NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
  • عجبني
التفاعلات: momo2040
هنحمرق بقى 😫😫

انا هعمل بلاغ في حضرتك التهمه ... سوء استماع وسخرية للمشرفة... دي اقل واجب حظر وحبس 3543843455 سنه 😧😧
تع اقتلني احسن 😂

• عجبني
  • بيضحكني
التفاعلات: Adam 1 و انتش
  • أتفق
التفاعلات: قيصر نسوانجى
عمرك حضرتي حفلة نيك في سفرية مثلا ؟ اتنين صحابكو ؟
بتفكري في الرجالة غير جوزك ازاي ؟ هل بتهيجو زينا لو شفتو حد جامد وتتمنو ينيككو ولا بتكتفي بجوزك ؟
احكيلنا تخيلاتك وافكارك او تجاربك الحقيقية لو موجودة عن الجنس برة سرير الزوجية
نفسى

• حبيته
  • الموضوع ده يدعو للتفكير
التفاعلات: 𝓣𝓱𝓮 𝓑𝓵𝓪𝓬𝓴 𝓦𝓸𝓵𝓯 و عادل الصعيدي
انتي شكلك تعباااااانه وجوزك مش مريحك وبتاجي تفضفضي هنا بس اكيد من غير فائده
انا عارف انك بنت ناس ومحترمه بس انتي بتخافي

• بيضحكني
التفاعلات: STroNG a👑
حضرت حفلات نيك جماعي في مصر .. برا مصر روحت شواطئ عراة
اه ممكن اهيج على راجل لكن مش شرط الوسامة خالص .. الاهم الكاريزما
والكاريزما دي تيجي بالفلوس طبعا هههه

4some
زوجين مع زوجين بيكون فيه امان ومتعة وثقة
صدقيني حضرتك صح، لو معندكش غيرة على جوزك، وهو كمان معندوش غيرة يبقى أفضل حاجة ممتعة من غير أي مشكل هي تشوفو اثنين زيكم.. وبرده الاحتياط لازم

صدقيني حضرتك صح، لو معندكش غيرة على جوزك، وهو كمان معندوش غيرة يبقى أفضل حاجة ممتعة من غير أي مشكل هي تشوفو اثنين زيكم.. وبرده الاحتياط لازم
ان حد يلاقي ٢ كدا صعب اوي ، ولو لقتهم صعب تلاقي الثقة وتكون متطمن الا لو كانو معرفة وبالصدفة طلعوا حابين نفس فكرة الجماعي

ان حد يلاقي ٢ كدا صعب اوي ، ولو لقتهم صعب تلاقي الثقة وتكون متطمن الا لو كانو معرفة وبالصدفة طلعوا حابين نفس فكرة الجماعي
لا إبعدي عن المعارف والجيران دول مش مضمونين... لو حبيت أنصحك إنت وجوزك، اسمحي لي أوصيك تشوفي مواقع متخصصة في ربط لقاءات وأغلبها خارجية.. ده فيه حتى موقع فرنساوي معروف مهمتو الأولى هي تسهيل ربط علاقات الخيانة. يعني لو الزوجة حبت تخون يعطوها دغري عناوين تختار منها. ولو الزوج بردو نفس الشئ.. المواقع ديت تعطيك عناوين ناس، يمكن تلاقي كوبلات من بلدك ولا قريبة منك. ولعلمك فيه ناس تسافر العالم بس بربط علاقات تبادل أو تكون مستعدة للمغامرة وتروح عند شخص بعيد في أي بلد يستضيفهم شهر ولا أسبوع ويشبعوا نيك معاه

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%