NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

حاول تكون انت المسيطر في السرير ومتخلهاش هي ال مسيطره

• عجبني
التفاعلات: King66693
المهم انكو تكونو مبسوطين.....اانا احيانا بربط مراتي وبهري طيزها ضرب وشتيمة ....وهي بتحب هاي الشغلات والوجع....مرات هي بتضربني )هي بتطلب(..
الاشي مغري وححلو

• عجبني
وانت عرفت كده بعد الجواز؟ انت حابب كده؟
كنت عارف انها بتشرب سجاير اكيد اه
انا مكانش في بالي اني احب كده لكن هيه عرفت تخليني احب كده اوي بطريقتها لدرجة اني بقيت بجيبلها السجاره واولعهالها وهيه بقت تخليني اقوم اجيب الطفايه لانها عرفت اني بقيت احب اتفرج عليها وهيه بتشرب سجاير

• عجبني
بص بعيدا عن السكس و السرير لان الناس هرت فيه كتير قبلي مسئلتهاش قبل كده هي اتجوزتك لية؟؟

• عجبني
حب بمراتك زي ما هي
بس حاول تخليها تقلل من كل دا لان صحتها اهم و مفيش حاجة لو هي اصيع شوية طلما صايعة معاك

• عجبني
انا اكبر من مراتي ب 7 سنين ومتجوزين بقالنا اكتر من سنتين
ومراتي مبتخبيش عليا حاجه خالص
هيه زي ما بنقول كده ست صايعه .. عارفه كل حاجه وكمان بتشرب سجاير وحشيش وشيشه وفوديكا .. وطبعا فيه منهم اللي كانت بتشربه من قبل الجواز زي السجاير والشيشه والحشيش
وانا اصلا مبعرفش اشرب سجاير .. حاولت علشان ابان قدامها حتي اني بعرف اشرب بس مش حابب اشرب لكن حتي مبعرفش
بحس ان مراتي جامده عليا
معلش شويه فضفضه
بتلعبلك فيها؟

• عجبني
هيه زي ما بنقول كده ست صايعه .. عارفه كل حاجه وكمان بتشرب سجاير وحشيش وشيشه وفوديكا .. وطبعا فيه منهم اللي كانت بتشربه من قبل الجواز زي السجاير والشيشه والحشيش
وانا اصلا مبعرفش اشرب سجاير .. حاولت علشان ابان قدامها حتي اني بعرف اشرب بس مش حابب اشرب لكن حتي مبعرفش
بحس ان مراتي جامده عليا
معلش شويه فضفضه
حبيبي مش لازم تعمل زيها علشان تبان قدامها جامد
ده مش مقياس
كل ست ليها نقطة ضعف حاول تشوف هى بتحب ايه
واعملو و حاول تنشف معاها متكونش طري اتحكم في نفسك ومشاعرك

• عجبني
واضح انك مختلفين عن بعض اوى والعلاقة هتبقى صعبة اوى بينكم

• عجبني
بص طالما متفاهمين مع بعض ومش بتخونك ومش بتقل منك قدام الناس انا شايف انه عادي بس لازم يكون ليك الرأي الحاسم في كل حاجه في البيت يعني لو في مشكله او حاجه قصه السجاير والحشيش دي جرب معاها وعيش اللحظه يعمنا وعيش حياتك وبلاش تسمع كلام الناس انت راجل كبير ومسؤل المفروض تبقي عارف تاخد قرار لوحدك مش تستني حد يقولك تمشي حياتك ازاي

• عجبني
يعني انت عايز ايه

مسيطره . همشيك مسطره . هخليك لو شفت في شارع تبص لورا 😂

• عجبني
بوص يا باشا السرير هو سر بقاء الحياة الزوجية او زوالها وخلي بالك انك بعد الشر لما تكبر ف السن هتهنج اكتر وهي باين عليها حوت وقادرة تسد والحل ف ايديك انك تهتم بصحتك جدا ابعد عن عن المضر واهتم بالمفيد وخد فيتامينات ومش لازم تعمل كدة عشان تبقى أسد في السرير لأ يا كبير وراعي ان الراجل لازم يموت أسد

• عجبني
انت متطاوعهاش وفكر فى نيكة من خيالك وخطط ليها ، حتى لو اول مرة نجحت بنسبة 40% بعد كده عاند اكتر واثبت فحولتك عليها وهى هتقتنع بالمتعة الاكبر ،، انصحك تلعب رياضة وتروح جيم هتكسب لياقة وثقة وحماس اكبر ، الرياضة كمان بتزود وتحفز هرمونات الذكورة والشباب وهتديلك دافعية كبيرة وكتر من اكل البروتين واللحوم البيضاء والخضار والفواكه ، وخليها هى كمان تلعب رياضة وتشتغلى على هواية وتشاركها هوايتها واهتماماتها لان السجاير وخلافه نوع من التوتر والكبت النفسى وعدم مواجهه الموقف

• عجبني
وبالمناسبة لما تعمل فورمه وتخليها تشوف فيديوهات سكس لرياضين هتدوب منك وهتحس بضعفها واحتياج شدتك عشان تطلع منها النشوة وتوصلها للمتعة للى مقدرتش توصلها معاك قبل كده ، ولعلمك كل لى هى بتعمله ده بتحاول انها تحفز نفسها عشان تطلع نشوتها معاك لاكبر قدر ممكن فى خيالها يعنى اجتهادات شخصية

• عجبني
بحس ان مراتي جامده عليا
معلش شويه فضفضه
وانت اتجوزتها ليه لما هيا خبره عنك ؟
طب ما تجرب تتوبها اسهل 😂 عشان دي هتفجر وتبص علي رجاله تانيه

بحس ان مراتي جامده عليا
معلش شويه فضفضه
سيطرتك دايما تبقي بزبرك واوضاعك المجنونة جننها على السرير... او هاتلها فحل اسود يقدر يروضها ادامك وساعتها هتسيطر

بحس ان مراتي جامده عليا
معلش شويه فضفضه
انت متجوز المعلم جمعة ياغالي😂؟

موضوع مفهوش جمدان اصلا هي كل الي بتعملوا بتفشخ صحتها ف متحاولش تبقا زيها انا ليا اتنين من صاحبي ماتوا واحد بسبب السجاير الرئة عندة خلاص تدمرت و مبقاش قادر يتنفس و مات زي الي مات مخنوق و تاني الحشيش و مخدرات دمرت الكبد و عملت ثقب فر قلب و الرئة + طلما مراتك كدا اعرف انها وراها حاجات كتير مع رجالة انت متعرفش عنها حاجة و كلام دا عن تجربة

بحس ان مراتي جامده عليا
معلش شويه فضفضه
افتح لها قلبك وخليها تعلمك الصياعة وأخرج معاها هى واصحابها وخليك فري

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%