NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

حلو كدة

نسوانجى بادئ الطريق
عضو
نسوانجي قديم
توجه جنسي
أنجذب للإناث
أنا خاطب بنت بقالى سنتين و نصف و كنا متحصبين قبلها ب سنة و نص. المهم المفروض هتجوز شهر ٩ القادم بس كل ما ناخذ خطوة للفرح او الشقة بحس منها ب عدم تحمس. حتى اول العلاقة كان فى ممارسات جنسية ليست علاقة كاملة بس كان فى بوس و احضان و كدة. و بقالى فترة حاسس بقلة الشغف من نحيتها فى العلاقة و فعلا مش عارف اعمل ايه.

وارد ب سبب حاجه فيك مش عاحبها أو طريقه منك. ف اسالها و اعرف منها

• عجبني
التفاعلات: حلو كدة
لما سالتها ردت ان مفيش حاجة. هى شايفة ان الخمول الموجود دة حاجة طبيعية و ان مفيش حياة بين ٢ هتكون مثيرة علطول

أنا خاطب بنت بقالى سنتين و نصف و كنا متحصبين قبلها ب سنة و نص. المهم المفروض هتجوز شهر ٩ القادم بس كل ما ناخذ خطوة للفرح او الشقة بحس منها ب عدم تحمس. حتى اول العلاقة كان فى ممارسات جنسية ليست علاقة كاملة بس كان فى بوس و احضان و كدة. و بقالى فترة حاسس بقلة الشغف من نحيتها فى العلاقة و فعلا مش عارف اعمل ايه.
دي حاجه عاديه لان مفيش جديد
كمل ومتخليش حاجه توقفك

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
لما سالتها ردت ان مفيش حاجة. هى شايفة ان الخمول الموجود دة حاجة طبيعية و ان مفيش حياة بين ٢ هتكون مثيرة علطول
يبقي سيب الدنيا تمشي زي ما هي عايزة و مع الوقت هتفك. متضغطش عليها

متخليش حاجه توقفك كل شي هتغير بعد الزواج لانم في موضوع روتين مش بتجدد بعد كده كله هبقي احسن

أنا قلقان ل نتجوز و بعدين يحصل مشاكل علشان مفيش شغف و هى شايفة كمان ان الشغف قل جدا
هيتقفل عليكم باب واحد وهتلاقي الشفق رجع والنيك ولعلكم اكتر

• عجبني
التفاعلات: حلو كدة
ده زي ما تقول كده زهق شوية عشان بقالكو كتير سوا و اكيد حتي الجنس في ملل شوية و ممكن تكون مشدودة بتجهيز الشقة و الفرح و حاجتها و كده فمداد قالت مافيش حاجة يبقا ماتزنش عشان ماتزهقش زيادة

الجواز مش جنس وبس
السؤال يكون ليك هل انت شايف انها تستاهل تكون زوجتك هتعرفوا تتعايشوا وتتفاهم كازواج
أما شغف الجنس اللي قل ده طبيعي لأني مفيش جديد

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%