NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

User007

نسوانجى بريمو
عضو
نسوانجي قديم
توجه جنسي
أنجذب للإناث
انا 31 سنه معنديش اي ميول جنسيه اخري و لا عمري جربت او حبيتها و متجوز بقالي سنتين و كان ليا علاقات نسائيه كثيره قبل الزواج

في الفتره الاخيره زوجتي اقترحت عليا انا تدخل اصبعها في فتحه الشرج للمداعبتي و ده بيبقي اثناء الدوره الشهريه و انا عايز اقذف شهوتي بمداعبه قضيبي و في الفتره الاخيره بداءت زوجتي تداعب فتحه شرجي و بقيت انا مستمتع بالحركه دي و بقيت بعد كده بطلب منها كده كمان و انها تزيد فيه و تدخل اكثر و بقي الموضوع عندها عادي و هي حباه و انا سألها اثناء ما بتعمل كده و هي بترد انها مبسوطه
و بعد كده في فيبيريتور للمداعه الهزاز كنت جيبه لها لمداعبه دبرها اقتحرت اني اجيبه و اثاء مداعبه قضيبي هي تدتعبني بيه من الخارج مع الهزاز لقيتها بتدخله كله و مبسوطه اوي و هي بتدخله و تطلعه لحد ما احيب شهوتي
هل ده طبيعي و عادي انه يحصل مع اني مش بميل لاي علاقه مثليه و علاقتي الجنسيه بها كويسه و ساعات كتير بكتفي بيها و بجسمها عادي و مش بحتاج ده دايم

• عجبني
التفاعلات: hani1
انا 31 سنه معنديش اي ميول جنسيه اخري و لا عمري جربت او حبيتها و متجوز بقالي سنتين و كان ليا علاقات نسائيه كثيره قبل الزواج

في الفتره الاخيره زوجتي اقترحت عليا انا تدخل اصبعها في فتحه الشرج للمداعبتي و ده بيبقي اثناء الدوره الشهريه و انا عايز اقذف شهوتي بمداعبه قضيبي و في الفتره الاخيره بداءت زوجتي تداعب فتحه شرجي و بقيت انا مستمتع بالحركه دي و بقيت بعد كده بطلب منها كده كمان و انها تزيد فيه و تدخل اكثر و بقي الموضوع عندها عادي و هي حباه و انا سألها اثناء ما بتعمل كده و هي بترد انها مبسوطه
و بعد كده في فيبيريتور للمداعه الهزاز كنت جيبه لها لمداعبه دبرها اقتحرت اني اجيبه و اثاء مداعبه قضيبي هي تدتعبني بيه من الخارج مع الهزاز لقيتها بتدخله كله و مبسوطه اوي و هي بتدخله و تطلعه لحد ما احيب شهوتي
هل ده طبيعي و عادي انه يحصل مع اني مش بميل لاي علاقه مثليه و علاقتي الجنسيه بها كويسه و ساعات كتير بكتفي بيها و بجسمها عادي و مش بحتاج ده دايم
اخي الغالي
عادي جدان
بين الزوجين
في تفهم
استمتع بحياتك

• عجبني
التفاعلات: Mr. Cock, Jocasta, Abood.977 و 2 آخرين
اهم حاجه التفاهم بينكم والقذف بيحصل بسبب حاجه اسمها prostate massage بتحصل اثناء اللي بتعملوه ودي تخليك تقذف من غير ما تلمس عضوك

• عجبني
متخليهاش تعمل كدة تانى حاول تستمتع باى طريقة الا الطريقة دى

• عجبني
التفاعلات: Hitman 47 و User007
أنا من رأي انك تمنعها منعا باتاً أنها تعمل كده السبب الأول والأهم وحط تحتيه الف خط عشان تبان رجولتك وهيبتك كدا ادامها يعني افرض مثلا وقت بينكم مشاكل وكده أو انفصلتم قامت هيا تتكلم عليك ادام زميلاتها واصحابها حتقلهم ايه دكان معرص
السبب التاني يبقا عشان ماتتعودش وبعدها مش هتنام الا على حبتين خيار وانت فاهم قصدي
وشكرا

• عجبني
التفاعلات: Mohamed 2135, صعيدي هايج, Hitman 47 و 4 آخرين
اناوقفت الموضوع ده يا جماعه لانه مش عاجبني بس ممكن يحصل دلوقتي مجرد تحفيز خارجي للبروستاتا بالصوابع

• عجبني
التفاعلات: صعيدي هايج
انت عجبني و نفسي اجرب معاك بزوبري الكبير هتتمتع انت و مراتك

• عجبني
التفاعلات: Jocasta
  • عجبني
التفاعلات: Jan 6
لي الاهانة طيب
مفيش اهانه انت بتتمتع من طيزك و مراتك عاوزه تعودك عشان بعدين تجيب حد ينيكك انت و هي و انا اتمني اكون انا اللي افتحك و انيك مراتك

مفيش اهانه انت بتتمتع من طيزك و مراتك عاوزه تعودك عشان بعدين تجيب حد ينيكك انت و هي و انا اتمني اكون انا اللي افتحك و انيك مراتك
اولا مش انا صاحب الموضوع ثانيا الراجل مجبش سيرة الدياثة وانت مش راجل وعلق عشان بتغلط في مراته

• عجبني
ف الاغلب هتخليك تدمن ده وساعتها مش هاتقدر ترفضلها طلب حتى لو طلبت حد ينيكك انت وهيا
ماتوافقش تانى انها تعمل كده

• عجبني
التفاعلات: صعيدي هايج، Jan 6 و User007
انت عجبني و نفسي اجرب معاك بزوبري الكبير هتتمتع انت و مراتك
انا مش عارف انت ليه بتغلط هو انا قولتلك اني خول او انا بعرص عليها او عندي من الشغل المقرف ده انا بتكلم في مشكله حصلتلي و باخد رائالناس

اولا مش انا صاحب الموضوع ثانيا الراجل مجبش سيرة الدياثة وانت مش راجل وعلق عشان بتغلط في مراته
تسلم لأنك راجل محترم و بتقدر

• عجبني
التفاعلات: S123$
ارجو من المشرفين اغلاق الردود في البوست لأن في ناس داخله تعلق و بتغلط و هي مجرد استشاره من ذو الخبره

• بيضحكني
التفاعلات: فكرى
ف الاغلب هتخليك تدمن ده وساعتها مش هاتقدر ترفضلها طلب حتى لو طلبت حد ينيكك انت وهيا
ماتوافقش تانى انها تعمل كده
تمام انا اصلا وقفت الموضوع ده و مش هعمل كده تاني

• عجبني
التفاعلات: FahdFahd
انا مش عارف انت ليه بتغلط هو انا قولتلك اني خول او انا بعرص عليها او عندي من الشغل المقرف ده انا بتكلم في مشكله حصلتلي و باخد رائالناس
و انا اديتك رأي و قلتلك ان لو لكم مزاج اتمنيطى اكون انا اللي امتعكم، ملكوش مزاج خلاص

و انا اديتك رأي و قلتلك ان لو لكم مزاج اتمنيطى اكون انا اللي امتعكم، ملكوش مزاج خلاص
لا شكرا ملناش مزاج انا بعرف امتعها كويس و هي مش عايزه حد غيري شكرا ملناش في الشغل الوسخ

• عجبني
التفاعلات: Jan 6

مع الوقت كدة شهوتك كلها عتكون من الشرج بتاعك وهية كمان بدأت تحب كدة معنا كدة مع الوقت ميولك تتغير

• عجبني
لأ طبعا هذا غير طبيعى . كويس انك وقفت الموضوع . ولا تعود له مرة ثانية أبدا . فاهم ؟

• عجبني
لأ طبعا هذا غير طبيعى . كويس انك وقفت الموضوع . ولا تعود له مرة ثانية أبدا . فاهم ؟
فاهم بس ممكن توضح اكتر انا كده كده وقفته

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%