NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

لا
بصى انتى عاوزه الحقيقه ولا الكذب يغنى اكلمك بصدق ولا اضحك عليكى بكلمتين ملهمش لازمه وخلاص 😂😂
الحقيقه طبعا يعني انت هطرح موضوع زي ده عشان تطبطب عليا يعم 🙄😂

• بيضحكني
التفاعلات: احمد ماندوو
هلوو
مبدئيا كده انت هبله اوي في موضوع العلاقات واني افهم الجنس التاني ف محتاجه استشيركم فعلاً
خصوصاً الرجالة 😂
انا تعرفت على واحد من فتره كبيره صدفه وكان بيحاول يوصلي باي طريقه واديته مجال بعد تعب ومحاوله كبيره والعلاقه بينا اتطورت وابتديت احبه بصراحة والموضوع شبه رسمي ومش بنتقابل كتير خالص الا لو بين المعارف
كلامنا كله عادي وكلام اي اتنين بيحبو بعض بعيداً عن الجنس خالص ف كان بيهزر مثلا هاتي حضن والكلام ده الموضوع اتطور معاه ببوس الأول لما اكلمه فون كل شويه ومكنتش بعديله الموضوع من فتره اتقابلنا وكنا اول مره نقعد في وش بعض من بعدها بقى يقولي مكنتش افتكرك كده الا لما ركزت، بصراحة عودك عجبني ، مشيتك تحفه، شفايفك او رقبتك بحبها، انوثتك بتقتلني، دلوقتي بقينا ف عايز ابوس ظهرك ورقبتك وانا لو طلتك هبوس كل حته فيكي ونفسه بيتغير ويتكلم بطريقه رومانسيه ويقولي بحبك بشكل مبالغ فيه ولا نهايه من الكلام لحد مايقفل ومبقتش عارفه اتكلم
هو بيعمل كده ليه؟
وايه سبب القلبه المفاجأه دي ؟
وهو كده يعتبر هايج ولا عاجباه ولا اي بالضبط؟
اشرحولي بس عشان ضميري يرتاح ومظلموش 😂
هو هايج اوى عليكى و لو جتلة الفرصة هيستفرد بيكى و هو شكله من الاول اصلا راسم على كده و عايز جسمك بس نصيحة خلى بالك و متامنيش ليه عشان هتندمى و متحبيش من قلبك

• حبيته
  • عجبني
التفاعلات: ananona و احمد ماندوو
لا

طب مابراحه طايب ياخ هقولك انا اهو

هو هايج اوى عليكى و لو جتلة الفرصة هيستفرد بيكى و هو شكله من الاول اصلا راسم على كده و عايز جسمك بس نصيحة خلى بالك و متامنيش ليه عشان هتندمى و متحبيش من قلبك
الراجل ده محترم وفهمان 😂

• حبيته
التفاعلات: عنتيل البلد الجديد
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
اصلك شيفه مشكله من خطيبك بسبب حاجه فيها ايحائات جنسيه منه ف جيه تتكلمي في مكان اغلبيته كلام جنسي وهتلاقي اللي يدخل يكلمك ويرزل عليكي اصلا 😂
بص سواء نزلت ولا منزلتش في ناس هيخشو يرزلو يعني طبيعي 😂
بغض النظر ع الناس الرزله دي بس كتير ادوني حلول وردودهم محترمه يعني
الأيجابيات كويسه اكتر 😄.

حاضر

• حبيته
التفاعلات: عنتيل البلد الجديد
هلوو
مبدئيا كده انت هبله اوي في موضوع العلاقات واني افهم الجنس التاني ف محتاجه استشيركم فعلاً
خصوصاً الرجالة 😂
انا تعرفت على واحد من فتره كبيره صدفه وكان بيحاول يوصلي باي طريقه واديته مجال بعد تعب ومحاوله كبيره والعلاقه بينا اتطورت وابتديت احبه بصراحة والموضوع شبه رسمي ومش بنتقابل كتير خالص الا لو بين المعارف
كلامنا كله عادي وكلام اي اتنين بيحبو بعض بعيداً عن الجنس خالص ف كان بيهزر مثلا هاتي حضن والكلام ده الموضوع اتطور معاه ببوس الأول لما اكلمه فون كل شويه ومكنتش بعديله الموضوع من فتره اتقابلنا وكنا اول مره نقعد في وش بعض من بعدها بقى يقولي مكنتش افتكرك كده الا لما ركزت، بصراحة عودك عجبني ، مشيتك تحفه، شفايفك او رقبتك بحبها، انوثتك بتقتلني، دلوقتي بقينا ف عايز ابوس ظهرك ورقبتك وانا لو طلتك هبوس كل حته فيكي ونفسه بيتغير ويتكلم بطريقه رومانسيه ويقولي بحبك بشكل مبالغ فيه ولا نهايه من الكلام لحد مايقفل ومبقتش عارفه اتكلم
هو بيعمل كده ليه؟
عاوز يقولك نفسي انيكك بس مكسوف

لا

بصى عاوزه النصيحه من أخ لاخته ولا اى انتى زى اختى وانا معتبر كل الناس هنا زى اخواتى وانا مش برزل عليكى ولا حاجه اشطا عموما كان فى كلام كتير انا كنت هقولهولك بس تقريبا كدت نسيت عاوز اقولك اى بس هحاول ابسطتلك الدنيا اشطا
انتى بتقولى كان الأول تعارف عادى وكلامو معاكى عادى وفجأه تحول والتحوا ده خوفك صح .انتى عندك حق اناةهقولك وخدة كلامى ورميه فى البحر بس هو ممكن ميكونش بيحبك ولا حاجه وهو بس بيشتغل ويستغل طيبتك علشان يوصل لحاجه معينه ولما يوصلها حتى لو مختوبين أو كاتبتو الكتاب ممكن يسيبك لو اخدها
هو بيحاول سستدرجك واحده واحده خالى بالك على نفسك وخليكر مركزه فى اى حاجه بينكو

• عجبني
التفاعلات: ananona
عاوز يقولك نفسي انيكك بس مكسوف
مش صريحه بس المشكله انها طيبه ومعرفشى انا صح ولا غلط بس هو من احساسى انه عاوز منك ده بس بيخليك تفكى واحده واحده لحد لما تسلميلي نفسك خالص

• أتفق
التفاعلات: الدكتور النسوانجي
مش صريحه بس المشكله انها طيبه ومعرفشى انا صح ولا غلط بس هو من احساسى انه عاوز منك ده بس بيخليك تفكى واحده واحده لحد لما تسلميلي نفسك خالص
ايوه نفس كلامي

بصى عاوزه النصيحه من أخ لاخته ولا اى انتى زى اختى وانا معتبر كل الناس هنا زى اخواتى وانا مش برزل عليكى ولا حاجه اشطا عموما كان فى كلام كتير انا كنت هقولهولك بس تقريبا كدت نسيت عاوز اقولك اى بس هحاول ابسطتلك الدنيا اشطا
انتى بتقولى كان الأول تعارف عادى وكلامو معاكى عادى وفجأه تحول والتحوا ده خوفك صح .انتى عندك حق اناةهقولك وخدة كلامى ورميه فى البحر بس هو ممكن ميكونش بيحبك ولا حاجه وهو بس بيشتغل ويستغل طيبتك علشان يوصل لحاجه معينه ولما يوصلها حتى لو مختوبين أو كاتبتو الكتاب ممكن يسيبك لو اخدها
هو بيحاول سستدرجك واحده واحده خالى بالك على نفسك وخليكر مركزه فى اى حاجه بينكو
انا دماغي بتوديني لكده كتير بس في تفاصيل كتير معقده بتقول عكس كده
وانا فعلا ماخده بالي منه ومن كلامه اوي ده الي مخليني مشغله دماغي 🙁
بس حاضر

ايوه نفس كلامي
تمام بس هيا الشخص الوحيد اللى يغرف يفرق ده اى اهم حاجه متسلمشى نفسها علشان حاجه مزيفه اسمها حب وتقنع نفسها انها بعد اللى هو عاوزه هيفضل معاها انا بقول كدا من واقع الحياه مع أشخاص كتير

• أتفق
  • عجبني
التفاعلات: ananona و الدكتور النسوانجي
تمام بس هيا الشخص الوحيد اللى يغرف يفرق ده اى اهم حاجه متسلمشى نفسها علشان حاجه مزيفه اسمها حب وتقنع نفسها انها بعد اللى هو عاوزه هيفضل معاها انا بقول كدا من واقع الحياه مع أشخاص كتير
يا صديقي
تعريف الحب في الزمن دا
واحد عاوز ينيك
وواحده عوزه تتناك

انا دماغي بتوديني لكده كتير بس في تفاصيل كتير معقده بتقول عكس كده
وانا فعلا ماخده بالي منه ومن كلامه اوي ده الي مخليني مشغله دماغي 🙁
بس حاضر
بصى انتى اللى بتتعامل معاه وانتى اكتر شخص يقدر يفهم ده اى والكلام ده عباره عن فعلا حب ولا هو عاوزك لعلاقه جنسيه بس بهيئك لكده بس واحده واحده

هلوو
خصوصاً الرجالة 😂
هو بيعمل كده ليه؟
على حسب علاقتك وهو ناوي ايه
نهاية العلاقة ايه
زواج
او متعة بس
لو زواج .يبقى
يدخل من الباب
ولو متعة عابرة حافضي على نفسك

يا صديقي
تعريف الحب في الزمن دا
واحد عاوز ينيك
وواحده عوزه تتناك
مش كلو نفس التفكير ممكن يكون الاغلبيه نفس التفكير ده بس فى ناس بتخب بجد مش مجرد متعه جنسيه
الحب يعنى تفاهم يعنى ثقه يعنى روح واحده مكونه فى جسدين يعنى مشاركة الحياه مع بعض سواء حلوه أو واحشه يعنى مسامحه فاهمني

على حسب علاقتك وهو ناوي ايه
نهاية العلاقة ايه
زواج
او متعة بس
لو زواج .يبقى
يدخل من الباب
ولو متعة عابرة حافضي على نفسك
اشطا يا جامد

• عجبني
التفاعلات: حياة الرووح
مش كلو نفس التفكير ممكن يكون الاغلبيه نفس التفكير ده بس فى ناس بتخب بجد مش مجرد متعه جنسيه
الحب يعنى تفاهم يعنى ثقه يعنى روح واحده مكونه فى جسدين يعنى مشاركة الحياه مع بعض سواء حلوه أو واحشه يعنى مسامحه فاهمني
قسم كله كدا سيبك انت بيقولها. بحبك وهو عاوز يقولها بالاسم الحقيقي عاوز انيكك

من الاخر لو انتي شهوانيه وكده ونفسك عيشي م بتاعت كده يبقا مش هتنفعي معاه

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%