NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

بكتب بتلقائيه بحته .. عمري ما فكرت غير في حجات بسيطه قبل الكتابه .. لأن كل حاجه ممكن تتغير أول ما بكتب
موهبة واثقة من نفسها
لكن شخصية كمال واضح إنها مرسومة فى ذهنك بالشكل اللى ظهرت بيه من ساعة ما وجدتها فى القصة
كلامى صحيح ؟
 
  • عجبني
التفاعلات: ناقد بناء
كنزي بنت كامل صاحب رحيم (عشان الناس تركز معانا) من فين وقفت بقلب جامد قدام رحيم وقلعت هدومها عشان تغريه، وكانت مكسوفه ومحرجه مع أحمد أخوها
 
  • عجبني
التفاعلات: aahmedegypt
  • عجبني
التفاعلات: SAURON
طيب بما أن زميلتي العزيزة دخلت في القصة مباشرةً مع اني كنت بفكر ادردش معاك شوية بشكل عام الاول قبل ما ندخل في القصة بس تمام
 
  • عجبني
التفاعلات: aahmedegypt
موهبة واثقة من نفسها
لكن شخصية كمال واضح إنها مرسومة فى ذهنك بالشكل اللى ظهرت بيه من ساعة ما وجدتها فى القصة
كلامى صحيح ؟
اه صحيح
 
  • عجبني
التفاعلات: aahmedegypt و YOYA🌹
موقف شيماء بالنسبه لي مش مفهوم،،
يعني رحيم راجل قوي جنسيا وقادر يبسط زوجته، ليه الخيانه؟
وهل كانت مسافرة وناوياها او متفقه مع صاحبتها؟
 
  • عجبني
التفاعلات: aahmedegypt
طيب بما أن زميلتي العزيزة دخلت في القصة مباشرةً مع اني كنت بفكر ادردش معاك شوية بشكل عام الاول قبل ما ندخل في القصة بس تمام
😂 😂 😂 😂 😂 😂 😂
 
  • بيضحكني
التفاعلات: SAURON
اولا القصة فعلا جميلة و من اكتر القصص اللي استمعت وانا بقراها و تفاصيلها عجبتني جدا
 
  • عجبني
التفاعلات: YOYA🌹
كنزي بنت كامل صاحب رحيم (عشان الناس تركز معانا) من فين وقفت بقلب جامد قدام رحيم وقلعت هدومها عشان تغريه، وكانت مكسوفه ومحرجه مع أحمد أخوها
كنزي كانت محتاجه حنان الأب اكتر من العلاقه نفسها .. وحسيت بغيره لما رحيم كان منسجم مع إلينا (الاجنبيه)
 
  • عجبني
التفاعلات: aahmedegypt و YOYA🌹
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
طيب بما أن زميلتي العزيزة دخلت في القصة مباشرةً مع اني كنت بفكر ادردش معاك شوية بشكل عام الاول قبل ما ندخل في القصة بس تمام
لو كنت موجود من اول الحلقه كنا دردشنا🤨
خليني ساكته أحسن😏
 
  • ماااشي
التفاعلات: SAURON
لو كنت موجود من اول الحلقه كنا دردشنا🤨
خليني ساكته أحسن😏
احم احم
طب في الخاص اعملي اللي تحبيه
إنما قدام الناس
هيبتي طيب 😂😂
 
  • بيضحكني
التفاعلات: YOYA🌹
@Hussain AlJaziri هي القصة المفروض منشورة في قسم القصص المحارم مظبوط كلامي؟
 
  • عجبني
التفاعلات: aahmedegypt
موقف شيماء بالنسبه لي مش مفهوم،،
يعني رحيم راجل قوي جنسيا وقادر يبسط زوجته، ليه الخيانه؟
وهل كانت مسافرة وناوياها او متفقه مع صاحبتها؟
شيماء مكانتش عامله حسابها انها تخون رحيم اصلآ .. ولكن صحبتها وجوزها كانو محضرين كل حاجه وعرفو ازاي يمشو رحيم في الوقت ده .. ونزلو عليها هما الاتنين .. ولأن كان فيه مشاكل بين رحيم وشيماء .. ف شيماء استجابت في لحظه ضعف
 
  • عجبني
التفاعلات: YOYA🌹 و aahmedegypt
@Hussain AlJaziri هي القصة المفروض منشورة في قسم القصص المحارم مظبوط كلامي؟
أيوه يا سيف
نركز فى المناقشة شوية بقى
يابنى تعبتنى
😂 😂 😂 😂 😂 😂 😂
 
شيماء مكانتش عامله حسابها انها تخون رحيم اصلآ .. ولكن صحبتها وجوزها كانو محضرين كل حاجه وعرفو ازاي يمشو رحيم في الوقت ده .. ونزلو عليها هما الاتنين .. ولأن كان فيه مشاكل بين رحيم وشيماء .. ف شيماء استجابت في لحظه ضعف
بس انا شايف انها كانت محتاجة منك شوية توضيح لان سبب خيانتها له مش واضح و حضرتك مش مفسره
 
  • عجبني
التفاعلات: YOYA🌹 و aahmedegypt
@Hussain AlJaziri
مش شايف ان تصرف عمر زوج مريم بنت رحيم في مبالغة حبتين تلاته،،
عايز يخلص منها ويطلق من غير خساير ممكن يقرفها، يضربها، يخونها يمضيها على تنازل من غير ما تعرف،،،،،، في طرق كتير غير انه يصورها بالشكل ده
 
  • عجبني
التفاعلات: aahmedegypt
أيوه يا سيف
نركز فى المناقشة شوية بقى
يابنى تعبتنى
😂 😂 😂 😂 😂 😂 😂
معلش يا احمد بس السلسلة الاولي فيها كذا نوع مش محارم فقط
 
  • عجبني
التفاعلات: aahmedegypt
شيماء مكانتش عامله حسابها انها تخون رحيم اصلآ .. ولكن صحبتها وجوزها كانو محضرين كل حاجه وعرفو ازاي يمشو رحيم في الوقت ده .. ونزلو عليها هما الاتنين .. ولأن كان فيه مشاكل بين رحيم وشيماء .. ف شيماء استجابت في لحظه ضعف
لو تسمحلي لكن خلفية الموقف ده ضعيفه شويه
يعني مش متخيل التحول ده منها لمجرد وجود مشكلة مع جوزها اللي واضح عليه الرجولة والفحولة (كرجل مواقف وقوي جنسياً) في نفس الوقت
 
  • عجبني
  • أتفق
التفاعلات: SAURON، YOYA🌹 و aahmedegypt
معلش يا احمد بس السلسلة الاولي فيها كذا نوع مش محارم فقط
طيب
نركز فى القصة نفسها وننسى تصنيفها
عادى
 
شيماء مكانتش عامله حسابها انها تخون رحيم اصلآ .. ولكن صحبتها وجوزها كانو محضرين كل حاجه وعرفو ازاي يمشو رحيم في الوقت ده .. ونزلو عليها هما الاتنين .. ولأن كان فيه مشاكل بين رحيم وشيماء .. ف شيماء استجابت في لحظه ضعف
طيب مش كنت توضح بدل ما نظلمها،،
غلبانه كان غصب عنها ولا كانت مبسوطه ولا حاجه،، 🤷🏻‍♀️😂
 
  • بيضحكني
  • عجبني
التفاعلات: Hussain AlJaziri، Dr Yousef و aahmedegypt

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%