NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

دكتور نسوانجي

مدير
طاقم الإدارة
مدير
نسوانجي متفاعل
نسوانجي متميز
نسوانجي قديم
حاصل علي أكثر من 100000 نقطة
ناشر مجلة
ياجماعه انا ف مشكله و محتاج رأيكم جدا انا زبي طوله 14 سنتي كدا دا حجمو كويس ولا لا عشان ساعات بخش شات مع بنات و اوريهم صورتو بيتريقو و فيه بنات تانيه بيقولو حلو جدا بس قليل اصراحه ف محتاج رأيكم من غير مجامله و شكرا

• عجبني
التفاعلات: الدب اليمني
مقبول المشكلة مش الطول وله الشكل الكيفيفة فى اقامة علاقة صحيحة مهما كان طوله

• عجبني
التفاعلات: Moody Beh
انا زبي طوله ١٨ وبدون بقالي فتره بدور علي وصفات تطول الزب

الزبر مش بالطول لكن بالاداء والانتصاب والوقت

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
بص هو طول المهبل كلو ١٠ سانتي والرحم ٩ وبيتمدد لحد ١٢ تقريباً وطول الزب الطبيعي ١٢ ونص يعني لو حتي زبك ١٣ إنت ف المعدل الطبيعي متفكرش ف الحوار دة كتير وتفضل كل شوية تدخل اشوف وصفات تكبير علشان مستحيل يكبر بوصفات ولا الكلام الفاضي دة لإما عمليه جراحيه لإما تلعب جيم وتركز ع تمارين كيجل هتساعد ف الموضوع دة وبعدين يبني سواء طوله كان ٢٠ ولا ٣٠ المهم تعرف تكيف الي معاك بيه سيبك م الشات مفيش احسن م الطبيعة متخليش حد يهز ثقتك ف نفسك 👍🏻

• عجبني
التفاعلات: 4ولد بنوتي
ياجماعه انا ف مشكله و محتاج رأيكم جدا انا زبي طوله 14 سنتي كدا دا حجمو كويس ولا لا عشان ساعات بخش شات مع بنات و اوريهم صورتو بيتريقو و فيه بنات تانيه بيقولو حلو جدا بس قليل اصراحه ف محتاج رأيكم من غير مجامله و شكرا
يسطي الطول مش اهم حاجه.... المهم تستخدمه صح... كدا كدا. طول قناة فالوب اللي موجوده ف كس البنت اخر طولها 8 سم يعني انت كدا تمام جدا

مش بالطول اهم حاجه المفعول سيبك من الكلام الكتير

مقبول المشكلة مش الطول وله الشكل الكيفيفة فى اقامة علاقة صحيحة مهما كان طوله
الطول بيفرق للاسف

طب الانتصاب عامل ازاي و بتجيبهم ف اد ايه.. وعندك كم سنة اصلا

بص هو طول المهبل كلو ١٠ سانتي والرحم ٩ وبيتمدد لحد ١٢ تقريباً وطول الزب الطبيعي ١٢ ونص يعني لو حتي زبك ١٣ إنت ف المعدل الطبيعي متفكرش ف الحوار دة كتير وتفضل كل شوية تدخل اشوف وصفات تكبير علشان مستحيل يكبر بوصفات ولا الكلام الفاضي دة لإما عمليه جراحيه لإما تلعب جيم وتركز ع تمارين كيجل هتساعد ف الموضوع دة وبعدين يبني سواء طوله كان ٢٠ ولا ٣٠ المهم تعرف تكيف الي معاك بيه سيبك م الشات مفيش احسن م الطبيعة متخليش حد يهز ثقتك ف نفسك 👍🏻
حتي الولاد بتتعب

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%