NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

سجل الان!

متسلسلة مرأة بزوجين - الجزء الثاني 26/11/2025

الحالة
مغلق و غير مفتوح للمزيد من الردود.

Pantheon

نسوانجى شايف نفسة
عضو
نسوانجي قديم
إنضم
16 أكتوبر 2023
المشاركات
72
التعليقات المُبرزة
0
مستوى التفاعل
483
نقاط
165
اهلا ..... حبيت ما اتاخر عليكم في السرد لان القصه طويله وتاخذ اجزاء كثير ملخص اخر سنتين من حياتي فراح احاول اطول الاجزاء قدر الممكن

( الجزء الثاني ) --- تكوين المشاعر

توقفنا في الجزء الاول عند اخر محادثه واتس والي بسببها بدت ملامح الشهوه تعتلينا
بمرور الايام كنا محرجين نتواصل مع بعض بحكم الي شافته بس هذا الاحراج بدأ ياخذ منحنا اخر بعد مرور ايام اكثر صرنا اقرب لبعض اكثر جرئه مع بعض والي ساعدني بالتقرب التقصير الي بدأ من اخوي تجاه ايات بحكم بداية عمله بشركة كبيرة وحياته الشبابيه ما بين الاصحاب والمقاهي وقعت ايات ضحية اسلوب حياته ايات مثل اي بنت تحتاج تسمع كلام حلو تحتاج الدلع والغزل واكيد تحتاج الى الممارسة الجنسية بالاخص انو ايات كانت من النوع البنت الشهوانيه كانت هذي الفجوة الي دفع ايات تفتح قلبها لي وتقولي عن معاناتها
.
[ طق طق طق صوت الباب ]
ايات : ممكن ادخل
انا : اي طبعا تفضلي
ايات : فاضي ولا لا
انا : افضى عشانك
ايات ( ابتسامه خفيفه بسبب الكلام ) : شكرا لولاك ما اعرف مع مين اتكلم
انا : في ايه شكلك زعلانه اوي
ايات : احمد انا تعبت واللهي تعبت
انا : في ايه يا ستي تعالي تكلمي
ايات ( جلست على الكرسي ) : انت شايف حال اخوك ما اشوفه بس وقت النوم اما يكون بالشغل او مع صحابه انا بنت ولي احتياجاتي انا ما تزوجت عشان اعيش وحدي
انا : ما اعرف **** يكون فعونك بس انا موجود اذا تحتاجي اي حاجه انا تحت امرك
ايات : انت ما تقدر تسد الفراغ حرفيا هو مقصر بكل شي حتى....
انا : حتى ايه ؟
ايات : حتى في العلاقة
انا ( عملت نفسي غبي ) : كيف يعني ما فهمت
ايات : يعني .. مش بيعمل معي حاجه غير مره كل اسبوعين وحتى من يعمل تكون.....
انا : تكون ايه خليك واضحه معاي انا صحبك ومخزن اسرارك
ايات : تكون واحد .... اثنين .... ثلاثه ... ويجيبهم على طول وبعدها يديني ظهرو وينام
انا : احاا ثلاث ثواني ليه عنده مشكله
ايات : معرفش
انا : طيب بصي حاول تساعديه احيانا ضغوط العمل والتوتر يعمل كذا والافضل تروحو دكتور تكشفو
ايات : صعب تقول لراجل انت لازم تروح دكتور وانت تجيبهم بسرعه وانت مش مكفيني
انا : معاكي حق طيب انا عندي حل
ايات : ايه الحل دا
انا : جربي معه برشام يخليه زي الثور
ايات : وانا اجيبله منين وازاي اقنعه ياخدهم
انا : انا ممكن اساعدك تجيبيهم ، اما ازاي تقنعيه مش شرط تقنعيه خليه ياخدهم بدون ما يعرف
ايات : خلينا نجرب ونشوف ، شكرا يا احلى صاحب بالدنيا
انا : ولو تأمري بس مش هشوف العيون الحلوه دي تبكي مفهوم ؟
ايات ( ابتسامه لطيفه ) : حاضر وتسلملي يا احلى صاحب
.
وفي يوم الخميس جبت شريط برشامه وشرحتلها كيف تستخدمه وتحطه في العصير واكدت عليها ان تستخدم قرص واحد عشان عبدو عنده ضغط وممكن تكون خطره عليه الكثره
جاء الليل الساعه ١٢ الكل في غرفته ما اعرف ليه جاني فضول انزل اشوف اذا بدت حفلة النيك ولا لسه
تسحبت من غرفتي ونزلت للطابق الثاني رحت عند باب اوضتهم وكان الصوت واضح فضلت بلا شعور اتسمع على اخوي وهوه ينيك مراته زبي صار زي العامود وانا اسمع صوت اجسادهم تتراطم ببعض
ايات : اااههه ايوه ارجوك اقوى ريح كسي
في هذي الاثناء انا كنت اضرب عشرات على صوت ايات فجأة جنت في بالي فكرة دخلت الحمام فتحت سلة الغسيل وضليت ادور الى ان لقيت اندر ايات واضح انا كسها كان عرقان فيه لانها كانت لابسته في المدرسة ريحة كسها كانت دمار شامل وريحة طيزها مميزة ما قدرت استحمل نزلتهم في الحمام ورجعت الاندر وصعدت لغرفتي نمت على طول
.

[ طق طق طق صوت الباب ]
انا : ادخل
ايات : صح النوم متاخر اليوم في القعده اسويلك فطار
انا ( وجهي كان محمر وعرقان من الي صار البارحه ) : لا شكرا ، على طاري ضبطت الخطه
ايات : لا مو مثل ما كنت متوقعه الامور مشت تمام في البداية بعد ما خلص صار عنده صداع قوي بسبب الضغط
انا : يعني فشل الحل
ايات ( تهز راسها بحزن ) : نعم
انا : طيب حاولو تسويو اشياء جديده شوفي ايش يثيره
ايات : انا مليت من المحاوله راح ارضى بنصيبي ( ثم انفجرت بكاء )
انا : ( لا ارادي ضميتها لصدري وبديت اطبطب على ظهرها ) بعدين استوعبت الي سويت مع العلم كان حضن اخوي عطوف
انا : انا اسف تجاوزت حدودي بس ما عرفت اشوفك تبكين وما اعمل حاجه
ايات : لا عادي وشكرا لان انت الوحيد الي تحسسني انا مهمه
.
.
عدت اسابيع وعلاقتنا طبيعيه زي اي اصدقاء مقربين الى انا صار اكبر تغير في حياتي
اكتشفت خيانة نور الي صديق ليا بعتلي فديوات لنور وهي ملط وتعرض بزازها وطيزها انا هنا مشاعري طفت اخذت اسبوع مطلعتش من البيت وما بكلم حد فقط بغرفتي ايات حست بهذا الشي وحاولت تعرف السبب وتساعدني بس انا كنت رافض اتكلم مع حدا الى ان بعد اسبوع اتصلت ايات علي رفضته رجعت اتصلت قمت رديت
[اتصال واتس ]
ايات : الو
انا : نعم
ايات : لازم تقول ايش فيك ما يصير تفضل كذا احنا مو اصدقاء مقربين له تخبي عني
انا : تردين تعرفين
ايات : اي
انا : (ارسلت ثنين فديو ) شوفي فعينك
ايات : ايه المشكله حبيبتك بعتالك نودز حتى البنت جسمها لطيف ( لحظة ادراك ) اووه
ايات : الفدديوات منبعتش ليك صح ؟
انا : صح
ايات : متزعلش نفسك طز فيها الف بنت تتمناك
انا : ( انفجرت ) انا ليه مليش حظ فالنسوان ليييه البنت الي بحبها وادافع عنها تروح تبيع نفسها وترخص نفسها
ايات : معلش هتلاقي الاحسن منها انت بس اشر ومية بنت تجي جري ليك
انا : انا لقيت الاحن منها وحبيتها بس مستحيل تكون ليا
ايات : ليه كذا تقول ما تعرفش النصيب كيف ممكن يكون ، وبعدين مين سعيدة الحظ دي
انا : انتي
ايات : ايه ؟؟
انا : انتي يا ايات حبيتك لانك طيبه وياي وتقدميلي كل شي بدون مقابل وساعدتيني اتغير كثير
ايات : وانا كمان احبك انت اخوي وصحبي وبير اسراري
انا : ايات انتي مش فاهمه كيف انا احبك انا احبك مش حب اخوي انا احبك حب راجل لمراة
ايات : انا فهماك وانا كمان احبك كدا انت عوضتني النقوصات الي كانت عندي بسبب اخوك صحيح احنا مش هنقدر نتزوج بس انا احبك
انا : بتعرفي اني يوم اعطيتك البرشام كنت ورا الباب اسمع صوتك واشم اندرك واتخيل نفسي انيكك لين نطرت لبني
ايات : طب تعرف انا كنت اتخيلك تنيكني بدال عبدو من يوم شفت زبرك
انا : اتمنى احضنك حضن عشاق هذي المره مو اخوي
ايات : ليه تتمنى انزل الحين قبل ما يجي اخوك
انا نزلت جري ورحت عندها الغرفه كانت لابسه جلابيه حمره وشعرها مفلول على ظهرها قلتلها اي الجمال هذا كانت مستحيه خدودها حمره قربت منها ببطء وحضنتها كان حضن مليء بالمشاعر اول مره في حياتي اجرب ملمس البنت شعور بزازها على صدري كنت احس حراره بجسمها ضميتها لصدري بقوة وضرب زبري في بطنها هيه خافت وابتعدت قالت يكفي كذا قلتلها على شان خطري حضن ثاني رفضت وقالت خلص الي سويناه غلط ما لازم نسوي كذا انا من محارمك ارجوك خلص انا قلتلها حاضر وطلعت صعدت غرفتي وانا افكر بالي صار قسم مني يقول عادي انت محتاجها وهيه محتاجتك وانتم ستر وغطا على بعض وقسم يقول مهما كنت تتخيل غلط توصلون مرحله الملامسه هذي مرات اخوك ترضى تنيك مرات اخوك ؟؟؟؟
.
.
.
بعد مرور اسبوع بدون اي توالي بينا اتجنبها وتتجنبني قررت لازم اتكلم معاها واشوف حل فتحت جوالي وبعتلها رسالة واتس
( ممكن تجين غرفتي نتكلم مع بعض ) شافت الرسالة وما ردت بعد شوي الباب انفتح ودخلت انا وقفت قدامها وحاولت ابدي اتكلم بس هي قبل ما اكمل حرف هجمت على شفايفي واخذتهم في بوسه فرنساوي واكرر اول مره ابوس بنت ملمس شفايفها الناعمه طعم لسانها لعابها كلشي كان زي العسل انا كنت متسمر في مكاني متفاجئ ما اعرف ايش المفروض اسوي مسكت يدي وخلتها على طيزها وبايدها مسكت زبري انا بديت ابادلها البوس وابعبص بطيزها تقريبا اخذنا ٥ دقايق كذا الا انا بعدت عني وبدت تتكلم
ايات : اسمعني انا ما اقدر احرمك مني ولا احرم نفسي منك تشوف كيف اجسادنا محتاجه لبعض بس عطيني وقت اتاقلم وانا راح ابسطك ترا صعب اكون نايمه بجنب زوجي وامارس مع اخوه شعور الخيانه مر وضميري يأنبني عطيني وقت اتعود وهمتعك بس بالوقت الحالي ممكن تلمسني انا مش هتركك بس خلينا حبه حبه انا راح امتعك اوعدك لاني بحبك وهذي البوسه اعتبرها قربان محبه
.
.
.
يا ترا كيف راح تمتعني وهل راح تلقى طريقه تشيل تانيب الضمير راح نعرف في الجزء الثالث
اتمنى انكم مستمتعين
 
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
اهلا ..... حبيت ما اتاخر عليكم في السرد لان القصه طويله وتاخذ اجزاء كثير ملخص اخر سنتين من حياتي فراح احاول اطول الاجزاء قدر الممكن

( الجزء الثاني ) --- تكوين المشاعر

توقفنا في الجزء الاول عند اخر محادثه واتس والي بسببها بدت ملامح الشهوه تعتلينا
بمرور الايام كنا محرجين نتواصل مع بعض بحكم الي شافته بس هذا الاحراج بدأ ياخذ منحنا اخر بعد مرور ايام اكثر صرنا اقرب لبعض اكثر جرئه مع بعض والي ساعدني بالتقرب التقصير الي بدأ من اخوي تجاه ايات بحكم بداية عمله بشركة كبيرة وحياته الشبابيه ما بين الاصحاب والمقاهي وقعت ايات ضحية اسلوب حياته ايات مثل اي بنت تحتاج تسمع كلام حلو تحتاج الدلع والغزل واكيد تحتاج الى الممارسة الجنسية بالاخص انو ايات كانت من النوع البنت الشهوانيه كانت هذي الفجوة الي دفع ايات تفتح قلبها لي وتقولي عن معاناتها
.
[ طق طق طق صوت الباب ]
ايات : ممكن ادخل
انا : اي طبعا تفضلي
ايات : فاضي ولا لا
انا : افضى عشانك
ايات ( ابتسامه خفيفه بسبب الكلام ) : شكرا لولاك ما اعرف مع مين اتكلم
انا : في ايه شكلك زعلانه اوي
ايات : احمد انا تعبت واللهي تعبت
انا : في ايه يا ستي تعالي تكلمي
ايات ( جلست على الكرسي ) : انت شايف حال اخوك ما اشوفه بس وقت النوم اما يكون بالشغل او مع صحابه انا بنت ولي احتياجاتي انا ما تزوجت عشان اعيش وحدي
انا : ما اعرف **** يكون فعونك بس انا موجود اذا تحتاجي اي حاجه انا تحت امرك
ايات : انت ما تقدر تسد الفراغ حرفيا هو مقصر بكل شي حتى....
انا : حتى ايه ؟
ايات : حتى في العلاقة
انا ( عملت نفسي غبي ) : كيف يعني ما فهمت
ايات : يعني .. مش بيعمل معي حاجه غير مره كل اسبوعين وحتى من يعمل تكون.....
انا : تكون ايه خليك واضحه معاي انا صحبك ومخزن اسرارك
ايات : تكون واحد .... اثنين .... ثلاثه ... ويجيبهم على طول وبعدها يديني ظهرو وينام
انا : احاا ثلاث ثواني ليه عنده مشكله
ايات : معرفش
انا : طيب بصي حاول تساعديه احيانا ضغوط العمل والتوتر يعمل كذا والافضل تروحو دكتور تكشفو
ايات : صعب تقول لراجل انت لازم تروح دكتور وانت تجيبهم بسرعه وانت مش مكفيني
انا : معاكي حق طيب انا عندي حل
ايات : ايه الحل دا
انا : جربي معه برشام يخليه زي الثور
ايات : وانا اجيبله منين وازاي اقنعه ياخدهم
انا : انا ممكن اساعدك تجيبيهم ، اما ازاي تقنعيه مش شرط تقنعيه خليه ياخدهم بدون ما يعرف
ايات : خلينا نجرب ونشوف ، شكرا يا احلى صاحب بالدنيا
انا : ولو تأمري بس مش هشوف العيون الحلوه دي تبكي مفهوم ؟
ايات ( ابتسامه لطيفه ) : حاضر وتسلملي يا احلى صاحب
.
وفي يوم الخميس جبت شريط برشامه وشرحتلها كيف تستخدمه وتحطه في العصير واكدت عليها ان تستخدم قرص واحد عشان عبدو عنده ضغط وممكن تكون خطره عليه الكثره
جاء الليل الساعه ١٢ الكل في غرفته ما اعرف ليه جاني فضول انزل اشوف اذا بدت حفلة النيك ولا لسه
تسحبت من غرفتي ونزلت للطابق الثاني رحت عند باب اوضتهم وكان الصوت واضح فضلت بلا شعور اتسمع على اخوي وهوه ينيك مراته زبي صار زي العامود وانا اسمع صوت اجسادهم تتراطم ببعض
ايات : اااههه ايوه ارجوك اقوى ريح كسي
في هذي الاثناء انا كنت اضرب عشرات على صوت ايات فجأة جنت في بالي فكرة دخلت الحمام فتحت سلة الغسيل وضليت ادور الى ان لقيت اندر ايات واضح انا كسها كان عرقان فيه لانها كانت لابسته في المدرسة ريحة كسها كانت دمار شامل وريحة طيزها مميزة ما قدرت استحمل نزلتهم في الحمام ورجعت الاندر وصعدت لغرفتي نمت على طول
.

[ طق طق طق صوت الباب ]
انا : ادخل
ايات : صح النوم متاخر اليوم في القعده اسويلك فطار
انا ( وجهي كان محمر وعرقان من الي صار البارحه ) : لا شكرا ، على طاري ضبطت الخطه
ايات : لا مو مثل ما كنت متوقعه الامور مشت تمام في البداية بعد ما خلص صار عنده صداع قوي بسبب الضغط
انا : يعني فشل الحل
ايات ( تهز راسها بحزن ) : نعم
انا : طيب حاولو تسويو اشياء جديده شوفي ايش يثيره
ايات : انا مليت من المحاوله راح ارضى بنصيبي ( ثم انفجرت بكاء )
انا : ( لا ارادي ضميتها لصدري وبديت اطبطب على ظهرها ) بعدين استوعبت الي سويت مع العلم كان حضن اخوي عطوف
انا : انا اسف تجاوزت حدودي بس ما عرفت اشوفك تبكين وما اعمل حاجه
ايات : لا عادي وشكرا لان انت الوحيد الي تحسسني انا مهمه
.
.
عدت اسابيع وعلاقتنا طبيعيه زي اي اصدقاء مقربين الى انا صار اكبر تغير في حياتي
اكتشفت خيانة نور الي صديق ليا بعتلي فديوات لنور وهي ملط وتعرض بزازها وطيزها انا هنا مشاعري طفت اخذت اسبوع مطلعتش من البيت وما بكلم حد فقط بغرفتي ايات حست بهذا الشي وحاولت تعرف السبب وتساعدني بس انا كنت رافض اتكلم مع حدا الى ان بعد اسبوع اتصلت ايات علي رفضته رجعت اتصلت قمت رديت
[اتصال واتس ]
ايات : الو
انا : نعم
ايات : لازم تقول ايش فيك ما يصير تفضل كذا احنا مو اصدقاء مقربين له تخبي عني
انا : تردين تعرفين
ايات : اي
انا : (ارسلت ثنين فديو ) شوفي فعينك
ايات : ايه المشكله حبيبتك بعتالك نودز حتى البنت جسمها لطيف ( لحظة ادراك ) اووه
ايات : الفدديوات منبعتش ليك صح ؟
انا : صح
ايات : متزعلش نفسك طز فيها الف بنت تتمناك
انا : ( انفجرت ) انا ليه مليش حظ فالنسوان ليييه البنت الي بحبها وادافع عنها تروح تبيع نفسها وترخص نفسها
ايات : معلش هتلاقي الاحسن منها انت بس اشر ومية بنت تجي جري ليك
انا : انا لقيت الاحن منها وحبيتها بس مستحيل تكون ليا
ايات : ليه كذا تقول ما تعرفش النصيب كيف ممكن يكون ، وبعدين مين سعيدة الحظ دي
انا : انتي
ايات : ايه ؟؟
انا : انتي يا ايات حبيتك لانك طيبه وياي وتقدميلي كل شي بدون مقابل وساعدتيني اتغير كثير
ايات : وانا كمان احبك انت اخوي وصحبي وبير اسراري
انا : ايات انتي مش فاهمه كيف انا احبك انا احبك مش حب اخوي انا احبك حب راجل لمراة
ايات : انا فهماك وانا كمان احبك كدا انت عوضتني النقوصات الي كانت عندي بسبب اخوك صحيح احنا مش هنقدر نتزوج بس انا احبك
انا : بتعرفي اني يوم اعطيتك البرشام كنت ورا الباب اسمع صوتك واشم اندرك واتخيل نفسي انيكك لين نطرت لبني
ايات : طب تعرف انا كنت اتخيلك تنيكني بدال عبدو من يوم شفت زبرك
انا : اتمنى احضنك حضن عشاق هذي المره مو اخوي
ايات : ليه تتمنى انزل الحين قبل ما يجي اخوك
انا نزلت جري ورحت عندها الغرفه كانت لابسه جلابيه حمره وشعرها مفلول على ظهرها قلتلها اي الجمال هذا كانت مستحيه خدودها حمره قربت منها ببطء وحضنتها كان حضن مليء بالمشاعر اول مره في حياتي اجرب ملمس البنت شعور بزازها على صدري كنت احس حراره بجسمها ضميتها لصدري بقوة وضرب زبري في بطنها هيه خافت وابتعدت قالت يكفي كذا قلتلها على شان خطري حضن ثاني رفضت وقالت خلص الي سويناه غلط ما لازم نسوي كذا انا من محارمك ارجوك خلص انا قلتلها حاضر وطلعت صعدت غرفتي وانا افكر بالي صار قسم مني يقول عادي انت محتاجها وهيه محتاجتك وانتم ستر وغطا على بعض وقسم يقول مهما كنت تتخيل غلط توصلون مرحله الملامسه هذي مرات اخوك ترضى تنيك مرات اخوك ؟؟؟؟
.
.
.
بعد مرور اسبوع بدون اي توالي بينا اتجنبها وتتجنبني قررت لازم اتكلم معاها واشوف حل فتحت جوالي وبعتلها رسالة واتس
( ممكن تجين غرفتي نتكلم مع بعض ) شافت الرسالة وما ردت بعد شوي الباب انفتح ودخلت انا وقفت قدامها وحاولت ابدي اتكلم بس هي قبل ما اكمل حرف هجمت على شفايفي واخذتهم في بوسه فرنساوي واكرر اول مره ابوس بنت ملمس شفايفها الناعمه طعم لسانها لعابها كلشي كان زي العسل انا كنت متسمر في مكاني متفاجئ ما اعرف ايش المفروض اسوي مسكت يدي وخلتها على طيزها وبايدها مسكت زبري انا بديت ابادلها البوس وابعبص بطيزها تقريبا اخذنا ٥ دقايق كذا الا انا بعدت عني وبدت تتكلم
ايات : اسمعني انا ما اقدر احرمك مني ولا احرم نفسي منك تشوف كيف اجسادنا محتاجه لبعض بس عطيني وقت اتاقلم وانا راح ابسطك ترا صعب اكون نايمه بجنب زوجي وامارس مع اخوه شعور الخيانه مر وضميري يأنبني عطيني وقت اتعود وهمتعك بس بالوقت الحالي ممكن تلمسني انا مش هتركك بس خلينا حبه حبه انا راح امتعك اوعدك لاني بحبك وهذي البوسه اعتبرها قربان محبه
.
.
.
يا ترا كيف راح تمتعني وهل راح تلقى طريقه تشيل تانيب الضمير راح نعرف في الجزء الثالث
اتمنى انكم مستمتعين
كمل يا باشا ويا ريت ما تتأخر
وحط الاجزاء بتعليق مع الجزء الاول واطلب الدمج
 
الحالة
مغلق و غير مفتوح للمزيد من الردود.

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%