NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

سجل الان!

محارم و شهوات 4

الحالة
مغلق و غير مفتوح للمزيد من الردود.

فيلسوف حر

نسوانجى بريمو
فارس الكلمة
أستاذ نسوانجي
عضو
ناشر قصص
إنضم
10 مارس 2025
المشاركات
292
التعليقات المُبرزة
0
مستوى التفاعل
724
نقاط
120
محارم و شهوات 4



الجزء الرابع…




بعد ما خلصت قرايه الشات اللي كان بين اسماء و رانيا..قمت من ع المكتب ورحت فردت جسمي ع السرير..وحاسس ان دماغي واقفه وزبي واقف..حاسس ان الحياه كلها واقفه ..في حاله شرود غريبه.مش عارف اجمع اي شيء أو أي فكره أقف عندها..سطور الشات بتيجي في دماغي .وتختفي وتظهر بدالها صور اسماء وتختفي وشكل ماما وطيزها…ورانيا وجسمها..هو ايه ده..ايه الشبوره اللي نازله ع عقلي هو انا مش عارف اركز ليه واهدي انا حاسس اني بلف بلف بلف..وحاسس بدوخه…اهدي كده..خد نفس وبراحه ع نفسك كده..اتعدلت وولعت سيجاره خدت نفس منها عميق وطلعته كأني بنفخ معاه كل التوتر اللي جوايا..وسيل من الاستفسارات بدء في دماغي..هما دول اخواتي البنات..هو ده طبيعي.كلامهم وشرمطتهم دي طبيعيه وعاديه..ولا ك بنات ده العادي بتاعهم مع بعض وانا اللي مكبر الأمور.. مكبرها ازاي يا عم..دول بيتكلموا مع بعض ولا اجدعها.شراميط….شراميط؟؟؟شراميط ليه..دي واحده متجوزه وبتسخن جوزها..مش بتبعتصورها لحد غريب..والتانيه ده خطيبها وهيتجوزوا خلاص بعد شهور..احااااا هو عشان خطيبها ينيكها عادي يعني في طيزها؟؟

اوبااا اه صح ده بينيكها في طيزها..ده في شراميط اصلا مش بترضي تتناك في طيزها…اه الطيز ..يا لهوي طيز اسماء..ايه اللي فكرك دلوقت ب طيز اسماء..دي معذوره..معذوره ازاي..؟؟اه طبعا معذوره واحده مجربه الجنس وجوزها غايب عنها من فتره..يعني عشان غايب..تخلي رانيا تنيكها..اوووف ايوه صح..ده بينيكوا بعض .يا لهوووي ع ده منظر اسماء ورانيا كسهم في كس بعض..بس رانيا فاجره في الكلام دي كمان وريتها زب مجدي..احاااا يعني اسماء اللي قايمه من ع سجاده الصلاه ..ما هي برضو وريتها زب جوزها عصام..احاااا ههههههه ده كمان بيقيسوا ويشوفوا مين أكبر.. ده كمان دخلوك في المسابقه..اه بس انا كسبت..ومالك مفشوخ اوي ومبسوط أنهم قالوا عن زبك اكبر..لا انا مبسوط ان اسماء كانت واخده بالها وركزت ع زبي..بس شفت الشرموطه رانيا قالت ليها ايه..خلي اخوكي يريحك…انت مسكت في الكلمه ليه..هو انت فعلا عايز تنيك اسماء؟؟ دي اختك ولا انت عامل مش من هنا…مش عارف الحقيقه..بس انا مش شايف قصادي دلوقت غير صوره أنهم بينيكوا مع بعض…احااااا ..ده انت كمان دماغك راحت ل رانيا وعايز تنيكها…يا اخي بطل ام رخامه..احنا مش قلنا هنمشي الطريق ونشوف الأمور هتوصل لايه….ما هو الطريق ده مش هيوصل غير ل السرير وانك راكبهم…هو انت يعني شايفهم فاتحين رجليهم وبيقولوا ليا تعالي نكنا يا احمد يا اخونا…ما انت لو حطيت في دماغك توصل ل كده..اه هيفتحوا رجليهم ويقولوا ليك كده…بص يا عم احنا نتفق..نلم كل المواضيع والخيوط.وبعد كده نشوف القرارات..مواضيع ايه تاني اللي عايز تلمها؟؟؟ ..هو انت مش واخد بالك اني بشوف البيت من جديد..وكأني كنت عايش مع ناس مختلفه..اه يعني تقصد ايه؟ .يعني لازم اعرف كل حاجه عن اللي في البيت فيه لسه نها وماما….يعني النهارده ماما كانت بتتكلم عن اسماء وتعبها…ممكن برضو ماما يكون عندها أسرار او عارفه أمور اسماء وبتحكي ليها..يعني ممكن كمان تكون عارفه كل أسرار بناتها ماهي امهم..وعلاقتها بيهم زي الأصحاب…اممممم طب ونها؟..برضو نها في سن مراهقه وجسمها اوووف نيك..لازم افهم ايه دنيتها..مش هقعد معرص ولا ايه رايك؟؟..هههههههه اقنعتني يا كسمك…بس برضو ايه الخطوه اللي ناوي تعملها..بص انا كده كده راكب فون اسماء..انا هبعت لينك ل فون رانيا وفين ماما ونها..واركبهم..

تركب مين؟

ههههههههههه الفونات…انت دماغك راحت فين..

راحت ل اللي دماغك رايحه ليه هههههههههههه.يلا خلينا ننام وبكره نشوف الدنيا هتقول ايه…


………..


صحيت العصر..خرجت من الاوضه.لقيت ماما وبابا لابسين وطالعين..

صباح الخير يا حلوين ع فين العزم..

-احنا العصر يا خم نوم

- هو ليه يا بابا ب تحسسني انك مسؤول في البلد عن التوقيت الصيفي والشتوي هههههههه

- ماشي يا ابن الكلب. اتريق..عامه امك رايحه ل خالتك ..وانا معايا مشوار

- بس الجو حر هتطلع دلوقت؟

-مشواري بعيد شويه

ماما قالت ليا

_الغدا سخن في المطبخ..ابقا اغرف ل نفسك..عشان اختك نها اتغديت ومرهقه شويه ونايمه

-.ماشي يا ست الكل

خرجوا وانا دخلت الحمام اخدت دش وطلعت.و.فعلا كنت جعان..اتغديت وعملت كوبايه شاي..وانا راجع اوضتي اخدت بالي ان باب اوضه نها موارب مش مقفول..مكنش في دماغي حاجه.رحت نحيه الباب عشان اقفله مسكت الاكره بتاعت الباب عشان اقفله.مش عارف ايه اللي خلاني بدل ما اقفل رحت فتحته شويه وطليت ب دماغي..اوووف ويا حظي لما طليت ب دماغي..لقيتا نها نايمه ع ضهرها لابسه تي شيرت ستوميك..النص ده اللي بيوصل ل نص البطن.ونايمه ب اندر وردي وفارده رجليها الاتنين ومفتوحين..انا وقفت باصص ل المنظوده زي المسحور ومن غير اراده مني لقيت نفسي بفتح الباب ع الاخر وبدخل أقرب اكتر عشان اشوف تفاصيلها اكتر..منظر رجليها المفتوحه وفخادها الملفوفه جنني ..كسها اللي ظاهر ليا جوانبه كان بيحرقني وانا واقف..طلعت بعيني شفت بطنها العريانه…احييييييه ع زبي اللي واقف بيصرخ كن منظر بزازها اللي رافعين التي شيرت وواضح أنهم من غير سنتيان ..انا فتحت بوقي وحاسس ان لساني طلع بره منه كأني كلب ب يلهث..حسيت ان ريقي وانا ببلعه.عامل صوت طقطقه الشارع كله يسمعها..مش عارف اعمل ايه أتقدم زياده..واقرب من الجنه دي ولا اخرج بسرعه قبل ما تقوم وتحس بيا..مش عارف اخد قرار..مش عارف ايه الوقت اللي فات وانا مشلول في وقفتي دي..لحد ما نها اتحركت..ده فوقني وخلاني اخرج بسرعه واقفل الباب ورايا براحه..واجري ع اوضتي..اترمي ع السرير..احاااااا انا من امبارح وانا في مواقف وضغوط معدتش عليا في حياتي..ايه اللي بيحصل ليا ده..وليه كل ده ورا بعضه..وكأنه شيء مقصود..هو الشاي فين…احاااا ده انا سايبه في الصاله..رجعت جبت الشاي ودخلت لفيت سيجاره..وشربتها وقلت انا لازم اطلع من البيت اشم هوا انا ليا يومين مخرجتش واصفي دماغي وافكر بعيد عن الضغوط دي..قمت لبست..وبعت اللينكات ل تلفوناتهم..ورحت خرجت من البيت…..


………

قلت اتصل ب عمر..ده صاحبي واخويا وانتيمي من ابتدائي.بس هو في آداب انجليزي نفس سني..كل أسرارنا وحكاياتنا مع بعض..لسه هتصل بيه لقيته بيرن..ابتسمت ورديت..

-لسه بفتح الفون اتصل بيك

-احاااا انت فين يا ابني ده انا اتصلت بيك مليون مره

-ليا يومين بسهر ع اللاب شويه دراسه وبرامج بتعلمها..وبنام مش بحس باليوم.

-طب انت فين دلوقت ؟

-لسه نازل من البيت..ما تيجي تنزل نفك شويه

-لا تعالي ليا انت البيت..نشرب سيجارتين عشان عايزك في موضوع ضروري

-رايقه يعني.ولا فيه حاجه

-لما تيجي بس..يلا منتظرك .سلام

-سلام

مش عارف ليه حسيت من صوت عمر أن فيه مشكله..المهم اخدت بعضي ورحت ع عمر..

عمر ملوش غير اخت واحده مع نها في الثانويه..وطنط الهام مامته ست جميله وحاجه كده تحسها كلاس مش كملت ٤٥ سنه..وبابا عمر..عمو أدهم ٥٠ سنه مهندس عنده مكتب خاص..اه نسيت اخت عمر اسمها سلمي..

المهم وصلت عند عمر..رنيت عليه فتح ليا الباب..دخلنا اوضته وهي اوضه منعزله عن الصاله وليها حمامها الخاص..عشان لو استقبل حد يكون في اوضته..في خصوصيه..والداخل مش يضيق ع اللي جوه البيت ويكونوا براحتهم..

-ايه يا ابني فيه ايه صوتك قلقني

-يا عم اقعد الاول ..لف لينا سيجارتين وانا هروح اعمل شاي

راخ يعمل الشاي ورجع كنت لفيت سيجارتين من حشيش كان معاه هو..اخدت نفسين من السيجاره وقلت ليه..

-الدخانه دي جاحده..جبتها من مين

- من رامي

-هو مش كان قال انه وقف شغل

-يا عم انت بتصدق..هو فيه حد ب يبطل شغل..ما دام بيشرب.هيكمل شغل عشان يطلع كيفه

-عندك حق..قولي بقا في ايه؟

-مش عارف اقولك ايه او ابدء من فين..بس انا في مشكله بنت متناكه

بس قبل ما اتكلم..عايز اسالك سؤال؟

-اسال؟

-هو فيه شيء ممكن يخليك تقطع صداقتنا مع بعض

-انت اهبل..ما تتكلم في ايه

-طب اوعدني اننا نفضل زي ما احنا ..بعد اللي هقوله ليك..انا ممكن اخسر اي شيء بس مش استحمل نخسر بعض..

ولقيت عين عمر دمعت

-مالك يا عمر..كسم اي حاجه وكسم اي حاجه تقولها..ده احنا اكتر من اخوات وطول عمرنا سرنا واحد..فضفض ب اللي جواك..ومتشغلش دماغك بحاجه.

عمر اتنهد..وقال

-من فتره فيه اكونت ابتدي يكلمني..كانت ست قد ماما في السن..المهم اندمجنا مع بعض. وسكسي فون وكاميرا..وهي ست بلدي بس كرباج بنت المتناكه..

-هههههههه اه يا كسمك..مش تلاغي اخوك..اومال بس تفتكرني في المصايب..

-اسمع بس..المهم اندمجنا اوي مع بعض وتكلمنا في السكس ب كل أنواعه.. هي عندها ابن ٢٥ سنه..المهم في مره بنتكلم وكنت هايج ودماغي كانت حلوه..ولقيتها بتكلمني عن ابنها وانها ب تحس بيه وهي نايمه بييجي يبص ع جسمها ويحسس عليه…

-احاااااا..كمل يخرب بيت امك

-قالت ليا كنت في الأول مضايقه بس مكنتش عايزه اواجهه خايفه ل اخسره..بس بعد كده عجبني الوضع وبقيت احس ب متعه وهيجان اووي.وبقيت أسهل عليها الدنيا انام ساعات من غير سنتيان..اوقات بقميص قصير ومش لابسه كلوت

-اوووف ايه المره الفاجره دي

-دي مره بنت متناكه هكملك..

المهم اللبوه هيجتني ومره في مره ومش تسألني ازاي..ولا تعاتبني..وجهت دماغي نحيه ماما

انا انصدمت وعيني وسعت…ومش نطقت بكلمه

-المهم خلتني بقيت اتجسس ع ماما..ومش ماما بس واختي سلمي..واني اصورهم..واجي أمارس معاها السكس..اتخيل معاها اني اني.

-انك ايه..انك بتنيك امك واختك.

سكت ومش نطق..وفضلنا ساكتين دقيقتين.وانا اللي في دماغي سؤال واحد..هي ايه ماسوره النيك دي اللي في يومين اتفتحت فوق دماغي..ده انا نازل من البيت اصفي دماغي من اللي بيحصل. ليا..اروح الاقي الدنيا مليطه في حته تانيه ومش اي حته…دي عند عمر صاحب عمري..طب انا اعاتبه والومه في ايه..ده انا ازفت منه..المهم قطعت الصمت ده وقلت ليه..

-ما تكمل يا سيدنا..فين المشكله بالظبط..تخيلاتك؟

-لا..مش دي المشكله..المشكله اني اندمجت معاها ووثقت فيها وكنت ببعت ليها صور..ماما واختي ومش مدي خوانه..لحد ما لقيت واحد بيتصل بيا طلع ابنها وباعت ليا ع الواتس صور من اللي كنت ببعتهم ليها..-

-خخخخخ احااااا..اوعي تقولي كمان انك قايلها ع شخصيتك الحقيقيه.

-ايوه عارفه كل حاجه عني ومكاني وعن ماما وبابا واختي..بقولك ليا فتره بكلمها

-كسم غباءك يا اخي..والزفت ده عايز ايه؟

-عايز فلوس…وعايز حاجه تاني

-حاجه تاني؟؟

-عايزني أسهل ليه ينيك سلمي…



انتهي الجزء الرابع



@فيلسوف حر
 
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
محارم و شهوات 4



الجزء الرابع…




بعد ما خلصت قرايه الشات اللي كان بين اسماء و رانيا..قمت من ع المكتب ورحت فردت جسمي ع السرير..وحاسس ان دماغي واقفه وزبي واقف..حاسس ان الحياه كلها واقفه ..في حاله شرود غريبه.مش عارف اجمع اي شيء أو أي فكره أقف عندها..سطور الشات بتيجي في دماغي .وتختفي وتظهر بدالها صور اسماء وتختفي وشكل ماما وطيزها…ورانيا وجسمها..هو ايه ده..ايه الشبوره اللي نازله ع عقلي هو انا مش عارف اركز ليه واهدي انا حاسس اني بلف بلف بلف..وحاسس بدوخه…اهدي كده..خد نفس وبراحه ع نفسك كده..اتعدلت وولعت سيجاره خدت نفس منها عميق وطلعته كأني بنفخ معاه كل التوتر اللي جوايا..وسيل من الاستفسارات بدء في دماغي..هما دول اخواتي البنات..هو ده طبيعي.كلامهم وشرمطتهم دي طبيعيه وعاديه..ولا ك بنات ده العادي بتاعهم مع بعض وانا اللي مكبر الأمور.. مكبرها ازاي يا عم..دول بيتكلموا مع بعض ولا اجدعها.شراميط….شراميط؟؟؟شراميط ليه..دي واحده متجوزه وبتسخن جوزها..مش بتبعتصورها لحد غريب..والتانيه ده خطيبها وهيتجوزوا خلاص بعد شهور..احااااا هو عشان خطيبها ينيكها عادي يعني في طيزها؟؟

اوبااا اه صح ده بينيكها في طيزها..ده في شراميط اصلا مش بترضي تتناك في طيزها…اه الطيز ..يا لهوي طيز اسماء..ايه اللي فكرك دلوقت ب طيز اسماء..دي معذوره..معذوره ازاي..؟؟اه طبعا معذوره واحده مجربه الجنس وجوزها غايب عنها من فتره..يعني عشان غايب..تخلي رانيا تنيكها..اوووف ايوه صح..ده بينيكوا بعض .يا لهوووي ع ده منظر اسماء ورانيا كسهم في كس بعض..بس رانيا فاجره في الكلام دي كمان وريتها زب مجدي..احاااا يعني اسماء اللي قايمه من ع سجاده الصلاه ..ما هي برضو وريتها زب جوزها عصام..احاااا ههههههه ده كمان بيقيسوا ويشوفوا مين أكبر.. ده كمان دخلوك في المسابقه..اه بس انا كسبت..ومالك مفشوخ اوي ومبسوط أنهم قالوا عن زبك اكبر..لا انا مبسوط ان اسماء كانت واخده بالها وركزت ع زبي..بس شفت الشرموطه رانيا قالت ليها ايه..خلي اخوكي يريحك…انت مسكت في الكلمه ليه..هو انت فعلا عايز تنيك اسماء؟؟ دي اختك ولا انت عامل مش من هنا…مش عارف الحقيقه..بس انا مش شايف قصادي دلوقت غير صوره أنهم بينيكوا مع بعض…احااااا ..ده انت كمان دماغك راحت ل رانيا وعايز تنيكها…يا اخي بطل ام رخامه..احنا مش قلنا هنمشي الطريق ونشوف الأمور هتوصل لايه….ما هو الطريق ده مش هيوصل غير ل السرير وانك راكبهم…هو انت يعني شايفهم فاتحين رجليهم وبيقولوا ليا تعالي نكنا يا احمد يا اخونا…ما انت لو حطيت في دماغك توصل ل كده..اه هيفتحوا رجليهم ويقولوا ليك كده…بص يا عم احنا نتفق..نلم كل المواضيع والخيوط.وبعد كده نشوف القرارات..مواضيع ايه تاني اللي عايز تلمها؟؟؟ ..هو انت مش واخد بالك اني بشوف البيت من جديد..وكأني كنت عايش مع ناس مختلفه..اه يعني تقصد ايه؟ .يعني لازم اعرف كل حاجه عن اللي في البيت فيه لسه نها وماما….يعني النهارده ماما كانت بتتكلم عن اسماء وتعبها…ممكن برضو ماما يكون عندها أسرار او عارفه أمور اسماء وبتحكي ليها..يعني ممكن كمان تكون عارفه كل أسرار بناتها ماهي امهم..وعلاقتها بيهم زي الأصحاب…اممممم طب ونها؟..برضو نها في سن مراهقه وجسمها اوووف نيك..لازم افهم ايه دنيتها..مش هقعد معرص ولا ايه رايك؟؟..هههههههه اقنعتني يا كسمك…بس برضو ايه الخطوه اللي ناوي تعملها..بص انا كده كده راكب فون اسماء..انا هبعت لينك ل فون رانيا وفين ماما ونها..واركبهم..

تركب مين؟

ههههههههههه الفونات…انت دماغك راحت فين..

راحت ل اللي دماغك رايحه ليه هههههههههههه.يلا خلينا ننام وبكره نشوف الدنيا هتقول ايه…


………..


صحيت العصر..خرجت من الاوضه.لقيت ماما وبابا لابسين وطالعين..

صباح الخير يا حلوين ع فين العزم..

-احنا العصر يا خم نوم

- هو ليه يا بابا ب تحسسني انك مسؤول في البلد عن التوقيت الصيفي والشتوي هههههههه

- ماشي يا ابن الكلب. اتريق..عامه امك رايحه ل خالتك ..وانا معايا مشوار

- بس الجو حر هتطلع دلوقت؟

-مشواري بعيد شويه

ماما قالت ليا

_الغدا سخن في المطبخ..ابقا اغرف ل نفسك..عشان اختك نها اتغديت ومرهقه شويه ونايمه

-.ماشي يا ست الكل

خرجوا وانا دخلت الحمام اخدت دش وطلعت.و.فعلا كنت جعان..اتغديت وعملت كوبايه شاي..وانا راجع اوضتي اخدت بالي ان باب اوضه نها موارب مش مقفول..مكنش في دماغي حاجه.رحت نحيه الباب عشان اقفله مسكت الاكره بتاعت الباب عشان اقفله.مش عارف ايه اللي خلاني بدل ما اقفل رحت فتحته شويه وطليت ب دماغي..اوووف ويا حظي لما طليت ب دماغي..لقيتا نها نايمه ع ضهرها لابسه تي شيرت ستوميك..النص ده اللي بيوصل ل نص البطن.ونايمه ب اندر وردي وفارده رجليها الاتنين ومفتوحين..انا وقفت باصص ل المنظوده زي المسحور ومن غير اراده مني لقيت نفسي بفتح الباب ع الاخر وبدخل أقرب اكتر عشان اشوف تفاصيلها اكتر..منظر رجليها المفتوحه وفخادها الملفوفه جنني ..كسها اللي ظاهر ليا جوانبه كان بيحرقني وانا واقف..طلعت بعيني شفت بطنها العريانه…احييييييه ع زبي اللي واقف بيصرخ كن منظر بزازها اللي رافعين التي شيرت وواضح أنهم من غير سنتيان ..انا فتحت بوقي وحاسس ان لساني طلع بره منه كأني كلب ب يلهث..حسيت ان ريقي وانا ببلعه.عامل صوت طقطقه الشارع كله يسمعها..مش عارف اعمل ايه أتقدم زياده..واقرب من الجنه دي ولا اخرج بسرعه قبل ما تقوم وتحس بيا..مش عارف اخد قرار..مش عارف ايه الوقت اللي فات وانا مشلول في وقفتي دي..لحد ما نها اتحركت..ده فوقني وخلاني اخرج بسرعه واقفل الباب ورايا براحه..واجري ع اوضتي..اترمي ع السرير..احاااااا انا من امبارح وانا في مواقف وضغوط معدتش عليا في حياتي..ايه اللي بيحصل ليا ده..وليه كل ده ورا بعضه..وكأنه شيء مقصود..هو الشاي فين…احاااا ده انا سايبه في الصاله..رجعت جبت الشاي ودخلت لفيت سيجاره..وشربتها وقلت انا لازم اطلع من البيت اشم هوا انا ليا يومين مخرجتش واصفي دماغي وافكر بعيد عن الضغوط دي..قمت لبست..وبعت اللينكات ل تلفوناتهم..ورحت خرجت من البيت…..


………

قلت اتصل ب عمر..ده صاحبي واخويا وانتيمي من ابتدائي.بس هو في آداب انجليزي نفس سني..كل أسرارنا وحكاياتنا مع بعض..لسه هتصل بيه لقيته بيرن..ابتسمت ورديت..

-لسه بفتح الفون اتصل بيك

-احاااا انت فين يا ابني ده انا اتصلت بيك مليون مره

-ليا يومين بسهر ع اللاب شويه دراسه وبرامج بتعلمها..وبنام مش بحس باليوم.

-طب انت فين دلوقت ؟

-لسه نازل من البيت..ما تيجي تنزل نفك شويه

-لا تعالي ليا انت البيت..نشرب سيجارتين عشان عايزك في موضوع ضروري

-رايقه يعني.ولا فيه حاجه

-لما تيجي بس..يلا منتظرك .سلام

-سلام

مش عارف ليه حسيت من صوت عمر أن فيه مشكله..المهم اخدت بعضي ورحت ع عمر..

عمر ملوش غير اخت واحده مع نها في الثانويه..وطنط الهام مامته ست جميله وحاجه كده تحسها كلاس مش كملت ٤٥ سنه..وبابا عمر..عمو أدهم ٥٠ سنه مهندس عنده مكتب خاص..اه نسيت اخت عمر اسمها سلمي..

المهم وصلت عند عمر..رنيت عليه فتح ليا الباب..دخلنا اوضته وهي اوضه منعزله عن الصاله وليها حمامها الخاص..عشان لو استقبل حد يكون في اوضته..في خصوصيه..والداخل مش يضيق ع اللي جوه البيت ويكونوا براحتهم..

-ايه يا ابني فيه ايه صوتك قلقني

-يا عم اقعد الاول ..لف لينا سيجارتين وانا هروح اعمل شاي

راخ يعمل الشاي ورجع كنت لفيت سيجارتين من حشيش كان معاه هو..اخدت نفسين من السيجاره وقلت ليه..

-الدخانه دي جاحده..جبتها من مين

- من رامي

-هو مش كان قال انه وقف شغل

-يا عم انت بتصدق..هو فيه حد ب يبطل شغل..ما دام بيشرب.هيكمل شغل عشان يطلع كيفه

-عندك حق..قولي بقا في ايه؟

-مش عارف اقولك ايه او ابدء من فين..بس انا في مشكله بنت متناكه

بس قبل ما اتكلم..عايز اسالك سؤال؟

-اسال؟

-هو فيه شيء ممكن يخليك تقطع صداقتنا مع بعض

-انت اهبل..ما تتكلم في ايه

-طب اوعدني اننا نفضل زي ما احنا ..بعد اللي هقوله ليك..انا ممكن اخسر اي شيء بس مش استحمل نخسر بعض..

ولقيت عين عمر دمعت

-مالك يا عمر..كسم اي حاجه وكسم اي حاجه تقولها..ده احنا اكتر من اخوات وطول عمرنا سرنا واحد..فضفض ب اللي جواك..ومتشغلش دماغك بحاجه.

عمر اتنهد..وقال

-من فتره فيه اكونت ابتدي يكلمني..كانت ست قد ماما في السن..المهم اندمجنا مع بعض. وسكسي فون وكاميرا..وهي ست بلدي بس كرباج بنت المتناكه..

-هههههههه اه يا كسمك..مش تلاغي اخوك..اومال بس تفتكرني في المصايب..

-اسمع بس..المهم اندمجنا اوي مع بعض وتكلمنا في السكس ب كل أنواعه.. هي عندها ابن ٢٥ سنه..المهم في مره بنتكلم وكنت هايج ودماغي كانت حلوه..ولقيتها بتكلمني عن ابنها وانها ب تحس بيه وهي نايمه بييجي يبص ع جسمها ويحسس عليه…

-احاااااا..كمل يخرب بيت امك

-قالت ليا كنت في الأول مضايقه بس مكنتش عايزه اواجهه خايفه ل اخسره..بس بعد كده عجبني الوضع وبقيت احس ب متعه وهيجان اووي.وبقيت أسهل عليها الدنيا انام ساعات من غير سنتيان..اوقات بقميص قصير ومش لابسه كلوت

-اوووف ايه المره الفاجره دي

-دي مره بنت متناكه هكملك..

المهم اللبوه هيجتني ومره في مره ومش تسألني ازاي..ولا تعاتبني..وجهت دماغي نحيه ماما

انا انصدمت وعيني وسعت…ومش نطقت بكلمه

-المهم خلتني بقيت اتجسس ع ماما..ومش ماما بس واختي سلمي..واني اصورهم..واجي أمارس معاها السكس..اتخيل معاها اني اني.

-انك ايه..انك بتنيك امك واختك.

سكت ومش نطق..وفضلنا ساكتين دقيقتين.وانا اللي في دماغي سؤال واحد..هي ايه ماسوره النيك دي اللي في يومين اتفتحت فوق دماغي..ده انا نازل من البيت اصفي دماغي من اللي بيحصل. ليا..اروح الاقي الدنيا مليطه في حته تانيه ومش اي حته…دي عند عمر صاحب عمري..طب انا اعاتبه والومه في ايه..ده انا ازفت منه..المهم قطعت الصمت ده وقلت ليه..

-ما تكمل يا سيدنا..فين المشكله بالظبط..تخيلاتك؟

-لا..مش دي المشكله..المشكله اني اندمجت معاها ووثقت فيها وكنت ببعت ليها صور..ماما واختي ومش مدي خوانه..لحد ما لقيت واحد بيتصل بيا طلع ابنها وباعت ليا ع الواتس صور من اللي كنت ببعتهم ليها..-

-خخخخخ احااااا..اوعي تقولي كمان انك قايلها ع شخصيتك الحقيقيه.

-ايوه عارفه كل حاجه عني ومكاني وعن ماما وبابا واختي..بقولك ليا فتره بكلمها

-كسم غباءك يا اخي..والزفت ده عايز ايه؟

-عايز فلوس…وعايز حاجه تاني

-حاجه تاني؟؟

-عايزني أسهل ليه ينيك سلمي…



انتهي الجزء الرابع



@فيلسوف حر
❤️❤️
 
كمل متتأخرش علينا
 
محارم و شهوات 4



الجزء الرابع…




بعد ما خلصت قرايه الشات اللي كان بين اسماء و رانيا..قمت من ع المكتب ورحت فردت جسمي ع السرير..وحاسس ان دماغي واقفه وزبي واقف..حاسس ان الحياه كلها واقفه ..في حاله شرود غريبه.مش عارف اجمع اي شيء أو أي فكره أقف عندها..سطور الشات بتيجي في دماغي .وتختفي وتظهر بدالها صور اسماء وتختفي وشكل ماما وطيزها…ورانيا وجسمها..هو ايه ده..ايه الشبوره اللي نازله ع عقلي هو انا مش عارف اركز ليه واهدي انا حاسس اني بلف بلف بلف..وحاسس بدوخه…اهدي كده..خد نفس وبراحه ع نفسك كده..اتعدلت وولعت سيجاره خدت نفس منها عميق وطلعته كأني بنفخ معاه كل التوتر اللي جوايا..وسيل من الاستفسارات بدء في دماغي..هما دول اخواتي البنات..هو ده طبيعي.كلامهم وشرمطتهم دي طبيعيه وعاديه..ولا ك بنات ده العادي بتاعهم مع بعض وانا اللي مكبر الأمور.. مكبرها ازاي يا عم..دول بيتكلموا مع بعض ولا اجدعها.شراميط….شراميط؟؟؟شراميط ليه..دي واحده متجوزه وبتسخن جوزها..مش بتبعتصورها لحد غريب..والتانيه ده خطيبها وهيتجوزوا خلاص بعد شهور..احااااا هو عشان خطيبها ينيكها عادي يعني في طيزها؟؟

اوبااا اه صح ده بينيكها في طيزها..ده في شراميط اصلا مش بترضي تتناك في طيزها…اه الطيز ..يا لهوي طيز اسماء..ايه اللي فكرك دلوقت ب طيز اسماء..دي معذوره..معذوره ازاي..؟؟اه طبعا معذوره واحده مجربه الجنس وجوزها غايب عنها من فتره..يعني عشان غايب..تخلي رانيا تنيكها..اوووف ايوه صح..ده بينيكوا بعض .يا لهوووي ع ده منظر اسماء ورانيا كسهم في كس بعض..بس رانيا فاجره في الكلام دي كمان وريتها زب مجدي..احاااا يعني اسماء اللي قايمه من ع سجاده الصلاه ..ما هي برضو وريتها زب جوزها عصام..احاااا ههههههه ده كمان بيقيسوا ويشوفوا مين أكبر.. ده كمان دخلوك في المسابقه..اه بس انا كسبت..ومالك مفشوخ اوي ومبسوط أنهم قالوا عن زبك اكبر..لا انا مبسوط ان اسماء كانت واخده بالها وركزت ع زبي..بس شفت الشرموطه رانيا قالت ليها ايه..خلي اخوكي يريحك…انت مسكت في الكلمه ليه..هو انت فعلا عايز تنيك اسماء؟؟ دي اختك ولا انت عامل مش من هنا…مش عارف الحقيقه..بس انا مش شايف قصادي دلوقت غير صوره أنهم بينيكوا مع بعض…احااااا ..ده انت كمان دماغك راحت ل رانيا وعايز تنيكها…يا اخي بطل ام رخامه..احنا مش قلنا هنمشي الطريق ونشوف الأمور هتوصل لايه….ما هو الطريق ده مش هيوصل غير ل السرير وانك راكبهم…هو انت يعني شايفهم فاتحين رجليهم وبيقولوا ليا تعالي نكنا يا احمد يا اخونا…ما انت لو حطيت في دماغك توصل ل كده..اه هيفتحوا رجليهم ويقولوا ليك كده…بص يا عم احنا نتفق..نلم كل المواضيع والخيوط.وبعد كده نشوف القرارات..مواضيع ايه تاني اللي عايز تلمها؟؟؟ ..هو انت مش واخد بالك اني بشوف البيت من جديد..وكأني كنت عايش مع ناس مختلفه..اه يعني تقصد ايه؟ .يعني لازم اعرف كل حاجه عن اللي في البيت فيه لسه نها وماما….يعني النهارده ماما كانت بتتكلم عن اسماء وتعبها…ممكن برضو ماما يكون عندها أسرار او عارفه أمور اسماء وبتحكي ليها..يعني ممكن كمان تكون عارفه كل أسرار بناتها ماهي امهم..وعلاقتها بيهم زي الأصحاب…اممممم طب ونها؟..برضو نها في سن مراهقه وجسمها اوووف نيك..لازم افهم ايه دنيتها..مش هقعد معرص ولا ايه رايك؟؟..هههههههه اقنعتني يا كسمك…بس برضو ايه الخطوه اللي ناوي تعملها..بص انا كده كده راكب فون اسماء..انا هبعت لينك ل فون رانيا وفين ماما ونها..واركبهم..

تركب مين؟

ههههههههههه الفونات…انت دماغك راحت فين..

راحت ل اللي دماغك رايحه ليه هههههههههههه.يلا خلينا ننام وبكره نشوف الدنيا هتقول ايه…


………..


صحيت العصر..خرجت من الاوضه.لقيت ماما وبابا لابسين وطالعين..

صباح الخير يا حلوين ع فين العزم..

-احنا العصر يا خم نوم

- هو ليه يا بابا ب تحسسني انك مسؤول في البلد عن التوقيت الصيفي والشتوي هههههههه

- ماشي يا ابن الكلب. اتريق..عامه امك رايحه ل خالتك ..وانا معايا مشوار

- بس الجو حر هتطلع دلوقت؟

-مشواري بعيد شويه

ماما قالت ليا

_الغدا سخن في المطبخ..ابقا اغرف ل نفسك..عشان اختك نها اتغديت ومرهقه شويه ونايمه

-.ماشي يا ست الكل

خرجوا وانا دخلت الحمام اخدت دش وطلعت.و.فعلا كنت جعان..اتغديت وعملت كوبايه شاي..وانا راجع اوضتي اخدت بالي ان باب اوضه نها موارب مش مقفول..مكنش في دماغي حاجه.رحت نحيه الباب عشان اقفله مسكت الاكره بتاعت الباب عشان اقفله.مش عارف ايه اللي خلاني بدل ما اقفل رحت فتحته شويه وطليت ب دماغي..اوووف ويا حظي لما طليت ب دماغي..لقيتا نها نايمه ع ضهرها لابسه تي شيرت ستوميك..النص ده اللي بيوصل ل نص البطن.ونايمه ب اندر وردي وفارده رجليها الاتنين ومفتوحين..انا وقفت باصص ل المنظوده زي المسحور ومن غير اراده مني لقيت نفسي بفتح الباب ع الاخر وبدخل أقرب اكتر عشان اشوف تفاصيلها اكتر..منظر رجليها المفتوحه وفخادها الملفوفه جنني ..كسها اللي ظاهر ليا جوانبه كان بيحرقني وانا واقف..طلعت بعيني شفت بطنها العريانه…احييييييه ع زبي اللي واقف بيصرخ كن منظر بزازها اللي رافعين التي شيرت وواضح أنهم من غير سنتيان ..انا فتحت بوقي وحاسس ان لساني طلع بره منه كأني كلب ب يلهث..حسيت ان ريقي وانا ببلعه.عامل صوت طقطقه الشارع كله يسمعها..مش عارف اعمل ايه أتقدم زياده..واقرب من الجنه دي ولا اخرج بسرعه قبل ما تقوم وتحس بيا..مش عارف اخد قرار..مش عارف ايه الوقت اللي فات وانا مشلول في وقفتي دي..لحد ما نها اتحركت..ده فوقني وخلاني اخرج بسرعه واقفل الباب ورايا براحه..واجري ع اوضتي..اترمي ع السرير..احاااااا انا من امبارح وانا في مواقف وضغوط معدتش عليا في حياتي..ايه اللي بيحصل ليا ده..وليه كل ده ورا بعضه..وكأنه شيء مقصود..هو الشاي فين…احاااا ده انا سايبه في الصاله..رجعت جبت الشاي ودخلت لفيت سيجاره..وشربتها وقلت انا لازم اطلع من البيت اشم هوا انا ليا يومين مخرجتش واصفي دماغي وافكر بعيد عن الضغوط دي..قمت لبست..وبعت اللينكات ل تلفوناتهم..ورحت خرجت من البيت…..


………

قلت اتصل ب عمر..ده صاحبي واخويا وانتيمي من ابتدائي.بس هو في آداب انجليزي نفس سني..كل أسرارنا وحكاياتنا مع بعض..لسه هتصل بيه لقيته بيرن..ابتسمت ورديت..

-لسه بفتح الفون اتصل بيك

-احاااا انت فين يا ابني ده انا اتصلت بيك مليون مره

-ليا يومين بسهر ع اللاب شويه دراسه وبرامج بتعلمها..وبنام مش بحس باليوم.

-طب انت فين دلوقت ؟

-لسه نازل من البيت..ما تيجي تنزل نفك شويه

-لا تعالي ليا انت البيت..نشرب سيجارتين عشان عايزك في موضوع ضروري

-رايقه يعني.ولا فيه حاجه

-لما تيجي بس..يلا منتظرك .سلام

-سلام

مش عارف ليه حسيت من صوت عمر أن فيه مشكله..المهم اخدت بعضي ورحت ع عمر..

عمر ملوش غير اخت واحده مع نها في الثانويه..وطنط الهام مامته ست جميله وحاجه كده تحسها كلاس مش كملت ٤٥ سنه..وبابا عمر..عمو أدهم ٥٠ سنه مهندس عنده مكتب خاص..اه نسيت اخت عمر اسمها سلمي..

المهم وصلت عند عمر..رنيت عليه فتح ليا الباب..دخلنا اوضته وهي اوضه منعزله عن الصاله وليها حمامها الخاص..عشان لو استقبل حد يكون في اوضته..في خصوصيه..والداخل مش يضيق ع اللي جوه البيت ويكونوا براحتهم..

-ايه يا ابني فيه ايه صوتك قلقني

-يا عم اقعد الاول ..لف لينا سيجارتين وانا هروح اعمل شاي

راخ يعمل الشاي ورجع كنت لفيت سيجارتين من حشيش كان معاه هو..اخدت نفسين من السيجاره وقلت ليه..

-الدخانه دي جاحده..جبتها من مين

- من رامي

-هو مش كان قال انه وقف شغل

-يا عم انت بتصدق..هو فيه حد ب يبطل شغل..ما دام بيشرب.هيكمل شغل عشان يطلع كيفه

-عندك حق..قولي بقا في ايه؟

-مش عارف اقولك ايه او ابدء من فين..بس انا في مشكله بنت متناكه

بس قبل ما اتكلم..عايز اسالك سؤال؟

-اسال؟

-هو فيه شيء ممكن يخليك تقطع صداقتنا مع بعض

-انت اهبل..ما تتكلم في ايه

-طب اوعدني اننا نفضل زي ما احنا ..بعد اللي هقوله ليك..انا ممكن اخسر اي شيء بس مش استحمل نخسر بعض..

ولقيت عين عمر دمعت

-مالك يا عمر..كسم اي حاجه وكسم اي حاجه تقولها..ده احنا اكتر من اخوات وطول عمرنا سرنا واحد..فضفض ب اللي جواك..ومتشغلش دماغك بحاجه.

عمر اتنهد..وقال

-من فتره فيه اكونت ابتدي يكلمني..كانت ست قد ماما في السن..المهم اندمجنا مع بعض. وسكسي فون وكاميرا..وهي ست بلدي بس كرباج بنت المتناكه..

-هههههههه اه يا كسمك..مش تلاغي اخوك..اومال بس تفتكرني في المصايب..

-اسمع بس..المهم اندمجنا اوي مع بعض وتكلمنا في السكس ب كل أنواعه.. هي عندها ابن ٢٥ سنه..المهم في مره بنتكلم وكنت هايج ودماغي كانت حلوه..ولقيتها بتكلمني عن ابنها وانها ب تحس بيه وهي نايمه بييجي يبص ع جسمها ويحسس عليه…

-احاااااا..كمل يخرب بيت امك

-قالت ليا كنت في الأول مضايقه بس مكنتش عايزه اواجهه خايفه ل اخسره..بس بعد كده عجبني الوضع وبقيت احس ب متعه وهيجان اووي.وبقيت أسهل عليها الدنيا انام ساعات من غير سنتيان..اوقات بقميص قصير ومش لابسه كلوت

-اوووف ايه المره الفاجره دي

-دي مره بنت متناكه هكملك..

المهم اللبوه هيجتني ومره في مره ومش تسألني ازاي..ولا تعاتبني..وجهت دماغي نحيه ماما

انا انصدمت وعيني وسعت…ومش نطقت بكلمه

-المهم خلتني بقيت اتجسس ع ماما..ومش ماما بس واختي سلمي..واني اصورهم..واجي أمارس معاها السكس..اتخيل معاها اني اني.

-انك ايه..انك بتنيك امك واختك.

سكت ومش نطق..وفضلنا ساكتين دقيقتين.وانا اللي في دماغي سؤال واحد..هي ايه ماسوره النيك دي اللي في يومين اتفتحت فوق دماغي..ده انا نازل من البيت اصفي دماغي من اللي بيحصل. ليا..اروح الاقي الدنيا مليطه في حته تانيه ومش اي حته…دي عند عمر صاحب عمري..طب انا اعاتبه والومه في ايه..ده انا ازفت منه..المهم قطعت الصمت ده وقلت ليه..

-ما تكمل يا سيدنا..فين المشكله بالظبط..تخيلاتك؟

-لا..مش دي المشكله..المشكله اني اندمجت معاها ووثقت فيها وكنت ببعت ليها صور..ماما واختي ومش مدي خوانه..لحد ما لقيت واحد بيتصل بيا طلع ابنها وباعت ليا ع الواتس صور من اللي كنت ببعتهم ليها..-

-خخخخخ احااااا..اوعي تقولي كمان انك قايلها ع شخصيتك الحقيقيه.

-ايوه عارفه كل حاجه عني ومكاني وعن ماما وبابا واختي..بقولك ليا فتره بكلمها

-كسم غباءك يا اخي..والزفت ده عايز ايه؟

-عايز فلوس…وعايز حاجه تاني

-حاجه تاني؟؟

-عايزني أسهل ليه ينيك سلمي…



انتهي الجزء الرابع



@فيلسوف حر
رووووعة واكثر
 
ارجو من الاداره..دمج الجزء الرابع مع القصه..تحياتي..
 
محارم و شهوات 4



الجزء الرابع…




بعد ما خلصت قرايه الشات اللي كان بين اسماء و رانيا..قمت من ع المكتب ورحت فردت جسمي ع السرير..وحاسس ان دماغي واقفه وزبي واقف..حاسس ان الحياه كلها واقفه ..في حاله شرود غريبه.مش عارف اجمع اي شيء أو أي فكره أقف عندها..سطور الشات بتيجي في دماغي .وتختفي وتظهر بدالها صور اسماء وتختفي وشكل ماما وطيزها…ورانيا وجسمها..هو ايه ده..ايه الشبوره اللي نازله ع عقلي هو انا مش عارف اركز ليه واهدي انا حاسس اني بلف بلف بلف..وحاسس بدوخه…اهدي كده..خد نفس وبراحه ع نفسك كده..اتعدلت وولعت سيجاره خدت نفس منها عميق وطلعته كأني بنفخ معاه كل التوتر اللي جوايا..وسيل من الاستفسارات بدء في دماغي..هما دول اخواتي البنات..هو ده طبيعي.كلامهم وشرمطتهم دي طبيعيه وعاديه..ولا ك بنات ده العادي بتاعهم مع بعض وانا اللي مكبر الأمور.. مكبرها ازاي يا عم..دول بيتكلموا مع بعض ولا اجدعها.شراميط….شراميط؟؟؟شراميط ليه..دي واحده متجوزه وبتسخن جوزها..مش بتبعتصورها لحد غريب..والتانيه ده خطيبها وهيتجوزوا خلاص بعد شهور..احااااا هو عشان خطيبها ينيكها عادي يعني في طيزها؟؟

اوبااا اه صح ده بينيكها في طيزها..ده في شراميط اصلا مش بترضي تتناك في طيزها…اه الطيز ..يا لهوي طيز اسماء..ايه اللي فكرك دلوقت ب طيز اسماء..دي معذوره..معذوره ازاي..؟؟اه طبعا معذوره واحده مجربه الجنس وجوزها غايب عنها من فتره..يعني عشان غايب..تخلي رانيا تنيكها..اوووف ايوه صح..ده بينيكوا بعض .يا لهوووي ع ده منظر اسماء ورانيا كسهم في كس بعض..بس رانيا فاجره في الكلام دي كمان وريتها زب مجدي..احاااا يعني اسماء اللي قايمه من ع سجاده الصلاه ..ما هي برضو وريتها زب جوزها عصام..احاااا ههههههه ده كمان بيقيسوا ويشوفوا مين أكبر.. ده كمان دخلوك في المسابقه..اه بس انا كسبت..ومالك مفشوخ اوي ومبسوط أنهم قالوا عن زبك اكبر..لا انا مبسوط ان اسماء كانت واخده بالها وركزت ع زبي..بس شفت الشرموطه رانيا قالت ليها ايه..خلي اخوكي يريحك…انت مسكت في الكلمه ليه..هو انت فعلا عايز تنيك اسماء؟؟ دي اختك ولا انت عامل مش من هنا…مش عارف الحقيقه..بس انا مش شايف قصادي دلوقت غير صوره أنهم بينيكوا مع بعض…احااااا ..ده انت كمان دماغك راحت ل رانيا وعايز تنيكها…يا اخي بطل ام رخامه..احنا مش قلنا هنمشي الطريق ونشوف الأمور هتوصل لايه….ما هو الطريق ده مش هيوصل غير ل السرير وانك راكبهم…هو انت يعني شايفهم فاتحين رجليهم وبيقولوا ليا تعالي نكنا يا احمد يا اخونا…ما انت لو حطيت في دماغك توصل ل كده..اه هيفتحوا رجليهم ويقولوا ليك كده…بص يا عم احنا نتفق..نلم كل المواضيع والخيوط.وبعد كده نشوف القرارات..مواضيع ايه تاني اللي عايز تلمها؟؟؟ ..هو انت مش واخد بالك اني بشوف البيت من جديد..وكأني كنت عايش مع ناس مختلفه..اه يعني تقصد ايه؟ .يعني لازم اعرف كل حاجه عن اللي في البيت فيه لسه نها وماما….يعني النهارده ماما كانت بتتكلم عن اسماء وتعبها…ممكن برضو ماما يكون عندها أسرار او عارفه أمور اسماء وبتحكي ليها..يعني ممكن كمان تكون عارفه كل أسرار بناتها ماهي امهم..وعلاقتها بيهم زي الأصحاب…اممممم طب ونها؟..برضو نها في سن مراهقه وجسمها اوووف نيك..لازم افهم ايه دنيتها..مش هقعد معرص ولا ايه رايك؟؟..هههههههه اقنعتني يا كسمك…بس برضو ايه الخطوه اللي ناوي تعملها..بص انا كده كده راكب فون اسماء..انا هبعت لينك ل فون رانيا وفين ماما ونها..واركبهم..

تركب مين؟

ههههههههههه الفونات…انت دماغك راحت فين..

راحت ل اللي دماغك رايحه ليه هههههههههههه.يلا خلينا ننام وبكره نشوف الدنيا هتقول ايه…


………..


صحيت العصر..خرجت من الاوضه.لقيت ماما وبابا لابسين وطالعين..

صباح الخير يا حلوين ع فين العزم..

-احنا العصر يا خم نوم

- هو ليه يا بابا ب تحسسني انك مسؤول في البلد عن التوقيت الصيفي والشتوي هههههههه

- ماشي يا ابن الكلب. اتريق..عامه امك رايحه ل خالتك ..وانا معايا مشوار

- بس الجو حر هتطلع دلوقت؟

-مشواري بعيد شويه

ماما قالت ليا

_الغدا سخن في المطبخ..ابقا اغرف ل نفسك..عشان اختك نها اتغديت ومرهقه شويه ونايمه

-.ماشي يا ست الكل

خرجوا وانا دخلت الحمام اخدت دش وطلعت.و.فعلا كنت جعان..اتغديت وعملت كوبايه شاي..وانا راجع اوضتي اخدت بالي ان باب اوضه نها موارب مش مقفول..مكنش في دماغي حاجه.رحت نحيه الباب عشان اقفله مسكت الاكره بتاعت الباب عشان اقفله.مش عارف ايه اللي خلاني بدل ما اقفل رحت فتحته شويه وطليت ب دماغي..اوووف ويا حظي لما طليت ب دماغي..لقيتا نها نايمه ع ضهرها لابسه تي شيرت ستوميك..النص ده اللي بيوصل ل نص البطن.ونايمه ب اندر وردي وفارده رجليها الاتنين ومفتوحين..انا وقفت باصص ل المنظوده زي المسحور ومن غير اراده مني لقيت نفسي بفتح الباب ع الاخر وبدخل أقرب اكتر عشان اشوف تفاصيلها اكتر..منظر رجليها المفتوحه وفخادها الملفوفه جنني ..كسها اللي ظاهر ليا جوانبه كان بيحرقني وانا واقف..طلعت بعيني شفت بطنها العريانه…احييييييه ع زبي اللي واقف بيصرخ كن منظر بزازها اللي رافعين التي شيرت وواضح أنهم من غير سنتيان ..انا فتحت بوقي وحاسس ان لساني طلع بره منه كأني كلب ب يلهث..حسيت ان ريقي وانا ببلعه.عامل صوت طقطقه الشارع كله يسمعها..مش عارف اعمل ايه أتقدم زياده..واقرب من الجنه دي ولا اخرج بسرعه قبل ما تقوم وتحس بيا..مش عارف اخد قرار..مش عارف ايه الوقت اللي فات وانا مشلول في وقفتي دي..لحد ما نها اتحركت..ده فوقني وخلاني اخرج بسرعه واقفل الباب ورايا براحه..واجري ع اوضتي..اترمي ع السرير..احاااااا انا من امبارح وانا في مواقف وضغوط معدتش عليا في حياتي..ايه اللي بيحصل ليا ده..وليه كل ده ورا بعضه..وكأنه شيء مقصود..هو الشاي فين…احاااا ده انا سايبه في الصاله..رجعت جبت الشاي ودخلت لفيت سيجاره..وشربتها وقلت انا لازم اطلع من البيت اشم هوا انا ليا يومين مخرجتش واصفي دماغي وافكر بعيد عن الضغوط دي..قمت لبست..وبعت اللينكات ل تلفوناتهم..ورحت خرجت من البيت…..


………

قلت اتصل ب عمر..ده صاحبي واخويا وانتيمي من ابتدائي.بس هو في آداب انجليزي نفس سني..كل أسرارنا وحكاياتنا مع بعض..لسه هتصل بيه لقيته بيرن..ابتسمت ورديت..

-لسه بفتح الفون اتصل بيك

-احاااا انت فين يا ابني ده انا اتصلت بيك مليون مره

-ليا يومين بسهر ع اللاب شويه دراسه وبرامج بتعلمها..وبنام مش بحس باليوم.

-طب انت فين دلوقت ؟

-لسه نازل من البيت..ما تيجي تنزل نفك شويه

-لا تعالي ليا انت البيت..نشرب سيجارتين عشان عايزك في موضوع ضروري

-رايقه يعني.ولا فيه حاجه

-لما تيجي بس..يلا منتظرك .سلام

-سلام

مش عارف ليه حسيت من صوت عمر أن فيه مشكله..المهم اخدت بعضي ورحت ع عمر..

عمر ملوش غير اخت واحده مع نها في الثانويه..وطنط الهام مامته ست جميله وحاجه كده تحسها كلاس مش كملت ٤٥ سنه..وبابا عمر..عمو أدهم ٥٠ سنه مهندس عنده مكتب خاص..اه نسيت اخت عمر اسمها سلمي..

المهم وصلت عند عمر..رنيت عليه فتح ليا الباب..دخلنا اوضته وهي اوضه منعزله عن الصاله وليها حمامها الخاص..عشان لو استقبل حد يكون في اوضته..في خصوصيه..والداخل مش يضيق ع اللي جوه البيت ويكونوا براحتهم..

-ايه يا ابني فيه ايه صوتك قلقني

-يا عم اقعد الاول ..لف لينا سيجارتين وانا هروح اعمل شاي

راخ يعمل الشاي ورجع كنت لفيت سيجارتين من حشيش كان معاه هو..اخدت نفسين من السيجاره وقلت ليه..

-الدخانه دي جاحده..جبتها من مين

- من رامي

-هو مش كان قال انه وقف شغل

-يا عم انت بتصدق..هو فيه حد ب يبطل شغل..ما دام بيشرب.هيكمل شغل عشان يطلع كيفه

-عندك حق..قولي بقا في ايه؟

-مش عارف اقولك ايه او ابدء من فين..بس انا في مشكله بنت متناكه

بس قبل ما اتكلم..عايز اسالك سؤال؟

-اسال؟

-هو فيه شيء ممكن يخليك تقطع صداقتنا مع بعض

-انت اهبل..ما تتكلم في ايه

-طب اوعدني اننا نفضل زي ما احنا ..بعد اللي هقوله ليك..انا ممكن اخسر اي شيء بس مش استحمل نخسر بعض..

ولقيت عين عمر دمعت

-مالك يا عمر..كسم اي حاجه وكسم اي حاجه تقولها..ده احنا اكتر من اخوات وطول عمرنا سرنا واحد..فضفض ب اللي جواك..ومتشغلش دماغك بحاجه.

عمر اتنهد..وقال

-من فتره فيه اكونت ابتدي يكلمني..كانت ست قد ماما في السن..المهم اندمجنا مع بعض. وسكسي فون وكاميرا..وهي ست بلدي بس كرباج بنت المتناكه..

-هههههههه اه يا كسمك..مش تلاغي اخوك..اومال بس تفتكرني في المصايب..

-اسمع بس..المهم اندمجنا اوي مع بعض وتكلمنا في السكس ب كل أنواعه.. هي عندها ابن ٢٥ سنه..المهم في مره بنتكلم وكنت هايج ودماغي كانت حلوه..ولقيتها بتكلمني عن ابنها وانها ب تحس بيه وهي نايمه بييجي يبص ع جسمها ويحسس عليه…

-احاااااا..كمل يخرب بيت امك

-قالت ليا كنت في الأول مضايقه بس مكنتش عايزه اواجهه خايفه ل اخسره..بس بعد كده عجبني الوضع وبقيت احس ب متعه وهيجان اووي.وبقيت أسهل عليها الدنيا انام ساعات من غير سنتيان..اوقات بقميص قصير ومش لابسه كلوت

-اوووف ايه المره الفاجره دي

-دي مره بنت متناكه هكملك..

المهم اللبوه هيجتني ومره في مره ومش تسألني ازاي..ولا تعاتبني..وجهت دماغي نحيه ماما

انا انصدمت وعيني وسعت…ومش نطقت بكلمه

-المهم خلتني بقيت اتجسس ع ماما..ومش ماما بس واختي سلمي..واني اصورهم..واجي أمارس معاها السكس..اتخيل معاها اني اني.

-انك ايه..انك بتنيك امك واختك.

سكت ومش نطق..وفضلنا ساكتين دقيقتين.وانا اللي في دماغي سؤال واحد..هي ايه ماسوره النيك دي اللي في يومين اتفتحت فوق دماغي..ده انا نازل من البيت اصفي دماغي من اللي بيحصل. ليا..اروح الاقي الدنيا مليطه في حته تانيه ومش اي حته…دي عند عمر صاحب عمري..طب انا اعاتبه والومه في ايه..ده انا ازفت منه..المهم قطعت الصمت ده وقلت ليه..

-ما تكمل يا سيدنا..فين المشكله بالظبط..تخيلاتك؟

-لا..مش دي المشكله..المشكله اني اندمجت معاها ووثقت فيها وكنت ببعت ليها صور..ماما واختي ومش مدي خوانه..لحد ما لقيت واحد بيتصل بيا طلع ابنها وباعت ليا ع الواتس صور من اللي كنت ببعتهم ليها..-

-خخخخخ احااااا..اوعي تقولي كمان انك قايلها ع شخصيتك الحقيقيه.

-ايوه عارفه كل حاجه عني ومكاني وعن ماما وبابا واختي..بقولك ليا فتره بكلمها

-كسم غباءك يا اخي..والزفت ده عايز ايه؟

-عايز فلوس…وعايز حاجه تاني

-حاجه تاني؟؟

-عايزني أسهل ليه ينيك سلمي…



انتهي الجزء الرابع



@فيلسوف حر
 
محارم و شهوات 4



الجزء الرابع…




بعد ما خلصت قرايه الشات اللي كان بين اسماء و رانيا..قمت من ع المكتب ورحت فردت جسمي ع السرير..وحاسس ان دماغي واقفه وزبي واقف..حاسس ان الحياه كلها واقفه ..في حاله شرود غريبه.مش عارف اجمع اي شيء أو أي فكره أقف عندها..سطور الشات بتيجي في دماغي .وتختفي وتظهر بدالها صور اسماء وتختفي وشكل ماما وطيزها…ورانيا وجسمها..هو ايه ده..ايه الشبوره اللي نازله ع عقلي هو انا مش عارف اركز ليه واهدي انا حاسس اني بلف بلف بلف..وحاسس بدوخه…اهدي كده..خد نفس وبراحه ع نفسك كده..اتعدلت وولعت سيجاره خدت نفس منها عميق وطلعته كأني بنفخ معاه كل التوتر اللي جوايا..وسيل من الاستفسارات بدء في دماغي..هما دول اخواتي البنات..هو ده طبيعي.كلامهم وشرمطتهم دي طبيعيه وعاديه..ولا ك بنات ده العادي بتاعهم مع بعض وانا اللي مكبر الأمور.. مكبرها ازاي يا عم..دول بيتكلموا مع بعض ولا اجدعها.شراميط….شراميط؟؟؟شراميط ليه..دي واحده متجوزه وبتسخن جوزها..مش بتبعتصورها لحد غريب..والتانيه ده خطيبها وهيتجوزوا خلاص بعد شهور..احااااا هو عشان خطيبها ينيكها عادي يعني في طيزها؟؟

اوبااا اه صح ده بينيكها في طيزها..ده في شراميط اصلا مش بترضي تتناك في طيزها…اه الطيز ..يا لهوي طيز اسماء..ايه اللي فكرك دلوقت ب طيز اسماء..دي معذوره..معذوره ازاي..؟؟اه طبعا معذوره واحده مجربه الجنس وجوزها غايب عنها من فتره..يعني عشان غايب..تخلي رانيا تنيكها..اوووف ايوه صح..ده بينيكوا بعض .يا لهوووي ع ده منظر اسماء ورانيا كسهم في كس بعض..بس رانيا فاجره في الكلام دي كمان وريتها زب مجدي..احاااا يعني اسماء اللي قايمه من ع سجاده الصلاه ..ما هي برضو وريتها زب جوزها عصام..احاااا ههههههه ده كمان بيقيسوا ويشوفوا مين أكبر.. ده كمان دخلوك في المسابقه..اه بس انا كسبت..ومالك مفشوخ اوي ومبسوط أنهم قالوا عن زبك اكبر..لا انا مبسوط ان اسماء كانت واخده بالها وركزت ع زبي..بس شفت الشرموطه رانيا قالت ليها ايه..خلي اخوكي يريحك…انت مسكت في الكلمه ليه..هو انت فعلا عايز تنيك اسماء؟؟ دي اختك ولا انت عامل مش من هنا…مش عارف الحقيقه..بس انا مش شايف قصادي دلوقت غير صوره أنهم بينيكوا مع بعض…احااااا ..ده انت كمان دماغك راحت ل رانيا وعايز تنيكها…يا اخي بطل ام رخامه..احنا مش قلنا هنمشي الطريق ونشوف الأمور هتوصل لايه….ما هو الطريق ده مش هيوصل غير ل السرير وانك راكبهم…هو انت يعني شايفهم فاتحين رجليهم وبيقولوا ليا تعالي نكنا يا احمد يا اخونا…ما انت لو حطيت في دماغك توصل ل كده..اه هيفتحوا رجليهم ويقولوا ليك كده…بص يا عم احنا نتفق..نلم كل المواضيع والخيوط.وبعد كده نشوف القرارات..مواضيع ايه تاني اللي عايز تلمها؟؟؟ ..هو انت مش واخد بالك اني بشوف البيت من جديد..وكأني كنت عايش مع ناس مختلفه..اه يعني تقصد ايه؟ .يعني لازم اعرف كل حاجه عن اللي في البيت فيه لسه نها وماما….يعني النهارده ماما كانت بتتكلم عن اسماء وتعبها…ممكن برضو ماما يكون عندها أسرار او عارفه أمور اسماء وبتحكي ليها..يعني ممكن كمان تكون عارفه كل أسرار بناتها ماهي امهم..وعلاقتها بيهم زي الأصحاب…اممممم طب ونها؟..برضو نها في سن مراهقه وجسمها اوووف نيك..لازم افهم ايه دنيتها..مش هقعد معرص ولا ايه رايك؟؟..هههههههه اقنعتني يا كسمك…بس برضو ايه الخطوه اللي ناوي تعملها..بص انا كده كده راكب فون اسماء..انا هبعت لينك ل فون رانيا وفين ماما ونها..واركبهم..

تركب مين؟

ههههههههههه الفونات…انت دماغك راحت فين..

راحت ل اللي دماغك رايحه ليه هههههههههههه.يلا خلينا ننام وبكره نشوف الدنيا هتقول ايه…


………..


صحيت العصر..خرجت من الاوضه.لقيت ماما وبابا لابسين وطالعين..

صباح الخير يا حلوين ع فين العزم..

-احنا العصر يا خم نوم

- هو ليه يا بابا ب تحسسني انك مسؤول في البلد عن التوقيت الصيفي والشتوي هههههههه

- ماشي يا ابن الكلب. اتريق..عامه امك رايحه ل خالتك ..وانا معايا مشوار

- بس الجو حر هتطلع دلوقت؟

-مشواري بعيد شويه

ماما قالت ليا

_الغدا سخن في المطبخ..ابقا اغرف ل نفسك..عشان اختك نها اتغديت ومرهقه شويه ونايمه

-.ماشي يا ست الكل

خرجوا وانا دخلت الحمام اخدت دش وطلعت.و.فعلا كنت جعان..اتغديت وعملت كوبايه شاي..وانا راجع اوضتي اخدت بالي ان باب اوضه نها موارب مش مقفول..مكنش في دماغي حاجه.رحت نحيه الباب عشان اقفله مسكت الاكره بتاعت الباب عشان اقفله.مش عارف ايه اللي خلاني بدل ما اقفل رحت فتحته شويه وطليت ب دماغي..اوووف ويا حظي لما طليت ب دماغي..لقيتا نها نايمه ع ضهرها لابسه تي شيرت ستوميك..النص ده اللي بيوصل ل نص البطن.ونايمه ب اندر وردي وفارده رجليها الاتنين ومفتوحين..انا وقفت باصص ل المنظوده زي المسحور ومن غير اراده مني لقيت نفسي بفتح الباب ع الاخر وبدخل أقرب اكتر عشان اشوف تفاصيلها اكتر..منظر رجليها المفتوحه وفخادها الملفوفه جنني ..كسها اللي ظاهر ليا جوانبه كان بيحرقني وانا واقف..طلعت بعيني شفت بطنها العريانه…احييييييه ع زبي اللي واقف بيصرخ كن منظر بزازها اللي رافعين التي شيرت وواضح أنهم من غير سنتيان ..انا فتحت بوقي وحاسس ان لساني طلع بره منه كأني كلب ب يلهث..حسيت ان ريقي وانا ببلعه.عامل صوت طقطقه الشارع كله يسمعها..مش عارف اعمل ايه أتقدم زياده..واقرب من الجنه دي ولا اخرج بسرعه قبل ما تقوم وتحس بيا..مش عارف اخد قرار..مش عارف ايه الوقت اللي فات وانا مشلول في وقفتي دي..لحد ما نها اتحركت..ده فوقني وخلاني اخرج بسرعه واقفل الباب ورايا براحه..واجري ع اوضتي..اترمي ع السرير..احاااااا انا من امبارح وانا في مواقف وضغوط معدتش عليا في حياتي..ايه اللي بيحصل ليا ده..وليه كل ده ورا بعضه..وكأنه شيء مقصود..هو الشاي فين…احاااا ده انا سايبه في الصاله..رجعت جبت الشاي ودخلت لفيت سيجاره..وشربتها وقلت انا لازم اطلع من البيت اشم هوا انا ليا يومين مخرجتش واصفي دماغي وافكر بعيد عن الضغوط دي..قمت لبست..وبعت اللينكات ل تلفوناتهم..ورحت خرجت من البيت…..


………

قلت اتصل ب عمر..ده صاحبي واخويا وانتيمي من ابتدائي.بس هو في آداب انجليزي نفس سني..كل أسرارنا وحكاياتنا مع بعض..لسه هتصل بيه لقيته بيرن..ابتسمت ورديت..

-لسه بفتح الفون اتصل بيك

-احاااا انت فين يا ابني ده انا اتصلت بيك مليون مره

-ليا يومين بسهر ع اللاب شويه دراسه وبرامج بتعلمها..وبنام مش بحس باليوم.

-طب انت فين دلوقت ؟

-لسه نازل من البيت..ما تيجي تنزل نفك شويه

-لا تعالي ليا انت البيت..نشرب سيجارتين عشان عايزك في موضوع ضروري

-رايقه يعني.ولا فيه حاجه

-لما تيجي بس..يلا منتظرك .سلام

-سلام

مش عارف ليه حسيت من صوت عمر أن فيه مشكله..المهم اخدت بعضي ورحت ع عمر..

عمر ملوش غير اخت واحده مع نها في الثانويه..وطنط الهام مامته ست جميله وحاجه كده تحسها كلاس مش كملت ٤٥ سنه..وبابا عمر..عمو أدهم ٥٠ سنه مهندس عنده مكتب خاص..اه نسيت اخت عمر اسمها سلمي..

المهم وصلت عند عمر..رنيت عليه فتح ليا الباب..دخلنا اوضته وهي اوضه منعزله عن الصاله وليها حمامها الخاص..عشان لو استقبل حد يكون في اوضته..في خصوصيه..والداخل مش يضيق ع اللي جوه البيت ويكونوا براحتهم..

-ايه يا ابني فيه ايه صوتك قلقني

-يا عم اقعد الاول ..لف لينا سيجارتين وانا هروح اعمل شاي

راخ يعمل الشاي ورجع كنت لفيت سيجارتين من حشيش كان معاه هو..اخدت نفسين من السيجاره وقلت ليه..

-الدخانه دي جاحده..جبتها من مين

- من رامي

-هو مش كان قال انه وقف شغل

-يا عم انت بتصدق..هو فيه حد ب يبطل شغل..ما دام بيشرب.هيكمل شغل عشان يطلع كيفه

-عندك حق..قولي بقا في ايه؟

-مش عارف اقولك ايه او ابدء من فين..بس انا في مشكله بنت متناكه

بس قبل ما اتكلم..عايز اسالك سؤال؟

-اسال؟

-هو فيه شيء ممكن يخليك تقطع صداقتنا مع بعض

-انت اهبل..ما تتكلم في ايه

-طب اوعدني اننا نفضل زي ما احنا ..بعد اللي هقوله ليك..انا ممكن اخسر اي شيء بس مش استحمل نخسر بعض..

ولقيت عين عمر دمعت

-مالك يا عمر..كسم اي حاجه وكسم اي حاجه تقولها..ده احنا اكتر من اخوات وطول عمرنا سرنا واحد..فضفض ب اللي جواك..ومتشغلش دماغك بحاجه.

عمر اتنهد..وقال

-من فتره فيه اكونت ابتدي يكلمني..كانت ست قد ماما في السن..المهم اندمجنا مع بعض. وسكسي فون وكاميرا..وهي ست بلدي بس كرباج بنت المتناكه..

-هههههههه اه يا كسمك..مش تلاغي اخوك..اومال بس تفتكرني في المصايب..

-اسمع بس..المهم اندمجنا اوي مع بعض وتكلمنا في السكس ب كل أنواعه.. هي عندها ابن ٢٥ سنه..المهم في مره بنتكلم وكنت هايج ودماغي كانت حلوه..ولقيتها بتكلمني عن ابنها وانها ب تحس بيه وهي نايمه بييجي يبص ع جسمها ويحسس عليه…

-احاااااا..كمل يخرب بيت امك

-قالت ليا كنت في الأول مضايقه بس مكنتش عايزه اواجهه خايفه ل اخسره..بس بعد كده عجبني الوضع وبقيت احس ب متعه وهيجان اووي.وبقيت أسهل عليها الدنيا انام ساعات من غير سنتيان..اوقات بقميص قصير ومش لابسه كلوت

-اوووف ايه المره الفاجره دي

-دي مره بنت متناكه هكملك..

المهم اللبوه هيجتني ومره في مره ومش تسألني ازاي..ولا تعاتبني..وجهت دماغي نحيه ماما

انا انصدمت وعيني وسعت…ومش نطقت بكلمه

-المهم خلتني بقيت اتجسس ع ماما..ومش ماما بس واختي سلمي..واني اصورهم..واجي أمارس معاها السكس..اتخيل معاها اني اني.

-انك ايه..انك بتنيك امك واختك.

سكت ومش نطق..وفضلنا ساكتين دقيقتين.وانا اللي في دماغي سؤال واحد..هي ايه ماسوره النيك دي اللي في يومين اتفتحت فوق دماغي..ده انا نازل من البيت اصفي دماغي من اللي بيحصل. ليا..اروح الاقي الدنيا مليطه في حته تانيه ومش اي حته…دي عند عمر صاحب عمري..طب انا اعاتبه والومه في ايه..ده انا ازفت منه..المهم قطعت الصمت ده وقلت ليه..

-ما تكمل يا سيدنا..فين المشكله بالظبط..تخيلاتك؟

-لا..مش دي المشكله..المشكله اني اندمجت معاها ووثقت فيها وكنت ببعت ليها صور..ماما واختي ومش مدي خوانه..لحد ما لقيت واحد بيتصل بيا طلع ابنها وباعت ليا ع الواتس صور من اللي كنت ببعتهم ليها..-

-خخخخخ احااااا..اوعي تقولي كمان انك قايلها ع شخصيتك الحقيقيه.

-ايوه عارفه كل حاجه عني ومكاني وعن ماما وبابا واختي..بقولك ليا فتره بكلمها

-كسم غباءك يا اخي..والزفت ده عايز ايه؟

-عايز فلوس…وعايز حاجه تاني

-حاجه تاني؟؟

-عايزني أسهل ليه ينيك سلمي…



انتهي الجزء الرابع



@فيلسوف حر
جيد 🌹
 
لا يتم نشر الأجزاء منفصلة
 
الحالة
مغلق و غير مفتوح للمزيد من الردود.

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%