NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

بس الحقيقه بجد اني في قصص انا زعلت اني معرفتش اصوتلها كمان كنت اتمني الاختيار كون اكتر من خمسه وفي قصص انا مقراتهاش لاني محستش اني مشدود ليها لأسباب كتير وفي قصص انا كنت مغمض وانا بصوتلها فعلا منهم قصتي طبعا طبعا 😂
بصراحة كلها قصص جميلة اوي. وصعب إرضاء الجميع بس انا وانت نقطة في بحر المكان. اكيد في ناس ليها ازواق وهتدعم. القصص التانية كلها وبعدين احنا لسة في البداية دة باقي شهر 🤔🤔

بصراحة كلها قصص جميلة اوي. وصعب إرضاء الجميع بس انا وانت نقطة في بحر المكان. اكيد في ناس ليها ازواق وهتدعم. القصص التانية كلها وبعدين احنا لسة في البداية دة باقي شهر 🤔🤔
بالظبط كل واحد له زوقه ف القصص ومثلا انا صوت لقصتي وقصه تانيه جنسيه والباقي مش قصص جنسيه وعجبوني اكتر من قصتي والقصه الجنسيه التانيه اللي صوتلها ويمكن القصه دي مش احسن قصه جنسيه بس دي القصه اللي قرأتها اول واحده واللي شجعتني اني اكتب انا كمان قصه
وفعلا لسه شهر تقريبا

• عجبني
التفاعلات: مجنونة مطرقعة
بالظبط كل واحد له زوقه ف القصص ومثلا انا صوت لقصتي وقصه تانيه جنسيه والباقي مش قصص جنسيه وعجبوني اكتر من قصتي والقصه الجنسيه التانيه اللي صوتلها ويمكن القصه دي مش احسن قصه جنسيه بس دي القصه اللي قرأتها اول واحده واللي شجعتني اني اكتب انا كمان قصه
وفعلا لسه شهر تقريبا
بصراحة كلها قصص ملهاش حل. ناقص بس شوية تصويت عشان ترفع من روح الكتاب شوي

• عجبني
التفاعلات: Mahmoud abdo
بصراحة كلها قصص ملهاش حل. ناقص بس شوية تصويت عشان ترفع من روح الكتاب شوي
انا عن نفسي روحي مرتفعه بقولك انا مش مصدق ان قصتي عجبت الناس اللي صوتلها 😂
بس بصراحه في قصص لسه محتاجه تفاعل اكتر من كدا

• عجبني
🥇كل الدعم والتوفيق للجميع 🥇

• حبيته
انا عن نفسي روحي مرتفعه بقولك انا مش مصدق ان قصتي عجبت الناس اللي صوتلها 😂
بس بصراحه في قصص لسه محتاجه تفاعل اكتر من كدا
دي حقيقة وانا عاملة البوست دة عشان كدة اعلي نسبة التصويت شوي عشان يليق بالمجهود المبذول

• أتفق
  • حبيته
التفاعلات: 𝔸𝔹𝕆ℕ𝔸ℕ𝔸
دي حقيقة وانا عاملة البوست دة عشان كدة اعلي نسبة التصويت شوي عشان يليق بالمجهود المبذول
بالظبط واتمني التوفيق للكل لان فعلا الموضوع كان متعب الصراحه

• عجبني
  • حبيته
بالتوفيق ياست الكل وفعلا قمت بالتصويت فى قصتك الروعة
ميرسي يا ابو نانا وانا عاملة البوست فكرتة عشان نعلي نسبة التصويت شوي عشان يبقي بقيمة المكان وفي نفس الوقت نشكر باسم لتنظمة المسابقة

• أتفق
بالظبط واتمني التوفيق للكل لان فعلا الموضوع كان متعب الصراحه
لسة المنافسة موجودة يا صديقي لسة شهر كامل من المفاجآت 😅😅

• بيضحكني
ميرسي يا ابو نانا وانا عاملة البوست فكرتة عشان نعلي نسبة التصويت شوي عشان يبقي بقيمة المكان وفي نفس الوقت نشكر باسم لتنظمة المسابقة
🥇 اتمنى من الجميع المشاركة فى المسابقة والتفاعل وكل الشكر والتقدير لباسم مشرف قسم القصص ومنظم المسابقات فى المنتدى 🥇

• حبيته
🥇 اتمنى من الجميع المشاركة فى المسابقة والتفاعل وكل الشكر والتقدير لباسم مشرف قسم القصص ومنظم المسابقات فى المنتدى 🥇
صدقني اهم ركن في البوست مخصص لشكرة هو علي المجهود دة 🌹🌹

• حبيته
  • عجبني
  • عجبني
خلاص خليما في مواضيع زاي الي بتنزليها وروحك حلوه جدا اصلا ❤🍓
ميرسي يا ياسر. اوعدك فعلا هتفرغ شوي لقسم الفضفضة.....بقالي كتير مليش مواضيع مميزة معاكم

• حبيته
التفاعلات: Yasser yaso
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
ميرسي يا ياسر. اوعدك فعلا هتفرغ شوي لقسم الفضفضة.....بقالي كتير مليش مواضيع مميزة معاكم
ماشي ياست البنات ولمه اكلمك هنه تردي علطول ها ونا متابعيك بيظزهرلي كل حاجه بتنزليها❤🔥👏

• عجبني
ماشي ياست البنات ولمه اكلمك هنه تردي علطول ها ونا متابعيك بيظزهرلي كل حاجه بتنزليها❤🔥👏
اوكي انتظر بوست جامد قريبا اووي

ده حضرتك ترويج بس بالطريقه بس عجبتني الفكره 😂

• عجبني

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%