NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

انا شغالة في شركة بس مديري في الشغل بيفضل يبصلي كتير ويبص علي جسمي مع العلم اني محجبة ولبسي كويس وبيفضل يفتح كلام معايا ويلمح بحاجات مش كويسة وانا زهقت ومش عارفه اعمل ايه و جوزي مسافر ومش عارفه اتصرف ازاي
مهما حصل اوعي تبيعي نفسك ايوة بنتبسط هنا و نتعرف بس مش لدرجه انك تبيعي نفسك افهمي انك لو غلطتي كده هتشوفي السواد ف حياتك و بدل ما تبقي غاليه هتبقي رخيصه لاني المدير مش هيصونك ولا هيحافظ عليكي بالعكس هتبقي شغاله عنده خدامه ف كل طلباته و كل دة خوف من اني جوزك يعرف ف بلاش و انتي احسن و اكرم من كده اوعي تغلطي

• أتفق
التفاعلات: drsniper666
شوفي حضرتك كل حاجة بترجع ليكي احنا معانا ستات وبنات في الشغل وكل واحدة بتعمل لنفسها شخصية ده بيرجع ليك انت اتعملي بشدة ولم يبدأ يتكلم كلام مش كويس قولي اخرجي وامشي لو شاف منك جزء بسيط وأي حاجة مش هيسبك إنما لما يزهق هيدور علي غيرك
طيب بالنسبة لجوزك كان نفسك يبقي موجود لحمايتك ولا رغبة لو رغبة حاولي تخليه يرجع أو أنت تروحيله وبعدين لو زهقتي من الشغل اقعدي في البيت افضل ليكي ولو ليكي دور في الشغل ممكن تهديد المدير بتاعك انك صبرتي كتيير اني يتعامل معاكي بأسلوب كويس وانك بتقدمي استقاله لو بقي عليكي واحترم نفسه تمام
أنت اختاري اللي يعجبك وفي الاخر برافو عليكي حافظي علي نفسك الادب والاخلاق والشرف صعب الواحد يفرط فيهم

سهل الواحدة تبقي شمال طريق الشرف والعفة صعب وله ضريبة من الناس المحيطة بينا وزي ما أنت قولتي محجبة وابسك وتسع يبقي مديرك قذر ومش بيفرق بين بنات الأصول والشمال
علي فكرة اللبس مش شرط العفه والشرف ياما بنات متبرجات ولبسهم صعب ومحدش لمسهم والعكس صحيح

• عجبني
التفاعلات: drsniper666 و حاتم المصري
مش كان فيه اغنية بتقول ....انا كسي دليلي ...خلاص اتحلت

انا شغالة في شركة بس مديري في الشغل بيفضل يبصلي كتير ويبص علي جسمي مع العلم اني محجبة ولبسي كويس وبيفضل يفتح كلام معايا ويلمح بحاجات مش كويسة وانا زهقت ومش عارفه اعمل ايه و جوزي مسافر ومش عارفه اتصرف ازاي
و بعيد عن المتعه و الجنس بقي ف الزمن دة رجاله بتهيج علي الست المحتشمه اكتر من اللي بتلبس فاضح الاحسن ليكي و نصيحه اخويه متفكريش بكسك فكري بعقلك لاني المره دي مفيش فيها هزار لازم تشوفي و تقدري الموقف انتي ايوة هتتمتعي و تتبسطي بس بعد كده تخيلي انتي مشيتي ف الطريق دة و المدير حب يعزم صاحبه هيجيبك انتي او لما جوزك ينزل من السفر و المدير يحس انه عاوزك هيطلب منك كده و هتلاقيه بيهينك بشياكه ف الاحسن بامانه يعني انك تعقلي كده و تفكري انك حتي لو بتريحي نفسك ف هي مجرد شات او فون فقط يعني محدش يلمسك او ياذيكي نصيحه مني ليكي بلاش

• عجبني
التفاعلات: راجل عجوز
علي فكرة اللبس مش شرط العفه والشرف ياما بنات متبرجات ولبسهم صعب ومحدش لمسهم والعكس صحيح
كلامك صح بس انا قصدت اني مفيش حاجة تبين أنها شمال علشان تخلي واحد بيلف عليها بمعني الصياعة ادب في واحدة محترمة تستحق الاحترام احترمها واشوفها بصورة كويسة واساعدها من غير مقابل

• عجبني
التفاعلات: fares07
كلامك صح بس انا قصدت اني مفيش حاجة تبين أنها شمال علشان تخلي واحد بيلف عليها بمعني الصياعة ادب في واحدة محترمة تستحق الاحترام احترمها واشوفها بصورة كويسة واساعدها من غير مقابل
كلامك صح مليون في الميه بس نحن في زمن عز فيه الرجال وكثر المنافقون

• عجبني
التفاعلات: حاتم المصري
صدري وش الخشب عجبه تمام معجبوش سيبه المكان وهتلاقي فرصه افضل

حل انك لو ينفع تسيبى الشغل
او حل اخر ان لو فية حد اكبر منو فى الشركة تقوليلوا وتدعى
وساعات لو فية بنات معاكى يحموكى فى الشغل

الحل في يدك صديقتي
لو كنت لا ترتاخي له صديه بقوة
لو كانت نار الفتنة والانجداب بينكم الحل صعب اما مغادرة احدكم الشغل او تخوني زوجك

• عجبني
التفاعلات: الصقر_الجارح
مفيش راجل يقدر ياخد اى حاجه من اى ست غصب عنها
انتى فى ايديك تصديه وتعرفيه حدودو كويس

• عجبني
التفاعلات: Alex joe, Moheb sex, الصقر_الجارح و شخص آخر
صوني نفسك وسيبي الشغل ده لو مش قادره تقاومي

اوعي تسيبي نفسك للرغبه دي
حطي حدود بشكل واضح او سيبي الشغل اصلا
لو وقعتي في الفخ مش هتطلعي منه غير بالأذي

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
مش شايف اجابة اوضح من ان لو عايزاه افتحي رجلك واسكتي مش عايزاه اقطعي راسه و سيحي دمه يعني سدي القصة دي من قاصرها و لو سمحت انك تسيبي شغلك سيبيه لو عايزة تكوني لجوزك بس

• عجبني
التفاعلات: Alex joe
لا يا مدام ناني شد معاه في الكلام و اتكلمي ب حدود شديد معاه و من دالوقتي شوفي شغل ف شركة تانية عشان تبعدي عنه في حالة انه فضل كده

هو حضرتك وخده بالك انتي في موقع جنسي يعني كل الكلام هيقول اتمتعي شويه امال حضرتك هنا بتعملي ايه لما انتي مش عوزه

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%