NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

محتاج حد فاهم بجد يفدني باحترام

A

Anonymous (4100)

ضيف
المدام عندي حامل في الشهر الخامس عايز اوضاع للجماع بالصور تنفع في الفتره دي لان لي وضعين ثابت عليهم وزهقت منهم بصراحه فا عايز اوضاع موضحه بالصور

• عجبني
التفاعلات: khaswa, ديوث ممحون, أموت فى الجنس و 3 آخرين
المدام عندي حامل في الشهر الخامس عايز اوضاع للجماع بالصور تنفع في الفتره دي لان لي وضعين ثابت عليهم وزهقت منهم بصراحه فا عايز اوضاع موضحه بالصور
ابعتلي خاص يسطا

• عجبني
التفاعلات: MSHD
تعال خاص

بص يا كبير اى وضع مش دايس فيه بتقلك على بطنها براحتك فيه سواء بقى هى فوق باختلاف الوضع او دوجى ومخده تحت بطنها او على جنبها وانت وراها حتى لو على ضهرها وانت رافع نفسك من غير ما تريح الخ الخ ، الأهم بقى لازم تجهز نفسك انك بقيت اب ودى لسه اول خطوة وعليك واجب كبير ومسؤوليه ح تلبسها باقى عمرك والدنيا قبل الحمل حمادة وبعد الخلفة حمااااااادة تانى خالص والف مبروك يتربى فى عزك

• عجبني
التفاعلات: Medo Altyar، نجم النييك و واحد فايق
اولا مبارك النونو ويوصل بالسلامه
ثانيا اى وضع مافيهوش حمل على بطنها او ما يخليش بطنها تكبس على حجابها الحاجز او معدتها شغال
عندك الاوضاع الجانبيه عدل او 96 او مشبك
عندك اى وضع تكون انت فيه تحت
وفى العموم بدل الاوضاع المتعارف عليها
يعنى اى وضع انت بتاخده كراجل ساعة الممارسه خليها هى فيه وانت خد وضعها
كان عندى صور لاكتر من 90 وضع بالشرح لو لقيتهم هارفعهم لك واجيبلك رابط
ولو المدام هاتولد طبيعى ابتداء من الشهر التامن مارس معاها كل يوم عشان تساعد على فتح القناه والحوض و تليين العضلات

• عجبني
التفاعلات: ✨ᎷᎯᎶᎥᏨ✨ و Oldman
افضل ةضع للحامل وانت عابطها من ورا ع جبنهاالايمن

عادي كل الاوضاع بس متبقاش غشيم بس

تواصل معايا هفيدك

حسب جسم المدام و سهولة حركتها
في أوضاع كتير لذيذة ليك و مش متعبة اوي للست
ال cow girl
انت علي ضهرك و هي راكباك
ممكن وضع شبيه علي كرسي كبير تقعد و هي رجليها برا الكرسي و هي حضناك
في وضع حلو و ممتع اوي ليك
انتو الي ٢ عالسرير انت وراها و هي علي جنبها بس حط مخدات تحت رجلها
و ابسط وضع هي علي ضهرها و انت داخل عليها بجسمك عاوز تجدد فيه شوية
اعمل نفس الوضع علي طرف السرير و خليها تريح رجلها أو انت أسند و نيك
لو البانيو عندك كبير و مريح انزل حتي و خليها تركب زبك برضه حلو
و ممكن و انتوا واقفين برضه

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
خش جروب شركة دبوس أو لو مش عارفه تعالى خاص ابعت لك اللينك هتلاقي عليه كل اللي محتاجه في موضوع العلاقة بطريقة علميه

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%