NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

مراتي بتنكني

وزبي هيجان عليك

مبروك القرون مقدما

مراتي ملتزمه بس شهوانيه اوي وبقت تعشق تبعبصني وتنكني وتحلبني كتير هل ده ممكن يأثر مستقبلا لو حد زيي يقولي
زي ما انت من حقك تنيك مراتك بكل الطرق يبقى هي من حقها كمان تعمل اللي يمتعها ، خليها تتمتع ، فيها ايه لما تنيكك ، هي حد غريب ـ، بس خليها تنيكك بصوابعها وبلاش حاجات تانية غير صوابعها

مراتي ملتزمه بس شهوانيه اوي وبقت تعشق تبعبصني وتنكني وتحلبني كتير هل ده ممكن يأثر مستقبلا لو حد زيي يقولي
هيأثر علي ايه يعني
انت بس نيكها جامد وكيفها اووي وهتنبسط

انا عن نفسي ساعات بحب ادخل صوابع فطيزي ونا بضرب العشره و اكيد لما اتجوز هحب ان مراتي تبعبصني بس ابقا حاكمها و حياتنا الحنسيه غير الحياه العاديه عموما يعني دي حاجه و دي حاجه اكيد

• عجبني
التفاعلات: الجنتل حوده
عادي كلنا كده دي شهوه

• عجبني
التفاعلات: الجنتل حوده
هو في كتير زيك كده مدام بتتمتع وحابب الموضوع يبقى براحتك المهم وقت النيك لكن غير كده لازم تبقي انت ليك وضعك

حاجه زي كده لو خايف على نفسك من الاحسن انك تسأل طبيب سواء نفسي لو خايف انها تأثر عليك نفسيا او حتى اخصائي علاقات زوجيه لكن متساألش هنا هتلاقي ردود جاهله زى الناس بتاعت ركبتك وبقيت خول والكلام ده عشان ممكن يأثر عليك وانت ممكن تبقى عادى ومراتك عادى بتعمل كده عشان تأثير الهيجان بس
وعموماً دى مراتك وعارفها اكتر من اى حد واى حاجه تبسطكم سوا ومتأثرش عليكم بحاجه وحشه اعملوها حتى لو ايه
اللي جوا اوضه يفضل جوا اوضه النوم ومتاخدش راى الناس العشوائيه في حاجه زى دى تاني

لا عادي بس اهم حاجه الموضوع ده مياثرش علي شخصيتك

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
طبعا ممكن يأثر عليك
اتت بتقول انها بتحبلك
تقدر تقول هتخلف النونو ازاى؟

شويه كده و هتبقى تجيب رجاله للبيت و انت هتكون قرني تبعها

وليه تتعبها معاك واحنا موجودين نقوم بالمهمه ونريحها لك كمان.. محلاكم وانتم الاتنين على زبى

تخيل لو انا وانت ومراتك علي سرير واحد

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%