انيك فيها ف الحمام اكتر من نص ساعه بكل وضعيه ونزلت ف كسها تاني وهيا نضفت نفسها وخرجنا نمنا ف حضن بعض وكنا لبسين هدومنا ونمنا ف حضن بعض للصبح وكنا قفلين الباب من جوه صحيت ف حضن سلمي وابوها ف الشغل واخوتها ف المدرسه وطلعنا فطرنا مع اختي واخدت سلمي بالحضن وفضلنا نبوس بعض وقلعتها ملط ع الانتريه ونزلت ع شفايف كسها بسحبها وكانت هيا بتصرخ وامها بتتفرج

HtG1P3P.md.jpg
وانا بلحس كس بنتها وبنتها تصرخ من المص ونزل ع طيزها وفضلت الحس ف كسها وسحب شفايفها لبرا كانت بتجننها الحركه دي ولقيت سلمي بتنزل عسل بلعتو كلو وعملت معاها وضع 69 وكملت لحس ف كسها وهيا بتمص ف زوبري وامها بقت تلعب ف كسها وهيا بتتفرج علينا
وفضلنا احنا الاتنين كده اكتر من 10 دقايق لحس ف بعض وهيا نزلت تاني وكسها كلو عسل قعدت وهيا راحت قعدت ع زوبري وبقت تطلع وتنزل وزوبري ف قلب كسها وهو غرقان عسل

HtGGu0N.md.jpg
وكنت حاسس بعسل بينزل ع زوبري وبضاني وانا مكمل وسلمي تنزل وتطلع ع زوبري
واختي قلعت تحت كلو وبتدخل صباعين ف كسها
وانا مكمل نيك ف سلمي واختي بتصرخ ولقيتها بتنزل ع الارض كتير وهيا مبسوطه
وانا فضلت انيك ف سلمي غيرنا لكذا وضع وانا زوبري ف كس سلمي وهيا ااااااااااه وحشتني كمان كمان كسرني كسر كسي وانا بنيكها بعنف وبهبد ف كسها وكسها غرقان من العسل وانا زوبري مولع ناااار وطلعتو من كسها لطيزها وكملت نيك ف طيزها ولما حسيت ان انا قربت لقيتها بتقولي نزل ف كسي جووووه كسي انا طلعتو زوبري ودخلتو ف كسها وهيا اااااااااح نزل نزل حمل بنت اختك خليها تحبل منك وانا بنيكها وبركان نزل ف كسها وهيا اااااااااه اااااه نااااار وانا بنزل لاخر نقطه ف كسها خرجت زوبري ولقيت اختي نزلت ع كس بنتها تلحسو وتاخد لبني تبلعو وبتنضف كس بنتها من لبني ودخلت صباعين تخرج البن وسلمي بتتلوه تحتها واختي بتلحس كس بنتها وسلمي نزلت ع وش امها واختي كملت لحس وقامت
تتشطف ودخلت اوضتها وانا اتشطفت مع سلمي وطلعنا ملط وعرفت انها هتمشي انهارده المغرب
اخدت نص حبايه من اختي ومسكت سلمي ساعه كامله من النيك وهيا نايمه ع بطنها وزوبري يخرج من كسها لطيزها

HtGWjet.md.jpg
ونزلت ف كسها وعرفت انها حامل
وهيا بتقولي انها متاكده ان هو ابني وهيا مبسوطه ولبست ومشت وامها رجعت وجوزها رجع واليوم ده نمت تعبان وبقيت الاسبوع فشخت اختي حرفيا مع جوزها الي كان بيستمد قوتو ف النيك مني وانا بنيك ونزلت ف كسها كل شويه
وكنت فضيت لبن لشهر اودام واختي كانت مبسوطه اوووي بوجودي حتي جوزها وقبل مانزل بيوم بقيت انيك اختي زي الشرموطه وشتمها وشتم اودام جوزها واتفقت معاها تاجي الشهر الجاي عندنا وتجيب سلمي معاها وهيا قالت حاضر وجوزها كان موافق وقالها اقعدي برحتك هناك ف حضن اخوك بس اوعي بنتك تحس بحاجه وكنا عايزين نضحك عليه ونكتها ف اليوم ده 3 مرات ونزلت وبقيت انيك اختي وبنتها ف الفون ومستني الشهر يمر بفارغ الصبر وقبل الشهر باسبوع اختي قالتلي ان الدوره منزلتش عليها
الشهر ده انا كنت فكرتها بتهزر وطلعت بتتكلم جد وهيا مبسوطه انها هتخلف مني وجوزها زعل شويه بس قال يمكن يطلع ولد يشيل اسمو واستنيت بفارغ الصبر الاسبوع ده يعدي بسرعه كده اختي وبنتها الاتنين حامل مني احا انا عملت ايه ده حتي اختي مبسوطه هيا وجوزها.....

اجزاء التالت




رجعت البلد وانا بفكر عملت ايه افرد الموضوع اتكشف هيحصل ايه روحت البيت قعدت مع امي
وبقيت اكلم مع سلمي وكنت زعلان من الي عملتو
ضميري زعلان ان انا خليتهم يحبلو مني
ممكن ف اي لحظه جوز سلمي يعرف
بقيت اكلم اختي عادي ع النت ولما كانت بتحب تكلمني ف الجنس كنت بقولها امك جنبي كنت بخلع براحه يوم بعد يوم وانا بكلم سلمي كنت بحبها اووي ف سني وكانت جميله
وكانت بتكلمني كاني حبيبها
بعد شهر عرفت من اختي انها هتاجي بكره مع جوزها والبنات سالتها ع سلمي قالت جوزها مش راضي قولتلها ماشي
كلمت سلمي وقالتلي هو قالي انتي كنتي لسه هناك الشهر الي فات هيا امك لما تروح لازم تروحي معاها قولتلها خلاص مش مشكله
تاني يوم اختي وصلت الساعه 10 الصبح
وجوزها والبنتين اختي اخدتني ف حضنها مكنتش عايزه تبعد من حضني وبتقولي وحشتني اوي
واختي عرفت امي انها حامل وامي مبسوطه ليها واختي دخلت اوضتي تغيير وطلعه بعبايه بيتي جميله عليه وجوزها لابس ترنج
فضلنا طول النهار مع بعض كنت اختي مابتصدق نكون لوحدنا حتي لو ل دقيقه بس تبوسني وتمسك زوبري وانا كنت بفعص ف صدرها
بليل عرفت ان جوزها هيسافر الصبح عشان شغلو
اليل دخل علينا وكلنا سهرنين امي دخلت تنام وبعدها العيال دخلت تنام جنب امي
واختي قالت ل جوزها عايزه ارقص
قالها ارقصي ياحبيبتي واختي قالتلي ترقص معايا قولتلها لا هتفرج شغلت اغاني وهيا قلعت الطرحه ولفتها ع طيزها وقعدت ترقص وبزازها تتهز اووي كانها مش لبسه حاجه تحت وانا بتفرج وزوبري بيوقف وجوز اختي يبص ع زوبري ويمسك زوبرو
اختي قالت عايز اقلع وخايفه امي تصحه تشوفنا
انا وقفت وقربت من اختي وحضنتها من اودام وقولتلها لبسه ايه تحت قالت قميص نوم جيبهولك مخصوص قولتلها اقلعي وفرجيني
هيا قالت عيوني راحت فكت الطرحه ورفعت العبايه ولقيتها لبسه قميص نوم لنص طيزها ومش لبسه كلوت ولا ستيان وكسها اودامي قولتلها ايه الحلاوه دي قالت عجبك القميص انا قربت منها وحطيت ايدي ع كسها وبقولها صاحب القميص هو الي عجبني وبحسس ع كسها وهيا وقفه وبتقولي براحه ع كسي بقولها مالو قالت مالك بتضغط عليه ليه كده قولتلها وحشني اوووي
قالت وانت وحشو اووووي تعرف كنت بقول ل جوزي لو لقيت اخويا لوحدو ف البيت هاخدو علطول ف الاوضه ونزل كبت الشهر كلو ع زوبرو
قولتلها وانا عايز زوبري يقطع ف كسك قالت نام ع الكنبه انا نمت وهيا بتقول ل جوزها خلي بالك لو حد طلع ياحبيبي قالها ماشي ولقيتو وقف اودام باب الصاله وانا نمت ع ضهري اختي قلعتني البنطلون وقالت اخيرا شهر كامل بعيده عنك
وانا هموت وبقول جوزي كسي بياكلني لقيتها طلعت ع زوبري ومسكت وعطتني ضهرها
وهيا بتبص لجوزها ومسكت زوبري ودخلتو ف كسها وهيا ااااح زوبرك ناشف اوووي حسه انه حديده ف كسي الحقني ياراجل

Hy3Gj1a.md.jpg
وهيا بقت تنزل وتطلع ع زوبري براحه
وتقول اخيرا اخيرا وحشتني وهيا بتنزل وتطلع ع زوبري وهيا بتطلع اهات واطيه وهيا بتبص ل جوزها وتقولو شوف ياراجل بص ع مراتك وهيا بتتناك من اخوها اودامك
شوف زوبر اخويا قد ايه دخل ل بطني وجوزها بيلعب ف زوبرو وبيبص علينا وهيا قالت اخر مره نكت طيزي وسيبتها وهيا بتاكلني ورفعت كسها وكسها بيعمل صوت مولعني انا مسكت زوبري وهو بيلمع من عسلها وكسها احمر من جوه
هيا مسكت قعدت ع زوبري دخل ف طيزها وهيا اااااااح ايه ده وقعدت عليه وبقت تنط ع زوبري جامد كانها مغلوله من زوبري
تنزل جامد وصوت النيك بقي عالي واختي ولا هنا انا قلقت وقولت ل اختي تعالي نطلع ع السطح قالت ليه قولتلها نروح اوضه الفراخ ونخليهم يتفرجو علي وانا بنيكك قالت تعالي وهيا قالت ل جوزها خليك هيا اخدت عبايتها وانا طلعت ع السطح ودخلت اوضه الفراخ والنور كان منور
قفلت الباب ورانا واختي حطت عبايتها ف جنب وهيا بتقولي هتنكني ف اوضه الفراخ انا مسكت صدرها افعص فيهم ومسكت كسها جامد ودخلت 3 صوابع وبقيت انيكها جامد وهيا اااااااهوااااااه براحه براحه وانا بنيكها اوووي بصوابعي وهيا خلاص خلاص براحه وهيا بتقول هنزل هنزل
انا بكف ايدي بقيت ادعك ف كسها وضرب كسعا بالقلم وهيا كل ماتضرب تسخن اكتر ولقيتها بانزل عسلها كانت كتير اووي غرقت الارض وانا مستحملتش مسكت زوبري ودحلتو ف كسها وكان سخن اووي من عسلها فضلت انيك فيها وهيا اااااه ااااه كمان كمان نيك اختك حبيبتك
اختك بتحبك اوووي وانا بنيكها جامد وعطتني طيزها ووشها للحيطه دخلت زوبري ف كسها من ورا وفضلت انيكها وهيا موطيه وانا بنيكها وهيا اااااح ياخربيتك كفايه ارحم كسي مش قدره هنزل كفايه وانا بهبد ف كسها جامد وهيا اااااه اااااااه واول ماكسها نزل ع زوبري انا زوبري نزل كل لبنو ف كسها واختي ااااه سخن اووي لبنك من غيرك كنت نسيت طعم النيك وهيا نزلت تمص ف زوبري ونضفتو وكسها بينزل لبني مخلوط بعسلها هيا اخدتني ونزلت وفتحت رجليها وبتطلع البن وجوزها بيقولها كسك متغرق لبن قالتلو مش كان نفسك تبلع لبن اخويا وهو بصلي قالتلو تعالي محروج منو ده لسه ركبني اودامك تعالي ريح نفسك ولقيتو بيحسس ع كسها وراح مدخل زوبرو ف كسها وبقي ينيكها اوووي وصوت النيك واضح من لبني الي عامل صوت وهو قعد ينيك فيها لحد منزل ف كسها ونزل علطول يبلع ف البن بتاعنا
ونضف كسها خالص ودخلت تتشطف ودهلت مع جوزها تنام وانا نمت ف الصاله
تاني يوم صحيت وجوزها كان سافر وبقيت انا واختي وامي والبنتين طول النهار قاعدين مع بعض خرجت المغرب مع صحابي سهرنه شوي الساعه كانت 12 اختي كلمتني وقولتلها انا ف الطريق اهو قالت تعالي ع اوضتي علطول العيال وامك نامو من الساعه 10
انا تعبانه اووي قولتلها وانا كمان قالت هستناك
وانا بعد ربع ساعه روحت البيت والنور طافي دخلت ع اختي وفتحت لقيتها نايمه ع ضهرها ولبسه ستيان بس وبتلعب ف كسها اول ماشافتني قالت يلا تعالي ولقيتها بتفنس طيزها وفاتحت رجليها انا خرجت زوبري وطلعت ع السرير بركبي ونزلت البنطلون ومسكت وبحكو ف كسها
ودخلتو ف كسها وهيا ااااه

Hy3j07a.md.jpg
ومسكت طيزها وبقيت انيك ف كسها وهيا كاتمه بوقها وانا بنيكها ولقيتها هيا الي بترجع وتطلع ع زوبري وبقت تنيك نفسها وانا زي منا بحسس ع طيزها وزوبري ف كسها رايح حاي وهيا مبسوطه وبتقول ااااااه زوبرك حلو اووي
لما بيدخل بحس انه مالي كسي ومش قدره عليه
نيك اختك ياحبيبي اختك محرومه من النيك
اختك محرومه من الزوبر
اختك بتريح نفسها بخياره عشان ماتتناكش بره
وانا بنيك فيها روحت نمت فوقها وزوبري ف كسها وانا نمت فوقها وبقيت اهبد ف كسها وهيا ااااه ااااه والسرير بيتهز وانا بنيك فيها
خرجتو من كسها لطيزها ولقيتها بتقرص ع زوبري بطيزها وكان زوبري مش هيخرج وانا بنيكها وهيا ااااااه حلو اوووي وفضلت انيك فيها وقولتلها عايزك تمصيلي قاات حاضر انا نمت ع ضهري وهيا علطول مسكت زوبري واخدت تمص في

Hy3Nkx4.md.jpg
وانا نايم وشايف عنيها الي ف عيني ولسانها الي حاضن زوبري وشفايفها الي ع زوبري وانا ف دنيا تانيه واختي بتقولي انا كلمت جوز سلمي واستاذنتو يبعت سلمي عشان ستها تعبانه وهو وفق وممكن تاجي بكره او بعدو مبسوط ياحبيبي
قولتلها ايوه اوووي قالت الكلبه بتكلمني وبتقولي عايزه تاجي وحشها زوبرك الكلبه
وبصراحه عندها حق ده انت زوبرك وحشني انا مش هيوحش بنتي وفضلت تمص
وراحت قالت عايزاك تنيكها اودامي وعايزه تصرخ تحت منك كانها اخر نيكه ليه انا قولتلها اطلعي ع زوبري قالت ادخلو فين قولتلها كسك
هيا قالت حاضر قعدت غ زوبري ومسكتو وبقت تحكو ف كسها رايح جاي وكسها غرقان عسل من كسها وراحت قعدت عليه

Hy3eFyu.md.jpg
وبقت تنزل وتطلع وصوتها مكتوم
وهيا بقت تنيك نفسها اكتر من 5 دقايق وراحت قعدت ع زوبري ودخل كلو ف كسها
وحضنتني وقالت زوبرك ده بينزل امتي
مص بزازي انا اخدت بزازها ف بوقي وبقيت امص فيهم وهيا ركبه ع زوبري مش عايزه تتحرك
وقالت تعرف انت زوبرك واصل لابعد حته ف كسي انا كسي ثواني وهيفرقع من عسلي زوبرك بينبض ف كسي عايزك تمص شفايفي عشان انا خلاص مش قادره بسرعه بسرعه انا اخدت شفايفها ف بوسه زوبري ف كسها ولقيتها رفعت طيزها لفوق وبتنزل جامد وطلعت صوت لولا البوسه كنت اتفضحنا فضلت ابوس فيها وهيا بتنيك نفسها ولقيتهااممممممممممم ولقيت شلال بينزل ع زوبري من كسها اول مره تنزل كده ع زوبري انا حضنتها وهيا خلاص نزلت انا كملت نيك فيها وزوبري بهبد ف كسها وصوت النيك واضح صوت زوبري ف كسها وفخادنا ببعض
ونزلت لبني ف كسها وهيا ااااح لبنك مولع وفضلنا نبوس بعض وهيا قامت مصت زوبري وانا اتشطفت وهيا دخلت ورايا اتشطفت وعملتلي عشا وقعدت ف حضني وقعدت تقولي انت مضايق ان انا هخلف منك قولتلها لا فرحان اووي قالت وانا كمان فرحانه هيتكتب باسم جوزي وانا حسه انه هيبقي ولد فضلت ف حضني ودخلت تنام وانا نمت ع الكنبه وتاني يوم اختي قالت سلمي ف الطريق وانا كنت مبسوط وبقيت مع اختي نكون لوحدنا كنت بطلع بزها من العبايه والستيان ومص في حتي لو دقيقه بس
فضلت طول اليوم اتحرش بيها وسلمي وصلت بعد العصر سلمت عليه وهيا مبسوطه وقعدت معانا وعرفت انها هتمش مع امها وانا بقولها هفسحك احلي فسخ اليومين دول ضحكت وقالت انا شايله ابنك ف بطني لازم تفسحني وتخلي بالك مني
ولما نكون لوحدنا وامها معانا كنت احضنها وايدي الاتنين ع طيزها اهرس فيها وشفايفها نقطعها
بعد المغرب اخدتها ع السطح وامها واخده بالها مردتش انيكها نزلتلها البنطلون ودخلت صباعين ف كسها وبقيت انيكها بيهم اكتر من 10 دقايق وهبا نزلت ع الارض وفخادها ونزلنا وهيا باين عليها التعب وفضلت سهران معاها وكلهم نامو حتي اختي دخلت تنام وانا قاعد وسلمي دخلت مع امها وبعد ربع ساعه طالعه لبسه روب ابيض ووقفت اودامي تحسس ع جسمها وبتقولي جاهز
انا مسكت زوبري وقولتلها جاهز هيا قلعت الروب ولقيتها لبسه لبسه قميص نوم غامق وكلوت نفس الون كلوت فاتله داخل ف كسها وف طيزها
انا قولتلها تعالي اقعدي هيا قربت وطلعت ع زوبري ووشها ف وشي وقعدت بكسها ع زوبري وفضلت تحك في والكلوت داخل ف كسها وهيا قالتلي خرج زوبرك انا طلعت زوبري وهيا بكسها بقت تحك في والكلوت ف كسها وهيا اااااح وفضلت تحك ف زوبري وقالت انا مش قدره ولقيتها نيمتني ع ضهري وعطتني ضهرها وقلعتني البنطلون ومسكت زوبري وشالت الفاتله من كسها ودخلتوو ف كسها وقعدت عليه

Hy3UkvI.md.jpg
وهيا ااااه ااااااه اخيرا وحشني اوووي زوبرك جوايه وفضلت تنيك نفسها وتقولي وجوزي بينكني كنت بتخيل نفسي بقولو جيب خالو ينيك معاك زي مابيعمل مع ماما
نيك ماما وخلي خالو ينيكني
انا عايزه زوبر خالو وهيا بتنط ع زوبري وفضلت تنط ع زوبري وانا زوبري ف كسها
وانا مسكت الكلوت بايدي وقطعتو وهيا بتضحك
وقالت طول البوم لبسه وهو دخل جوه كسي ف الحر لما تعبني بقيت عايزه ادخل اي حمام ولعب ف كسي من الهيجان او اخلي اي حد ينكني
بقيت ماشيه وعيني علي ازبار الناس
نيكني ياخالو نيكني شبعني من زوبرك
وانا بنيكها ولقيتها بتقولي عايزه اشوف وشك وانت بتنكني وانت بتنيك بنت اختك الشرموطه القحبه ولقيتها لفت وعطتني وشها وهيا لسه ع زوبري وزوبري ف كسها للاخر

Hy34P6J.md.jpg
وهيا اااااح زوبرك بيقطع ف كسي ياخالو ونزلت ع شفايفي نبوس وهيا اااااح ااااح ف ودني اااااه نيكني ياخالو سلمي بنت اختك كسي بيوجعها
ابنك ف بطني نزل لبنك ف كسي خليني اخلف تؤام منك نيك ياخالو وانا بوسطي بنيك فيها وهيا اااااه اااااه كمان كمان ياخالو
امي عايزه تحرمني من زوبرك وتتناك هيا لوحدها ونسيه اننا احنا الاتنين حامل منك عايزه تاخدك مني انا نفسي اطلق واجي اقعد معاكم هنا
انا عايزه اعيش معاك علطول
وانا ساكت وبنيك ف كسها ولقيتها حطت ايديها ع كسها وبتدعك ف كسها جامد ولقيت عسلها بينزل ع زوبري وشعرتي وهيا ااااح اااااااااح
وانا بنيكها اوووووي وهيا ااااااااه ياخربيتك براحه حد يسمعنا وانا حضنتها جامد وزوبري ف كسها وبنيكها بعنف وهيا بتقول الاه مقطعه كده
من سرعت النيك وانا كنت خلاص مش قدر فضلت انيك بسرعه وانا زوبري كنت حاسس انه هينزل خلاص فضلت انيك فيها وانا كنت عايز اتحكم فيها روحت قلبت نفسي وهيا بقت تحت مني وانا فوقها وزوبري لسه ف كسها وانا بنيكها جامد وهيا ااااااه اااااه اووووي اووووي ياخربيتك كسي كسي وانا بنيك اووووي ولقيتها ااااااااااااااه بصوت عالي وانا خوفت ولقيت كسها بينزل ع زوبري وانا زوبري كان خلاص ولقيت نفسي بنزل ف كسها وهيا اااااااه اااااااه سخن اوووي ولقيت الباب بيتفتح وكانت اختي قلبي كلن وقع ف رجلي قالت ياخربيتكم صوتكم عالي وهيا بتقول ل بنتها قومي وانا فوقها ولبني بينزل ف كسها وانا مش عايز اسيبها وهيا حضناني واختي قومتني من فوقها وكس سلمي كان احمر اوووي من كتر النيك وكسها بينزل عسل كتير ع الكنبه وفخادها اختي اخدت هدومها واخدت بنتها وهيا ماشيه ملط ف اوضتها وانا اتشطفت وبفتح الباب لقيتو مقفول طلعت نمت صحيت متاخر وسلمي مبسوطه وسالتها حصل ايه قالت امي اخدتني نضفتني وانا نزلت ع وشها وهيا خلتني الحس كسها ونزلت ع وشي وتعرف بقينا نتكلم عنك وان انت غيرت حياتها وانها كانت نست الجنس وكسها ضاق من قلة النيك ورجعت تاني تحب النيك وكسها مهري من زوبرك وانا بقينا نتكلم عنك
لحد مانمنا وبعد العصر امي اخدت اختي والبنات عشان يزورو خالتي بس سلمي قالت انها تعبانه شوي وامها عرفت وخرجو وانا قفلت الباب من جوه واخدت سلمي بالحضن وبوس كانت لبسه ترنج فضلت اهرس ف جسمها ودخلت الاوضه وقلعتها البنطلون بالكلوت ونزلت الحس كسها وطيزها وهيا وقفتني وقعتني خالص وفضلت تمصلي ووقفت تبوس شفايفي وبتقولي ستو عايزاني اروح معاها وسيب جوزي لوحدو وهيا بتدعك ف زوبري قالتلي نام نمت ع ضهري هيا طلعت ع السرير وعطتني ضهرها وانا ماسك زوبري وهيا قعدت بكسها عليه ودخل راسو

Hy3Z5Av.md.jpg
وهيا ااااه ياخالو راس زوبرك بتجنني وراحت قعدت ع زوبري دخل كلو وفضلت تنيك نفسها فضلت انيك ف سلمي ساعه كامله بجميع الاوضاع وهيا نزلت 3 مرات وانا نزلت مرتين ف كسها وكنا خلاص جيبنا اخيرنا واتشطفنا مع بعض وكل واحد نام ف اوضه من التعب صحيت ع ايد اختي وهيا بتحسس ع زوبري وتقول زوبرك نام من التعب والبت مقتوله قولتلها ماتجوزيني بنتك قالت مانت متجوزها اهو وبتضحك
فضلت طول اليوم نظرات مع سلمي واخدتها بليل افسحها وتاني يوم اخدتها ع جزيره الورد ف المنصوره وركبنا المركب الي اتنين بيركبوها بس بنبدل برجلينا وكان البحر منور عشان كان في فرح واحنا بنضحك ونهزر وهيا بتمسك زوبري وانا زوبري حديده وهيا تضغط عليه جامد
وقالت تعالي نطلع قولتلها ليه قالت عايزه اتناك هنا قولتلها انتي مجنونه قالت شوف كده المكان البعيد ده هنروح هناك ومحدش هيشوفنا صدقني هتبقي حلوه اوووي قولتلها هتفضحينا قالت ماتخفش
طلعنا من البحر وبقينا نمشي عادي وبعدنا شويه والجو ضالمه اوووي وهيا بتحسس ع زوبري وبتقولي هنا قولتلها كمان شوي
وبعدنا خالص واخدتها جنب الحيطه
ونزلنا ف بعض بوس وتقفيش وهيا بتحسس ع زوبري وهيا بتفتح السوسته وخرجتو
ونزلت تمص ف زوبري وانا وقف ببص يمين وشمال مش شايف حاجه وهيا بتمص ولقيتها بتقولي تعالي دخلو ولقيتها بترفع العبايه
وبتنزل البنطلون الترنج والكلوت مع ببعض ومسكت زوبري وبتحكو ف كسها ودخلتو وهيا كتمت بوقها وانا حشره ف الحيطه وبقيت انيك فيها وكانت احلي متعه وانا بنيك فيها
فضلت انيك فيها اكتر من ربع ساعه وكنت مرتاح للمكان وقعدت ع الارض وهيا قعدت ع زوبري وكانت احلي نيكه ونزلت ف كسها وهيا لبست الكلوت والبنطلون ونزلت العبايه وقالت لبني ده هيموتني قولتلها امسحيه قالت لا عشان لما نروح نكمل عليه وبتضحك ونزلت تمص زوبري نضفتو ولبست وطلعنا ولا كان ف اي حاجه روحنا البيت متاخر ولقيت اختي نايمه ف الصاله مردناش نصحيها ودخلت ع الاوضه وقلعنا ف لحظه
ودخلت زوبري ف كسها واحنا وقفين وهيا اااااااه اااااه عجبك النيك هناك ياخالو
وانا بنيك فيها قالت نيكني اووي بحب اتناك منك مرتين ف اليوم بحس ان انا معايا راجل جوزي بينكني كل يومين مره
انت الي عرفتني طعم النيك واخدتها ونمت ع السرير نبوس ف بعض وهيا عدلتني وطلعت ع زوبري وفضلت تنط ع زوبري
Hy3yGlS.md.jpg
وانا قافش ف طيزها وبهزها ع زوبري وهيا ااااااه اااااه اوووي ياخالو زوبرك ناااار مش قدره ونزلت تبوس فيا وانا قافش ف طيزها وبعبصها وهيا اااااه ياخالو بتكلمني ف ودني
نفسي اعيش معاك علطول لو مكنتش خالي كنت اتجوزتك وعيش معاك بقيت عمري ومتعك واتمتعني كان كسي زمانو مفشوخ لو كنت انت فتحتني في ليله الدخله تعرف ي خالو جوزي كان بيقولي كسك حلو اوووي ودخلو زوبرو وبيقولي كسك ضيق امال لو كان زوبرك مكانو مكنش هيدخل ف كسي لما جوزي بكون راكبه ع زوبرو بحضنو وبتخيلك ورايا وبتنيك طيزي
وانا بنزل مرتين او تلاته ع زوبرو وهو بيقولي انت تجنني ع السرير قولتلها طول مازوبرك ف كسي هتلاقيني بنزل حتي لو دخلت صباعك وانا مزاجي حلو هنزل ع صباعك بتقولي ف يوم وهو فوقي قولتلو لما كنت عند ستو كنت نايمه لوحدي وتخيلتك فوقي فضلت العب ف نفسي لما كنت هتجنن وكنت عايز اطلع ل خالو اقولو انا تعبانه تعالي اركبني زي جوزي ووقتها جوزي نزل ف كسي ولما خلصنا قالي معتيش تجيبي سيرت خالك تاني ف الحاجات دي
قولتلها انا هنزل قالت ف كسي ياخالو ونزل ف كسها ونمت ف حضنها ساعتين صحيين ف حضن بعض فضلنا طول اللسبوع انيك ف اختي وسلمي وجوز اختي وصل واخدهم ومشي وبعد 5 شهور بطنهم كبرت وروحت عندهم وبقيت انيك اختي وجوزها نايم مع العيال وانا وهيا ف الاوضه وركبه ع زوبري وبتنط ع زوبري

HyF289S.md.jpg
وكنت بنيكها كل يوم مرتين فضلت عندها اسبوع كامل انيك فيها وكنت واعد سلمي اروحلها قبل ما ماشي عشان هما بعيد شويه عن بيت امها
وكنت بفضل طول اليل انيك ف اختي
وجوزها بينيكعا معايا ويخرج وانا اكمل وجوزها كان فرحان انها هتخلف ولد
وهيا كانت بتتحكم في زي الخاتم
فضلت انيك ف اختي طول اليل وصوتها مالي الشقه ولما العيال بيسالو ابوهم تقولهم امكم عشان حامل تعبانه وخالكم جووه بيعملها مساج زي ماالدكتور قال والبنات صغيره مش فاهمه حاجه وانا بنيك ف اختي ونزل ف كسها وكس اختي كان زي السكر تاني يوم الساعه 10 روحت ل سلمي وكان جوزها ف الشغل واخدتها ف حضني وهيا علطول نزلت في بوس وقالت مفيش وقت حماتي ممكن تاجي ف اي وقت وانا كملت معاها ف البوس والتقفيش وقلعنا وهيا اخدتني ع السرير وقالت سيبني برحتي مالكش دعوه بيه راحت نيمتني ع ضهري وعلطول ركبت فوقي

HyFFkT7.md.jpg
وبقت تنط ع زوبري اكتر من نص ساعه نزلت فيهم 3 مرات وانا نزلت مرتين ف كسها
وقومنا اتشطفت وهيا قاعده جنبي بتحسس ع صدري الباب خبط هيا قالت اعدل نفسك حماتيوقفت تفتح وكانت حماتها سلمت عليها وقعدت شويه وقولتلها همشي انا قالتلي اصبر انزلك واستاذنت من حماتها كانت ست كبيره ف السن نزلنا تحت وعند البوابه اخدنا بعض ف بوسه وانا زوبري وقف هيا قالت عايزه ف كسي قولتلها ماينفعش قالت ملكش دعوه محدش هنا غيرها قولتلها ممكن حد يسمعنا من بره قالت مش هطلع صوت ولقيتها رفعت عبايتها وقميص النوم وجابت الكلوت ف جنب وانا طلعت زوبري
ودخلتو ف كسها وهيا فاتحه بوقها وبقيت انيكها براحه وهيا حطت ايديها ع بوقها وانا بنيك 5 دقايق وانا بفشخ ف كسها ولولا ان الموقف وقتها مرعب لكنت نكتها اكتر من نص ساعه هيا اول منزلت ع زوبري كنت انا بنزل ف كسها وهيا مصت زوبري ولبست كلوتها ع لبني وسلمت غليه واخدتني بالحضن ومشيت وبعد شويه بعتتلي رساله بتقولي حماتي بتقولي كل ده يابت
قولتلها هو دخل الحمام بتاعك وانا استنيتو ع ماخرج كنت عايزه اقولها بيطمن ع ابنو الي ف بطني وبينكني قبل مايمشي وبتضحك قولتلها مجنونه انتي وقفلت الواتس ومر اكتر من 3 شهور والاتنين خلفو مع بعض فارق اسبوع اختي خلفت ولد وسلمي جابت بنت زي القمر
وكنت بروح عندهم وكنت بنيك فيهم الاتتنين لحد دلوقتي وسلمي حبله من جوزها واختي مبقتش عايزه تخلف كانت فرحانه ب ابني
ويوم م امي ماتت بعدها بشهرين الاتنين نزلولي اجازه وبقيت انيكهم الاتنين كل يوم مع بعض وكاني متجوزهم وبعد سنه اتجوزت وخلفت ولما حد فيهم كان بياجي كنت بعطيلو كل لبني ف كسو ويشبع بالاسبوع من غير مامراتي تعرف **** يخلي حبوب المنوم كنت بعطيها ل مراتي واخد اختي وسلمي افشخهم جنب مراتي وكنت بنيك مراتي وهيا نايمه بردو...... انتهت ❤
بصراحه معلم بس جيت في الاخر وكروتنا انا بحب النيك بمزاج ولازم كل حاجه تاخد حقها
 
  • عجبني
التفاعلات: عاشق الكس الاحمر
J9lxOkg.jpg
 
  • عجبني
التفاعلات: Haref, الوزير الحنين, عاشق الكس الاحمر و 3 آخرين

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%