Sharo elgen 1
نسوانجى مخضرم
فارس الكلمة
الكاتب المفضل
نسوانجي متفاعل
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
ناشر قصص
نسوانجي قديم
مقدمة
فيفى ... يا احمد يا احمد اصحى بقا الساعة بقت ٨ الصبح
احمد ... يووووه فى ايه يا فيفى ٨ ايه وبتصحينى ليه دلوقتى
فيفى... علشان توصل نورا المدرسة فى سكتك
احمد... بصتلها وانا نفسى انام شوية كمان وقولتلها اوصلها ايه هى نورا مش بتروح المدرسة مع صحابتها اللى فى الشارع وبعدين هى لسة صغيرة اوديها المدرسة دى فى ٢ ثانوي
فيفى .. انا قصدى يعنى علشان احتماع ولى الامور ده تحضره
احمد ... بصتلها بغيظ ورحت شادد دراعها وقولتلها يابت يا نيلة انتى عارفة بنزل الشغل الساعة ١٠ الصبح ولما اجى انزل هبقى اعدى على المدرسة اشوفهم عايزين ايه عايزة حاجة بقى يا لبوة ويلا نفسى انام ساعتين امشى امشى من هنا ورحت زاققها وضربتها على طيزها
فيفى ... اااااااى بقى كدة ماشى يخويا وبعدين شغل ايه ده اللى بتروحه ١٠ الصبح كل يوم
احمد ... بصتلها وقولتلها انا شغال ايه يا نيلة
فيفى ... بصتلى وضحكت محصل كهربا
احمد ... رحت ماسك المخدة وحادفها فى وشها وقولتها امشى امشى من وشى الساعادى
خرجت وهى عمالة تضحك على اخرها
نورا ... ياماما كدة هتاخر اصحابى عمالين يندهو عليا بطلى بقى ترخمى على بابا
فيفى... تصدقى انا اللى غلطانة علشان عايزه يجى يوديكى المدرسة
نورا ... يودينى ايه يا ماما هو انا لسة فى حضانه انتى مش شايفة بزازى بقو اد ايه وبرقصلها بزازى
فيفى ... اتلمى يا لبوة واظبطى نفسك بدل ما اخلى الشبشب ده يعلم على وشك
نورا... رخت مزغزغها بهزر معاكى يا مز انتى وقعدت اضحك...
فيفى ... طيب يختى كلى بعقلى حلاوة خد السندوتشات اهى معاكى
نورا... تسلميلى يا قمر باى بقى علشان اتاخرن اوى على الجزم اللى مستنينى فى الشارع دول
فيفى... ماشى يا قلبى فين بوستى الحلوة
نورا .. واحلى بوسة كمان رحت بوستها من شفايفها اخلى بوسة حب ودلع لماما قلبى
فيفى ... خلى بالك من نفسك وهزار البنات اللى بينكو خلو فى البيت مش فى المدرسة انتو فاهمين ياما الشبشب هيشتغل انتى عارفة
نورا ... عارفة يا احلى ماما فى الدنيا باى بقى ياقمر ونزلت جرى على السلم
فيفى... اما اخش المطبخ اشوف اطبخ ايه النهاردة يوووه التليفون بيرن رجعت تانى على الصالة ومسكت التليفون
فيفى .... الو الو ازيك يا ليلى عاملة ايه يا بت
ليلى ... كويسة يختى بنتك نزلت ولا لسة بنتى بقالها ساعة فى الشارع مستنياها وانا واقفلها فى البلكونة
فيفى .. اه يختى لسة نازلة اهو هما مبيطلعوش ليه هى بوسى ولا امل بنتك اغراب يعنى
ليلى ... لا بس علطول مستعجلين
فيفى .. بت يا ليلى انت واقفة فى البلكونة بقميص النوم كعادتك
ليلى ... قعدت تضحك لا يابت هو انا شرموطة يعنى لا قافلة الستارة بس مش لابسة غير قميص النوم بس
فيفى ... يا شرموطة هو علشان قافلة الستارة تبقى مش شرموطة طب لو حد شافك من الجيران هيقول عليكى ايه ...
ليلى ... شرموطة هههههههه وقعدت تضحك بمرقعة
فيفى ... طب يازفتة مفيش مرة جوزك شافك وانتى واقفة فى البلكونة بقميص النوم كدة
ليلى ... اقولك الحقيقة شافنى مرة وعامل ايه عمال يزعق بس بصيت لقيت زبره هايج رحت وخداه اوضة النوم وهيجته وخليته ينكنى احلى نيكة يوميها وقعدت تضحك اوى
فيفى ...اه يا متناكة وبعد كدة سابك تقفى برضه بقميص النوم فى البلكونة
ليلى .. يابت ماهى الستارة كلها مقفولة بس بصراحة لا قاللى متقفيش كدة تانى مع انى حاسة انه بيبقى هايج عليا وانا واقفة كدة فى البلكونة اوووووف بجد يابت يا فيفى احساس حلو اوى تخيلى كدة تبقى واقفة بقميص النوم فى البلكونة وكل اللى فى الشارع يشوفوكى اووووووف انا هجت اوى
فيفى ... ايه اقف بقميص النوم فى البلكونة مستحيل ده دا جوزى يطلقنى فيها انتى بتهزرى
ليلى ... يطلقك ايه يا هبلة طب جربى اعمليها فى مرة واقفلى ستارة البلكونة على اخرها شوفى هيعمل ايه
فيفى.. لا لا لا مستحيل انا عارفة جوزى كويس بقولك يطلقنى فيها بطلى جنان انتى واحدة شرموطة ومجنونة كمان
ليلى .. طب وحياتك لو جربتيها مرة هتلاقيه هايج عليكى وهيرزعك زبر يفشخك فيها وبكرة تقولى لولو قالتلى
فيفى ... لا لا لا يا ليلى لا انا مرعوبة اصلا من الفكرة لا لا يختى
ليلى ... طيب يختى براحتك سلام بقى علشان رايحة السوق عايزة حاجة من السوق ولا تيجى معايا
نورا ... طب استنينى نصاية كدة اغسلى المواعين دى والبس العباية واجى معاكى السوق اجيب شوية خضار ولحمة
ليلى .. ماشى يختى بس انجزى انا كمان هلبس وهعدى عليكى سلام
نورا .. سلام يا حبيبتى وقعدت افتكر كلامها قال ايه اجرب اقف فى البلكونة بقميص النوم يخربيتك دانتى عايزة تتطلقينى من الراجل ولقيت صوت بيشوشنى فى راسى ويقولى ممكن صحيح جوزى لو شافنى واقفة فى البلكونة بقميص النوم يهيج عليا ويعمل واحد جامد اوووووف داحنا بقالنا كتير معملناش كدة وهى تفة كل اسبوع وخلاص يووووووه لا لا لا يخربيت شيطانك يا ليلى عليها افكار شرموطة وقال ايه بتقول على نفسها مش شرموطة اومال لو شرموطة بقى كانت عملت ايه اكتر من كدة ههههههههه
وخلصت شوية المواعين ولبست العباية ونزلت قابلت ليلى صحبتى وحبيبتى وجارتى ماهو البيت لازق فى البيت ورحنا السوق نجيب خضار ولحمة ولقتها بتشترى خيار بس بتنقيه كبير اوى بقولها يابت الصغير هو اللى طعمه حلو فى الاكل بصتلى وقاتلى اسكتى يا هبلة الخيار ده ليه حاجات تانية هقولهالك بعدين وقعدت تضحك بصتلها وانا مش فاهمة بتضحك على ايه ..... مش فاهمة صحيح
الجزء الاول
لبست العباية وخدت بوك الفلوس ونزلت قابلت ليلى صحبتى ولقتها واقفة مستنيانى تحت البيت
ليلى .. ايه اللى اخرك كدة يختى
انا .. يوووه من لسانك يابت كنت بلبس العباية وبجيب الفلوس هو انا كدة اتاخرت
ليلى .. مانتى بطيئة اوى وباردة اوى يومك بشهر مش عارفة جوزك بيعمل معاكى ايه
انا.. يابت اتلمى ويلا شوفلنا توكتوك يودينا السوق بدل الرغى بتاعك ده وقعدنا نضحك وشاورت لتوكتوك وقف وركبنا معاه ورحنا على السوق
............
صحيت من النوم لقيت مراتى كتبتلى ورقة انها رايحة السوق والفطار على السفرة
سبت الورقة على الكمودينو وقمت دخلت الحمام وغسلت وشى وخرجت اقعدت كلت لقمة كدة وقمت لبست هدومى ونزلت اروح الشغل
انا ساكن فى الزيتون وماسك منطقة مصر الجديدة ولسة هركب ميكروباص افتكرت مدرسة نورا واجتماع ولى الامور يوووووه اجتماع ورغى وهرى على الفاضى بس قولت لازم اروح علشان نورا بتزعل لو مرحتش المدرسة فى اخر شارع سليم يعنى جمب البيت مش بعيد اتمشيت لحد ما وصلت المدرسة
وصلت المدرسة وسلمت على عم سيد بواب المدرسة وهو سلم عليا
انا.. ازيك يا عم سيد
عم سيد .. اهلا يا استاذ احمد عامل ايه
انا.. تمام وانت ياراجل يا طيب
عم سيد ... بخير تسلم انت جى علشان اجتماع ولى الامور ده
انا ... ضحكت اه يا عم سيد هو بدءو ولا خلصو ياريت يكونو خلصو
عم سيد.. لا يخويا مانت عارفهم هى اول مرة اهو بيقعدو يرغو ويلتو وفى الاخر يقولو عايزين فلوس لاى حاجة والسلام
انا.. يوووه هما ميبطلوش عايزين فلوس دى دول عالم ولاد لازينة
عم سيد.. قعدت يضحك طب خش خش الحق اقعد معاهم قبل ما يخلصو
سبته ودخلت على غرفة اجتماعات المدرسة ولقتهم لسة بيرغو وقعدنا اكتر من ساعة وفى الاخر فعلا طلبو فلوس لتجديد المدرسة اهو اى فلوس والسلام وطبعا كلنا اتعرضنا بس فى الاخر وقفنا بعد تقليل المبلغ وسبتهم وخرجت
طلعت لقيت الحوش كله عيال قولت هما خدوا الفسحة ولا ايه ولقيت نورا بنتى جاتلى جرى وشكلها متنكدة
بابا انت جيت
انا .. اه يا حبيبتى مالك فيكى حاجة
نورا ... لا لا لا خلاص مفيش
انا ... بصتلها لا شكلها زعلانة نورا فى ايه حد زعلك اتكلمى متخفيش
نورا .. مفيش يابابا بس
انا.. بس ايه قولى
نورا .. اصل مش هدى عمالة تزعقلى قدام الفصل كله وكانت هتضربنى بالعصايا مع انى جوبت على السوال
انا... طب جاوبتى على السوال اومال بتزعقلك ليه مش فاهم
نورا... هى كدة علطول يابابا بتزعق للفصل كله وانا كل اللى عملته انا اتاخرت شوية وكنت ناسية الاجابة بس قولتها
انا... ااااه يعنى هى بتتعصب علطول عليكو ولا انتى بس
نورا ... لا بتتعصب علينا كلنا بس النهاردة قعدت تزعقلى انا بس مش عارفة ليه وانا معملتهاش حاجة
انا .. طب خلاص اهدى متخافبش وانا هروح اكلمها شوية وجرس الفسحة ضرب والعيال كلهم دخلو للفصول وانا سالت على ميس هدى قالولى فى اوضة المدرسين
رحتلها ودخلت الاوضة ملقتش غير واحدة بس لابسة جيبة وبلوزة وهى طويلة شوية ولابسة نضارة كعب كباية ومكشرة قولت فى باللى هما المدرسين كلهم راحو فين المهم دخلت الاوضة
بصتلى بقرف وقالتلى انت عايز مين وانت مين
قولتلها انا والد نورا فى ٢ ثانوى وعايز ميس هدى
ميس هدى .... انا ميس هدى مين نورا دى
انا .. نورا احمد اللى غى ٢ تانى اعدادى اللى انتى زعقتلها النهاردة
مبس هدى .. ااااه افتكرت وايه يعنى لما ازعقلها مش بنعلمهم ولا نحسس عليهم وبتتكلم بعجرفة اوى
انا ... لا تعلميهم بس هو العلام بالزعيق انا عايز اعرف عملت ايه غلط علشان تزعقلها
مبس هدى... مش لازم اقولك يعنى ويلا مع السلامة انا عندى حصة دلوقتى مش فاضية ولقتها بتشوح بايديها ليا وقامت وقفت
انا بصتلها واتعصبت اوى واحدة ست تزعقلى انا احااااااا لا دانتى مرة قليلة الادب رحت رايح وقافل باب الاوضة ورحت راحلها وزقتها على الحيطة
ميس هدى ... انت بتعمل ايه انا قولت اطلع برا
انا... بصى بقى بقولك ايه رحت مزعق فبها جامد صوتك ميعلاش عليا ورحت لازق فيها ورجلى الاتنين لازقو فى رجليها وزبرى خبط فى كسها
بصتلى وبصت تحت وخافت ولسة هتزعق
رحت حاطط وشى فى وشها ومناخيرى على مناخيرها بقولك ايه
بصتلى وهى مرعوبة
اللى جه فى خيالك دلوقتى انا ممكن اعمله معاكى وبطريقة اعنف من العنف اللى بتتعملى بيه مع تلاميزك انا بحزرك نورا بنتى اوعى تقربى منها ولا تزعقلها تانى انتى فاهمة
بصتلى وهى عمالة تنهج وزبرة خابط فى كسها وبتدات تهيج ومش عارفة تتكلم
اياكى تزعقى لنورا تانى انتى فاهمة والا اللى فى خيالك ده هعمله معاكى بطريقة غبية وكمان اعنف مما تتخيلى وسبتها وفتحت باب الاوضة وخرجت بصتلها وانا خارج وضحكت
بصتلى ولسة مرعوبة
خرجت من المدرسة ورحت على الشغل وعدى اليوم عادى
............
خلصنا وجبنا حاجات من السوق وركبنا التوكتوك ورجعنا على البيت
ليلى ... بت يا فيفى انا طالعة معاكى عايزاكى فى موضوع
انا .. تعالى يختى
وطلعنا على شقتى ودخلنا وحطيت الخضار فى المطبخ وقعدنا فى الصالة
ايه يابت خير قلقتينى
ليلى ... لا يختى متقلقيش هقولك اهو
انا .. قولى يابت فى ايه
الجزء الثاني
انا.. خير يابت يا ليلى قلقتينى خير
ليلى ..مفيش يا حبيبتى زنقة كدة جوزى مانتى عارفة مدرس وبيدى دروس والعيشة حلوة
انا ... اه مانا عارفة ما البت نورا بنتى بتاخد عنده مع بوسى وامل بناتك
ليلى ... اه يختى هو بصراحة بيدى دروس بس مش كتير بس المشكلة ....
انا... خير يابت قولى كركبتى بطنى قولى يابت
ليلى ... جوزى طالع عليه اليومين دول قال ايه بيضارب فى البورصة وساعات يكسب وكتير يخسر ولسة خسران ١٠٠ الف جنيه تحويشة العمر
انا... ايه يخرابى ليه كدة ليه عمل كدة
ليلى ... البورصة يختى والناس اللى اتجننت بسببها بس المشكلة
انا ... مشكلة ايه تانى
ليلى ... المشكلة اننا علينا اخر قسط فى الشقة مانتى عارفة اننا لسة شارينها من صاحب العمارة
انا .. اه انتى قولتيلى انك شارياها قسط من سنة
ليلى .. وده اخر قسط ب٥٠ الف جنيه وكان المفروض ندفعه اول الشهر بس لولا الخسارة اللى خسرناها فى الزفت اللى تتسمى البورصة دى
انا ... ايه وطب وبعدين هتعملى ايه
ليلى ... لا وصاحب العمارة مش عايز يستنى وعايز يلغى عقد البيع علشان يبيعها بسعر اعلى مانتى شايفة الاسعار ولعت ازاى
انا .. اه عندك حق بس مش من حقه يلغى البيع هو بمزاجه يعنى
ليلى ... اه يختى حاطط شرط فى العقد لو قسط واحد اتاخر اكتر من شهر العقد يتلغى
انا ... يخرابى معقولة وجوزك وافق على كدة
ليلى ... ايوة مكنش يعرف انا طالبة منك طلب معلش انتى صحبتى وحبيبتى وعارفاك جدعة واصيلة
انا.. انتى حبيبتى يا لولا وجارتى وصحبتى قولى خير
ليلى ... تكلمى جوزك يشوفلنا ال٥٠ الف دول واحنا عاملين جمعية بعد ٦ شهور هنقبضها وندهالكو علطول
انا... ايه ٥٠ الف هو مبلغ كبير شوية بس احنا عمرنا ما نتاخر عليكو وكمان ده عادل جوزك اصحاب اوى هو وجوزى طب ليه مكلمهوش هو علطول
ليلى .. اتحرج منه بصراحة وقالى اقولك تكلميه
انا ... حاضر يختى هقولك ولو حتى يعرف يتصرف من زمايله احنا عمرنا ما نتاخر عنكو ابدا
ليلى ... تسلميلى يا قلبى فين يابت الشاى
انا .. يوووه ده انا نسيت حطيت المية على النار اقوم اشوفها استنى بس اقلع العباية دى ورحت قلعتها وبقيت بجلابية بيتى طويلة باكمام طويلة ومقفولة ورايحة على المطبخ جبت الشاى وجيت
اتفضلى الشاى يا لولا يا حبيبتى
ليلى ... تسلمى يا قلبى بس قوليلى يا فوفا انتى بتقعدى كدة فى البيت قدام جوزك
انا... اه يختى فيها ايه يعنى
ليلى ... يابتى انتى مقفلة ليه كدة جلبية بيتى موضتها قديمة اوى وطويلة ومقفلة يابت الرجالة بتحب الدلع جوا البيت
انا... يعنى هلبسله ايه يعنى قميص نوم
ليلى ... وايه يعنى هو فى حد غريب ده انتى والبت نورا هتتكسفى منها سيبك من قميص النوم خليه جوا اوضة النوم يختى البسى جلبية قصيرة تبين فخادك وطيازك الملبن دى ولا تبين بزازى خلى الراجل طول ماهو شايفك فى البيت تلمعى فى عينه بدل ما يبص برا هو مبقلكيش البسى كدة
انا.. يختى قاللى كتير بس بكسل
ليلى .. دانتى خام خالص وهادية اوى زيادة عن اللزوم
انا .. باردة يعنى هى جت عليكى هو كمان بيقولى كدة
ليلى .. قعدت تضحك يابت ماهو عنده حق طب هلقعلك العباية اهو ورحت قايمة وقلعت العباية وكنت لابسة جلبية بيتى قصيرة لحد طيزى ومفتوحة من عند بزازى ولونها اصفر وقماشتها حرير
انا... اووووف يخربيتك انتى لابسة ده تحت العباية ورايحة بيها السوق ده انا اتكسف البسه فى اوضة النوم
ليلى ... هههههه يخيبك بس انا عارفة الحل هقولهولك هخليكى ناااار علطول وهايجة وتسمعى كلامى وتعملى اللى هقولك عليه موافقة
انا.. هجرب انا بجد بقيت خايفة من جوزى يبص برا لحد تانى
ليلى ... خلاص اسمعى كلامى
انا ... هو انتى قولتى حاجة
ليلى .. بصى يختى اول حاجة هاتى تليفونك مش فيه نت وفيس وكدة
انا ... اه اهو خدى يختى
ليلى .. هاتى ورحت كاتبة موقع نسوانجى ودخلت عليه بصى بقى يا فوفا يا حبيبتى ده موقع نسوانجى
انا ... ايه يخراشى
ليلى ... اسمعى يابت وانتى ساكتة هتخشى عليه فى هنا قصص سكس وقصص سكس محارم تخشى على قصص المحارم هتلاقى فيها قصص كتير اوى هتتخضى فى الاول بس اعتبرى نفسك فى فيلم خيال واسرحى بخيالك فى القصص دى حتى لو عيب اقريها هتيجك اوى وتولعك نار وجربى
انا... لا يختى دى قصص عيب اوى الواد وامه والراجل وبنته ومش عارف ايه
ليلى ... يابت كل ده بقولك خيال كانه فيلم خيال واتخيلى جربى واقرى كل القصص وشوفى ايه هيعجبك ويهيجك وكل يوم اقرى قصة وعلى فكرة هتلاقى جوزك بيقرى القصص دى وانا كمان وجوزى كمان دا حتى خدى بقى التقيلة قبل ما يجى ينام معايا ولا ينكنى من باب التغيير بنحكى لبعض على القصص اللى عجبتنا ونتكلم فيها
انا... ايه معقولة بتعملو كدة لا لا ده لو انا قولت لجوزى ......
ليلى ... هيقولك بيقرى القصص دى وهيفرح كمان وكمان هيتكلم معاكى فيها جربى وقوليلى وكمان اللبس وقعدت افهمها تلبس المقطع والمشرمط وتنزل تشترى شوية حاجات دلع
انا... معرفش اشترى يا لولا
ليلى ... خلاص انا نازلة بكرة هشترى حاجات ليا من عند المحل اللى فى الشارع اللى ورانا بتاع شريف اللى فى حارة السعادة عنده حاجات حلوة اوى عرفاه
انا .. اه سمعت عنه
ليلى .. انا بكرة رايحاله المحل هو عارفنى وقاللى جاب حاجات جديدة حلوة هبص عليهغ وهجبلك كام حاجة
انا.. طب خدى فلوس معاكى
ليلى ... لا خلوهم لما اجبلك واحاسبك دلوقتى اسيبك تقرى شوية فى القصص دى وصدقينى هتولع كسك وتخليه ناااار وعايزة تتناكى كل شوية
وقعدنا نضحك احنا الاتنين وليلى قامت لبست عبايتها ونزلت وانا من فضولى مسكت التليفون وقولت اشوف القصص دى بتقول ايه ياااه ده لسة بدرى عقبال ما جوزى والبت نورا يجو البيت وفردت على الكنبة وبديت اقرى فى قصص المحارم دى
............
نورا يا نورا
ميس هدى .... استنى عايزاكى
نورا ... نعم يا ميس
ميس هدى ... معلش يا حبيبتى متزعلقيش انا زعقتلك فى الفصل النهاردة انا بحبك وعارفك شاطرة انا بس بدوس عليكى علشان تبقى احسن واحسن
انا... ولا يهمك يا ميس انا فاهمة بس حضرتك...
ميس هدى ... معلش زودتها شوية خلاص يا قلبى بعد كدة مش هزعلقك خالص ده حتى انتى بتاخدى درس عندى انا بس كنت متعصبة النهاردة شوية متزعليش
انا... خلاص يا ميس انا مش زعلانة
ميس هدى ... طب بكرة الدرس بتاعكو انتى والبنات الساعة ٥ ماشى
انا .. حاضر يا ميس مش هنسى عايزة حاجة تانى يا ميس علشان الحق صحباتى اروح معاهم
ميس هدى .. لا يا قلبى بس هو صحيح باباكى شغال ايه معلش عايزة اعرف بس
انا... شغال فى الكهربا محصل كهربا يا ميس
ميس هدى ... بجد طب كويس ماشى ماشى خلاص
انا .. هو فى حاجة يا ميس هقولهاله
ميس هدى ... لا لا لا خلاص ولا هقولك بكرة لما تيجى الدرس يلا باى يا قلبى صحباتك واقفين هناك اهو مستنينك
انا ... اوك يا باى
ميس هدى ... باى يا حبيبتى باى وفى باللى اااااااخ انا جاتلى فكرة جهنمية هجيبك يا بابا نورا واشوف هعمل معاك ايه هشوفك هتطلع دكر ولا زى جوزى اللى ب.....
الجزء الثالث
رجعت من الشغل بعد يوم طويل وتعب ولف ودوران على الشقق والعمارات
رجعت ودخلت الشقة
انا ... يا فوفا يا قلبى انتى فين
فيفى ...انا اهو يا قلبى فى المطبخ دخلت المطبخ وبستها من بقها زى مانا متعود كل منا راجع من الشغل ببسها وقولتلها
انا .. بتعملى اكل ايه يا قلبى
فيفى ... طبيخ ورز ولحمة والبسلة اللى بتحبها
انا ... ااااه انا بعشقها بس تعرفى بعشق حاجة اكتر منها وبصيت لطيزها ورحت مديها بعبوص جامد
فيفى ... ااااااه يا راجل بطل انا جسمى مش خالص وبعدين البت نورا هنا وتشوفنا
انا .. جسمك مش خالص مش عوايدك بس ليه مش فاهم انا حاسس برضه شوية انك متغيرة النهاردة فى ايه يابت قولى
فيفى ... هقولك بس بعدين بعد الغدا نخش نريح شوية وهحكيلك وبالمرة هقولك على موضوع كدة ليلى جارتنا قصداك فيه
انا... ليلى صحبتك اه مالها عايزة ايه
فيفى .. ياراجل هقولك بس روح غير هدومك عقبال ما اخلص الاكل واندهلكو انت ونورا تشيلو معايا واحطه على السفرا
انا ... ماشى يا ختى هى فين صحيح البت دى مش شايفها يغنى
فيفى ... بتزاكر تلاقيها مسمعتش الباب بس
انا .. طب ماشى اروح اغير هدومى وسبتها ودخلت اوضة النوم غيرت الهدوم ولبست شورت وتيشرت نص كم ده لبس فى الصيف علطول شوية وخرجت قعدت على الانترية فى الصالة وفتحت التلفزيون شوية ونورا خرجت ولقتنى قاعد فى الصالة
نورا .... بابا حبيبى انت جيت امتى وراحت جت وقعدت على رجلى وبستنى من خدى اليمين والشمال
انا ... بس يا بكاشة بقى مسمعتيش صوت الباب لما جيت ولا وانا بتكلم مع مامتك
نورا... ابدا يا بابا يا حبيبى هو انا لو كنت سمعتكو كنت جيت جرى علطول وادتك البوسة وخدت منك احلى بوسة
انا ... بصتلها وكانت لابسة جلابية قصيرة مبينة رجليها ومفتوحة فتحة صغيرة من فوق مبينة بزازها شوية
قولتلها وانتى كمان وحشتينى يا قلبى شوية فيفى جت ولقت بنتها قاعدة على رجلى
فيفى .. يابت عيب متقعديش على رجل ابوكى كدة هو انتى لسة صغيرة
نورا ... ااااه يا ماما لسة صغيرة وبحب اقعد علطول على رجل بابا هو بابا حبيبى ومش زعلان ولا زعلان يابابا وبتبصلى
انا... لا يا قلبى مش زعلان خالص وبراحتك اقعدى زى مانتى عايزة سيبها يا فيفى دى حبيبة قلبى وتعمل اللى هي عايزاه
نورا .... شوفتى بابا حبيبى قالك ايه وبالعند فيكى ياماما وبتغيظها بتطلعلها لسانها وقالتلها وكمان هبوس بابا حبيبى اهو وراحت باست خدى
فيفى .... هقول ايه عيلة مفعوصة خليك كدة يخويا مدلعها علطول
انا..... دى حبيبة قلبى هدلعها علطول طبعا اطلعى انتى منها
نورا ... لو حابة يابابا تعمل زيينا وقعدنا نضحك
فيفى ... ماشى يختى
انا .... هو خلاص الاكل خلص يا حبببتى
فيفى .... اه اهو هغرف الاطباق وهندهلكو ودخلت المطبخ تانى اشوف الاكل
نورا ... بابا الا بصحيح انت عملت ايه مع ميس هدى
انا .. افتكرت لما زنقتها فى الحيطة وزبرى على كسها وقولتلها لو زعقت لبنتى تانى هعمل اللى جه فى خيالها بطريقة عمرها ما تتخيلها وساعتها هاجت وانا هجت وكنت نفسى اغتصبها بس فوقت وقولت لا احنا فى المدرسة وهتبقى فضيحة بصيت بعد ما سرحت شوية وافتكرت اللى حصل وقولت لنورا هى قالتلك ايه
نورا .... مفيش يابابا دى بقت تكلمنى كويس اوى وقالتلى متزعليش منى وقعدت تضحك معايا وانا بقيت مستغربة اوى
انا ... ضحكت طب كويس مش كدة احسن
نورا ... احسن طبعا بس مش عارفة اتغيرت مرة واحدة كدة ازاى هو انت عملت ايه معاها يابابا
انا.... هههههههه بعدين بعدين هقولك
فيفى ..... يا حبببى يلا تعالو الاكل خلص
انا ... حاضر يا قلبى احنا جايين اهو قومى بقى يا قلبى نجيب الاكل
نورا ... يعنى مش هتقولى عملت ايه مع ميس هدى
انا ... بعدين يا قلبى بعدين يلا وبتقوم وجلابيتها اتشلحت شوية حتة من طيزها بانت وبتبصلى رحت ضاربها على طيزها يلا يلا نجيب الاكل وبضحك معاها
نورا ..... اااااه بابا ليه كدة
انا ... هو ايه ده ليه كدة
نورا ... بتضربنى على طيزى
انا .... زعلتى يا قطتى
نورا ... بتكشر كدة وتضحك اه اه يا سى بابا احنا زعلانين
انا ... انتو زعلانين انتو مين
نورا .... احنا زعلانين انا وطيزى وهتصالحنا احنا الاتنين ماشى يا سى بابا
انا ... بصتلها وضحكت ماشى يا قلبى هصالحكو انتى وطيزك كمان وقعدنا نضحك احنا الاتنين ودخلنا جبنا الاكل وحطناه على السفرة واحنا قاعدين بناكل مراتى قالتلى على موضوع ليلى صحبتها والزنقة اللى فبها والسلفة اللى عايزنها منى قولتلها افكر كدة واشوف وارد عليكى
خلصنا غدى وقمت وقولت لفيفى انا داخل انام شوية
فيفى .... بصتلى وقالتلى طب والموضوع التانى اجى هقولك
انا .... بصتلها وافتكرت وقولتلها طب ماشى تعالى انا مستنيكى جوا
فيفى ... يلا يا نورا شيلى معايا الاطباق وبعد كدة تخشى تزاكرى الامتحانات قربت
نورا ... حاضر ياماما ودخلت الاطباق ودخلت اوضتها تزاكر
وانا دخلت لجوزى حبيبى اوضة النوم وقفلت الباب وقلعت الجلابية ولبست قميص نوم قصير ومفتوح من عند بزازى
انا ... ايه ده لا فى حاجة متغيرة مش فيفى مراتى اللى بتعمل كدة
فيفى ... ليه يا راجل انا عارفة انى مزعلاك وباردة اوى بس قررت اتغير بجد علشانك مش انت جوزى حبيبى
انا ... جوزك حبيبك ايه الكلام الحلو لا تعالى احكيلى ايه اللى غيرك كدة قعدت جمبى على السرير وحكتلى كلام ليلى صحبتها معاها ولازم تتحرر شوية وتفك شوية
فيفى ... وكمان قالتلى على موقع قصص بتاع نسوانجى انت عارفه صح
انا ... موقع قصص جنسية اه طبعا عارفه وقولتلك زمان عليه تقرى قصص قولتلي لا وعيب وكدة
فيفى ... لا مانا غيرت راى وبصراحة فتحت موقع نسوانجى ده واووووووف يا حبيبى فيه شوية قصص اسمها ايه قصص محارم ونيك وكدة انا قريت شوية قصص اووووووف ولع كسى اوى اوى اوووووووف
انا ... رحت ببعبص كسها لقتها هايجة اوى وقولتلها اوبا دانتى هايجة اوى وقريتى ايه بقى يا حبببتى
فيفى ... اووووف يا قلبى شوية قصص نااااار ناااااار هيجونى اوى اوى
انا ... ايه بقى زى ايه يعنى
فيفى .. بص هى ليلى صحبتى فتحتلى موقع نسوانجى وقالتلى فى كام قصة حلويين اوى اقريهم الاول هيعجبوكى
انا.. هما ايه بقى يا قلبى وخدها فى حضنى وانا بلعب فى بزازها وكسها وبقت هايجة اوى
فيفى ... بص هى كام قصة بس فعلا حلويين الاول واحدة اسمها امراة على جمر الشهوات والتانية الحج نعمان اااااه يا قلبى اووووووف بجد هيجت اوى لما قراتهم انتى عارفهم
انا ... اه يحبى عارفهم وايه تانى
فيفى .... اه وقصص تانى زى المهندس وبنته الوحيدة وصراع فى الريف ولا حارة السعادة يخرابى حلويين اوى اوى
انا ... عجبوكى اوى كدة
فيفى ... اوى اوى وهبجونى اوى هما اللى بيكتبو القصص دى مين
انا ... كتاب قصص زى كدة ليالى الحلمية وزيزينا وكدة بس دى قصص نيك وكدة ( وبينى وبين نفسى بقول متعرفش ان جوزها اللى نايم جمبها هو اللى بيكتب القصص دى )
فيفى .... اووووف بس بجد بيكتبو حلو اوى وقصص حلوة اوى انا اقعدت ٣ ساعات واكتر بيقرا فى القصص دى لا وعايزة اقرى تانى
انا ... لا براحتك اقرى زى مانتى عايزة
فيفى ... بس الهيجان ده ايه ببجبوه منين ده والخيال ده منين ده حلو اوى لا واكتر حاجة عجبتنى اوى فى القصص دى المواقف اللى بتبقى فيها اغراء مش مقصود
انا ... زى ايه كدة
فيفى ... زى مثلا بتاع الانابيب لما يجى يطلع انبوبة وانا اقصد الست يعنى تفتحله الباب بقميص النوم ويخش وراها المطبخ وتيجى توطى تتديله الفلوس يحك فى طيزها اوووووف انا كسى ولع نار فى الوقت ده
انا ... حلوة اوى المواقف دى وايه تانى
فيفى ... ولا السباك لما يتحرش بالواحدة وجوزها فى الشغل برضه حلوة اوى وبتهيج اوى
انا.. طب بصى تعالى نتفق على حاجة جديدة نعملها كل ما نحب ننام مع بعض وقت النيك يعنى
فيفى ... بصتلى وضحكت يعنى ايه هنعمل ايه يعنى
انا.. مش انتى بتحبى الافلام الاجنبى والخيال وكدة
فيفى ... اه بحبهم اوى وكمان فكرة الخيال فى الجنس ده عجبتنى اوى
انا... طب بصى احنا لما نكون مع بعض كاننا شوفنا فتحة كدة قدامنا زى السفر عبر الزمن عارفاها
فيفى ... اه بحبها اوى
انا... ايو هو ده كانها قدامنا ونخشها فيها ونتخيل اننا فى عالم كله خيال وجنس ونتخيل بقى اى قصص او مواقف جنسية حلوة ايه رايك
فيفى ... حلوة اوى الفكرة دى وحبيت التخيلات دى اوى ونفسى نجربها تزعل
انا ... يووووووه دانا ماصدقت دخلت للعالم التخيلات اللى نفسى كنت تخشيه من زمان وبصى بقى هنقول لبعض كل مرة قصة او موقف من خيالنا ونتخيله وكمان الكلام كله بينا فى وقتها كل الكلام الابيح مفيش كسوف خالص اتفقنا
فيفى ... اتفقنا ياقلبى
انا ... طب انتى بقى اللى هتبتدى النهاردة هتحكلنا قصة ايه عجبتك او موقف عجبك
فيفى .... انا اللى هقول طب ماشى موافقة بس الاول طلع بزازى ومص فيهم شوية عايزة اهيج اوى النهاردة
انا... طلعت بزازها وقولتلها انتى هايجة اوى يا قلبى ونزلت مص فى بزازها وبلعب فى كسها وهى طلعت زوبرى وبتلعب فيه
فيفى ... بص بقى انا هحكيلك عن البواب لما جت تنده عليه الست يجيب انبوبة
انا .. ست مين بقى لا تخيلى انتى اللى بنتدهى عليه
فيفى ... بصتلى بجد ممكن مش هتزعل
انا ... انا قولتلك ايه احنا دلوقتى فى عالم كله تخيلات ها تخيلى تخيلى قلبى
فيفى ... الانبوبة بتاعة المطبخ خلصت وناديت على عم سيد البواب علشان يجبلى انبوبة
انا ... ها وقالك ايه يا قلبى
فيفى ... قاللى حاضر يا ست فيفى عندى واحدة جديدة هطلعاهالك اهو
انا ... وانتى عملتى ايه
فيفى .. فضلت مستنيه على باب الشقة
انا .. وكنت لابسة ايه يا قلبى
فيفى ... كنت لابسة قميص نوم احمر وقصير اوى مبين طيزى ومفتوح اوى ومبين بزازى كلهم
انا ... اووووف حلو اوى كملى
فيفى .. ومش لابسة لا اندر ولا سنتيانة
انا ... اووووف يخربيتك ونزلت مص فى بزازازها
فيفى .... اااااااه براحة يا قلبى براحة ااااااااه ااااااه
انا ... كملى وبعدين
فيفى .... وكنت لابسة روب فوق قميص النوم وربطاه وشوية وعم سيد طلع على السلم وجه وشايل الانبوبة فوق كتفه وقاللى هحط الانبوية فين يا ست فيفى
قولتله تعالى ورايا على المطبخ يا عم سيد ودخلت قدامه وحسيت انه عمال يبص على طيزى طول مانا ماشية قدامه
دخلت المطبخ وقولتله حطها هنا وفك القديمة وركب الجديدة
انا .. ها وقالك ايه
فيفى .. نزلها وقاللى فين مفتاح الانبوبة وبوطى واجيب المفتاح راح سبقنى وزنقنى من ورا وزبره فى طيزى وقاللى هجيب انا المفتاح ومسك المفتاح من ايدى وقعد شوية زنقنى وزبره فى طيزى
انا .... اوووووف وانتى عملتى ايه يا لبوة
فيفى ... كنت هايجة اوى وزبره كان كبير اوى واتحشر جوا طيزى بس قام من عليا وفك الانبوبة القديمة وركب الجديدة وبعد ما خلص بيقولى عايز فلوس الانبوبة ولسة بعدى منه اجيب الفلوس من درج المطبخ
انا... حصل ايه يا لبوتى
فيفى ... الروب شبك فى درفة المطبخ اللى بايظة وراح مفتوح كله وبزازى كلهم بانو
انا ... ها وحصل ايه
فيفى ... لقيته هاج اوى لما شاف بزازى وهجم عليا وبجرى منه اتزحلقت ووقعت على الارض والروب اتفتح خالص وكسى بان ادامه وبزازى كلهم طلعو لبرا
انا ... اووووووف وهو عمل ايه يا شرموطة
فيفى ... راح قلع الجلابية ونام عليا ونزل بوس وتقفيش ومص فى بزازى وانا اقوله لا لا لا اوعى ابعد عنى لا لا لا يا عم سيد لا لا لا سيبنى
انا ... وهو عمل ايه يا متناكة
فيفى .... قاللى انا بحبك اوى وبحب جسمك اوى يا ستى فيفى وعايز انيكك وراح مطلع زوبره ورزعه فى كسى قولتله ااااااااه اااااااه لا لا طلعه طلع زوبرك زوبرك كبير اوى اوى وهو قاللى انا هنيكك وافشخك يا لبوة
قوم بسرعة حط زوبرك ونكنى يا حبيبى
رحت قايم ورزعت زوبرى فى كسها وقولتلها زوبر مين ده يا متناكة
قالتلى زوبرك انت
قولتلها لا زوبر عم سيد البواب
قالتلى ااااااه زوبر عم سيد دخل زوبرك يا عم سيد نكنى اوى
قولتلها اتناكى يا شرموطة خلى عم سيد ينيكك يا لبوة
قالتلى اااااه نكنى اوى يا عم سيد افشخنى يا عم سيد انا متناكة اوى وهايجة اوى اوى اااااااه ااااااااه ااااااااااه وقعد انيكها لحد ما جبت لبنى فى كسها وخلصنا
انا... اوووووف يخربيتك اول مرة احس انك هايجة اوى كدة من ساعة ماتجوزنا واحلى نيكة فى حياتى
فيفى ... وانا كمان كنت هايجة اوى اوى تصدق قصص النيك دى حلوة اوى اوى
انا ... ولا التخيلات مش احلى
فيفى ... اوى اوى يا قلبى وياريت كل مرة يبقى فى قصة شكل او حاجة نتخيلها انا بجد كنت هايجة اوى اوى اوى وبحبك اوى اوى وبتبوسنى جامد اوى
انا ... وانا كمان يا لبوتى وبستها جامد اوى
فيفى ... انا بعشقك اوى اوى
انا ... وانا كمان بعشقك اوى اوة قومى بقى البسى
فيفى ... لا انا عايزة انام كدة فى حضنك عريانة ملط نفسى اجرب الاحساس ده اوى
انا... ياااااااه دانا ياما اتحيلت عليكى من اول ماتجوزنا
فيفى ... معلش انا اهو بتغير واحدة واحدة وكل اللى نفسك تعمله معايا هنعمله يا قلبى
انا ... وانا بحبك اوى يا مزتى ونمنا فى حضن بعض واحنا عريانين خالص شوية مش عارف اد ايه ساعة او اكتر لقيت حد واقف عند السرير بتاعنا
بابا بابا
انا... فتحت عينيا شوية كدة وبصيت لقتها نورا عايزة ايه يا نونا
نورا ... عايزة فلوس الدرس ماما قالتلى اخدها منك لما تيجى من الشغل ونسيت وانا دلوقتى رايحة الدرس
انا ... حاضر عايزة كام
نورا ... ٢٠٠ جنيه يابابا
قمت ورحت ناحية الشماعة وجبت المحفظة من البنطلون وطلعت ٢٠٠ جنيه
خدى يا حبيبتى لقتها مبلمة وسرحانة ووشها تحت
يابت خدى الفلوس اهى
بصتلى ومتنحة وبتبص لتحت
ببص لتحت هى بتبص لايه يانهار اسوح دانا واقف قدامها ملط وزبرى واقف اد كدة
نورا بصتلى وعينيها على زوبرى وبتمد ايديها بتاخد الفلوس
ادتها الفلوس وبصتلها وضحكت
بصتلى ولسة بتخرج برا راحت رجعت وراحت متشعلقة فى رقبتى وباستنى من بقى ورخرجت جرى
وقفت شوية وسمعت صوت باب الشقة بيتفتح وقفل تانى قولت خلتص نزلت على الدرس
ببص لقيت الكفرتة متشلحة ومراتى فيفى نايمة على وشها وطيزها عريانة رحت ونمت جمبها وحضنتها واتغطينا ورحت فى سابع نومة بس تفكيرى يا ترى ايه اللى حصل ده كدة نورا بنتى عمرها ما تنسى انها شافت زبرى ومش هيطلع من دماغها طب والبوسة اللى بستها ليا طب طب يووووووه افكااااار كتيرة اوى ايه اللى ممكن يحصل بس .... ايه
الجزء الرابع
نورا
نزلت جرى على الدرس بس وانا نازلة يخرابىىىىىى اووووووف يابابا ايه اللى انا شوفته ده بجد احلى لحظة فى حياتى وانت واقف قدامى ملط وزبرك اوووووووف كبير اوى وهيجنى اوى اوى كان نفسى امسكه بايدى وانزل فيه مص مص مص لحد ما اشبع منه لا بجد زوبرك جامد اوى يابابا اوووووف جامد اوى نزلت الشارع ولقيت البت بوسى وامل والشلة كلها مستنيانى فى الشارع علشان نروح الدرس
بوسى ... ايه يا زفتة نص ساعة فى الشارع بننده عليكى
انا... يابت كنت بجيب فلوس الدرس من بابا وكان نايم وصحيته
امل... خلاص يا زفتة منك ليها يلا احنا اتاخرنا اوى على السنتر والمستر هيشعقلنا وخدناها جرى لحد السنتر وروحنا لقناهم لسة بدئين وقعدنا وخلصنا درس الانجلش وطلعنا على بيت طنط ليلى بيت بوسى وامل وطلعنا وسلمنا على طنط ليلى
ليلى .. ازيك يا نورا عاملة ايه يا حبيبتى وماما وبابا ازيهم
انا.. كويسين يا طنط بيسلمو عليكو
بوسى ... يابت بطلى كدب انتى اصلا سيباهم نايمين يبقى بيسلمو عليها ازاى
امل .. فى حلمهم وقعدنا نضحك كلنا
ليلى ... طب خلاص يا حبايبى يلا هتخشو تزاكرو انتى طبعا قايلة لمامتك يا نورا انك هتزاكرو مع بعض صح
انا .. اه يا طنط ماما عارفة بعد الدرس باجى واذاكر علشان بعد كدة عمو خالد بيدينا درس العلوم
ليلى ... طب ماشى يا حبيبتى خشو ذاكرو وانا هعملكو كام ساندوتش والشاى علشان كلها ساعتين وخالد هيجى يديكو الدرس
بوسى ... ياماما خلى بابا يخف ايده شوية كل لما اغلط فى الدرس يضربنى على طيزى لحد ما كبرت وقعدنا نضحك كلنا
امل ... ماهو انتى علشان خايبة ومبتزاكريش كويس انمت انا ونونا بنزاكر علشان كدة مبنضربش
ليلى ... شوفتى يا بسبوسة اختك ردت عليكى اهو ذاكرى كويس وبابا مش هيضرب على طيزك وبعدين ده بابا انتى بتتكسفى منه
بوسى ... لا ياماما ده بابا حبيبى بس بيضربنى على طيزى كتير بقولك كبرت اهو من كتر الضرب وقعنا على الارض من كتر الضحك
انا... طب خلاص يلا بقى نخش نزاكر علشان متضربيش يختى ودخلنا واحنا عمالين نضحك
دخلنا الاوضة بتاعة بوسى وامل واول ما دخلنا امل راحت على المكتب وطلعت الكشاكيل وبتزاكر احنا بصلنلها وقعدنا نضحك
بوسى ... شوفى البت الدحيحة نازلة اكل فى الكتب ازاى
انا ... اه يابت يا بوسة انتى هتقوليلى على اختك مولة دحيحة دحيحة يعنى
امل .. بطلو لت وعجن وتعالو ذاكرو شوية
بوسى ... بس يابت ذاكرى انتى هنرغى شوية انا ونونا تعالى يابت احكيلى بقى ايه اللى حصل وقولتيلى هحكيلك
انا... رحت مع بوسة ونمنا على السرير وقولتلها اسكتى يا بت يا بوسة اووووووف على اللى حصل النهاردة اوووووووف بجد كل لما افتكر اهيج اوى
بوسى .... ها قولى يابت شوقتينى ايه اللى حصل
انا ... هقولك وانتى بتندهى عليا علشان نروح الدرس قعدت انده على ماما علشان تدينى فلوس الدرس وهى وبابا كانو نايمين
بوسى ... ها وبعدين
انا... قعدت اخبط وفتحت الباب ولقيت ماما رايحة فى سابع نومة وانتى عارفة ماما لو فيل عدى قدامها مش هتصحى
بوسى ... اه يختى نومة تقيل اوى ها وبعدين
انا... قعدت انده على بابا وصحى وقاللى فى ايه يا نونا قولتله يابابا عايزة فلوس الدرس علشان نازلة دلوقتى وقالى عايزة كام قولتله ٢٠٠ جنيه قام وراح للشماعة وجاب المحفظة من جيب البنطلون وبيدينى الفلوس وانا سنحت وبلمت وبابا مادت ايده بالفلوس وعمال يقولى يابت خدى الفلوس اهى وانا ولاسامعة حاجة وعينى مبرفعة تحت بابا شافنى متنحة وببص تحت رجله وبيبص لقى نفسه عريان ملط وزبره واقف على اخره وانا عينى لما شوفت زوبره متشالتش من عليه
بوسى ... ايه يخربيتك بجد شوفتى زوبر باباكى
انا... ااااااه يابت زوبره كان كبير اوى وضخين اوى اووووووووووف انا جسمى ولع نار والكهربا مسكت فى جسمى كله وكسى بقى ناااااااااار ناااااااااار يابت
بوسى ... ها وابوكى عمل ايه
انا ... لما شافنى باصة على زوبره بصلى وضحك وانا بصتله واتكسفت اوى وجريت على برا بس وقفت وبصتله وبصيت لزوبره تانى ولقيته بيضحكلى تانى روحت ضحكت ورجعت جرى اتشعلقت فى رقبته وبوسته فى بقه جامد وسبته ونزلت جرى على الدرس
بوسى .... اووووووف يخربيتك ايه اللى انتى قولتيه ده انتى هجتى امى يخربيتك يا بختك يا لبوة
انا... اااااااه يابت انا من ساعتها وزبره فى بالى مش قادرة انس شكل زوبره اوووووووف انا هايجة اوى انتى برضه لسة بتجسسى على باباكى ومامتك
بوسى .... ااااه يابت اسكتى فكرتينى امبارح بالليل شوفت بابا بعد ما داخلين ننام بيقول لماما انه داخل ينام وشوية وماما دخلت وراه بعد ما جت عندنا واتاكدت اننا نمنا بس ايه
انا... امك متعرفش انك مستنية لما تخش لابوكى علشان تتسحبى وتتفرجى عليهم
بوسى ... ااااه يابت هى جت بالصدفة اول مرة من كام اسبوع لما حكتلك كنت قايمة من النوم ورايحة الحمام وسمعت ماما وهى بتتناك من بابا وصوتها عالى اوى وعمالة تقول ااااااااه بصوت عالى غضب عنى ساعتها اتسحبت لحد باب اوضتهم وبصيت من خرم الباب اووووف اول لما شوفت بابا راكب على ماما وعمال يرزع زوبره فى كس ماما وصوتها عالى اوى وانا هجت اوى ولا لما شوفت زوبر بابا اووووووف يابت زوبره هجنى اوى وولع كسى اوى اوى من ساعتها ومش قادرة انسى وكل لما القيهم يخشو استنى شوية واتسحب وراهم ساعات بينامو وساعات يبقى فى نيك
انا ... طب وامبارح حصل ايه نامو ولا كان فى نيك
بوسى ... لا يابت مانا هحكيلك اهو ماما لما جت وشافتنا نمنا رجعت على اوضتها وقعدوا يكلمو شوية انا بستنى ربعاية كدة وبفتح الباب وبتسحب ورحت لحد اوضتهم وبتصنت لقتهم بدوا وبابا راكب فوق ماما وانزل لحس فى كسها وهى هايجة اوى بس
انا ... بس ايه يا بت كملى انا هايجة اوى كملى وبطلى رخامة
بوسى ... يابت هكملك اهو بصيت عليهم من خرم الباب زى ما ببص عليهم كل مرة بس لقيت ماما بتحكيله قصة ازاى البواب طلع الانبوبة وهى كانت لابسة قميص نوم وفتحتله باب الشقة ومشيت قدامه على المطبخ والبواب بيتفرج على طيزها قدامه
انا ... ايه يخربيت كدة دى نفس القصة اللى قرناها فى موقع نسوانجى
بوسى ... اه يابت مانا قولتلك ماما وبابا كل لما بيجى ينكها بيتكلمو فى القصص دى وبيتخيلو قصص وقت النيك
انا ... طب ها وبعدين كملى
بوسى .... قعدت تحكيله ازاى البواب اتحرش بيها وزنقها ولزق فيها من ورا وزبره دخل جوا طيزها وهجم عليها واغتصبها وفشخ قميص النوم ورزع زوبره فى كسها واول لما قالت لبابا البواب رزع زوبره فى كسها بابا هاج اوى وقالها البواب ناكك يا لبوة حط زوبره فى كسك
قالتله اه كان مكتفها ودخل زوبره غصب عنها فى كسها بعد ما نيمها على الارض
وبابا قالها وانتى عملتى ايه يا متناكة لما رزع زوبره فى كسك
قالتله وانت عايزنى اعمل ايه
قالها سيبيه ينيكك يا شرموطة وهاج اوى وقام ورزع زوبره فى كس ماما وهى قالتله اااااااه براحة براحة كسى كسى ناااار وقعدت ينيك فيها وانا هايجة على الاخر وبلعب فى كسى ومبقتش قادرة اقف على رجلى ورجعت جرى على اوضتى
انا .... اوووووف يخربيتك هيجتينى اوى ورحت مسكاها ونزلت فيها بوس وتقفيش فى بزازها وطلعت بزازها ونزلت فيهم مص ولحس وهى حضنتنى وعمالة تبعبص فى طيزى وراحت امل جت وحضنتنى من ورا وعمالة تبوس فى رقبتى وتقفش فى بزازى ونزلنا مص فى بزاز بعض بس مرة واحدة حسينا حد قرب من باب الاوضة راحت امل شدت الكوفرتة وغطتتنا بسرعة
وفعلا لقينا طنط ليلى فتحت الباب
ليلى ... انتو نمتو ولا ايه
بوسى ... بعد ما اعصابها بظابت مسكت نفسها وقالتلها لا ياماما كنا نعسنا شوية من التعب
امل .... اااه يا ماما
ليلى ... نعستو طب انتو حاضنين بعض ليه كدة وبصتلنا وضحكت وقالتنا طب خلصو باباكو زمانه جى خدو الشاى اهو والساندوتشات وحطتهم على الترابيزة ومشيت وهى عند الباب ضحكت وقالنا قومو وبطلو لعب وذاكرو شوية وقعدت تضحك وخرجت وقفلت الباب
انا... يخربيتكو انا دمى هرب ايه الكبسة دى كنا هنتفضح لولا الذكية دى البت امل شدت الكوفرتة بسرعة علينا
امل... اه يابت يخربيتكو انتى واللبوة دى هيجتو امى من حكاويكو دى وسخنتونى وهجت عليكو بس اوووووف يابت يا نورا بزازك حلوة اوى هاتى بوسة يابت ورحت بوست نورا من بقها وايده مسكة بزازها
انا... ااااااه بس بقى يا بت يا امل سبيبنى انا هايجة اوى يخربيتك انتى ولعت بزازى انتى واختك المتناكة
بوسى ... انا برضه اللى متناكة وانتى هارية بزازى طب تعالى بقى ونزلت فيها بوس وتقفيش فى بزازها
انا... لقيت البت بوسى هاجت عليا تانى ونزلت بوس فيا وفى بزازى وهجت اوى حضنتنها ونازلين بوس فى بعض وامل راحت حضنانى هى كمان من ورا وراحت مدخلة ايديها جوا البنطلون وبعبصتنى فى طيزى قولتلها ااااااه يخربيتك كملى يابت بعبصينى اوى رخت انا كمان دخلت ايدى جوا اندر بوسى وبعبصتها بصتلى وهاجت اكتر وعمالين نبوس فى بعض وبقينا هايجن اوى مرة واحدة لقينا طنط ليلى بتخبط على الباب
ليلى .... ها خلصتو ولا لسة
اتفزعنا كلنا وعدلنا هدومنا وقمنا جرى على ترابيزة
بوسى ... خلصنا ايه يا ماما
ليلى ... اكل خلصتو اكل ولا لسة نايمين وبتضحك
امل... احنا بنزاكر اهو يا ماما دخلت الاوضة ولقتنا بنزاكر بصتلنا وقعدت تضحك وبصت للاكل وقالتنا ما الاكل لسة زى ما هو اهو اومال كنت بتاكلو ايه وعمالة تضحك
بوسى .. راحت مسكت شاندوتش وبتاكله وقالتلها اهو يا ماما بناكل اهو واحنا بنزاكر وراحت مديانى ساندوتش
انا... خدت الساندوتش منها وبكله وعمالة انهج وشعرنا متنعكش حسينا ان طنط ليلى فهمت ان فيه حاجة تانية سابتنا وخرجت
امل ... تفتكرو ماما شاكة فينا
بوسى ... شاكة بس دى ممكن تكون متاكدة وقعدنا نضحك بس متخافوش ماما دى حبيبتى
انا ... يعنى ممكن تكون عرفت احنا كنا بنعمل ايه
امل ... لالالا هى بتخمن بس
بوسى ... بس بقى بجد المرادى كنا هايجين اوى وبعدين عايزين نكمل اللى عملناه
انا... لا لا لا مش النهاردة خالص انا اعصابى باظت خالص من كبسة امك دى هو انا عارفة اتلم على نفسى
بوسى .. يابت متخافيش بقولك ماما حبيبتى وبعدين هحكيلك على حاجات حصلت كدة مع ماما
انا.... حاجات ايه محكتليش يا لبوة قولى ايه اللى حصل
بوسى ... يابت مش قولتلك بعد ماكنت بشوف بابا بينيك ماما بقيت اغرى بابا بعد ما سمعته بيهيج اوى على طيز ماما
انا ... ايه لا مقولتيش وعملت ايه بقى مش فاهمة بتغرى باباكى ازاى بقى احكيلى
بوسى ... بعدين بعدين علشان بابا زمانه جى وهناخد الدرس تعالو نزاكر بجد بقى
انا ... ماشى يا لبوة بس مش هسيبك غير لما تحكيلى ايه موضوع بتغرى باباكى ده وعملتى ايه
بوسى ... راحت ضحكت هو انتى عايزة تعرفى بس ولا علشان انتى كمان تغرى باباكى بعد لما شوفتى زوبره النهاردة
انا... ايه اااااه وسرحت وافتكرت زوبر بابا وبصتلها وضحكت تصدقى فكرة يابت احكيلى بقى عملتى ايه
امل ... راحت ضحكت نزاكر شوية بقى وخلو الكلام ده بعدين يا متناكة منك ليها
بوسى وانا قعدنا نضحك ومسكنا الكتب وبنزاكر وشوية جه عمو خالد وادانا الدرس وروحت البيت بس اللى حصل فى البيت حاجة تانية
الجزء الخامس
نورا
رجعت البيت بعد ما زاكرنا انا والبت بوسى وامل وبعد ما هجنا على بعض ونكنا بعض انا والبت بوسى اللبوة اللى حكتلى ازاى بتجسس على ابوها وهو بينيك مامتها وهجنا على بعض وقعدنا نبوس فى بعض واحنا نايمين على السرير واللبوة امل اختها جت من ورايا وحضنتنى وقعدت تبعبص فى طيزى وطنط ليلى اللى دخلت علينا مرة واحدة بس استخطينا وبعد ما عرفت ازاى بوسى بتلبس جلاليب قصيرة علشان تبين طيزها وتغرى باباها خالد قولت فى باللى لازم انا كمان اجرب موضوع الاغراء ده وبعدين عمو خالد ادانا الدرس ورجعت على البيت تانى لقيت بابا وماما صحيو وماما فى المطبخ بتعمل الاكل
انا ... بابا لقيته قاعد قدام التلفزيون بيتفرج على ماتش الاهلى
بابا... ايه يا قلبى عملت ايه فى الدرس وبيبصلى وبيضحك افتكر لما وقف قدامى ملط وزبره كان كبير اوى وسرحت انا كمان فى زوبره اللى مش قادرة انسى شكله ولا كان كبير اد ايه
بابا... نونا يا نونا انتى رحتى فين وبيضحك
انا... انا معاك اهو يابابا انت كنت بتقول ايه معلش مخدش باللى
بابا... ااااه مخديش بالك طيب ابقى خدى المرة اللى جية
انا .. بصتله وبرقت وقولتله اخد ايه يابابا
بابا... بالك يابت بالك ركزى وقعدنا نصحك ها عملت ايه فى الدرس عمك خالد اداكى كويس
انا .. اتخضيت ايه ادانى ايه يابابا انت بتقول ايه
بابا ..يابت اداكى الدرس كويس انت مش مركزة ليه كدة
انا ... صحكت لا لا مفيش يا بابا اه هو ادانى الدرس كويس قصدى ادانا الدرس كويس
ماما... يابت يا نورا انت يابت
انا.. ايوة يا ماما
ماما.. تعالى ساعدينى وبطلو رغى مع ابوكى شوية تعالى يا زفتة
انا ... ضحكت حاضر ياماما رميت الكتاب على السفرة ورحتلها على المطبخ وساعدتها فى عمايل الاكل وبعد ما خلصو اكل قعدنا على السفرة علشان ناكل
فيفى ... بقولك ايه يا حبيبى
انا ... ايه يا قلبى
نورا ... وبعدين بقى فى المحن اللى احنا فيه ده
فيفى ... قعدت تضحك وقالتلها وانتى زعلانة ليه مانا بشوفك بتقعدى تحضنى فى باباكى وتبوسى فيه كانك لسة عيلة صغيرة كنت اكلمت
نورا ... اه يا ستى ماما بابا وحبيبى وحضنه وابوسه زى مانا عايزة ولا ايه يابابا
انا.. لا يا حبيبتى براحتك انتى حبيبتى وقلبى كمان بس ماما هى كمان حبيبتى وقلبى ولا غيرانة من ماما وقعدنا نضحك كلنا
فيفى ... سيبك منها دى عيلة مفعوصة مش شاطرة غير فى اللماضة بس انما فى المزاكرة ...
نورا.. ايه يا ماما بطلع الاوائل كل سنة ولا ايه
انا.. خلاص بقى بطلو نقار شوية وكلو بقى الاكل برد كنت عايزة تقول ايه يا فيفى
فيفى ... ااااه شوفت نستنى ازاى اه انا كنت عايزة اروح عند اختى سعاد بكرة انت عارف فرح بنتها قرب ولازم نبقى معاها نساعدها فى جهاز العروسة
انا... اه طيب يا حبيبتى ماشى بس انتى هتعرفى تروحى لوحدك مانتى مش عارفة الطريق اوى
فيفى ... لا مانا هعدى على اختى نها الاول انا بركب من قدام العمارة الباس وبينزلنى قدام الشارع بتاعها فى مدينة نصر وهطلعها الشقة وبعدين هناخد معانا شوية حاجات وجوزها الدكتور امير بيجبلنا تاكسى هنزلنا قدام عمارة اختى سعاد فى المقطم
انا... ااااه طب تمام اصلك هتوهى فى المقطم لو روحتى لوحدك
فيفى ... لا متخافش اختى عارفة الطريق كويس انا بصراحة مش عارفاه اوى
انا .. يا حبببتى انتى مش عارفاه خالص ولا عارفة حتى اسم الشارع مش قولتلك كذا مرة احفظى اسم الشارع
فيفى ... يوووه يا حبيبى هو انا مخى دفتر بنسى يا حبيبى بنسى
انا ...طب ماشى عقبال ما نجيب عربية ووديكى كل المشاوير بتاعتك بس هانت
فيفى ... ايه صحيح مقولتليش كلمت جارك اللى قصادنا على الموضوع ده ولا لسة
نورا .. موضوع ايه يابابا
انا... بصيت لفيفى انتى مبتبلش فى بوقك فولة مش تصبرى الموضوع يخلص
نورا.. بقى كدة ياسى بابا بتخبى عليا وانا اللى بقول انى حبيبتك ومبتخبيش حاجة عليا ابدا انا زعلانة منك ومش هكلمك وعملت نفسها مقموصة
انا.. قعدت اضحك وقولتلهت يا قلبى ده كلام بينى وبين عمك جورج جارنا اللى قصادنا انتى عارفة احنا صحاب من زمان وهقولك يا ستى هو كلمنى كن فترة عايزنى اشاركه ونجيب عربية نشغلها اوبر وانا ومامتك محوشين قرشين كدة بس لسة بنكملهم ومامتك موافقة على الفكرة وهنجيب عربية
فيفى ... بس هو قالك يا حبيبى لسة هيبيع العربية بتاعته الاول علشان يخش معاك
انا ... ااااه ماهو قاللى جاله كام واحد بس السعر قليل شوية انتى عارفة السوق نايم اوى وعربيته قديمة ومش هتجيب فلوس كتير والعربية اللى عايزين نجبها غالية شوية
نورا... طب يابابا هو مينفعش عربية عمو جو تشغلوها اوبر يعنى
انا... لا طبعا ازاى دى شاهين وحالتها تعبانة وكمان عايزة مصاريف
فيفى.. طب هيعمل ايه جورج صحبك
انا .. بيقولى هيبعها ويبيع الدهب بتاع مراته ميرا وانا على الفلوس بتاعة كام قيراط اللى بعتهم فى البلد وحاطتهم فى البنك اكمل عليهم بالجمعية اللى عاملة فى الشغل مع زمايلى ونجيب العربية
نورا ... هيييييه ويبقى عندنا عربية جديدة صح
انا... صح بس شرك مع عمك جورج خليكى فاكرة
نورا ...مش مشكلة اهم حاجة يبقى عندنا عربية جديدة
انا ... هو صحيح فرح بنت اختك سعاد امتى
فيفى ... الخميس اللى بعد اللى جاى ايه يكون جبت العربية الجديدة فرحنى يا قلبى
انا.. ياريت بس لسة ممكن على الشهر اللى جاى بعد ما قبض الجمعية وجورج عقبال ما يبيع عربيته ويكمل عليها
فيفى .. ماشى خير وكمل اكلنا
نورا .. بابا
انا... ايه يا قلبى
نورا ... فى مسألة فى الرياضة مش عارفة احلها وانت يابابا شاطر اوى فى الرياضة والحسابات وكدة
انا .. يابت مش كذا مرة اعرفك ازاى تحليها
نورا .. يابابا ماهى معادلات وحاجات كدة صعبة ومش عارفة احغظها
انا ... طيب طيب بعد مانخلص اكل خش هاتى الكتاب واعرفك ازاى تحليها
نورا ... تسلملى يا بابا يا حبيبى وكملنا اكل وبعد ما خلصنا اكل شلنا الاكل وودناه المطبخ ولسة نورا هتغسل المواعين مامتها قالتلها لا روحى انتى ذاكرى مع باباكى وانا هخلص المواعين باستها من خدها ودخلت اوضتها تجيب كتاب الرياضة وجتلى وكنت لسة قاعد على السفرة
نورا.. هنزاكر هنا على الانترية يابابا ولا عندك
انا ... بصتلها لقتها غيرت ولبست جلابية قصيرة اوى وخفيفة ومفتوحة من فوق مبينة بزازها بصتلها مش عارف هجت ليه قولتلها لا تعالى اقعدى جمبى هنا على السفرة احسن
جت ومسكت الكتاب وفتحته ها المسالة بتاعة المرة اللى فاتت
نورا... اااه يابابا
انا.. طب افتحى الكشكول وهقولك تحليه ازاى وبشرحلها لسة وهى قاعدة جمبى لقتها مرة واحدة
قالتلى لا لا مش عارفة كدة ثانية واحدة وراحت قامت وراحت قعدت على حجرى زوبرى كان جوا طيزها بصتلها وضحكت وقالتلى مش كدة احسن
انا .... انتى شايفة كدة احسن وزبر هاج اوى وحسيت بطيزها الملبن اوى وزبرى هاج ووقف وبقى جوا طيزها
نورا... بصتلى وضحكت وقالتلى ايوة يا بابا انا بحب كدة انت زعلان وبتبصلى اوى
انا... ضحكت وقولتلها لا مش زعلان زى مانتى عايزة بصى بقى وبدات اعرفها ازاى احل المسألة واحدة واحدة وهى بقى عمالة بطيزها تروح وتيجى على زوبرى اللى بقى على اخره وبقى جوا طيزها اوى وبقيت هايج اوى على طيزها وهى كمان هايجة اوى
بعد ما حليت مسألة قولتلها حلى بقى المسألة دى وورينى هتعرف تحليها ولا لا
بصتلى وقالتلى ماشى يا سى بابا وحلت المسألة وبعد ما خلصت قالتلى ها حلتها صح ولا لأ
بصيت ولقتها حلتها صح قولتله برافو عليكى صح المرادى
فرحت اوى وقالتلى بجد حلتها صح طب هات بوسة بقى مكافتى انى حلتها صح وبتلف وشه ولسة هبوسها فى خدها لقتها لفت وبوستها فى بقها بصتلى وقالتلى حلوة اوى المكافاة دى
انا ... قولتلها بجد عجبتك
نورا... اوى اوى ممكن نعملها مرة تانية علشان خاطرى ولقتها عمالة تحك طيزها اوى وزبرى بقى خلاص على اخره ولقتها قربت وراحت بستنى جامد غصب عنى لقنى بحضنها وايدى جت على بزازها بصتلى وشفايفى فوق شفايفها هاجت اوى وهجت عليها اوى ونزلت بوس فيها وايدى قافشها فى بزازها شوية قولتلها بس كفاية بقى كدة ... انتى شقية قوى
نورا... وانت شقى يا سى بابا وبعدين مش بقيت شاطرة وحليت صح دى مكافاتى ولا كتير عليا
انا.. بصتلها وقولتلها بس اوعى ماما تعرف حاجة اللى حصل ده سر بينا اوك
نورا... طبعا اوك يا احلى بابا بس لو حليت صح تانى هتدينى مكافاة زى دى متفقين يا بابا
انا.. ضحكت وقولتلها هى عجبتك اوى المكافاة دى
نورا... اوى اوى وهزاكر كتير وهحل صح علشان تدينى احلى مكافاة متفقين يابابا
انا... قولتلها خلاص متفقين قومى خش اوضتك وذاكرى ولو فى مسألة صعبة ابقى تعالى وانا هحلهالك
نورا ... وبصتلى وضحكت وقالتلى طبعا يا احلى بابا انا.. بصتلها وهى ماشية ومديانى طيزها اوووووف يخربيتك يا نونا طيزك ملبن يا لبوة يا ترى ناوية على ايه بس
نورا .. بصتلى وانا ببص على طيزها وهايج عليها ضحكت بشرمطة وقالتلى بصحيح نسيت اقولك مس هدى كلمتنى النهاردة وانا فى الدرس وكانت عايزة رقم موبايلك
انا .. مس هدى بتاعة المدرسة اه عايزاه ليه
نورا .. بتقولى عندها مشكلة فى عداد الكهربا وعرفت منى انك شغال فى الكهربا وعايزاك تحلها مشكلة العداد ده وانا بصراحة ادتهولها هى احتمال تكلمك
انا.. طيب ماشى لما تكلمنى ابقى اشوف ايه المشكلة وسرحت وقولت فى باللى يا ترى فى مشكلة فعلا فى عداد الكهربا ولا عايزة ايه ... مش عارف ... مش مطمن
الجزء السادس
تانى يوم رحت الشغل وكان يوم طويل ولف وتعب وطلوع عمارة وخناقة مع ده وده على فواتير الكهربا
واللى بيدفع واللى مش عايز واللى بيقسط على كام شهر لو الفاتورة عالية شوية ووجع دماغ بس الواحد هيقول ايه هو الشغل كله بقى كدة
شوية ولقيت تليفونى بيرن من رقم غريب
الو ... مين معايا
اهلا يا استاذ احمد مش حضرتك ابو نورا
ايوة انا اهلا بيكى حضرتك مين
انا ميس هدى ميس نورا فى المدرسة مش فاكرنى لما جيت تتخانق معايا
انا... ااااه اهلا بيكى معلش كان سوء تفاهم انتى لسة زعلانة
ميس هدى .. لا خالص انا فهمت وجهة نظرك وكانت صح انت عندك حق برضه انا ساعات ببقى منفعلة بس معلش طبعا حضرتك مقدر تعبنا مع الولاد علشان يفهمو ويركزو ويبقو احسن اكيد حضرتك مقدر
انا... اااه طبعا مقدر تعبكم طبعا
ميس هدى .. ونورا بقت حبيبتى اوى وبكلمها وهى شاطرة وامورة
انا... اااه تسلمى يا ميس هدى
ميس هدى ... هى نورا كلمتك على مشكلة العداد
انا.. اااه هى قالتلى انك هتكلمينى وتعرفينى المشكلة بالظبط علشان هى طبعا مفهمتش اوى ايه المشكلة
ميس هدى ... طب حضرتك فاضى النهاردة تجيلى البيت تشوف العداد بنفسك اصله تاعبنى اوى
انا.. هو ايه ده اللى تعبك
ميس هدى ... بتضحك العداد تعبنى اوى وبتاع الكهربا بيقولى عطلان ولازم له صيانه ومش عارفة اعمل ايه وفاتورة الكهربا بتيجى عالية اوى وبتتعبنى اوى
انا .. برضه وقعدت اضحك
ميس هدى .. حضرتك ممكن تجيلى النهاردة تشوفلى العداد وتريحنى قصدى من العداد
انا .. اااه طبعا ممكن انا اقدر اتاخر عليكى انت ساكنة فين
ميس هدى ... فى شارع كذا اخر شارع سليم بالزيتون
انا... اه عرفته ده جمبى مش بعيد طب جوزك موجود علشان بس الاحراج
ميس هدى ... لا لا لا هو عادى قصدى لا عادى تعالى لو تحب دلوقتى هو للاسف مدرس زيى وعنده دروس برة البيت بس تيجى براحتك هو انت غريب احنا بقينا معرفة خلاص
انا.. قعدت اضحك ااااه طبعا خلاص انا ساعة زمن وهعدى عليكى ابعتيلى لوكشن العمارة وهجيلك
ميس هدى .. تسلملى وهبعتلك اللوكيشن اهو على الواتس بعتهولك تمام وصلك
انا... ااه تمام مع السلامة وقفلت معاها وبعدين معاكى ده كمين ليا يا لبوة علشان تنتقمى من اللى عملته فيكى فى الفصل ولا شكلك لبوة ولا عايزة ايه بالظبط مش حوار عداد يخليكى هايجة كدة اما نشوف لما اروحلها
وعدى ساعة كنت خلصت كل مشاوير الشغل ورحتلها على العمارة اللى ساكنة فيها وطلعتلها شقتها رقم ٧ فى الدور التالت وركبت الاسانسير ووصلت قصاد شقتها
ورنيت عليها عرفتها ان وصلت قصاد الشقة
فتحتلى باب الشقة واوووووف يخربيت ام جمالك شعرها حرير وحاطة بريفيم ابن متناكة جامد اوى ولابسة روب عل قميص نوم اول ما شفتها هجت اوى
انا... بصتلها من فوق لتحت وقولتلها ازيك يا ميس هدى انا جيت اشوفلك عداد الكهربا
ميس هدى ... اااه اهلا وسهلا اتفضل وفتحتلى باب الشقة ودخلت قدامى
انا... دخلت الشقة وقفلت الباب اوووف يخربيت طيزك اوووووف بجد طيزها ملبن اوى اوى
ميس هدى ... لفت وشها وبصتلى وبتضحك بشرمطة وقالتلى عداد الكهربا فوق اهو
انا.. طيب ممكن كرسى اطلع عليه علشان بس عالى شوية راحت وجابت كرسى من السفرة والروب اتفتح شوية وبان بزازها اللبوة ولابسة حتة قميص نوم اوووووف يخربيتها احمر وقصير ومبين بزازها كلها شافتنى وانا ببص على بزازها ضحكت ومقفلتش الروب وقالتلى خد الكرسى اهو وبتضحك بعلوقية اوى
خدته منها وطلعت بصيت على العداد وفكيته لقيت سلك الكهربا ملمس وبيعد بسرعة وعرفتها المشكلة
ميس هدى .. طب وده خلى الفاتورة تيجى عالية اوى الشهر ده
انا.. ااااه طبعا هو بيعد عكسى وبيقرى بسرعة متقلقيش حلها بسيط وفكيت العداد ولحمت السلك وظبطه وركبته وشغلت العداد واشتغل وبقى كويس
ميس هدى ... خلاص كدة بقى كويس
انا.. اه عملتهولك اهو وبقى يقرى عادى ولما يجى بتاع الكهربا قوليله اشتغل لوحده وبقى كويس متعرفوش انى انا اللى عملته علشان ميبقاش غلط عليا فى الشغل
ميس هدى... لا ازاى اااه طبعا هقول زى ما قولت الظبط ثوانى اجبلك حاجة تشربها ودخلت المطبخ جابت كوباية عصير مانجة وجت وبتقولى اتفضل
انا.. خدها منها وبشرب شوية وايدى اتزحلقت راحت الكباية وقعت عليها غرقت بزازها قولتلها اااه سورى مقصدش
ميس هدى .. بصتلى وبتضحك وفتحت الروب خالص ولسة هتمسح العصير اللى ادلق على بزازها
انا.. رحت زانقها فى الحيطة وبستها جامد من بقها وقولتلها لا العصير ميتمسحش كدة يتمسح كدة ونزلت بلسانى الحس العصير ورحت مطلع بزازها نزلت فيهم مص ولحس بزازها
ميس هدى ... اااااااه ااااااه انت بتعمل ايه يا شقى
انا ... بمسح العصير
ميس هدى ... بتمسحه منين
انا .. من على بزازك وقعدت امص والحس واعض فى بزازها
ميس هدى ... لا لا لا بس كفاية تعبتنى ااااااه حرام عليكى بزازى انت بتمص جامد اوى ليه كدة براحة ااااااااااه اااااااه اااااااه انت هتعمل ايه لا سبنى حرام عليك سبنى
انا... انا هعمل اللى جه فى خيالك يا لبوة لقتها جريت منى ودخلت المطبخ وبتضحك جريت وراها وقلعت ملط ودخلتلها المطبخ وزنقتها فى المطبخ وشديت الروب وقلعتهولها
ميس هدى ... بس يا مجنون انت عايز ايه منى
انا ... انا نفسى فيكى من ساعة اللى حصل فى الفصل ومش هسيبكى غير
ميس هدى ... غير ايه يا مجنون
انا... رحت حضنها ونزلت فيها بوس جامد وهى هاجت لوى وعمالة تبوس فيا ومسكت زوبرى جامد رحت متيمها على الارض ونمت فوقها وعمال ابوس فيها وامص بزازها جامد
ميس هدى .... اااااااه اااااااه يخربيتك ولعتنى حرام عليك ااااااااه اااااااه مص بزازى اوى اوى انا تعبانة اوى اوى اااااااه اااااااااه انت كنت فين من بدرى كنت نفسى فيك تنكنى فى المدرسة هيجتنى وسبتنى ليه كسى نااااار من ساعتها دخله بقى مش قادره
انا... ادخل ايه يا لبوة قولى
ميس هدى ... زوبرك ابن المتناكة ده حطه فى كسى بقى كسى ناااار طفى نار كسى اااااااااه اااااااااااه
انا.. رحت رازع زوبرى فى كسها جامد
ميس هدى ... اااااااااااااه ااااااااااااااااااااه يخربيتك يابن المتناكة ايه الزوبر ابن الوسخة ده زوبرك كبير اوى فشختنى يخربيتك نكنى نكنى اوى اااااااااااااااااااه اااااااااااه اااااااااااااااااااح
انا.... خدى يابنت المتناكة يا شرموطة زوبرى فى كسك انا هفسخك يا كسمك وهفشخ كسك ابن الشرموطة ده ورحت رازع زوبرى جامد وقعدت انيك فيها شوية وسمعنا صوت باب الشقة اتفتح
اتخضيت ورحت قايم مين ده حد جه
قامت وكانت لسة لابسة قميص النوم لقتها هادية ومتخضش وقالتلى استخبى ورا باب المطبخ متخفش ومتعملش صوت
هدى يا هدى وصوت فى الصالة
ميس هدى.. ايوة يا حبيبى انت جيت انا فى المطبخ بمسح بس
جه لحد عندها وانا كنت واقف ورا الباب وقفلاه نص قفلة وبتتكلم من وراه
انت جيت يا قلبى
جوزها امير ... اااه يا قلبى انت بتمسحى المطبخ
ميس هدى ..اااه يا قلبى هخلص واعملك الغدا
جوزها امير ... بس انتى بتمسحى بقميص النوم بس جامد اوى انتى هيجتينى طب ما تيجى نعمل واحد فى المطبخ قبل ما بنتك امانى تيجى من المدرسة
ميس هدى ... لا لا مش دلوقتى اخلص مسيح واسبقنى انت على اوضة النوم وانا هجيلك هروقك وهحكيلك قصة حلوة كمان هتيهجك اوى
جوزها امير.. قصة بتاع الكهربا اللى زنق وناكك انا عايزك تحكيهالى تانى
ميس هدى ... قعدت تضحك بشرمطة وقالتله مش لسة قايهالك من يومين هى بتهيجك اوى كدة ولقتها بتمسك زوبرى وانا مستخبى جمبها ورا الباب وزبرى هاج عليها رحت قعدت ابعبص فى طيزها هاجت هى كمان
جوزها امير .. اااه يا قلبى القصة دى بتهيجنى اوى
انا... لقيت جوزها شرموط وهى لبوة اوى اتجرات ورحت ماسك زبرى وحطيته فى طيزها هى اتفاجات ووطت لورها وزبرى اول لما دخل طيزها
قالت ااااااه كان جوزها مسك حلمة بزها فى الوقت ده وقالها انتى هجتى اوى كدة يا لبوة
بصتله وبتعض على شفايفها وقالتله ااااه بطل لعب فى بزازى انا هايجة اصلا
رحت رزعت زوبرى تانى فى طيزها وعمال انيك فيها
قالت ااااااااااه
جوزها قالها مانا سبت بزازاك يا لبوة بتقول اه ليه
قالتله لا صباع رجلى خبط بس فى الباب روح بقى عايزة اخلص انا تعبانة اوى
قالها ايه تعبانة
قالتلة من المسيح يحبيبى اسبقنى بقى على اوضة النوم وانا اخلص وجاية وراك مش وسابها قفلت الباب وقالتلى يخربيتك انت كنت هتفضحنا بتنكنى وجوزى واقف قدامى وبيكلمنى
قولتلها بس مكنتيش هايجة وانا بنيكك وهو قدامك
قالتلى هايجة بس دانت ولعت كسى نار وهيجت امى نكنى بقى يابن الوسخة بزوبرك اللى فشخنى ده
قولتلها خدى يابنت المتناكة وقعدت ارزع فى طيزها لحد ما جبت لبنى كله فى طيزها
ااااااااااااااه ااااااااااه عشرنى يابن المتناكة فى طيزى زوبرك حلو اوى وكبير اوى اااااااااااااه ااااااااااااااه نزل لبنك كله فى طيزى مش قادرة بجيب يخربيتك ااااااااااااااه اااااااااااااه ااااااااااح
قولتلها وطى صوتك يالبوة جوزك يسمعنا
قالتلى ملكش دعوة البس وامشى بس مش هسيبك هتنكنى تانى يا كسمك
قولتلها يابنت المتناكة عارفة لو مبطلتيش تشتمى هعمل فيكى ايه
قعدت تبعبص فى كسها وتلحس اللبن اللى نازل من كسها وقالتلى هتعمل ايه
قولتلها هنيكك يا لبوة
قالتلى دلوقتى تانى ياريت وبتمسك فيا
قولتلها بعدين احنا كدة هنتفضح بجد يخربيتك يا لبوة بعدين يا متناكة بعدين هو انا هسيبك وبستها جامد ولبست وخرجت بسرعة قبل ما يجوزها يجى على صوتنا بس يابنت المتناكة طلعت مرا شرموطة ومتناكة اوى اوى اوووووووف يخربيتها
ونزلت من العمارة وروحت على البيت دخلت سلمت على فيفى مراتى اللى فى المطبخ كالعادة بتعمل الغدا ونورا كانت لسة مجتش من المدرسة
دخلت الحمام وخدت شاور ولبست وخرجت قعدت فى الصالة ونورا جت من المدرسة وقعدنا اتغدينا وجيت اخش انام شوية
مراتى قالتلى انا رايحة عند اختى سعاد
قولتلها تانى مش كنتى هناك امبارح
قالتلى معلش بنرص العزال بقى انت عارف
قولتلها ماشى وقولتلها هتروح طبعا مدينة نصر الاول عند اختك عفاف هى رايحة معاكى
قالتلى لا انا هروحلها على شقتها الاول واخد حاجات بس بنتها عندها درس وهتاخده عندها فى البيت ومينفعش تنزل وتسيب بنتها لوحدها فى الشقة مع المدرس
طب وباباها فين
فى العيادة يا حبيبى انت عارف هو دكتور نفسانى بس كلمت اختى هتستانى لحد ما اروحلها واخد شوية حاجات وبعد كدة جوزها هيكلمنى تاكسى يوصلنى لحد بيت اختى سعاد هو عارف السكة كويس وبيودينا كل مرة يلا بقى يا حبيبى علشان متاخرش
ماشى يا قلبى لو عايزة فلوس خدى اللى انتى عايزاه من جيب البنطلون
تسلملى يا قلبى
وخلى بالك من نفسك ومتتاخريش بالليل
حاضر حاضر يوووه هو انا صغيرة وباستنى وخدت الفلوس ونزلت
وانا دخلت نمت شوية ولسة هنام لقيت نورا بنتى دخلت عليا الاوضة وبتكلمنى
بابا انت نمت ولا ايه
بصتلها لا لسة عايزة حاجة يا قلبى تعبان شوية وعايز انام فى ايه
مفيش يا احلى بابا انا عندى درس كمان شوية عند ميس هدى وعايزة فلوس الدرس
طيب يا حبيبتى خدى الفلوس من جيب البنطلون وسبينى انام بقى شوية
بصتلى وضحكت وراحت خدت الفلوس وجت جمبى مش عايز حاجة منى يابابا
بصتلها وقولتلها لا يا قلبى خلى بالك من نفسك انتى رايحة الدرس انتى والبنات صحابك صح
اه طبعا يا بابا هروح لوحدى يعنى
طيب ماشى ماشى
طب باى بقى يا احلى بابا ووطت ولقتها باستنى من بقى
بصتلها وضحكت وقولتلها باى يا قطتى وراحت حدفتلى بوسة تانى فى الهوا ونزلت على الدرس
اوووووف يخربيت كدة البت دى طيزها ملبن اوى وبقت هايجة اوى ولا انا اللى هايج يوووووه معرفش انا تعبت اوى النهاردة ومش قادر عايز انام ورحت فى النوم يجى ساعتين تلاتة
صحيت يجى الساعة ١٠ بالليل قمت وخرجت من الاوضة لقيت نورا قاعدة فى الصالة بتتفرج على مسلسل مش عارف هندى ولا ايه حكايته اهو مسلسل والسلام
قولتلها ايه يا حبيبتى انتى جيتى من الدرس امتى
من نص ساعة كدة يابابا ولقيتك رايح فى سابع نومة مردتش اصحيك
اااه طيب تسلمى هى امك لسة مجتش من عند خالتك
لا وكلمتها من شوية بتقولى شوية لسة هتتاخر شوية كدة
هتتاخر طيب دخلت الحمام وخرجت وقولت لبنتى نورا اعمليلى كباية نسكافيه
قالتلى حاضر وقامت راحت على المطبخ تعملى النسكافية
قعدت فى الصالة ومسكت التليفون وكلمت مراتى وقالتلى هتتاخر شوية بس اد ساعة علشان قربو يخلصو وهتيجى علطول
قولتلها رن عليا وانتى نازلة
قالتلى ماشى وقالتلى متقلقش جوز اختها اتصل بالتاكسى وهيجى ياخدها من المقطم ويجبها البيت هنا
قولتلها طيب يا قلبى متتاخريش بس ورن عليا وانتى نازلة من عند اختك وقفلت معاها بس مش عارف ليه قلبى متوغوش مش عارف
وبقلب فى التلفزيون لقيت ماتش للزمالك قولت اتفرج عليه كان مع الاسماعيلى قولت اهو ماتش حلو ونشوف شوية ضحك وقعدت اتفرج على الماتش ونورا جابت النسكافيه وقاعدة معايا تتفرج على الماتش
عدى يجى ساعة واكتر واتصلت بفيفى مراتى
الو ايوة يا قلبى ها خلصتو ولا لسة
ااه يا حبيبى انا هغير هدومى اهو والتاكسى مستنينى تحت العمارة معلش يا حبيبى اتاخرت شوية
لا مفيش حاجة سلمينى على اختك وجوزها والعيال
قالتلى وهى بتسلم عليك جوزها برة قاعد على القهوة واختى بتقولك متتاخرش يوم الخميس اللى جاى الحنة وجوزها هيكلمك يعزمك طبعا
ماشى يا حبيبتى قوليلها لا طبعا كلنا جايين ده فرح بنتنا وقفلت معاها
يابابا فى ايه قلقان ليه كدة يا ماما عيلة صغيرة
لا يا قلبى مش عيلة بس مش عارف متغوغش عليها بس
ياسى بابا الحب وعمايله يارتنى كنت انا علشان تخاف عليا كدة
يابت بطلى بكش هو انا مبخفش عليكى ويمكن اكتر بس بقى علشان نتفرج على الماتش ده اهو اهو شفتى الزمالك جاب جون فى الاسماعيلى
انت مش اهلاوى يابابا بتتفرج على الزمالك ليه وكمان مبتحبش الاسماعيلى اومال فرحان لمين وزعلان لمين انا مش فاهمة اى حاجة
يابت الماتشات دى بتبقى زى الكوميديا للاهلاوية احنا عارفين مين كسبان ومين مش عايز يكسب
بصتلى ومش فاهمة حاجة
بقولك ايه قومى اقعدى اللاب بتاعك ولا زاكرى امشى امشى بقى عايزين نشوف الضحك ده
وقامت جابت اللاب وبرضه جت وقعدت جمبى
الماتش شوية وخلص والساعة بقت ١٢ بالليل لا كدة كتير ايه فى ايه
وبرن على مراتى تلفونها مفيش اى حاجة ولا بقول اى حاجة ايه ده بقى وبقيت بكلم نفسى
فى ايه يابابا
امك بتصل بيها تليفونهها مبيرنش ولا حتى بيقول مفيش شبكة ايه ده فى ايه
اهدى بس يا بابا هرن من عندى وبترن وبرضه مفيش اى حاجة اه صحيح مفيش حاجة ممكن فصل شحن كلم خالتو كدة
اه صح ورنيت على سعاد
الو ايوة يا سعاد هى فيفى نزلت من عندك
اه بخويا من يجى ساعة هى لسة موصلتش عندك
لا وبرن عليها تليفونها مش عارف فى ايه
ايه يعنى مبيرنش خالص
لا بقولك مبيقولش اى حاجة
اااه ااه هو كان هيفصل شحن وكان فى يجى ٢٠% وقولتلها اشحنيها قالتلى لما اروح ممكن فصل شحن ولا حاجة
طب فصل شحن ايه اللى اخرها انتى بتقولى نازلة من ساعة صح
ااه يخويا مش عارفة انت بتقلقنى ليه يمكن الطريق زحمة ولا حاجة رن عليها تانى يكون مفيش شبكة ويلقط معاك
طب سلام سلام يا سعاد
ابقى طمنى يخويا لما توصل هستنى تليفونك
حاضر حاضر سلام وقفلت معاها
لقيت بنتى عمالة ترن على امها مفيش حاجة فين وفين وقعدنا يجى نص ساعة لقيت التليفون بيرن وفتح
الو الو فيفى انتى فين
لقتها بتعيط اوى ومنهارة وقالتلى الحقنى الحقنى انا اتخطفت
قولتلها ايه فين ومين اللى خطف مين
قالتلى التاكسى اللى كان معاها وقعدت تعيط
تعيط ومنهارة فى العياط
طب اهدى متخافيش انا جايلك علطول انتى فين دلوقتى
مش عارفة حتة مقطوعة وضلمة انا خايفة اوى ومرعوبة الحقنى الحقنى
متخافيش متخافيش انا عرفتك ازاى تبعتى اللوكيشن صح
اه اه فاكرة
طب ابعتلى اللوكيشن بسرعة
حاضر حاضر بس التليفون هيفصل شحن
ابعتى بسرعة بس
اهو اهو بعت
اه وصلنى ده فى المقطم بس ورا خالص عند الجبل اخر المقطم
تعالى بسرعة انا مرعوبة اوى انا مرعوبة اوى وقعدت تعيط على الاخر
طب خلاص سلام انا جايلك هو
فى ايه يابابا ماما مخطوفة
ايوة انا نازل حالا
انا جاية معاك
لا جاية فين انتى تقفلى الباب بالمفتاح وكمان تقفلى الترباس جامد واوعى تفتح لاى مخلوق غير لما اجى انا وامك وجريت لبست بسرعة وخدت فلوس
طب هتروح ازاى
ايه اااه ااااه عربية عمك جو مفيش غيره فى الوقت ده ومش هيقول حاجة وخرجت وقولتلها اقفلى ورايا واوعى تفتحى لحد اوعى وقفلت باب الشقة
وخبطت على باب الشقة اللى قصادنا محدش رد رنيت الجرس مرة واتنين وتلاتة
مين مين اللى جى السعادى
انا يا جو افتح
فتح وهو كان لابس البوكسر بس
معلش يا حبيبى جيت فى وقت متاخر وصحيتك
لا يحبيبى مفيش حاجة بس بس
ايه يبنى فى ايه خير قلقتنى
لا يا جو مفيش مراتى بس تعبانة شوية وعايز عرببتك اوديها الدكتور
ايه بس كدة طب وبيبص وراه لقى مراه جت وراه قالها هاتى مفتاح العربية جبته وخده منها
خد يا سيدى بس خير اجى معاك طيب
لا لا يحبيبى تسلم هو شوية تعب اوديها الدكتور ونجى علطول
اه تمام بس هى فين
ايه هى اه هى سبقتنى تحت واقفة مستنينى
لا لا مستنيك طب روح بسرعة وابقى طمنى استنى
ميرا هاتى وبصلها جت ووقفت وبتديله فلوس خدها منها وبيقولى خد خلى دول معاك
لا لا لا حبيبى تسلم معايا فلوس تسلم يحبيبى
يبنى هو انا بعزم امسك احنا اخوات
ايوة يااحمد احنا اخوات وفيفى اختى وحبيبتى
بصتلها ولسة هتكلم يخربيتك يا ميرا واقفة ورا جوزها بحتة قميص نوم اصفر بيلمع واوووووف بزازها كلها برا وفتلة يالبوة بس مدارين حلمة بزازك اوووف بصتلها وبلعت ريقى
بصتلى بضحكة علوقية مكتومة
بصيت لجو وقولتله حبيبى تسلم
تسلمى يا ميرا وسبتهم ونزلت جرى الحق مراتى يانهار اسوح دى مخطوفة يخربيتك يا ميرا توهيتينى وركبت العربية وكنت سايق زى المجنون وبجرى على اخرى لحد ما وصلت المقطم ومشغل gps وشوية لحد ما وصلت ايه الحتة المقطوعة دى
ونزلت من العربية والدنيا ضلمة كحل ومفيش نور خالص نورت كشاف التليفون وحتة متكسرة ولقيت قدامى بيت مهجور بس حيطان بس ودبش وزلط وكسر قعدت امشى لحد ما لقيت مراتى مرمية على الارض وهدومها كلها متقطعة وعريانة يانهار اسوح ايه ده ايه اللى عملوه فيكى دول ولاد الكلب
يا ولاااااااااااد الكاااااااااااااالب
الجزء السابع
وصلت على gps مكان ورا خالص فى الجبل اخر المقطم وحتة ضلمة كحل
وقفت العربية وطلعت الموبايل وشغلت كشاف النور لقيت قدامى خرابة نص حيطة وطوب كتير متكسر
فيفى يا فيفى
ايوة ايوة يا شريف تعالى بسرعة
انتى فين مش شايف وبقيت عمال ادوس على طوب وحجارة لحد ما وصلت ونور الكشاف جه عليها
لقيت فيفى مرمية على الارض والعباية متقطعة كلها ومش باين غير قميص نوم بتاعها ومتقطع هو كمان وبزازها كلها برا وجسمها كله عريان
الحقنى يا شريف الحقنى وقعدت تعيط
جريت عليها وحضنتها
ايه اللى حصل براحة احكيلى
ولاد الكلب سواق التاكسى اللى ركبت معاه بعد ما كلمتنى وقفلت معاه لقيته دخل فى طريق ضلمة ووقف مرة واحدة وتلاتة ركبو معاه واول لما ركبو كتفونى وكتمو بقى لحد ما جم هنا فى الحتة المقطوعة وووو
ووو ايه احكيلى
قعدت تعيط اوى وقالتلى اغتصبونى يا شريف قطعو كل هدومى واغتصبونى كانو اربعة ومكتفينى وقعدت اصرخ ومقدرتش اجرى منهم وووو اااااااااااه ااااااااه ولاد الكلب ولاد الكلب
حضنتها جامد وقولتلها بس بس خلاص اهدى اهدى متخافيش انا معاكى ودينى لاعرف مين اللى عمل فيك دول وهنيك كسمهم كلهم وهعمل اللى عملوه فيكى ولاد الكلب
ااااااه يا شريف اااااااه فشخونى ولادك الكلب اربعة بينكو فيا تعبونى اااااااااه ااااااااااه اااااااااااه
بس خلاص اهدى تعالى قومى نمشى من هنا
اه يا شريف متسبنيش خدنى من هنا انا خايفة اوى ومرعوبة اوى ااااااااه ااااااااااااه
قومتها وحاولت ادارى جسمها اللى كان ملط وبزازها كلها برا دارتها بالحتت القماش اللى باقية وركبتها العربية ولحسن الحظ اننا بعد الساعة ١ بالليل والطريق فاضى ومحدش شافنا
وصلنا البيت وطلعتها بسرعة قبل حد من سكان العمارة يشوفنا وتبقى فضيحة
خبط على باب الشقة
افتحى يا نورا خبطت مرتين تلاتة ونورا جت جرى وفتحتلنا
واول لما شافت امها وهدومها كلها متقطعة وعريانة لطمت على وشها
ماما ماما ايه اللى حصل فيكى
فيفى بصتلها وقعدت تعيط
مش وقته خالص يا نورا وسعى واقفلى الباب وخدتها على اوضة النوم ونميتها على السرير وقلعتها جلابيتها المتقطعة وقميص النوم الى اتقطع وبقى حتت وجبتلها جلابية بيتى ولبستهلها
نورا اعملى لماما عصير ليمون بسرعة راحت جرى على المطبخ تعمل عصير اليمون
فيفى... شريف ومسكت فى ايدى جامد
ابوس ايدى متسبتيش هتطلقنى صح علشان بقيت شرموطة والرجالة نكونى واغتصبونى وقعدت تعيط جامد
انا .. حضنتها وبوست راسها وقولتلها اسيب مين يا عبيطة انتى مراتى وحبيبتى وام بنتى ودنيتى كلها مستحيل اسيبك
فيفى ... حتى بعد اللى حصل فيا انا عارفة مش هتقدر ترفع عينيك فيا تانى
انا ... ليه انتى مراتى وهتفضلى طول عمرنا مع بعض مراتى واللى حصل ده حادثة ممكن تحصل لاى حد وحصل غصب عنك وووعد منى لاعرف مين اللى عمل فيكى كدة واوعدك ساعتها لاهنيك كسمهم كلهم ومش بس وعيلتهم كلهم
فيفى ... مسكت ايدى وباستها
وانا بوست ايديها وقولتلها متخافيش ازمة وهتعدى وهتنسيها بس انا لا يمكن اسيب اللى عمل ده فيكى وهعرفه وهوصله وساعتها هنفذ وعدى ليكى
فيفى ... تسلملى ويخليك ليا العمر كله بس اللى حصل فيا ده كتير كتير اوى دول كانو اربعة يا شريف كانو اربعة واغتصبونى كلهم مسبوش حتة فيا الا وقعدت تعيط تانى
نورا .... بابا العصير اهو
انا ... هاتى يا حبيبتى خدى يا قلبى اشربى العصير ومتتكلميش خالص دلوقتى عن اى حاجة اهدى خالص واديتها العصير تشربه
نورا شوية كدة خدى الماما الحمام وخليها تاخد دش دافى ولبسيها هدومها ونيميها
فيفى ... وانت يا حبيبى رايح فين
انا.. انا جمبك اهو اروح بس اودى مفاتيح العربية لجو جارنا علشان كنت واخد عربيته وهيروح بيها شغله الصبح
فيفى .. ماشى يا حبيبى بس اوعى يا شريف تقولهم حاجة
انا ... لا طبعا انتى عبيطة انا قولتله انك تعبانة شوية وكنا عند الدكتور متخافيش وسبتها وخرجت من اوضة النوم وخدت مفاتيح العربية وخبط على باب شقة جو
مين مين
انا يا ميرا شريف
ميرا ... جت وفتحتلى الباب معلش يا شريف اصل جو راح فى النوم مانت عارفه بيروح بسرعة وبتضحك بشرمطة وكانت لابسة قميص النوم بفتلة وبزازها كلها برا
انا ... لا ولا يهمك خدى مفاتيح العربية اهم تسلمى وسلميلى على جو
ميرا .. ياراجل بقولك نايم تعالى اشرب حاجة الا بصحيح نستنى فيفى عاملة ايه دلوقتى
انا ... كويسة مفيش نازلة معوية وخير الدكتور اداها حقنة وهتبقى كويسة
ميرا ... طب خير اجى اعملها حاحة ولا تعوزو حاجة
انا ..تسلمى يا ميرا انا عينى على بزازها وبقيت هايج وعلى اخرى
ميرا ... بصتلى وبمد ايدى بالمفاتيح راحت شدتنى لجو الشقة بقتنى حضنتها ونزلت فيا بوس
هجت غصبى عنى رحت زانقها ورا باب الشقة ونزلت فيها بوس بصتلى وبقت هايجة على الاخر بصتلها وبصيت لبزازها راحت مطلعاهم ورحت نازل فيهم مص ولحس ولقتها بتتوه
انا ... لا لا بس كفاية يخربيتك جوزك يصحى تبقى فضيحة
ميرا ... يصحى ايه بقولك نايم يخربيك انا هايجة عليك اوى مص فى بزازى ولعتهم ناااار
انا ... قعدت امص فى بزازها وقولتلها بس كفاية كدة يا لبوة بعدين بعدين هفشخ كسمك
ميرا ... مسكت ايدى وانا بجرى وقالتلى بجد هتفشخنى
انا ... ايوة بس بعدين بعدين يا لبوة وسبتها جريت على شقتى ولقتها يابنت المتناكة شلحت قميص النوم وبتورينى كسها بتدينى بوسة على الهوا
اديتها بوسة انا كمان على الهوا ودخلت الشقة وفى باللى يابنت المتناكة يا ميرا جوزك نايم جوا وعايزانى انيكك يخربيت كسمك اوووووف هيجتنى يابنت الوسخة احااا انا نسيت مراتى اللى لسى مفشوخة قصدى اغتصبوها ولاد الكلب بس اربعة يا فيفى بينكوكى دانتى اتفشخت يا فيفى ٤ يا فيفى ٤ رجالة بيبنكو فيكى يانهار اسوح دول فشخو كسها وطيزها اكيد يووووووه انا ازاى هايج كدة بعد اللى حصل فى مراتى يخربيت اهلك يا ميرا هيجتنى
دخلت الحمام وهديت ودخلت اوضة النوم لقيت نورا قاعدة على السرير مع مامتها وبتاكلها
فيفى ... انت جيت يا حبيبى
انا .. ه يا قلبى وقعدت جمبها على السرير ونورا بتاكلها
نورا ... شفت يا سى بابا ماما مش عايزة تاكل ازاى
انا ... ليه يا قلبى
فيفى ... مليش نفس بعد اللى حصل ده وعايزنى اكل
انا ... مسكت ايديها وبوستها وقولتلها مش قولنا ننسى اللى حصل ده خالص على الاقل دلوقتى
فيفى ... انسى ازاى يا شريف انسى ازاى وكانه شريط فيلم كل شوية يجى قدام عينى وقعدت تعيط تانى
انا ... لا لا نهدى خالص يا حبيبتى وزى ما قولتلك ممكن يحصل فى اى بيت ومع اى حد المهم نعدية لحد ما يجى وقته وهنتقملك من ولاد الكلب دول ولا مش واثقة فيا انى اعمل كدة
فيفى ... بصتلى وهى بتعيط لا يا حبيبى واثقة طبعا وانت سيد الرجالة وعارفة مدام وعد هيبقى هتنفذ وعدك بس اللى حصلى ده كتير اوى اوى وعمالة تعيط تانى
انا .. طب بس ممكن بس نهدى وناكل لقمة وانا كمان يا ستى اللى هاكلك بايدى ومسكت حتة الفرخة وبحطها فى بوقها
فيفى ... بصتلى ومش قادرة فعلا تاكل
انا .. طب انا ونونا هناكل معاكى يلا بقى هتكسفينا وبدات فعلا تاكل شوية واحنا بقينا بناكل معاها لحد ما كلت وشربت شوية مية قولتلها حاولى تنامى شوية
فيفى ... تسلملى يا حبيبى وتسلمليلى يا بنتى وخدت بنتها فى حضنها ولسة هتعيط بصتلها اللى هو نمسك نفسنا علشان نورا متنهرش هى كمان وبصتلى وسكتت
وقولت لنورا نامى مع ماما النهاردة خليكى فى حضنها
وانا هنزل الصيدلية عند دكتور هانى صحبى اجيب شوية حاجات
فيفى .. تعالى يحبيبى نام جمبنا
انا ... حاضر هروح الصيدلية وهاجى هنام معاكو وسبتهم وطفيت نور الاوضة وقفلت الباب ورايا ونزلت رحت الصيدلية جبت شوية مهدئات واقراص نوم وكمان شوية شاش ومكركروم علشان جسمها كلها متعور وطلعت وقولت اعمل كوباية شاى واسبهم ينامو شوية ودخلت المطبخ عملت كوباية الشاى وخرجت قعدت فى الصالة ومسكت كوباية الشاى وسرحت يا ترى ولاد الكلب دول عملو فيكى ايه يا فيفى وتخيلت هما عملو فيها ايه فوقت على صوتها وهى عمالة تقول لا لا لا سبونى لا لا حرام عليكو ااااااااااااه
دخلت جرى لقيت نورا بتعيط
نورا ... الحقنا يابابا ماما كل ماتروح فى النوم تقوم مفزوعة كدة هو ايه اللى حصلها
انا ... جبت العلاج كوباية مية مش وقته خالص يا نورا بعدين هنتكلم وقعدت جمب فيفى وهى منهارة من العياط وبتترعش ومرعوبة
فيفى ... متسبنيش يا شريف متسبنيش انا خايفة اوى ومرعوبة اوى
انا ... خدتها فى حضنى وقولتلها متخافيش يا قلبى انا جمبك العمر كله وعمرى ما هسيبك ابدا
فيفى .. انا بحلم بكوابيس انا بحلم بيهم يا شريف وهما بيعملو وقعدت تعيض جامد
انا ... معلش معلش هنعدى كل ده مع بعض اهدى بس وخدى الحباية دى وحاولى تنامى متخافيش دى حباية مهدئة ومنوم علشان تعرفى تنامى واديتها الحباية التانية
فيفى .. مسكت ايدى وقالتلى متسبنيش خليك معايا
انا .. حاضر ياقلبى ونمت جمبها وخدها فى حضنى ونورا نامت فى حضنها وحضنتها وبقيت اطبطب عليها شوية وراحت فى النوم ولقيت نورا بتبصلى وبتقولى نامت
قولتلها ماشى احنا هنام معاها مش هنسبها ونمنا كلنا وفعلا نامت وصحينا الصبح لقيت نورا فى المطبخ
قمت ودخلت الحمام ونورا قابلتها فى الصالة وشايلة صينية الفطار حطتها على السفرة
نورا ... ووقفت وقالتلى بابا عايزة اعرف ايه اللى حصل لماما ولقتها هتعيط
انا .. خدتها فى حضنى وقولتلها تعالى ودخلنا اوضتها قولتلها مامتك نايمة دلوقتى وطبعا عايزة تعرفى ايه اللى حصلها
نورا ... اااه يابابا انا خايفة اوى على ماما وعمالة تعيط
انا .. طب اهدى خالص وانا هحكيلك انتى دلوقتى كبيرة وهتفهمى بس اللى عايز اقولهولك الاول انها حادثة وممكن تحصل لاى حد وممكن اللى حصل ده نتعلم منه علشان ميحصلش بعد الشر ليكى او لاى حد
نورا .. يعنى انها اتخطفت
انا.. ايوة هى مامتك الاول اتخطفت بس اللى حصل بعد كدة كان كبير اوى ومحرج اوى
نورا ... بابا احكيلى كل حاجة انت لسة قايلى انا بقيت كبيرة وفاهمة احكيلى يابابا كل حاجة
انا.. خلاص هقولك هقولك يا حبيبتى كل حاجة وخدها فى خضنى وحكتلها اللى حصل لامها وازاى هما خطفوها ووو حكيت حكيت كل حاجة
الجزء التامن
نورا نامت فى حضنى وحكيت لها اول ما مامتها راحت لاختها نها فى مدينة نصر علشان ياخدو شوية حاجات وينزلو ونزلت وركبت الباص من قدام الشارع بتاعنا ونزلت قدام شارع بتاع اختها نها
نورا ... اااه يابابا وبعدين
انا ... وطلعت لاختها نها وخدوا شوية حاجات ونزلو وراحو على اختهم سعاد بعد ما جوز نها الدكتور امير طلب ليهم تاكسى ووصلهم المقطم ونزلو وراحو لاختهم سعاد وبعد ما خلصو نها قالت لامك انها هتستنى جوزها هيجى ياخدها وان جوزها اتصل بالتاكسى اللى بيوصل مامتك كل مرة ونزلت وركبت التاكس
نورا... وانت عرفت الحاجات دى كلها ازاى ماما حكتلك
انا.. ايوة امك امبارح وانا جايبها فى العربية حكتلى كل حاجة حصلتلها فى اليوم ده
نورا... طب وبعدين يابابا بعد ما ركبت التاكسى
انا... بعد ما ركبت التاكسى ركبو معاها يجى تلات تنفار وبتقول شكلهم مريب ويخوفو ولقت التاكسى دخل فى حتة مقطوعة بعيد عن الطريق وحصل .......
وحكيت على حصل معاها وازاى الاربعة خطفوها وشلوها فى البيت المهجور وقطعو هدوموا واغتصبوها وبقى كل واحد ينيك فيها واحد دخل زوبره فى كسها والتانى حط زبره فى طيزها والتالت مكتفها وحاشر زبره فى بقها والرابع قطع جلاببتها وقميص النوم وطلع بزازها ونزل مص ولحس فيهم واكتر من ساعة بينيكو فيها لحد ما فشخو كسها وطيزها
نورا ... يااااه ياماما كل دول بينيكو فيكى وبصتلى وكانت نايمة فى حضنى ورجليها فى رجلى لحد ما رجليها لمست زوبرى اللى كان هايج اوى نورا بصتلى ولقتها راحت نامت عليا وبتبوسنى جامد هجت عليها وغصب عنى رحت شدتها ونمتها فوق منى لقيت جلابيتها اتشلحت وطيزها بقت عريانة بصيت لطيزها وبحط ايدى على طيزها لقتها مش لابسة كلت هجت اوى ورحت نازل فيها بوس وهى بقت عمالة بتبوسنى وهايجة اوى ورحت مسكت طيزها بايدى وبحسس عليها ورحت مبعبعصها
نورا ... اااااه بابا بتعمل ايه ااااااه بابا
انا... طيزك حلوة اوى يا لبوة وراحت نازل فيها بوس وانا عمال ابعبص فى خرم طيزها
نورا .... طب براحة يابابا براحة ااااااااه بعبصنى براحة يابابا براحة ااااااااه ااااااااااه
وبعدين قولتلها لا كفاية كدة ونزلتها من عليا
بصتلى وهى لسة نايمة على دراعى وقالتلى انا بحبك اوى يابابا
قولتلها وانا كمان يا قلبى بس كفاية كدة واوعى تقولى لماما على حاجة
نورا... ماما لا طبعا بس
انا... بس ايه
نورا ... ماما يابابا تعبانة اوى انت بتقولى اربعة كانو بينيكو فيها هتقدر تنسى اللى حصلها ده
انا... مش عارف هو صعب طبعا يتنسى بس لازم نشوف طريقة علشان تقدر تنسى اللى حصل ده
نورا ... يابابا ده كل شوية تقوم مفزوعة من النوم وتقولنا بتحلم بكوابيس
انا... معلش هو شوية وقت واكيد هتنسى وانا عارف الفترة دى نفسيا هتبقى زى الزفت بس لازم انا وانتى يحبيبتى نهون عليها الموضوع صعب وكبير اوى عليها
وعلشان كدة جبتلها مهدئات ومنوم علشان يقدر يهديها
نورا... ولو الموضوع طول وفضلت تعبانة هنعمل ايه
انا.. مش عارف مش عارف يا نونا اكيد هنلاقى طريقة اوحل للمشكلة دى يلا نروح نشوفها زمانها صحيت
نورا ... يلا يابابا ورحنا لقناها صحيت وعمالة تعيض على السرير رحت وخدها فى حضنى وقعدنا نتكلم مع بعض ونورا راحت تعمل الفطار
فيفى ... ااااه ااااااه انا مش عارفة انام كل لما انام احلم بيهم واقوم مفزوعة من النوم
انا.. معلش يا قلبى فترة وهتعدى وهتنسى
فيفى ... مش قادرة انسى يااحمد مش قادرة انسى كل اللى عملوه فيا بيجى قدام عينى وانا صاحية وانا نايمة
انا .. معلش يا قلبى معلش اهدى بس
فيفى ... اهدى ازاى بس هات برشامة من اللى انت جبتهم دول اعصابى باظت وصداع مش قادرة مش قادرة ااااااااااااه اااااااااااااه
انا... قمت وجبتلها برشامة مهدئة وخدتها ونورا جابت الفطار وحاولنا نهزر معاها شوية ومكنتش عايزة تاكل اكلناها بالعافية
وبعد الاكل خدت حباية منوم وكانت نفسها تنام بس الكوابيس اللى بتفزعها
وخدت اجازة من الشغل كام يوم علشان اقعد معاها ومسبهاش واختها نها رنت على تليفونها علشان يروحو لاختهم فى المقطم مردتش
ورنت عليا ورديت وسالت عليها قولتلها معلش هى عندها نزلة برد جامدة ومش هتقدر تروح
قالتلى تيجى تشوفها وتطمن عليها
قولتلها لا كويسة خليكى انتى مع اختك علشان فرح بنتها
وعدى كام يوم واعصابها كل يوم بتسوء عن اليوم اللى قبله وحتى البرشام والمهدئات مبقتش تعمل معاها حاجة
مش عارف نعمل ايه فى المصيبة اللى احنا فيها دى
نورا... بابا
انا.. كنت بشرب سيجارة فى الصالة وقاعد قدام التلفزيون ونورا جت قعدت جمبى
ايه يا نورا امك نامت شوية ولا
نورا.. ادتها المنوم ولسة اهو بتحاول تنام شوية يابابا وانت عارف زى كل مرة هتصحى مفزوعة وعمالة تعيض
انا.. طب وهنعمل ايه طيب يا نونا برشام وادوية وجبنا
نورا... مبقتش تعمل حاجة مبقتش يابابا
انا ... طب هنعمل ايه طيب
نورا... طبيب نفسى يابابا ماما لازم تروح لطبيب نفسى
انا ... ايه
نورا ... ايوة يابابا المشاكل دى بتفضل فى العقل الباطن مبتخرجش والطبيب النفسى بيقدر يطلع المشاكل دى ويعالجها وممكن تخف يابابا
انا ... طبيب نفسى هى فكرة كويسة بس
نورا.. بس ايه يابابا
انا... امك مش هترضى هتروح لدكتور تقعد قدامه وتقوله انها اتناكت من اربع رجالة لا لا مش هتوافق ابدا
نورا... اه هى فعلا مش هتوافق بس جاتلى فكرة هى ممكن تنكسف تتكلم مع دكتور غريب طب لو واحد معرفة
انا .. معرفة معرفة ازاى يعنى
نورا... جوز خالتو مش هو دكتور نفسى
انا.. جوز خالتك مين اقصدك امير اه فعلا هو دكتور نفسى بس لا لا بقى هى امك هتكسف من الغريب تقوم تروح لجوز اختها دى تتخاف يفضحها ولا يزلها بعد كدة
لا لا مش هينفع
نورا ... يابابا عمو امير طيب وكويس اوى ومفتكرش انه كدكتور ممكن يخون مهنته او يفضحها او يزلها ده امن واحد نامنه على سر زى ده وممكن يعرف يعالجها انا اسمع انه شاطر اوى
انا.. مش عارف يا نونا كلامك مقنع بصراحة طب خلينى اتكلم معاها
ومرة واحدة لقينا فيفى عمالة تصرخ دخلنالها جرى لقناها صحيت من النوم وعمالة تعيض
قعدنا جمبها وحاولنا نهديها ومهديتش غير لما خدت المهدئات
نورا بصتلى اللى هو قولها
بصتلها وسكتت
فيفى حبيبتى العلاج ده مش هو الحل للمشكلة بتاعتنا
فيفى... طب ايه يا احمد انا تعبت تعبت بجد مش قادرة خلاص اااااااه ااااااه وبتعيض
انا.. الازمة دى هتفضل فى عقلك الباطن ومش هتقدرى تخلصى منها غير بحل واحد
فيفى... ايه هو انا نفسى ارتاح بقى مش قادرة تعبت تعبت اوى
انا... هانت يا حبيبتى الحل اننا نروح لدكتور نفسى
فيفى ... ايه نفسى هو انا اتجننت خلاص تعبتو منى مش كدة ااااااه اااااااه
انا... ولا العمر كله نتعب منك انتى قلبنا وحتة مننا وانت زى الفل جنان ايه وزفت ايه الدكتور النفسى يا حبيبتى بيحل المشاكل النفسية اللى زى دى
فيفى .. بقى عايزنى اروح لواحد اقوله فى ٤ ناكونى انت بتقول ايه وكمان يفضحنى ولا يزلنا ولا ولا
انا.. طب اهدى بس الاول نعتبر دى مشكلة زى اى مشكلة تمام وبعدين احنا مش هنروح لواحد غريب يفضحنا زى مانتى بتقولى او تتكسفى تتكلم قصاده لا هنروح لواحد معرفة وامين جدا وعمره ما بطلع سرنا ده برا لحد از يفضحنا
فيفى.. ده مين ده المعرفة بقى
انا... امير الدكتور امير جوز اختك
فيفى ... انت مجنون يا احمد انا اسفة حقك عليا اعصابى باظت
انا.. يا قلبى قول اللى نفسك فيه انا عمرى ما ازعل منك ابدا وحضنتنها ولقتها بتعيط فى حضنى
فيفى ... يخليكو ليا بجد انا مليش غيركو
انا... واحنا كمان يا حبيبتى يخليكى لينا المهم انت خايفة من امير لما يعرف اختك تعرف ده طبعا مستحيل يحصل وهاكد عليه طبعا بده تانى حاجة امين ودكتور شاطر جدا ده بيسافر برة مصر ومعروف جدا وهيقدر يعالجك من المشكلة النفسية دى ايه رايك
فيفى... بصتلى وقالتلى مش عارفة مش عارفة بس اختى مش هتعرف
انا.. مستحيل طبعا
فيفى ... مش عارفة مش عارفة انا تعبانة اوى واعصابى باظت انا مش قادرة
انا.. خلاص انا هتكلم معاه فى التليفون وناخد معاه ميعاد فى العيادة ونروحله ماشى يا قلبى
فيفى .. بصتلى وسكتت
طلعت برا فى البلكونة وكلمت الدكتور امير وحجزت ميعاد فى العيادة بس مردتش اقولها ايه المشكلة
وكان ميعادنا فى العيادة بالليل الساعة ١١ بالليل وقاللى هخليه اخر كشف
واقنعت فيفى بالعافية ولبسنا ونزلنا ورحنا العيادة على الساعة عشرة بالليل
كان فى زحمة شوية بس على الساعة ١١ مبقاش فيه غير كشفين بس ودخلنا انا وفيفى للدكتور امير وبقت مكسوفة اوى
دكتور امير... اهلا اهلا ازيك يا احمد ازيك يا ست الكل
انا... اهلا يا دكتور وحشنى
الدكتور امير... يا جدع احنا اصحاب ونشوف بعض كل فين وفين ده كلام
انا... معلش اشغال بتاخدنا غصب عننا
دكتور امير... خير خير وانت يا ست الكل عاملة ايه
فيفى ... بصتله ومكنتش قادرة تتكلم بصتله وسكتت
دكتور امير ... لا لا مش كدة لو احمد جوزك زعلك دانا هملص ودانه قوليلى بس
فيفى .. بصتله وضحكت شوية وسكتت تانى
دكتور امير .. طب تعالو نقعد على المكتب وطلبنا اتنين لمون وقعد يحكى معانا شوية بس فيفى فعلا كانت مش قادرة تتكلم زى ما يكون حاجة ماسكة لسانها
دكتور امير... عم احمد ممكن بس بعد اذنك تاخد اللمون بتاعك وتشربه برا وانتى يا فيفى روحى اقعدى على الشازلونج اللى هنا ده وريحى اعصابك خالص واهدى خالص وانت يا عم معلش سبنا شوية علشان اعرف اتكلم معاها
انا.. بصتله وقولتله حاضر حاضر اللى تشوفه وخدت اللمون وقعدت برا
وفيفى قامت وقعدت على الشازلونج وسمعت صوت مزيكا هادية وبعدين ....
عدى يجى نص ساعة شوية ولقيت الدكتور امير بيتصل بالتمرجية وبيقولها ادخل
دخلت لقيته نده عليا وكان قاعد على مكتبه
قاللى هو اضطر انه ينيمها تنويم مغناطيسى علشان يقدر يطلع الكلام من العقل الباطن لان المشكلة كانت كبيرة جدا وعملتلها صدمة قوية وانه عرف بكل حاجة
انا.. بصتله ولسة هتكلم
دكتور امير... متقلقش كل اللى عرفته سر ما بينا احنا التلاتة بس مفيش مخلوق هيعرف اتطمن وخليك جمبها اليومين دول وهاتلها العلاج ده وكمان اسبوع تيجولى وهى دلوقتى بقت احسن
انا.. شكرا يا دكتور اشكرك وبصيت لقتها لسة قاعدة على الشازلونج رحتلها وقومتها وخدتها وروحنا
وصلنا البيت بس حسيت انها اهدى شوية فعلا
دخلنا جوا الشقة ونورا قابلتنا ودخلنا اوضة النوم وقلعت هدومها ونامت على السرير بقميص النوم
نورا ... بابا بابا عملتو ايه
انا... بعدين يا نورا
فيفى ... نورا انا جعانة عايزة اكل
نورا ... ماما حبيبتى وجريت على امها وحضنتها وقعدت تعيض
انا... بصتلهم واطمنت شوية العلاج فعلا شكله جاب نتيجة وقولت لنورا يلا بقى يا شقية ماما بتقولك جعانة
نورا... احلى اكل لاحلى ماما فى الدنيا وعمالة تحضن فيها وتبوسها وبعدين قامت وراحت على المطبخ جرى
فيفى... حبيبى تعالى عايزة انام فى حضنك
انا .. رحتلها وقعدت جمبها على السرير ونامت على صدرى وسالتها انتى دلوقتى احسن
فيفى... مش عارفة بس بقيت اهدى ولقتها بتحكى لوحدها
انا قعدت على الشازلونج وكنت فعلا مش قادرة اتكلم ومكسوفة اوى من امير بس لما جه وقعد قصادى وشغل مزيكا هادية مفيش لسة بيكلمنى روحت فى النوم ومصحتش غير لما انت دخلت
انا... اه هو فعلا قاللى فى بعض المشاكل النفسية بيحتاج يعمل تنويم مغناطيس علشان تقدرى تتكلمى وتطلعى اللى جواكى من غير ما تتعبى نفسيا
فيفى... اه انا فعلا حسيت انى نايمة بس بتكلم وبتكلم كتير حتى افتكرت كل اللى حصل
انا ... وبعدين
فيفى.. مش عارفة يا حبيبى حلمت بيهم تانى وهما
انا ... قولى براحتك يا حبيبتى انا عمرى مازعل منك
فيفى... حلمت بيهم كلهم يا حبيبى حتى كل واحد كان بينكنى ازاى ووو
انا... ايه يا قلبى كملى
فيفى... بالعكس الاول لما كنت بحلم بيه كنت بقوم مفزوعة من النوم المارادى حلمت ببهم بس مكنتش مفزوعة وحلمت بحد بينكنى مش عارفة انت ولا حد منهم مش عارفة مش عارفة
انا... معلش يا حبيبتى براحة بس حلمت بيا انا يعنى وانا بنيكك صح
فيفى...مش عارفة يا حبيبى كنت انت ولا واحد فيهم انا متلخبطة حتى حسيت ان اننا مرتاحة وانت بتنكنى حتى اشوف ومسكت ايدى ونزلتها على كسها تحت
مشيت بايدى على كسها لقيت الكلت غرقان مية وافرازات
انا... بصتلها وبضحك معاها طب مدام انتى بتحلمى بيا وانا بنيكك وهجتى كدة انيكك دلوقتى لو عايزة يمكن ده العلاج
فيفى ..بصتلى وضحكت ولقتنى ببسها جامد ورحت مطلع زوبرى ونايم فوقيها
فيفى.. هتعمل ايه يا مجنون
انا ... هنيكك يا لبوة زى الحلم اللى حلمتيه رحت مقلعها الكلت ورميته على الارض ودخلت زوبرى فى كسها
فيفى ... حضنتنى جامد وقالتلى ااااااه يا احمد انت وحشنى اوى وزبرك وحشنى اوى
انا.. بصتلها وزبرى فى كسها وقولتلها عايزانى اعمل ايه
فيفى ... تنكنى يا احمد نكنى اوى بس الباب مفتوح يا مجنون نورا تشوفنا
انا.. رزعت زوبرى جامد فى كسها وقولتلها انتى وحشانى اوى ووحشنى كسك يا متناكة وقعدت انيك فيه
فيفى .... ااااااه اااااااه ااااااااه يا احمد زوبرك وحشنى اوى نكنى اوى يااحمد انا هايجة عليك اوى ااااااااه اااااااااه ااااااااه وسمعنا صوت
هاتهم بسرعة نورا جاية
جبتهم جوا كسها وقمت نمت جمبها
نورا ... ماما الاكل قرب يخلص اجيب الاكل هنا على السرير ولا برا على السفرة
انا.. لسة فيفى هترد قولت لنورا لا هنا على السرير
فيفى ... ليه هو انا عروسة هاكل على السرير
انا .. انا كل يوم عروسة واحلى عروسة كمان رحت بستها جامد
فيفى ... ياراجل اتلم بنتك واقفة
نورا... يا ماما انتى احلى عروسة وبابا احلى عريس خليه يدلعك وبتبص لقت كلت امها مرمى على الارض بصتلنا وضحكت ومشيت على المطبخ
فيفى... عجبك كدة شافت الكلت اهى فهمت انك كنت نايم معايا
انا.. مسكت الكلت وشميته وقولتلها وايه يعنى لما فهمت هو نايم مع مين مع احلى عروسة فى الدنيا كلها وبمسك الكلت وبشمه لقيت حاجة غريبة بشمه تانى اه هو فى ريحة افرازات مراتى ورحته انا عارفة كويس بس
فيفى ... بصتلى ولقتنى بشم فى الكلت اوى قالتلى انت هايج اوى للدرجة تشم فى الكلت بتاعى كذا مرة
انا... بصتلها وقولتله بضحك اه يا قلبى وحشنى ريحة كسك وافرازاتك وقمت قولتلها انا هحطه فى الحمام وانا رايح الحمام عمال اشمه ودخلت الحمام وقدت النور لا فى حاجة غريبة وببص جوا الكلت من جوا لقيت لبن ولبن كتير بشمه ده لبن بتاع راجل مش لبن ولا شهوة ست
وافتكرت كلام فيفى انها كانت بتحلم بحد بينكها مش من الاربعة اللى ناكوها لا ده حد تانى خالص وافتكرت انها بتحلم بيا وانا بنكها
لا ايه ممكن يكون اتناكت تانى
من مين منك انت يا امير ااااايه نيمتها مغناطيسى ونكت مراتى وكانها بتحلم
لا لا مستحيل امير يعمل كدة دى اخت مراته لا لا
بس اللبن ده اللى جوا الكلت مش بتاعها انا قبل ما انكها قلعتهولها وبعدين انا جبت لبنى جوا كسها
لا ده لبن راجل اهو وحوا الكلت يابن الكااااااالب يا امير معقول عمل كدة طب هعرف ازاى ولو سالت مراتى ولا قولتلها حاجة ممكن تتجنن او تتعب نفسيا اكتر ماهى تعبانة انا مصدقت خفت شوية
وخفت ازاى بعد مانكها انت عملت ايه يا امير فى مراتى لازم اعرف ... لازم اعرف امير عمل ايه
الجزء التاسع
حطيت كلت مراتى فى سبت الغسيل وقعدت افكر ازاى امير عمل كدة فى مراتى وليه
يعنى انا استامنتك على مراتى وسرنا ورحتله علشان يعالج مراتى بعد اللى حصلها من الاربعة اللى ناكوها واغتصبوها فى الخرابة تقوم بدل ما تعالجها يا امير تنكها وانت جوز اختها اه يا وسخ يابن الكلب
لازم افكر ازاى انتقم من ابن الكلب ده طب مراتى اعرفها طب ازاى هقولها ايه احنا ما صدقنا هديت شوية دا لو عرفت ان امير نكها وهى عنده فى العيادة لا لا لا دى هتتصدم صدمة عمرها وهتتنكس لا لا اصبر شوية وقعدت افكر انتقم منه ازاى لازم انتقم منك يا امير وانتقام غبى يعلم عليك العمر كله
وسرحت وافتكرت اللى حصل فى العيادة والجلسة ...بس صح ده تليفونه الموبايل كان على المكتب محطوط فى وش كرسى الشازلونج ده زى ما يكون .. ايه ممكن يكون بيصورها يانهار اسوح يابن العرص معقول يكون صورها وهو بينكها ده كدة يزلنا العمر كله لا ومعرفش ممكن يعمل ايه تانى
طلعت بره وجبت كرسى وولعت سيجارة وقعدت فى البلكونة وقعدت افكر اعمل ايه فى المصيبة دى وقعدت اكتر من ساعة عمال افكر وبقيت عمال اتكلم مع نفسى
بس لقتها الواد حودة نت دماغه الماظ وبيعرف يهكر والحاجات دى
بس اقوله اه ده لا لا طبعا مستحيل اقوله على اللى حصل
اه لقتها اقوله حد نصب عليا فى الشغل وخد منى فلوس ومش عايز يرجعها وعايز اهكر تليفونه امسك عليه زلة اخد بيها فلوسى صح ده صح اوى
وقمت جرى لبست بنطلون وتيشرت ونزلت جرى على السايبر اللى فى اخر الشارع ودخلت السايبر
حودة ... اهلا يا عمنا انت فين يا صحبى
انا .. حبيبى يا حودة الشغل مانت عارف وقعدت معاه
حودة ... طب بقولك ايه العداد بتاع الكهربا عندى عطل مش شغال وانت عم الرجولة كلها
انا .. ولا يهمك بكرة الصبح هعدى عليك وهشوفه وعينيا ليك
حودة ... تسلم يا بو الرجولة واللى انت عايزه كفاية بتريحنا من وش بتوع الكهربا دول وقعدنا نضحك
انا .. اللى انا عايزه حاجة تانية خالص
حودة ... حاجة تانية فلوس اللى تقول عليه يا صحبى
انا .. يا اخى بقولك حاجة تانية ومن امتى باخد منك فلوس يا صحبى
حودة .. اومال ايه يعنى مش فاهم تاخدلك جهاز كمبيوتر من دول
انا .. بصيت فى السايبر وشباب كبير وصغير قاعدين اللى بيلعب ببجى واللى على النت واللى بيلعب كورة
بصتله وقولتله لا حاجة تانية
حودة .. يا عمونا لخبطتنى فى ايه
انا .. بص فى حوار كدة حصل معايا فى الشغل وحكتله على صحبى اللى خد منى فلوس فى الشغل ومش عايز يرجعهم
حودة .. خلصانه اكلملك المعلم برعى حبيبى هيجبلك ابن الهرمة ده تحت جزمتك واعمل فيه اللى انت عايزه وهكلمك المعلم اهو وانت معايا
انا ... لا لا لا مش كدة برضه خلى المعلم للكبيرة هيجى وقته انا عايز حاجة تانية خالص
حودة .. حاجة تانية وخالص لا تعالى فى الدوغرى بقى يا صحبى انت لففتتى فى الميدان ودوخت منك
انا .. قعدت اضحك قولتله عايزك تعلمنى اهكر تليفون زميلى اللى فى الشغل ده وامسك عليه زلة اخليه يحط الفلوس بتاعتى قدامى ويبوس ايدى كمان
حودة ... ااااه يابن الايه دماغك الماظات سهلة يا صحبى هعرفك ازاى تهكر تليفونه وتخش جواه كمان وتاخد كله اللى تشوفه بس ممكن يكون فى صورة ابيحة لمراته ولا مصورها وهو نايم معاها ولا كدة
انا ... ياريت ده اللى هيجيبه مطاطى ويبوس جزمتى كمان
حوده .. خلاص بص معايا على الجهاز ده ده رابط هنزلهولك على تليفونك وتبعته فى رسالة لموبايل زميلك ده واول ما يفتح الرسالة تليفونه بقى فى ايدك وتفتحه من البرنامج ده ونزلى برنامج هكر على تليفونى وعرفنى ازاى انقل اى ملف من تليفون زميلى لتليفونى
انا .. اوعى تكون بتهكر تليفونى انا يا مخ انا صحبك
حودة ... يا صحبى عيب عليك بحق دى انا مديلك رابط هاكر عالمى ومحدش استخدمه لسه علشان انا اللى لسة عاملة حالا مفيش قبل ما تدخل بنص ساعة وعلى فكرة روابط الهكر دى بالملايين الموضوع سهل المهم عرفت هتعمل ايه
انا .. اااه عرفت يا صحبى ومسكت تليفونى وفكرت ااه يا امير هظبط امك
حودة ... انت يا عمونا رحت فين
انا .. معاك يا عبقرى تسلم يا صحبى على الواجب ده
حودة ... يا صحبى جمايلك كتير عندنا احنا بنرد حاجة صغيرة اوى ولو فى اى لوش زى ما قولتلك المعلم برعى هيسد لاغينى بس
انا .. قومت واقف وقولتله تسلم صحبى خلى المعلم للكبيرة ممكن نحتاجه سلام يابو الرجولة
حودة .. مع السلامة يابو الصحاب ااه متنساش عداد الكهربا بكرة ماشى
انا .. من عيونى وسلمت عليه ومشيت رجعت على البيت ودخلت الشقة لقيت نورا قاعدة بتتفرج على التلفزيون وقدامها كتاب
نورا ... بابا بابا انت كنت فين
انا .. ايه يا قلبى كنت قاعد مع واحد صحبى على القهوة امك نايمة
نورا .. يوووه دى رايحة فى سابع نومة
انا ... بصتلها وبصيت للكتاب وقولتلها انتى بقى بتزاكرى ولا بتتفرجى على التفزيون
نورا .. ضحكت اوى وقالتلى مانت يابابا سايبنى ومش عايز تزاكرلى وكمان مسالة الحساب دى صعبة اوى
انا .. بصتلها وكانت لابسة اوووف قميص نوم قصير اوى ولونه احمر ومبين بزازها لا وقاعدة ورافعة رجلها على الانتريه ومبين فخادها شوفتها هجت اوى لقتها بتبصلى وبتضحك وانا ببص على بزازها وفخادها
نورا .. بابا يا سى بابا انت روحت فين
انا ... انا لا مفيش بس الجو حر شوية وقلعت البنطلون والتيشرت وبقيت بالبوكسر بس وقعدت جمبها وقلتلها طب ها هى دى نفس المسألة بتاعت المرة اللى فاتت ولا حاجة غيرها
نورا .. بصتلى وضحكت اوى وقالتلى لا يابابا يا حبيبى دى واحدة تانية بس صعبة اوى حتى شوف وراحت قايمة وقعدت على حجرى وادتنى الكتاب
انا.. بصتلها وحسيت انها مش لابسة كلت وزبرى هاج اوى وكان داخل بين طيزها بصتلها ومسكت الكتاب وقولتلها هى دى بس هو الاول لازم تقعدى كدة
نورا .. بابا انا بحب اقعد كدة اوى وعمالة تحك طيزها فى زوبرى اللى هاج اوى اوى وبقى داخل جوا طيزها اوى عمالة تبصلى وتعض على شفايفها اوى وقالتلى ولا انت مبقتش تحبنى يابابا
انا .. لا يا قلبى بحبك اوى وبعشقك كمان
نورا .. وانا كمان بحبك اوى يا بابا وراحت بصالى اوى وراحت باستنى جامد
انا ... طب نبطل شقاوة شوية ونركز بقى ومسكت الكتاب هى فعلا مسالة صعبة شوية بس هقولك نحلها ازاى وقعدت نشوف نحلها ازاى وحلتهلها وجت تحلها اتغلبطت وحلتها غلط
نورا ... يوووه شوفت يابابا شوفت صعبة ازاى
انا .. بصتلها وضحكت وقولتلها طب ركزى بس شوية ورحت ماسك طيزها اللى هو بطلى حك فى زوبرى يالبوة بس بقولها فى باللى وقولتلها لو حلتيها هديكى مكافاة حلوة
نورا .. فرحت اوى وقالتلى بجد يابابا زى المرة اللى فاتت
انا ... احلى كمان يا قلبى
نورا ... بجد طب حلهالى تانى وانا هركز اهو
انا ... حلتلها وركزت وادتها علشان تحلها وراحت حلت صح اول ما قولتلها حلتيها صح لقتها فرحت اوى وراحت مستنتش ولفت وشها ونزلت فيا بوس
هجت على الاخر ورحت قلبها ورحت مقلعها قميص نوم ومسكت بزازها ونزلت فيهم مص ولحس
نورا ... ااااااه اااااااه يابابا بحبك اوى يابابا ااااااااااه اااااااااااه ومسكت زوبرى جامد بايديها وعمالة تحكه فى كسها من بره وهجنا على الاخر وعمالين نبوس فى بعض اوى وراحت نامت على جمبها وشدتنى عليها حضنتها ورحت مسكت زوبرى وحطيته على خرم طيزها
قالتلى اااااه اااااااااه يابابا اااااااااه زوبرك حلو اوى وكبير اوى دخله فى طيزى يابابا دخل زوبرك فى طيزى يا بابا
رحت تفيت على زوبرى وحطيته على خرم طيزها وبزقه شوية شوية لقيته دخل راسه
قولتلها ايه ده خرم طيزك واسع ليه كدة يا لبوة اوعى حد يكون لعب فيكى قبلى
قالتلى ابدا يابابا انت اول زوبر يدخل طيزى انا بس كنت بلعب شوية بالخيارة وضحكت
حضنتها وجامد وماسك بزازها وببسها جامد وبقولها بتعلبى لوحدك ولا انتى وصحابك الشراميط بوسى وامل ولا البت سما بنت خالتك
بصتلى وقالتلى وحياتك كل دول مانت عارف بقى يابابا احنا البنات بنحب بنلعب فى بعض شوية قصدى نلعب مع بعض وقعدت تضحك دخله بقى يابابا انا هايجة اوى
قولتلها ادخل ايه يا شرموطتى
باستنى من بقى جامد وقالتلى دخل زوبرك فى طيزى يابابا
رحت رزعته جامد دخل جوا طيزها
قالتلى ااااااااااه ااااااااااه ااااااااااااه زوبرك جامد اوى يابابا نكنى اوى يابابا نكنى فى طيزى اوى متعنى بزوبرك وافشخنى افشخ طيزى يابابا اااااااااه ااااااااه اااااااه
قولتلها وطى صوتك هتفضحينا وامك تصحى هتقول عليكى ايه
هتقول لبوة يابابا لبوة وبابا بينكنى نكنى بقى انا هايجة اوى اوى وقعدت انيك فى طيزها وغصب عنى لبنى جه جوا طيزها
بصتلها لقتها فرحانة
قولتلها مش زعلانة علشان جبتهم جوا طيزك
قالتلى لا يابابا ده احلى لبن من احلى زوبر زوبرك يا بابا ونامت عليا وقعدت تبوس فيا وقالتلى مرسى اوى على المكافاة دى
قولتلها اوعى تقولى لماما على اللى حصل بينا ده
قالتلى تو تو ده سر بينا وبس يا احلى بابا وبستنى وقامت على الحمام وبصتلى ولقتها بتهز فى طيزها وبعتتلى بوسة على الهوا
وبتقولى طيزى حلوة يابابا عجبتك طيزى يابابا
بعتلها بوسة على الهوا انا كمان وقولتلها اوى اوى طيزك حلوة اوى وبحب طيزك اوى يا قلبى وراحت على الحمام يخربيت طيزك يا نونا طيزك طرية ولبوة اوى اووووووف معقول نكت بنتى حبيبتى فى طيزها وحسيت انه كانه حلم جميل قمت ودخلت اوضة النوم ونمت جمب مراتى اللى لقتها نايمة ورايحة فى سابع نومة بس نايمة على جمبها وطيزها حلوة اوى بالكلت الفتلة اللة لابساه رحت حضنتها ونمت وانا حاضنها
صحيت الصبح لقيت فيفى مش جمبى شوية ولقتها داخلة وبتصحينى
انا ... حبيبتى انتى كنتى فين
فيفى .. كنت بعملك فطار يا قلبى
انا .. بجد تسلميلى يا قلبى
فيفى ... ايه اللى عملته امبارح واحنا نايمين ده
انا ... انا عملت ايه معرفش كنت نايم
فيفى .. كنت هايج اوى وطول الليل عمال تتقر فى طيزى وهيجتنى عليك ولقيتك كانك بتحلم ورحت رزعت زوبرك فى طيزى وانت عمال تقول لا لا هنيكك يا قلبى لا لا وغرقت طيزى لبن
انا ... انا قولت كدة معرفش انا كنت نايم محستش بحاجة وانتى عملتى ايه
فيفى .. انا كنت نايمة برضه بس معرفش وانتى بتنكنى فى طيزى حلمت كانى بتناك فى العيادة بتاعة امير بس حد مجهول هو اللى كان بينكنى فى طيزى وتعرف فين
انا .. فين يا لبوتى
فيفى .. على الشازلونج بس كانه حلم جميل ومسكت زوبرى ولقتنى هايج رحت شاددها وطلعتها فوق زوبرى اعقل يا مجنون بنتك تشوفنا انت بقيت هايج اوى ليه كدة وانت نايم وانت صاحى كمان وبتضحك اوى
انا .. انا برضه اللى بقيت هايجة وانتى بقيت هايجة اوى ليه كدة هو الموضوع اياه قلب معاكى بقيت هايجة اوى كدة ولا ايه
فيفى .. تصدق مش عارفة بس بعد العلاج بتاع امير مبقيت اخده وانا فعلا بقيت هايجة اوى حتى لما بحلم بحلم بحد بينكنى اووووف بس بقى انت ولعت كسى نااار وراحت طلعت زوبرى وراحت قعدت عليه وقالتلى نكنى اوى بقى انا كسى ناااار وهايجة اوى
انا ... انتى هايجة من الحلم اللى حلمتيه ولا ايه اللى هايجك يا لبوة
فيفى ... مش عارفة انا بقيت هايجة اوى وعايزة اتناك اوى اوى نكنى بقى يا قلبى ونزلت بوس فيا
مرة واحدة لقيت نورا عندنا جوا الاوضة
نورا ... ماما الفطار وسهمت لما شافتنا
انا .. شديت الغطا علينا وفيفى نامت عليا واتخضت شوية وراحت باصلها وقالتلها عايزة ايه يا نيلة
انا ... فى ايه يا حبيبتى
نورا ... انا انا بس كنت هقولك هعملوكو بيض اومليت ولا لا
فيفى ... بصتلها وضحكت وبصتلى وبصتلها وقالتلها اه اعملى
انا ... بصيت لفيفى وضحكت وقولت لنورا انا بس يا حبيبتى كنت بقول كلمة سر فى ودن ماما ورحت شادد راسها وبهزر وبكلم فى ودنها
فيفى .. بصتلى وانا بكلمها فى ودنها وقعدت تضحك ولقيت بتطلع وتنزل على زوبرى
انا ... بصتلها واترعبت وببصلها اللى هو انتى بتعملى ايه بنتك واقفة انتى بتتناكى وبنتك واقفة
فيفى .. بصتلى وبتضحك بس لفت وشها لنورا اللى لسة واقفة وبتضحك وقالتلها يابت امشى روحى اعمل الفطار واقفلى الباب وراكى
نورا ... بصتلنا ومكلمتش ومشيت وهى بتضحك وقفلت الباب
فيفى ... قعدت تتنطط اوى على زوبرى وقالتلى نكنى بقى انا هجت اوى اوى
انا ... يا مجنونة بتنططى على زوبرى وبنتك واقفة قدامنا
فيفى .. لا مانت مغطينى بالكوفرتة
انا .. ايه بتقول ايه انت بقيتى هايجة اوى كدة
فيفى ... اوى اوى نكنى بقى ونزلت بوس فيا وقعدت تتنطط اوى على زوبرى وجبتهم فى كسها ونزلت ونامت فى حضنى بس مش عارف هى فيفى بقت جريئة اوى ولا ايه اللى حصل ده
شوية وقمنا انا وفيفى وطلعنا قعدنا انا وهى ونورا وقعدنا فطرنا على السفرة وعمالين نضحك على الاخر على اى حاجة بنقولها
خلصنا فطار ولقيت مراتى واحنا قاعدين بنشرب الشاى رسالة جاتلها فتحتها وقالتلى الحق دكتور امير بيفكرنا بمعياد الجلسة التانية بعد بكرة الساعة ١١ بالليل
بصتلها وسهمت وسكتت وقولت فى باللى انت ناوى على ايه يا امير بس لا لازم اسبق بخطوة وفكرت ازاى اهكر تليفونه واشوف ممكن فعلا يكون صور مراتى وهو بينكها ايه ده ولا ممكن يكون بيصور كل اللى بيتعالجو عنده يابن الكلب لو ده فعلا اللى بيحصل وقعدت افكر ووصلت لخطة جهنمية اهكر تليفونه واشوف ايه اللى جواه
مراتى بصتلى وبتقولى انت سرحت فى ايه يا حبيبى
انا .. مفيش يا قلبى مفيش الا صحيح هو فرح بنت اختك اتاجل
فيفى ... اه اختى كلمتنى امبارح ونسيت اقولك جوزها يا سيدى جاتله مامورية شغل ضرورى وسافر فرنسا وهيرجع بعد اسبوعين
انا .. طب والفرح والقاعة والحجز وكدة
فيفى ... كانت سوحة وخطيب بنتهم زعل لولا حظهم الحلو راح النادى وقالهم انه عايز ياجله اسبوعين وشرحلهم الظروف ولحسن حظه انه المعياد اللى هيتاجل فيه فاضى ووافقو ياجلو بس شيلوه غرامة بسيطة
انا .. بجد طيب
فيفى .. ايه هتروح ولا
انا .. الفرح اه طبعا
فيفى .. لا مانا عارفة هنروح كلنا الفرح انا بتكلم امير بعتلى على الجلسة التانية بعد بكرة هنروح
انا .. انتى شايفة ايه عايزة تروحى
فيفى .. بصراحة ارتحت شوية على العلاج بتاعه وحاسه انى بقيت اهدى ولا وبتبصلى وبتضحك
انا .. بصتلها وفهمت انها بقت هايجة اوى مش هادية خالص وضحكت وافتكرت ايه موضوع العلاج ده اللى بيخليها هايجة علطووو اووووف دانا نسيت خالص دا هو قاللى هيكتبلها مهيج علشان اعصابها تبقى اهدى ومتفكرش بعصبية حتى قالى اقولها ده مهدئ مش مهيج يابن الكلب يا امير وانا نسيت خالص اداريكى بقيت هايجة اوى يا لبوة وبصتلها وقعدت اضحك
فيفى .. بتضحك على ايه يا قلبى
انا .. مفيش افتكرت وانا بكلمك فى ودنك
فيفى .. بصتلى وعضت على شفايفها بمحن بصتلها وبرقت وبصيت لنورا اللى هو انتى نسيت بنتك قاعدة معانا ولا ايه
فيفى ... بصت لنورا وقعدت تضحك برضه وقعدنا كلنا نضحك على اللى حصل جو اوضة النوم
عدى يومين وجه ميعاد الجلسة التانية وجيت على الساعة ١٠ بالليل لقيت مراتى جتلى وانا بتفرج على ماتش الاهلى والاتحاد
فيفى .. ها حبيبتى هتعمل ايه
انا .. بصتلها ومكنتش واخد باللى قولتلها فى ايه يا قلبى
فيفى .. يحبيبى فى ميعادنا عند دكتور امير
انا .. اااه طب ماشى يا قلبى الماتش خلاص اهو قرب يخلص نصاية بس ده ماتش حلو اوى
فيفى .. طب انا داخلة البس واجهز
انا ... ماشى ماشى يا قلبى قعدت اتفرج على الماتش وبعد كدة الماتش خلص ٣_ ١ للاهلى ولقيت مراتى خرجت وكانت خلصت لبس
فيفى ... ايه يا حبيبى الماتش خلص
انا ... ايوة يا قلبى
فيفى .. طب يلا يا بقى يا احمد قوم البس علشان نلحق ميعاد العيادة ميعادنا هناك ١١ والساعة دلوقتى عشرة ونص
انا .. حاضر يا قلبى ثوانى واكون لابس ودخلت لبست وخرجت وخدت مراتى وخدنا اوبر ورحنا للعيادة ووصلنا فى ميعادنا بالظبط واول ما دخلت العيادة كنت عمال ارتب فى الخطة اللى هعملها مع العرص ده وعمال افكر فيها مرة واتنين وتلاتة
لقيت الممرضة عرفانة من المرة اللى فاتت ورحبت بينا وقالتلنا اتفضلو استريحو شوية والكشف اللى جوا هيخرج واحنا نخش
وفعلا مفيش خمس دقايق وكانت خارجة واحدة زى القمر وشكلها مزيعة بس قعدت افتكر اسمها ايه مفتكرتش
ومراتى شافتها وقالتلى الحق دى المزيعة وقالتلى اسمها
الممرضة قالتلنا اتفضلو ادخلو
دخلنا جوة وقابلنا الدكتور امير وهو قاعد على مكتبه
الدكتور امير .. اهلا اهلا ازيك يا احمد عامل ايه
انا .. تمام يا دكتور تسلم
الدكتور امير .. اهلا يا فيفى ايه الاخبار دلوقتى
فيفى .. اهلا يا امير لا احسن والعلاج كويس اوى بصراحة بس
الدكتور امير .. لا بس والكلام كله هنكمله فى الجلسة اهم حاجة بقيتى اهدى ومبقاش فيه كوابيس صح
فيفى .. اه يا امير ايوة اهدى طبعا واحسن من الاول هى بقت احلام مش كوابيس بصراحة
الدكتور امير .. انا هسمع منك كل الكلام اللى عايزة تقوليه بس فى الجلسة طب يا عم احمد تاخد بقى العصير بتاعك وتستنانى برة معلش
ودخلت الممرضة ومعاه عصير لينا كلنا
انا بصيت لموبايله ولقيته زى ما يكون بيفتح الكاميرا وبرضه بيوجه ناحية الشازلونج فى اللحظة دى وبخفة يد سقط حبة منوم فى كوباية العصير بتاعته من غير ما ياخد باله ولا فيفى خدت بالها
ومسكت كوباية العصير وادتها لفيفى وانا خدت العصير بتاعى وامير خد العصير بتاعه وشربه
انا .. انا بس كنت عايز احضر الجلسة دى يا امير
امير ... ازاى لا مينفعش مانا قولتلك ده احسن ليها علشان تقدر تتكلم وتطلع كل الكلام اللى جواها
انا .. بصيت على الكنبة فى اخر الاوضة وقولتله هقعد هناك وخدو راحتكو خالص
امير .. بصلى وشافنى مصمم قاللى اوك روح اقعد هناك بس هقفل الكرفان ده علينا ومقمش غير لما نخلص
انا .. تمام وقمت قعدت هناك على الكنبة ومراتى قالها يلا يا فيفى روحى اقعدى على الشازلونج وراحت ونامت وهو راحلها وشغل موسيقى هادية ومفيش ربع ساعة مسمعتش صوت
قومت وببص عليهم لقيت مراتى نايمة تنويم مغناطيسى وهو نام من مفعول الحباية اللى حطتهالو فى العصير
قولت اشطة حلو اوى وجريت على مكتبه ومسكت التليفون قفلت الكاميرا وبعت لينك الهكر لتليفونه وفتحته من عنده ومسكت تليفونى
اووبااا حلو اوى ده فتح معايا تليفونه زى الواد حودة ما قاللى ودخلت على ملفاتى وقعدت ادور على اكبر ملف مساحته كبير لقيت ملف كبير اوى حوالى ٥٠ جيجا
فتحته اوووووووف يابن المتناكة لقيت الملف كله فيديوهات للنسوان اللى بيعالجهم وهو بينكهم على الشازلونج اكتر من خمسين فيديو وكمان لقيت الفيديو بتاع مراتى اللى ناكها فيه المرة اللى فاتت
يابن المتناكة يا امير انت بتعالجهم ولا بتنكهم دانا هنيك كسمك حاضر وخدهم كلهم نسخ على فلاشة كانت معايا وقعدت ادور تانى على فيديوهات لقيت ملفات كتير اوى ولقيت ملف خاص ودخلته اوووووووف ايه ده دا كمان بيصور مراته يابن المتناكة دا طلع عرص اوى مصورها بقمصان نوم وكمان وهى عريانة وشكلها عارفة انه بيصورها علشان بتتضحك وعاملة كمان اوضاع فى التصوير وايه ده كمان فيديوهات وهو بينيك مراته يا عرص وفتحت فيديو اتفرج وهو بينكها لا مراته فرسة نيييك اوووف يخربيتك وايه ده بتبعبص وبتلحس خرم طيزك يا متناك يا شرموط
وقعدت اقلب ايه الصور دى كمان يابن المتناكة بتصور بنتك كمان البت سما مصورها وها بتستحمى وكمان وهى بقمصان النوم فى اوضتها طب ازاى شاكله حاطط كاميرات فى الشقة عنده دانت طلعت عرص اوى
نقلت كل الصور والفيديوهات اللى على موبايله اخيرا عرفت ازاى ازل كسمك يا امير وانتقم لمراتى ازاى بس صبرك عليا
ودخلت على الواتس وقعدت اقلب اهلا لقيت رسايل مع رقم مجهول دخلت وقعدت اقرى
ايوة هما دول بقى انت بقى اللى اتفقت مع ولاد المتناكة بتوع التاكسى علشان يغتصبو مراتى لا وبعتلهم ٥٠ الف كمان وايه ده دا الفيديو وهما بينكو مراتى كمان صورها يابن المتناكة فاكر انك هتزلنا طب ماشى
نسخت كل الرسايل والفيديو وخدتهم كلهم ومسحتهم من تليفونه
حلو اوى كدة
عدى نص ساعة ولقيت الممرضة دخلت عندنا وانا عملت نفسى نايم راحت للدكتور لقته نايم جت وصحتنى
انا .. ايه ده انا نمت ولا ايه وبستعبط
الممرضة ولاء .. تقريبا كدة مش انت بس
انا .. يعنى ايه مش فاهم هما لسة فى الجلسة هى الساعة كام وببص فى الساعة لقتها ١١ ونص
الممرضة ولاء .. مراتك لسة نايمة تنويم مغناطيسى بس كمان الدكتور امير تقريبا من الشغل طول اليوم والارهاق والتعب هو كمان نام
رحت معاه ولقيته لسة فعلا نايم
قولتله طب صحى مراتى يكون غلط عليها
الممرضة ولاء .. لا متخفش وطرعت صوابعها جمب ودنها فاقت علطول
فيفى .. ايه ده الجلسة خلصت
الممرضة ولاء .. هو تقريبا محصلش حاجة وعمالة تفوق فى الدكتور امير وهو فى سابع نومة
فيفى ... ايه ده هو الدكتور نام
الممرضة ولاء .. اه تقريبا من التعب نام احنا ممكن ناجل الجلسة ليوم تانى الدكتور النهاردة تعبان اوى وانا هلغى باقى الكشوفات
انا .. قومت مراتى وقولت للمرضة خلاص ماشى هنبقى نطمن على الدكتور لما يفوق وخدت مراتى ورجعنا البيت وعلى وشى ابتسامة انتصار وفى باللى اااه يابن المتناكة يا امير بقى انت ورا كل اللى حصل لمراتى وكمان بتكمل عليها وبتنكها فى العيادة حسابك تقل اوى وهعرف ازاى اصفى حسابى معاك
دخلنا الشقة ومراتى مبقتش فاهمة حاجة وقالتلى جعانة اوى
انا .. وانا كمان يا قلبى جعان جدا جدا اعملنا بقى عشا محترم من بتاع زمان
فيفى ... عينيا ياقلبى بس اخر الليل هتدلعنى بقى علشان وراحت موشوشانى فى ودنى وقالتلى عايزاك تفشخنى النهاردة
انا .. بصتلها وقولتلها هفشخك وهفشخ كسك وطيزك كمان يا قلبى وبستها لقيت البت نورا خرجت وانا ببسها وحاضنها
نورا .. يووووه وبعدين معاكو بقى ايه العشق بتاعكو ده دا ولا قصة روميو وجوليت
فيفى .. بصتلها وتبضحك وقالتلها وانتى متغاظة ليها جوزى وحبيبى وعشيقى كمان وببوسو وراحت بيسانى قدامها وحضنانى جامد
انا ... يابت بطلو غلاسة وبعدين صحيح لو متغاظة انا بقى بغيظك زيادة اهو رحت بايس مراتى اوى وحضنتها وشلتها كمان
نورا ... طب بس بس حقكو عليا دا مش روميو وجوليت ده عنتر وعبله كمان وقعدت تضحك
فيفى ... لا وانت الصادقة دا احمد وفيفى وراحت رقعت ضحكة جامدة اوى وقعدنا نضحك كلنا
انا .. طب يلا بقى يا قلبى كفاية كدة على البت المفعوصة دى ونبقى نكمل كلامنا بعدين فى اوضتنا
فيفى ... هتقولى كلمة فى ودنى زى المرة اللى فاتت وبتضحك اوى وهى عمالة تبص لنورة بنتها
انا .. بصتلها وضحكت وقولتلها انا هقولك كلمة فى ودنك وفى وسكتت شوية نورا بصتلى وبرقت وقولت وكلام كتير اوى وقعدنا نضحك كلنا
فيفى .. باستنى وقالتلى تسلملى يا قلبى وسحبت نورا من ايديها وقالتلها تعالى بقى نعمل احلى عشا لبابا
نورا ... ااه علشان يقدر يقولك كلمة فى ودنك
فيفى .. راحت ضرباها على طيزها اتلمى يا لبوة ودخلو جوا على المطبخ
انا دخلت وقلعت هدومى ودخلت اوضة نورا جبت اللاب وقعت فى الصالة ونزلت كل الفيديوهات والحاجات اللى خدها من تليفون امير وحفظتهم فى ملف وخفيته علشان محدش يعرف يجيبه وقفلت اللاب وشغلت التلفزيون وبتفرج على قهوة فايق وهما بيتكلمو على ماتش الاهلى
بس انا كنت سرحان فى خطة الانتقام هبدأها ازاى وهعمل ايه ورد فعل امير وقعدت افكر ... وافكر ....لازم انتقم منك يا امير ومش منك وبس لا وكمان الاربعة الكللابب اللى جبتهم واتفقت معاهم ينيكو مراتى ... لازم انتقم وانيك كل ولاد المتناكة دول ... طب ازاى ... ازاى .... ....🤔🤔🤔
الجزء العاشر
بعد ما نزلت الفيديوهات والصور اللى خدهم من تليفون امير ولقيته العرص مصور مراتى وهو بينكها فى العيادة بعد ما نيمها تنويم مغناطيسى لا وعمل كدة مع ستات كتير بيتعالجو عنده
وكمان فيديوهات وصور وهو بينيك مراته منى اخت مراتى لا وكمان مصور بنته سما وهى فى اوضتها بقمصان نوم وعريانة عرفت انه خول رسمى بس ازاى صور الحاجات دى كلها اكيد مركب كاميرات فى اوضة نومه وكمان اوضة بنته سما من غير ما تعرف
وشوفت الرسايل على الواتس بتاعه مع ولاد الكلب اللى اغتصبو مراتى وكمان فيديو مصورينه وهما بينكوها وخدت كله ده اثبات على انه هو اللى ورا كل اللى حصل ده
وطلعت وقعدت فى البلكونة ولعت سجارة وقعدت افكر انتقم منك ازاى وابدا منين وقعدت افكر كتير يجى اكتر من ساعة لحد ما مراتى ندهت عليا ورحتلها
وكنت عايز وبفكر اقولها على عرفته واللى خدته من تليفون امير بس بصتلها وانا قاعد معاها فى الصالة وبنتفرج على التلفزيون ومبقتش عارف اقولها ولا لأ
وسهرنا انا وهى ونورا بنتنا نتفرج على فيلم اجنبى وبعد كدة دخلنا انا ومراتى اوضة النوم وكانت هايجة اوى ونكتها فى الليلة دى بس مردتش اقولها حاجة قولت فى باللى بعدين ونمنا وتانى يوم عدى عادى ورحت الشغل وبعد ما خلصت جاتلى فكرة فى دماغى رحت القهوة وقابلت الوله حودا بتاع السايبر
حودة ... يا عمنا انت فين انت نستنى
انا ... انا ليه فى حاجة وشديت كرسى من القهوة وقعدت جمبه شيشة يا ولعة
ولعة ... حاضر يا عمونا ولعة
حودة .. يا عم الحج مش قولتلك عداد الكهربا عند فى الشقة عطلان
انا ... ااااااخ نسيت يا حودة حقك عليا الشغل كتير اوى النهاردة نشرب حجرين شيشة واجى معاك الشقة اشوفهولك عينيا
حودة ... تسلم يابو الصحاب والشيشة عليا ياد يا ولعة الشيشة عندى
انا ... يا عم كتير كدة خليها عندى انا والشاى بتاعك كمان كفاية الواجب اللى عملته معايا
حودة ... اه فكرتنى انت عملت ايه مع زميلك
انا ... هكرت تليفونه وملقتش حاجة كلها صور عادية واغانى جورج وسوف مفيش ومش عارف اعمل ايه
حودة ... اااه واد مودب يعنى وطبعا مش عايز يرجعلك فلوسك
انا ... ايوة صح
حودة .. عندى انا دى هكلملك المعلم برعى هيجيب امه تحت رجلك وتعمل فيه اللى انت عايز ورفع التليفون وكلم المعلم برعى وعرفه الموضوع
المعلم برعى ... خلصانة يا شقايق خلى الاستاذ احمد يعدى عليا كمان ساعة فى المخزن الفلان فى الحتة الفلانية
حودة .. تمام يا معلم مش عايز اوصيك احمد ده اخويا
المعلم برعى ... واخويا انا كمان والواجب ده من عندى من غير اى حاجة خليه يعدى عليا فى المخزن زى ما قولتلك وخلصانة سلام
حودة ... سلام يا معلم وقفل معاه ها ايه رايك
انا ... حبيبى يا حودة هات بقى تليفون المعلم وخدت رقم تليفونه ويلا بينا نشوف العداد بتاع الكهربا علشان الحق اروح للمعلم
حودة ... يلا يا صحبى وحاسب على المشاريب وقمنا رحنا البيت عنده وعملتله عداد الكهربا وسبته ونزلت روحت للمعلم برعى فى المخزن والخن بتاعه لقيته فى حتة بعيدة ومحدش يعرفها ووصلتله بعد مشوار طويل ورجالته واقفونى على باب المخزن
انت مين يا جدع انت اقف هنا
انا احمد الكهربائى والمعلم برعى مستنينى
ها بقى كدة طب ثوانى حماصة يا له خش للمعلم اديله خبر
حاضر ودخل حماصة جوا المخزن وخرج علطول
دخله يا كومى المعلم مستنيه جوا
اتفضل يا اخينا ودخلت جوا المخزن
المعلم برعى ... اهلا اهلا اتفضل يا شقيق تعالى يا خويا
دخلت وسلمت عليه وعلى الرجالة اللى معاه كان معاه يجى ١٥ واحد جوا وبرا المخزن
المعلم برعى ... منورنا شاى ولا قهوة
انا ... ولا اى حاجة لسة شارب كل حاجة على القهوة مع حودة
المعلم برعى ... ميصحش برضه واجبك اول حاجة قبل الكلام الشاى يا بلية
حاضر يا معلم
المعلم برعى ... هو زميلك ده كل منك كام
انا ... بصتله ولقيت الرجالة كلها حواليه بصيت وسكت شوية
المعلم برعى ... اه طب اخرجو برا يا رجالة سبونى مع ابو الشقايق
الرجالة خرجت كلها وبقيت انا وهو بس
المعلم برعى ... بص بقى تعالى فى الدوغرى انا لقيتك ساكت ومش عايز تتكلم ادام الرجالة وفهمت علطول ده مش حوار زميلك ونصباية وكدة تعالى فى الصريح وانا بير غويط يعنى امان الامان
انا ... بس يا معلم هو الحوار فعلا مش زى ما حودة قالك بس
المعلم برعى ... بس ايه عايز تقول زى ما قولتلك انا اخوك سر فى بير ولو مش عايز هجبلك اللى انت عايزه تحت رجلك وخد حقك وبرضه معاك
انا ... انا الكلام اللى عايز اقوله مينفعش حد يعرفه وانا اول ما قابلتلك وقعدت معايا امانة زى اخويا بالظبط ارتحتلك اوى
المعلم برعى ... وانت كمان وشكلنا هنبقى صحاب واخوات كمان ها عايز تقول ولا
انا ... هقولك الصراحة بس مش هاكد عليك الكلام اللى هقولك ليك انت بس انت اخويا يا معلم
المعلم برعى ... اخوك وانت اخويا وشقيقى كمان
انا ... طب اسمع يا معلم اللى حصل ان مراتى كانت راكبة تاكسى وو ........ وقعدت احكيله على كل حاجة وازاى ولاد الكلب ناكوها واغتصبوها بامر من جوز اختها دكتور امير وكان اسم اللى كان بيكلمه على الواتس حبيشة
المعلم برعى ..... اااااخ حبيشة يابن الكلب عيل وسخ ويعمل اوسخ من كدة علشان خاطر الفلوس بس حقك عليا يخويا وحقك وحق مراتك هيجيلك لحد عندك وهنتقملك من ابن الكلب ده هو واللى كانو معاه
انا .. انت تعرف حبيشة سواق التاكسى اللى عمل كدة
المعلم برعى ... اه عارفه ده كان شغال معايا هو والتلاتة اللى معاه بس
انا ... بس ايه
المعلم برعى ... خرجو عن طوعى وخانونى فى عملية كدة وضحكو عليا فى ١٠٠ الف وراحو على معلم افيونة واشتغلو معاه
انا ... يعنى ايه الكلام ده هتعرف تجيبهم ولاد الكلب دول ولا ايه
المعلم برعى ... اومال انا مبسبش حقى ابدا بس اخد الحق حرفة ودلوقتى بقى التار تاريين تارك وتارى وجه الوقت نصفى الحسابات
انا ... فى دماغك خطة معينة ننتقم من ولاد الكلب دول وناخد حقنا
المعلم برعى ... بصراحة بقالى كام يوم بفكر فى ده بس قولى انت عايز تاخد حقك منهم ازاى ضرب ولا فلوس ولا نلبسهم فى مصيبة ويروحو فى داهية
انا ... لا دى ولا دى ولا دى كمان
المعلم برعى ... ايه اومال ايه مش فاهم نورنى يابو الشقايق
انا ... هقولك يا معلم على انتقام ليك وليا هيعلم عليهم العمر كله ومش يرفعو رمش فى وشنا نهائى
المعلم برعى ... ايه شكلك دماغك متكلفة وعجبتنى طب تعالى فى الدوغرى وقول
انا ... هقولك يا معلم هقولك وقولت للمعلم على الخطة وازاى نجيب حببشة والعيال اللى معاه وهنعمل فيهم ايه
المعلم برعى ... يخرابى ايه الدماغ دى دماغك مكلفة اوى يا احمد يخويا
انا .. ايه رايك فى الخطة هنكسر مناخيرهم وكرامتهم للعمر كله
المعلم برعى ... اوى لا تمام وحلوة اوى دول مش هيقدر يرفعو عينيهم ولا حتى هنسمع ليهم كلمة فى المنطقة كلها لا وكمان هنعمل ف... لا لا لا حلوة اوى اوى انا معاك
انا .. تمام يا معلم ظبط انت بقى واعمل اللى قولتلك عليه
المعلم برعى .. تمام وهنا فى المخزن صح
انا.. ايوة يا معلم مانا لسة قايلك
المعلم برعى .. تمام تمام خلاص خلصانة يا شقيق هظبط واول لما اكلمك تحضر هنا علطول علشان نخلص الفيلم ده ايووووه ده هيبقى فيلم عالمى هههههه
انا .. ايوووه هو انت اسكندرانى يا معلم ولا ايه
المعلم برعى ... ايوة اصلا مولود هناك فى اسكندرية بس ابويا جابنا هنا مصر بص دى قصة طويلة وانت شكلك وراك حاجات كتير ابقى احكهالك بعدين على رواقة لما نخلص الفيلم ده
انا .. تمام وهستناك تحكيلى القصة دى وبعد اذنك انا فعلا عندى مشاوير كتير اوى وعلى تليفون بقى يا معلم هتكلمنى هحضر علطول وننفذ
المعلم برعى ... تمام صحبى على تليفون
وسلمت عليه وسبته ورجعت البيت لقيت مراتى فى المطبخ بتعمل الغدا
فيفى ... حبيبى انت جيت
انا ... اه ياقلبى وبستها ولقيت سما جاية بتجرى من اوضتها وراحت نطت واتشعلقت فيا
نورا ... بابا حبيبى
انا ... يابت يا شقية بطلى بقى لعب العيال ده
فيفى .. يخويا شوف مانت اللى مارعها وموعدها على الدلع ده بت خلصى المحن بتاعك ده وتعالى ورايا على المطبخ علشان نغرف الاكل
نورا .. حاضر يا ماما يا قلبى وبعدين انتى غيرانة مننا اعملى زينا وقعدت تضحك
فيفى شافتها واتغاظت وراحت على المطبخ
انا .. يا بت بطلى تغيظى فى مامتك
نورا ... وانا مالى واحدة وبتحب باباها وبسلم عليك دا حتى لسة مسلمتش
انا ..وهتسلمى ازاى اكتر من كدة وكان زوبرى هاج لما لمس طيزها ووقف ونزلتها شوية وبقى عند طيزها
نورا ... بابا انا بحبك اوى بلاش اسلم عليك يعنى وعملت مقموصة
انا ... ضحكت وقولتلها لا خلاص وانا كمان بعشقك وبعشق .....
نورا ... ها وبتعشق ايه تانى بقى يا سى بابا
انا ... رحت موشوشها فى ودانها وقولتلها بعشق طيزك يا قلبى ورحت مبعبصها فى طيزها
نورا ... هاااا اااااه حلو اوى بحبك اوى يابابا وبحب بعبوصك فى طيزى وراحت نازلة فيا بوس جامد
انا ... هجت اوى غصب عنى وقعدت ابوس فيها وصباعى بقى جوا طيزا
لا لا لا كفاية انزلى امك لو شافتنا هتبقى فضيحة ونزلتها وقعدنا على الكنبة
نورا .... بس انا بحبك اوى يا سى بابا
انا ... وانا كمان يا قلبى بس بعدين بعدين يا مزتى
فيفى .. يا نورا انتى يا زفتة
نورا ... يوووووه شوفت يا سى بابا اهى بتندهلى اهى ونازلة فيا شتيمة وراحت قايمة
انا ... روحلها بسرعة احسن لو جتلك وانتى هنا هى اللى هتبعبصك فى طيزك
نورا .... عضت على شفايفها وقالتلى اووووووف بجد ياريت
انا ... يالبوة اهدى شوية بطلى هقوم افشخك انت وطيزك الهايجة دى
نورا .... بجد يابابا طب اهى وراحت موطية وشلخت جلابيتها وورتنى طيزها وكانت ملط مش لابسة كلت رحت ماسك طيزها ولحست خرم طيزها بلسانى
نورا ..... ااااااه اووووووف حلو اوى يابابا لسانك حلو اوى فى طيزى كمل يا بابا كمل
انا ... لا لا بس كفاية كدة بعدين بعدين اجرى بقى روحى لماما
نورا ...راحت بيسانى اوى وقالتلى بحبك وبحب زوبرك الجامد ده ومش هسيبه وراحت جرى على المطبخ جابو الغدا وقعدنا على السفرة نتغدى
فيفى .... ايه رايك يا قلبى عجبك الاكل
انا ... زى العسل يا قلبى اكلك طول عمرك وزى العسل
فيفى ... اكلى بس يا قلبى اكلى بس وبتدلع
انا ... لا وانت كلك يا حبيبتى زى العسل ونفسى اكلك زى الاكل الحلو ده
وقعدنا نضحك كلنا ولقيت فيفى بتبص لنورا وبتغيظها
نورا ... شايف يا بابا اهى ماما بتغظنى اهى
فيفى ... ايوة بغيظك اهو وبطلعلها لسانها
شوية وموبايل فيفى بيرن
انا... مين يا قلبى
فيفى ... مسكت الموبايل وبتشوف اللى بيرن
اه ده امير الدكتور امير
انا ... طب مترديش وكانت لسة هترد
فيفى .. طب ليه يا حبيبى مش يمكن هيقولنا الجلسة الجديدة امتى بدل اللى اتلغت
انا ... بعدين بعدين هقولك هات بس موبايلك خلص رن وسكت وكملنا اكلنا ولقيته بيرن تانى
فيفى ... هو برضه امير
انا ... اه
فيفى ... طب مش هترد برضه
انا ... لا بعدين بعدين وخلصنا اكلنا وفيفى ونورا بيشلو الاطباق
لقيته بيرن رحت خدت التليفون وطلعت البلكونة
الو ايوة يا فيفى
انا ... ايوة يا دكتور انا احمد
امير ... ايه يا عم انتو فين برن عليكو
انا ...لا مفيش كنا بنتغدى خير ومكشم وشى وكلامى ناشف
امير ... ااه طب الف هنا يا سيدى اه معلش الجلسة اللى فاتت منفعتش كنت مرهق جدا ونمت غصب عنى بص انا عملتكو جلسة النهاردة بالليل ولو مش فاضى ممكن فيفى تيجى لوحدها اعملها الجلسة وتروح علطول حتى ممكن اجبلها تاكسى يوصلها البيت
انا ... لا هى مش هتنغع تيجى الجلسة
امير ... ايه لا لا لا مش هينفع لازم تيجى الجلسة اقصد ده كورس علاج لازم تكمله علشان تخف مانا قولتلك
انا ... وانا بقولك بقت كويسة متشكرين
امير ... لا لا يا احمد انا بقولك لازم تيجى اصل ...
انا ... انت اتجننت بقولك لا مش جاية تقولى لازم انت مجنون
امير ... لا بقولك ماهى هتيجى غصب عنك ده لمصلحتك بدل ما ......
انا ... قعدت اضحك طب بص بقى هكملك كلامك اللى عايز تقولو بدل ما تعرفنى وتطلع الفيديو بتاع التاكسى اللى اغتصبو فيه مراتى فى الخرابة صح
امير ... ايه انت .. انت عرفت ايه
انا... انا عرفت كل حاجة وانا كمان اللى حطتلك المنوم فى العصير ونمت فى الجلسة اللى فاتت وفتحت تليفونك وعرفت انك اللى اتفقت مع حبيشة والتلاتة اللى معاه وادتهم ٥٠ الف علشان يغتصبو مراتى فى الخرابة ومعايا الواتس اللى بينكو وتحويل الفلوس ليهم وارقام تليفوناتهم
امير ... ايه لا انت كداب مستحيل
انا ... لا وكمان خدت الملف السرى اللى خفيه فى موبايلك اللى فيه فيديوهات وانت بتنيك اللى بيجولك العيادة تعالجهم بتنيمهم تنويم مغناطيسى وتنكهم وكمان عملت كدة مع مراتى ونميتها تنويم مغناطيسى ونكتها وكمان فيديوهات وانت بتنيك مراتى منى االبوة ومصورها بقمصان نوم اووووف هايجة اوى لا وكمان فيديوهات كتير وانت بتنكها وكمان وهى بتبعصبك وانت بتنكها وكمان اكملك
امير ... انت اتجننت انت ازاى تسرق تليفون اقصدى تسرق الى فى تليفون انت مش عارف انا مين وهقدر اعمل فيك ايه ووووو.....
انا ... اسمع يا عرص يابن المتناكة انا عارف انت مين وعارف ان ابوك عمدة فى البلد وخد بقى انت بتهددنى لا انا اللى بهددك اول حاجة تحولى حالا ٢٥٠ الف جنيه انستا على رقم موبايلى ده وبكره الصبح تحولى من البنك ٧٥٠ الف جنيه على رقم حسابى هبعتولك على الواتس
امير ... ايه ايه انت مجنون مليون جنيه لا كل ده علشان نكت مراتك احا هى كانت منى ذكى
انا ... اه ده اقل تعويض على الوساخة اللى عملتها يا عرص وحقى هاخده منك تالت ومتلت والا
امير ... بيضحك وقالى ها قولى والا ايه بقى هتعمل ايه
انا... بص يا متناك اول حاجة نسخة من فيديوهات كلها اللى بتنيك فيهم المرضى هبعتهم لوزير الصحة يشوف الدكتور المشهور اللى بيسافر موتمرات برة لا وكمان داخل على منصب وكيل وزارة يشوف وسخ اد ايه وكمان نسخة لصاحب المستشفى الاستثمارى اللى انت مدير المستشفى بتاعته وبتقبض بالدولار ويعرفو اد ايه انت وسخ وبتعمل ايه مع المرضى بتوعك وطبعا هيرموك برة المستشفى ويدوك بالجزمة علشان سمعة المستشفى متتوسخ ولا تتقفل لو حد عرف ولا شاف الفيدوهات الوسخة دى
امير ... احمد لا لا ابوس ايدك مستقبلى وشغلى انا كدة هروح فى داهية
انا... لا اصبر يا متناك فى تانى نسخة كمان للنائب العام وقبلها نسخة على النت وهتبقى ترند فضيحة اكبر دكتور نفسانى بينيك ممرضينو تفتكر النت هيعمل ايه ضجة كبيرة زى عنتيل المحلة واكيد واحد ولا اتنين ولا اكتر من اللى نكت مراتتهم هيشوف الفيديوهات وهيعملو محاضر ضدك ها ايه رايك فى الفضايح دى ها هتبعت المليون جنيه ولا اكمل
امير ... لا لا لا يا احمد ابوس ايدك بلاش وهعمل اللى انت عايزه بس مليون جنيه كتير اوى طب خليهم ١٠٠ الف ولا ٢٠٠ معيش انا الفلوس دى دلوقتى
انا ... فلوس ايه اللى مش معاك يا عرص ده مرتبك بس اللى بالدولار من كذا مستشفى باد كدة غير العيادات اللى ملكك غير غير المليون ده بتلمهم فى شهر ولا شهرين ولا تلاتة احنا هنستهبل طب خد التقيلة تخيل بقى لما ابعت فيديوهات وانت بتنيك مراتك لا وهى بتعبصك فى طيزك يا متناك ولا وانت بتصور بنتك بقميص نومها يا عرص لابوك العمدة فى البلد
تفتكر ابوك العمدة لو شاف كل الفيديوهات دى وهو عاملك كبير البلد والعمدة اللى بعده ومكبرك ومتفشخر بيك فى البلد كلها ولا اهل البلد لو شافو الفيديوهات تفتكر سمعتكو فى البلد هتبقى ايه مش هيشوفك وسخ وعرص وبس لا ده كمان ممكن ابوك ميبقاش عمدة ومش بعيد اهل البلد يرموكو بره البلد بالجزم
امير ... احمد احمد لا لا بجد ابوس ايدك خلاص حقك عليا وزة شيطان وهعملك كل اللى انت عايزه بس
انا ... حولى دلوقتى حالا ٢٥٠ الف انستا وبكرة من البنك ٧٥٠ الف انت فاهم والا انت عارف انا ممكن اضيعلك مستقبلك كله وافضحك انت واهلك يابن نعمان
امير ... لا لا حاضر هحولك حالا الفلوس اللى انت عايزها بس انا عايزك متزعلش منى واعتبرها غلطة بس الفيديوهات اللى خدتها انا عايزها ونرجع حبايب
انا .. حولى الفلوس والفيدوهات هتفضل معايا وعلى فكرة انا حاطط كل فيديوهاتك على فلاشات كتير فى اكتر من مكان وده امان ليا من كلب زيك وموضوع نرجع حبايب لا سيبها شوية لما اخد حقى منك دلوقتى هقفل السكة تحولى حالا ٢٥٠ الف وبكرة قبل ١٠ الصبح تحولى ٧٥٠ الف سلام يا عرص وقفلت السكة فى وشه وقعدت فى البلكونة ربع ساعة ولقيت تحويل جالى ب٢٥٠ الف بصيت على تليفونى وقعدت اضحك
فيفى .. ايه يا قلبى قاعد لوحدك هنا ليه فى البلكونة
انا .. مفيش انتى عملتى الشاى
فيفى ... اه اهو وجيباه معايا
انا .. طب اقعدى معايا شوية فى البلكونة الجو صيف وطراوة
فيفى ... ماشى يا قلبى وخدت كرسى جمبى وقعدت وحطت الشاى على الترابيزة
اه صحيح فكرتنى عملت ايه مع امير كان عمال يرن عليك علشان الجلسة
انا ... لا مانا كلمته وقولتله انك بقيتى زى الفل مش العلاج ماشية عليه وبقيتى كويسة
فيفى .. اه بس
انا ... ولا بس ولا حاجة وكمان هو كان بيقولى دى اخر جلسة وانه مطمن عليكى خلاص وهو شايفك بقيت زى الفل
فيفى .. بجد طب كويس
انا .... هى البت نورا بتعمل ايه
فيفى .. بتزاكر فى اوضتها مانت عارف خلاص فاضل شوية على الامتحانات
انا .. اااه انا عارف اول الشهر اللى جى اهو
فيفى ... اااه بخويا شد عليها شوية فى المزاكرة وبطل تتدلع فيها هتتمرع
انا .. قعدت اضحك وافتكرت شقاوتها وقولتلها لا بس انتى عارفة هى شاطرة وكل سنة بتطلع من الاوائل متخفيش عليها وشوية دلع ماهى بنوتتنا بس الدلع كله ليكى انت يا قمر
فيفى ... يووووه دلع يانهار اسوح ايه ده دانا لابسة قميص نوم قصير يافضيحتى
انا .. لقيتها قايمة وبتجرى رحت شددتها من ايديها وزنقتها فى البلكونة
فيفى ... بتعمل ايه ياراجل هتفضحنا حد يشوفنا كدة وانا بزازى وجسمى باين
انا .. يابت متخفيش ستارة البلكونة مقفولة خالص اهى ومحدش جمبنا غير بيت جارنا خالد وكمان قافلين ستارتهم اهى
فيفى ... لا لا سيبنى يا احمد يخربيتك لا يطلعو ويشوفونا يرضيك خالد يشوفنى كدة
انا .. رحت زانقها ونازل فيها بوس وعمال ابعبص فى طيزها وقولتلها لا متخفيش مش هيشوفنا
فيفى .. لا لا لا يا احمد يخربيتك انت هايج ليه كدة خليها جوا فى اوضتنا مش هنا يانهار اسوح حد خارج اهو عندهم فى البلكونة وجريت على جوا
انا ببص لقيت خالد وكان خارج ومش لابس غير فانلة وبوكسر وتقريبا مراتة كانت وراه بس بص مرة واحدة وراه ووقفها
خالد ... اهلا ازيك يا احمد عامل ايه
انا.. اهلا يا خالد حبيبى تمام وانت فينك يبنى
خالد ... اهو فى الدروس والمدرسة والوجع ده واتكلمنا شوية ولقيت محرج وزى ما يكون بيدارى حاجة ومكسوف سلمت عليه وسبته ودخلت جوا بس رحت على شباك الصالة اللى بيبص على بلكونتهم
خالد ... يابت اصبرى احمد كان قاعد
ليلى ... ياراجل هو احمد غريب يعنى هو دخل خلاص
خالد .. اه دخل اهو وقفل البلكونة
وببص لقيتها خارج اوووووف ولابسة قميص نوم مبين بزازها وفخادها يابنت المتناكة يا فاجرة لابسة اللبس ده فى البلكونة
فيفى ... احمد احمد انت بتعمل ايه
انا .. هسسس تعالى بصى كدة مين فى البلكونة
فيفى ... جت ولزقت وشها وبتبص من ورا الشيش الشباك يا نهار اسوح يا لبوة يا ليلى دى لابسة قميص نوم فى البلكونة احييه طب لو كنا بقى لسة قاعدين كنا شفناها كدة
انا .. لا خالد خرج الاول ولما شافنى شاورلها ووقفها ولما دخلت وقفلت البلكونة خرجت
فيفى .. احيه يعنى لولا جريت كان زمانو شافنى وشاف بزازى
انا .. رحت زنقها ومسكت بزازها وقولتلها وايه يعنى يا لبوة ماحنا شايفين مراته ولابسة قميص نوم فاجر اهو وبزازها كلها برة
فيفى ... اه ما هى ليلى دى فاجرة وشرموطة يانهار اسوح الحق بيعمل ايه ده زنقها فى البلكونة زى ما كنت زاتقنى من شوية احاااا ده ده طلع زوبره وحطه فى كسها ده بينكها وهى ساندة على البلكونة
انا ... ايه يابن المتناكة وببص لقيته بينيك مراته هجت ورحت مطلع زوبرى انا كمان ورحت رازعه فى كس فيفى مراتى وهى عمالة تبص عليهم
فيفى ... ااااه انت بتعمل ايه يخربيتك
انا ... بعمل زيهم يالبوة شايفة بينيك صحبتك ازاى وقعدت ارزع زوبرى فى كسها من ورا
فيفى ... ااااااه يخربيتك اهدى هو ينيك مراته فى البلكونة وانت بتنكنى هنا اااااااه اااااااااه طب براحة يا احمد انت زوبرك هايج ليه كدة اااااااه ااااااااه احا ده ببنكها جامد فى البلكونة اااااااه ااااااحااااااا ده زوبره كبير اوى
انا ... تيجى انيك فى البلكونة زيهم
فيفى ... ايه لا لا يانهار اسوح داحنا فى الصالة لا كفاية اوعى يا راجل بنتك تشوفنا كدة تبقى فضيحة وجريت منى
انا .. قعدت ابصلها واضحك وجريت وراها لقتها دخلت اوضة النوم دخلت وقفلت الباب وكملت نيك فيها وكانت هايجة اوى اوى مش عارف ليه
تانى يوم رحت الشغل وعلى الساعة عشرة الصبح
انا .... الو ايوة يا امير محولتش الفلوس ليه
امير ... انا لسة واصل البنك اهو ربع ساعة كدة واحولك الفلوس حالا
انا .. ماشى مستنيك ورقم حسابى بعتهولك اهو على الواتس سلام وقفلت معاه فعلا مفيش نص ساعة لقيت التحويل جالى ب٧٥٠ الف جنيه ولقيت تليفونى بيرن
انا ... ايوة
امير ... جالك التحويل
انا .. اه
امير ... طب احنا كدة حبايب خلاص
انا .. حبايب لا لسة باقى حقى لسة مخدتهوش
امير ... نعم يعنى ايه تاخد مليون جنيه ولسة بتقولى فى باقى حقك اللى هو ايه بقى ده
انا ... لا دى خليها مفاجاة وهتبقى مفاجاة حلوة متخفش
امير ... يا احمد خلاص انس معلش غلطة وحقك عليا يا عم ولو عايزنى اعزمكم انت ومراتك عندى فى البيت وابوس راسك تحت امرك بس ابوس ايدك بلاش فضايح انا داخل على منصب مهم اوى وكل اللى بنيته فى سنين هيضيع
انا .. ماهو من وساختك وبعدين عزومة ايه وزفت ايه لا مش فاضين بعدين بعدين
امير ... لا طب احنا فيها اهو عيد ميلاد مراتى اخر الاسبوع وانا عازمك انت ومراتك واهو نرجع اصحاب زى زمان ها ايه رايك
انا ... فكرت فى باللى شوية ااااااخ فكرة اااه حلوة دى واهو ممكن اعمل اللى كنت عمال افكر اعمله ازاى وسرحت شوية
امير ... الو الو احمد يا جدع انت فين
انا .. ايوة فى ايه انا معاك انت بتقول ايه بقى
امير ... انت مسمعتنيش بقولك عيد ميلاد مراتى اخت مراتك اخر الاسبوع تيجى انت ومراتك ونصفى اللى بينا ها ايه رايك
انا .. فى باللى حلوة نصفى اللى بينا دى طب تمام انت طلبتها اااه بص يا امير الصلح مش بالساهل كدة بس معنديش مانع نيجى عيد الميلاد هكلم مراتى وهارد عليك سلام وقفلت السكة فى وشه
ااااه يابن المتناكة فاكر الموضوع سهل كدة يتنسى لا لسة حقى هاخده منك كامل ومكمل
وعدى اليوم وتانى يوم بعد الساعة ٢ لقيت تليفون المعلم برعى بيرن عليا
انا ... الو ايوة يا معلم
المعلم برعى ... تعالى يا حج الوليمة جاهزة على الاكل ومستنينك وبيضحك
انا .. حاضر يا معلم وركبت تاكسى ورحتله على المخزن ولقيت الوليمة جاهزة
خلصت بعد ساعتين ونص وشكرت المعلم على اللى هو عمله واديته خمسين الف عرق الرجالة ورجعت على البيت
فيفى .. انت جيت يا حبيبى
انا ... رحتلها المطبخ ولقتها لابسة قميص نوم بتاع امبارح حضنتها من ورا وقولتلها ايوة يا مزتى وببسها
فيفى ... بس ياراجل البت تيجى وتشوفنا
انا ... اعمل ايه طيب مانتى حلوة اوى ومزة اوى ماتيجى انيكك فى البلكونة زى صحبتك امبارح
فيفى ... راحت راقعة ضحكة بشرمطة وقالتلى طب هى شرموطة وفاجرة انا كدة وبتبصلى بمرقعة اوى
انا ... وانتى احلى شرموطة ومتناكة ولبوتى وبستها جامد وزبرى فى طيزها
فيفى ... يا راجل اهدى شوية دانت بقيت هايج اوى ليه كدة بس ممكن نعملها فعلا فى البلكونة لا لا لا انت مجنون
انا ... بصتلها وقعدنا نضحك ولقينا فرقع لوز بتاعنا نط ورانا
نورا .... بابا حبيبى ايه ده انتو بتعملو العشق الممنوع ده ولا ايه
انا ... بصى البت والمسلسلات اللى بوظت دماغها عشق ممنوع ايه يا هبلة لا انا ومامتك العشق المعشوق وراحت فيفى رقعت ضحكة جامدة اوى ولزقت فيا
نورا .. اتغاظت اوى من مامتها علشان بتغيظها وقالتنا ماشى ياسى بابا انا بقى زعلانة منك ومش هسلم عليك وجريت على اوضتها
فيفى .... هههههه اهو شفت اتقمصت المقموصة ولسة عمالة تضحك
انا ... سيبك منها هبقى اروح اصالحها الاكل خلص انا جعان جدا جدا ونفسى اكل كل حاجة حتى نفسى اكل كسك وطيزك وبهجم عليها
فيفى ... لا لا لا يخربيت هيجانك طب بص بالليل علشان انا تعبانة اوى من المسيح روح غير هدومك وصالح الزفتة اللى جوا وتعالو الاكل خلص اهو انا هغرف خلاص
انا ... وانا بحب اغرف انا كمان ورحت مبعبصها جامد فى طيزها
فيفى .... ااااااه يا راجل بطل هيجان بقى هيجتنى
انا ... طب ماتيجى يا هايجة
فيفى ... لا لا لا بالليل يا قلبى وهعملك اللى انت عايزه بالليل وكمان هقولك قصة حلوة كمان
انا .. قصة حلوة ياااااه بقالنا كتير انتى رجعتى تقرى تانى فى قصص نسوانجى
فيفى ... اه النهاردة وفى كام قصة حلويين اوى وهيجونى اوى هقولك عليهم بالليل
انا ... لا القصة المرادى عندى انا وهقولك قصة حلوة اوى وهتعجبك
فيفى .. بجد طب خلاص ماشى روح بقى غير وانده للزفتة اللى جوا تحول معايا الاكل
انا.. حاضر يا مزتى وبستها جامد ومشيت دخلت اوضة النوم غيرت وخدت دش ورحت لنورا المقموصة صلحتها بطريقتى وجبتها وجبنا الاكل وقعدنا ناكل ودخلت نمت شوية
وصحيت بالليل خرجت من الاوضة لقيت فيفى قاعدة فى الصالة بتتفرج على ماتش
انا ... ايه يا قلبى ماتش مين ده
فيفى ... ده ماتش الاهلى وسيراميكا
انا ... اااه طب خدينى جمبك وقعدت جمبها عايزين شاى بقى وشوية لب
فيفى ... حاضر ياقلبى يابت يا نورا انتى يابت يا زفتة
نورا ... يووووه ايه ماما انتى مش كل شوية تزعقيلى وتقوليلى زاكرى زاكرى اهو انا بزاكر اهو بتندهيلى ليه بقى
فيفى ... شوف البت بتقولى موشح اللى بيزاكر بيزاكر لنفسه يختى
نورا ... يووووه شايف يابابا اهو طول اليوم كدة
انا ... قعدت اضحك يابت اهدى شوية امك خايفة عليكى وعايزاكى تنجحى وتطلعى من الاوائل
فيفى ... قولها يخويا قولها
نورا ... حاضر يا ماما هزاكر انا رايحة اذاكر اهو
فيفى .. يووووه شوف البت خدتنى فى توكر ونستنى روحى يختى حطلنا الشاى على النار وهاتلنا شوية لب من المطبخ
نورا .. بصتلنا وقعدت تضحك ومشيت على المطبخ وهى عمالة تبرطم مفهمتش بتقول ايه وراحت تعمل الشاى وانا فيفى قعدنا نتفرج على الماتش
وطول مانا قاعد وانا سرحان ياترى اقولها على الفيديوهات اللى خدها من تليفون امير ولا لا
طب اقولها انى انتقمت ليها وخدلها حقها من ولاد الكلب اللى اغتصبوها ولا .. لا لا طبعا لازم اقولها اكيد دى حاجة تشفى غليلها شوية طب ابدا بايه ولا ايه ولا الفلوس والمليون جنيه اللى خدهم من امير طب باقى حقى من امير هقولها هعمل ايه ولا مش هتقبل
لا لا خلاص جه الوقت اللى لازم تعرف فيه كل حاجة اه لازم لازم تعرف
وانتو كمان عايزين تعرفو انا انتقمت ازاى استنونى فى السلسلة التانية من قصة محصل الكهربا
بعنوان انتقام ودفاتر قديمة
فيفى ... يا احمد يا احمد اصحى بقا الساعة بقت ٨ الصبح
احمد ... يووووه فى ايه يا فيفى ٨ ايه وبتصحينى ليه دلوقتى
فيفى... علشان توصل نورا المدرسة فى سكتك
احمد... بصتلها وانا نفسى انام شوية كمان وقولتلها اوصلها ايه هى نورا مش بتروح المدرسة مع صحابتها اللى فى الشارع وبعدين هى لسة صغيرة اوديها المدرسة دى فى ٢ ثانوي
فيفى .. انا قصدى يعنى علشان احتماع ولى الامور ده تحضره
احمد ... بصتلها بغيظ ورحت شادد دراعها وقولتلها يابت يا نيلة انتى عارفة بنزل الشغل الساعة ١٠ الصبح ولما اجى انزل هبقى اعدى على المدرسة اشوفهم عايزين ايه عايزة حاجة بقى يا لبوة ويلا نفسى انام ساعتين امشى امشى من هنا ورحت زاققها وضربتها على طيزها
فيفى ... اااااااى بقى كدة ماشى يخويا وبعدين شغل ايه ده اللى بتروحه ١٠ الصبح كل يوم
احمد ... بصتلها وقولتلها انا شغال ايه يا نيلة
فيفى ... بصتلى وضحكت محصل كهربا
احمد ... رحت ماسك المخدة وحادفها فى وشها وقولتها امشى امشى من وشى الساعادى
خرجت وهى عمالة تضحك على اخرها
نورا ... ياماما كدة هتاخر اصحابى عمالين يندهو عليا بطلى بقى ترخمى على بابا
فيفى... تصدقى انا اللى غلطانة علشان عايزه يجى يوديكى المدرسة
نورا ... يودينى ايه يا ماما هو انا لسة فى حضانه انتى مش شايفة بزازى بقو اد ايه وبرقصلها بزازى
فيفى ... اتلمى يا لبوة واظبطى نفسك بدل ما اخلى الشبشب ده يعلم على وشك
نورا... رخت مزغزغها بهزر معاكى يا مز انتى وقعدت اضحك...
فيفى ... طيب يختى كلى بعقلى حلاوة خد السندوتشات اهى معاكى
نورا... تسلميلى يا قمر باى بقى علشان اتاخرن اوى على الجزم اللى مستنينى فى الشارع دول
فيفى... ماشى يا قلبى فين بوستى الحلوة
نورا .. واحلى بوسة كمان رحت بوستها من شفايفها اخلى بوسة حب ودلع لماما قلبى
فيفى ... خلى بالك من نفسك وهزار البنات اللى بينكو خلو فى البيت مش فى المدرسة انتو فاهمين ياما الشبشب هيشتغل انتى عارفة
نورا ... عارفة يا احلى ماما فى الدنيا باى بقى ياقمر ونزلت جرى على السلم
فيفى... اما اخش المطبخ اشوف اطبخ ايه النهاردة يوووه التليفون بيرن رجعت تانى على الصالة ومسكت التليفون
فيفى .... الو الو ازيك يا ليلى عاملة ايه يا بت
ليلى ... كويسة يختى بنتك نزلت ولا لسة بنتى بقالها ساعة فى الشارع مستنياها وانا واقفلها فى البلكونة
فيفى .. اه يختى لسة نازلة اهو هما مبيطلعوش ليه هى بوسى ولا امل بنتك اغراب يعنى
ليلى ... لا بس علطول مستعجلين
فيفى .. بت يا ليلى انت واقفة فى البلكونة بقميص النوم كعادتك
ليلى ... قعدت تضحك لا يابت هو انا شرموطة يعنى لا قافلة الستارة بس مش لابسة غير قميص النوم بس
فيفى ... يا شرموطة هو علشان قافلة الستارة تبقى مش شرموطة طب لو حد شافك من الجيران هيقول عليكى ايه ...
ليلى ... شرموطة هههههههه وقعدت تضحك بمرقعة
فيفى ... طب يازفتة مفيش مرة جوزك شافك وانتى واقفة فى البلكونة بقميص النوم كدة
ليلى ... اقولك الحقيقة شافنى مرة وعامل ايه عمال يزعق بس بصيت لقيت زبره هايج رحت وخداه اوضة النوم وهيجته وخليته ينكنى احلى نيكة يوميها وقعدت تضحك اوى
فيفى ...اه يا متناكة وبعد كدة سابك تقفى برضه بقميص النوم فى البلكونة
ليلى .. يابت ماهى الستارة كلها مقفولة بس بصراحة لا قاللى متقفيش كدة تانى مع انى حاسة انه بيبقى هايج عليا وانا واقفة كدة فى البلكونة اوووووف بجد يابت يا فيفى احساس حلو اوى تخيلى كدة تبقى واقفة بقميص النوم فى البلكونة وكل اللى فى الشارع يشوفوكى اووووووف انا هجت اوى
فيفى ... ايه اقف بقميص النوم فى البلكونة مستحيل ده دا جوزى يطلقنى فيها انتى بتهزرى
ليلى ... يطلقك ايه يا هبلة طب جربى اعمليها فى مرة واقفلى ستارة البلكونة على اخرها شوفى هيعمل ايه
فيفى.. لا لا لا مستحيل انا عارفة جوزى كويس بقولك يطلقنى فيها بطلى جنان انتى واحدة شرموطة ومجنونة كمان
ليلى .. طب وحياتك لو جربتيها مرة هتلاقيه هايج عليكى وهيرزعك زبر يفشخك فيها وبكرة تقولى لولو قالتلى
فيفى ... لا لا لا يا ليلى لا انا مرعوبة اصلا من الفكرة لا لا يختى
ليلى ... طيب يختى براحتك سلام بقى علشان رايحة السوق عايزة حاجة من السوق ولا تيجى معايا
نورا ... طب استنينى نصاية كدة اغسلى المواعين دى والبس العباية واجى معاكى السوق اجيب شوية خضار ولحمة
ليلى .. ماشى يختى بس انجزى انا كمان هلبس وهعدى عليكى سلام
نورا .. سلام يا حبيبتى وقعدت افتكر كلامها قال ايه اجرب اقف فى البلكونة بقميص النوم يخربيتك دانتى عايزة تتطلقينى من الراجل ولقيت صوت بيشوشنى فى راسى ويقولى ممكن صحيح جوزى لو شافنى واقفة فى البلكونة بقميص النوم يهيج عليا ويعمل واحد جامد اوووووف داحنا بقالنا كتير معملناش كدة وهى تفة كل اسبوع وخلاص يووووووه لا لا لا يخربيت شيطانك يا ليلى عليها افكار شرموطة وقال ايه بتقول على نفسها مش شرموطة اومال لو شرموطة بقى كانت عملت ايه اكتر من كدة ههههههههه
وخلصت شوية المواعين ولبست العباية ونزلت قابلت ليلى صحبتى وحبيبتى وجارتى ماهو البيت لازق فى البيت ورحنا السوق نجيب خضار ولحمة ولقتها بتشترى خيار بس بتنقيه كبير اوى بقولها يابت الصغير هو اللى طعمه حلو فى الاكل بصتلى وقاتلى اسكتى يا هبلة الخيار ده ليه حاجات تانية هقولهالك بعدين وقعدت تضحك بصتلها وانا مش فاهمة بتضحك على ايه ..... مش فاهمة صحيح
الجزء الاول
لبست العباية وخدت بوك الفلوس ونزلت قابلت ليلى صحبتى ولقتها واقفة مستنيانى تحت البيت
ليلى .. ايه اللى اخرك كدة يختى
انا .. يوووه من لسانك يابت كنت بلبس العباية وبجيب الفلوس هو انا كدة اتاخرت
ليلى .. مانتى بطيئة اوى وباردة اوى يومك بشهر مش عارفة جوزك بيعمل معاكى ايه
انا.. يابت اتلمى ويلا شوفلنا توكتوك يودينا السوق بدل الرغى بتاعك ده وقعدنا نضحك وشاورت لتوكتوك وقف وركبنا معاه ورحنا على السوق
............
صحيت من النوم لقيت مراتى كتبتلى ورقة انها رايحة السوق والفطار على السفرة
سبت الورقة على الكمودينو وقمت دخلت الحمام وغسلت وشى وخرجت اقعدت كلت لقمة كدة وقمت لبست هدومى ونزلت اروح الشغل
انا ساكن فى الزيتون وماسك منطقة مصر الجديدة ولسة هركب ميكروباص افتكرت مدرسة نورا واجتماع ولى الامور يوووووه اجتماع ورغى وهرى على الفاضى بس قولت لازم اروح علشان نورا بتزعل لو مرحتش المدرسة فى اخر شارع سليم يعنى جمب البيت مش بعيد اتمشيت لحد ما وصلت المدرسة
وصلت المدرسة وسلمت على عم سيد بواب المدرسة وهو سلم عليا
انا.. ازيك يا عم سيد
عم سيد .. اهلا يا استاذ احمد عامل ايه
انا.. تمام وانت ياراجل يا طيب
عم سيد ... بخير تسلم انت جى علشان اجتماع ولى الامور ده
انا ... ضحكت اه يا عم سيد هو بدءو ولا خلصو ياريت يكونو خلصو
عم سيد.. لا يخويا مانت عارفهم هى اول مرة اهو بيقعدو يرغو ويلتو وفى الاخر يقولو عايزين فلوس لاى حاجة والسلام
انا.. يوووه هما ميبطلوش عايزين فلوس دى دول عالم ولاد لازينة
عم سيد.. قعدت يضحك طب خش خش الحق اقعد معاهم قبل ما يخلصو
سبته ودخلت على غرفة اجتماعات المدرسة ولقتهم لسة بيرغو وقعدنا اكتر من ساعة وفى الاخر فعلا طلبو فلوس لتجديد المدرسة اهو اى فلوس والسلام وطبعا كلنا اتعرضنا بس فى الاخر وقفنا بعد تقليل المبلغ وسبتهم وخرجت
طلعت لقيت الحوش كله عيال قولت هما خدوا الفسحة ولا ايه ولقيت نورا بنتى جاتلى جرى وشكلها متنكدة
بابا انت جيت
انا .. اه يا حبيبتى مالك فيكى حاجة
نورا ... لا لا لا خلاص مفيش
انا ... بصتلها لا شكلها زعلانة نورا فى ايه حد زعلك اتكلمى متخفيش
نورا .. مفيش يابابا بس
انا.. بس ايه قولى
نورا .. اصل مش هدى عمالة تزعقلى قدام الفصل كله وكانت هتضربنى بالعصايا مع انى جوبت على السوال
انا... طب جاوبتى على السوال اومال بتزعقلك ليه مش فاهم
نورا... هى كدة علطول يابابا بتزعق للفصل كله وانا كل اللى عملته انا اتاخرت شوية وكنت ناسية الاجابة بس قولتها
انا... ااااه يعنى هى بتتعصب علطول عليكو ولا انتى بس
نورا ... لا بتتعصب علينا كلنا بس النهاردة قعدت تزعقلى انا بس مش عارفة ليه وانا معملتهاش حاجة
انا .. طب خلاص اهدى متخافبش وانا هروح اكلمها شوية وجرس الفسحة ضرب والعيال كلهم دخلو للفصول وانا سالت على ميس هدى قالولى فى اوضة المدرسين
رحتلها ودخلت الاوضة ملقتش غير واحدة بس لابسة جيبة وبلوزة وهى طويلة شوية ولابسة نضارة كعب كباية ومكشرة قولت فى باللى هما المدرسين كلهم راحو فين المهم دخلت الاوضة
بصتلى بقرف وقالتلى انت عايز مين وانت مين
قولتلها انا والد نورا فى ٢ ثانوى وعايز ميس هدى
ميس هدى .... انا ميس هدى مين نورا دى
انا .. نورا احمد اللى غى ٢ تانى اعدادى اللى انتى زعقتلها النهاردة
مبس هدى .. ااااه افتكرت وايه يعنى لما ازعقلها مش بنعلمهم ولا نحسس عليهم وبتتكلم بعجرفة اوى
انا ... لا تعلميهم بس هو العلام بالزعيق انا عايز اعرف عملت ايه غلط علشان تزعقلها
مبس هدى... مش لازم اقولك يعنى ويلا مع السلامة انا عندى حصة دلوقتى مش فاضية ولقتها بتشوح بايديها ليا وقامت وقفت
انا بصتلها واتعصبت اوى واحدة ست تزعقلى انا احااااااا لا دانتى مرة قليلة الادب رحت رايح وقافل باب الاوضة ورحت راحلها وزقتها على الحيطة
ميس هدى ... انت بتعمل ايه انا قولت اطلع برا
انا... بصى بقى بقولك ايه رحت مزعق فبها جامد صوتك ميعلاش عليا ورحت لازق فيها ورجلى الاتنين لازقو فى رجليها وزبرى خبط فى كسها
بصتلى وبصت تحت وخافت ولسة هتزعق
رحت حاطط وشى فى وشها ومناخيرى على مناخيرها بقولك ايه
بصتلى وهى مرعوبة
اللى جه فى خيالك دلوقتى انا ممكن اعمله معاكى وبطريقة اعنف من العنف اللى بتتعملى بيه مع تلاميزك انا بحزرك نورا بنتى اوعى تقربى منها ولا تزعقلها تانى انتى فاهمة
بصتلى وهى عمالة تنهج وزبرة خابط فى كسها وبتدات تهيج ومش عارفة تتكلم
اياكى تزعقى لنورا تانى انتى فاهمة والا اللى فى خيالك ده هعمله معاكى بطريقة غبية وكمان اعنف مما تتخيلى وسبتها وفتحت باب الاوضة وخرجت بصتلها وانا خارج وضحكت
بصتلى ولسة مرعوبة
خرجت من المدرسة ورحت على الشغل وعدى اليوم عادى
............
خلصنا وجبنا حاجات من السوق وركبنا التوكتوك ورجعنا على البيت
ليلى ... بت يا فيفى انا طالعة معاكى عايزاكى فى موضوع
انا .. تعالى يختى
وطلعنا على شقتى ودخلنا وحطيت الخضار فى المطبخ وقعدنا فى الصالة
ايه يابت خير قلقتينى
ليلى ... لا يختى متقلقيش هقولك اهو
انا .. قولى يابت فى ايه
الجزء الثاني
انا.. خير يابت يا ليلى قلقتينى خير
ليلى ..مفيش يا حبيبتى زنقة كدة جوزى مانتى عارفة مدرس وبيدى دروس والعيشة حلوة
انا ... اه مانا عارفة ما البت نورا بنتى بتاخد عنده مع بوسى وامل بناتك
ليلى ... اه يختى هو بصراحة بيدى دروس بس مش كتير بس المشكلة ....
انا... خير يابت قولى كركبتى بطنى قولى يابت
ليلى ... جوزى طالع عليه اليومين دول قال ايه بيضارب فى البورصة وساعات يكسب وكتير يخسر ولسة خسران ١٠٠ الف جنيه تحويشة العمر
انا... ايه يخرابى ليه كدة ليه عمل كدة
ليلى ... البورصة يختى والناس اللى اتجننت بسببها بس المشكلة
انا ... مشكلة ايه تانى
ليلى ... المشكلة اننا علينا اخر قسط فى الشقة مانتى عارفة اننا لسة شارينها من صاحب العمارة
انا .. اه انتى قولتيلى انك شارياها قسط من سنة
ليلى .. وده اخر قسط ب٥٠ الف جنيه وكان المفروض ندفعه اول الشهر بس لولا الخسارة اللى خسرناها فى الزفت اللى تتسمى البورصة دى
انا ... ايه وطب وبعدين هتعملى ايه
ليلى ... لا وصاحب العمارة مش عايز يستنى وعايز يلغى عقد البيع علشان يبيعها بسعر اعلى مانتى شايفة الاسعار ولعت ازاى
انا .. اه عندك حق بس مش من حقه يلغى البيع هو بمزاجه يعنى
ليلى ... اه يختى حاطط شرط فى العقد لو قسط واحد اتاخر اكتر من شهر العقد يتلغى
انا ... يخرابى معقولة وجوزك وافق على كدة
ليلى ... ايوة مكنش يعرف انا طالبة منك طلب معلش انتى صحبتى وحبيبتى وعارفاك جدعة واصيلة
انا.. انتى حبيبتى يا لولا وجارتى وصحبتى قولى خير
ليلى ... تكلمى جوزك يشوفلنا ال٥٠ الف دول واحنا عاملين جمعية بعد ٦ شهور هنقبضها وندهالكو علطول
انا... ايه ٥٠ الف هو مبلغ كبير شوية بس احنا عمرنا ما نتاخر عليكو وكمان ده عادل جوزك اصحاب اوى هو وجوزى طب ليه مكلمهوش هو علطول
ليلى .. اتحرج منه بصراحة وقالى اقولك تكلميه
انا ... حاضر يختى هقولك ولو حتى يعرف يتصرف من زمايله احنا عمرنا ما نتاخر عنكو ابدا
ليلى ... تسلميلى يا قلبى فين يابت الشاى
انا .. يوووه ده انا نسيت حطيت المية على النار اقوم اشوفها استنى بس اقلع العباية دى ورحت قلعتها وبقيت بجلابية بيتى طويلة باكمام طويلة ومقفولة ورايحة على المطبخ جبت الشاى وجيت
اتفضلى الشاى يا لولا يا حبيبتى
ليلى ... تسلمى يا قلبى بس قوليلى يا فوفا انتى بتقعدى كدة فى البيت قدام جوزك
انا... اه يختى فيها ايه يعنى
ليلى ... يابتى انتى مقفلة ليه كدة جلبية بيتى موضتها قديمة اوى وطويلة ومقفلة يابت الرجالة بتحب الدلع جوا البيت
انا... يعنى هلبسله ايه يعنى قميص نوم
ليلى ... وايه يعنى هو فى حد غريب ده انتى والبت نورا هتتكسفى منها سيبك من قميص النوم خليه جوا اوضة النوم يختى البسى جلبية قصيرة تبين فخادك وطيازك الملبن دى ولا تبين بزازى خلى الراجل طول ماهو شايفك فى البيت تلمعى فى عينه بدل ما يبص برا هو مبقلكيش البسى كدة
انا.. يختى قاللى كتير بس بكسل
ليلى .. دانتى خام خالص وهادية اوى زيادة عن اللزوم
انا .. باردة يعنى هى جت عليكى هو كمان بيقولى كدة
ليلى .. قعدت تضحك يابت ماهو عنده حق طب هلقعلك العباية اهو ورحت قايمة وقلعت العباية وكنت لابسة جلبية بيتى قصيرة لحد طيزى ومفتوحة من عند بزازى ولونها اصفر وقماشتها حرير
انا... اووووف يخربيتك انتى لابسة ده تحت العباية ورايحة بيها السوق ده انا اتكسف البسه فى اوضة النوم
ليلى ... هههههه يخيبك بس انا عارفة الحل هقولهولك هخليكى ناااار علطول وهايجة وتسمعى كلامى وتعملى اللى هقولك عليه موافقة
انا.. هجرب انا بجد بقيت خايفة من جوزى يبص برا لحد تانى
ليلى ... خلاص اسمعى كلامى
انا ... هو انتى قولتى حاجة
ليلى .. بصى يختى اول حاجة هاتى تليفونك مش فيه نت وفيس وكدة
انا ... اه اهو خدى يختى
ليلى .. هاتى ورحت كاتبة موقع نسوانجى ودخلت عليه بصى بقى يا فوفا يا حبيبتى ده موقع نسوانجى
انا ... ايه يخراشى
ليلى ... اسمعى يابت وانتى ساكتة هتخشى عليه فى هنا قصص سكس وقصص سكس محارم تخشى على قصص المحارم هتلاقى فيها قصص كتير اوى هتتخضى فى الاول بس اعتبرى نفسك فى فيلم خيال واسرحى بخيالك فى القصص دى حتى لو عيب اقريها هتيجك اوى وتولعك نار وجربى
انا... لا يختى دى قصص عيب اوى الواد وامه والراجل وبنته ومش عارف ايه
ليلى ... يابت كل ده بقولك خيال كانه فيلم خيال واتخيلى جربى واقرى كل القصص وشوفى ايه هيعجبك ويهيجك وكل يوم اقرى قصة وعلى فكرة هتلاقى جوزك بيقرى القصص دى وانا كمان وجوزى كمان دا حتى خدى بقى التقيلة قبل ما يجى ينام معايا ولا ينكنى من باب التغيير بنحكى لبعض على القصص اللى عجبتنا ونتكلم فيها
انا... ايه معقولة بتعملو كدة لا لا ده لو انا قولت لجوزى ......
ليلى ... هيقولك بيقرى القصص دى وهيفرح كمان وكمان هيتكلم معاكى فيها جربى وقوليلى وكمان اللبس وقعدت افهمها تلبس المقطع والمشرمط وتنزل تشترى شوية حاجات دلع
انا... معرفش اشترى يا لولا
ليلى ... خلاص انا نازلة بكرة هشترى حاجات ليا من عند المحل اللى فى الشارع اللى ورانا بتاع شريف اللى فى حارة السعادة عنده حاجات حلوة اوى عرفاه
انا .. اه سمعت عنه
ليلى .. انا بكرة رايحاله المحل هو عارفنى وقاللى جاب حاجات جديدة حلوة هبص عليهغ وهجبلك كام حاجة
انا.. طب خدى فلوس معاكى
ليلى ... لا خلوهم لما اجبلك واحاسبك دلوقتى اسيبك تقرى شوية فى القصص دى وصدقينى هتولع كسك وتخليه ناااار وعايزة تتناكى كل شوية
وقعدنا نضحك احنا الاتنين وليلى قامت لبست عبايتها ونزلت وانا من فضولى مسكت التليفون وقولت اشوف القصص دى بتقول ايه ياااه ده لسة بدرى عقبال ما جوزى والبت نورا يجو البيت وفردت على الكنبة وبديت اقرى فى قصص المحارم دى
............
نورا يا نورا
ميس هدى .... استنى عايزاكى
نورا ... نعم يا ميس
ميس هدى ... معلش يا حبيبتى متزعلقيش انا زعقتلك فى الفصل النهاردة انا بحبك وعارفك شاطرة انا بس بدوس عليكى علشان تبقى احسن واحسن
انا... ولا يهمك يا ميس انا فاهمة بس حضرتك...
ميس هدى ... معلش زودتها شوية خلاص يا قلبى بعد كدة مش هزعلقك خالص ده حتى انتى بتاخدى درس عندى انا بس كنت متعصبة النهاردة شوية متزعليش
انا... خلاص يا ميس انا مش زعلانة
ميس هدى ... طب بكرة الدرس بتاعكو انتى والبنات الساعة ٥ ماشى
انا .. حاضر يا ميس مش هنسى عايزة حاجة تانى يا ميس علشان الحق صحباتى اروح معاهم
ميس هدى .. لا يا قلبى بس هو صحيح باباكى شغال ايه معلش عايزة اعرف بس
انا... شغال فى الكهربا محصل كهربا يا ميس
ميس هدى ... بجد طب كويس ماشى ماشى خلاص
انا .. هو فى حاجة يا ميس هقولهاله
ميس هدى ... لا لا لا خلاص ولا هقولك بكرة لما تيجى الدرس يلا باى يا قلبى صحباتك واقفين هناك اهو مستنينك
انا ... اوك يا باى
ميس هدى ... باى يا حبيبتى باى وفى باللى اااااااخ انا جاتلى فكرة جهنمية هجيبك يا بابا نورا واشوف هعمل معاك ايه هشوفك هتطلع دكر ولا زى جوزى اللى ب.....
الجزء الثالث
رجعت من الشغل بعد يوم طويل وتعب ولف ودوران على الشقق والعمارات
رجعت ودخلت الشقة
انا ... يا فوفا يا قلبى انتى فين
فيفى ...انا اهو يا قلبى فى المطبخ دخلت المطبخ وبستها من بقها زى مانا متعود كل منا راجع من الشغل ببسها وقولتلها
انا .. بتعملى اكل ايه يا قلبى
فيفى ... طبيخ ورز ولحمة والبسلة اللى بتحبها
انا ... ااااه انا بعشقها بس تعرفى بعشق حاجة اكتر منها وبصيت لطيزها ورحت مديها بعبوص جامد
فيفى ... ااااااه يا راجل بطل انا جسمى مش خالص وبعدين البت نورا هنا وتشوفنا
انا .. جسمك مش خالص مش عوايدك بس ليه مش فاهم انا حاسس برضه شوية انك متغيرة النهاردة فى ايه يابت قولى
فيفى ... هقولك بس بعدين بعد الغدا نخش نريح شوية وهحكيلك وبالمرة هقولك على موضوع كدة ليلى جارتنا قصداك فيه
انا... ليلى صحبتك اه مالها عايزة ايه
فيفى .. ياراجل هقولك بس روح غير هدومك عقبال ما اخلص الاكل واندهلكو انت ونورا تشيلو معايا واحطه على السفرا
انا ... ماشى يا ختى هى فين صحيح البت دى مش شايفها يغنى
فيفى ... بتزاكر تلاقيها مسمعتش الباب بس
انا .. طب ماشى اروح اغير هدومى وسبتها ودخلت اوضة النوم غيرت الهدوم ولبست شورت وتيشرت نص كم ده لبس فى الصيف علطول شوية وخرجت قعدت على الانترية فى الصالة وفتحت التلفزيون شوية ونورا خرجت ولقتنى قاعد فى الصالة
نورا .... بابا حبيبى انت جيت امتى وراحت جت وقعدت على رجلى وبستنى من خدى اليمين والشمال
انا ... بس يا بكاشة بقى مسمعتيش صوت الباب لما جيت ولا وانا بتكلم مع مامتك
نورا... ابدا يا بابا يا حبيبى هو انا لو كنت سمعتكو كنت جيت جرى علطول وادتك البوسة وخدت منك احلى بوسة
انا ... بصتلها وكانت لابسة جلابية قصيرة مبينة رجليها ومفتوحة فتحة صغيرة من فوق مبينة بزازها شوية
قولتلها وانتى كمان وحشتينى يا قلبى شوية فيفى جت ولقت بنتها قاعدة على رجلى
فيفى .. يابت عيب متقعديش على رجل ابوكى كدة هو انتى لسة صغيرة
نورا ... ااااه يا ماما لسة صغيرة وبحب اقعد علطول على رجل بابا هو بابا حبيبى ومش زعلان ولا زعلان يابابا وبتبصلى
انا... لا يا قلبى مش زعلان خالص وبراحتك اقعدى زى مانتى عايزة سيبها يا فيفى دى حبيبة قلبى وتعمل اللى هي عايزاه
نورا .... شوفتى بابا حبيبى قالك ايه وبالعند فيكى ياماما وبتغيظها بتطلعلها لسانها وقالتلها وكمان هبوس بابا حبيبى اهو وراحت باست خدى
فيفى .... هقول ايه عيلة مفعوصة خليك كدة يخويا مدلعها علطول
انا..... دى حبيبة قلبى هدلعها علطول طبعا اطلعى انتى منها
نورا ... لو حابة يابابا تعمل زيينا وقعدنا نضحك
فيفى ... ماشى يختى
انا .... هو خلاص الاكل خلص يا حبببتى
فيفى .... اه اهو هغرف الاطباق وهندهلكو ودخلت المطبخ تانى اشوف الاكل
نورا ... بابا الا بصحيح انت عملت ايه مع ميس هدى
انا .. افتكرت لما زنقتها فى الحيطة وزبرى على كسها وقولتلها لو زعقت لبنتى تانى هعمل اللى جه فى خيالها بطريقة عمرها ما تتخيلها وساعتها هاجت وانا هجت وكنت نفسى اغتصبها بس فوقت وقولت لا احنا فى المدرسة وهتبقى فضيحة بصيت بعد ما سرحت شوية وافتكرت اللى حصل وقولت لنورا هى قالتلك ايه
نورا .... مفيش يابابا دى بقت تكلمنى كويس اوى وقالتلى متزعليش منى وقعدت تضحك معايا وانا بقيت مستغربة اوى
انا ... ضحكت طب كويس مش كدة احسن
نورا ... احسن طبعا بس مش عارفة اتغيرت مرة واحدة كدة ازاى هو انت عملت ايه معاها يابابا
انا.... هههههههه بعدين بعدين هقولك
فيفى ..... يا حبببى يلا تعالو الاكل خلص
انا ... حاضر يا قلبى احنا جايين اهو قومى بقى يا قلبى نجيب الاكل
نورا ... يعنى مش هتقولى عملت ايه مع ميس هدى
انا ... بعدين يا قلبى بعدين يلا وبتقوم وجلابيتها اتشلحت شوية حتة من طيزها بانت وبتبصلى رحت ضاربها على طيزها يلا يلا نجيب الاكل وبضحك معاها
نورا ..... اااااه بابا ليه كدة
انا ... هو ايه ده ليه كدة
نورا ... بتضربنى على طيزى
انا .... زعلتى يا قطتى
نورا ... بتكشر كدة وتضحك اه اه يا سى بابا احنا زعلانين
انا ... انتو زعلانين انتو مين
نورا .... احنا زعلانين انا وطيزى وهتصالحنا احنا الاتنين ماشى يا سى بابا
انا ... بصتلها وضحكت ماشى يا قلبى هصالحكو انتى وطيزك كمان وقعدنا نضحك احنا الاتنين ودخلنا جبنا الاكل وحطناه على السفرة واحنا قاعدين بناكل مراتى قالتلى على موضوع ليلى صحبتها والزنقة اللى فبها والسلفة اللى عايزنها منى قولتلها افكر كدة واشوف وارد عليكى
خلصنا غدى وقمت وقولت لفيفى انا داخل انام شوية
فيفى .... بصتلى وقالتلى طب والموضوع التانى اجى هقولك
انا .... بصتلها وافتكرت وقولتلها طب ماشى تعالى انا مستنيكى جوا
فيفى ... يلا يا نورا شيلى معايا الاطباق وبعد كدة تخشى تزاكرى الامتحانات قربت
نورا ... حاضر ياماما ودخلت الاطباق ودخلت اوضتها تزاكر
وانا دخلت لجوزى حبيبى اوضة النوم وقفلت الباب وقلعت الجلابية ولبست قميص نوم قصير ومفتوح من عند بزازى
انا ... ايه ده لا فى حاجة متغيرة مش فيفى مراتى اللى بتعمل كدة
فيفى ... ليه يا راجل انا عارفة انى مزعلاك وباردة اوى بس قررت اتغير بجد علشانك مش انت جوزى حبيبى
انا ... جوزك حبيبك ايه الكلام الحلو لا تعالى احكيلى ايه اللى غيرك كدة قعدت جمبى على السرير وحكتلى كلام ليلى صحبتها معاها ولازم تتحرر شوية وتفك شوية
فيفى ... وكمان قالتلى على موقع قصص بتاع نسوانجى انت عارفه صح
انا ... موقع قصص جنسية اه طبعا عارفه وقولتلك زمان عليه تقرى قصص قولتلي لا وعيب وكدة
فيفى ... لا مانا غيرت راى وبصراحة فتحت موقع نسوانجى ده واووووووف يا حبيبى فيه شوية قصص اسمها ايه قصص محارم ونيك وكدة انا قريت شوية قصص اووووووف ولع كسى اوى اوى اوووووووف
انا ... رحت ببعبص كسها لقتها هايجة اوى وقولتلها اوبا دانتى هايجة اوى وقريتى ايه بقى يا حبببتى
فيفى ... اووووف يا قلبى شوية قصص نااااار ناااااار هيجونى اوى اوى
انا ... ايه بقى زى ايه يعنى
فيفى .. بص هى ليلى صحبتى فتحتلى موقع نسوانجى وقالتلى فى كام قصة حلويين اوى اقريهم الاول هيعجبوكى
انا.. هما ايه بقى يا قلبى وخدها فى حضنى وانا بلعب فى بزازها وكسها وبقت هايجة اوى
فيفى ... بص هى كام قصة بس فعلا حلويين الاول واحدة اسمها امراة على جمر الشهوات والتانية الحج نعمان اااااه يا قلبى اووووووف بجد هيجت اوى لما قراتهم انتى عارفهم
انا ... اه يحبى عارفهم وايه تانى
فيفى .... اه وقصص تانى زى المهندس وبنته الوحيدة وصراع فى الريف ولا حارة السعادة يخرابى حلويين اوى اوى
انا ... عجبوكى اوى كدة
فيفى ... اوى اوى وهبجونى اوى هما اللى بيكتبو القصص دى مين
انا ... كتاب قصص زى كدة ليالى الحلمية وزيزينا وكدة بس دى قصص نيك وكدة ( وبينى وبين نفسى بقول متعرفش ان جوزها اللى نايم جمبها هو اللى بيكتب القصص دى )
فيفى .... اووووف بس بجد بيكتبو حلو اوى وقصص حلوة اوى انا اقعدت ٣ ساعات واكتر بيقرا فى القصص دى لا وعايزة اقرى تانى
انا ... لا براحتك اقرى زى مانتى عايزة
فيفى ... بس الهيجان ده ايه ببجبوه منين ده والخيال ده منين ده حلو اوى لا واكتر حاجة عجبتنى اوى فى القصص دى المواقف اللى بتبقى فيها اغراء مش مقصود
انا ... زى ايه كدة
فيفى ... زى مثلا بتاع الانابيب لما يجى يطلع انبوبة وانا اقصد الست يعنى تفتحله الباب بقميص النوم ويخش وراها المطبخ وتيجى توطى تتديله الفلوس يحك فى طيزها اوووووف انا كسى ولع نار فى الوقت ده
انا ... حلوة اوى المواقف دى وايه تانى
فيفى ... ولا السباك لما يتحرش بالواحدة وجوزها فى الشغل برضه حلوة اوى وبتهيج اوى
انا.. طب بصى تعالى نتفق على حاجة جديدة نعملها كل ما نحب ننام مع بعض وقت النيك يعنى
فيفى ... بصتلى وضحكت يعنى ايه هنعمل ايه يعنى
انا.. مش انتى بتحبى الافلام الاجنبى والخيال وكدة
فيفى ... اه بحبهم اوى وكمان فكرة الخيال فى الجنس ده عجبتنى اوى
انا... طب بصى احنا لما نكون مع بعض كاننا شوفنا فتحة كدة قدامنا زى السفر عبر الزمن عارفاها
فيفى ... اه بحبها اوى
انا... ايو هو ده كانها قدامنا ونخشها فيها ونتخيل اننا فى عالم كله خيال وجنس ونتخيل بقى اى قصص او مواقف جنسية حلوة ايه رايك
فيفى ... حلوة اوى الفكرة دى وحبيت التخيلات دى اوى ونفسى نجربها تزعل
انا ... يووووووه دانا ماصدقت دخلت للعالم التخيلات اللى نفسى كنت تخشيه من زمان وبصى بقى هنقول لبعض كل مرة قصة او موقف من خيالنا ونتخيله وكمان الكلام كله بينا فى وقتها كل الكلام الابيح مفيش كسوف خالص اتفقنا
فيفى ... اتفقنا ياقلبى
انا ... طب انتى بقى اللى هتبتدى النهاردة هتحكلنا قصة ايه عجبتك او موقف عجبك
فيفى .... انا اللى هقول طب ماشى موافقة بس الاول طلع بزازى ومص فيهم شوية عايزة اهيج اوى النهاردة
انا... طلعت بزازها وقولتلها انتى هايجة اوى يا قلبى ونزلت مص فى بزازها وبلعب فى كسها وهى طلعت زوبرى وبتلعب فيه
فيفى ... بص بقى انا هحكيلك عن البواب لما جت تنده عليه الست يجيب انبوبة
انا .. ست مين بقى لا تخيلى انتى اللى بنتدهى عليه
فيفى ... بصتلى بجد ممكن مش هتزعل
انا ... انا قولتلك ايه احنا دلوقتى فى عالم كله تخيلات ها تخيلى تخيلى قلبى
فيفى ... الانبوبة بتاعة المطبخ خلصت وناديت على عم سيد البواب علشان يجبلى انبوبة
انا ... ها وقالك ايه يا قلبى
فيفى ... قاللى حاضر يا ست فيفى عندى واحدة جديدة هطلعاهالك اهو
انا ... وانتى عملتى ايه
فيفى .. فضلت مستنيه على باب الشقة
انا .. وكنت لابسة ايه يا قلبى
فيفى ... كنت لابسة قميص نوم احمر وقصير اوى مبين طيزى ومفتوح اوى ومبين بزازى كلهم
انا ... اووووف حلو اوى كملى
فيفى .. ومش لابسة لا اندر ولا سنتيانة
انا ... اووووف يخربيتك ونزلت مص فى بزازازها
فيفى .... اااااااه براحة يا قلبى براحة ااااااااه ااااااه
انا ... كملى وبعدين
فيفى .... وكنت لابسة روب فوق قميص النوم وربطاه وشوية وعم سيد طلع على السلم وجه وشايل الانبوبة فوق كتفه وقاللى هحط الانبوية فين يا ست فيفى
قولتله تعالى ورايا على المطبخ يا عم سيد ودخلت قدامه وحسيت انه عمال يبص على طيزى طول مانا ماشية قدامه
دخلت المطبخ وقولتله حطها هنا وفك القديمة وركب الجديدة
انا .. ها وقالك ايه
فيفى .. نزلها وقاللى فين مفتاح الانبوبة وبوطى واجيب المفتاح راح سبقنى وزنقنى من ورا وزبره فى طيزى وقاللى هجيب انا المفتاح ومسك المفتاح من ايدى وقعد شوية زنقنى وزبره فى طيزى
انا .... اوووووف وانتى عملتى ايه يا لبوة
فيفى ... كنت هايجة اوى وزبره كان كبير اوى واتحشر جوا طيزى بس قام من عليا وفك الانبوبة القديمة وركب الجديدة وبعد ما خلص بيقولى عايز فلوس الانبوبة ولسة بعدى منه اجيب الفلوس من درج المطبخ
انا... حصل ايه يا لبوتى
فيفى ... الروب شبك فى درفة المطبخ اللى بايظة وراح مفتوح كله وبزازى كلهم بانو
انا ... ها وحصل ايه
فيفى ... لقيته هاج اوى لما شاف بزازى وهجم عليا وبجرى منه اتزحلقت ووقعت على الارض والروب اتفتح خالص وكسى بان ادامه وبزازى كلهم طلعو لبرا
انا ... اووووووف وهو عمل ايه يا شرموطة
فيفى ... راح قلع الجلابية ونام عليا ونزل بوس وتقفيش ومص فى بزازى وانا اقوله لا لا لا اوعى ابعد عنى لا لا لا يا عم سيد لا لا لا سيبنى
انا ... وهو عمل ايه يا متناكة
فيفى .... قاللى انا بحبك اوى وبحب جسمك اوى يا ستى فيفى وعايز انيكك وراح مطلع زوبره ورزعه فى كسى قولتله ااااااااه اااااااه لا لا طلعه طلع زوبرك زوبرك كبير اوى اوى وهو قاللى انا هنيكك وافشخك يا لبوة
قوم بسرعة حط زوبرك ونكنى يا حبيبى
رحت قايم ورزعت زوبرى فى كسها وقولتلها زوبر مين ده يا متناكة
قالتلى زوبرك انت
قولتلها لا زوبر عم سيد البواب
قالتلى ااااااه زوبر عم سيد دخل زوبرك يا عم سيد نكنى اوى
قولتلها اتناكى يا شرموطة خلى عم سيد ينيكك يا لبوة
قالتلى اااااه نكنى اوى يا عم سيد افشخنى يا عم سيد انا متناكة اوى وهايجة اوى اوى اااااااه ااااااااه ااااااااااه وقعد انيكها لحد ما جبت لبنى فى كسها وخلصنا
انا... اوووووف يخربيتك اول مرة احس انك هايجة اوى كدة من ساعة ماتجوزنا واحلى نيكة فى حياتى
فيفى ... وانا كمان كنت هايجة اوى اوى تصدق قصص النيك دى حلوة اوى اوى
انا ... ولا التخيلات مش احلى
فيفى ... اوى اوى يا قلبى وياريت كل مرة يبقى فى قصة شكل او حاجة نتخيلها انا بجد كنت هايجة اوى اوى اوى وبحبك اوى اوى وبتبوسنى جامد اوى
انا ... وانا كمان يا لبوتى وبستها جامد اوى
فيفى ... انا بعشقك اوى اوى
انا ... وانا كمان بعشقك اوى اوة قومى بقى البسى
فيفى ... لا انا عايزة انام كدة فى حضنك عريانة ملط نفسى اجرب الاحساس ده اوى
انا... ياااااااه دانا ياما اتحيلت عليكى من اول ماتجوزنا
فيفى ... معلش انا اهو بتغير واحدة واحدة وكل اللى نفسك تعمله معايا هنعمله يا قلبى
انا ... وانا بحبك اوى يا مزتى ونمنا فى حضن بعض واحنا عريانين خالص شوية مش عارف اد ايه ساعة او اكتر لقيت حد واقف عند السرير بتاعنا
بابا بابا
انا... فتحت عينيا شوية كدة وبصيت لقتها نورا عايزة ايه يا نونا
نورا ... عايزة فلوس الدرس ماما قالتلى اخدها منك لما تيجى من الشغل ونسيت وانا دلوقتى رايحة الدرس
انا ... حاضر عايزة كام
نورا ... ٢٠٠ جنيه يابابا
قمت ورحت ناحية الشماعة وجبت المحفظة من البنطلون وطلعت ٢٠٠ جنيه
خدى يا حبيبتى لقتها مبلمة وسرحانة ووشها تحت
يابت خدى الفلوس اهى
بصتلى ومتنحة وبتبص لتحت
ببص لتحت هى بتبص لايه يانهار اسوح دانا واقف قدامها ملط وزبرى واقف اد كدة
نورا بصتلى وعينيها على زوبرى وبتمد ايديها بتاخد الفلوس
ادتها الفلوس وبصتلها وضحكت
بصتلى ولسة بتخرج برا راحت رجعت وراحت متشعلقة فى رقبتى وباستنى من بقى ورخرجت جرى
وقفت شوية وسمعت صوت باب الشقة بيتفتح وقفل تانى قولت خلتص نزلت على الدرس
ببص لقيت الكفرتة متشلحة ومراتى فيفى نايمة على وشها وطيزها عريانة رحت ونمت جمبها وحضنتها واتغطينا ورحت فى سابع نومة بس تفكيرى يا ترى ايه اللى حصل ده كدة نورا بنتى عمرها ما تنسى انها شافت زبرى ومش هيطلع من دماغها طب والبوسة اللى بستها ليا طب طب يووووووه افكااااار كتيرة اوى ايه اللى ممكن يحصل بس .... ايه
الجزء الرابع
نورا
نزلت جرى على الدرس بس وانا نازلة يخرابىىىىىى اووووووف يابابا ايه اللى انا شوفته ده بجد احلى لحظة فى حياتى وانت واقف قدامى ملط وزبرك اوووووووف كبير اوى وهيجنى اوى اوى كان نفسى امسكه بايدى وانزل فيه مص مص مص لحد ما اشبع منه لا بجد زوبرك جامد اوى يابابا اوووووف جامد اوى نزلت الشارع ولقيت البت بوسى وامل والشلة كلها مستنيانى فى الشارع علشان نروح الدرس
بوسى ... ايه يا زفتة نص ساعة فى الشارع بننده عليكى
انا... يابت كنت بجيب فلوس الدرس من بابا وكان نايم وصحيته
امل... خلاص يا زفتة منك ليها يلا احنا اتاخرنا اوى على السنتر والمستر هيشعقلنا وخدناها جرى لحد السنتر وروحنا لقناهم لسة بدئين وقعدنا وخلصنا درس الانجلش وطلعنا على بيت طنط ليلى بيت بوسى وامل وطلعنا وسلمنا على طنط ليلى
ليلى .. ازيك يا نورا عاملة ايه يا حبيبتى وماما وبابا ازيهم
انا.. كويسين يا طنط بيسلمو عليكو
بوسى ... يابت بطلى كدب انتى اصلا سيباهم نايمين يبقى بيسلمو عليها ازاى
امل .. فى حلمهم وقعدنا نضحك كلنا
ليلى ... طب خلاص يا حبايبى يلا هتخشو تزاكرو انتى طبعا قايلة لمامتك يا نورا انك هتزاكرو مع بعض صح
انا .. اه يا طنط ماما عارفة بعد الدرس باجى واذاكر علشان بعد كدة عمو خالد بيدينا درس العلوم
ليلى ... طب ماشى يا حبيبتى خشو ذاكرو وانا هعملكو كام ساندوتش والشاى علشان كلها ساعتين وخالد هيجى يديكو الدرس
بوسى ... ياماما خلى بابا يخف ايده شوية كل لما اغلط فى الدرس يضربنى على طيزى لحد ما كبرت وقعدنا نضحك كلنا
امل ... ماهو انتى علشان خايبة ومبتزاكريش كويس انمت انا ونونا بنزاكر علشان كدة مبنضربش
ليلى ... شوفتى يا بسبوسة اختك ردت عليكى اهو ذاكرى كويس وبابا مش هيضرب على طيزك وبعدين ده بابا انتى بتتكسفى منه
بوسى ... لا ياماما ده بابا حبيبى بس بيضربنى على طيزى كتير بقولك كبرت اهو من كتر الضرب وقعنا على الارض من كتر الضحك
انا... طب خلاص يلا بقى نخش نزاكر علشان متضربيش يختى ودخلنا واحنا عمالين نضحك
دخلنا الاوضة بتاعة بوسى وامل واول ما دخلنا امل راحت على المكتب وطلعت الكشاكيل وبتزاكر احنا بصلنلها وقعدنا نضحك
بوسى ... شوفى البت الدحيحة نازلة اكل فى الكتب ازاى
انا ... اه يابت يا بوسة انتى هتقوليلى على اختك مولة دحيحة دحيحة يعنى
امل .. بطلو لت وعجن وتعالو ذاكرو شوية
بوسى ... بس يابت ذاكرى انتى هنرغى شوية انا ونونا تعالى يابت احكيلى بقى ايه اللى حصل وقولتيلى هحكيلك
انا... رحت مع بوسة ونمنا على السرير وقولتلها اسكتى يا بت يا بوسة اووووووف على اللى حصل النهاردة اوووووووف بجد كل لما افتكر اهيج اوى
بوسى .... ها قولى يابت شوقتينى ايه اللى حصل
انا ... هقولك وانتى بتندهى عليا علشان نروح الدرس قعدت انده على ماما علشان تدينى فلوس الدرس وهى وبابا كانو نايمين
بوسى ... ها وبعدين
انا... قعدت اخبط وفتحت الباب ولقيت ماما رايحة فى سابع نومة وانتى عارفة ماما لو فيل عدى قدامها مش هتصحى
بوسى ... اه يختى نومة تقيل اوى ها وبعدين
انا... قعدت انده على بابا وصحى وقاللى فى ايه يا نونا قولتله يابابا عايزة فلوس الدرس علشان نازلة دلوقتى وقالى عايزة كام قولتله ٢٠٠ جنيه قام وراح للشماعة وجاب المحفظة من جيب البنطلون وبيدينى الفلوس وانا سنحت وبلمت وبابا مادت ايده بالفلوس وعمال يقولى يابت خدى الفلوس اهى وانا ولاسامعة حاجة وعينى مبرفعة تحت بابا شافنى متنحة وببص تحت رجله وبيبص لقى نفسه عريان ملط وزبره واقف على اخره وانا عينى لما شوفت زوبره متشالتش من عليه
بوسى ... ايه يخربيتك بجد شوفتى زوبر باباكى
انا... ااااااه يابت زوبره كان كبير اوى وضخين اوى اووووووووووف انا جسمى ولع نار والكهربا مسكت فى جسمى كله وكسى بقى ناااااااااار ناااااااااار يابت
بوسى ... ها وابوكى عمل ايه
انا ... لما شافنى باصة على زوبره بصلى وضحك وانا بصتله واتكسفت اوى وجريت على برا بس وقفت وبصتله وبصيت لزوبره تانى ولقيته بيضحكلى تانى روحت ضحكت ورجعت جرى اتشعلقت فى رقبته وبوسته فى بقه جامد وسبته ونزلت جرى على الدرس
بوسى .... اووووووف يخربيتك ايه اللى انتى قولتيه ده انتى هجتى امى يخربيتك يا بختك يا لبوة
انا... اااااااه يابت انا من ساعتها وزبره فى بالى مش قادرة انس شكل زوبره اوووووووف انا هايجة اوى انتى برضه لسة بتجسسى على باباكى ومامتك
بوسى .... ااااه يابت اسكتى فكرتينى امبارح بالليل شوفت بابا بعد ما داخلين ننام بيقول لماما انه داخل ينام وشوية وماما دخلت وراه بعد ما جت عندنا واتاكدت اننا نمنا بس ايه
انا... امك متعرفش انك مستنية لما تخش لابوكى علشان تتسحبى وتتفرجى عليهم
بوسى ... ااااه يابت هى جت بالصدفة اول مرة من كام اسبوع لما حكتلك كنت قايمة من النوم ورايحة الحمام وسمعت ماما وهى بتتناك من بابا وصوتها عالى اوى وعمالة تقول ااااااااه بصوت عالى غضب عنى ساعتها اتسحبت لحد باب اوضتهم وبصيت من خرم الباب اووووف اول لما شوفت بابا راكب على ماما وعمال يرزع زوبره فى كس ماما وصوتها عالى اوى وانا هجت اوى ولا لما شوفت زوبر بابا اووووووف يابت زوبره هجنى اوى وولع كسى اوى اوى من ساعتها ومش قادرة انسى وكل لما القيهم يخشو استنى شوية واتسحب وراهم ساعات بينامو وساعات يبقى فى نيك
انا ... طب وامبارح حصل ايه نامو ولا كان فى نيك
بوسى ... لا يابت مانا هحكيلك اهو ماما لما جت وشافتنا نمنا رجعت على اوضتها وقعدوا يكلمو شوية انا بستنى ربعاية كدة وبفتح الباب وبتسحب ورحت لحد اوضتهم وبتصنت لقتهم بدوا وبابا راكب فوق ماما وانزل لحس فى كسها وهى هايجة اوى بس
انا ... بس ايه يا بت كملى انا هايجة اوى كملى وبطلى رخامة
بوسى ... يابت هكملك اهو بصيت عليهم من خرم الباب زى ما ببص عليهم كل مرة بس لقيت ماما بتحكيله قصة ازاى البواب طلع الانبوبة وهى كانت لابسة قميص نوم وفتحتله باب الشقة ومشيت قدامه على المطبخ والبواب بيتفرج على طيزها قدامه
انا ... ايه يخربيت كدة دى نفس القصة اللى قرناها فى موقع نسوانجى
بوسى ... اه يابت مانا قولتلك ماما وبابا كل لما بيجى ينكها بيتكلمو فى القصص دى وبيتخيلو قصص وقت النيك
انا ... طب ها وبعدين كملى
بوسى .... قعدت تحكيله ازاى البواب اتحرش بيها وزنقها ولزق فيها من ورا وزبره دخل جوا طيزها وهجم عليها واغتصبها وفشخ قميص النوم ورزع زوبره فى كسها واول لما قالت لبابا البواب رزع زوبره فى كسها بابا هاج اوى وقالها البواب ناكك يا لبوة حط زوبره فى كسك
قالتله اه كان مكتفها ودخل زوبره غصب عنها فى كسها بعد ما نيمها على الارض
وبابا قالها وانتى عملتى ايه يا متناكة لما رزع زوبره فى كسك
قالتله وانت عايزنى اعمل ايه
قالها سيبيه ينيكك يا شرموطة وهاج اوى وقام ورزع زوبره فى كس ماما وهى قالتله اااااااه براحة براحة كسى كسى ناااار وقعدت ينيك فيها وانا هايجة على الاخر وبلعب فى كسى ومبقتش قادرة اقف على رجلى ورجعت جرى على اوضتى
انا .... اوووووف يخربيتك هيجتينى اوى ورحت مسكاها ونزلت فيها بوس وتقفيش فى بزازها وطلعت بزازها ونزلت فيهم مص ولحس وهى حضنتنى وعمالة تبعبص فى طيزى وراحت امل جت وحضنتنى من ورا وعمالة تبوس فى رقبتى وتقفش فى بزازى ونزلنا مص فى بزاز بعض بس مرة واحدة حسينا حد قرب من باب الاوضة راحت امل شدت الكوفرتة وغطتتنا بسرعة
وفعلا لقينا طنط ليلى فتحت الباب
ليلى ... انتو نمتو ولا ايه
بوسى ... بعد ما اعصابها بظابت مسكت نفسها وقالتلها لا ياماما كنا نعسنا شوية من التعب
امل .... اااه يا ماما
ليلى ... نعستو طب انتو حاضنين بعض ليه كدة وبصتلنا وضحكت وقالتنا طب خلصو باباكو زمانه جى خدو الشاى اهو والساندوتشات وحطتهم على الترابيزة ومشيت وهى عند الباب ضحكت وقالنا قومو وبطلو لعب وذاكرو شوية وقعدت تضحك وخرجت وقفلت الباب
انا... يخربيتكو انا دمى هرب ايه الكبسة دى كنا هنتفضح لولا الذكية دى البت امل شدت الكوفرتة بسرعة علينا
امل... اه يابت يخربيتكو انتى واللبوة دى هيجتو امى من حكاويكو دى وسخنتونى وهجت عليكو بس اوووووف يابت يا نورا بزازك حلوة اوى هاتى بوسة يابت ورحت بوست نورا من بقها وايده مسكة بزازها
انا... ااااااه بس بقى يا بت يا امل سبيبنى انا هايجة اوى يخربيتك انتى ولعت بزازى انتى واختك المتناكة
بوسى ... انا برضه اللى متناكة وانتى هارية بزازى طب تعالى بقى ونزلت فيها بوس وتقفيش فى بزازها
انا... لقيت البت بوسى هاجت عليا تانى ونزلت بوس فيا وفى بزازى وهجت اوى حضنتنها ونازلين بوس فى بعض وامل راحت حضنانى هى كمان من ورا وراحت مدخلة ايديها جوا البنطلون وبعبصتنى فى طيزى قولتلها ااااااه يخربيتك كملى يابت بعبصينى اوى رخت انا كمان دخلت ايدى جوا اندر بوسى وبعبصتها بصتلى وهاجت اكتر وعمالين نبوس فى بعض وبقينا هايجن اوى مرة واحدة لقينا طنط ليلى بتخبط على الباب
ليلى .... ها خلصتو ولا لسة
اتفزعنا كلنا وعدلنا هدومنا وقمنا جرى على ترابيزة
بوسى ... خلصنا ايه يا ماما
ليلى ... اكل خلصتو اكل ولا لسة نايمين وبتضحك
امل... احنا بنزاكر اهو يا ماما دخلت الاوضة ولقتنا بنزاكر بصتلنا وقعدت تضحك وبصت للاكل وقالتنا ما الاكل لسة زى ما هو اهو اومال كنت بتاكلو ايه وعمالة تضحك
بوسى .. راحت مسكت شاندوتش وبتاكله وقالتلها اهو يا ماما بناكل اهو واحنا بنزاكر وراحت مديانى ساندوتش
انا... خدت الساندوتش منها وبكله وعمالة انهج وشعرنا متنعكش حسينا ان طنط ليلى فهمت ان فيه حاجة تانية سابتنا وخرجت
امل ... تفتكرو ماما شاكة فينا
بوسى ... شاكة بس دى ممكن تكون متاكدة وقعدنا نضحك بس متخافوش ماما دى حبيبتى
انا ... يعنى ممكن تكون عرفت احنا كنا بنعمل ايه
امل ... لالالا هى بتخمن بس
بوسى ... بس بقى بجد المرادى كنا هايجين اوى وبعدين عايزين نكمل اللى عملناه
انا... لا لا لا مش النهاردة خالص انا اعصابى باظت خالص من كبسة امك دى هو انا عارفة اتلم على نفسى
بوسى .. يابت متخافيش بقولك ماما حبيبتى وبعدين هحكيلك على حاجات حصلت كدة مع ماما
انا.... حاجات ايه محكتليش يا لبوة قولى ايه اللى حصل
بوسى ... يابت مش قولتلك بعد ماكنت بشوف بابا بينيك ماما بقيت اغرى بابا بعد ما سمعته بيهيج اوى على طيز ماما
انا ... ايه لا مقولتيش وعملت ايه بقى مش فاهمة بتغرى باباكى ازاى بقى احكيلى
بوسى ... بعدين بعدين علشان بابا زمانه جى وهناخد الدرس تعالو نزاكر بجد بقى
انا ... ماشى يا لبوة بس مش هسيبك غير لما تحكيلى ايه موضوع بتغرى باباكى ده وعملتى ايه
بوسى ... راحت ضحكت هو انتى عايزة تعرفى بس ولا علشان انتى كمان تغرى باباكى بعد لما شوفتى زوبره النهاردة
انا... ايه اااااه وسرحت وافتكرت زوبر بابا وبصتلها وضحكت تصدقى فكرة يابت احكيلى بقى عملتى ايه
امل ... راحت ضحكت نزاكر شوية بقى وخلو الكلام ده بعدين يا متناكة منك ليها
بوسى وانا قعدنا نضحك ومسكنا الكتب وبنزاكر وشوية جه عمو خالد وادانا الدرس وروحت البيت بس اللى حصل فى البيت حاجة تانية
الجزء الخامس
نورا
رجعت البيت بعد ما زاكرنا انا والبت بوسى وامل وبعد ما هجنا على بعض ونكنا بعض انا والبت بوسى اللبوة اللى حكتلى ازاى بتجسس على ابوها وهو بينيك مامتها وهجنا على بعض وقعدنا نبوس فى بعض واحنا نايمين على السرير واللبوة امل اختها جت من ورايا وحضنتنى وقعدت تبعبص فى طيزى وطنط ليلى اللى دخلت علينا مرة واحدة بس استخطينا وبعد ما عرفت ازاى بوسى بتلبس جلاليب قصيرة علشان تبين طيزها وتغرى باباها خالد قولت فى باللى لازم انا كمان اجرب موضوع الاغراء ده وبعدين عمو خالد ادانا الدرس ورجعت على البيت تانى لقيت بابا وماما صحيو وماما فى المطبخ بتعمل الاكل
انا ... بابا لقيته قاعد قدام التلفزيون بيتفرج على ماتش الاهلى
بابا... ايه يا قلبى عملت ايه فى الدرس وبيبصلى وبيضحك افتكر لما وقف قدامى ملط وزبره كان كبير اوى وسرحت انا كمان فى زوبره اللى مش قادرة انسى شكله ولا كان كبير اد ايه
بابا... نونا يا نونا انتى رحتى فين وبيضحك
انا... انا معاك اهو يابابا انت كنت بتقول ايه معلش مخدش باللى
بابا... ااااه مخديش بالك طيب ابقى خدى المرة اللى جية
انا .. بصتله وبرقت وقولتله اخد ايه يابابا
بابا... بالك يابت بالك ركزى وقعدنا نصحك ها عملت ايه فى الدرس عمك خالد اداكى كويس
انا .. اتخضيت ايه ادانى ايه يابابا انت بتقول ايه
بابا ..يابت اداكى الدرس كويس انت مش مركزة ليه كدة
انا ... صحكت لا لا مفيش يا بابا اه هو ادانى الدرس كويس قصدى ادانا الدرس كويس
ماما... يابت يا نورا انت يابت
انا.. ايوة يا ماما
ماما.. تعالى ساعدينى وبطلو رغى مع ابوكى شوية تعالى يا زفتة
انا ... ضحكت حاضر ياماما رميت الكتاب على السفرة ورحتلها على المطبخ وساعدتها فى عمايل الاكل وبعد ما خلصو اكل قعدنا على السفرة علشان ناكل
فيفى ... بقولك ايه يا حبيبى
انا ... ايه يا قلبى
نورا ... وبعدين بقى فى المحن اللى احنا فيه ده
فيفى ... قعدت تضحك وقالتلها وانتى زعلانة ليه مانا بشوفك بتقعدى تحضنى فى باباكى وتبوسى فيه كانك لسة عيلة صغيرة كنت اكلمت
نورا ... اه يا ستى ماما بابا وحبيبى وحضنه وابوسه زى مانا عايزة ولا ايه يابابا
انا.. لا يا حبيبتى براحتك انتى حبيبتى وقلبى كمان بس ماما هى كمان حبيبتى وقلبى ولا غيرانة من ماما وقعدنا نضحك كلنا
فيفى ... سيبك منها دى عيلة مفعوصة مش شاطرة غير فى اللماضة بس انما فى المزاكرة ...
نورا.. ايه يا ماما بطلع الاوائل كل سنة ولا ايه
انا.. خلاص بقى بطلو نقار شوية وكلو بقى الاكل برد كنت عايزة تقول ايه يا فيفى
فيفى ... ااااه شوفت نستنى ازاى اه انا كنت عايزة اروح عند اختى سعاد بكرة انت عارف فرح بنتها قرب ولازم نبقى معاها نساعدها فى جهاز العروسة
انا... اه طيب يا حبيبتى ماشى بس انتى هتعرفى تروحى لوحدك مانتى مش عارفة الطريق اوى
فيفى ... لا مانا هعدى على اختى نها الاول انا بركب من قدام العمارة الباس وبينزلنى قدام الشارع بتاعها فى مدينة نصر وهطلعها الشقة وبعدين هناخد معانا شوية حاجات وجوزها الدكتور امير بيجبلنا تاكسى هنزلنا قدام عمارة اختى سعاد فى المقطم
انا... ااااه طب تمام اصلك هتوهى فى المقطم لو روحتى لوحدك
فيفى ... لا متخافش اختى عارفة الطريق كويس انا بصراحة مش عارفاه اوى
انا .. يا حبببتى انتى مش عارفاه خالص ولا عارفة حتى اسم الشارع مش قولتلك كذا مرة احفظى اسم الشارع
فيفى ... يوووه يا حبيبى هو انا مخى دفتر بنسى يا حبيبى بنسى
انا ...طب ماشى عقبال ما نجيب عربية ووديكى كل المشاوير بتاعتك بس هانت
فيفى ... ايه صحيح مقولتليش كلمت جارك اللى قصادنا على الموضوع ده ولا لسة
نورا .. موضوع ايه يابابا
انا... بصيت لفيفى انتى مبتبلش فى بوقك فولة مش تصبرى الموضوع يخلص
نورا.. بقى كدة ياسى بابا بتخبى عليا وانا اللى بقول انى حبيبتك ومبتخبيش حاجة عليا ابدا انا زعلانة منك ومش هكلمك وعملت نفسها مقموصة
انا.. قعدت اضحك وقولتلهت يا قلبى ده كلام بينى وبين عمك جورج جارنا اللى قصادنا انتى عارفة احنا صحاب من زمان وهقولك يا ستى هو كلمنى كن فترة عايزنى اشاركه ونجيب عربية نشغلها اوبر وانا ومامتك محوشين قرشين كدة بس لسة بنكملهم ومامتك موافقة على الفكرة وهنجيب عربية
فيفى ... بس هو قالك يا حبيبى لسة هيبيع العربية بتاعته الاول علشان يخش معاك
انا ... ااااه ماهو قاللى جاله كام واحد بس السعر قليل شوية انتى عارفة السوق نايم اوى وعربيته قديمة ومش هتجيب فلوس كتير والعربية اللى عايزين نجبها غالية شوية
نورا... طب يابابا هو مينفعش عربية عمو جو تشغلوها اوبر يعنى
انا... لا طبعا ازاى دى شاهين وحالتها تعبانة وكمان عايزة مصاريف
فيفى.. طب هيعمل ايه جورج صحبك
انا .. بيقولى هيبعها ويبيع الدهب بتاع مراته ميرا وانا على الفلوس بتاعة كام قيراط اللى بعتهم فى البلد وحاطتهم فى البنك اكمل عليهم بالجمعية اللى عاملة فى الشغل مع زمايلى ونجيب العربية
نورا ... هيييييه ويبقى عندنا عربية جديدة صح
انا... صح بس شرك مع عمك جورج خليكى فاكرة
نورا ...مش مشكلة اهم حاجة يبقى عندنا عربية جديدة
انا ... هو صحيح فرح بنت اختك سعاد امتى
فيفى ... الخميس اللى بعد اللى جاى ايه يكون جبت العربية الجديدة فرحنى يا قلبى
انا.. ياريت بس لسة ممكن على الشهر اللى جاى بعد ما قبض الجمعية وجورج عقبال ما يبيع عربيته ويكمل عليها
فيفى .. ماشى خير وكمل اكلنا
نورا .. بابا
انا... ايه يا قلبى
نورا ... فى مسألة فى الرياضة مش عارفة احلها وانت يابابا شاطر اوى فى الرياضة والحسابات وكدة
انا .. يابت مش كذا مرة اعرفك ازاى تحليها
نورا .. يابابا ماهى معادلات وحاجات كدة صعبة ومش عارفة احغظها
انا ... طيب طيب بعد مانخلص اكل خش هاتى الكتاب واعرفك ازاى تحليها
نورا ... تسلملى يا بابا يا حبيبى وكملنا اكل وبعد ما خلصنا اكل شلنا الاكل وودناه المطبخ ولسة نورا هتغسل المواعين مامتها قالتلها لا روحى انتى ذاكرى مع باباكى وانا هخلص المواعين باستها من خدها ودخلت اوضتها تجيب كتاب الرياضة وجتلى وكنت لسة قاعد على السفرة
نورا.. هنزاكر هنا على الانترية يابابا ولا عندك
انا ... بصتلها لقتها غيرت ولبست جلابية قصيرة اوى وخفيفة ومفتوحة من فوق مبينة بزازها بصتلها مش عارف هجت ليه قولتلها لا تعالى اقعدى جمبى هنا على السفرة احسن
جت ومسكت الكتاب وفتحته ها المسالة بتاعة المرة اللى فاتت
نورا... اااه يابابا
انا.. طب افتحى الكشكول وهقولك تحليه ازاى وبشرحلها لسة وهى قاعدة جمبى لقتها مرة واحدة
قالتلى لا لا مش عارفة كدة ثانية واحدة وراحت قامت وراحت قعدت على حجرى زوبرى كان جوا طيزها بصتلها وضحكت وقالتلى مش كدة احسن
انا .... انتى شايفة كدة احسن وزبر هاج اوى وحسيت بطيزها الملبن اوى وزبرى هاج ووقف وبقى جوا طيزها
نورا... بصتلى وضحكت وقالتلى ايوة يا بابا انا بحب كدة انت زعلان وبتبصلى اوى
انا... ضحكت وقولتلها لا مش زعلان زى مانتى عايزة بصى بقى وبدات اعرفها ازاى احل المسألة واحدة واحدة وهى بقى عمالة بطيزها تروح وتيجى على زوبرى اللى بقى على اخره وبقى جوا طيزها اوى وبقيت هايج اوى على طيزها وهى كمان هايجة اوى
بعد ما حليت مسألة قولتلها حلى بقى المسألة دى وورينى هتعرف تحليها ولا لا
بصتلى وقالتلى ماشى يا سى بابا وحلت المسألة وبعد ما خلصت قالتلى ها حلتها صح ولا لأ
بصيت ولقتها حلتها صح قولتله برافو عليكى صح المرادى
فرحت اوى وقالتلى بجد حلتها صح طب هات بوسة بقى مكافتى انى حلتها صح وبتلف وشه ولسة هبوسها فى خدها لقتها لفت وبوستها فى بقها بصتلى وقالتلى حلوة اوى المكافاة دى
انا ... قولتلها بجد عجبتك
نورا... اوى اوى ممكن نعملها مرة تانية علشان خاطرى ولقتها عمالة تحك طيزها اوى وزبرى بقى خلاص على اخره ولقتها قربت وراحت بستنى جامد غصب عنى لقنى بحضنها وايدى جت على بزازها بصتلى وشفايفى فوق شفايفها هاجت اوى وهجت عليها اوى ونزلت بوس فيها وايدى قافشها فى بزازها شوية قولتلها بس كفاية بقى كدة ... انتى شقية قوى
نورا... وانت شقى يا سى بابا وبعدين مش بقيت شاطرة وحليت صح دى مكافاتى ولا كتير عليا
انا.. بصتلها وقولتلها بس اوعى ماما تعرف حاجة اللى حصل ده سر بينا اوك
نورا... طبعا اوك يا احلى بابا بس لو حليت صح تانى هتدينى مكافاة زى دى متفقين يا بابا
انا.. ضحكت وقولتلها هى عجبتك اوى المكافاة دى
نورا... اوى اوى وهزاكر كتير وهحل صح علشان تدينى احلى مكافاة متفقين يابابا
انا... قولتلها خلاص متفقين قومى خش اوضتك وذاكرى ولو فى مسألة صعبة ابقى تعالى وانا هحلهالك
نورا ... وبصتلى وضحكت وقالتلى طبعا يا احلى بابا انا.. بصتلها وهى ماشية ومديانى طيزها اوووووف يخربيتك يا نونا طيزك ملبن يا لبوة يا ترى ناوية على ايه بس
نورا .. بصتلى وانا ببص على طيزها وهايج عليها ضحكت بشرمطة وقالتلى بصحيح نسيت اقولك مس هدى كلمتنى النهاردة وانا فى الدرس وكانت عايزة رقم موبايلك
انا .. مس هدى بتاعة المدرسة اه عايزاه ليه
نورا .. بتقولى عندها مشكلة فى عداد الكهربا وعرفت منى انك شغال فى الكهربا وعايزاك تحلها مشكلة العداد ده وانا بصراحة ادتهولها هى احتمال تكلمك
انا.. طيب ماشى لما تكلمنى ابقى اشوف ايه المشكلة وسرحت وقولت فى باللى يا ترى فى مشكلة فعلا فى عداد الكهربا ولا عايزة ايه ... مش عارف ... مش مطمن
الجزء السادس
تانى يوم رحت الشغل وكان يوم طويل ولف وتعب وطلوع عمارة وخناقة مع ده وده على فواتير الكهربا
واللى بيدفع واللى مش عايز واللى بيقسط على كام شهر لو الفاتورة عالية شوية ووجع دماغ بس الواحد هيقول ايه هو الشغل كله بقى كدة
شوية ولقيت تليفونى بيرن من رقم غريب
الو ... مين معايا
اهلا يا استاذ احمد مش حضرتك ابو نورا
ايوة انا اهلا بيكى حضرتك مين
انا ميس هدى ميس نورا فى المدرسة مش فاكرنى لما جيت تتخانق معايا
انا... ااااه اهلا بيكى معلش كان سوء تفاهم انتى لسة زعلانة
ميس هدى .. لا خالص انا فهمت وجهة نظرك وكانت صح انت عندك حق برضه انا ساعات ببقى منفعلة بس معلش طبعا حضرتك مقدر تعبنا مع الولاد علشان يفهمو ويركزو ويبقو احسن اكيد حضرتك مقدر
انا... اااه طبعا مقدر تعبكم طبعا
ميس هدى .. ونورا بقت حبيبتى اوى وبكلمها وهى شاطرة وامورة
انا... اااه تسلمى يا ميس هدى
ميس هدى ... هى نورا كلمتك على مشكلة العداد
انا.. اااه هى قالتلى انك هتكلمينى وتعرفينى المشكلة بالظبط علشان هى طبعا مفهمتش اوى ايه المشكلة
ميس هدى ... طب حضرتك فاضى النهاردة تجيلى البيت تشوف العداد بنفسك اصله تاعبنى اوى
انا.. هو ايه ده اللى تعبك
ميس هدى ... بتضحك العداد تعبنى اوى وبتاع الكهربا بيقولى عطلان ولازم له صيانه ومش عارفة اعمل ايه وفاتورة الكهربا بتيجى عالية اوى وبتتعبنى اوى
انا .. برضه وقعدت اضحك
ميس هدى .. حضرتك ممكن تجيلى النهاردة تشوفلى العداد وتريحنى قصدى من العداد
انا .. اااه طبعا ممكن انا اقدر اتاخر عليكى انت ساكنة فين
ميس هدى ... فى شارع كذا اخر شارع سليم بالزيتون
انا... اه عرفته ده جمبى مش بعيد طب جوزك موجود علشان بس الاحراج
ميس هدى ... لا لا لا هو عادى قصدى لا عادى تعالى لو تحب دلوقتى هو للاسف مدرس زيى وعنده دروس برة البيت بس تيجى براحتك هو انت غريب احنا بقينا معرفة خلاص
انا.. قعدت اضحك ااااه طبعا خلاص انا ساعة زمن وهعدى عليكى ابعتيلى لوكشن العمارة وهجيلك
ميس هدى .. تسلملى وهبعتلك اللوكيشن اهو على الواتس بعتهولك تمام وصلك
انا... ااه تمام مع السلامة وقفلت معاها وبعدين معاكى ده كمين ليا يا لبوة علشان تنتقمى من اللى عملته فيكى فى الفصل ولا شكلك لبوة ولا عايزة ايه بالظبط مش حوار عداد يخليكى هايجة كدة اما نشوف لما اروحلها
وعدى ساعة كنت خلصت كل مشاوير الشغل ورحتلها على العمارة اللى ساكنة فيها وطلعتلها شقتها رقم ٧ فى الدور التالت وركبت الاسانسير ووصلت قصاد شقتها
ورنيت عليها عرفتها ان وصلت قصاد الشقة
فتحتلى باب الشقة واوووووف يخربيت ام جمالك شعرها حرير وحاطة بريفيم ابن متناكة جامد اوى ولابسة روب عل قميص نوم اول ما شفتها هجت اوى
انا... بصتلها من فوق لتحت وقولتلها ازيك يا ميس هدى انا جيت اشوفلك عداد الكهربا
ميس هدى ... اااه اهلا وسهلا اتفضل وفتحتلى باب الشقة ودخلت قدامى
انا... دخلت الشقة وقفلت الباب اوووف يخربيت طيزك اوووووف بجد طيزها ملبن اوى اوى
ميس هدى ... لفت وشها وبصتلى وبتضحك بشرمطة وقالتلى عداد الكهربا فوق اهو
انا.. طيب ممكن كرسى اطلع عليه علشان بس عالى شوية راحت وجابت كرسى من السفرة والروب اتفتح شوية وبان بزازها اللبوة ولابسة حتة قميص نوم اوووووف يخربيتها احمر وقصير ومبين بزازها كلها شافتنى وانا ببص على بزازها ضحكت ومقفلتش الروب وقالتلى خد الكرسى اهو وبتضحك بعلوقية اوى
خدته منها وطلعت بصيت على العداد وفكيته لقيت سلك الكهربا ملمس وبيعد بسرعة وعرفتها المشكلة
ميس هدى .. طب وده خلى الفاتورة تيجى عالية اوى الشهر ده
انا.. ااااه طبعا هو بيعد عكسى وبيقرى بسرعة متقلقيش حلها بسيط وفكيت العداد ولحمت السلك وظبطه وركبته وشغلت العداد واشتغل وبقى كويس
ميس هدى ... خلاص كدة بقى كويس
انا.. اه عملتهولك اهو وبقى يقرى عادى ولما يجى بتاع الكهربا قوليله اشتغل لوحده وبقى كويس متعرفوش انى انا اللى عملته علشان ميبقاش غلط عليا فى الشغل
ميس هدى... لا ازاى اااه طبعا هقول زى ما قولت الظبط ثوانى اجبلك حاجة تشربها ودخلت المطبخ جابت كوباية عصير مانجة وجت وبتقولى اتفضل
انا.. خدها منها وبشرب شوية وايدى اتزحلقت راحت الكباية وقعت عليها غرقت بزازها قولتلها اااه سورى مقصدش
ميس هدى .. بصتلى وبتضحك وفتحت الروب خالص ولسة هتمسح العصير اللى ادلق على بزازها
انا.. رحت زانقها فى الحيطة وبستها جامد من بقها وقولتلها لا العصير ميتمسحش كدة يتمسح كدة ونزلت بلسانى الحس العصير ورحت مطلع بزازها نزلت فيهم مص ولحس بزازها
ميس هدى ... اااااااه ااااااه انت بتعمل ايه يا شقى
انا ... بمسح العصير
ميس هدى ... بتمسحه منين
انا .. من على بزازك وقعدت امص والحس واعض فى بزازها
ميس هدى ... لا لا لا بس كفاية تعبتنى ااااااه حرام عليكى بزازى انت بتمص جامد اوى ليه كدة براحة ااااااااااه اااااااه اااااااه انت هتعمل ايه لا سبنى حرام عليك سبنى
انا... انا هعمل اللى جه فى خيالك يا لبوة لقتها جريت منى ودخلت المطبخ وبتضحك جريت وراها وقلعت ملط ودخلتلها المطبخ وزنقتها فى المطبخ وشديت الروب وقلعتهولها
ميس هدى ... بس يا مجنون انت عايز ايه منى
انا ... انا نفسى فيكى من ساعة اللى حصل فى الفصل ومش هسيبكى غير
ميس هدى ... غير ايه يا مجنون
انا... رحت حضنها ونزلت فيها بوس جامد وهى هاجت لوى وعمالة تبوس فيا ومسكت زوبرى جامد رحت متيمها على الارض ونمت فوقها وعمال ابوس فيها وامص بزازها جامد
ميس هدى .... اااااااه اااااااه يخربيتك ولعتنى حرام عليك ااااااااه اااااااه مص بزازى اوى اوى انا تعبانة اوى اوى اااااااه اااااااااه انت كنت فين من بدرى كنت نفسى فيك تنكنى فى المدرسة هيجتنى وسبتنى ليه كسى نااااار من ساعتها دخله بقى مش قادره
انا... ادخل ايه يا لبوة قولى
ميس هدى ... زوبرك ابن المتناكة ده حطه فى كسى بقى كسى ناااار طفى نار كسى اااااااااه اااااااااااه
انا.. رحت رازع زوبرى فى كسها جامد
ميس هدى ... اااااااااااااه ااااااااااااااااااااه يخربيتك يابن المتناكة ايه الزوبر ابن الوسخة ده زوبرك كبير اوى فشختنى يخربيتك نكنى نكنى اوى اااااااااااااااااااه اااااااااااه اااااااااااااااااااح
انا.... خدى يابنت المتناكة يا شرموطة زوبرى فى كسك انا هفسخك يا كسمك وهفشخ كسك ابن الشرموطة ده ورحت رازع زوبرى جامد وقعدت انيك فيها شوية وسمعنا صوت باب الشقة اتفتح
اتخضيت ورحت قايم مين ده حد جه
قامت وكانت لسة لابسة قميص النوم لقتها هادية ومتخضش وقالتلى استخبى ورا باب المطبخ متخفش ومتعملش صوت
هدى يا هدى وصوت فى الصالة
ميس هدى.. ايوة يا حبيبى انت جيت انا فى المطبخ بمسح بس
جه لحد عندها وانا كنت واقف ورا الباب وقفلاه نص قفلة وبتتكلم من وراه
انت جيت يا قلبى
جوزها امير ... اااه يا قلبى انت بتمسحى المطبخ
ميس هدى ..اااه يا قلبى هخلص واعملك الغدا
جوزها امير ... بس انتى بتمسحى بقميص النوم بس جامد اوى انتى هيجتينى طب ما تيجى نعمل واحد فى المطبخ قبل ما بنتك امانى تيجى من المدرسة
ميس هدى ... لا لا مش دلوقتى اخلص مسيح واسبقنى انت على اوضة النوم وانا هجيلك هروقك وهحكيلك قصة حلوة كمان هتيهجك اوى
جوزها امير.. قصة بتاع الكهربا اللى زنق وناكك انا عايزك تحكيهالى تانى
ميس هدى ... قعدت تضحك بشرمطة وقالتله مش لسة قايهالك من يومين هى بتهيجك اوى كدة ولقتها بتمسك زوبرى وانا مستخبى جمبها ورا الباب وزبرى هاج عليها رحت قعدت ابعبص فى طيزها هاجت هى كمان
جوزها امير .. اااه يا قلبى القصة دى بتهيجنى اوى
انا... لقيت جوزها شرموط وهى لبوة اوى اتجرات ورحت ماسك زبرى وحطيته فى طيزها هى اتفاجات ووطت لورها وزبرى اول لما دخل طيزها
قالت ااااااه كان جوزها مسك حلمة بزها فى الوقت ده وقالها انتى هجتى اوى كدة يا لبوة
بصتله وبتعض على شفايفها وقالتله ااااه بطل لعب فى بزازى انا هايجة اصلا
رحت رزعت زوبرى تانى فى طيزها وعمال انيك فيها
قالت ااااااااااه
جوزها قالها مانا سبت بزازاك يا لبوة بتقول اه ليه
قالتله لا صباع رجلى خبط بس فى الباب روح بقى عايزة اخلص انا تعبانة اوى
قالها ايه تعبانة
قالتلة من المسيح يحبيبى اسبقنى بقى على اوضة النوم وانا اخلص وجاية وراك مش وسابها قفلت الباب وقالتلى يخربيتك انت كنت هتفضحنا بتنكنى وجوزى واقف قدامى وبيكلمنى
قولتلها بس مكنتيش هايجة وانا بنيكك وهو قدامك
قالتلى هايجة بس دانت ولعت كسى نار وهيجت امى نكنى بقى يابن الوسخة بزوبرك اللى فشخنى ده
قولتلها خدى يابنت المتناكة وقعدت ارزع فى طيزها لحد ما جبت لبنى كله فى طيزها
ااااااااااااااه ااااااااااه عشرنى يابن المتناكة فى طيزى زوبرك حلو اوى وكبير اوى اااااااااااااه ااااااااااااااه نزل لبنك كله فى طيزى مش قادرة بجيب يخربيتك ااااااااااااااه اااااااااااااه ااااااااااح
قولتلها وطى صوتك يالبوة جوزك يسمعنا
قالتلى ملكش دعوة البس وامشى بس مش هسيبك هتنكنى تانى يا كسمك
قولتلها يابنت المتناكة عارفة لو مبطلتيش تشتمى هعمل فيكى ايه
قعدت تبعبص فى كسها وتلحس اللبن اللى نازل من كسها وقالتلى هتعمل ايه
قولتلها هنيكك يا لبوة
قالتلى دلوقتى تانى ياريت وبتمسك فيا
قولتلها بعدين احنا كدة هنتفضح بجد يخربيتك يا لبوة بعدين يا متناكة بعدين هو انا هسيبك وبستها جامد ولبست وخرجت بسرعة قبل ما يجوزها يجى على صوتنا بس يابنت المتناكة طلعت مرا شرموطة ومتناكة اوى اوى اوووووووف يخربيتها
ونزلت من العمارة وروحت على البيت دخلت سلمت على فيفى مراتى اللى فى المطبخ كالعادة بتعمل الغدا ونورا كانت لسة مجتش من المدرسة
دخلت الحمام وخدت شاور ولبست وخرجت قعدت فى الصالة ونورا جت من المدرسة وقعدنا اتغدينا وجيت اخش انام شوية
مراتى قالتلى انا رايحة عند اختى سعاد
قولتلها تانى مش كنتى هناك امبارح
قالتلى معلش بنرص العزال بقى انت عارف
قولتلها ماشى وقولتلها هتروح طبعا مدينة نصر الاول عند اختك عفاف هى رايحة معاكى
قالتلى لا انا هروحلها على شقتها الاول واخد حاجات بس بنتها عندها درس وهتاخده عندها فى البيت ومينفعش تنزل وتسيب بنتها لوحدها فى الشقة مع المدرس
طب وباباها فين
فى العيادة يا حبيبى انت عارف هو دكتور نفسانى بس كلمت اختى هتستانى لحد ما اروحلها واخد شوية حاجات وبعد كدة جوزها هيكلمنى تاكسى يوصلنى لحد بيت اختى سعاد هو عارف السكة كويس وبيودينا كل مرة يلا بقى يا حبيبى علشان متاخرش
ماشى يا قلبى لو عايزة فلوس خدى اللى انتى عايزاه من جيب البنطلون
تسلملى يا قلبى
وخلى بالك من نفسك ومتتاخريش بالليل
حاضر حاضر يوووه هو انا صغيرة وباستنى وخدت الفلوس ونزلت
وانا دخلت نمت شوية ولسة هنام لقيت نورا بنتى دخلت عليا الاوضة وبتكلمنى
بابا انت نمت ولا ايه
بصتلها لا لسة عايزة حاجة يا قلبى تعبان شوية وعايز انام فى ايه
مفيش يا احلى بابا انا عندى درس كمان شوية عند ميس هدى وعايزة فلوس الدرس
طيب يا حبيبتى خدى الفلوس من جيب البنطلون وسبينى انام بقى شوية
بصتلى وضحكت وراحت خدت الفلوس وجت جمبى مش عايز حاجة منى يابابا
بصتلها وقولتلها لا يا قلبى خلى بالك من نفسك انتى رايحة الدرس انتى والبنات صحابك صح
اه طبعا يا بابا هروح لوحدى يعنى
طيب ماشى ماشى
طب باى بقى يا احلى بابا ووطت ولقتها باستنى من بقى
بصتلها وضحكت وقولتلها باى يا قطتى وراحت حدفتلى بوسة تانى فى الهوا ونزلت على الدرس
اوووووف يخربيت كدة البت دى طيزها ملبن اوى وبقت هايجة اوى ولا انا اللى هايج يوووووه معرفش انا تعبت اوى النهاردة ومش قادر عايز انام ورحت فى النوم يجى ساعتين تلاتة
صحيت يجى الساعة ١٠ بالليل قمت وخرجت من الاوضة لقيت نورا قاعدة فى الصالة بتتفرج على مسلسل مش عارف هندى ولا ايه حكايته اهو مسلسل والسلام
قولتلها ايه يا حبيبتى انتى جيتى من الدرس امتى
من نص ساعة كدة يابابا ولقيتك رايح فى سابع نومة مردتش اصحيك
اااه طيب تسلمى هى امك لسة مجتش من عند خالتك
لا وكلمتها من شوية بتقولى شوية لسة هتتاخر شوية كدة
هتتاخر طيب دخلت الحمام وخرجت وقولت لبنتى نورا اعمليلى كباية نسكافيه
قالتلى حاضر وقامت راحت على المطبخ تعملى النسكافية
قعدت فى الصالة ومسكت التليفون وكلمت مراتى وقالتلى هتتاخر شوية بس اد ساعة علشان قربو يخلصو وهتيجى علطول
قولتلها رن عليا وانتى نازلة
قالتلى ماشى وقالتلى متقلقش جوز اختها اتصل بالتاكسى وهيجى ياخدها من المقطم ويجبها البيت هنا
قولتلها طيب يا قلبى متتاخريش بس ورن عليا وانتى نازلة من عند اختك وقفلت معاها بس مش عارف ليه قلبى متوغوش مش عارف
وبقلب فى التلفزيون لقيت ماتش للزمالك قولت اتفرج عليه كان مع الاسماعيلى قولت اهو ماتش حلو ونشوف شوية ضحك وقعدت اتفرج على الماتش ونورا جابت النسكافيه وقاعدة معايا تتفرج على الماتش
عدى يجى ساعة واكتر واتصلت بفيفى مراتى
الو ايوة يا قلبى ها خلصتو ولا لسة
ااه يا حبيبى انا هغير هدومى اهو والتاكسى مستنينى تحت العمارة معلش يا حبيبى اتاخرت شوية
لا مفيش حاجة سلمينى على اختك وجوزها والعيال
قالتلى وهى بتسلم عليك جوزها برة قاعد على القهوة واختى بتقولك متتاخرش يوم الخميس اللى جاى الحنة وجوزها هيكلمك يعزمك طبعا
ماشى يا حبيبتى قوليلها لا طبعا كلنا جايين ده فرح بنتنا وقفلت معاها
يابابا فى ايه قلقان ليه كدة يا ماما عيلة صغيرة
لا يا قلبى مش عيلة بس مش عارف متغوغش عليها بس
ياسى بابا الحب وعمايله يارتنى كنت انا علشان تخاف عليا كدة
يابت بطلى بكش هو انا مبخفش عليكى ويمكن اكتر بس بقى علشان نتفرج على الماتش ده اهو اهو شفتى الزمالك جاب جون فى الاسماعيلى
انت مش اهلاوى يابابا بتتفرج على الزمالك ليه وكمان مبتحبش الاسماعيلى اومال فرحان لمين وزعلان لمين انا مش فاهمة اى حاجة
يابت الماتشات دى بتبقى زى الكوميديا للاهلاوية احنا عارفين مين كسبان ومين مش عايز يكسب
بصتلى ومش فاهمة حاجة
بقولك ايه قومى اقعدى اللاب بتاعك ولا زاكرى امشى امشى بقى عايزين نشوف الضحك ده
وقامت جابت اللاب وبرضه جت وقعدت جمبى
الماتش شوية وخلص والساعة بقت ١٢ بالليل لا كدة كتير ايه فى ايه
وبرن على مراتى تلفونها مفيش اى حاجة ولا بقول اى حاجة ايه ده بقى وبقيت بكلم نفسى
فى ايه يابابا
امك بتصل بيها تليفونهها مبيرنش ولا حتى بيقول مفيش شبكة ايه ده فى ايه
اهدى بس يا بابا هرن من عندى وبترن وبرضه مفيش اى حاجة اه صحيح مفيش حاجة ممكن فصل شحن كلم خالتو كدة
اه صح ورنيت على سعاد
الو ايوة يا سعاد هى فيفى نزلت من عندك
اه بخويا من يجى ساعة هى لسة موصلتش عندك
لا وبرن عليها تليفونها مش عارف فى ايه
ايه يعنى مبيرنش خالص
لا بقولك مبيقولش اى حاجة
اااه ااه هو كان هيفصل شحن وكان فى يجى ٢٠% وقولتلها اشحنيها قالتلى لما اروح ممكن فصل شحن ولا حاجة
طب فصل شحن ايه اللى اخرها انتى بتقولى نازلة من ساعة صح
ااه يخويا مش عارفة انت بتقلقنى ليه يمكن الطريق زحمة ولا حاجة رن عليها تانى يكون مفيش شبكة ويلقط معاك
طب سلام سلام يا سعاد
ابقى طمنى يخويا لما توصل هستنى تليفونك
حاضر حاضر سلام وقفلت معاها
لقيت بنتى عمالة ترن على امها مفيش حاجة فين وفين وقعدنا يجى نص ساعة لقيت التليفون بيرن وفتح
الو الو فيفى انتى فين
لقتها بتعيط اوى ومنهارة وقالتلى الحقنى الحقنى انا اتخطفت
قولتلها ايه فين ومين اللى خطف مين
قالتلى التاكسى اللى كان معاها وقعدت تعيط
تعيط ومنهارة فى العياط
طب اهدى متخافيش انا جايلك علطول انتى فين دلوقتى
مش عارفة حتة مقطوعة وضلمة انا خايفة اوى ومرعوبة الحقنى الحقنى
متخافيش متخافيش انا عرفتك ازاى تبعتى اللوكيشن صح
اه اه فاكرة
طب ابعتلى اللوكيشن بسرعة
حاضر حاضر بس التليفون هيفصل شحن
ابعتى بسرعة بس
اهو اهو بعت
اه وصلنى ده فى المقطم بس ورا خالص عند الجبل اخر المقطم
تعالى بسرعة انا مرعوبة اوى انا مرعوبة اوى وقعدت تعيط على الاخر
طب خلاص سلام انا جايلك هو
فى ايه يابابا ماما مخطوفة
ايوة انا نازل حالا
انا جاية معاك
لا جاية فين انتى تقفلى الباب بالمفتاح وكمان تقفلى الترباس جامد واوعى تفتح لاى مخلوق غير لما اجى انا وامك وجريت لبست بسرعة وخدت فلوس
طب هتروح ازاى
ايه اااه ااااه عربية عمك جو مفيش غيره فى الوقت ده ومش هيقول حاجة وخرجت وقولتلها اقفلى ورايا واوعى تفتحى لحد اوعى وقفلت باب الشقة
وخبطت على باب الشقة اللى قصادنا محدش رد رنيت الجرس مرة واتنين وتلاتة
مين مين اللى جى السعادى
انا يا جو افتح
فتح وهو كان لابس البوكسر بس
معلش يا حبيبى جيت فى وقت متاخر وصحيتك
لا يحبيبى مفيش حاجة بس بس
ايه يبنى فى ايه خير قلقتنى
لا يا جو مفيش مراتى بس تعبانة شوية وعايز عرببتك اوديها الدكتور
ايه بس كدة طب وبيبص وراه لقى مراه جت وراه قالها هاتى مفتاح العربية جبته وخده منها
خد يا سيدى بس خير اجى معاك طيب
لا لا يحبيبى تسلم هو شوية تعب اوديها الدكتور ونجى علطول
اه تمام بس هى فين
ايه هى اه هى سبقتنى تحت واقفة مستنينى
لا لا مستنيك طب روح بسرعة وابقى طمنى استنى
ميرا هاتى وبصلها جت ووقفت وبتديله فلوس خدها منها وبيقولى خد خلى دول معاك
لا لا لا حبيبى تسلم معايا فلوس تسلم يحبيبى
يبنى هو انا بعزم امسك احنا اخوات
ايوة يااحمد احنا اخوات وفيفى اختى وحبيبتى
بصتلها ولسة هتكلم يخربيتك يا ميرا واقفة ورا جوزها بحتة قميص نوم اصفر بيلمع واوووووف بزازها كلها برا وفتلة يالبوة بس مدارين حلمة بزازك اوووف بصتلها وبلعت ريقى
بصتلى بضحكة علوقية مكتومة
بصيت لجو وقولتله حبيبى تسلم
تسلمى يا ميرا وسبتهم ونزلت جرى الحق مراتى يانهار اسوح دى مخطوفة يخربيتك يا ميرا توهيتينى وركبت العربية وكنت سايق زى المجنون وبجرى على اخرى لحد ما وصلت المقطم ومشغل gps وشوية لحد ما وصلت ايه الحتة المقطوعة دى
ونزلت من العربية والدنيا ضلمة كحل ومفيش نور خالص نورت كشاف التليفون وحتة متكسرة ولقيت قدامى بيت مهجور بس حيطان بس ودبش وزلط وكسر قعدت امشى لحد ما لقيت مراتى مرمية على الارض وهدومها كلها متقطعة وعريانة يانهار اسوح ايه ده ايه اللى عملوه فيكى دول ولاد الكلب
يا ولاااااااااااد الكاااااااااااااالب
الجزء السابع
وصلت على gps مكان ورا خالص فى الجبل اخر المقطم وحتة ضلمة كحل
وقفت العربية وطلعت الموبايل وشغلت كشاف النور لقيت قدامى خرابة نص حيطة وطوب كتير متكسر
فيفى يا فيفى
ايوة ايوة يا شريف تعالى بسرعة
انتى فين مش شايف وبقيت عمال ادوس على طوب وحجارة لحد ما وصلت ونور الكشاف جه عليها
لقيت فيفى مرمية على الارض والعباية متقطعة كلها ومش باين غير قميص نوم بتاعها ومتقطع هو كمان وبزازها كلها برا وجسمها كله عريان
الحقنى يا شريف الحقنى وقعدت تعيط
جريت عليها وحضنتها
ايه اللى حصل براحة احكيلى
ولاد الكلب سواق التاكسى اللى ركبت معاه بعد ما كلمتنى وقفلت معاه لقيته دخل فى طريق ضلمة ووقف مرة واحدة وتلاتة ركبو معاه واول لما ركبو كتفونى وكتمو بقى لحد ما جم هنا فى الحتة المقطوعة وووو
ووو ايه احكيلى
قعدت تعيط اوى وقالتلى اغتصبونى يا شريف قطعو كل هدومى واغتصبونى كانو اربعة ومكتفينى وقعدت اصرخ ومقدرتش اجرى منهم وووو اااااااااااه ااااااااه ولاد الكلب ولاد الكلب
حضنتها جامد وقولتلها بس بس خلاص اهدى اهدى متخافيش انا معاكى ودينى لاعرف مين اللى عمل فيك دول وهنيك كسمهم كلهم وهعمل اللى عملوه فيكى ولاد الكلب
ااااااه يا شريف اااااااه فشخونى ولادك الكلب اربعة بينكو فيا تعبونى اااااااااه ااااااااااه اااااااااااه
بس خلاص اهدى تعالى قومى نمشى من هنا
اه يا شريف متسبنيش خدنى من هنا انا خايفة اوى ومرعوبة اوى ااااااااه ااااااااااااه
قومتها وحاولت ادارى جسمها اللى كان ملط وبزازها كلها برا دارتها بالحتت القماش اللى باقية وركبتها العربية ولحسن الحظ اننا بعد الساعة ١ بالليل والطريق فاضى ومحدش شافنا
وصلنا البيت وطلعتها بسرعة قبل حد من سكان العمارة يشوفنا وتبقى فضيحة
خبط على باب الشقة
افتحى يا نورا خبطت مرتين تلاتة ونورا جت جرى وفتحتلنا
واول لما شافت امها وهدومها كلها متقطعة وعريانة لطمت على وشها
ماما ماما ايه اللى حصل فيكى
فيفى بصتلها وقعدت تعيط
مش وقته خالص يا نورا وسعى واقفلى الباب وخدتها على اوضة النوم ونميتها على السرير وقلعتها جلابيتها المتقطعة وقميص النوم الى اتقطع وبقى حتت وجبتلها جلابية بيتى ولبستهلها
نورا اعملى لماما عصير ليمون بسرعة راحت جرى على المطبخ تعمل عصير اليمون
فيفى... شريف ومسكت فى ايدى جامد
ابوس ايدى متسبتيش هتطلقنى صح علشان بقيت شرموطة والرجالة نكونى واغتصبونى وقعدت تعيط جامد
انا .. حضنتها وبوست راسها وقولتلها اسيب مين يا عبيطة انتى مراتى وحبيبتى وام بنتى ودنيتى كلها مستحيل اسيبك
فيفى ... حتى بعد اللى حصل فيا انا عارفة مش هتقدر ترفع عينيك فيا تانى
انا ... ليه انتى مراتى وهتفضلى طول عمرنا مع بعض مراتى واللى حصل ده حادثة ممكن تحصل لاى حد وحصل غصب عنك وووعد منى لاعرف مين اللى عمل فيكى كدة واوعدك ساعتها لاهنيك كسمهم كلهم ومش بس وعيلتهم كلهم
فيفى ... مسكت ايدى وباستها
وانا بوست ايديها وقولتلها متخافيش ازمة وهتعدى وهتنسيها بس انا لا يمكن اسيب اللى عمل ده فيكى وهعرفه وهوصله وساعتها هنفذ وعدى ليكى
فيفى ... تسلملى ويخليك ليا العمر كله بس اللى حصل فيا ده كتير كتير اوى دول كانو اربعة يا شريف كانو اربعة واغتصبونى كلهم مسبوش حتة فيا الا وقعدت تعيط تانى
نورا .... بابا العصير اهو
انا ... هاتى يا حبيبتى خدى يا قلبى اشربى العصير ومتتكلميش خالص دلوقتى عن اى حاجة اهدى خالص واديتها العصير تشربه
نورا شوية كدة خدى الماما الحمام وخليها تاخد دش دافى ولبسيها هدومها ونيميها
فيفى ... وانت يا حبيبى رايح فين
انا.. انا جمبك اهو اروح بس اودى مفاتيح العربية لجو جارنا علشان كنت واخد عربيته وهيروح بيها شغله الصبح
فيفى .. ماشى يا حبيبى بس اوعى يا شريف تقولهم حاجة
انا ... لا طبعا انتى عبيطة انا قولتله انك تعبانة شوية وكنا عند الدكتور متخافيش وسبتها وخرجت من اوضة النوم وخدت مفاتيح العربية وخبط على باب شقة جو
مين مين
انا يا ميرا شريف
ميرا ... جت وفتحتلى الباب معلش يا شريف اصل جو راح فى النوم مانت عارفه بيروح بسرعة وبتضحك بشرمطة وكانت لابسة قميص النوم بفتلة وبزازها كلها برا
انا ... لا ولا يهمك خدى مفاتيح العربية اهم تسلمى وسلميلى على جو
ميرا .. ياراجل بقولك نايم تعالى اشرب حاجة الا بصحيح نستنى فيفى عاملة ايه دلوقتى
انا ... كويسة مفيش نازلة معوية وخير الدكتور اداها حقنة وهتبقى كويسة
ميرا ... طب خير اجى اعملها حاحة ولا تعوزو حاجة
انا ..تسلمى يا ميرا انا عينى على بزازها وبقيت هايج وعلى اخرى
ميرا ... بصتلى وبمد ايدى بالمفاتيح راحت شدتنى لجو الشقة بقتنى حضنتها ونزلت فيا بوس
هجت غصبى عنى رحت زانقها ورا باب الشقة ونزلت فيها بوس بصتلى وبقت هايجة على الاخر بصتلها وبصيت لبزازها راحت مطلعاهم ورحت نازل فيهم مص ولحس ولقتها بتتوه
انا ... لا لا بس كفاية يخربيتك جوزك يصحى تبقى فضيحة
ميرا ... يصحى ايه بقولك نايم يخربيك انا هايجة عليك اوى مص فى بزازى ولعتهم ناااار
انا ... قعدت امص فى بزازها وقولتلها بس كفاية كدة يا لبوة بعدين بعدين هفشخ كسمك
ميرا ... مسكت ايدى وانا بجرى وقالتلى بجد هتفشخنى
انا ... ايوة بس بعدين بعدين يا لبوة وسبتها جريت على شقتى ولقتها يابنت المتناكة شلحت قميص النوم وبتورينى كسها بتدينى بوسة على الهوا
اديتها بوسة انا كمان على الهوا ودخلت الشقة وفى باللى يابنت المتناكة يا ميرا جوزك نايم جوا وعايزانى انيكك يخربيت كسمك اوووووف هيجتنى يابنت الوسخة احااا انا نسيت مراتى اللى لسى مفشوخة قصدى اغتصبوها ولاد الكلب بس اربعة يا فيفى بينكوكى دانتى اتفشخت يا فيفى ٤ يا فيفى ٤ رجالة بيبنكو فيكى يانهار اسوح دول فشخو كسها وطيزها اكيد يووووووه انا ازاى هايج كدة بعد اللى حصل فى مراتى يخربيت اهلك يا ميرا هيجتنى
دخلت الحمام وهديت ودخلت اوضة النوم لقيت نورا قاعدة على السرير مع مامتها وبتاكلها
فيفى ... انت جيت يا حبيبى
انا .. ه يا قلبى وقعدت جمبها على السرير ونورا بتاكلها
نورا ... شفت يا سى بابا ماما مش عايزة تاكل ازاى
انا ... ليه يا قلبى
فيفى ... مليش نفس بعد اللى حصل ده وعايزنى اكل
انا ... مسكت ايديها وبوستها وقولتلها مش قولنا ننسى اللى حصل ده خالص على الاقل دلوقتى
فيفى ... انسى ازاى يا شريف انسى ازاى وكانه شريط فيلم كل شوية يجى قدام عينى وقعدت تعيط تانى
انا ... لا لا نهدى خالص يا حبيبتى وزى ما قولتلك ممكن يحصل فى اى بيت ومع اى حد المهم نعدية لحد ما يجى وقته وهنتقملك من ولاد الكلب دول ولا مش واثقة فيا انى اعمل كدة
فيفى ... بصتلى وهى بتعيط لا يا حبيبى واثقة طبعا وانت سيد الرجالة وعارفة مدام وعد هيبقى هتنفذ وعدك بس اللى حصلى ده كتير اوى اوى وعمالة تعيط تانى
انا .. طب بس ممكن بس نهدى وناكل لقمة وانا كمان يا ستى اللى هاكلك بايدى ومسكت حتة الفرخة وبحطها فى بوقها
فيفى ... بصتلى ومش قادرة فعلا تاكل
انا .. طب انا ونونا هناكل معاكى يلا بقى هتكسفينا وبدات فعلا تاكل شوية واحنا بقينا بناكل معاها لحد ما كلت وشربت شوية مية قولتلها حاولى تنامى شوية
فيفى ... تسلملى يا حبيبى وتسلمليلى يا بنتى وخدت بنتها فى حضنها ولسة هتعيط بصتلها اللى هو نمسك نفسنا علشان نورا متنهرش هى كمان وبصتلى وسكتت
وقولت لنورا نامى مع ماما النهاردة خليكى فى حضنها
وانا هنزل الصيدلية عند دكتور هانى صحبى اجيب شوية حاجات
فيفى .. تعالى يحبيبى نام جمبنا
انا ... حاضر هروح الصيدلية وهاجى هنام معاكو وسبتهم وطفيت نور الاوضة وقفلت الباب ورايا ونزلت رحت الصيدلية جبت شوية مهدئات واقراص نوم وكمان شوية شاش ومكركروم علشان جسمها كلها متعور وطلعت وقولت اعمل كوباية شاى واسبهم ينامو شوية ودخلت المطبخ عملت كوباية الشاى وخرجت قعدت فى الصالة ومسكت كوباية الشاى وسرحت يا ترى ولاد الكلب دول عملو فيكى ايه يا فيفى وتخيلت هما عملو فيها ايه فوقت على صوتها وهى عمالة تقول لا لا لا سبونى لا لا حرام عليكو ااااااااااااه
دخلت جرى لقيت نورا بتعيط
نورا ... الحقنا يابابا ماما كل ماتروح فى النوم تقوم مفزوعة كدة هو ايه اللى حصلها
انا ... جبت العلاج كوباية مية مش وقته خالص يا نورا بعدين هنتكلم وقعدت جمب فيفى وهى منهارة من العياط وبتترعش ومرعوبة
فيفى ... متسبنيش يا شريف متسبنيش انا خايفة اوى ومرعوبة اوى
انا ... خدتها فى حضنى وقولتلها متخافيش يا قلبى انا جمبك العمر كله وعمرى ما هسيبك ابدا
فيفى .. انا بحلم بكوابيس انا بحلم بيهم يا شريف وهما بيعملو وقعدت تعيض جامد
انا ... معلش معلش هنعدى كل ده مع بعض اهدى بس وخدى الحباية دى وحاولى تنامى متخافيش دى حباية مهدئة ومنوم علشان تعرفى تنامى واديتها الحباية التانية
فيفى .. مسكت ايدى وقالتلى متسبنيش خليك معايا
انا .. حاضر ياقلبى ونمت جمبها وخدها فى حضنى ونورا نامت فى حضنها وحضنتها وبقيت اطبطب عليها شوية وراحت فى النوم ولقيت نورا بتبصلى وبتقولى نامت
قولتلها ماشى احنا هنام معاها مش هنسبها ونمنا كلنا وفعلا نامت وصحينا الصبح لقيت نورا فى المطبخ
قمت ودخلت الحمام ونورا قابلتها فى الصالة وشايلة صينية الفطار حطتها على السفرة
نورا ... ووقفت وقالتلى بابا عايزة اعرف ايه اللى حصل لماما ولقتها هتعيط
انا .. خدتها فى حضنى وقولتلها تعالى ودخلنا اوضتها قولتلها مامتك نايمة دلوقتى وطبعا عايزة تعرفى ايه اللى حصلها
نورا ... اااه يابابا انا خايفة اوى على ماما وعمالة تعيط
انا .. طب اهدى خالص وانا هحكيلك انتى دلوقتى كبيرة وهتفهمى بس اللى عايز اقولهولك الاول انها حادثة وممكن تحصل لاى حد وممكن اللى حصل ده نتعلم منه علشان ميحصلش بعد الشر ليكى او لاى حد
نورا .. يعنى انها اتخطفت
انا.. ايوة هى مامتك الاول اتخطفت بس اللى حصل بعد كدة كان كبير اوى ومحرج اوى
نورا ... بابا احكيلى كل حاجة انت لسة قايلى انا بقيت كبيرة وفاهمة احكيلى يابابا كل حاجة
انا.. خلاص هقولك هقولك يا حبيبتى كل حاجة وخدها فى خضنى وحكتلها اللى حصل لامها وازاى هما خطفوها ووو حكيت حكيت كل حاجة
الجزء التامن
نورا نامت فى حضنى وحكيت لها اول ما مامتها راحت لاختها نها فى مدينة نصر علشان ياخدو شوية حاجات وينزلو ونزلت وركبت الباص من قدام الشارع بتاعنا ونزلت قدام شارع بتاع اختها نها
نورا ... اااه يابابا وبعدين
انا ... وطلعت لاختها نها وخدوا شوية حاجات ونزلو وراحو على اختهم سعاد بعد ما جوز نها الدكتور امير طلب ليهم تاكسى ووصلهم المقطم ونزلو وراحو لاختهم سعاد وبعد ما خلصو نها قالت لامك انها هتستنى جوزها هيجى ياخدها وان جوزها اتصل بالتاكسى اللى بيوصل مامتك كل مرة ونزلت وركبت التاكس
نورا... وانت عرفت الحاجات دى كلها ازاى ماما حكتلك
انا.. ايوة امك امبارح وانا جايبها فى العربية حكتلى كل حاجة حصلتلها فى اليوم ده
نورا... طب وبعدين يابابا بعد ما ركبت التاكسى
انا... بعد ما ركبت التاكسى ركبو معاها يجى تلات تنفار وبتقول شكلهم مريب ويخوفو ولقت التاكسى دخل فى حتة مقطوعة بعيد عن الطريق وحصل .......
وحكيت على حصل معاها وازاى الاربعة خطفوها وشلوها فى البيت المهجور وقطعو هدوموا واغتصبوها وبقى كل واحد ينيك فيها واحد دخل زوبره فى كسها والتانى حط زبره فى طيزها والتالت مكتفها وحاشر زبره فى بقها والرابع قطع جلاببتها وقميص النوم وطلع بزازها ونزل مص ولحس فيهم واكتر من ساعة بينيكو فيها لحد ما فشخو كسها وطيزها
نورا ... يااااه ياماما كل دول بينيكو فيكى وبصتلى وكانت نايمة فى حضنى ورجليها فى رجلى لحد ما رجليها لمست زوبرى اللى كان هايج اوى نورا بصتلى ولقتها راحت نامت عليا وبتبوسنى جامد هجت عليها وغصب عنى رحت شدتها ونمتها فوق منى لقيت جلابيتها اتشلحت وطيزها بقت عريانة بصيت لطيزها وبحط ايدى على طيزها لقتها مش لابسة كلت هجت اوى ورحت نازل فيها بوس وهى بقت عمالة بتبوسنى وهايجة اوى ورحت مسكت طيزها بايدى وبحسس عليها ورحت مبعبعصها
نورا ... اااااه بابا بتعمل ايه ااااااه بابا
انا... طيزك حلوة اوى يا لبوة وراحت نازل فيها بوس وانا عمال ابعبص فى خرم طيزها
نورا .... طب براحة يابابا براحة ااااااااه بعبصنى براحة يابابا براحة ااااااااه ااااااااااه
وبعدين قولتلها لا كفاية كدة ونزلتها من عليا
بصتلى وهى لسة نايمة على دراعى وقالتلى انا بحبك اوى يابابا
قولتلها وانا كمان يا قلبى بس كفاية كدة واوعى تقولى لماما على حاجة
نورا... ماما لا طبعا بس
انا... بس ايه
نورا ... ماما يابابا تعبانة اوى انت بتقولى اربعة كانو بينيكو فيها هتقدر تنسى اللى حصلها ده
انا... مش عارف هو صعب طبعا يتنسى بس لازم نشوف طريقة علشان تقدر تنسى اللى حصل ده
نورا ... يابابا ده كل شوية تقوم مفزوعة من النوم وتقولنا بتحلم بكوابيس
انا... معلش هو شوية وقت واكيد هتنسى وانا عارف الفترة دى نفسيا هتبقى زى الزفت بس لازم انا وانتى يحبيبتى نهون عليها الموضوع صعب وكبير اوى عليها
وعلشان كدة جبتلها مهدئات ومنوم علشان يقدر يهديها
نورا... ولو الموضوع طول وفضلت تعبانة هنعمل ايه
انا.. مش عارف مش عارف يا نونا اكيد هنلاقى طريقة اوحل للمشكلة دى يلا نروح نشوفها زمانها صحيت
نورا ... يلا يابابا ورحنا لقناها صحيت وعمالة تعيض على السرير رحت وخدها فى حضنى وقعدنا نتكلم مع بعض ونورا راحت تعمل الفطار
فيفى ... ااااه ااااااه انا مش عارفة انام كل لما انام احلم بيهم واقوم مفزوعة من النوم
انا.. معلش يا قلبى فترة وهتعدى وهتنسى
فيفى ... مش قادرة انسى يااحمد مش قادرة انسى كل اللى عملوه فيا بيجى قدام عينى وانا صاحية وانا نايمة
انا .. معلش يا قلبى معلش اهدى بس
فيفى ... اهدى ازاى بس هات برشامة من اللى انت جبتهم دول اعصابى باظت وصداع مش قادرة مش قادرة ااااااااااااه اااااااااااااه
انا... قمت وجبتلها برشامة مهدئة وخدتها ونورا جابت الفطار وحاولنا نهزر معاها شوية ومكنتش عايزة تاكل اكلناها بالعافية
وبعد الاكل خدت حباية منوم وكانت نفسها تنام بس الكوابيس اللى بتفزعها
وخدت اجازة من الشغل كام يوم علشان اقعد معاها ومسبهاش واختها نها رنت على تليفونها علشان يروحو لاختهم فى المقطم مردتش
ورنت عليا ورديت وسالت عليها قولتلها معلش هى عندها نزلة برد جامدة ومش هتقدر تروح
قالتلى تيجى تشوفها وتطمن عليها
قولتلها لا كويسة خليكى انتى مع اختك علشان فرح بنتها
وعدى كام يوم واعصابها كل يوم بتسوء عن اليوم اللى قبله وحتى البرشام والمهدئات مبقتش تعمل معاها حاجة
مش عارف نعمل ايه فى المصيبة اللى احنا فيها دى
نورا... بابا
انا.. كنت بشرب سيجارة فى الصالة وقاعد قدام التلفزيون ونورا جت قعدت جمبى
ايه يا نورا امك نامت شوية ولا
نورا.. ادتها المنوم ولسة اهو بتحاول تنام شوية يابابا وانت عارف زى كل مرة هتصحى مفزوعة وعمالة تعيض
انا.. طب وهنعمل ايه طيب يا نونا برشام وادوية وجبنا
نورا... مبقتش تعمل حاجة مبقتش يابابا
انا ... طب هنعمل ايه طيب
نورا... طبيب نفسى يابابا ماما لازم تروح لطبيب نفسى
انا ... ايه
نورا ... ايوة يابابا المشاكل دى بتفضل فى العقل الباطن مبتخرجش والطبيب النفسى بيقدر يطلع المشاكل دى ويعالجها وممكن تخف يابابا
انا ... طبيب نفسى هى فكرة كويسة بس
نورا.. بس ايه يابابا
انا... امك مش هترضى هتروح لدكتور تقعد قدامه وتقوله انها اتناكت من اربع رجالة لا لا مش هتوافق ابدا
نورا... اه هى فعلا مش هتوافق بس جاتلى فكرة هى ممكن تنكسف تتكلم مع دكتور غريب طب لو واحد معرفة
انا .. معرفة معرفة ازاى يعنى
نورا... جوز خالتو مش هو دكتور نفسى
انا.. جوز خالتك مين اقصدك امير اه فعلا هو دكتور نفسى بس لا لا بقى هى امك هتكسف من الغريب تقوم تروح لجوز اختها دى تتخاف يفضحها ولا يزلها بعد كدة
لا لا مش هينفع
نورا ... يابابا عمو امير طيب وكويس اوى ومفتكرش انه كدكتور ممكن يخون مهنته او يفضحها او يزلها ده امن واحد نامنه على سر زى ده وممكن يعرف يعالجها انا اسمع انه شاطر اوى
انا.. مش عارف يا نونا كلامك مقنع بصراحة طب خلينى اتكلم معاها
ومرة واحدة لقينا فيفى عمالة تصرخ دخلنالها جرى لقناها صحيت من النوم وعمالة تعيض
قعدنا جمبها وحاولنا نهديها ومهديتش غير لما خدت المهدئات
نورا بصتلى اللى هو قولها
بصتلها وسكتت
فيفى حبيبتى العلاج ده مش هو الحل للمشكلة بتاعتنا
فيفى... طب ايه يا احمد انا تعبت تعبت بجد مش قادرة خلاص اااااااه ااااااه وبتعيض
انا.. الازمة دى هتفضل فى عقلك الباطن ومش هتقدرى تخلصى منها غير بحل واحد
فيفى... ايه هو انا نفسى ارتاح بقى مش قادرة تعبت تعبت اوى
انا... هانت يا حبيبتى الحل اننا نروح لدكتور نفسى
فيفى ... ايه نفسى هو انا اتجننت خلاص تعبتو منى مش كدة ااااااه اااااااه
انا... ولا العمر كله نتعب منك انتى قلبنا وحتة مننا وانت زى الفل جنان ايه وزفت ايه الدكتور النفسى يا حبيبتى بيحل المشاكل النفسية اللى زى دى
فيفى .. بقى عايزنى اروح لواحد اقوله فى ٤ ناكونى انت بتقول ايه وكمان يفضحنى ولا يزلنا ولا ولا
انا.. طب اهدى بس الاول نعتبر دى مشكلة زى اى مشكلة تمام وبعدين احنا مش هنروح لواحد غريب يفضحنا زى مانتى بتقولى او تتكسفى تتكلم قصاده لا هنروح لواحد معرفة وامين جدا وعمره ما بطلع سرنا ده برا لحد از يفضحنا
فيفى.. ده مين ده المعرفة بقى
انا... امير الدكتور امير جوز اختك
فيفى ... انت مجنون يا احمد انا اسفة حقك عليا اعصابى باظت
انا.. يا قلبى قول اللى نفسك فيه انا عمرى ما ازعل منك ابدا وحضنتنها ولقتها بتعيط فى حضنى
فيفى ... يخليكو ليا بجد انا مليش غيركو
انا... واحنا كمان يا حبيبتى يخليكى لينا المهم انت خايفة من امير لما يعرف اختك تعرف ده طبعا مستحيل يحصل وهاكد عليه طبعا بده تانى حاجة امين ودكتور شاطر جدا ده بيسافر برة مصر ومعروف جدا وهيقدر يعالجك من المشكلة النفسية دى ايه رايك
فيفى... بصتلى وقالتلى مش عارفة مش عارفة بس اختى مش هتعرف
انا.. مستحيل طبعا
فيفى ... مش عارفة مش عارفة انا تعبانة اوى واعصابى باظت انا مش قادرة
انا.. خلاص انا هتكلم معاه فى التليفون وناخد معاه ميعاد فى العيادة ونروحله ماشى يا قلبى
فيفى .. بصتلى وسكتت
طلعت برا فى البلكونة وكلمت الدكتور امير وحجزت ميعاد فى العيادة بس مردتش اقولها ايه المشكلة
وكان ميعادنا فى العيادة بالليل الساعة ١١ بالليل وقاللى هخليه اخر كشف
واقنعت فيفى بالعافية ولبسنا ونزلنا ورحنا العيادة على الساعة عشرة بالليل
كان فى زحمة شوية بس على الساعة ١١ مبقاش فيه غير كشفين بس ودخلنا انا وفيفى للدكتور امير وبقت مكسوفة اوى
دكتور امير... اهلا اهلا ازيك يا احمد ازيك يا ست الكل
انا... اهلا يا دكتور وحشنى
الدكتور امير... يا جدع احنا اصحاب ونشوف بعض كل فين وفين ده كلام
انا... معلش اشغال بتاخدنا غصب عننا
دكتور امير... خير خير وانت يا ست الكل عاملة ايه
فيفى ... بصتله ومكنتش قادرة تتكلم بصتله وسكتت
دكتور امير ... لا لا مش كدة لو احمد جوزك زعلك دانا هملص ودانه قوليلى بس
فيفى .. بصتله وضحكت شوية وسكتت تانى
دكتور امير .. طب تعالو نقعد على المكتب وطلبنا اتنين لمون وقعد يحكى معانا شوية بس فيفى فعلا كانت مش قادرة تتكلم زى ما يكون حاجة ماسكة لسانها
دكتور امير... عم احمد ممكن بس بعد اذنك تاخد اللمون بتاعك وتشربه برا وانتى يا فيفى روحى اقعدى على الشازلونج اللى هنا ده وريحى اعصابك خالص واهدى خالص وانت يا عم معلش سبنا شوية علشان اعرف اتكلم معاها
انا.. بصتله وقولتله حاضر حاضر اللى تشوفه وخدت اللمون وقعدت برا
وفيفى قامت وقعدت على الشازلونج وسمعت صوت مزيكا هادية وبعدين ....
عدى يجى نص ساعة شوية ولقيت الدكتور امير بيتصل بالتمرجية وبيقولها ادخل
دخلت لقيته نده عليا وكان قاعد على مكتبه
قاللى هو اضطر انه ينيمها تنويم مغناطيسى علشان يقدر يطلع الكلام من العقل الباطن لان المشكلة كانت كبيرة جدا وعملتلها صدمة قوية وانه عرف بكل حاجة
انا.. بصتله ولسة هتكلم
دكتور امير... متقلقش كل اللى عرفته سر ما بينا احنا التلاتة بس مفيش مخلوق هيعرف اتطمن وخليك جمبها اليومين دول وهاتلها العلاج ده وكمان اسبوع تيجولى وهى دلوقتى بقت احسن
انا.. شكرا يا دكتور اشكرك وبصيت لقتها لسة قاعدة على الشازلونج رحتلها وقومتها وخدتها وروحنا
وصلنا البيت بس حسيت انها اهدى شوية فعلا
دخلنا جوا الشقة ونورا قابلتنا ودخلنا اوضة النوم وقلعت هدومها ونامت على السرير بقميص النوم
نورا ... بابا بابا عملتو ايه
انا... بعدين يا نورا
فيفى ... نورا انا جعانة عايزة اكل
نورا ... ماما حبيبتى وجريت على امها وحضنتها وقعدت تعيض
انا... بصتلهم واطمنت شوية العلاج فعلا شكله جاب نتيجة وقولت لنورا يلا بقى يا شقية ماما بتقولك جعانة
نورا... احلى اكل لاحلى ماما فى الدنيا وعمالة تحضن فيها وتبوسها وبعدين قامت وراحت على المطبخ جرى
فيفى... حبيبى تعالى عايزة انام فى حضنك
انا .. رحتلها وقعدت جمبها على السرير ونامت على صدرى وسالتها انتى دلوقتى احسن
فيفى... مش عارفة بس بقيت اهدى ولقتها بتحكى لوحدها
انا قعدت على الشازلونج وكنت فعلا مش قادرة اتكلم ومكسوفة اوى من امير بس لما جه وقعد قصادى وشغل مزيكا هادية مفيش لسة بيكلمنى روحت فى النوم ومصحتش غير لما انت دخلت
انا... اه هو فعلا قاللى فى بعض المشاكل النفسية بيحتاج يعمل تنويم مغناطيس علشان تقدرى تتكلمى وتطلعى اللى جواكى من غير ما تتعبى نفسيا
فيفى... اه انا فعلا حسيت انى نايمة بس بتكلم وبتكلم كتير حتى افتكرت كل اللى حصل
انا ... وبعدين
فيفى.. مش عارفة يا حبيبى حلمت بيهم تانى وهما
انا ... قولى براحتك يا حبيبتى انا عمرى مازعل منك
فيفى... حلمت بيهم كلهم يا حبيبى حتى كل واحد كان بينكنى ازاى ووو
انا... ايه يا قلبى كملى
فيفى... بالعكس الاول لما كنت بحلم بيه كنت بقوم مفزوعة من النوم المارادى حلمت ببهم بس مكنتش مفزوعة وحلمت بحد بينكنى مش عارفة انت ولا حد منهم مش عارفة مش عارفة
انا... معلش يا حبيبتى براحة بس حلمت بيا انا يعنى وانا بنيكك صح
فيفى...مش عارفة يا حبيبى كنت انت ولا واحد فيهم انا متلخبطة حتى حسيت ان اننا مرتاحة وانت بتنكنى حتى اشوف ومسكت ايدى ونزلتها على كسها تحت
مشيت بايدى على كسها لقيت الكلت غرقان مية وافرازات
انا... بصتلها وبضحك معاها طب مدام انتى بتحلمى بيا وانا بنيكك وهجتى كدة انيكك دلوقتى لو عايزة يمكن ده العلاج
فيفى ..بصتلى وضحكت ولقتنى ببسها جامد ورحت مطلع زوبرى ونايم فوقيها
فيفى.. هتعمل ايه يا مجنون
انا ... هنيكك يا لبوة زى الحلم اللى حلمتيه رحت مقلعها الكلت ورميته على الارض ودخلت زوبرى فى كسها
فيفى ... حضنتنى جامد وقالتلى ااااااه يا احمد انت وحشنى اوى وزبرك وحشنى اوى
انا.. بصتلها وزبرى فى كسها وقولتلها عايزانى اعمل ايه
فيفى ... تنكنى يا احمد نكنى اوى بس الباب مفتوح يا مجنون نورا تشوفنا
انا.. رزعت زوبرى جامد فى كسها وقولتلها انتى وحشانى اوى ووحشنى كسك يا متناكة وقعدت انيك فيه
فيفى .... ااااااه اااااااه ااااااااه يا احمد زوبرك وحشنى اوى نكنى اوى يااحمد انا هايجة عليك اوى ااااااااه اااااااااه ااااااااه وسمعنا صوت
هاتهم بسرعة نورا جاية
جبتهم جوا كسها وقمت نمت جمبها
نورا ... ماما الاكل قرب يخلص اجيب الاكل هنا على السرير ولا برا على السفرة
انا.. لسة فيفى هترد قولت لنورا لا هنا على السرير
فيفى ... ليه هو انا عروسة هاكل على السرير
انا .. انا كل يوم عروسة واحلى عروسة كمان رحت بستها جامد
فيفى ... ياراجل اتلم بنتك واقفة
نورا... يا ماما انتى احلى عروسة وبابا احلى عريس خليه يدلعك وبتبص لقت كلت امها مرمى على الارض بصتلنا وضحكت ومشيت على المطبخ
فيفى... عجبك كدة شافت الكلت اهى فهمت انك كنت نايم معايا
انا.. مسكت الكلت وشميته وقولتلها وايه يعنى لما فهمت هو نايم مع مين مع احلى عروسة فى الدنيا كلها وبمسك الكلت وبشمه لقيت حاجة غريبة بشمه تانى اه هو فى ريحة افرازات مراتى ورحته انا عارفة كويس بس
فيفى ... بصتلى ولقتنى بشم فى الكلت اوى قالتلى انت هايج اوى للدرجة تشم فى الكلت بتاعى كذا مرة
انا... بصتلها وقولتله بضحك اه يا قلبى وحشنى ريحة كسك وافرازاتك وقمت قولتلها انا هحطه فى الحمام وانا رايح الحمام عمال اشمه ودخلت الحمام وقدت النور لا فى حاجة غريبة وببص جوا الكلت من جوا لقيت لبن ولبن كتير بشمه ده لبن بتاع راجل مش لبن ولا شهوة ست
وافتكرت كلام فيفى انها كانت بتحلم بحد بينكها مش من الاربعة اللى ناكوها لا ده حد تانى خالص وافتكرت انها بتحلم بيا وانا بنكها
لا ايه ممكن يكون اتناكت تانى
من مين منك انت يا امير ااااايه نيمتها مغناطيسى ونكت مراتى وكانها بتحلم
لا لا مستحيل امير يعمل كدة دى اخت مراته لا لا
بس اللبن ده اللى جوا الكلت مش بتاعها انا قبل ما انكها قلعتهولها وبعدين انا جبت لبنى جوا كسها
لا ده لبن راجل اهو وحوا الكلت يابن الكااااااالب يا امير معقول عمل كدة طب هعرف ازاى ولو سالت مراتى ولا قولتلها حاجة ممكن تتجنن او تتعب نفسيا اكتر ماهى تعبانة انا مصدقت خفت شوية
وخفت ازاى بعد مانكها انت عملت ايه يا امير فى مراتى لازم اعرف ... لازم اعرف امير عمل ايه
الجزء التاسع
حطيت كلت مراتى فى سبت الغسيل وقعدت افكر ازاى امير عمل كدة فى مراتى وليه
يعنى انا استامنتك على مراتى وسرنا ورحتله علشان يعالج مراتى بعد اللى حصلها من الاربعة اللى ناكوها واغتصبوها فى الخرابة تقوم بدل ما تعالجها يا امير تنكها وانت جوز اختها اه يا وسخ يابن الكلب
لازم افكر ازاى انتقم من ابن الكلب ده طب مراتى اعرفها طب ازاى هقولها ايه احنا ما صدقنا هديت شوية دا لو عرفت ان امير نكها وهى عنده فى العيادة لا لا لا دى هتتصدم صدمة عمرها وهتتنكس لا لا اصبر شوية وقعدت افكر انتقم منه ازاى لازم انتقم منك يا امير وانتقام غبى يعلم عليك العمر كله
وسرحت وافتكرت اللى حصل فى العيادة والجلسة ...بس صح ده تليفونه الموبايل كان على المكتب محطوط فى وش كرسى الشازلونج ده زى ما يكون .. ايه ممكن يكون بيصورها يانهار اسوح يابن العرص معقول يكون صورها وهو بينكها ده كدة يزلنا العمر كله لا ومعرفش ممكن يعمل ايه تانى
طلعت بره وجبت كرسى وولعت سيجارة وقعدت فى البلكونة وقعدت افكر اعمل ايه فى المصيبة دى وقعدت اكتر من ساعة عمال افكر وبقيت عمال اتكلم مع نفسى
بس لقتها الواد حودة نت دماغه الماظ وبيعرف يهكر والحاجات دى
بس اقوله اه ده لا لا طبعا مستحيل اقوله على اللى حصل
اه لقتها اقوله حد نصب عليا فى الشغل وخد منى فلوس ومش عايز يرجعها وعايز اهكر تليفونه امسك عليه زلة اخد بيها فلوسى صح ده صح اوى
وقمت جرى لبست بنطلون وتيشرت ونزلت جرى على السايبر اللى فى اخر الشارع ودخلت السايبر
حودة ... اهلا يا عمنا انت فين يا صحبى
انا .. حبيبى يا حودة الشغل مانت عارف وقعدت معاه
حودة ... طب بقولك ايه العداد بتاع الكهربا عندى عطل مش شغال وانت عم الرجولة كلها
انا .. ولا يهمك بكرة الصبح هعدى عليك وهشوفه وعينيا ليك
حودة ... تسلم يا بو الرجولة واللى انت عايزه كفاية بتريحنا من وش بتوع الكهربا دول وقعدنا نضحك
انا .. اللى انا عايزه حاجة تانية خالص
حودة ... حاجة تانية فلوس اللى تقول عليه يا صحبى
انا .. يا اخى بقولك حاجة تانية ومن امتى باخد منك فلوس يا صحبى
حودة .. اومال ايه يعنى مش فاهم تاخدلك جهاز كمبيوتر من دول
انا .. بصيت فى السايبر وشباب كبير وصغير قاعدين اللى بيلعب ببجى واللى على النت واللى بيلعب كورة
بصتله وقولتله لا حاجة تانية
حودة .. يا عمونا لخبطتنى فى ايه
انا .. بص فى حوار كدة حصل معايا فى الشغل وحكتله على صحبى اللى خد منى فلوس فى الشغل ومش عايز يرجعهم
حودة .. خلصانه اكلملك المعلم برعى حبيبى هيجبلك ابن الهرمة ده تحت جزمتك واعمل فيه اللى انت عايزه وهكلمك المعلم اهو وانت معايا
انا ... لا لا لا مش كدة برضه خلى المعلم للكبيرة هيجى وقته انا عايز حاجة تانية خالص
حودة .. حاجة تانية وخالص لا تعالى فى الدوغرى بقى يا صحبى انت لففتتى فى الميدان ودوخت منك
انا .. قعدت اضحك قولتله عايزك تعلمنى اهكر تليفون زميلى اللى فى الشغل ده وامسك عليه زلة اخليه يحط الفلوس بتاعتى قدامى ويبوس ايدى كمان
حودة ... ااااه يابن الايه دماغك الماظات سهلة يا صحبى هعرفك ازاى تهكر تليفونه وتخش جواه كمان وتاخد كله اللى تشوفه بس ممكن يكون فى صورة ابيحة لمراته ولا مصورها وهو نايم معاها ولا كدة
انا ... ياريت ده اللى هيجيبه مطاطى ويبوس جزمتى كمان
حوده .. خلاص بص معايا على الجهاز ده ده رابط هنزلهولك على تليفونك وتبعته فى رسالة لموبايل زميلك ده واول ما يفتح الرسالة تليفونه بقى فى ايدك وتفتحه من البرنامج ده ونزلى برنامج هكر على تليفونى وعرفنى ازاى انقل اى ملف من تليفون زميلى لتليفونى
انا .. اوعى تكون بتهكر تليفونى انا يا مخ انا صحبك
حودة ... يا صحبى عيب عليك بحق دى انا مديلك رابط هاكر عالمى ومحدش استخدمه لسه علشان انا اللى لسة عاملة حالا مفيش قبل ما تدخل بنص ساعة وعلى فكرة روابط الهكر دى بالملايين الموضوع سهل المهم عرفت هتعمل ايه
انا .. اااه عرفت يا صحبى ومسكت تليفونى وفكرت ااه يا امير هظبط امك
حودة ... انت يا عمونا رحت فين
انا .. معاك يا عبقرى تسلم يا صحبى على الواجب ده
حودة ... يا صحبى جمايلك كتير عندنا احنا بنرد حاجة صغيرة اوى ولو فى اى لوش زى ما قولتلك المعلم برعى هيسد لاغينى بس
انا .. قومت واقف وقولتله تسلم صحبى خلى المعلم للكبيرة ممكن نحتاجه سلام يابو الرجولة
حودة .. مع السلامة يابو الصحاب ااه متنساش عداد الكهربا بكرة ماشى
انا .. من عيونى وسلمت عليه ومشيت رجعت على البيت ودخلت الشقة لقيت نورا قاعدة بتتفرج على التلفزيون وقدامها كتاب
نورا ... بابا بابا انت كنت فين
انا .. ايه يا قلبى كنت قاعد مع واحد صحبى على القهوة امك نايمة
نورا .. يوووه دى رايحة فى سابع نومة
انا ... بصتلها وبصيت للكتاب وقولتلها انتى بقى بتزاكرى ولا بتتفرجى على التفزيون
نورا .. ضحكت اوى وقالتلى مانت يابابا سايبنى ومش عايز تزاكرلى وكمان مسالة الحساب دى صعبة اوى
انا .. بصتلها وكانت لابسة اوووف قميص نوم قصير اوى ولونه احمر ومبين بزازها لا وقاعدة ورافعة رجلها على الانتريه ومبين فخادها شوفتها هجت اوى لقتها بتبصلى وبتضحك وانا ببص على بزازها وفخادها
نورا .. بابا يا سى بابا انت روحت فين
انا ... انا لا مفيش بس الجو حر شوية وقلعت البنطلون والتيشرت وبقيت بالبوكسر بس وقعدت جمبها وقلتلها طب ها هى دى نفس المسألة بتاعت المرة اللى فاتت ولا حاجة غيرها
نورا .. بصتلى وضحكت اوى وقالتلى لا يابابا يا حبيبى دى واحدة تانية بس صعبة اوى حتى شوف وراحت قايمة وقعدت على حجرى وادتنى الكتاب
انا.. بصتلها وحسيت انها مش لابسة كلت وزبرى هاج اوى وكان داخل بين طيزها بصتلها ومسكت الكتاب وقولتلها هى دى بس هو الاول لازم تقعدى كدة
نورا .. بابا انا بحب اقعد كدة اوى وعمالة تحك طيزها فى زوبرى اللى هاج اوى اوى وبقى داخل جوا طيزها اوى عمالة تبصلى وتعض على شفايفها اوى وقالتلى ولا انت مبقتش تحبنى يابابا
انا .. لا يا قلبى بحبك اوى وبعشقك كمان
نورا .. وانا كمان بحبك اوى يا بابا وراحت بصالى اوى وراحت باستنى جامد
انا ... طب نبطل شقاوة شوية ونركز بقى ومسكت الكتاب هى فعلا مسالة صعبة شوية بس هقولك نحلها ازاى وقعدت نشوف نحلها ازاى وحلتهلها وجت تحلها اتغلبطت وحلتها غلط
نورا ... يوووه شوفت يابابا شوفت صعبة ازاى
انا .. بصتلها وضحكت وقولتلها طب ركزى بس شوية ورحت ماسك طيزها اللى هو بطلى حك فى زوبرى يالبوة بس بقولها فى باللى وقولتلها لو حلتيها هديكى مكافاة حلوة
نورا .. فرحت اوى وقالتلى بجد يابابا زى المرة اللى فاتت
انا ... احلى كمان يا قلبى
نورا ... بجد طب حلهالى تانى وانا هركز اهو
انا ... حلتلها وركزت وادتها علشان تحلها وراحت حلت صح اول ما قولتلها حلتيها صح لقتها فرحت اوى وراحت مستنتش ولفت وشها ونزلت فيا بوس
هجت على الاخر ورحت قلبها ورحت مقلعها قميص نوم ومسكت بزازها ونزلت فيهم مص ولحس
نورا ... ااااااه اااااااه يابابا بحبك اوى يابابا ااااااااااه اااااااااااه ومسكت زوبرى جامد بايديها وعمالة تحكه فى كسها من بره وهجنا على الاخر وعمالين نبوس فى بعض اوى وراحت نامت على جمبها وشدتنى عليها حضنتها ورحت مسكت زوبرى وحطيته على خرم طيزها
قالتلى اااااه اااااااااه يابابا اااااااااه زوبرك حلو اوى وكبير اوى دخله فى طيزى يابابا دخل زوبرك فى طيزى يا بابا
رحت تفيت على زوبرى وحطيته على خرم طيزها وبزقه شوية شوية لقيته دخل راسه
قولتلها ايه ده خرم طيزك واسع ليه كدة يا لبوة اوعى حد يكون لعب فيكى قبلى
قالتلى ابدا يابابا انت اول زوبر يدخل طيزى انا بس كنت بلعب شوية بالخيارة وضحكت
حضنتها وجامد وماسك بزازها وببسها جامد وبقولها بتعلبى لوحدك ولا انتى وصحابك الشراميط بوسى وامل ولا البت سما بنت خالتك
بصتلى وقالتلى وحياتك كل دول مانت عارف بقى يابابا احنا البنات بنحب بنلعب فى بعض شوية قصدى نلعب مع بعض وقعدت تضحك دخله بقى يابابا انا هايجة اوى
قولتلها ادخل ايه يا شرموطتى
باستنى من بقى جامد وقالتلى دخل زوبرك فى طيزى يابابا
رحت رزعته جامد دخل جوا طيزها
قالتلى ااااااااااه ااااااااااه ااااااااااااه زوبرك جامد اوى يابابا نكنى اوى يابابا نكنى فى طيزى اوى متعنى بزوبرك وافشخنى افشخ طيزى يابابا اااااااااه ااااااااه اااااااه
قولتلها وطى صوتك هتفضحينا وامك تصحى هتقول عليكى ايه
هتقول لبوة يابابا لبوة وبابا بينكنى نكنى بقى انا هايجة اوى اوى وقعدت انيك فى طيزها وغصب عنى لبنى جه جوا طيزها
بصتلها لقتها فرحانة
قولتلها مش زعلانة علشان جبتهم جوا طيزك
قالتلى لا يابابا ده احلى لبن من احلى زوبر زوبرك يا بابا ونامت عليا وقعدت تبوس فيا وقالتلى مرسى اوى على المكافاة دى
قولتلها اوعى تقولى لماما على اللى حصل بينا ده
قالتلى تو تو ده سر بينا وبس يا احلى بابا وبستنى وقامت على الحمام وبصتلى ولقتها بتهز فى طيزها وبعتتلى بوسة على الهوا
وبتقولى طيزى حلوة يابابا عجبتك طيزى يابابا
بعتلها بوسة على الهوا انا كمان وقولتلها اوى اوى طيزك حلوة اوى وبحب طيزك اوى يا قلبى وراحت على الحمام يخربيت طيزك يا نونا طيزك طرية ولبوة اوى اووووووف معقول نكت بنتى حبيبتى فى طيزها وحسيت انه كانه حلم جميل قمت ودخلت اوضة النوم ونمت جمب مراتى اللى لقتها نايمة ورايحة فى سابع نومة بس نايمة على جمبها وطيزها حلوة اوى بالكلت الفتلة اللة لابساه رحت حضنتها ونمت وانا حاضنها
صحيت الصبح لقيت فيفى مش جمبى شوية ولقتها داخلة وبتصحينى
انا ... حبيبتى انتى كنتى فين
فيفى .. كنت بعملك فطار يا قلبى
انا .. بجد تسلميلى يا قلبى
فيفى ... ايه اللى عملته امبارح واحنا نايمين ده
انا ... انا عملت ايه معرفش كنت نايم
فيفى .. كنت هايج اوى وطول الليل عمال تتقر فى طيزى وهيجتنى عليك ولقيتك كانك بتحلم ورحت رزعت زوبرك فى طيزى وانت عمال تقول لا لا هنيكك يا قلبى لا لا وغرقت طيزى لبن
انا ... انا قولت كدة معرفش انا كنت نايم محستش بحاجة وانتى عملتى ايه
فيفى .. انا كنت نايمة برضه بس معرفش وانتى بتنكنى فى طيزى حلمت كانى بتناك فى العيادة بتاعة امير بس حد مجهول هو اللى كان بينكنى فى طيزى وتعرف فين
انا .. فين يا لبوتى
فيفى .. على الشازلونج بس كانه حلم جميل ومسكت زوبرى ولقتنى هايج رحت شاددها وطلعتها فوق زوبرى اعقل يا مجنون بنتك تشوفنا انت بقيت هايج اوى ليه كدة وانت نايم وانت صاحى كمان وبتضحك اوى
انا .. انا برضه اللى بقيت هايجة وانتى بقيت هايجة اوى ليه كدة هو الموضوع اياه قلب معاكى بقيت هايجة اوى كدة ولا ايه
فيفى .. تصدق مش عارفة بس بعد العلاج بتاع امير مبقيت اخده وانا فعلا بقيت هايجة اوى حتى لما بحلم بحلم بحد بينكنى اووووف بس بقى انت ولعت كسى نااار وراحت طلعت زوبرى وراحت قعدت عليه وقالتلى نكنى اوى بقى انا كسى ناااار وهايجة اوى
انا ... انتى هايجة من الحلم اللى حلمتيه ولا ايه اللى هايجك يا لبوة
فيفى ... مش عارفة انا بقيت هايجة اوى وعايزة اتناك اوى اوى نكنى بقى يا قلبى ونزلت بوس فيا
مرة واحدة لقيت نورا عندنا جوا الاوضة
نورا ... ماما الفطار وسهمت لما شافتنا
انا .. شديت الغطا علينا وفيفى نامت عليا واتخضت شوية وراحت باصلها وقالتلها عايزة ايه يا نيلة
انا ... فى ايه يا حبيبتى
نورا ... انا انا بس كنت هقولك هعملوكو بيض اومليت ولا لا
فيفى ... بصتلها وضحكت وبصتلى وبصتلها وقالتلها اه اعملى
انا ... بصيت لفيفى وضحكت وقولت لنورا انا بس يا حبيبتى كنت بقول كلمة سر فى ودن ماما ورحت شادد راسها وبهزر وبكلم فى ودنها
فيفى .. بصتلى وانا بكلمها فى ودنها وقعدت تضحك ولقيت بتطلع وتنزل على زوبرى
انا ... بصتلها واترعبت وببصلها اللى هو انتى بتعملى ايه بنتك واقفة انتى بتتناكى وبنتك واقفة
فيفى .. بصتلى وبتضحك بس لفت وشها لنورا اللى لسة واقفة وبتضحك وقالتلها يابت امشى روحى اعمل الفطار واقفلى الباب وراكى
نورا ... بصتلنا ومكلمتش ومشيت وهى بتضحك وقفلت الباب
فيفى ... قعدت تتنطط اوى على زوبرى وقالتلى نكنى بقى انا هجت اوى اوى
انا ... يا مجنونة بتنططى على زوبرى وبنتك واقفة قدامنا
فيفى .. لا مانت مغطينى بالكوفرتة
انا .. ايه بتقول ايه انت بقيتى هايجة اوى كدة
فيفى ... اوى اوى نكنى بقى ونزلت بوس فيا وقعدت تتنطط اوى على زوبرى وجبتهم فى كسها ونزلت ونامت فى حضنى بس مش عارف هى فيفى بقت جريئة اوى ولا ايه اللى حصل ده
شوية وقمنا انا وفيفى وطلعنا قعدنا انا وهى ونورا وقعدنا فطرنا على السفرة وعمالين نضحك على الاخر على اى حاجة بنقولها
خلصنا فطار ولقيت مراتى واحنا قاعدين بنشرب الشاى رسالة جاتلها فتحتها وقالتلى الحق دكتور امير بيفكرنا بمعياد الجلسة التانية بعد بكرة الساعة ١١ بالليل
بصتلها وسهمت وسكتت وقولت فى باللى انت ناوى على ايه يا امير بس لا لازم اسبق بخطوة وفكرت ازاى اهكر تليفونه واشوف ممكن فعلا يكون صور مراتى وهو بينكها ايه ده ولا ممكن يكون بيصور كل اللى بيتعالجو عنده يابن الكلب لو ده فعلا اللى بيحصل وقعدت افكر ووصلت لخطة جهنمية اهكر تليفونه واشوف ايه اللى جواه
مراتى بصتلى وبتقولى انت سرحت فى ايه يا حبيبى
انا .. مفيش يا قلبى مفيش الا صحيح هو فرح بنت اختك اتاجل
فيفى ... اه اختى كلمتنى امبارح ونسيت اقولك جوزها يا سيدى جاتله مامورية شغل ضرورى وسافر فرنسا وهيرجع بعد اسبوعين
انا .. طب والفرح والقاعة والحجز وكدة
فيفى ... كانت سوحة وخطيب بنتهم زعل لولا حظهم الحلو راح النادى وقالهم انه عايز ياجله اسبوعين وشرحلهم الظروف ولحسن حظه انه المعياد اللى هيتاجل فيه فاضى ووافقو ياجلو بس شيلوه غرامة بسيطة
انا .. بجد طيب
فيفى .. ايه هتروح ولا
انا .. الفرح اه طبعا
فيفى .. لا مانا عارفة هنروح كلنا الفرح انا بتكلم امير بعتلى على الجلسة التانية بعد بكرة هنروح
انا .. انتى شايفة ايه عايزة تروحى
فيفى .. بصراحة ارتحت شوية على العلاج بتاعه وحاسه انى بقيت اهدى ولا وبتبصلى وبتضحك
انا .. بصتلها وفهمت انها بقت هايجة اوى مش هادية خالص وضحكت وافتكرت ايه موضوع العلاج ده اللى بيخليها هايجة علطووو اووووف دانا نسيت خالص دا هو قاللى هيكتبلها مهيج علشان اعصابها تبقى اهدى ومتفكرش بعصبية حتى قالى اقولها ده مهدئ مش مهيج يابن الكلب يا امير وانا نسيت خالص اداريكى بقيت هايجة اوى يا لبوة وبصتلها وقعدت اضحك
فيفى .. بتضحك على ايه يا قلبى
انا .. مفيش افتكرت وانا بكلمك فى ودنك
فيفى .. بصتلى وعضت على شفايفها بمحن بصتلها وبرقت وبصيت لنورا اللى هو انتى نسيت بنتك قاعدة معانا ولا ايه
فيفى ... بصت لنورا وقعدت تضحك برضه وقعدنا كلنا نضحك على اللى حصل جو اوضة النوم
عدى يومين وجه ميعاد الجلسة التانية وجيت على الساعة ١٠ بالليل لقيت مراتى جتلى وانا بتفرج على ماتش الاهلى والاتحاد
فيفى .. ها حبيبتى هتعمل ايه
انا .. بصتلها ومكنتش واخد باللى قولتلها فى ايه يا قلبى
فيفى .. يحبيبى فى ميعادنا عند دكتور امير
انا .. اااه طب ماشى يا قلبى الماتش خلاص اهو قرب يخلص نصاية بس ده ماتش حلو اوى
فيفى .. طب انا داخلة البس واجهز
انا ... ماشى ماشى يا قلبى قعدت اتفرج على الماتش وبعد كدة الماتش خلص ٣_ ١ للاهلى ولقيت مراتى خرجت وكانت خلصت لبس
فيفى ... ايه يا حبيبى الماتش خلص
انا ... ايوة يا قلبى
فيفى .. طب يلا يا بقى يا احمد قوم البس علشان نلحق ميعاد العيادة ميعادنا هناك ١١ والساعة دلوقتى عشرة ونص
انا .. حاضر يا قلبى ثوانى واكون لابس ودخلت لبست وخرجت وخدت مراتى وخدنا اوبر ورحنا للعيادة ووصلنا فى ميعادنا بالظبط واول ما دخلت العيادة كنت عمال ارتب فى الخطة اللى هعملها مع العرص ده وعمال افكر فيها مرة واتنين وتلاتة
لقيت الممرضة عرفانة من المرة اللى فاتت ورحبت بينا وقالتلنا اتفضلو استريحو شوية والكشف اللى جوا هيخرج واحنا نخش
وفعلا مفيش خمس دقايق وكانت خارجة واحدة زى القمر وشكلها مزيعة بس قعدت افتكر اسمها ايه مفتكرتش
ومراتى شافتها وقالتلى الحق دى المزيعة وقالتلى اسمها
الممرضة قالتلنا اتفضلو ادخلو
دخلنا جوة وقابلنا الدكتور امير وهو قاعد على مكتبه
الدكتور امير .. اهلا اهلا ازيك يا احمد عامل ايه
انا .. تمام يا دكتور تسلم
الدكتور امير .. اهلا يا فيفى ايه الاخبار دلوقتى
فيفى .. اهلا يا امير لا احسن والعلاج كويس اوى بصراحة بس
الدكتور امير .. لا بس والكلام كله هنكمله فى الجلسة اهم حاجة بقيتى اهدى ومبقاش فيه كوابيس صح
فيفى .. اه يا امير ايوة اهدى طبعا واحسن من الاول هى بقت احلام مش كوابيس بصراحة
الدكتور امير .. انا هسمع منك كل الكلام اللى عايزة تقوليه بس فى الجلسة طب يا عم احمد تاخد بقى العصير بتاعك وتستنانى برة معلش
ودخلت الممرضة ومعاه عصير لينا كلنا
انا بصيت لموبايله ولقيته زى ما يكون بيفتح الكاميرا وبرضه بيوجه ناحية الشازلونج فى اللحظة دى وبخفة يد سقط حبة منوم فى كوباية العصير بتاعته من غير ما ياخد باله ولا فيفى خدت بالها
ومسكت كوباية العصير وادتها لفيفى وانا خدت العصير بتاعى وامير خد العصير بتاعه وشربه
انا .. انا بس كنت عايز احضر الجلسة دى يا امير
امير ... ازاى لا مينفعش مانا قولتلك ده احسن ليها علشان تقدر تتكلم وتطلع كل الكلام اللى جواها
انا .. بصيت على الكنبة فى اخر الاوضة وقولتله هقعد هناك وخدو راحتكو خالص
امير .. بصلى وشافنى مصمم قاللى اوك روح اقعد هناك بس هقفل الكرفان ده علينا ومقمش غير لما نخلص
انا .. تمام وقمت قعدت هناك على الكنبة ومراتى قالها يلا يا فيفى روحى اقعدى على الشازلونج وراحت ونامت وهو راحلها وشغل موسيقى هادية ومفيش ربع ساعة مسمعتش صوت
قومت وببص عليهم لقيت مراتى نايمة تنويم مغناطيسى وهو نام من مفعول الحباية اللى حطتهالو فى العصير
قولت اشطة حلو اوى وجريت على مكتبه ومسكت التليفون قفلت الكاميرا وبعت لينك الهكر لتليفونه وفتحته من عنده ومسكت تليفونى
اووبااا حلو اوى ده فتح معايا تليفونه زى الواد حودة ما قاللى ودخلت على ملفاتى وقعدت ادور على اكبر ملف مساحته كبير لقيت ملف كبير اوى حوالى ٥٠ جيجا
فتحته اوووووووف يابن المتناكة لقيت الملف كله فيديوهات للنسوان اللى بيعالجهم وهو بينكهم على الشازلونج اكتر من خمسين فيديو وكمان لقيت الفيديو بتاع مراتى اللى ناكها فيه المرة اللى فاتت
يابن المتناكة يا امير انت بتعالجهم ولا بتنكهم دانا هنيك كسمك حاضر وخدهم كلهم نسخ على فلاشة كانت معايا وقعدت ادور تانى على فيديوهات لقيت ملفات كتير اوى ولقيت ملف خاص ودخلته اوووووووف ايه ده دا كمان بيصور مراته يابن المتناكة دا طلع عرص اوى مصورها بقمصان نوم وكمان وهى عريانة وشكلها عارفة انه بيصورها علشان بتتضحك وعاملة كمان اوضاع فى التصوير وايه ده كمان فيديوهات وهو بينيك مراته يا عرص وفتحت فيديو اتفرج وهو بينكها لا مراته فرسة نيييك اوووف يخربيتك وايه ده بتبعبص وبتلحس خرم طيزك يا متناك يا شرموط
وقعدت اقلب ايه الصور دى كمان يابن المتناكة بتصور بنتك كمان البت سما مصورها وها بتستحمى وكمان وهى بقمصان النوم فى اوضتها طب ازاى شاكله حاطط كاميرات فى الشقة عنده دانت طلعت عرص اوى
نقلت كل الصور والفيديوهات اللى على موبايله اخيرا عرفت ازاى ازل كسمك يا امير وانتقم لمراتى ازاى بس صبرك عليا
ودخلت على الواتس وقعدت اقلب اهلا لقيت رسايل مع رقم مجهول دخلت وقعدت اقرى
ايوة هما دول بقى انت بقى اللى اتفقت مع ولاد المتناكة بتوع التاكسى علشان يغتصبو مراتى لا وبعتلهم ٥٠ الف كمان وايه ده دا الفيديو وهما بينكو مراتى كمان صورها يابن المتناكة فاكر انك هتزلنا طب ماشى
نسخت كل الرسايل والفيديو وخدتهم كلهم ومسحتهم من تليفونه
حلو اوى كدة
عدى نص ساعة ولقيت الممرضة دخلت عندنا وانا عملت نفسى نايم راحت للدكتور لقته نايم جت وصحتنى
انا .. ايه ده انا نمت ولا ايه وبستعبط
الممرضة ولاء .. تقريبا كدة مش انت بس
انا .. يعنى ايه مش فاهم هما لسة فى الجلسة هى الساعة كام وببص فى الساعة لقتها ١١ ونص
الممرضة ولاء .. مراتك لسة نايمة تنويم مغناطيسى بس كمان الدكتور امير تقريبا من الشغل طول اليوم والارهاق والتعب هو كمان نام
رحت معاه ولقيته لسة فعلا نايم
قولتله طب صحى مراتى يكون غلط عليها
الممرضة ولاء .. لا متخفش وطرعت صوابعها جمب ودنها فاقت علطول
فيفى .. ايه ده الجلسة خلصت
الممرضة ولاء .. هو تقريبا محصلش حاجة وعمالة تفوق فى الدكتور امير وهو فى سابع نومة
فيفى ... ايه ده هو الدكتور نام
الممرضة ولاء .. اه تقريبا من التعب نام احنا ممكن ناجل الجلسة ليوم تانى الدكتور النهاردة تعبان اوى وانا هلغى باقى الكشوفات
انا .. قومت مراتى وقولت للمرضة خلاص ماشى هنبقى نطمن على الدكتور لما يفوق وخدت مراتى ورجعنا البيت وعلى وشى ابتسامة انتصار وفى باللى اااه يابن المتناكة يا امير بقى انت ورا كل اللى حصل لمراتى وكمان بتكمل عليها وبتنكها فى العيادة حسابك تقل اوى وهعرف ازاى اصفى حسابى معاك
دخلنا الشقة ومراتى مبقتش فاهمة حاجة وقالتلى جعانة اوى
انا .. وانا كمان يا قلبى جعان جدا جدا اعملنا بقى عشا محترم من بتاع زمان
فيفى ... عينيا ياقلبى بس اخر الليل هتدلعنى بقى علشان وراحت موشوشانى فى ودنى وقالتلى عايزاك تفشخنى النهاردة
انا .. بصتلها وقولتلها هفشخك وهفشخ كسك وطيزك كمان يا قلبى وبستها لقيت البت نورا خرجت وانا ببسها وحاضنها
نورا .. يووووه وبعدين معاكو بقى ايه العشق بتاعكو ده دا ولا قصة روميو وجوليت
فيفى .. بصتلها وتبضحك وقالتلها وانتى متغاظة ليها جوزى وحبيبى وعشيقى كمان وببوسو وراحت بيسانى قدامها وحضنانى جامد
انا ... يابت بطلو غلاسة وبعدين صحيح لو متغاظة انا بقى بغيظك زيادة اهو رحت بايس مراتى اوى وحضنتها وشلتها كمان
نورا ... طب بس بس حقكو عليا دا مش روميو وجوليت ده عنتر وعبله كمان وقعدت تضحك
فيفى ... لا وانت الصادقة دا احمد وفيفى وراحت رقعت ضحكة جامدة اوى وقعدنا نضحك كلنا
انا .. طب يلا بقى يا قلبى كفاية كدة على البت المفعوصة دى ونبقى نكمل كلامنا بعدين فى اوضتنا
فيفى ... هتقولى كلمة فى ودنى زى المرة اللى فاتت وبتضحك اوى وهى عمالة تبص لنورة بنتها
انا .. بصتلها وضحكت وقولتلها انا هقولك كلمة فى ودنك وفى وسكتت شوية نورا بصتلى وبرقت وقولت وكلام كتير اوى وقعدنا نضحك كلنا
فيفى .. باستنى وقالتلى تسلملى يا قلبى وسحبت نورا من ايديها وقالتلها تعالى بقى نعمل احلى عشا لبابا
نورا ... ااه علشان يقدر يقولك كلمة فى ودنك
فيفى .. راحت ضرباها على طيزها اتلمى يا لبوة ودخلو جوا على المطبخ
انا دخلت وقلعت هدومى ودخلت اوضة نورا جبت اللاب وقعت فى الصالة ونزلت كل الفيديوهات والحاجات اللى خدها من تليفون امير وحفظتهم فى ملف وخفيته علشان محدش يعرف يجيبه وقفلت اللاب وشغلت التلفزيون وبتفرج على قهوة فايق وهما بيتكلمو على ماتش الاهلى
بس انا كنت سرحان فى خطة الانتقام هبدأها ازاى وهعمل ايه ورد فعل امير وقعدت افكر ... وافكر ....لازم انتقم منك يا امير ومش منك وبس لا وكمان الاربعة الكللابب اللى جبتهم واتفقت معاهم ينيكو مراتى ... لازم انتقم وانيك كل ولاد المتناكة دول ... طب ازاى ... ازاى .... ....🤔🤔🤔
الجزء العاشر
بعد ما نزلت الفيديوهات والصور اللى خدهم من تليفون امير ولقيته العرص مصور مراتى وهو بينكها فى العيادة بعد ما نيمها تنويم مغناطيسى لا وعمل كدة مع ستات كتير بيتعالجو عنده
وكمان فيديوهات وصور وهو بينيك مراته منى اخت مراتى لا وكمان مصور بنته سما وهى فى اوضتها بقمصان نوم وعريانة عرفت انه خول رسمى بس ازاى صور الحاجات دى كلها اكيد مركب كاميرات فى اوضة نومه وكمان اوضة بنته سما من غير ما تعرف
وشوفت الرسايل على الواتس بتاعه مع ولاد الكلب اللى اغتصبو مراتى وكمان فيديو مصورينه وهما بينكوها وخدت كله ده اثبات على انه هو اللى ورا كل اللى حصل ده
وطلعت وقعدت فى البلكونة ولعت سجارة وقعدت افكر انتقم منك ازاى وابدا منين وقعدت افكر كتير يجى اكتر من ساعة لحد ما مراتى ندهت عليا ورحتلها
وكنت عايز وبفكر اقولها على عرفته واللى خدته من تليفون امير بس بصتلها وانا قاعد معاها فى الصالة وبنتفرج على التلفزيون ومبقتش عارف اقولها ولا لأ
وسهرنا انا وهى ونورا بنتنا نتفرج على فيلم اجنبى وبعد كدة دخلنا انا ومراتى اوضة النوم وكانت هايجة اوى ونكتها فى الليلة دى بس مردتش اقولها حاجة قولت فى باللى بعدين ونمنا وتانى يوم عدى عادى ورحت الشغل وبعد ما خلصت جاتلى فكرة فى دماغى رحت القهوة وقابلت الوله حودا بتاع السايبر
حودة ... يا عمنا انت فين انت نستنى
انا ... انا ليه فى حاجة وشديت كرسى من القهوة وقعدت جمبه شيشة يا ولعة
ولعة ... حاضر يا عمونا ولعة
حودة .. يا عم الحج مش قولتلك عداد الكهربا عند فى الشقة عطلان
انا ... ااااااخ نسيت يا حودة حقك عليا الشغل كتير اوى النهاردة نشرب حجرين شيشة واجى معاك الشقة اشوفهولك عينيا
حودة ... تسلم يابو الصحاب والشيشة عليا ياد يا ولعة الشيشة عندى
انا ... يا عم كتير كدة خليها عندى انا والشاى بتاعك كمان كفاية الواجب اللى عملته معايا
حودة ... اه فكرتنى انت عملت ايه مع زميلك
انا ... هكرت تليفونه وملقتش حاجة كلها صور عادية واغانى جورج وسوف مفيش ومش عارف اعمل ايه
حودة ... اااه واد مودب يعنى وطبعا مش عايز يرجعلك فلوسك
انا ... ايوة صح
حودة .. عندى انا دى هكلملك المعلم برعى هيجيب امه تحت رجلك وتعمل فيه اللى انت عايز ورفع التليفون وكلم المعلم برعى وعرفه الموضوع
المعلم برعى ... خلصانة يا شقايق خلى الاستاذ احمد يعدى عليا كمان ساعة فى المخزن الفلان فى الحتة الفلانية
حودة .. تمام يا معلم مش عايز اوصيك احمد ده اخويا
المعلم برعى ... واخويا انا كمان والواجب ده من عندى من غير اى حاجة خليه يعدى عليا فى المخزن زى ما قولتلك وخلصانة سلام
حودة ... سلام يا معلم وقفل معاه ها ايه رايك
انا ... حبيبى يا حودة هات بقى تليفون المعلم وخدت رقم تليفونه ويلا بينا نشوف العداد بتاع الكهربا علشان الحق اروح للمعلم
حودة ... يلا يا صحبى وحاسب على المشاريب وقمنا رحنا البيت عنده وعملتله عداد الكهربا وسبته ونزلت روحت للمعلم برعى فى المخزن والخن بتاعه لقيته فى حتة بعيدة ومحدش يعرفها ووصلتله بعد مشوار طويل ورجالته واقفونى على باب المخزن
انت مين يا جدع انت اقف هنا
انا احمد الكهربائى والمعلم برعى مستنينى
ها بقى كدة طب ثوانى حماصة يا له خش للمعلم اديله خبر
حاضر ودخل حماصة جوا المخزن وخرج علطول
دخله يا كومى المعلم مستنيه جوا
اتفضل يا اخينا ودخلت جوا المخزن
المعلم برعى ... اهلا اهلا اتفضل يا شقيق تعالى يا خويا
دخلت وسلمت عليه وعلى الرجالة اللى معاه كان معاه يجى ١٥ واحد جوا وبرا المخزن
المعلم برعى ... منورنا شاى ولا قهوة
انا ... ولا اى حاجة لسة شارب كل حاجة على القهوة مع حودة
المعلم برعى ... ميصحش برضه واجبك اول حاجة قبل الكلام الشاى يا بلية
حاضر يا معلم
المعلم برعى ... هو زميلك ده كل منك كام
انا ... بصتله ولقيت الرجالة كلها حواليه بصيت وسكت شوية
المعلم برعى ... اه طب اخرجو برا يا رجالة سبونى مع ابو الشقايق
الرجالة خرجت كلها وبقيت انا وهو بس
المعلم برعى ... بص بقى تعالى فى الدوغرى انا لقيتك ساكت ومش عايز تتكلم ادام الرجالة وفهمت علطول ده مش حوار زميلك ونصباية وكدة تعالى فى الصريح وانا بير غويط يعنى امان الامان
انا ... بس يا معلم هو الحوار فعلا مش زى ما حودة قالك بس
المعلم برعى ... بس ايه عايز تقول زى ما قولتلك انا اخوك سر فى بير ولو مش عايز هجبلك اللى انت عايزه تحت رجلك وخد حقك وبرضه معاك
انا ... انا الكلام اللى عايز اقوله مينفعش حد يعرفه وانا اول ما قابلتلك وقعدت معايا امانة زى اخويا بالظبط ارتحتلك اوى
المعلم برعى ... وانت كمان وشكلنا هنبقى صحاب واخوات كمان ها عايز تقول ولا
انا ... هقولك الصراحة بس مش هاكد عليك الكلام اللى هقولك ليك انت بس انت اخويا يا معلم
المعلم برعى ... اخوك وانت اخويا وشقيقى كمان
انا ... طب اسمع يا معلم اللى حصل ان مراتى كانت راكبة تاكسى وو ........ وقعدت احكيله على كل حاجة وازاى ولاد الكلب ناكوها واغتصبوها بامر من جوز اختها دكتور امير وكان اسم اللى كان بيكلمه على الواتس حبيشة
المعلم برعى ..... اااااخ حبيشة يابن الكلب عيل وسخ ويعمل اوسخ من كدة علشان خاطر الفلوس بس حقك عليا يخويا وحقك وحق مراتك هيجيلك لحد عندك وهنتقملك من ابن الكلب ده هو واللى كانو معاه
انا .. انت تعرف حبيشة سواق التاكسى اللى عمل كدة
المعلم برعى ... اه عارفه ده كان شغال معايا هو والتلاتة اللى معاه بس
انا ... بس ايه
المعلم برعى ... خرجو عن طوعى وخانونى فى عملية كدة وضحكو عليا فى ١٠٠ الف وراحو على معلم افيونة واشتغلو معاه
انا ... يعنى ايه الكلام ده هتعرف تجيبهم ولاد الكلب دول ولا ايه
المعلم برعى ... اومال انا مبسبش حقى ابدا بس اخد الحق حرفة ودلوقتى بقى التار تاريين تارك وتارى وجه الوقت نصفى الحسابات
انا ... فى دماغك خطة معينة ننتقم من ولاد الكلب دول وناخد حقنا
المعلم برعى ... بصراحة بقالى كام يوم بفكر فى ده بس قولى انت عايز تاخد حقك منهم ازاى ضرب ولا فلوس ولا نلبسهم فى مصيبة ويروحو فى داهية
انا ... لا دى ولا دى ولا دى كمان
المعلم برعى ... ايه اومال ايه مش فاهم نورنى يابو الشقايق
انا ... هقولك يا معلم على انتقام ليك وليا هيعلم عليهم العمر كله ومش يرفعو رمش فى وشنا نهائى
المعلم برعى ... ايه شكلك دماغك متكلفة وعجبتنى طب تعالى فى الدوغرى وقول
انا ... هقولك يا معلم هقولك وقولت للمعلم على الخطة وازاى نجيب حببشة والعيال اللى معاه وهنعمل فيهم ايه
المعلم برعى ... يخرابى ايه الدماغ دى دماغك مكلفة اوى يا احمد يخويا
انا .. ايه رايك فى الخطة هنكسر مناخيرهم وكرامتهم للعمر كله
المعلم برعى ... اوى لا تمام وحلوة اوى دول مش هيقدر يرفعو عينيهم ولا حتى هنسمع ليهم كلمة فى المنطقة كلها لا وكمان هنعمل ف... لا لا لا حلوة اوى اوى انا معاك
انا .. تمام يا معلم ظبط انت بقى واعمل اللى قولتلك عليه
المعلم برعى .. تمام وهنا فى المخزن صح
انا.. ايوة يا معلم مانا لسة قايلك
المعلم برعى .. تمام تمام خلاص خلصانة يا شقيق هظبط واول لما اكلمك تحضر هنا علطول علشان نخلص الفيلم ده ايووووه ده هيبقى فيلم عالمى هههههه
انا .. ايوووه هو انت اسكندرانى يا معلم ولا ايه
المعلم برعى ... ايوة اصلا مولود هناك فى اسكندرية بس ابويا جابنا هنا مصر بص دى قصة طويلة وانت شكلك وراك حاجات كتير ابقى احكهالك بعدين على رواقة لما نخلص الفيلم ده
انا .. تمام وهستناك تحكيلى القصة دى وبعد اذنك انا فعلا عندى مشاوير كتير اوى وعلى تليفون بقى يا معلم هتكلمنى هحضر علطول وننفذ
المعلم برعى ... تمام صحبى على تليفون
وسلمت عليه وسبته ورجعت البيت لقيت مراتى فى المطبخ بتعمل الغدا
فيفى ... حبيبى انت جيت
انا ... اه ياقلبى وبستها ولقيت سما جاية بتجرى من اوضتها وراحت نطت واتشعلقت فيا
نورا ... بابا حبيبى
انا ... يابت يا شقية بطلى بقى لعب العيال ده
فيفى .. يخويا شوف مانت اللى مارعها وموعدها على الدلع ده بت خلصى المحن بتاعك ده وتعالى ورايا على المطبخ علشان نغرف الاكل
نورا .. حاضر يا ماما يا قلبى وبعدين انتى غيرانة مننا اعملى زينا وقعدت تضحك
فيفى شافتها واتغاظت وراحت على المطبخ
انا .. يا بت بطلى تغيظى فى مامتك
نورا ... وانا مالى واحدة وبتحب باباها وبسلم عليك دا حتى لسة مسلمتش
انا ..وهتسلمى ازاى اكتر من كدة وكان زوبرى هاج لما لمس طيزها ووقف ونزلتها شوية وبقى عند طيزها
نورا ... بابا انا بحبك اوى بلاش اسلم عليك يعنى وعملت مقموصة
انا ... ضحكت وقولتلها لا خلاص وانا كمان بعشقك وبعشق .....
نورا ... ها وبتعشق ايه تانى بقى يا سى بابا
انا ... رحت موشوشها فى ودانها وقولتلها بعشق طيزك يا قلبى ورحت مبعبصها فى طيزها
نورا ... هاااا اااااه حلو اوى بحبك اوى يابابا وبحب بعبوصك فى طيزى وراحت نازلة فيا بوس جامد
انا ... هجت اوى غصب عنى وقعدت ابوس فيها وصباعى بقى جوا طيزا
لا لا لا كفاية انزلى امك لو شافتنا هتبقى فضيحة ونزلتها وقعدنا على الكنبة
نورا .... بس انا بحبك اوى يا سى بابا
انا ... وانا كمان يا قلبى بس بعدين بعدين يا مزتى
فيفى .. يا نورا انتى يا زفتة
نورا ... يوووووه شوفت يا سى بابا اهى بتندهلى اهى ونازلة فيا شتيمة وراحت قايمة
انا ... روحلها بسرعة احسن لو جتلك وانتى هنا هى اللى هتبعبصك فى طيزك
نورا .... عضت على شفايفها وقالتلى اووووووف بجد ياريت
انا ... يالبوة اهدى شوية بطلى هقوم افشخك انت وطيزك الهايجة دى
نورا .... بجد يابابا طب اهى وراحت موطية وشلخت جلابيتها وورتنى طيزها وكانت ملط مش لابسة كلت رحت ماسك طيزها ولحست خرم طيزها بلسانى
نورا ..... ااااااه اووووووف حلو اوى يابابا لسانك حلو اوى فى طيزى كمل يا بابا كمل
انا ... لا لا بس كفاية كدة بعدين بعدين اجرى بقى روحى لماما
نورا ...راحت بيسانى اوى وقالتلى بحبك وبحب زوبرك الجامد ده ومش هسيبه وراحت جرى على المطبخ جابو الغدا وقعدنا على السفرة نتغدى
فيفى .... ايه رايك يا قلبى عجبك الاكل
انا ... زى العسل يا قلبى اكلك طول عمرك وزى العسل
فيفى ... اكلى بس يا قلبى اكلى بس وبتدلع
انا ... لا وانت كلك يا حبيبتى زى العسل ونفسى اكلك زى الاكل الحلو ده
وقعدنا نضحك كلنا ولقيت فيفى بتبص لنورا وبتغيظها
نورا ... شايف يا بابا اهى ماما بتغظنى اهى
فيفى ... ايوة بغيظك اهو وبطلعلها لسانها
شوية وموبايل فيفى بيرن
انا... مين يا قلبى
فيفى ... مسكت الموبايل وبتشوف اللى بيرن
اه ده امير الدكتور امير
انا ... طب مترديش وكانت لسة هترد
فيفى .. طب ليه يا حبيبى مش يمكن هيقولنا الجلسة الجديدة امتى بدل اللى اتلغت
انا ... بعدين بعدين هقولك هات بس موبايلك خلص رن وسكت وكملنا اكلنا ولقيته بيرن تانى
فيفى ... هو برضه امير
انا ... اه
فيفى ... طب مش هترد برضه
انا ... لا بعدين بعدين وخلصنا اكلنا وفيفى ونورا بيشلو الاطباق
لقيته بيرن رحت خدت التليفون وطلعت البلكونة
الو ايوة يا فيفى
انا ... ايوة يا دكتور انا احمد
امير ... ايه يا عم انتو فين برن عليكو
انا ...لا مفيش كنا بنتغدى خير ومكشم وشى وكلامى ناشف
امير ... ااه طب الف هنا يا سيدى اه معلش الجلسة اللى فاتت منفعتش كنت مرهق جدا ونمت غصب عنى بص انا عملتكو جلسة النهاردة بالليل ولو مش فاضى ممكن فيفى تيجى لوحدها اعملها الجلسة وتروح علطول حتى ممكن اجبلها تاكسى يوصلها البيت
انا ... لا هى مش هتنغع تيجى الجلسة
امير ... ايه لا لا لا مش هينفع لازم تيجى الجلسة اقصد ده كورس علاج لازم تكمله علشان تخف مانا قولتلك
انا ... وانا بقولك بقت كويسة متشكرين
امير ... لا لا يا احمد انا بقولك لازم تيجى اصل ...
انا ... انت اتجننت بقولك لا مش جاية تقولى لازم انت مجنون
امير ... لا بقولك ماهى هتيجى غصب عنك ده لمصلحتك بدل ما ......
انا ... قعدت اضحك طب بص بقى هكملك كلامك اللى عايز تقولو بدل ما تعرفنى وتطلع الفيديو بتاع التاكسى اللى اغتصبو فيه مراتى فى الخرابة صح
امير ... ايه انت .. انت عرفت ايه
انا... انا عرفت كل حاجة وانا كمان اللى حطتلك المنوم فى العصير ونمت فى الجلسة اللى فاتت وفتحت تليفونك وعرفت انك اللى اتفقت مع حبيشة والتلاتة اللى معاه وادتهم ٥٠ الف علشان يغتصبو مراتى فى الخرابة ومعايا الواتس اللى بينكو وتحويل الفلوس ليهم وارقام تليفوناتهم
امير ... ايه لا انت كداب مستحيل
انا ... لا وكمان خدت الملف السرى اللى خفيه فى موبايلك اللى فيه فيديوهات وانت بتنيك اللى بيجولك العيادة تعالجهم بتنيمهم تنويم مغناطيسى وتنكهم وكمان عملت كدة مع مراتى ونميتها تنويم مغناطيسى ونكتها وكمان فيديوهات وانت بتنيك مراتى منى االبوة ومصورها بقمصان نوم اووووف هايجة اوى لا وكمان فيديوهات كتير وانت بتنكها وكمان وهى بتبعصبك وانت بتنكها وكمان اكملك
امير ... انت اتجننت انت ازاى تسرق تليفون اقصدى تسرق الى فى تليفون انت مش عارف انا مين وهقدر اعمل فيك ايه ووووو.....
انا ... اسمع يا عرص يابن المتناكة انا عارف انت مين وعارف ان ابوك عمدة فى البلد وخد بقى انت بتهددنى لا انا اللى بهددك اول حاجة تحولى حالا ٢٥٠ الف جنيه انستا على رقم موبايلى ده وبكره الصبح تحولى من البنك ٧٥٠ الف جنيه على رقم حسابى هبعتولك على الواتس
امير ... ايه ايه انت مجنون مليون جنيه لا كل ده علشان نكت مراتك احا هى كانت منى ذكى
انا ... اه ده اقل تعويض على الوساخة اللى عملتها يا عرص وحقى هاخده منك تالت ومتلت والا
امير ... بيضحك وقالى ها قولى والا ايه بقى هتعمل ايه
انا... بص يا متناك اول حاجة نسخة من فيديوهات كلها اللى بتنيك فيهم المرضى هبعتهم لوزير الصحة يشوف الدكتور المشهور اللى بيسافر موتمرات برة لا وكمان داخل على منصب وكيل وزارة يشوف وسخ اد ايه وكمان نسخة لصاحب المستشفى الاستثمارى اللى انت مدير المستشفى بتاعته وبتقبض بالدولار ويعرفو اد ايه انت وسخ وبتعمل ايه مع المرضى بتوعك وطبعا هيرموك برة المستشفى ويدوك بالجزمة علشان سمعة المستشفى متتوسخ ولا تتقفل لو حد عرف ولا شاف الفيدوهات الوسخة دى
امير ... احمد لا لا ابوس ايدك مستقبلى وشغلى انا كدة هروح فى داهية
انا... لا اصبر يا متناك فى تانى نسخة كمان للنائب العام وقبلها نسخة على النت وهتبقى ترند فضيحة اكبر دكتور نفسانى بينيك ممرضينو تفتكر النت هيعمل ايه ضجة كبيرة زى عنتيل المحلة واكيد واحد ولا اتنين ولا اكتر من اللى نكت مراتتهم هيشوف الفيديوهات وهيعملو محاضر ضدك ها ايه رايك فى الفضايح دى ها هتبعت المليون جنيه ولا اكمل
امير ... لا لا لا يا احمد ابوس ايدك بلاش وهعمل اللى انت عايزه بس مليون جنيه كتير اوى طب خليهم ١٠٠ الف ولا ٢٠٠ معيش انا الفلوس دى دلوقتى
انا ... فلوس ايه اللى مش معاك يا عرص ده مرتبك بس اللى بالدولار من كذا مستشفى باد كدة غير العيادات اللى ملكك غير غير المليون ده بتلمهم فى شهر ولا شهرين ولا تلاتة احنا هنستهبل طب خد التقيلة تخيل بقى لما ابعت فيديوهات وانت بتنيك مراتك لا وهى بتعبصك فى طيزك يا متناك ولا وانت بتصور بنتك بقميص نومها يا عرص لابوك العمدة فى البلد
تفتكر ابوك العمدة لو شاف كل الفيديوهات دى وهو عاملك كبير البلد والعمدة اللى بعده ومكبرك ومتفشخر بيك فى البلد كلها ولا اهل البلد لو شافو الفيديوهات تفتكر سمعتكو فى البلد هتبقى ايه مش هيشوفك وسخ وعرص وبس لا ده كمان ممكن ابوك ميبقاش عمدة ومش بعيد اهل البلد يرموكو بره البلد بالجزم
امير ... احمد احمد لا لا بجد ابوس ايدك خلاص حقك عليا وزة شيطان وهعملك كل اللى انت عايزه بس
انا ... حولى دلوقتى حالا ٢٥٠ الف انستا وبكرة من البنك ٧٥٠ الف انت فاهم والا انت عارف انا ممكن اضيعلك مستقبلك كله وافضحك انت واهلك يابن نعمان
امير ... لا لا حاضر هحولك حالا الفلوس اللى انت عايزها بس انا عايزك متزعلش منى واعتبرها غلطة بس الفيديوهات اللى خدتها انا عايزها ونرجع حبايب
انا .. حولى الفلوس والفيدوهات هتفضل معايا وعلى فكرة انا حاطط كل فيديوهاتك على فلاشات كتير فى اكتر من مكان وده امان ليا من كلب زيك وموضوع نرجع حبايب لا سيبها شوية لما اخد حقى منك دلوقتى هقفل السكة تحولى حالا ٢٥٠ الف وبكرة قبل ١٠ الصبح تحولى ٧٥٠ الف سلام يا عرص وقفلت السكة فى وشه وقعدت فى البلكونة ربع ساعة ولقيت تحويل جالى ب٢٥٠ الف بصيت على تليفونى وقعدت اضحك
فيفى .. ايه يا قلبى قاعد لوحدك هنا ليه فى البلكونة
انا .. مفيش انتى عملتى الشاى
فيفى ... اه اهو وجيباه معايا
انا .. طب اقعدى معايا شوية فى البلكونة الجو صيف وطراوة
فيفى ... ماشى يا قلبى وخدت كرسى جمبى وقعدت وحطت الشاى على الترابيزة
اه صحيح فكرتنى عملت ايه مع امير كان عمال يرن عليك علشان الجلسة
انا ... لا مانا كلمته وقولتله انك بقيتى زى الفل مش العلاج ماشية عليه وبقيتى كويسة
فيفى .. اه بس
انا ... ولا بس ولا حاجة وكمان هو كان بيقولى دى اخر جلسة وانه مطمن عليكى خلاص وهو شايفك بقيت زى الفل
فيفى .. بجد طب كويس
انا .... هى البت نورا بتعمل ايه
فيفى .. بتزاكر فى اوضتها مانت عارف خلاص فاضل شوية على الامتحانات
انا .. اااه انا عارف اول الشهر اللى جى اهو
فيفى ... اااه بخويا شد عليها شوية فى المزاكرة وبطل تتدلع فيها هتتمرع
انا .. قعدت اضحك وافتكرت شقاوتها وقولتلها لا بس انتى عارفة هى شاطرة وكل سنة بتطلع من الاوائل متخفيش عليها وشوية دلع ماهى بنوتتنا بس الدلع كله ليكى انت يا قمر
فيفى ... يووووه دلع يانهار اسوح ايه ده دانا لابسة قميص نوم قصير يافضيحتى
انا .. لقيتها قايمة وبتجرى رحت شددتها من ايديها وزنقتها فى البلكونة
فيفى ... بتعمل ايه ياراجل هتفضحنا حد يشوفنا كدة وانا بزازى وجسمى باين
انا .. يابت متخفيش ستارة البلكونة مقفولة خالص اهى ومحدش جمبنا غير بيت جارنا خالد وكمان قافلين ستارتهم اهى
فيفى ... لا لا سيبنى يا احمد يخربيتك لا يطلعو ويشوفونا يرضيك خالد يشوفنى كدة
انا .. رحت زانقها ونازل فيها بوس وعمال ابعبص فى طيزها وقولتلها لا متخفيش مش هيشوفنا
فيفى .. لا لا لا يا احمد يخربيتك انت هايج ليه كدة خليها جوا فى اوضتنا مش هنا يانهار اسوح حد خارج اهو عندهم فى البلكونة وجريت على جوا
انا ببص لقيت خالد وكان خارج ومش لابس غير فانلة وبوكسر وتقريبا مراتة كانت وراه بس بص مرة واحدة وراه ووقفها
خالد ... اهلا ازيك يا احمد عامل ايه
انا.. اهلا يا خالد حبيبى تمام وانت فينك يبنى
خالد ... اهو فى الدروس والمدرسة والوجع ده واتكلمنا شوية ولقيت محرج وزى ما يكون بيدارى حاجة ومكسوف سلمت عليه وسبته ودخلت جوا بس رحت على شباك الصالة اللى بيبص على بلكونتهم
خالد ... يابت اصبرى احمد كان قاعد
ليلى ... ياراجل هو احمد غريب يعنى هو دخل خلاص
خالد .. اه دخل اهو وقفل البلكونة
وببص لقيتها خارج اوووووف ولابسة قميص نوم مبين بزازها وفخادها يابنت المتناكة يا فاجرة لابسة اللبس ده فى البلكونة
فيفى ... احمد احمد انت بتعمل ايه
انا .. هسسس تعالى بصى كدة مين فى البلكونة
فيفى ... جت ولزقت وشها وبتبص من ورا الشيش الشباك يا نهار اسوح يا لبوة يا ليلى دى لابسة قميص نوم فى البلكونة احييه طب لو كنا بقى لسة قاعدين كنا شفناها كدة
انا .. لا خالد خرج الاول ولما شافنى شاورلها ووقفها ولما دخلت وقفلت البلكونة خرجت
فيفى .. احيه يعنى لولا جريت كان زمانو شافنى وشاف بزازى
انا .. رحت زنقها ومسكت بزازها وقولتلها وايه يعنى يا لبوة ماحنا شايفين مراته ولابسة قميص نوم فاجر اهو وبزازها كلها برة
فيفى ... اه ما هى ليلى دى فاجرة وشرموطة يانهار اسوح الحق بيعمل ايه ده زنقها فى البلكونة زى ما كنت زاتقنى من شوية احاااا ده ده طلع زوبره وحطه فى كسها ده بينكها وهى ساندة على البلكونة
انا ... ايه يابن المتناكة وببص لقيته بينيك مراته هجت ورحت مطلع زوبرى انا كمان ورحت رازعه فى كس فيفى مراتى وهى عمالة تبص عليهم
فيفى ... ااااه انت بتعمل ايه يخربيتك
انا ... بعمل زيهم يالبوة شايفة بينيك صحبتك ازاى وقعدت ارزع زوبرى فى كسها من ورا
فيفى ... ااااااه يخربيتك اهدى هو ينيك مراته فى البلكونة وانت بتنكنى هنا اااااااه اااااااااه طب براحة يا احمد انت زوبرك هايج ليه كدة اااااااه ااااااااه احا ده ببنكها جامد فى البلكونة اااااااه ااااااحااااااا ده زوبره كبير اوى
انا ... تيجى انيك فى البلكونة زيهم
فيفى ... ايه لا لا يانهار اسوح داحنا فى الصالة لا كفاية اوعى يا راجل بنتك تشوفنا كدة تبقى فضيحة وجريت منى
انا .. قعدت ابصلها واضحك وجريت وراها لقتها دخلت اوضة النوم دخلت وقفلت الباب وكملت نيك فيها وكانت هايجة اوى اوى مش عارف ليه
تانى يوم رحت الشغل وعلى الساعة عشرة الصبح
انا .... الو ايوة يا امير محولتش الفلوس ليه
امير ... انا لسة واصل البنك اهو ربع ساعة كدة واحولك الفلوس حالا
انا .. ماشى مستنيك ورقم حسابى بعتهولك اهو على الواتس سلام وقفلت معاه فعلا مفيش نص ساعة لقيت التحويل جالى ب٧٥٠ الف جنيه ولقيت تليفونى بيرن
انا ... ايوة
امير ... جالك التحويل
انا .. اه
امير ... طب احنا كدة حبايب خلاص
انا .. حبايب لا لسة باقى حقى لسة مخدتهوش
امير ... نعم يعنى ايه تاخد مليون جنيه ولسة بتقولى فى باقى حقك اللى هو ايه بقى ده
انا ... لا دى خليها مفاجاة وهتبقى مفاجاة حلوة متخفش
امير ... يا احمد خلاص انس معلش غلطة وحقك عليا يا عم ولو عايزنى اعزمكم انت ومراتك عندى فى البيت وابوس راسك تحت امرك بس ابوس ايدك بلاش فضايح انا داخل على منصب مهم اوى وكل اللى بنيته فى سنين هيضيع
انا .. ماهو من وساختك وبعدين عزومة ايه وزفت ايه لا مش فاضين بعدين بعدين
امير ... لا طب احنا فيها اهو عيد ميلاد مراتى اخر الاسبوع وانا عازمك انت ومراتك واهو نرجع اصحاب زى زمان ها ايه رايك
انا ... فكرت فى باللى شوية ااااااخ فكرة اااه حلوة دى واهو ممكن اعمل اللى كنت عمال افكر اعمله ازاى وسرحت شوية
امير ... الو الو احمد يا جدع انت فين
انا .. ايوة فى ايه انا معاك انت بتقول ايه بقى
امير ... انت مسمعتنيش بقولك عيد ميلاد مراتى اخت مراتك اخر الاسبوع تيجى انت ومراتك ونصفى اللى بينا ها ايه رايك
انا .. فى باللى حلوة نصفى اللى بينا دى طب تمام انت طلبتها اااه بص يا امير الصلح مش بالساهل كدة بس معنديش مانع نيجى عيد الميلاد هكلم مراتى وهارد عليك سلام وقفلت السكة فى وشه
ااااه يابن المتناكة فاكر الموضوع سهل كدة يتنسى لا لسة حقى هاخده منك كامل ومكمل
وعدى اليوم وتانى يوم بعد الساعة ٢ لقيت تليفون المعلم برعى بيرن عليا
انا ... الو ايوة يا معلم
المعلم برعى ... تعالى يا حج الوليمة جاهزة على الاكل ومستنينك وبيضحك
انا .. حاضر يا معلم وركبت تاكسى ورحتله على المخزن ولقيت الوليمة جاهزة
خلصت بعد ساعتين ونص وشكرت المعلم على اللى هو عمله واديته خمسين الف عرق الرجالة ورجعت على البيت
فيفى .. انت جيت يا حبيبى
انا ... رحتلها المطبخ ولقتها لابسة قميص نوم بتاع امبارح حضنتها من ورا وقولتلها ايوة يا مزتى وببسها
فيفى ... بس ياراجل البت تيجى وتشوفنا
انا ... اعمل ايه طيب مانتى حلوة اوى ومزة اوى ماتيجى انيكك فى البلكونة زى صحبتك امبارح
فيفى ... راحت راقعة ضحكة بشرمطة وقالتلى طب هى شرموطة وفاجرة انا كدة وبتبصلى بمرقعة اوى
انا ... وانتى احلى شرموطة ومتناكة ولبوتى وبستها جامد وزبرى فى طيزها
فيفى ... يا راجل اهدى شوية دانت بقيت هايج اوى ليه كدة بس ممكن نعملها فعلا فى البلكونة لا لا لا انت مجنون
انا ... بصتلها وقعدنا نضحك ولقينا فرقع لوز بتاعنا نط ورانا
نورا .... بابا حبيبى ايه ده انتو بتعملو العشق الممنوع ده ولا ايه
انا ... بصى البت والمسلسلات اللى بوظت دماغها عشق ممنوع ايه يا هبلة لا انا ومامتك العشق المعشوق وراحت فيفى رقعت ضحكة جامدة اوى ولزقت فيا
نورا .. اتغاظت اوى من مامتها علشان بتغيظها وقالتنا ماشى ياسى بابا انا بقى زعلانة منك ومش هسلم عليك وجريت على اوضتها
فيفى .... هههههه اهو شفت اتقمصت المقموصة ولسة عمالة تضحك
انا ... سيبك منها هبقى اروح اصالحها الاكل خلص انا جعان جدا جدا ونفسى اكل كل حاجة حتى نفسى اكل كسك وطيزك وبهجم عليها
فيفى ... لا لا لا يخربيت هيجانك طب بص بالليل علشان انا تعبانة اوى من المسيح روح غير هدومك وصالح الزفتة اللى جوا وتعالو الاكل خلص اهو انا هغرف خلاص
انا ... وانا بحب اغرف انا كمان ورحت مبعبصها جامد فى طيزها
فيفى .... ااااااه يا راجل بطل هيجان بقى هيجتنى
انا ... طب ماتيجى يا هايجة
فيفى ... لا لا لا بالليل يا قلبى وهعملك اللى انت عايزه بالليل وكمان هقولك قصة حلوة كمان
انا .. قصة حلوة ياااااه بقالنا كتير انتى رجعتى تقرى تانى فى قصص نسوانجى
فيفى ... اه النهاردة وفى كام قصة حلويين اوى وهيجونى اوى هقولك عليهم بالليل
انا ... لا القصة المرادى عندى انا وهقولك قصة حلوة اوى وهتعجبك
فيفى .. بجد طب خلاص ماشى روح بقى غير وانده للزفتة اللى جوا تحول معايا الاكل
انا.. حاضر يا مزتى وبستها جامد ومشيت دخلت اوضة النوم غيرت وخدت دش ورحت لنورا المقموصة صلحتها بطريقتى وجبتها وجبنا الاكل وقعدنا ناكل ودخلت نمت شوية
وصحيت بالليل خرجت من الاوضة لقيت فيفى قاعدة فى الصالة بتتفرج على ماتش
انا ... ايه يا قلبى ماتش مين ده
فيفى ... ده ماتش الاهلى وسيراميكا
انا ... اااه طب خدينى جمبك وقعدت جمبها عايزين شاى بقى وشوية لب
فيفى ... حاضر ياقلبى يابت يا نورا انتى يابت يا زفتة
نورا ... يووووه ايه ماما انتى مش كل شوية تزعقيلى وتقوليلى زاكرى زاكرى اهو انا بزاكر اهو بتندهيلى ليه بقى
فيفى ... شوف البت بتقولى موشح اللى بيزاكر بيزاكر لنفسه يختى
نورا ... يووووه شايف يابابا اهو طول اليوم كدة
انا ... قعدت اضحك يابت اهدى شوية امك خايفة عليكى وعايزاكى تنجحى وتطلعى من الاوائل
فيفى ... قولها يخويا قولها
نورا ... حاضر يا ماما هزاكر انا رايحة اذاكر اهو
فيفى .. يووووه شوف البت خدتنى فى توكر ونستنى روحى يختى حطلنا الشاى على النار وهاتلنا شوية لب من المطبخ
نورا .. بصتلنا وقعدت تضحك ومشيت على المطبخ وهى عمالة تبرطم مفهمتش بتقول ايه وراحت تعمل الشاى وانا فيفى قعدنا نتفرج على الماتش
وطول مانا قاعد وانا سرحان ياترى اقولها على الفيديوهات اللى خدها من تليفون امير ولا لا
طب اقولها انى انتقمت ليها وخدلها حقها من ولاد الكلب اللى اغتصبوها ولا .. لا لا طبعا لازم اقولها اكيد دى حاجة تشفى غليلها شوية طب ابدا بايه ولا ايه ولا الفلوس والمليون جنيه اللى خدهم من امير طب باقى حقى من امير هقولها هعمل ايه ولا مش هتقبل
لا لا خلاص جه الوقت اللى لازم تعرف فيه كل حاجة اه لازم لازم تعرف
وانتو كمان عايزين تعرفو انا انتقمت ازاى استنونى فى السلسلة التانية من قصة محصل الكهربا
بعنوان انتقام ودفاتر قديمة