NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

فضفضه محتاج اتكلم جوايا حاجات عايز مساعده

Medo19

نسوانجى متقحرط
عضو
نسوانجي قديم
توجه جنسي
ثنائي الميل
انا شاب عندي 19 سنه حاسس اني مخنوق دايما وف كبت وتعب وضغط بسبب الناس ال حواليا انا بديهم كل حاجه وقليل لما بلاقي مردود منهم من سنتين كدا بدأت ادخل سكت السكس والحوارات دي كلمت حريم وكان جالي الفرصه اني اقابل واعمل ال انا عايزه بس طبعا مرضتش اخد الخطوه بدأت الحريم تقل والواحد من كتير ما هو عنده كبت زهق من السكس وعايز حد يشاركه بدأت ادخل سكت الرجاله واكلم رجاله مرا سالب مرا تبادل وكنت ف تالته ثانوي ولوحدي حرفيا وحصلتلي مشاكل كتير اثرت عليا وف كنت اتفق مع حد وارجع ف كلامي لحد ف يوم خدت الخطوه وقابلت واحده تبادل مصينا لبعض وبوس وتقفيش والشغل ده جبت مرا قالي تاني انا كنت خايف وقلقان ونفسي اتسدت ف المهم معملتش كدا تاني بقالي زي سنه اهو بكلم بنات وف بنات اعرفها ف السكه دي بس مبقتش عايز افتح الحوار دا معاهم بس انا محتاج حد جمبي وحد ياخدني ف حضنه وامارس واطلع كبتي معاه الفكره دي مش بتغيب عني لاني حاسس بضغط مش طبيعي ومبقتش عارف اطلع منه
محتاج رأيكم

• عجبني
التفاعلات: 174hani
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
م

ممكن نتكلم

ممكن يكون اكتئاب
انت بتعافر مع نفسك لان الطريق مش صح و صعب
لازم تتعلم تقدر نفسك و تديها حقها زي ما بتدي للناس حقوقها
حاول تتحكم في نفسك شوية لحد ما تقدر تتجوز
ركز عالشغل و شوف انت في كلية ايه دلوقتي و دور و اعرف مجالات الشغل و ابتدي اتعلم من دلوقتي و لو احتجت حد تتكلم معاه ابعتلي هرد عليك علي طول

الكلام الي انت بتحكيه طبيعي جدا في سنك
سن المراهقة صعب لانه بيحصل عندك رغبة و بتزيد نسبة التيستوستيرون فلو تلعب رياظة و تسغل نفسك و تفكر انه عادي يكون عندك رغبة
بالنسبة لميولك فهي بتتفتح مع الفرص و مع المجال الي حواليك
يمكن انت مش سترايت
يمكن انت بايسكشوال
و يمكن انت عندك فضول و خلاص
ناس كتير بتجرب
وناس كتير بتزهق
الي انت محتاجه هو تعمل علاقة عاطفية متزنة… بعيد عن الجنس… انك تطور مشاعرك مع حد من نفس سنك
سيبك من عالم المثاليات الي بيحكيه المجتمع لانه مش موجود! امسك الحاجات من النص
انا ممكن انصحك: اول شيء العب رياظة، شيء يكون جماعي يعني باسكيت ، جيم، حاجة مع ناس تانية
طور عندك هوايات، موسيقى، رسم، مسرح او حتى اي حاجة فيها ناس تانين

بعدين حكاية الجنس، خليها على طبيعتها، بلاش منطق النت و انت تتعرف و الكلام الفاضي ده، ليه؟ لان سنك مش حيسمحلك تتعرف على ناس من سنك و بيمرو بنفس الرغبة للاكتشاف.

حتى لو عملت تجارب، تذكر انه عادي تغير رايك

بص فكك من الحاجات دي و ركز في مستقبلك و حياتك لان مش الحاجات دي هي الحل و حتى لو عملت كدا هتحس ان الضغط لسه موجود عليك و هتعوز تعمل اكتر و اكتر و كل مرة هتحس ان الضغط عليك بيكتر فنصيحة مني بلاش لاني مجرب اللي حصلك دا و عارف بيبقى ازاي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%