NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

انا ومراتى

نسوانجى بريمو
عضو
توجه جنسي
أنجذب للإناث
بحب اوووى وبهيج جدا وانا بنيك مراتى اقولها ( اتناكى ) او (انا مبسوط وانتى بتتناكى) او (زبري الكبير ف كسك اتناكى منه جامد ودخليه ف كسك كله) او (هتقدري تتناكى من زبري الكبير وتدخليه ف كسك كله) وهى متجاوبة معايا وبتقولى عاوزة اتناك وعاوزة زبرك الكبير يدخل ف كسي وينيكنى جامد
هل كده ممكن تتحرر ؟؟

• عجبني
التفاعلات: Sandro
بحب اوووى وبهيج جدا وانا بنيك مراتى اقولها ( اتناكى ) او (انا مبسوط وانتى بتتناكى) او (زبري الكبير ف كسك اتناكى منه جامد ودخليه ف كسك كله) او (هتقدري تتناكى من زبري الكبير وتدخليه ف كسك كله) وهى متجاوبة معايا وبتقولى عاوزة اتناك وعاوزة زبرك الكبير يدخل ف كسي وينيكنى جامد
هل كده ممكن تتحرر ؟؟
لا بالعكس ده الستات بتحب الشتيمه جدا ف الجنس وبتساعدها انها تهيج وتقرب تجيب شهوتها اكتر
ممكن اصلا وانت بتنيكها المداعبه والشتيمه مع النيك كمان يخلوها تنزل ٣ مرات مثلا ف النيكه

• عجبني
التفاعلات: Mimo.dz, Bebo Tigher, سيره الحب و شخص آخر
ممكن تتحرر لو انت عايز

ممكن نتواصل خاص حابب اقلك حاجه

• عجبني
التفاعلات: سيره الحب
هل كده ممكن تتحرر ؟؟
تعالي كيك saieda413

• عجبني
التفاعلات: زبي نار نار
لا مش تحرر طالما اسرار سريك مش بتتطلع برة لحد نهائي و لما بتخلصوا بتنسوا كل الكلام دة كل دة وقت السرير بس لكن بعد كدة بتحترموا بعض

• حبيته
  • عجبني
التفاعلات: 𝕋ℍ𝔼 𝕆ℕ𝔼 و انا ومراتى
متفكرش فيها حتى

• عجبني
التفاعلات: Saul Goodman
هل كده ممكن تتحرر ؟؟
لا انت كده جامد بس😂😂😂

• بيضحكني
التفاعلات: نجلاء محمد
لا انت كده جامد بس😂😂😂
والكلام ده مقصود بيه وانا بنيكها برضو احا انتى افتكرتيني مقضيها كلام بس ولا ايه

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
والكلام ده مقصود بيه وانا بنيكها برضو احا انتى افتكرتيني مقضيها كلام بس ولا ايه
ايوة لا م اما قصدي وانت بتنكها انك تقولها كده و هي تتجاوب معاك ف ده حاجة فشيخة

• عجبني
التفاعلات: انا ومراتى
جرب دخل واحد على مراتك وانتا موجود وافشخوها انتو الاتنين كده صدقنى هتحس بمتعه حلوه

• الكلام ده مش عجبني
التفاعلات: Saul Goodman
هل كده ممكن تتحرر ؟؟
انت ف بدايه الطريق
وتأكد هتقولها اي حاجه هتتجاوب معاك عادي
جرب وقولها انتي لبوه عايزه زبرين مش واحد وشوف هتولع منك ازاي

• عجبني
التفاعلات: انا ومراتى
عزيزي النسوانجي مشاركات التعارف ممنوعه تماما بأقسام المنتدى مكانها قسم التعارف فقط طلب أي وسيلة تعارف خارجيه او ذكر ها في موضوعك او ردودك مخالف تماما ومن الممكن ان تعاقب إداريا بسبب ذلك ( هناك قسم كامل لغرض التعارف) فلا تكن عضو مصر على المخالفات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%