NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

peter عاشق التحرر الجنسى

نسوانجى شايف نفسة
عضو
نسوانجي قديم
توجه جنسي
أنجذب للإناث
عارف انك هتقول بس فى اسمك عاشق التحرر الجنسي بس اسمعني، انا بحب الجنس عموماً بس فى حاجة محيرة انى بحب الجنس مع الكبلز او الأزواج المتحررين او الديوث دا بيهيجنى، فكرة انك تمارس مع واحدة معندهاش قيود مع حبيبها او جوزها و انت تبقى صديق ليهم بتثيرنى.
لكن فى نفس الوقت لما بفكر فى مستقبلى و حياتي الزوجية عمرى ما احب ان زوجتي تبقى من النوعية دى فانا حاسس انى عن عايش على ازدواجية المعايير بين انى اتمنى حياة زوجية سعيدة عادية و بين التحرر الجنسي بس افصل الإتنين عن بعض.
حد فكر فى الى تنا بفكر فيه؟

عارف انك هتقول بس فى اسمك عاشق التحرر الجنسي بس اسمعني، انا بحب الجنس عموماً بس فى حاجة محيرة انى بحب الجنس مع الكبلز او الأزواج المتحررين او الديوث دا بيهيجنى، فكرة انك تمارس مع واحدة معندهاش قيود مع حبيبها او جوزها و انت تبقى صديق ليهم بتثيرنى.
لكن فى نفس الوقت لما بفكر فى مستقبلى و حياتي الزوجية عمرى ما احب ان زوجتي تبقى من النوعية دى فانا حاسس انى عن عايش على ازدواجية المعايير بين انى اتمنى حياة زوجية سعيدة عادية و بين التحرر الجنسي بس افصل الإتنين عن بعض.
حد فكر فى الى تنا بفكر فيه؟
انت طبيعي طالم مفيش اي اثاره على محارمك او انت نفسك تتناك يبقا ميولك عاديه
عشان طبيعي انك هتثتثار لم تنيك واحده قدام خطيبها او اخوها او جوزها

انت طبيعي طالم مفيش اي اثاره على محارمك او انت نفسك تتناك يبقا ميولك عاديه
عشان طبيعي انك هتثتثار لم تنيك واحده قدام خطيبها او اخوها او جوزها
انا عارف بس لو انت متزوج هتفهم قصدى انك مش هينفع تمارس التحرر لأنها فى الحالة دى خيانة.
احتيارى فى ميولى الجنيسة مرتبط بمسار حياتي

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
انا عارف بس لو انت متزوج هتفهم قصدى انك مش هينفع تمارس التحرر لأنها فى الحالة دى خيانة.
احتيارى فى ميولى الجنيسة مرتبط بمسار حياتي
ما المفروض مراتك تغنيك و تكفيك
انت كدا كدا الي هيهمك الانثى مش كونها متجوزه او لا فاهم قصدي ؟

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%