NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

زبري طويل
اعتقد دا كفايه 😂
لا مش كفاية لانك لو جامد فيه الاجمد منك ولو زبك طويل فيه الاطول منك ولو غني فيه الاغنى منك مافيش حاجة ثابتة يا صاحبي

لما تبقى هايج ونفسك تنيك مراتك بس فحلها منبه عليها انك ممنوع تلمسها الا بإذنه وانت عارف ومتأكد ان مراتك عمرها ماهتكسر كلام فحلها وتخليك تلمسها .
بتضطر انك تريح نفسك بايدك كده وانت سامع مراتك بتقولك : انا اسفة يا حبيبي حقك عليا بس انت عارف لو خليتك تلمسني بدون اذنه ممكن يعمل فينا ايه 😞

788A97D
هههههههههههههه يالهوووووي شرفه بيتهان وهوا ساكت زي الكلب مايقدرش يتكلم

• عجبني
التفاعلات: ꧁𝕄𝕒𝕤𝕥𝕖𝕣 𝕊𝕒𝕚𝕗꧂
هههههههههههههه يالهوووووي شرفه بيتهان وهوا ساكت زي الكلب مايقدرش يتكلم
ده حقيقة لأنه ساعتها بيكون مجرد كلب عند مراته وهما الاثنين مسلمين شرفهم لفحلهم

• عجبني
التفاعلات: بنوتي اسمر
  • عجبني
  • عجبني
التفاعلات: ماجد HGZ و Cuck to my hotwife
  • بيضحكني
لما تبقى هايج ونفسك تنيك مراتك بس فحلها منبه عليها انك ممنوع تلمسها الا بإذنه وانت عارف ومتأكد ان مراتك عمرها ماهتكسر كلام فحلها وتخليك تلمسها .
بتضطر انك تريح نفسك بايدك كده وانت سامع مراتك بتقولك : انا اسفة يا حبيبي حقك عليا بس انت عارف لو خليتك تلمسني بدون اذنه ممكن يعمل فينا ايه 😞

788A97D
هنيكو قدمها وبعدين انكها

• عجبني
التفاعلات: Cuck to my hotwife

788A97D
هذا فحل معنى الكلمه يعني من اولها لاخرها ايش بيسوي فيكم بينيكك انت وهو

• عجبني
التفاعلات: qenawy xx

788A97D
اوووف .. هيجااااااان وزل .. بس لازم احترمها واحترم فحلها

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
المشاركة هي كل ما ادخل المنتدى لازم اجيب لبني عليها لانها بتعبر عن احلامي وميولي بشكل كبير
انت فنان ومشاركاتك هي الي خلاني اشترك بالمنتدى

• حبيته
  • عجبني
التفاعلات: ꧁𝕄𝕒𝕤𝕥𝕖𝕣 𝕊𝕒𝕚𝕗꧂ و سالمان
عزيزي النسوانجي مشاركات التعارف ممنوعه تماما بأقسام المنتدى مكانها قسم التعارف فقط طلب أي وسيلة تعارف خارجيه او ذكر ها في موضوعك او ردودك مخالف تماما ومن الممكن ان تعاقب إداريا بسبب ذلك ( هناك قسم كامل لغرض التعارف) فلا تكن عضو مصر على المخالفات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%