NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

رورو لما كانت بترضعلي كانت بتعمل اكتر منها

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
مش كل الستات فى مصر بتحب المص فيه بيقرفوا منه و نادرا ما تلاقى واحدة بتحبه او بتحب طعم السائل المنوى
يمكن الجيل الجديد معرفش ليه بيحبوا المص و الحاجات دى لكن الجيل القديم معظمه مبيحبوش غالبا
ايوا اكيد

في انا جربتهااا وشعورهااا يمووووت اوي ❤️
الواحدة لما تكون لبوة في نفسها وشرموطة كدا تخليك تجيبهم من مصة واحدة...جوزي بموصلة طول اليوم لما بتلبون عليه بخلية يجيبهم في بوقي ٤مرات ورا بعض

• عجبني
  • انا سخنت كده ليه
  • جامد
التفاعلات: Moheb sex, Flash99, as@as و 2 آخرين
الواحدة لما تكون لبوة في نفسها وشرموطة كدا تخليك تجيبهم من مصة واحدة...جوزي بموصلة طول اليوم لما بتلبون عليه بخلية يجيبهم في بوقي ٤مرات ورا بعض
دانتى على كده مصاصة خبره جامده اووى بقى.. وبتعشقى مص الزوبر.. اهو نفسى واحده زيك كده بتحب تمص طول النهار اخليها ترضع فى زوبرى علطوول وتبلع اللبن كله طبعا ومتخليش ولا نقطة لبن تنزل ع الارض.. مستنييكك خاص يااحححح. لى مصاصه ويريت تيجى ونكلم ونتمتع سوا وانا هخليكى تتمتعى اووى وانتى بتمصى فى زوبرى.. يس تعالى خاص بسرعه ومستنييكك ضرورى
حححححححححح

مستنييكك اووى انت واختك خاص
ضرورى... حححححححح وتورينى اختك دى بتمص حححلو اوى ازاى واخليها تمصلى وترضعلى زوبرى علطووول.. مستنييكك اووى خاااص.. ضرورى... اوففففففف

• عجبني
التفاعلات: abinsmera
اى ايه بس؟؟ انا لسه عملت حاجه.. دا لسه بيوقف على اخره اصلا عسان اشحطه اهو لسه وارزع جامد... حححححححح

• عجبني
التفاعلات: موجب و تبادل

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%