NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

في كتابتك لحظة اهتمامك بجمع المعلومات وقولها بدقة بعيدا عن الخيال زي مثلا موت والده وإجراءات الدفن في وقت كورونا عجبني اهتمامك بالتفاصيل هل ده بتكون قصده وايه وجهة نظرك؟
تصدقي لو قلتلك اني سألت صديق مصري ممكن تعرفوه اسمه برنس الكون سألته عن اجراءات الدفن في مصر في الفترة دي لاني تونسي و ممكن يختلف من بلد لبلد و كمان عملت بحوث في غوغل كتيره عشان عاوز تكون حاجه صح مش مجرد خيال مني

• حبيته
التفاعلات: LADY MONA
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
لاثنين بالنسبه ليا كشخص عندي قناعات حاولت ابينها من غير ما اغوص فيها كتير و كمان سيناريو القصه كان فارض عليا أسماء تفضل مع عمر
كان ممكن تفضل مع عمر عادي والسادية تكون مع علياء بس لكن انت كتبت وجهة نظرك ورفضك للفكرة ميستريس الراجل خصوصاً عمر التربية العسكرية فعشان كده خلصت الموضوع أعترف! 😂

• عجبني
التفاعلات: George tn و Ms Roony
@George tn
اشمعنا اسماء الوحيدة اللي مشتركتش مع امها و اختها مع ابن عمها شادي في علاقتهم خصوصا أن باين من القصة أن ام اسماء متحررة و معندهاش مشكلة و شادي كده كده عمره ما هيفضحهم و بعدين لاحظت في القصة أن الاب شاكك أن فيه حاجة غلط ب دليل أن أسماء الوحيدة هي اللي بتبات عند جدتها لو والدها مش موجود
للاسف لاحظت عدة علامات استفهام لم يتم توضيح تفاصيلها
وضحتها في الجزء الاخير أسماء تبقى بنت عم فريد الي أأتمنى لابن عمه الي هو جدها و اتربت عنده في شقته و كان قافل عليها و محافظ عليها اوي رغم ان مراته اقنعته ياخد ورثها

• عجبني
التفاعلات: SAURON
رباب و هنون علاقتهم علاقة ام وبنتها محستش ابدا بأنها خدامة ليها هل في فكرة معينة بتحاول توصلها لينا و ممكن نشوف بنات هنون تاني؟

• عجبني
التفاعلات: George tn
كان ممكن تفضل مع عمر عادي والسادية تكون مع علياء بس لكن انت كتبت وجهة نظرك ورفضك للفكرة ميستريس الراجل خصوصاً عمر التربية العسكرية فعشان كده خلصت الموضوع أعترف! 😂
طبعا تربية عمر رفضا رفض نهائي الميول دي و حيحصل صراع بينهم كبير لو كملت فيه للاخر و يخسرها و انا محتاجها للسلسله الثانيه تكون معاه

• أتفق
وضحتها في الجزء الاخير أسماء تبقى بنت عم فريد الي أأتمنى لابن عمه الي هو جدها و اتربت عنده في شقته و كان قافل عليها و محافظ عليها اوي رغم ان مراته اقنعته ياخد ورثها
تمام يا اخويا
هي الصراحة قصة ممتعة جدا و من اكتر القصص اللي فعلا استمتعت وانا بقراها و عجبني وتسلسل الأحداث المرتب و المنظم و المحور اللي اخدته القصة

• عجبني
تصدقي لو قلتلك اني سألت صديق مصري ممكن تعرفوه اسمه برنس الكون سألته عن اجراءات الدفن في مصر في الفترة دي لاني تونسي و ممكن يختلف من بلد لبلد و كمان عملت بحوث في غوغل كتيره عشان عاوز تكون حاجه صح مش مجرد خيال مني
بصراحه اهتمام جميل جدا منك 💐🥰

• عجبني
  • أتفق
التفاعلات: George tn و SAURON
رباب و هنون علاقتهم علاقة ام وبنتها محستش ابدا بأنها خدامة ليها هل في فكرة معينة بتحاول توصلها لينا و ممكن نشوف بنات هنون تاني؟
بنات هنون حيكون ليهم دور في السلسله الثالثه عشان كدا ذكرتهم من بعيد لبعيد و رباب عايشه معاها سنين و كانوا يمارسوا سحاق مع بعض و دا ذكرته في الفلاش باك و بقوا قريبين من بعض

• حبيته
  • عجبني
التفاعلات: LADY MONA و SAURON
تمام يا اخويا
هي الصراحة قصة ممتعة جدا و من اكتر القصص اللي فعلا استمتعت وانا بقراها و عجبني وتسلسل الأحداث المرتب و المنظم و المحور اللي اخدته القصة
حبيبي يا غالي القصه دي كتبت منها 3 اجزاء في 2022 قبل ما ابعد و لما رجعت احترت انزل ايه لاني في قصص تانيه زيها و بعدها قررت انزلها و اكملها و دا خلاني انظم افكاري فيها كويس

حبيبي يا غالي القصه دي كتبت منها 3 اجزاء في 2022 قبل ما ابعد و لما رجعت احترت انزل ايه لاني في قصص تانيه زيها و بعدها قررت انزلها و اكملها و دا خلاني انظم افكاري فيها كويس
لا بجد احيك علي الحبكة بتاعتها و التفاصيل اللي فيها بجد قصة رائعة

• حبيته
بصراحه اهتمام جميل جدا منك 💐🥰
تسلمي بس بجد بدخل ادور كتير على غوغل حتى على اسعار الشقق و الايجار و اسعار المحلات و حاجات كتيره عشان المعلومات تكون صادقه

• حبيته
لا بجد احيك علي الحبكة بتاعتها و التفاصيل اللي فيها بجد قصة رائعة
تسلم يا غالي و دي شهاده اعتز بيها

• حبيته
التفاعلات: SAURON
بنات هنون حيكون ليهم دور في السلسله الثالثه عشان كدا ذكرتهم من بعيد لبعيد و رباب عايشه معاها سنين و كانوا يمارسوا سحاق مع بعض و دا ذكرته في الفلاش باك و بقوا قريبين من بعض
جميل جدا ترتيب الأفكار انت واصل لسلسلة التالتة بالفعل وعندك خطوط فيها حقيقي شيء مبهر 🌷

• عجبني
جميل جدا ترتيب الأفكار انت واصل لسلسلة التالتة بالفعل وعندك خطوط فيها حقيقي شيء مبهر 🌷
ايوه ما انا عندي سيستم معين للكتابه بأكتب الاحداث الكبيره لكل جزء لوحده لحد ما توصل للنهايه و اول ما تجيني فكرة جديده للشخصيات اكتبها زيهم و بعدها ابدأ اكتب القصه

• حبيته
مساء الخير عليكم جميعآ .. طبعآ القصه مميزه جداا .. وفيها تفاصيل كتيره جميله .. بس فيه حاجه كده صعبه انها تكون واقعيه .. زي مثلا ان مرات عمر تكون عارفه بعلاقاته مع اهلها وساكته

• عجبني
  • أتفق
التفاعلات: Dr Yousef، SAURON و George tn
مساء الخير عليكم جميعآ .. طبعآ القصه مميزه جداا .. وفيها تفاصيل كتيره جميله .. بس فيه حاجه كده صعبه انها تكون واقعيه .. زي مثلا ان مرات عمر تكون عارفه بعلاقاته مع اهلها وساكته
مساء النور اهلا بانضمامك

• حبيته
التفاعلات: Hussain AlJaziri
معاك حق في دي بس لو لاحظت حاجه انها عامله زي العبيطه الي بتسمع الكلام بسرعه و تصدقه شخصيتها بريئه بكلمه توديها و بكلمه ترجعها و هي كانت محبوسه و عمر كان بالنسبالها مفتاح السجن و مش عاوزه تخسره و دا بينتو في فترة الخطوبه و كمان في بعض المواقف بعد الجواز

• أتفق
المهاجم

• بيضحكني
التفاعلات: George tn، Hussain AlJaziri و LADY MONA
  • حبيته
مساء النور .. سوري ركزت مع الكلام على طول 🤣

• بيضحكني
التفاعلات: Hussain AlJaziri و LADY MONA

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%