NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

مراتي الشرموطة و النيك الحامي و السكس المصري – الجزء 2

دكتور نسوانجي

مدير
طاقم الإدارة
مدير
نسوانجي متفاعل
نسوانجي متميز
نسوانجي قديم
حاصل علي أكثر من 100000 نقطة
ناشر مجلة

تتواصل قصة مراتي الشرموطة و الجنس و السكس و طبعا الشرموطه قامت وجهزت زى ما الباشا زبر حسام عاوز بس مش قادره تتصل بيه لانها كانتمكسوفه و كانت عاوزة تتناك …….. وهوه قعد مستنيها ومتاكد انها هتتصل … لكن بعد ربع ساعه هاجت اوى وهوه برضه ولع راح متصل بيها .
منال : الو .
حسام : جهزتى ياشرموطه يامتناكه ؟
منال : ايوه ياعلق.
حسام عملتى ايه بالتفصيل .
منال : هعمل ايه ؟ لبست قميص اسود بس ومن غير كلت زى ماهوه عاوز .
حسام : هوه مين ؟ هتتكلمى بالشفره مش هينفع ……. اتكلمى مباشر عاوز اشوف علوقيتك .
منال : هههههههههههههه بقلك لبست وعملت كل اللى امرنى بيه زبك حبيبى ….. انت متخيل ان منال لبوتك تقدر تكسر اوامر زبك ياحبيبى .
حسام : احححححححووووووه احووووووووووه ايوه كده …….. كده اموت فيكى موت وفى كسك الهايج وفى زنبورك المولع ياحبيبتى يامره يامومس .
منال : ايه رايك عجبتك ؟
حسام : ده انتى عجبتين اوى اوى اوى عاوز احس انك مره مومس .. مره فاجره .
منال : طب ماانا كده فعلا …… انت بتشك فى كده؟ اسال صاحبك .
حسام : لا اسال زبى مش صاحبى ….. هوه قالى انك متناكه .
منال : اوى اوى اوى ….. يبقى زبك شطور مدام قالك كده …. وعشان كده بحبه موووووت موووووت مووووووت وعاوزاك تدهولى يادكتور .
حسام : طلعى بزازك يالبوه …………………. مشى كف ايدك بحرحه دائريه على بزازك التتنين ……….. احووووووووه عاوز القم بزك فى بؤى يامتناكه ….. اضغطى شويه على بزازاك …… كمان ………. اوى …………. اححححح اححححححح دلوقتى امسكى حلمة بزك الشمال واقرصيها شويه احييييييييييييي.
منال بصوت واطى هايج : اهه ماسكه الحلمه احححححححه اففففففف ….. انت بتعمل ايه ؟
حسام : انا ماسك زبى وبدلكه واعمله مساج بايدى وقاعد ينز واقوله شوف بزاز منال بيقولى عوز يسكن بين بزازك يافاجره احوووووووووووه .
منال : ياريت … عاوزاااااه عاوزاااااااه هاتو ياحبيبى …. حطه بين بزازاى وانا اعمله كل اللى هوه عاوزه .
حسام : ادعكى الحلمه اوى وافتحى وراكك ورينى كسك ياشرموطه عامل ايه؟
منال : يعنى ياحبيبى مس عارف كس حبيبتك عمل ايه ……… مولللللللللع ومفشوخ ع الااااااااااخر.. عاوز زبك عاوز زبك عاوز زبرك .
حسام : العبى بصباعك فى صرتك وبعبصيها ……….. زبى عاوزك اوى نفسه فيكى اوى اوى اوى ياشرموطه هاتعمليله ايه.؟
منال : مش اكترر منى ……. هاموت عليه …… هاعمل كل اللى هوه عاوزه واللى مش عاوزه …… هوه مش عارف انا مشتقاله اد ايه وبحبه اد ايه …… هبوسه وارضعه واقطعه لحس راسه ومصه واعضعضه واحطه رين بزازى واقول كل كلام النيك اللى بتحبه انت وزبك ……… اححححححححه احححححححح قولى هتعمل فيه ايه ياعلق ياحبيبى
حسام : همصمص شفايفك وامصمص لسانك والحس بزازك احوووووووووه على بزازك ياشرموطه …. واشفط بزك وارضع فيه ١٠ دقايق واقعد امصمص فى الحلمه ١٠ دقايق احححححح اففففففففففففف احححووووووه .
منال : احووووه ….. هتعمل ايه تانى فى منال حبيبه زبك .. قووووووووووول قوووووول بسرعه .
حسام : بعد مارضع شفايفك وبزازك هنزل على بطنك لحس لحس لحس وادخل لسانى فى صرتك وانيكك فيها بلسانى وبعدين انزل تحت على كسك على كسك على كسك … اخباره ايه دلوقتى ؟
منال : غرقان خالص وقاعد ينزل لبن ياحبيبى ومولع ومفشوخ مستنى زبك زبك زبك زبك زبك زب حساااااااااام يالا قوووووووول هتعمل فيه اييييييييه ؟
حسام : هنزل بلسانى على كسك وابدا الاعب زنبورك وانزل لتحت شويه الحس اللبن اللى مغرق كسك وادخل لسانى فى كسك والحس فى كسك يالبوه والحس كسك ياشرموطه وانتى تفتحى وراكك ع الاخر وانتى بتشخرى احوووووووووووه .
منال : اححححححح اففففففف مش قادره ياحسام هلعب فى كسى ياحسام مش قااااااادره …… ادينى زبك … ارجوك ادينى زبك ….. نيكنى ……. نيكنى ………. ادينى زبك … ارجوك ادينى زبك ….. نيكنى ……. نيكنى ………. نيك نيكني كمان نيك و ادلع بالنيك و الجنس و السكس منال ياحسام ……… انا هوه …. نيييييييك نييييييك جامد .
حسام : ارفعى رجليكى عشان هركبك ياحماره ……… امسكى زبرى حطيه على كسك خليني استمتع بالحرارة و اللذة ….. شايف راس زبرى على باب كسك ……. اهه بيدخل …… اهه بيدخل .
منال : احووووووووه بالراحه ياحسام ……. بالراحه على متال حبيبتك الشرموطه …… زبك كبير اوى ….. زبك طخين اوى هيفسخنى ….. احووووووووووه اففففففف اححححححححححححح .
حسام : طويل وطخين ايه ياشرموطه ده لسه مادهلش نصه …….. خدى كمان شويه يافجره اححححححح خدى اتناكى …… زبرى كله فى كسك ……. زبر حسام فى كس منال .
منال : ارزع اوى ياحسام ……. ارزع فى كسى اوى …… ارزع هاجيبهم احححححححح احححححححح احححححححح شخ لبنك فى كسى …. شخ فى كسى ……. سخ ياحسام فى كسى …. طفى نار منال .. طفى نار منال احححححححححححححججججحححححححححححححح احححححححححح
حسام : اهه ارزع فى كسك ….. ارزع فى كسك ……. هفشخك . ……… هفسخك ….. اححححححح اححححححححح هاجيلهم احووووووووه باجيبهمم اححححححححححححححححححح .
بعد ٣ دقايق صمت حسام قال لمنال ده انتى مره مومس بسطى زبرى اوى …….. لازم اجيلك فى اقرب فرصه ادوقك زبى بجد ع الطبيعه .
منال : بس ارجوك متتاخرش …… انا مستنيك ياحبيبى . وراح اكملكم قصة مراتي الشرموطة في اجزاء اخرى و بتمنى تكون عجبتكم حكايتي

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%