NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

• عجبني
التفاعلات: mor2010
ادعو مجلس النقد الكريم لنقد قصتى القصيرة
@الحالم10 @مرحب @ليلي احمددد @smsm 705 @mor2010
🌹 🌹 🌹 🌹🌹

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: الحالم10, mor2010, BASM17 اسطورة القصص و شخص آخر
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
عايز اطلب حاجه من إدارة المنتدى هي أن أي كاتب عايز ينزل قصه يكون مجهزها الاول و يتعين مشرفين لده تكون القصه كامله و بعدين يقدر ينزل اجزاء قصته عادي لو وقف تنزيل الأجزاء إدارة المنتدي تنزل باقي القصه من النسخه اللي اتبعتت من الكاتب

• الموضوع ده يدعو للتفكير
  • عجبني
التفاعلات: mor2010، الحالم10 و مرحب
عايز اطلب حاجه من إدارة المنتدى هي أن أي كاتب عايز ينزل قصه يكون مجهزها الاول و يتعين مشرفين لده تكون القصه كامله و بعدين يقدر ينزل اجزاء قصته عادي لو وقف تنزيل الأجزاء إدارة المنتدي تنزل باقي القصه من النسخه اللي اتبعتت من الكاتب
طب فيه سؤال بيطرح نفسه ليه ما ينزلهاش كامله طالما كاتبها كلها

• عجبني
  • معجبنيش
التفاعلات: جدو سامى 🕊️ 𓁈، mor2010 و الحالم10
ادعو مجلس النقد الكريم لنقد قصتى القصيرة
@الحالم10 @مرحب @ليلي احمددد @smsm 705 @mor2010
🌹 🌹 🌹 🌹🌹
أين فريق النقد

• عجبني
  • بيضحكني
التفاعلات: جدو سامى 🕊️ 𓁈, mor2010, الحالم10 و شخص آخر
يمكن حابب شوق ولا تدوق مثلا

• عجبني
  • معجبنيش
التفاعلات: جدو سامى 🕊️ 𓁈, mor2010, الحالم10 و 2 آخرين
هو ينزلها اطزءا عشان التشويق بس

• عجبني
التفاعلات: mor2010 و مرحب
ممكن بس لازال الموضوع صعب لان انا كا كاتب قصه ايه ال هيخلينى اكتب قصه كامله و ممكن ما تعجبش الناس و الكاتب بيسترد عزيمته من آراء القراء

• عجبني
  • بيضحكني
التفاعلات: جدو سامى 🕊️ 𓁈 و mor2010
اقتراح مرفوض للكاتب مطلق الحرية في طريقة النشر وقد وضعت لك بادئات اعلي الموضوعات لتختار ما يناسبك للقراءة

أن أعجبتك قصة توقف الكاتب عن أكمالها أطرحها هنا للاستكمال وشكرا لك

• عجبني
  • طب!
التفاعلات: جدو سامى 🕊️ 𓁈، الحالم10 و mor2010
يبدو أن فريق النقد الفني مشغولون بالاختبارات نرجو من محبي القراءة المساعدة أثراء المجلس #الجميع

• عجبني
  • حبيته
  • بيضحكني
التفاعلات: جدو سامى 🕊️ 𓁈, mor2010, الحالم10 و شخص آخر
يبدو أن فريق النقد الفني مشغولون بالاختبارات نرجو من محبي القراءة المساعدة أثراء المجلس #الجميع
اتقدم بطلب رسمى لانشاء مدرسه الدندوشة الالمانية لتعليم فنون الكتابة المهلبية

• بيضحكني
  • ماااشي
التفاعلات: mor2010، مرحب و BASM17 اسطورة القصص
مش هقدر اتكلم لاني هتريق 😂😂😂

• بيضحكني
التفاعلات: mor2010 و مرحب
مش هقدر اتكلم لاني هتريق 😂😂😂
ومعانا ناظر المدرسه اهو والموجة العام لمادة غرائب الفنان فى عمل البتنجان ومدرس مساعد لمادة البناء الدرامى 🤌

• بيضحكني
التفاعلات: الحالم10 و mor2010
هنا نقد القصص واستكمالها ضعي طلبك في صندوق طلبات الأعضاء

• عجبني
  • بيضحكني
  • أتفق
التفاعلات: جدو سامى 🕊️ 𓁈, الحالم10, mor2010 و 2 آخرين
ومعانا ناظر المدرسه اهو والموجة العام لمادة غرائب الفنان فى عمل البتنجان ومدرس مساعد لمادة البناء الدرامى 🤌
كدا مش هقدر اتريق انا،،،، اللي هيغيب عن الحصة همده على رجليه 😂

• بيضحكني
  • أتفق
التفاعلات: mor2010 و Maram Said
  • عجبني
التفاعلات: mor2010 و BASM17 اسطورة القصص

عزيزتي ان موضوع اي قصة يعود للكاتب نفسه وله كامل التصرف بما يخص تنزيل الاجزاء مفردة او مجمعة حسب تقديرة ولا يحق للإدارة فرض عليه انزالها او الاستعانة بنسخة معدة مسبقا.
ﻷن الكاتب يكتب كل جزء خسب رؤيته للأحدات والتفاعلات ويمكن يقرأ الي هو كاتبه مرة واتنين ويكتب فكرة جديدة ضمن القصة لم تكن تخطر على باله في البداية ناهيكي عن روح التفاعلات التي قد تؤثر في القصة من تطويل احدات او تركيز على حدث معين.
الكاتب يقدر على كتابة القصة بالكامل وينشرها بالتتابع للإستفادة من عنصر التشويق والاثارة وبنفس الوقت يكسب متابعين واعجابات.
وبتاء عليه هذا الاقتراح غير مقبول حاليا ولا نستطيع اجبار المتاب به ولن نعترض ان طبقه اي كاتب .
وشكرا لك من القلب ﻹهتمامك وتفاعلك الرائع واقتراحاتك لتطوير منتدانا الجميل

• عجبني
  • أتفق
التفاعلات: mor2010 و BASM17 اسطورة القصص
عزيزتي ان موضوع اي قصة يعود للكاتب نفسه وله كامل التصرف بما يخص تنزيل الاجزاء مفردة او مجمعة حسب تقديرة ولا يحق للإدارة فرض عليه انزالها او الاستعانة بنسخة معدة مسبقا.
ﻷن الكاتب يكتب كل جزء خسب رؤيته للأحدات والتفاعلات ويمكن يقرأ الي هو كاتبه مرة واتنين ويكتب فكرة جديدة ضمن القصة لم تكن تخطر على باله في البداية ناهيكي عن روح التفاعلات التي قد تؤثر في القصة من تطويل احدات او تركيز على حدث معين.
الكاتب يقدر على كتابة القصة بالكامل وينشرها بالتتابع للإستفادة من عنصر التشويق والاثارة وبنفس الوقت يكسب متابعين واعجابات.
وبتاء عليه هذا الاقتراح غير مقبول حاليا ولا نستطيع اجبار المتاب به ولن نعترض ان طبقه اي كاتب .
وشكرا لك من القلب ﻹهتمامك وتفاعلك الرائع واقتراحاتك لتطوير منتدانا الجميل
انا حابة اقول حاجه تضيفوها
القصص هنا معظمها مقيدة محطوط ليها قوانين كتير بتمنع احيانا خيال الكاتب من انه يكمل كتابه وبتخليه مقيد فكتابة الاحداث فاظن هيبقا احسن لو اتعدلت قوانين الكتابة بأنكم تقروا مجموعه كويسة من القصص وتشوف اي الحاجه المخلية في قسور في القصه بتاعته وتشوفه القسور دي فباقي القصص ولا لا وتحاولوا بناء علي كده تعدله القوانين علشان القصص تتظبط

• عجبني
التفاعلات: الحالم10 و mor2010
انا حابة اقول حاجه تضيفوها
القصص هنا معظمها مقيدة محطوط ليها قوانين كتير بتمنع احيانا خيال الكاتب من انه يكمل كتابه وبتخليه مقيد فكتابة الاحداث فاظن هيبقا احسن لو اتعدلت قوانين الكتابة بأنكم تقروا مجموعه كويسة من القصص وتشوف اي الحاجه المخلية في قسور في القصه بتاعته وتشوفه القسور دي فباقي القصص ولا لا وتحاولوا بناء علي كده تعدله القوانين علشان القصص تتظبط
ما هى القوانين المقيدة .
العمر او الديـن ..
وهل لديك اقتراحات خاصة بـ قوانين النشر

• حبيته
التفاعلات: الحالم10

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%