NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

والى بيختفى بالشهور دى اى ظروفه هربان من التار مثلا ؟
ممكن يسطا يكون حصله ظرف عادي يسطا ادي اعذار لكل الناس والدنيا هتمشي فل الفل عادي

• عجبني
التفاعلات: ناقد بناء
ايوة طبعا انا بتكلم في نقطة معينة اللي هو بيقول مفيش اعذار طب ازاي واحد وده ظروفه يعمل ايه لكن لو علي التثبيت اللي بيبقي ليه استحقاق اكتر بياخد التثبيت
صح كدة ...واكيد كل واحد أيه ظروفو

• عجبني
ايوة طبعا انا بتكلم في نقطة معينة اللي هو بيقول مفيش اعذار طب ازاي واحد وده ظروفه يعمل ايه لكن لو علي التثبيت اللي بيبقي ليه استحقاق اكتر بياخد التثبيت
التثبيت للشخص الى بيبذل مجهود ولا هو متفرغ للمنتدى والباقى عندهم مشكله الشرق الاوسط يحولها بعد كده يتفضلو علينا ده اذا اتفضلو وكملوا هههههههههههههههههههههه

• عجبني
  • عجبني
طبعا مفيش اعذار الظروف دى شماعه لكن الحقيقه هى افلاس الكاتب ع التكمله ودى حاجه واضحه من ايام المنتدى التاني وحاليا هتلاقى قصص صحبها له اكتر شهر ويمكن شهور مش عارف يكمل لانه اصلا مفلس فكريا
مكنش كتب من الأول يعني الي بيكتب بيكون مجهز القصه أي الي مش هيخلي يكمل غير حاجة حصلت منعت يكمل

• عجبني
صح كدة ...واكيد كل واحد أيه ظروفو
نمر هو الى بيكتب ومستمر فى انهاء قصته فاضى وتحت امرنا ولا عنده ظروف هو كمان ممكن ترد عليا بامانه ؟

• عجبني
التثبيت للشخص الى بيبذل مجهود ولا هو متفرغ للمنتدى والباقى عندهم مشكله الشرق الاوسط يحولها بعد كده يتفضلو علينا ده اذا اتفضلو وكملوا هههههههههههههههههههههه
اكيد يعني اللي بيبذل مجهود هو اللي بيتثبت

• عجبني
ممكن يسطا يكون حصله ظرف عادي يسطا ادي اعذار لكل الناس والدنيا هتمشي فل الفل عادي
نمر هو الى بيكتب ومستمر فى انهاء قصته فاضى وتحت امرنا ولا عنده ظروف هو كمان ممكن ترد عليا بامانه ؟

• عجبني
عنده ظروف طبعا بس فيه اللي بيعرفوا يفضوا شوية وقت وفيه مش بيعرفوا بقا فاهم يسطا

• عجبني
عنده ظروف طبعا بس فيه اللي بيعرفوا يفضوا شوية وقت وفيه مش بيعرفوا بقا فاهم يسطا
ده ع اساس الى معلق القصه من شهر او تنين بيحل مشكله اكورانيا وروسيا حجج واهيه 🤣 🤣 🤣

• عجبني
ده ع اساس الى معلق القصه من شهر او تنين بيحل مشكله اكورانيا وروسيا حجج واهيه 🤣 🤣 🤣
يسطا بص هوصل معاك لحل وسط انت شايف انه ده واحد بيتدلع وكدة ومش عايز يكمل قصته تمام طب هو مثلا هيستفاد ايه مهو اصلا مش بياخد فلوس علي الكتابة يعني فاهمني ف اكيد بيبقي فيه ظروف قهرية اوي الا بقا لو فيه واحد اللي طنش مثلا وقال وانا اكمل ليه مش لازم اكمل هو انا باخد فلوس من حد علي الكتابة فاهم

• عجبني
يسطا بص هوصل معاك لحل وسط انت شايف انه ده واحد بيتدلع وكدة ومش عايز يكمل قصته تمام طب هو مثلا هيستفاد ايه مهو اصلا مش بياخد فلوس علي الكتابة يعني فاهمني ف اكيد بيبقي فيه ظروف قهرية اوي الا بقا لو فيه واحد اللي طنش مثلا وقال وانا اكمل ليه مش لازم اكمل هو انا باخد فلوس من حد علي الكتابة فاهم
الموضوع مش فلوس الموضوع التزام معنونى بالناس الى تبعت معه واهتمت لقصته

• عجبني
الموضوع مش فلوس الموضوع التزام معنونى بالناس الى تبعت معه واهتمت لقصته
ممكن بردك يسطا

• عجبني
حسب رايك رشح لي قصتين الاسبوع هذا لكل قسم من اقسام القصص لو تستحق التثبيت سمي القصة وقسمها

• عجبني
التفاعلات: Alkn Drakol2
حسب رايك رشح لي قصتين الاسبوع هذا لكل قسم من اقسام القصص لو تستحق التثبيت سمي القصة وقسمها
انت ممكن تعمل فريق مكون من 4اشخاص كل واحد قسم مثال والقصة الي يكون في مشكل تكلم فيها

• عجبني
ياريت بردو القصه الي مش متسلسلة متكونش اول صفحه يعني ف شخص يكتب جزء بيكون صغير جدا

• عجبني
لم اجد متطوعين

انت لية مهتم بالتثيبت ؟​

• عجبني
  • عجبني
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
ياريت بردو القصه الي مش متسلسلة متكونش اول صفحه يعني ف شخص يكتب جزء بيكون صغير جدا
القصص المش متسلسلة لها قسم خاص

• عجبني
التفاعلات: Alkn Drakol2

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%