NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

لكن الشرط هو التفاعل والنقد المستمر ليس قصة وفقط لأ نقد كتير وعلى حسب ماتراه الادارة
مين بقى اللي هيحدد اذا كان ده نقد في القصه او تعليق عادي مايمكن واحد حط تعليق عادي بس من وجهة نظره انه نقد واحد حط نقض محترم بس شايف انه تعليق عادي
يعني ايه هي المعايير اللي الواحد يحدد المكتوب ده على انه نقد من مجرد تعليق لان في قصص بيبقى فيها التعليقات كتير جدا زي ابسط مثال الحرب والجنس والغموض وصل حجم التعليقات لأكثر من ٦ الاف تعليق مين بقى اللي هيحدد تعليق الناقد من التعليق العادي وهل الشخص اللي هياخد اللقب هيكون بناء علي كام مشاركه ايجابيه عملها في كام موضوع ما هو مش اي حد ينقد اي مواضيع يا خد اللقب ده وبعدين في نقد بناء وهدام مين اللي هيحدد النوع ده من النقد ما هو لو هدام مينفعش ياخد اللقب لانه بكده هينفر الناس من الكتابه هنا وبكده هيقل التفاعل بين الناس والمواضيع الجيده هتقل نظرا لخوف بعض الكتاب من الاراء السلبيه .
اتمنى تكونوا حاطين تخطيط كويس للمقترح علشان مش يبقى عام واي حد

• عجبني
التفاعلات: ناقد بناء
اولا الكتاب تأتيهم ظروف ممكن تجعلهم لا يكملوا

اما موضوع عدم اكمال الاستاذ احمد صقر للقصة لست ملم بالموضوع لكن هذا امر مؤسف
ماشي تمام حصلهم ظروف لكن صاحب القصه الاصلى قال بنفسو انو مش هيكمل القصه وهيقفل الحساب بتاعو خالص ودلوقتى اغلبيه الناس هيكونو محتاجيين انهم يكملوها ده الحل هيكون اى بقا ساعتها

• عجبني
ماشي تمام حصلهم ظروف لكن صاحب القصه الاصلى قال بنفسو انو مش هيكمل القصه وهيقفل الحساب بتاعو خالص ودلوقتى اغلبيه الناس هيكونو محتاجيين انهم يكملوها ده الحل هيكون اى بقا ساعتها
اما تكرم احد اكبر كتاب المنتدى بأكمالها اما فلا

• عجبني
  • عجبني
وضح اكتر
مثلا قصة لهيب ابن ادم كاتبها غير موجود حاليا
و الأعضاء يحبوا تلك القصة

ف تطوع احد الكتاب مثل احمد صقر بإكمال القصة

هناك بعض الاجراءات و يتم كتابة اسم القصة لكن يوضح فيه انها تكملة عن كاتبها الاصلى

• عجبني
مثلا قصة لهيب ابن ادم كاتبها غير موجود حاليا
و الأعضاء يحبوا تلك القصة

ف تطوع احد الكتاب مثل احمد صقر بإكمال القصة

هناك بعض الاجراءات و يتم كتابة اسم القصة لكن يوضح فيه انها تكملة عن كاتبها الاصلى
ويضاف ان التكملة من وجهة نظره هو وده اللي حصل مع الصقر في كافيه المتعه بس مشعارف الناس اعترضت ليه برغم ان الكاتب الاساسي نفسه قال انه مش هيكملها

• عجبني
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
ويضاف ان التكملة من وجهة نظره هو وده اللي حصل مع الصقر في كافيه المتعه بس مشعارف الناس اعترضت ليه برغم ان الكاتب الاساسي نفسه قال انه مش هيكملها
ال حصل حصل مع انها خسارة كبيرة

• عجبني
  • عجبني
التفاعلات: Ameer ayman، مرحب و ناقد بناء
لجميع النقاد بلا استثناء نأمل أن يتم تقييم هذه القصة

• عجبني
التفاعلات: مرحب و BٍِASM17 اسطورة القصص
طب انا محدش بعتلى دعوة انى ابقى ناقدة 😁
عموما انا شايفة ان بعض الكتاب وليس الكل اما ينقلو قصص او يكتبو قصص لاتحتوى على لمحة واقعية
ب النسبة للكتابات اتمنى ان الكل يحاول مع نسج الخيال يضيف الواقعية شوية حتى لجذب القارئ انه يكمل القصة

• عجبني
طب انا محدش بعتلى دعوة انى ابقى ناقدة 😁
عموما انا شايفة ان بعض الكتاب وليس الكل اما ينقلو قصص او يكتبو قصص لاتحتوى على لمحة واقعية
ب النسبة للكتابات اتمنى ان الكل يحاول مع نسج الخيال يضيف الواقعية شوية حتى لجذب القارئ انه يكمل القصة
وهل قصتك تحتوي على الواقعية

• عجبني
التفاعلات: ابنة ابليس
هانتظر بفارغ الصبر لان رايك اكيد هايفيدنى فى انى لو فى اخطاء اتداركها مستقبلا

• عجبني
التفاعلات: ناقد بناء و مرحب
هانتظر بفارغ الصبر لان رايك اكيد هايفيدنى فى انى لو فى اخطاء اتداركها مستقبلا
لما لا تضعى قصتك هنا للنقد وتبادل الآراء

• عجبني

خيالية اوفر مع انها موضوعة في قسم قصص سكس

• عجبني
التفاعلات: البلبل الأزرق، ناقد بناء و BٍِASM17 اسطورة القصص

لكن ليس فيها جنس

• عجبني
التفاعلات: ناقد بناء و BٍِASM17 اسطورة القصص

و ليست قريبة من الواقع لكن على الرغم من كل هذا انا لازلت احبها لذا سوف اكملها مهما حدث

• عجبني
التفاعلات: ناقد بناء و BٍِASM17 اسطورة القصص
و ليست قريبة من الواقع لكن على الرغم من كل هذا انا لازلت احبها لذا سوف اكملها مهما حدث
بالطبع نحن نعلم مصدر ألهامك فغير مهم أن يتقبلها الجميع لكن أنت سابق عصرك تهنينا الحارة لك

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: drive to the hell و ناقد بناء

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%