NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

نقاش مراتى بتعمل الحاجه وعكسها

DodyKinkyBtm

نسوانجى بريمو
عضو
توجه جنسي
عدم الإفصاح
هاى انا سالب 35 سنه من القاهرة متجوز وعندى مشكلة مع مراتى بتعمل الحاجه وبعد ما تعملها ترفضها وتبقى مضايقة هل دة طبيعى ولا هى مثلا بتمثل عليا

يعنى مثال اكون معاها واشتمها عشان اهيج تسيبنى اشتمها وبعد ما اخلص تقولى محبتش كدة مثلا احط صباعى فى خرم طيزها والعب فى طيزها تقولى بعدها محبتهاش

رغم انها فى العلاقة بينا وبسبب انى الانتصاب عندى مش قوى واحيانا بيحصل قذف سريع اوقات بتحط صباعها فى خرم طيزى وتلعبلى عشان بتاعى يقف وانيكها

امبارح مثلا خدتها وخرجنا وروحنا مكان بتحبه اتغدينا وبعدين خرجنا نتمشى شوى قعدت اقولها انتى لابسه ايه من تحت واقولها كنت جامدة المرة اللى فاتت اوى

وبعدين رحت حاطط ايدى كانى همسك بزازها فى الشارع فجأة راحت ضحكت وقالتى اتلم احنا فى الشارع بضحك وهزار انا بحاول اجرائها واخليها تتشرمط وتتلبون

هى بتستجيب ببطىء بس دايما بتبقى مضايقه وبتعترض بعد ما بتعمل الحاجات دى واحيانا بحكم الشغل بكون مسافر بالاسبوع وبنتكلم فون ونت عادى بس عمرها متلمح انها مشتاقة

او مثلا انى وحشتها الا لما ابدأ معاها انا واقولها كدة وكانت بتعترض على فكرة انها تبعتلى صور عريانة ليها وبعد مناقشات كتيرة عملتها مرتين وبدات تبعتلى صور ليها عريانة

وبعد ما عملت دة قالتى انا محبتش ومضايقه جدا رغم انها وقتها عملتها عادى ومعترضتش وانا بصراحه مش على الخبرة الكافية بالستات انهى افهم التصرفات دى طبيعية ولا لا

اتمنى لو حد واجه نفس المشكلة دى يفسرلى دة طبيعى ولا لا ولو حد عنده فكرة فعلا تساعدنى انى اخليها جريئة اكتر وتحب كدة بدون ما تبقى مضايقة زى ما بتقولى بعدها

• عجبني
التفاعلات: أموت فى الجنس, Bebo Tigher, احمد كامل و شخص آخر
دا الطبيعي عند أي ست

• عجبني
التفاعلات: سكون الظهيرة
لا استطيع ان اقول لك اني خبير بالنساء و لكن في حالات كثيرة لما الشخص يمارس و تكون هناك شهوة و مشاعر في لحظتها الشخص يحب يعمل حاجات و لما تروح الشهوة و ترجع الامور للحياة الروتينية يفكر انه ما كان لازم يعمل هذا الشي او يحس انه فيها تقليل من قيمته او اهانة او حتى عيب بالرغم وقت الشهوة يمكن يكررها مرة ثانية انا احس انها حاجة طبيعية ومادامك انت و هي مبسوطين لا تفكر كثير اتمنى اكون صح

• عجبني
التفاعلات: احمد كامل
دا الطبيعي عند أي ست
اصل لما دة بيحصل ببقى مقفول وبفكر انى مكررش دة تانى لكن لو هى بتبقى مستمتعه ودى طبيعتهم بيعملوا كدة فهكمل عادى واكرر الموضوع

لا استطيع ان اقول لك اني خبير بالنساء و لكن في حالات كثيرة لما الشخص يمارس و تكون هناك شهوة و مشاعر في لحظتها الشخص يحب يعمل حاجات و لما تروح الشهوة و ترجع الامور للحياة الروتينية يفكر انه ما كان لازم يعمل هذا الشي او يحس انه فيها تقليل من قيمته او اهانة او حتى عيب بالرغم وقت الشهوة يمكن يكررها مرة ثانية انا احس انها حاجة طبيعية ومادامك انت و هي مبسوطين لا تفكر كثير اتمنى اكون صح
كلامك منطقى

• عجبني
التفاعلات: سكون الظهيرة و عاشق بلا عشيقه
يتمنعن وهن الراغبات
عادي وطبيعي واللي تعترض عليه اطلبه تاني

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
كسهم اللي بيحكمهم

• عجبني
التفاعلات: Soli6969
يتمنعن وهن الراغبات
عادي وطبيعي واللي تعترض عليه اطلبه تاني
هجرب واكرر دة تانى معاها واشوف رد فعلها
امبارح قالتلى انتا مكنتش عايز واحدة محترمه تتجوزها
قولتها مكنتش هوافق بقليلة الادب لكن انا احب اتجوز المحترمه واخليها شرموطه وقليله الادب
راحت ضاحكة وقالتلى ولا يبان عليك

• حبيته
التفاعلات: فارس اكرم و عاشق بلا عشيقه
كسهم اللي بيحكمهم
اها بس هى بتبقى جامدة فى مشاعرها جدا ولا يبان عليها انها مشتاقه او هايجه اصلا

اها بس هى بتبقى جامدة فى مشاعرها جدا ولا يبان عليها انها مشتاقه او هايجه اصلا
في اللحظه دي لازم تتفشخ

في اللحظه دي لازم تتفشخ
شكلك خبرة وفاهم دماغهم ههههههههه الفكرة ان الموضوع معايا لازم يترتب من قبلها انا مبقدرش عليها ولازم اخد حباية عشان اظبط الدنيا

• عجبني
التفاعلات: البرنس قادم و سكون الظهيرة
شكلك خبرة وفاهم دماغهم ههههههههه الفكرة ان الموضوع معايا لازم يترتب من قبلها انا مبقدرش عليها ولازم اخد حباية عشان اظبط الدنيا
الاهم وقت ما تاخد الحبايه تقدر عليها متنامش جمبها 😉

باردة جنسيا ملهاش ف الشهوة الزيادة كدا. فاهم

باردة جنسيا ملهاش ف الشهوة الزيادة كدا. فاهم
بالعكس لما بتهيج بتوصل لمراحل صعبه مببقاش قادر عليها بحس انها عايزة عشر رجاله عشان يكفوها بس الفكرة انها مبتوصلش للمرحله دى كتير وبسهوله

• عجبني
التفاعلات: البرنس قادم
اسمحلي بالكلمة هذه انت قلت انك سالب ايضا في بداية الكلام هل حسيت بنفس الاحساس انه الي يكون معاك يعملك شي و انت تسمحله وتستمتع و بعد ما تخلص انت وهو انت تحس بالندم و التضايق من الي عملتوه اقصد اي حركة اثناء الممارسة ؟ ممكن تكون نفس الحالات عند الرجل و المراءة

مش شرط علشات تبقي عندها برود جنسية تبقي مش هتوصل لنشوة وكدا ف ستات ممكن للعب ف الشعر بس بهيجة دي شهواتها عليا كدا بقا فهمت

اسمحلي بالكلمة هذه انت قلت انك سالب ايضا في بداية الكلام هل حسيت بنفس الاحساس انه الي يكون معاك يعملك شي و انت تسمحله وتستمتع و بعد ما تخلص انت وهو انت تحس بالندم و التضايق من الي عملتوه اقصد اي حركة اثناء الممارسة ؟ ممكن تكون نفس الحالات عند الرجل و المراءة
بالنسبالى لا لانى دايما متطلع للتجارب الجديد والغريبة وكمان مهما بيحصل هوة لمتعه الطرفين

مش شرط علشات تبقي عندها برود جنسية تبقي مش هتوصل لنشوة وكدا ف ستات ممكن للعب ف الشعر بس بهيجة دي شهواتها عليا كدا بقا فهمت
وضح اكتر معلش

شوف يا نجم. هى كده بتدلع عليك
حاول تحرمها من كل الدلع ده و نام معاها عادى خالص. هترجع تقولك انت مش بتعمل زى زمان ليه
قولها مش انتى طلبتى كده وأنا كنت عايز ادلعك بس براحتك أنا كده مبسوط ومستمتع.
هتلاقيها بتطلب كل حاجة لوحده.
انجوى يا قلبى

• عجبني
التفاعلات: سكون الظهيرة

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%