NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

فهمت قصدك لكن يبقى سؤال واحد لاتمام الصوره
حبيبتى ؟
مرتين مرة قبل زوجي وللاسف كان كائن صامت مش صرح بحبة ليا وكان قريبى ... الثاني عشقته وكان زوجي ومن بعد طلاقى ... قلبي مقفول نهائي.عن الباب الي اسمه الحب دة

• عجبني
التفاعلات: طماطم
كل هذه الاسباب اسباب انفصال ليست اسباب اقامه علاقه جنسية
ساعات الانفصال مش هو الخيار المتاح دايما ولا هو الافضل وتبقى التضحيه بالمتعه الجنسيه هى التضحيه المتاحه

• محزن
التفاعلات: ع.ب.ست
  • عجبني
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
مرتين مرة قبل زوجي وللاسف كان كائن صامت مش صرح بحبة ليا وكان قريبى ... الثاني عشقته وكان زوجي ومن بعد طلاقى ... قلبي مقفول نهائي.عن الباب الي اسمه الحب دة
شكرا لحضرتك واسفه على كم الاسئله اللى سالتها
لكن اسمحى لى بالتمنى لكى بالعوض القريب

انا جربت الاحساس دة من اسبوعين
واقدر اقولك لما نحب🙂🥺
هو انتوا بتحبوا زينا كدا 🤔

قال المغني رامي صبري من ما نحب دنيتنا دي متساويش

• عجبني
عادي يعني يا رودي اي يعني جوزك خانك مع واحدة صاحبتك ع سريرك وهي لابسة لبسك وبرفانك بصراحة انتي قفوشة يا رودي

مع انها حقيقة الا ان طريقتك في تذكري اقل ما يقال عنها انك فعلا ..... بلاش احسن اكيد انا بشر وبتضايقك ءالا اني اكتفيت بالمناقشة معكم ... شكرا لتذكري. 🤝🤝

• عجبني
مع انها حقيقة الا ان طريقتك في تذكري اقل ما يقال عنها انك فعلا ..... بلاش احسن اكيد انا بشر وبتضايقك ءالا اني اكتفيت بالمناقشة معكم ... شكرا لتذكري. 🤝🤝
انا اسفه لحضرتك وصدقينى كلامه ضايقنى جدا
انا اسفه ان نقاشى كان سبب فى الموقف ده

اولا اسف مقصدش بس ال عايز اقولهولك ان ال حصلك عادي جدا مش جرح شديد يغير مسار حياتك يعني

• معجبنيش
اولا اسف مقصدش بس ال عايز اقولهولك ان ال حصلك عادي جدا مش جرح شديد يغير مسار حياتك يعني
لو سمحت سيبها فى حالها وتخطى النقطه دي ومتتكلمش عليها اذ سمحت

اقصد اقولك انك مديه الموضوع اكتر من حجمة وانا قولته ببساطة لأنه موضوع عادي المفروض ميغيرش في مسار حياتك ولا يسببلك جرح . مرت ٦ سنوات خلاص كفاية انسي

• معجبنيش
مؤلم عند عدم الرغبة وعدم حب مع الشريك

• عجبني
اقصد اقولك انك مديه الموضوع اكتر من حجمة وانا قولته ببساطة لأنه موضوع عادي المفروض ميغيرش في مسار حياتك ولا يسببلك جرح . مرت ٦ سنوات خلاص كفاية انسي
اذا سمحت كونى صاحبه هذا النقاش اطلب منك تخطى هذه النقطه وعدم ذكرها او الاشاره عليها ولا لن يكون مرحب بوجودك بعد الان

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%