NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

اوعي تتسرع في اتخاذ اي قرار عشان القرار بيبقي في لحظة والندم بيبقي سنين مش لازم تتسرع خد وقتك ومش تقول احسن تروح الجوازه او المصلحه او كذا وكذا لا اللي ليك هيجيلك واللي مش ليك عمرك ما هتشوفه
نصيحه قيمه جدا ومعاك حق فيها

• عجبني
التفاعلات: متعة النيك
اوعي تتسرع في اتخاذ اي قرار عشان القرار بيبقي في لحظة والندم بيبقي سنين مش لازم تتسرع خد وقتك ومش تقول احسن تروح الجوازه او المصلحه او كذا وكذا لا اللي ليك هيجيلك واللي مش ليك عمرك ما هتشوفه
شكرا جدا علي النصيحه

• عجبني
التفاعلات: متعة النيك
نصيحه مني سيبها وابعد عنها لأن كده انت بتدمر نفسك وبتدمرها وبتدمر بيتها
فعليا انا مضرتهاش بحاجه ولا أثرت بحاجه على بيتها انا بضر نفسي بس

ممكن ولكن كده الشخص هيفقد الكل
بالعكس اذا اضعتي نفسك اضاعتي كل من اختارو شخصك،،يجب ان يكون الشخص كل النجوم مستمر فلمعانه حتى يلمع في السماء المظلمه و يكون منارة لهدي الشاردين لان لا احد يرى النجوم الميته

• عجبني
التفاعلات: Abood.977
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
بالعكس اذا اضعتي نفسك اضاعتي كل من اختارو شخصك،،يجب ان يكون الشخص كل النجوم مستمر فلمعانه حتى يلمع في السماء المظلمه و يكون منارة لهدي الشاردين لان لا احد يرى النجوم الميته
كلام جميل جدا ونصيحه فعا كويسه

• عجبني
التفاعلات: Life selector
  • عجبني
نفسي و بقالي فترة بحاول بس ببعد فترة مبتوصلش الاسبوع و بلاقي نفسي برجع تاني
الموضوع صعب ولكن احسن من ان الموضوع ينتهي بعلم جوزها

• عجبني
  • عجبني
  • عجبني
اعمل كل التقدر عليه وفهمها ان كده مينفعش
انا خايف من حاجه وحده بس انو العلاقه بينا توصل لعلاقه فالسرير و منقدرش نسيطر على نفسنا عشان كذا بقالي فترة طويله برفض اقابلها

في مره كنت انا وواحده صاحبتي كانت فعلا اغلي صاحبه عندي كنا دايما سوي مع بعض مفيش اسرار بينا وبيوتنا واحده وفي يوم واحده دخلت بينا علي اساس انها تصاحبنا وشويه بشويه لقيت ان صحبتي ابتديت تبعد وبتتخانق والبنت الدخلت بينا بتحكيلي حاجات عن صحبتي وانها مش بتحبني وفضلنا كده فتره لحد ما اتخانقنا سوا وسيبنا بعض والبنت الدخلت بينا عملت انها صاحبتها وفضلت معاها وانا لقيت وحدي وبعد سنتين صحبتي جات واعتزرت ليا وقالت ان البنت كانت بتقول حاجات عليا واني بكره صحبتي وهي الخلتنا نسيب بعض وصحبتي اعتزرتلي لأن نفس العملوه فيا اتعمل فيها وانا اعتزرت ليها اني كنت برضو بسمع كلام البنت عليها ،،
فبلاش تدخل حد بينك وبين صاحبك وخليكوا سوا واسمعوا بعض متسمحوش ان حد يفرق بينكم
ورجتعوا زي الاول؟

• حبيته
انا خايف من حاجه وحده بس انو العلاقه بينا توصل لعلاقه فالسرير و منقدرش نسيطر على نفسنا عشان كذا بقالي فترة طويله برفض اقابلها
سيبها وانت الكسبان

• عجبني

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%