NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

انا من وجهه نظري أنه حاسس انه المربربه والكيرفي هو الجسم المناسب للترويض ولو كانت نحيفه ما بحس أنه تنفع تتروض دا من وجهه نظري انتوا رايكم ايه ف الموضوع

H1VJqu9.md.webp

بس ساعات النحيفة بتكون متمردة وعايزة تتروض برضه

• عجبني
التفاعلات: Pourquoipas
بس ساعات النحيفة بتكون متمردة وعايزة تتروض برضه
ايوه اكيد وبتتروض يعني بس انا بقول حاسس كتفضيل شخصي أنه الاستمتاع بيكون اكتر مع الكيرفي أوع الأقل مش الرفيعه اوي يعني أنه واحده لما تيجي تعذبها مثلا او ع الأقل تديها اسبانك تلاقي رد فعل وحاجه بتتهزر تحت منك مش ايدك تضرب ف عضم وتوجعك 😂😂 وبعتذر لاي حد كدا بس دي وجهه نظري ومش بتريق ع حد او كدا

• عجبني
التفاعلات: زبارتكوس
ايوه اكيد وبتتروض يعني بس انا بقول حاسس كتفضيل شخصي أنه الاستمتاع بيكون اكتر مع الكيرفي أوع الأقل مش الرفيعه اوي يعني أنه واحده لما تيجي تعذبها مثلا او ع الأقل تديها اسبانك تلاقي رد فعل وحاجه بتتهزر تحت منك مش ايدك تضرب ف عضم وتوجعك 😂😂 وبعتذر لاي حد كدا بس دي وجهه نظري ومش بتريق ع حد او كدا
فهمتك .. الكيرفى والمربربة طبعا رد فعل جسمهم بيستفزك للترويض أكتر .. بصراحة متعة

كل جسم وله ميزاته وحسب اللبوة وفجرها

• عجبني
الترويض ملوش جسم بس اسمة انت بتفضل الجسم ده عن الجسم ده
الترويض شخصية

• عجبني
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
عزيزي النسوانجي مشاركات التعارف ممنوعه تماما بأقسام المنتدى مكانها قسم التعارف فقط طلب أي وسيلة تعارف خارجيه او ذكر ها في موضوعك او ردودك مخالف تماما ومن الممكن ان تعاقب إداريا بسبب ذلك ( هناك قسم كامل لغرض التعارف) فلا تكن عضو مصر على المخالفات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%