NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

وانتي سيبتي كل جروبات الفيس وجيه لنسوانجي 😂
طب اي قروب فيس هيرضى ينزل موضوع بالشكل ده ؟😂
هنا كله مش عارف بعضه والي عايز يقول حاجه بيقولها
بكل شفافيه

هلوو
مبدئيا كده انت هبله اوي في موضوع العلاقات واني افهم الجنس التاني ف محتاجه استشيركم فعلاً
خصوصاً الرجالة 😂
انا تعرفت على واحد من فتره كبيره صدفه وكان بيحاول يوصلي باي طريقه واديته مجال بعد تعب ومحاوله كبيره والعلاقه بينا اتطورت وابتديت احبه بصراحة والموضوع شبه رسمي ومش بنتقابل كتير خالص الا لو بين المعارف
كلامنا كله عادي وكلام اي اتنين بيحبو بعض بعيداً عن الجنس خالص ف كان بيهزر مثلا هاتي حضن والكلام ده الموضوع اتطور معاه ببوس الأول لما اكلمه فون كل شويه ومكنتش بعديله الموضوع من فتره اتقابلنا وكنا اول مره نقعد في وش بعض من بعدها بقى يقولي مكنتش افتكرك كده الا لما ركزت، بصراحة عودك عجبني ، مشيتك تحفه، شفايفك او رقبتك بحبها، انوثتك بتقتلني، دلوقتي بقينا ف عايز ابوس ظهرك ورقبتك وانا لو طلتك هبوس كل حته فيكي ونفسه بيتغير ويتكلم بطريقه رومانسيه ويقولي بحبك بشكل مبالغ فيه ولا نهايه من الكلام لحد مايقفل ومبقتش عارفه اتكلم
هو بيعمل كده ليه؟
وايه سبب القلبه المفاجأه دي ؟
وهو كده يعتبر هايج ولا عاجباه ولا اي بالضبط؟
اشرحولي بس عشان ضميري يرتاح ومظلموش 😂
انتى كده تهربى وبسرعةومتسليش ليه😂😀

• بيضحكني
التفاعلات: ananona
يا سلام علي المشكلة الصعبة دي 😂😂😂

هلوو
مبدئيا كده انت هبله اوي في موضوع العلاقات واني افهم الجنس التاني ف محتاجه استشيركم فعلاً
خصوصاً الرجالة 😂
انا تعرفت على واحد من فتره كبيره صدفه وكان بيحاول يوصلي باي طريقه واديته مجال بعد تعب ومحاوله كبيره والعلاقه بينا اتطورت وابتديت احبه بصراحة والموضوع شبه رسمي ومش بنتقابل كتير خالص الا لو بين المعارف
كلامنا كله عادي وكلام اي اتنين بيحبو بعض بعيداً عن الجنس خالص ف كان بيهزر مثلا هاتي حضن والكلام ده الموضوع اتطور معاه ببوس الأول لما اكلمه فون كل شويه ومكنتش بعديله الموضوع من فتره اتقابلنا وكنا اول مره نقعد في وش بعض من بعدها بقى يقولي مكنتش افتكرك كده الا لما ركزت، بصراحة عودك عجبني ، مشيتك تحفه، شفايفك او رقبتك بحبها، انوثتك بتقتلني، دلوقتي بقينا ف عايز ابوس ظهرك ورقبتك وانا لو طلتك هبوس كل حته فيكي ونفسه بيتغير ويتكلم بطريقه رومانسيه ويقولي بحبك بشكل مبالغ فيه ولا نهايه من الكلام لحد مايقفل ومبقتش عارفه اتكلم
هو بيعمل كده ليه؟
وايه سبب القلبه المفاجأه دي ؟
وهو كده يعتبر هايج ولا عاجباه ولا اي بالضبط؟
اشرحولي بس عشان ضميري يرتاح ومظلموش 😂
اقفشي عليه لو هوا لقاكي زعلتي وفعلا زعلك اثر عليه وحاول يعتذر وبتاع ف هوا بيحبك لو اضايق بقا وكان عنده اصرار يبقا هوا مش بيحبك هوا مجرد شايف قدامه جايزة عاوز يوصلها وينيكها مش اكتر

• عجبني
اقفشي عليه لو هوا لقاكي زعلتي وفعلا زعلك اثر عليه وحاول يعتذر وبتاع ف هوا بيحبك لو اضايق بقا وكان عنده اصرار يبقا هوا مش بيحبك هوا مجرد شايف قدامه جايزة عاوز يوصلها وينيكها مش اكتر
ميرسي خالص هعمل كده فعلاً ♥️♥️

هو هايج جدا

• ماااشي
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
لو انتي بنت فعلا وموجودة هنا فأنا واثق انك مش محتاجة شرح ولا حاجة ولا محتاجة حتى رأي حد
لكن
لنفترض حاجتك فعلا للراي
فاحب اقولك ان دي نهايه العلاقة هو شكله اهبل وبعدين بيتمادي كل شوية يعني التمادي هيفضل يزيد لغاية ما هيوصل مرحلة انه هو نفسه هيمل منك وتعلقه وحبه ده هيتحول لزهق وواحدة واحدة العلاقة دي هتموت جواه وتنتهي بأنه هيقنع نفسه انك واحدة مش تمام ومينفعش يبني معاكي علاقة جادة وده هيكون مبرره قدام نفسه عشان يهرب

• عجبني
هو هايج جدا
استر يارب 😂
لو انتي بنت فعلا وموجودة هنا فأنا واثق انك مش محتاجة شرح ولا حاجة ولا محتاجة حتى رأي حد
لكن
لنفترض حاجتك فعلا للراي
فاحب اقولك ان دي نهايه العلاقة هو شكله اهبل وبعدين بيتمادي كل شوية يعني التمادي هيفضل يزيد لغاية ما هيوصل مرحلة انه هو نفسه هيمل منك وتعلقه وحبه ده هيتحول لزهق وواحدة واحدة العلاقة دي هتموت جواه وتنتهي بأنه هيقنع نفسه انك واحدة مش تمام ومينفعش يبني معاكي علاقة جادة وده هيكون مبرره قدام نفسه عشان يهرب
طيب انا اعمل ايه في الحاله دي ؟
انا فعلا مش بديله الي هوا عايزه ابدا مع انه مش بيطلب مني حاجه ومحصلتش الا مرتين وبتدايق
اتصرف ازاي عشان ابعد الافكار دي عن دماغه واخلي صورتي كويسه بالنسباله

• عجبني
التفاعلات: غريب عن العالم
استر يارب 😂

انا فعلا مش بديله الي هوا عايزه ابدا مع انه مش بيطلب مني حاجه ومحصلتش الا مرتين وبتدايق
خليكي عاديه لحد متدخلي
وساعتها طلعي هيجانك انتي وهو في بيتك وعلى سريركم عشان البضاعه الرخيصة بتترمي

لكن
لنفترض حاجتك فعلا للراي
والموضوع فعلا استشاره عشان هوا قلب مره واحده بعد ما اتقابلنا اخر مره فجأة
ومكنش كده خالص و**** وعمره ما اتكلم معايا كده وده الي خضني ودايقني
مش
لكن
لنفترض حاجتك فعلا للراي
الموضوع فعلاً استشاره ومفيش حاجه تخليني اكتب حاجه زي دي هنا
عشان هوا قلب مره واحده بعد اخر مره اتكلمنا فيها
ومكنش كده خالص وعمره ما اتكلم معايا كده
وحصلت مره واحده بسسس وده الي خضني

خليكي عاديه لحد متدخلي
وساعتها طلعي هيجانك انتي وهو في بيتك وعلى سريركم عشان البضاعه الرخيصة بتترمي
انا فعلا عاديه وهو كلامه مش مأثر معايا قد ما مدايقني !

• عجبني
التفاعلات: غريب عن العالم
انا فعلا عاديه وهو كلامه مش مأثر معايا قد ما مدايقني !
حافظي على نفسك وخليه هو الي عايزك عشان يسعى بسرعه للجواز

• عجبني
استر يارب 😂

بسيطة جدا
بدون ما تدعي التدين او شئ
كلمتين في الوش انت شخص بقيت غالي عليا ووجودك يهمني لكن تصرفاتك دي بتهدد وجودك في حياتي لاني مش هقبلها تاني مهما حصل
فعليك انك تختار ما بين وجودي في حياتك وما بين تصرفاتك دي فهو لو ناوي جد وشاري العلاقة دي هيحط حدود محترمة للعلاقة دي وده حق كل إنسان انه يكون في علاقة مريحة مفيهاش اي شئ بيضايقه او يحس انه مجبر على شئ
بس الكلام ده تقوليه لو مقتنعه بيه لان الكلام ده لو اتقال بتمثيل او بدون اقتناع الراجل بيحس وبيفهمه

• عجبني
بسيطة جدا
بدون ما تدعي التدين او شئ
كلمتين في الوش انت شخص بقيت غالي عليا ووجودك يهمني لكن تصرفاتك دي بتهدد وجودك في حياتي لاني مش هقبلها تاني مهما حصل
فعليك انك تختار ما بين وجودي في حياتك وما بين تصرفاتك دي فهو لو ناوي جد وشاري العلاقة دي هيحط حدود محترمة للعلاقة دي وده حق كل إنسان انه يكون في علاقة مريحة مفيهاش اي شئ بيضايقه او يحس انه مجبر على شئ
بس الكلام ده تقوليه لو مقتنعه بيه لان الكلام ده لو اتقال بتمثيل او بدون اقتناع الراجل بيحس وبيفهمه
كل الاقتناع و****
انا فعلاً بحبه وبفكر فيه ك زوج واي حاجه زي دي هتقلل من قيمته في نظري
وبتدايقني اوي
لاني هفكر فيه انه حد عايز يتسلى ويمتع نفسه وخلاص
مع انها محصلتش الا مره واحده منه
بس لو اتكررت كلامي هيكون في الوش زي ما انت بتقول
وشكراً على نصيحتك ♥️

• حبيته
التفاعلات: Eltony
والموضوع فعلا استشاره عشان هوا قلب مره واحده بعد ما اتقابلنا اخر مره فجأة
ومكنش كده خالص و**** وعمره ما اتكلم معايا كده وده الي خضني ودايقني
مش

الموضوع فعلاً استشاره ومفيش حاجه تخليني اكتب حاجه زي دي هنا
عشان هوا قلب مره واحده بعد اخر مره اتكلمنا فيها
ومكنش كده خالص وعمره ما اتكلم معايا كده
وحصلت مره واحده بسسس وده الي خضني
عادي ممكن يكون بيحبك جدا بس ممكن عيل تافه صحبه حكي حاجة قدامه حب يجربها او اتفرجله على فيلمين سكس او حتى عامل فيها واد مفيش منه وبيختبرك وفي كل الحالات هو غبي جدا لان اهم شئ في العلاقات الوضوح وخلي بالك برضو ممكن يكون من العقلية بتاعت اجرب وانا وحظي لو سلكت معاه يقضيها علاقة ويرمي الحب على جنب ويدور على عروسة تاني بقا تكون في نظره محترمة من خلال وجهة نظره الهبلة او ممكن زي مانتي قولتي من كتر ما جري وراكي بقا حاسس انه اقل منك فعاوز يثبت بقا لنفسه انه قدر يمتلك اللي حسسته انه اقل دي بأنها طنشته كتير

وممكن يكون احنا ظالمينه َ وهو اصلا اهطل ومعرفش اي حاجة في اي حاجة وبيخبط وخلاص

• عجبني
عادي ممكن يكون بيحبك جدا بس ممكن عيل تافه صحبه حكي حاجة قدامه حب يجربها او اتفرجله على فيلمين سكس او حتى عامل فيها واد مفيش منه وبيختبرك وفي كل الحالات هو غبي جدا لان اهم شئ في العلاقات الوضوح وخلي بالك برضو ممكن يكون من العقلية بتاعت اجرب وانا وحظي لو سلكت معاه يقضيها علاقة ويرمي الحب على جنب ويدور على عروسة تاني بقا تكون في نظره محترمة من خلال وجهة نظره الهبلة او ممكن زي مانتي قولتي من كتر ما جري وراكي بقا حاسس انه اقل منك فعاوز يثبت بقا لنفسه انه قدر يمتلك اللي حسسته انه اقل دي بأنها طنشته كتير

وممكن يكون احنا ظالمينه َ وهو اصلا اهطل ومعرفش اي حاجة في اي حاجة وبيخبط وخلاص
انا هستنى بس يفتح معايا الكلام ده تاني ووهب فيه هبه سوده 😁
انا كنت بقوله اني بتدايق من حوار انه يديني بوسه ويبطل يعملها وكان بيقولي انه غصب عنه و**** من كتر ما بيحبني من غير ما يحس
ف مش عارفه الموضوع موترني اصلا واخر مره وترني اكتر ما انا متوتره
بس هحط حد للموضوع فعلا عشان كده مينفعش
وف كل الحالات مش هديله مراده وهوا عارف

انا هستنى بس يفتح معايا الكلام ده تاني ووهب فيه هبه سوده 😁
انا كنت بقوله اني بتدايق من حوار انه يديني بوسه ويبطل يعملها وكان بيقولي انه غصب عنه و**** من كتر ما بيحبني من غير ما يحس
ف مش عارفه الموضوع موترني اصلا واخر مره وترني اكتر ما انا متوتره
بس هحط حد للموضوع فعلا عشان كده مينفعش
وف كل الحالات مش هديله مراده وهوا عارف
لو انتي عاوزه فعلا علاقة جد وجواز لازم تصديه لان لو سبتيه براحته بحجة انك مش عاوزه تخسريه صدقيني هتخسريه
لكن لو حطيتي حدود حتى لو زعل شوية او بعد كام يوم كده كده هيرجع اصلا الراجل مفيش حاجة تجننه غير ان يحس ان حاجة ممنوعه عليه فلو حطيتي حدود تطمني مستحيل هيبعد

• عجبني

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%