NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

الدكتور النسوانجي

عشق ثلاثينيه يكفيني ملايين المراهقات
نسوانجي متفاعل
نسوانجي متميز
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
نسوانجي قديم
عٌشُقُيَ سِآدٍيَ # عشقت فخضعت فأعطت كل ما تملك
توجه جنسي
أنجذب للإناث
لو لقيت أله. الزمن. اي. عصر نفسك ترجع تعيشه ؟
وهتروح العصر دا ليه

• جامد
  • أتفق
التفاعلات: marioo fan 2 و الدكتور النسوانجي
  • أتفق
التفاعلات: الدكتور النسوانجي
  • أتفق
واضح انك عندك. اسباب كتير
انا واحد عايش ليا 23 سنه و**** ما شفت غير كل وحش بس من أقارب ومن أصدقاء ومن علاقات حب ومن ناس من بلدك لا ليك علاقه بيهم ولا زفت انت متخيل واخد اسعد ايام حياته ماتش كوره سمعه 🙂🙂

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
جدا جدا جدا جدا جدا جدا
ربي. يهون علينا وعليك
انا واحد عايش ليا 23 سنه و**** ما شفت غير كل وحش بس من أقارب ومن أصدقاء ومن علاقات حب ومن ناس من بلدك لا ليك علاقه بيهم ولا زفت انت متخيل واخد اسعد ايام حياته ماتش كوره سمعه 🙂🙂

صديقي العزيز عفوا. هقولك حكمه انا عايش بيها
اصنع السعاده بنفسك لنفسك لا تنتظرها من احد

ربي. يهون علينا وعليك

صديقي العزيز عفوا. هقولك حكمه انا عايش بيها
ده لما بكون مفيش حد بيحاول يكسرك لما تكون وحدك بس عايش نفسيتك مرتاحه والدنيا تمام مش وحدك وكمان بتتهاجم من كل حاجه حواليك متعرفش تعافي نفسك من اللي بيحصل ولا تحاول تسعد نفسك

ده لما بكون مفيش حد بيحاول يكسرك لما تكون وحدك بس عايش نفسيتك مرتاحه والدنيا تمام مش وحدك وكمان بتتهاجم من كل حاجه حواليك متعرفش تعافي نفسك من اللي بيحصل ولا تحاول تسعد نفسك

هقولهالك تاني
اوعي تكون ضعيف لدرجه انك منتظر من الموت الراحه ابدا انت اقوي من كل. اللي انت شايفه. كبير عليك او هم او نكد يا صديقي العزيز انا عشت تجربه اقسملك لو اي حد غيري عاشها كان انتحر بس لقتني. بعاند الحياه ونجحت وبقيت حد له كيان

هقولهالك تاني
اوعي تكون ضعيف لدرجه انك منتظر من الموت الراحه ابدا انت اقوي من كل. اللي انت شايفه. كبير عليك او هم او نكد يا صديقي العزيز انا عشت تجربه اقسملك لو اي حد غيري عاشها كان انتحر بس لقتني. بعاند الحياه ونجحت وبقيت حد له كيان
كل شخص مر بتجربه مش شيفها صعبه وبشكرك جدا ع النصيحه

كل شخص مر بتجربه مش شيفها صعبه وبشكرك جدا ع النصيحه
انت اخويا الصغير انا 41سنه. منهم 7سنين كنت مجرد عايش مفيش. بكره مستنيه يجي علشان اعيشه بس لما وقفت قدام نفسي استغربت انا ليه حاطط نفسي في نفس المربع دا. ليه. معافرش وابقي اللي انا عاوزه

• بيضحكني
اه يابا الدنيا سدح مدح النيك سهل والنوم سهل و الاكل سهل مكانش في صعوبه في وقت ده غير في وثتنا هذا
ابو بلاش كتر. منه ههههه 😂 بس مش هتلاقي. نسوان كتير وممكن واحد. يقتلك علشان كسها 😂

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%