NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

جديد ظهرت فئة من الرجالة بتحب مداعبة الدبر يعني يتلحسلها او حتى تتبعبص اثناء العلاقة من الست الي معاه، بتشوفو ده طبيعي ولا هو كده سوري في اللفظ ( خول) ؟
بتبقا مشكله عنده مش خول ولا حاجه

• عجبني
التفاعلات: راجل عجوز
جديد ظهرت فئة من الرجالة بتحب مداعبة الدبر يعني يتلحسلها او حتى تتبعبص اثناء العلاقة من الست الي معاه، بتشوفو ده طبيعي ولا هو كده سوري في اللفظ ( خول) ؟
ده إسمه قلة قيمة للدكر

بين الرجل وزوجته في حجرة النوم ..لا يوجد ما يسمي قلة قيمة
لا معلش في دي بالذات قلة قيمه و كل راجل و ليه أسلوبه و طريقته

• عجبني
التفاعلات: بتاع تكييف الهواء
بين الرجل وزوجته في حجرة النوم ..لا يوجد ما يسمي قلة قيمة
انت عايز ايه يا راجل ياعجوز انت
عايز توصل العيال لايه بالظبط 🤣

• عجبني
لن اختلف معاك ....عندك حق
حبيبي الاختلاف لا يفسد للود قضية
بس حابب اقولك اني بكره الحركه دي جدا و وصل بيا الحال اني بوظت ليله كانت مع مراه تحل من علي حبل المشنقه و ستايل هاي كلاس كمان بسبب انها حاولت تعمل كده و نرفزتني لدرجة اني كنت همد ايدي عليها بغشوميه (للعلم هي كانت بتحب تضرب و تتذل ) أنا مش بضرب عشان أنا غشيم يعني

حبيبي الاختلاف لا يفسد للود قضية
بس حابب اقولك اني بكره الحركه دي جدا و وصل بيا الحال اني بوظت ليله كانت مع مراه تحل من علي حبل المشنقه و ستايل هاي كلاس كمان بسبب انها حاولت تعمل كده و نرفزتني لدرجة اني كنت همد ايدي عليها بغشوميه (للعلم هي كانت بتحب تضرب و تتذل ) أنا مش بضرب عشان أنا غشيم يعني
طيب برضو هي تعمل كده ليه؟ بتحب تبقى مسيطرة يعني؟

• عجبني
طيب برضو هي تعمل كده ليه؟ بتحب تبقى مسيطرة يعني؟
لا طبعا ده ملوش علاقه بأنها تسيطر ...
الحركه دي قديمه جدا و في ناس كتير متعودين عليها في العلاقه ... بيقولوا أنها بتوصل الراجل لدرجة هيجان عاليه ...بس انا شخصياً بوصل لدرجة فوران ددمم مجرد اني اتخيل واحدة هتعملي كده لمجرد التخيل

• عجبني
التفاعلات: اللا احد
لا طبعا ده ملوش علاقه بأنها تسيطر ...
الحركه دي قديمه جدا و في ناس كتير متعودين عليها في العلاقه ... بيقولوا أنها بتوصل الراجل لدرجة هيجان عاليه ...بس انا شخصياً بوصل لدرجة فوران ددمم مجرد اني اتخيل واحدة هتعملي كده لمجرد التخيل
اه يعني عملت كده في سبيل تزيد متعتك بس

اه يعني عملت كده في سبيل تزيد متعتك بس
اه هما بيستخدموها للسبب ده
بس انا مسمحتش ليها تعمل كده اصلا 🤣😂

طبيعي جدا وزي الفل
وسيد الرجالة كمان ❤️

• ايه ده
التفاعلات: الــــــعَــــــربــــــى
م انا عاوزة اعرف الشخص كده شاذ ولا عادي مع البنات كده بس😂 الصراحة الشخص يهمني ف مهتمة اعرف
ممكن الشخص بيحاول يرضي اللي ادامه حتي لو علي حساب نفسه بس مش مستحب وممكن يقلب الموضوع بنكد

لا بعتبر المنطقة دي منطقة محرمة

ممكن الشخص بيحاول يرضي اللي ادامه حتي لو علي حساب نفسه بس مش مستحب وممكن يقلب الموضوع بنكد
م انا بقول هو الي بيطلب كده

• عجبني
م انا بقول هو الي بيطلب كده
لو هوه اللي بيطلب كده فدا خلل عنده لان لو طبيعي مش هيطلب كده فدا فيه ميول للشذوذ وبدل ما يكيف هيتكيف

غلط طبعا واه خول اللي يخلي ست تفكر تقرب من المنطقه دي اساسا دي فيها كسر رقبة للست

• عجبني
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
لا دا كدا خول ودا شاذ جنسيا

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%