NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

قبل اي حاجه ياريت يعني محدش ياخد الموضوع بهزار
أنا احمد 19سنه شهوتي عاليه جدا جدا جدا قولت اطلع الطاقه دي في اي رياضه زي ما خدت نصايح من ناس يعتبر بتمرن ارجع البيت شهوتي تكون زياده عن الاول لدرجه ان هي بتوصل معايا اني بستمني في اليوم حوال5مرات عشان الانتصاب يقل مجرد ما بنام نص ساعه بقوم بسبب الانتصاب دا عارف أنه غلط اللي بعملوا بس هي عذاب مبعرفش انام ولا ادرس ولا اعمل اي حاجه وطبعاااا عارفين أن موضوع الجواز مستحيل
ياريت اي حد مر بالمشكله دي وحلها يكتبلي أو حتي يبعتلي خاص
السباحه افضل رياضه تطلع فيها طاقه

كتر الاستمناء مش دليل على القدرة الجنسيه ولا حاجه
دا دليل على ان عندك كبت جنسى عالى
ودا حلو انك تشغل تفكريك باى حاجه غير الجنس
قدرتك الجنسيه الحقيقيه مش هتعرفها غير لما تمارس
جنس طبيعى مع ست حقيقيه
ارفع لكي القبعه 🙆🏿تقدير واحترام

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
طلب الخاص ممنوع الا فى قسم التعارف

أنا احمد 19سنه شهوتي عاليه جدا جدا جدا قولت اطلع الطاقه دي في اي رياضه زي ما خدت نصايح من ناس يعتبر بتمرن ارجع البيت شهوتي تكون زياده عن الاول لدرجه ان هي بتوصل معايا اني بستمني في اليوم حوال5مرات عشان الانتصاب يقل مجرد ما بنام نص ساعه بقوم بسبب الانتصاب دا عارف أنه غلط اللي بعملوا بس هي عذاب مبعرفش انام ولا ادرس ولا اعمل اي حاجه وطبعاااا عارفين أن موضوع الجواز مستحيل
ياريت اي حد مر بالمشكله دي وحلها يكتبلي
كمل في الرياضة وحاول متختليش بنفسك كتير يعني دايما قاعد مع حد عشان بالشكل ده هتأذي نفسك وممكن تعمل التهابات تأثر عليك بعدين

ياريت اي حد مر بالمشكله دي وحلها يكتبلي
صو. م في الأول هتزيد شهوتك شوية وبعدين تقل خالص

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%