NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

Memo nada

نسوانجى بريمو
أستاذ نسوانجي
عضو
نسوانجي قديم
توجه جنسي
أنجذب للإناث
عندي القضيب صغير جدا وبينكمش بيبقا قد عقله الصابع اعمل اي وعندي مشكله اني بسخن كتير وبنزل بسرعه اللبن محتاج مرهم يكبر القضيب من غير تجريح ياشباب و**** دي المشكله من وانا صغير ان بااقي للبن بينزل غصب عني وانا نايم وكنت بعمل العاده وانا معرفش انها كانت غلط و**** لحد مبقا عندي سرعه قذف وتسرب وقضيبي صغير وقربت علي الجواز وخايف

• عجبني
التفاعلات: AndyCat
يخرب بيت الافلام اللى بوظت دماغكم
الحجم الطبيعى من 10 ل 15 سنتى

• عجبني
التفاعلات: ماندى, زهايمر, Toxic_Sara و شخص آخر
يخرب بيت الافلام اللى بوظت دماغكم
الحجم الطبيعى من 10 ل 15 سنتى
و**** ماليش ف الفلام و**** هو حته مكملش ٥ سنتي وشكرا علي التجريح انا مش بقول حاجه خيال دي مصيبه معايا مش عارف اعمل اي وانا حقي اتجوز بردو بس ازاي وانا كدا لو ف نصيحه منك الف شكر وعلي راسي

• عجبني
التفاعلات: زهايمر
الرياضة اول شي، وحجم القضيب بيعتمد كتير اذا كنت شخص سمين ام لا، ونسبة الدهون بالجسم و نوعية الاكل …
وموضوع سرعه القذف بده تمارين وفيك تشوفهم وتطبقهم شي عادي جدًا

• عجبني
و** ماليش ف الفلام و** هو حته مكملش ٥ سنتي وشكرا علي التجريح انا مش بقول حاجه خيال دي مصيبه معايا مش عارف اعمل اي وانا حقي اتجوز بردو بس ازاي وانا كدا لو ف نصيحه منك الف شكر وعلي راسي
انا مش بجرح فيك بالعكس صدقنى فى كتير من الرجاله عندها عقده بسبب الاحجام اللى بتشوفها فى الافلام
بس انت ممكن تستشير دكتور وهو هيفيدك اكتر

• عجبني
التفاعلات: مثير زوجتي، Mohassan130761 و زهايمر
انا مش بجرح فيك بالعكس صدقنى فى كتير من الرجاله عندها عقده بسبب الاحجام اللى بتشوفها فى الافلام
تسلم والف شكر ليك لو عندك او تعرف تفدني باسم مرهم هيبقا ليك جميله علي راسي

• عجبني
عندي القضيب صغير جدا وبينكمش بيبقا قد عقله الصابع اعمل اي وعندي مشكله اني بسخن كتير وبنزل بسرعه اللبن محتاج مرهم يكبر القضيب من غير تجريح ياشباب و** دي المشكله من وانا صغير ان بااقي للبن بينزل غصب عني وانا نايم وكنت بعمل العاده وانا معرفش انها كانت غلط و** لحد مبقا عندي سرعه قذف وتسرب وقضيبي صغير وقربت علي الجواز وخايف
مشكلة بسيطة الطب الان تقدم فى الامور دى وهناك تمرينات كتير لعلاج القزف المبكر
والتكبير دى ليها علاج تحت اشرب طبيب وزى ما قلت دندوشة هو طبيعى من 12 الى 15 ودى يجعل العلاقة طبعية ومتعت الست اهم شاء ثقتك بنفسك فقط بدون مساعدة خارجية او ماثرت مثل الفلام وكدة

• عجبني
التفاعلات: صعيدي هايج و زهايمر
الرياضة اول شي، وحجم القضيب بيعتمد كتير اذا كنت شخص سمين ام لا، ونسبة الدهون بالجسم و نوعية الاكل …
وموضوع سرعه القذف بده تمارين وفيك تشوفهم وتطبقهم شي عادي جدًا
تمارين اي ممكن اعرف ولو ف مرهم بردو ابقا شاكر فضل ليكم

• عجبني
مشكلة بسيطة الطب الان تقدم فى الامور دى وهناك تمرينات كتير لعلاج القزف المبكر
والتكبير دى ليها علاج تحت اشرب طبيب وزى ما قلت دندوشة هو طبيعى من 12 الى 15 ودى يجعل العلاقة طبعية ومتعت الست اهم شاء ثقتك بنفسك فقط بدون مساعدة خارجية او ماثرت مثل الفلام وكدة
الطيبعي انا اقل من الطيبعي انا واثق من نفسي و**** بس اتجوز كدا ازاي ده اقل من ٥ سنتي 💔💔💔

• عجبني
تمارين اي ممكن اعرف ولو ف مرهم بردو ابقا شاكر فضل ليكم
شوف هو في تمارين كتيرة مثلًا ابسط تمرين انك لما تضرب عشرة مثلًا توصل لحد معين و توقف
يعني متجيبش وتقدر تتحكم فيه
و الرياضه اهم من كل شي خاصة زي ما قلتلك لو نسبة الدهون زيادة عندك الرياضه مهمة جدًا

• عجبني
الطيبعي انا اقل من الطيبعي انا واثق من نفسي و**** بس اتجوز كدا ازاي ده اقل من ٥ سنتي 💔💔💔
تابع مع دكتور ذكوره وفي حاجة اسمها تركيب دعامه وتابع مع دكتور احسن انت بتدور في المكان الغلط

• عجبني
بص يا سيدي عشان محدش يشتغلك ويقولك اي كلام
اولا القضيب المنتصب الطبيعي من ١٠ الي ١٣ او ١٦ اذا كان كده يبقي انت تمام
نقطه كمان سبب قزفك السريع ممكن يكون عامل نفسي انك بتتسرع وبتهيج وهنا لازك يكون اعصابك مظبوطه وهادي كده كده هتنيك هتنيك
وقف عادة سريه اهتم بالأكل ونام كويس مارس رياضه روح الچيم مفيش حاجه تكبر القضيب وللعلم الست مش بتحتاج الحجم الست بتحتاج المداعبه والمص والحس والكلام ده كل اي حاجه بيضه اوي او خضره اوي او حمرة قوي واكل عثل يوميآ مع غذاء مليكات وشل فكرة ان زبك صغير وبتجيب بسرعه دي من دماغك وثق في نفسك وهتلاقي الدنيا ذي الفل يا غالي متقلقش

وللعلم انا طبيب نفسي يعني مش بقولك اي كلام

• عجبني
التفاعلات: Hussain AlJaziri
في دهان حلو جدا نوعان

• عجبني
بص يا سيدي عشان محدش يشتغلك ويقولك اي كلام
اولا القضيب المنتصب الطبيعي من ١٠ الي ١٣ او ١٦ اذا كان كده يبقي انت تمام
نقطه كمان سبب قزفك السريع ممكن يكون عامل نفسي انك بتتسرع وبتهيج وهنا لازك يكون اعصابك مظبوطه وهادي كده كده هتنيك هتنيك
وقف عادة سريه اهتم بالأكل ونام كويس مارس رياضه روح الچيم مفيش حاجه تكبر القضيب وللعلم الست مش بتحتاج الحجم الست بتحتاج المداعبه والمص والحس والكلام ده كل اي حاجه بيضه اوي او خضره اوي او حمرة قوي واكل عثل يوميآ مع غذاء مليكات وشل فكرة ان زبك صغير وبتجيب بسرعه دي من دماغك وثق في نفسك وهتلاقي الدنيا ذي الفل يا غالي متقلقش

وللعلم انا طبيب نفسي يعني مش بقولك اي كلام
**** يخاليك و**** هحاول بكلمك حاضر اعمل بيه تسلم

• عجبني
  • عجبني
شوف هو في تمارين كتيرة مثلًا ابسط تمرين انك لما تضرب عشرة مثلًا توصل لحد معين و توقف
يعني متجيبش وتقدر تتحكم فيه
و الرياضه اهم من كل شي خاصة زي ما قلتلك لو نسبة الدهون زيادة عندك الرياضه مهمة جدًا
هعمل حاضر بكلمك بردو

• عجبني
  • عجبني
مافيش حاجة تكبر او تصغر الزب
هو حيفضل كده
عشان تكون عندك ثقة و متعة لازم تتمرجح فالجنس من لحس و صباع و شفط و بوس و غيره و وضعيات..
لو في وسط العلاقة حسيت ان مراتك محتاجة اكثر في كوندوم بيكون تخين يديها متعة اكبر و انت تنيكها!
اهتم انك تكون بطنك مشدودة و عضلاتك طالعة عشان اولا زبك يربحلو صانتي!
ثانيا عشان المتعك ايظا اكون من مصادر اخرى
ما تعقدس نفسك ابدا! ناس كتير عندهم زب صغير و عايشين حياتهم الجنسية عادي
انت لو عملت هوس بالموضوع مش حتكون مرتاح
بالنسبة لظرب العشرة مش غلط ولا حاجة لكن ما تعملش اكتر من مرة او اتنين فالاسبوع
و لو بتنام و تصحى و المني نازل هذا عادي! لما المني بيزيد…
لكن حكاية السيلان هذه تسال طبيب
و ما تجريش ورا كريمات و لا عمليات و لا غيره.. مش حتفيدك فحاجة ابدا!
الي حيفيدك ثقتك في نفسك و صحتك و طريقة نيكك

• عجبني
مفيش حاجة اسمها كريم لتكبير القضيب و انت بتقيس القضيب فة انتصابه مش فى حالة الارتخاء خالص اما المشاكل الباقية فلازم دكتور يفحصك سريريا و تعمل شوية فحوصات طبية علشان تقدر تقيم حالتك الطبية صح ولو كل ده على اساس تقييمك فى العادة السرية فانت كدة عندك بس مجرد اوهام لما تجرب علاقة حقيقة تبدا تقول عندك ده او ده

• عجبني
ردودك فى كذا حاجة عجبتنى فى الحقيقة شابوو

• عجبني
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%