NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

سجل الان!
لقد تم تثبيت هذا الموضوع بشكل دائم.
الحالة
مغلق و غير مفتوح للمزيد من الردود.
من وجها نظرى ارى مبلغات كثيره بالقصه لا تكاد ان تكون منطقيه مهما بلغ الخيال
 
كان الدكتور أسامة مصمم إن بديعة تلبس فستان الزفاف الخاص بولدته فرحه وهى مصممه على عدم لبسه إلا لو عرفت السبب؟
كيف يمكن أن يعكس إصرار أسامة على ارتداء بديعة لفستان الزفاف صراعه النفسي العميق بين عشقه المرضى لوالدته ومحاولته لإعادة خلق هذا العشق من خلال بديعة، وهل يمكن أن يكون هذا السلوك محاولة لا واعية للتصالح مع مشاعره المتناقضة تجاه أمه؟
 
طيب التعقيب ده عن الجزء بتاع امبارح وهو اول علاقة دارت بين الدكتور و بديعة
وكانت علاقة خلفية
ازاي قدرت تستحمل و استمتعت
بدون اي تجهيزات مسبقة
والدليل انها مكانتش بتجرب خلفي قبل كده
"وحتي ان ناكها فأقصي شئ يفعله هو ان يرفع ثوبها ليكشف كسها ويدخل قضيبه فيه لينال شهوته بسرعة"
 
كان الدكتور أسامة مصمم إن بديعة تلبس فستان الزفاف الخاص بولدته فرحه وهى مصممه على عدم لبسه إلا لو عرفت السبب؟
كيف يمكن أن يعكس إصرار أسامة على ارتداء بديعة لفستان الزفاف صراعه النفسي العميق بين عشقه المرضى لوالدته ومحاولته لإعادة خلق هذا العشق من خلال بديعة، وهل يمكن أن يكون هذا السلوك محاولة لا واعية للتصالح مع مشاعره المتناقضة تجاه أمه؟
دي حاجة في علم النفس اعتقد اسمها الاسقاط
 
سؤال تانى يا جماعة
هو مش سؤال اد ما هو استفسار عن حاجة باشوفها كتير
ليه فى معظم قصصنا فى المنتدى هنا بنلاقى فكرة الراجل اللى بيرجع فى وقت غير مناسب فيلاقى ست خرجت من الحمام بشكل مش مناسب
الوضع ده باشوفه كتير لدرجة انى بقيت باتوقع اللى هيحصل بمجرد ما اشوف كلمة قرر انه يرجع فجأة او كلمة دخلت تستحمى
 
كان الدكتور أسامة مصمم إن بديعة تلبس فستان الزفاف الخاص بولدته فرحه وهى مصممه على عدم لبسه إلا لو عرفت السبب؟
كيف يمكن أن يعكس إصرار أسامة على ارتداء بديعة لفستان الزفاف صراعه النفسي العميق بين عشقه المرضى لوالدته ومحاولته لإعادة خلق هذا العشق من خلال بديعة، وهل يمكن أن يكون هذا السلوك محاولة لا واعية للتصالح مع مشاعره المتناقضة تجاه أمه؟
شايفة ان الطريقة دي هتزود ميوله اللي مش عاجبه اكتر
 
طيب التعقيب ده عن الجزء بتاع امبارح وهو اول علاقة دارت بين الدكتور و بديعة
وكانت علاقة خلفية
ازاي قدرت تستحمل و استمتعت
بدون اي تجهيزات مسبقة
والدليل انها مكانتش بتجرب خلفي قبل كده
"وحتي ان ناكها فأقصي شئ يفعله هو ان يرفع ثوبها ليكشف كسها ويدخل قضيبه فيه لينال شهوته بسرعة"
الكاتب وضح أنه لما لاعب شرجها بلسانه اتضح له أن لها تجارب سابقة
 
طيب التعقيب ده عن الجزء بتاع امبارح وهو اول علاقة دارت بين الدكتور و بديعة
وكانت علاقة خلفية
ازاي قدرت تستحمل و استمتعت
بدون اي تجهيزات مسبقة
والدليل انها مكانتش بتجرب خلفي قبل كده
"وحتي ان ناكها فأقصي شئ يفعله هو ان يرفع ثوبها ليكشف كسها ويدخل قضيبه فيه لينال شهوته بسرعة"
القصه مش فى التجهيز او رد الفعل صعب لطبيب ان يفعل ذلك وهو يودى واجبه وان فعلها يكون للطرف التانى مبادره اخرى
 
كان الدكتور أسامة مصمم إن بديعة تلبس فستان الزفاف الخاص بولدته فرحه وهى مصممه على عدم لبسه إلا لو عرفت السبب؟
كيف يمكن أن يعكس إصرار أسامة على ارتداء بديعة لفستان الزفاف صراعه النفسي العميق بين عشقه المرضى لوالدته ومحاولته لإعادة خلق هذا العشق من خلال بديعة، وهل يمكن أن يكون هذا السلوك محاولة لا واعية للتصالح مع مشاعره المتناقضة تجاه أمه؟
أعتقد المشهد ده لترسيخ وجود عقدة أوديب فى شخصية أسامة
 
هو مش سؤال اد ما هو استفسار عن حاجة باشوفها كتير
ليه فى معظم قصصنا فى المنتدى هنا بنلاقى فكرة الراجل اللى بيرجع فى وقت غير مناسب فيلاقى ست خرجت من الحمام بشكل مش مناسب
الوضع ده باشوفه كتير لدرجة انى بقيت باتوقع اللى هيحصل بمجرد ما اشوف كلمة قرر انه يرجع فجأة او كلمة دخلت تستحمى
ده اللي اتربينا عليه في جميع الافلام السينمائية
 
الكاتب وضح أنه لما لاعب شرجها بلسانه اتضح له أن لها تجارب سابقة
بس هو وضح بردة اكتر من مرة ان جوزها مش بيجامعها غير في مكان محدد
ومعملتش تجارب قبل الدكتور
 
هو مش سؤال اد ما هو استفسار عن حاجة باشوفها كتير
ليه فى معظم قصصنا فى المنتدى هنا بنلاقى فكرة الراجل اللى بيرجع فى وقت غير مناسب فيلاقى ست خرجت من الحمام بشكل مش مناسب
الوضع ده باشوفه كتير لدرجة انى بقيت باتوقع اللى هيحصل بمجرد ما اشوف كلمة قرر انه يرجع فجأة او كلمة دخلت تستحمى
تمام وبدون مبالغه نفس اللى كنت حقولوا
 
القصه مش فى التجهيز او رد الفعل صعب لطبيب ان يفعل ذلك وهو يودى واجبه وان فعلها يكون للطرف التانى مبادره اخرى
وهل ما قام اسامه بفعله كان من واجبه كدكتور
 
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
هو مش سؤال اد ما هو استفسار عن حاجة باشوفها كتير
ليه فى معظم قصصنا فى المنتدى هنا بنلاقى فكرة الراجل اللى بيرجع فى وقت غير مناسب فيلاقى ست خرجت من الحمام بشكل مش مناسب
الوضع ده باشوفه كتير لدرجة انى بقيت باتوقع اللى هيحصل بمجرد ما اشوف كلمة قرر انه يرجع فجأة او كلمة دخلت تستحمى
🤣🤣🤣🤣
أعتقد أن هذا الموقف أصبح نمطا متكررا في العديد من القصص لأنه يستخدم كأداة لخلق دراما أو مفاجأة غير متوقعة. عندما يظهر الرجل فجأة بعد غياب، أو عندما تكون المرأة في وضع غير مناسب مثل الخروج من الحمام، يضيف ذلك عنصر الإثارة أو المفاجأة التي تثير الانتباه وتزيد من التوتر الدرامي. قد يكون أيضا جزءا من سعي الكتاب لخلق مواقف تضع الشخصيات في مواجهات محورية قد تغير مجرى الأحداث، مما يؤدي إلى زيادة تأثير اللحظة. ولكن تكرار هذا النمط قد يجعله متوقعا بالنسبة للقارئ، مما يقلل من تأثيره.
 
القصه مش فى التجهيز او رد الفعل صعب لطبيب ان يفعل ذلك وهو يودى واجبه وان فعلها يكون للطرف التانى مبادره اخرى
بالظبط بعد ما الدكتور عمل كده مرت نص ساعة وعمل العملية هل الفترة دي كفايا لان يرجع لوعيه ويبقا متمالك نفسه
(انا معرفش انا بسأل بجد)
 
من ظوابط القصص والكتابه هى ربط الاحداث بواقعيه ولكن هناك فكر متشعب لم يتصل بعضه البعض
 
بالظبط بعد ما الدكتور عمل كده مرت نص ساعة وعمل العملية هل الفترة دي كفايا لان يرجع لوعيه ويبقا متمالك نفسه
(انا معرفش انا بسأل بجد)
فى القصة حضرتك ممرش نص ساعة
يادوب رجعوا الاوضة والداية جت تقولهم احنا جاهزين
 
فى القصة حضرتك ممرش نص ساعة
يادوب رجعوا الاوضة والداية جت تقولهم احنا جاهزين
كان في فاصل زمني لما الداية قالتله ان ثمن العملية غالي ولو عايز اجبلك البنت تكمل معاها لسة فاضل نص ساعة وهو رفض
 
من ظوابط القصص والكتابه هى ربط الاحداث بواقعيه ولكن هناك فكر متشعب لم يتصل بعضه البعض
هذا يدل على ان جميع قصصك واقعيه جاسر باشا فهل قصصك واقعيه.. هذه القصه من خيال كاتب ليس إلا..
 
الحالة
مغلق و غير مفتوح للمزيد من الردود.

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%