NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

ياعم خلصانة بس انا اخوك وحبيبك علي فكرة بس شكلنا هنقطع بعض بعد كدة انا بقولك اهو😈😂😂
لا ياخى احنا حبايب و اخوات ❤( هنفخك)

• بيضحكني
التفاعلات: Elnamr
اححححححححاااااا انت ياض ياعلق الكون انت قفلت الجزء لي انا قولت هيبقى ف قتيل ف الجزء دا وربنا ما هسيبك يا ياعلق الكون وانت يا عمو جورج مش هينفع اكلم معك عشان انت ضيف هنا انم القصه بتاعتك وحياته ابني ما هسيبك
هو مش ضيف هو صاحب مكان

لا ياخى احنا حبايب و اخوات ❤( هنفخك)
حبيبي ( خلصانة يا علق هعمل قصة بتحكي علي واحد علق بيتناك كل يوم اسمه شمس حلو كدة😈😂😂)

• بيضحكني
التفاعلات: برنس الكون
حبيبي ( خلصانة يا علق هعمل قصة بتحكي علي واحد علق بيتناك كل يوم اسمه شمس حلو كدة😈😂😂)
اعمل اتمنالك التوفيق

و**** انتى الى زى العسل الحمد**** ان فيه حد زيك و بجمال كلامك متابع القصة بدل الغفر الى فوق دول 😂❤❤
ههههه ليه كده هيزعلوا منك كده ويزعلوا منى كمان

• بيضحكني
ههههه ليه كده هيزعلوا منك كده ويزعلوا منى كمان
لا انتى محدش يقدر يزعلك وهما اصحابى واخواتى عادى متعودين يعنى غير انهم فعلاً غفر وهما عارفين كده فمش هيتكلمو عشان الاحراج😂

• عجبني
التفاعلات: زهرة الصبار
لا انتى محدش يقدر يزعلك وهما اصحابى واخواتى عادى متعودين يعنى غير انهم فعلاً غفر وهما عارفين كده فمش هيتكلمو عشان الاحراج😂
محدش مالي عينك ياض ولا اي 😂😂😂

• بيضحكني
  • عجبني
التفاعلات: زهرة الصبار و برنس الكون
احل حاجه فيه انه فيه حياة وضحك كده **** يدوم عليكم الصحبه وتكون احل صحبه يارب

• حبيته
احل حاجه فيه انه فيه حياة وضحك كده **** يدوم عليكم الصحبه وتكون احل صحبه يارب
نتكلم جد شويه بقى
و**** انتى انسانه دمك خفيف لو مش دمك خفيف مش هتفهمى كلامنا ومش هتضحكى بس دمك خفيف و كلامك جميل وذوق كده بنت ذوات يعنى ( 😂) و بجد تسلمى على كلامك الجميل ده شكرا جدا 🌹بالنيابة عن الشباب يعنى خصوصا انك اول واحدة تتابع القصة وتعلق عليها فده شرف ليا انك متابعة القصة وانها عجبتك شكرا 🌹

• عجبني
التفاعلات: زهرة الصبار
نتكلم جد شويه بقى
و**** انتى انسانه دمك خفيف لو مش دمك خفيف مش هتفهمى كلامنا ومش هتضحكى بس دمك خفيف و كلامك جميل وذوق كده بنت ذوات يعنى ( 😂) و بجد تسلمى على كلامك الجميل ده شكرا جدا 🌹بالنيابة عن الشباب يعنى خصوصا انك اول واحدة تتابع القصة وتعلق عليها فده شرف ليا انك متابعة القصة وانها عجبتك شكرا 🌹
انت لى اسلوبك حلو يجبر الواحد انه يتابعك وانا بجد مبسوطه من جو المتبع ده فى روح حلوة كده وحياه جميله وفى ممتعه فى القراءه ولذه ممتميزه فى الاسلوب وتعلقاتكم مع بعض حلوه كده تحس ان فيها روح حلوه وجميله **** يدوم المحبه ما بنكم يارب

• حبيته
انت لى اسلوبك حلو يجبر الواحد انه يتابعك وانا بجد مبسوطه من جو المتبع ده فى روح حلوة كده وحياه جميله وفى ممتعه فى القراءه ولذه ممتميزه فى الاسلوب وتعلقاتكم مع بعض حلوه كده تحس ان فيها روح حلوه وجميله **** يدوم المحبه ما بنكم يارب
شكرا جدا لكلامك 🌹

**** يديم المحبة بينا وبين كل المحبين ❤

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
شكرا جدا لكلامك 🌹

**** يديم المحبة بينا وبين كل المحبين ❤
مرسي على ردك الجميل ويارب يدوم المحبه ما بنكم يارب وبجد انا استمتعت بالقصه واحدثه وعندى سؤال هو حضرتك بتكتب فى موقع تانى غير هنا ولو بتكتب ممكن تقلى عليه

• حبيته
مرسي على ردك الجميل ويارب يدوم المحبه ما بنكم يارب وبجد انا استمتعت بالقصه واحدثه وعندى سؤال هو حضرتك بتكتب فى موقع تانى غير هنا ولو بتكتب ممكن تقلى عليه
يارب
حضرتك ايه بس دنا لسة شاب يعنى... بالنسبة للكتابة دى اول قصة ليا انا كنت بحضر الاول لقصة تانية خالص قصة فكرتها جديدة هتكون عن عالم الاستخبارات و الجاسوسية وكده بس لقيت ان وقتى قليل عليها وهى عايزة شغل ومجهود ووقت كبير فركنتها دلوقتي لحد ما افضلها ونزلت دى ومش بكتب فى اى مكان تانى غير هنا

يارب
حضرتك ايه بس دنا لسة شاب يعنى... بالنسبة للكتابة دى اول قصة ليا انا كنت بحضر الاول لقصة تانية خالص قصة فكرتها جديدة هتكون عن عالم الاستخبارات و الجاسوسية وكده بس لقيت ان وقتى قليل عليها وهى عايزة شغل ومجهود ووقت كبير فركنتها دلوقتي لحد ما افضلها ونزلت دى ومش بكتب فى اى مكان تانى غير هنا
**** يوفقك يارب

• حبيته
  • بيضحكني

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%