بعد ما عجبكو قصه ٧ ايام في نعيم قلت يلا اديكو قصه جديده😂
واللي لسا مقرأهاش اضغطو هنا القصه اهي
نبدأ بقي
الموضوع بدأ لما صحيت من النوم لقيت في صوت في الصاله برا
انا: يا فتاح يا عليم يحرق ميتين ام الانسان ع الصبح
اخويا: في اي يعم
انا: اي ياعم الدوشه اللي برا دي
اخويا: انا ليا صاحي تعالي نشوف
تعالو اعرفكم بينا
انا محمد عندي ٢١ سنه وبحب الجيم بس كسلي ممكن يخليني ادفع الاشتراك واروح اسبوع واحد بس وبالرغم من كدا جسمي حلو
اخويا عمر عنده ١٨ سنه وخلقه ضيق واطول مني وبيحب الكوره
امي ودي ملهاش دعوه بالقصه ف مش هتكلم عنها
نرجع للقصه
انا طبعا ك اي انسان قايم من النوم شكله متبهدل انا واخويا وكنا في الصيف ف بننام ب شورت وطالعين بكل ثقه للصاله اتفاجأنا بضيوف عندنا صاحبه امي وبناتها الاتنين
صاحبه امي ساره قصيره بس مش اوي وملهاش دور في القصه ف مش هنركز عليها برضو
بناتها بقي ندي وبسنت
ندي ١٧ سنه صوتها دايما عالي بس جسمها مظبوط شويه يعني رفيعه وبزازها متوسطه وطيزها متوسطه برضو او يمكن علشان بتلبس واسع ف مقدرتش احدد طولها ١٨٠ وبيضا وعسوله في نفسها كدا
بسنت ١٩ سنه هاديه وملامحها هاديه بزازها متوسطه برضو بس طيزها كبيره وبرغم لبسها الواسع الا انها كانت باينه وطولها ١٥٥ وقمحيه
انا: ايدا في اي مش تقولي ان عندنا ضيوف
امي: امشي البس وتعالي
اخويا: اهو دا اللي فالحين فيه
صاحبه امي بتضحك هي وبناتها
دخلنا لبسنا وطلعنا سلمنا علي اللي قاعدين
انا: مش تعرفينا
امي: دي صاحبتي واختي وحبيبتي ساره وبناتها….
انا: لالا مش مهم ازيك يا عسل عامله اي
صاحبه امي: عسل؟ £&& يجبر بخاطرك يابني وبتضحك
امي: اتلم يلا
بسنت: هو اي اللي مش مهم يا بتاع انت
انا: انت سمعت حاجه يابني؟
اخويا: لا بس تقريبا حد بيزن
امي: وحياه امك انت وهو لو ماحترمتوش نفسكو لاربيكو
صاحبه امي: && يابني انت بتفهم
انا: (@& يخليكي
بسنت: ماتبطلو معاكسه ف امي
اخويا: يابني انت بتتكلم ليه
انا: متكلمتش ياعم
اخويا : امال الصوت دا جاي منين
انا: مش عارف
اخويا بص لتحت كأنه بيدور علي حاجه
اخويا: ايدا مين دي وواقعه منين
صاحبه امي مقضياها ضحك
صاحبه امي: وال&ه عيالك زي العسل
امي: خديهم ياختي ونتي مروحه
بسنت: لا مش ناقصين مصايب
اخويا: يابني مش انا قلتلك متتكلمش
انا قاعد بضحك وقطع ضحكي ندي وهي بتقول
ندي: يلا يا ماما ورايا واجب لازم يخلص ومش فاهماه يلا خلينا نروح
امي: ما تقعدو شويه ولو علي الواجب هاتي اخلصه معاكي
ندي: بتعرفي انجليزي يا طنط؟
امي: لا بس محمد يعرف
انا: يابني انت بتتكلم ليه
اخويا بيضحك
امي: طب وحياه امك ماحد هيخلص الواجب دا غيرك
قعدنا شويه اشرحلها اللي مش فاهماه واحل ليها الواجب وسط انبهار كل اللي قاعدين
ساره: بسم ال&ه ماشاء ال&ه شرحك كويس اووي دانا ذات نفسي فهمت
امي: محمد شاطر بس لما دماغه بتقفل بتقفل
ساره: طب ما تخليه يا بسنت يشرحلك اللي مش فاهماه
بسنت: ياماما دي تالته ثانوي مش هزار وبعدين دا اخره يترجمهم علي جوجل
انا: يابني انت بتتكلم لييييه
بسنت: طب ورينا شطارتك
والكل بدأ يبصلي ونا قلتلها طب هاتي وقعدت اشرح ليها وحلينا كل اللي مش فاهماه
بسنت: مش بطال
ساره: شفتي اللي بتتريقي عليه؟
انا: معلش بس اللي ما يعرفك يجهلك بقي
ساره: دي وراها امتحان كمان اسبوع ومش فاهمه حاجه
امي: طب اي رأيك تخلي محمد يساعدها
ساره: المشكله في المشوار هو هييجي كل يوم ولا هي اللي هتروحلكم
امي: اقولك؟ هاتيها تقعد معانا هنا الاسبوع دا واهي تقعد مع بنتي في الاوضه يونسو بعض
ساره: لالا مينفعش
امي: يابت بطلي عبط بقي دا مستقبل البت
اخويا: تقعد فين؟؟؟
بسنت: من غير ما تتكلم مش هقعد اصلا
اخويا: مقصدش انتي تنوري وكل حاجه بس اكيد مش هينفع
انا: ياعم الكلام دا للبنات انما احنا مفيش جديد يعني كنا ولدين وبنت هنبقي ٣ ولاد وبنت
بسنت: بتقول حاجه؟
انا: لا
ساره: مش هينفع وغير كدا مش عاوزه اتقل عليكم
امي: شششش خلص الكلام هي تروح معاكي تجيب حاجتها وتيجيي تاني انا مستنياها اهو
وبعد كلام كتير وزن وكلام وزن وكلام وزن وزن وزنننن
جت تقعد معانا انا متعود اني بعمل قهوه واسهر في البلكونه لما الكل ينام بس فاليوم دا اتفاجأت ان بسنت في البلكونه قاعده بتذاكر ومن هنا بدأ كلامي معاها
انا: اوعي الدحححح
بسنت: الل@ اكبر ف عينك
انا: هحسدك علي اي يا فاشله
بسنت: طب اتنيل اسكت
انا: اتنيل؟؟ طيب
بسنت: محمد انا عاوزه اشرب حاجه لو سمحت
انا: لالا ممنوع السجاير والحشيش والبودره وجو الشمامين دا
بسنت: يابني ما تتلم بقي انا عاوزه اشرب حاجه بجد
انا: حتي القهوه عينك فيها
بسنت: انا غلطانه اني بتكلم معاك اصلا
انا: لالا بهزر عاوزه تشربي اي
بسنت: اي حاجه لاني مش عارفه اركز
انا: طب هاتي الكتاب دا وادخلي المطبخ شوفي نفسك ف اي اعمليه
بسنت: لا يعم مينفعش
انا: لا ينفع عادي امال انا اللي هعملك؟
دخلت بسنت المطبخ ونا قعدت ابص للكتاب شويه واقرأ فيه ولقيتها بتنادي عليا
انا: خير
بسنت: معلش مش طايله اقفل الضلفه اللي فوق
قفلت الضلفه ونا بضحك
بسنت: علي فكره مفيش حاجه تضحك
مردتش عليها وفضلت واقف اضحك
امي: اي يا ولاد بتعملو اي حالا
انا: بسنت قالت انها عاوزه تشرب حاجه ومش طايله تقفل الضلفه
بسنت: علي فكره ابنك دا رخم ومستفز
امي: عارفه يا حبيبتي عارفه ر&نا يصبرني
امي: طب انا هدخل انام ومتطولوش في السهر ونتي يا بسنت البيت بيتك انتي مش غريبه
امي دخلت تنام ونا وقفت اتفرج ع بسنت وهي ملبوخه ومش عارفه مكان الحاجه وفجأه وقعت منها المعلقه تحت المطبخ وهي نزلت تجيبها وساعتها الدريس اللي كانت لابساه مسك ف طيزها وبانت اد اي هي كبيره ونا وقفت شويه وسرحت بخيالي فيها لغايه ما بسنت قامت وراحت غسلت المعلقه ورجعت ونا لسا سرحان لقيتها بتهزني وتقولي
بسنت: يا اخ…. مالك سرحان ف اي
انا: ايه؟ لا ولا حاجه
بسنت: طب انا خلصت ممكن نطلع بقي؟
انا: اه اه طبعا
طلعنا ووقفنا في البلكونه وقعدت اذاكر معاها شويه لغايه ما الساعه بقت ٣ والجو بقي ساقعه ولقيتها بتترعش
انا: تحبي نكمل جوا؟
بسنت: ماشي
دخلنا كملنا جوا وقعدنا نتفرج علي فيلم رعب ودخلنا ننام ونا نمت علي الكنبه وبعد نص ساعه تقريبا لقيت اللي بيصحيني
هو انت صاحي؟
بفتح عيني لقيت بسنت
انا: لا نايم عاوزه حاجه من الحلم؟
بسنت: اصل بصراحه انا خايفه
انا: تعالي اقعدي نتفرج ع اي فيلم كوميدي
قعدنا واتفرجنا كانت راحت في النوم وبعد ما الفيلم خلص حاولت اقومها مكانتش قادره تسند نفسها وقلت اسندها لغايه ما دخلتها الاوضه ولما شفتها نايمه قدامي فضلت باصص ليها وعمال اتأمل ف جسمها ولقيتني من نفسي بحسس علي جسمها وكل حته فيها ولقيتها فجأه بتتأوه تأوه النوم دا ف خدت بعضي ورحت اوضتي وتاني يوم صحوني علشان نفطر واخويا راح حجز كوره وامي راحت عند خالتي وقعدت انا وهي واختي ف البيت قعدت اذاكرلها وفجأه لقيت اختي بتقولي
اختي:انا نازله لتيته علشان عملالي فستان وعاوزه تاخد مقاسي
انا: ماشي بس تطلعب بسرعه
( ستي ف الدور الارضي واحنا ف الرابع )
اختي: حاضر
دخلت لبسنت البلكونه وقلتلها
انا: تعالي نقعد ف الصاله
بسنت: هي اختك فين
انا: نزلت لستي
بسنت: واخوك وامك
انا: اخويا برا وامي عند خالتي
بسنت: نعم؟؟ يعني انا وانت هنا لوحدنا؟؟؟
انا: تخيلي؟
بسنت: طب هنزل لستك علي ما امك تيجي
انا: تنزلي فين وراكي مذاكره
بسنت: مش هينفع
انا: اهاا جو الافلام والشغل دا ….. لا متقلقيش مني انا مش ذئب بشري
قعدنا نذاكر وافهمها اللي مش فاهماه لغايه ما قطع تركيزنا تليفوني
خلصت المكالمه ولقيت بسنت بتقولي
بسنت: هو مين اللي وداني الاوضه امبارح
انا: انا ليه في اي
بسنت: دا ازاي
انا: بعد ما نمتي وبدأتي تخرفي ف الكلام امبارح قومتك وسندتك لغايه ما دخلتك الاوضه
بسنت: اخرف؟ يالهوي هو انا قلت اي
انا: مش مهم بقي
بسنت: لا ون&ي قول
انا: قلتي اني شاب جنتل منتل وانك معجبه بيا وكدا
بسنت: دا في المشمش دا ولا اي
انا: لا في الصاله امبارح
بسنت: يا رااجل
انا: شوفتي؟ حتي بالاماره بوستيني امبارح ونا بحاول ابعدك عني
بسنت: نعم يخويا؟؟ بوست مين؟
انا: بوستيني
بسنت: دا اللي هو ازاي
انا: كدهو
ورحت بايسها من شفايفها راحت ضارباني بالقلم وخدت بعضي ودخلت البلكونه وبعدها بعشر دقايق لقيتها جت ورايا
بسنت: علي فكره انت قليل الادب
انا طبعا مردتش عليها وعملت نفسي زعلان
بسنت: لا وبجح كمان زعلان؟
كل دا ونا ساكت
بسنت: طب انا اسفه طيب…..حقك عليا…..مانتي اللي مستفز وقليل الادب……طب اعمل اي يرضيك
انا: لما بنزعل حد بنبوسه ونقوله حقك عليا
بسنت: لا انت كدا عاوز القلم التاني
انا: طيب براحتك
بسنت: يابني مش هينفع عيب كدا اتلمم
انا رحت داخل جوا وهي جت ورايا ومعاها الكتاب ولقيتها بتطبطب علي كتفي علشان ابصلها رحت واخد الكتاب من ايدها وماسك ايديها الاتنين وزانقها ف الحيط وباصص لعنيها شويه ومقرب من ودانا وقلتلها
انا: مش انا اللي تمدي ايدك عليه
بسنت: طب سيبني بعد اذنك
انا: ولو مسبتكيش
بسنت: هضربك ضربه تزعلك
بعدت عنها ومسكت زبي كأني خايف عليه وكدا ورحت ماسكها تاني وزانقها ف الحيطه وبايسها لقيتها وشها احمر وصوت نفسها بقي عالي والجو بقي هادي وهي متكلمتش رحت بايسها تاني لقيتها خايفه وحسيت اني سامع صوت دقات قلبها رحت واخدها ف حضني علشان اطمنها وبعد ما هديت بصيت ف عنيها وبوستها من رقبتها وفضلت امص ف رقبتها لقيتها مش قادره تقف علي رجليها خدتها ورميتها ع الكنبه ونزلت بوس ف شفايفها ومفيش اي مقاومه منها ولا استجابه وفجأه سمعنا صوت علي السلم بعدنا عن بعض وفضلنا ساكتين وكانت امي داخله وسلمت علينا وقعدنا شويه لغايه ما الكل دخل ينام وفضلت انا وبسنت لوحدنا محدش فينا راضي ينطق بكلمه
انا: اااا…انا كنت عاوز اقولك….
بسنت: محمد
انا: نعم
بسنت: قول كنت عاوز اي
انا: لا قولي انتي
بسنت: لا قول بس
انا: طب عندي فكره اي رايك كل واحد يكتب اللي عاوزه ويبعته للتاني
بسنت: يبعته علي اي
انا: الواتس
بسنت: يا راااجل اما لفه صايعه بصحيح
انا: لفه اي ؟
بسنت: كل دا علشان تاخد رقمي!
ضحكت انا وبسنت واخدما ارقام بعض وقعدنا بعاد عن بعض نكتب وشاورنا لبعض اننا جاهزين وبعتنا
رساله بسنت:
بص انا مش عارفه انت ازاي عملت كدا ولا انا ازاي سبتك تعمل كدا بس انا مكنتش معاك اصلا انا كنت ف حته تانيه وفجأه فوقت لقيتك فوقي وبتعدلي هدومي ومش فاكره اي حاجه ف هطلب منك طلب يمكن يكون غريب شويه بس انا عاوزه افهم اي اللي حصل دا
رساله محمد:
مش عارف اقولك اي علي اللي حصل بس كل اللي حصل دا غصب عني ف متزعليش مني ولو متضايقه ف اي رأيك نخرج بكرا واصالحك بدل قعده البيت دي واهو بالمره نغير جو ونفك شويه انا ونتي ويمكن نتعرف علي بعض اكتر
بعدها كل واحد فينا راح ناحيه التاني
انا: اي رأيك؟
بسنت: موافقه … بس يلا جاوبني انت كمان
انا: انتي متضايقه الاول؟
بسنت: لا والغريب انه لا
انا: عاوزه تفهمي اي بقي
بسنت عاوزه افهم ازاي حصل كل دا
رحت ماسك بسنت من ايدينا تاني وبصيت ف عنيها وقربت شفايفي من شفايفها وفضلت علي كدا ييجي نص دقيقه لقيتها هي اللي بدأت تبوس لوحدها ف لما بعدت عنها لقيتها حطت ايديها علي بؤها وهي مستغربه
انا: شفتي؟
بسنت: اي اللي انا عملته دا انا كنت بس…..
كملت بوس فيها وعض ف شفايفها وهي حطي ايديها حوالين رقبتي وزنقتهاعلي الحيط وفضلت اضربها ع طيزها ونا زانقها لغايه ما لقيتها بتقولي بصوت يكاد يكون مسموع
بسنت: محمد انا خايفه حد يصحي ويشوفنا
انا: متقلقيش وعلشان تطمني اكتر تعالي المكتب يا ستي
دخلنا المكتب وهجمت عليها نزلت بوس ف رقبتها ورحت ماسك بزها لقيتها اتكهربت كدا رحت قايلها اهدي وفتحت سوسته الترنج اللي كانت لابساه لقيتها لابسه برا لونها اسود ووراها احلي بزاز ممكن حد يشوفها ف حياته بزاز طريه اووي وحلماتها واقفه وفيها نمش كدا رحت خاطف بزها الشمال ف بؤي نزلت فيه عمال الحس حلماتها واشد فيها بسناني وارضع منها وهي دابت ف حته تانيه خالص وعمال اضرب بزها التاني بايدي وهي طالع منها ااااه براحه علياا طب واحده واحده طيب مش قادره ونا نازل فيها مص ورضاعه ونيمتها ع المكتب ونمت فوقها مكمل رضاعه ف بزازها وقلعتها البنطلون لقيتها مش عاوزه تقلع الاندر ونا بحاول معاها لغايه ما لقيتها منضفااه
انا: ايدا انتي مستعده ولا اي منضفاه كمان؟
بسنت: مستعده اي يا معفن انا بنضف علي طول
انا: يا حدع … طب تعالي
ورحت مطلع زبي وهي اتخضت ولقيتها متنحه
بسنت: ايدا ؟؟؟
انا: اي يا بنتي؟
بسنت: اي كل دا دنا كنت فاكراه زي اللوليتا كدا في الحجم ودا اللي درسناه
انا: لالا انا عاوزك تنسي اللي درستيه وتشوفي العملي هنا
بسنت : عملي اي دا كام سم؟ دا
انا: مش عارف وهو انا هقيسه ليه؟
بسنت: دا بين ال ١٧ وال ١٨ كدا
انا: هنقعد نرغي كتير؟
رحت نازل علي كسها اللي حرفيا مفيهوش ولا شعره ونضيف فشخخخخ ومحمرر اوي ونزلت عليه قعدت الحس فيه وهي اتنفضت ونا مكمل وعمال اشد ف زنبورها وهي بدأت تتلوي ومش قادره رحت نازل بزبي علي كسها ضرب وهي بتقولي
بسنت: اوعي تدخله دا يقسمني
انا: يابنتي لييه هو سيف صلاح الدين؟
بسنت: لا بااش علشان خاطري يمحمد
انا: حاضر يبطتي
لفيتها علي بطنها وضربتها كام ضربه ع طيزها ولسا بدخل زبي لقيت………… يتبع
واللي لسا مقرأهاش اضغطو هنا القصه اهي
نبدأ بقي
الموضوع بدأ لما صحيت من النوم لقيت في صوت في الصاله برا
انا: يا فتاح يا عليم يحرق ميتين ام الانسان ع الصبح
اخويا: في اي يعم
انا: اي ياعم الدوشه اللي برا دي
اخويا: انا ليا صاحي تعالي نشوف
تعالو اعرفكم بينا
انا محمد عندي ٢١ سنه وبحب الجيم بس كسلي ممكن يخليني ادفع الاشتراك واروح اسبوع واحد بس وبالرغم من كدا جسمي حلو
اخويا عمر عنده ١٨ سنه وخلقه ضيق واطول مني وبيحب الكوره
امي ودي ملهاش دعوه بالقصه ف مش هتكلم عنها
نرجع للقصه
انا طبعا ك اي انسان قايم من النوم شكله متبهدل انا واخويا وكنا في الصيف ف بننام ب شورت وطالعين بكل ثقه للصاله اتفاجأنا بضيوف عندنا صاحبه امي وبناتها الاتنين
صاحبه امي ساره قصيره بس مش اوي وملهاش دور في القصه ف مش هنركز عليها برضو
بناتها بقي ندي وبسنت
ندي ١٧ سنه صوتها دايما عالي بس جسمها مظبوط شويه يعني رفيعه وبزازها متوسطه وطيزها متوسطه برضو او يمكن علشان بتلبس واسع ف مقدرتش احدد طولها ١٨٠ وبيضا وعسوله في نفسها كدا
بسنت ١٩ سنه هاديه وملامحها هاديه بزازها متوسطه برضو بس طيزها كبيره وبرغم لبسها الواسع الا انها كانت باينه وطولها ١٥٥ وقمحيه
انا: ايدا في اي مش تقولي ان عندنا ضيوف
امي: امشي البس وتعالي
اخويا: اهو دا اللي فالحين فيه
صاحبه امي بتضحك هي وبناتها
دخلنا لبسنا وطلعنا سلمنا علي اللي قاعدين
انا: مش تعرفينا
امي: دي صاحبتي واختي وحبيبتي ساره وبناتها….
انا: لالا مش مهم ازيك يا عسل عامله اي
صاحبه امي: عسل؟ £&& يجبر بخاطرك يابني وبتضحك
امي: اتلم يلا
بسنت: هو اي اللي مش مهم يا بتاع انت
انا: انت سمعت حاجه يابني؟
اخويا: لا بس تقريبا حد بيزن
امي: وحياه امك انت وهو لو ماحترمتوش نفسكو لاربيكو
صاحبه امي: && يابني انت بتفهم
انا: (@& يخليكي
بسنت: ماتبطلو معاكسه ف امي
اخويا: يابني انت بتتكلم ليه
انا: متكلمتش ياعم
اخويا : امال الصوت دا جاي منين
انا: مش عارف
اخويا بص لتحت كأنه بيدور علي حاجه
اخويا: ايدا مين دي وواقعه منين
صاحبه امي مقضياها ضحك
صاحبه امي: وال&ه عيالك زي العسل
امي: خديهم ياختي ونتي مروحه
بسنت: لا مش ناقصين مصايب
اخويا: يابني مش انا قلتلك متتكلمش
انا قاعد بضحك وقطع ضحكي ندي وهي بتقول
ندي: يلا يا ماما ورايا واجب لازم يخلص ومش فاهماه يلا خلينا نروح
امي: ما تقعدو شويه ولو علي الواجب هاتي اخلصه معاكي
ندي: بتعرفي انجليزي يا طنط؟
امي: لا بس محمد يعرف
انا: يابني انت بتتكلم ليه
اخويا بيضحك
امي: طب وحياه امك ماحد هيخلص الواجب دا غيرك
قعدنا شويه اشرحلها اللي مش فاهماه واحل ليها الواجب وسط انبهار كل اللي قاعدين
ساره: بسم ال&ه ماشاء ال&ه شرحك كويس اووي دانا ذات نفسي فهمت
امي: محمد شاطر بس لما دماغه بتقفل بتقفل
ساره: طب ما تخليه يا بسنت يشرحلك اللي مش فاهماه
بسنت: ياماما دي تالته ثانوي مش هزار وبعدين دا اخره يترجمهم علي جوجل
انا: يابني انت بتتكلم لييييه
بسنت: طب ورينا شطارتك
والكل بدأ يبصلي ونا قلتلها طب هاتي وقعدت اشرح ليها وحلينا كل اللي مش فاهماه
بسنت: مش بطال
ساره: شفتي اللي بتتريقي عليه؟
انا: معلش بس اللي ما يعرفك يجهلك بقي
ساره: دي وراها امتحان كمان اسبوع ومش فاهمه حاجه
امي: طب اي رأيك تخلي محمد يساعدها
ساره: المشكله في المشوار هو هييجي كل يوم ولا هي اللي هتروحلكم
امي: اقولك؟ هاتيها تقعد معانا هنا الاسبوع دا واهي تقعد مع بنتي في الاوضه يونسو بعض
ساره: لالا مينفعش
امي: يابت بطلي عبط بقي دا مستقبل البت
اخويا: تقعد فين؟؟؟
بسنت: من غير ما تتكلم مش هقعد اصلا
اخويا: مقصدش انتي تنوري وكل حاجه بس اكيد مش هينفع
انا: ياعم الكلام دا للبنات انما احنا مفيش جديد يعني كنا ولدين وبنت هنبقي ٣ ولاد وبنت
بسنت: بتقول حاجه؟
انا: لا
ساره: مش هينفع وغير كدا مش عاوزه اتقل عليكم
امي: شششش خلص الكلام هي تروح معاكي تجيب حاجتها وتيجيي تاني انا مستنياها اهو
وبعد كلام كتير وزن وكلام وزن وكلام وزن وزن وزنننن
جت تقعد معانا انا متعود اني بعمل قهوه واسهر في البلكونه لما الكل ينام بس فاليوم دا اتفاجأت ان بسنت في البلكونه قاعده بتذاكر ومن هنا بدأ كلامي معاها
انا: اوعي الدحححح
بسنت: الل@ اكبر ف عينك
انا: هحسدك علي اي يا فاشله
بسنت: طب اتنيل اسكت
انا: اتنيل؟؟ طيب
بسنت: محمد انا عاوزه اشرب حاجه لو سمحت
انا: لالا ممنوع السجاير والحشيش والبودره وجو الشمامين دا
بسنت: يابني ما تتلم بقي انا عاوزه اشرب حاجه بجد
انا: حتي القهوه عينك فيها
بسنت: انا غلطانه اني بتكلم معاك اصلا
انا: لالا بهزر عاوزه تشربي اي
بسنت: اي حاجه لاني مش عارفه اركز
انا: طب هاتي الكتاب دا وادخلي المطبخ شوفي نفسك ف اي اعمليه
بسنت: لا يعم مينفعش
انا: لا ينفع عادي امال انا اللي هعملك؟
دخلت بسنت المطبخ ونا قعدت ابص للكتاب شويه واقرأ فيه ولقيتها بتنادي عليا
انا: خير
بسنت: معلش مش طايله اقفل الضلفه اللي فوق
قفلت الضلفه ونا بضحك
بسنت: علي فكره مفيش حاجه تضحك
مردتش عليها وفضلت واقف اضحك
امي: اي يا ولاد بتعملو اي حالا
انا: بسنت قالت انها عاوزه تشرب حاجه ومش طايله تقفل الضلفه
بسنت: علي فكره ابنك دا رخم ومستفز
امي: عارفه يا حبيبتي عارفه ر&نا يصبرني
امي: طب انا هدخل انام ومتطولوش في السهر ونتي يا بسنت البيت بيتك انتي مش غريبه
امي دخلت تنام ونا وقفت اتفرج ع بسنت وهي ملبوخه ومش عارفه مكان الحاجه وفجأه وقعت منها المعلقه تحت المطبخ وهي نزلت تجيبها وساعتها الدريس اللي كانت لابساه مسك ف طيزها وبانت اد اي هي كبيره ونا وقفت شويه وسرحت بخيالي فيها لغايه ما بسنت قامت وراحت غسلت المعلقه ورجعت ونا لسا سرحان لقيتها بتهزني وتقولي
بسنت: يا اخ…. مالك سرحان ف اي
انا: ايه؟ لا ولا حاجه
بسنت: طب انا خلصت ممكن نطلع بقي؟
انا: اه اه طبعا
طلعنا ووقفنا في البلكونه وقعدت اذاكر معاها شويه لغايه ما الساعه بقت ٣ والجو بقي ساقعه ولقيتها بتترعش
انا: تحبي نكمل جوا؟
بسنت: ماشي
دخلنا كملنا جوا وقعدنا نتفرج علي فيلم رعب ودخلنا ننام ونا نمت علي الكنبه وبعد نص ساعه تقريبا لقيت اللي بيصحيني
هو انت صاحي؟
بفتح عيني لقيت بسنت
انا: لا نايم عاوزه حاجه من الحلم؟
بسنت: اصل بصراحه انا خايفه
انا: تعالي اقعدي نتفرج ع اي فيلم كوميدي
قعدنا واتفرجنا كانت راحت في النوم وبعد ما الفيلم خلص حاولت اقومها مكانتش قادره تسند نفسها وقلت اسندها لغايه ما دخلتها الاوضه ولما شفتها نايمه قدامي فضلت باصص ليها وعمال اتأمل ف جسمها ولقيتني من نفسي بحسس علي جسمها وكل حته فيها ولقيتها فجأه بتتأوه تأوه النوم دا ف خدت بعضي ورحت اوضتي وتاني يوم صحوني علشان نفطر واخويا راح حجز كوره وامي راحت عند خالتي وقعدت انا وهي واختي ف البيت قعدت اذاكرلها وفجأه لقيت اختي بتقولي
اختي:انا نازله لتيته علشان عملالي فستان وعاوزه تاخد مقاسي
انا: ماشي بس تطلعب بسرعه
( ستي ف الدور الارضي واحنا ف الرابع )
اختي: حاضر
دخلت لبسنت البلكونه وقلتلها
انا: تعالي نقعد ف الصاله
بسنت: هي اختك فين
انا: نزلت لستي
بسنت: واخوك وامك
انا: اخويا برا وامي عند خالتي
بسنت: نعم؟؟ يعني انا وانت هنا لوحدنا؟؟؟
انا: تخيلي؟
بسنت: طب هنزل لستك علي ما امك تيجي
انا: تنزلي فين وراكي مذاكره
بسنت: مش هينفع
انا: اهاا جو الافلام والشغل دا ….. لا متقلقيش مني انا مش ذئب بشري
قعدنا نذاكر وافهمها اللي مش فاهماه لغايه ما قطع تركيزنا تليفوني
خلصت المكالمه ولقيت بسنت بتقولي
بسنت: هو مين اللي وداني الاوضه امبارح
انا: انا ليه في اي
بسنت: دا ازاي
انا: بعد ما نمتي وبدأتي تخرفي ف الكلام امبارح قومتك وسندتك لغايه ما دخلتك الاوضه
بسنت: اخرف؟ يالهوي هو انا قلت اي
انا: مش مهم بقي
بسنت: لا ون&ي قول
انا: قلتي اني شاب جنتل منتل وانك معجبه بيا وكدا
بسنت: دا في المشمش دا ولا اي
انا: لا في الصاله امبارح
بسنت: يا رااجل
انا: شوفتي؟ حتي بالاماره بوستيني امبارح ونا بحاول ابعدك عني
بسنت: نعم يخويا؟؟ بوست مين؟
انا: بوستيني
بسنت: دا اللي هو ازاي
انا: كدهو
ورحت بايسها من شفايفها راحت ضارباني بالقلم وخدت بعضي ودخلت البلكونه وبعدها بعشر دقايق لقيتها جت ورايا
بسنت: علي فكره انت قليل الادب
انا طبعا مردتش عليها وعملت نفسي زعلان
بسنت: لا وبجح كمان زعلان؟
كل دا ونا ساكت
بسنت: طب انا اسفه طيب…..حقك عليا…..مانتي اللي مستفز وقليل الادب……طب اعمل اي يرضيك
انا: لما بنزعل حد بنبوسه ونقوله حقك عليا
بسنت: لا انت كدا عاوز القلم التاني
انا: طيب براحتك
بسنت: يابني مش هينفع عيب كدا اتلمم
انا رحت داخل جوا وهي جت ورايا ومعاها الكتاب ولقيتها بتطبطب علي كتفي علشان ابصلها رحت واخد الكتاب من ايدها وماسك ايديها الاتنين وزانقها ف الحيط وباصص لعنيها شويه ومقرب من ودانا وقلتلها
انا: مش انا اللي تمدي ايدك عليه
بسنت: طب سيبني بعد اذنك
انا: ولو مسبتكيش
بسنت: هضربك ضربه تزعلك
بعدت عنها ومسكت زبي كأني خايف عليه وكدا ورحت ماسكها تاني وزانقها ف الحيطه وبايسها لقيتها وشها احمر وصوت نفسها بقي عالي والجو بقي هادي وهي متكلمتش رحت بايسها تاني لقيتها خايفه وحسيت اني سامع صوت دقات قلبها رحت واخدها ف حضني علشان اطمنها وبعد ما هديت بصيت ف عنيها وبوستها من رقبتها وفضلت امص ف رقبتها لقيتها مش قادره تقف علي رجليها خدتها ورميتها ع الكنبه ونزلت بوس ف شفايفها ومفيش اي مقاومه منها ولا استجابه وفجأه سمعنا صوت علي السلم بعدنا عن بعض وفضلنا ساكتين وكانت امي داخله وسلمت علينا وقعدنا شويه لغايه ما الكل دخل ينام وفضلت انا وبسنت لوحدنا محدش فينا راضي ينطق بكلمه
انا: اااا…انا كنت عاوز اقولك….
بسنت: محمد
انا: نعم
بسنت: قول كنت عاوز اي
انا: لا قولي انتي
بسنت: لا قول بس
انا: طب عندي فكره اي رايك كل واحد يكتب اللي عاوزه ويبعته للتاني
بسنت: يبعته علي اي
انا: الواتس
بسنت: يا راااجل اما لفه صايعه بصحيح
انا: لفه اي ؟
بسنت: كل دا علشان تاخد رقمي!
ضحكت انا وبسنت واخدما ارقام بعض وقعدنا بعاد عن بعض نكتب وشاورنا لبعض اننا جاهزين وبعتنا
رساله بسنت:
بص انا مش عارفه انت ازاي عملت كدا ولا انا ازاي سبتك تعمل كدا بس انا مكنتش معاك اصلا انا كنت ف حته تانيه وفجأه فوقت لقيتك فوقي وبتعدلي هدومي ومش فاكره اي حاجه ف هطلب منك طلب يمكن يكون غريب شويه بس انا عاوزه افهم اي اللي حصل دا
رساله محمد:
مش عارف اقولك اي علي اللي حصل بس كل اللي حصل دا غصب عني ف متزعليش مني ولو متضايقه ف اي رأيك نخرج بكرا واصالحك بدل قعده البيت دي واهو بالمره نغير جو ونفك شويه انا ونتي ويمكن نتعرف علي بعض اكتر
بعدها كل واحد فينا راح ناحيه التاني
انا: اي رأيك؟
بسنت: موافقه … بس يلا جاوبني انت كمان
انا: انتي متضايقه الاول؟
بسنت: لا والغريب انه لا
انا: عاوزه تفهمي اي بقي
بسنت عاوزه افهم ازاي حصل كل دا
رحت ماسك بسنت من ايدينا تاني وبصيت ف عنيها وقربت شفايفي من شفايفها وفضلت علي كدا ييجي نص دقيقه لقيتها هي اللي بدأت تبوس لوحدها ف لما بعدت عنها لقيتها حطت ايديها علي بؤها وهي مستغربه
انا: شفتي؟
بسنت: اي اللي انا عملته دا انا كنت بس…..
كملت بوس فيها وعض ف شفايفها وهي حطي ايديها حوالين رقبتي وزنقتهاعلي الحيط وفضلت اضربها ع طيزها ونا زانقها لغايه ما لقيتها بتقولي بصوت يكاد يكون مسموع
بسنت: محمد انا خايفه حد يصحي ويشوفنا
انا: متقلقيش وعلشان تطمني اكتر تعالي المكتب يا ستي
دخلنا المكتب وهجمت عليها نزلت بوس ف رقبتها ورحت ماسك بزها لقيتها اتكهربت كدا رحت قايلها اهدي وفتحت سوسته الترنج اللي كانت لابساه لقيتها لابسه برا لونها اسود ووراها احلي بزاز ممكن حد يشوفها ف حياته بزاز طريه اووي وحلماتها واقفه وفيها نمش كدا رحت خاطف بزها الشمال ف بؤي نزلت فيه عمال الحس حلماتها واشد فيها بسناني وارضع منها وهي دابت ف حته تانيه خالص وعمال اضرب بزها التاني بايدي وهي طالع منها ااااه براحه علياا طب واحده واحده طيب مش قادره ونا نازل فيها مص ورضاعه ونيمتها ع المكتب ونمت فوقها مكمل رضاعه ف بزازها وقلعتها البنطلون لقيتها مش عاوزه تقلع الاندر ونا بحاول معاها لغايه ما لقيتها منضفااه
انا: ايدا انتي مستعده ولا اي منضفاه كمان؟
بسنت: مستعده اي يا معفن انا بنضف علي طول
انا: يا حدع … طب تعالي
ورحت مطلع زبي وهي اتخضت ولقيتها متنحه
بسنت: ايدا ؟؟؟
انا: اي يا بنتي؟
بسنت: اي كل دا دنا كنت فاكراه زي اللوليتا كدا في الحجم ودا اللي درسناه
انا: لالا انا عاوزك تنسي اللي درستيه وتشوفي العملي هنا
بسنت : عملي اي دا كام سم؟ دا
انا: مش عارف وهو انا هقيسه ليه؟
بسنت: دا بين ال ١٧ وال ١٨ كدا
انا: هنقعد نرغي كتير؟
رحت نازل علي كسها اللي حرفيا مفيهوش ولا شعره ونضيف فشخخخخ ومحمرر اوي ونزلت عليه قعدت الحس فيه وهي اتنفضت ونا مكمل وعمال اشد ف زنبورها وهي بدأت تتلوي ومش قادره رحت نازل بزبي علي كسها ضرب وهي بتقولي
بسنت: اوعي تدخله دا يقسمني
انا: يابنتي لييه هو سيف صلاح الدين؟
بسنت: لا بااش علشان خاطري يمحمد
انا: حاضر يبطتي
لفيتها علي بطنها وضربتها كام ضربه ع طيزها ولسا بدخل زبي لقيت………… يتبع