NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

انا شغالة في شركة بس مديري في الشغل بيفضل يبصلي كتير ويبص علي جسمي مع العلم اني محجبة ولبسي كويس وبيفضل يفتح كلام معايا ويلمح بحاجات مش كويسة وانا زهقت ومش عارفه اعمل ايه وجوزي مسافر وصديته كذا مره ومفيش فايدة حتي اوقات لما اصده يرخم في الشغل اعمل ايه..؟

• عجبني
  • الموضوع ده يدعو للتفكير
التفاعلات: زبي بدو يحكي كسك, مبشبعش, الجنتل حوده و 7 آخرين
انتي جوزك مسافر يعني المفروض الحاله الماديه كويسه حاولي تاخدي اجازه لما تلاقي شغل تاني او بلاش شغل خالص لانه كدا مش هيسيبك ف حالك وهيضغك عليكي ويحاصرك وممكن تضعفي
الفراغ وحش وخصوصا مفيش حد معايا

هعمل لنفسي فضيحة كدة
لنفسك إزاي ؟
انتي تجنبي ودافعي عن نفسك بأي طريقه متاحه والي هتخليه يقف وتعملي حدود لنفسك معاه وفي الشركه عمومًا

• عجبني
التفاعلات: مدام ناني
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
لنفسك إزاي ؟
انتي تجنبي ودافعي عن نفسك بأي طريقه متاحه والي هتخليه يقف وتعملي حدود لنفسك معاه وفي الشركه عمومًا
ازاي طيب

انا شغالة في شركة بس مديري في الشغل بيفضل يبصلي كتير ويبص علي جسمي مع العلم اني محجبة ولبسي كويس وبيفضل يفتح كلام معايا ويلمح بحاجات مش كويسة وانا زهقت ومش عارفه اعمل ايه وجوزي مسافر وصديته كذا مره ومفيش فايدة حتي اوقات لما اصده يرخم في الشغل اعمل ايه..؟
شوفي ياستي اذا انتي بتحبي جوزك ومخلصه ليه مستحيل تخونيه عشان كده المفروض تردي عليه وتصديه بكل ادب وتقدمي استقالتك من الشغل حافظي على بيتك وجوزك عشان ماتوقعيش في الغلط وتندمي طول حياتك اتذكري موضوع المدرسه اللي رقصت في الرحله والموضوع عمل ضجه كبيره وبعد كده اطلقت وخسرت جوزها وبيتها

• عجبني
ده شخصية وسخة فخليكي قوية وما تحسسهوش انك خايفة منه
الزمي حدود التعامل معاه وتجاهلي نظراته ولو عمل حاجة اكتر اديله وش غباوة
وحاولي تدوري على شغل تاني

• عجبني
تااااااأقلم 💋

الموضوع بيختلف حسب انتي مرتاحه في الشغل و لا لا و دماغك ايه و درجه للي بيعمله
للي هيقولك هيقولك من منظوره الشخصي بس

• عجبني
مدام ناني علي رأي الكبير جزرة و قطمها جحش صارحيه ان انتي مش من النوع اللي هو فاكره و العلاقة بينا شغل و بس و حسسيه ان انتي مش متوقفة ع الشغل و ممكن تسيبي الشغل عاديطول ما هو عارف انك في احتياج للشغل هيفضل يحاول معاكي

هعمل لنفسي فضيحة كدة
الفصيحة ليه هوه ليكي انتي ليه
انك تشتكي يعني ست محترمة
سكوتك يتفسر يتمنعن وهن الراغبات وهيفضل يحاول

الفراغ وحش وخصوصا مفيش حد معايا
ممكن تعيشي عند اهلك لحد ما جوزك يرجع او يعملك ورق وتسافري معاه
وان شاء **** تحملي وتتشغلي طول الوقت بالمولود
حصاره ليكي وضغطه عليكي ممكن يخليكي تضعفي واكيد هتضعفي هيبقى هو والشيطان عليكي وهتبدأي تتنازلي واحده واحده

• عجبني
هو اكيد عارف ان جوزك مسافر فبيلعب على احتياجك للجنس او وقت ضعفك

• عجبني
اعلي حاجة في الشركة هو
مش محتاجة أعلى منه ولا حاجة.
مجرد انك تسجلي له حاحة، تهدظيه بيها انك تنشريها على جر٠ولات الواتس بتاعة الشغل
ده كافي يخرب بيته

مش محتاجة أعلى منه ولا حاجة.
مجرد انك تسجلي له حاحة، تهدظيه بيها انك تنشريها على جر٠ولات الواتس بتاعة الشغل
ده كافي يخرب بيته
خايفة ليعملي حاجة

للاسف سيبي الشغل لان المتحرش مش هيبطل دا وانتي مش هتقدري تعملي شكوي وتقاضيه عشان تاخدي حقك

• عجبني
ده شخصية وسخة فخليكي قوية وما تحسسهوش انك خايفة منه
الزمي حدود التعامل معاه وتجاهلي نظراته ولو عمل حاجة اكتر اديله وش غباوة
وحاولي تدوري على شغل تاني
بدور

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%