NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

خلود بنوتي

نسوانجى بادئ الطريق
عضو
توجه جنسي
أنجذب للإناث
انا شاب بعاني جدا بحس اني بنت ونفسي اتحول اكون بنت والبس لبس بنات بعاني جدا وظروفي صعبه وعايز حد يساعدني

• عجبني
  • ايه ده
التفاعلات: shrouk11, asdzaza, متخوف جدا و شخص آخر
نساعدك بايه طيب

• عجبني
التفاعلات: خلود بنوتي
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
انا شاب بعاني جدا بحس اني بنت ونفسي اتحول اكون بنت والبس لبس بنات بعاني جدا وظروفي صعبه وعايز حد يساعدني
نساعدك ازاي

• عجبني
استرجل و اشرب بريل 🤭🤭

• عجبني
التفاعلات: بحب الا
  • عجبني
التفاعلات: El/DoCtor و خلود بنوتي
في اطباء كثر بمصر الان وليس يكون مثل الطبيب الذي حول بن هشام صالح سليم --وممكن مساعدتك لكن الاول--
هل عندك اعضاء تناسلية انثوية؟؟
هل لديك تقرير من طبيب بامكانية التحول؟؟؟
اما لو مجرد احساس وحب لذلك ولا يوجد لديك شئ ظاهري مثل كبر حجم الصدر او عدم ظهور الشعر في بعض المناطق او تحليل لانزيماتك وهرموناتك ونسبة التيستيستيرون عندك --فهذا شئ نفسي وممكن يستمر معك فترة من العمر وممكن يتعدل بسبب ظروف الحياة واكثر من يفيدك في ذلك زيارة لطبيب نفسي ليس عفوا لانك مضطرب نفسيا لا عفوا ولكن هو من سيرشدك اولا الا ما تحتاجة وقبول احساسك وسينصحك بالامكان ان تعيش وتستمر كبنوتي او انت اصلا بنوتي shemale وهو الاجدر بمعرفة وضعك--راسلني ولك مني كل التحية واكيد لك مني النصح تواصل معي اذا امكن--تحياتي

• عجبني
يعني لو عاوز حد ينيكك اعتقد ان هنا اقرب طريق.. اما بخصوص المساعدة كلنا عندنا مشاكل مش انت لوحدك متقلقش😁👍

في اطباء كثر بمصر الان وليس يكون مثل الطبيب الذي حول بن هشام صالح سليم --وممكن مساعدتك لكن الاول--
هل عندك اعضاء تناسلية انثوية؟؟
هل لديك تقرير من طبيب بامكانية التحول؟؟؟
اما لو مجرد احساس وحب لذلك ولا يوجد لديك شئ ظاهري مثل كبر حجم الصدر او عدم ظهور الشعر في بعض المناطق او تحليل لانزيماتك وهرموناتك ونسبة التيستيستيرون عندك --فهذا شئ نفسي وممكن يستمر معك فترة من العمر وممكن يتعدل بسبب ظروف الحياة واكثر من يفيدك في ذلك زيارة لطبيب نفسي ليس عفوا لانك مضطرب نفسيا لا عفوا ولكن هو من سيرشدك اولا الا ما تحتاجة وقبول احساسك وسينصحك بالامكان ان تعيش وتستمر كبنوتي او انت اصلا بنوتي shemale وهو الاجدر بمعرفة وضعك--راسلني ولك مني كل التحية واكيد لك مني النصح تواصل معي اذا امكن--تحياتي
تمام ممكن تواصل خاص

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%