NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

@Hussain AlJaziri

سؤال واحد فقط 🙏🙏

من. وجهة نظرك. ك قارئ.... حضرتك شايف بطل القصة بأنهي شكل... (أوصف البطل لكن ك قارئ)

ايه المبادئ إللي بمثلها بطل القصة ليك. ك. قارئ...

و من وجهة نظرك. ك كاتب... إيه التطور الطبيعي لشخصية البطل
البطل شخصيه قويه .. وحنينه في نفس الوقت ولكن الزمن والظروف خلته يظهر قوته بس .. وبين الوقت والتاني لازم يبقي جاحد مع ناس معينين

• عجبني
التفاعلات: CESAR
بالنسبة لسبب خيانة نورا مرات كمال
هل تم توضيح سبب خيانتها له ؟
في السلسلة التانيه موضحها على لسان وائل وان كنت مش مقتنعه بيه🤷🏻‍♀️
@Hussain AlJaziri

• عجبني
التفاعلات: SAURON و CESAR
  • بيضحكني
التفاعلات: Hussain AlJaziri, yousef1981, SAURON و شخص آخر
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
البطل شخصيه قويه .. وحنينه في نفس الوقت ولكن الزمن والظروف خلته يظهر قوته بس .. وبين الوقت والتاني لازم يبقي جاحد مع ناس معينين
شابوه ع الحبكة. بجد 👌

• حبيته
التفاعلات: Hussain AlJaziri
  • بيضحكني
التفاعلات: YOYA🌹
  • بيضحكني
التفاعلات: ALbrens, YOYA🌹, yousef1981 و شخص آخر
@Hussain AlJaziri
نور أخت رحيم،،
كل غلطها انها صممت تتجوز ايمن حتى لو مش مناسب كان الأولى يكون جنبها عشان يلحقها لو أيمن ضرها او جه عليها (مهما حصل هي اخته الوحيده) مش يسيبها منها ليه، حتى تجريحها فيه مش سبب كافي لمقاطعتها🤷🏻‍♀️
لا سبب كافي .. مبدئيا كده نور شخصيه قويه وعارفه هي بتعمل ايه ده غير ان رحيم كان بيراقبها من بعيد لبعيد والدليل انه كان بيفكر فيها

لا سبب كافي .. مبدئيا كده نور شخصيه قويه وعارفه هي بتعمل ايه ده غير ان رحيم كان بيراقبها من بعيد لبعيد والدليل انه كان بيفكر فيها
معلش يا قلب أخوك... أنت هتتفحت النهاردة 😂😂😂

محدش قال غير كده
انت كاتب كبير و ناقد كبير كمان و عارف ان الهدف من اي نقد بناء أنه يلفت نظر الكاتب من شوية تفاصيل كانت ممكن تتعمل بشكل أفضل لأن في الاول و الاخر يهمنا أن القصة تكون علي أقصي درجة من الجمال و الكمال و ميكونش فيها أي عيوب ولو بسيطة و مش شرط أن العيوب ديه تكون أخطاء بس ممكن يكون إن كان ممكن يكون في تفاصيل تتعمل بشكل أفضل و اكتر واقعية مش اكتر
يعم انا بهزر معاك😂

• عجبني
  • بيضحكني
  • محزن
  • بيضحكني
التفاعلات: Hussain AlJaziri
  • بيضحكني
التفاعلات: Hussain AlJaziri و CESAR
  • بيضحكني
التفاعلات: SAURON
كنت هسألك عن سبب تغيير أسم القصة لكن فهمت من كلامك أنك بدأت بخطوط عريضة للموضوع لكن غير مكتملة وربما في تحولات للي جاي متمشيش مع أصل الأسم ممكن أعرف ردك علي النقطة دي إذا سمحت طبعاً ..
حسيت ان الأسم لو بقي رحيم هيبقي احسن .. مع ان الأسم الأول كان جايب مشاهدات عاليه .. ولكن انا مبصتش للمشاهدات وغيرت الأسم فعلا

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%