NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

• عجبني
التفاعلات: Le loup
مرحبا بكم منجديد
نرحب بكم ونطرح لكم على طاولة النقد قصة جديدة لكاتبها @Fucker22 والقصة هي https://xn--mgbkt9eckr.net/index.ph...مره-اخرى-السلسلة-الأولى-10-أجزاء.43263/unread
القصة روعة
ولكن العيب الوحيد هو تأخر تنزيل الأجزاء الجديده
يعنى المفروض السلسلة التانية تنزل من اكتر من شهرين ولم يقدم الكاتب اى اعذار تمنعه من تنزيل الجديد

• عجبني
التفاعلات: راحل للفضاء
  • عجبني
القصة روعة
ولكن العيب الوحيد هو تأخر تنزيل الأجزاء الجديده
يعنى المفروض السلسلة التانية تنزل من اكتر من شهرين ولم يقدم الكاتب اى اعذار تمنعه من تنزيل الجديد
اشكرك على نقدك

لو سمحت انا عندي نقد بس مش علي قصه خالص بل علي حاجه الإدارة بتعملها و هي تثبيت القصص يعني بحس انو بيتم بشكل عبثي يعني انا عارف من المنتدي القديم أن كل القصص اللي بتتثبت بيكون في وقت معين عشان الكاتب ينزل في جزء القصه لو عدي الوقت القصه تتشال من التثبيت بس اللي بيحصل من فتره حاجه غريبه قصه تكون متثبته امبارح تتشال النهارده ازاي يعني انا كنت عاوز بس أوضح رايي في الموضوع ده

• عجبني
لو سمحت انا عندي نقد بس مش علي قصه خالص بل علي حاجه الإدارة بتعملها و هي تثبيت القصص يعني بحس انو بيتم بشكل عبثي يعني انا عارف من المنتدي القديم أن كل القصص اللي بتتثبت بيكون في وقت معين عشان الكاتب ينزل في جزء القصه لو عدي الوقت القصه تتشال من التثبيت بس اللي بيحصل من فتره حاجه غريبه قصه تكون متثبته امبارح تتشال النهارده ازاي يعني انا كنت عاوز بس أوضح رايي في الموضوع ده
تم تعديل الأمر ومشكور على نقدك مش انت نفسك محمود إسإس الي في المنتدى التاني

• عجبني
التفاعلات: Mahmoud ss
اه انا Mahmoud ss

• عجبني
اهلا بكم من جديد كن مستعد معنا يا @Mohab Ahmed قصتك وضعت للنقد وقصته هي https://xn--mgbkt9eckr.net/index.ph...🥂-السلسلة-الأولى-عشرة-أجزاء-24-12-2021.44905/
مش احنا اتكلمنا فى القصه دى حتى هو اتكلم وقال انا عوز اخرج من الكافيه لبره الكافيه لكن الكافيه محور القصه وفعلا بدا فى كده فى السلسله الثانيه ولكن الكلام اكثر من الاحداث بجد ان فى كل جزء ممارسه مع احد الاصدقاء البنات لكن الاحداث مش كتيره تكاد تكون مش موجوده وقولت له بكده القارء هقراء افكارك خلى فى القصه مفاجأت احداث ده معه كنز عضو مجلس وسفير وغير كده الست الكبيره اللى عندها البرج وبنتها مسافره فياريت الكلام بين الاصدقاء يكون مختصر وهيجى فى احد الاجزاء يهر يروح ينام يصحى بعد ما يفطر مع مراته فى السلسله الثانيه لازم يدخل احداث حتى تنافس بينه وبين الكافيه القديم

• عجبني
انا ليه شايف اكتر القصص او الحكايات التى ينشرها الاعضاء منحصره فى المخدرات او السلاح او الاثار او الهبد الفشيخ ياريت الكاتب اللى بينشر قصه هل يعرف انه ممكن يعمل علاقه الصبح والظهر وكمان يروح يضرب عشره وبليل ينام مع وحده وينزل 3مرات وينام مهدود والصبح وهى بتعمل فطار يهيج ويعمل ......ايه يا سوبر هيرو يا هركليز المعيز ده الحصان ما بيعملش اللى مرتين فى الاسبوع احنا اه ممكن 3او اربعه متوزعين على الاسبوع فووووق انت بتكلم ناس مش اى ناس

• عجبني
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
انا ليه شايف اكتر القصص او الحكايات التى ينشرها الاعضاء منحصره فى المخدرات او السلاح او الاثار او الهبد الفشيخ ياريت الكاتب اللى بينشر قصه هل يعرف انه ممكن يعمل علاقه الصبح والظهر وكمان يروح يضرب عشره وبليل ينام مع وحده وينزل 3مرات وينام مهدود والصبح وهى بتعمل فطار يهيج ويعمل ......ايه يا سوبر هيرو يا هركليز المعيز ده الحصان ما بيعملش اللى مرتين فى الاسبوع احنا اه ممكن 3او اربعه متوزعين على الاسبوع فووووق انت بتكلم ناس مش اى ناس
نتمنى من الناقد يوجه كلامه لكاتب معين وأنت جايك الدور

• عجبني
التفاعلات: Le loup و Wa7d moham
نرجو من كل النقاد يوجهوا كلامهم لكاتب معين بالاسم ويكتب قبل اسمه من غير مسافة @

• عجبني
التفاعلات: Wa7d moham
  • عجبني
  • عجبني
عندي سؤال هو ليه لسه لحد دلوقتي مش موجود قصه مارفل

• عجبني
طب ليه لسه لحد دلوقتي مع انها اصلا من اهم سلسله في المنتدي القديم

• عجبني
سنتوقف عن وضع القصص لحين جمع لجنة النقد والمتكونة من خمسة نقاد فمن يرغب في ان يكون ناقد فليضع تعليق هنا يبلغنا فيه برغبته اي صنف من القصص متخصص فيه الفترة أسبوع

• عجبني
التفاعلات: Le loup
سنتوقف عن وضع القصص لحين جمع لجنة النقد والمتكونة من خمسة نقاد فمن يرغب في ان يكون ناقد فليضع تعليق هنا يبلغنا فيه برغبته اي صنف من القصص متخصص فيه الفترة أسبوع
فكره حلوه ولازم يكون من كل قسم عضو احيك علي الفكره دي

• عجبني

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%