NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

عشان قصة حريم عيلتنا البطل في اعادي و شوية و هيطلع نار من بقه
أنا قريت كام جزء منها و ما عجبتنيش لأنها بالنسبالى خيال علمى
*** بقى نايك عيلته و كمان كلهم يا عينى ما حدش بيقدر يقاوم فحولته

• عجبني
التفاعلات: ناقد بناء
أنا قريت كام جزء منها و ما عجبتنيش لأنها بالنسبالى خيال علمى
*** بقى نايك عيلته و كمان كلهم يا عينى ما حدش بيقدر يقاوم فحولته
معاك حق القصة خال خالص

• عجبني
معاك حق القصة خال خالص
بوجه عام انا مش بحب القصص إللى كلها نيك فى نيك
انا مش انت كام سنة
بس زمان ايام افلام السكس على شرائط الفيديو كنا بنسأل الفيلم قصة ولا مناظر
القصص هنا نفس الوضع فيه قصص و فيه مناظر "حريم عيلتنا"

• عجبني
أنتم نازلين تنقدون قصة ولم تأتوا برابطها ولم تستدعو كاتبها بعلامة @

أنتم نازلين تنقدون قصة ولم تأتوا برابطها ولم تستدعو كاتبها بعلامة @
انا مش قاصدي انتقد بس كنت عايز اعرف هو بيتكلم علي انهي قصة مش اكتر

• عجبني
معلش كلامي ممكن يضايق البعض لأنه أنا مش أحسن منهم حتى أنتقد قصص تعبوا عليها ولكن...
إنتم مش ملاحظين أنه 99٪ من الشخصيات الرئيسية صاروا أبطال خارقين... يعني شاب صغير و أغلبهم تحت السن أو يا دوب 18 سنة يكون وسيم جدا و قوي جدا و جسمه رياضي جدا و ذكاءه خارق و سرعة بديهة و يفهم في كل حاجة و زبه ضخم و قدراته الجنسية رهيبة و كل البنات تحبه و ينيك فيهم كلهم و في طوب الأرض...
مفيش ناس عاديين؟ الكمال للخالق يا شباب و آسفين على الإطاله

• عجبني
معلش كلامي ممكن يضايق البعض لأنه أنا مش أحسن منهم حتى أنتقد قصص تعبوا عليها ولكن...
إنتم مش ملاحظين أنه 99٪ من الشخصيات الرئيسية صاروا أبطال خارقين... يعني شاب صغير و أغلبهم تحت السن أو يا دوب 18 سنة يكون وسيم جدا و قوي جدا و جسمه رياضي جدا و ذكاءه خارق و سرعة بديهة و يفهم في كل حاجة و زبه ضخم و قدراته الجنسية رهيبة و كل البنات تحبه و ينيك فيهم كلهم و في طوب الأرض...
وبيطلع نار من بوقه و بيمشي علي الحيط 😂🤌

• عجبني
وبيطلع نار من بوقه و بيمشي علي الحيط 😂🤌
بالضبط... أنا بندمج مع القصة و أول ما تبدى الأفورة بفصل و بقفل 😢

• عجبني
بالضبط... أنا بندمج مع القصة و أول ما تبدى الأفورة بفصل و بقفل 😢
للاسف بكمل عشان اعرف النهاية ايه بس بكون مبضون

• عجبني
هاتي قصة للمثال مع ذكر كاتبها بشكل صحيح مسبوق بعلامة @

للاسف بكمل عشان اعرف النهاية ايه بس بكون مبضون
كان في بياع الكلام أسلوبه حلو و واقعي
و في قصة قديمه تقريبا أنا و خطيبتي منى
حاليا أغلب القصص فانتازيا على خيال علمي على أساطير على أبطال خارقين
معدش في تنويع

• عجبني
  • عجبني
  • عجبني
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
قصدك قصة هيفاء التونسية ما قريتهاش علشان اللغة ؟
اللغة المستعمله هي العربية الفصحى و اللهجة المصرية في الحوارات
ممكن خليط اللغات إللى بتقول عليه دة (اللغة العربية الفصحى واللهجة المصرية )...بس سؤال شوفت قصة بالغة العربية ممتعة ؟؟ نحن ف منتدى لسنا ف مهرجان القراءة للجميع ....اللغة العربية الفصحى بعيدة كل البعد عن هذا والا لكان هناك مصطلحات واللفاظ لو جلسنا عام كامل لا نستطيع تفسيرها .....ممكن بعض الجمل بعض السطور ....ثانيا اللهجة المصرية كما تقول بعد او قبل اللغة العربية الفصحى ...هذا قمة الفصلان....يعنى اختلاف اللهجات تأتى بالسلب على القصة ....وهذا رأى المتواضع ....وشكرا

• عجبني
  • عجبني
ممكن خليط اللغات إللى بتقول عليه دة (اللغة العربية الفصحى واللهجة المصرية )...بس سؤال شوفت قصة بالغة العربية ممتعة ؟؟ نحن ف منتدى لسنا ف مهرجان القراءة للجميع ....اللغة العربية الفصحى بعيدة كل البعد عن هذا والا لكان هناك مصطلحات واللفاظ لو جلسنا عام كامل لا نستطيع تفسيرها .....ممكن بعض الجمل بعض السطور ....ثانيا اللهجة المصرية كما تقول بعد او قبل اللغة العربية الفصحى ...هذا قمة الفصلان....يعنى اختلاف اللهجات تأتى بالسلب على القصة ....وهذا رأى المتواضع ....وشكرا
هي أذواق و انا شخصيا مش تهمني اللهجة طالما الكلام مفهوم و المعنى واضح مفيهوش لبس... و لكن السؤال إنت قريت القصة و مفهمتش كلمه؟ أو حكمت عليها من العنوان

• عجبني
هل عندك قصة تجيب رابطها خلينا ننتقدها معك كمثال

المقصد ابي الكلام يصل للكاتب

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%