NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

نسيت اسالك سؤالنا المعتاد
ايه ال خلاك تسيب شركتك وتيجي عندنا 🫣😂
ولا عاوزاني ابيعلك الاونطه و اقولك حابب أطور من نفسي وانضم لكيان كبير و الكلام ده

• بيضحكني
التفاعلات: متحرش تويتر
أولوياتك وأهدافك الشخصية
ركز على مدى رضاك بالراتب، وساعات العمل، والبيئة العملية. تحقق من تطلعاتك المستقبلية وكيف يمكن لكل وظيفة دعمها.
والسلام عليكم
وعليكم السلام ورحمه **** وبركاته
الكلام رسي على فلوس جايه معاك ولا ايه 😂😂🌚

• بيضحكني
التفاعلات: The Sub و TheBlackCat
بما اننا مش ف انترفيو رسمي .. ف هو مكان ابن ***************
كل الاماكن كدا يا صديقي بس مش بتظهر غير بعد مانعاشرهم 😂😂😂

• بيضحكني
ولا عاوزاني ابيعلك الاونطه و اقولك حابب أطور من نفسي وانضم لكيان كبير و الكلام ده
هتطور من نفسك ازاي ف شغلانتك 😎

• الموضوع ده يدعو للتفكير
التفاعلات: The Sub
وعليكم السلام ورحمه **** وبركاته
الكلام رسي على فلوس جايه معاك ولا ايه 😂😂🌚

فهمتك من بعيد هههههه
فلوس فلوس فلوس ههههه ههه

• بيضحكني
النهارده قدمت استقالتي من شغلي و نزلت ده على لينكدان.. الحمد لله بفضل من عنده محتاجتش حتى اني اعمل انترفيوهات و جالي 3 job offer
هحتفظ على ذكر الارقام الدقيقه ف هقول ارقام مختلفه لكنها هتبين الموضوع
خلينا نقول إن شركه 1 العرض عباره عن 9 ساعات شغل و ليكن مثلا ب 4500 و شركه 2 العرض عباره عن 8 ساعات شغل ب 5000 و العرض التالت 12 ساعه ب 7500
***الارقام دي مش الارقام الصحيحه لكنها بتوضح الموضوع
البوزشن واحد ف ال 3 اماكن هو مدير مخازن ونفس باقي المميزات العينيه و نفس وقت المسافه من بيتي واحد تقريبا
المشكله الأكبر ف التصرف اللي عملته 🤦🤦
انا قولت لل 3 ماشي و مش عارف اروح لمين و انهي فيهم افضل ليا
بص هو استبعد من الاختيارات شركه ١ لأنها زي شركه ٢ بل ٢ احسن كمان يبقي قدامك يا شركه ٢ يا ٣ و ده انت تحدده حسب نظام حياتك هل وراك مسؤوليات ولا لا هل عندك حياه غير شغل ولا لا يعني لو مش هاقولك غني بس علي الاقل مستور و عندك حياه بره شغل خطيبك مثلا او اخواتك تحبوا تقضوا وقت سوا و عندك صحابك عندك حياتك اللي بره هاقولك اختار ٢ كانك مسكت عصاية من نص علشان شغل ١٢ ساعه هياخد تقريبا كل حياتك لكن لو لوحدك او حوار صحابك مش يوميا اختار ٣ احسن كده كده معندكش حاجه تعملها القرار قرارك بس اهم حاجه تفكري في نفسك و بلاش الفلوس تعميك او هي اللي تسوقك حياه اهم من مليون جنيه شوف ايه الأنسب ليك و للي حواليك زي اهلك لو محتاجين تواجدك معاهم هو فرق اه رقم محترم في مرتب بس ديما خليكي فاكر انك بتشتغل علشان تعرف تعيش مش تخلي عيشتك كلها شغل و هب تلاقي العمر اتسحب منك علشان كام الف زياده و معشتش خصوصا ان ده شغل دايم يعني مش مثلا كورس ف اه اجي على نفسي و قعده صحاب و احتياج اهلي ليا كام يوم لا دي سنين من حياتك جايه و كده كده ده قرارك و اختار الأحسن ليك و لظروفك و **** يوفقك في شغلك جديد ❤️🙏

• أتفق
  • حبيته
التفاعلات: I'm Klein و Yasmin55
  • بيضحكني
التفاعلات: متحرش تويتر و I'm Klein
النهارده قدمت استقالتي من شغلي و نزلت ده على لينكدان.. الحمد لله بفضل من عنده محتاجتش حتى اني اعمل انترفيوهات و جالي 3 job offer
خلينا نقول إن شركه 1 العرض عباره عن 9 ساعات شغل و ليكن مثلا ب 4500 و شركه 2 العرض عباره عن 8 ساعات شغل ب 5000 و العرض التالت 12 ساعه ب 7500
البوزشن واحد ف ال 3 اماكن هو مدير مخازن ونفس باقي المميزات العينيه و نفس وقت المسافه من بيتي واحد تقريبا
دور وشوف انى احسن شركه والى هتلاقى فيها تعامل كويس وانى شركه هترتاح فيها من وجهت نظرك وهى دى الى خليك معاها ومتجيش على صحتك عشان خاطر راتب اعلى

• عجبني
التفاعلات: I'm Klein
  • بيضحكني
التفاعلات: متحرش تويتر و The Sub
  • بيضحكني
هتطور من نفسك ازاي ف شغلانتك 😎
هاخد كورسات lean manufacturing 😂😂
عشان اعمل sop للانتاج و نطبق ال kanban عشان نعلي من سرعه الإنتاجية يافندم و ده مكنش متاح لي ف مكاني وان شاء **** هعرض على حضرتك خطه كامله به🌚🌚😂

• بيضحكني
  • بيضحكني
التفاعلات: TheBlackCat
عاجبني روقانك 😂😂
انا يا ابني
شكرا على ثقتك الغاليه
انا كانوا مسميني الكئيب في اخر مكان سيبته 😂😂

بص هو استبعد من الاختيارات شركه ١ لأنها زي شركه ٢ بل ٢ احسن كمان يبقي قدامك يا شركه ٢ يا ٣ و ده انت تحدده حسب نظام حياتك هل وراك مسؤوليات ولا لا هل عندك حياه غير شغل ولا لا يعني لو مش هاقولك غني بس علي الاقل مستور و عندك حياه بره شغل خطيبك مثلا او اخواتك تحبوا تقضوا وقت سوا و عندك صحابك عندك حياتك اللي بره هاقولك اختار ٢ كانك مسكت عصاية من نص علشان شغل ١٢ ساعه هياخد تقريبا كل حياتك لكن لو لوحدك او حوار صحابك مش يوميا اختار ٣ احسن كده كده معندكش حاجه تعملها القرار قرارك بس اهم حاجه تفكري في نفسك و بلاش الفلوس تعميك او هي اللي تسوقك حياه اهم من مليون جنيه شوف ايه الأنسب ليك و للي حواليك زي اهلك لو محتاجين تواجدك معاهم هو فرق اه رقم محترم في مرتب بس ديما خليكي فاكر انك بتشتغل علشان تعرف تعيش مش تخلي عيشتك كلها شغل و هب تلاقي العمر اتسحب منك علشان كام الف زياده و معشتش خصوصا ان ده شغل دايم يعني مش مثلا كورس ف اه اجي على نفسي و قعده صحاب و احتياج اهلي ليا كام يوم لا دي سنين من حياتك جايه و كده كده ده قرارك و اختار الأحسن ليك و لظروفك و **** يوفقك في شغلك جديد ❤️🙏
الراجل ده بيقول عظمه♥️

• حبيته
التفاعلات: غدر الناس
استخير ربك

• حبيته
التفاعلات: I'm Klein
دور وشوف انى احسن شركه والى هتلاقى فيها تعامل كويس وانى شركه هترتاح فيها من وجهت نظرك وهى دى الى خليك معاها ومتجيش على صحتك عشان خاطر راتب اعلى
وجهه نظر تحترم الحقيقه

• حبيته
التفاعلات: S A N T A
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
انا يا ابني
شكرا على ثقتك الغاليه
انا كانوا مسميني الكئيب في اخر مكان سيبته 😂😂
ما شاء **** عليك كوميدي اهو
الناس دي ظالماك ا معلمي

• بيضحكني

المواضيع المشابهة