NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

حضرتك انا بتكلم علي أن لية شاب يكبر الطيز غير لو أنة شاذ انما انا من الناس اللي بتروح چيم جسمي شكلة كويس بس مش مؤيد للحاجات اللي جوزك بياخدها الا لو هي فيتامينات
ماهو مش بيكبرها!
هو بيتمرن و بيعمل عضلات في كل الجسم
يعني قفاه ده ابن كلب لازم يشيلو ينيمو فالشارع؟ ولا الرجالة ما بتعملش أ أح زينا!
كلامك بصراحة مستفز
الرياظة مفيدة و كل الجسم لازم يكون متناسق
مش من فوق يبقى كولومبوس و من تحت يبقى محمد صبحي!
انما البروتينات الحاجات دي كل الي بيلعب حديد بياخدها بروتينات عادي! وًهي الي بتساعد عالفرومات الي بنشوفها
يا خويا لو الواحد فرحان بجسمو يبقى خلاص
مالنا و مالهم! الي يحب حاجة يعملها
هو جيه عندك يكبرلك فقفاك؟ ده قفاه هو
انك ما بتحبهاش ده حاجة تخص حظرتك انما كل حد حر يعمل الي يعوزو! و ده مالهاش مبرو انك تشتم الناس!

• أتفق
التفاعلات: aser el bahar
ماهو مش بيكبرها!
هو بيتمرن و بيعمل عضلات في كل الجسم
يعني قفاه ده ابن كلب لازم يشيلو ينيمو فالشارع؟ ولا الرجالة ما بتعملش أ أح زينا!
كلامك بصراحة مستفز
الرياظة مفيدة و كل الجسم لازم يكون متناسق
مش من فوق يبقى كولومبوس و من تحت يبقى محمد صبحي!
انما البروتينات الحاجات دي كل الي بيلعب حديد بياخدها بروتينات عادي! وًهي الي بتساعد عالفرومات الي بنشوفها
يا خويا لو الواحد فرحان بجسمو يبقى خلاص
مالنا و مالهم! الي يحب حاجة يعملها
هو جيه عندك يكبرلك فقفاك؟ ده قفاه هو
انك ما بتحبهاش ده حاجة تخص حظرتك انما كل حد حر يعمل الي يعوزو! و ده مالهاش مبرو انك تشتم الناس!
انا مش فاهم انت متعصبة لية وواحدة الموضوع علي صدرك دا راي وانا حر فية وانا مشتمتش حد علي فكرة ارجعي لكلامي

الي بيعمل رياظة بيعمل كلو غير كده دول ناس مخهم متركب غلط
هو يعني القفا مستلفو من عند الجيران و لا حاجة عيب
الي يعنل رياظة يتمرن من كل حتة عشان يبقى متناسق
مش عامل زي الصفاية بتاعة البنزين
انا معاكي انا بحب اروح الجيم لبناء جسمى كله مع بعضه مش منطقة واحده اكبرها انا عاوز جسمي يكون قوي مش منطقه واحده ولا لمجرد منظر اللبي بيسموه البينج البز ههههههههههههههه
انا بحب الرياضه لبناء الجسم كله وافضل شباب وراقي بالجسم والعقل بعيد عن فكر مجتمعى متدنى اغلبه مش كله طبعا

• عجبني
التفاعلات: أم قويق
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
انا معاكي انا بحب اروح الجيم لبناء جسمى كله مع بعضه مش منطقة واحده اكبرها انا عاوز جسمي يكون قوي مش منطقه واحده ولا لمجرد منظر اللبي بيسموه البينج البز ههههههههههههههه
انا بحب الرياضه لبناء الجسم كله وافضل شباب وراقي بالجسم والعقل بعيد عن فكر مجتمعى متدنى اغلبه مش كله طبعا
ايوة يا ياسر ابه البنج باودر ده؟

• بيضحكني
مش موافقة كلامك ده
هو مش بيكبر بس الجسم بيكون معظل
في شباب بياخذو حاجة فالعصير عشان يعملو عضل و ده بيتخن
جوزي كان بياخد منو و المشكلة انو بينفخ العضلات
انا كست بشوف ان اهم حاجة ان الراجل يكون متوازن مش شبه عادل امام
يعني مش عريض من فوق و ماشي فوق عصايتين! الاهتمام بالهندام و الشياكة لازمة
يقطع الكاجوال و سنينو ده بهدلة و ما بحبوش
الراجل فالبدلة بيقبى عندو قيمة و شيك كده
واصلا العضلات الكتير مش حلوة
انا عارف واسمه تيستسيرون وهو هرمون ستيرويدي بقوي الذكورة وزي منشط عام للجسم بس بنفس الوقت لما يكون صناعي اله اعراض جانبية منها زيادة غير منتظمة بحجم عضلات الجسم

على فكرة اخوكي الدولي بطل مملكة وعرب في لعبة -ما بدي احكي اسمها عشان ما حدا ينكش وراي ويعرفني- مرتين وبيدرب برايفت واكثر واحد بيشجع عالرياضة وهيك بس انا ما بشجع انه تكون زي ارنولد من فوق وايديك كبار كثير وبنفس الوقت رجلك تكون شبه المعكرونة شبه رجلين علي ربيع لما تلبس البنطلون بتحس ان البنطلون فاضي بس بتكون عضلة الخلفية عنده كبيرة فالمنظر بيكون جد مش حلو وهذا اللي انا بحكي فيه

• عجبني
التفاعلات: أم قويق
انا عارف واسمه تيستسيرون وهو هرمون ستيرويدي بقوي الذكورة وزي منشط عام للجسم بس بنفس الوقت لما يكون صناعي اله اعراض جانبية منها زيادة غير منتظمة بحجم عضلات الجسم

على فكرة اخوكي الدولي بطل مملكة وعرب في لعبة -ما بدي احكي اسمها عشان ما حدا ينكش وراي ويعرفني- مرتين وبيدرب برايفت واكثر واحد بيشجع عالرياضة وهيك بس انا ما بشجع انه تكون زي ارنولد من فوق وايديك كبار كثير وبنفس الوقت رجلك تكون شبه المعكرونة شبه رجلين علي ربيع لما تلبس البنطلون بتحس ان البنطلون فاضي بس بتكون عضلة الخلفية عنده كبيرة فالمنظر بيكون جد مش حلو وهذا اللي انا بحكي فيه
ياخويا ماهو فالاخر بعد الجواز كلو بيعمل كرش
سيب الشباب يلعب ههه
فهمتك

• بيضحكني
  • بيضحكني
اصبر على رزقك 😅
مهما طال الوقت مع انه طويل بس مش واخده بالك ان فى اجسام عندها نسبه الحرق كبير ثم المواظبه على الرياضه بيساعد مقلقيش اوعي انتى الكرش متقلقيش الكرش عن الست مش كرش اسمه حاجه تانيه جميله

ليش في شباب كثير بتلعب رياضة عشان تكبر طيزها مش فاهم ، بالنسبة الي بحس انه افضل اشي للشب انها تكون صغيرة ورياضية بدون دهون بغض النظر عن ميوله ، ليش في شباب بتحب تكون طيزها كبيرة ، هل هذا اله علاقة باغراء البنت او اثارتها ، ياريت حد يفهمني
المنطقه كلها عضليه ملهاش علاقه خالص باى اغراءات
+دى مدمجه مع تمارين الرجل وعلى حسب هرمونات كل واحد بتكبر بمعدل مختلف عن التانى مع الاهتمام بالتغذيه

ياخويا ماهو فالاخر بعد الجواز كلو بيعمل كرش
سيب الشباب يلعب ههه
فهمتك
على فكرة الفورمال احلى من الكاجيوال عنجد مش مزح بس تخيلي معي الفورمال على خلفية مربعة كيف بكون 😂😏

على فكرة الفورمال احلى من الكاجيوال عنجد مش مزح بس تخيلي معي الفورمال على خلفية مربعة كيف بكون 😂😏
ايه الخلفية المربعة

• بيضحكني
التفاعلات: ☆ N£S₩ANG¥ $TAR
اللي هي بتيجي زي خلفية الرنج روفر هيك
يوه جاتك ايه
هو انا فهمت الاولانية عشان تقولي التانية
ماتكلمي زي ما بكلمك يا جدع لحسن اروح الصين اكل سوشي وًارجع اخبط فالحلل

• بيضحكني
التفاعلات: ☆ N£S₩ANG¥ $TAR

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل