NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

على فكره انت طماع 🤣 و كمان عمري مهرب من الكتابه بالعكس هي لوحدها تسحبني ليها و تفتح رجليها و تمسكني بإيديها و تجبرني أهجم عليها و أغطس في عسلها و أدوب فيها 🤣🤣 ( معلش اصله كانب جنسي )
ايون
انا طمااااااااع
انا طول عمرى دودة كتب

لا خد راحتك ( حتى الكتابة خليتوها ست هى ناقصة الواحد تعابن لوحده)
اجمد كده ...
ده انت كاتب عبقرى يعنى المفروض تبقى مسيطر

• حبيته
التفاعلات: برنس الكون
اجمد كده ...
ده انت كاتب عبقرى يعنى المفروض تبقى مسيطر
حبيبى ياعم ايهاب و**** انا بس محترم جورج عشان سنه غير كده كنت هعمل بلاوى

• حبيته
التفاعلات: Ehab Demian
  • حبيته
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
  • حبيته
  • حبيته
هو بس لقب كاتب متميز مجمد قلبه بس كده كده جاية مسابقة وهندخل وهجيب مركز كمان
يسطا انت ما صدقت يتكلم خد بالك ايهاب بيفتن بينا شغل دماغك كدا و افهم قبل ما تتهور و بعدين انا لحد دلوقتي بقول انا قارئ بامتياز و مش معتبر نفسي كاتب اصلا

• بيضحكني
التفاعلات: برنس الكون و Ehab Demian
يسطا انت ما صدقت يتكلم خد بالك ايهاب بيفتن بينا شغل دماغك كدا و افهم قبل ما تتهور و بعدين انا لحد دلوقتي بقول انا قارئ بامتياز و مش معتبر نفسي كاتب اصلا
لاء
انت كاتب و كاتب جامد كمان
بلاش تواضع يا حبيب اخوك

• حبيته
التفاعلات: George tn
لاء
انت كاتب و كاتب جامد كمان
بلاش تواضع يا حبيب اخوك
حبيبي تسلم على رأيك الجميل بس واللهي انا بالنسبه ليا شايف حالي قارئ ممتاز اقدر اشوف خبايا القصه الي بقراها و كل تفاصيلها بس لما بأكتب بألاقي حاجات تتوه مني اشوفها بس بعد ما تنزل و اقراها تاني بعد يوم او اثنين عشان افتكر الاحداث

• حبيته
  • عجبني
التفاعلات: Ehab Demian و برنس الكون
عيب عليك انت عارف الى عندى ده مجرد كلام( هدخل المسابة الجاية واجيب مركز اعلى منك قال قاراء قال)

• حبيته
حبيبي تسلم على رأيك الجميل بس واللهي انا بالنسبه ليا شايف حالي قارئ ممتاز اقدر اشوف خبايا القصه الي بقراها و كل تفاصيلها بس لما بأكتب بألاقي حاجات تتوه مني اشوفها بس بعد ما تنزل و اقراها تاني بعد يوم او اثنين عشان افتكر الاحداث
ياعم جورج انت من احسن اكتاب هنا و اسلوبك وافكارك كويسه جدا... وانا مش ناسى انى لما بعتلك اول ما جيت اكتب اديتنى نصايح وشغال بيها واتكلمت معايا كتير يعني كاتب متميز و قاراء متميز و كمان متواضع ❤️‍🔥

• حبيته
ياعم جورج انت من احسن اكتاب هنا و اسلوبك وافكارك كويسه جدا... وانا مش ناسى انى لما بعتلك اول ما جيت اكتب اديتنى نصايح وشغال بيها واتكلمت معايا كتير يعني كاتب متميز و قاراء متميز و كمان متواضع ❤️‍🔥
استنى ارفع ياقه القميص كدا و اتنك احم احم اه انا عارف نفسي افشخ واحد في الكون اصلا هغير اسمي للفشيخ الجامد 🤣🤣

• حبيته
  • بيضحكني
التفاعلات: برنس الكون و Ehab Demian
استنى ارفع ياقه القميص كدا و اتنك احم احم اه انا عارف نفسي افشخ واحد في الكون اصلا هغير اسمي للفشيخ الجامد 🤣🤣
انتم الاتنين زى العسل و **** يديم المحبه

• حبيته
التفاعلات: George tn و برنس الكون
القصة بتتأخر جامد في الاجزاء

• عجبني
و انت مش اقل من جورج يا حبيب اخوك و قريب اوى هنباركلك

ملك العلوقيه جزء فاجر جدا جدا ود معوض فترة الغايب

• حبيته
حبيبى ياعم ايهاب و**** انا بس محترم جورج عشان سنه غير كده كنت هعمل بلاوى
احترام نفسك ياض ياعلق وانت بتكلم ع عمو جورج عشان ما خلهوش يفشخك فالقصة

• بيضحكني
🎺🎺🎺🎺🥁🥁🥁

• بيضحكني

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%